Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Breaking: meghalt a Glee egyik főszereplője

2013. július 14. 08:12 sixx 45 komment

Holtan találták vancouveri hotelszobájában Cory Monteith-et, a Glee - Sztárok leszünk című sorozat Finn című karakterét alakító kanadai színészt. 31 éves volt. 

Cory-cory-monteith-14913622-1280-1024.jpg

Monteith július 6-án vett ki egy szobát a Fairmont Pacific Rim hotelben többedmagával. Amikor helyi idő szerint ma délben nem hagyta el a szobát, a személyzet felment megnézni, hogy mi a helyzet, de már csak a holttestét találták meg a hálószobában. A rendőrségi jelentés szerint a szálloda biztonsági kameráinak felvételén látszik, hogy a színész tegnap este egyedül érkezett vissza a szobájába, ahová éjjel sem ment be senki.

Egyelőre nem tudni, mi okozta a 31 éves férfi halálát, de azt minden hírforrás sietve megjegyzi, hogy Monteith sajtósa idén áprilisban jelentette be, hogy a színész önként vonul elvonókúrára, ugyanis kábítószerfüggő. Ez nem az első elvonója volt, 19 éves korában is heteket töltött egy ilyen intézményben. Monteith egy 2011-es interjúban igen őszintén beszélt függőségéről, ami saját bevallása szerint 13 éves korában kezdődött. 

Monteith 2009 óta alakította Finn Hudson karakterét a Fox Glee című zenés sorozatában, korábban epizódszerepei voltak többek között a Stargate Atlantis, a Smallville és a Stargate SG-1 című sorozatokban és olyan filmekben, mint a Budapesten forgatott Monte Carlo.

Címkék: tv sorozat gyász glee

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyulanka 2013.07.14. 08:24:45

első olvasásra nem azonosítottam be őt....ez borzalmasan szomorú...

tb79 · http://www.ukulele.hu 2013.07.14. 08:36:23

Anno még egy külföldi srácnak készítettem Glee-s honlapot. A sorozatot sajnos nem ismerem... nem értem, miért kell ezekenek a "sztároknak" szétcsapniuk magukat... :(

odamondó 2013.07.14. 09:15:30

@tb79: fordítva van. Az lesz sztár aki drogos és van körülötte balhé, mert az ő élete majd generál címlapos sztorikat. És tessék itt is van.

Lándzsa Erőskar 2013.07.14. 09:22:51

@jöttem láttam mentem: egyrészt, felteszem nem fűvel ölte meg magát, másrészt a nagy tiltás ellenére bárki bármikor hozzáfér, ha van rá pénze. az mindig helytelen hozzáállás lesz, hogy az end usert ugyanolyan mértékben bünetik, mint a terjesztőt.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.14. 09:42:43

@jöttem láttam mentem: helyes a lófaszt. ha valaki drogozni akar, ha tiltod, ha nem, fog. ha meg belehal, az az ő baja.

Mikrobi 2013.07.14. 09:52:27

@sixx: ahogy megláttam a szürke hátterű kommentet, biztos voltam benne, hogy erre a kommentre fogsz válaszolni:-) Lényeg, hogy ne legyen szabály, érték, csak az egyén szabadsága. És a sok-sok egyén mind belehal a nagy egyéni szabadságba, önzésbe, de ez sajnos a köz baja is.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.14. 10:05:48

@jöttem láttam mentem: értsd meg, ez nem így megy. ha valaki drogozni akar, fog. ez fényesen bebizonyosodott a történelemben, thaiföldön halálbüntetés jár érte, mégis csinálják. én leszarom, ha valaki módosítani akarja a tudatát, semmi közöm hozzá. mint ahogy ahhoz sincs, ha beledölglik, mert az ő baja.

2013.07.14. 10:42:09

Viszont a drogliberalizáció is zsákutca, főleg itt. Remélem, egyhamar nem fognak itt semmilyen 'könnyűnek' csúfolt szart sem engedélyezni. Ironikus, de a kormány rombolása mellett ebben az egyben biztos voltam; nem lesz megengedő drogpolitika. Remélem, hogy a következő garnitúra sem lesz olyan hülye (reményeim szerint már 2014-ben), hogy felmerüljön a legalizáció, sőt! Persze nem kell a fent említett túlzásokba sem beleesni, de szankcionálni, büntetni kell AKKOR IS, ha önmagában ez nem fogja megoldani a drogkérdést. ez ugyanis ELVI kérdés. A drogok nem azért nem kívánatosak egy egészséges társadalomban, mert belehalsz (kivéve hernyó, kivéve a kihalásra ítélt idiótákat, aki marékszám nyomnak valami szart, és rá is isznak stb.), hanem mert 'szaremberek' generációit termelik ki, főleg, ha legálisan szívhatják szarukat. Mert hiú ábránd azt gondolni, hogy majd szigorúan otthon, a 4 fal között, suli/munka után lesz nyugiban elpöfékelve. A faszt. Ki fog hatni a társas kapcsolatokra. Atkúrják az anyjukat is, a haverokról, barátokról (?), kötelességekről, melóról nem is beszélve. Ráadásul sokkal nehezebben tettenérhető, mint a pia. Ami ugyanolyan probléma, mellesleg. Tudom, a drogos-okosok mindig a piával jönnek, és ha rajtam múlni, ki lenne tiltva a kurva anyjába az is; jegyre lehetne venni, töményet meg SEHOGY. De mivel az európai történelem pia-áztatta és erre épül majd' az egész kultúránk (a művészeink többsége, sőt a tudósaink is piások, vagy drogosok voltak), és mocskos nagy lobbiérdek fűződik hozzá, nagy benne a lóvé, ezért lehetetlen kipaterolni. Hőzöngenének a parasztok, lenne antidemokráciázás. Írom mindezt úgy, hogy EGYÉBKÉNT nem számítok konzervatív arcnak.

daranyikolos 2013.07.14. 10:42:24

"Glee - Sztárok leszünk című sorozat Finn című karakterét"

agimano 2013.07.14. 10:47:12

6-án jelentkezett be a szállodába, a rendőrségi sajtótájékoztatón mondták

SzerződésSertés 2013.07.14. 11:39:02

@jöttem láttam mentem:
"Aztán meg adófizetői pénzből mehet leszokni."

Teljesen igazad van, költsük az adófizetők pénzét másra. Mondjuk azokra a tüdőrákosokra, akik a dohányzás miatt lettek azok, az alkoholisták májbetegségeire, az elhízottak cukorbetegségére, magas vérnyomására, szívproblémáira, egyéb elzsírosodás miatt kialakult nyavajáikra... micsoda szuper társadalom lesz ez, csak ezeket az átkozott drogosokat kell kivonni a forgalomból, akik az egyetemi bulik alatt füveznek, horror!!!

lezsolt 2013.07.14. 12:06:41

@SzerződésSertés: Áruld már el, miből gondolod, hogy JLM az említettekkel egyetért, és csak a drogokkal van baja?
Én például az alkoholt és a dohányt is egy szemvillanás alatt tiltanám be.

Gabbesz 2013.07.14. 12:07:40

@jöttem láttam mentem: Egy oltári nagy fasz vagy, nem is értem mi a faszért áll le veled sixx vitatkozni. Azzal remélem tisztában vagy, hogy sokkal többen halnak meg az elhízás következményeként, mint a drogok miatt? Tiltsuk be a kaját is!

HgGina 2013.07.14. 12:11:18

Megint tisztult egy kicsit a világ. Egy felesleges drogos selejttel kevesebb.

maczuda 2013.07.14. 12:14:05

Egyébként bebizonyosodott, hogy drogtúladagolásba halt bele??(nagy valószínűséggel), de amíg nem is biztos, mi a faszért vitatkoztok ezen?? amúgy egy kicsit átlendült a dolog, nem? Sajnálom a csávót, kár érte. Ha pedig a drog miatt halt meg, hátha elrettentő példa lesz.

maczuda 2013.07.14. 12:15:48

@HgGina: drogosként is tehetségesebb volt, mint te lehetsz. Akkor pusztulj te is szerintem ezzel az erővel, mert egy mihaszna trollkodóra semmi szükség. egyel kevesebb lenne..

HgGina 2013.07.14. 12:20:19

@Gabbesz: igazad van. Lehet kezdeni a mekivel és hasonló agyontartósított szemét kémiai termékekkel. Aztán, amikor majd az alma, amit megeszel, almából lesz, a tej tejből, és a halrudacska halból, a bor szőlőből, akkor semmi akadálya nem lesz a fű legalizálásának.

Megnéznék egy tisztességes statisztikát arról, hogy a tablettás "borok" és a szőlőből készült borok fogyasztói között az elfogyasztott ital literjére számítva melyik kategóriában nagyobb az alkoholizmus-okozta elhullás. Van egy nem hiteles, számadatokkal nem alátámasztott tippem.

HgGina 2013.07.14. 12:24:50

@maczuda: a tehetség kevés. A teljesítmény, a végeredmény számít. Ő ebben alulmaradt. Te pedig, mivel az én tehetségemmel, teljesítményemmel nem vagy tisztában, aligha tudod ezt hitelesen, szavahihetően megítélni. Tehát ez a fajta okoskodásod lóf.... se ér.
Tudod, a zuhanás nem számít, csak a landolás. Te már zuhansz, de még van (bár az is igaz, hogy nagyon kevés) esélyed épen landolni.

Bambusznád 2013.07.14. 12:41:14

Nem tudom honnan a hír forrása, de igaza van agimano-nak július 6-án jelentkezett be a hotelbe. Itt a live stream amiben a vancouveri rendőrség bejelenti a halálhírt, és kétszer is elmondják benne ezt a dátumot:
www.livestream.com/vancouverpolice?utm_source=lsplayer&utm_medium=embed&utm_campaign=footerlinks

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.07.14. 12:52:54

@queensryche: Hát az a helyzet, hogy jelenleg is engedélyezett több tudatmódosító szer Magyarországon is, mégse hal bele mindenki Pedig van olyan, amibe bele lehet.

bigyibogyo 2013.07.14. 13:08:13

@queensryche: pont ugy ahogy az alkohol is ugy? Aminek szinte durvabb elvonasi tunetei vannak, mint a heroinnak... Aim csaladokat tesz tonkre, ami agresszive teszi az embereket....
Szemben a fuvel ugye, ami jobb helyeken gyogyszer
Ha nem csak a korlatoltsag szol beloled, ha kovetkezetes akaraz lenni kezdj lobbizni az alkohol betiltasaerr, ami a legkemenyebb drogok koze tartozik;)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.14. 13:12:53

@Bambusznád: Hollywood Reporter volt, kösz, javítom.

maczuda 2013.07.14. 13:21:39

@HgGina: szerintem,aki ilyet ír valaki halála után, akit esetleg még kedveltek is páran az itt jelenlévők, az tehetséges ember nem lehet, maximum basztatásban. de amúgy igazad van,tényleg egy idióta vagyok, hogy "lezuhantam" a szintedre és reagáltam a köcsög kommentedre, ergo tehetségtelen vagyok.

symor 2013.07.14. 13:35:47

Kicsit groteszk, de rögtön az ugrott be, hogy ez most (egy) Ray Donovannek nem jött össze...

Egyébként sajnálom a srácot, ha az önhibájából történt, ha nem!

rug82 2013.07.14. 13:38:12

Egy idióta baromagyúval kevesebb... Győzikefaktor -1

Justadream 2013.07.14. 13:40:41

Az állatoknak akik itt magyaráznak mint pl HgGina és rug82, a világon semmit nem tudtok erről az emberről, hogy van pofátok ilyeneket írni? Undorító emberek vagytok. Kicsi emberség sincs bennetek? Majd ha letesztek az asztalra annyit amennyit ő akkor magyarázatok.

maczuda 2013.07.14. 13:48:43

@Justadream: de látod, nekem is ez a véleményem, és én vagyok a fasz, olvasd el feljebb...úgy látszik mi vagyunk a hibásak, ha respektálunk egy halottat.

Justadream 2013.07.14. 13:55:14

@maczuda: Mindegy... egyesek nem tudják hol a határ. De, hogy annyi tisztelet ne legyen már bennük, hogy akkor inkább nem írnak semmit. "Megint tisztult egy kicsit a világ." Milyen ember mond ilyet valaki halálára?

maczuda 2013.07.14. 14:01:06

@Justadream: én is ezen akadtam ki. de inkább az a megdöbbentő, hogy ezt jogosnak érzi és ha szóvá teszem, akkor kiderül, hogy én vagyok a barom. Nem értem, csak arra tudok gondolni, hogy hülye kis kamaszok, ha pedig nem azok,akkor bele sem merek gondolni. A sorozatjunkie-n egy kissé más a hangnem, érdemes elolvasnod az ottani hozzászólásokat, lehet, hogy átszoksz....

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.14. 14:05:36

@maczuda: ez az index főoldal átka. minden gyökér idetalál.

evil demon satan devil 2013.07.14. 17:03:59

ilyen ez a popszakma...nyugodjon békében
aki a könnyűdrogok legalizálását jó ötletnek tartja, gondoljon bele, hogy a hernyós sem biztos, hogy hernyóval kezdte, lehet, csak füvezgetett, esetleg anyuci fájdalomcsillapítójára ivott 1-2 vodkát.
anno a pantera énekes phil anselmo-nak pár év alatt a jópofa füves csávótól sikerült lecsúsznia kőkemény drogossá, volt egy túladagolása, pár perc szívleállással, túlélte, szerencséje volt.

a drog az rossz dolog és ezt komolyan mondom.

nyulanka 2013.07.14. 17:07:19

@maczuda: átnéztem az oldalra és igen , ott az érzőbb emberkék vannak.
akkor voltam így meglepődve amikor Heath Ledger halálát olvastam anno.Most is több oldalon elolvastam tényleg jól olvasom. Nem néztem sorozatot talán csak az első évadot de ez akkor is szomorú.Fiatalon és így. Mindig az jár ilyenkor a fejemben, hogy mi vár ránk akik itt maradnak.pl az olyan hülyékkel leszünk körülvéve mint akik itt írogatják, hogy "végre egy drogossal kevesebb".Sajnálom ezt a srácot, a barátnőjét, kollégákat, családját...

nyulanka 2013.07.14. 17:09:03

@Justadream: nem állatok mert az állatok ezeknél sokkal normálisabbak...

balage_81 reloaded (törölt) 2013.07.14. 19:03:31

tilcsuk be! tilcsuk be! :) mindent tilcsunk be! az egyéni felelősség, a megelőzés meg az oktatás, a jó szülői példa smafu. tilcsuk be! akkor majd nem lesz annyi drogos (buzi liberális cigányzsidó). mindent tilcsunk be, támasszuk fel vitéz nagybányait és akkor minden szép és jó lesz, a magyarság csillaga újra felragyog! csak a méltóságos miniszterelnök úr lányai miért járnak drogosfesztiválokra, hogy erkölcstelen pózban rázzák magukat, azt nem tudom. ott lenne nekik az állami párválasztó, erre a liberális mételybe dugják az orrukat, hallatlan!

fran7 2013.07.14. 19:38:05

Sajnálom a srácot. A sorozat elejét láttam ott egy félszeg, de népszerű csókát alakított, aki nem találta helyét a világban, bármennyire is népszerű volt, s aki a legjobb csajjal járt. Úgy tűnik a valóságban is ez történt vele. Nem találta meg a helyét.
Mondjuk 31 évesen nem is gimis sorozatban lett volna helye, diákként. Mondjuk ez lenne jelenlegi helyzetben a legkisebb baj. De sokszor a valóság és sorozat összemosódi, s nemcsak Mari néni számára, mikor látja Bartha Zsoltot verni az asszonyt, hanem maguknak a színészeknek is. S erre ott Hollywoodban sokkal jobban oda kellene figyelni.

silu 2013.07.14. 19:47:45

na mármost szerintem a legnagyobb baj itt sixx, hogyha a te kedvenc színészed pusztul meg azt akár az egekig siratod akár mekkora fasz, de ha valaki akit leszarsz az ott is marad a mélyben. Nekem ez a figura semmit nem jelentett, pusztán sajnálom, mert tudom mi a függőség.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.14. 21:14:17

@silu: baszki, azt sem tudom, miben halt meg. en arra reagaltam, hogy tilcsakbe. a fuggosegrol meg en is tudnek meselni, de minek, nem erdekel senkit, ahogy en is leszarom mas fuggoseget. oldja meg.

2013.07.14. 21:40:46

@bigyibogyo: "Szemben a fuvel ugye, ami jobb helyeken gyogyszer" Így legyen ötösöm a lottón :) Ennyi jött át abból, amit írtam? Hogy pl. 'eléjben' vehetsz receptre valami nyugtató-szart? Ugyan, ez sovány érv! Az alkoholt és a heroint összehasonlítani pedig semmi értelme. Sem a függőség kialakulása, sem a hatása, sem az addikció természete szempontjából. Kábé annyi közös van bennük, hogy mindkettőnél szopni fogsz, az egyiknél 1000%, a másiknál pedig idővel, ha elég hülye és kitartó vagy. Az alkoholt, ha belepusztulsz sem fogod tudni innen eltüntetni. Veszett fejsze nyele. Azon lehet dolgozni, hogy ne rontsuk tovább a helyzetet és semmilyen szinten ne legalizáljuk a ma illegális drogokat. Egyébként rosszabb reakciókra számítottam, volt már a ejemhez vágva a kávé, meg a cukor is :)

2013.07.14. 21:45:49

@Yooha: És ezt mire írod? Valami érv lenne, vagy nem értem. Elárulom, hogy a vízivásba is bele lehet halni. MINDENBE belehalhatsz, ha elég hülye vagy.

chloe queen 2013.07.15. 10:17:34

@rug82: és @HgGina: ti érdemelnétek meg leginkább hogy eltisztuljatok erről a világról. Egyáltalán nem ismeritek sem Cory-t sem pedig a történetét, de ha vettétek volna a fáradtságot és kicsit utánaolvastok vagy rá gugliztok a nevére, akkor tudhatnátok, hogy ő nem az a tipikus drogos volt, soha nem jelent meg nyilvánosan bedrogozva, bepiálva és azt sem tudjátok mit használt. Áprilisban volt utoljára elvonón nagyjából 3 hétig, majd kiengedték. Most sem biztos hogy a drog végzett vele, ma lesz a boncolás és akkor derül ki, attól mert volt ismert drog problémái (egyébként saját bevallása szerint 13 éves kora óta) attól még nem kell egyből azt mondani, hogy megérdemelte a túladagolást, ha ez történt. Egyébként pedig egy nagyon tehetséges és kedves egyáltalán nem balhés ember volt...

Egyébként pedig én is támogatom a drogok betiltását de ha rajtam múlna a tömény alkoholt sem legalizálnám. És ezt nem a már használók megtérítése miatt, hanem azoknak akik még nem kaptak rá. Mert lehet mondani, hogy aki akarja megszerzi ha tiltott is, de akiket meg lehetne óvni, azok akik nem törnék kezüket lábukat és nem kockáztatnák az illegális dolgokat egy kis fűért vagy hasonlóért, de ha legális, akkor miért ne? És senki nem a kokainnal meg a heroinnal kezdni...

különvélemény 2013.07.17. 07:38:20

@jöttem láttam mentem: "és még hogy drog liberalizáció...szétcsapják magukat ezek anélkül is."

Az alkohol liberalizálva van, a heroint meg soha senki sem akarta.

Boolean 2013.07.18. 07:46:26

Remélem soha nem jutunk el oda, hogy bárki akár még csak füvet is vásárolhasson szabadon. Ismerem - itt is olvasni - az érveket mellette, ami főként abból áll, hogy így is, úgy is hozzájut. Ez valóban így van, de a társadalom nem asszisztál mellé és bólogat, hogy ez így rendben van. Mégpedig azért mert nincs rendben. Akik azzal érvelnek, hogy aki akarja nyugodtan tegye tönkre magát, elfelejtik, hogy nem csak magát hanem a szeretteit is tönkreteszi. Ha esetleg épp anyagilag nem is, érzelmileg nagyon megviseli a családot, és a barátokat is ha valaki így félre siklik.

Akik pedig az alkohol legalitásával érvelnek, azok meg azon gondolkozzanak el, hogy igen valóban az is legális talán nem is "jobb" mint a fű, talán még többet is árt. Ez mind igaz is lehet. Az alkohol egy társadalmilag legalizált drog, és nézzetek körbe csak a közeletekben biztosan találtok egy-két családot amit tönkretesz/tett. Ennek fényében pedig a mellett pártoskodtok, hogy legyen még egy (két...) ilyen drog az életünkbe, mert az olyan marha jó.

A droggal kapcsolatban inkább azon kellene változtatni, hogy a szülőket megfelelően és folyamatosan tájékoztatni, hogy mik a jelei, tünetei a drog fogyasztásnak, hogy mik az első szociális torzulások amik megjelennek egy drogozó életvitelében. Milyen szerek vannak és hogyan ismerhetők fel. Én úgy látom ebben hatalmas hiányosságok vannak, inkább csak a fiatal szülők tudnak ezekről valamennyit, de ne felejtsük, hogy a drogok fejlődése nem áll meg, és ha egy fiatal szülő, saját vagy környezeti tapasztalatból, még most jól informáltnak is minősül néhány év alatt ez elhalványul.

A másik pedig, hogy már fiatal korban tájékoztatni kell a gyerekeket a veszélyről, és ami még fontosabb, pontosan tudatni velük kihez fordulhatnak, ha úgy érzik bajban vannak. Kamasz korban úgyis pont nem érdekli őket mi egészséges, vagy mi nem, de legyen a fejükben az infó, hogy kit hívhat ha baj van, kihez fordulhat anonim módon, úgy hogy ne kelljen félnie jogi retorzióktól.
süti beállítások módosítása