Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTVA nem tudja, milyen a török zászló

2013. március 27. 07:44 sixx 142 komment

A comment:com már régóta feladatának tekinti, hogy a közmédiában dolgozók munkáját szerény lehetőségeihez mérten segítse, hiszen a mi alkalmazottainkról van szó, és milyen főnök az, aki csak kiröhögi a bénázó szakmunkást,  és nem mutatja meg neki, mit kúrt el és azt hogyan lehet helyrehozni. Az m1 tegnap este közvetítette a török-magyar világbajnoki selejtezőt (labdarúgásról van szó, még mielőtt), aminek felvezetésében nagyszerű inzerttel kedveskedtek nekünk a műsor készítői, a török zászlóval (a magyar mellett), amit így bírtak bemutatni:

IMG_2712.JPG

Ez, kedves köztévés alkalmazottaink, NEM a török zászló, mert az ilyen:

turkish-flag.png

Tetszik érteni? Na, legközelebb nem elbaszni, kösz.

A találatért köszönet SzP-nek.

Címkék: kép m1 elbaszás

4karika 2013.03.27. 09:40:33

@komplikato:
Te most miről is beszélgetsz?
Miféle erdélyi zászlóról?
Ha a székely zászló kérdéskörére gondolsz, akkor pedig utánanézhetnél dolgoknak, mielőtt elragadtatod magad...

whale 2013.03.27. 09:41:21

@sixx: Igazad van, bocs. Akkor tényleg nettó elkúrás. Ezzel együtt sincs ennyi ebben a sztoriban.

Krogshöj 2013.03.27. 09:49:11

Vexillológiai értelemben nem helytelen ez az ábrázolás, pusztán a közmegegyezést. Ugyanis egy zászlónak nincs bal és jobb oldala, csak rúd felőli és nem rúd felőli oldala (hoist és fly). A török zászló ábrázolása akkor lenne helytelen, ha a csillag a zászlórúd felőli oldalon lenne, és ha jól látom, a grafikán egyáltalán nincs zászlórúd.

Krogshöj 2013.03.27. 09:49:43

Helyesen fent: a közmegegyezéssel ellentétes.

szintetikus 2013.03.27. 09:50:39

ej sixx, most csak ennyire futotta?
vihar egy pohár vízben :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.27. 09:52:33

@szintetikus: nem értem a problémát, ha a magyar zászlót/himnuszt/egyéb nemzeti jelképet valahol elbasznak, mindenki hörög. kettős mérce befigyel, mi?

whale 2013.03.27. 09:56:37

@Krogshöj: A zászlókat bal oldali rúddal szokás ábrázolni, ilyen értelemben valóban hibás a kép. De abban is igazad van, hogy-mint arra az egyik kommentelő is rámutatott:)- mi van, ha jobbról fúj a szél? Akkor bizony ez van, amit látunk:)) Ezért mondom, hogy nincs ebben a történetben ekkora botrány, mint amit a zsurnaliszta úr kerített belőle. Nem baj, kerestünk egy kis pénzt az Indexnek, a kattintgatással.:) Így aztán a bitek napszámosa a jövő hónapban is kap fizetést és folytathatja áldásos tevékenységét...:D

KopaszMercis 2013.03.27. 09:59:05

@whale:
Te paraszt, azert mert nalunk a Vona Gabor fele cigany brigad az osszes tobbi parlamentben ulo Borat-ttal egyutt mar reges regen a 0 ala csokkentette a magyar lobogo eszmei erteket, attol meg normalisabb orszagokban kulturaltan gondolkodo es viselkedo emberek a sajat nemzeti lobogojukat megbecsulik, es nem degradaljak kampany szorolap szintjere.

Az egyesult allamok lobogoja pl sosem erhet le a foldre, sosem erintheti a foldet es minden esetben (egy kivetellel) a csillagokat tartalmazo keke teglalap a zaszlo bal oldalan kell legyen.

Ezt az Alkalyidan kivul mindenki tiszteletben tartja...

Imadom, hogy ilyen degeneralt faszokkal van tele ez a szserencsetlen az orszag, mint te... Mintha nem lenne eleg baja igy is, meg ilyen tumorokat is el kell viselnie es tartania...

Hegyirablo 2013.03.27. 10:01:14

Ez sem rossz, de nekem a kedvencem, miko Gundel-Takács azt mondta:

"A törökök előszeretettel írják KERESZTNEVÜKET a mezükre."

Mert egyébként Törökországban olyan sok megkeresztelt van!

2013.03.27. 10:02:32

Jóvanmá, nagyon tombolnak a neuronok ma reggel. Én már meg sem lepődöm az MTVA amatőrizmusán, szóval azon kívül hogy ezért bármelyik ország jogosan szólhatna, de szerintem nem fognak, mi magyarok lennék az elsők a felháborodásban ha valami félreértés folytán egy nemzetközi tudósításban ezzel a címerrel jelenne meg a magyar nemzeti színű lobogó.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Coa_Hungary_Country_History_%281957-1990%29.svg

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2013.03.27. 10:04:16

És tényleg... :DD De vajon ezt ők akkor miért nem veszik észre? Ők is ugyanúgy nézik a képernyőkön ott a stúdióban is.

2013.03.27. 10:04:40

@Hegyirablo: Ez jogos. Nemzetközi nyelvben nem keresztnév, hanem utónév, angolban elsőnév (amin szólítandó).

Kencsuszi 2013.03.27. 10:05:20

@sixx: "ha a magyar zászlót/himnuszt/egyéb nemzeti jelképet valahol elbasznak, mindenki hörög"

Igen. Ha egy magyar nemzeti jelképet valahol elbasznak (mondjuk Törökországban egy focimeccs közvetítésen), akkor a magyarok felháborodnak és hörögnek.

Most viszont -követve a logikát- törköknek kell felháborodni és hörögni, nem nekünk.

Szánalmas, hogy elbaszták a török zászlót, de ennyi, nem kell túlspilázni, rugózzon rajta a török index és média.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.27. 10:05:44

@whale: te mirol is uugatsz, droid?:-)

arrol van szo, hogy 78 milliardbol ilyen kontrszelektalt, miuveletlen, tusko balfasozkat vesznek nekunk viktorek, mert nem a munka minosege, hanem a nyelv kelloen szaros mivolta szamit.

M-21 2013.03.27. 10:05:53

Te jó ég! Ezek szerint az Index nem ismeri a zászlót!? Szokásukhoz híven megtévesztik olvasójukat? Egyszerűen levágták a zászló jobb oldalát!!!

az eredeti kép: a második hozzászólásból!!!
kepkezelo.com/images/k05vqwbtydebbm8pu2.jpg

ez a média...

KopaszMercis 2013.03.27. 10:06:14

@whale:
Az a baj, hogy se nem erted se nem erzed... a magyar zaszlot ugy szokas abrazolni ahogy, ha mondjuk a magyar roman alkalmaval a nemzetkozi kozvetitesen fejjel lefele raknak be, akkor beszarnal tole...

Az olimpian amikor a himnuszt jatszottak, akkor orrba szajba tiltakoztunk, pedig jol jatszottak a himnuszt, eppen hogy csak masik szolam kapott hangsulyt. Ertod baromfasz? Azt jatszottak, ami ottan van az altaluk nekik adott kottaban, csak eppen nem azt a szolamot hoztak elore foszolamnak amit mi SZOKTUNK, es ebbol sport diplomacia tiltakozas volt legfelsobb fokon.

Annyira utalatos az ilyen vagohidra valo barmok kettos merceje... es hogy tul hulye vagy, hogy felfogd, hogy mennyire tevedsz. De tenyleg... normalis ember, most elgondokozna, hogy "hoppa, ezt ebbol az aspektusbol nem vizsgaltam... hu hat tenyleg kurvara gaz..."

Jezus maria...

KopaszMercis 2013.03.27. 10:07:28

@Kencsuszi:

A felvetesed tok jogos, mi sem orjongunk azon, hogy a szekely zaszloval mit csinalnak a Romanok... ja de bocs, megis. Jujjj, ez megint akkor kettesmerce, de ciki. Pedig majdnem igazad volt.

Szabványok 2013.03.27. 10:13:21

@whale:
Mivel feltételezed, hogy vannak itt 'adóoptimalizálók', tehát senki ne kritizálja az adófizetők pénzén fenntartott szolgáltatásokat.
Szép logika!

öt görög 2013.03.27. 10:14:41

remélem, senki nem tudott emiatt aludni egész éjjel

jájj, a közpénz, jájj, a közpénz
pedig hány lélegeztetőgépet tudtak volna az inverz török zászlóra költött pénzből kalányosék a diktatúra által elnyomott demokratikus félkarúba szórni

reccs 2013.03.27. 10:15:17

@whale: A jogaival qrvára tisztában van mindenki ebben az elqrt országban, a kötelezettségeivel már kevésbé...

Így van, a tévések kütelességei szerinted sem számítanak. Akkor?

Szabványok 2013.03.27. 10:18:18

@hunter84:
"Inkább a saját háza táján sepregessen az index és a comment.com is."
Nagy a különbség!
A közmédiát mi fizetjük, tehát jogunk van kritizálni, mert nekünk érdekünk, hogy a pénzünkért jót kapjunk.
Az index egy hirdetésekből fenntartott rendszer. Ha kevés a látogató, nem fizet a hirdet, tehát az index célja a lehető legtöbb látogató. Te nem fizetsz érte, legfeljebb azzal tudnál hatni rájuk, hogy nem olvasod. Tényleg! Miért olvasod, ha nem tetszik? Nem fizetsz, nem kapsz semmit, mi ezzel a bajod?

whale 2013.03.27. 10:20:50

@sixx: Most, hogy jobban megnéztem azt a képet, az a helyzet, hogy kurvára nincs igazad, sajnos.:) Pedig már majdnem meggyőztél.:) Szóval, ha figyelmesen megnézed a képet, akkor azt látod, hogy a magyar zászlót BALRÓL "fújja a szél", a törököt meg JOBBRÓL és így adódik a látvány. Azon lehet vitatkozni, hogy tetszik, vagy nem-bár felesleges:)-de hogy teljesen rendben van az a török zászló, az biztos...:)

shimizu 2013.03.27. 10:20:57

áááá ezt a 'tud lenni', meg 'bír lenni' hülyeséget felejtsük már el! Nem vagyunk fogyatékos ááámerikaiak, akik tükörfordításban beszélnek!!!!!

Ez lesz az új "deviszont", v mi a halál?

whale 2013.03.27. 10:22:19

@KopaszMercis: Szerintem verd ki, attól talán megnyugszol.:D

M-21 2013.03.27. 10:24:49

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Láttad már a második hozzászólás linkjét?
nézd meg és rájössz, hogy NEM HIBÁZTAK, csak manipulált ez a cikk is!!!

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.27. 10:25:43

@M-21: nem lehetsz ennyire ostoba bazdmeg, a képet én töltöttem fel, és pont engem igazol.

Ainult Mina 2013.03.27. 10:26:01

Csak az hibázik, aki rosszul dolgozik.

whale 2013.03.27. 10:27:00

@Szabványok: Nem feltételezek semmit. Statisztikák szólnak erről. És igen, azt gondolom, hogy előbb tessen rendesen adót fizetni, és csak utána ugatérozni-ha már az adófizetésre teccik hivatkozni.
Ami ebben a konkrét esetben ráadásul teljesen felesleges is, azon kívük, hogy mindannyian keresünk egy kis pénzt az Indexnek...:))

Hetero Sapiens 2013.03.27. 10:27:27

@M-21: Nézd már meg gyökér sixx válaszát arra a linkre, mielőtt még egyszer bebüffented a marhaságodat, köszi.

whale 2013.03.27. 10:29:07

@sixx: Sajnos nem. Azt igazolja, hogy agyatlanul ugrasz mindenre, ami MTVA.:)

Hetero Sapiens 2013.03.27. 10:29:53

@whale: ja, mert a statisztika azt mondja, hogy mindenki adócsaló, akkor én is kussoljak, mert az a több, mint 100 rugó, amit havonta levonnak tőlem adó címén, az valójában nincs is?
köszi.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.27. 10:31:05

Hátulról mutatták a zászlót, na és ?

öt görög 2013.03.27. 10:31:05

@vágtázó halottkém: ja, csak szegény a magyar adón magyarul beszél magyar és indexes nézőknek, nem nemzetközi adón nemzetköziül indexes nézőknek

whale 2013.03.27. 10:31:34

@Hetero Sapiens: A negyedik kommentben a megfejtés. Koncepció, nem elkúrás.

M-21 2013.03.27. 10:32:43

@sixx:

Akkor küldök neked eredeti török zászlót tartóval:

hu.stockfresh.com/thumbs/gertje/1538157_z%C3%A1szl%C3%B3-hold-csillag-sz%C3%B6vet-piros-hull%C3%A1m.jpg

a két zászló szembe van állítva egymással, mintha összefogná valaki, olyankor így szokták ábrázolni...

Szabványok 2013.03.27. 10:33:21

@whale: " Na, még egy adófizető.:) Ha ennyien fizetnének rendesen adót, mint ahányan ilyenkor állítják, ez az ország lenne a Kánaán...:D"
Sajnos nem, mert az adófizetők pénzét két kézzel szórják ki butaságokra, ellenőrzés nélkül. (És akkor még jóindulatú voltam és nem feltételeztem, hogy ellopják a Gőzgépen keresztül.) Fizetünk mi rendesen, én évi több millió forintot. (Gondolj csak az SZJA-ra, ÁFÁ-ra, jövedéki adókra, benzin adótartalmára!) Valamiből összejön az a 70mrdFt csak a tévére!
És, ha valaki szólni mer, a tízmilliárdjainkért normális köztévé legyen, még pampognak is egyesek. Egyesek? Te kivel vagy? A zemberekkel, vagy az oroszlánnal? Véleményedből következően Te nem adófizető, hanem adó felhasználó vagy, magyarul tőlem kapod a fizetésed.

whale 2013.03.27. 10:34:40

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Negyedik komment és a kép figyelmes tanulmányozása, fröcsögés helyett...

KopaszMercis 2013.03.27. 10:35:29

@whale:
Furan ismered be, hogy igazam van, de a lenyegen nem valtoztat :)

Hiaba... you can take the girl out of Kansas ugye ugye? :)

czinikus 2013.03.27. 10:36:35

Ugyan nem konkrét keresztezés,de elvileg beleférne.

"Ha két nemzeti lobogót egymással keresztezve ábrázolnak, az árbocok egymás mellett vannak, és a zászlók eltérő irányba lengnek"

Szerintem nem elcseszés,csak így próbálták megjeleníteni.

Monster Lewis 2013.03.27. 10:38:04

Allah Akbar micsoda probléma:)

whale 2013.03.27. 10:38:24

@Szabványok: Ez itt már nagyon off, de azzal talán te is tisztában vagy, hogy az ország defictes, más szóval külföldi hitelekből él jelentős részben, sajnos. Így aztán ki kell hogy ábrándítsalak, de az adófizetők elég kis részben finanszírozzák a béremet. Az orcájuk méretéhez képest meg pláne...

nemzeti csótány írtó 2013.03.27. 10:38:36

@whale: Arahyhalacska!!! Szeretném látni a kicsi pofidat, mikor a román TV-ben megjelenik a magyar zászló zöld-fehér-piros pompával!

Szabványok 2013.03.27. 10:39:27

@whale:
Ez óvodás logika! Nem lehet rászólni Pistikére, hogy jó legyen, mert Jancsika a szőnyegre szart?
Amúgy én rendesen fizetek adót, tehát ugrándozhatok.
Vagy szeretnéd a magyar népet úgy kollektíve büntetni drága pénzen üzemeltetett szar szolgáltatásokkal, mert ebben az országban(is) vannak adócsalók? Ennyire utálod honfitársaidat?

De azt is mondhatom, hogy tegye meg az első lépést a másik oldal! Ha rendes szolgáltatást adnak, akkor nem fogják úgy érezni a zemberek, hogy az adójukkal baromságokat (és barmokat) finanszíroznak.

whale 2013.03.27. 10:40:32

@KopaszMercis: Negyedik komment és kis gondolkodás, valamint ez a kép. Jöhet a bocs.:)

hu.stockfresh.com/thumbs/gertje/1538157_z%C3%A1szl%C3%B3-hold-csillag-sz%C3%B6vet-piros-hull%C3%A1m.jpg

whale 2013.03.27. 10:41:45

@Bokány: hu.stockfresh.com/thumbs/gertje/1538157_z%C3%A1szl%C3%B3-hold-csillag-sz%C3%B6vet-piros-hull%C3%A1m.jpg

Kezded érteni?

KopaszMercis 2013.03.27. 10:42:03

@whale:
Hu, hallod te vagy a Matolcsy lehetsz, vagy a Varga:
Szerinted a kulfold ingyen adja a penzt, vagy azt majd az adofizetok fogjak neki visszafizetni... Ha a te logikad stimmelne, akkor az elmult nyolcev iszonyatos nagy sikertortenet, ugyanis akkor adosagot felhalmoztak hogy ihaj ezzel megkimelve a Zembereket a csaladokat es a Zadofizetoket...

Jopofa mi? :)

Hu de egyszeru kis teremtes vagy te...

darpa 2013.03.27. 10:42:45

Nem nézem az M1-et, meg a többi propaganda-csatornát, de most a meccs miatt kénytelen voltam. Amit a második félidőben az idő kiírásával műveltek, az "aranyos" volt. Először is Gundi észrevette (percek után), hogy eltűnt az idő feliratozása képernyőről. Ez az eredeti, törökök által feltett hátralévő idő, csapatok, satöbbi. Erre kis idő múlva, "szolgáljuk a népet" címszóval, odaaplikáltak valami házibarkács jellegű feliratot a mi kedves közmédiás szakmunkásaink. Csak a nagy igyekezetben elfeledkeztek arról, hogy hol is van a meccs. Sajnos török-magyar volt, ezért a HUN-TUR felirat nem felelt meg a nemzetközi szabványnak. Valaki észrevette, mert eltűnt egy kis idő után. Gondoltam, most dolgoznak nagyban a megfordításán. Erre visszajött az eredeti török. Majd eltűnt. Ekkor feltűnt a magyar gyártmány, helyesen! Megnyugodtam. Van még remény! Aztán már csak a meccs miatt idegeskedtem, de az iksz idegenben mindig jó :)

M-21 2013.03.27. 10:45:28

@czinikus:

Így van IGAZAD VAN, nem értem, hogy nem látják hogy a két zászlórúd egymás mellett van és ilyenkor a török zászló így néz ki!

HgGina 2013.03.27. 10:45:47

Húha. Ajjaj. Ejnye. Fú. Ihaj. Ejnoiccmá. Mimáne?
És akkor most mi van, megint jönnek a török janicsárok?

KopaszMercis 2013.03.27. 10:47:01

@whale:
Ez a zaszlo nem abrazolva van te vadbarom... vagy mit gondolsz az USA-ban megforditjak a szelet?

Vagy te vagy annyira baromfasz, hogy azt hiszed, hogy az MTVA-ban nem egy sematikus abrazolt zaszlot lattunk, hanem egy valodi felvetelt, es rossz iranybol fujt a szel...

Te tenyleg nem erted?

Sracok, szoljon mar neki valaki... rajzoljatok neki mar le, hogy mi a fasz van, mert ez az egyugyu majom keptelen felfogni... Nem csoda, hogy szegeny ember :)

Szabványok 2013.03.27. 10:47:58

@whale: Igazad van ez csak egy csepp a tengerben. De sok cseppből jön össze a tenger.
Egy másik csepp, ma reggel panaszkodik a feleségem, hogy a reggeli műsorban nincs semmi a budapesti közlekedésről. 2M embert, az ország 20%-t érdekelné melyik út járható, mely tömegközlekedés nem jár.
És még sok-sok ilyen csepp van, mert a gárda kontraszelektált, szakmai ellenőrzés nincs, csak politikai.
Az állami cégek eleve szarabbul működnek, mint a magáncégek. A médiára meg szereti rátenni a kezét a politika, befolyásolni a zembereket.

hungi. (törölt) 2013.03.27. 10:49:03

A magyar zászlót Sztálin parancsára több mint 50 évig csak tükrösen fordítva használhattuk. Szerencsére 1989-ben egy maroknyi, de annál hazafiasabb fiatal O.V. vezetésével visszaállította nemzeti büszkeségünket.

Előtte:
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_JzFw5cCqgIimD0x6GCoVA2ByVJT5KfznyA_Sd7pK1M1pfm1_Xw

Utána:
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_JzFw5cCqgIimD0x6GCoVA2ByVJT5KfznyA_Sd7pK1M1pfm1_Xw

2013.03.27. 10:50:30

A vázolt probléma totál marginális, én például leszarom, ezt is, vagy bármelyik más, tévéstúdióban, a háttérben álló monitoron tótágasra állított zászlót (included hazai). A kommentek viszont roppant szórakoztatóak. Így végül - ha áttételesen is - megvalósul a közpénzből való szórakoztatás koncepciója. És be ne fejezzétek!

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 10:56:17

Ugye tud valaki linkelni román blogot ahol románok balhéznak romániában szarul megjelenített magyar/székely/erdélyi/bármilyenmásországbeli zászló miatt?

Esetleg eme botrány miatti feláborodott török cikket/blogot valaki?

Csak hogy a helyén kezeljük a kérdést.

Szabványok 2013.03.27. 10:57:49

@whale:
A hitelt miből fogjuk visszafizetni?
Az eddigi hiteleket miből fizettük?
A hitel csak előfinanszírozást biztosít, de végül nekünk kell fizetni, sőt még a kamatokat is.

reccs 2013.03.27. 11:00:56

@eßemfaßom meg áll: Ez nem nemzetiségi kérdés, hanem igényesség/igénytelenség kérdése.

Szabványok 2013.03.27. 11:03:44

@KopaszMercis:
"Hu, hallod te vagy a Matolcsy lehetsz, vagy a Varga:
Szerinted a kulfold ingyen adja a penzt, vagy azt majd az adofizetok fogjak neki visszafizetni... Ha a te logikad stimmelne, akkor az elmult nyolcev iszonyatos nagy sikertortenet, ugyanis akkor adosagot felhalmoztak hogy ihaj ezzel megkimelve a Zembereket a csaladokat es a Zadofizetoket..."

Nem, ő nem lehet Matolcsy a fentiekből következően, hanem Gyurcsány Ferenc személyesen. (Esetleg Megyó.)
És mint egy baloldalitól elvárható, épp most támad rá nemzetére, egyben leadócsalózva minden magyart.

kamasuka 2013.03.27. 11:04:54

@sixx:
Akkor ez csak egy bosszú lehet a Szulejmán c. sorozatért.

balf.sz 2013.03.27. 11:08:19

Egy nemzeti lobogó lobog. Jobbra, balra, föl, le. A lényeg az árboc (zászlórúd) elhelyezkedése. Eszerint az aggodalom alaptalan, akármilyen is a köztévé. Volt jobb, lesz jobb. Majd.

driopios 2013.03.27. 11:10:13

Az ötágú csillag zavarhatta meg őket. Nem szerették volna, ha bárki úgy gondolja, hogy az ő világnézetüket tükrözi, ezért tükrözték.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.27. 11:10:30

@M-21: @whale: hazudztok.

az eredeti kep ez:

kepkezelo.com/images/k05vqwbtydebbm8pu2.jpg

a felirat is a helyen es a karora helyesen a balkezen. a kivegott, tukrozott kep csak a probalkozas arra, hogy kilogyboljetek a szart a szatokbol, hamisito, szemet, tolvaj fideszesek:-)

en ertem, hogy ostoba csoscelek partja vagytok, de ne akarjatok mar mindenkit abba az allati kartegoriaba sorolni, ahol ti dagonyaztok:-)

az emberek tobbsege sokkal okosabb nalatok, nem leeht megvezetni az ilyen szar manipulaciokkal,mint tukrozes, vagy 3 utcaval odebbrol bejelentkezes, vagy a fobiro fejenek kimontirozasa, vagy a tuntetok kiszoritasa jogellenes eszkozokkel..
ertitek, ugye?

nem mukodik. tudjuk, hogy loptok, tudjuk, hogy bunozok vagytok, tudjuk,hogy hazudtok es ennek meglesz a kovetkezmenye egy ev mulva.

erre keszuljetek. es van miert felnetek, mert orommel hivjuik ratok az interpolt, az ebeszt es az olafot, felszamolando azt a maffiat, amivel behaloztatok a rendorseget, ugyeszseget es ha nem vigyaz, egy even belul mulva a birosagokat.

a vilag nem hegyeshalomtol zahonyig tart, kicsirigok. es a vilag ellenetek van. mi pedig a vilaggal:-)

nemzeti csótány írtó 2013.03.27. 11:14:25

@whale: Aranyhalacska!!! Csak vicceltem!!! Tudom én, hát hogyne tudnám! Ezt is a vezéred intézte el. Mi az hogy balról fúúú a szél Törökországban? A magyar törpe soha nem megy széllel szembe! Nem ezért ápoltunk jó kapcsolatokat Kaya Ybrahimmal, hogy ez megtörténjen! Olyan háborút akasztottunk volna a nyakukba hogy csak na!

whale 2013.03.27. 11:14:29

@KopaszMercis:

Mondom, hogy verd ki. Vagy verd ki még egyszer. Kattints már a képre, agysebész!:D

hu.stockfresh.com/thumbs/gertje/1538157_z%C3%A1szl%C3%B3-hold-csillag-sz%C3%B6vet-piros-hull%C3%A1m.jpg

Kezd már derengeni valami? LOL

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 11:15:24

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: azért a török zászlótól az interpolig eljutni nem semmi teljesítmény, kell hozzá némi monománia:)

kamasuka 2013.03.27. 11:15:31

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Te valami nagy állat lehetsz. Vagy a Fidesz alatt basztak ki az állásodból, miután munkaidő alatt végigtrollkodtad a netet ...

ErrOr 2013.03.27. 11:15:40

@KopaszMercis: hát ugyanez igaz a magyar lobogóra és zászlókra is, igaz a csapatzászlókra, sosem érinthetik a földet. A fegyveres erőknél ez köztudott, a civil életben már nem annyira.

Ha az 1 esetben azt jelenti, hogy pl az egyenruhákon fordítva szerepel, akkor egyről beszélünk.

M-21 2013.03.27. 11:17:39

@Hetero Sapiens:

Ne haragudj, márpedig ennél az ábrázolásnál ÍGY NÉZ KI HELYESEN A TÖRÖK ZÁSZLÓ, AHOGY A TV LEADTA! A két zászlórúd egymás mellett van és szöget zár be... azért is tűnik kicsit döntöttnek.

A probléma szerintem inkább az, hogy van valakinek indíttatása és lelkülete ilyesmibe belekötni!

2013.03.27. 11:25:00

@whale: leszarom, hogy kit röhögsz ki, más hadd panaszkodhasson már, hogy idiótákat fizetnek közpénzből ok?

whale 2013.03.27. 11:25:03

@Szabványok: Na látod, EZ egy kurva jó kérdés!:) Attól tartok, hogy erre ma, itthon SENKI nem tudja a választ...:D
A magam részéről csődöt vizionálok, mert hogy a "pógárok" adójából lófasz van itten fizetve, az elég tisztán láccik.

M-21 2013.03.27. 11:25:29

@eßemfaßom meg áll:

Köszi a linkeket!!!

remélhetőleg mindenki megnézi aki hozzászólt! :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.27. 11:28:04

@whale: te tényleg nem érted, elmagyarázom: a stúdióban NEM fúj a szél, indokolatlan a zászlót nem úgy ábrázolni, ahogy kell. ennyi. vagy megérted, vagy nem, leszarom.

2013.03.27. 11:28:26

hagyjuk már ezt a stockfresh-es szarságot, bárki aki beírja a google képkeresőjébe, hogy török zászló hatmillió az egyhez a helyes változat aránya

2013.03.27. 11:29:02

@sixx: érti ő csak pénzért kommentel..

H Zoli 2013.03.27. 11:29:51

Szerintem is helyesen áll a zászló. Egymás mellé vannak leszúrva, az egyik balra, a másik jobbra "néz". Lukra vetődtetek, fikakirályok :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.03.27. 11:30:57

Na végre, visszavágtunk frappánsan, igazi ungárise kuruc módon a 150 évnyi elnyomásért! Nem lennék most a törökök helyében!

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 11:31:19

@M-21: dehogy nézik meg, ezek butaorbánfasszopo linkek nem intelligensjódemokrata linkek

H Zoli 2013.03.27. 11:31:37

@eßemfaßom meg áll: :D :D :D
Ezek után vagy törölni kéne a bejegyzést, vagy nyilvánosan lecuppantania magát a posztolónak :)

whale 2013.03.27. 11:33:50

@Alec: Na, én meg leszarom, hogy melyik idióta mire panaszkodik, OK?:)

ErrOr 2013.03.27. 11:35:37

@sixx: ha zászlórúdon szúrták volna le a helyiségben a 2 zászlót, akkor is pontosan így állt volna. Igaz akkor lógott volna és nem ennyire feltűnő :P

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 11:35:38

@sixx: te meg azt nem érted, hogy a képen lebegő zászlóimitáciok vannak, nem két szabályos tankönyvi téglalap, van nekik (elméleti) tartórúdjuk középen ez egyértelmüen látszik a két ellenkező irányba dőlésről, így az ábrázolás helyes.

2013.03.27. 11:37:20

@whale: akkor mi a faszt rinyálsz itt?

H Zoli 2013.03.27. 11:39:23

Eddig nem akartam szólni, mert romboló hatású tud lenni, ha valakinek az identitását megkérdőjelezik, de azt hiszem nem lehet tovább halogatni:

A "sixx" angolul (de franciául is) egy x: six. Így használd, jó? Köszi.

whale 2013.03.27. 11:39:52

@sixx: Jézus, bazmeg! Jó hogy nem fúj a szél, ez egy ún. GRAFIKA, amin viszont fúj! Érc? Egy bocs elég lesz...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.27. 11:41:07

@whale: mar megint hazudsz, adombol kitartott fideszes majomember:-)

http://hu.wikipedia.org/wiki/Törökország
www.google.hu/search?hl=hu&q=flag%20of%20turkey&gbv=2&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

ertem en,ha az ellenkezo oldaltrol fenykepezed es/vagy tukrozod, akkor olyan, mintha nem hazudnal, gerinctelen mocskos allat:-)

es ertem en, hogy te is pont olyan muveletlen, szarosszaju, kontraszelektalt, kurvaszarta bunko vagy, mint az mtvaban levo tobbi egysegsugaru fideszes untermensch:-)

pontosan ezert hiszel tudas helyett:-) es pontosan ezert gorgeted a hazugsag szarcsimbokjat tovabb es tovabb, hiaba egyre nagyobb es hiaba vagy egyre szarosabb:-DDD

udvozlom a kuminferit es uzenem neki, jovo majusban vagyonosodasi es ugyeszsegi vizsgalat lesz:-D

whale 2013.03.27. 11:41:35

@Alec: Én nem rinyálok, próbálom oszlatni a sötétséget a fejekben. Kevés sikerrel, úgy tűnik...

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 11:44:16

Ha valakinek esetleg továbbra se lenne tiszta (orbánfóbiások természetesen nem számítanak, azoknak mindegy), ha a török zászlót baloldalra teszik ilyen realzászlóimitációval, akkor az bizony igy "forditva" fog megjelenni bárhol a világon, pl Törökországban is:

www.anatoliadaily.com/irst/index.php/authors/42-all-articles-of-esma-dalps/1315-turkish-and-russian-relations-go-well-in-every-condition

thomaspmbarnett.com/globlogization/2010/6/15/greece-learning-from-turkey-have-pigs-started-flying.html

H Zoli 2013.03.27. 11:45:52

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: még mindig nem érted? Pedig már a hozzászólásokat is elolvashattad, a posztolónak legalább annyi mentsége van, hogy nem volt segítsége.

Mikrobi 2013.03.27. 11:50:11

Egy a lényeg: a köztévének semmi hibát nem szabad elkövetni, a kereskedelmi médiának, köztük első helyen az Indexnek mindent.

Leadfoot 2013.03.27. 11:51:32

Kicsit túllihegitek ezt a kérdést. Annyiról van szó, hogy ne rakosgasson zászlókat sehova egy országos tévénél az, aki nem ismeri legalább a környék legfontosabb országának a zászlóit (vagy ha már nem ismeri, nézzen utána RENDESEN).

eßemfaßom meg áll 2013.03.27. 11:53:36

@Mikrobi: adott esetben mégcsak nem is követett el hibát a tv, ez benne a szép

@Leadfoot: olvass vissza, ugy tűnik aki kitette a zászlót az jobban utána nézett mint akik fikázzák

H Zoli 2013.03.27. 11:55:29

@Leadfoot: neked is jogod van tájékozódni hozzászólás előtt.

whale 2013.03.27. 11:55:46

@Leadfoot: Rendben van a zászló, csak nem arra néz, amerre Sixx földrajz atlaszában látta 40 éve.:))

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.27. 11:56:33

@H Zoli: neked is, a (lopott) nicknevemet illetoen, te szerencsetlen.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.27. 11:57:28

@whale: amerre annak hivatalosan, a protokoll szerint allnia kell. ha megerted, megerted,ha nem, nem, unom mar.
süti beállítások módosítása