Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vágatlanul jön a Spartacus a Viasatra (18+)

2013. április 11. 20:46 sixx 62 komment

Van az a pont, amikor már mi sem bírjuk azt leírni egy címben, hogy csöcs. Ez most jött el, a Viasat tavaszi offenzívájának hetében, amikor a Címlaplányt és az Észbontókat is másodlagos nemi jellegek bűvöletében szabadítják rá a jónépre, és amikor a magyar kábeltelevíziózás mérföldkövet lép át kissé remegő lábakkal: jön a Spartacus szinte minden magyar háztartásba. A történelminek mondott sorozat a klasszikus rabszolgalázadás története, és eddig itthon csak az HBO, egy előfizetéses kábeladó adta le, amin aztán ugyan mindegy mikor és mennyi csöcs villan elő és hány embernek ontják ki a beleit.

spar2.png

A Viasat viszont majdnem mindenki számára elérhető, a kábeles és műholdas szolgáltatók alapcsomagban kínálják, szóval mostantól szélesebb közönség is megtapasztalhatja milyen az, amikor egy amerikai sorozatban elvetik a sulykot. A Spartacus ugyanis nagyon naturalisztikus sorozat, két brutálisan véres kardozás mellé szabadon lengenek a mellek és a pöcsök, minden pattanásos kiskamasz kiélheti magát rajta. Persze 18-as karikával megy majd, de így is csak azért kerülhet vágatlan formában a tévébe, mert az adó nem az NMHH, hanem a brit OFCOM hatáskörébe tartozik, márpedig a szigetországban este tíz után lehet melleket és lassított felvételben a gladiátoraréna homokjára omló beleket mutogatni.

spar3.jpg

A sorozat egyébként nem rossz, már ha az ember túl tud lépni a néha céltalan erőszakon és az első három rész után már iszonyú unalmas meztelen testek látványán, és a történetre koncentrál. John Hannah és Lucy Lawless játéka kifogástalan, és nem lehet panasz a címszereplő és azóta tragikusan fiatalon elhunyt Andy Whitfiledre vagy a Crixust alakító Manu Benettre sem. Az első rész ma este 22:20-tól látható, szigorúan csak 18 éven felüli nézőknek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambano 2013.04.11. 21:19:07

melyik viasatra? mert a célszemélyt úgy összekaszabolták, hogy nézhetetlen...

sixx · http://comment.blog.hu 2013.04.11. 21:29:30

@Bambano: én azt az infót kaptam, hogy vágatlan lesz.

Fejesrob 2013.04.11. 21:38:16

Elég régóta nézem, a HBO-n megy és tényleg nem semmi. Azért a 18 éves karika szerintem túlzás, régebbi magyar filmek pld. Trombitás 16 éves karikával ment, pedig az akkor volt ilyen mint most ma a Spartacus.

Az pozitív benne, hogy a vér már kissé direkt, konkrétan látszik, hogy öntik a löttyöt, de a szex nem. Pedig van benne ffi, ffi-val is. Farok, mell pina, ezek manapság már nem verik ki a biztosítékot. Az a durva, amikor tizedelés címén elég realisztikusan agyonvernek benne pár katonát a saját társaik.

freekz 2013.04.11. 21:44:17

hatalmas nagy sorozat! :D még egy rész van hátra, ami holnap lesz usaban... legkésőbb vasárnapra/hétfőre tuti lesz magyar felirat, és vége... bár a régies nyelvi szerkezeteket nem igazán csipázom, de mikor a legjobbak nekiállnak gladiátorkodni, az ott van...:D

megint 2013.04.11. 21:47:03

Nem rossz sorozat, bár számomra túl sok benne a fent is említett "céltalan erőszak".

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.04.11. 21:50:32

Én alapból tiltanám azt, hogy egy putri csatorna kivágjon akár 1 mp-et is sorozatból vagy filmből.
Konkrétan ha megteszik perelném őket milliárdokra.

Jó példa a kivágásokra a Hatodik érzék vs. Rtl Klub. pár éve...

rockjano 2013.04.11. 22:00:37

Jó a sorozat. Kicsit bunkó, elég véres igen néha talán céltalanul de legalább látványosan az.

Vannak jó szinészek benne, túl sok történelmi realitást azért persze ne várjunk.

A lányok csodaszépek és kellően gátlástalanok benne és végre a férfiak is megmutatják magukat :-)

Érdemesebb HD-ben nézni

órarugógerincű felpattanó 2013.04.11. 22:05:37

@rockjano: "végre a férfiak is megmutatják magukat" yikes

۝merta-X 2013.04.11. 22:10:02

Már egyébként a Spartacusra azt mondani hogy nem rossz, az kb egy olyan, mint mondjuk egy Ford Mustangra olyat mondani, hogy elmegy...

Rodolfo63 2013.04.11. 22:11:30

Kedves Sixx bácsi. Kellemes a cikk, de a mai óriásmell fikázó poszt, és az ebben is lefitymálóan emlegetett "unalmas" meztelen testek kijelentést követően kénytelen vagyok javasolni egy erőteljes viagra kúrát, mert ez már tuti hormonális hiányokra visszavezethető zsémbesség :)

Csak hogy a bácsi botja ne csak lógjon, de rendesen lehessen lóbálni is (újra) :)

megint 2013.04.11. 22:20:21

merta-X,a mustangról is ez a véleményem.

...khm... 2013.04.11. 22:25:10

@۝merta-X:
Miért, nem megy el?

@rockjano:
@órarugógerincű felpattanó:
Ennyire melegszik az idő?

...khm... 2013.04.11. 22:27:13

A Spartacus fordítóját (és a Szulejmánét is) simán agyon kéne verni az idióta, régieskedő, de régieskedőnek is rettentő hibás stílusért.

Nincs a szinkronban egyetlen magyarul tudó ember sem, aki ezért vasvillával kergetné Budapest határáig?

Rodolfo63 2013.04.11. 22:29:30

@...khm...: az eredeti angol is ilyen régieskedő nyelvezetű akar lenni

...khm... 2013.04.11. 22:31:44

(Vagy tényleg azt hiszi az idióta, hogy a költőkön kívül beszélt bárki is úgy, hogy "oly hidegek az éjszakák", kérem uramat, jöjjön szobámba" stb.? Ez utóbbi mondjuk totál magyartalan is.)
(Pontosítanék. Beszélni a költők SEM beszéltek így, csak a versekben írtak ilyeneket.)

Ami a Spartacust illeti: a vér a valóságban nem fröccsen így, ha megvágnak valakit. Pláne nem egy kar- vagy lábvágás esetén.

...khm... 2013.04.11. 22:36:13

@Rodolfo63:
Lehet, angolul nem láttam (magyarul is csak pár részletet). De erősen kétlem, hogy óangol részek lennének benne, mert azt nemhogy az amcsik, de a brit angolok sem értenék. A 150 évvel ezelőttinek meg semmi értelme, mert csak agyatlan erőlködés.
De fel kéne fogni, hogy a rómaiknál vagy akár a magyar középkorban az az akkor legmodernebb beszélt helyi nyelv volt, amit használtak, bármennyire furának tűnik is ma.

Röhej, hogy a túlzottan rugalmasnak nem mondható katolikus egyház fel bírta ezt fogni, és korszerű nyelvre átültette a Bibliát és az imádságokat, a fordítóknak meg, akik elméletileg ebből élnek, nem jut el ez az agyáig.

Rodolfo63 2013.04.11. 22:36:35

@...khm...: ez nem egy dokumentumfilm, hanem egy szórakoztató baszós-kardos típusú műsor, műrégieskedő nyelvezettel, sok mellel seggel pinával pöccsel karddal meg művérrel :)

ifjú padavan 2013.04.11. 22:40:41

Nekem ez nem tűnik vágatlannak. Az eredetiben sokkal több szex volt.

samcro 2013.04.11. 22:54:15

@dr. KING SCHULTZ: nem sok esélyed lenne a perrel. Van több verzió is egy filmből, és tudtommal a tvadó is vághat ki belőle x%-ot. És meg is teszik, ha 22:00 előtt akarják leadni 12-es karikával.

...khm... 2013.04.11. 22:57:39

@Rodolfo63:

Gondolom, rendes magyar nyelven sem lenne kevésbé baszós-kardos, és talán még mell, segg, pina meg pöcs sem lenne benne kevesebb, csak kevésbé lenne idegesítő.

dm996 (törölt) 2013.04.12. 00:12:03

@...khm...: hát ha meg szinkronosan nézen, meg is érdemled :)

Gault 2013.04.12. 00:33:27

@...khm...: Az eredeti afféle shakespeare-i nyelvezet modernizált, könnyebben emészthető változata. Ezt a formát valahogy vissza kell adni a fordításban.

Bár részletekből még nem derül ki, de tényleg nem szabad és nem is lehet történelmileg hiteles anyagként tekinteni a sorozat akármely részére. Vagy C.J. Cézár tényleg perverz akcióhős volt?

Monster 2013.04.12. 00:59:44

@Bambano:

A célszemélyen mi az amit ki kell vágni? :O
Nincs benne semmi, én legalábbis az első szezonból a dvdripet, a másodikból az eredeti amerikai részeket nézve nem látok benne semmi komolyabb erőszakot. Szex meg aztán egy deka sincs benne :)

A spartacus pont az ellentétje, de azt is bírom :D

...khm... 2013.04.12. 02:03:40

@Gault:
Már miért kéne visszaadni a baromságot?
Vagy akkor miért nem valami Balassi-féle nyelvezettel próbálkoznak?
Sajnos, az nagyon látszik, hogy a fordítónak fogalma sincs a régebbi magyar nyelvről.

(Egyébként kétlem, hogy shakespeare-i nyelvezet lenne, mert azt az angolok sem értik - már Kiplinget is alig, pedig ő alig 100 éve alkotott. A modernizált shakespeare-i nyelvezet meg fából vaskarika.)

@dm996:
Jaja, én nem vagyok annyira elszállva magamtól, mint egyesek, és szeretem megérteni, amit nézek, ha már rászánom az időt.
Úgy értem, az egészet, nem csak a 20%-át.

Amúgy nem nézem, csak volt, amibe belenéztem. Szulejmán dettó.

dm996 (törölt) 2013.04.12. 04:04:38

@...khm...: már boccs, de aki egy középszintű angol nyelvvizsgával nem érti az eredeti nyelvű változatot teljes egészében, az valahol valamit nagyon elszúrt, tekintve, hogy a régies nyelvezet ellenére nagyon egyszerűek a párbeszédek.

Ha meg nem tudsz középszinten angolul, akkor így jártál, és be kell érned a magyar fordítással.

irónika 2013.04.12. 06:24:11

Ez a 18 karikas tortenet a leheto legjobban el van cseszve. Korabban a 12 karika maximum nemi meztelen mellett jelentett, a 16-on lathato volt full frontal meztelenseg (ferfi, no), 18-as karikaval pedig explictc sex. Most mindez 18-as karika alatt szalad. Mutasson mar nekem valaki egy egeszseges 18 ev alatti szuzet?! Mire ez a nagy alszent marhasag? A 15 eves gyerekemet hogy vedjem meg az eszetlen pornotol, ha besorolasilag azonos egy erzeki akt-foto sorozat es egy barmilyen extrem sex? Nem fogom neki azt mondani, hogy ne nezzen 18-as tartalmat, mert ugyis fog, de ha ertelmes lenne a besorolas, akkor a kivancsisagat kelielegiteni pl egy korabbi 16-os besorolas, de most nincs ilyen szelektalas. Minden ami meztelen 18. Baromsag.

irónika 2013.04.12. 06:34:47

Ugyanez a helyzet Spartacussal is. A hiradoban hirkuszobot mar csak 25 kezszurasnal tobb lepi at, mert a husz az mar normalis es senkit nem erdekel. Mennyivel van kevesbe rossz hatassal egy gyerek fejlodesere az, ha frocsogo vert lat vagy a biroi szakaszban megiscsak megtudja, hogy a kortarsat, Szita Bencet eloszor leitattak, majd 78 kezszurassal probaltak megolni, sikertelenul es vegul elve foldbe astak, mert a gyerek halalat fulladas okozta? Valaki magyarazza el nekem ez miert mehet es az miert nem? A mai magyar valosagot szoban elmondva ismerheti, de azt, hogy sok sok evvel ezelott mit miluveltek az emberek egymassal azt nem?

Maxen1 · http://maxen.blog.hu 2013.04.12. 07:39:25

Első évad? lol :D :D :D :D

Mr. Bear 2013.04.12. 07:45:42

@...khm...: "Vagy tényleg azt hiszi az idióta, hogy a költőkön kívül beszélt bárki is úgy, hogy "oly hidegek az éjszakák", kérem uramat, jöjjön szobámba" stb.? Ez utóbbi mondjuk totál magyartalan is."

Az az "idióta" tud egy-két dolgot, amit te sajnos nem, pl. azt, hogy a régi magyarban nem volt névelő, olvasd el a Halotti beszédet! Még száz éve is simán mondott olyat a legkisebb cselédlány is, hogy "oly hidegek az éjszakák", bár ez nyilván irritálja mindazokat, akiknek a szókincse maximum ezer szóból áll (vagy annyiból se).

Sulopest 2013.04.12. 08:02:20

Szalai Annamáriát már úgy sem fogja zavarni...

sixx · http://comment.blog.hu 2013.04.12. 08:05:10

@Maxen1: te ennyire ügyes vagy, hogy tudsz torrentezni? aztakurva.

SemBoga 2013.04.12. 08:59:30

@...khm...: ez a sorozat ilyen nyelvezetet használ, miért kellene ettől eltérni? nehezen tudod megérteni? a te bajod, nézd angolul ha nem tetszik, bár ott méginkább nem fog tetszenei a dolog, hogy 1-2 szavas egyszerű kijelentések vannak, amik önmagukban viszont nagyon kifejezőek az egész környezetben

Drogan 2013.04.12. 09:02:57

Már vártam, igaz láttam mindhárom évadot!
Arra kiváncsi voltam viszont, mennyire vágatlan" és tényleg.
Igy nézhető.
Ha bármilyen vágás lenne benne, a tököm maradna fennt este fél 11-ig, egy kazal hüvelygombát, meg prosztata reklámot nézni.

Csak egy durva példa.
FILM+ nevű csatorna, Halálra jelölve.
A főhős ágyékon kapja a gonoszt majd lefejezi, az egyiket, mert mint tudjuk kettő van belőle.
És mi történt, vége a filmnek. Ha a buzi reklámok miatt vágták meg 10 percre a filmet ezt az elején kellett volna jelezni:-))
Akkor nem kapcsoltam volna oda.
Ilyenkor megértem a torrentezőket!
Se reklám , se vágás csak az élvezet!
(Mielőtt azt mondanád vegyem meg , igazad van, ez a mozi pont megvan)
De nem én keresek 2500 €-t, hanem azok akik a gázt, villanyt benzint adják európai áron.
De ez már politika.

magyar bucó 2013.04.12. 09:14:31

"súlykot"

Az mi a fasz?
Van súly és van sulyok. Amit elvetnek, az az utóbbi.

ProMixer 2013.04.12. 09:20:13

Megnéztem. Tetszett. :)

Régi Péter 2013.04.12. 09:38:06

Király sorozat. Egyszerű trashfilm, de jó. Engem megnyugtat.

Maxen1 · http://maxen.blog.hu 2013.04.12. 09:39:59

@sixx: mikor is volt az első évad, 2010-ben? Jó étvágyat annak, aki szinkronosan nézi és évekkel később, szerintem gáz, főleg, ha azon megy a rinya, hogy kivágnak belőle részeket :)

Llew 2013.04.12. 09:41:10

"az adó nem az NMHH, hanem a brit OFCOM hatáskörébe tartozik"

Ha ez így van, és ez mehet vágatlanul, akkor a viasat mi a francnak vágja szarrá A célszemélyt?
Múltkor bele néztem, de élvezhetetlen, mert bármilyen fegyveres konfliktus abból áll, hogy egyik képkockán a főhős előhúzza a stukkert, a következőn meg a rosszfiúk már fekszenek, csak azt nem tudni mitől.
Pedig abban aztán semmi durvaság nincs. Nem egy Tarantinó film, hogy egy sima lövéstől literszám fröcsögjön a vér meg az agyvelő, csak simán eldőlnek az emberek.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.04.12. 09:41:55

@Maxen1: mondom, ügyes vagy, tényleg. irigyellek.

2013.04.12. 09:47:27

@Maxen1: @sixx: öcsém, és feliratot is tud rá tenni!

Llew 2013.04.12. 09:48:50

@Maxen1:
Ha már itt sznobkodsz a gáz szinkronosan nézni szövegeddel, akkor legalább a poszt címét olvasd már el amihez kommentelsz

Vágatlanul jön a Spartacus a Viasatra (18+)
vs. "ha azon megy a rinya, hogy kivágnak belőle részeket"

itchap 2013.04.12. 10:01:28

Nagyon fasza volt az egész, bár az új főszereplőt (Whitfield halála után) nehéz volt megszokni. A két évad közötti (Gods of the Arena) mini sorozat egyenesen zseniális. Angolul néztem majdnem végig, azt hiszem az első évadot láttam magyarul, és azt kell mondanom, hogy a szinkron nagyon jó lett, főleg "Jupiter f@szára" Battiatus magyar hangja kiváló. Sajnos mindjárt vége az utolsó évadnak, de aki esetleg most kezdi el, annak remek szórakozás lesz, mondjuk én nem lennék képes egy hetet várni minden egyes epizódra, de embere válogatja.

csarlee 2013.04.12. 10:08:36

Az első tíz percet néztem de idegzsábát kaptam a felugró előzetes ajánlásoktól! A k...a édesanyukat!!!
Egyébként király sorozat, holnap lesz a befejező része a 3. évadnak! Természetesen a jó Rtorrent be van rá izzítva, RSS-en keresztül figyel, ahogy kikerül a cucc már cibálja is lefelé...
Egyébként, nem értem azokat akik fikázzák mert ez nem egy tudományos-ismeretterjesztő film, se nem egy dráma! Ez egy szórakoztatásra készült sorozat, nem kell tőle többet várni. Arra viszont kitűnő!!!

Nordina 2013.04.12. 10:30:40

@irónika: Egyetértek mind a két hozzászólásoddal.
Egyrészt ami a szexet illeti a mai kamaszok lehet már csinálnak különbeket is nem csak nézik. És ne legyen senkinek illúziója, hogy ha akarnak nem néznek pornót a neten ami ezeknél a jeleneteknél még durvább premierplánban.
Ami pedig a véres jeleneteket illeti, ez nem egy lányregény, ahogy a felkelés meg Rómában az élet sem volt az.
Amelyik gyerek meg olyan fiatal még hogy neki egyik téma sem való az fél tizenegykor már aludjon.

Nordina 2013.04.12. 10:31:30

Egyébként a sorozat nagyon király, ajánlom mindenkinek. Szerintem a legjobb feldolgozás.

InteriorLulu 2013.04.12. 10:34:57

Valóban vágatlannak tűnik, kifejezetten véresnek, ami önmagában nagyon jó, lenne, ha nem cgi-vér fröccsenne mindig ennyire látványosan. Csak épp az fröccsen, és ez szerintem kurvaszarul néz ki.
Ráadásul, ahogy ezt sokan írták is, sok helyütt értelmetlenül, öncélúan fröcsög mindenfelé - például amikor hősünket az arénában tarkónkúrják valamivel, ott is ezerrel repül mindenfelé a (cgi-) vér. WTF?!...

A másik a nyelvezet. Oké, értem én, hogy az eredetiben is olyan régies (ami egyébként szerintem örök hiba akár az ókori, akár a középkori témájú filmekben), de ez egyrészt a magyarban menthetetlenül modorosnak hat, másrészt szarul is hangzik a kontraszt miatt: Szparti fennkölt stílusban társalog a csajával, miközben mellettük az az antipatikus trák harcos minden további nélkül bazmegol és faszozik. WTF?!...

SemBoga 2013.04.12. 10:48:47

@InteriorLulu: ez még talán pilot epizódnak indult, vagy az első három - a későbbiekben finomodik azért ez a kicsit rajzfilmes véreső

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.04.12. 11:00:42

@InteriorLulu: hát igen, a vér az elején engem is zavart, hogy nem valósághű, de aztán rájöttem hogy miért is kéne annak lennie? így nézve viszont pont fasza: eltakarja azt amit nem akarok látni, mert szétrókáznám a nappalit (pl kimondottan okés, hogy a levágott láb a vágásnál egybe piros, és nem anatómiailag korrekt és realisztikus)

lehet hogy modoros vagyok, de otthon (az asszonnyal is) én is normálisan beszélek, de van olyan szitu, ahol egy mondaton belül 3 bazmeget, lófaszt stb is elpattintok.

InteriorLulu 2013.04.12. 11:25:12

@Hurrá Torpedó: A normális, hétköznapi beszéd, amit te is, én is, mindenki beszél, nem fennkölt, nem modoros, és - adott esetben - nyilván része a bazmegolás is. Itt a sorozatban viszont jellemzően fennkölt, régies a nyelvezet. Ami szerintem szarul hangzik, pláne ha a beszélő mellett egy ugyanolyan származású és anyanyelvű jóember bazmegol és faszozik, nyilván nem régies stílusban.
Példának okáért: azt már jobban tolerálnám, ha a ebben a sorozatban régies nyelvezettel (fennkölten, ugye) kizárólag a római arisztokrácia beszélne. Egy trák vagy bármilyen más provinciabeli közember - katona, földműves, bármi - ne beszéljen régiesen, mert nem illik hozzá, és így kibaszott modorosnak hat.

Fejesrob 2013.04.12. 13:57:52

@irónika: A kádár rendszerben a 16-os jelentette azt, hogy kúrnak a filmben. Nyilván azért, mert ha 18-as a kutya nem nézte volna meg, felnőtt ember azért nem vesz mozijegyet, hogy lásson benne egy kúrást is.

A 18 inkább azt jelentette, hogy ideológiailag "felnőttebb" a film, tehát legfeljebb csöcs volt benne, viszont a nő mondjuk félóráig rákban vergődött.

Persze a kommunisták érdekesek voltak, ált. isk. 7-ben az osztálynak kötelező volt végignéznie egy svéd oktatófilmet az Urániában. Abban aztán szex rendesen volt, szopás, dugás pld. élesben.
A következő pedig a Bűn és bűnhődés volt, na az aztán kemény kiscsákóknak, még a jó tanulók sem tudták elmondani miről szólt.

lalolib 2013.04.12. 15:34:26

Az első évad még elment, bár a lassított fröcsögő vér egy kicsit nevetséges volt.
Ami a "csöcsöket" illeti, tényleg mintha fóbiád lenne tőle. A 18-as karika is inkább szól a vérnek és a brutalitásnak (mert az van benne szépen), mint a szexnek.
A régi idők Jancsó filmjeiben sokkal több "csöcs" villant mint a Spartacusban. Igaz, azok többnyire magyar cicik voltak... :)

Avatar 2013.04.12. 15:51:31

@...khm...:
"Egyébként kétlem, hogy shakespeare-i nyelvezet lenne, mert azt az angolok sem értik"

Ehhez lásd:

"A magabiztos újságíró hölgy odalépett hozzám, levette a szemüvegét (mely arany láncocskán lógott a nyakában), s olyan hangon kérdezte, mint aki biztos a válaszban: igaz-e, hogy az angolok Shakespeare-t már csak szótárral tudják olvasni, míg mi magyarok gond nélkül megértjük a Halotti Beszédet? „Nem igaz,” válaszoltam meglepve, mert ekkora szamárságot rég hallottam. Itt véget is érhetne a cikkem, mert — így tanították mestereim — ha valami nem igaz, azt nem szabad cifrázni és magyarázgatni, mert a végén úgy tűnhet, hogy valami mégiscsak igaz belőle. De most mégsem leszek ilyen szigorúan elvszerű, mert a dolog igenis érdekes."
seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/kapcsateresztekmesteri.html

cz80 2013.04.12. 18:27:16

Lucy Lawless tényleg elképesztően jó volt, meg a férjét alakító színész is.

Nyílméregbéka 2013.04.12. 23:52:51

@Monster: "A célszemélyen mi az amit ki kell vágni? :O"

Konkrétan az összes lövöldözést (pl. térdlövések) és komoly verekedést egyszerűen kivágták a francba. Teljesen kiherélték a sorozatot, fájdalom még nézni is. Ha a Spartacus meg lemegy vágatlanul, akkor meg duplán érthetetlen ez a barbarizmus...

manes 2013.04.13. 15:15:29

Legalább szőrösek a puncik benne...:):)

Aragorn831109 2013.04.13. 18:41:44

Csak egy apró javítás: Manu Bennett

Stipistopi 2013.04.13. 22:24:54

Vágatlanul volt már az HBO-n is... Nagy cucc! És azóta meg a legújabb évad megy....

Stipistopi 2013.04.13. 22:26:59

Nem csak a bazmegolás és faszozás... de

Spartacus idejében: "Jupiter faszára" -???

BoKK 2013.04.14. 15:04:49

6. résztől jön a sztori és beáll a szex-harc-egymás fúra azaz sztori trió. A fura CGI-jal együtt is egy tök jó sorozat.

devilstrueface 2013.04.14. 23:30:55

@manes: ja ez az amit sose értek. a hónaljak mindig borotváltak (epiláltak), de a punci az szőrös.
Itt még el is fogadnám (duzzogva). De a jelen korban játszódó filmeknél is ugyanez van mikor puncit villantanak. (Titkárnő, Ördög ügyvédje, Köpök a sírodra...) Miért? Miért?
süti beállítások módosítása