Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pornózni hívják a fehérmájú úszónőt

2013. július 08. 10:04 index 140 komment

75179.jpgTermészetesen a pornóipar is felfigyelt a magyar úszósport jelenleg legjobban eladható termékére, a szexkönyv-írónővé avanzsált Szepesi Nikolettre, aki röptében a legyet is leszopta, már ha hinni lehet a könyvének, amivel nyolcmilliós gázsit tett zsebre eddig.

A Blikk infója szerint Szepesit két pornóproducer is megkereste és főszerepet kínált neki, jól fizetőset, de a fenti számot olvasva nemigen gondolhatták komolyan a dolgot, hiszen egy pornóért nem szokás ilyen összegeket fizetni. Ja, és a csaj nagyon belejött a dugásba, írásba, augusztus végére már meg is írja Orgazmuspontok című második kötetét.

Szepesi, mint a Blikknek elmondta, köpni-nyelni nem tudott, amikor megkeresték, pedig mindkettő fontos lehet, ha valóban pornóra adná a fejét. A lehetőség, mármint az, hogy kamerák előtt csapassa az análfisztinget, egyelőre nem szerepel közvetlen terveiben, de nem zárkózik el előle. Azon Szepesivel együtt mi is meglepődtünk, hogy "lassan egyfajta szexistennőként tekintenek rá pusztán azért, mert ország-világ elé tárta hálószobatitkait", ez így valóban nagyon-nagyon szánalmas.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mad Mind 2013.07.08. 10:38:03

Mér? Kurvákra buknak a pornósok. A nyolc milla meg költői túlzás, hogy minél többen megírják.

TyToo 2013.07.08. 10:50:49

ez a lány vagy nem kapott vagy nem kap elég szeretetet, bár szerintem mindkettőről szó van...

Styxx 2013.07.08. 11:00:22

@Mad Mind:
A nyolc millió nem feltétlenül költői túlzás. Simán befolyhat neki ennyi az eladott példányszámok alapján.

spontan · http://erdekessegek.info 2013.07.08. 11:21:23

Marketing. Kár, hogy az index is csatlakozik.

die Vettel 2013.07.08. 11:22:40

Na végre megtalálja és kiteljesíti önmagát

Mészáros Laci 2013.07.08. 11:37:39

Ööö, én azért remélem, hogy nem fog kamerák előtt se köpni se nyelni.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.07.08. 11:41:45

1. "Összenő, ami összetartozik"

2. "A kurva mindig is kurva marad..."

Majdénmegmondom 2013.07.08. 11:43:48

@Styxx: Az MMKE adatai szerint az átlagos írói jogdíj 6% (első könyves magyar író) és 15% (külföldi bestseller-író) között változhat. Ha az adatok stimmelnek, 10 százalékot kapott a "hölgy" a bevételből, ami nem is elképzelhetetlen.
(Egy Krasznahorkai László vagy Parti Nagy Lajos meg jó esetben 1 milliót kap...)

Dr_Minimum (törölt) 2013.07.08. 11:53:19

Meg kell hagyni, a csaj jól futtatja magát, a blikk olvasó prolik jó sok pénzt hozhatnak még neki...

Sadist 2013.07.08. 11:53:31

@Styxx: Szerintem a rövidke úszókarrierje alatt jóval több befolyt neki.

yy5 2013.07.08. 11:57:23

jóóóó... hát egy numeráért én is megírnék egy cikket róla... főleg egy hasonló volumenűt...
persze... egy kurvát megdugni nem nagy kihívás... :/

garrett27 2013.07.08. 12:25:40

Ha eltekintünk a fenti erősen fotoshopos képtől, akkor miért is jó nő ez a kurvinyek? Szerintem most még ráadásul csúnya is és még fel is szedett jó pár kilót. Tényleg ez kell a pornóiparnak? A könyvéről pedig továbbra is az a véleményem, hogy nem ő írta, bár az alapsztorik tőle származhatnak, csak valaki formába öntötte.

megint 2013.07.08. 12:29:19

Ezen a képen jól néz ki, de egyébként nem egy szépség. Valószínűleg mindenre hajlandó volt az ágyban(vagy bárhol) ezért varrták le ennyien.
A szánalmas nem is az, hogy ő ilyen, hiszen van még ebből a fajtából sok, inkább az a gond, hogy szerinte mindenki ilyen(pedig szerencsére azért nem) és ezért nincs ebben semmi rossz.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.07.08. 12:29:33

Bejött az élet... végigbaszta a fiatalságát, felnőttként celeblét... Erős Kelemen Anna-effetkus a történet.
Ha elfogy a della - lehet meg lesz a szakma váltás - megint!

Cpeti123456 2013.07.08. 12:30:14

És a korábbi összkommentek (különböző korábbi cikkek) alapján nem kurva ugye?
Igaz most majd ország-világ előtt bemutathatja rendkívüli képességeit.
Apám ettől van még lejjebb?

Mert megérdemled 2013.07.08. 12:40:25

"Apám ettől van még lejjebb?"

Gangbang, állat pornó, amit tetszik...

vova666 2013.07.08. 13:01:40

A film címe: Swimming in Cum
vagy Iszok, úszok, baszok.

Robert N. Danahi 2013.07.08. 13:19:36

mikor hozzátok már le azt a hírt, hogy Hujber hülyeállat Ferenc vette az érettségijét és végigplagizálta a diplomamunkáját?
Ráadásul maga vallotta be.

lobster thermidor 2013.07.08. 13:26:44

Az ominózus mondatot úgy kezdte Niki, hogy: "Nyeltem egy nagyot..."
Ezzel minden kétséget kizáróan bizonyította, hogy helye van a pornóiparban.

satch 2013.07.08. 13:30:30

A kicsibácsis jelenet is benne lesz?

Fikkentáger 2013.07.08. 13:30:56

Az szerencsés konstelláció, amikor az ember azzal tudja megkeresni a kenyerét, amihez ért és szívesen csinálja. El is hiszem, hogy sokaknál befigyel az SI faktor.
Nehogy már az ő hibája legyen, hogy ezzel egy valag pénzt keresett/fog keresni: valakik megvették a könyvet/meg fogják venni a filmet.

satch 2013.07.08. 13:35:24

"Azt persze nem állítom, hogy szexfilmes melóról álmodtam volna valaha is, de most úgy vagyok vele, hogy… talán."
Vagyis csak pénz kérdése. :) Kedves Niki, onnantől kezdve akárhogy is tiltakozol, hivatalosan is kurva leszel. :)

Hipper 2013.07.08. 13:39:31

Most mi bajotok van? Megfilmesítenek egy bestsellert ennyi ...

Fotelbetyár 2013.07.08. 13:40:40

"Szepesi, mint a Blikknek elmondta, köpni-nyelni nem tudott, amikor megkeresték, pedig mindkettő fontos lehet, ha valóban pornóra adná a fejét."

:D:D

g-dúrban zúgó kabóca 2013.07.08. 13:40:50

szerintem is csak marketing a következő könyvéhez (és szerintem is nagy kár, hogy az index beszáll a reklámozásba), de a pornózásnál csak egy kicsit kevésbé szánalmas, hogy eztán ilyen könyvekből kíván megélni. remélem, a bevételből futja egy jó pszichológusra, nagyon fiatal még, ha rendbe jönne, még értelmes munkát végző értékes ember is válhatna belőle.

Sterbinszky Tivald 2013.07.08. 13:43:29

@Styxx: "A nyolc millió nem feltétlenül költői túlzás. Simán befolyhat neki ennyi" egy aktus során, és az még nem is sok!
www.humanandrologia.hu/page6/spermium_vizsgalat.html

Epercsibe 2013.07.08. 13:46:53

Miért lenne k*rva ? Mert megírta az úszósportos élményeit ? Fogadni mernék, hogy ő csak az átlagot hozta. Az pedig hogy megkeresnek valaki, hogy pornózzon miért minősítené ? Az nem őróla szól, hanem arról, aki ilyesmivel foglalkozik, mint producer. Ha igent mondana, no az már minősítés lenne róla is. Nem értem ezt a felhajtást, amit az éhenkórász újságírók, meg a mindenkit gyűlölő habzó szájú kommentelők művelnek. Még szerencse hogy 1-1 vicces ember is ír néha kommenteket, mert különben a világ legunalmasabb dolga lenne kommentezők nyomorát olvasni.

Ibn al-Haiszam 2013.07.08. 13:47:34

Nehéz eldönteni, hogy a pénzt vagy az élményeit irígylitek. Szeretnek az emberek dugni? Igen. Leírja mindenki, hogy kivel, mikor, hogyan, mennyit? Nyilván nem. Viszont ha csak egy gyerek is megmenekül a pedofíl edzőjétől emiatt, már megérte, hogy ez a nő megtette. Úgyhogy lehet bekussolni álszentfazék barmok.

Tomisz 2013.07.08. 13:48:29

Ehhez azért nem árt először újra formába hoznia magát, mert messze van egykori "fénykorától" külsőleg mostanában. :)

tengertigrise 2013.07.08. 13:53:36

Az a nő,aki sok pasival dug az kurva?
Ergo az összes nő kurva?
Ugyanez pasiban = nőcsábász rosszfiú?

Plumper 2013.07.08. 14:01:11

nem csodálkozom. a magyar nők híresen jók és olcsók, ami a pornót illeti (minden lyukba belefolyás, csoportos kefélés).
ha a szórakozóhelyeken néhány pálinkáért kaphatók a külföldi szexturisták számára, akkor jó pénzért ez az úszócsaj is simán pucsít egy hatalmasat, nem?

@tengertigrise: az a nő, aki sok pasival dug pénzért, az a pornós. amelyik nő sok pasival dug ingyen, az a köznyelvben ribanc. de még mindig inkább egy valódi kurva, akit csak anyagi okok vezérelnek, mint a dubajkodó álszent-kurvák.

mr.guargumi 2013.07.08. 14:01:31

Ti, akik szenvedélyesen véditek a hölgy vélt vagy valós becsületét, mégis miről beszéltek? Úgy egyébként elszoktátok olvasni a kommentekhez tartozó hírt vagy csak röfögtök a levegőbe? Segítek, arról van szó, hogy a leányka éppen pornó karriert fontolgat, ami annyit tesz, hogy pénzért dug ismeretlenekkel. Ebből azt szűrtétek le, hogy nem kurva. Értem :)

Szelid sunmalac 2013.07.08. 14:03:31

@tengertigrise: Jaj apu, kezdodik! Megjelent az elso feminista! Nem, nem azert kurva, mert sok pasival dug. Attol meg csak ribanc. (Igen, nem minden ferfi bsazik fuvel-faval, van aki viszonylag hamra megtalalja maganak azt, akivel hosszutavon is jo.)
Kurva attol lesz, hogy remelt anyagiak fenyeben teszi mindezt.

Dr_Minimum (törölt) 2013.07.08. 14:10:53

@tengertigrise:
Fiad: fater, tegnap megdugtam három csajt, ügyes vagyok? Vagy a lányod:
Fater, tegnap hárman is megdugtak, ügyes vagyok? Tényleg egy árnyalatnyi különbséget sem érzel? :D

Scagnetti 2013.07.08. 14:37:42

Percember. A nevével ma biztos el lehetne adni néhány filmet, de a külseje alapján középmezőnybe is csak nagy jóindulattal tenném, szóval legfeljebb 1-2 film, aztán kidurranna a lufi.

Mad Mind 2013.07.08. 14:46:05

@Ibn al-Haiszam:
Én nem irigylem semmiért. Lelke rajta azt csinál amit akar, hiszen nagy lány már. A könyvében is leírta. ;)

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2013.07.08. 14:50:45

Azért ha elkészül az első filmje egy torrent linket kérnék.
Csak kíváncsiságból. :)

Vittore. 2013.07.08. 15:22:19

Elolvastam a könyvet, de nem volt akkora durranás, nem is értem, mi ez a hiszti. Hogy a sportolók félredugnak a sporttáborban? Meg hogy okádásig isznak? Ebben megint mi a meglepő? Iszonyatos elváráskényszernek kell megfelelniük, ráadásul éjjel-nappal edzenek, sokszor nem csak az van meghatározva, hogy mennyit ehetnek, hanem az is, hogy mennyi vizet ihatnak pl. a bokszolók a mérlegelés előtt, stb.

Ez olyan, mint hogy mindenki tudja, a Színművészetin már a főiskolás években mindenki mindenkivel, gondolom ezt várja el a színész szakma.

A kiscsaj meg nem szex ikon, a fenti képen erősen bejátszik a Photoshop, az úszós képein látszik, hogy egy sima átlagos csajszik, kicsit cigányosabb képpel. Nem egy szexbomba, de valószínűleg az elevenségével és a vadságával hozta tűzbe a férfiakat. Az meg, hogy minden szervezet levélben tiltakozik, meg aláírták az olimpikonok, baszottul nevetséges, van olyan, aki ezeket a tiltakozásokat beveszi?

KrustytheClown 2013.07.08. 15:26:49

És még mondjátok asztat, hogy ebben az országban egyetlen kibaszott álláslehetőség sincs a fiatalságnak!

Secnir 2013.07.08. 15:34:59

én azt mondom, csináljon soft-pornót. mégis lesz film (esetleg a könyvből), nem sérül a jóízlés, nem is veszik el az olimpiai érmeit...

koschwarz 2013.07.08. 15:35:10

@KrustytheClown: nekem például most is áll.

szabadság elvtársak! 2013.07.08. 15:43:09

A büdös francba! Se cím ,se elérhetőség? Mit finnyáskodtok itt? Szerintem egyikőtök sem utasítaná vissza. Régen sem mondták hogy ribanc, csak sűrűn dugó elvtársnő.Na! :))))

koschwarz 2013.07.08. 15:54:55

@KrustytheClown: ja, bocs, nem ÚGY értettem, az ellenkező nemre bukom. :D

koschwarz 2013.07.08. 15:56:28

@GStarRaw: akkor pont olyan, mint az összes magyar celeb könyve (mert azt egy magyar celebnek illik írni...már ha írástudó egyáltalán).

Fullánkos Algol 2013.07.08. 16:16:06

Jó teste van, csak ezzel sportolóként a nemzeti színekre hoz szégyent.

Amadeus62 2013.07.08. 16:29:35

Hmm, 1X-2X én is meglékelném a kisasszonyt...

Plumper 2013.07.08. 16:47:18

@Amadeus62: 1 patront megér, mint írta vki fentebb. :-)
csak ne felejts el gumit húzni, hátha...

@Sz'Artagnan: na, pontosan abba is dugják majd neki a feka krinolin, ahonnan kakálni szokott.

@Vittore.: kíváncsi vagyok, Jakabos Zsuzsa mikor áll kötélnek, hihihihih:-)

Yo! Maaan! 2013.07.08. 16:50:52

Legalább be is mutatja azt, amiről írt. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.08. 16:53:36

"Szepesi, mint a Blikknek elmondta, köpni-nyelni nem tudott, amikor megkeresték,"

Miért, mit várt, regényírásra fogják felkérni? :D
Menjen csak, abban hátha sikeres lesz :)

Is 2013.07.08. 16:56:56

Szégyelljem magam, hogy megkúrnám kíváncsiságból?

-Musashi- 2013.07.08. 17:30:54

Na,megint egy nevét nem vállaló zugfirkász írása. Miért kell mindig ezen 8 millión vergődni.Mások havonta eltesznek ennyit érdemtelenül. Nyilván ez drága jó Pulitzer várományos újságírók gyöngye nem olvasta a könyvet,a gyík kommentelőkkel egyetemben.Vagy ha mégis akkor meg sajnálatos hogy csak ennyi jött le belőle.Itt nem Szepesi a lényég.Ő olyan amilyen.A gáz maga a réteg,a becsületes családapák,élsportolók,ismert személyiségek,akiknek szinte szobrot állítanak,és példaképként kezelik őket.

Fikkentáger 2013.07.08. 17:35:18

Pont leszarom, hány olimpikon írta alá, hogy őt bizony sose molesztálták az uszodában (egyáltalán hogy veszi a bátorságot bármelyik férfi úszó is, hogy állást foglaljon a témában, netán járt a női szakaszban???), ha akár csak egyetlen egy fölteszi a kezét, hogy márpedig őt is, igen. És nem csak egy tette föl...

Fikkentáger 2013.07.08. 17:41:13

Mégis kinek mi baja van a kurvákkal?
Vagy esetleg nincs rá pénzetek, azért fanyalogtok?
Aki nem veszi igénybe őket, azt miért zavarja, hogy vannak? Illegális amit csinálnak?

phantom47 2013.07.08. 18:23:39

Baszki, ennyi álszent barmot!
Mindenki által ismert tény, hogy az élsportban végigb@sszák az edzőtábort, bajnokságot, olimpiát.
Tehát, nem Szepesi Niki egyedül kefélt, hanem mindenki mindenkivel. mióta sporttáborok vannak (Londoni olimpia: 10800 résztvevő, 150.000 óvszer az olimpiai faluban). Tehát mindenki kefélt, egy résztvevő átlagosan majd 15 óvszert használt.

A 10800 résztvevő nem szexmániás állat férfi vagy nő esetében kurva, csak az egyszem Szepesi Niki az. (Sőt, még a többi sportoló is kurvázza, pedig ők is nyomják az ipart.) Hülye irigy kommentelők. Vegyétek tudomásul, ha kidolgozott testű fiatal sportolók lennétek, ti is nyomhatnátok. Nem vagytok azok. Na ez a szopás, ezért nem jár nektek 15 óvszer egy hétre, lehet leülni.

Mennyire látszik ha valakinek nincs elég és jó minőségű szex az életében...:)

g-dúrban zúgó kabóca 2013.07.08. 18:34:36

@-Musashi-: a helyzet az, hogy nagyjából mindenki dug/félredug, ebben a sportolók nem jobbak vagy rosszabbak mint bárki. ugyanakkor vannak közöttük olyanok, akik sokkal jobbak valamiben, mint te vagy én vagy az átlag, ezért nagyon is megéri nekik szobrot állítani és példaképként kezelni őket.

satch 2013.07.08. 18:35:10

@phantom47:
Még nem kurva a szó szoros értelmében, majd ha elvállalja a filmet csak akkor. :)
Egyébként semmi baj nincs a kurvákkal, sőt nekem a sportolók dugásaival sincs bajom.

Fikkentáger 2013.07.08. 18:49:46

@satch: A kurva pénzt kap kuncsafttól, aki beleélvezhet cserébe. A pornószínésznő pénzt kap a producertől, hogy eljácca a szerepét egy másik szereplővel, aki szintén pénzt kap érte. Nem ugyanaz, persze lehet utálni mindkettőt, és irigykedni is lehet rájuk (de csak maximum a pénz miatt).

-Musashi- 2013.07.08. 18:56:41

@g-dúrban zúgó kabóca:
Nekem biztos nem lenne olyan ember a példaképem aki a sportban jó,de rongy ember. A teljesítményt el kell ismerni de hasra nem kell esni.Azzal sem értek egyet hogy nagyjából mindenki dug/félredug.Több olyan embert ismerek aki nem dug félre mint amennyi igen.Ez kicsit a bizonyítvány magyarázás inkább.Mert ha azt mondom hogy persze nézd milyen sokan félrelépnek,akkor az már természetes,és annyi mintha véletlen rálépnél valaki lábára.

g-dúrban zúgó kabóca 2013.07.08. 18:59:29

@-Musashi-: azért rongy embernek nevezni valakit azért, mert kihasználja a lehetőséget a dugásra... erős

Dubovánszky László 2013.07.08. 19:03:08

Aztán pár promóciós pornófilm után mehetne is a rosszlanyok.hu-ra, ahová egyébként való.

Btw. ez a nő kb. úgy néz ki, mint egy Puzsér Róbert hasonmásversenyen indult 16 éves fiú (főleg a nem fotosoppolt képein) - nehéz elhinni, hogy a férfi sportolói mezőny tevékeny hányada egy ilyen nem-kimondottan-esztétikus nőt dugott.

Dubovánszky László 2013.07.08. 19:07:09

@Fikkentáger: A New York-i Egyezmény alapján konkrétan igen.

-Musashi- 2013.07.08. 19:10:08

@g-dúrban zúgó kabóca:
Nem. Nálam nem az. Ha vállalsz valamit akkor azt teljesítsd.Ha meggondolod magad,oké,van ilyen,akkor meg lehet mondani hogy nem fog menni a dolog és másnál keresek boldogságot.Jó persze tudom hogy nem az egyenes út a legkönnyebb. :)

tengertigrise 2013.07.08. 19:15:30

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Feminista?
Na, még az se voltam :D
Szimplán nem értem,hogy miért baj az, ha valaki kihasználja,hogy jó csaj és sok pasival lefekszik.
Ráadásul manapság ez szerintem nagyon gyakori.
Emiatt kurvázni finoman szólva butaság.

Dubovánszky László 2013.07.08. 19:17:59

@-Musashi-:

"A gáz maga a réteg,a becsületes családapák,élsportolók,ismert személyiségek,akiknek szinte szobrot állítanak,és példaképként kezelik őket."

Pl. a Londoni Olimpián mutatott teljesítményük és sportszerű viselkedésük okán nagy részüket teljesen jogosan kezelik példaképként. Bár jobban belegondolva tényleg, Gyurta Danitól is el kéne venni azonnal a Fair Play-díjat, ha kiderül hogy van szexuális élete (ami teljesen elfogadhatatlan egy példaképtől!)

sanyix 2013.07.08. 19:18:32

bizony bizony ha egy férfi sok nőt dug meg az nagyon menő, áhitattal kell nézni rá ő a fejlődés csúcsa. Ellenben ha egy nő sok férfivel dug az egy ribanc...
Az álszent kereszténység megmaradt csökevénye...

Nem vagyok feminista, férfiként ez elég nehéz lenne :D, csak nem vagyok síkhülye hogy a saját dolgomat nehezítsem ;)

pentye 2013.07.08. 19:19:06

engem például nem érdekel egyáltalán hogy kivel hányszor hogyan és mennyiért mit csinált. Az jobban zavar, hogy az ilyen jellegű tartalmilag nulla, tőmondatokból álló, primitív irományok könyvként jelennek meg és van, aki megveszi... sőt veszik, mint a cukrot. Inkább ez az elszomorító, hogy erre van igény..

-Musashi- 2013.07.08. 19:28:31

@Dubovánszky László:
Most tök másról beszélsz mint amiről én beszéltem.Senkitől semmit sem kell elvenni,itt viszont a félredugásról volt szó,amit nem szentesít sem érem sem semmi.
Pl.ha megcsal a feleséged,attól még ő marad álmaid asszonya és békésen nevelgetitek tovább a gyerekeket mert kiderül hogy ''van szexuális élete''

tengertigrise 2013.07.08. 19:30:21

@Plumper: Húha,ez szép felsorolás.
Gyakorlatilag a nő mindenhogy kurva szerinted.
Ha pénzért dug,ha nem :D
Nyilván otthon kéne főzniük, ahelyett,hogy paráználkodnak.
Fúj,fúj,fúj...

sdani 2013.07.08. 19:49:24

@Epercsibe: @tengertigrise: @sanyix: "Miért lenne k*rva ? Mert megírta az úszósportos élményeit ?"
Szerintem azért tekintik sokan kurvának, mert pénzt csinált a baszásból. Nem azért lesz kurva, mert sokat baszott. Az ebben a kérdésben teljesen indiferens. Addig nem is volt kurva, amig ki nem találta, hogy a baszással pénzt is lehet keresni. Igaz, ebben az esetben retrospektíven. Egyébként nem hiszem, hogy azzal embereknek baja lenne azzal, hogy ő most kurva. Valaki ebből él, valaki abból. Valakinek erre is igénye van, de azért otthonra nem kéne. Az embereket inkább meglepi, hogy valaki az élsportból áll kurvának.

"Szepesi, mint a Blikknek elmondta, köpni-nyelni nem tudott, amikor megkeresték, pedig mindkettő fontos lehet, ha valóban pornóra adná a fejét."
A cikk nagyon jól van megírva. Kicsit sajnálom, hogy ezeket az írói bravúrokat ilyen low-end témákra kell pazarolni. :)

Lasombra 2013.07.08. 19:58:59

tegyük fel, hogy szoktam pornót nézni. (ez persze nem így van, de munkahipotézisnek jó lesz. :D) ez esetben pont leszarom, hogy kurva-e vagy sem, hogy úszó-e vagy sem.
a pornóban az a mérce, hogy a.) hogy néz ki, b.) mennyire "ügyes".

az a.) pontot helyből bukta. láttátok mostanában? még egy letöltést se ér meg, nemhogy pénzt.
a b.) ponttal még kompenzálhat, de nem lesz egy nagy karrier. épp csak arra lesz jó, hogy sok más lehetséges karriert elbasszon vele (szó szerint).

persze a pornósok általában nem túl okosak.

sanyix 2013.07.08. 20:06:29

@sdani: tehát aki pénz nélkül csak élvezetből kefélt, majd később megosztja az élményeit az is kurva? Merhogy ő konkrétan még nem kefélt pénzért...

Egyébként ha valaki pénzért csinálja az miért baj? Az persze baj amikor mindenki tudja hogy igen de azért is tagadja (pl a dubajozók).

2013.07.08. 20:38:08

Az a baj a csajjal, hogy sokan úgy hivatkoznak rá/állítják be, mintha ő egy hős lenne. Mint anno Michelle Wild, aki csak azért, mert anno több f...t fogott, mint kilincset, egyfajta korunk hősének próbálták sokan beállítani.

@sanyix: @tengertigrise: Nem azzal van a baj, hogy ki mennyi emberrel fekszik össze. Lelke rajta. De ebből hőstett kreálni, ezt büszkén hirdetni - ez nemtől függetlenül baromság. Mintha Rocco Siffredit állítanánk piedesztálra, hogy ő aztán tényleg letett valamit az asztalra, hol van hozzá képest a Garibaldi!

Azért azt szerintem lehet érezni, hogy van némi különbség Szepesi Nikolett és (mondjuk) Egerszegi Krisztina között (és nem csupán sikerek tekintetében).

2013.07.08. 20:41:13

@Fikkentáger: A pornósok pénzért szexuális aktust létesítenek - azaz kurválkodnak. Attól, hogy te nem egy, hanem teszem azt, egyszerre három prostit veszel igénybe pénzért, és ők még egymással is foglalkoznak esetleg - ettől ők még kurvák.
Nincs semmi bajom a pornósokkal, nem ítélem el őket, de ettől még ez van :)

borzimorzi 2013.07.08. 20:53:29

@vova666: Filmcímre még:
Niki és a vizipacik,
Nikkettyentők,
Vizicumi ohne gumi,
Sellődelnő és a suttyók,
X x 8 perc,
esetleg
Minden, amit tudni akarsz arról, hogy miért ne add élsportolónak a gyerekedet...

További 5letek?

Üdv:
b

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.07.08. 20:55:56

Sokaknál a hűség csupán a lehetőségek hiánya... :)

sdani 2013.07.08. 21:12:10

@sanyix: "majd később megosztja az élményeit az is kurva?"
Tévedés, ő nem "megosztotta" az élményeit, hanem kőkeményen tőkét kovácsolt belőle. És igen, ez kurvaság.

"Egyébként ha valaki pénzért csinálja az miért baj?"
Ez nem baj. Mindenki úgy él meg, ahogy akar. Aki kenyeret süt, az ne csodálkozzon, ha péknek nevezik.

"Az persze baj amikor mindenki tudja hogy igen de azért is tagadja (pl a dubajozók)."
Amikor valaki "dubajozik", akkor abból nem ír könyevet, ami nme lesz "bestseller". Persze ők is kurvák, de az a kurválkodás más, mivel nem tárja a széles közvélemény elé. És mondjuk egy playmate-től az ember nem agysebészi hivatást vár.

vova666 2013.07.08. 21:23:27

@borzimorzi: :))))
igaz, már van ilyen de nagyon ideillene:

The Little Spermaid

Szopási Nikolett

Banánok közt

tengertigrise 2013.07.08. 21:29:40

@sdani: Ugyanmár, képmutatás felsőfokon.
Még a 90 éves KordaGyuribácsiról is minden adásban elmondják mekkora nőcsábász volt.
Korda is kurva?
Vagy ez csak a nőkre vonatkozik? Csak nekik kell titkolni a kalandjaikat?
Ja,hogy ezekből a történetekből pénzt csinál?
A kurvaság az valami teljesen más...
Persze ha átvitt értelemben használjuk,akkor mindannyian kurvák vagyunk,hisz a munkahelyünkön pénzért megcsináljuk sokszor azt is,amihez semmi kedvünk sincs.
Pénzért, előrejutásért, stb.
Basztatnak nap, mint nap és szopunk is eleget...

sdani 2013.07.08. 21:36:11

@tengertigrise: Ez a kommented fasság. És igen, ha Korda könyet ír arról ,hogy kivel hányszor, az kurválkodás. Akkor is, ha dicsekedésnek szánja. De én nem tudom, hogy ő effektíve írt volna ilyen könyvet, bár nem zárom ki.

És nagyon sajnálom, ha akaratod ellenére szexuális aktus szükséges a munkahelyed mgtarásáért, vagy az előrejutásért. Szerintem el kellene gondolkodnod rajta, hogy ideje lenne váltani. :-D

tengertigrise 2013.07.08. 21:39:53

@sdani: Te is kurva vagy!
Ti is mind kurvák vagytok! :D

dr.pupak30 2013.07.08. 21:56:12

Remélem még jó sok férfiaval fog dugni és én is közte leszek. :D

B Csaba Csaba 2013.07.08. 22:01:17

Irigykedtek? irjatok konyvet, mutassatok meg kik mik vagytok ...nem kell feltetlen kiadni magatok...de sirankozni nem eri meg

satch 2013.07.08. 23:10:51

@Fikkentáger:
Nálam pénzért dug = kurva. Az, hogy ki fizet érte az már részletkérdés, úghogy lehet csűrni-csavarni, de a pornószínész is az.
Tágabb értelemben persze szoktuk egymást is kurvázni ha valami melót elvállalunk ami igazából szar meg utáljuk, de jó pénzt andak érte. :)

Irigykedni? Rám ez nem jellemző, de amúgy meg mire? Ha a szokásos megélhetési celeb pályát viszi végig (márpedig erre nagy az esély, mert az általam látott interjú alapján nem egy agysebész a csaj), akkor kap most pár millát, amit jól elver majd pár év múlva kutya sem emlékszik majd rá. Ha szerencséje van talál magának valakit aki eltartja, ha nincs akkor majd néha kap párszázezret a blikktől valami szar sztoriért, ahogy a többi.

babo81 2013.07.08. 23:24:24

Egy reggeli műsorban azt nyilatkozta ez a ribi,hogy nem ír több könyvet a témában....no comment!egy fejezetet elolvastam,mert egy ismerős srác érintett volt,mondhatom gusztustalan a csaj.Minden második szava a baszás volt.A könyv reklámja így szól:"Te prűd vagy? Én őszinte!" Na ja,és tegyük hozzá,hogy egy olcsó lotyó! Én nem vagyok prűd,de undorítónak találom,hogy papírra veti a szexuális élményeit és ebből szedi meg magát! Ez tényleg baromira szánalmas,Nikolett!

baliquez 2013.07.09. 00:30:34

Mert micsináljon, menjen edzőnek?

TetraB 2013.07.09. 01:07:23

@B Csaba Csaba: én írtam könyvet, nem is egyet. sajnos nem sikerült ilyen jó témát választanom, persze adottságaim sincsenek hozzá. a Közel-Kelet történelmére csak pár százan voltak kíváncsiak, Nikire húszezren. mondjuk én kicsit árnyaltabban látom a könyvét (bár elolvasni nem fogom), ha a szülők kicsit jobban odafigyelnek a gyerekükre a sportkarrier során ezután, akkor végül is tett valami jót is vele, hogy megírta.

Fikkentáger 2013.07.09. 01:28:41

@babo81: undorító hogy ezen megszedi magát? És az akkor mennyire undorító, hogy akinek eddig köze sem volt mondjuk a dohányárusításhoz, az egyszerre csak elveheti ezt a lehetőséget attól, aki már évtizedek óta ezzel keresi a kenyerét és így szedi meg magát más hátán?
Szepesi amit csinál azzal nem árt senkinek, maximum magának. Vagy sajnálnom kéne azokat, akik szörnyülködnek, milyen gusztustalan szavak vannak a könyvben, amire a pénzüket költötték...?

Fikkentáger 2013.07.09. 01:31:52

@Dubovánszky László: érdekes, eddig úgy tudtam, hogy nem a NewYork-Telaviv tengely írja a magyar btk-t, vagy ilyenkor rögtön húhanagy kozmopolitává válunk igény szerint?

párnalárva 2013.07.09. 01:36:31

8 milla csak?????
Na neeeee????
Rongyos 8 milláért bevállalta hogy az ország kurvája legyen????
Hát ez így tényleg nagyon szánalmas.
Én azt hittem ezzel akarja megalapozni a jövőjét és legalább 100 millát kap ezért a visszataszító színjátékért.
Az egyetlen mentsége az lett volna hogy egy jó nagy összeg fejében járatta le magát.
Ez a nő még ótvarabb mit gondoltam.

Fikkentáger 2013.07.09. 01:54:09

@VicGilson: Én sehol nem láttam, hogy hősnek állították volna be azért mert fehérmájú volt. Maximum azért, mert le merte írni mi folyt az edzéseken meg a gyúrószobán a fiatal úszók sérelmére. Annak ellenére, hogy várható volt, ezért is őt fogják támadni. Valahogy egyébként nem látom azt a nagy vehemenciát (a hangzatos aláírósdin kívül), amivel beperelnék őt akár polgári akár büntető eljárásban.

Fikkentáger 2013.07.09. 01:57:02

@párnalárva: Mi ezen a színjáték? Mit játszott el és ki?

párnalárva 2013.07.09. 01:58:55

phantom47

Sajnálatos hogy nemhogy önmagadtól de még a kommentek 100-ainak a tükrében sem sikerült megértened a lényeget.
Nem az zavar senkit hogy 500-an szétkúrták egy hét alatt.
Ami némileg irritáló az hogy ebből még könyvet is írt mintha ez vmi nagyon menő dolog lenne.
Ráadásul mint most kiderült mindezt bagóért tette.

párnalárva 2013.07.09. 02:05:35

Fikkentáger

Bánk Bán-t Brad Pitt!!!!
Örülök hogy képben vagy.

hát, ez gáz 2013.07.09. 02:45:45

@tengertigrise: jaj hagyd már ezt a feminista dumát, ez már 10 éve is ciki volt és közhely...

Elég szomorú, hogy még mindig vannak, akik úgy gondolják, hogy menő, ha egy pasi skalpvadász. Ugyanolyan gáz, mintha egy nő csinálja.
Ez magával szembeni igénytelenség.
Az, hogy ezt még le is írja, az egyszerűen minősíthetetlen.
De az, hogy van aki még pénzt is ad azért, hogy ezt olvassa, az meg a legalja...

sdani 2013.07.09. 04:17:02

@Fikkentáger: "undorító hogy ezen megszedi magát? És az akkor mennyire undorító, hogy akinek eddig köze sem volt mondjuk a dohányárusításhoz, az egyszerre csak elveheti ezt a lehetőséget attól, aki már évtizedek óta ezzel keresi a kenyerét és így szedi meg magát más hátán?"
És ez a kettő meg hogy a faszba jön össze? Az, hogy valaki hatalmával visszaélve másokat tönretesz, attól még szexel való pénzkeresés kurválkodás marad. De nem értem, hogy mért fáj ez beismerni? Nem érted, hogy semmi gond a lánnyal, vannak ilyen emberek, de miért nem lehet akkor besimerni, hogy ami az, ami.

Meg az, hogy felnyom egy pedofilt, okés, atól még kurva marad, vagy a pedofilokat felnyomó kurvák egyezményesen szűzzé vannak nyilvánítva? És nem gondolod, hogy a pedofil felnyomását is sokkal komolyabban vették volna, ha nem kurválkodás közben lett volna előadva?

Chuck Νorris 2013.07.09. 05:51:11

filmcimnek volt már a Jöttem, Úsztam, Ba**hatnék?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.09. 06:06:02

meg senkinek nem tunt fel, hogy egy gyszeru fehermaju ciganylanyrol beszelunk?

kpityu2 2013.07.09. 06:06:27

Javaslom, hogy a blogíró fizessen jogdíjat Szepesinek.

2013.07.09. 06:44:23

@Fikkentáger: Elnézést, ha rosszul fogalmaztam!
Bár én akkor is úgy látom, hogy nagyon sok helyen, ill. nagyon sok ember szemében ő egy követendő példa, valóságos nemzeti kincs. Több f.szt fogott, mint kilincset, ezt megírta, keresett vele egy kis pénzt - és kikiáltották (akinek nem inge...) példaképnek, "jónőnek". Mert ez olyan menő dolog.

Az, hogy gyerekként molesztálták (HA igaz, amit állít!), más lapra tartozik.

2013.07.09. 06:47:03

@párnalárva: +1
Erről van szó.

@hagyma: Ilyet le se merj írni! A Szepesiniki nemcsak menő és példakép, de iszonyúan jó nő is! :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.07.09. 06:52:37

Szánalmas.
Mármint ez a kommentáradat, ameddig még volt gyomrom hozzá.
Első körben meg kéne ismerkedni a "kurva" szó jelentésével. Ha Hevesi Miklósnak hívnák az illetőt, mindenki vigyorogna, milyen menő csávó, hogy levarrt párszáz nőt... Ennek a "kurvának" meg alsó hangon minden második kommentelő remegő lábbal tette volna a szépet, ha kinézett volna egy kósza numera.

burakefendi 2013.07.09. 07:09:58

Érdekes, egy-két nappal ezelőtt még menő dolognak tartották az indexes kollégák, ha a hálószobatitkokat a nyilvánosság elé tárják. Nem kicsit kettős mérce és álszent dolog ugyanezért szánalmasnak nevezni ezt a lányt..

rastapapa 2013.07.09. 08:01:23

@cyberman871: csak ne DJ legyen belőle is :)

sparklie (törölt) 2013.07.09. 08:07:45

Elmondanam, hogy mi a helyzet.
A csaj meg csak 25 eves, de mar 2009 ota nem uszik, tehat a sportkarrier az nagyon befuccsolt neki eleg koran, semmi nem lesz mar belole a medenceben, ki kellett talalni maganak valamit, amit eleg hosszan csinalhat es megsem egy megerolteto munka. Na ez a melo lett a botranykonyv iras, illetve tollbamondas. Megcsinalta a kis tervet, hogy 30 eves korara hogyan legyen gazdag, a sportbol ez nem fog neki osszejonni, hat elmegy celebnek.
Baszik, mint a nyulak. Majd konyvet ir, dol a le. Kesobb persze jon a masik konyv is, majd elmegy celeb ironak, szerepel Hajdu musoraban es egy lekopott ribancbol hirtelen parkapcsolati tanacsado lesz, meg majd jar pszichologia szakra, amit sose vegez el, de eladja magat szexualpszichologuskent.
Es mivel mar tobb faszt fogott, mint kilincset eleteben, ezert a proli tomegek kajalni fogjak a tanacsait.

Amugy nem egy vilagszep lany, de biztos baszik, mint a gep.
Emlekszem, amikor fiatalon en versenyszeruen sportoltam, mennyivel aktivabb volt a szexualis eletem, mint a kortarsaime. Egyszeruen a suli, a sok edzes es verseny mellett is tobb idom es energiam volt szexelni, mint azoknak, akik otthon ultek. Egyszeruen a csajok utaztak a sportolo sracokra, a sportolo csajok meg baszogepek voltak alapbol (roplabdas csajokat kurtam annyit, hogy jegelni kellett a farkam). Persze szellemi kepessegeik nem tettek oket alkalmassa arra, hogy parkapcsolat legyen belole (butak voltak, mint a tok), de dugni jok voltak.

sparklie (törölt) 2013.07.09. 08:11:14

A holgy mellesleg nem kicsit loarcu. Bar az itt mellekelt kep egy jol megszerkesztett foto, a valosagban azert ennel messze csunyabb a csaj arca.

A peldaja sem egyedulallo a sportolok kozott, Suzy Favor Hamilton amerikai atleta beallt kurvanak orankent 600 dollarert. Ennel a botranykonyviras azert konnyebb melo.
De lesz Szepesi meg escort oldalakon hirdetve, meg lesz meg neki gazdag pasija, aki eltartja.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.09. 09:12:09

Más mondani, és más csinálni. Ha megkérdezik a nőket, hányszor dugtak férfival, és a férfiakat, hányszor nővel, messze nem lesz ugyanaz a végösszeg.

borzimorzi 2013.07.09. 09:35:07

@VicGilson: Az, hogy gyerekkorában molesztálták, egyáltalán nem tartozik más lapra! Ugyanis, ez a nő állítása szerint kislány korában azt tapasztalta meg, hogy őhozzá büntetlenül hozzányúlhat egy vadidegen vénember. Csak mert az illetőt felvette valaki gyúrónak (Egy másik pedofil?), és senki sem ellenőrzi annál a koszhadt sportklubnál, hogy pontosan mit is csinál a gyerekekkel, és senki sem jár utána a gyerekek panaszainak, hanem elgallgattatják a panaszkodókat. Plusz az edzője minden szíre-szóra lekurvázhatja vagy akár a bugyogójába is nyúlkálhat, meg a haverjának is mutogathatja, hogy a kislánynak milyen formájúra van nyírva a fanszőrzete... Mindezt fényes nappal, egy tele edzőteremben! És senki se akad, aki odalépne, és ezért annak rendje és módja szerint pofán vágná azt a vén kecskét, hogy a taknyán csússzon hazáig!

Na, az ilyen tapasztalatok okozzák azt, hogy a leánygyerekben nem alakulhat ki szeméremérzés, önértékelési zavarai lesznek, és nem lesz neki egy gramm önérzete se. Az ilyen gyerekből testileg ugyan nő lesz, de érett, felnőtt személyiség az nem. Tehát szeretetéhes gyerek módjára csapódik bárkihez, aki egy jó szót szól hozzá, és persze nagyon hálás. A sok tesztoszteron-vezérelt droid meg örül, hogy van hová raknia a farkát, és el sem jut az agyáig, hogy ez azért nem normális, hogy egy nő ilyen legyen...

Nem mellesleg sportkarrier szempontjából is kontraproduktív ilyen megalázó helyzetekbe hozni a fiatal sportoló gyerekeket, mert amikor majd nagy versenyre kerül a sor, akkor a küzdelemhez pont az az öntudat és önérzet fog hiányozni, amitől nagy versenyző a nagy versenyző. És amit ezek a taplóbunkó edzők meg gyúrók sikeresen kiöltek belőle. Plusz a sport utáni karrierhez is pont ezek a tulajdonságok fognak hiányozni, de nagyon... Ezek a barbár módszerek nem garantálják a sportsikert, annál nagyobb eséllyel törik le a sportoló teljesítményét pont a kritikus időpontban, a nagy versenyeken. Ahogy Szepesivel is történt. Kivéve, mikor az edzői rémuralom alól felszabadulva, minden korábbi országos csúcsot megdöntve száguldott a vízben... Amiért aztán az edzője jól le is barmolta az első adandó alkalommal. Ebből is látszik, hogy az az edző nem az eredményt akarta, hanem a saját rémuralmát akarta megerősíteni. Sajnos, Szepesinek nem volt elég esze egyből a verseny után, mikor még ott volt a sajtó, világgá kürtölni, hogy annak az edzőnek köze nem volt az eredményekhez, és hogy új edzőt keres, "Rémuralmat nem kérek!" jeligére...

Remélem, hogy annyi haszna lesz a könyvének, hogy szülői munkaközösségek alakulnak minden sportegyesületnél. És az SZMK képviselői annak rendje és módja szerint ott lesznek minden interakciónál. És ha valami taplóbunkó edzőkém lekurvázza a 12 éves kislányokat, akkor odalép hozzá az SZMK egyik nagyobb darab apukája és nyomós érvekkel lebeszéli erről. Ha kell, szó szerint, víz alá nyomós "érvekkel"... Ugyanúgy a gyúrószobát is tágasra kell venni, és a gyerekkel azonos nemű SZMK-képviselőnek ott kell lennie. Onnantól kezdve nem csúszhat olyan helyre a gyúró keze, ahol semmi keresnivalója, mert az SZMK-s képviselő úgy kirúgatja, hogy a lába nem éri a földet. Stb.

Üdv:
b

csárli hárper 2013.07.09. 09:43:31

de most őszintén, nem kurvára mindegy mit csinál? ha úszni akar, ússzon, ha írni akar, írjon, ha baszni akar, basszon, ha pornózni akar, pornózzon de kurva gyorsan mert kíváncsi vagyok...
volt régen az a helyes jány a miselvájd, na az is bekapott mindent ami elé került, oszt milyen szolid családanya lett, ebből is látszik, hogy nincsenek ribancok csak sűrűn baszott hercegnők.

BelaVak 2013.07.09. 09:55:09

Tipikus kocsog hozzaallas:
Ha egy csajt gyerekkent molesztalnak, akkor o kurva.
Ha egy csaj ferfiakkal dug, akkor kurva.
Ha egy csaj konyvet ir errol, akkor kurva.

A sportolok rengeteget kurnak, ennyi, nincs ezen mit csocsalni.

BelaVak 2013.07.09. 09:58:49

@borzimorzi: Az biztos, hogy pornozos, sztripper es hasonlo csajok tulnyomo tobbseget gyerekkoraban kemenyen molesztaltak. Ilyen jellegu szexualis felresiklasok, onertekelesi zavarok mogott bizony nem kicsit a kicsibacsik vagy ki a faszomok vannak.

Hülye aki elolvassa! 2013.07.09. 10:27:46

Olvastam a könyvét. Ez alapján egy szerencsétlen lány képe bontakozik ki, aki az úszásra tette fel az életét, de ott sikertelen volt (amennyiben a sport sikert olimpiai érmekben mérik). Hogy a folyamatos tivornya ennek oka vagy okozata volt, azt nehéz lenne megmondani.
Egy biztos, végül sportolók és celebsenkik ingyenkurvája lett, amit nehéz sikerként elkönyvelni. És azért írok kurvát, mert tényleg kurvaként bántak vele.
Egyet azonban el kell ismerni, ez a könyv nagy húzás volt. Komoly pénzt keres vele!

borzimorzi 2013.07.09. 10:39:55

@BelaVak: Pontosan így van. Nem véletlenül hívták pont pornózni. Az ezzel foglalkozók nyilván jól ismerik ezt a típust. Azok, akik később szexmunkások (prostituáltak, pornófilmesek, vetkőző táncosnők stb.) lesznek, mind úgy nőttek fel, hogy módszeresen megalázták őket. Legtöbbször már otthon, a családjukban is, az idősebb férfi rokonok molesztálták, megerőszakolták őket. Így aztán később a stricinek már nem nagyon van mit letörnie, mert szerencsétlenekben eleve nincs sok önérzet. Nem véletlenül van tele hazai cigány leányokkal az amszterdami "Nyíregyháza utca", jellemzően ők, a megélhetési gyerekgyár termékei azok, akiket így "nevelnek".

Ha megnézel filmeket arról, hogy hogyan csinálnak valakiből efféle szerencsétlent, mindegyikben látható, hogy először is betörik őket erőszakkal, bántalmazással, megalázással. A youtube-on van egy film az orosz emberkereskedő maffiáról, amelyik amerikai prostit csinál a szerencsétlen, modellkarrierre áhítozó kislányokból (www.youtube.com/watch?v=iRojlKS_IIc). Egy másik (La Consciuta / Az Ismeretlen: www.youtube.com/watch?v=bHg0PQSofjc) azt mutatja be, hogy hogyan csinálnak előbb prostituáltat, később szülőgépet egy szerencsétlen nőből, hogy a megrendelőknek, a női oldalról meddő pároknak legyen gyerekük. Gyakorlatilag a pár hím tagja addig erőszakolja a szerencsétlent, amíg az teherbe nem esik, aztán 9 hónap múlva átveszi a "terméket". Broáf.

Úgyhogy lehet ezen a szerencsétlen Szepesin fújolni, de szerintem csak akkor, ha ugyanannyira fújol valaki azokra a seggfejekre is, akiknek nem tűnt fel, hogy csak kívülről néz ki nőnek, belül viszont ott vacog egy kis vakarcs, és bármit megtesz, csak szeressék egy kicsit.

Üdv:
b

ica78 2013.07.09. 10:45:54

Engem az lep meg,mennyien bedőlnek annak a világképnek,hogy az élet csak a szexről szól (és nem párkapcsolaton belül,hanem fűvel-fával),és teljesen természetes,hogy mindenki mindenkivel csinálja,nincs ebben semmi kivetnivaló. Alig néhány év alatt eljutottunk oda,hogy szégyellni való dolgok "természetessé" váltak,pornósok, prostik állhatnak ki ország-világ elé sztárként. És ha ki mered mondani,hogy ez vérgáz,akkor:
a., Begyepesedett b.szatlan prűd vagy
b., Irigykedő álszent vagy

Szepesi Niki és a kiadó szempontjából amúgy érthető az egész. Ahogy előttem is írták,az úszásból nem tudott megélni,befuccsolt a karrierje,a megnyilvánulásai alapján sötét is szegényke,nem igazán ért semmihez,mihez kezdjen? Ő nem áldoz túl sokat (csak a családja jó hírét,de az mindegy), de megkapja a maga pár millióját,és ha jól menedzselik,megragadhat egy ideig celebként.

A kiadó valószínűleg felismerte,hogy sima,fiktív pornóregénynél sokkal jobban érdekli az embereket az,amit valós személyekhez köthetnek. Írtak tehát egyet,és ebből a szempontból mindegy,hogy a csaj írta-e, vagy hogy tényleg megtörtént dolgok ezek-vagy sem. A lényeg,hogy egy "híresség" az arcát adja ehhez,a prolik meg jól kicsattinthatják a d.gások szaftos és részletes leírására. Win-win. Meglássátok,ezek után jó pár hasonló műfajú könyv meg fog jelenni,amihez lecsúszott celebek adják majd a nevüket.

A gond az egésszel az a rombolás,amit az emberek erkölcsi színvonalában véghezvisznek. Ahogy fentebb is írtam,a végén még az jön ki az egészből,hogy így élni magától értetődő,természetes,hovatovább követendő példa. Ezek után senki ne csodálkozzon,ha a 18 éves lánya közli,inkább pornózna vagy escortozna,jobb,mint tanulni.

Sokan dícsérik SZN kiállását,mondván,lerántja a leplet arról,mi folyik a színfalak mögött,pedofil edzők,erkölcstelen sportolók,stb. De ez egy lósz.r. Ha ezt akarta volna,akkor erről ír tényfeltáró módon,és nem annak a szemléletes leírása adná el a könyvet,hogy melyik híresség hogyan d.gta meg Nikikét,hány percig tartott,és ki hova élvezett.

Nem érzitek a hatalmas ellentmondást abban,hogy egyfelől megpróbálják eladni szegény,fiatalkorában bántalmazott lányként, másfelől szextárgyként?
9:3O-tól könnyek között vall Szily Nórának arról,hogyan moleszterálták,de sietni kell,mert 11-től pucsítós Playboy-fotózás.

borzimorzi 2013.07.09. 11:06:55

@ica78: Ebben is van valami. De nézd a jobb oldalát: sok szülő is olvassa, vagy olyan fiatal, aki majd szülő lesz. És ép ésszel mindenki beláthatja, hogy egy úszói karrier tart 15-től 25 éves korig. De a gyerek el fog élni 80 éves koráig! Mi az a 10 év ahhoz képest? És azt a szülőt, aki majd ott áll a módszeresen megalázott, nulla önértékelésű, ezért sikertelen 40 vagy 45 éves gyerekével, azt nem fogja vigasztalni, hogy viszont ugyanaz a gyerek 22 éves magyar bajnokságot nyert. Vagy akár olimpiát. Vagy mint a legtöbben: semmi nagy címet se. Tökmindegy, ha olimpiát nyert is, a jutalmat rég elköltötték, viszont azt az időt, amíg fiatal fejjel szakmát kellett volna tanulni, azt nem adja vissza senki se. És 30 körüliként beülni az iskolapadba: az nem egy könnyű mutatvány. Pláne, ha még érettségi sincsen, meg különösebb ész sincsen...

Szerintem felelősen gondolkodó szülő nagyon meg fogja gondolni ezután, hogy adja-e a gyerekét élsportoló-tenyésztőbe. Majd legfeljebb akkor teszi meg, ha úgy teheti, hogy vagy eleve az övé a sportklub és ő dirigál, vagy nem az övé ugyan, de a tulajdonos a Szülői Munkaközösséget messzemenő jogosítványokkal ruházta fel a sportoló gyermekek jogainak védelmére, a megalázástól és terrorizálástól mentes edzések kialakításáért.

Üdv:
b

Üdv:
b

Hülye aki elolvassa! 2013.07.09. 11:17:12

Számomra úgy tűnik, hogy a szereplők jelentős része elég jól felismerhető, bár én nem nagyon ismerem a sportolókat.
Tényleg azonosíthatóak?

borzimorzi 2013.07.09. 11:27:13

@borzimorzi: Bocsánat, úgy értettem, h ugyanaz a gyerek 22 évesen magyar bajnokságot nyert.
b

borzimorzi 2013.07.09. 11:51:36

@Hülye aki elolvassa!: Azok, akik a belső körben ott vannak, be tudják azonosítani a szereplőket. Ők ismerik a beceneveket, a frizuradivatot, hogy ki mikor milyen sérót hordott, a magánéleti részeket, hogy kinek mikor volt otthon terhes a neje egyidőben azzal, hogy a család szentségéről szónokló apuka meg Nikikét favorizálta stb. De mivel polgári név nincsen kiírva sehol, a nagyközönség csak találgathat. Épp ez a dologban a gyomros: polgári peres eljárást nem érdemes indítani, hiszen az úszótársadalom aktuálisan versenyző elitje legfeljebb pár tucat ember, és biztosan csak ők tudják beazonosítani a szereplőket. Ezért nem állhat meg bíróság előtt a "nagy nyilvánosság előtt elkövetett" becsületsértés vagy rágalom. Elvégre az a pár tucat ember nem nagy nyilvánosság, egyes helyeken egy nagyobb családban is többen vannak. Viszont ezek a pofák éppenséggel annak a pár tucatnak a megbecsüléséért kepesztenek! Az, hogy a többi tízmillió magyar előtt nem járatódtak le, az nem vigasztalja őket, mert azt a többi tízmilliót ezek az elkényeztetett elitkék úgysem veszik emberszámba. Úgyhogy Szepesi bevitte nekik a gyomrost rendesen. Megjegyzem, helyesen. Aki "férfi" létére nem veszi észre, hogy nem nővel van dolga, csak egy kétségbeesetten szeretetre, akármilyen szeretetre vágyó gyerekkel, akinek csak a teste olyan, mint egy nőé, de lélekben sehol sincsen a felnőttségtől, az nem férfi, hanem egy tesztoszteron-vezérelt, agyhalott taplóbunkó. Meg is érdemli az ilyen, hogy kibeszéljék az ismerősei. Pláne, hogy ezek az emberek a sportnak köszönhetően jól néznek ki. Nem púpos kis szemüveges pókhasúak, akiknek nem jut jó nő, tehát ha egy szóba áll velük, akkor úgy érzik, megnyerték a lottó ötöst, nem válogathatnak. Ezekben a sportolókban kellett volna, hogy legyen annyi emberség, hogy megnézik, mégis, mi van rajta azon kívül, hogy lyuk van rajta. Ha nem tették, magukra vessenek. :-)))

Édesapám élsportoló volt fiatalon, válogatott, többszörös magyar bajnok. Olyan sportágat űzött, amelyik elismerten, az ókori Görögország sportkultúrája óta a legszebb, legarányosabban izmos, hajlékony, robbanékony férfitestet neveli. (Lehet találgatni.) Őneki is volt lehetősége bőven, ami a nőket illeti. De volt annyi józan esze, hogy abból indult ki, hogy csak olyannal kezdjen, aki akár feleségül is vehető, ha netán úgy alakul, hogy gyerek lesz belőle. Ez már elég volt ahhoz, hogy ne álljon össze bárkivel, és ne tegye ki magát efféle megaláztatásoknak.

Üdv:
b

ica78 2013.07.09. 12:21:49

Borzimorzi:

Pont ez a hatalmas ellentmondás az egészben. Ha a könyv arról szólna,hogy egy szegény kislánynak másról sem szól az élete,csak a kényszerített versenyzésről,miközben még molesztálják is, és egyértelműen megfogalmazná az erkölcsi tanulságot,mely szerint ez rossz,és nem követendő példa,Te,kedves olvasó,nehogy így tegyél-akkor nem lenne baj.

Csakhogy közben mind a könyv,mind a művésznő egyéb megnyilvánulásai azt az üzenetet közvetítik,hogy az ő életmódja tulajdonképpen tök jó,követendő,ill. mindenki ezt csinálja/csinálta volna a helyében,ezért nem elítélendő.

Azt írod,az agyhalott bunkó sportolók megnézhették volna,kibe lógatják,és szembeállítod Édesapád példájával. Ez így teljesen igaz. Csakhogy ilyen pozitív üzenetet nem mond ki senki,sőt,éppen annak az elfogadtatása folyik nagyüzemileg a társadalommal,hogy teljesen természetes,ha valaki mindenkivel összefekszik,amikor csak lehetőség adódik rá,és ez tök normális dolog.

Ezért látom úgy,hogy ez a könyv egy egyszerű pornóregény,extraként némi botrányra okot adó sz.rkavarással. És ezzel nem a sportolókat meg a pedofil edzőket akarom védeni,csak arra felhívni a figyelmet,hogy ez az egész cirkusz nem a jobbításról szól,hanem hogy minél nagyobb kampányt csapjanak egy sima ponyva köré,miközben senkit sem zavar,hogy az egész teljesen ellentmondásos üzenetet kelt. Már elnézést: szörnyülködj az egyik oldalon szegény ártatlan kislányon,egyet lapozva meg nyúlj magadhoz a d.gások szemléletes leírását olvasva. Az egész egyvalamit szolgál,és az a bevétel. A többi dolog a lepel lerántásáról és a képmutatásról üres szólam.

Hülye aki elolvassa! 2013.07.09. 12:24:43

@borzimorzi: köszi a választ!
A helyzet az, hogy azért kevés huszonéves srác mondta volna a magát tukmáló Szepikének, hogy köszi nem kell a puncid. A pasik nem arról híresek, hogy tudnának ellenállni a kísértésnek.
Pláne, ha full be vannak nyomva egy bulin.
Szóval azért elég genyóság volt anno behálózni, most meg kibeszélni őket. Az úszószövetség is kapott, pl. az eltiltás alatti edzések szervezése kapcsán.
Azon szerintem már senki nem lepődik meg, hogy a sportolókkal állatként bánnak. Talán csak így lehet belőlük kisajtolni ezt az emberfeletti teljesítményt?
De azért a könyvből is kiderül, hogy N ragaszkodott a bunkó edzőjéhez.

borzimorzi 2013.07.09. 13:40:59

@ica78: Tökéletesen jól látod, egyetértek. A kiadó célja a profitot maximalizálni, perek és bírósági úton megítélt kártérítések megfizetése nélkül. Ehhez az kell, hogy minél többféle olvasó igényeit kielégítse a termék. Úgy is lett. Veszik az erkölcscsőszök és a rejszoló tini fiúcskák, a gyermekpszichológusok, a sportpszichológusok, a jövendő edzők és persze a többi úszó és vizilabdás is, akik nagyokat nevetve azonosítgatják be a teljes lyuksógorságot. Nyilván a legtöbb ilyen szöveg úgy áll elő, ahogy azt a Ghost Writer c. filmben láthattad. Felvesznek egy jótollú írót vagy újságírót négerkedni. Majd az ő magnójába beszél az alany. Aztán az illető megírja, kipofozza, szalonképessé és jogilag támadhatatlanná fazonírozza, megszerkeszti és leadja a kéziratot. Mivel hivatásomból adódóan szövegekkel dolgozom, erről az irományról bizton állíthatom, hogy az írás mesterségében gyakorlott személy állította össze, aki tanult valaha egy kevés szociolingvisztikát is. Szándékosan fogalmazott itt-ott minél pongyolábban és minél több, a kortárs ifjúsági rétegnyelvből származó, a partiarcok szubkultúrájában használatos kifejezést alkalmazva, hogy még épp hihető legyen Niki szerzősége. A kézirat leadása után szépen csendben maradt, és kibocsátotta a számláját a kiadó felé. Onnantól minden a szerzőként feltüntetett celeb / expolitikus / hajdani nagyember nevén fut, a ghost writer a háttérben marad. Nikike is legnagyobb valószínűséggel úgy szerző, ahogy te vagy én. Ha netán tévedek (10% alatti az esély erre), akkor ezúton megkövetem. Nem lepődnék meg egyébként, ha a legismertebb hazai celebújságíró, a mediterrán tájon új tanyát vert, korábban pedig holmi ál-orvgyilkosokkal készített interjú kapcsán elhíresült szöszi lenne a könyvben is szereplő "Allejandro", akinek tollba mondódik a szöveg. Nyilván a szerzőként szereplő Szepesi csak afféle mentornak tekintette és úgy vélte, hogy amit ő elkarattyol egy magnóba, annak ő már szerzője is.

Lesznek persze, akik éretlen fővel vagy éppenséggel az éretleneket kihasználni kívánó, vén kéjencként majd megpróbálják levonni és másokkal is tanulságként levonatni, hogy a promiszkuitás teljesen rendben van. Azért a józan ésszel élőkben fel fog merülni, hogy mégis, hol jó az egy nőnek, hogy 30 éves kora után nem kell majd senkinek, és pláne nem akarja senki se feleségül venni, mert nem elég, hogy szexmániás, még ki is beszéli a partnereit? Ez így igen gonosznak tűnik, és még pénzt is keres vele. Versenyt fújolnak a hipokriták. Részemről OK. Azzal is csak felhívják a figyelmet a tarthatatlan állapotokra. Arra, hogy gyermek tömegsport nincsen, pedig a nemzet egészének egészségéhez az kéne. Ami viszont van, az néhány gyermek élsportoltatása, infernális körülmények között, úgy, ahogy itt felettem írta valaki, hogy a gyerekekkel állatként bánnak. Ez nem egyeztethető össze az emberi méltósággal sem, de a hatályos jogszabályokkal sem.

Tudod, mit ír Madách a "tagadás ősi szelleméről"? Ezt: "az erő része, mely örökké rosszra tör, és mindig jót mível." Na, így fogunk járni ezzel a Nikivel is. Lehet, hogy rosszalkodás, pletykálkodás, kibeszélés, gyomrosozás, pénzkeresés csupán a célja. Kit érdekel? Engem nem, és őrá nézve is csak negatív következményei lesznek. Nincs ember, aki ezek után még megbízna benne, ha csak nem szeret bele valaki olyan elvakultan, ami ritkaság.

Mi lesz a hosszú távú következmény? Reményeim szerint az, hogy szülők tízezreiben fel fog merülni az igény arra, hogy a gyerekeiknek adandó nevelését ők határozzák meg. (Ahogy mellesleg a régi Alkotmányban még benne is volt.)

A nevelés célja pedig elsősorban nem az olimpikonok kitenyésztése, hanem a hosszú távon sikeres, küzdőképes emberi lények nevelése. Normális szülő arra akar büszke lenni, hogy mit ért el a gyereke 40-45 éves korára. Nem akar egy öntelt mihasznát eltartani örökké, csak mert az illető mihaszna kölyke anno 22 éves korában megnyert egy versenyt, és azóta is azt képzeli, hogy ő fújja a passzátszelet.

Fentiek miatt aztán előbb-utóbb a szülői igény ki fog termelni olyan sportklubokat, ahol nem eresztik rá a hatalommániás, káromkodó, szitkozódó, pofozkodó, a kislányok bugyijában turkáló baromarcúakat a gyerekeikre. Sőt, esetleg lesznek valaha olyan normális törvényhozóink is, akik kimondják, hogy a Magyar Állam - ergo a magyar adófizetők - pénzéből csakis olyan szervezetek részesülhetnek, amelyek a magyar törvényeket maradéktalanul betartják. Ha nem tartják be, akkor az összes állami apanázs azonnali hatállyal megvonandó. Mindjárt tudnák a sportegyesületek vezetői is, hogy hol a helye a kislánybugyikban turkáló vén kecskéknek!

Ez a könyv, akármit is akart a szerzője és kiadója eredetileg, hosszú távon szerintem "jót mível". Ezért védem.

Üdv:
b

Bocs, sok volt itt belőlem, majd holnap nézek csak vissza. Most Lmegyek dolgozni kicsit.

borzimorzi 2013.07.09. 16:10:35

Hoppácska! Csak egy kis adalék ahhoz, hogy hogyan reagál az igazi nagy bajnok, amikor megpróbálják visszagyömöszölni a megalázások és értelmetlen szívatások világába:

hvg.hu/sport/20130709_Risztov_Eva_osszeveszett_az_edzojevel_es

A jelek szerint valami bűzlik Dá.. izé, az uszodában.

Üdv:
b

2013.07.09. 22:11:56

@borzimorzi: Pedig de: teljesen más lapra tartozik, hogy mit történt vele gyerekkorában. A csaj egy gerinctelen alak - az alapján, amit és ahogyan kitereget a könyvében, és ahogyan az ebből egészből ő ki akar jönni. Az, hogy őt molesztálták, esetleg magyarázat - de nem mentség.

Gondolj bele: honnan tudod, hogy a feltételezett zaklatónak milyen gyerekkora volt, őt ki és hogyan vegzálta? Az akkor mentség lenne arra, amit tett?

Azért írom, hogy "feltételezett", mert legjobb tudomásom szerint még nem bizonyosodott be semmi.

Fikkentáger 2013.07.10. 08:28:46

Hát nemtom, de ha engem ilyen bűncselekménnyel vádolnának meg, azonnal följelentést tennék a rágalmazó ellen. Ha egynél többen tennék ezt, akkor kurvanagy kussban ülnék a szobámban, bízva a nagyszerű magyar összekacsintós igazságszolgáltatásban, hátha senki sem indít hivatalból eljárást.

Egyébként linkeljetek már néhányat abból, ahogyan példaképnek állítják a csajt, mert túl sokszor szajkózzátok ezt a baromságot.

borzimorzi 2013.07.10. 09:34:50

@VicGilson: Az könnyen lehet, hogy túl naiv vagyok, ezt nem az én tisztem megítélni. Két okból vagyok vele elnéző. Elsősorban azért, mert csak saját magát nevezi meg pontosan beazonosíthatóan promiszkuózus magatartásúként. Más esetben csak akkor van kiírva valakinek a teljes neve, amikor az illetőről jót vagy semlegeset mond. Amikor valakiről olyasmit mond, amire nem lenne büszke az illető, akkor csak utalás van. Persze, pár hétig elcsámcsognak rajta az ismerősök, hogy nahát, ez az XY, alighanem ő lehet az, aki a könyvben... De minden csoda három napig tart, és őszre már senki sem fog ezzel foglalkozni. Na, jó, ha megjelentet még egyet, akkor esetleg téma lesz még ősszel is. De legkésőbb karácsonyra a könyv(ek) szereplőit elfelejti mindenki, mert akkorra már az egész ország az ajándékok beszerzésén fog törpölni. Szepesi lesz az egyetlen személy, akinek a nevére hosszabban is emlékezni fognak, és akinek az életére komolyabban negatív hatása lesz. Mert innentől kezdve vajmi kevés esélye van rá, hogy valaha is férjhez menjen, és tisztes családanya legyen, hiába higgad majd le 30-35 körül.

A másik ok, amiért elnéző vagyok vele, az, hogy tényleg bízom benne, hogy ezután a felelősen gondolkodó szülők sokkal jobban oda fognak figyelni arra, hogy mi történik a sportoló gyerekükkel az uszodában, a sportpályán stb. Ahogy az iskolában is van SZMK, úgy a gyermekek sporttevékenysége kapcsán is kellene ilyen. Sőt, ha lehetne erről törvényt hoznom, akkor az állami támogatás feltételéül szabnám, hogy legyen SZMK minden olyan sportegyesületnél is, ahol gyerekek sportolnak, és az SZMK képviselői legyenek ott mindenhol, ahol interakció van. Ne lehessen gyereket bántani, megalázni sem a gyúrószobában, sem a zuhanyzóban, sem a medence partján. Egyáltalán, sehol. Mert senki sem akar magának olyan lánygyereket, akiből kiölték az önérzetet, és azért olyan partnerkavalkádot vonultat fel, mint Szepesi. Minden szülő tudja ugyanis, hogy ha ma már nem is szűzen kell férjhez adni a leányt, de azért az sem jó, ha a fél város megvolt neki. Nagyon remélem, hogy a lányos apukák mind olvasni fogják és megértik, hogy a gyerekük megalázásának, molesztálásának ez az egyik lehetséges következménye. És ez még a jobbik. Szerintem még rosszabb, ha valaki a sok megaláztatás miatt végül olyan kevésre tartja magát, hogy nem is próbál magának megfelelő párt találni, hanem válogatás nélkül hozzámegy az első kérőjéhez, ha szereti, ha nem. Az ilyen házasságban nem sok esély van a boldogságra.

Mellesleg példaképnek nem állítja senki sem a csajt, sőt. Van olyan unokahúgom, aki 16 éves és épp ettől esett le neki a tantusz, hogy észnél kéne lennie, mert a sok partner legfeljebb a fiúknak "dicsőség" (valójában persze nekik sem az), a lányoknak azonban nem ez kell ahhoz, hogy jól tudjanak férjhez menni. Mondjuk, a Veszedelmes viszonyok jobban lett megírva, tehát jobban örültem volna, ha inkább abból jut ugyanerre a következtetésre. De hát a lényeg, hogy felfogta.

Üdv:
b

gébence · http://soraim.blog.hu 2013.07.10. 09:42:37

@tengertigrise: Mi, pasik, sajnos előszeretettel lekurvázzuk azokat a nőket, akik sok pasival dugnak és velünk nem. Sajnos.

lobster thermidor 2013.07.10. 13:37:30

Szegény lánynak mennyit kell nyelnie...

Majdénmegmondom 2013.07.10. 14:06:13

Beleolvastam az első fejezetbe. Ott dobtam el, mikor a férfiakat kis Reisz Robiknak nevezi, akik undorító pornófilmekre recskáznak. Az bizony undorító, de megdugatni magát a fél világgal, az baromi elegáns.

BelaVak 2013.07.12. 03:01:57

@VicGilson: Szerintem nem kicsit csusztatsz, mikor a csajt sorozatgyilkosokhoz hasonlitod. Nem volt kotelezo megkurni. Azzal hogy o ilyen eletet elt, ezt konyvben megirta, evvel kb egy embert bantott: sajat magat. Ha egy pasi hulye volt es felrekurt mig a terhes baratnoje otthon vart: jaj, szegeny, hogy csobehuztak. Nem kell drogos, ertelmifogyatekos, hullareszeg, vagy egyeb konnyen alazhato, konnyen lefektetheto csajokat dugni, es akkor nem kerul ilyen konyvbe az ember. Ennyi.

A molesztalasrol: a feljelentes es vizsgalat az uszoszovetseg, az edzok es hasonlok dolga lenne. Sot, eszrevenni is az o dolguk lett volna. Sot, nagy nyomas alatt elo elsportolo gyerekek rendszeres pszichiatriai kontrollja is a kornyezet dolga lenne, nem csak molesztalas mian. Az egesz azert tud mukodni, mert egy 10, 15, de meg egy 25 eves csajt is siman meg lehet felemliteni, ossze lehet torni, utanna meg mindenki csak vonogatja a vallat, hogy hulye kurva, csak ragalmaz.

nem csak neked:
Egyebknet meg le kene szallni a lorol, es nem kene osztani az eszt, hogy miert nem dokumentumregenyt irt. Kivancsi vagyok, hogy akik most itt fujjolnak (felteszem paran olvastak a konyvet), hany dokumentumregenyt olvastak human trafficingrol, csaladon beluli eroszakrol vagy fiatalkoruak/gyerekkoruak ellen elkovetett eroszakrol. Magasan van az orr, de nyugodtan valljuk be, hogy addig kb senki hozza nem nyul a konyvespolcon, vagy ha a konyv nyitott lapokkal raugrik, akkor sem rezgett a lec, sot meg az ingerkuszobot sem ertuk el, mikor "csak" arrol van szo, hogy valaki gyerekeket molesztal foallasban generaciokon at. Az jol van, az termeszetes, csak ha egy csaj kur, mint a gep, mert beteg, akkor kap mindenki szivrohamot.
süti beállítások módosítása