Tessék elképzelni a következőt: felkérünk egy közepesnél tehetségesebb festőt, hogy fesse meg nekünk kedvenc politikusunk (elképzelt) aktját, ehhez biztosítunk egy majdnem minden igényt kielégítő, de kissé szűkös műtermet, stabil állványt, kiváló minőségű vásznat és festékeket. A piktor nekilát a nagy műnek, egy hét alatt végez is vele, majd amikor megmutatná nekünk a kész festményt, a vászonhoz odalép pár tehetségtelen suhanc, és a közepét bekeni disznószarral, úgy, hogy csak két sarka marad nagyjából tiszta. A tegnapi X-Faktorról sok mindent el lehet és el kell is mondani, de azt egy percig ne tessék elfelejteni, hogy a szaros vásznat kétmillió magyar akasztaná ki a nappaliban.
Igazából nincs is már arra a förtelemre szó, amivé az idei X-Faktor lett. És ezt most nem egy kinyúlt garbós esztétika-szakos mondja, hanem egy virtigli tévéfüggő, aki ezeket a műsorokat zabálja napi 20 órában. Ilyen siralmasan gyenge produkciókat, hamis, erőtlen előadásokat, maníros, szemvillogtató rikácsolásokat utoljára az első körben láthattunk-hallhattunk, akkor, amikor a szerkesztők és a zsűri páros lábbal rúgták ki azokat a szerencsétleneket, akik nem tudnak énekelni.
A kígyó tegnap este harapott a saját farkába, akkor, amikor Jimmy fia Krisztián kilépett a színpadra, és análisan erőszakolta meg Tina Turner Goldeneye című nótáját, pedig ezt azért minden normális helyen büntetik ugye. Bevallom őszintén, az első döbbenetből felocsúdva (baszki, ez TÉNYLEG nem tud énekelni), én pont olyan jól szórakoztam, mint az első pár adás bohócain, és sírva röhögtem azon, mekkora barom vagyok, hogy elhittem erről a szegény fiúról, hogy akár csak egy gyerekdalt is rá lehet bízni. Azt egyelőre még nem tudom, hogy Jimmy fia Krisztián el is hiszi azt, hogy ő tud énekelni, és nem csak bulvármágnesnek foglalkoztatja az RTL, mindenesetre elég tragikus, ha ennyire hülye a faszi.
Azt hittem, hogy Jimmy junior után nincs lejjebb, pedig ekkor még hátra volt a széteső Spirit, amiben a két srác konkrétan nem tud énekelni, na nem úgy nem, mint Paksi Endre vagy Fluor, hanem nincs nekik hangjuk, olyan, amilyennel a civilizált világ színpadaira bátran ki lehetne állni. Szabó “van nekem kockahasam, csak megszaladt a barnítókrém” Dávidnak mentora megint egy Robbie Williams-dalt adott, pedig ezzel az előadóval múlt héten is megszenvedett, ezen a héten meg fogott egy böllérkést és a fülünk hallatára herélte ki a Millennium című szerzeményt. A Lass Bea-Like-Fehér Zoltán trióból is haza lehetne zavarni mindegyiket, stílustalan, hamis, széteső produkciójuk láttán nem csoda, hogy egyikük párbajozott. Csobot Adélt megint kurvásra vette Malek Miklós, ha már énekelni nem nagyon tud, legalább a lába legyen kint, az is hoz szavazatokat, gondolhatta, és bejön nekik a dolog. Szegény Stone-nak egyszerre kellett küzdenie az angol nyelvvel és Chris Cornell You Know My Name című számával, el is bukta a kétfrontos csatát és visszahozta a bikucsunáj legszebb napjait, amit mostantól junomájnémként is emlegethetünk.
Két olyan hang volt eddig is a műsorban, amit lehetett szeretni, az egyik Antal Tímeáé, aki tegnap ugyan magához képest elég gyenge volt, de még így sem tudott annyira szar lenni, mint a többiek. Ő legalább nagy biztonsággal találja el a hangokat, és ha nem olyan nótát választ neki Malek ami meghaladja a hangterjedelmét (kükönösen a mély hangoknál), akkor nem is lett volna vele semmi probléma tegnap sem. A műsor másik igazi értéke Oláh Gergő, akiről nm lehet elégszer leírni, hogy kiváló énekhangja mellett nagyszerű színpadi figura. Én Geszti Péter helyében nem egy funkys slágert választottam volna neki Tom Jones-tól, hanem valami olyat, amiben tényleg kieresztheti a hangját, de még így is agyonverte a konkurenciát.
A mentorok keményre gyúrták magukat, és az utóbbi évek legkínosabb jeleneteit produkálták azzal a cicaharccal, amit az adás alatt folytattak. Különösen a Malek-Keresztes üvöltözések voltak kínosak, mert mindketten egyformán nemtelenül védték saját portékájukat, miközben a sárba döngölték a másik produkcióját. Feró szegény nem nyerne világbajnokságot érvelésben, Geszti egy kicsit meg is fingatta az egyik sommás “ez szar” véleménye után, de két odaszúrás után megkegyelmezett a nyugdíjas rockernek, és nem firtatta tovább a dolgot - érdekes lett volna pedig látni, hogyan mászik ki a saját maga ásta gödörből Feró.
A parasztvakítási különdíjat az RTL Klub érdemelte ki a tegnapi adással, először is a láthatóan egyre terhesebb Ördög Nóra helyett bezavart dublőrrel, aki cigánykerekezett egy sort a műsorvezető helyett, majd Stolhl Buci kvázi szentté avatásával egy béna playbackkel előadott Take That-nótával. A magyar James Bondként aposztrofált Stohl visszatérése a csatornához innentől hivatalos, lehet készülni a VV6-ra.
Végül egy apróság. Ha valaki azt mondja, Bond-tematika lesz a műsorban, akkor én azt várom, hogy az legyen, és nem azt, hogy a dalválasztás során olyan előadók számai is Bond-közelinek számíthassanak, akiknek annyi közük van a 007-es ügynökhöz, hogy már láttak fekete szmokingot távolról. Ilyen alapon Stone-nak simán oda lehetett volna adni a Kölyköd voltam című kiváló Edda-nótát, hiszen Pataky Attilának is pont két füle van, mind Daniel Craignek.
Fotók: RTL Klub Sajtóklub
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.28. 11:09:42
Anduril 2012.10.28. 11:20:05
Anduril 2012.10.28. 11:28:24
Sztón meg nem tudom, ki fia-borja (Lass Beát tudom, rá azért nem térek ki), teljesen szürreális az ő jelenléte is. Az a durva, hogy Keresztes embereinek kellett volna az első (három) alkalommal kiesniük, erre tessék.
A többiek pedig átlagos hangú fürdőszoba énekesek, Tímea és Gergő kivételével.
Nem tudom, hogy az RTL Klub célja az volt-e, hogy a 3. széria stílusparódia (a la sixx) mivoltával tartsák fenn a nézettséget, de nálam bejön. Olyan ez, mint például a MegaShark VS GiantOctopus-szerű filmes műremekek. Annyira szar, hogy már nézni kell...
szantochris 2012.10.28. 11:29:01
Viszont amit Stone énekelt az pont az egyik legjobb Bond betétdal volt és gyönyörűen megerőszakolta az egészet, szörnyű volt
safranek 2012.10.28. 11:29:43
Ha már egyszer kitaláltak egy ilyet, akkor tartsák már magukat a koncepcióhoz! Nem igaz, hogy nincs 10 jó Bond dal, ha mást nem az utolsó 10.
safranek 2012.10.28. 11:31:26
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.10.28. 11:33:23
www.youtube.com/watch?v=8AptFqkh4LE&feature=youtu.be
housemd 2012.10.28. 11:34:32
vtec 2012.10.28. 11:34:48
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.10.28. 11:35:54
Miért nem mindjárt a "James Bond dalokban szereplő hangszereken előadott dalok" est?
vécés jóska 2012.10.28. 11:39:46
kis.herceg 2012.10.28. 11:40:28
Az meg tényleg szánalom (Stohl szentté avatása mellett), hogy valaki nem is Bondot adott elő.Bazdmeg egy Bond esten ne énkeljen már valaki New Yorkról könyörgöm...
Chocho86 2012.10.28. 11:42:05
Tájfájter 2012.10.28. 11:42:16
A többi "versenyző" meg azért van, hogy még 5-6 hétig minimum meglegyenek a kiesők és legyen addig műsor... míg be nem indul a VV6 Stohl Bucival...
Szupergyuri · http://borsomegaheja.blog.hu 2012.10.28. 11:44:04
Gratula Stone, Oláh Gergőre meg szavak nincsenek, annyira hiper-király. Hajrá fiúk!
SarahConnor 2012.10.28. 11:44:11
Lass Bea végre jó volt, igenis ült a produkciója, bár ripacskodik közben bőven, nem kétség. Erre összevesznek rajta, mintha nem is lenne ott, ő meg elbőgi magát, miért ne. geszti tanácsa mindazonáltal jó volt, igen, a cél nem ez a dívás színésznős imidzs kéne legyen, hanem egy szerethető énekesnő, aki elér az emberekhez. Csak ugye Ildi keresztanya támadásnak vette, mint mindent.
Zámbó Junior siralmas volt, könyörögtem a fejlövésért, pont egy Tina Turner számot adni neki, mikor már pont eleget bizonygatta, hogy nemigen van hangja... A legtökösebb Bond-zene a legtöketlenebb énekesnek, bravó.
Nekem Antal Timi ugyanaz a kategória, mint Muri Enikő tavaly. Jó hangja van, de az egész csaj hidegen hagy, nem érdekel, amit énekel.
A többiek említésre sem méltóak. Nem feltétlenül rosszak, de nem kimagaslóak. Bár igencsak kedvelem a Like-os csajokat.
A Spirit-ról azonnal vágtam, hogy kiesnek, ahogy megláttam a közös tetkós kisfilmet. Az életnek van humora, és ezt be is bizonyította.
Oláh Gergő miatt ülünk a tévé előtt minden szombaton, és nemcsak mi, hiszen az X-nél is rájöttek már, kit kell utoljára hagyni minden héten. A többi felőlem ki se jöjjön a színpadra. Érdekes, Gergő az, akinek nem kell mondani, hogy szedd össze magad, vagy hogy legyél lazább. Az a csávó már most megállná a helyét bármelyik világszínpadon.
A Stohl Bucis résznél kábé O.o fejem volt, WTF, bakker, konkrétan megriadtam, mikor kilépett a füstből. És az a szám, amit énekelt... alig vártuk, hogy abbahagyja végre.
Tényleg hivatalos, visszatér tehát. A mi találgatásaink szerint még az is lehet, hogy ha Nóri valóban terhes, akkor még a műsort is ő viszi végig majd.
Drex 2012.10.28. 11:44:16
RTSnip 2012.10.28. 11:44:56
SarahConnor 2012.10.28. 11:45:59
spontan · http://erdekessegek.info 2012.10.28. 11:46:37
rockjano 2012.10.28. 11:48:15
Nem is tudom hogy szánjam-e szerencsétlent
A világ egyik legnagyobb énekesnőjét hasonlítani hozzá????
Ráadásul ez egy baromi jó és nagyon nehéz dal.
Gergőnek sem Tom Jones kellett volna adni mert Gergő ugyan tényleg jó de azért nem egy Tom Jones, az eredeti mértéktelenül jobb.
Antal Timi meg az első adásban zseniális volt és azóta gyengélkedik. A mélyebb hangokon valóban kevés sajnos és ezen ne tudnak segíteni, inkább hagyni kéne ezt és job neki való dalokkal próbálkozni.
nordsee 2012.10.28. 11:51:13
longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2012.10.28. 11:52:07
A Zámbó akár tátoghatna is, akkor is továbbjut az apja miatt, viszont sajnos énekelni nem tud. Lehet, hogy majd haknizni hívják így is úgy is, mert ugye a részeg PUB közönségének mindegy ki óbégat a színpadon, csak híres legyen valahonnan.
A Stohl az meg azért James Bond mert ő a szinkronhangja? Akkor várom, hogy a Magyar Homer Simpsonként fellépjen majd Székhelyi József és eléneklje a Pókmalac című számot.
Szánalmasnak azt tartom, ahogy a Keresztes azért védi az énekeseit, mert ő a mentoruk de énekelni nagyon nem tudnak...
fehertamas · www.hungarobarca.blog.hu 2012.10.28. 11:53:25
Hogyha választani kellene, hogy egy liter fost, vagy egy kupac szart öntsenek a fejedre, világos, hogy inkább az utóbbit választaná mindenki, de ezzel még így sem dicsekednének..
Csak azt akartam kifejteni, hogy ennél a mezőnynél jobbnak nem nehéz lenni..
¿Qué tapas hay? 2012.10.28. 11:54:00
dreia 2012.10.28. 11:54:46
6xsLover 2012.10.28. 11:54:58
ügyelő 2012.10.28. 11:55:41
Amit nem értek: miért kell valakinek énekesnek lennie, azért mert a papa az volt? Annyi szép szakma van ezen kívül is.
szantochris 2012.10.28. 11:55:54
Csigataposó 2012.10.28. 11:56:01
6xsLover 2012.10.28. 11:57:56
Csigataposó 2012.10.28. 11:58:40
melodycenter.hu · http://cdbolt.blog.hu/ 2012.10.28. 11:59:09
kis.herceg 2012.10.28. 11:59:58
2:51-nél azt mondja nemet mondott:
www.youtube.com/watch?v=yIB2V-Vd-ag
7:03-nál pedig igent mond: www.youtube.com/watch?v=ya4BFs9FCIs&feature=related
Karesy · http://cdbolt.blog.hu/ 2012.10.28. 12:05:31
Wilson11 2012.10.28. 12:05:41
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.28. 12:07:21
Arra kíváncsi lennék, ő mit gondol erről:
a) Basszus, én tényleg ennyire sz*r vagyok? Azonnal abbahagyom! (az emberi)
b) De hát én igazából jó vagyok, majd csak belátják a nézők is (a naiv)
c) Persze hogy nem tudok énekelni, de mindenki tehet egy szívességet! A fater nevével sokra vihetem (a pofátlan)
Szerintem a helyes válasz a c.
Ja, és Buci mitől a magyar Bond? Ő szinkronizálja Daniel Craig-et mostanában?
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.28. 12:07:59
portugéza 2012.10.28. 12:08:58
A szerelő 2012.10.28. 12:09:09
Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2012.10.28. 12:09:20
redpeppers 2012.10.28. 12:09:37
vécés jóska 2012.10.28. 12:13:45
Én azt furcsálom, hogy az RTL összes tehetségkutatójából, egyik sem vitte semmire, vagy rosszul emlékszem? Bár én Janicsák Vecát kifejezetten szeretem, de még neki is le kellett mondania a koncertjeit, mert nem mentek rá annyian, hogy megérje. A sapkás Nicolas meg most olvasom, hogy lángosost nyitott :D Szóval tényleg érdemes ilyen X-szarokat erőltetni a népre, mikor annyi jó sorozat van például(mér nem adnak egy jó kis Dextert ezek helyett mondjuk?)
never again 2012.10.28. 12:14:40
Míg a vastag (hehehe) maradt a serpenyőben, ezúttal nem ő lett a kiválasztott.
Ezen poszt után eszem ágában nincs még neten se megnézni, pedig én is szerettem ezt a fajta műsort. (a voice még gagyibb, arról ne is nyissunk vitát)
enmajor 2012.10.28. 12:18:13
Csokonai Vitéz Műhely 2012.10.28. 12:18:53
Betették a műsorba Jimmy Juniort, hogy majd mégsem lesz ez annyira szar, és sok nézőt fog vonzani. És lőn, nagyon szar. Nem az sms bevétel érdekli az rtl-t, mert az aprópénz a 2 millió néző feletti egyéni díjazású reklámpercdíjhoz képest. Arra nem gondoltak a csatornánál, hogy a nézők 90%-t irritálja ez a se énekelni, sem beszélni nem tudó szerencsétlen, és előbb-utóbb nem fogja nézni ezt a szenny műsort. Mivel a csngőhangletöltősuttyók rengeteg sms-t küldenek a Zámbó gyereknek, elég sokáig bennmarad, és rengeteg néző elpártol. Szóval, ha az rtl ezt meg akarja úszni, akkor hamarosan csalnia kell (lehet, hogy járatos benne?)és ki kell penderítenie. Ha nem teszi, sokáig eljut jimmy és a nézőszám lefeleződik.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon mennyivel több sms-t kapott Jimmy Junior a többieknél. (mert, hogy ő kapta a legtöbbet, abban biztos vagyok)
enmajor 2012.10.28. 12:24:54
Nem hiszem. Az eddigi évadokban a facebookos lájkok száma nagyjából mutatta a kiesési sorrendet. Anno szinte sokkot kaptam hölgy a lispi hörgő akrobata majd 162000 like boldog tulajdonosa volt. Ehhez képest eddig pár ezer szavazatot bírnak az énekesek. Zámbó hozott magával kábé 1000 múltbéli tetszést, most áll négyezerpárszázon. Ennél még a kőbunkó tehetségű Stonnak is több van. Oláh Gergő a legnépszerűbb.
lavór 2012.10.28. 12:25:06
lilly.alien 2012.10.28. 12:25:31
Vierre_ 2012.10.28. 12:29:45
Amúgy ok, rendeben van, én is így gondolom, hozzá téve, hogy sok kommentelővel ellentétben én vállaltam nézném ezt a műsort, ha jó lenne, mert miután száműztem a tévét, két dolog az, ami ki tudna a napisúlyból rángatni a maga bulvár hangulatával: a tehetségkutatók és a vámpírnaplók.
Nagyon mérges vagyok így- jogosan- hogy a tehetségkutatók realitikből kihalt a tehetség és hát kénytelen vagyok belátni, hogy ez az X Faktor vér ciki, mindig lehalkítom ha Ildikó beszél. Biztos más is ismeri ezt az érzést, annyira égő, hogy nem akarom hallani, átkapcsolok. Hát mivel onlie nézem én lehalkítom. A Voice még szarabb, mert a TV2 baszik felrakni a teljes műsort, így csak a produkciókat láthatom, a sírásrívást, ami kell a bírka-lelkemnek nem, így uncsi.
Maradt a vámpírnaplók. Vissza jött Klausz... elhagyott a szerencsém, Merlét sem lehet mindig olvasni, az egyetlen megoldás agypucolásra várni, míg a CAM-os filmek végre DVD minőségben is felkerülnek a kedvenc oldalamra.
enmajor 2012.10.28. 12:29:47
Parajpuding 2012.10.28. 12:33:12
A többiről nincs véleményem, mert azonnal átváltottam másik csatornára.
Leszezmégolcsóbb? 2012.10.28. 12:33:52
orient 2012.10.28. 12:34:00
Ez meg külön komédia:
"A műsor másik igazi értéke Oláh Gergő, "
Ezt most komolyan??? Egy normális tehetségkutatóban a válogatón sem szabadna túljutnia egy ilyennek, erre meg azt írod értéke. Énekelni nem tud, ugrabugrálni pár csajjal meg bárkit meg lehet tanítani.
Túl Hosszú Captcha (törölt) 2012.10.28. 12:34:56
martinzol 2012.10.28. 12:35:06
vénkujon 2012.10.28. 12:35:15
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.10.28. 12:35:28
Bundaskenyer 2012.10.28. 12:36:19
Ami nem kéne a műsorba az a ciki kezdés. Nem tudom melyik volt kínosabb a mostani vagy az Asztro Nóri.....
Na meg az énekesek 90%-se kellene és máris jó műsor lenne :D
martinzol 2012.10.28. 12:37:08
2012.10.28. 12:37:24
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.10.28. 12:38:26
vanRob 2012.10.28. 12:41:13
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.10.28. 12:42:02
Valahogy így kellene tolni, ha már tévéműsor :)
lilly.alien 2012.10.28. 12:43:49
NaMajdEn 2012.10.28. 12:44:11
Teljesen egyetértek veled. Bár néha mikor elgurul a gyógyszer mind a 10-et kivágnám:).
martinzol 2012.10.28. 12:46:23
Szívesen megnézném a Youtube-os videódat a fürdőszobában és ha jó megmutatom egy zenét értő embernek.
Vierre_ 2012.10.28. 12:46:52
ideasz 2012.10.28. 12:48:06
"Óriás cickányok támadása" c. remeket :-)
H.Solo 2012.10.28. 12:51:16
A múlt heti műsor már majdnem tetszett, a versenyzők mintha önmagukhoz képest jobbak lettek volna, a tegnapi határozottan katasztrófa volt, önmaga paródiája, viszont a Tv elé ültet.
Nagyon vártam a J.Bond dalokat, mert szeretem a filmeket, csodálkoztam, hogy a dalok nem ismerősek... Ez extra gáz volt!
Ö.Nóra... végülis az a feladata, hogy sms-t küldessen, telefonáltasson, pont mint a szójátékos telefonálós műsorokban. Azt megcsinálja.
S.András hogy vállalhatta a tegnapi szereplését? ...
M.Miklós azért osztja K.Ildikót, mert -nem tudom, hogy önállóan vagy irányítva- ő választotta a mentoráltjait, a dalokat nekik és a leggyengébb csapat, mégis mindenki versenyben van még...
G.Pétert szeretem, vérprofi.
orient 2012.10.28. 12:52:28
luis5 2012.10.28. 13:00:02
A Csobotnak adnék egy musicalszerepet azonnal cs lépjen le most.
A többieknek irány a Muzsika TV! Néhányan talán beférnek Dögös Robi mellé. A Zámbó gyerek meg gondolkozzon el egy portás álláson, de csak ha megszerényedik...
Up yours 2012.10.28. 13:00:05
high up! 2012.10.28. 13:03:03
Csak az idegezik itt Csoboton meg Zámbón meg a többieken, aki még mindig analfabéta a médiához.
Nyugodjatok le, eddig se lettek sztárok a feltünésre vágyó amatőrök, különösen nem Amerikában (ahogy azt a Mester T. mindig elképzelte).
Ha nagy szerencséjük van a jövő hakni jelöltjeinek, akkor majd kapnak évi 30-50 fellépést átlag 50 fős bivalybasznádi publikumok előtt, fellépésenként összejöhet nettó 30-50 rongy. Emellett minden 50-iknek beüthet évi 2-3 Tv hakni azzal az egyetlen dalukkal amit még tudnak énekelni, minden 500-iknak egy vacsoracsata, aztán pár év múlva rájönnek, hogy többet keresnek azzal, ha elmennek bolti eladónak Németországba.
De ha ott is sietniük kell, mert a sok kivénhedt Megaszaros, Nix-faktoros, VV-s BB-s stb miatt már ezekben az állásokban is túlteng a konkurencia.
pucros 2012.10.28. 13:07:54
Nem fog belőle sztárt csinálni az RTL Klub. Neki a négy fal között kellene összeraknia valamit és feltenni a jutúbra, onnan építgetni magát.
Sok múlik a mentorokon és a hangmérnökökön. Bárkinek lehet olyan dalt adni, amivel nem tud megbirkózni, vagy lehet neki kongó szobahangot hagyni, túlhalkítani, a csapatoknál rosszul keverni az arányokat. Ebben az X-faktorban az egész produkció van elcseszerintve, kezdve már a hazug atmoszférától.
Azért az is érezhető, hogy a Geszti meg a Malek embereinek a felturbózására valahogy több odafigyelés pénz energia munkaidő jut, nem tudom mi lehet ennek oka.
dr. Szergej Kapropov 2012.10.28. 13:09:43
Mára ocsúdtam fel valamennyire és rémisztő, hogy nem álom volt a tegnapi műsor.
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.10.28. 13:10:01
Stone ezt a számot nyomta tévéműsorban, innen a link.
Filter Ákos 2012.10.28. 13:14:18
A műsor egyetlen élvezhető produkciója kb. a Like volt, ahol a hölgyek egyenként is jobban énekelnek, mint a mezőny szólóénekesnői
Lass Beával jól kibasztak, amikor szerette volna elénekelni a Bang Bang-et (ami még jól is állt volna neki) erre valamelyik jószág javaslatára elénekelhette, de csak a hónaljszagú, tanyasi rákenroll-verziót, amit gondolom azért írtak, hogy Nancy Sinatrát jól szemen köpjék vele.
Antal Tímea jó lenne, ha nem a Világ Legunalamsabb Dalaiból választanának neki folyton, mert a tegnapi produkciója valami kurvára érdektelen volt.
A cikk többi részével egyetértek.
Pékszakállú Henceg 2012.10.28. 13:14:23
Prien-u47 2012.10.28. 13:14:35
Ezen konkrétan 10 perce röhögök sírva, köszönöm! :))
sogeking 2012.10.28. 13:15:26
(mondjuk neki is szurkolok, plusz Timinek, de elismerem, ha rossz a produkciója)
Miki próbálta mondogatni, hogy tiszta hamis volt a produkció, de a többiek csak simán elnyomták :)
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.10.28. 13:16:16
Na még egyszer, előző nem ment át. Az amit Stone énekelt az egy Chris Cornell szám, amit linkeltem az ugyanaz a szám amit Chris Cornell egy tévéműsorban énekelt. Innen a link az X-faktorhoz.
By the way a Pearl Jam énekese tényleg király, bár én valamiért csak a Backspacer albumuk jött be.
Dr. GGG77 2012.10.28. 13:20:36
Oláh Gergő remélem viszi valamire (esetleg Antal Timi is), Csobot Adél celebkurvának jó lesz, Zámbónak meg ott neve. A többi mehet vissza kapálni a műsor után egy hónappal.
garrett27 2012.10.28. 13:22:50
martinzol 2012.10.28. 13:23:21
almafa5555 2012.10.28. 13:25:12
Cherie 2012.10.28. 13:25:13
eppittvagyok 2012.10.28. 13:26:12
youtu.be/9JjzfxiaXH8
Vierre_ 2012.10.28. 13:27:09
TFL · http://civilzone.eu 2012.10.28. 13:28:49
butthole 2012.10.28. 13:29:30
Stone már már nekem volt kínos, így el is kapcsoltam gyorsan, viszont az egyik együttesen (like vagy spirit) visítva röhögtem. Közös tetkó után 2 nappal mehetnek is haza.
Ja és Adélt most már minden adásban kurvának fogják beöltöztetni?
(a kommentelő kb. 6*2percet tudott végignézni a tegnapi adásból)
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 13:30:03
Lass Bea előadása nagyonis szerethető produkció volt, magával ragadott, elvarázsolt, továbbá nagyon jó bluesos rockot csinált ebből a dalból. Csak minek húzták le a férfimentorok, nem értem. Nekem fájt, ahogy Beát lehúzták érdemtelenül!
Stohl András extra produkciója David Hasselhof hasonló giccsparádéját idézte.
kcssztr 2012.10.28. 13:32:57
A végén pedig a magyar Drog Bond alakítása sem hiszem, hogy az ő hangja volt....
Egyértelmű, hogy megrendezett az egész, a média, mint negyedik hatalom nagyon jól irányítja a szálakat.
vhk 2012.10.28. 13:34:19
almafa5555 2012.10.28. 13:35:30
almafa5555 2012.10.28. 13:36:44
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 13:37:21
Nancy Sinatra egy eléggé középszerű előadó volt pl. Cherhez képest.
Burcicsek 2012.10.28. 13:37:57
ElPadre 2012.10.28. 13:39:18
de komolyan, mik ezek a dalok? empire state of mind? if i only knew? bang bang? tainted love? hanky panky? mi a fene? senki nem énekelte el volna a licence to kill-t (antal timi), a world is not enough-ot (lass bea), a die another day-t (csobot adélka), hogy csak a csajokat említsem? vagy a view to kill? a thunderball?
tessék jól figyelni malek miki arcát az előadások közben, mindent elmond. utálja az egészet, szenved a tehetségtelen előadóktól.
sogeking 2012.10.28. 13:39:22
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 13:39:33
vécés jóska 2012.10.28. 13:43:18
orient 2012.10.28. 13:45:49
Filter Ákos 2012.10.28. 13:53:36
mrs. white 2012.10.28. 13:58:49
ananaszkonzerv12 2012.10.28. 14:00:36
Amivel nem értek egyet, az az hogy Antal önmagához képes rossz volt. Ezt igenis hogy nagyon jól énekelte, összehasonlításnak itt egy videó az angol adásból, amikor a csaj ugyanazt énekli, rosszabbul szerintem. Legalábbis nem jobban.
Ez a brit:
www.youtube.com/watch?v=I4Q_nGU3-uo
vécés jóska 2012.10.28. 14:03:27
ananaszkonzerv12 2012.10.28. 14:05:45
Egyébként innen szedték a színpadképet, bizonyos mozdulatok egy az egyben megegyeznek. És még a csaj itt is rózsaszínben van.
Ez a rész Timinél meg zseniálisan, a kitartott rész meg főleg:
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cE7TuHMPE98#t=117s
2012.10.28. 14:06:52
Úgyis a fejesek döntik el, ki jusson tovább. Itt még a küldött sms-ek összesített számát sem lehet látni, mekkora népbutítás már ez? Higgyem el, hogy little Jimmy többet kapott, mint egy Spirit (igaz, szarok voltak), akik 3x annyi sms-t kaphatnak, mivel hárman vannak?
1799 BUCI rehabilitálása volt a fénypont, ott döntöttem el, hogy kikapcsolom a tyelevízort.
Sajnálatos mód azonban MI, értelmes emberek, kiket nem lehet megvezetni, kisebbségben vagyunk. De ha az volt a cél, hogy hogyan adjunk el 6-7 énekelni nem tudó ripacsot, hogyan változtassunk prostituálttá egy régen normális lányt, hogyan hazudjunk a nézők szemébe egy az egyben, nos, kijelenthetem: sikerült. A legalja számomra az, hogy Keresztes a szeretlek és az imádlakon kívül nem ismer más dicsérő (amúgy az előadások 90% SZ.A.R) szót.
Lehet, hogy GERGŐ nem tökéletes, mint ahogy senki sem, de Ő az egyedüli színfolt a műsorban, aki miatt képes vagyok végigszenvedni little Jimmy-től kezdve Sztón keresztül a meleg operettes gyerekig ezt a hányadékot.
De én vagyok a h.ü.l.y.e, hogy nézem és idegeskedek...
szamarhegy 2012.10.28. 14:07:10
Mondjuk nekem ez a Tom Jones nóta nem jött be, ehhez egy 'romlott' csávó kell, aki röptében 0-24 a legyet :) , és Oláh Gergő nagyon nem ilyen.
Potenciálban sok van benne, de még ezúton jön a fekete leves, ha jönnek a hétköznapok és mehet haknizni. Ha nem lesz mögötte minőségi háttér, akkor annyi..., de hogy tehetséges fickó azt kár vitatni.
fagzal 2012.10.28. 14:11:09
vhk 2012.10.28. 14:11:50
szamarhegy 2012.10.28. 14:12:39
martinzol 2012.10.28. 14:13:00
Ysu 2012.10.28. 14:16:16
Oké, valakinek nem tetszik/nem fekszik valamelyik szám stílusa. Oké, lehet kreatívan feldolgozni, átdolgozni. Én nem várom el, hogy úgy és "majdnem olyan jól" énekeljék el, mint az eredeti, mert ha az eredetit akarom nézni, akkor leveszem a polcról. Alakítsák magukra, adjanak neki más értelmet, de azért legyen még felismerhető. Ezért tetszett tegnap a Like a legjobban (Szulitának szerintem messze jobb hangja van, mint Timinek és Adélnak összerakva, és Petra is nagyon jó, nekem még Vali is tetszik, csak nála nem mindegy, milyen számot kap). Stone is meglepően jó volt, magához képest mindenképpen, de nála is azt értékeltem, hogy Bond dalt hozott, és magára illesztve adta elő. Bea sokkal jobb volt annál, mint ahogy a zsűri leszólta, Gergő és Timi hiába megbízhatóan jók, más mezőnyből valóban nem lógnának ki, felesleges a zsűrinek ennyire isteníteni őket. No persze, ahol Zámbó "Megerőszakolom a dalt" Krisztián a mérce, ott könnyű jónak lenni.
2012.10.28. 14:16:30
Na most ez az utópisztikus világ már lehetőségi szinten sincs meg. Az első évadban még volt pár tehetség, a másodikban már kevesebb. A harmadikban pedig eljutottunk arra a szintre, hogy (részemről) csak Gergő produkciója élvezhető. Gyalázatos, hogy a normális, szórakoznivágyó emberek érzik magukat kínosan azok helyett, akik ezt a borzadályt csinálják. És ez csak egy általános vélemény, egy átlagos, halló pesti lakostól. A produkciókat nem is érdemes egyenként elemezni.
Hóhányó 2012.10.28. 14:16:35
VOGAben 2012.10.28. 14:18:44
viragimado 2012.10.28. 14:18:50
A Zámbó epigont meg hajtsák már el, nem bírom!! Az apját sem bírtam, de annak legalább volt hangja! De ez! Ez nagyon szar!!
A Bucitól meg kiráz a hideg, annyira rossz az is!! Minek jött vissza?!
mézescsók 2012.10.28. 14:20:17
Műsorvezetőnek jó a csaj, az a dolga, amit csinál.A többi meg magánügy.
Nem volt korrekt változtatni a tematikán, ha Bond-filmek dalai, akkor legyenek azok. Igy a szarnak adtak egy pofont. Bár mellesleg megjegyzem, hogy a Bond-filmek zenéi nem különösebben jók, nem véletlenül maradt emlékezetes 2-3 nóta az elmúlt 50 év filmterméséből. És azokat sem éneklésre írták. Erre pedig valahogy menetközben rájöhettek. Szerintem.
Az adást láttam, illetve olvastam és közben felnéztem. Szerintem ezzel a Krisztián fiúval az a baj, hogy valaki elhitette vele, hogy a jó hang öröklődik. Hát nem. Annyi van neki, hogy a Muzsika tv-ben eldalolgasson néhány lakodalmas nótát. Legyen ennyi elég, zabálni fogják úgy is.
A csapatok úgy, ahogy vannak, gyengék. Miért kell erőltetni ezt a formációt, amikor már régen lefutott a fiú- és lányzenekarok divatja?
Csobot Adélon ismét a függönyrojtok tüntek fel leginkább. Valamelyik stylist arrafelé csórja őket!
Stone: hát vártam, hogy mikor fog angolul énekelni. Azt kaptam, amit vártam.
Fehér Zoltán: vele kapcsolatban is túltárgyalt téma, hogy meleg-e, különben ki a francot érdekel. Ha jól énekelne, akkor meg különösen nem. Bár nem énekel annyira jól.
Antal Timea: az este legjobbja volt, még így is.
Szabó Dávid: szerintem tud énekelni a srác, nem hamis, jó a mozgása, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ez az Ő műfaja. Az is dinnye volt, aki Robbie Williams számot adott neki. Nincs meg benne R. W. karcossága, dinamikussága és másképpen dögös.
Oláh Gergő: vakok között a félszemű is király. A mezőnyből kiemelkedik, de ebből nem nehéz. Egyébként unom a kiccsaládot és nem hiszem el, hogy semmiféle előképzettsége nincs.
Playback ide vagy oda: a legélvezhetőbb Stohl produkciója volt, az egyetlen, amit tetszett tegnap este. Meglepően kellemes az énekhangja. Egyébként nem lehetett könnyű ilyen előzmények után, ilyen körülmények között szinpadra állni. A végén volt egy olyan benyomásom, hogy határozottan megkönnyebbült.
A mentorokat nem értem, de ezzel, ahogy olvasom nem vagyok egyedül. Mintha az előző két szériában Malek lett volna a kritikus, de mostanra totálisan besimult az elvtelenül rajongók közé. Geszti feszegeti néha a határokat, néha be-beszól. Bátrabban Péter!
Ysu 2012.10.28. 14:21:25
Azért Adélt (gondolom róla beszélsz), nem ők teszik ilyenné, a csajszi alapból ilyen. Pont olyan volt tegnap is, mint a válogatón. Lehet, hogy kevesebb volt rajta a ruha, nem tudom. Amúgy nem tudom, miért prostizza mindenki, pontosan olyan, mint a 30-as évek revütáncosai voltak.
dr. pretender 2012.10.28. 14:30:25
2012.10.28. 14:30:56
ezzel azt akarom mondani, hogy itt két külön világ van. én megismertem egy normális lányt a legelső fellépésekor, aki nagyon szimpatikus volt, mint előadó, színpadi szereplő. mára már azt a világot látom, ahol az X producer olyannyira kivetkezőtette magából ezt a csajt, hogy rá sem ismerni. olyan gyorsan ment át a személyisége a változáson, hogy lekövethetetlen és nagyon nem tetsző...
steroid stewie 2012.10.28. 14:31:06
Heady 2012.10.28. 14:34:20
nagyokos000 2012.10.28. 14:34:35
másik..amikor megláttátok Zámbó Krisztiánt már tudhattátok volna,ez a széria már le van zsírozva.Nem kell ahhoz jós tehetség,hogy a Zámbó család vagyona és Jimy rajongóinak Sms ei bőven elég egy efféle műsor megnyerésére.
Tök mindegy tud e énekelni és az is mintegy ki a legjobb Oláh Gergő lehet bármekkora tehetség is még max 1adásig viheti nincs támogatottsága.
Biztos kieső!
zámbónak a támogatottsága a műsor igazi haszna így a győztes is ő lesz
nem teszik?akkor ne nézd
nagyokos000 2012.10.28. 14:38:36
igen a mentoroknak nincs szrepük, csak ha párbajozni menne Krisztián, ami viszont nem lesz soha egy kis kezdő sztárocska nem versenyezhet Zámbó hátterével
Vierre_ 2012.10.28. 14:41:33
szantochris 2012.10.28. 14:42:48
steroid stewie 2012.10.28. 14:43:55
Köszi a reagálást! Sajnos én is így tippeltem, és ezért nem lett volna szabad az élő adásig engedni, mert szerintem ezt mindenki sejtette, hogy ilyen névvel meg is nyerheti, tudás nélkül.
2012.10.28. 14:45:32
dan004 2012.10.28. 14:45:44
De dönthetnek úgy. Úgy, hogy műsor előtt megmondják a szerkesztőségnek, hogy elég volt. A műsorban énekel egy újabb retteneteset, majd a 'nézői szavazatok alapján' párbajozni kényszerül. Ott pedig összeteszik pl. Oláh Gergővel és máris mehet haza.
megmondo 2012.10.28. 14:46:30
Zsönge volt mind, mint a harmat.
Csak az sms bevétel miatt van benn egy két rajongótábor ikon( dzsimi fija), hogy a rajongók bevételt generáljanak a csatornának. Régi trükk, nem beszélve a 2 roma srácról, az ál-erdélyi ( tévedés joga fenntartva!) lányról, az erős középkorú srácról, mind mind egy csoportot mozgósít.
Megoldás ne küldj sms-t oszt jónapot!
robicheck 2012.10.28. 14:46:58
A Gergő fasza produkciót nyújtott, a nyálas párbajozó gyerek (F.Z.?) is simán körbeveri a többieket. Le a kalappal előtte.
Az Antal Timit korábban meg nagyon nem tartottam semmire, mert hát Ő is csak az a "helyes/elérhetetlen" kategóriájú csaj, akiből kötelezően kell min. egy fő a műsorba. De tegnap ezt megcáfolta. Jó hangja van, na.
Adélka 18 elmúlt, nem kell prűdet játszani, de azért nem így kéne valakit benntartani a műsorban, hogy közben tini fiuknak szolgáltatunk a nedves álmokhoz alapanyagot.
Zámbó juniornak meg inkább maradni kéne a mulatós/nóta műfajnál. Nem pop dalok éneklésére termett. Jimmynek jó hangja volt, de ő sem a popdalokból szedte meg magát...
enmajor 2012.10.28. 14:49:04
Oláh Gergő és Győzike rokonok, ahogy Gáspár Lacival is! A hasonlóság nem véletlen:)
megmondo 2012.10.28. 14:51:25
SarahConnor 2012.10.28. 14:52:56
Buci-Bigyo (törölt) 2012.10.28. 14:53:26
Moria 2012.10.28. 14:56:11
A stylistnak meg miert kell minden lanybol ****** csinalnia?
Buci-Bigyo (törölt) 2012.10.28. 14:56:41
silverwol 2012.10.28. 15:02:35
Hajrá azoknak, akik nézik még! Hátha ez segít kibírni. Azokat meg sajnálom, akik a műsort tényleg jónak gondolják.
2012.10.28. 15:04:43
katarakta 2012.10.28. 15:06:47
vécés jóska 2012.10.28. 15:11:45
2012.10.28. 15:13:56
szgy 2012.10.28. 15:14:15
stohlbucit minek nyomatják, ő lesz a köv. műsorvezető ha Nóri gyereket szül? :-)
az a gyanúm hogy olyan lesz ez mint a Radics Gigis megasztár, csak itt Oláh Gergő veri messze az összes többit. ja, a Spirites csaj, nem tudom minek barmolja össze magát tetkókkal, elég szép egyébként is.
Lucretia/My Reflection 2012.10.28. 15:14:52
@Bundaskenyer: Stone-nak egy Vikidál számot kellett volna adni. Van is közös Bond-ban és Vikidálban az egyik a 007-es a másik meg a 3/3-as ügynök.
@messi24: 1799 BUCI rehabilitálása volt a fénypont
olyan jókat röhögök :DDD
márcsak azért is érdemes belenézni a műsorba, hogy másnap itt lehessen szórakozni a kommenteken :D
egyébként meg zámbó kriszti olyan szar volt tegnap, hogy még a szám is tátva maradt, hogy ezmiez... kakaós ufó (egy klasszikust idézve)
dr. Szergej Kapropov 2012.10.28. 15:19:37
A mostaninál nem tudom, hogy ki lesz a kiválasztott nyertes, de megint gazdagabbak leszünk egy "senkivel", aki hamar eltűnik, vagy a Muzsika/Nóta tv sztárja lesz. Akiben ott a tehetség, azzal úgyis foglalkozni fognak a műsor után, erre eddig talán egyedüli esélye Gergőnek van, a többi komposztba való.
ElPadre 2012.10.28. 15:21:33
de sajnos azt maximálisan megértem, hogy a thunderball nem ment le tegnap. nincs olyan kvalitású, illetve torkú énekes a mostani mezőnyben, aki azzal megbirkózott volna. detto ugyanez a diamonds are forever-re.
ElPadre 2012.10.28. 15:22:17
high up! 2012.10.28. 15:23:06
Neked meg még ahhoz sincsen értelmed hogy tudd, hogy a szórakoztató müsor kategória nem garancia arra, hogy jót fogsz szórakozni, mert ízlések és pofonok különböznek.
A Nix-faktor szórakoztató müsor és nem tehetségkutató. Ha nem tetszik a Sas kabaré, akkor ne ézd, de attól még azt is szórakoztató müsornak hívják.
ElPadre 2012.10.28. 15:23:49
quilaute 2012.10.28. 15:27:57
quilaute 2012.10.28. 15:28:56
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.28. 15:32:49
Azt mondjuk nem értem, h a castingot cseszték el, vagy ez egy jónak gondolt terv ami nem annyira jött be, vagy ennyire bénák jelentkeztek, és csak ezeket tudták kiválasztani, de az biztos, hogy ez most nem működik. Valami rettentő lehet kívülállóként végigszenvedni ezt az egészet, gondolok a technikai személyzetre, sminkesre, stb. (mert hát ugye a mentoroknak elég a gázsira gondolni és már át is lendülnek a holtponton, annyiért én még egy Kiszel Tündébe oltott Fekete Pákót is elhallgatnék 10 hétig) de nem tartom kizártnak, h a szerkesztők/rendezők is fogják a fejüket, pláne ha a pénzügyi osztály sem tud jó adatokkal szolgálni az SMS-ek után.
Én a helyükben szólnék Zámbó Krisztikének, h rettentő teátrálisan, sűrű elnézések közepette lépjen vissza (rendesen megtámogatva Fókusszal minimum plusz 600 ezer néző az adott 7végén) és szemlesütve visszahívni a jelentkezők közül egy olyat, akiben benne van a potenciál (biztosan volt ilyen).
De ez.... Ez kész.
A másik amit nem értek. Ha valóban terhes a Nóri, azt miért nem lehet megmondani? Ezt sosem értettem, h ezt miért kel titkolni? Mi van abban? Ráadásul szerintem őt kedvelik a nézők, biztos vagyok benne, h örömmel fogadnák a dolgot. Mire jó ez?
Stohl meg... Én azt hittem, h Kautzky Armand jön.
Dr_utcai_arcos 2012.10.28. 15:36:06
Teshow 2012.10.28. 15:40:27
Szomorú azért, mert zenét kedvelő emberként szerettem volna egy jó kis éneklős showműsort látni, ráadásul a téma (Bond 007) külön kedvencem. Hát nem kaptam meg!
Mérges pedig azért vagyok, mert - ahogy Sixx fogalmazott - disznótrágyát toltak az arcomba, cinikusan és hányaveti módon.
Félreértés ne essék, mint korábban írtam egy másik kommentemben, a munkám révén egy picit beláthatok a kulisszák mögé, így különösebb illúzióim az adás "megcsináltságával" kapcsolatban nincsenek. És pont ez, ami zavar: tudom, hogy ennyi energiával és egy nagyon kicsi odafigyeléssel (meg a nézők minimális tiszteletével ... na jó, nem esek túlzásba, azt már el se várom) ezt a műsort könnyedén meg lehetne JÓL is csinálni.
Ahogyan előttem többen írták: olyan dalválasztással, amibe nem bukik bele az énekes, plusz ügyes hangmérnöki munkával simán szólhatna minden dal jól is. Igen, még ezekkel az előadókkal is!
Ehelyett mindenki hamis, kínlódik a szöveggel, a túl nehéz feladattal, vagy csak egyszerűen átteszik a dalt olyan hangnembe, hogy az semmiképp ne szólhasson jól (a Spirit kieső párbajdala ilyen volt, nem tudom feltűnt-e?)
A mentorok ál-veszekedése külön kínos adásról adásra, a nevükben én kérek elnézést :(
A többit leírtátok előttem: az különösen dühített, hogy IGAZI ikonikus Bond-dalok helyett volt "dal-egy-énekestől-aki-látott-már-Bond-filmet" Ezt nem is értettem!
Egyesével nincs is értelme elemezni a fellépőket, mert ez a szemlélet rányomta a bélyegét az egész műsorra, és lehúzott mindenkit. Rossz volt nézni, komolyan!
A jövő héten azért fogok belenézni, hogy vajon van-e még lejjebb? Ja, hát persze hogy van: ott a Voice :) Na, abból öt perc sikerült pénteken, utána elkapcs ;)
De az egy másik post! :D
Yobbágy Fery 2012.10.28. 15:42:00
www.youtube.com/watch?v=oHCgZUsIkG4
PH_fet 2012.10.28. 15:43:33
wovbagger 2012.10.28. 15:58:53
a tegnap esti előadás résztvevői viszont - Timit és Gergőt leszámítva - kritikán alul teljesítettek (persze lehet, hogy pont erre a szintre, a bulvárbéka feneke alá pozícionálták magukat, mert akkor elérték a kitűzött célt) és ebbe beleértem a mentorokat is(viselkedés, "kritizálás", indoklás, Keresztes kacsaszájú csücsörítései, átlátszó szavai és lelkesedése, stb.).
Orsa1 2012.10.28. 16:00:19
A cikkírójának sok minden ben igaza van, de többször átmegy öncélú fikázásba és a "mindenki hülye, csak én nem" megmondó emberként sokat veszt a hiteléből.
Csobot Adél nagyon jó, visszahozza a XX. sz. eleji mulatók hangulatát, az öltözéke is ezzel összhangban van. Sztár alkat, a hangja, a mozgása és a stílusa is nagyon egyben van, igazi egyéniség és mindig magát adja.
Lass Bea nagy tehetség, de nyilván nem ez a felszínes, hazug bulvárvilág az ő közege, elüt mélységével a műfajtól.
Fehér Zoltán remekül és különlegesen énekel, a meleg megjelenésével azonban nagy ellentábora van a homofóbok körében.
Buci visszahozatala az egyetlen jó húzás volt a szerkesztőktől, jól is énekelt (persze hogy play back-ről, a TV-ben minden így megy a versenyzők kivételével), persze sokan vannak, akiknek nem ez számít, hanem a média által feltúrbózott kis balesete.
Timi és Gergő rendben volt, a kiesett trió énekesnőjét sajnálom, ő nagy tehetség, nem tehet róla, hogy a szerkesztők rákényszerítették erre a felállásra.
Keresztes Ildikó működése pedig kritikán aluli. Ahogy védte a borzasztó Zámbót, az szakmai hitelességének a végét jelenti. Énekelni persze nagyon tud.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.10.28. 16:01:41
Hát ez valami csodálatos, tévétörténeti momentum lehetett! Annira bánom, hogy nem láttam élőben.
Gondolom a későbbiek folyamán lesznek sztárduettes fellépések is. Akkorra prognosztizálok egy Zámbó Árpival özösen előadott Jimmy dalt, félhomályban, gyertyákal, fekete-fehér Jimmy képpel. A közönség állva tapsol majd, Keresztes Ildikó magánkívűl zokog, Geszti Péter féloldalas csücsörítés közepette lassan letöröl egy könnycseppet, Feró meghúzza a laposüveget, Malek meg bólogat és bevágja a JézusHaver figurát.
Nem kell többet aggódni azon mit adjanak le Szilveszteror az Önök kérték!-ben az elkövetkezenő 3000 évben. Ezt.
MOMENTUM!
enmajor 2012.10.28. 16:03:24
Bodor Patricia
Hogy ma ki párbajozott ?
Zámbó és Szabó Dávid a hanggal és a zenével. Stone és Fehér Zoli az angol nyelv rejtelmeivel. Stohl a közönség egy részének megvetésével. Adél azzal, hogy ne essen ki a kissé rövid ruciból. Keresztes Ildikó Malekkal. Feró az igazmondással. Ördög Nóri a műsorvezetéssel. Az RTL a színvonallal.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.10.28. 16:04:58
Lángbetűk 2012.10.28. 16:11:32
B. Bíró 2012.10.28. 16:14:37
tb79 · http://www.ukulele.hu 2012.10.28. 16:15:23
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.28. 16:23:07
Oláh Gergő igenis zseniális, tiszta szívemből kívánom neki, hogy befusson, tökmindegy, milyen csatornán.
enmajor 2012.10.28. 16:27:18
igen, ez nekem is feltűnt..
Kandabula 2012.10.28. 16:45:42
Kandabula 2012.10.28. 16:48:09
Cherie 2012.10.28. 16:55:27
workaholicknight 2012.10.28. 16:59:29
forrás: en.wikipedia.org/wiki/You_Know_My_Name
Phony 2012.10.28. 17:04:14
Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu) 2012.10.28. 17:04:36
ElPadre 2012.10.28. 17:10:37
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.28. 17:15:19
Már nem azért, de mi köze O.Gergőnek az antiszemitizmushoz?
szgy 2012.10.28. 17:17:17
kis baleset?! elég furcsa fogalmaid vannak a kis balesetről. kis balesetért pénzbüntetés jár és a kocsikon kívül nem is nagyon esik másban kár, nem letöltendő börtönbüntetés és súlyos sérülés vagy maradandó károsodás - nem mellékesen többszörös visszaeső ittas-kábszeresként.
Pumpkin Jack · http://nyultam.com 2012.10.28. 17:26:42
Arch$tanton 2012.10.28. 17:27:03
Vierre_ 2012.10.28. 17:31:53
Lass Bea mélységeit szerintem Ildi már felfedezte, erről lecsúsztunk :(, viszont ha gondolod, vagyunk páran akik ráfekszünk és felkutatjuk azt az embert aki Buci kis balesete okán maradandóan sérült, meg hát a kokain és az alkohol, nem nem, nem urbánus legenda. De a Hit- amit te viseltetsz, e -kis baleset- irányába úgy látom, rendíthetetlen, hitvitába meg, ugye, nem megyünk bele, hiszen a szó maga paradox.
Gondolkoztam, legyen-é gonosz és szavanként szedjem ripityára a mondandód, aztán belém hasított egy este emléke, amikor a volt férjemmel azon polemizáltunk, hogy miért van létjogosultsága a Muzsika tv-nek. És nála volt az igazság, én csak hörögve(röhögve) fröcsögtem. Miszerint addig, ameddig vannak emberek, akik ezeket hallgatják-nézik-mulatnak rá, addig bizony van létjogosultsága a szerintem-gagyinak. Merthogy az ízlés ugye szubjektív (bár én hiszen önön univerzális meglátásaimban) és a stílusokat és műsorokat mi termeljük ki (így minden értelmiségi és ezáltal kötelező fika álszenté válik).
Ennek utána gyakorlatilag úgy döntöttem, még sem szedem szét a gondolataidat. Morálisan is neki mehetnék (Buci), de hát a morál a jogon kívül ugyan csak nem univerzális, így ha neked tökéletes húzás volt Bucit behozni és rálegyintesz apró hibájára, miszerint elbaszta egy ember életét és ezt legitimálja az RTL, hát lelked rajta. Vagyunk olyan szerencsés helyzetben, hogy nem ismerjük egymást, így nem kell egy levegőt szívnunk.
A véleményemet azért leírom: felszínen jót mulattam naiv lelkesedéseden és nagylelkű megbocsájtásodon, mélyen azonban elborzadtam és egy cifra káromkodás is belefért hangosan, személyeskedően, de remélem ezt nem veszed zokon és tapasztalatból írhatom, fel sem veszed.
samot 2012.10.28. 17:32:46
Pumpkin Jack · http://nyultam.com 2012.10.28. 17:37:21
TommyGun77 2012.10.28. 17:37:41
ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2012.10.28. 17:40:39
SarahConnor 2012.10.28. 17:41:29
BudSpencer 2012.10.28. 17:42:03
Adolf Eichmann Bizottság 2012.10.28. 17:42:24
nigma08 2012.10.28. 18:06:43
Zka77 2012.10.28. 18:07:06
Zka77 2012.10.28. 18:09:44
kapiksz 2012.10.28. 18:10:26
desty 2012.10.28. 18:32:02
[mike] 2012.10.28. 18:50:03
A mentorok viszont egyre hiteltelenebbek a szememben. Nyugodtan meg lehetne mondani a döntősöknek is azt, amit egy válogatón elvérzőnek. Stohlbuci nálam is kiverte a biztosítékot, mikor megláttam nagyjából úgy nyerítettem, mint egy hatos ikreket ellő kanca....
bitond 2012.10.28. 19:00:31
Ha valaki igazi zenei élményre vágyik, akkor ne "tehetségkutatót" nézzen, ez nyilvánvaló. Meg az is, hogy nem bukkannak fel minden évben olyan tehetségek, amilyenek nem születnek minden évben. Az ilyen műsor attól érdekes, hogy új színfoltok tünhetnek fel, pár olyan emberke, akit lehet egy kicsit szeretni és szurkolni neki. Nálam ilyen Gergő, Dávid, Timi, Bea és a Like.
A gondom az a műsorral, hogy az egyéniség megmutatása helyett egyendögös sztárklónokat akarnak csinálni. Minek kellett pl. azzal kezdeni, hogy Timi haját bevörösítették. Szerencsére ő elég erős ahhoz, hogy így is jó legyen.
McKinney 2012.10.28. 19:01:51
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 19:02:54
RTSnip 2012.10.28. 19:12:01
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 19:27:28
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.10.28. 19:31:56
ez kurvanagy:D
trumáj vénsz
junomájném 2:15től :D
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 19:32:10
wabel 2012.10.28. 19:33:35
mrs. white 2012.10.28. 19:47:48
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 19:47:53
Mert megérdemled 2012.10.28. 20:02:04
vhk 2012.10.28. 20:08:30
a Soft Cell nevű zenekar feldolgozta a Tainted Love című számot, akiknek valamelyik számát feldolgozta az A-ha, akik amúgy valamelyik James Bond-film zenéjét adták elő.
minden világos.
ErlTamas 2012.10.28. 20:12:28
Én azért regisztráltam ide, mert látom, hogy sok ilyen "bloghuszár" van, aki egész nap a TV-t nézi, nem ért valamihez, és azt terjeszti ami neki jó
Az igazság az, hogy amit nem tudsz, arról ne kommentálj. Én pl 7 évet küzdősportoztam, és nem mertem volna azt mondani egy bokszolóról, hogy:
"Nézd má milyen hülye nem tette föl a kezét!!!"
Mert tudom mennyi munka van benne, és beleláttam. Énekelni is énekeltem már,zenélek is, apám is zenész.
Éppen ezért írok, hogy megvédjem ezeket a kitartó és tehetséges embereket az olyan alantas kommentelőktöl, mint TE!
Először is, Krisztiántól mindenki sokat vár, az apja öröksége elég nagy, és ezt ne várjátok el tőle, attól még nem tehetségtelen.
A Like-ot ha sérted, akkor kérlek mutasd be, hogyan vágsz ki egy 4 vonalas C-t csak úgy, mert múltkor a vöröshajú lány megcsinálta.
A spirit pedíg egy energikus, egyre jobban összehangolódó banda.
Adélt igen megmutatják, de könyörgök, Lady GAGA vagy Katy Perry megmutatja vmiét nem ezt mondod. Adélnak van itt az egyik legtisztább hangja. Kérdezz meg erről egy szakértőt, ha nem hiszed!
És a junómájnémet te hogy máshogy ejtenéd ki?!
Ez így angolos. Volt benne pár olyan szó ami halandza, de ne azt az embert szídd, aki már számos híres emberrel énekelt egy színpadon, és több éve előadó!
Lass Bea és Szabó Dávid pedíg a legjobb előadóművészek közé tartoznak. A színi akadémiákon nem adják ingyen a diplomát, és sokszor van amikor ők annyit készülnek egy nap, mint amennyit csipszet zabálva tévézel!
Tehát azt mondom, hogy felháborító, ez a cikk, és hogy kik ítélik el őket.
Akik így szívják a vérüket, azokat szívesen kiállítanám, hogy énekeljenek el pár számot ott egy országnak!
Aki pedíg énekelni szeretne, ne halgasson az ilyen nethuszárokra!
Mindenki próbálja meg miben tehetséges, és ne érdekeljen senkit az ilyen irigy ember!
Az építő kritikákat érdemes megfogadni, de mindenki értékelje magában, és gondolja át, hogy mennyire hiteles a mondanivaló a kritizáló személytől!
Remélem minél többen elolvassátok, és minél több embernek átjön a mondanivalóm!:)
pünkösdirozs 2012.10.28. 20:20:12
enmajor 2012.10.28. 20:22:50
Erősen kétlem...
A benne rejlő jóindulatért mindenképpen tisztelet, de abba belegondolhatnál, hogy az éneklést ilyen bulvármélységig lealjasító rtl milyen védelmet igényel. Az áldásos tevékenységüknek köszönhetően sokan azt hiszik, hogy pl. a PJZ! Értéket közvetítenek, vagyis sokkal inkább igényszintet, ami globál szinten a béka segge alatt van. És én igazából alapból nem kedvelem a káromkodó blogokat, de ehhez a ratyi műsorhoz a hangnemet is el tudom fogadni, mert a poszt éle sajna nagyon is jogos.
bárisnya 2012.10.28. 20:23:08
ErlTamas 2012.10.28. 20:24:14
ErlTamas 2012.10.28. 20:25:38
vhk 2012.10.28. 20:26:24
Wilson11 2012.10.28. 20:28:26
Nem az a baj, hogy neked tetszik a Like, sok embernek botfüle van. Az a baj, hogy megsértődsz ha valaki kimondja azt a tényt, hogy hamisak. Remélem elolvasod, és "átjön" a mondanivalóm.
parandroid 2012.10.28. 20:29:40
pünkösdirozs 2012.10.28. 20:32:35
ErlTamas 2012.10.28. 20:32:42
Tudod az ilyenből van kevés!
Az emberek álma általában olyan, hogy akinek nem sikerül azt kinevetik, aki csinálja azt is, akik meg valóra váltják, azokra pedíg irigyek! (ezt általánosságban mondom)
ErlTamas 2012.10.28. 20:36:42
Mennyire vagy otthon a zenei témában? Zenéltél Énekeltél?
Mert pl az átlag parasztember is azt mondta Einsteinre, hogy "ez hülye" de elméletei nélkül nem lenne se TV se net, és mi nem beszélnénk ezt meg!:)
progvog 2012.10.28. 20:37:09
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 20:43:16
pünkösdirozs 2012.10.28. 20:44:26
De ami a lényeget illeti, a közönséget a végeredmény érdekli, azért 'fizet'.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.28. 20:45:39
[mike] 2012.10.28. 20:45:54
LinkKata 2012.10.28. 20:48:00
ErlTamas 2012.10.28. 20:48:54
Egyetértek a kollektív kiröhögésben, én is ezt teszem!:)
Vierre_ 2012.10.28. 20:50:29
És nem mondja a paraszt ember- aki néha bölcsebb bármelyikünknél, Einsteinre, hogy hülye. A paraszt ember elfogadja, hogy Einstein egy korszakalkotó fizikus volt, de a továbbiakban nem érdekli. Viszont had javítsalak ki, nem Einstein miatt van TV-d és Neted :). Sőt azok a dolgok, melyek elengedhetetlenek hozzá, monitor stb, olyan kvantummechanikai elméletek alapján működnek, amit Einstein haláláig nem fogadott el és amire azt mondta: Isten nem kockázik. Ha érdekel, ezt miért mondta, kifejtem neked szívesen. :)
Stupid 2012.10.28. 20:51:02
ErlTamas 2012.10.28. 20:52:31
A média mindenkiből hülyét csinál sokszor, de ettől jobb elvonatkoztatni! A műsor alapvető filozófiája nem tetszik, de az énekesek nem rosszak, csak ízlés kérdése.:)
pünkösdirozs 2012.10.28. 20:59:19
gasoline 2012.10.28. 21:02:06
Az egész műsor alatt az egyetlen izgalmat az okozta számomra, hogy vajon látja-e a Csepp a Tengerben -t Dés László, vagy Váczi Eszter. Remélem nem látták, mert ha igen, akkor biztos pár napig még nem fognak aludni, pláne,hogy zenekar-társuk ehhez mosolyogva asszisztált. De ő legalább kapott ezért gyorsan és sokáig ható zöldhasú fájdalomcsillapítókat...
Tragédia volt a tegnapi műsor. Soha nem gondoltam volna, hogy Király L. Norbit még vissza fogjuk sírni, őbenne legalább volt valami eredeti, meg szórakoztató, még ha énekelni nem is tudott. De ezek...
Edward Nygma 2012.10.28. 21:02:08
www.youtube.com/watch?v=vcjZZIRRBNA
ErlTamas 2012.10.28. 21:05:09
Az a tény, hogy fanatikus lennék, az annyira igaz, minthogy a kommunista párt szélső jobboldali.
Mint pünkösdirozsnak is megírtam, távol áttjon tőlem, hogy egyet értsek a kereskedelmi adók monopóliumának filozófiájával, és a nézettségnövelési módszereikkel.
A rajongóság is erős kifejezés, én ennél szubjektívebb vagyok ebben a témában.
De az ének és a zene ízlés kérdése. Valaki elhallgat Beethoween-t, viszont valaki csak rockot, vagy rappet, stb...
Einsteinnel kapcsolatban pedíg a kortárs parasztokat mondtam (de a laikusok közé számos fizikust is mondhattam volna). Minden esetre ha nem lett volna ő, akkor nem lenne számítógép, tv stb ILYEN FORMÁBAN, mivel ez egy új gondolkodásmódot, és új feltevéseket vezetett be!
gasoline 2012.10.28. 21:06:52
gasoline 2012.10.28. 21:09:04
Tallu86 2012.10.28. 21:10:32
ErlTamas 2012.10.28. 21:10:58
Inkább kíváncsi lennék milyen zenéket hallgatsz, miket szeretsz?
(Így minden belekötés nélkül csak kíváncsiságból:))
közödeszed 2012.10.28. 21:18:05
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 21:20:43
ErlTamas 2012.10.28. 21:26:06
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 21:27:37
blackbarika 2012.10.28. 21:28:08
ErlTamas 2012.10.28. 21:30:26
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 21:30:35
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 21:36:16
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.28. 21:39:38
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.28. 21:40:23
ErlTamas 2012.10.28. 21:40:53
ErlTamas 2012.10.28. 21:44:41
Gondoltam, hogy nem te leszel a nagy Pálforduló, de legalább elolvastad, és remélem más is elgondolkodtatott nem csak a csipsz!
ErlTamas 2012.10.28. 21:46:49
1 Ismeretlen Arc 2012.10.28. 21:48:11
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.28. 21:51:59
vagyok, aki vagyok 2012.10.28. 21:55:07
Ma napközben az amerikai X-faktor volt nálunk a háttérműsor, döbbenet mennyi ember jelentkezik rá, nem is értem hogy bírják a mentorok (pedig a csajok váltott műszakban dolgoznak). A lényeg, itt még egy válogató lesz, aztán lassan indul a verseny, ez nagyon érdekel, mert basszus, döbbenetes hangokat hallottam már eddig is - a fele 16 éves volt ...
Vierre_ 2012.10.28. 21:56:21
Einsteinnek nincs köze a TV-hez és számítógéphez :)(A hűtőhöz van egy kevés :D), Einstein relativitás elmélete, a téridő bizonyítása megváltoztatta a fizikát, ezek most az einsteini tér alappillérjei, melyekben ettől függetlenül vannak erős rések, amik kezdenek teret nyerni (felfúvódó világegyetem, húrelmélet stb). Einstein hülyét kapott a kvantumfizikától és a kvantumfizika sehol nem csatlakozik az einsteini fizikához, használjuk, de nem értjük, sőt milyen érdekes, minden részed, minden atom ami Téged alkot, a kvantumfizika szabályai szerint teszi ezt, még is Te magad az einsteini fizika szabályai szerint éled az életed. Einstein feloldotta gravitáció (Newton) és a fénysebesség közötti feloldhatatlannak tűnő problémát. Viszont ne misztifikáld. Vannak hozzá hasonló kvalitásokkal rendelkező emberek azóta is a világban, nyilván mert van bennük szorgalom és intuíció. Sem -csak- a szorgalom sem pedig - csak - intuíció nem elég ahhoz, hogy kiemelkedőt alkoss, az általad olyannyira védett énekesek nagy része, nemhogy az egyikkel, hanem egyikkel sem rendelkeznek- sajnos. Ez bulvár. Ezt fel kell dolgozni.
Vierre_ 2012.10.28. 21:57:10
Einsteinnek nincs köze a TV-hez és számítógéphez :)(A hűtőhöz van egy kevés :D), Einstein relativitás elmélete, a téridő bizonyítása megváltoztatta a fizikát, ezek most az einsteini tér alappillérjei, melyekben ettől függetlenül vannak erős rések, amik kezdenek teret nyerni (felfúvódó világegyetem, húrelmélet stb). Einstein hülyét kapott a kvantumfizikától és a kvantumfizika sehol nem csatlakozik az einsteini fizikához, használjuk, de nem értjük, sőt milyen érdekes, minden részed, minden atom ami Téged alkot, a kvantumfizika szabályai szerint teszi ezt, még is Te magad az einsteini fizika szabályai szerint éled az életed. Einstein feloldotta gravitáció (Newton) és a fénysebesség közötti feloldhatatlannak tűnő problémát. Viszont ne misztifikáld. Vannak hozzá hasonló kvalitásokkal rendelkező emberek azóta is a világban, nyilván mert van bennük szorgalom és intuíció. Sem -csak- a szorgalom sem pedig - csak - intuíció nem elég ahhoz, hogy kiemelkedőt alkoss, az általad olyannyira védett énekesek nagy része, nemhogy az egyikkel, hanem egyikkel sem rendelkeznek- sajnos. Ez bulvár. Ezt fel kell dolgozni.
zoli004 2012.10.28. 21:59:12
olimpiam 2012.10.28. 22:24:41
Gatinho 2012.10.28. 22:39:08
progvog 2012.10.28. 22:40:17
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.28. 22:43:35
Ördög Nóra
1.) szaltózott
2.) nem szaltózott
3.) más szaltózott
ill. hogy Stohl Buci végülis
1.) saját maga énekelt
2.) saját magára tátogott
3.) tátogott, de más énekelt.
Ja. Csobot Adélt egy esetben tudnám pozitív előjellel említeni -esetleg-, ha elénekelné autentikus öltözékben (és fekete-fehérben leadva) a "Pááá, kisss aranyom páááá" című örökbecsűt.
gyk.:
www.youtube.com/watch?v=DxXnSclpupA
Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2012.10.28. 22:49:45
Akik később kiakasztják? Szép allegória!
Én_vezettem_? 2012.10.28. 23:08:33
Puzsér nem járatja le magát, szerintem neki még az is megalázó hogy ezt mostani x-et leszarozza... de komolyan.
kisRita 2012.10.28. 23:11:28
nem Einstein miatt nézel tv-t. nagy tudós volt, de azért nem mindennek ő az alfája illetve omegája.
abban egyetértek, hogy bizonyára sokat készültek illetve gyakoroltak eddigi életük során, de ettől függetlenül jimmy juniornak nem lenne helye a képernyőn - meg stone-nak - mert egy kalap szart nem ért, amit az asztalra tettek!
bretman 2012.10.28. 23:24:41
rossz hírem van. Vagy nem értesz ahhoz,amit csinálsz, vagy megvett a TV2.
Ezt írja a Népszabi.
nol.hu/kult/x-faktor_a_the_voice_ellen__miert_bukik_a_tv2_
bretman 2012.10.28. 23:26:58
Kicsit zavaros most a blogmotor.
Csak nálam?
ribizli gizella 2012.10.28. 23:38:20
Stohl meg a saját hangjára tátogott, de azt hibátlanul, ójessz. Ahogy Keresztes is az elején.
Hihetetlen a műsor, már említésre sem méltatom, vesézni sincs kedvem, úgyis mindent elmondtak az előttem szólók, nem beszélve a szokásosan állat cikkről, csak csodálkozom, hogy még mindig nézem ezt a f*shalmazt. De nem is azon. Hanem, hogy ezek után is fogom.
Gyevi bíró 2012.10.28. 23:52:10
Nálam a Voice nyert, még ha egyeseknek lapos is, és én nem várok lövöldözést, izgalmakat, hogy épp összeesik-e a szereplő vagy mikor sikít olyat, hogy kiszakad a plafon. Hanem egy normális, és szélsőségektől mentes műsor. Nem Megasztár show elemekkel, bár később persze lehet, hogy ilyen is lesz benne, eddig nem volt.
Ízlések és pofonok, akinek a hamis faktor jobban bejön, mert nevetni akar, vagy elfogult zsűrit nézni, akik a hamisság ellenére is azt mondják, hogy fejlődik, annak ott az X.
bretman 2012.10.29. 00:13:30
Én meg amondó volnék, hogy a maga füle nem érti az iróniát.
Ezért most tisztázom, a maga kedvéért: nálam is a Voice nyert.
Gyevi bíró 2012.10.29. 00:18:31
bretman 2012.10.29. 00:26:54
Nálam csak sör van. Azzal még mindig nem koccintok :-)
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.29. 00:30:17
"Mert pl az átlag parasztember is azt mondta Einsteinre, hogy "ez hülye" de elméletei nélkül nem lenne se TV se net, és mi nem beszélnénk ezt meg!:)
Nem vagyok fizikus, de miért kellett ebbe Einsteint belekeverni?
neki semmi köze sincs a TV-hez (mármint a készülékhez), de azt hiszem, a nethez se sok. Ő elméleti fizikus volt, más területen alkotott -nagyot.
AMi pedig a dolog szakmai részét illeti:
ezek a műsorok nem énekesi,előadói vetélkedők, tehetségkuatók, hanem elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a nézőt folytatólagoan a székhez/fotelhoz/stelázsihoz kössék a TV-elé. Ezt vagy kiváló, vagy pedig elképesztően gyenge produkciókkal érhetik el. Most gyenge a felhozatal, s mivel a középszer felé elmenni nézettségben bukó, marad a gagyi polírozása - ezen mág duplán csámcsog is a nép (ím, itt is 270 komment van).
Ami árulkodik is erről:
ha Zámbó Krisztián tudna énekelni, akkor ez -édesapja neve és királysága okán- már régen az első vonalba repítette volna őt, neki nem lenne szüksége arra, hogy "felfedezzék". Tele lenne a notesza fellépési időpontokkal, de sőt: ő maga lenne x-faktor mentor.
gizdacsavo 2012.10.29. 00:46:42
gizdacsavo 2012.10.29. 00:52:08
A mentorok sikeresen lezüllöttek a műsor szintjére. Sajnos ez csak Maleknál és Ferónál feltűnő, a pojáca Geszti és a rikácsoló, sírópicsogó Keresztes mindig is vállalhatatlanok voltak.
Feró a mostani adásban olyan volt, mintha be lenne baszva. Mondjuk ezt megérteném, mert ezeket az előadásokat józanul tényleg nehéz volt elviselni.
bretman 2012.10.29. 02:35:06
Azért az döbbenetes, hogy ez a Népszabis csávó ilyen tahó tud lenni saját kollégáival (itt konkrétan sixx-el), csak azért, mert a testvérének(vagy apjának?) anyagi haszna van az X-faktor sikeréből.
rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.10.29. 05:18:49
jog-ász 2012.10.29. 07:33:14
stohl buci előadására viszont nem találtam szavakat, eszembe jutott a brit x, ahol ella henderson elnyomta ezt a számot a take that-es zsüritag gary barlow meg kifeküdt tőle..na én meg bucitól feküdtem ki.
É2I 2012.10.29. 07:42:49
on
Ez a Ördög Nóri f e l s z o p ó c i g á ny k e r e k e z é s e egyszerűen elképesztő. Nem tudom miért kell média bohóc szerepet bevállalnia, nekem eddig normálisabbnak tűnt.
A stólbuci "visszatérése" meg egyenesen vérgáz. Egy ilyen nyomoronccal erőlködni már igazán a retekklubb mélységét példázza.
És könyörgöm, ezt a Keresztes -eddig semmit az asztalra le nem tett- pojácát bassza már pofán valaki egy péklapáttal.
régen herceg 2012.10.29. 07:44:29
Tudom, hogy nem viccből írtad, mégis az lett! Köszi! :)
sirok0001 2012.10.29. 08:37:25
Hidrogen 2012.10.29. 08:38:01
Nem tudják lenyomni az emberek torkán , hiába erőlködnek. A szakmai félremagyarázásokkal meg csak magukat járatják le. Talán nem tűnt fel nekik, hogy itthon elég sok képzett zenész van.
Ildikó végre kimondta diplomatikusan, hogy másik stílusban is meg kellene mutatni valamit. Persze tudjuk miért nem történik meg. Nem kedvelem igazán Keresztes Ildikót, mégis becsülöm e tegnapi profi és diplomatikus harcáért.Geszti meg az sem tudja már hol van.Van egy tehetséges srác nála,aki bárki mellett jól énekelne.
Fgabe 2012.10.29. 08:40:25
stonedbear 2012.10.29. 08:47:54
Pico 2012.10.29. 08:55:33
Mindenek előtt talán azt kellene látni, hogy ez egy tehetségkutató verseny, amit meg fog nyerni valaki (reményeim szerint Oláh Gergő vagy Antal Timi), de hogy kiből lesz sztár (akár csak hazai szinten), az a jövő zenéje. Meg egy rakás munka és szerencse.
A műsor nem műértőknek készül, hanem a nagyközönségnek (és azt hiszem, hogy jó is a nézőszám) és akinek meg nem tetszik, mert annyira "vájtfülű" az nyugodtan kapcsoljon máshova.
Másként meg ez egy show is, itt nem csak énekelni kell tudni, de "mutatni" is kell magát a fellépőnek. A látvány is számít!!! Egy 150 kilós, ronda operaénekesnő hitelesen énekelheti el egy opera címszerepét, mert ott tényleg csak a hang számít. Boyle neve bizonyára ismert. Mikor lesz belőle olyan világsztár, mint e szakmában mondjuk Madonna?
Továbbá, nem tetszik ez az ekézés, mert fut egy másik tehetségkutató műsor is (ez a második, amit éltemben megnézek), azt meg nem látom (bár lehet, hogy nem kutakodok eléggé utána), hogy azt bárki itt vagy más blogban ekézné. Hogy netán ötletet adjak, egy show bizniszhez úgy válogatni embereket, hogy azt sem látjuk, hogy hogyan is néz ki (lásd. Boyle), az olyan féloldalas dolog. Ott nem az operaénekesek tiszta hangját keresik...
És hogy konkrét is legyek a dilettáns néző/hallgató bátorságával, aki az elénekelt számok közül mindössze a Bang, bang-et ismeri (Nancy Sinatra előadásában), azt kell mondanom, hogy érzésem szerint több esetben a versenyzők túllépni igyekeztek képességeik határain s ebben a mentorok felelőssége is benne van! Mert hogy mindenki igyekszik a maximálisat hozni, abba belecsúszik az is, hogy készséggel elhiszi a mentorának, hogy azt is el fogja tudni énekelni, amit nem... Szerintem ennek áldozata pl. Zámbó Krisztián, aki jobb dalválasztással többre ment volna.
A verseny két kiemelkedő egyénisége szerintem Oláh Gergő és Antal Timi - akinél - showról lévén szó - az is latba esik nálam, hogy - férfi lévén - jól esik ránézni. Lass Beánál is sokat számít ez a természettől kapott képesség, de nekem dramatikus stílusa is kifejezetten tetszik, "síróssága" hátrány ugyan, de mutatja, hogy a zeneszámok érzelmeket támasztanak benne és azt közvetíteni is tudja. (Bár a mostani darabot kissé túldramatizálta, ami nem feltétlenül rajta múlt...)Egyébként szerintem jó hangja van, neki is - mint a többieknek - még azért tanulnia kell ezt a szakmát.
A Likeról szerintem találóan jegyzete meg az egyik mentor, hogy ilyen kiváló női trió talán soha nem volt a magyar könnyűzenei életben... Viszont az egyik lányt - kitaláljátok, hogy kit - nem öltöztetnek megfelelően.
Csobot Adél mórikáló stílusa kifejezetten nem tetszik nekem, énekhangja sem nyert meg igazán (mint dilettáns hallgatót), de ha valaki igazán az un. showbizniszbe való, akkor az ő.
A többiekről meg csak annyit, hogy ha kétszer fogok születni sem fogom megérteni a P.J.Z formáció továbbjutását, amikor Kvaka Andrea kiesik.
Pico 2012.10.29. 08:59:06
Mindenek előtt talán azt kellene látni, hogy ez egy tehetségkutató verseny, amit meg fog nyerni valaki (reményeim szerint Oláh Gergő vagy Antal Timi), de hogy kiből lesz sztár (akár csak hazai szinten), az a jövő zenéje. Meg egy rakás munka és szerencse.
A műsor nem műértőknek készül, hanem a nagyközönségnek (és azt hiszem, hogy jó is a nézőszám) és akinek meg nem tetszik, mert annyira "vájtfülű" az nyugodtan kapcsoljon máshova.
Másként meg ez egy show is, itt nem csak énekelni kell tudni, de "mutatni" is kell magát a fellépőnek. A látvány is számít!!! Egy 150 kilós, ronda operaénekesnő hitelesen énekelheti el egy opera címszerepét, mert ott tényleg csak a hang számít. Boyle neve bizonyára ismert. Mikor lesz belőle olyan világsztár, mint e szakmában mondjuk Madonna?
Továbbá, nem tetszik ez az ekézés, mert fut egy másik tehetségkutató műsor is (ez a második, amit éltemben megnézek), azt meg nem látom (bár lehet, hogy nem kutakodok eléggé utána), hogy azt bárki itt vagy más blogban ekézné. Hogy netán ötletet adjak, egy show bizniszhez úgy válogatni embereket, hogy azt sem látjuk, hogy hogyan is néz ki (lásd. Boyle), az olyan féloldalas dolog. Ott nem az operaénekesek tiszta hangját keresik...
És hogy konkrét is legyek a dilettáns néző/hallgató bátorságával, aki az elénekelt számok közül mindössze a Bang, bang-et ismeri (Nancy Sinatra előadásában), azt kell mondanom, hogy érzésem szerint több esetben a versenyzők túllépni igyekeztek képességeik határait s ebben a mentorok felelőssége is benne van! Mert hogy mindenki igyekszik a maximálisat hozni, abba belecsúszik az is, hogy készséggel elhiszi a mentorának, hogy azt is el fogja tudni énekelni, amit nem... Szerintem ennek áldozata pl. Zámbó Krisztián, aki jobb dalválasztással többre ment volna.
A verseny két kiemelkedő egyénisége szerintem Oláh Gergő és Antal Timi - akinél - showról lévén szó - az is latba esik nálam, hogy - férfi lévén - jól esik ránézni. Lass Beánál is sokat számít ez a természettől kapott képesség, de nekem dramatikus stílusa is kifejezetten tetszik, "síróssága" hátrány ugyan, de mutatja, hogy a zeneszámok érzelmeket támasztanak benne és azt közvetíteni is tudja. (Bár a mostani darabot kissé túldramatizálta.)Egyébként szerintem jó hangja van, neki is - mint a többieknek - még azért tanulnia kell ezt a szakmát.
A Likeról szerintem találóan jegyzete meg az egyik mentor, hogy ilyen kiváló női trió talán soha nem volt a magyar könnyűzenei életben... Viszont az egyik lányt - kitaláljátok, hogy kit - nem öltöztetnek megfelelően.
Csobot Adél mórikáló stílusa kifejezetten nem tetszik nekem, énekhangja sem nyert meg igazán (mint dilettáns hallgatót), de ha valaki igazán az un. showbizniszbe való, akkor az ő.
A többiekről meg csak annyit, hogy ha kétszer fogok születni sem fogom megérteni a P.J.Z formáció továbbjutását, amikor Kvaka Andrea kiesik.
Pico 2012.10.29. 09:00:47
Nyausoft 2012.10.29. 09:35:35
dr. Szergej Kapropov 2012.10.29. 09:39:21
ap · http://premiumlivesets.hu 2012.10.29. 10:15:11
a többi szar. szar, mert hallgathatatlan, élvezhetetlen, semmi keresnivalója nincs egy országos kereskedelmi tv szombat esti főműsorsávjában.
aki szerint a többi jó, az utómunka nélkül hallgassa őket napi 24 órában orrvérzésig, megérdemli. vagy süket, de úgy könnyű.
az x-faktor lényege (mentoros baromkodás) önmagában egy szánalmas koncepció, mert nem a tehetségkutatásra megy rá hanem a szánalmas erőlködésre, elvakult porontynevelésre.
önmagában az sok mindent elmond h ez a 4 ember ezt a 12-t választotta ki és ezekből mindössze ennyit tudott kihozni. ez őket is minősíti, meg az egész szarkupacot.
eleve hogy lehet ilyen aberrációval műsort csinálni hogy keressük benned az x-faktort.. keressenek bennük vesekövet, rákos daganatot, annak még haszna is lenne..
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.10.29. 10:15:44
sweeney todd 2012.10.29. 10:23:29
más:
kíváncsi leszek, hogy Malek mennyivel a műsor után jelenti be, hogy kavarnak Adéllal. mert ez hétszentség.
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 10:25:57
sweeney todd 2012.10.29. 10:28:13
sweeney todd 2012.10.29. 10:42:06
DeLoryan 2012.10.29. 11:07:47
Azt viszont biztosan állíthatom hogy Z. Krisztián produkciója gyenge volt, mint egy üde lepkefing.
Az pedig egyenesen felháborít, hogy ilyen emberek vannak a 12 legjobb versenyző között, akik nem tudnak énekelni. Tisztességesen végignéztem az előválogatókat, és sajnos volt tehetségesebb előadó, mint akiket is istenítenek (persze nem lehet róluk írni Blikkben).
Amikor pedig a zsűri (akik elvileg értenek a zenéhez) ilyeneket mondanak egy laikus számára is hallhatóan szar produkcióra, hogy "elképesztő volt" az konkrétan hazugság.
off: Geszti szerintetek kólázik adások előtt? Normális ember ennyire ócska szófordulatokat élőben tuti nem talál ki!
szgy 2012.10.29. 11:11:36
nem kell suszternek lenni ahhoz hogy tudjam szorít a cipő :-)))
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.29. 11:11:49
És egyre idegesítőbb, ahogy elfulladó hangon visítozik folyamatosan. Oké, hogy a műsor maga totál színvonaltalan, de nem kéne lemenni kutyába.
Stohlon meg teljesen elképedtem. Kisebb csinadrattával tán szimpatikusabb vagy legalábbis valamelyest elfogadhatóbb lett volna a visszatérése. Az meg teljesen érthetetlen számomra, hogy miért lett úgy beharangozva, hogy ő a 007e-s ügynök, meg hogy ő úgy mutatkozik be, hogy J.B. stb.
O.J.Simpsonként sokkal hitelesebb lett volna. :D
ErlTamas 2012.10.29. 11:14:37
Mint már pár embernek is írtam, én se értek egyet a műsor agymosás ésreality részével( ami már egyre több lesz)
És amúgy nem tudom mi van Krisztiánnal, de én hallottam az apja megemlékezésén énekelni és gitározni, és akkor jó volt. A mostani tényleg visszaesés rendesen, de csak kilábal belőle.(bár azt nem itt kéne)
Stoneal csak az a gond, hogy rockénekes. Neki nem illenek a mai popslágerek. De aki már énekelt többször is nagyszínpadon (többször is), és az emberek, valamint a szakmabeliek is zabálták, arra nem hiszem hogy azt lehetne mondani, hogy szar. Max hogy nem tetszik. Az meg hogy nem tud jól angolul, azért mert az 50eseknek még oroszt tanítottak, nem kéne elítélni.
És igen, vannak olyanok, akik nem a médiától lettek híresek, nem is azt mondtam, hogy nincsenek. De ahhoz évek munkája és megannyi gyakorlás kell. Nem mellékesen a média jobban fizet, és válság idején sok embernek ez a fontos.
ErlTamas 2012.10.29. 11:19:14
Cyrano 2012.10.29. 11:20:44
ErlTamas 2012.10.29. 11:21:00
borosspet 2012.10.29. 11:27:42
Magyar fordításban így szokták pontosan idézni:
"Isten nem kockajátékos."
Ettől függetlenül a fotoelektromosság (ami Einstein nevéhez fűződik) tényleg kvantumos jelenség, és Einstein ezt úgy bizonyította be matematikailag, hogy közben magát a kvantumelméletet elutasította..
apd (törölt) 2012.10.29. 11:28:49
ErlTamas 2012.10.29. 11:30:05
Krisztiánt én sem értem, de millió egy olyan ember van aki lemezzel, hírnévvel rendelkezik, és ide jön. (reklám a négyzeten. Undorító)
De emiatt nem kell mindenkit elítélni, vannak itt jók is.
És még az a vicces, hogy sokszor egy eurovíziós dalfeszt is sokszor színvonaltalanabb. Ilyen világot élünk. DE az általánosítást nem szeretem.
ErlTamas 2012.10.29. 11:35:06
apd (törölt) 2012.10.29. 11:45:50
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 11:46:28
A kortárs paraszt meg a John Deere-hez kapott csavarkulccsal tud ütős lenni?
Chuck Νorris 2012.10.29. 11:49:06
Oláh Gergövel kapcsolatban volt felvetés ami az elöképzettéségét kérdezte. Muzsikus családbol származik, és már elég régóta próbálkozik tehetségkutató versenyeken.
talán van aki még nem látta
www.youtube.com/watch?v=lgl1T4E_GqQ
ErlTamas 2012.10.29. 11:49:47
Einsteint a modern fizika egyik alapítója. Nélküle lehet, hogy még sokáig nem vitáztak volna a klasszikus fizikán kívüli dolgokról. Igen, valószínű lenne TV, vagy net, de nem ebben a formában és időben.
És igen, gyakorlással és szorgalommal nem lehet elérni mindent. Egyértelmű. Mindenkinek voltak C vágányai. És igen, kell egy barát, hogy megmondja. De az én egyik legjobb haveromat ha megkérdem, hogy ez és ez milyen, mindíg megmondja a frankót, de ha nem ért annyira hozzá, akkor azt, hogy ebben nem tudok véleményt alkotni, szerintem..., de kérdezz mást, ha hiteles eredményt akarsz. Szóval a kritikához is kell önkritika.
ErlTamas 2012.10.29. 11:51:49
Vierre_ 2012.10.29. 11:52:52
rockseiaXLL-nek is, köszönöm, srácok. Egyszerűen nem akartam belemenni mélyen, mert akkor - bár én imádom hobbi szinten a témát * - *, nem érte a forma akinek írtam a kommentem, hogy miért írok egy regényt a foton hullám-részecske kettősségéről és azért Einstein mellett, előtt, mögött :D azért emlékeim szerint más okos embereknek is erősen benne volt a sztoriban a kezük. :D
Mivel csak magas lasztit csaptam le, lehet, voltak hiányosságai a reagjaimnak. :DD
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 11:56:40
sixx: Azért a szarral összekent vászon egész jó kritikákat kapott annak idején: index.hu/kultur/klassz/nitsch1013/
még az análerőszak is megjelenik itt-ott.
Köszönet a kritikáért, őszinte részvét a műsor megtekintéséért.
sweeney todd 2012.10.29. 11:59:52
Vierre_ 2012.10.29. 12:00:04
Am pediglen valóban, a kritika önkritika nélkül nem ér semmit, de az önkritikába az is belefér, ha felismerem, hogy én értek ahhoz, amit kritizálok, illetve alap, hogy felismerem, ha nem.
Én hallom az X-Faktort bár NEM tudok énekelni, a műsor nem árul számomra zsákbamacskát, tudom, hogy nem tehetségkutató. Így nyugodtan nézhetem és valóban akarom is, ki akarok kapcsolódni általa. És itt van a lényeg- azért dühít mert NEM jó. Mert én akarom, hogy jó legyen, nézem az amerikait- az angolt, de nem jó, egyszerűen "zs" kategóriás. Szakmailag hulladék, az énektudást megelőzi a nézettségi valószínűség, amit mindig botor módon lőnek be- Ildikó ostoba választása: Sztón: majd az idős - közép korosztály szavaz, Junior: majd a fater rajongótábora szavaz, Lass- szerintem szerelmes a Lassba, de emellett majd a Tyereskodvát szerető művész-ándörgránd réteg szavaz. Ez így működik. NEM is lenne baj, ha nem vennék el tőlem az illúziót. De elveszik.
ErlTamas 2012.10.29. 12:01:49
sweeney todd 2012.10.29. 12:03:03
sweeney todd 2012.10.29. 12:04:47
mi van??? ha elhiteted velem, hogy a lószar finom, akkor az egyetemes igazsággá válik? :O
Vierre_ 2012.10.29. 12:06:51
Eruka 2012.10.29. 12:07:11
Jó esetben hallja akkor is, ha maga adja ki ezeket a hangokat, és akkor nem megy el tehetségkutató műsorokba...
Jómagam épp ezt a tábort erősítem!
(jah, és ahhoz sem kell évtizedekig bokszolni, hogy tudjam, ha valakinek lóg a keze, azt előbb-utóbb megpofozzák....)
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 12:08:38
enmajor 2012.10.29. 12:10:49
Ismét megkérdezem...
Aki ilyen babérokra pályázik az képtelen elénekelni már korábban begyakorolt pár dalt, ami a sóban is passzolna?
Általában a Faktorban tematika nélkül adják hányják össze a dalokat... még csak ez sem számítana...
A Szombat esti lázban táncolni nem tudó emberek készültek fel hétről hétre. Egyértelmű, egy bizonyos hanghoz és karakterhez nem passzol minden zene, de azért ennyire szűk lenne a keresztmetszet?
Oláh Gergő és a gereblye című mesét szerintem el kellene felejteni:( Nagyon ócska fogás volt. És mellette azt is megjegyzem, hogy a tisztességes becsületes gereblyéseket sem kéne leszólni:) Azokra is szükség van, mert lassan kevesebben lesznek, mint a cölöpök, meg a Faktorosok:)
ErlTamas 2012.10.29. 12:10:59
Einsteinnel kapcsolatos dolgokat meg szerintem már hagyjuk, mert olyan vitákat indítottam itt a kvantumfizikáról, hogy ehhez már kéne csinálni egy új cikket.:DDD
ErlTamas 2012.10.29. 12:15:03
És azt fizetik meg akivel a nézettséget tudják növelni, nem mindenkit!
sweeney todd 2012.10.29. 12:16:55
dehogynem! hallottuk már nyilatkozni x-et, y-t, hogy épp a kedvenc dalukat nyomják majd. ráadásul mivel hangszeren sem kisérik magukat, így azért ne misztifikáljuk azt az egy hetet.
ErlTamas 2012.10.29. 12:17:33
sweeney todd 2012.10.29. 12:18:21
ErlTamas 2012.10.29. 12:20:09
sweeney todd 2012.10.29. 12:20:18
enmajor 2012.10.29. 12:20:19
Teljesen osztom a gondolataidat:)
Igen, én is az ilyen fél szemmel nézhető műsorokat kedvelem, képtelen lennék csak úgy leülni a tévé elé. Zenés műsorok alatt pl futópadozást tudom le...itákdálse... Én is átlátom a tematikát, a szereplők felépítésének koncepcióját, és az a bajom, hogy a szereplők többsége nem tud énekelni, pedig szívesen szeretném a műsort, mert nem is várnék tőle semmi mást, mint egy élvezhető showt. Akkor lenne szuper, ha például a Stone is tudna énekelni, de nem tud csak úgy piroslik a földig érő homloka az erőlködéstől. Én sokakkal ellentétben Jimmyt a maga műfajában abszolút tehetségnek tartom. Jó lenne, ha a fia saját maga jogán az lenne, de most nem remekel. Feltételezem, ha őstehetség lenne, nem lenne ilyen gyengus, de nála szerintem bőven akadnak olyan gondok, amit tanulással és hangképzéssel ki lehetne küszöbölni. Azok után még mindig fényévekkel tehetségesebb lenne, mint a Fásy mulató szummakulaude tagozata. És így tovább:)
enmajor 2012.10.29. 12:24:09
De akkor a Zámbó gyerek repertoárjában nincs tíz halálbiztos dal, amitől legalább nem sérülne a dobhártyánk? Van, akinek csak 3 dal kéne, mert addig marad műsorban.
Látod? A közös produkcióval már nem is terhelik őket...
Én ehhez mértem tartom még szomorúbbnak a helyzetet...
ErlTamas 2012.10.29. 12:25:37
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.29. 12:26:20
Senkit sem ítélek el, hidd el.
Ez a műsor azonban nem egy valós válogató, így nem is a a célja, hogy a tehetségeket nyomja, hanem sokkal inkább az, hogy a nézettséget növelje. Kereskedelmi televíziózásról beszélünk és profitról.
Szóval nem teszek mást, csak értékén kezelem a dolgot - nálam ez a műsor nem értékes (de elfogadom, hogy másnak, így neked az).
Einsteinről ne nyissunk vitát, mert én valóban nem sok összefüggést látok az idő-dilatáció problematikája és a katódsugaras TV-képernyő között (Farnsworth). AE korszakalkotó zseni volt, ez kétségtelen, de nincs köze a nethez és a TV-hez. Radásul híres e=mc2 képlete sem érvényes már teljesen - pont egy magyar fizikus egészítette ki azt - plusz nem is hitt a kvantumfizika és a relativitás elmélet közötti kapcsolatban (Higgs viszont igen, és a jelek szerint neki lett igaza).
Az eurovíziós dalfesztivál pedig konkrétan egy vicc - ugye ez a dalok versenye lenne, és nem az előadóké, mégis évről évre olyan "előadók dalai" nyernek, amik egy közepes erősségű területi Helikon-fesztiválon is kiesnének a mezőnyből.
Minden jót.
sweeney todd 2012.10.29. 12:27:58
Vierre_ 2012.10.29. 12:44:47
a chick ideszól, húzz el!
Legyen laza az élet,
Legyen, ahogy kérted!
Legyen csak zseton a
zsákban, csajok a
kádban, buli a nyárban.
A meló ma várhat.
Az soha nem árt."
Bődület. Vagy Geszti, aki még mindig a kilencvenes években él? Ildikó aki több mint kínos, Feró, akinek pedig sosem volt hangja? Ugyan.
Tavaly még bennem volt a zavar, ha nem láttam egy részt, mert hetente egyszer akartam valami vadítóan nagy illúziót nézni, most már nincs bennem. Felvételről tolom, áttekerem a Dórit meg a hablatyot, meghallgatom a meghallgathatatlant és azon agyalok, mivel pótoljam azt a bulvár-űrt, amire éhes a túlterhelt elmém. :))
Vierre_ 2012.10.29. 12:46:47
sweeney todd 2012.10.29. 12:49:20
:DDDD
Eruka 2012.10.29. 12:54:01
és elismerem, vannak jók: Oláh Gergőnek és Antal Timinek hívják őket! A többi kuka!!! forever!
Vierre_ 2012.10.29. 12:54:06
ErlTamas 2012.10.29. 12:56:03
ethan blow 2012.10.29. 12:57:25
ErlTamas 2012.10.29. 12:58:15
ErlTamas 2012.10.29. 13:00:51
ErlTamas 2012.10.29. 13:01:26
ErlTamas 2012.10.29. 13:05:18
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.29. 13:10:52
Akinek tetszik, nyugodtan nézze, mert ha elvonatkoztatsz, akkor biztosan szórakoztató műsor.
Azt szokták mondani hogy a kínálat igazodik akereslethez. Milyen igaz...
Üdv
enmajor 2012.10.29. 13:16:44
Mindenki tudna énekelni, ha tudna énekelni:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Igen, néha bennem is él a téveszme, hogy ha felpattintom húsos ajkaim által képzett kagylószerű képződményt, és laza hányavetiséggel ( bruhaha minő képzavarhegyek) kiejtek pár dallamot, akkor az minumum Szinetár Dóra orgánumon szólal meg az éterben, de nem. De én hallom, hogy nem.
Stone meg mondta a cool-on, hogy ő nem szokott hamisan énelekni:DD De lehet, hogy igaza van, mert az nem is ének, innentől kezdve teljesen érdektelen, hogy hamis-e vagy sem:D
enmajor 2012.10.29. 13:19:20
Vierre_ 2012.10.29. 13:27:11
Stona peeersze hogy nem hamis, mivel hörög. Amikor hörgök én sem vagyok hamis. Egy Rage against the Machine - Killing in the name off számot hibátlanul adok elő, egy zavaróan fals hangot sem találnál benne, garantálom.
sirok0001 2012.10.29. 13:56:33
De csak felidegesítem magam megint :D
Vierre_ 2012.10.29. 14:04:00
A Voice zsűrije pediglen ennél azért árnyaltabb, mert Caramell muzsikája és "tehetsége" nekem nem pálya, de itthon nagyon megy, Mező pálinkadalát én azért aktívan sikoltozom jobb napjaimon, Somló múltja elvitathatatlan. Reálisan kell ezt -nem-nézni, nem emocionálisan. :D
sweeney todd 2012.10.29. 14:13:03
sweeney todd 2012.10.29. 14:15:13
sweeney todd 2012.10.29. 14:17:25
sirok0001 2012.10.29. 14:25:34
Najó, sarkítottunk. Szeretek sarkítani. De tény, hogy a színházak mennek tönkre, míg az X-tractor robog a nép pénzéből.
Vierre_ 2012.10.29. 14:32:20
Változik a világ. Adjanak jó darabokat a TV-ben. (bár nem használok TV-t de majd max letöltöm)
Nagyobb fiammal pölö mi néztünk darabot TV-ben. Ha nem csak a blőd unásig unt Gálvölgyi-Bajor formációval fárasztanának, én örömmel nézném.
Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2012.10.29. 14:33:37
Szégyen ez, Magyarország!!!! Újra és újra igazolja létjogosulatlanságát és igénytelenségét!! Stone: gyomoridegem lesz,mikor feljön a színpadra,mert érzem a torkomban a gombócot és hogy valami ingerli a könnycsatornáimat! És az a valami nem az öröm! Ekkor kiáltok kétségbeesetten az ég felé, hogy miért, Istenem MIÉRT kell neki még itt tartózkodnia, és nem egy aranyos kis karaoke kocsmában valahol Mucsajröcsögén??? A válogatón kellett volna megköszönni szépen a közreműködést neki és NEM Borbély Richárdnak. Tegnap már akkor készítettem a frontint,mikor meghallottam, hogy Chris Cornell-el rukkol elő,pedig még ki sem nyitotta a száját. Jobb lett volna ha ez így is marad...talán majd egy szebb világban. Hangsúlyozom, nem azért, mert rockénekes. A rock zene jó, a progresszív metal is jó(vegyük csak Russell Allen-t)! De a jó az nem ilyen. A Szabó Dávid fiúcska a kappanhangjával,festett hasával és laboratóriumi körülmények közt előállított sárm utánzatával...szinte látni vélem, ahogy reped meg az üveg az ablakban és nem a jó értelemben.De most komolyan, mi baja van a zenei szerkesztőnek?? Dávid,Adél,aranyosak vagytok meg minden,de most már menjetek szépen haza játszani a többi gyerekkel,míg a felnőttek minőségi munkát végeznek,rendben? A Krisztiánban talán volt valami az elején,de ez a valami már a táborban kámforrá vált, mint például a tiszta hangok...sajnos egyre kevesebb van belőlük és azok is erőtlenek. Arról nem is beszélve, hogy folyamatosan alulintonált. Van amit nem szabad erőltetni. A zsűri 20 mondatos vélemény-repertoárjára kár időt pazarolni..Britney csinálja jól a tengerentúli változatban...nem variál vagy gondolkodik, ismeri a korlátait: definitely yes! Hál Istennek nem kell attól félni, hogy előrukkol valami Keresztes-féle műszenvedéllyel átitatott monológgal. Antal Timi előző dalválasztása kritikán aluli volt, szerencsére most jobb dalt sikerült húzni neki a kalapból, legalábbis jobban illett a hangjához. A végére hagytam a legjobb hangú és kiállású fiatalembert Oláh Gergő személyében. Messzemenőleg ő a legerősebb tagja az egész csapatnak. Bár a véleményem a versenyzőkre vonatkozóan nyilván szubjektív, és/de ebből az "évfolyamból" elég egyszerű kedvencet választani. Valamint csak nekem tűnt fel, hogy a bagázs fele egyszerű,mint a facsipesz? Bár mikor volt feltétel a sztárfaragásban a magas IQ vagy az olvasottság...
Vierre_ 2012.10.29. 14:44:38
Tudnám én őket szeretni ilyen egyszerűen is, ha lenne hangjuk. De mivel az sincs, ennyi erővel szerethetném az első velem szembe jövő parasztot is. (Nem az agráriumban élő őstermelő életmódot folytató emberre célozván)
Hah, megviláglottam! Mi van ha ennek a műsornak az a célja, hogy szeressünk minden velünk szembe jövő parasztot???
sirok0001 2012.10.29. 15:02:18
Hát neked ingyen van, mert hüle vagy tóni SMS-t nekik vagy okosabb??? :D:D:D
Ja változik a világ, de ahogy olvasom te idősebb lehetsz mint én :D
Vierre_ 2012.10.29. 15:04:02
Hetihetes, hjaj... már akkor sem röhögtem rajta, amikor más értelmiségi kötelezőből azért tapsolt állva...
:DDDDD
Én amit bírtam az a beugró volt, meg mivoltmég... más nem.
:DDD
sirok0001 2012.10.29. 15:04:33
ÚÚÚÚ, ember, most jöttem rá, hogy a bennmaradt Ross-szak közül jegyeztem meg két nevet...Ez ki van fundálva kéremszépen.
sirok0001 2012.10.29. 15:13:04
A beugrót nem szerettem valamiért, viszont a heti hetes mindig kikapcsolt, de tény, hogy voltak kevésbé jobb részei is. Mindegy, mostanában kezdek sajnos ezekre a dolgokra ráébredni és nagyon zavarnak, hogy hülyére vesznek.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 15:24:53
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 15:31:48
Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2012.10.29. 15:32:42
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.29. 15:42:27
sirok0001 2012.10.29. 15:43:50
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 15:51:58
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 16:06:22
Hangolhatnak a nyuggerek,Tihamér is csináltathat magának új fogsort és Árpink is nyomathat némi frissítő dauert a rőzsébe.
A repertoár bővülni fog Krisztián x faktoros szereplésének csodálatos dalaival, miközben a háttérben Ördög Nóra szaltózik majd.
PAPAJA 2012.10.29. 16:59:57
Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2012.10.29. 17:07:48
2012.10.29. 17:12:31
Lesz ez még így se.
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 17:12:35
xD
Jééé, ez én vagyok, csak állatias hörgés helyet fejhangú csúszkálás a menü. És HALLOM, amit művelek. :/ Csak a Pearl Jammel tudok plusz pontot elérni caraoke-en.
A legkisebb Utasi Árpit is hiába nyomták...
Nem lehetne létező tehetségekhez (ha van előképzettsége/rutinja, ha nincs) hozzárendelni a mese-szálat: szegény, határon túli magyar, Magyaro-n élő nem magyar, roma, árva, fogyatékossággal élő, meleg, bi, transznemű, szakított, összejött, meggyógyult stb.
@sixx: Az a gangbang freudi elszólás/elhallás lehet. xD
retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2012.10.29. 18:37:55
Nem akarok sem dicsőítést írni, sem leszólni a műved, de...
SZÍVEMBŐL SZÓLT, QRVA NAGY IGAZAT ÍRSZ - MÁR NEM ELŐSZÖR és remélem még olvashatok hasonlóan érthető, pontos és kemény kritikát!
Csak így tovább!
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 19:21:16
www.youtube.com/watch?v=Bop4AgTIA_o
www .youtube.com/watch?v=52J73nxuGrA
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 19:22:22
www.youtube.com/watch?v=52J73nxuGrA
ErlTamas 2012.10.29. 19:54:16
Nem akarom elmondani kiket sorolok ide, mert biztos nem ért velem mindenki egyet. Mondjuk ezeknek 70%-a komoly múltal rendelkezik, és az eddígieket nem lehet tőlük elvenni. Szóval akik közülük valamit már letettek az asztalra, az röhög ezen a cikken, aki meg nem annak szíás.
Sulopest 2012.10.29. 20:01:17
Vierre_ 2012.10.29. 20:26:56
Én még voltam a Klauzál téri alter fesztiválon, hát ott is voltak jobban, bár egy idő után feszítette a tudatomat az LSD- lehet azért. Bájos kilencvenes évek...
Vierre_ 2012.10.29. 20:28:55
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 20:34:02
Vierre_ 2012.10.29. 21:03:26
Vierre_ 2012.10.29. 21:18:08
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 22:34:16
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 22:35:53
Sörna 2012.10.29. 23:06:58
Az hogy nem értesz a zenéhez a te bajod, meg az is hogy primitív vagy. De egyet vegyél figyelembe, ha már buta vagy és irigy, ne tedd közhírré. Paksi Endrét fluor gyerekkel egy lapon említeni bűn, pláne hogy állításod szerint nem tud énekelni. Az hogy rossz a hallásod nem azt jelenti hogy más a hibás. Örülnék, ha tized úgy tudnál énekelni, ahogy az Endre csak köhög.... Egyébként meg ahelyett hogy fikázó cikkeket írsz kezdjél valami értelmeset az életeddel....
sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.29. 23:27:32
Sörna 2012.10.29. 23:51:28
Filter Ákos 2012.10.30. 00:21:42
Ilyen emberek kellenek a hazának, baszki meg Sebestyény "mármegbántamazsírbüfésügyet" Balázsok. Pontosan ott tart ez az ország, ahol ez a fosadék műsor is. Na, ma már többet nem iszom.
sweeney todd 2012.10.30. 07:32:04
Vierre_ 2012.10.30. 09:42:00
És attól még, hogy a rock el van nyomva (hö?????), attól még nem kell összetartani valamiben ami fos.
Meg hát ugye, miért személyeskedünk? Megy a savazás anélkül is, viszont jobban odafigyelnek rád hidd el nekem ^^. A - paraszt vagy és bunkó, primitív hozzá nem értő - kombó nem érv. Viríts érveket, az már valami! :)
Az már döffffi!!
Mi itt mind tudunk énekelni, nekünk itt van hallásunk, kollektíven értünk a zenéhez, csak különböző elképzeléseink vannak a hallásról, zenéről és az éneklés becses tudományáról. Azt hittem ez már lejött a cikkből és a kommentáradatból. Kár belevinni személyes fikadömpinget. Kiabutaostoba-kinem. Gyerekes dolog ez. Tessék olyan érveket használni mint én: kijelentő mód, tőmondat: Foscsi a cikked / Szarul látod / Én tudom / Jobban tudom / Értek hozzá. - Ezeken legalább nevetünk egy jót. A személyeskedés mindig kínos és égő :(
gébence · http://soraim.blog.hu 2012.10.30. 10:46:27
puhosh 2012.10.30. 14:56:40
Ez a szar ennyi,a ferot sajnalom,hogy idecsuszott ezek koze.inkabb orgedett volna meg szepen,vagy stilszeruen vitte volna el a maja ,legalabb martir lehetne...
A Stohl nem azert undorito ,mert piasan gazolt.Alapbol szar ,ebbol kikerulhetetlenul kovetkezett a pia,a drog ,a gazolas.. a gorcsos az onfenyezese meg a sajnalatkeltes azzal az eroltetett hunorral rendkivul szanalmas.Leginkabb azokat szanom,akiknek ez tetszik....
desty 2012.10.30. 14:58:56
desty 2012.10.30. 15:02:11
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.30. 16:56:32
sweeney todd 2012.10.30. 17:13:38
egy hisztérika, rossz színésznő (legalábbis az x színpadán a csaj).
Vierre_ 2012.10.30. 18:04:14
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.30. 21:58:36
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.31. 19:52:40
Lass Bea kifakadt és fogadalmat tett: borsonline.hu/cikk.php?id=65605