Tegyük fel, hogy van nekem egy tévém. Mindegy, hogyan jutottam hozzá, van és kész. Én vagyok a góré, az én pénzemből vágnak a vágók, sajtóznak a sajtósok és főznek kávét a titkárnők. Én mondom meg, hogy ki mennyit keres, és ha valakinek nem tetszik a pofája, hát kirúgom, mert EZ AZ ÉN TÉVÉM. Tegyük fel azt is, hogy a tévémben éjjelente megy egy műsor, legyen mondjuk egy koncertfilm-sorozat, amiben számomra nem túl sokat mondó zenekarokat is bemutatok, mert megtehetem, az én tévém, azt mutatok benne, amit akarok.
Aztán az egyik koncerten elhangzik egy nóta, aminek az a címe, hogy Sixx, a nyugger kurva anyád még mindig pénzért rodázik? És a felvételt elhozzák nekem, az én tévémbe, hogy tessék főnök, ez lesz a ma esti buli, mehet? Szóval ebben az én tévémben ez nem mehetne le. Nem azért, mert nem tudom, hogy anyám éppen mit csinál (nem rodázik), és bárki is komolyan venné a szöveget, nem. Hanem azért, mert az én tévém. És megtehetem. Ha nem tetszik az, ahogy valaki viselkedik benne, akkor kiblőrözöm. Egyszerűen úgy teszek, mint aki nem létezik, mert ez az én tévém. És ha én nem akarom, hogy az én tévémben létezzen, akkor ott nem fog. És ha nem akarom, hogy azt mondja az anyámról, hogy egy rodázó nyugger, akkor az én tévémben nem fogja. Mert az én tévém, és megtehetem.
Ha viszont ez a nóta a Sixx anyja egy nyugger címre hallgat, és közben senki nem lóbál be egy pélót a kamerába, esetleg rajzol hitlerbajuszt az anyám képére koncert közben és ragasztja azt rá egy céltáblára, hogy a közönség arra dobáljon célba, akkor nem érdekel. Anyám ugyanis nyugdíjas. Van ez így, mindenki lesz az, mondani is fogják neki, hogy mi van nyugger. Ez nem szép, de hát istenkém, nekik ilyen gyerekszobájuk volt, vagy csak nagyon idegesek valami miatt, kikapott a Loki, elfogyott a cigi, sok minden miatt nyuggerezhet az ember, tán még önkifejezésből is, miért ne, én is mondom sokszor. Szóval ha ilyen kazettát hoznak hozzám a srácok, az én tévémbe, én leadom a bulit. Mert az én tévém, és megtehetem.
A Kozmosz zenekar adott egy koncertet az A38 hajón február 15-én. Bevallom férfiasan, nem ismerem a munkásságukat, most így belehallgatva kicsit sajnálom is, mert a szopórolleren töltött mindennapokban van olyan pillanat, amikor segítene. A koncertet az A38 stábja felvette, és mint oly sokszor, leadták a Duna Televíziónak. A tévé átvette, majd a Kozmosz kapott egy formális értesítést: a cucc megy adásba csütörtökön este/péntek hajnalban. Aztán nem ment le, helyette a Napra zenekar egyik bulijának ismétlése került adásba.
A Kozmoszt nem értesítették, és pl. a Port.hu sem tudott a változásról, sőt, a Telekom és a UPC digitális műsorújságjába sem került be a Napra neve, szóval elég rohammunkában kellett dönteni az MTVA-nél, hogy nem kell a Kozmosz a közszolgálatnak. Namármost. Az MTVA szigorúan elméletileg azt és akkor vetít le, amikor akar, a köztévé az ő tévéje, mármint közvetve ugye, mert a nép pénzéből működik, de az meg csak nem mehet, hogy egy-egy vitás kérdésben felütik a telefonkönyvet és megkérdeznek minden állampolgárt, erre van a vezetőség, ami minket képvisel, és a nevünkben jár el. Szóval ha így, nagyon leegyszerűsítve nézzük, akkor mi, a polgárok döntöttünk úgy, hogy a Kozmosz nem kerülhet adásba.
Hát a nagy büdös lófaszt döntöttünk úgy.
Az MTVA-tól kapott hivatalos tájékoztató alapján az derült ki, hogy a műsort 12-es karikával rendelték meg, amit nem nagyon értünk egy hajnal egykor adásba kerülő koncert esetén, úgy meg pláne, hogy korábban a Camelot című sorozatban délután kettőkor kúrtak meg egy bögyös csajt premier plánban, DE NAGYON, utána meg egy szakállas csávónak a belét ontották a macskakőre. Azt is elmondta az MTVA, mármint a közleményben, hogy "Mint szórakoztató koncert, egyértelműen nevesítve politikusok trágár minősítésével egyik párt esetében sem a közmédium képernyőjére való." A döcögős fogalmazáson most ne röhögjünk, a lényeg az, hogy a koncerten elhangzó számokban trágár kifejezésekkel illettek politikusokat.
Mivel nincs a fejemben a Kozmosz-életmű, kénytelen voltam utánanézni, melyik darabja lehetett az, ami így kiverte a biztosítékot. Mert ha van olyan nótájuk, amiben mondjuk a kurva isten faszára küldik el Semjén Zsoltot vagy Orbán Viktort, esetleg Gyurcsány Ferencet vagy Schiffer Andrást, akkor lehetne továbbgondolni a dolgokat a szólásszabadság és a szabad véleménynyilvánítás vonala mentén, lehetne vitázni arról, hogy akkor ez most belefér-e vagy sem, stb. Ilyet nem leltem a szövegekben, találtam viszont ilyet:
"nem lesz baj, még ha esett is egy kis kár
mert Schmitt Pál biztos csinált valamit már
soha nem lesz baj, még ha esik is egy kis kár
mert Schmitt Pál biztos kieszelt valamit már"
illetve
"az állam is így él, ilyen ez a rendszer
itt tudja minden kisgyermek, hogy
svájci frankból nőnek a díszkertek
úgyhogy senki se szól, hogy így nem lesz jól
meleg ez a kibaszott disznóól"
vagy
"itt épül a lehető legszebb temető
a kedves vezető számít rád
tartsd meg a kritikád, csak tátsad a kicsi szád
a kedves vezető számít rád"
Arról lehet vitatkozni, hogy ez jó-e vagy sem, de arról nem, hogy ez nem trágár. Egy kibaszott belefér még a ráerőltetett 12-es karikába is. Az persze kellemetlen, hogy a szövegek meglehetősen rendszerellenesek és azt az egykori köztársasági elnököt ekézik, aki meglehetősen kínos pillanatokat okozott a kormánynak, és akit legszívesebben elfelejtenének névvel, címmel, beosztással együtt, nem ismerjük, nem tudjuk ki az, mi az a schmittelni? Szóval ha ez az én tévém lenne, ez simán beleférne. De hát nem az én tévém. Ebben a nem az én tévémben pedig olyasmi ezek szerint nem hangozhat el, ami valamelyik Kedves Vezetőnek kínos, vagy kellemetlen, és most nem álnaiv vagyok, hanem meglehetősen ideges. Mondhatták volna azt is, hogy nem adjuk le, mert szar. Azt is, hogy a műsorváltoztatás jogát a tévé fenntartja, és coki. Ehelyett meg jött ez:
12-es karikával rendelt műsorról van szó, ami sem a besorolásának nem felelt meg, sem pedig tartalmában. Mint szórakoztató koncert, egyértelműen nevesítve politikusok trágár minősítésével egyik párt esetében sem a közmédium képernyőjére való. Az említett műsor egyébként rendszeresen nem felelt meg a 12-es korhatáros műsor megrendelés szabályainak, ezt megelégeltük és valóban nem engedtük adásba az említett koncertfilmet. Ha minden korhatárt illető követelménynek megfelel a film, azt természetesen adásba engedjük.
Ez viszont így nagyon vékony, kedves MTVA, ennél valami jobbat kellene kitalálni.
Leadfoot 2013.06.07. 22:01:51
agent_x 2013.06.07. 22:05:42
A szeretőm házát lálálá
Ott se mindegyiket lálálá
Csak az édes anyját lálálá"
(Napra)
Flankerr 2013.06.07. 22:06:39
karlinnyó 2013.06.07. 22:09:01
hagyjuk már.
kennyking 2013.06.07. 22:09:02
utolso1 2013.06.07. 22:10:02
"és hat nyelven mond semmit hogy a picsába kaptunk egy ekkora senkit?"
www.youtube.com/watch?v=jjxbjysXUV0
de az csak egy tipp
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.07. 22:10:04
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.07. 22:10:34
Itt a tej... 2013.06.07. 22:12:47
Itt a tej... 2013.06.07. 22:14:24
Leadfoot 2013.06.07. 22:14:43
Ezzel szemben a közmédia...
Itt a tej... 2013.06.07. 22:19:11
nemecsek ernő áruló 2013.06.07. 22:22:54
Itt a tej... 2013.06.07. 22:28:06
kennyking 2013.06.07. 22:30:07
nemalszom 2013.06.07. 22:35:38
Szánalmas. És még azon filozofálgat, hogy vajon mi a trágárság...
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.07. 22:41:18
Itt a tej... 2013.06.07. 22:42:37
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.07. 22:45:08
SzabóIstván 2013.06.07. 22:45:34
Hányszor is adtátok le az elmúlt 2-3 hétben a nevezetes Gyurcsány beszédből, hogy "elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon" nem kisípolva, képernyőn is kiírva. Ja, hogy ez mehet? Szemét banda. Ja, és ezt holnap be is olvashatjátok, bár nem lesztek annyira tökösek.
Itt a tej... 2013.06.07. 22:54:43
bretman 2013.06.07. 22:55:53
Egy 17 éves fiú fogalmilag srác. Akkor is, ha gyilkos, akkor is ha ártatlan. Ezen fennakadni affektálás.
Nem mellesleg a hírből kiderül: nem tudni, hogy a fiú valóban gyilkos volt-e. A lincselő tömeg úgy gondolta, hogy igen.
SPS 2013.06.07. 22:59:52
www.youtube.com/watch?v=cOd3zuaiGoM
bár ez új szám, nem tudom, lehetett-e a koncertprogramban
de kifogás ez sem lehet
szabad kozmoszt mondenkinek ;) !
nadivereb 2013.06.07. 23:02:40
Viszont ez így dupla öngól. Ha eleve fel sem merül a nevük, akkor azt mondom, papírforma, mert a Kozmoszról mindenki, aki ismeri őket, tudja, hogy nem kifejezetten NERkonform szövegeik vannak. Így viszont lehetett volna belőle egy kis üzenetecske, hogy "mégis van valamennyi önkritikánk, illetve el tudjuk viselni, ha bírálnak, még ha csak éjfél után is". Így viszont egyszerre sikerült amatőrnek ÉS sértődékeny hólyagnak tűnni.
Elismerésem.
gmmm 2013.06.07. 23:02:48
2013.06.07. 23:07:51
0001 · http://www.metacafe.com/watch/10223063/mtva_troll_h_rad/ 2013.06.07. 23:13:35
hebab 2013.06.07. 23:15:05
Steppenwolf 2013.06.07. 23:17:52
Hedon 2013.06.07. 23:19:21
A plebset kurvára nem érdekli a sajtószabadság, a jogegyenlőség, meg egyéb marhaságok. Csak kenyér legyen és cirkusz.
A párthívő polharcosok meg zsigerből fossák a szót a szkepticizmus és nézőpontváltás legkisebb reménye nélkül.
Ilyen ez az ország.
RTB 2013.06.07. 23:20:30
asdf 2013.06.07. 23:26:24
Hedon 2013.06.07. 23:29:08
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2013.06.07. 23:32:52
www.youtube.com/watch?v=sj-dWBSJVZM
Morrózió 2013.06.07. 23:38:29
Steppenwolf 2013.06.07. 23:39:36
Amúgy a cirkusz megvan, megint van egy újabb gumicsont amit rághattok, lehet megint rettegni. Amúgy ezt a szart éjszaka a Dunán jó ha pár ezren nézték volna, így viszont az MTVA több kárt csinált mint hasznot, és a zenekarnak közvetve piszok nagy hírverést.
fotelfighter 2013.06.07. 23:43:55
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.07. 23:44:46
Az okosak földje
az nem lehet, hogy annyi szív
hiába szív…
de lehet.
fosunk a jövőtől, büszkén a múltra
de hogy mi volt a múlt, azt senki se tudja
úgy tudtuk, más bánt el velünk
pedig mi voltunk azok, hidd el nekünk
a Habsburgok kérték és kapták a koronát
önkéntes gyarmat voltunk több koron át
későn keltünk arra, hogy fel kéne kelni
addigra utált körbe mindenki
miközben Deákot ünnepelte száz torok
a fejünkre nőttek a román pásztorok
ők nem egyeztek ki a kiegyezéssel
baj is lett belőle később kevéssel
hogy becsúsztunk a háborúba
hülyére verve álltunk Trianonba’
utána Horthyék is okosak voltak
hadat üzentek a Szovjetuniónak
mínusz negyven fok volt az oroszoknál
ott maradt a fél hadsereg a Donnál
jöttek a ruszkik, fal lett a Lajta
bölcsőnk ez, s gyakran sírunk is rajta
mi vagyunk a hősök és mi vagyunk a holtak
a nácik és a komcsik is magyarok voltak
mi voltunk Koppány és Kun Béla
mi vagyunk magunk a probléma
Valóvilág, Megasztár, X-Faktor
szidjuk mindet, de nincs, aki elkapcsol
és hiába védjük másoktól a földet
ha lengyel húsért sorban állni ragyogó ötlet
mi tévézünk öt órát, de a jenkik a hülyék
hősök vagyunk, csak sose állunk ki az ügyért
aki akar itt bármit, az úgyis dobbant
és marad egymillió kamurokkant
az országban, ahol mindenről más tehet
a zsidók, a bankok, az IMF, a melegek
balhé van, de sosincs felelős
mindenki megússza, van jog, csak nem erős
eltűnt a Postabank, de senki se tette el
Kulcsár Attila is egyedül kezdte el
hozott is valamit az Ezüsthajó
a Hagyóból lett csak cellalakó
a pártokat építik az autópályák
egyszer még féltek, de azóta látják
hogy nem üvegzseb van, csak üveges szemek
úgyhogy ideje, hogy építkezzenek
mi is építjük a nemzeti falansztert
de erről nem írt se Kertész, se Wass Albert
Nyugat-Európa és a káosz partján
félig Ázsia, de egészen Balkán
mi vagyunk Orbán és mi vagyunk Gyurcsány
mi vagyunk a rendőr, az orvos, ez a furcsán
bekötött nemzet, ez a szédült nép
mi vagyunk a tábor és az ellenség
ki itt hatalmat kap, az sohase fékez
először dönt, és aztán se kérdez
hiszünk még, de tudjuk legbelül
hogy hazudnak rendületlenül
légy csendben, ó, magyar
ha viselkedsz, eljön az ómagyar
táltos, és neked is letol egy szettet
szebbet, mint ahogy elképzelted
nézed a plazmán, majd kifizeted egyszer
az állam is így él, ilyen ez a rendszer
itt tudja minden kisgyermek, hogy
svájci frankból nőnek a díszkertek
úgyhogy senki se szól, hogy így nem lesz jól
meleg ez a kibaszott disznóól
huszonöt éve nonstop a válság
nem mászunk ki, csak a gödröt ássák
volt egy lépcsőnk, de eltemettük
most építjük újra, hogy lebontsuk együtt
mert az utód is úgyis begőzöl
még három év és kezdhetjük elölről
Isten, várd meg a magyart
majd odaérünk, csak még vesszük a kanyart
Isten, várd meg a magyart
rögtön odaérünk, csak még vesszük a kanyart
nem is akkora baj, hogy nincs nagy sietség
megbűnhödte már e nép az összes ötletét
lehet, hogy gyerekként még máshogy tanultad
de ha hátralépnél, látnád, hogy magunknak
basszuk el, de pusztuljon az idegen
léptek a ruszkik, de látszik, hogy ide nem
több párt kell, hanem több külön ország
az okosak földje, Magyarország
mi basszuk el, de pusztuljon az idegen
léptek a ruszkik, de látszik, hogy ide nem
több párt kell, hanem több külön ország
az okosak földje, Magyarország
fotelfighter 2013.06.07. 23:47:19
hát most már lehet mutogatni a rajongóknak hogy ez nem trendiség az ebben a vicces :D
(amúgy kik ezek? most hallok erről a zenekarról először)
takingsider 2013.06.07. 23:58:55
Hedon 2013.06.08. 00:01:09
A Kozmoszt egy tehetséges brigádnak tartom és most sokat köszönhetnek az MTVA-s elvtársaknak, megkapták a 15 perc hírnevüket. MTVA öngól a javából, de nem kell csodálkozni. Megint divatba jött, hogy nem tehetségesnek kell lenni, hanem fő, hogy a nyelvüket a megfelelő seggben tartsák. Ilyenektől ennyi telik.
És hát ki faszt érdekel ebben az országban, hogy egy volt III/III-as vezeti az MTVA-t, aki "anyagi érdekeltségből" jelentett, érted? :) A mi komcsink jó komcsi.
A rettegésről meg annyit, hogy gyönyörű panelduma annak az elkenésére, ha valaki kritizálja ezt az egyre silányuló rencert, amit itt épp (le)építenek.
takingsider 2013.06.08. 00:07:39
Az úriember 2013.06.08. 00:07:47
Ki/kik nézi/k még akkor is ezt a Narancs TV-t ?
Már az agymosott 2/3-os vámpírokon és farkasembereken kívül ?
gmmm 2013.06.08. 00:09:01
Itt a tej... 2013.06.08. 00:14:00
takingsider 2013.06.08. 00:16:48
jellemző erre a szánalmas bagázsra, hogy úgy csinálnak hülyét magukból, és mutatják meg az országnak, hogy milyen sértődékeny, kicsinyes bosszúálló felfuvalkodott hólyagok, hogy közben duplán szívnak, most éppen ingyenreklámot intéztek az ellenségnek (ezt ők mondanák), persze volt már erre példa bőven, és agyatlanok, miért is csodálkozom
Sixx írása találó, és egy mondatot szó szerint ki is vett a számból, bár én még hozátennék két Szócskát: Hát a nagy büdös lófaszt döntöttünk úgy, azt döntöttünk.
takingsider 2013.06.08. 00:17:46
Itt a tej... 2013.06.08. 00:19:54
Itt a tej... 2013.06.08. 00:21:52
Monsieur 2013.06.08. 00:23:14
Valahol valaki egy másik cikkben nemrég már nagyon találóan megírta: Mo.-ot jelenleg Pomádé király egyenesági leszármazotttja irányítja.Az ő "ruháját" meg tudjuk jól hogy azok látták, akiknek leszármazottai a mostaniét is..teljes "pompájában"..
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 00:27:48
"és hat nyelven mond semmit
hogy a picsába kaptunk egy ekkora senkit?"
:-)
Mondjuk az indoklás legalábbis vicces azok után, hogy Petrás Jancsi, a Kárpátia énekes-basszusgitárosa valami Nemzeti Arany Lófasz (vagy Nemzeti Aranyló Fasz?) A Seggráncokkal kitüntetést kapott március 15-én - a Kárpátia Folkműhely helyett.
Hedon 2013.06.08. 00:28:12
"Mint szórakoztató koncert, egyértelműen nevesítve politikusok trágár minősítésével egyik párt esetében sem a közmédium képernyőjére való."
Azt hiszem a legtrágárabban nevesített politikus Pali bácsi, az ominózus "hogy a picsába kaptunk egy ekkora senkit?" rigmussal.
Egyrészt Pali bácsi tett ezért a minősítésért, másrészt nem is trágár.
Nevetséges indok.
gmmm 2013.06.08. 00:33:04
Thrasher 2013.06.08. 00:35:30
Itt a tej... 2013.06.08. 00:35:35
Abban is egyetértünk, hogy Palibá' rászolgált arra, hogy Te és én, vagy bárki itt, ott, vagy amott a neten erről beszéljünk és nevessünk az ostobaságán, azonban ezt a köztévében nyomni semmiképpen sem jó ötlet. Azzal viszont nem értek egyet, hogy a "picsába" nem trágár, mert az bizony egy trágár kifejezés.
takingsider 2013.06.08. 00:37:22
De, ha nagyon ragaszkodnál egyfajta merev definícióhoz, akkor is azt kell mondanom, hogy a Kozmosz belefért volna bőven, az amit viszont akár csak híradóként művelnek mostanság, már nem fér bele a hírek, információk hiteles és pártatlan tájékoztatásába, sajnos. A közszolgálatnak azonban bőven része a kultúraközvetítés, és a kultúrába a punkzene is belefér, csak ahogy sok minden más is, csak a kirekesztés nem fér bele. Akkor sem, ha kulturális maszlagba csomagolják, és sokan hallgatják, nézik.
Itt a tej... 2013.06.08. 00:38:09
Tracer · http://kockaklub.blog.hu 2013.06.08. 00:40:29
gmmm 2013.06.08. 00:41:06
Itt a tej... 2013.06.08. 00:41:25
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 00:41:45
MÉG nem jött érte.
Mert Orbán még a gátakon van. :-)
@karlinnyó:
Egy 17 éves gyerek - akiről szó van - simán nevezhető srácnak.
@sixx:
Nem punk, inkább garázsrock.
@nemecsek ernő áruló:
Hát miről szól?
Mondjuk a
God save the queen
and her fascist regime
they make you a moron
sorok a Sex Pistols nevű nempunk bandától?
@kennyking:
Hát a Greenday meg az Offspring valóban smafu, nyálas műpunk. Zenében is, szövegben is.
@queensryche:
És elmúltál már 15? Mert akkor nem tudom, milyen burokban éltél eddig.
@Az úriember:
Én a koncerteket pl. szoktam nézni.
@Itt a tej...:
Talán inkább neked kellene elolvasni a közszolgálatiság fogalmát. A te szótáradban láthatóan felcserélték a párttévé fogalmával.
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 00:44:07
Ennek ellenére előfordul a köztévén más műsorokban.
Vagy ott nem trágár?
@Tracer:
De ugye az EP helyett OV az illetékes monogramja?
Itt a tej... 2013.06.08. 00:44:19
Itt a tej... 2013.06.08. 00:45:09
Itt a tej... 2013.06.08. 00:46:19
Itt a tej... 2013.06.08. 00:47:36
bioLarzen 2013.06.08. 00:49:07
hagyjuk már."
A cikk témájáról egyébként mi a véleményed?
bio
Itt a tej... 2013.06.08. 00:49:40
Itt a tej... 2013.06.08. 00:50:32
bioLarzen 2013.06.08. 00:50:46
"A köztv az enyém is, én pedig azt mondom, hogy helyesen döntöttek"
... és ez pontosan annyit ér, mint azok véleménye, akik szerint semmi baj vele. Magánvélemény, amit tiszteletben tart az ember.
bio
bioLarzen 2013.06.08. 00:51:51
bio
Itt a tej... 2013.06.08. 00:56:09
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 01:01:56
Stimmel ez rendesen. Ha Gyurcsány fikáznák, akkor azt mondanád, hogy rendben.
(Én is, csak én erre is.)
Itt a tej... 2013.06.08. 01:05:36
2013.06.08. 01:09:58
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 01:42:28
Nem, ez a mondatod is azt támasztja alá, hogy nem tévedek.
Te ellenben ellentmondasz magadnak.
@queensryche:
Ne bassz, ez legalább a 70-es évek óta a köznyelvben élő szó.
2013.06.08. 01:53:58
Rég láttam már a K1 és K2 c. filmeket, ott esetleg elhangozhatott, ezt el tudom képzelni.
czinikus 2013.06.08. 02:03:50
élőbeszédben én sem hallottam még(talán Dobray K filmjében mintha )
Pedig akkor kezdtem a nyócban császkálni,mikor még az egy négyzetméterre eső kurvák száma igen magas volt
2013.06.08. 02:15:41
Viszont a Dobray-filmeket meg kéne nézni megint, mert nagyszerű kordokumentumok. Cinóbert meggyilkolták (a maffialeszámolások kezdetén), Tarzan is meghalt azóta. Igazi úriember volt mindkettő.
forzajuve16 2013.06.08. 03:40:05
Mellesleg sípolják ki a bántónak talált szavakat, vagy vágják meg máshogy.
Gyanítom mégsem ez, hanem pl. a Kedves Vezető (www.youtube.com/watch?v=8mcQMGDeZ8k) című szám baszta, pardon itt a közinterneten nem lehet ilyen csúnya szavakat használni, szóval csapta ki a biztosítékot. Pedig abban nincs semmi trágár vagy gyalázás, egyszerűen csak fájóan igaz.
A szerelő 2013.06.08. 03:50:57
forzajuve16 2013.06.08. 04:07:55
A lényeg, mindenbe bele lehet magyarázni mindent, ám ami most történt, az egy rendkívül tehetséges, gondolatébresztő és kíméletet nem ismerő zenekar cezúrázása volt, a lehető legszánalmasabb indokkal.
Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.06.08. 04:13:46
A magyar elektronikus média piacán nézetlenségét tekintve meghatározó társaság zenei cenzor pozícióba keres Erdős Péter névre hallgató kollégákat, akik az Aczél György érában hasonló területen szereztek tapasztalatokat vezető munkakörben.
hopptarisznya 2013.06.08. 05:07:09
esefe 2013.06.08. 05:13:22
esefe 2013.06.08. 05:14:53
Bretschneider detektív 2013.06.08. 06:42:16
Na bumm, legfeljebb nem kapnak Érdemkeresztet.
Bretschneider detektív 2013.06.08. 06:48:26
(Hankiss Ágnes fideszes EP képviselő Erdős Péter lánya. Vitézy Dávid /BKK/ és Zsófia /Budapesti Tavaszi Fesztivál, Brüsszeli Magyar Kulturális Intézet/ az unokája gy. k.)
nemecsek ernő áruló 2013.06.08. 06:53:53
Bretschneider detektív 2013.06.08. 06:54:54
funfun 2013.06.08. 07:40:10
Köszönjük MTVA. Tovább az orbáni úton! Felső határ a csillagos ég! Éljen a Kedves Vezető, éljen a Párt!
dr Smittpálelnökúr 2013.06.08. 08:08:12
Ha egy nyomorult politikus buzizhat (ami ezek szerint művészet), akkor egy zenekar miért nem énekelhet ennél sokkal elfogadhatóbb szöveget, ez miért nem művészet???
Ráadásul a schmitt nevű csaló gerinctelen politikusnak papírja van róla, hogy csaló.
Mizantrop 2013.06.08. 08:10:18
dr Smittpálelnökúr 2013.06.08. 08:10:20
vackorazelsőbében 2013.06.08. 08:10:44
tanultál ilyenekről, hogy dadaizmus? irodalomórán volt róla szó, pedig ahhoz képest a punk magasművészet. és nyilván kultúra, mert iskolában tanítják. Azért, mert nem a te világod, még lehet, hogy kultúra...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.08. 08:13:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.08. 08:14:34
Különben mi a leggázabb? Kozmosz számokat naponta lehet hallani a Petőfin! :D
s.g.l. 2013.06.08. 08:21:56
Azért ez terror!!
o))
Én azért még le is köpném, gondoltaban megtettem egy nagy zöld kórházi fikával beterítettem.
Aradebil 2013.06.08. 08:44:49
Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.06.08. 08:50:07
Ronda_kövér_öregedő_pasi 2013.06.08. 09:11:19
purplehaze 2013.06.08. 09:22:18
Pl. "Nem szopnak a ministránsok plébános úr", na ez enyhén kritikus dalszöveg. :)
Vagy a "Halál az összes politikusra", ezekkel MTVA-s hülye gyerekek mit kezdenétek??? :)
purplehaze 2013.06.08. 09:24:10
Halál az összes politikusra...
Ez egy utópia...
Amíg ember él a Földön, mindig lesz olyan semmihez sem értő ingyenélő,
aki ezt a pályát választja...
Azért mégis érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen békés lenne egy
politikusok nélküli világ...
Jelcin beszív egy hektó lőrét,
Clinton kúrja a titkárnőjét.
A képviselőnek szükséglakás,
Gyönyörű világ ez nem is vitás!
Szép emlékmű, Antall - kormány,
A horvátoknál fegyverbotrány.
Lángokban már a héthatár,
Csak egyszer legyen vége már!
Holnaptól már töltve a puska,
Halál az összes politikusra!
Aztán jöhet a vízözön,
Ne maradjon itt kő, kövön!
Ősközösségben élnénk szépen,
Gyűjtögetnénk békességben.
Madártojásért fára másznánk,
Vadat, halat lakomáznánk!
Jelcin beszív egy hektó lőrét,
Clinton kúrja a titkárnőjét.
A képviselőnek szükséglakás,
Gyönyörű világ ez nem is vitás!
Szép emlékmű, Antall - kormány,
A horvátoknál fegyverbotrány.
Lángokban már a héthatár,
Csak egyszer legyen vége már!
Holnaptól már töltve a puska,
Halál az összes politikusra!
Aztán jöhet a vízözön,
Ne maradjon itt kő, kövön!
Ősközösségben élnénk szépen,
Gyűjtögetnénk békességben.
Madártojásért fára másznánk,
Vadat, halat lakomáznánk!
Holnaptól már töltve a puska,
Halál az összes politikusra!
Aztán jöhet a vízözön,
Ne maradjon itt kő, kövön!
Ősközösségben élnénk szépen,
Gyűjtögetnénk békességben.
Madártojásért fára másznánk,
Vadat, halat lakomáznánk!
Jelcin beszív egy hektó lőrét,
Clinton kúrja a titkárnőjét.
A képviselőnek szükséglakás,
Gyönyörű világ ez nem is vitás!
Szép emlékmű, Antall - kormány,
A horvátoknál fegyverbotrány.
Lángokban már a héthatár,
Csak egyszer legyen vége már!
Holnaptól már töltve a puska,
Halál az összes politikusra!
Aztán jöhet a vízözön,
Ne maradjon itt kő, kövön!
Ősközösségben élnénk szépen,
Gyűjtögetnénk békességben.
Madártojásért fára másznánk,
Vadat, halat lakomáznánk!
Remélem ez azért lemenne a TV-ben! :)))))))))))
Megfigyelo 2013.06.08. 09:24:57
blah 2013.06.08. 09:31:32
Kolb Ace 2 2013.06.08. 09:36:26
Farkasbab 2013.06.08. 09:36:49
hát ez zseniális! :)
HgGina 2013.06.08. 09:43:57
Ha már punk, akkor legyen a Punnyadó Cefre. Az se zene, de legalább lehet rajtuk röhögni.
@Őrjöngő Sandy: a hajléktalannak és Ferónak is maximálisan igaza volt, ezt az idő bebizonyította. Göncnél a lánya anyját is le lehetne kurvázni minden joggal.
@Aradebil: igen, sőt, már az is elég meglepő, hogy egyáltalán megismerhette őket az ország.
emmersson 2013.06.08. 09:54:39
Álszent vagy!
egy atlag 2013.06.08. 10:06:06
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.08. 10:13:49
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.08. 10:23:58
braue 2013.06.08. 10:27:28
braue 2013.06.08. 10:28:01
braue 2013.06.08. 10:29:25
M_R 2013.06.08. 10:42:23
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.08. 10:44:17
Ez volt már?
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.06.08. 11:01:04
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 11:10:44
Kaszáspók 2013.06.08. 11:15:56
Trágárkodik meg böfög egyet a kis köcsög - biztos tudatában annak, hogy haja szála sem görbül meg ezért - aztán büszkén kihúzza magát, hogyaszongya ő "rendszerellenes".
Tudom, hogy nektek semmit nem mond az hogy CPG vagy MosOI, de ott a gugli. Ja és 81-ben, amikor még apátok is csak a spenótföldön volt csíra, akkor még volt létjogosultsága annak a szónak hogy "rendszerellenes".
windex 2013.06.08. 11:23:59
és hogyne, ne legyen a köztévében trágár szöveg - még éjfél után sem, de akkor ne legyenek ótvaros, hhazug, ízlésromboló reklámok, tévéfilmek, pszihikai és fizikai erőszak, társadalmi hirdetésnek beállított pártreklámok, stb. mert ha ez mind belefér, akkor a trágárság is, lévén a felsoroltak nagyobb trágárságot jelentenek, mint egy kutyapicsázás. csak azokat fel kell ismerni, és ez, úgy látszik, nem sokaknak megy - talán neked sem, ha ilyesmiért reklamálsz? képmuutató, álszent szutyok, ráadásul a köztévé cenzora részéről kamu, mert filmben szabad éjfél után a trágárság, de egy koncerten nem - vagyis nem ez az igazi ok. és akkor mi marad? a schmittpalizás, és még csak be sem merik vallanai a gyáva szemforgatók. te meg beszopod, és az igazán érdekes tartalom helyett a gumiicsonton rugózol - és faszozol. szánalmas
windex 2013.06.08. 11:27:30
windex 2013.06.08. 11:30:11
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 11:30:43
Lehet, hogy te nem éltél akkoriban, de a '80-as évek Magyarországa lényegesen élhetőbb volt, mint Fideszisztán.
Egyedül az útlevéllel voltak gondok, de egyébként... az elvtársiaskodás lényegesen kevésbé működött, mint manapság.
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 11:31:36
windex 2013.06.08. 11:32:27
tryclops 2013.06.08. 11:33:51
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 11:34:04
windex 2013.06.08. 11:39:32
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:40:41
"Az komoly, hogy én ezt a "rodázik" kifejezést még életemben nem hallottam, vagy olvastam sehol. Ma is tanultam valamit, mikre nem jó a gugli."
Látod, viszont a 12-es karikával ellátott műsorokon szocializálódók ezt pontosan tudják. :)
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:46:15
Olcsó kütyük · http://bit.ly/olcsokutyuk 2013.06.08. 11:46:42
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:47:08
megint 2013.06.08. 11:47:14
windex 2013.06.08. 11:47:22
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:48:23
"Lehet, hogy te nem éltél akkoriban, de a '80-as évek Magyarországa lényegesen élhetőbb volt, mint Fideszisztán."
Sose legyen jobb létközeged, csak kívánni lehet. :)
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:49:28
"...ne legyen a köztévében trágár szöveg - még éjfél után sem, de akkor ne legyenek ótvaros, hhazug, ízlésromboló reklámok, tévéfilmek, pszihikai és fizikai erőszak, társadalmi hirdetésnek beállított pártreklámok, stb."
És pont. Ha itt álltál volna meg, okés lett volna.
megint 2013.06.08. 11:51:19
windex 2013.06.08. 11:53:34
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 11:57:40
"...az egy rendkívül tehetséges, gondolatébresztő és kíméletet nem ismerő zenekar..."
Jáhájj! :)
(már csak) sikolyok 2013.06.08. 11:58:37
www.youtube.com/watch?v=Q08fAGkqWeU
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:00:01
"Viszont a Dobray-filmeket meg kéne nézni megint, mert nagyszerű kordokumentumok."
Nem abban a filmben szerepelt az a nőimitátor izé is, aki aztán mszp-s jelölt lett a múltkori választásokon?
A minap néztük meg újra a jutyúbon és nagyon olyan volt a fickó arca.
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:03:22
SP-ból sincs mindegyik kisípolva, teljesen rendszertelen, hogy melyiket basszák el és melyiket nem.
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:04:51
Gondolom, te most vagy elvtárs, ha így gondolkodsz. (egyébként meg a kurvaanyád, az volt párttag... :D)
álfirkász 2 2013.06.08. 12:09:28
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:10:12
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:11:05
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:12:20
2013.06.08. 12:27:31
forzajuve16 2013.06.08. 12:36:44
www.youtube.com/watch?v=cOd3zuaiGoM
"nehéz nem szó szerint érteni félre, ha valamit mond a szátok
nehéz nem sírva nézni félre, amikor lenézünk mi rátok
nem értem, hova akartok jutni, amikor minket visztek falnak
nem értitek, hogy ébren vagyunk és rögtön vége a dalnak
Audira cseréltétek a Volgákat
egy lófaszt lett a hatalom szolgálat
mélyre fogtok bukni, ha minket néztek szolgának
ez az ország nem néma legelő
a torkunkban van az igazi erő
választhattok, hogy a düh vagy a harag hívja elő
még mindig jöttök, de sohase nyertek
tisztelegjen a faszom tinektek
mi szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek
ha úgy tűnt, hogy vége, ez még csak a kezdet
magasról szarunk rá, hogyan cseleztek
mert szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek
a csendnek hangos a vége
a kezünk a jel, ami magára várat
tömjetek ki pár céget, addig összefoglalnálak titeket egyetlen ideges mondatban
foltok egy hősök nélküli korszakban
addig kamuztok nyugodtan, amíg az utca bontatlan
Audira cseréltétek a Volgákat
egy lófaszt lett a hatalom szolgálat
mélyre fogtok bukni, ha minket néztek szolgának
ez az ország nem néma legelő
a torkunkban van az igazi erő
választhattok, hogy a düh vagy a harag hívja elő
mindig jöttök, de sohase nyertek
tisztelegjen a faszom tinektek
mi szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek
ha úgy tűnt, hogy vége, ez még csak a kezdet
magasról szarunk rá, hogyan cseleztek
mert szabadabbak vagyunk, mint ti valaha lesztek"
2013.06.08. 12:39:02
2013.06.08. 12:39:51
2013.06.08. 12:41:46
2013.06.08. 12:43:20
Tehát: nem, nem Terry Black.
Igen, a K1-ben elhangzik a kifejezés, megnéztem újra. Ezért derengett nekem is valami...
2013.06.08. 12:46:08
2013.06.08. 12:48:03
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.08. 12:48:49
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:51:41
Szerintem nekem jött.
2013.06.08. 12:52:45
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 12:55:06
2013.06.08. 12:55:32
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.08. 12:55:41
pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:58:19
De miért? Olyan kis édicukiari. :)
rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.06.08. 13:16:24
windex 2013.06.08. 13:18:31
windex 2013.06.08. 13:19:26
windex 2013.06.08. 13:20:14
Ciklon Béla 2013.06.08. 14:07:16
A Duna tévén elhangzó Kozmosz slágert, ha éjjel fél kettőkor levetítik a kutya le sem szarja az egészet. Maximum aki nézi a műsört röhög egy jót a schmittpalin.
Helyette inkább nem vetítik le, mert nem szabályos és bíznak benne, hogy NEM derül ki. Komolyan ennyire hogy nem bírnak előre gondolkodni? Nem jutott eszükbe, hogy lehet Sixx milyen baromi jó cikket fog írni ebből? Hát a tévé ingyenreklámot csinált a Kozmosznak és magát meg lejáratta.
Gratulálok nekik! :D
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 14:30:15
Pláne így, hogy bármi átmegy, csak pont annak a nyomorult nácipalántának a nickjére nem lehet hivatkozni... :D
Kobres 2013.06.08. 14:30:17
azbesztos 2013.06.08. 17:26:53
álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.08. 17:47:49
Mercel 2013.06.08. 18:04:10
Ezt írták neked:
"Egy 17 éves fiú fogalmilag srác. Akkor is, ha gyilkos, akkor is ha ártatlan. Ezen fennakadni affektálás.
Nem mellesleg a hírből kiderül: nem tudni, hogy a fiú valóban gyilkos volt-e. A lincselő tömeg úgy gondolta, hogy igen"
Én meg ezt:
Nem véletlenül tiltották meg/be a lincselést az egyesült államokban is - ahol pedig gyakorlatilag rendszeresek voltak ezek az "események".
A feldühödött (vagy felhergelt) tömeg gyakorlatilag bármire, akár teljességgel embertelen ÉS indokolatlan tettekre is képes.
A történelem folyamán sokkal több ártatlan ember halt meg téves vélelmezés miatt mint ahány bűnös.
Többek között azért is élünk (még) demokráciában mert a nagy többség úgy véli, hogy a Rend az nem azt jelenti, hogy önjelölt barmok a pillanatnyi elmebaj hevében bármit megtehetnek.
Ha valaki borzasztó tettet hajt végre - legyen az bármiféle borzalom is - akkor igen, rohadjon meg börtönben, sőt a magam részéről egészen nyilvánvaló gazságok esetén még a halálbüntetést is el tudom fogadni.
DE.
Tisztességes tárgyalás, világos és cáfolhatatlan bizonyítási eljárás után.
Az nem pálya, hogy rosszkor vagy rossz helyen valaki elüvölti magát, hogy gyilkos, vagy tolvaj - és szó szerint darabokra tép a tömeg.
Amúgy meg valódi életfogytosok konkrétan azt nyilatkozták, hogy "ennél" a halál is jobb.
Az már másik kérdés, hogy normális társadalomban nem nagyon fordulnak elő olyan cselekedetek amik leszámolásszerű lincselésekhez vezetnek.
Ok, és okozat - normális társadalmakban ha mégis előfordul borzasztó cselekedet akkor az igazságszolgáltatásra bízzák a büntetés kiszabását.
Lásd Norvégia Breivik ügy. Az egy borzasztó cselekedet volt - ennek dacára a figura börtönben van - és marad is még nagyon sokáig. Ami így helyes.
"Frigyes"
Mercel 2013.06.08. 18:20:42
"Schmitt Pál már nem közszereplő, gusztustalan, ha egy csoport drogos buzi rajta köszörüli a mocskos nyelvét.
Smittplagibá okozott annyi kárt a demokráciánknak, hogy élete végéig ne járhasson emelt fővel, és igen élete végéig el kell tűrnie, hogy nem csak drogos buzik, de bárki rajta köszörülje a nem is feltétlenül mocskos nyelvét.
Ahogy például egy félkegyelműnek látszó gyurcsánynak is.
Mert megérdemlik.
A politikusi pálya már csak ilyen - a tetteik morális megítélése és véleményezése nem ér véget a karrierjük után sem.
Az, hogy ez a narancsdroidokat, vagy a gyurcsányfanokat izgatja, az meg már a vállvonogatás kategóriája.
Egyelőre (még) szólás és vélemény szabadság van.
"Frigyes"
Mercel 2013.06.08. 18:28:57
A Kozmosz pedig bár nem világklasszis, de azért elég népszerű és szerintem pont leszarják, hogy egy olyan adón nem nyomták le a koncertjüket amit gyakorlatilag a kutya nem néz - de célközönségük biztos nem.
Egyébként az ifjabb generáció jellemzően durvára leszarja az egész közmédiát ahogy van.
Most komolyan, hány értelmesnek mondható ember nézi a közmédia bármelyik adóját is?
"Frigyes"
borisz 2013.06.08. 18:33:37
windex 2013.06.08. 18:37:18
ha pedig ennyi különbséget látsz a két korszak között - az evésre korlátozódik a különbségek érzékelése, akkor még finom vagyok, ha azt mondom, felületes vagy. vagy párttag voltál, jó káder. de ez eldöntendő kérdés, (gyengébbek kedvéért) nem állítás erre az általad bemutatott nívótlan válasz nem sejtet sok jót. elég rá az igen-nem is. persze bármelyik azonnal újabb kérdéseket vet fel. ha igen (párttag +) akkor ugye érthető a sirám. ha nem (párttag -), akkor elég nagy a baj a fejben, annyira, hogy tulajdonképpen megítélni se tudod, mi a különbség... melyik a jobb szerinted?
windex 2013.06.08. 18:38:18
windex 2013.06.08. 18:44:23
windex 2013.06.08. 18:45:39
windex 2013.06.08. 18:49:42
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 19:23:12
Valamit félreérthettél. Én szeretem a punkzenét, csak hát az Offspring meg a Green Day nem punk, hanem valami nyálas szar.
Majka egyébként nem rossz a maga műfajában.
@forzajuve16:
Na igen, lement pl. a Nouvelle Vague (e: nuvel vág) is, és játszották pl. a Too Drunk to Fuck című számot is.
Bár lehet, hogy odáig már nem terjed az MTVA-cenzorok nyelvtudása, hogy ezt durvának találják. :-)
@Aradebil:
Én az internetről ismerem, nincs rádióm.
@Ronda_kövér_öregedő_pasi:
A 88-as csoport (bár ők magukat csak 88-nak hívták) punk volt, de a Fejbőr szkinhed. Őket azért tényleg nem raknám a tévébe.
Előbbinek a koncertfelvételei ráadásul nem nagyon léteznek, mert ellopták a VHS-kazettákat a Fekete Lyukból 1991 táján.
@HgGina:
És akkor a te anyádat még nem is említettük, akihez képest mindegyik kispályás ipari tanuló lehetne csak.
@álfirkász:
Azt saját maguk (Szomjas Györgyék) rakták bele. Ez volt a koncepció (meg a színes - fekete-fehér képek tulajdonképpen ötlettelen váltakozása). Még akkoriban mondták közönségtalálkozón, amikor a film megjelent, és persze, hogy rákérdezett a közönség.
@Kaszáspók:
A MosOI nem rendszerellenes volt, csak simán fajgyűlölő.
De talán keress rá olyanokra, mint URH meg Kontroll Csoport, akik már akkor (1980-1981) is elég nyíltan bírálták a rendszert és annak egyes képviselőit.
Esetleg később az Európa Kiadó 1-1 száma.
@windex:
A Kopaszkutya már a moziban is kisípolva ment annak idején, mikor készült, meg a DVD-n is olyan. Nincs belőle kisípolatlan verzió.
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 19:44:08
Ráadásul ez zeneileg nem is punk.
@álfirkász:
Bizony. A lánya meg az unokái. Utóbbiak egyben Orbán Viktor unokatestvérei.
A Kopaszkutya pedig mindig is ki volt sípolva. És Szomjasék meg Schuster Lóriék állítása szerint nem az akkori cenzúra kérte.
@windex:
Én éltem akkor, és bizony sokkal élhetőbb volt, mint a mostani. Ha dolgoztál, gyarapodtál. Most meg örülsz, ha nem döglesz éhen, olyanok az ár-bér viszonyok.
Egyébként meg a 80-as évekről van szó, nem a 60-asokról.
A 80-as években már világútlevél volt, mehettél, ahova akartál.
Viszont nem volt létbizonytalanságban az ország 25%-a.
Ja igen, nem mindig lehetett banánt kapni. De ma sem eszem mindennap banánt. Valahogy ki lehet bírni. Hazai gyümölcsök (+narancs + citrom + kubai grape fruit) viszont voltak, jó minőségben, megfizethető áron.
Ja, és pár ezer forintért elmehettél Kubába nyaralni 2 hétre.
Félek, te csak könyvekből ismered azt a korszakot.
@minimanó:
Hát a 80-as évek Magyarországa bizony sokkal élhetőbb volt, mint a mostani. Annyi hibája volt, hogy nyugaton szart sem ért a pénzed, keleten viszont igen, sőt.
Ja, és nem voltam párttag, sőt, a KISZ-ből is kiléptem a középiskola után a katonságnál (a poltiszt majdnem szívbajt kapott, mikor megtudta a szándékom).
@forzajuve16:
Annyira azért nem friss ez a dal.
@Mercel:
+1
@borisz:
A köztévé nem nagyon szokott fizetni, azt mondják, örülj a reklámnak. Sok zenésztől hallottam már ezt (hazai nagy nevektől is), szóval biztos lehet benne valami.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.08. 20:11:18
" Ami jár, az jár!"
- Ez egy kétélű dolog.
nemecsek ernő áruló 2013.06.08. 20:12:27
Ronda_kövér_öregedő_pasi 2013.06.08. 20:24:57
Miért nem? van jócenzúra meg rosszcenzúra?
azbesztos 2013.06.08. 20:40:53
azbesztos 2013.06.08. 20:42:13
windex 2013.06.08. 21:06:43
spiral 2013.06.08. 21:08:23
windex 2013.06.08. 21:37:33
windex 2013.06.08. 21:38:30
fran7 2013.06.08. 21:46:47
windex 2013.06.08. 21:47:41
"Hazai gyümölcsök (+narancs + citrom + kubai grape fruit) viszont voltak, jó minőségben, megfizethető áron"
basszus, ezt komolyan gondolod, te elhitted, hogy volt magyar narancs?! hogy kuba is magyar territóriumként jelenik meg nálad, azt üdvözlöm! bár tudtam volna ezt akkor is! lehet, kértem volna egy jegyet kuba megyébe :-)
a kubai (blokkbeli) nyaralásról meg annyit, hogy amikor magyarország kilépett a blokkból, kubában már másnap csak a nyugatiaknak fenntartott pesot fogadták el :-) volt, akit a hír a taxiben ért, fizetés előtt egy perccel. és nem tudott fizetni, mert a blokkbeliek pesoját már nem fogadták el, a nyugatira meg nem volt pénze, és különben se volt neki. szóval akárhogy szépíted, szívatós rendszer volt az is, csak másban. mondjuk ennek a mainak a magyar korrupt változata se gusztusosabb, ez igaz
windex 2013.06.08. 22:04:24
azbesztos 2013.06.08. 22:32:36
Óz, a nagy varázsló 2013.06.08. 23:32:15
Nem, van szalonképes szöveg meg nem szalonképes.
Fasisztáknak nem adunk teret (nem csak mi, egyetlen értelmes ember sem), ezek meg azok.
@azbesztos:
Hát téged sem az eszedért szeretnek, az egyszer biztos.
@windex:
Téves, 50 dezső volt évente, azzal kevered, hogy volt, amikor csak 3 évente engedtek ki nyugatra, de az kicsit korábban volt.
És írtam is, hogy nyugaton szart sem ért.
Talán ha méltóztatnál megtanulni olvasni, kedves funkcionális analfabéta ökör.
Most ugyan mehetnél nyugatra, csak örülsz, ha itthon nem halsz éhen, nemhogy még utazgass is. A legnagyobb rabság a szegénység, nem az, hogy nem mehetsz el A vagy B országba. Szóval bizonyos kiválasztott rétegnek biztosan jobb lett, de az ország többségének sokkal szarabb most, mint a 80-as években volt.
A levát beváltották itthon. Nekem legalábbis többször is.
Nem kellett engedélyt kérni a kiegtől sem a kinttartózkodáshoz, ez is hazugság (pedig én ugye a 80-as években voltam katona is).
Talán nem kéne mindenféle baromságot összehordanod, amiket a neten összeolvasgatsz. Én éltem akkor, te meg valószínűleg még nem, különben nem írnál ennyi ökörséget.
"az intézményesült lopás minden szinten" - ja, mert most nem az van...
Ennyi faszságot saját magadtól hordtál össze, vagy súgott valaki még nálad is hülyébb (ami azért nem lehet egyszerű)?
És iratkozz be általános iskola első osztályba, ott tanítják, mit jelent a "+" jel.
egy atlag 2013.06.08. 23:36:41
olvasgassál fideszdroid. A fidesz a legbolsibb bolsi párt napjainkban.
windex 2013.06.09. 00:31:23
úgy látom, kábé egyívásúak vagyunk, vagy talán te fiatalabb vagy nálam pár évvel. személyeskedésre, meg az "ökör, hazugság, faszság" és társaira semmi szükség, értem, hogy mást gondolsz - a valószínűleg időben behatároltabb élményeid miatt - ezért máshogy érzed, de ez nem változtat a tényeken. én is itt éltem, ahogy most is, semmit nem a neten olvastam, a kiegre nekem kellett bennem 1985-ben, a levát - nem a tursita kispénzt, hanem a honoráriumot, díjjal járó pénzt, na azt bizony benyelték a most 70-es éveikben járó képzőművészektől - mert te elbizakodott vagy, és ha tények ismerete nélkül, ellenkezőnek látszó tapasztalatok alapján elveted a sulykot, és TE állítasz valamit, azért nem fogom róluk azt hinni, hogy egybehangzóan hazudnának. miért is tették volna? jókedvű beszélgetés és 2 pohár vörösbor felett mesélték, ki hogyan ajándékozta meg szeretett cocilista hazáját egy kisebb vagyonnal, mert a bulgáriában kapott pénzt képtelenség volt elkölteni, részben mert olyan olcsóság volt, részben mert nem volt mire :-)
te nyilván nem vagy funkcionális analfabéta, csak a düh miatt elkerülte a figyelmedet, hogy egyetértünk abban, hogy ma is intézményesült lopás, nem is, inkább gátlástalan, őrjöngő rablás folyik, legalábbis állami szinten. akkor nem volt ilyen őrjöngés, de csak mert nem volt rá szükség, magabiztos módszeresség volt. cserébe majd' mindenki csinálta, mert a hatalom hagyta - ma ezt nem mondhatjuk, a kisembernek sokkal korlátozottabbak a lehetőségei, viszont nődögél az öntudata is, munkahelyről kevesebben, kevesebbet lopnak. jobb az ellenőrzés-megfigyelés technikája is, és lassan kupálódik az ember esze, rájön, hogy minden lopás, ha azt veszi el, ami nem az övé. ez nem azt jelenti, hogy ma globálisan jobb minden, de az ördög, ugye, a részletekben...
idézlek:
"A legnagyobb rabság a szegénység, nem az, hogy nem mehetsz el A vagy B országba. Szóval bizonyos kiválasztott rétegnek biztosan jobb lett, de az ország többségének sokkal szarabb most, mint a 80-as években volt."
a szegénység nagy rabság, legalábbis a legtöbbeknek. de fentebb nem is azt kifogásoltam, hogy mehettél-e, vagy sem más országba. a valutás-utazós vonal csak példa volt - egy a millióból - hogy milyen szar, képmutató, hazug és hazugságra kényszerítő volt a rendszer és időszak, a 80-as évek is. érted,a a kocka kocka, ha lekerekítik a sarkait és éleit, akkor is. és persze mielőtt éves keret lett volna az 50 dezső, bizony 3 éves volt. ebből is látszik a köztünk levő, kevés, de mégis valós néhány év különbség. nem én emlékszem rosszul. először valóban csak 3 év volt a kék - nyugatra szóló - útlevél kiválthatósága, majd módosult évesre, 50 dollár / 3 év valutakerettel (1985-86-ban nekem még így volt, 86-ban már nem válthattam ki a nyomrult 50-esemet sem, a belvárosban vváltottam a később "kicsempészett" nyugatnémet márkát, arra biztos jól emlékszel:-), majd 50 dollár / év kerettel. nem kellene ilyen hepciáskodó modorban írni - nem viszonzom az általad rám kiosztott mondatokat, mert dühös se vagyok rád, és nem gondolom, hogy hazugságokat írsz, mert másra emlékszel. az emlékezet tényszerűsége meg egyénenként változó, befolyásolja az időszak adta élmény, a tájékozatlanság - mert magad elé már 5-6 évvel nem figyelsz, vagy ha igen, akkor a dühtől inkább faszozol, meg hazugságozol - vagy a mai kor okozta keserűség édesíti meg, és rózsaszín felhőbe emeli az emlékeidet, vagy egyszerűen azt hiszed, hogy jól és tárgyilagosan emlékszel - pedig nem. és valójában mindegy, hogy hiszel-e nekem, vagy sem, ami úgy volt, az úgy volt, nem a dühöd és a mondataid változtatják meg. tényleg, miért vagy ilyen dühös? mert félig-meddig ellent mondtam? vagy mert be kellett volna látnod, hogy ha olyan jónak értékeled azt az időt, akkor minimum szelektív az emlékezeted, vvagy nagyon felületesen csak a "kajára" koncentrálsz, az embert nyomorító szemétségekre nem? vagy mert szétesne az illúziód, meg az akolmeleg biztonságról őrzött emlékeid? na mindegy, ha dühös vagy, légy dühös, sajnálom, de világos voltam, a tények tények, és azt sem olvashatod a fejemre, hogy elfogult lennék a mai időkkel. mint mondtam, ma is mocsokban élünk, de ezért ne tömjénezd a múltat. légy objektív, és minimum kételkedj, hogy a tól-ig tartó élményeid mellett és még röviddel előtte is lehetett máshogy is. gyanakodj, hogy árnyaltabb a kép, mint amire jól esik emlékezni. szerintem ennyiben kiegyezhetünk.
windex 2013.06.09. 00:35:22
Itt a tej... 2013.06.09. 00:40:02
windex 2013.06.09. 00:41:50
windex 2013.06.09. 00:42:55
Itt a tej... 2013.06.09. 00:50:58
windex 2013.06.09. 01:20:26
Itt a tej... 2013.06.09. 01:27:17
Az, amit Te, vagy Ti kultúrának neveztek, az számomra sitt. Nincs számomra értelme, nem ad semmi pluszt az életemhez és a gyermekeim egészséges fejlődéséhez sem járul hozzá. Na persze, punk, meg hisztit vágok napokig, hogy nem kerülhettem be a tévébe... Lószart mama, ahogy egy zéró szintű ember mondta! Az idő majd választ ad mindenkinek, Téged is beleértve.
Itt a tej... 2013.06.09. 01:35:43
windex 2013.06.09. 01:39:51
Itt a tej... 2013.06.09. 01:49:12
windex 2013.06.09. 01:58:40
az index meg nem hatóság, tótumfaktum, csak néhány ember gyülekezete, akik internetes újságot írnak, meg szemetet hordanak össze. és persze ezt ők is tudják. ez van, mindenki építi a kis életét, ennyi. ha pedig úgy véled, hogy egy kicsi, de lényeges apróság felett átsiklottak, mert nem figyeltek - és ez a legjobb indulat mellett is megtörténik, egyszerűen azért, mert nem elég alaposak, és őket is befolyásolják az indulatok, érzelmek, mert elhamarkodottak, mert felületesek sokszor - akkor hívd fel rá a figyelmet. és jól érzed, hogy megbántad a faszozást, mert az ilyen beszólások ellenkezést szülnek, nem együttműködést.
és nem érdemes leszólni azt, amit kultúrának nevezek, mert nem tudod, mire gondolok - ez világosan kiderül a meglehetősen keserű - és ezért gondolom, hogy túlzóan befelé forduló - véleményedből. de hogy közelebb legyenek az álláspontok ebben is, megemlítem, hogy kultúrának az ovis gyerekjátékoktól a gombavizsgálón, a tanításon, az orvosláson, a népzene-néptáncon, az operán, irodalmon, színházon, humánus viselkedésen, empátián, normális kölekedésen, morálon, tiszteleten és minden egyeben át az atomfizikusig mindenfélét tartok (ami hozzátesz egy ember életéhez, annak, és emberi minőségének, jellemének javulásához, majd ezek összességeként az emberiség nívójának javulásához), benne a punkkal, rap-pel is, amennyiben nem üres formalitás, hanem valamilyen állásfoglalás személyes, lelki, társadalmi és egyéb ügyekben. ide értendő a kritika is. megejelnése sokszor az önkifejezés, melynek formája lehet számunkra nem tetsző, de érdemes előbb inkább a tartalmi részére figyelni, majd annak mérlegelése után kifejezni pozitív, vagy negatív véleményünket a formáról. szerintem nem is olyan távoliak az elképzeléseink. különbségnek azt látom, hogy én megfigyelőként kívül tudom magam helyezni a történteken - ami nem jelenti azt, hogy ne lennének érzelmeim, de nem azok motiválnak a megfigyelés során - te pedig ezt kevésbé tudod távolságtartással kezelni, és ezért más végső konklúzió alakul ki. miközben, azt hiszem, meglepődnénk, ha láthatnánk, hogy milyen sok dologban egyetértünk. szép estét, jó éjt
windex 2013.06.09. 02:06:42
Itt a tej... 2013.06.09. 02:11:28
Itt a tej... 2013.06.09. 02:16:05
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.09. 03:52:56
Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.06.09. 06:11:46
Melee 2013.06.09. 07:30:59
waces · http://blog.waces.hu 2013.06.09. 07:51:31
masreszt meg vajh van mtvnel musorszerkeszto? aki esetleg utananez annak, hogy kit es mit ad/nem-ad adasba? mert ugye a punk zene (most ne menjunk bele abba, hogy a kozmosz az-e vagy garazsrock-e, mert siman belefer a punkba is) az olyan, hogy szembemegy a hatalommal (pl az anarchistak, meg masreszt azert tobb balos/ultra-balos punkzenesz szaladgalt, mint konzervativ v jobbos, bar olyan is akadt. de ez messzebbre vezet).
szoval adott egy punk zenekar, aki beszol a hatalomnak? uuuuuuu. a vilag nyolcadik csodaja. tehat ilyenkor az adasrendezo megis mit vart? hogy istenitik az aktualis vezert es jo-karpatia klonkent toljak majd a vezernet dicsoito notakat? de tenyleg.
ha mar a kozszolgalat vallalta, hogy keszit es musorba enged egy ilyen sorozatot, akkor azt vagy jol kene csinalni vagy sehogy. (hozzateve, hogy a karpatia vs karpatia-muhely fiasko ota nehez ezeket a kulturatasekat komolyan venni)
lobster thermidor 2013.06.09. 07:53:04
Ő bizony elég sokat tett azért, hogy megvilágosodjon a nép egyszerű gyermeke, és képes legyen a helyes utat választani.
fran7 2013.06.09. 08:20:36
Illetve az alkotó ember arra kell felkészüljön, hogy néha indok nélkül nem adják le korszakalkotó műveit sem.
János Kádár 2013.06.09. 09:18:06
lobster thermidor 2013.06.09. 10:04:50
Azok a kölykök, akik a Kiskegyed magazinból szerzik be az ismereteiket a punkról, hogyan tudnának másként zenélni?
Persze felhozhatnám példaként, -ahogy annak idején Mészöly Kálmán labdarúgó jóllakatott punknak maszkírozott zsúrfiacskái, a Cerberus nevű röhejes formációjukkal.
Itt a tej... 2013.06.09. 10:57:49
azbesztos 2013.06.09. 12:01:25
windex 2013.06.09. 16:01:26
windex 2013.06.09. 16:23:38
ha pedig az alkotó ember művét nem adják le a tévében, vagy bárhol, az nem gond, ez világos - ezrével hemzsegnek jó művészek mindenféle műfajban, akinek egy árva hangja/képe/betűje/szobra nem jelent meg, köztük olyan világnagyságok, mint aba-novák, tóth menyhért, hogy csak két festőt mondjak. aba-novák képe előtt picasso állt megsemmisülve és "barbár zseninek" nevezte... a gond az, hogy szervilizmusból, és/vagy a félelem okán, önkényes cenzúrával tiltottak le egy műsort, és ezt tetézték azzal a hazugsággal, hogy az ok a trágárság. a jelenség a gond, nem az, hogy kozmosz nem ment le adásban. én - X milliomodmagammal együtt - egy tökös tévét szeretnék eltartani, amelyik bátor, és nem a politikusi önkénynek elébe menve szabja meg, hogy mit láthatok, és mit nem - amennyiben a kultúrához tartozik valami, akkor majd én eldöntöm, hogy kell-e nekem, vagy sem. márpedig a társadalomkritika a kultúrális megnyilvánulások része. azért jó is van ebben - látható, hogy ez a hatalom is fél, ahogy a komcsik is féltek :-) ha nem félnének, bármi mehetne. ha pedig fél, tudja, hogy vaj van a fején :-) vagyis minden ilyen akció, tiltás, blőrözés, a félretájékoztatás, a politikai párt (kampány)reklámjának társadalmi reklámként való feltüntetése, az egyoldalú hírközlés, az ellenzékről szóló hírek olyan színezetű bemutatása, ami egyben alattomos hangulatkeltés - ez egyben végtelenül cinikus dolog, ugye, az "objektív tájékoztatás" szellemében - és még sorolhatnám, szóval ez mind öngól - már annak szemében, aki átlát a szitán. sokan nem látnak át, így azok a bármelyik oldal véresszájú, harcos agitprop emberei, és túl sokan vannak mindkét oldalon, sajnos. a leszomorúbb, hogy nem tudják magukról, hogy ők a hazugságok legnagyobb áldozatai, mert a mindenkori hatalom/ellenzék visszaél a hitükkel és meggyőződésükkel, manipulálja és felhasználja őket. itt a példa rögtön: azbesztos. szomorú, modom...
pocaklakó minimanó 2013.06.09. 16:43:31
"aki ezt a zenekart punknak titulálja, az nem hallott még dead kennedyst"
Ja, és Biafráéknál is hogy elmúlt a világ dicsősége, amikor összevesztek a pénzeken (jogdíjak és dalok kereskedelmi célú felhasználása). A punkok is olyanok már mint a dzsásztinbíber. :)
windex 2013.06.09. 16:50:52
röviden visszatérve schmittre, világos, hogy te az óriásplakát reklámot láttad :-) az igaz lehet, hogy nem tépett körmöket, és nem küldött senkit recskre. de ha valaki ezt nem teszi, attól még simán lehet jellemtelen opportunista, és ő az, és mindig az volt. te nem ismered, hogyan működött a komcsi rendszer? úgy látszik, nem. vázolom neked: ha valaki olyan nagyszerű sportvezető volt már akkor, és remek pozícióban élvezte az életet, ahhoz bizony jó pártkádernek kellett lennie, az máshogy nem ment. seggnyalás, kritikátlanság, véleménynélküliség, összetartás az elvtársakkal, és egymás hátának vakargatása, párturambátyámozás - ez mind kellett egy jó kis álláshoz, pláne tarós külföldi megbízatással. mit képzelsz, a komcsi időkben bárkit is a képességeiért tettek ilyen helyre? nem ám, viszont jutalomból igen, ha jól feküdt a pártnak. akárcsak most. és amikor marionettelnököt csináltak belőle, pontosan ezen tulajdonsága miatt kellett a tudodkiknek. de nem csak ilyen téren volt hitvány, a magánéletben is kínos ügyei voltak, és nem csak külföldön. nem mintha engem zavarna, ha valaki nem bír magával, zavarja a feleségét. na, énn nem vagyok különösebben formalista, de zavaros jellemű, sikamlós személy nem alkalmas egy nemzet szimbolikus megtestesítésére.
ezt az egész szutykot persze lehet tagadni, mert a - és újra azt kell írnom - mikutyánkkölke szellem nem tűri, de ez nem változtat a tényeken - és elég közelről ismerem azokat, bár nem kellő részletességgel, az igaz, viszont becsületes emberektől - akik nem voltak riválisai sp-nak, így nem állt érdekükben igaztalanul befeketíteni őt.
egyáltalán nem baj azonban, hogy ilyen következetesen kitartasz a meggyőződésed mellett. azt is értékelem, hogy olyan meggyőződés ez, ami nem mindenben egyezik az enyémmel - a tisztelem a tiéd. baj viszont, hogy nem látsz át a szitán. és sokan nem látnak át, így azok a bármelyik oldal véresszájú, harcos agitprop emberei, és túl sokan vannak mindkét oldalon, sajnos. a leszomorúbb, hogy nem tudják magukról, hogy ők a hazugságok legnagyobb áldozatai, mert a mindenkori hatalom/ellenzék visszaél a hitükkel és meggyőződésükkel, manipulálja és felhasználja őket.
amennyiben az előző hozzászólásban a "hülye" szót magadra vetted - később elolvastam, és úgy látom, félreérthető voltam -, akkor még egyszer nyomatékosan bocsánatot kérek, azt már nem személyesen rád értettem, ahogy ezt itt fentebb sem. ez egy jelenség, hogy ki mennyire ismer magára a leírásban, az más tészta. ahogy az is, hogy eldöntse, mi jobb: egy politikus bagázs érdekeit védeni körömszakadtáig, miközben neki is beleszarnak a szájába, vagy saját magát védi, és mindenkire, de tényleg mindenkire, aki politikusként áll elénk, gyanakszik, és a szavazatáért és a pénzéért cserébe elvárja az ellenőrizhetőséget és hogy egynrangú, felnőtt partnernek kezeljék.
és ne légy rövidlátó, ha valakinek nem egyezik a véleménye a tiéddel, ne állapítsd meg önkényesen, az objektivitástól elrugaszkodva, viszont az indulatoknak és érzelmeknek engedve, hogy balos. még így, jelző nélkül sem. magaddal szemben is legyenek kételyeid, akkor jönnek a kérdések, és ha nem fogadod el a készen kapott konzerv válaszokat, hanem kibányászod az igaziakat, némi távolságtartással kialakíthatod a valósághoz legjobban hasonlító álláspontot. és ne haragudj, nem sértésnek szántam azt sem, hogy nem vagy partner - ez, amíg elfogult vagy, így marad, és ez nem minősít téged. maradok tisztelettel
azbesztos 2013.06.09. 18:06:20
azbesztos 2013.06.09. 18:22:00
Schmittről senki , soha nem bizonyította, hogy pozícióival összefüggésben bármiféle emberellenes cselekedetett hajtott volna végre. Pedig csak, ha ilyet találnak, ha ilyen bűnt vetettek volna a szemére lett volna jogos lemondását követelni. A hazug és gyalázatos plágiumozás azok fejére hull vissza, akik ezzel megvádolták.
sjános 2013.06.09. 20:12:26
Szia!
Hááát nem tudom!
Vagyis...tudom!
Ti nem akarjátok tudni!
Nincs "jókomcsi...meg rosszkomcsi"!
Komcsi van!
Volt aki kihasználta a rendszert és előre jutott...vagy megrekedt a szimpla párttagságnál!
Sőőőt, lehet meglep...de nemet is lehetett mondani...minden mese ellenére!
Tetszik Nektek vagy sem...valaki nem lehetett merő jópofaságból akkoriban vezető beosztásban az államapparátusban! Nem lehetett szálloda igazgató...pláne nem,a külföldiek akkor egyik legfelkapottabb szállodájában, anélkül hogy ne jelentett volna!
Ő a Ti büszke zászlóshajótok motorja!
Nem baj...mi szégyenkezünk helyettetek is!
Az ,hogy kiderült róla, hogy enyhén szólva zavaros, konkrétan másolt! a diplomája...nem meglepetés!
Akkoriban soksok zavaros diploma született....pártukázra...sőőőt sikeres vizsgák, részvétel nélkül...mert....csak..mert jókáder!
De nem baj..égessétek magatokat a sok posztkomcsival...Szűrössel..Pozsgaival...Martonyival..stb..stb...
Ti.."jobbosok"!
A TV...az MTV-DUNA úgy szar ahogy van! Punk zenekar vagy sem!...engedték vagy sem!....ez csak a szokásos marhaság...egy beszari szerkesztő paprikajancsiskodó seggnyalása...jutalomfalat reményében!
De mit várunk a Lánchíd és Mária Rádió prominenseitől!
Szart sem! (bizonyíték rá a rádiók)
Na..azt meg is kapjuk a TVben is!
windex 2013.06.09. 20:48:43
látom, erőlteted a plágium-ügyet, pedig arról nem is szóltem. de ha már erőlteted, nem érdemes árnyalatokba kapaszkodni azért, hogy mentsd a veszett ügyet. aki elnöknek áll, az ne bízzon abban, hogy nem derülnek ki a stiklik. ha vaj van a fején, ne menjen elnöknek. bár nyilván azért ásták elő a szemetet, hogy azzal meghurcolják sp-t, mégis érdektelen a bírósági ítélet: egy eknökhöz nem kapcsolódhat ilyesmi. és ha elnök lett egy kopihuszárból, akkor vegyék el tőle a címet, méltatlan rá. a többezer hasonlóan "járt" esetben amazok nem lettek elnökök, így legfeljebb a saját kiskertjükben érdekes a történet - amúgy meg csak a rendszert jellemzi. sp akkor remekül alkalmazkodott a rendszerhez, kiszolgálta, hogy haszna származzék belőle, és ez visszaütött - nem mintha ha ez nem történik meg, jobb embernek tűne. épp hogy beleillik a profilba ez a kis stikli. csak a méltósághoz, ami az elnöki státusszal jár, ahhol nem illik. semmi bajom azzal, hogy nem akarsz sezmebsülni ezzel, mert a saját emberednek érzed - látod? érzelem, már megint, nem tárgyilagos elemző hozzáállás -, de nem erőltesd tovább. dicsőítsd a barátaiddala kártyapartin, vagy a horgásztónál, de így csak a magad megítélésének ártasz :-) mint kínában, akik maoért rajonganak, észak koreában meg kim dzsong il-ért, oroszoknál meg sztálinért-putyinért. ja, hozzáteszem, a párhuzam nem sp és sztálin, mega többi, hanem az őket dicsőítők vaksága és a te hozzáállásod között értendő.
ahhoz se kéne ragaszkodni, hogy nem követett el emberellenes tettet. mintha az alatt nem létezne szar viselkedés :-) pedig van. és ő is nyomta rendesen, lásd, mint fentebb
én akkor most el is köszönnék. üdv és jó tömjénezést
windex 2013.06.09. 20:51:44
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.09. 22:06:14
"Még csak annyit, hogy a Schmitt állítólagos állampárti múltjának emlegetése teljesen alaptalan."
- Járj utána, mit is tett az Astoriában!
" Egy diktatúrában a mártíromságot vállaló kisebbséget kivéve majdnem mindenki kénytelen megkötni a maga kompromisszumát a hatalommal."
- És mindenkiből szállodaigazgató lesz?
" Ezek közül csak az ítélhető el, aki együtt működött a terrorista államgépezettel , és részt vett a kommunizmus bűneiben."
- Akik például egy szállodában lehallgatták a külföldi vendégeket?
" rengetegen voltak, akik egyszerűen hivatásukat akarták gyakorolni, vagy kiemelkedő sport-teljesítményt nyújtottak, szorgalommal nyelveket sajátítottak el, a tudományos életben sikereket értek el."
- Édesapám sosem hódolt be, még párttag sem volt, mezei adjunktus maradt.
"Schmittről senki , soha nem bizonyította, hogy pozícióival összefüggésben bármiféle emberellenes cselekedetett hajtott volna végre. Pedig csak, ha ilyet találnak, ha ilyen bűnt vetettek volna a szemére lett volna jogos lemondását követelni. A hazug és gyalázatos plágiumozás azok fejére hull vissza, akik ezzel megvádolták."
- Sok ember szerint az ügynökaktákban lenne rá bizonyíték.
dr yetee 69 2013.06.10. 09:00:46
pocaklakó minimanó 2013.06.10. 10:47:31
Így Feribohóc nem plagizált. :)
Parallax 2013.06.10. 10:58:37
azbesztos 2013.06.11. 00:05:46
_Wasp_ 2014.04.24. 21:27:22
Azt hiszem, hogy rövid országlása elvitathatatlan eredményeivel bőven kiérdemelte, hogy élete végéig jómódban eltartsák őt és családját a zsidókommunisták.
Én ezért például szívesen veszem ha az adóforintjaim egy részét rá költik, és röhögök a markomba, hogy nektek is így ki kell fizetnetek a magatokét.