Most sajnálhatja igazán Mohamed Fatima, hogy kihisztizte magát a Voice-ból: az előző heti, igen tisztességes felhozatal mellé a második adás jó, ha három igazán ütős hangot tudott csak felvonultatni, a nyolc továbbjutó között pedig csak egy olyan van, akinek tiszta szívből lehet drukkolni, a többieknek esélyük sincs arra, hogy döntősök legyenek. Ráadásul a szerkesztők szabad kezet adtak a koreográfusnak és a sztájlisztnak, akik meg ezt köszönték szépen és egy olyan giccsparádét toltak be a képünkbe, ami mellett az X-Faktorban látott űrhajós jelmez a visszafogott polgári elegancia megtestesítője.
Hiába sulykolja a Tv2 a nézők agyába, hogy Ez. Az. A. Műsor. Ahol. Csak. A. Hang. Számít, ha a produkciókat elnyomja a bőrtangás altestét a kamerába betárogató táncosnő, és a produkció főszereplőjét még a kamera is kétségbeesetten keresi a díszítőelemek között. Karai Anna, Bakonyi Zsolt, Henderson Dávid és Pákai Petra előadását teljesen tönkre vágta a modern táncszínházasdi - úgy látszik, a készítők még mindig nosztalgiával gondolnak vissza a Megatáncra, és visszasírják Karsai Zita legendás lábmelegítőjét, pedig a Voice egy énekverseny, amiben a koreográfiának, háttérténcosoknak és az elvadult jelmezeknek maximum kiegészítő szerepet szabadna szánni. Mert ugye itt a hang a fontos.
Igen ám, de mi van akkor, ha a próbák alatt kiderül, hogy a papíron jól működő Bűdi Szilárd - Robbie Williams páros Jimmy fia Krisztián legkínosabb pillanataira emlékeztető szeánszot eredményez? Ha Karai Anna nem tudja elénekelni a valóban kurva nehéz System of a Down-nótát? Akkor valami kitalálunk, és elvonjuk a jónép figyelmét, mint Pákai Petra fellépése alatt, akit dominaszerkóba öltöztettek és slusszpoénként még spárgába is letoltak Britney Spears tökéletesen félreértelmezett slágernek utolsó taktusaira. Szegény nőnek pedig van hangja, vele kellett volna például Cserháti Zzuzsát énekeltetni, de ha már úgy alakult, hogy egy tinislágert kapott, akkor Malek Andrea az értékelésében miért azzal cseszegette, hogy nem olyan filigrán alkat, mint a mellette vonagló dísznőstények?
A mezőnyből tegnap Husnullina Regina és Pál Dénes emelkedett ki, ők legalább nem voltak hamisak és pontatlanok sem, és el tudták énekelni azt, amire vállalkoztak. A többiek szinte kivétel nélkül elrontották a nótákat, volt egy olyan érzésem, hogy nem hallották rendesen sem saját magukat, sem a zenekart, márpedig kontroll nélkül elég nehéz színpadon énekelni. A világháborús lódenkabátba öltöztetett, parókás Terminátornak fazoníozott Schrott Péter például nem jól és nem jó helyen lépett be az Aeromsith nótába, és végig pontatlan volt - ezt egy színpadi rutinnal bíró énekes ritkán követi el.
Legrosszabbul szegény Henderson Dávid járt, akit konkrétan fellógattak a levegőbe, amihez képest tisztességesen elénekelte az Incomplete című slágert (ez az a nóta, aminek az elejét a Compact Disco is lelopta), de a magas hangokkal valóban komoly problémái vannak (ez Pál Dénesnél is erős kérdőjel egyébként), amiért szerintem 17 éves kora és mutáló hangja is felelős, de nem vagyok énektanár, mit értek én ezekhez. És ha már énektanárok és mesterek: Somló Tamást tisztelem becsülöm, de könyörgöm, ha már ott tart az ősz mester, hogy egy mondatot sem tud összerakni, akkor nem kéne ezt a dolgot erőltetni, mert nekünk kínos olyanoket hallgatni élő adásban, hogyaszongya "Ha még emlékszel a visszajátszásra...ott...azt a transzplantációs országnak."
Volt még tegnap béna V-riporter és idétlen termékelhelyezés-cunami, no meg bakizó Kimmel, aki képes volt azt mondani, hogy inkább elhallgat, mert megint elkapcsolnak a nézők - ezért tuti nem dicsérték meg a színfalak mögött. A lakodalmas gépzongoristának öltöztetett Mező Miska meg romázott egy őszintét, amit hallva Caramel rémülten próbált kisebbre összemenni a székében (ehhez Somló csak lóvárizott egyet a rend kedvéért), pedig én a helyében inkább akkor menekültem volna ki a stúdióból, amikor a Palya Bea-nótát éneklő Torzsa Gabi mögött a Tv2 által elképzelt cigánytábort piros bődzsekis táncosok és bőrbugyis csajok képviselték.
Vagy az utolsó pecekben, amikor döntenie kellett Karai Anna és Gájer Bálint között, és kénytelen volt (vélhetően szerkesztői utasításra) egy végtelenül kínos színjátékot előadni azelőtt, hogy az egyelőre minden neki kiosztott nótát kényszeresen swingesítő Bálintot juttatta tovább. A következő adásban 16 énekes feszül egymásnak, amit simán el lehet viselni, ha valóban az énekhangról szól majd a műsor, és nem a parasztvakításról, bár illúzióink már nem nagyon vannak.
Az utolsó 100 komment: