Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ámokot futott a Voice koreográfusa

2012. december 29. 10:22 sixx 257 komment

SCS_3119.jpgMost sajnálhatja igazán Mohamed Fatima, hogy kihisztizte magát a Voice-ból: az előző heti, igen tisztességes felhozatal mellé a második adás jó, ha három igazán ütős hangot tudott csak felvonultatni, a nyolc továbbjutó között pedig csak egy olyan van, akinek tiszta szívből lehet drukkolni, a többieknek esélyük sincs arra, hogy döntősök legyenek. Ráadásul a szerkesztők szabad kezet adtak a koreográfusnak és a sztájlisztnak, akik meg ezt köszönték szépen és egy olyan giccsparádét toltak be a képünkbe, ami mellett az X-Faktorban látott űrhajós jelmez a visszafogott polgári elegancia megtestesítője.

Hiába sulykolja a Tv2 a nézők agyába, hogy Ez. Az. A. Műsor. Ahol. Csak. A. Hang. Számít, ha a produkciókat elnyomja a bőrtangás altestét a kamerába betárogató táncosnő, és a produkció főszereplőjét még a kamera is kétségbeesetten keresi a díszítőelemek között. Karai Anna, Bakonyi Zsolt, Henderson Dávid és Pákai Petra előadását teljesen tönkre vágta a modern táncszínházasdi - úgy látszik, a készítők még mindig nosztalgiával gondolnak vissza a Megatáncra, és visszasírják Karsai Zita legendás lábmelegítőjét, pedig a Voice egy énekverseny, amiben a koreográfiának, háttérténcosoknak és az elvadult jelmezeknek maximum kiegészítő szerepet szabadna szánni. Mert ugye itt a hang a fontos.

Igen ám, de mi van akkor, ha a próbák alatt kiderül, hogy a papíron jól működő Bűdi Szilárd - Robbie Williams páros Jimmy fia Krisztián legkínosabb pillanataira emlékeztető szeánszot eredményez? Ha Karai Anna nem tudja elénekelni a valóban kurva nehéz System of a Down-nótát? Akkor valami kitalálunk, és elvonjuk a jónép figyelmét, mint Pákai Petra fellépése alatt, akit dominaszerkóba öltöztettek és slusszpoénként még spárgába is letoltak Britney Spears tökéletesen félreértelmezett slágernek utolsó taktusaira. Szegény nőnek pedig van hangja, vele kellett volna például Cserháti Zzuzsát énekeltetni, de ha már úgy alakult, hogy egy tinislágert kapott, akkor Malek Andrea az értékelésében miért azzal cseszegette, hogy nem olyan filigrán alkat, mint a mellette vonagló dísznőstények?

SCS_3746.jpg

A mezőnyből tegnap Husnullina Regina és Pál Dénes emelkedett ki, ők legalább nem voltak hamisak és pontatlanok sem, és el tudták énekelni azt, amire vállalkoztak. A többiek szinte kivétel nélkül elrontották a nótákat, volt egy olyan érzésem, hogy nem hallották rendesen sem saját magukat, sem a zenekart, márpedig kontroll nélkül elég nehéz színpadon énekelni. A világháborús lódenkabátba öltöztetett, parókás Terminátornak fazoníozott Schrott Péter például nem jól és nem jó helyen lépett be az Aeromsith nótába, és végig pontatlan volt - ezt egy színpadi rutinnal bíró énekes ritkán követi el.

SCS_3235.jpgLegrosszabbul szegény Henderson Dávid járt, akit konkrétan fellógattak a levegőbe, amihez képest tisztességesen elénekelte az Incomplete című slágert (ez az a nóta, aminek az elejét a Compact Disco is lelopta), de a magas hangokkal valóban komoly problémái vannak (ez Pál Dénesnél is erős kérdőjel egyébként), amiért szerintem 17 éves kora és mutáló hangja is felelős, de nem vagyok énektanár, mit értek én ezekhez. És ha már énektanárok és mesterek: Somló Tamást tisztelem becsülöm, de könyörgöm, ha már ott tart az ősz mester, hogy egy mondatot sem tud összerakni, akkor nem kéne ezt a dolgot erőltetni, mert nekünk kínos olyanoket hallgatni élő adásban, hogyaszongya "Ha még emlékszel a visszajátszásra...ott...azt a transzplantációs országnak."

Volt még tegnap béna V-riporter és idétlen termékelhelyezés-cunami, no meg bakizó Kimmel, aki képes volt azt mondani, hogy inkább elhallgat, mert megint elkapcsolnak a nézők - ezért tuti nem dicsérték meg a színfalak mögött. A lakodalmas gépzongoristának öltöztetett Mező Miska meg romázott egy őszintét, amit hallva Caramel rémülten próbált kisebbre összemenni a székében (ehhez Somló csak lóvárizott egyet a rend kedvéért), pedig én a helyében inkább akkor menekültem volna ki a stúdióból, amikor a Palya Bea-nótát éneklő Torzsa Gabi mögött a Tv2 által elképzelt cigánytábort piros bődzsekis táncosok és bőrbugyis csajok képviselték.

SCS_3332.jpg

Vagy az utolsó pecekben, amikor döntenie kellett Karai Anna és Gájer Bálint között, és kénytelen volt (vélhetően szerkesztői utasításra) egy végtelenül kínos színjátékot előadni azelőtt, hogy az egyelőre minden neki kiosztott nótát kényszeresen swingesítő Bálintot juttatta tovább. A következő adásban 16 énekes feszül egymásnak, amit simán el lehet viselni, ha valóban az énekhangról szól majd a műsor, és nem a parasztvakításról, bár illúzióink már nem nagyon vannak.

Címkék: tv tv2 voice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dick Tator 2012.12.29. 10:41:54

az előző heti show-hoz képest ez tényleg paródiára sikeredett. sajnálom, mert az X szarcunamija után felüdülés volt a Voice, de tegnap ez "nem jött át".
A System nóta (Chop suey, nagy kedvesnc)előadása konkrétan meggyalázta Tankianék dalát, de nagyon, másrészről rispect, hogy ilyet be mernek adni élő showba.

mókus(s) 2012.12.29. 10:42:26

Karai Annától (tetovált lány szőkében a skandináv változatból) konkrétan hallgathatatlanul hamis taktusokat játszottak vissza az ismétlésekben.

kamasuka 2012.12.29. 10:43:19

"Vagy az utolsó pecekben, amikor döntenie kellett Karai Anna és Gájer Bálint között, és kénytelen volt (vélhetően szerkesztői utasításra) egy végtelenül kínos színjátékot előadni azelőtt, hogy az egyelőre minden neki kiosztott nótát kényszeresen swingesítő Bálintot juttatta tovább."

Szerintem meg nem jött át a fülesére, hogy kit kell továbbvinnie, ezért előrement, de a Kimmeltől nem tudott meg sokat, mert az elmenekült előle, majd mire visszaért a helyére, egy lótifuti biztos letett egy üzenetet, miszerint "a GÁJERT JUTTASD TOVÁBB!", mert különben nem értettem volna meg, hogy a hamis és hörgését leszámítva kb. totál tehetségtelennek tűnő kislányos Karai Anna kivágása miért volt kétséges az azért pár fokkal jobb Gájer Bálinttal szemben.

Abril 2012.12.29. 10:44:05

Annyira nem szeretem, hogy folyamatosan a képébe tolták szegény Petrának meg a nézőknek, hogy "dagadt vagy, de nem számít!" Ha annyira nem számít, ne is említsék meg. Különben is látjuk. Nem kell mondani.

kamasuka 2012.12.29. 10:44:07

@mókus(s):
Talán, mert hallgathatatlanul hamis az egész csaj, csak eddig nagyon nyomták?

mókus(s) 2012.12.29. 10:44:17

lehet, hogy vissza kéne térni a régi Táncdalfesztiválok pontszámfelmutatós gyakorlatához. Sok kínos perctől szabadulnánk meg. És Somló.

kamasuka 2012.12.29. 10:45:12

@Abril:
Ráadásul ez a Voice, ami ebben a nótában tényleg nem jött át.

mókus(s) 2012.12.29. 10:45:13

@Abril: Tudod, mindegy mekkora a farok, ha nagy.

Dick Tator 2012.12.29. 10:45:58

ja és szerintem egész egyszerűen nem jó műsorvezető a Szabó Tomi (émmég Kimmel nélkül ismerem Kaposvárról), sokkal jobban énekel, mint vezeti a műsort. Amatőrnek tűnik. Komolyan jobb lenne, ha végig énekelve konferálna, és a Miki (mindig Vikit hallok) meg egy komplett buzi zsúrpubi fazon. rühellem.

shawshank 2012.12.29. 10:46:14

Szörnyű, hogy a külföldi licenc által kapott igényességből hogy lóg ki a magyaros igénytelenség.
Bár még mindig jobb mint a faktor, csak hát az egy elég alacsony léc...

kamasuka 2012.12.29. 10:46:21

@mókus(s):
Akik Somlót választották, na azok beszopták. Annyira nem tud hozzátenni semmit a mezőnyhöz, hogy az valami katasztrófa.

Pál Dénes jó volt ezzel a Garou számmal.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.12.29. 10:48:43

"(ez az a nóta, aminek az elejét a Compact Disco is lelopta)"

Ez merő rosszindulat és nem is igaz. Ezen azt hittem, h már túl vagyunk.

A többivel egyet értek, bár azért lássuk be, h vmifajta koreográfiára szükség van, hisz a TV2 akkora szinpadot rittyentett ennek az énekversenynek, hogy ilyen 10 ezres arénakoncerteken sem nagyon van. Elég hülyén nézne ki, ha minden jelölt vég álldogálna a dalát a közepén majd lesétálna.

Mirrmurr 2012.12.29. 10:53:29

Pál Dénes, nem Dávid.

mókus(s) 2012.12.29. 10:55:31

Szabó Kimmel szerintem nem vezet rosszul, egyre gördülékenyebb. Az is tetszett, hogy ugyan muszáj énekelnie, de nincs szereptévesztésben, nem akarja elvinni, elerőlködni a show-t.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.12.29. 11:00:24

Tegnap láttam kb 30 percet belőle, pont Husnullina Regina kezdte, hát magasan jobb volt mint bárki a 3. X-faktorból. A TV2 videón ahogy 1:51-nél felpattan a szeme, hát az kész!

Somló meg mindig ilyen. Ő részeg, vagy le van szedálva, vagy életében soha nem tudott beszélni? Mondjuk nem is ezért szeretjük, csak olyan fura volt.

Vaant · http://andrasvarga.tumblr.com/ 2012.12.29. 11:00:46

Somló hozzászólásairól ez jut eszembe: www.youtube.com/watch?v=k-6ZMz1X8nE
Lényegesen több köhögéssel.

shimizu 2012.12.29. 11:01:52

hát ez nagyon gáz adás volt! Annát kiejteni az ellen a Gájer Bálint v ki f@sz ellen....Eddig fel sem tűnt, h van ilyen srác...azt hiszem, ez mindent elmond....
Anna viszont jó volt, különleges, kilóg a többi tucat-majom közül. Én nem ismertem a számot, amit előadott, de nagyon tetszett, úgy éreztem, h ennek ilyennek kell lennie. Egy igazi előadónak nem pont ilyennek kellene lennie? Hmm...

Nem tudtam, h MM c. de ez megmagyarázza a bunkó viselkedését...tehát nem direkt pofázik bele a többi mentor beszédébe, csak a véréből kifolyólag képtelen a civilizált viselkedésre.

Caramel kapja be! Nem ismerem a licenszt, de lesz még olyan, mikor a mesterek döntenek? Mert akkor továbbra is a jó énekeseit fogja kidobálni, míg a prüntyike Hendersonnal szemben senki nem marad...

Henderson...B+ Lakatos Márk! A múltheti után azt hittem, nincs lejjebb, de van!!! Mi volt az a gönc a kis "angyali-érintés-prüntyikén"??? A rekedtes kornyikálása alatt egész végig a sírógörcs volt rajtam attól a szerkótól! Egy csöves nem venne fel ilyet!

A rockersrác meg jobb lenne, ha nem mutogatná a narancssárga hónaljkutyáját élőben!!! Undorító! Borotváról nem hallott még? Jó büdös lehetett abban a (mű)bőrdzsekiben....

Hogy a hangokról is mondjak vmit...Karai Annát kivéve senkinél nem fordultam meg.
Háttal nézem ezeket (közben netezek) és akinél felfigyelek és megfordulok, az jó. Most még SZKT-nak sem sikerült ezt elérnie.
Szar adás volt, na! Csupa kínos, szerkesztett jelenettel.

Tiktaktiktak 2012.12.29. 11:03:11

Nekem sincs bajom a műsorvezetővel, Ördög Nóri után kész felüdülés...az énekesek pedig még mindig sokkal jobbak, mint az X-faktorban (najó, ne Karai Annát meg Oláh Gergőt vessük össze)...
Szerény véleményem szerint KELL A GICCS, mert máshogy nem nézi ez a Mónika-shown szocializálódott ország, mindenesetre az szerintem oké, h különböző karakterek legyenek az igényesebb fajtából, és Torzsa Gabi igenis jól énekel!

shimizu 2012.12.29. 11:04:07

@kamasuka: jaja, még bökdöste is a fülesét, jelezve, h "na mi lesz már?!"

kovacsattis 2012.12.29. 11:04:30

"A mezőnyből tegnap Husnullina Regina és Pál Dávid emelkedett ki". Dénes lesz az sztem. Sőt, később a cikkben szerinted is :)

Sokorai_Atala 2012.12.29. 11:06:12

Az jó volt, amikor Mező M azt mondta, hogy várta már, hogy Chuck Norris leereszkedjen a színpadra:)Szerintem is túlspilázták a koreográfiát, a stylisttól meg pont ennyit vártam elnézve a régebbi munkáit.

Tiktaktiktak 2012.12.29. 11:07:29

@Sokorai_Atala: Kicsit megtámogatta valami kabátgyártó cég az adást...nem véletlenül volt 3 emberen is kabát...

cantbear 2012.12.29. 11:07:36

Volt a bulváros x-faktor, amit mindenki szidott, hogy 2-t kivéve senki nem tud énekelni, meg a Csobot Adélt így betolták szerkesztő utasításra meg a jimmy fia. Van a Voice, ami nekem sokkal kulturáltabb szeretne lenni, és nekem már attól jobb a közérzetem, hogy a műsorvezető - profi/nemprofi tökmindegy - nem üvölt a pofámba bele, hogy szavazzak, a zsűritagok pedig nem célozgatnak szánalmasan a megjelent kritikákra. Ettől függetlenül a voice nézettsége a számokat nem hozza, sőt, folyamatosan csökken. Szóval eléggé úgy tűnik, h nekünk, magyaroknak nem feltétlen a Voice való.

Gyevi bíró 2012.12.29. 11:08:20

No egyetértek ismét sixx mesterrel: néha én is kapkodtam a szemem, hogy mit kell nézni? Márk néha eltalálta a stílust, máskor meg vagy későn szóltak neki vagy elfogyott a ruhatár, hogy aranykabátot, meg miket aggatott szerencsétlen énekesekre. A V-riporter egy fokkal jobb volt, mint múlt héten (legalábbis a backstage-ben műsor után), ahol Dávid szülei is elmondták: jó, hogy így tudott énekelni a fiuk, mert fellógatva azért nehéz rekeszizmozni...
A változásokat a múlt heti kritikával kapcsolatban észrevettem (pl. nem volt olyan sötét a világítás, SZKT kissé lazább volt), kicsit flottabban ment a műsor. Az elején elkezdtek sokat Fatimázni, de szerencsére hamar, az első reklám után lekattantak a témáról, úgyhogy onnantól már nem volt kínos a műsor e téren.
Viszont most is jól meg lehetett saccolni, ki esik ki és igen, először én is Annára gondoltam, hogy tovább jut (mint showelem), de aztán belegondolva Caramel múlt heti döntésébe, logikusabbnak látszott Bálintot továbbvinni, hiszen Anna többet csúszkált, mint Bálint. Ettől függetlenül tetszett a tombolása. :-)
Péter nekem tetszett, bár lehet valami a füles témában, hogy most vagy a hangmérnök ment szabadságra, vagy valamit ivott a műsor előtt, hogy nem hozták a múlt heti szintet. Néha még az aláfestő zene is erős volt, mintha a műsorvezetőnek úgy kellett volna túlkiabálni.
Apropó: SZKT beéneklése ismét jó volt, gratula!
Petrát én sem értem: ha már ezt a számot választotta, dögösebben, erősebben is el lehetett volna énekelni, de biztonságira vette a figurát és a felét a vokál vitte el, ahogy hallottam. Viszont ahogy észrevettem, az énekeseknek is van beleszólása a dologba, mert például a Majka dal a csaj saját választása volt, és mondta, hogy ő ezután is így és ilyeneket akar énekelni. Hát hajrá. Csak így aztán torz végeredmény lett, aminek kiesés a vége.
Ráadásul ezután már elég egy rossz dalválasztás vagy egy elcsuklás és szevasz lesz.
Tegnap a showra mentek rá (amit Misi már meg is jegyzett Annánál), de ahogy látom, inkább próbálgatják, hogy most ez a több, most az - a végére csak sikerül megtalálni az arany középutat a készítőknek...

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2012.12.29. 11:10:56

Onnan lehetett tudni előre hogy Annát kiejtik, csütörtökön és pénteken ő volt a hulladéklapokban (BLIKK BORS). A dalválasztás is egy ilyen kiejtő fegyver, lásd Petra vs Britney vagy a swingesített "Belehalok". Nekem tegnap veszett el a Voice varázsa.

TengerészMacska 2012.12.29. 11:11:37

Nem szeretnék személyeskedni, de aki szerint a hörgés egyelő az énekléssel, annak nincs füle.
Karai vitathatatlanul egyedi jelenség a színpadon, de könyörgöm, így ordibálni Mari néni is tud, bakker....
A kis Henderson meg a náci ballonjában maga a katasztrófa.
Egyébként - bár ez már volt téma itt - elég gáz, h profikat (lsd Nika) vetnek össze a semmiből jött, viszonylag amatőrökkel.

nyuszi01 2012.12.29. 11:13:31

Na jól van, úgy látom, akkor nem csak én nem voltam elájulva a tegnapi adástól... Karai Anna sose volt a kedvencem, na de egy ilyen fostalicska swinger gyerek ellenében kiejteni egy ilyen erőltetett színjáték keretében, az azért már gáz. Csodálom, Sixx, hogy nem említetted meg a Kriszta Réka Piroska paródiaszámba menő Majka-feldolgozását, annak a csajnak nem csak a hangja fülsértő, de még hamis is, és ő is JFK szebb napjait idézte fel bennem. Aki rá azt mondja, hogy jó volt, annak nincs füle.
Somló továbbra se érti szerintem, hogy miért van ott, az értékeléseit se értem sose... Malek Andi műhaja übergáz volt, bár ha természetes lenne, nem állna neki rosszul. De nem volt természetes. Mező Misi döntését nem értettem a végén, mert az oké, hogy Petra most szar volt (és vajon kinek a hibájából??), mert azért egy Britney számot nem lehet normálisan elénekelni, és nem a nagyon magasra tett léc miatt, és Petra ennél sokkal jobb, és jobb számot is kaphatott volna. Az meg egyenesen vicc kategória, ahogy szerencsétlent beállították a vékony táncoslányok közé. Noooormális???
Szilárdot nem véleményezném, roppant kínos előadás volt, nem tudom komolyan, mit látnak benne. Regina és Dénes volt a legjobb, na meg persze Henderson Dávid, bár azt én se értem, hogy miért kellett fellógatni.
A stylingban meg egyetértünk, a lódenkabát mellé érdemes még megemlíteni Henderson Dávidot is, aki úgy nézett ki, mint egy 56-os menekült...

Bérgyilkos Bohóc 2012.12.29. 11:13:53

@shimizu: Szerintem valamit nagyon benéztél. Ez a műsor - elvileg - a hangok versenye. Nem az X, ahol elég fogyatékosok módjára parádézni (lásd K.L. Norbika, bár tény, hogy a mostani előadások körítései elég "parádésra" sikerültek)
Karai Anna kurva hamis volt, úgyhogy szerintem max. a már kötelező hörgési rohamára figyelhettél fel, mert Gájer Bálint nagyságrendekkel jobban énekelt, de nyilván ez az altató swinges stílus nem az, amire felkapja az ember a fejét.

zZz 2012.12.29. 11:14:22

Amit a SoaD számmal művelt, az valami elképesztően ótvar volt :(
Pedig amennyit láttam ebből a csajból, az alapján szimpatikus, de ez egész egyszerűen értékelhetetlen volt, nyomokban sem hasonlított az eredetire, a fájdalom, amiről beszélt a videóban előtte és ami tényleg benne van a számban, abból semmi nem jött ki.
Szüleimnek (akik valami fura okból kifolyólag nem ismerik a SoaD-t) megmutattam az eredetit, reakció: mintha egy teljesen másik szám lenne.
Kár érte.

silverwol 2012.12.29. 11:18:16

Én nem néztem a tv-t, csak hallgattam. A műsor első felében valóban sok volt a gyenge produkció, de később jobbak jöttek. Szerencsére az oda nem való emberek kiestek egy kivételével, az élő adások zsűri döntéseivel sokkal inkább egyet tudok érteni, mint a válogatókon látottakkal (kiv. Fatima).
Egyébként nem értem, _ennyire_ azért nem volt rossz ez a műsor, hogy már a második durván lehordó cikk szülessen róla 12 órán belül. Az X faktor 3. minden adása gyengébb volt a tegnapinál, de ott mégsem volt ilyen kemény a kritika. Fizet valaki azért, hogy lehúzzátok a Voice-t?

A 16 énekesből, ha normálisan felkészülnek és jó dalokat kapnak, szerintem igen jó műsor lesz legközelebb. Több, mint a felének van jó hangja és alig akad 1-2, akinek kifejezetten nincsen. Gondolom ők az elején kiesnek. Remélem legalábbis.

Én még hiszek a műsorban. A reklám egyértelműen túl sok lett már, a csicsát nem láttam, de... a potenciál benne van.

takingsider 2012.12.29. 11:18:34

valaki kapcsolja már fel a villanyt

zZz 2012.12.29. 11:20:27

@shimizu: le kell lombozzalak, Anna pocsékul adta elő. Mondom ezt úgy, hogy szimpatikus kis csajnak tartom.
A számnak rohadtul nem ilyennek kellett volna lennie, nagyon gyengén lett előadva. A melodikus részeknél totálisan hiányzott a fájdalom, az átélés, hörgés pedig az eredetiben nincs és nem is illet bele a számba.

Gyevi bíró 2012.12.29. 11:21:53

Nekem a nézettségi adatok nem stimmelnek. Valahogy mintha az összes tesztnézőnél csak az RTL lenne beállítva... Komolyan mondom, hogy az adás közben a Facebookon is sokkal több volt a visszajelzés, mint az előző adásnál, illetve a visszatérő kritikák sem olyan rosszak. Akkor mégis hogy a fenében csökken a nézettség? Mint a Hobbitnál ahol elkezdték lehúzni a filmet, és hogy milyen kevés a bevétel, mire a forgalmazó villantott, hogy nem úgy van az)?
Úgyhogy van egy büdös sejtésem, hogy a nézettség nem lett kevesebb, de a tesztnézők erősen meg vannak tejelve az RTL részéről...

kerekes pereces 2012.12.29. 11:22:05

@sixx: Nincs mindenhol javítva sajnos, az elején szerepel egy ilyen:
"Karai Anna, Bakonyi Zsolt, Henderson Dénes"
illetve kicsit később:
"A mezőnyből tegnap Husnullina Regina és Pál Dávid emelkedett ki"

valamint:
"spárgába is letoltak Biritney Spears " eggyel több az i betű meggyalázott Britney nevében.

Amúgy a műsor ótvar volt, nem bírtam végignézni, SOAD-nál feladtam.

Tiktaktiktak 2012.12.29. 11:22:08

@zZz: Egyetértek, aki ismeri és szereti ezt a számot, az ijedten kapcsolt el Anna előadása közben, mert nem akarta végignézni, ahogy meggyalázzák...

silverwol 2012.12.29. 11:22:15

Jah... és lassan le kellene állni Henderson Dávid sztárolásával, mert már a csapból is ő folyik és könnyen lehet, hogy ezért nem jön be majd a végén a Tv2 számítása, hogy Dávid nyeri a versenyt. kicsit már túl sok a srácból.

shimizu 2012.12.29. 11:24:59

@Bérgyilkos Bohóc: de nem is a konzervatórium! ha onnan hoznának énekeseket, akkor a kutya nem nézné, mert nincs mit! Akármennyire is a hangok versenye, alapvetően egy szórakoztató műsor. Ha halálosan kifinomult, precíz hangokat akarok hallgatni, akkor nem a TV elé ülök le...

Kaksi Atomerőmű 2012.12.29. 11:25:52

Henderson "Bigyó felügyelő" Dávid...

Samott 2012.12.29. 11:28:43

Nincs nekem szerencsem ezzel a musorral, mindenki odavan erte hogy milyen jo hangok vannak benne, erre amikor odakapcsolok eppen a Bűdi Szilárd gyalaz meg egy Robbie Williams notat... annyi eleg is volt belole. Nyugtassatok meg, o legalabb kiesett, ugye?

shimizu 2012.12.29. 11:29:49

@zZz: hmm Mondtam, h nem ismerem az eredetit, így nekem az újdonság varázsával ily módon tetszett. :) Ez legyen a legnagyobb hibám. :)

csicsa 2012.12.29. 11:31:23

@kovacsattis: Se Pál, se Henderson nevét nem tudja, egy cikken belül kétféleképp írja mindkettőét....BLAMA!!!!

GONOSZ 2012.12.29. 11:31:31

Ja ez kb annyira szól a hangról, mint a fidesz győzelme az emberek jólétéről.

Abril 2012.12.29. 11:32:17

@silverwol: "Az X faktor 3. minden adása gyengébb volt a tegnapinál, de ott mégsem volt ilyen kemény a kritika."
Te olvasod is ezt a blogot, vagy csak hallgatod?

poetesss 2012.12.29. 11:34:47

Sok ponton rémes/rémisztő volt ez a tegnapi adás. SzKT is tud bakizni szegénykém, de annyira aranyos, hogy az ember lánya el tudja nézni neki. :D Legalábbis én így vagyok vele.

Amúgy nagyon jó összefoglaló-kritika, élvezem olvasni ezeket a "helyzetjelentéseket". :)

Tiktaktiktak 2012.12.29. 11:37:07

@Samott: Nem esett ki sajnos :( Vele szemben kiejtették az általában jól éneklő, de tegnap pocsékul teljesítő Pákai Petrát.

Dagda 2012.12.29. 11:38:54

ÁÁÁÁÁÁ
Karain kívül még kik estek ki? Mondtam anyámnak hogy ne hívjon fel, mert majd itt elolvasom. De hiába, mert nincs leírva... most kénytelen vagyok a tv2 honlapjára felmenni.

Tiktaktiktak 2012.12.29. 11:40:20

@Dagda: Kiesett: Karai Anna, Pákai Petra, Kriszta Réka Piroska, Bakonyi Zsol

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2012.12.29. 11:40:27

Az, hogy bevállaltak egy SOAD számot, valahol médiatörténeti pillanat volt (legalább is nálunk, fenn, Északon ebben nem lenne semmi különös), fel is élesztettem a némaságából a tv-t, az azonban tényleg sajnálatos, hogy nem lett jó az előadás. Nem tudom, mennyire a leányzó hibája volt, mert eléggé zavaró lehetett számára az elcseszett koreográfia, úgy elég nehéz koncentrálni a "beleőrülésbe"... Mindenesetre a szar továbbra is szar, lényegi különbséget továbbra sem látok ezen karaoke versenyek között.

Egyszer indíthatna valamelyik csatorna egy igazi zenei tehetségkutatót, saját szerzeményekkel, műfajonként külön versenyeztetve, mert nagyon sok jó zenész (nemcsak énekes) várja a kitörést, és talán még érdekes is lenne. Nagy kertévére nem számítok erre, mert kevesebb a pénz benne, de erre például ott lehetne a közszolgálati...

Dagda 2012.12.29. 11:40:34

@nyuszi01: egyetértünk, szerintem Sixx csak a műsor felét látta, azért nem írt a többiről, pedig lett volna még mit fikázni.

AnnaKarenina 2012.12.29. 11:45:35

Teljesen jogos a külsőségek kritizálása, mert most még nem kellene hozzátenni, vagy pláne nem elvenni kellene a produkciókból, hanem a teljesítményre fókuszálni. Volt olyan, hogy keresni kellett hol az énekest, annyi táncos tengett túl a színpadon.
Mező Misi: (Gyöngyösi Tamás kiesését nagyon sajnálom, de ez már tényleg zárójel.) Pál Dénes vitathatatlan, Pákai Petra azonban és szerintem jobb volt, mint Bűdi Szilárd. Mindkettejüknek lehetett volna jobb dalt adni, de a kettő közötti választásnál Bűdi Robbie Williams-gyalázása sokszorosan rosszabb volt. Itt valami ivararány szempontra gyanakszom.
Malek Andi: Jogos volt a kieső, de Torzsa Gabitól sem voltam elájulva, a refrének között sehol sem volt. Hosszú hajú Schrott Péter, remélem, lesz jobb is.
Caramel: (Berkes Olivért és a vietnami fiút még mindig nem bocsátottam meg. Hien visszanyúlt a múltból?) Érdekes volt, mert Karai Anna egészen jónak látszott elsőre, de a visszajátszásokban bántóan hamis is volt, meg hát ennyiszer nézni egymás után azt a csúszás-mászást... Henderson engem nem nyűgöz le, idegesít az a sok istenkedés, ami vele jár; nem elég, hogy lelkészgyerek, de még isteni fény is árad belőle, most meg repül a színpad felett, ennyi didaktika (negatív értelemben) már zu viel. Gájer Bálint nekem tetszik, nem égrengetően, de jó. (Ő is elveszett sokáig a táncosok között.)
Somló: Szerintem tegnap neki volt a LEGJOBB csapata és nem csak viszonyítva, hanem önmagában, mert mindenki jó volt. Én Weisz Viktor szép hangját odaadtam volna Kriszta Réka Piroska Majkás feldolgozásáért, még ha nem is volt tökéletes, de eredeti volt és jó kísérlet lett, szerettem az egyszerűségét és a narancssárga kalapját. Husnullina Regina (Pál Dénes mellett) a nagy kedvenc, szerintem az gyönyörű, egyszerű, tiszta, amit, ahogyan énekel.

hap9 2012.12.29. 11:46:02

Tegnap én is felkaptam a fejem: "Soad nóta egy kertv-n? " Anna mellett azért tegyük hozzá, hogy Serj sem tudta élőben hozni a számot.

Dagda 2012.12.29. 11:48:08

@Tiktaktiktak: köszi!
Amit KRP művelt a Majka számmal azért végleg eltiltanám mindenféle szerepléstől. Még a mesterek is kerülték hogy minősítsék, annyira szar volt, nem lehetett rá mást mondani mint hog "bátor dolog volt hozzányúlni".
Rapet énekelni olyan mint ír szteppet balettozni.

AnnaKarenina 2012.12.29. 11:50:23

@Dagda: Nem olyan, de ez jó volt. Te biztos egy orthodox rapper vagy. :)

Chuck Νorris 2012.12.29. 11:53:25

sorozatos hibák jellemezték a müsort, kezdödött a háttérriprter buzitsuk/buzditsuk nyekergésével folytatva a versenyzökkel.
Bakonyi mint a TV2 Nicholasa, Schrott lett egy feszes beállásu Stone/sármos nézésü telefonálj nekem Baricz Gergőke hibrid, Torzsát meg azzal akarták eladni ami bejött Rúzsa Magdinál anno. Ez egy nagyon gyenge hármas volt, de legalább most Maleket egész normálisan öltöztettek/sminkeltek.

Somló mester ismét bőbeszédü volt, percekig tartó 4-5 szavas mondatai kellemes felüdülést jelentettek. Neki volt a legkomplexebb csoporta Weisz Viktornak brutál hangja van, a Tatár csaj is nagyon jó volt, ráadásul csinos is, Kriszta Piroska meg hiába jó hangú és kellemes jelenség, egyáltalán nem tudta jazzesen hozni a dal tempóját. Ez mondjuk lehet a zenekar/hangszerelés hibája visszavéve a dal sebességét, ütemváltásokkal lehetett volna ebböl egy jó produkció.

Mezőéknél, Pál Dénes egy szerethető figura, szimpatikus arc, szép a hangja, látszik hogy nem tökéletes a hangja de egy ilyen fazonnál ez megbocsátható. A francia dalt melléfogásnak érzem, elég unalmas volt. A britny dal nocomment kategória gondolom muszáj volt vmi szart kapnia hogy Misike unszimpatikus Büdi haverja továbbmehessen a saját vérgyenge produkciójával.

Caramel csapat - A jazzes srác baromi görcsös volt, ráadásul tenyérbemászó képe van, Karai megint gyenge volt, de legalább hallhattunk egy olyan zenei stilust amit amugy szököévenként ha hallunk kertévékben. Ezért az egyért sajnáltam hogy kiesett. Henderson meg... hát nekem nem jön át megint a produkciója, egy kedves szerethető gyerek, de nekem ne tolják a pofámba mint egy szentet.

rockjano 2012.12.29. 11:54:03

Sajnos egészen elkeserítő volt a tegnapi adás.

Nekem nagyjából ugyan az mint az X kicsit kevesebb bulvárral viszont sokkal amatőrebb módon előadva.

Ha bulvár valóságshow-t csinálunk akkor csináljuk azt és ebben az RTL egyszerűen sokkal profibb. Messze profibban építik fel a szegény roma vidéki srác karakterét, kis helyszíni backgroundal stb... sokkal jobban értik mi kell a népeknek. (és a nézettség őket igazolja)

A Voice nem ez a licensze ez nem annyira bulváros ennek énekvesenynek kellene lennie. OK de akkor csináljuk rendesen. Az énekesek olyanok amilyenek de ha nem annyira jók vállaljuk fel majd kiesnek... nem kell köréjük ez a borzasztó izléstelen táncos körítés, ettől még nem lesz jobb...

Egyébként miért van az ahogy a válogatókon sokkal jobban énekelnek mint az élő adásokban... (ez már az X-nél is így volt egyébként)

Csiszolgatják digitálisan vagy egyszerűen az énekesek nem bírják el az élő show nyomását???

Miért nem teszik át szombatra??? (vagy ők is érzik hogy ez nem annyira jó???) szombaton jóval többen néznék.

Akárhogy erőlködik a TV2 nem tud kibújni a második TV csatorna szerepből...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.29. 11:58:33

@silverwol: ennyire nem volt kemény a kritika az X-Faktornál? olvass már vissza, baszod.

Frenk a hal 2012.12.29. 12:04:11

nem tudom nekem nincs semmi bajon szabó-kimmel-lel. gondolom ez az első ilyen nagyobb szabású tv-s műsora, nem vérprofi, de igenis jól csinálja. nem akarja uralni a műsort, nyilván vannak kötött szerepek amikhez alkalmazkodnia kell, de szerintem jól csinálja. és ha néha bakizik? ezért ne öljük már meg...bár nem lehet összehasonlítani őket, de számomra sokkal kellemesebb jelenség, mint a lihegő, vinnyogó, buta kérdéseket feltevő x faktoros kollégája. és szabó-kimmel még énekelni is tud. kifejezetten szeretem azokat a részeket amikor énekel :-) van aki álszaltót és műanyag űrruhát ránt a hatás kedvéért és van aki inkább énekel egy jót. szerintem az utóbbi jobb ;-)

pamut 2012.12.29. 12:06:02

Mint minden ilyen éneklős versenynél, itt is áttekertem a műsor nagyját, engem senki nem fog vakítani reklámokkal meg süketeléssel.

De ez még így is nézhetetlen volt. Egyedül pár alulöltözött vonagló kurvát találtam érdekesnek az énekesek körül.

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:07:41

megjegyzem Henderson Pityukán azért volt ilyen kabát hogy fel tudják logatni, Karaira visszatérve, vannak sokkal jobban énekelhető SoaD dalok, mint pld az Aerial, nem értem miért nem azt tolták, a vivatévés közönség is jobban tudta volna emészteni. Bár én ugy vagyok vele hogy nő ne énekeljen SoaD dalt, a nőimetál meghalt Biró Icával :)

savrola 2012.12.29. 12:12:28

@shimizu: Mi a halál jó abban, hogy minden számot ugyanúgy ad elő? Mikor először láttam nekem is tetszett, mert egyedinek tűnt. Azóta viszont minden előadásában ugyanazt produkálta. Hatásvadász, de semmi több. Ilyen hörgő sorozatot már láttunk az X-ben Király L. Norbitól. Szerencsére most megszabadítottak minket attól, hogy az egész sorozatot végig kelljen szenvedni miatta.

stirlitz. 2012.12.29. 12:13:39

Ámokott futott, mi? - tette fel a kérdést Stirlitz.

AnnaKarenina 2012.12.29. 12:14:38

@Chuck Νorris: Bíró Icád mindent visz.:)Karai szinte mindegy, szerintem nem elég jó, valami másért csinálhatja ezt, de az már nem a dalolás témaköre.

Gyevi bíró 2012.12.29. 12:17:40

Amin viszont jót nevettem, hogy ha valaki énekelni is tud, attól már félnek? Vicc:
velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/12/29/radics_gigi_miatt_all_a_bal_az_eurovizios_dalfesztival_korul/

Úgyhogy azért ezek a műsorok csak kitermelik végül azt az énekest/énekeseket, akik tudnak is, nem csak hörögnek vagy tangliznak.

AnnaKarenina 2012.12.29. 12:20:46

@Chuck Νorris: A részletesebb elemzésednél látom, nagyjából egyezik a véleményünk. A Rúzsa Magdi-Torzsa Gabi párhuzamodnál esett le magamnak, hogy Torzsa Gabiból nem a vér hiányzott, ahogy Mező Mihály mondotta, hanem az ERŐ.
Somló csapatáról is nagyjából u.azt gondoljuk, de nekem Weisz Viktor ezzel a nagyon jó hangjával is átlagosabb. Kriszta Réka Piroska meg valóban nem volt tökéletes, de attól még ez a dal-átirat nekem nagyon tetszett, még így kicsit "sántán" is. De hát itt meg a közönség döntött.

kamasuka 2012.12.29. 12:24:40

@shimizu:
Anna minden volt, csak jó nem. De ez a kezdetektől.

Dagda 2012.12.29. 12:25:20

@AnnaKarenina: Nem, én világéletemben utáltam a rapet, három kivétellel találkoztam eddig, a Ganxta's Paradise, a Loose yourself és a Belehalok ütötte meg azt a szintet hogy tetsszen.
Én a rockot és a szimfonikus zenét szeretem, meg általában azt amit emberek hangszerrel adnak elő.

kamasuka 2012.12.29. 12:27:05

@shimizu:
Ez az Anna gyerek a tesód, vagy miért-e nagy jóindulat?

Kezdetek óta qurvagáz, de most élőben legalább kijött, hogy mennyire gyenge láncszem.

AnnaKarenina 2012.12.29. 12:27:38

@Dagda: Hülyeséget írtam. "Rapet énekelni olyan mint ír szteppet balettozni." Értelmesebbik válaszom: Lehet olyan, de ez jó volt. :) (Kriszta Réka Piroska nem rapelni akart, hanem egy szöveget felhasználva énekelni.

kamasuka 2012.12.29. 12:28:50

@cantbear:
De őszintén! Ki nem szarja le egyes mérőállomások méréseit, amelyek még az adásszünetben is az RTLKt hozzák ki győztesnek?

tonyk 2012.12.29. 12:28:55

A tegnapi adás akkora foshalom volt, hogy arra nincsenek szavak. Ennyi. Eddig pedig jó volt.

AnnaKarenina 2012.12.29. 12:29:05

@Dagda: Na, pláne. De feljebb írtam, hogy szerintem a rap sincs kőbe vésve.

Zka77 2012.12.29. 12:30:37

Az a SoaD nóta valóban nehezen énekelhető, mert nincs rajta mit énekelni. Egy nagy szar. Nem tudom miért nem kapott a csaj valami előadható dolgot, van ezernyi kellemes metálzene női énekkel, de még egy popszám is jó lett volna, pici hörgéssel feldobva, mint az élő műsort felvezető párbajokon.

Petrának is katasztrófálisan rosszul állt a Britney szám és ő sem tudta elénekelni.

A többiek nagyrésze meg szimplán csak gyenge volt. Nekem az is tetszett, amikor Kimmel bemondta, hogy "Caramel minden énekese megvolt már" :) A kis dugógép :))

Raoul_Duke 2012.12.29. 12:31:07

Szegény Anna nagyon elkúrta a Chop suey-t. Szolnokon hallottam tőle a nyáron, sokkal jobban elénekelte. Hozzáteszem, hogy egy rendes zenei alap rengeteget tudna dobni az egészen, mert ez a puhapöcsű gitár ami alatta ment húzta azért rendesen lefele.

kamasuka 2012.12.29. 12:31:45

@Gyevi bíró:
"Viszont ahogy észrevettem, az énekeseknek is van beleszólása a dologba, mert például a Majka dal a csaj saját választása volt, és mondta, hogy ő ezután is így és ilyeneket akar énekelni."

Hiába Gyevi a világ közepe, DE annyi beleszólása van az énekeseknek a dal kiválasztásába, mint a választóknak a pártok listájába ... :)

kamasuka 2012.12.29. 12:33:03

@TengerészMacska:
És ezek a Pál Dénesek még komolyan meg is lephetik őket. :)

TFL · http://civilzone.eu 2012.12.29. 12:34:34

@silverwol: @sixx: én meg már megijedtem a múltkor, hogy sixx-et is elérte a karácsony szelleme, hog ilyen jókat ír, de most megnyugodtam... :D

kamasuka 2012.12.29. 12:34:38

@nyuszi01:
Nézd meg a személyt, aki a produkciókat összerakta a színpadon! Lakatos Márk mellé állítod, sok a hasonlóság. :)

SzilviBarack 2012.12.29. 12:36:09

@sixx: könyörgöM, írd már legközelebb, légy szíves, könyörgöKnek, már a szinkronizált műsorokban is így mondják szerencsére, helyesen, mivel a "könyörög" iktelen ige. A könyörgöM hiperkorrekt alak. (Könyörgök a bocsánatodért vs. könyörgöm az Úristent.)

Azért még mindig kiemelkedik ez a show az összes többi hasonló magyar gyártmány közül, a körítés és a díszlet fantasztikus. Uhh, Caramel színjátéka kifejezetten necces volt, lerítt róla, hogy művi. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a következő adás, amikor összeeresztik a bandát.

Kurva anyját a TV2-nek amúgy! Normális ember fél 12-kor már pornót vagy horrort néz! Most vagy szedjék két etapra a műsort (bár az sajnos a magyar médiapiacon nem működik), vagy - ez lenne talán a jobb - rakják át szombat este fél 8-ra.

Kérdés: a formátumban hogyan haladnak tovább az énekesek, amikor a létszámuk egyre kisebbre redukálódik? Csapatonként esik ki majd egy egy adásban vagy jön a Megasztáros/X-faktoros formula, azaz adásonként az egész mezőnyből egy fő?

Gyevi bíró 2012.12.29. 12:37:26

@kamasuka: Piroska tegnap a kiesésekor, SZKT kérdésére nagyon hangoztatta, hogy ezt ő így akarta és nem is másképp. Még a mesterek is pislogtak, ha már szembe nem mondták, hogy "édes lyányom, ez most nagyon nem sikerült". De ha ez kell neki...

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:38:21

@AnnaKarenina: Weisz Viktor lemezt én sem vennék, (és le sem töltenék) de ettöl még valóban betöltötte a teret mint ahogy vmelyik Mestre megjegyezte, erös képzett hangja van.
Kriszta Réka Piroska dalában egy pár másodperces rész volt igazán összerakva, én ugy gondolom bossanova stilusban kellett volna ezt a dalt meghangszerelni és lokálhangulatban elhuzottan elénekelni. Valószinüleg alig volt rá idö hogy rendesen megcsinálják a dalt, de nekem érdekes volt ez a feldolgozás, és szimpatikus volt a hölgyike is.
Viszont ez egy erős hármas volt és itt ö volt a legrosszabb ez tény.

kamasuka 2012.12.29. 12:40:37

@silverwol:
Szerintem nem fizet, mert ez tényleg szar volt, viszont érződik, hogy a traktorkészítők most azért pár bérkomment erejéig bepróbálkoznak fikázni a műsort, pl. hogy mennyien nézik.

Mint írtam, ki nem kakilja le, hogy ilyen-olyan lúzerek mit mérnek?

Ha csak a fele igaz lenne belőle a TV2 már évekkel ezelőtt lehúzta volna a rolót, nem pedig HDs Super TV2t és HDs TV2t nyom ki magából 2012ben úgy, hogy pl. a UPC kínálatában még az RTL II sincs benne. :)

kamasuka 2012.12.29. 12:42:35

@silverwol:
Azért annyira nem jó ő, különösen nem 17 évesen, hogy megnyerje.

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:42:40

Amugy olvastam egy érdekes véleményt hogy azért nem jön be a Voice az embereknek. Edűdig minden adásban más arcot látnak, nincs kivel azonosulni hétröl-hétre, és a sok bába közt elvész a gyerek, vagyis tul sok a hasonló jó énekes.

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:43:17

@Chuck Νorris: na ezt jó értelmesen leirtam grat magam

mrmojorisin 2012.12.29. 12:44:03

Bűdi Szilárd produkciója alatt én éreztem magam kényelmetlenöl. Szörnyű volt.

Lucretia/My Reflection 2012.12.29. 12:46:59

Néhol túl sok volt a csicsás ruha és a táncos, volt egy-két gyenge produkció (Büdi meg a Kriszta Réka Majka Piroska) és Somló továbbra is álmatag.

De.

Szabó Kimmel sokkal lazább volt, kezd belejönni, mint kiskutya az ugatásba. Megint jól énekelt, jópofa és szerethető alak, főleg ha párhuzamot vonunk közte és a negédes, művi ördögnő között.

Annának nagy falat volt a SOAD dal, de igazából ez kinek nem lenne az, most őszintén? Valaki írta, hogy médiatörténeti pillanat volt egy ilyen dal egy kereskedelmi tévé tehetségkutatójában, és valóban. Én örültem neki, most az egyszer tökös volt a tv2.

De a dalválasztások tekintetében is ezt el lehet mondani, nagyon eklektikus volt és bevállalós, sok érdemes zenész, énekes dala felcsendült a műsor alatt, ez nálam egy nagy pluszt jelent. (Pláne a faktor után, ahol még 2012-ben is Ciki Martin meg Spice Girls nóták szóltak cédéről.)

Továbbra is üdítő, hogy tényleg a leggyengébbek esnek ki, igaz, Petra helyett mehetett volna Büdi, de majd jövő pénteken...

fran7 2012.12.29. 12:47:41

Pont a Karai Anna System gyalázást hallottam ebből a műsorból. Ha Safarovért nem indítottak ellenünk az örmények háborút, akkor ezért ki kellene tűznünk a fehér zászlót. Nincs mentségünk. A Henderson csávót láttam még, amint elröptették. Inkább Stone angolján hörögve hallgatnám a Kislányt a zongoránál, mint ezt.

Lucretia/My Reflection 2012.12.29. 12:51:42

Ja és a legfontosabbat kifelejtettem.

Pál Dénes... Jóképűbb, mint Vastag Csaba, szerényebb, mint Tabáni István, szebb hangú, mint Kocsis Tibó és szerethetőbb, mint Oláh Gergő.
Ha a tv2 nem veszi észre, hogy micsoda aranyhalat fogott ki megint és "visszadobják", mint annó az imént felsorolt 4 rtl klub győztest... Akkor tényleg nem érdemes csinálni az egészet.

ÉS TEGYÉK MÁR ÁT SZOMBATRA, KÖNYÖRGÖM! Még én is majdnem megfeledkezem róla a hülye péntek esti kezdés miatt, pedig engem érdekel.

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:53:03

Pál Dénesröl jutott eszembe. Tudtátok hogy egy megkeresztelkedett Perui öslakós találta fel, és róla nevezték el a Pálinkát? Na szóval a Pálok minden okosságra képesek a végén még Voicét is nyernek. :)
Bár én a Szécsikreknek drukkolok, de Dénes gyözelme miatt se sirnék.

Chuck Νorris 2012.12.29. 12:57:01

@Lucretia/My Reflection: Vastag Csaba egy nyálgép, A pityergő teremörnél senki sem lehet szerényebb, Kocsinak tök más a hangszine, Oláhot meg meg nem igazán a személyisége miatt szerették hanem mert jó énekes :)
Az igazi aranyhalak meg a Duna tévén vannak/voltak.

kamasuka 2012.12.29. 12:57:26

"Mező Misi: (Gyöngyösi Tamás kiesését nagyon sajnálom, de ez már tényleg zárójel.) Pál Dénes vitathatatlan, Pákai Petra azonban és szerintem jobb volt, mint Bűdi Szilárd. Mindkettejüknek lehetett volna jobb dalt adni, de a kettő közötti választásnál Bűdi Robbie Williams-gyalázása sokszorosan rosszabb volt. Itt valami ivararány szempontra gyanakszom."

Gyöngyösi kezelhetetlen, ráadásul nem egy nagy hang, így nem csoda, hogy nincs bent. (Az Interesting Drugot azért meghallgattam volna tőle Morrisseytól. :D)

Bűdi meg Misi haverja, így talán nem véletlen, hogy még egy kör erejéig bent maradt.

@savrola:
Az a gond, hogy akkor mit látott benne Caramel korábban a többi kiesővel szemben, ha ez a lány a hörgésen kívül tk. semmit sem tud erőteljesen élőben kiénekelni? Akik kiestek vele szemben, azok akkor miért is estek ki?

kamasuka 2012.12.29. 12:59:51

@Dagda:

Akkor nesze neked egy kis John Legend and The Roots! ;)

www.youtube.com/watch?v=rW1V94mwbDo

Gyevi bíró 2012.12.29. 13:00:09

Nyugi emberek, a lényeg, hogy a jobbak maradtak bent, pár gyengébb meg becsúszott. De nem arról szól a műsor, hogy kiesik valaki? Na majd jövő héten a gyengébbek közül is megy pár, aztán meg marhatjuk egymást, ki a jobb :-) Vagy szidjuk azt az egy gyengét, aki véletlenül bent marad... :-)

silverwol 2012.12.29. 13:02:14

@sixx: Nem, határozottan nem baszom :p.

Az X-faktornál egyszer sem láttam, hogy dupla lehúzó kritika jelent volna meg másnap reggelre az index főoldalon. Erre gondoltam. Nem csak ez a cikk magában, a másikkal együtt erős főként.

audia6v6 2012.12.29. 13:02:22

Én ott voltam tegnap az élő műsoron. Azt kell mondjam, nagyon profin szerkesztik a műsort. Ott ülve minden mester döntése ésszerűnek és jogosnak tűnt. De tény, hogy az énekesek körüli show elemek nagyon elvitték a nézők figyelmét. Néha komolyan kerestük az énekest a szinpadon... Vicces volt, hogy a hangbeállításoknál, a műsor előtt felhívtak egy csajt a nézők közül (nem volt beépített), hogy egy pólóért énekeljen acapella pár sort. Na, akkorát énekelt, hogy csak pislogtunk. Mondták is neki, hogy jövőre várják versenyzőként. :-)

Gyevi bíró 2012.12.29. 13:03:50

@silverwol: Várj, az a másik a Velveté, nem sixx-é. A velvet mindig örült, ha rúgdoshatja a Voice-t, és az X-faktort éltette. Ezzel szemben sixx sokkal reálisabban látja a dolgokat, és hol ide, hol oda rúg, amikor kell :-)

kamasuka 2012.12.29. 13:05:15

@Gyevi bíró:
Aztán jön egy olyan kitárulkozás, mint Bokor Mariannának a Blikkben. :)

Dr. GGG77 2012.12.29. 13:05:32

A múlt héten már kezdtem dicsérni a műsort, de ez a tegnapi a Megaszar legrosszabb pillanatait idézte.

AnnaKarenina 2012.12.29. 13:08:52

@silverwol: Csak (megérdemelten) lehúzó kritika volt az X-faktorral kapcsolatban. :) Csak Oláh Gergő és valamennyire Antal Timi tudott ott menteni valamit. Az X-faktor meghalni látszik, pedig volt az jobb is az elején.

SarahConnor 2012.12.29. 13:11:40

Karai Anna márpedig jó volt. Henderson Dávidnál mindenképpen jobb. Én Bálintot is erősnek tartom, azért lehet, hogy valakinek nincs ínyére a műfaj, amit tol, de elvitathatatlan a tehetsége. Anna pedig egy üdítő színfolt volt és annak hiteles. Én nem hallottam hamisnak sem...

Bálint és Anna közt tényleg nehéz a döntés, mert mindkettő érdemes lett volna a továbbjutásra, azért reméltem, ad egy esélyt a stílus, amit ez a lány képvisel.

Pákai Petra miatt haragszom, mert kicsesztek vele. Mi volt ez a szám? Akkora tüdeje van annak a lánynak, miért nem tolt el egy Proud Mary-t vagy bármilyen hangkieresztős számot? A nép is ezt várta tőle. Extrém rossz dalválasztások jellemezték Misi csapatát, Bűdi Szilárd meg egyszerűen nem gyere be, úgy ahogy van. Neki adhatnak bármit, én bizony lehalkítom.

Torzsa Gabi meg nyomhatott volna egy kis erőt abba az egész pofás kis Palya Bea-dalba, könyörgöm, ki hallott már ilyen dalt ilyen bágyadt előadásmódban? korrekt volt, de lapos. Mondjuk azért a továbbjutás befigyelt.

A sztájlisztot külön köszöntöm. Henderson kabátja kiégette a retinámat, oké, heveder volt rajta/alatta, de nem lehetett levenni róla az első adandó alkalommal? És szebb nem volt? Gabi 10 kilóval nehezebbnek látszott abban az értelmezhetetlen szoknyában, mindez bőrdzseikvel, grat... Pákai Petra meg itt is kapott... mindenki tudja ugye, hogy súlyfelesleggel küzdő embernek három dolog nem ajánlott: tapadós nadrág, fényes anyagok és felül bő, derékban szűk zsákfelső... Itt mindhárom megvolt.
Péter kabátja meg ultragáz volt, főleg a garázsrockeres- atlétás- bőrnyakláncos szerkó felett... nagyobbat ütött mondjuk, hogy mennyire szétqrta azt a jó kis Aerosmith dalt.

Általánosságban a szerkókon többet szörnyülködtem, mint a dalokon, a sztájlisztot küldtem volna haza Karai Anna helyett.

kamasuka 2012.12.29. 13:11:40

@Chuck Νorris:
Akkor Karai mit keresett bent idáig, és a Quan gyerek miként verte ki Fatimát? :D

AnnaKarenina 2012.12.29. 13:15:18

@kamasuka: Gyöngyösi Tamás nekem jó volt. Néha nem a hangterjedelem és szépség számít. Tudjuk ezt a nagyon nagyok között is.
Szomorú lennék ha Bűdi Mező barátja lenne, egy haver, az talán lehet. De szerintem Mezőnek már a megforduláskor volt némi csalódása Petrában, előbb-utóbb mennie kellett volna. Tegnap nem volt benne sem elég erő, ezért kellett volna olyan számmal jönnie, ahol nem azon filóznak sokan, hogy ez most paródia, vagy irónia és jól el tudja énekelni. De Bűdi minősíthetetlen volt, most derült ki, hogy NINCS hangja.

kamasuka 2012.12.29. 13:15:32

@Fenimore:
"Én nem hallottam hamisnak sem..."
Máskor kérlek a hangot is nyomd fel a tévéden!

kamasuka 2012.12.29. 13:18:03

@Fenimore:
Talán mert Gabi 10 kilóval nehezebb, azért. Amit ez a Lakatos gyerek csinált belőle az élőre, na az tényleg zseniális, ismerve az alapanyagot.

savrola 2012.12.29. 13:19:33

@kamasuka: Ezt a kérdést szerintem Caramelnek kéne föltenned. Én páros lábbal rúgtam volna ki a párbajról az első hörgőhangjának pillanatában, mert már akkor leesett, hogy ez az egyetlen, amire ez a csaj építeni tud. Valamikor 7-8 éve felfedezhette magának, hogy ez milyen jól megy neki, és most úgy gondolta, hogy ezt el tudja adni. Csak kicsit gáz, hogy erre próbál felépíteni egy komplett karriert. Haverom megjegyzése volt frappáns: "ez még a Boci-boci tarkába is belehörögne." :)

silverwol 2012.12.29. 13:20:13

@Gyevi bíró: Ok, lehet, de azért ha nem baj, továbbra sem baszom :)).

kamasuka 2012.12.29. 13:24:23

@AnnaKarenina:
Remélem olvassa a blogot, úgyhogy feltettem. :)

savrola 2012.12.29. 13:24:57

@Fenimore: "Karai Anna márpedig jó volt." Ja, vonaglásban, térdepelésben, meg hörgésben! Egy olyan számot "énekelt", amiben három hangot kellett volna eltalálni, nem túl messze egymástól. Ez sem sikerült neki, pedig elvileg ez az ő műfaja. Ennél nagyobb ziccert nem is kaphatott volna. Tovább akarták juttatni azért kapta ezt a számot, de még ezt sem tudta kihasználni, így repült, jogosan. A Moulin Rougeban biztos sikeres lenne, pláne ezzel a szerkóval (és persze hörgés nélkül).

SarahConnor 2012.12.29. 13:28:57

@savrola: ez a te véleményed, az előző meg az enyém. Nem egyeznek. Mi legyen?

Chuck Νorris 2012.12.29. 13:33:40

@kamasuka: bár nem jöttem rá melyik nagy bölcseletemre reflektáltál, de válaszolok :)
Karait a hangja alapján, már eleve be sem tettem volna. Inkább arra utazott a stáb, hogy kell a a voice produkciónak egy merész stilusu valaki aki talán jobban megosztja az embereket és ezáltal többen nézik a müsort.
Fatime/Nguyen. nekem sem a békafejü vietnyomi sem egyiptomiromaFatima nem szimpatikus, felölem mehettek volna mindketten a levesbe, helyettük vigaszágon a Berkes mamát betehették volna.
Gondolom Caramellnél sok minden belejátszott a döntésébe a fülére kapott utasitásokon kivül. pld a régi szép emlékek Hiennel meg Fatima müsorhoz való kutyakaka hozzáállása.

savrola 2012.12.29. 13:41:09

@Fenimore: Meg Caramelé, meg a szerkesztőké is (meg a nézők sem neki adták a legtöbb szavazatod, de ezt már csak halkan jegyzem meg), ezek szerint...
De nem kell, hogy bármi is legyen. Bocsánat, hogy le mertem írni, és vitatkozni mertem!

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.12.29. 13:43:08

Ilyen katasztrofális feldolgozásokat már rég hallottam. Eleve félrement a dolog egyeseknek ott hogy valamit nagyon meg akartak mutatni, csak nem azt hogy hogy énekelnek.
Pákai Petra rá volt állva hogy akkor ő most megmutatja dagadtan is szexi és hogy ő spárgát is tud nyomni, Karai Annának mindegy csak höröghessen ének helyett. Kriszta Réka Piroska Majka feldolgozásánál tényleg azt vártam hogy bejön valaki a színpadra és elveszi a mikrofont. Mindegyikük le***** a nézőket és lenyomta azt ami a fejéből kipattant. Remek kieső nóták voltak. Már az is felmerült bennem hogy le lettek osztva a szerepek, ezt tudva legalább tomboltak egy jót utoljára. Ha pedig tényleg őszinte volt akkor ez a mentorok szégyene hogy hagyták. Mindegyiküknek olyat kellett volna tolni ami nekik a legjobban megy.

szembemilla 2012.12.29. 13:49:20

Csak nekem nagyon furán sötét az egész stúdió?

Pyra · http://www.youtube.com/eddievantotem 2012.12.29. 13:51:32

Ez is csak egy a kertévéken futó elfelejthető csirkekeltetők közül...

...néha ugyan produkálnak meglepetéseket: pl. még soha sem láttam tehenet spárgázni! :D

bug jr. 2012.12.29. 13:52:48

dobtam egy hátast, vagyis felébredtem amikor meghallottam a chop suey-t, maxi riszpekt és köszönet érte, kár hogy aztán végül karamell becsicskult és nem merte továbbvinni a csajt

bug jr. 2012.12.29. 14:02:17

a debellával viszont direkt kibasztak, hülyét csináltak belőle, csak a piros lakkruhát felejtették el ráadni, úgy lett volna teljes a kép. ha ő akarta elénekelni csakazértis alapon akkor elnézést, mindenesetre rettenetesen kellemetlen volt.

kristofxx 2012.12.29. 14:09:02

Már megint a Szabó Kimmel volt a legjobb.

Tiktaktiktak 2012.12.29. 14:14:27

@szembemilla: Nem csak neked tűnik annak....furán sötét és furán nagy az egész stúdió, amikor nem elől, a mesterek szájában táncolnak+énekelnek, nem tudod eldönteni, mit mókolnak ott a háttérben...

SarahConnor 2012.12.29. 14:25:05

@savrola: kedves Savrola, együnk lószart, mert 10milliárd légy nem tévedhet, ugye? Bocs, de mikor véleményt formálok, nem szoktam figyelni sem Caramelét, sem az sms-ező népségét. Nem fogok valamit/valakit azért utálni, mert egyesek nem toltak rá sms-t, vagy mert alulmaradt valakivel szemben.

Ami meg a vitát illeti: az nem vita, hogy keresetlenül, ellentmondást nem tűrő hangnemben letuszkolod a torkomon a véleményed. Érdemi vitára bármikor hajlandó vagyok, ez nem az.

kitrejoöf 2012.12.29. 14:25:11

"no meg bakizó Kimmel, aki képes volt azt mondani, hogy inkább elhallgat, mert megint elkapcsolnak a nézők" Ez nem így történt.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.29. 14:26:31

Számomra Karai Anna (volt) a Voice Csobotadélja. Ha csak megláttam kés után matatott a kezem. De sajnos hallottam is.
Alig néz(t)em a Voice-ot, de őt pont mindig sikerült kifogni. A hörgésen túl nem sok minden szorult beléje, amitől "érdekes" lenne. Énekes, semmiképp.
Tegnap tényleg meggyalázta a SoaD-ot, sose felejtem el neki.

Azonosító 2012.12.29. 14:28:37

Érdekes, nekem ez az adás valahogy sokkal jobban tetszett, mint a múlt heti. (Lehet, hogy lejjebb estek az elvárásaim, vagy többet ittam?)

Külön kiemelném a koreográfust, akinek a kreálmányai most valahogy sokkal ötletesebbnek tűntek számomra, és kevésbé erőltetettnek, mint legutóbb.

Torzsa Gabi: szerintem itt még nem ébredt fel a hangmérnök, mert főleg az elején alig lehetett hallani az éneket, ráadásul az énekesnő is elbújt a zenekarban. Ettől eltekintve hallgatható volt, noha nem rajongok Palya Beáért.

Schrott Péter: istenkirály a srác, szerintem nem volt ezzel semmi gond. (ok, leszámítva talán a szélgépet)

Bakonyi Zsolt: nagyon harmatos előadás volt, megérdemelten esett ki az énekes. Közben azon gondolkodtam, hogy mi lehet a baj: túl nagy a terem, túl visszhangos, nehezen hallják magukat az előadók?

Pál Dénes: szerintem a nap legjobb produkciója volt (bár néha azért voltak kétségeim, hogy a dallam ennyire tekervényes-e, vagy Dénes tévedt-e el picit).

Weisz Viktor: "kecskevibrátó" :) Komolyra fordítva, nem kenyerem ez a Jimmi-féle "minden hangba belehalok" ének

Kriszta Réka Piroska: nem jött át. Valahogy a hangszíne nem passzolt ehhez a dologhoz. Az egyik leggyengébb szám volt ebben a részben.

Husnullina Regina: egész jó volt, de semmi extra. Tetszett a minimalista színpadkép.

Bűdi Szilárd: na őszintén szólva erre az előadásra egyszerűen nem emlékszem. Vélhetőleg nem volt se túl jó, se túl rossz.

Pákai Petra: végig azt találgattam, hogy mi az ott a kezében. Egyébként elég feledhető produkció volt, de legalább érdekes (valamennyire, bizonyos értelemben).

Karai Anna: a másik leggyengébb produkció volt, pedig őt eddig bírtam. Vannak olyan ajtók, amelyeket nem kell mindenáron kifeszegetni. Engem egy ilyen önvagdosó, semmisejó, jajjdefáj, derossznekem csaj lelkivilága nem érdekel. És bűnrossz, hamis volt az ének is.

Gájer Bálint: ez tetszett. Pont a hang szempontjából nem volt nagy szám, de minden más szempontból, üdítő, érdekes előadás volt, noha a kamera gyakran megfeledkezett az énekesről.

Henderson Dávid: a kis üdvöske. Röptetni (és kikacagni) nem tudom, miért kellett. Egyébként meg jó volt, mint mindig. Más kérdés, hogy hozzám nem áll közel. De jó volt, ezt meg kell hagyni.

uarempty 2012.12.29. 14:30:53

@Chuck Νorris: Szerintem az öregasszony vernyákolásából már túl sokat nem lehet kihozni..Nem véletlenül nem lett belőle sokminden.De szeretem az ilyen "okosakat" , akik megmondják a "tutit" :D van elég öreglány, aki nyavikol, nem kell még1 tucat.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.12.29. 14:31:56

Az Anna volt a jócsaj faktor a műsorban, a szerkesztők részéről felelőtlenség volt kirakni.

Így ugrott a vége felé legalább egy cicis magazin felkérés, pedig az tud dobni a nézettségen meg a bulvár érdeklődésen.

Kár érte. (amúgy ki nem nézném egy ilyen szőke lányból, h erre a stílusra gerjed)

Monkeygirl 2012.12.29. 14:32:15

Nem vonom kétségbe egyik előadó tudását sem, de néha az volt az érzésem, hogy más számot játszik a zenekar, megint mást énekel az énekes. Abszolút igazat adok a blog írójának abban, hogy már-már giccsparádévá silányították a műsort. Azt gondolom, a kevesebb több lett volna, s itt elsősorban én is a közreműködő táncosokra és a jelmezekre gondolok. Szegény Pákai Petrát csak sajnálni tudom, mivel azt gondolom, nem ő találta ki, hogy ezt a számot adja elő. Na, úgy is sikerült a dolog... Henderson Dávidot sem irigyeltem, mikor a szám közepén megreptették. Elég lehetett így elénekelni a dalt, már ezért a teljesítményért is megérdemelte a továbbjutást. Néha az volt az érzésem, hogy a mesterek és én más műsort nézünk, mert időnként -enyhén szólva- a valóságtól elrugaszkodott értékelést adtak az énekesekre. Szegény Mező Misinek, ha véletlenül megpróbált valakit reálisan értékelni, egyből torkára forrasztották a szót a mesterek. Regina viszont a maga egyszerűségével és saját zongorakíséretével nagyon tetszett. Pál Dénes, nagy kedvencem, róla nem tudok elfogulatlanul írni :)

uarempty 2012.12.29. 14:36:20

@Pyra: "
...néha ugyan produkálnak meglepetéseket: pl. még soha sem láttam tehenet spárgázni! :D"

Ez a másik szégyen...sixx-et nem is értem, hogy nem fikázta le :D Jézusom...egy passzos domina szerkóba toltak be a szinpadra, egy rohadt túlsúlyos sertést..ne szórakozzanak már!Egy ilyen telefosott búvárruhával nem lehet tarolni!!!
Ismerünk elég sok prímatonnát, akinek nagy tüdeje és szép TELT hangja van..Nem véletlen ugye :D:D:D:D:D De kit érdekel?és még spárgát dobott a végére, óriási.Ha lett volna önkritikája a misinek meg agya, akkor szépen rávaló bő cuccokban elénekelt volna egy szép dalt..bár ettől még a vizuális megvalósulása több mint tré, de legalább az önámítás és megszégyenítés megmaradt volna.

uarempty 2012.12.29. 14:38:15

@uarempty: megmaradt - elmaradt volna, így a helyes...

A soad számra én is felkaptam a fejem, habár nem vagyok rákker, de ritkán hallani ilyet ker tv-ben :D vicces volt, ahogy a kis csaj vergődve gyalázta a számot.Már az előző körben ki kellett volna esnie.

CernaGeza 2012.12.29. 14:40:36

A Majka-szám egészen brutális volt, mint egy tökrészeg karaoke, vagy ilyesmi.. Hörgő Anna pedig hörgött, na.:) Lakatos M. kiesett már?

kamasuka 2012.12.29. 14:45:21

@pushpang (univerziális határeset):
Na akkor kb. ugyanúgy érzünk. Annyira, de annyira nem értettem, hogy mit keresett az élő adásban. Nyomták, nyomták, de élőre elfogyott a szusz alóla.

kamasuka 2012.12.29. 14:48:48

@klarky:
Miért is volt ő a jócsaj? Két ikercsaj bent van, Torzsa Gabiból jónőt csinált Lakatos, ott van még a tatár csajszi, stb.

pucros 2012.12.29. 15:01:54

Első élő adásnál nagyon kevés lóvé jöhetett szavazatokból, ezért kitalálták, hogy hagyni kell fenébe énekhangközpontúságot, és X-faktorra kell menni inkább.

De most átestek a ló túloldalára, mert az X-faktorsággal úgy látszik törvényszerűen együtt jár az énekesek sok hibája, amit az értékelésekben tagadni kell. Ettől igen durván sérül a voice brand, és az nem megy büntetlenül.
Kíváncsi vagyok, legközelebb mi lesz a szint ezek után.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.29. 15:31:43

Számomra teljesen érthetetlen, hogy hangosítás miért olyan szar a kezdetektől fogva a Voice-ban?
Mert hogy a háttér és a díszletek mindent elsöprően és alul múlóan bazáriak és förtelmesek, az ember szeme kiég, mire vége a műsornak, de hogy az énekesek hangját nem, vagy csak alig lehet időnként hallani, azért az durva.

Monkeygirl 2012.12.29. 15:34:19

Szerintetek nem ugyanaz az ember ír minden egyes énekes és mester helyett a Facebook hivatalos rajongói oldalaira? Gyanús nekem a stílus és hogy ugyanazok a smiley-k tűnnek fel mindenütt.

Chuck Νorris 2012.12.29. 15:37:14

@uarempty: na te is okosan kiragadtad a lényeget, én pusztán megemlitettem hogy szivesebben néztem volna még ezt a finom urihölgyet, mint egy vrekegő vietnamit vagy a megnemértett Fatima müvésznöt. mellesleg ez a "vénasszony" nem véletlenüól elég sokminden volt már, gyanitom több minden mint ami valaha te vagy én leszek.

Dagda 2012.12.29. 15:39:32

@kamasuka: inkább a ribancfaktornak felel meg, bár nekem személy szerint bejön az a külső megjelenés amit ő képvisel. Legalábbis feltűnő, ha nem is feltétlen egy természetes hamvas szépség. Néztem volna még én is egy darabig de amit a Chop Sueyvel művelt az tényleg gyalázat.

stirlitz. 2012.12.29. 15:40:51

@silverwol: szerintem hagyd, roppant tirpák ez a csávó. Mindig is az volt - gondolta Stirlitz.

Chuck Νorris 2012.12.29. 15:45:06

@kamasuka: ne már hogy a Torzsa Gabi jó csaj? az arca helyes de a hajszintól meg a frizurától én hideglelést kapok. (az alkat izlés dolga de sztem mesze van a jócsajtól az övé :) Az ikrek meg még fiatalok, 16 éves lányokat ne tegyünk már egy kategóriába mondjuk a kimondhatatlan nevü Reginával aki tényleg helyes nő :)
Abban egyetértek hogy Karai sem jócsaj :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.12.29. 15:59:18

@kamasuka: Nyilván ízlések és ízlések közt van/lehet különbség, de azért amikor a bemutató filmecskében együtt vacsorázott a stáb és megjelent a kis fehér csipke miniben azért nekem megállt a kezemben a söröspohár. :-)

2012.12.29. 16:12:11

@Dagda: Teljes mértékben igazad van. Minősíthetetlen volt. A System of Dawn vagy hasonló nevű együttes zenéjének feldolgozása énekben király volt, és a koreográfiával is, pedig messze áll tőlem ez a stílus, mégis tetszett.

Filter Ákos 2012.12.29. 16:12:28

Legőszintébb sajnálatomra nagyon egyetértek a cikkel. Tegnap pont ugyanezeket gondoltam én is, miközben néztem ezt a szart (kivételesen szomorúan írom le ezt a szót egy műsor kapcsán).
Hosanna Dávid meg Dünnyögő Dénes a két favoritom pillanatnyilag. A többiekre konkrétan nem emlékszem, mert a melegfelvonulás az előtérben elvonta a figyelmemet.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.29. 16:14:01

@shimizu: Karai Anna hamis volt, mint állat.

Filter Ákos 2012.12.29. 16:14:28

Ami viszont pozitív, hogy Malek Andrea mintha kijózanodott volna az élő adásra és néha még értelmes kritikákat is meg tud fogalmazni Somlóval ellentétben.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.29. 16:21:01

@nyuszi01: "mert azért egy Britney számot nem lehet normálisan elénekelni, és nem a nagyon magasra tett léc miatt, és Petra ennél sokkal jobb"

Azért Britney annak idején, tizenévesen egész jól elénekelte.
Hát nehogy már ne lehetne ezt elénekelni. Aki meg nem tudja, az mit keres a Voice-ban?

gergey 2012.12.29. 16:29:45

Weisz Viktorról alig esett szó, pedig hang alapján meg is nyerhetné ezt a Voice-t.
A Somlóra meg nem lehetne ezután a műsor után egy rossz szót se mondani. Tegnap ő fejezte ki a legértelmesebben magát és nem is 1-2 szavas észrevétele volt. De valaki már "divatból" cikizi csak úgy látom.

A Tyne folyó déli partja 2012.12.29. 16:36:19

@bug jr.: és felismerted? mert az előbb én meghallgattam a bevágást, és míg nem kezdte el a szöveget, én bizony rá nem jöttem, hogy az az....

A Tyne folyó déli partja 2012.12.29. 16:41:00

@csizo: az, amit a leányzó előadott, köszönőviszonyban sincs az eredetivel, úgyhogy szerintem a stílusról inkább ne nyilatkozz.

fehérzorro 2012.12.29. 16:43:40

Érdekes,hogy Weisz Viktort meg sem említi a cikk írója,pedig szerintem ő volt a legjobb tegnap.

savrola 2012.12.29. 16:50:33

@Fenimore: Bmeg, te jöttél azzal, hogy ez az én véleményem, erre volt válaszom, hogy sorry, de nem csak az enyém. És Karai Anna nem azért volt sz.r mert sokaknak ez a véleménye, hanem azért, mert 3 hangot nem bírt eltalálni, és mert hatásvadász módon használja ki egy bizonyos adottságát. Ez nem vélemény, vagy vita kérdése, hanem tény. Persze, ha ez neked tetszik szíved joga, ez ugyanúgy nem vita kérdése. Csak ettől még ez a teljesítmény nem felel meg azoknak a követelményeknek, ami alapján helye lenne egy ilyen műsor további részeiben.
Összességében sajnálom, mert élőben az első próbákon is jónak tűnt a csaj, azt hittem, hogy van benne spiritusz és kreativitás, és vadság. De ehelyett csak egy momentum köré felépített imidzs van, amin semmi pénzért nem hajlandó változtatni. Ebbe bukott bele. Jogosan! (Az más kérdés, hogy a mesterének ebben mennyi szerepe van...)

SarahConnor 2012.12.29. 17:05:40

@savrola: Ahogy az én véleményem se csak az enyém. Ettől még nekem se lesz igazam. Megint csak: most mi legyen? Tehát hova vezet ez?Sehova. Nem kell felkapni a vizet.
Anna ugyebár Hendersonnal szemben maradt alul, akinek vitathatatlanul nagyobb tábora ül a tévé előtt, mint Annáé. Anna műfajának rajongói viszonylag qrva kevesen seggelnek péntek este a tévé előtt, szemben a 14-15 éves kislányokkal, akik szeretik a szőke mutáló 17 éveseket. Most akkor legyen reprezentatív az, hogy kire hányan szavaznak? Vagy hogy mit súgnak Caramel fülére?

Szerintem legyen inkább reprezentatív az, hogy jött valaki, akinek van egy egyedi(bb) stílusa és el mert tolni egy SOAD dalt egy kertévében, talán közel se tökéletesen, szemben a 17 éves lelkészfiával, aki a sorban kábé a nyolcvanadik, aki análisan megerőszakolta a jól bejáratott tehetségkutatós himnuszt, az Incomplete-et.
Nem fogok ehhez tapsolni. Akkor vágja magát hasra Caramel a színpadon és üvöltsön el egy SOAD nótát, izomból fogok nevetni.

Jó csaj az Anna, végre valaki, akit meg lehetett volna jegyezni és különböztetni a többitől, aki kiteszi a lelkét és a tüdejét a színpadon, később még fejlődhetett volna, vagy lehetett volna jobb számot adni neki, de íme a bizonyság, hogy a nép a "szegény ember legkisebb fia" típust szereti. Aki repül. És nyálas. Pont.

Ja és amúgy az jutott még eszembe, hogy talán Anna mégis jobban járt volna, ha Misit választja mesternek. Kicsit műfajidegen volt a döntése, hogy Caramel-hez megy. Nem ez tett be neki?

uarempty 2012.12.29. 17:23:14

@Chuck Νorris: Nekem egyébként mind1 teljesen.Vénjány, vagy vietnámi.Arról meg, h ki mit ért el ne beszéljünk.Populáris vackokat vernyákolni nem egy über teljesítmény, mondjuk azt, h sokban nem viszi előre a társadalmat, szórakozásnak elmegy, kinek szája-íze szerint, de semmiképp nem nevezném teljesítménynek.Akár te is többet elérhettél már eddig mint ő.Megjegyzem, h a párom nézi ezeket a vackokat, ha rajtam múlta, éhen halna az összes ilyen wannabe karahoki palánta, meg úgy nagyjából az összes :D

uarempty 2012.12.29. 17:38:14

@uarempty: lényeg, h ne kelljen dógozni ugye, mert kornyikálással azért jobb zsét keresni.

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.12.29. 18:14:15

előadóművészi alapszabályok kerültek megszegésre tegnap:

- kövérekre nem adunk szexi ruhát
- gyenge hangúakkal nem énekeltetünk erős dalt (SOAD)
- senkivel nem énekeltetünk Robbie Williamst meg Britney Spearst, olyan dalokat amiken csak veszíteni lehet.

Bálint volt a legjobb tegnap, meg Viktor. Komfortzónából kilépve lesznek bajban sokan, pl. Dávid is.

savrola 2012.12.29. 18:18:10

@Fenimore: Uhh! Nem érted. Teljesen irreleváns, hogy ki volt Anna ellenfele, önmagában volt sz.r nem relatíve. Az is teljesen irreleváns, hogy ki a mentora. Mező sem választhatott volna jobb dalt neki, mégis sikerült elkúrnia. Mint ahogy az is mindegy, hogy melyik stílusnak hány rajongója van. Anna mind a három produkciója egymástól teljesen különálló stílusú zene volt, ehhez képest ő ugyanúgy tolta le őket! Ezt messze nem nevezném egyedinek. Fogta a hörgését és mindenhová copy+paste-elte. A tegnapi dalt sem ő választotta, úgyhogy még csak bátornak sem bátor. Mindentől függetlenül megérdemelte a kiesést. Pont.

bitond 2012.12.29. 18:20:39

Nekem Dénes az első perctől kezdve a kedvencem (meg még kb 3 van). Francia sanzonokat kedvelő ritka példányként borzasztóan megörültem a számának, egyúttal tartottam is tőle. Örülök, hogy nem égett be vele, sőt talán...

ynwa 2012.12.29. 18:39:32

Fogjuk mi még látni Torzsa Gabit ahogy duetet énekel vvLeoval a Nóta TV-n

@Fenimore
...hogy Caramel-hez megy. Nem ez tett be neki?

az tett be neki h senki nem homályosította fel...soad 'dallal' péntek este otthon ücsörgős közönség előtt ne próbálkozzon...

shimizu 2012.12.29. 18:39:43

@Fenimore: teljesen egyetértek -_-

AnnaKarenina 2012.12.29. 18:47:16

@fehérzorro: @gergey: Weisz Viktornak szép hangja van, de rám pl. semmilyen hatással nincs, a tegnapira is csak azt tudom mondani, hogy szép vót. A közönség tovább is juttatta.
Nekem Kriszta Réka Piroska sokkal jobb volt, pedig nem volt tökéletes a produkció, de nehezebb is volt a feladat, és szerintem volt abban tehetség, eredetiség. Nekem tetszett nagyon. Husnullina Regina meg egyszerűen zseniális a hangjával, a megjelenésével, na, neki aztán túl sok körítés sem kellett. Pál Dénes ugyanez pasiban. Bálint is tetszett, azt nem mondom, hogy zseniális, de jó, élvezetes.
@gergey: Somlót imádom, becsülöm, de tegnap tényleg belekeveredett a transzplantáció rejtelmeibe. :) (sixx: "nekünk kínos olyanokat hallgatni élő adásban, hogyaszongya "Ha még emlékszel a visszajátszásra...ott...azt a transzplantációs országnak." - és ez így volt)

Murci 2012.12.29. 18:52:11

Dénestől szívesen meghallgatnék egy Leonard Cohen számot.

AnnaKarenina 2012.12.29. 18:54:59

@ynwa: Tényleg azt hiszitek, hogy a választott dal, stílus ütötte ki Karai Annát? Szerintem az emberek ki vannak éhezve ilyenféle produkciókra is a Megasztár és X-fakor ismétlődések, közhelyek után, de Anna hamis volt. Mondjuk a hörgése nem. Kapott bizalmat a párbajban, most nem. Gájer Bálint jobban, megbízhatóbban teljesít, de ez mindegy is, Caramelnél úgyis az isteni Dávid az ász.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.12.29. 18:55:58

Mi a tökömért nem rádióműsor inkább a Voice?

Szervezhetnének egy ilyesmit a Petőfin ennek a műsornak a töredékéért, aztán lehet színvonalasabb is lenne. Én biztos hallgatnám.

Bejgli 2012.12.29. 19:01:41

@Fenimore: +1 :)

Speciel nekem is bejött Karai Anna, imádtam az egyéniségét (Király L. Norberttől például hánytam, pedig ő azon kívül nem sok mindent tudott felmutatni. A szöszi hörgése ezerszer jobb)
De Pál Dénes miatt mindenképp nézem még egy ideig a Voice-t :)

SarahConnor 2012.12.29. 19:03:43

@savrola: de igen, értem. Te totálisan Anna ellen vagy, én nem, én láttam benne lehetőséget, bejött mint jelenség is. Ennyi. Szerintem azokkal szemben, akikkel összerakták Caramel csapatában, mindenképpen volt benne lehetőség, és kellett volna kapnia egy esélyt vagy egy jó dalt legalább. Tehát nem vagyunk egy véleményen, se én nem akarlak meggyőzni téged, se te nem tudsz meggyőzni engem, és nem is kell, pláne, hogy ez a meccs már le lett futva, nem tudom, hova ragozzuk még.

SarahConnor 2012.12.29. 19:04:59

@ynwa: ahogy mondtam, igen, az a célközönség, akiket az a dal megszólít, valószínűleg nem a Voice előtt ül :)

redwolf 2012.12.29. 19:05:46

Felhívnám a kedves kommentelők figyelmét egy apróságra: közben volt egy karácsony. Ezért nem voltak tiszták a dalok, kevesebb idő lehetett a felkészülésre, a táncosokkal pótolták. Nézhető, hallgatható volt. A ruhák szörnyűek voltak, a táncosok jók, a zenészek kiválóak. Szerintem Sz.K.Tamás nyer.

ynwa 2012.12.29. 19:08:08

@AnnaKarenina

tényleg azt hisszük:)

matek az egész...stílus->várható nézői összetétel->érzelmi kötődés->leadott szavazat

nem véletlenül 'nyerte' azzal a pocsék dallal a tegnapi fordulót Pál Dénes...

Dragan Rafajlovic 2012.12.29. 19:11:03

@hap9: Serj nek eloben is majd olyan hangja van mint a lemezen !En Annat nem birtam nezni nekem egett a pofam helyette!Ciki volt

laci0604 2012.12.29. 19:17:06

Nem volt jól elénekelve a SoaD dal, valóban. De azért az is jócskán lehúzza a produkció értékét, hogy ennél kutyaütőbben nem tudta volna a zenekar eljátszani a dalt.

AnnaKarenina 2012.12.29. 19:17:25

@ynwa: Én meg értékeltem volna Karai Annát, de már a párbajban is csak inkább a sikítás és hörgés ment jobban. Azért azt gondolom, hogy ennél ez a zene is több. Attól, hogy nem lesz Karai Anna, még mások bevállalhatnak hasonlót a versenyben.:)
Szavazni meg szerintem csak a versenyzők családjai, a barátok, na meg a(z egyre fiatalabb) tinik szoktak, tehát nem ez a fokmérő - szerintem.
(Pál Dénes szerintem szimpátia és különleges hang, amúgy Karai Annának nem ő volt a vetélytársa, hanem istenfia Dávid és a szvinges Bálint.)

laci0604 2012.12.29. 19:19:12

@redwolf: A közönséget nem érdekli, hogy a rossz, az miért rossz. Ha valaki ott áll a színpadon, akkor minden problémája egyéni szociális probléma, és semmiféle probléma nem mentség az alól, hogy szar.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:20:29

@Bejgli: @Dragan Rafajlovic: Nekem bejön Karai Anna stílusa, az előző két produkciója nagyságrendekkel jobb volt, a Chop Suey Voice-béli előadása sajnos nem volt tiszta és kellően ütős. Látványelemek helyett inkább a dalnak kellett volna jutnia főszerephez.

laci0604 2012.12.29. 19:20:41

@redwolf: Jah, és a zenekar a SoaD dalt ennél rosszabbul nem tudta volna eljátszani.

Pyra · http://www.youtube.com/eddievantotem 2012.12.29. 19:20:53

@CernaGeza: hogymi?

na ez a mocsár apám!

Majka cover? Hát az eredetiben is...

BRUHAHA! (ROTFL)

Vajon mi lenne, ha mindenki azzal foglalkozna amihez ért is?

laci0604 2012.12.29. 19:22:09

@ynwa: Nem értem, hogy a dallal szót miért raktad idézőjelbe.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:22:14

@redwolf: A mezőny nagyja sajnos kutyát ütött. Igazán jó Regina és Péter voltak.

savrola 2012.12.29. 19:22:25

@Fenimore: Leírtam, hogy először láttam benne én is a lehetőséget, de amint meghallottam a második produkciójában is a hörgést, végképp elszállt minden. Saját magát másolta másodszor is, harmadszor is. Az meg, hogy "ellene vagyok", csak is egyedül a teljesítményének köszönhető, nem pedig a kinézetének, öltözékének, vagy a stílusnak, vagy annak, amit képvisel. És ez a meccs nem ott lett lefutva, hogy milyen dalt választott, ki volt a mentora. Sőt, ezek ellenére maximálisan adott volt minden, hogy bizonyítson. Nem tette.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:26:48

@laci0604: A gitárok és a dob is csirkén szóltak.

@Pyra: "Majka cover? Hát az eredetiben is..." - Igénytelenség és teljes zeneietlenség.

Dragan Rafajlovic 2012.12.29. 19:29:09

@Peter_Cs: Hat igen foleg ehez a szamhoz nagyon sok energia kell de ha ugralunk a szimpadon akkor a nagy resze arra kell ,hogy menjen!Meg en nem engedtem volna hogy vonagoljon a szimpadon az nekem sok volt a vegere mar levegot sem kapott!A dizajnerek pocsekok az egesz musor alatt es koreografiak igen tulzasba estek az a sok felesleges tancos szornyu ruhaban !En neztem a musort es ur isten ez most micsoda????Ez mekkora eges rendesen ciki volt az egesz!Nekem Gyongyosi volt az eredeti figura es nagyon tetszett a hangja is nagyon egyedi hangszine volt !

AnnaKarenina 2012.12.29. 19:29:48

@Peter_Cs: Szerintem nem volt olyan rossz ez a mezőny az idei x-idei faktort túlélve. (De ezt már sokan leírták.) Péteren el kellett gondolkodnom :), de rájöttem Schrott nagyhajú Péter. Nem tehetségtelen, de tegnap nem tetszett. Regina IGEN.

Dragan Rafajlovic 2012.12.29. 19:31:35

Tul sok a tehetseg kutato verseny ez igy mar nagyon unalmas keves az igazan jo !Meg nem kell ez a sok korittes szinpad egy enekes szep ruha es kesz nem kell korejuk 20 bortangas felmeztelen barbar az enekre meg a szemely kisugarzasara vagyunk kiehezve nem a show-ra!

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:36:55

@Dragan Rafajlovic: @AnnaKarenina: Csak Gyöngyösi Tamás eléggé erős csapatba került.

ynwa 2012.12.29. 19:37:35

@laci0604

azért mert a péntek esti fotellakók számára ez nem dal...nekik a bijonszé ízű valami kell

Dragan Rafajlovic 2012.12.29. 19:38:48

@Peter_Cs: Hat igen angliaban lehet o jutott volna tovabb :)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:39:24

@Dragan Rafajlovic: Nem a showelemeknek, hanem a zenének, az éneknek kellene lennie fő szempontnak, a stylistok divatdiktatúrája helyett a versenyzők valódi saját stílusukban jelenjenek meg a színpadon.

AnnaKarenina 2012.12.29. 19:45:58

@Peter_Cs: Veres Mónika lett a végzete, jól emlékszem?

AnnaKarenina 2012.12.29. 19:48:31

@ynwa: Igazad van, ha fixa idea, akkor maradjon is az.:) (Csak megjegyzem, a mestere választhatta volna a sok buta fotellakóval szemben, oszt mégse.)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.29. 19:49:09

@AnnaKarenina: Igen, Mónika leénekelte. Remélem, Regina és Mónika minél tovább jutnak.

ynwa 2012.12.29. 20:04:47

@AnnaKarenina

persze h lehet különlegesebb, nem annyira tutira menős dalokat beválasztani...sőt egy idő után már kell is...de nem a verseny elején amikor a nézők még válogatom a kedvencemet stációban vannak...hanem ha van egy fix tábor, már van érzelmi kötődés

A valóság 2012.12.29. 20:17:59

Sajnáltam Karai Annát...Nem azért, mert különleges hangja van vagy mert Isten áldotta tehetség lenne, hanem azért, mert végre valami olyasmit hozott ebbe a műsorba, amit idáig senki, ezt bevállalta, elénekelte, nem volt kommersz, mint Gájer Bálint, akiből egy tucat van a világban, de még az országban is...
Csalódtam Caramel-ben, mert Anna valami újat, eredetit nyújtott, semmivel nem összehasonlíthatót hozott, elhozta nekünk a System of a Down nonkonformista világát és ahogyan mondta kiénekelte magából a fájdalmát...
A Bálintban semmi ilyet nem láttam...
Caramelt elhagyták az ösztönei, nekem nagyot nőtt volna a szememben, ha hagyja ezt a lányt kibontakozni... Végre nem Adele, Rihanna, Lady Gaga és társai....már olyan unalmas...

savrola 2012.12.29. 20:41:22

@A valóság: Nem akarlak kiábrándítani, de a valóság az, hogy nem Karai Anna hozta el a System of a Down világát. Meg ráadásul nem is hozta el. Sokan úgy látom belekeverik egy ilyen stílusú zene Voicba keveredése felett érzett örömüket az előadó teljesítményének értékelésébe. Még, hogy Caramel nem hagyta kibontakozni?! Nem volt hova kibontakozni, ezt bizonyította három produkció alatt.

Filter Ákos 2012.12.29. 21:04:48

@savrola: Ráadásul ez egy rossz választás volt. Azért a SOAD-nak is vannak olyan nótái, amiben jóval több az ének és kevesebb az üresjárat/szövegelés. Nem a számot kritizálom, hanem az énekversenyben való szerepeltetését. Ezzel az erővel énekelhetett volna Naked City-t vagy Fantomast is a kishölgy.

Filter Ákos 2012.12.29. 21:08:24

@A valóság: Hát, Májer Bálint pedig simán kiénekelt eddig mindent (ugyanúgy persze, de az itt mind1). Anna meg ugye itt-ott hamis volt, jól hörög, de pl. a tegnapi nóta énekes részei az elején nagyon mélyen voltak neki, csak az utsó fél percben tudta hozni a hozandókat.

kamasuka 2012.12.29. 21:23:03

@Fenimore:
Lóf... volt benne, nem lehetőség. A szó szoros értelmében ...

Az volt a lehetőség, hogy egy eladhatatlan tucattermék, mint jópár Voiceos esetében szerencsével és jó háttérrel bekerült egy élő adásba.

kamasuka 2012.12.29. 21:25:05

@ynwa:
Mi bajod a nóta tévével?

kamasuka 2012.12.29. 21:26:34

@bitond:
Pierre Garand hangja azért jobb. De Pál Dénes talán az idei mezőnyből a legjobb.

kamasuka 2012.12.29. 21:32:11

@gergey:
Weisz hiába jó, viszont eladhatatlan, Somló meg katasztrófa mint mester. Zenészként hozzátartozik a magyar "könnyűzenéhez", tényleg jelen volt évekig, de ez nem neki való.

Ennek ellenére Weisz is befutott, tök mindegy mi lesz a vége.

SarahConnor 2012.12.29. 21:32:40

@savrola: a második előadása (a párbaj) nekem se tetszett. Látványosan elvágták nála azt a vonalat, amit ott elkezdett, na mondjuk tendenciáról szó sincs, mivel nem volt sok előadása azóta :)

SarahConnor 2012.12.29. 21:33:55

@kamasuka: te is viszketsz, hogy okoskodj?

AnnaKarenina 2012.12.29. 21:34:59

@kamasuka: Tegnap Somlónak volt a legjobb csapata! :)

gothikaaaaaaaaaa 2012.12.29. 22:05:03

@hap9: Akkor ennek járj utána
2011-es koncert.
www.youtube.com/watch?v=MQCt6CORbHQ

Azt gondolom Caramel felelőssége volt az hogy Anna nem tudta a dal lágy részeit elénekelni.neki mint értő zenésznek, fel kellett volna ismernie, hogy ennek a dalnak a nyers és lágy részek váltakozása adja a lényeget-mint majd minden SOD számnak-és le kellett volna beszélnie erről az előadásról.De nem tette . Mert szerintem az eredeti dalt sem ismeri.

Nekem tetszett a lány, az előző adásokba, és nagyon örültem, hogy végre valami más hang is feltűnt- de ez a dal nagyon nagy falat volt.
Ja! és agy métert sem engedtem volna csúszni-mászni.Az M.Manson stílusa, nem ezé a dalé.

Ja és a zenekar----számomra ők is gyaláztak , de rendesen....hiába hatalmas falat a System Of A Down ... nem is nagyon hallottam tribun zenekart....

gothikaaaaaaaaaa 2012.12.29. 22:10:10

@laci0604: max egyetértek. én aki nem vagyok zenész is tudom, hogy kicsit torzítani a villany gitáron, meg kicsit dolgoztatni a dobost,meg kicsit meghallgatni az eredetit...és akkor talán fel lehet ismerni valami hasonlóságot. de hogy semmit???!!!

és imádom a SOD-ot, így fájt az amit tegnap ezzel a dallal műveltek

gothikaaaaaaaaaa 2012.12.29. 22:16:55

@csizo: A "valami hasonlót" légyszi mellőzd ha egy ilyen volumenű bandáról beszélsz mint a SOD!!
keress rá a neten és megérted miről beszélnek itt sokan.

automaton_aliza · http://antiquefashioncompany.blog.hu/ 2012.12.29. 22:36:06

OFF: Sziasztok! Lehet, hogy már írta valaki, de mintha sántítana a kritika címe. Erős germanizmus. :S Az ámokfutó ugyanis főnév, ami a német „Amokläufer” tükörfordítása. Igeként nem nagyon használják a magyar sztenderdben - vagy legalább még nem túl elterjedt - főnévi használata viszont elfogadott. Valahogy úgy, hogy Ámokfutás a Voice-ban, vagy Voice koeográfia = ámokfutás, vagy bármi jobb lett volna az "ámokot futottnál", azért is, mert ezt a tükörfodítást, nem szoktuk összetet szóként értelmezni. Furcsa, persze ez nem azt jelenti, hogy a jövendő húsz évben nem lesz elterjedt az "ámokot futunk" kifejezés. No, csak egy megjegyzés, hogy egyelőre furcsa. A kritikával amúgy egyetértek, de a Reginát nem csípem, mert túl szép, hogy igaz legyen, és a végén az a pókerarc, amit vágott engem nagyon idegesített. Igazából nem veszem észre, hogy lélekből énekelne, vagy csak egyszerűen idegesítenek a "túl szép, hogy igaz legyen" emberek. Mindenképpen az ikreknek szurkolok!!! :) Mivel nagy ikermán vagyok, ikerként lévén.

Horváthh Nemmondommeg 2012.12.29. 22:53:48

Amíg néztem azon törtem a fejem, hogy a szerkesztők hogyan mérlegelnek. Hol tanulják a szakmát és kitől. És akik tanítják azok mit tudnak nagyon. Majd rájöttem hogy nagyon egyszerűen működik a világ. A szarnak nincs alternatívája. Tehát a szar az mindig minden körülmények közt siker. Csak ennyit kell tudniuk de ezt nagyon, és eköré építeni a produkciót.
Hisz mindenki szeret szarni, tehát csak azt kell adni a népnek amit szeret így biztos a siker. A szar nagyon fontos dolog, nélküle nem lenne élet a földön. Az inyencek szájában is a legfinomabb, átrágott, minden ízét kiélvezett ételből is szar lesz.
Az énekesek, jelen esetben mint statiszták teszik a dolgukat. Ők csak a gépezet részei mint az órában a fogaskerék.
Ez a felismerés arra is magyarázatot ad, hogy miért van, és lesz újabb és újabb produkció.

AnnaKarenina 2012.12.29. 22:58:31

@automaton_aliza: A nyelv játék is, nem kötelező holnaptól mindenkinek ámokot futnia, de még ámokolnia sem. :)
Regináról: szép és igaz, olyan értelemben, hogy létezik. Mi a baj? :)

savrola 2012.12.29. 23:00:00

@automaton_aliza: Ne erőlködj, szándékosan írta helytelenül.

laci0604 2012.12.29. 23:09:23

@automaton_aliza: úristen, ne okoskodj már basszameg...

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.12.29. 23:24:02

Reginából kihozták a 110 százalékot. Az a dal nagyon jó, viszont 1 teljes oktávból ki sem kell lépni végig, nagyon könnyű elénekelni, nem véletlenül kapta ezt a dalt. lesz még bajban egy komolyabb nótával, ahogy Dávidka, Szilárd vagy a mezőny 80%-a szintén. Bálint viszont fullprofi volt, szorgalom+tehetség+egyedi stílus, ami mellett ráadásul fizetőképes kereslet is áll (középkorúak). lesz neki jópár lemeze

ynwa 2012.12.29. 23:41:17

@automaton_aliza

léci reppenj vissza az időben vagy 20 évet...és írd meg ezt a kis esszédet Kozsónak...hátha megússzuk eztetet:

www.youtube.com/watch?v=RbZ4hK62SNE

Ditti82 2012.12.29. 23:49:40

Dénes, Bálint, Dávid voltak nekem tegnap a legjobbak, lányok közül a két továbbjutó. Petráért kár, jobb ő ennél sokkal, csak valamivel meg kellett magyarázni, hogy miért a haver Szilárdot viszi tovább Misi... :/

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.30. 02:18:58

@irtas-sos: Szerintem jócskán alábecsülöd Reginát, megvan a megfelelő hangtömege és hangterjedelme, van olyan érzésem, hogy még fog nekünk kellenes meglepetést okozni.

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.12.30. 05:04:39

az viszont biztos, hogy van olyan hang az eredeti dalban, amit tegnap nem mert kiénekelni, pedig mondom 1 oktávból kellett volna épphogy kilépni érte :)

bpe 2012.12.30. 05:08:56

@kitrejoöf: "jajj, nem is akarom, isten őrizz, én nem akarok untatni senkit a hörgésemmel, még végén elkapcsolnak." sixx, csekkolj má' forrást! :P

bpe 2012.12.30. 05:13:49

@automaton_aliza: mijaza koeográfia? :P amok laufen, run amok, német és angol, két ige, magyarul is bőven használják, pöppet régi már a sztenderded. ;)

bpe 2012.12.30. 05:16:56

@sixx: naaa, kijazazegy? mi volt a tisztaszívű sms-edben, az, h henderson? :D

jog-ász 2012.12.30. 08:17:22

ha kellően el tudtok lazulni, sztem a legjobb szórakozás ez a voice..én ennyit nem röhögtem még..pl amikor sz.kimmel a studios szépfiunak azt mondta, hogy bakonyi zsoltot buz-itsák!majd javitott, hogy buzditsák..a romázás, kövérezés is gáz és röhejes volt, petra produkciójából csak a bőrszoknyába szoritott pókhasra emlékszem(azt rá kell huzni a hasára??) caramel meg a végén azt hiszem pulzusszám, vagy testhőmérséklet alapján döntött amkor kézfogás után tudta kit kell továbbjuttatnia..
ha nem veszem komolyan sztem röhejes, és vicces is a műsor..az élőzene továbbra is felüdülés, meg hogy átdolgozások is vannak..ha viszont azt nézem hogy totális élő a show, akkor a sok rutintalan versenyzőhöz képest még elfogadható a bakiparádé.

redriot77 2012.12.30. 08:42:10

@Chuck Νorris: "sorozatos hibák jellemezték a müsort, kezdödött a háttérriprter buzitsuk/buzditsuk nyekergésével"

Azért hadd védjem meg a riportert: az aranycsillám-kardigánt viselő, érdekesen mosolygó énekes pár másodperccel előtte fedte fel hogy a mellette álló (mármint a riporter mellett) vietnámi gyerekkel lakik együtt akinek szintén van egy meleg kisugárzása. Szerintem bárkinek kiszaladt volna a száján egy "buzítani". :D

redriot77 2012.12.30. 08:48:21

A "buzítás" után már meg sem lepődtem azon hogy Gájer Bálintról kijelentették hogy igazi swinger! :D

Pico 2012.12.30. 08:49:28

Korábban azt gondoltam, hogy a blogíró elfogult az X-faktort tekintve. Ezt a gondolatot most töröltem. A kritika hangvétele és megállapításai jók, helyénvalók és helytállóak.

A The Voice koncepcióját a műsorkészítőknek alaposan át kellene gondolniuk, mert így nem csak hogy nem fog növekedni a nézőszám, de ha így megy tovább, nem csak hogy sokan át fognak kapcsolni, de be sem fognak kapcsolni...

Chuck Νorris 2012.12.30. 09:18:15

Azt lehet már tudni hogy lesz a további lebonyolitás? Mert ahogy nézegettem wikipedian ott 16 versenyzönél felezödik a mezöny, marad 8 énekes aztán megint feleződik és a 4 maradék döntőzik. Vagyis még 3 adás várható? Jo lenne elöre tudni hány hétig buzithatom még a kedvenceimet :)

Chuck Νorris 2012.12.30. 09:20:58

@Chuck Νorris: ill 4 adás mert 16 közt 2x8as adás lesz.

Chuck Νorris 2012.12.30. 09:33:22

Azért Somlónak nem lesz könnyü dolga a Szécsi Saci, Czelovszki, Regina, Weisz négyessel. mikor kettőt ki kell pakolnia :)
levezettem magamban az eseményeket és Pál Dénes, Nádor Dávid, Henderson, Szécsi Saci 4es döntöt várok (remélek)
bár Caramell csapatábol már senki sem szimpi.

Chuck Νorris 2012.12.30. 09:37:39

ehehhehehehhh
Voice oldalárol copyzom
Szavazás.
Szerinted melyik Mester adja a legépítőbb kritikákat?
Malek Andi: 15.2 %
Mező Misi: 41.1 %
Caramel: 35.7 %
Somló Tamás: 8.1 %

(Somlóra dobtam egy szavit de ez sem segitett rajta :)

nzk 2012.12.30. 10:15:21

@automaton_aliza: mi az az "ikerként lévén", kedves nyelvészprof. asszony?

Tjuca 2012.12.30. 12:17:02

már megint én vagyok egyedül akkor, aki szerint regina hamis volt zongora mellett?

amúgy én nem éreztem annyira fosnak a showt, sok hamis hang volt, de volt három tiszta, akik nekem tetszettek is. pál dénes (bár ott középen azért, de elnézzük) somló csapatából a fickó, meg a swinges pali.

számomra a hörgős lány hallgathatatlan volt, le is vettem a hangot. ja és nekem a kalapos csaj jobban bejött, mint regina. ez van.

pusztai_zseni 2012.12.30. 13:08:43

Érdekes ez a műsor, kicsit mintha meghalt volna az élő show eljöttével. Amíg "konzerv" volt, nagyon tetszett, egyik pillanatról a másikra esett le az állam, most meg mindenki akkorát akar énekelni, hogy a fülem hatfelé áll tőle. A párbajok királyak voltak, de ezek a szörnyű hajlítgatások meg áriázások - már a hócipőm tele van velük.

Műsorvezető: hát szerencsétlen önmagától nem sok mindent tud hozzátenni a műsorhoz. Hol van ez a gyerek Gundel Takács Gábortól vagy akár Sebestyén Balázstól? De még Stohl is lenyomja. Mondjuk értem én, ha népszerű és igazán ismert akarsz lenni, akkor a tévébe kell menned minimum műsort vezetni, mert hát a színház nem elég, de Szabó Kimmel helyett még Till Attilát is szívesebben nézem. Énekelni tud, az rendben van, meg egyébként jófej, aranyos gyerek, csak hát kb ugyanazt a 3 mondatot ismételgeti hetek óta. Hát erre még én is képes lennék.

A műsor retorikája: itt mindenki kiesésről indul? Mert folyton arról beszél a műsorvezető, hogy mentsük meg a kedvenceinket, nehogy kiessenek. Most ez mi? Miféle hozzáállás ez az élethez? Tudom, hogy csak két szó a különbség, mégis teljesen más értelmet nyer, ha azt mondjuk: szavazzanak a továbbjutásért.

A stylistot nem veszem elő még én is, sajnos Lakatos Márkkal az a baj, hogy még nagyanyám is jobb ízléssel tudta felöltöztetni a tini lányát a 60-as években, mint ez az ember a versenyzőket. Ja és a koreográfus? Ő az a Túri Lajos, aki a Megatáncban hatalmasakat táncolt, és tök normális volt? Mitől lett meleg? Tán Lakatos Márk mellett? Mi ez az affektálás, amit művel hétről-hétre? Azt hittem, kiborulok a fotelből, mikor meghallottam.

A mesterek és a "benyúlt a lelkembe és megcsavarta a szívemet" szövegükkel.... Látom, ragadós a hülyeség és a gejl, Caramelnek egyébként se kell kétszer mondani, hogy csorogjon le a képernyőről. Rossz hatással van rá Malek.

A kövér csaj: mostanság elvárás, hogy megjelenjenek a politikai korrektség jegyében a melegek mellett a kövérek is, én spec boldog vagyok tőle, mert én is kövér vagyok, de vele még én se tudtam azonosulni. Hát basszus, mi volt az a szánalmas vonaglás azzal a lovaspálcával? De már akkor sejtettem, hogy baj lesz, mikor bejelentette: ő mindenképpen akar egy spárgát, meg szexkígyó meg dögös szerkó. Gondoltam, akkor már éneklés nem lesz... És valóban. A Bűdi gyerek meg megszentségtelenítette Robbie Williams egyik legjobb számát. Értem én, hogy akart valamit villantani, de én egyet megtanultam az ilyen tehetségkutatókból: Queent, Robbie Williamset és U2-t csak akkor éneklünk, ha legalább fele olyan jó a hangunk, fele annyi energiánk van, mint ezeknek. Hát Bűdinek semmije nem volt.

Hja, és a műsor csúcspontja számomra, mikor Malek Andi azt mondja nemtomkinek: énekelj a mi gyönyörű anyanyelvünkön... Mondja ezt az, aki Bécsben él. Lol.

kisRita 2012.12.30. 13:44:57

Csak az összefoglalóra sikerült odakapcsolnom, az alapján ez egy nagy adag fos volt. Szegény kis duci nőnek is miért azt a részt vágták be, mikor elfulladt a hangja, nevetségessé tették. Azt meg már jó lenne, ha megtanulnák a dalválasztók, hogy a Robbie Williams dalokat csak Robbie Williams tudja elénekelni jól.

TengerészMacska 2012.12.31. 09:36:44

@Peter_Cs: Arról nem is beszélve, h totál beszívva ment fel a színpadra, ami - ismerve pár énekest - még nem is akkora gáz, de az már igen, hogy ez a szerencsétlen baromira ki volt ütve...

TengerészMacska 2012.12.31. 09:42:26

Én speciel rosszul vagyok Nikától, annak ellenére, h a hangja vmi tökély, és jó hallgatni. De ugyanilyen hülyét kaptam Dr. Péter ügyvédnőtől is, aki valaha évfolyamtársam volt, és a mai napig Zorán mögött nyomul, bár hangilag meg sem közelíti Nikát.
Ez volt a bajom anno a Társulattal is, h egy Feke Pali, akinek a nevét nagyjából az összes színházban ismerték, megnyerheti.
Pál Dénes, na az klassz, sőt a Kriszta Réka által kiejtett Balázs Olivérrel is volt szerencsém együtt énekelni többször is. A srác elképesztően jó.
Dehát ide is a nyomorult show kell...

TengerészMacska 2012.12.31. 09:49:20

@Tjuca: Nem vagy egyedül, szerintem emellett - bár helyes és van némi hang - elég semmilyen hangja van.

Tjuca 2012.12.31. 10:44:12

@TengerészMacska: mondjuk nálam az alap, hogy valaki ne legyen hamis, de hamiskás sem. pl. malek andrea sem. ráadásul regina pont a legrosszabb, csak kicsit hamis, de azt magabiztosan. :-( tehát nem hallja.

amúgy falra mászok attól a szövegtől, hogy nincs elég tehetség. de van. harminc emberből 10% nagyon jó. csak nem mindenki elég exhibicionista. ha jól sejtem azért a voice is "háziverseny" a mittoménmilyen hajnal énekiskola tanítványai teszik ki a mezőny 90%-át. ha valóban kicsit jobban körbenéznek- persze ott sincs garancia, hogy mások vállalják ezt a cirkuszt- akkor garantáltan össze lehet hozni egy jó sót. viszont tény, hogy én sem dobálnám a fenekemet, és nem venném fel az adott szereléseket.

és még itt is vannak, akik diktálnak, pl. regina vagy a swinges pali, akik nem lesznek majmok. ha nem tetszik a közönségnek, akkor annyi, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ők valami fostalicska ruhát kapjanak, vagy vállalhatatlan nótát énekeljenek. ez van. ezt becsülöm bennük.

Tjuca 2012.12.31. 10:52:24

és biz. szempontból nagyon jól járt olivér, écska, sudár anita és a tarajos punk lány, mert nem kell ebben a cirkuszban bohóckodniuk. nem kell közönségessé válniuk. agárdi szilvi is a lehető legjobban járt, tényleg nem elég "érett" ő ehhez, és remélem soha nem is lesz. :-)

nem ismertem mező misit, de azt hiszem ő az egyetlen jó mester, füle is van, és emberileg is szinte mindig az jön ki belőle, amit én is gondolok.

Tomek13 2012.12.31. 15:29:35

Teljesen el van baltázva a produkciók vágása. A két percből jó, ha 10mp-ig látod az énekest, a többi idő alatt össze vissza rángatják a kamerát, távolikat mutatnak, meg a közönséget...Ez azért van, mert itt csak a hang számít és nem akarják, hogy lássam, hogy milyen átéléssel énekel valaki?

Rossz koncepció, hiába jobbak az énekesek, mint az X-Faktorban voltak, ha ott a produkció minden pillanatában az énekes arcát mutatták. Úgy igen, emígy viszont nem lehet megteremteni az érzelmi kötődést az énekesek iránt.

Mindezt megfejelik egy teljesen érthetetlen termékelhelyezéssel a produkció végén. Ha máskor nem, ilyenkor legalább az énekest kellent mutatni - de nem, a közönséget mutatják és a fél képernyőt kitakarják egy citibankos hirdetéssel.

Hülye aki elolvassa! 2012.12.31. 21:38:14

Nagyon színvonalas a műsor. Nem ehhez szoktunk a ker.tévékben, pláne nem a TV2-n. Nem teng túl a zsűri, nem túlozzák el a versenyzők magánéletének tukmálását, hiteles a zsűri, érdemben véleményez.

Mondjuk Somló mintha be lett volna baszcsizva, össze-vissza beszélt. Weisz Viktor nagyon bejött.

2013.01.01. 17:59:20

Szerintem Nika nyeri meg ezt a fost. Kelloen kurvas hozza.

Gyevi bíró 2013.01.04. 06:54:25

Jelzem, hogyha ez a bulvárhír igaz, akkor tényleg elszálltak a stylistok... Kiderül, mi lesz ma este:
www.nlcafe.hu/sztarok/20130104/voice-foproba-budi-szilard-produkcio-meztelen-tancosnok/
süti beállítások módosítása