Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Schmitt Pált már a nevén sem lehet nevezni a köztévében

2013. június 07. 21:43 sixx 238 komment

Tegyük fel, hogy van nekem egy tévém. Mindegy, hogyan jutottam hozzá, van és kész. Én vagyok a góré, az én pénzemből vágnak a vágók, sajtóznak a sajtósok és főznek kávét a titkárnők. Én mondom meg, hogy ki mennyit keres, és ha valakinek nem tetszik a pofája, hát kirúgom, mert EZ AZ ÉN TÉVÉM. Tegyük fel azt is, hogy a tévémben éjjelente megy egy műsor, legyen mondjuk egy koncertfilm-sorozat, amiben számomra nem túl sokat mondó zenekarokat is bemutatok, mert megtehetem, az én tévém, azt mutatok benne, amit akarok.

k1.jpg

Aztán az egyik koncerten elhangzik egy nóta, aminek az a címe, hogy Sixx, a nyugger kurva anyád még mindig pénzért rodázik? És a felvételt elhozzák nekem, az én tévémbe, hogy tessék főnök, ez lesz a ma esti buli, mehet? Szóval ebben az én tévémben ez nem mehetne le. Nem azért, mert nem tudom, hogy anyám éppen mit csinál (nem rodázik), és bárki is komolyan venné a szöveget, nem. Hanem azért, mert az én tévém. És megtehetem. Ha nem tetszik az, ahogy valaki viselkedik benne, akkor kiblőrözöm. Egyszerűen úgy teszek, mint aki nem létezik, mert ez az én tévém. És ha én nem akarom, hogy az én tévémben létezzen, akkor ott nem fog. És ha nem akarom, hogy azt mondja az anyámról, hogy egy rodázó nyugger, akkor az én tévémben nem fogja. Mert az én tévém, és megtehetem.

Ha viszont ez a nóta a Sixx anyja egy nyugger címre hallgat, és közben senki nem lóbál be egy pélót a kamerába, esetleg rajzol hitlerbajuszt az anyám képére koncert közben és ragasztja azt rá egy céltáblára, hogy a közönség arra dobáljon célba, akkor nem érdekel. Anyám ugyanis nyugdíjas. Van ez így, mindenki lesz az, mondani is fogják neki, hogy mi van nyugger. Ez nem szép, de hát istenkém, nekik ilyen gyerekszobájuk volt, vagy csak nagyon idegesek valami miatt, kikapott a Loki, elfogyott a cigi, sok minden miatt nyuggerezhet az ember, tán még önkifejezésből is, miért ne, én is mondom sokszor. Szóval ha ilyen kazettát hoznak hozzám a srácok, az én tévémbe, én leadom a bulit. Mert az én tévém, és megtehetem.

A Kozmosz zenekar adott egy koncertet az A38 hajón február 15-én. Bevallom férfiasan, nem ismerem a munkásságukat, most így belehallgatva kicsit sajnálom is, mert a szopórolleren töltött mindennapokban van olyan pillanat, amikor segítene. A koncertet az A38 stábja felvette, és mint oly sokszor, leadták a Duna Televíziónak. A tévé átvette, majd a Kozmosz kapott egy formális értesítést: a cucc megy adásba csütörtökön este/péntek hajnalban. Aztán nem ment le, helyette a Napra zenekar egyik bulijának ismétlése került adásba.

k2.jpg

A Kozmoszt nem értesítették, és pl. a Port.hu sem tudott a változásról, sőt, a Telekom és a UPC digitális műsorújságjába sem került be a Napra neve, szóval elég rohammunkában kellett dönteni az MTVA-nél, hogy nem kell a Kozmosz a közszolgálatnak. Namármost. Az MTVA szigorúan elméletileg azt és akkor vetít le, amikor akar, a köztévé az ő tévéje, mármint közvetve ugye, mert a nép pénzéből működik, de az meg csak nem mehet, hogy egy-egy vitás kérdésben felütik a telefonkönyvet és megkérdeznek minden állampolgárt, erre van a vezetőség, ami minket képvisel, és a nevünkben jár el. Szóval ha így, nagyon leegyszerűsítve nézzük, akkor mi, a polgárok döntöttünk úgy, hogy a Kozmosz nem kerülhet adásba.

Hát a nagy büdös lófaszt döntöttünk úgy.

Az MTVA-tól kapott hivatalos tájékoztató alapján az derült ki, hogy a műsort 12-es karikával rendelték meg, amit nem nagyon értünk egy hajnal egykor adásba kerülő koncert esetén, úgy meg pláne, hogy korábban a Camelot című sorozatban délután kettőkor kúrtak meg egy bögyös csajt premier plánban, DE NAGYON, utána meg egy szakállas csávónak a belét ontották a macskakőre. Azt is elmondta az MTVA, mármint a közleményben, hogy "Mint szórakoztató koncert, egyértelműen nevesítve politikusok trágár minősítésével egyik párt esetében sem a közmédium képernyőjére való." A döcögős fogalmazáson most ne röhögjünk, a lényeg az, hogy a koncerten elhangzó számokban trágár kifejezésekkel illettek politikusokat.

Mivel nincs a fejemben a Kozmosz-életmű, kénytelen voltam utánanézni, melyik darabja lehetett az, ami így kiverte a biztosítékot. Mert ha van olyan nótájuk, amiben mondjuk a kurva isten faszára küldik el Semjén Zsoltot vagy Orbán Viktort, esetleg Gyurcsány Ferencet vagy Schiffer Andrást, akkor lehetne továbbgondolni a dolgokat a szólásszabadság és a szabad véleménynyilvánítás vonala mentén, lehetne vitázni arról, hogy akkor ez most belefér-e vagy sem, stb. Ilyet nem leltem a szövegekben, találtam viszont ilyet:

"nem lesz baj, még ha esett is egy kis kár
mert Schmitt Pál biztos csinált valamit már
soha nem lesz baj, még ha esik is egy kis kár
mert Schmitt Pál biztos kieszelt valamit már"

illetve

"az állam is így él, ilyen ez a rendszer
itt tudja minden kisgyermek, hogy
svájci frankból nőnek a díszkertek
úgyhogy senki se szól, hogy így nem lesz jól
meleg ez a kibaszott disznóól"

vagy

"itt épül a lehető legszebb temető
a kedves vezető számít rád
tartsd meg a kritikád, csak tátsad a kicsi szád
a kedves vezető számít rád"

(van még itt bőven)

4_1.jpg

Arról lehet vitatkozni, hogy ez jó-e vagy sem, de arról nem, hogy ez nem trágár. Egy kibaszott belefér még a ráerőltetett 12-es karikába is. Az persze kellemetlen, hogy a szövegek meglehetősen rendszerellenesek és azt az egykori köztársasági elnököt ekézik, aki meglehetősen kínos pillanatokat okozott a kormánynak, és akit legszívesebben elfelejtenének névvel, címmel, beosztással együtt, nem ismerjük, nem tudjuk ki az, mi az a schmittelni? Szóval ha ez az én tévém lenne, ez simán beleférne. De hát nem az én tévém. Ebben a nem az én tévémben pedig olyasmi ezek szerint nem hangozhat el, ami valamelyik Kedves Vezetőnek kínos, vagy kellemetlen, és most nem álnaiv vagyok, hanem meglehetősen ideges. Mondhatták volna azt is, hogy nem adjuk le, mert szar. Azt is, hogy a műsorváltoztatás jogát a tévé fenntartja, és coki. Ehelyett meg jött ez:

12-es karikával rendelt műsorról van szó, ami sem a besorolásának nem felelt meg, sem pedig tartalmában. Mint szórakoztató koncert, egyértelműen nevesítve politikusok trágár minősítésével egyik párt esetében sem a közmédium képernyőjére való. Az említett műsor egyébként rendszeresen nem felelt meg a 12-es korhatáros műsor megrendelés szabályainak, ezt megelégeltük és valóban nem engedtük adásba az említett koncertfilmet. Ha minden korhatárt illető követelménynek megfelel a film, azt természetesen adásba engedjük.

Ez viszont így nagyon vékony, kedves MTVA, ennél valami jobbat kellene kitalálni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

windex 2013.06.08. 11:53:34

@Őrjöngő Sandy: az akkoriak tisztában voltak vele, hogy egy hajléktalan anyázása nem tétel politikailag. viszont jó reklámja a nem létező szabadságnak. a maiak meg a tekintélyelv "buzijai", hogy kerényit idézzem, ezért nem tűrnek ilyeesmit, pláne nem egy zenekartól, amire egy generációe egy része hallgathat. plusz profi marketingesek, akik biztosra mennek: nem tűrjük, hogy ránk, vagy a hozzánk közel állókra - még ha be is égtünk vele - bármikor bármi rosszat lehessen mondani, azt mindenképpen kerülni kell, ki tudja, hogyan üt vissza. az tuti, ha mindent, amit lehet, nullára redukálnak. profik, na.

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:57:40

@forzajuve16:

"...az egy rendkívül tehetséges, gondolatébresztő és kíméletet nem ismerő zenekar..."

Jáhájj! :)

(már csak) sikolyok 2013.06.08. 11:58:37

Ha leadják, ha nem, a Kozmosz jó. Fiatalok, radikálisak, kritikusak, pont ahogy kell. :) Kedvelhetők.
www.youtube.com/watch?v=Q08fAGkqWeU

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:00:01

@queensryche:

"Viszont a Dobray-filmeket meg kéne nézni megint, mert nagyszerű kordokumentumok."

Nem abban a filmben szerepelt az a nőimitátor izé is, aki aztán mszp-s jelölt lett a múltkori választásokon?

A minap néztük meg újra a jutyúbon és nagyon olyan volt a fickó arca.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:03:22

@windex: emlékeim szerint anno nem volt kisípolva, ez mostani találmány.
SP-ból sincs mindegyik kisípolva, teljesen rendszertelen, hogy melyiket basszák el és melyiket nem.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:04:51

@windex: drágaságom! Az akkori rendszer annyiban különbözött a mostanitól, hogy nehezebb volt külföldre menni, cserébe nem kellett attól tartanod, hogy az utcán döglesz éhen.
Gondolom, te most vagy elvtárs, ha így gondolkodsz. (egyébként meg a kurvaanyád, az volt párttag... :D)

álfirkász 2 2013.06.08. 12:09:28

-----------------------------------

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:10:12

Ki az a kretén, fasszopó, buzeráns állat, aki ezt a népnevelősdit kitalálta a tiltott szavaival? :DDD

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:11:05

@álfirkász: konkrétan kb. hat percig küzdöttem vele, mire kiderült, hogy az egyik nácipalánta nickje nem tetszik a szűrőnek. :DDD

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:12:20

@álfirkász: félreértéseket elkerülendő, nem a blog gazdájára céloztam a finomkodó jelzőimmel, hanem arra a szomszéd pistikére, aki a blog.hu szoftverének ezen részéért felelős.

forzajuve16 2013.06.08. 12:36:44

A legszebb, hogy a erre az egészre a zenekar már adott egy igen csattanós választ egy dal formájában :)
www.youtube.com/watch?v=cOd3zuaiGoM

"nehéz nem szó szerint érteni félre, ha valamit mond a szátok
nehéz nem sírva nézni félre, amikor lenézünk mi rátok
nem értem, hova akartok jutni, amikor minket visztek falnak
nem értitek, hogy ébren vagyunk és rögtön vége a dalnak

Audira cseréltétek a Volgákat
egy lófaszt lett a hatalom szolgálat
mélyre fogtok bukni, ha minket néztek szolgának
ez az ország nem néma legelő
a torkunkban van az igazi erő
választhattok, hogy a düh vagy a harag hívja elő

még mindig jöttök, de sohase nyertek
tisztelegjen a faszom tinektek
mi szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek
ha úgy tűnt, hogy vége, ez még csak a kezdet
magasról szarunk rá, hogyan cseleztek
mert szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek

a csendnek hangos a vége
a kezünk a jel, ami magára várat
tömjetek ki pár céget, addig összefoglalnálak titeket egyetlen ideges mondatban
foltok egy hősök nélküli korszakban
addig kamuztok nyugodtan, amíg az utca bontatlan

Audira cseréltétek a Volgákat
egy lófaszt lett a hatalom szolgálat
mélyre fogtok bukni, ha minket néztek szolgának
ez az ország nem néma legelő
a torkunkban van az igazi erő
választhattok, hogy a düh vagy a harag hívja elő

mindig jöttök, de sohase nyertek
tisztelegjen a faszom tinektek
mi szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek
ha úgy tűnt, hogy vége, ez még csak a kezdet
magasról szarunk rá, hogyan cseleztek
mert szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek"

2013.06.08. 12:39:51

Oké, feladtam, Nem engedi elküldeni.

2013.06.08. 12:41:46

Letiltottátok, akinek válaszolni akarok, vagy mi?

2013.06.08. 12:43:20

Jól van, leszarom.

Tehát: nem, nem Terry Black.

Igen, a K1-ben elhangzik a kifejezés, megnéztem újra. Ezért derengett nekem is valami...

2013.06.08. 12:46:08

(Hámozza ki, akinek szól. Hihetetlen, hogy csak így ment át a válasz...ami persze nem csak ennyi volt, mondanom se kell.)

2013.06.08. 12:48:03

*Arra azért válaszolhatna valaki, hogy pusztán mindennapi szavakat (nem káromkodás) és egy nevet tartalmazó válasz hogy a pékbe nem megy át a szűrőn?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.08. 12:48:49

@queensryche: így nem tudom kinek válaszolsz, magánban küldd már el a nicket, megnézem mi a fasz van

2013.06.08. 12:52:45

@sixx: Nem volt link. Két usernek ment a válasz egy kommentben, dupla 'kukacolással', és ez eddig működött mindig.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:55:06

@sixx: hány nácipalántát találsz? Egyébként nem volt véletlen a korábbi pár sorom... Mindent átenged a szűrő, csak pont a nácika nikkjét nem. :D

2013.06.08. 12:55:32

Ja nick! Basszus, mindegy, hagyjuk, fél órát elcsesztem egy 2 perces tevékenységgel, pedig 1000 dolgom van.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.08. 12:55:41

@queensryche: a nevet akartam volna de megvan a megoldás, a minimanó előtti szót tettem tiltólistára vagy 3 éve. az indán viszont lehet vele nicket regisztrálni.

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:58:19

@sixx:

De miért? Olyan kis édicukiari. :)

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.06.08. 13:16:24

Az azért muris, amikor sixx legyerekszobázik másokat a "nyugger" szó miatt, utána meg olyanokkal jön, mint "szopóroller".

windex 2013.06.08. 13:18:31

@sixx: az enyém se megy át neki, de legalább kiderült, hogy a név miatt. értem a berzenkedést, de egy különbejáratú ízlésbeli kérdés ez esetben gyakorlati gondot okoz: ha a nevére klikkelve válaszolok, nem megy át, ha nem a nevére írok, lehet, hogy nem jut el hozzá, mert kilőtted a nevét - és még csak nem is tartalmi okból, mert különben normális dolgokat mond. gondolom, nem értékeled át, gazduram :-)

windex 2013.06.08. 13:19:26

@pocaklkó minimanó: és? akkor mi nem okés? :-) mert ami utána jön, a fentiekkel teljes összhangban van. kiegészítve persze némi személyre szabottabb megjegyzéssel , de az csak kommentelő társunk látókörét tágítandó, ugye :-)

windex 2013.06.08. 13:20:14

@álfirkász: igazolása a figyelmetlen, beleszarok tempónak. ilyenek ezek...

Ciklon Béla 2013.06.08. 14:07:16

Szakrális öngyilkosság iskolapéldája

A Duna tévén elhangzó Kozmosz slágert, ha éjjel fél kettőkor levetítik a kutya le sem szarja az egészet. Maximum aki nézi a műsört röhög egy jót a schmittpalin.

Helyette inkább nem vetítik le, mert nem szabályos és bíznak benne, hogy NEM derül ki. Komolyan ennyire hogy nem bírnak előre gondolkodni? Nem jutott eszükbe, hogy lehet Sixx milyen baromi jó cikket fog írni ebből? Hát a tévé ingyenreklámot csinált a Kozmosznak és magát meg lejáratta.

Gratulálok nekik! :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 14:30:15

@windex: de legalább az a kretén Szomszédpistike, biztosítana egy linket a tiltott szavak/linkek/etc listájához, hogy ne kelljen találgatni!
Pláne így, hogy bármi átmegy, csak pont annak a nyomorult nácipalántának a nickjére nem lehet hivatkozni... :D

Kobres 2013.06.08. 14:30:17

@esefe: Az okot és az okozatot kevered. Attól figyelnek rájuk, hogy betiltották őket. Egy punk együttes elég szűk rétegnek játszik. Ez nem a Fásy-féle mulató.

azbesztos 2013.06.08. 17:26:53

Schmitt Pál már nem közszereplő, gusztustalan, ha egy csoport drogos buzi rajta köszörüli a mocskos nyelvét.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 17:47:49

@azbesztos: akkor ugye mindenről lemondott, ami egy ex-közt.elnöknek járna úgy egyébként? Mert ha nem, akkor még mindig az, te szarházi nyilaspalánta.

Mercel 2013.06.08. 18:04:10

@karlinnyó:

Ezt írták neked:

"Egy 17 éves fiú fogalmilag srác. Akkor is, ha gyilkos, akkor is ha ártatlan. Ezen fennakadni affektálás.

Nem mellesleg a hírből kiderül: nem tudni, hogy a fiú valóban gyilkos volt-e. A lincselő tömeg úgy gondolta, hogy igen"

Én meg ezt:

Nem véletlenül tiltották meg/be a lincselést az egyesült államokban is - ahol pedig gyakorlatilag rendszeresek voltak ezek az "események".
A feldühödött (vagy felhergelt) tömeg gyakorlatilag bármire, akár teljességgel embertelen ÉS indokolatlan tettekre is képes.
A történelem folyamán sokkal több ártatlan ember halt meg téves vélelmezés miatt mint ahány bűnös.

Többek között azért is élünk (még) demokráciában mert a nagy többség úgy véli, hogy a Rend az nem azt jelenti, hogy önjelölt barmok a pillanatnyi elmebaj hevében bármit megtehetnek.

Ha valaki borzasztó tettet hajt végre - legyen az bármiféle borzalom is - akkor igen, rohadjon meg börtönben, sőt a magam részéről egészen nyilvánvaló gazságok esetén még a halálbüntetést is el tudom fogadni.

DE.
Tisztességes tárgyalás, világos és cáfolhatatlan bizonyítási eljárás után.

Az nem pálya, hogy rosszkor vagy rossz helyen valaki elüvölti magát, hogy gyilkos, vagy tolvaj - és szó szerint darabokra tép a tömeg.
Amúgy meg valódi életfogytosok konkrétan azt nyilatkozták, hogy "ennél" a halál is jobb.
Az már másik kérdés, hogy normális társadalomban nem nagyon fordulnak elő olyan cselekedetek amik leszámolásszerű lincselésekhez vezetnek.
Ok, és okozat - normális társadalmakban ha mégis előfordul borzasztó cselekedet akkor az igazságszolgáltatásra bízzák a büntetés kiszabását.
Lásd Norvégia Breivik ügy. Az egy borzasztó cselekedet volt - ennek dacára a figura börtönben van - és marad is még nagyon sokáig. Ami így helyes.

"Frigyes"

Mercel 2013.06.08. 18:20:42

@azbesztos:

"Schmitt Pál már nem közszereplő, gusztustalan, ha egy csoport drogos buzi rajta köszörüli a mocskos nyelvét.

Smittplagibá okozott annyi kárt a demokráciánknak, hogy élete végéig ne járhasson emelt fővel, és igen élete végéig el kell tűrnie, hogy nem csak drogos buzik, de bárki rajta köszörülje a nem is feltétlenül mocskos nyelvét.
Ahogy például egy félkegyelműnek látszó gyurcsánynak is.

Mert megérdemlik.
A politikusi pálya már csak ilyen - a tetteik morális megítélése és véleményezése nem ér véget a karrierjük után sem.
Az, hogy ez a narancsdroidokat, vagy a gyurcsányfanokat izgatja, az meg már a vállvonogatás kategóriája.
Egyelőre (még) szólás és vélemény szabadság van.

"Frigyes"

Mercel 2013.06.08. 18:28:57

Amúgy az MTVA teljes vezetése bekaphatja, nem először viselkednek inkorrekt módon, és vélhetőleg nem is utoljára.

A Kozmosz pedig bár nem világklasszis, de azért elég népszerű és szerintem pont leszarják, hogy egy olyan adón nem nyomták le a koncertjüket amit gyakorlatilag a kutya nem néz - de célközönségük biztos nem.
Egyébként az ifjabb generáció jellemzően durvára leszarja az egész közmédiát ahogy van.

Most komolyan, hány értelmesnek mondható ember nézi a közmédia bármelyik adóját is?

"Frigyes"

borisz 2013.06.08. 18:33:37

@Mercel: gondolom járt volna érte pár fillér jogdíj, azt biztos sajnálják.

windex 2013.06.08. 18:37:18

@álfirkász: menjünk visszafelé: az anyám hótziher tudom, hogy nem volt párttag - sőt. és most sem az, egyiké sem :-) és én sem vagyok, sőt, mindegyikkel kritikus vagyok, magamat védem inkább, valamelyik mellé állni öngyilok :-)
ha pedig ennyi különbséget látsz a két korszak között - az evésre korlátozódik a különbségek érzékelése, akkor még finom vagyok, ha azt mondom, felületes vagy. vagy párttag voltál, jó káder. de ez eldöntendő kérdés, (gyengébbek kedvéért) nem állítás erre az általad bemutatott nívótlan válasz nem sejtet sok jót. elég rá az igen-nem is. persze bármelyik azonnal újabb kérdéseket vet fel. ha igen (párttag +) akkor ugye érthető a sirám. ha nem (párttag -), akkor elég nagy a baj a fejben, annyira, hogy tulajdonképpen megítélni se tudod, mi a különbség... melyik a jobb szerinted?

windex 2013.06.08. 18:44:23

@azbesztos: schmittpál bármit megérdemel bármikor. a mandátumanak annyi, élhet nyugodtan - ez nem jelenti azt, hogy a sikamlós, jellemtelen, hűtlen, karrierista, dörgölődzős személye a magánemberré válsákor megtisztul és grál lovag lesz, és tettei elévülnek. szégyen, hogy magyarországnak ilyen hulladék ember lehetett az elnöke, vicc, bazmeg. és az életútját tekintve a dolgozatmásolás is csak a már betöltött pozíció miatt annyira gáz, a többi, amit addig művelt... a sarki kisközértet nem bíznám rá. és még buta is, mint a segg, az önmagában nem kis bűn :-)

windex 2013.06.08. 18:45:39

@borisz: viccelsz, borisz? ugye, hogy igen?

windex 2013.06.08. 18:49:42

@Ciklon Béla: dehogy gondolnak! a lényeg a rettegés és az igazodás. a hülyék nem a tettek következményeitől rettegnek, hanem a főnökeik haragjától. nem először történik meg, hogy x az y tévében előre elképzeli, mit fog szólni "ehhez" a főnök, és kreatívan előre kivág, letilt, kisípol, mittomén. aztánn a politikus hülyék meg fogják a fejüket, hogy azért lett ügy a végén, megint lehet mosakodni. de hát ez van, a politikus adja a hülye rettegő igazodó szolgának az állást. persze (pláne önállóan) gondolkodót meg ő nem mer állsába helyezni, mert ő meg attól retteg, az nem biztos, hogy mindig elég szolgai :-)

Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 19:23:12

@nemecsek ernő áruló:
Valamit félreérthettél. Én szeretem a punkzenét, csak hát az Offspring meg a Green Day nem punk, hanem valami nyálas szar.

Majka egyébként nem rossz a maga műfajában.

@forzajuve16:
Na igen, lement pl. a Nouvelle Vague (e: nuvel vág) is, és játszották pl. a Too Drunk to Fuck című számot is.
Bár lehet, hogy odáig már nem terjed az MTVA-cenzorok nyelvtudása, hogy ezt durvának találják. :-)

@Aradebil:
Én az internetről ismerem, nincs rádióm.

@Ronda_kövér_öregedő_pasi:
A 88-as csoport (bár ők magukat csak 88-nak hívták) punk volt, de a Fejbőr szkinhed. Őket azért tényleg nem raknám a tévébe.
Előbbinek a koncertfelvételei ráadásul nem nagyon léteznek, mert ellopták a VHS-kazettákat a Fekete Lyukból 1991 táján.

@HgGina:
És akkor a te anyádat még nem is említettük, akihez képest mindegyik kispályás ipari tanuló lehetne csak.

@álfirkász:
Azt saját maguk (Szomjas Györgyék) rakták bele. Ez volt a koncepció (meg a színes - fekete-fehér képek tulajdonképpen ötlettelen váltakozása). Még akkoriban mondták közönségtalálkozón, amikor a film megjelent, és persze, hogy rákérdezett a közönség.

@Kaszáspók:
A MosOI nem rendszerellenes volt, csak simán fajgyűlölő.
De talán keress rá olyanokra, mint URH meg Kontroll Csoport, akik már akkor (1980-1981) is elég nyíltan bírálták a rendszert és annak egyes képviselőit.
Esetleg később az Európa Kiadó 1-1 száma.

@windex:
A Kopaszkutya már a moziban is kisípolva ment annak idején, mikor készült, meg a DVD-n is olyan. Nincs belőle kisípolatlan verzió.

Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 19:44:08

@tryclops:
Ráadásul ez zeneileg nem is punk.

@álfirkász:
Bizony. A lánya meg az unokái. Utóbbiak egyben Orbán Viktor unokatestvérei.
A Kopaszkutya pedig mindig is ki volt sípolva. És Szomjasék meg Schuster Lóriék állítása szerint nem az akkori cenzúra kérte.

@windex:
Én éltem akkor, és bizony sokkal élhetőbb volt, mint a mostani. Ha dolgoztál, gyarapodtál. Most meg örülsz, ha nem döglesz éhen, olyanok az ár-bér viszonyok.

Egyébként meg a 80-as évekről van szó, nem a 60-asokról.
A 80-as években már világútlevél volt, mehettél, ahova akartál.
Viszont nem volt létbizonytalanságban az ország 25%-a.
Ja igen, nem mindig lehetett banánt kapni. De ma sem eszem mindennap banánt. Valahogy ki lehet bírni. Hazai gyümölcsök (+narancs + citrom + kubai grape fruit) viszont voltak, jó minőségben, megfizethető áron.
Ja, és pár ezer forintért elmehettél Kubába nyaralni 2 hétre.
Félek, te csak könyvekből ismered azt a korszakot.

@minimanó:
Hát a 80-as évek Magyarországa bizony sokkal élhetőbb volt, mint a mostani. Annyi hibája volt, hogy nyugaton szart sem ért a pénzed, keleten viszont igen, sőt.
Ja, és nem voltam párttag, sőt, a KISZ-ből is kiléptem a középiskola után a katonságnál (a poltiszt majdnem szívbajt kapott, mikor megtudta a szándékom).

@forzajuve16:
Annyira azért nem friss ez a dal.

@Mercel:
+1

@borisz:
A köztévé nem nagyon szokott fizetni, azt mondják, örülj a reklámnak. Sok zenésztől hallottam már ezt (hazai nagy nevektől is), szóval biztos lehet benne valami.

nemecsek ernő áruló 2013.06.08. 20:12:27

@Óz, a nagy varázsló: A kereskedelmi tévé az agyhalott tömegek kiszolgálásáról szól. Én azt mondtam, szerintem ne szóljon kertévén, mert a punk véleményem szerint nem erről szól. Ti erre leugattatok mindhárman, hogy de erről szól. Most mit mondjak erre?

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2013.06.08. 20:24:57

@Óz, a nagy varázsló: "Őket azért tényleg nem raknám a tévébe."

Miért nem? van jócenzúra meg rosszcenzúra?

azbesztos 2013.06.08. 20:40:53

@windex: Hulladék emberek csak balra vannak. A naponta bérmálkozó gyurcsótányok, a libatolvaj gazdasági zsenik, a nokiadobozos tolvaj alfőpolgármesterek. Schmitt diplomáját az ilyen suk-sülkülő genyók fogadták el dicsérettel, mert azt hitték közük közül való, de a lemondott Köztársasági elnök Úr tiszta maradt, minta ragyogó nap.

azbesztos 2013.06.08. 20:42:13

@álfirkász: Nem nyilaspalánta, nyilas vagyok, de ne szard össze magad a rémülettől.

windex 2013.06.08. 21:06:43

@azbesztos: asszem nem látsz a ragyogó naptól :-) a lemondott köztársasági elnök nem úr, hanem szégyen, többekközt azért, mert a suk-sükölő genyók seggét nyalta, amikor azt kellett, de ez is csak egy részlet. de a mai jobbos családeszményt és ideált is lehugyozta, arcul köpte, ahogy az övéivel bánt. persze ez téged ne zavarjon, hiszen most jobbosnak látszik :-) de nem szaporítom tovább, mert nem vagy kompetens, az elfogult vakság, amit az ostoba és kritikátlan mikutyánkkölke elv alapjén tanúsítasz, arra mutat, nem vagy partner, sajnálom. mellesleg egy közösségnek csak használ, ha a sajátjaival is kritikus, ha a rosszat-hülyét azért védik, mert azon az oldalon áll, ahol ők, az is hülye lesz, aki védi. a közösség egészének árt ez a hozzáállás. és hogy hulladékok csak balon lennének? ugyan már, attól még a jobbon is vannak, ha nem látod be, a tények már csak ilyenek, nem változnak, csak mert azbesztos azt mondja :-)

spiral 2013.06.08. 21:08:23

Áljunk meg egy szóra! Most tényleg az a gond, hogy nem mehetett le egy punk banda száma a tévében?! Milyen punk az, akit legalább egyszer nem cenzúráztak?!

windex 2013.06.08. 21:37:33

@Óz, a nagy varázsló: jaja, persze, emlékszem. látom, neked is elég volt,ha kaptál enni, és még világútlevél is volt! példa: mehettél, ahova akartál, hát hogyne, feltéve, ha volt konvertibilis valutád. amit legálisan vehettél, 50 dezső volt 3 évre. nem tudom, én már akkor halálra röhögtem magam ezen, ma meg aztán... és persze jellemzi az egész államilag korrupt, manipulatív korszakot, hogy a legálisan váltható lén kívül akkor lehetett kemény pénzed, ha "kaptál ajándékba", valami külföldön élő rokontól, "baráttól". mert aki külföldön dolgozott, és nem káder volt, annak "kötelező" volt beváltania a zsét, mikor hazajött. (mondjuk egy festő, ha képet adott el külföldön. még ha bulgáriában történt is ez. :-) ráadásul akivel ez történt, ott tartózkodása alatt elkölteni se tudta a pénzt, amit a képeiért kapott, itthon a levát nem váltották be, viszont bevasalták rajta. így bukott többszázezer forintot a 70-es évek végén, a 80-asok elején. intermezzo vége.) szóval persze, ha tudta, letagadta a pénzt, amit a szervek is tudtak, de nem ugrottak rá, jó azt bármikor elővenni, ha szorongatni kell a pógárt, azaz bocs, a proletárt, ugye. vagy "átválthatta" cuccokra (hifi, arany, bőr, stb), amiről szintén tudták, hogy többszöröse az 50 dollárnak. ha meg nem így, akkor válthattál valcsit feketén, és ide-oda dugdosva kellett kivinni. aztán persze nem kérdezték, mikor hazajöttél a max 30 nap után - ami előtt a hadkiegtől kellett engedélyt kérni, hogy kiengednek-e ők is (mögöttük persze a katonai hírszerzés állt) -, hogy miből voltál el 30 napig, mert az 50 dollárból nyilván nem, meg hogyhogy nem vágtak haza mondjuk svájcból, vagy bárhonnan, ha pénz nélkül állítottál oda. mert ugye azt is tudták, hogy így kellett volna történni. nem ragozom tovább, és nem is sorolnék más társadalmi jelenséget (rendőri viselkedés, ami nem a rend őrére volt jellemző, hanem a hatalom megfélemlítő, meghosszabbított ökle volt, vagy az intézményesült lopás minden szinten - nem csak a politikusokén - amit az emberek nem tekintettek bűnnek, kivéve persze, ha a zsebéből nyúlták le a tárcát :-), ezen a példán is látszik, hogy az egész rendszer undorító hazugságokon (amit mindenki tudott, még undorítóbb ennek hallgatólagos eltussolása), az ezekből következő manipuláción-manipuláltságon, erőszakon, félelmen, szervilizmuson stb nyugodott. ebből te tényleg csak azt látod, hogy nem fordultál fel éhen? mert akkor csőlátással küzdesz, most szólok :-) menj szemészhez, vagy ideggyógyászhoz. persze a mostani kurzussal az is baj, hogy ebből a sok szarból szivárog vissza szintén sok (meg keletkezett mellé újabb is), az akkori "legalább kajád van, bmeg"-et leszámítva, így persze érthető a véleményed. de azért ne legyünk már vakok, azért, mert most is szar, még ne tömjénezzük azt a szart, ami akkor volt. ja és válasz a "kérdésedre", láthatóan nagyon is éltem akkor, és már eszméletemnnél is voltam. és te? már bocs, de az általad megfogalmazottak alapján felmerül ez a kérdés - és nem azt jelenti, hogy hülye lennél - csak hogy eszméltél-e már akkor, vagy hagytad magad elkábítani. vagy csak túl fiatal voltál, és nem láttál a szemedtől. vagy nem is akartál, gondolván, hogy jobb a lelki béke, igazodunk, úgy hazudunk, ahogy elvárják, és békén hagynak, ez a lényeg, mittomén, magadon csak te tudsz eligazodni. persze ellenkezni fogsz, mert az ilyesmit utólag is kellemetlen belátni, nem is várom még azt se, hogy megértsd, de ha már így nekem estél, és fikáztál, hát lásd a magad esetét :-) szép estét

windex 2013.06.08. 21:38:30

@spiral: jó megközelítés, de a felvetett probléma nem ez volt - viszont ez nyilván olyan ziccer a részedről, amit nem lehet nem leütni, ugye? ;-)

fran7 2013.06.08. 21:46:47

@spiral: Illetve tegyük hozzá azt, hogyha a megrendelő az MTVA volt, akkor szíve joga nem leadni a neki nem tetsző koncerteket. S ezért nem illik megsértődni. De azt hiszem sixx ezt pontosan tudja, hisz gondolom ő is válogat a hogyvolt írók között. S van, aki munkáját azért dobja vissza mert nem tetszik neki. S gondolom néha nyomat olyan szöveget visszautasításkor, hogy amúgy jó de túlzottan hasonlít valamihez, vagy valaki írásához. S azért az ne legyen már meglepő, hogy egy punk banda nem köztévé kompatibilis. Azért punk.

windex 2013.06.08. 21:47:41

@Óz, a nagy varázsló: ja, ezt a mondatot csak most szúrtam ki, világ vicce:

"Hazai gyümölcsök (+narancs + citrom + kubai grape fruit) viszont voltak, jó minőségben, megfizethető áron"

basszus, ezt komolyan gondolod, te elhitted, hogy volt magyar narancs?! hogy kuba is magyar territóriumként jelenik meg nálad, azt üdvözlöm! bár tudtam volna ezt akkor is! lehet, kértem volna egy jegyet kuba megyébe :-)
a kubai (blokkbeli) nyaralásról meg annyit, hogy amikor magyarország kilépett a blokkból, kubában már másnap csak a nyugatiaknak fenntartott pesot fogadták el :-) volt, akit a hír a taxiben ért, fizetés előtt egy perccel. és nem tudott fizetni, mert a blokkbeliek pesoját már nem fogadták el, a nyugatira meg nem volt pénze, és különben se volt neki. szóval akárhogy szépíted, szívatós rendszer volt az is, csak másban. mondjuk ennek a mainak a magyar korrupt változata se gusztusosabb, ez igaz

windex 2013.06.08. 22:04:24

@fran7: ne csúsztass! ugye nem kell elmagyaráznom? bár talán érinntőlegesen mégis :-) nem bízom a józanságodban, elfogultnak mutatkozol. sixx (index-hogyvót) paralel köztévé? és mert nem tetszik neki? mármint a köztévének. szerkesztőről hallottál már? valamiért - és nem véletlenül - beszerkesztették ezt a punkot. nyilván mert punk ide, vagy oda, már a kultúra részévé érett, mert társadalomkritikus gondolatokat-témát fogalmaz meg. csak olyan kritikus szóba botlottak, amit nem mertek kiadni. na, ez nem a tetszés-nem tetszés fogalomköre, ez a szervilis seggnyalás körébe tartozik, és azt a mi pénzünkből élő köztévé ne engedje meg magának. elviekben, persze. a gyakorlat az, hogy szájba vagyunk mi szarva, igen, te is, és elveszik a pénzünket, és leugatnak, ha dörmögünk érte, meg tekintélyelvűsködnek, mint belénessy - nem harapunk a kézbe, ami enni ad - bazmeg, és a kormányra értette! holott azok a mi pénzünket adják tovább, ergo ez a mondat pontosan azt jelenti, hogy annak a kezébe harapunk, aki enni ad. és megsértődni hülyeség, ha illik, ha nem, de felemelni a szavad, ha ótvaros igazságtalansággal találkozol, az nem az, sőt, kötelező lenne. de te megnyugtatod magad. pedig, mint mondtam, épp téged is szájba szartak. téged ez miért nem zavar?

azbesztos 2013.06.08. 22:32:36

@windex: A "jobbik" jobbosok minden bal-libsi szar hazugságot benyalnak, képzelem hogy röhögnek rajtuk a földönkívüliek.

Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 23:32:15

@Ronda_kövér_öregedő_pasi:
Nem, van szalonképes szöveg meg nem szalonképes.
Fasisztáknak nem adunk teret (nem csak mi, egyetlen értelmes ember sem), ezek meg azok.

@azbesztos:
Hát téged sem az eszedért szeretnek, az egyszer biztos.

@windex:
Téves, 50 dezső volt évente, azzal kevered, hogy volt, amikor csak 3 évente engedtek ki nyugatra, de az kicsit korábban volt.
És írtam is, hogy nyugaton szart sem ért.
Talán ha méltóztatnál megtanulni olvasni, kedves funkcionális analfabéta ökör.
Most ugyan mehetnél nyugatra, csak örülsz, ha itthon nem halsz éhen, nemhogy még utazgass is. A legnagyobb rabság a szegénység, nem az, hogy nem mehetsz el A vagy B országba. Szóval bizonyos kiválasztott rétegnek biztosan jobb lett, de az ország többségének sokkal szarabb most, mint a 80-as években volt.
A levát beváltották itthon. Nekem legalábbis többször is.
Nem kellett engedélyt kérni a kiegtől sem a kinttartózkodáshoz, ez is hazugság (pedig én ugye a 80-as években voltam katona is).
Talán nem kéne mindenféle baromságot összehordanod, amiket a neten összeolvasgatsz. Én éltem akkor, te meg valószínűleg még nem, különben nem írnál ennyi ökörséget.

"az intézményesült lopás minden szinten" - ja, mert most nem az van...

Ennyi faszságot saját magadtól hordtál össze, vagy súgott valaki még nálad is hülyébb (ami azért nem lehet egyszerű)?

És iratkozz be általános iskola első osztályba, ott tanítják, mit jelent a "+" jel.

egy atlag 2013.06.08. 23:36:41

@braue: index.hu/kultur/media/2013/06/08/d._toth_kriszta_felgozzel_nem_megy/
olvasgassál fideszdroid. A fidesz a legbolsibb bolsi párt napjainkban.

windex 2013.06.09. 00:31:23

@Óz, a nagy varázsló: aha, látom, felpiszkált valami :-) csak nem a tények?

úgy látom, kábé egyívásúak vagyunk, vagy talán te fiatalabb vagy nálam pár évvel. személyeskedésre, meg az "ökör, hazugság, faszság" és társaira semmi szükség, értem, hogy mást gondolsz - a valószínűleg időben behatároltabb élményeid miatt - ezért máshogy érzed, de ez nem változtat a tényeken. én is itt éltem, ahogy most is, semmit nem a neten olvastam, a kiegre nekem kellett bennem 1985-ben, a levát - nem a tursita kispénzt, hanem a honoráriumot, díjjal járó pénzt, na azt bizony benyelték a most 70-es éveikben járó képzőművészektől - mert te elbizakodott vagy, és ha tények ismerete nélkül, ellenkezőnek látszó tapasztalatok alapján elveted a sulykot, és TE állítasz valamit, azért nem fogom róluk azt hinni, hogy egybehangzóan hazudnának. miért is tették volna? jókedvű beszélgetés és 2 pohár vörösbor felett mesélték, ki hogyan ajándékozta meg szeretett cocilista hazáját egy kisebb vagyonnal, mert a bulgáriában kapott pénzt képtelenség volt elkölteni, részben mert olyan olcsóság volt, részben mert nem volt mire :-)

te nyilván nem vagy funkcionális analfabéta, csak a düh miatt elkerülte a figyelmedet, hogy egyetértünk abban, hogy ma is intézményesült lopás, nem is, inkább gátlástalan, őrjöngő rablás folyik, legalábbis állami szinten. akkor nem volt ilyen őrjöngés, de csak mert nem volt rá szükség, magabiztos módszeresség volt. cserébe majd' mindenki csinálta, mert a hatalom hagyta - ma ezt nem mondhatjuk, a kisembernek sokkal korlátozottabbak a lehetőségei, viszont nődögél az öntudata is, munkahelyről kevesebben, kevesebbet lopnak. jobb az ellenőrzés-megfigyelés technikája is, és lassan kupálódik az ember esze, rájön, hogy minden lopás, ha azt veszi el, ami nem az övé. ez nem azt jelenti, hogy ma globálisan jobb minden, de az ördög, ugye, a részletekben...

idézlek:
"A legnagyobb rabság a szegénység, nem az, hogy nem mehetsz el A vagy B országba. Szóval bizonyos kiválasztott rétegnek biztosan jobb lett, de az ország többségének sokkal szarabb most, mint a 80-as években volt."

a szegénység nagy rabság, legalábbis a legtöbbeknek. de fentebb nem is azt kifogásoltam, hogy mehettél-e, vagy sem más országba. a valutás-utazós vonal csak példa volt - egy a millióból - hogy milyen szar, képmutató, hazug és hazugságra kényszerítő volt a rendszer és időszak, a 80-as évek is. érted,a a kocka kocka, ha lekerekítik a sarkait és éleit, akkor is. és persze mielőtt éves keret lett volna az 50 dezső, bizony 3 éves volt. ebből is látszik a köztünk levő, kevés, de mégis valós néhány év különbség. nem én emlékszem rosszul. először valóban csak 3 év volt a kék - nyugatra szóló - útlevél kiválthatósága, majd módosult évesre, 50 dollár / 3 év valutakerettel (1985-86-ban nekem még így volt, 86-ban már nem válthattam ki a nyomrult 50-esemet sem, a belvárosban vváltottam a később "kicsempészett" nyugatnémet márkát, arra biztos jól emlékszel:-), majd 50 dollár / év kerettel. nem kellene ilyen hepciáskodó modorban írni - nem viszonzom az általad rám kiosztott mondatokat, mert dühös se vagyok rád, és nem gondolom, hogy hazugságokat írsz, mert másra emlékszel. az emlékezet tényszerűsége meg egyénenként változó, befolyásolja az időszak adta élmény, a tájékozatlanság - mert magad elé már 5-6 évvel nem figyelsz, vagy ha igen, akkor a dühtől inkább faszozol, meg hazugságozol - vagy a mai kor okozta keserűség édesíti meg, és rózsaszín felhőbe emeli az emlékeidet, vagy egyszerűen azt hiszed, hogy jól és tárgyilagosan emlékszel - pedig nem. és valójában mindegy, hogy hiszel-e nekem, vagy sem, ami úgy volt, az úgy volt, nem a dühöd és a mondataid változtatják meg. tényleg, miért vagy ilyen dühös? mert félig-meddig ellent mondtam? vagy mert be kellett volna látnod, hogy ha olyan jónak értékeled azt az időt, akkor minimum szelektív az emlékezeted, vvagy nagyon felületesen csak a "kajára" koncentrálsz, az embert nyomorító szemétségekre nem? vagy mert szétesne az illúziód, meg az akolmeleg biztonságról őrzött emlékeid? na mindegy, ha dühös vagy, légy dühös, sajnálom, de világos voltam, a tények tények, és azt sem olvashatod a fejemre, hogy elfogult lennék a mai időkkel. mint mondtam, ma is mocsokban élünk, de ezért ne tömjénezd a múltat. légy objektív, és minimum kételkedj, hogy a tól-ig tartó élményeid mellett és még röviddel előtte is lehetett máshogy is. gyanakodj, hogy árnyaltabb a kép, mint amire jól esik emlékezni. szerintem ennyiben kiegyezhetünk.

windex 2013.06.09. 00:35:22

@azbesztos: bocsánatot kérek, nem megbántani akarlak, de nem vagy tárgyalóképes. csak az elfogultság okán, nyilván. sok érzelem, kicsi objektivitás, nekem nem pálya. majd ha fordítva lesz, erős elemző gondolkodás, tényszerűség, érzelmek az elemzésből kirekesztve - mert meg- vagy eltagadni nem szabad - akkor folytathatjuk. még egyszer elnézést kérek, de addig is minden jót

Itt a tej... 2013.06.09. 00:40:02

Mivel még ma is ez az idióta téma van az index (ultraliberális fos) hírportál címlapján, így bátorkodtam visszajönni ide és ismételten közölni, hogy az MTVA nagyon jól tette, hogy az ilyen erőszakos szarokat nem engedte adásba (még éjjel sem!!) Mivel ekkora hisztit csináltatok ebből, én arra szavazok, hogy egyetlen punkbanda se kerüljön ezután adásba a köztelevízió műsoraiban. Húzzatok a picsába nyugatra és ott erőlködjetek, ott nem gáz, ha oda szartok, ahonnan esztek is, mert ott ez már megszokott dolog! OFF

windex 2013.06.09. 00:41:50

@Óz, a nagy varázsló: ja, és szólj be aranynak is, hogy a tereh szó nem létezik a magyarban :-)

windex 2013.06.09. 00:42:55

@Itt a tej...: korlátoltság, amit írsz

Itt a tej... 2013.06.09. 00:50:58

@windex: Értem, amit írsz, csak nem érdekel. Rövidesen majd az index és az ilyen propaganda is megtudja, hogy mit jelent a korlátoltság. Nézzétek végig, és támogassátok az infrastruktúra kiépítését, amellyel a nem kívánt online tartalmakat korlátozni lehet, és 2 év múlva a saját csapdátokba fogtok esni, mert a Jobbik kerül kormányra, a többit gondolom kitaláljátok...

windex 2013.06.09. 01:20:26

@Itt a tej...: nem is tudom, mit mondjak erre... álomvilág? vagy tegyem hozzá, hogy nem értem, miről beszélsz, részemről nem támogatom az online korlátozást, felnőtt ember eldönti, hogy mit néz meg... kicsit zavaros voltál. és ha azt mondod, az mtva jól tette, hogy az ilyen erőszakos... stb, az nem azért korlátoltság, mert hülye lennél - nyilván nem vagy az - hanem azért, mert felületes formalitáson rugózol, miközben a tartalomról elfelejtkezel. a társadalomkritika a kultúra része - mint annyi minden, amivel sokan nem szeretnek szembesülni, de azért létezik. ha érdekel téged, ha nem :-) ha valami ellen fel akarsz lépni, jobb, ha szembenézel vele, különben elcsúszol, mint egy banánhéjon. most jósolgassak én is? ha seggreülsz, fájni fog. az meg enyhén szólva erősen illuzórikus optimizmus, hogy a jobbik kormányra kerül. de jól szórakoztam, köszönöm

Itt a tej... 2013.06.09. 01:27:17

@windex: Az a véleményem, hogy már túl késő visszább venni a libsi propagandából. Ha ma (vasárnap) leállna minden ellenséges tevékenység, amit hazánkban nagyrészt saját állampolgáraink (rend szerint cionista fizetésért, vagy elvből az ellen szolgálatában) folytatnak, akkor is késő lenne, hiszen az elmúlt években olyan őrjöngést vittek itt végbe, amire lesz válasz. Egy dolgot tehetnek csupán azok, akik ezt tették; Imádkozzanak, hogy olcsón megússzák. A számláikon már így is sok van, az elszámoltatás pedig nem Fidesz módra fog zajlani. Évek óta minden tevékenységet rögzítenek valahol és idővel mindenki, aki a saját országunkban folytatott ellenséges tevékenységet, megkapja méltó büntetését. Pont az indexnél, ahol azt hiszik ők a legokosabbak, szóval pont ott nem vettek még ma sem észre egy apróságot, aminek eredményeképpen alig maradt identitás titokban.

Az, amit Te, vagy Ti kultúrának neveztek, az számomra sitt. Nincs számomra értelme, nem ad semmi pluszt az életemhez és a gyermekeim egészséges fejlődéséhez sem járul hozzá. Na persze, punk, meg hisztit vágok napokig, hogy nem kerülhettem be a tévébe... Lószart mama, ahogy egy zéró szintű ember mondta! Az idő majd választ ad mindenkinek, Téged is beleértve.

Itt a tej... 2013.06.09. 01:35:43

@windex: Én nem személyeskedek most, mert nem látom értelmét. Tegnap sixx-nek megírtam, hogy egy f@sz, de már bánom, mert ettől semmi nem változott. De, talán mégis, mert rájöttem, hogy ezt nem így kell. Megvetem a sixx féléket. Na nem azért, mert ők is szeretnének valahogy megélni ebben a szar világban, hanem azért, mert olyat tesznek, amiről normális esetben annyi idősen mint sixx, azt kellene vallják, hogy hiba. Nem vagyunk egyformák, nagyon nem. Persze nem ez a baj, hanem az, hogy ebből ezer, meg 500 éve is baj lett idővel és most is baj lesz, csak sokan azt hiszik, vagy talán csak bízva bíznak, hogy nem lesz, de lesz, pedig jobb lenne, ha nem lenne, csak akkor megint az jut eszembe, hogy milyen hazug ez a világ és jobb, ha változik.

windex 2013.06.09. 01:39:51

@Itt a tej...: baj lesz, ebben egyetértünk. és hogy milyen hazug a világ - ebben is. hogy jobb-e, ha változik - ezzel kapcsolatban kétségeim vannak, mármint a változástól függ. de nincsenek illúzióim, hogy úgy változik, hogy jobb lesz. meglátjuk. ha nem mi, majd az unokák, vagy az ő unokáik

Itt a tej... 2013.06.09. 01:49:12

@windex: Nem vagyok szónok és politikus sem. Teljesen egyszerű szürke ember vagyok, szürke Volvóval, ahogy a filmben. Nagyrészt az online médiából "táplálkozom" a hírek tekintetében. Van saját öntudatom, ahogyan Neked is és szerencsére már nagyon sok embernek. Hiszem, és bízom benne, hogy az elmúlt 2x év politikai ámokfutására csak egyetlen válasz lehetséges, amely az elmúlt években annyiszor hallotta, hogy szélsőséges, meg náci, hogy belefáradtak ők is, meg mások is. Nem veszi már be senki ezt a maszlagot, más érv meg nem nagyon maradt már. Az egyetlen jó abban, ami jön, csak az, hogy egy nagy balhé után mindig egy emberöltőnyi béke jön, amelyben a következő generáció újjáépítheti majd a romokat, új alapokat teremthet. Olyanokat, amik megfelelnek a kor elvárásainak és remélem tanulnak abból, amit mi mindannyian együtt éltünk meg/át.

windex 2013.06.09. 01:58:40

@Itt a tej...: ebben a hozzászólásban szerintem az a tévedés, hogy összecseréled az általad vázolt biztos jövőképet azzal, amire vágysz. minimum kételkedni kell, mert a vágyaink kivetítése nemigen szokott megtörténni a valóságban. nagyobb távolságtartásra, megfigyelői álláspontra lenne szükség. az emberek mások, főleg nagy tömegben.

az index meg nem hatóság, tótumfaktum, csak néhány ember gyülekezete, akik internetes újságot írnak, meg szemetet hordanak össze. és persze ezt ők is tudják. ez van, mindenki építi a kis életét, ennyi. ha pedig úgy véled, hogy egy kicsi, de lényeges apróság felett átsiklottak, mert nem figyeltek - és ez a legjobb indulat mellett is megtörténik, egyszerűen azért, mert nem elég alaposak, és őket is befolyásolják az indulatok, érzelmek, mert elhamarkodottak, mert felületesek sokszor - akkor hívd fel rá a figyelmet. és jól érzed, hogy megbántad a faszozást, mert az ilyen beszólások ellenkezést szülnek, nem együttműködést.

és nem érdemes leszólni azt, amit kultúrának nevezek, mert nem tudod, mire gondolok - ez világosan kiderül a meglehetősen keserű - és ezért gondolom, hogy túlzóan befelé forduló - véleményedből. de hogy közelebb legyenek az álláspontok ebben is, megemlítem, hogy kultúrának az ovis gyerekjátékoktól a gombavizsgálón, a tanításon, az orvosláson, a népzene-néptáncon, az operán, irodalmon, színházon, humánus viselkedésen, empátián, normális kölekedésen, morálon, tiszteleten és minden egyeben át az atomfizikusig mindenfélét tartok (ami hozzátesz egy ember életéhez, annak, és emberi minőségének, jellemének javulásához, majd ezek összességeként az emberiség nívójának javulásához), benne a punkkal, rap-pel is, amennyiben nem üres formalitás, hanem valamilyen állásfoglalás személyes, lelki, társadalmi és egyéb ügyekben. ide értendő a kritika is. megejelnése sokszor az önkifejezés, melynek formája lehet számunkra nem tetsző, de érdemes előbb inkább a tartalmi részére figyelni, majd annak mérlegelése után kifejezni pozitív, vagy negatív véleményünket a formáról. szerintem nem is olyan távoliak az elképzeléseink. különbségnek azt látom, hogy én megfigyelőként kívül tudom magam helyezni a történteken - ami nem jelenti azt, hogy ne lennének érzelmeim, de nem azok motiválnak a megfigyelés során - te pedig ezt kevésbé tudod távolságtartással kezelni, és ezért más végső konklúzió alakul ki. miközben, azt hiszem, meglepődnénk, ha láthatnánk, hogy milyen sok dologban egyetértünk. szép estét, jó éjt

windex 2013.06.09. 02:06:42

@Itt a tej...: sajnálom, hogy azt kell mondanom, de csalódni fogsz. nem lesz felfordulás, túl sok az ember és túl sok a szempont és túl sok az érdek. ez a dulakodás folytatódik, ami most van, hol ez, hol az kerekedik felül egy kicsit jobban, de amiről beszélsz, szélsőségként él a tudatokban, attól pedig sokan viszolyognak. ha nem lenne ennyire eleged, mint amennyire, te is viszolyognál tőle. de annyira csábító, hogy olyan egyszerűnek látszik valami megnyugtató happy endre jutni, hogy a kifulladt lelkű ember időnként el is hiszi, hogy az lesz a jó. de ezek mindig kevesen lesznek ahhoz, hogy ez megvalósuljon. nehéz az élet, na. dolgozunk, és megpróbáljuk mindenből a lehető legjobbat kihozni :-)

Itt a tej... 2013.06.09. 02:11:28

Egyszer majd sixx elmondhatná, hogy honnan van a tévéje, mert érdekelne. :)

Itt a tej... 2013.06.09. 02:16:05

Azt tudjuk, hogy az első millióról nem illik érdeklődni, azonban egy tévére ez nem igaz. sixx, honnan van a tévéd, loptad? :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.09. 03:52:56

@Itt a tej...: vess meg, leszarom. de utana ne gyere itt ezzel szmajlis, negedes alvicceskedessel, mert hanyingerem lesz tole. ulj vissza a kis szurke volvodba es szorongasd a kormanyt feheredo butyokkel tovabb.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.06.09. 06:11:46

@Itt a tej...: Csak azt szeretném neked mondani, miután átolvastam pár hozzászólásodat, hogy te egy cimkéző agyhalott fasztarisznya vagy. Számodra az emberek két csoportra oszthatók. Az egyik az a karám, ahol birkaként bégetsz, meg az azon kívüli hazaárulók. Olyan hányingerem van a polharcos ostoba fajtádtól, hogy azt el nem tudod képzelni. Mindenhez hozzáugatsz, közben fogalmad sincs a legtöbb esetben a témáról. Amit te a magad módján megszakértésnek hiszel, és büszkén gyakorolsz, az még egy kifestőkönyvben is színvonaltalan lenne. Az, hogy menthetetlenül hülye és ostoba vagy, azt még rossz indulattal sem szabadna a terhedre róni, mert a génkombinációid hiányossága, a gyermekkori ingerszegény környezeted rajtad kívül álló okoj, így felelősség tekintetében nem vagy számon kérhető a fogyatékosságaid miatt. A személyiségjegyeid viszont akkor is a te döntéseid következtében alakultak ki, mondom még akkor is, ha olyan traumák értek, hogy például rajtakaptad valamelyik felmenőd a születésnapodra kapott pónilovaddal.

Melee 2013.06.09. 07:30:59

A cenzúra ugyanúgy egy komcsi hagyomány, amit átvett a Fidesz, mint sok más, amit átmentett az előző rendszerből.

waces · http://blog.waces.hu 2013.06.09. 07:51:31

istenem, ezek szanalmasak. ha lement volna a koncert, akkor vajon ki csesztette volna erte a koztevet? kb senki.
masreszt meg vajh van mtvnel musorszerkeszto? aki esetleg utananez annak, hogy kit es mit ad/nem-ad adasba? mert ugye a punk zene (most ne menjunk bele abba, hogy a kozmosz az-e vagy garazsrock-e, mert siman belefer a punkba is) az olyan, hogy szembemegy a hatalommal (pl az anarchistak, meg masreszt azert tobb balos/ultra-balos punkzenesz szaladgalt, mint konzervativ v jobbos, bar olyan is akadt. de ez messzebbre vezet).

szoval adott egy punk zenekar, aki beszol a hatalomnak? uuuuuuu. a vilag nyolcadik csodaja. tehat ilyenkor az adasrendezo megis mit vart? hogy istenitik az aktualis vezert es jo-karpatia klonkent toljak majd a vezernet dicsoito notakat? de tenyleg.

ha mar a kozszolgalat vallalta, hogy keszit es musorba enged egy ilyen sorozatot, akkor azt vagy jol kene csinalni vagy sehogy. (hozzateve, hogy a karpatia vs karpatia-muhely fiasko ota nehez ezeket a kulturatasekat komolyan venni)

lobster thermidor 2013.06.09. 07:53:04

De most tényleg már milyen dolog viccelődni a Schmitt Pállal?

Ő bizony elég sokat tett azért, hogy megvilágosodjon a nép egyszerű gyermeke, és képes legyen a helyes utat választani.

fran7 2013.06.09. 08:20:36

@windex: Nem olvastam azokat a hozzászólásokat még, amit ezután írtál lethet, hogy nyitott kapukat döngetek. Van a falumban egy rossz hozzáállás, ami ellehetetleníti a közösséget. "Ami kzös az az enyém, ami az enyém, ahhoz senkinek semmi köze." Ez jellemzi jelenleg az egész országot, de a kommentek nagy részét mindenképp. De ez nem így van. Legalábbis szerintam. Ami közös, az nem az enyém, ami az enyém azt sem birtokolhatom úgy ahogy én akarom. Nem viselkedhetek a közössel kapcsolatban, mintha én lennék a gazdája, ha előtte nem vállaltam azt a felelősséget, ami a gazdát jellemzi. Tehát nem csupán a haszon és az élvezet az enyém. Illetve a saját tulajdonomat sem használhatom úgy, hogy a másnak a kárára legyen. Hogy egy falusi példát említsem: nem bőgetem vasárnap reggel a flexem, ha szomszéd tegnap éjszakásból jött haza, noha jogom lenne hozzá, sőt ezzel én véleményem fejezem ki a szomszéddal, hogy milyen lusta, hogy vasárnap reggel nyolckor miért nem dolgozik már.
Illetve az alkotó ember arra kell felkészüljön, hogy néha indok nélkül nem adják le korszakalkotó műveit sem.

János Kádár 2013.06.09. 09:18:06

aki ezt a zenekart punknak titulálja, az nem hallott még dead kennedyst, PIL-t, exploitedet. ez egy erőtlen hülyegyerekmajomkodás, lapos, közhelyes szövegekkel, mindenféle kreativitást nélkülöző zenével...

lobster thermidor 2013.06.09. 10:04:50

@János Kádár:

Azok a kölykök, akik a Kiskegyed magazinból szerzik be az ismereteiket a punkról, hogyan tudnának másként zenélni?

Persze felhozhatnám példaként, -ahogy annak idején Mészöly Kálmán labdarúgó jóllakatott punknak maszkírozott zsúrfiacskái, a Cerberus nevű röhejes formációjukkal.

Itt a tej... 2013.06.09. 10:57:49

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Srác, ne aggódj, még most, árvíz idején sem fognak téged ellopni az eszedért. A szádért viszont lehet elcsen valaki, aki pénzt akar keresni vele néhány forgalmasabb út mentén. :)

azbesztos 2013.06.09. 12:01:25

@windex: Utálom, ha érvek helyett sértegetnek, de a baloldal érvek hijján mindig ezt teszi. Schmitt a suk-sülő barom elvtársak által neki ajándékozott doktori cm birtokában nem lopott, nem volt besúgó, nem tépte le senkit körmét, nem küldött senkit Recskre, hanem nagyszerűen vezette az olimpiai bizottságot és rendgeteget tett a magyar sportért. Ezzel szemben a suk sülölő hazaáruló tolvajbanda, az álbaloldal "politikusai" mást sem ttetk, mint hazát árultak. Még a bíróság is felmentette Schmitt-tet a szándékos plágium vádja alól, csupán azt ítélte meg, hogy jogtalanul adták neki az elvtársak a doktori címet. De erről nem Schmitt tehet. Sőt az egyetem is csak azt állapította meg, hogy dolgozata alapján nem járt volna naki a doktori cím, amit nem ő adott, hanem az egyetem korrupt, suk-sülölő faszkapaljai.

windex 2013.06.09. 16:01:26

@Melee: a cenzúra sokkal régebbi hagyomány, amit a komcsik is felette lelkes rajongással alkalmaztak. de cenzúráztak a náci németországban, de itthon is a két háború között is, meg előtte is, mindenféle királyoknak (gyakorlatilag bármikor, bárhol) is szúrta a szemét a vélmény szabadsága, meg a habsburgok - legszembetűnőbben a XIX. században, meg napóleon, meg a francia forradalom idején, ja, meg a katolikus egyház a kora középkor óta. régebbi hagyomány, mint a nyomtatás :-) rühellem a komcsi cenzúrát is, de azért maradjunk tárgyilagosak :-)

windex 2013.06.09. 16:23:38

@fran7: egyetértünk a közös, közösség, magántulajdon kérdésében is, úgy látszik, ahogy szerintem abban is, hogy ennek helyes kezelése öntudatot és önbecsülést is kíván. veled nincs gond :-) azokkal igen, akikről beszélsz - és ezt nevezem prolivircsaftnak, abból a múltbóll való ez a mentalitás, de a manipulatív, hazug hatalom nevelte erre az embereket. idő kell, míg kikopik: vagy öntudatra ébrednek (és rájönnek, hogy a nívótlan viselkedés jobban sérti az embert, saját magát, mintha elküldik a picsába, "megsértik", pedig erre mennyire pattannak :-)

ha pedig az alkotó ember művét nem adják le a tévében, vagy bárhol, az nem gond, ez világos - ezrével hemzsegnek jó művészek mindenféle műfajban, akinek egy árva hangja/képe/betűje/szobra nem jelent meg, köztük olyan világnagyságok, mint aba-novák, tóth menyhért, hogy csak két festőt mondjak. aba-novák képe előtt picasso állt megsemmisülve és "barbár zseninek" nevezte... a gond az, hogy szervilizmusból, és/vagy a félelem okán, önkényes cenzúrával tiltottak le egy műsort, és ezt tetézték azzal a hazugsággal, hogy az ok a trágárság. a jelenség a gond, nem az, hogy kozmosz nem ment le adásban. én - X milliomodmagammal együtt - egy tökös tévét szeretnék eltartani, amelyik bátor, és nem a politikusi önkénynek elébe menve szabja meg, hogy mit láthatok, és mit nem - amennyiben a kultúrához tartozik valami, akkor majd én eldöntöm, hogy kell-e nekem, vagy sem. márpedig a társadalomkritika a kultúrális megnyilvánulások része. azért jó is van ebben - látható, hogy ez a hatalom is fél, ahogy a komcsik is féltek :-) ha nem félnének, bármi mehetne. ha pedig fél, tudja, hogy vaj van a fején :-) vagyis minden ilyen akció, tiltás, blőrözés, a félretájékoztatás, a politikai párt (kampány)reklámjának társadalmi reklámként való feltüntetése, az egyoldalú hírközlés, az ellenzékről szóló hírek olyan színezetű bemutatása, ami egyben alattomos hangulatkeltés - ez egyben végtelenül cinikus dolog, ugye, az "objektív tájékoztatás" szellemében - és még sorolhatnám, szóval ez mind öngól - már annak szemében, aki átlát a szitán. sokan nem látnak át, így azok a bármelyik oldal véresszájú, harcos agitprop emberei, és túl sokan vannak mindkét oldalon, sajnos. a leszomorúbb, hogy nem tudják magukról, hogy ők a hazugságok legnagyobb áldozatai, mert a mindenkori hatalom/ellenzék visszaél a hitükkel és meggyőződésükkel, manipulálja és felhasználja őket. itt a példa rögtön: azbesztos. szomorú, modom...

pocaklakó minimanó 2013.06.09. 16:43:31

@János Kádár:

"aki ezt a zenekart punknak titulálja, az nem hallott még dead kennedyst"

Ja, és Biafráéknál is hogy elmúlt a világ dicsősége, amikor összevesztek a pénzeken (jogdíjak és dalok kereskedelmi célú felhasználása). A punkok is olyanok már mint a dzsásztinbíber. :)

windex 2013.06.09. 16:50:52

@azbesztos: te azbesztos, nem sértegettelek ám, ha netán úgy érezted, bocsánatot kérek.

röviden visszatérve schmittre, világos, hogy te az óriásplakát reklámot láttad :-) az igaz lehet, hogy nem tépett körmöket, és nem küldött senkit recskre. de ha valaki ezt nem teszi, attól még simán lehet jellemtelen opportunista, és ő az, és mindig az volt. te nem ismered, hogyan működött a komcsi rendszer? úgy látszik, nem. vázolom neked: ha valaki olyan nagyszerű sportvezető volt már akkor, és remek pozícióban élvezte az életet, ahhoz bizony jó pártkádernek kellett lennie, az máshogy nem ment. seggnyalás, kritikátlanság, véleménynélküliség, összetartás az elvtársakkal, és egymás hátának vakargatása, párturambátyámozás - ez mind kellett egy jó kis álláshoz, pláne tarós külföldi megbízatással. mit képzelsz, a komcsi időkben bárkit is a képességeiért tettek ilyen helyre? nem ám, viszont jutalomból igen, ha jól feküdt a pártnak. akárcsak most. és amikor marionettelnököt csináltak belőle, pontosan ezen tulajdonsága miatt kellett a tudodkiknek. de nem csak ilyen téren volt hitvány, a magánéletben is kínos ügyei voltak, és nem csak külföldön. nem mintha engem zavarna, ha valaki nem bír magával, zavarja a feleségét. na, énn nem vagyok különösebben formalista, de zavaros jellemű, sikamlós személy nem alkalmas egy nemzet szimbolikus megtestesítésére.

ezt az egész szutykot persze lehet tagadni, mert a - és újra azt kell írnom - mikutyánkkölke szellem nem tűri, de ez nem változtat a tényeken - és elég közelről ismerem azokat, bár nem kellő részletességgel, az igaz, viszont becsületes emberektől - akik nem voltak riválisai sp-nak, így nem állt érdekükben igaztalanul befeketíteni őt.

egyáltalán nem baj azonban, hogy ilyen következetesen kitartasz a meggyőződésed mellett. azt is értékelem, hogy olyan meggyőződés ez, ami nem mindenben egyezik az enyémmel - a tisztelem a tiéd. baj viszont, hogy nem látsz át a szitán. és sokan nem látnak át, így azok a bármelyik oldal véresszájú, harcos agitprop emberei, és túl sokan vannak mindkét oldalon, sajnos. a leszomorúbb, hogy nem tudják magukról, hogy ők a hazugságok legnagyobb áldozatai, mert a mindenkori hatalom/ellenzék visszaél a hitükkel és meggyőződésükkel, manipulálja és felhasználja őket.

amennyiben az előző hozzászólásban a "hülye" szót magadra vetted - később elolvastam, és úgy látom, félreérthető voltam -, akkor még egyszer nyomatékosan bocsánatot kérek, azt már nem személyesen rád értettem, ahogy ezt itt fentebb sem. ez egy jelenség, hogy ki mennyire ismer magára a leírásban, az más tészta. ahogy az is, hogy eldöntse, mi jobb: egy politikus bagázs érdekeit védeni körömszakadtáig, miközben neki is beleszarnak a szájába, vagy saját magát védi, és mindenkire, de tényleg mindenkire, aki politikusként áll elénk, gyanakszik, és a szavazatáért és a pénzéért cserébe elvárja az ellenőrizhetőséget és hogy egynrangú, felnőtt partnernek kezeljék.

és ne légy rövidlátó, ha valakinek nem egyezik a véleménye a tiéddel, ne állapítsd meg önkényesen, az objektivitástól elrugaszkodva, viszont az indulatoknak és érzelmeknek engedve, hogy balos. még így, jelző nélkül sem. magaddal szemben is legyenek kételyeid, akkor jönnek a kérdések, és ha nem fogadod el a készen kapott konzerv válaszokat, hanem kibányászod az igaziakat, némi távolságtartással kialakíthatod a valósághoz legjobban hasonlító álláspontot. és ne haragudj, nem sértésnek szántam azt sem, hogy nem vagy partner - ez, amíg elfogult vagy, így marad, és ez nem minősít téged. maradok tisztelettel

azbesztos 2013.06.09. 18:06:20

Köszönöm megértésre törekvő soraidat, de ellent kell mondanom. Schmitt Pál nyilvánvalóan és bírósági ítélet szerint is teljesen ártatlan volt a "plágium" ügyben. A diplomát nem ő adta, a készítésénél az akkori szokások szerint járt el. Még ma is hasonló színvonalú kisdoktori dolgozatok születnek, pedig ma már az internet korában gyerekjáték hivatkozni a forrásokra. Schmitt hivatkozások helyett bemásolta a dolgozatába a hivatkozandó idézeteket. Ezt azok, akik a diplomát osztogatták kiválónak minősítették. Hogy kevés volt az önálló gondolata és túl sok a bemásolt hivatkozás ezt csak a bírálók joga eldönteni, mindenesetre nem kifogásolta senki. Utólag, húsz év után gyalázat volt, hogy megvonták tőle a doktori címet, mert tízezrektől vonhatnák meg ugyanígy. Ez az egész ellene indított gyalázatos hecckampány azért a magyar demokrácia szégyene, mert a kisdoktorijának semmi köze példás életművéhez. Sokkal tiszteletre méltóbb köztársasági elnök volt, mint Göncz Árpád, vagy Sólyom László, akik nyakig belekeveredtek a hatalom elvtelen kiszolgálásába, és Schmittel ellentétben iszonyatos károkat okoztak az országnak. Csakhogy ezek az emberek a baloldal hű kiszolgálói voltak, így a nagyhatalmú baloldali média védelme alatt álltak. Schmittbe rúgtak, mert Orbánon nem találtak fogást. Nem is itteni ötlet volt ez a plágium ügy, hiszen egész Európán végigvonult a nemzetközi pénz maffia bértollnokokkal végrehajtott botrányhadjárata mindazok ellen, akik szerintük gazdasági érdekeiket veszélyeztették. Lepénzelt, kézben tartott embereik minden országban vannak. Az egyetem rektora, aki a Schmitt elleni (egyébként teljesen jogtalan) eljárást magára vállalta éppen a testvérével kapcsolatban került nemzetközi plágium ügybe, így még gyomorforgatóbb volt a balra nyaló, lihegő szolgalelküsége, gyávasága. Ha még most is ilyen alakok uralják az egyetemeket, miféle doktori dolgozatok születhetnek? Schmitt sok nyelven beszélő, intelligens sportvezető volt, sok magyar sportsiker fűződik a nevéhez. Ártatlanul, minden valós indok nélkül gyalázták és alázták meg, ami figyelmeztetés kell legyen minden magyar embernek, mire képes a Magyarországra szemet vető, a magyarokat kiirtani készülő nemzetközi maffia, ha érdekei úgy kívánják.

azbesztos 2013.06.09. 18:22:00

Még csak annyit, hogy a Schmitt állítólagos állampárti múltjának emlegetése teljesen alaptalan. Egy diktatúrában a mártíromságot vállaló kisebbséget kivéve majdnem mindenki kénytelen megkötni a maga kompromisszumát a hatalommal. Ezek közül csak az ítélhető el, aki együtt működött a terrorista államgépezettel , és részt vett a kommunizmus bűneiben. A megszállók suk-sükülő gazemberei nem értettek semmihez a parancsolgatáson, gyilkosságon és lopkodáson kívül, így kénytelenek voltak az értelmes fiatalok közül kiválasztani azokat, akik tehetségesek voltak valamiben. Volt ezek között aki hozzájuk hasonló despota lett, de rengetegen voltak, akik egyszerűen hivatásukat akarták gyakorolni, vagy kiemelkedő sport-teljesítményt nyújtottak, szorgalommal nyelveket sajátítottak el, a tudományos életben sikereket értek el. Ezeket azért kárhoztatni, hogy kvázi a hatalmat támogatták, épp olyan nyakoncsípett, másra mutogató tolvajtempó, mint a kínzással, családjuk tönkretételével megzsarolt szerencsétlen „beszervezettek” mocskolása az egykori tartótisztek és pereputtyaik által.
Schmittről senki , soha nem bizonyította, hogy pozícióival összefüggésben bármiféle emberellenes cselekedetett hajtott volna végre. Pedig csak, ha ilyet találnak, ha ilyen bűnt vetettek volna a szemére lett volna jogos lemondását követelni. A hazug és gyalázatos plágiumozás azok fejére hull vissza, akik ezzel megvádolták.

sjános 2013.06.09. 20:12:26

@azbesztos:
Szia!
Hááát nem tudom!
Vagyis...tudom!
Ti nem akarjátok tudni!
Nincs "jókomcsi...meg rosszkomcsi"!
Komcsi van!
Volt aki kihasználta a rendszert és előre jutott...vagy megrekedt a szimpla párttagságnál!
Sőőőt, lehet meglep...de nemet is lehetett mondani...minden mese ellenére!
Tetszik Nektek vagy sem...valaki nem lehetett merő jópofaságból akkoriban vezető beosztásban az államapparátusban! Nem lehetett szálloda igazgató...pláne nem,a külföldiek akkor egyik legfelkapottabb szállodájában, anélkül hogy ne jelentett volna!
Ő a Ti büszke zászlóshajótok motorja!
Nem baj...mi szégyenkezünk helyettetek is!
Az ,hogy kiderült róla, hogy enyhén szólva zavaros, konkrétan másolt! a diplomája...nem meglepetés!
Akkoriban soksok zavaros diploma született....pártukázra...sőőőt sikeres vizsgák, részvétel nélkül...mert....csak..mert jókáder!
De nem baj..égessétek magatokat a sok posztkomcsival...Szűrössel..Pozsgaival...Martonyival..stb..stb...
Ti.."jobbosok"!
A TV...az MTV-DUNA úgy szar ahogy van! Punk zenekar vagy sem!...engedték vagy sem!....ez csak a szokásos marhaság...egy beszari szerkesztő paprikajancsiskodó seggnyalása...jutalomfalat reményében!
De mit várunk a Lánchíd és Mária Rádió prominenseitől!
Szart sem! (bizonyíték rá a rádiók)
Na..azt meg is kapjuk a TVben is!

windex 2013.06.09. 20:48:43

@azbesztos: utoljára szólok hozzá, mert egyre inkább bizonyítod vaksággal határos elfogultságodat, nem érdemes tovább ragozni. hogy te nem akarsz szembenézni a tényekkel,a te dolgod, nyilván nyugodtabb vagy úgy. legyen. ettől függetlenül amit emlegetsz, a "mindenkinek a maga komprosmisszuma" sp-ra nem áll, mert akkor edző maradt volna a pályán. nem lett volna sportdiplomata kiküldetésben, a csúcson. szzóval csűrheted-csavarhatod, ahogy tetszik, de a rendszer és ismeretében a tény, hogy milyen pozíciót ért el, jelzi, hogy nem a kis élet kompromisszumát kötötte. ráadásul, mint mondtam, hozzá közel álló, tárgyilagos forrásokból származnak az információk. ugye nem haragszol, ha inkább azt tartom revelánsnak, mint az elfogult feltételezéseket.

látom, erőlteted a plágium-ügyet, pedig arról nem is szóltem. de ha már erőlteted, nem érdemes árnyalatokba kapaszkodni azért, hogy mentsd a veszett ügyet. aki elnöknek áll, az ne bízzon abban, hogy nem derülnek ki a stiklik. ha vaj van a fején, ne menjen elnöknek. bár nyilván azért ásták elő a szemetet, hogy azzal meghurcolják sp-t, mégis érdektelen a bírósági ítélet: egy eknökhöz nem kapcsolódhat ilyesmi. és ha elnök lett egy kopihuszárból, akkor vegyék el tőle a címet, méltatlan rá. a többezer hasonlóan "járt" esetben amazok nem lettek elnökök, így legfeljebb a saját kiskertjükben érdekes a történet - amúgy meg csak a rendszert jellemzi. sp akkor remekül alkalmazkodott a rendszerhez, kiszolgálta, hogy haszna származzék belőle, és ez visszaütött - nem mintha ha ez nem történik meg, jobb embernek tűne. épp hogy beleillik a profilba ez a kis stikli. csak a méltósághoz, ami az elnöki státusszal jár, ahhol nem illik. semmi bajom azzal, hogy nem akarsz sezmebsülni ezzel, mert a saját emberednek érzed - látod? érzelem, már megint, nem tárgyilagos elemző hozzáállás -, de nem erőltesd tovább. dicsőítsd a barátaiddala kártyapartin, vagy a horgásztónál, de így csak a magad megítélésének ártasz :-) mint kínában, akik maoért rajonganak, észak koreában meg kim dzsong il-ért, oroszoknál meg sztálinért-putyinért. ja, hozzáteszem, a párhuzam nem sp és sztálin, mega többi, hanem az őket dicsőítők vaksága és a te hozzáállásod között értendő.
ahhoz se kéne ragaszkodni, hogy nem követett el emberellenes tettet. mintha az alatt nem létezne szar viselkedés :-) pedig van. és ő is nyomta rendesen, lásd, mint fentebb

én akkor most el is köszönnék. üdv és jó tömjénezést

windex 2013.06.09. 20:51:44

@azbesztos: ja, és intelligens? ha ez az intelligens, akkor annyi a világnak

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.09. 22:06:14

@azbesztos:

"Még csak annyit, hogy a Schmitt állítólagos állampárti múltjának emlegetése teljesen alaptalan."
- Járj utána, mit is tett az Astoriában!

" Egy diktatúrában a mártíromságot vállaló kisebbséget kivéve majdnem mindenki kénytelen megkötni a maga kompromisszumát a hatalommal."
- És mindenkiből szállodaigazgató lesz?

" Ezek közül csak az ítélhető el, aki együtt működött a terrorista államgépezettel , és részt vett a kommunizmus bűneiben."
- Akik például egy szállodában lehallgatták a külföldi vendégeket?

" rengetegen voltak, akik egyszerűen hivatásukat akarták gyakorolni, vagy kiemelkedő sport-teljesítményt nyújtottak, szorgalommal nyelveket sajátítottak el, a tudományos életben sikereket értek el."
- Édesapám sosem hódolt be, még párttag sem volt, mezei adjunktus maradt.

"Schmittről senki , soha nem bizonyította, hogy pozícióival összefüggésben bármiféle emberellenes cselekedetett hajtott volna végre. Pedig csak, ha ilyet találnak, ha ilyen bűnt vetettek volna a szemére lett volna jogos lemondását követelni. A hazug és gyalázatos plágiumozás azok fejére hull vissza, akik ezzel megvádolták."
- Sok ember szerint az ügynökaktákban lenne rá bizonyíték.

dr yetee 69 2013.06.10. 09:00:46

@azbesztos: Nem érdemes reagálni a sok ökörségre,amit irtál,de:bizony,Schmitt volt az,aki elfelejtette jelezni,hogy nem saját forrás a dolgozat java!Az elvtelen kiszolgálásról meg annyit,hogy mit nem irt alá,amit elé tettek?Elgondolkodtató,hogy miért nincs ügynöktörvény fidesz 2/3-nál!

pocaklakó minimanó 2013.06.10. 10:47:31

Schmitt jobban tette volna, ha sikerül olyan jól elrejtenie a doktoriját, mint ahogyan a Táncoslábú Feribohócnak sikerült elrejtenie a sajátját.

Így Feribohóc nem plagizált. :)

Parallax 2013.06.10. 10:58:37

jeee, Mikee Mykanic póló az egyik ficsúron. :D

azbesztos 2013.06.11. 00:05:46

@dr yetee 69: Hazugság. A dolgozatban minden forrást felsorolt, csak az idézeteknél volt lusta jelezni, hogy melyikből idéz. Nem a rendszervártás előtt, hanem utána, 1992-ben találták dolgozatát kíválónak a az egyetemi oktatók. Miért futtatták volna a rendszerváltás előtti dolgaiért? Minden tanár és professzor besúgó volt a rendszerváltás után is? Így minden rágalom, amit az Astoria igazgatójaként elkövetett akármikről, meg ügynöki múltjáról beteg gyűlölködők összehordanak. Nyílvánvaló, hogy aljas politikai rágalomhadjárat áldozata lett, Orbánt akarták volna kicsinálni a hazátlan bolsi férgek tehetetlen dühükben, a nemzeti oldal kétharmados győzelme miatt. Schmitt Pálnak tisztelet és megbecsülés jár.

_Wasp_ 2014.04.24. 21:27:22

@azbesztos: Schmitt Pál, minden magyarok köztársasági elnöke arról sem tehet, hogy néha a zsidóbérenc komenisták megtalálták néhány hibáját (nem csak a helyesírási hibákat értve ezalatt)

Azt hiszem, hogy rövid országlása elvitathatatlan eredményeivel bőven kiérdemelte, hogy élete végéig jómódban eltartsák őt és családját a zsidókommunisták.

Én ezért például szívesen veszem ha az adóforintjaim egy részét rá költik, és röhögök a markomba, hogy nektek is így ki kell fizetnetek a magatokét.
süti beállítások módosítása