Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A bikicsunájból junomájném lett az X-Faktorban

2012. október 28. 11:06 sixx 397 komment

Tessék elképzelni a következőt: felkérünk egy közepesnél tehetségesebb festőt, hogy fesse meg nekünk kedvenc politikusunk (elképzelt) aktját, ehhez biztosítunk egy majdnem minden igényt kielégítő, de kissé szűkös műtermet, stabil állványt, kiváló minőségű vásznat és festékeket. A piktor nekilát a nagy műnek, egy hét alatt végez is vele, majd amikor megmutatná nekünk a kész festményt, a vászonhoz odalép pár tehetségtelen suhanc, és a közepét bekeni disznószarral, úgy, hogy csak két sarka marad nagyjából tiszta. A tegnapi X-Faktorról sok mindent el lehet és el kell is mondani, de azt egy percig ne tessék elfelejteni, hogy a szaros vásznat kétmillió magyar akasztaná ki a nappaliban.

jimmy.jpeg

Igazából nincs is már arra a förtelemre szó, amivé az idei X-Faktor lett. És ezt most nem egy kinyúlt garbós esztétika-szakos mondja, hanem egy virtigli tévéfüggő, aki ezeket a műsorokat zabálja napi 20 órában. Ilyen siralmasan gyenge produkciókat, hamis, erőtlen előadásokat, maníros, szemvillogtató rikácsolásokat utoljára az első körben láthattunk-hallhattunk, akkor, amikor a szerkesztők és a zsűri páros lábbal rúgták ki azokat a szerencsétleneket, akik nem tudnak énekelni.

A kígyó tegnap este harapott a saját farkába, akkor, amikor Jimmy fia Krisztián kilépett a színpadra, és análisan erőszakolta meg Tina Turner Goldeneye című nótáját, pedig ezt azért minden normális helyen büntetik ugye. Bevallom őszintén, az első döbbenetből felocsúdva (baszki, ez TÉNYLEG nem tud énekelni), én pont olyan jól szórakoztam, mint az első pár adás bohócain, és sírva röhögtem azon, mekkora barom vagyok, hogy elhittem erről a szegény fiúról, hogy akár csak egy gyerekdalt is rá lehet bízni. Azt egyelőre még nem tudom, hogy Jimmy fia Krisztián el is hiszi azt, hogy ő tud énekelni, és nem csak bulvármágnesnek foglalkoztatja az RTL, mindenesetre elég tragikus, ha ennyire hülye a faszi.

spirit.jpeg

Azt hittem, hogy Jimmy junior után nincs lejjebb, pedig ekkor még hátra volt a széteső Spirit, amiben a két srác konkrétan nem tud énekelni, na nem úgy nem, mint Paksi Endre vagy Fluor, hanem nincs nekik hangjuk, olyan, amilyennel a civilizált világ színpadaira bátran ki lehetne állni. Szabó “van nekem kockahasam, csak megszaladt a barnítókrém” Dávidnak mentora megint egy Robbie Williams-dalt adott, pedig ezzel az előadóval múlt héten is megszenvedett, ezen a héten meg fogott egy böllérkést és a fülünk hallatára herélte ki a Millennium című szerzeményt. A Lass Bea-Like-Fehér Zoltán trióból is haza lehetne zavarni mindegyiket, stílustalan, hamis, széteső produkciójuk láttán nem csoda, hogy egyikük párbajozott. Csobot Adélt megint kurvásra vette Malek Miklós, ha már énekelni nem nagyon tud, legalább a lába legyen kint, az is hoz szavazatokat, gondolhatta, és bejön nekik a dolog. Szegény Stone-nak egyszerre kellett küzdenie az angol nyelvvel és Chris Cornell You Know My Name című számával, el is bukta a kétfrontos csatát és visszahozta a bikucsunáj legszebb napjait, amit mostantól junomájnémként is emlegethetünk.

stone.jpeg

Két olyan hang volt eddig is a műsorban, amit lehetett szeretni, az egyik Antal Tímeáé, aki tegnap ugyan magához képest elég gyenge volt, de még így sem tudott annyira szar lenni, mint a többiek. Ő legalább nagy biztonsággal találja el a hangokat, és ha nem olyan nótát választ neki Malek ami meghaladja a hangterjedelmét (kükönösen a mély hangoknál), akkor nem is lett volna vele semmi probléma tegnap sem. A műsor másik igazi értéke Oláh Gergő, akiről nm lehet elégszer leírni, hogy kiváló énekhangja mellett nagyszerű színpadi figura. Én Geszti Péter helyében nem egy funkys slágert választottam volna neki Tom Jones-tól, hanem valami olyat, amiben tényleg kieresztheti a hangját, de még így is agyonverte a konkurenciát.

gergo.jpeg

A mentorok keményre gyúrták magukat, és az utóbbi évek legkínosabb jeleneteit produkálták azzal a cicaharccal, amit az adás alatt folytattak. Különösen a Malek-Keresztes üvöltözések voltak kínosak, mert mindketten egyformán nemtelenül védték saját portékájukat, miközben a sárba döngölték a másik produkcióját. Feró szegény nem nyerne világbajnokságot érvelésben, Geszti egy kicsit meg is fingatta az egyik sommás “ez szar” véleménye után, de két odaszúrás után megkegyelmezett a nyugdíjas rockernek, és nem firtatta tovább a dolgot - érdekes lett volna pedig látni, hogyan mászik ki a saját maga ásta gödörből Feró.

A parasztvakítási különdíjat az RTL Klub érdemelte ki a tegnapi adással, először is a láthatóan egyre terhesebb Ördög Nóra helyett bezavart dublőrrel, aki cigánykerekezett egy sort a műsorvezető helyett, majd Stolhl Buci kvázi szentté avatásával egy béna playbackkel előadott Take That-nótával. A magyar James Bondként aposztrofált Stohl visszatérése a csatornához innentől hivatalos, lehet készülni a VV6-ra.

buc.jpeg

Végül egy apróság. Ha valaki azt mondja, Bond-tematika lesz a műsorban, akkor én azt várom, hogy az legyen, és nem azt, hogy a dalválasztás során olyan előadók számai is Bond-közelinek számíthassanak, akiknek annyi közük van a 007-es ügynökhöz, hogy már láttak fekete szmokingot távolról. Ilyen alapon Stone-nak simán oda lehetett volna adni a Kölyköd voltam című kiváló Edda-nótát, hiszen Pataky Attilának is pont két füle van, mind Daniel Craignek.

Fotók: RTL Klub Sajtóklub

Címkék: tv rtl klub x-faktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyrano 2012.10.29. 11:20:44

Nem nézem, de kapok belőle szeleteket, mert a srácaim viszont igen, és amit látok-hallok az valami rémes, és menekülök is vissza a fejhallgatómhoz. Szerintem indítsunk mozgalmat "Azért sem nézem az X-faktort" címmel. Hátha beválik.

ErlTamas 2012.10.29. 11:21:00

@régen herceg: Igen, azt akartam, hogy ütős legyen.:)

borosspet 2012.10.29. 11:27:42

@Vierre_: 2012.10.28. 20:50:29

Magyar fordításban így szokták pontosan idézni:

"Isten nem kockajátékos."

Ettől függetlenül a fotoelektromosság (ami Einstein nevéhez fűződik) tényleg kvantumos jelenség, és Einstein ezt úgy bizonyította be matematikailag, hogy közben magát a kvantumelméletet elutasította..

apd (törölt) 2012.10.29. 11:28:49

mi sírtunk és könyörögtünk, hogy a magyar James Bond Kasza Tibi legyen, vagy legalább a Bon-bon együttes, úgyhogy nagyon nagyot csalódtunk

ErlTamas 2012.10.29. 11:30:05

@De hol van Columbo felesége?: Először is Einteint a modern fizika egyik megalkotója ként említjük, és ezért igen sok köze van modern tárgyainkhoz, berendezéseinkhez.
Krisztiánt én sem értem, de millió egy olyan ember van aki lemezzel, hírnévvel rendelkezik, és ide jön. (reklám a négyzeten. Undorító)
De emiatt nem kell mindenkit elítélni, vannak itt jók is.
És még az a vicces, hogy sokszor egy eurovíziós dalfeszt is sokszor színvonaltalanabb. Ilyen világot élünk. DE az általánosítást nem szeretem.

ErlTamas 2012.10.29. 11:35:06

@1 Ismeretlen Arc: Igen, az nagyon jó, gépészeti és fizikai ismereteim miatt is Discovery a kedvenc csatornám. Nagyon jól teszik. Örülök neki.:)

apd (törölt) 2012.10.29. 11:45:50

@Up yours: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 11:46:28

@ErlTamas: A parasztozás akkor ütős, ha parasztlengőről van szó.
A kortárs paraszt meg a John Deere-hez kapott csavarkulccsal tud ütős lenni?

Chuck Νorris 2012.10.29. 11:49:06

Kozsó az igazi magyar James Bond nem a Buci Bond.
Oláh Gergövel kapcsolatban volt felvetés ami az elöképzettéségét kérdezte. Muzsikus családbol származik, és már elég régóta próbálkozik tehetségkutató versenyeken.
talán van aki még nem látta
www.youtube.com/watch?v=lgl1T4E_GqQ

ErlTamas 2012.10.29. 11:49:47

@Vierre_: Akkor megértettél, hogy az általánosítás ellen lépek fel, ennek örülök.
Einsteint a modern fizika egyik alapítója. Nélküle lehet, hogy még sokáig nem vitáztak volna a klasszikus fizikán kívüli dolgokról. Igen, valószínű lenne TV, vagy net, de nem ebben a formában és időben.
És igen, gyakorlással és szorgalommal nem lehet elérni mindent. Egyértelmű. Mindenkinek voltak C vágányai. És igen, kell egy barát, hogy megmondja. De az én egyik legjobb haveromat ha megkérdem, hogy ez és ez milyen, mindíg megmondja a frankót, de ha nem ért annyira hozzá, akkor azt, hogy ebben nem tudok véleményt alkotni, szerintem..., de kérdezz mást, ha hiteles eredményt akarsz. Szóval a kritikához is kell önkritika.

Vierre_ 2012.10.29. 11:52:52

@borosspet: Igen, igen,
rockseiaXLL-nek is, köszönöm, srácok. Egyszerűen nem akartam belemenni mélyen, mert akkor - bár én imádom hobbi szinten a témát * - *, nem érte a forma akinek írtam a kommentem, hogy miért írok egy regényt a foton hullám-részecske kettősségéről és azért Einstein mellett, előtt, mögött :D azért emlékeim szerint más okos embereknek is erősen benne volt a sztoriban a kezük. :D
Mivel csak magas lasztit csaptam le, lehet, voltak hiányosságai a reagjaimnak. :DD

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 11:56:40

@ErlTamas: A parasztozás akkor ütős, ha parasztlengőről van szó. A kortárs paraszt meg a Jonh Deerhez kapott csavarkulccsal lehet ütős?

sixx: Azért a szarral összekent vászon egész jó kritikákat kapott annak idején: index.hu/kultur/klassz/nitsch1013/
még az análerőszak is megjelenik itt-ott.
Köszönet a kritikáért, őszinte részvét a műsor megtekintéséért.

sweeney todd 2012.10.29. 11:59:52

@ErlTamas: "Nem mellékesen a média jobban fizet, és válság idején sok embernek ez a fontos." :omilyen média, kinek, mikor? :omert, hogy egy Blikk cikkért az újságírón kívül nem kap más egy forintot sem. a tehetségkutatók is inkább lehúznak, abból csak max a győztes lát pénzt. sőt! már a legjobb 12, vagy mit tudom én mennyivel is olyan szerződést kötnek (ezt a Megasztár legjobb 12 lánykától tudom, aki az egyikvolt törzshelyemen zenélgetett), hogy nem léphetnek föl sehol csak 120 e fölötti gázsiért, aminek 20%-a a csatornáé. az összes többi hobbi, kis pénzes hely ki van lőve. ha pedig senki nem fizet neki 120-at, akkor 2 évig zenélhet a fürdőszobában max. nagyon el vagy tévedve, a média egy fillért nem fizet senkinek, max lehetőséget ad, de általában azt sem mindig a tehetségeseknek.

Vierre_ 2012.10.29. 12:00:04

@ErlTamas: Nem vennék rá mérget, Einstein zseniális volt, azonban abban a korban és azóta is, vannak hasonló kvalitásokkal rendelkező emberkék pölö Heisenberg, Stephen Hawking és még sokan mások, akikről fogalmam sincs :DDDDDD
Am pediglen valóban, a kritika önkritika nélkül nem ér semmit, de az önkritikába az is belefér, ha felismerem, hogy én értek ahhoz, amit kritizálok, illetve alap, hogy felismerem, ha nem.
Én hallom az X-Faktort bár NEM tudok énekelni, a műsor nem árul számomra zsákbamacskát, tudom, hogy nem tehetségkutató. Így nyugodtan nézhetem és valóban akarom is, ki akarok kapcsolódni általa. És itt van a lényeg- azért dühít mert NEM jó. Mert én akarom, hogy jó legyen, nézem az amerikait- az angolt, de nem jó, egyszerűen "zs" kategóriás. Szakmailag hulladék, az énektudást megelőzi a nézettségi valószínűség, amit mindig botor módon lőnek be- Ildikó ostoba választása: Sztón: majd az idős - közép korosztály szavaz, Junior: majd a fater rajongótábora szavaz, Lass- szerintem szerelmes a Lassba, de emellett majd a Tyereskodvát szerető művész-ándörgránd réteg szavaz. Ez így működik. NEM is lenne baj, ha nem vennék el tőlem az illúziót. De elveszik.

ErlTamas 2012.10.29. 12:01:49

Az hogy, mi a jó, és mi a rossz, az mindíg kétélű, az igazság csak meggyőződésünk elhitetése a többiekkel. De ha 1 jó énekes is van ott, már érdemes megvédeni őket.

sweeney todd 2012.10.29. 12:03:03

@ErlTamas: fizikát ne hasonlítgassuk már a zenéhez! hogy jön ez ide? a fizika egyértelműen bizonyítható, tényeken, törvényeken alapuló tudomány. a zene meg teljesen más kérdés.

sweeney todd 2012.10.29. 12:04:47

@ErlTamas: "az igazság csak meggyőződésünk elhitetése a többiekkel."

mi van??? ha elhiteted velem, hogy a lószar finom, akkor az egyetemes igazsággá válik? :O

Vierre_ 2012.10.29. 12:06:51

@sweeney todd: azzal a mellégzöngével, hogy mindig vannak kivételek :DDDDDDDD

Eruka 2012.10.29. 12:07:11

@ErlTamas: attól, hogy valaki nem tud énekelni, hallja, ha valami hamis és FOS!
Jó esetben hallja akkor is, ha maga adja ki ezeket a hangokat, és akkor nem megy el tehetségkutató műsorokba...
Jómagam épp ezt a tábort erősítem!
(jah, és ahhoz sem kell évtizedekig bokszolni, hogy tudjam, ha valakinek lóg a keze, azt előbb-utóbb megpofozzák....)

enmajor 2012.10.29. 12:10:49

Nehéz felkészülni a dalokból?
Ismét megkérdezem...
Aki ilyen babérokra pályázik az képtelen elénekelni már korábban begyakorolt pár dalt, ami a sóban is passzolna?
Általában a Faktorban tematika nélkül adják hányják össze a dalokat... még csak ez sem számítana...
A Szombat esti lázban táncolni nem tudó emberek készültek fel hétről hétre. Egyértelmű, egy bizonyos hanghoz és karakterhez nem passzol minden zene, de azért ennyire szűk lenne a keresztmetszet?
Oláh Gergő és a gereblye című mesét szerintem el kellene felejteni:( Nagyon ócska fogás volt. És mellette azt is megjegyzem, hogy a tisztességes becsületes gereblyéseket sem kéne leszólni:) Azokra is szükség van, mert lassan kevesebben lesznek, mint a cölöpök, meg a Faktorosok:)

ErlTamas 2012.10.29. 12:10:59

@Vierre_: Értelek. Azt mégse mondanám, hogy szar az egész, de azt se hogy szuper jó.
Einsteinnel kapcsolatos dolgokat meg szerintem már hagyjuk, mert olyan vitákat indítottam itt a kvantumfizikáról, hogy ehhez már kéne csinálni egy új cikket.:DDD

ErlTamas 2012.10.29. 12:15:03

@sweeney todd: És igen a média fizet, de a megasztár pl olyan szerződést diktált ami lehúzza az embereket. Ilyen szerződéses botrányokban viszonylag otthon vagyok, és mindenki aláírta mint a megasztárba az x faktorba stb... de utólag bánkódni már nem lehet.
És azt fizetik meg akivel a nézettséget tudják növelni, nem mindenkit!

sweeney todd 2012.10.29. 12:16:55

@enmajor: "Aki ilyen babérokra pályázik az képtelen elénekelni már korábban begyakorolt pár dalt, ami a sóban is passzolna?"

dehogynem! hallottuk már nyilatkozni x-et, y-t, hogy épp a kedvenc dalukat nyomják majd. ráadásul mivel hangszeren sem kisérik magukat, így azért ne misztifikáljuk azt az egy hetet.

ErlTamas 2012.10.29. 12:17:33

@sweeney todd: Aki érti, érti, aki nem nem. Nem akartam ilyen szinten belemenni a fizikába, csak mindenki továbbviszi.:D

sweeney todd 2012.10.29. 12:18:21

@ErlTamas: mesélj már, hogy mikor fizetett a "média" bárkit is ilyen tehetségkutatóban?

ErlTamas 2012.10.29. 12:20:09

@sweeney todd: És igen, ha elhitetném veled, hogy a szar finom, akkor neked ez már egy igazság lenne. Ez a szónokok fegyvere is, és sokakat lehet ezzel akár manipulálni, akár csak elhitetni véleményed. Érdekes dolog ez.

sweeney todd 2012.10.29. 12:20:18

@ErlTamas: fizikában egy levezetett bizonyítással tudsz érvelni, az vagy működik, vagy nem. zenében ez nem így van, ha én azt állítom, hogy Z. K. full hamis volt, arra nincs képlet, vagy hallod, vagy nem. tök más a kettő, nem is értem, hogy miért hoztad fel.

enmajor 2012.10.29. 12:20:19

@Vierre_:

Teljesen osztom a gondolataidat:)

Igen, én is az ilyen fél szemmel nézhető műsorokat kedvelem, képtelen lennék csak úgy leülni a tévé elé. Zenés műsorok alatt pl futópadozást tudom le...itákdálse... Én is átlátom a tematikát, a szereplők felépítésének koncepcióját, és az a bajom, hogy a szereplők többsége nem tud énekelni, pedig szívesen szeretném a műsort, mert nem is várnék tőle semmi mást, mint egy élvezhető showt. Akkor lenne szuper, ha például a Stone is tudna énekelni, de nem tud csak úgy piroslik a földig érő homloka az erőlködéstől. Én sokakkal ellentétben Jimmyt a maga műfajában abszolút tehetségnek tartom. Jó lenne, ha a fia saját maga jogán az lenne, de most nem remekel. Feltételezem, ha őstehetség lenne, nem lenne ilyen gyengus, de nála szerintem bőven akadnak olyan gondok, amit tanulással és hangképzéssel ki lehetne küszöbölni. Azok után még mindig fényévekkel tehetségesebb lenne, mint a Fásy mulató szummakulaude tagozata. És így tovább:)

enmajor 2012.10.29. 12:24:09

@sweeney todd:

De akkor a Zámbó gyerek repertoárjában nincs tíz halálbiztos dal, amitől legalább nem sérülne a dobhártyánk? Van, akinek csak 3 dal kéne, mert addig marad műsorban.

Látod? A közös produkcióval már nem is terhelik őket...

Én ehhez mértem tartom még szomorúbbnak a helyzetet...

ErlTamas 2012.10.29. 12:25:37

@Eruka: De ha nem állnál a helyükbe, és nem ismered el, hogy vannak jók, az szomorú.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.29. 12:26:20

@ErlTamas:

Senkit sem ítélek el, hidd el.

Ez a műsor azonban nem egy valós válogató, így nem is a a célja, hogy a tehetségeket nyomja, hanem sokkal inkább az, hogy a nézettséget növelje. Kereskedelmi televíziózásról beszélünk és profitról.
Szóval nem teszek mást, csak értékén kezelem a dolgot - nálam ez a műsor nem értékes (de elfogadom, hogy másnak, így neked az).

Einsteinről ne nyissunk vitát, mert én valóban nem sok összefüggést látok az idő-dilatáció problematikája és a katódsugaras TV-képernyő között (Farnsworth). AE korszakalkotó zseni volt, ez kétségtelen, de nincs köze a nethez és a TV-hez. Radásul híres e=mc2 képlete sem érvényes már teljesen - pont egy magyar fizikus egészítette ki azt - plusz nem is hitt a kvantumfizika és a relativitás elmélet közötti kapcsolatban (Higgs viszont igen, és a jelek szerint neki lett igaza).

Az eurovíziós dalfesztivál pedig konkrétan egy vicc - ugye ez a dalok versenye lenne, és nem az előadóké, mégis évről évre olyan "előadók dalai" nyernek, amik egy közepes erősségű területi Helikon-fesztiválon is kiesnének a mezőnyből.

Minden jót.

sweeney todd 2012.10.29. 12:27:58

@enmajor: főleg, hogy egy részük szinpadi rutinnal bír, ott pedig nem 1-1 dalt kell lazában megtanulni hétről-hétre, hanem esetleg egy halom szöveget, esetleg darabot, ha beugrik vk helyett.

Vierre_ 2012.10.29. 12:44:47

@enmajor: igenigenigen, köszönöm. Erről folyt az a vitám, amit már nem tudom mennyivel fentebb említettem. Hogy rossz szájízzel, kamuértelmiségi rosszallással, de el kell fogadnom, hogy Jimmy tudott énekelni és helye volt a popszakmában, hiszen vették. Ha nem vették volna, nem lett volna helye. Az én ízlésemnek szörnyű-de tény. Fiának a helyét még is a Muzsika tévébe teszem és bár elfogadom, hogy nehéz lehet apja árnyékából a fénybe kilépni, de törekvését addig nem hiszem el neki, még bulvár műsorban próbálja, igaláncait látványosan csörgetve olyan célközönségnek, akik- itt jön a sznobizmusom sajnos- a mulatósra mulatnak csak jót igazán, levetni. Stone is tudna énekelni, ha tudna énekelni. :D Én is tudnék énekelni, ha a fejemben lévő dallam és torkomból előtörő állatias hörrgés között lenne harmónia és párhuzam, de nincs. Mindenki tudna énekelni, ha mindenki tudna énekelni. :D A magyar ember egy szörnyen depresszív még is mesét szerető naivitás- lásd Izaura. Ha látványosan elveszik a kenyerét, a hitét, hogy ő is lehetne Sztár, ha tudna énekelni, fájdalma magasabb hullámokat vet, mint nyugati embertársaié. Mind a Voice, mind pedig az X-Faktor ebbe a hibába lép, nem egyszerű emberekkel operál, már pedig minket ugye a legszegényebb fiú menetelése a királyságig jobban érdekel, mint pölö Jimmy fia van Stone akinek kikövezett a múltja Szegeden. Tehát a média moguljai ostobák, nézettség és pénz a sok emelt díjas SMS akkor robbanna, ha a népmeséink tematikáját követnék. Ebben a szösszenetben természetesen fellelhető az irónia és cinizmus, de ettől még tény marad. A "mentor"okat nem elemzem ki, számomra egyik sem mérvadó. Malek aki olyan strófákat képes kiírni magából mint: "Miért legyek én lúzer,
a chick ideszól, húzz el!
Legyen laza az élet,
Legyen, ahogy kérted!
Legyen csak zseton a
zsákban, csajok a
kádban, buli a nyárban.
A meló ma várhat.
Az soha nem árt."

Bődület. Vagy Geszti, aki még mindig a kilencvenes években él? Ildikó aki több mint kínos, Feró, akinek pedig sosem volt hangja? Ugyan.
Tavaly még bennem volt a zavar, ha nem láttam egy részt, mert hetente egyszer akartam valami vadítóan nagy illúziót nézni, most már nincs bennem. Felvételről tolom, áttekerem a Dórit meg a hablatyot, meghallgatom a meghallgathatatlant és azon agyalok, mivel pótoljam azt a bulvár-űrt, amire éhes a túlterhelt elmém. :))

sweeney todd 2012.10.29. 12:49:20

@Vierre_: "Én is tudnék énekelni, ha a fejemben lévő dallam és torkomból előtörő állatias hörrgés között lenne harmónia és párhuzam, "

:DDDD

Eruka 2012.10.29. 12:54:01

@ErlTamas: nem állnék a helyükre, mert van agyam, használom...
és elismerem, vannak jók: Oláh Gergőnek és Antal Timinek hívják őket! A többi kuka!!! forever!

Vierre_ 2012.10.29. 12:54:06

@sweeney todd: :DDD félelmetes, néha még én is sokkolom velem magam :D

ErlTamas 2012.10.29. 12:56:03

@sweeney todd: Nem effektíven a zenére hoztam fel.

ethan blow 2012.10.29. 12:57:25

Nincs tévém. Szombat éjjel kivágtam az ablakon mint a szart.

ErlTamas 2012.10.29. 12:58:15

@De hol van Columbo felesége?: Igaz. És én is minden ilyen műsort csak az éneklés miatt nézem, a show része nem tetszik.

ErlTamas 2012.10.29. 13:00:51

@Eruka: Ki kinek szimpatikus...

ErlTamas 2012.10.29. 13:01:26

@Eruka: De ők szerintem is jók.:)

ErlTamas 2012.10.29. 13:05:18

@sweeney todd: Azt te úgy látom nem látod mennyit fizetnek a show meg az adott szerelmi szál, stb miatt. Csomó olyan sztár van akiket csak a média a pofánkba nyom.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.29. 13:10:52

@ErlTamas:

Akinek tetszik, nyugodtan nézze, mert ha elvonatkoztatsz, akkor biztosan szórakoztató műsor.
Azt szokták mondani hogy a kínálat igazodik akereslethez. Milyen igaz...

Üdv

enmajor 2012.10.29. 13:16:44

@Vierre_:

Mindenki tudna énekelni, ha tudna énekelni:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Igen, néha bennem is él a téveszme, hogy ha felpattintom húsos ajkaim által képzett kagylószerű képződményt, és laza hányavetiséggel ( bruhaha minő képzavarhegyek) kiejtek pár dallamot, akkor az minumum Szinetár Dóra orgánumon szólal meg az éterben, de nem. De én hallom, hogy nem.
Stone meg mondta a cool-on, hogy ő nem szokott hamisan énelekni:DD De lehet, hogy igaza van, mert az nem is ének, innentől kezdve teljesen érdektelen, hogy hamis-e vagy sem:D

enmajor 2012.10.29. 13:19:20

Aztán mindegy is, ők abból csinálnak üzletet, hogy majdnem tudnak énekelni, a Schobert Norbi meg abból, hogy majdnem volt odaát:) Mindenki abból főz, amiből tud:))

Vierre_ 2012.10.29. 13:27:11

@enmajor: Igen-igen, ezzel a képzavarral én is élek néha, sőt az ember gyarló és van, hogy elhiszem, eltaláltam azért egy-két hangot. Azonban abban a pillanatban, hogy körbenézek és megpillantom a lefagyott környezetem torz tudatállapotát, rádöbbenek arra, hogy csak a lelkesedés vitt előre, a valóság rideg ténye más. Aztán eljön az a pillanat, amikor nagyobb fiam sikoltozva könyörög, hogy hagyjam abba. Trauma.
Stona peeersze hogy nem hamis, mivel hörög. Amikor hörgök én sem vagyok hamis. Egy Rage against the Machine - Killing in the name off számot hibátlanul adok elő, egy zavaróan fals hangot sem találnál benne, garantálom.

sirok0001 2012.10.29. 13:56:33

A műsor mindig is x@r volt. Sok idióta jelentkezett is rá, vicces volt nézni, hogy az embereknek mennyire nincs önkritikája. De amikor komollyá vált a dolog, akkor már nem lehet rajta nevetni :/ és csak magam szidom, hogy egyáltalán egy percet is szántam rá...Én meg azt mondom, hogy aki tehetségesnek érzi magát az menjen és tanuljon és kiderül, hogy mennyire az, aztán csinálhat zenekart és kipróbálhatja magát. Nem tudom milyen a zenebiznisz (tuti pénz a mozgatórugó, mint a nagy x-ben), de ne mondja már nekem senki, hogy ha valaki annyira tehetséges azt nem látja meg senki...Igen akadnak ellenpéldák, meg más példák is. A Voice-t meg azért nem nézem, mert ott a mentorok közül talán a Malek Andreának van tudása...A többit hagyjuk, csak másolat. Népbutítás. Az Eurovízióról meg annyit, hogy minden évben egyre gagyibb zenét küldenek ki és egyértelműen "bundázott". Olyan 4 évvel ezelőtt még okés volt. Ezenkívül azt veszem észre, hogy egyre jobban a show számít és nem a zene... És ha már fikázunk, akkor az eddigi magyarországi "tehetségkutató" versenyek nyertesei közül talán egy-két emberke, aki megérdemelte és azoknak is csak nagyon kis hányada csinál értékelhetőt. Mindenki ezt nézi, pénzzel járulnak hozzá a műsorhoz, közben meg a színházak mennek tönkre, ahol tehetséges emberek mind kezdők/mind régi motorosok játszanak. Minden ember eleinte kezdő, méghogy tehetségkutatás...
De csak felidegesítem magam megint :D

Vierre_ 2012.10.29. 14:04:00

@sirok0001: Azért nem minden színház és színész kultúrmisszió. Ne sarkítsunk. Ez bulvár, az bulvár, vagy/és kultúra. Számomra az operett, vagy a vígszínház repertoárjának nagy része még gázabb mint az X-Faxot első két szériája.
A Voice zsűrije pediglen ennél azért árnyaltabb, mert Caramell muzsikája és "tehetsége" nekem nem pálya, de itthon nagyon megy, Mező pálinkadalát én azért aktívan sikoltozom jobb napjaimon, Somló múltja elvitathatatlan. Reálisan kell ezt -nem-nézni, nem emocionálisan. :D

sweeney todd 2012.10.29. 14:13:03

@ethan blow: nekem sincs, de van torrent!

sweeney todd 2012.10.29. 14:15:13

@ErlTamas: ez sajnos nem szimpátia kérdése, hanem tehetségé. szimpatizálnék én Z. K.-nal is, ha jó lenne, de valóban Timi és Gergő veri nagyon felülről az egész mezőnyt.

sweeney todd 2012.10.29. 14:17:25

@ErlTamas: nem képzeled, hogy az utcáról összekukázzák őket és még fizetnek is nekik? az egyetlen, akinek ebből jövedelme van, az a csatorna, a stáb. az énekesek közül max a nyertes.

sirok0001 2012.10.29. 14:25:34

@Vierre_: :D
Najó, sarkítottunk. Szeretek sarkítani. De tény, hogy a színházak mennek tönkre, míg az X-tractor robog a nép pénzéből.

Vierre_ 2012.10.29. 14:32:20

@sirok0001: :DDDDD Mert az ember jánya lusta. Két okot mondok: 1: X-Faktor ingyen van, 2: Nem kell kimozdulni a szobából. :DDDD
Változik a világ. Adjanak jó darabokat a TV-ben. (bár nem használok TV-t de majd max letöltöm)
Nagyobb fiammal pölö mi néztünk darabot TV-ben. Ha nem csak a blőd unásig unt Gálvölgyi-Bajor formációval fárasztanának, én örömmel nézném.

Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2012.10.29. 14:33:37

Nos az én kis vélemény szösszenetem:
Szégyen ez, Magyarország!!!! Újra és újra igazolja létjogosulatlanságát és igénytelenségét!! Stone: gyomoridegem lesz,mikor feljön a színpadra,mert érzem a torkomban a gombócot és hogy valami ingerli a könnycsatornáimat! És az a valami nem az öröm! Ekkor kiáltok kétségbeesetten az ég felé, hogy miért, Istenem MIÉRT kell neki még itt tartózkodnia, és nem egy aranyos kis karaoke kocsmában valahol Mucsajröcsögén??? A válogatón kellett volna megköszönni szépen a közreműködést neki és NEM Borbély Richárdnak. Tegnap már akkor készítettem a frontint,mikor meghallottam, hogy Chris Cornell-el rukkol elő,pedig még ki sem nyitotta a száját. Jobb lett volna ha ez így is marad...talán majd egy szebb világban. Hangsúlyozom, nem azért, mert rockénekes. A rock zene jó, a progresszív metal is jó(vegyük csak Russell Allen-t)! De a jó az nem ilyen. A Szabó Dávid fiúcska a kappanhangjával,festett hasával és laboratóriumi körülmények közt előállított sárm utánzatával...szinte látni vélem, ahogy reped meg az üveg az ablakban és nem a jó értelemben.De most komolyan, mi baja van a zenei szerkesztőnek?? Dávid,Adél,aranyosak vagytok meg minden,de most már menjetek szépen haza játszani a többi gyerekkel,míg a felnőttek minőségi munkát végeznek,rendben? A Krisztiánban talán volt valami az elején,de ez a valami már a táborban kámforrá vált, mint például a tiszta hangok...sajnos egyre kevesebb van belőlük és azok is erőtlenek. Arról nem is beszélve, hogy folyamatosan alulintonált. Van amit nem szabad erőltetni. A zsűri 20 mondatos vélemény-repertoárjára kár időt pazarolni..Britney csinálja jól a tengerentúli változatban...nem variál vagy gondolkodik, ismeri a korlátait: definitely yes! Hál Istennek nem kell attól félni, hogy előrukkol valami Keresztes-féle műszenvedéllyel átitatott monológgal. Antal Timi előző dalválasztása kritikán aluli volt, szerencsére most jobb dalt sikerült húzni neki a kalapból, legalábbis jobban illett a hangjához. A végére hagytam a legjobb hangú és kiállású fiatalembert Oláh Gergő személyében. Messzemenőleg ő a legerősebb tagja az egész csapatnak. Bár a véleményem a versenyzőkre vonatkozóan nyilván szubjektív, és/de ebből az "évfolyamból" elég egyszerű kedvencet választani. Valamint csak nekem tűnt fel, hogy a bagázs fele egyszerű,mint a facsipesz? Bár mikor volt feltétel a sztárfaragásban a magas IQ vagy az olvasottság...

Vierre_ 2012.10.29. 14:44:38

@Micsike: :D Istenem, nem lehet mindenki olyan éles eszű, nyitott szívű, őszinte és kifinomult ízlésvilággal rendelkező intellektus, mint én.
Tudnám én őket szeretni ilyen egyszerűen is, ha lenne hangjuk. De mivel az sincs, ennyi erővel szerethetném az első velem szembe jövő parasztot is. (Nem az agráriumban élő őstermelő életmódot folytató emberre célozván)
Hah, megviláglottam! Mi van ha ennek a műsornak az a célja, hogy szeressünk minden velünk szembe jövő parasztot???

sirok0001 2012.10.29. 15:02:18

@Vierre_: Miért a Heti hetes marha jó :D:D:D
Hát neked ingyen van, mert hüle vagy tóni SMS-t nekik vagy okosabb??? :D:D:D
Ja változik a világ, de ahogy olvasom te idősebb lehetsz mint én :D

Vierre_ 2012.10.29. 15:04:02

@sirok0001: :( Most depi lettem, azért full gáz, hogy ez online átjön... :DDDD (34)
Hetihetes, hjaj... már akkor sem röhögtem rajta, amikor más értelmiségi kötelezőből azért tapsolt állva...
:DDDDD
Én amit bírtam az a beugró volt, meg mivoltmég... más nem.
:DDD

sirok0001 2012.10.29. 15:04:33

@Micsike: Mindennel egyetértek, de ki az az Oláh Gergő???
ÚÚÚÚ, ember, most jöttem rá, hogy a bennmaradt Ross-szak közül jegyeztem meg két nevet...Ez ki van fundálva kéremszépen.

sirok0001 2012.10.29. 15:13:04

@Vierre_: "Nagyobb fiammal pölö mi néztünk darabot TV-ben." Ebből gondoltam.
A beugrót nem szerettem valamiért, viszont a heti hetes mindig kikapcsolt, de tény, hogy voltak kevésbé jobb részei is. Mindegy, mostanában kezdek sajnos ezekre a dolgokra ráébredni és nagyon zavarnak, hogy hülyére vesznek.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 15:31:48

@Vierre_: Keresztes Ildikótól nagyon jó döntés volt Lass Bea beválogatása, viszont Zámbó Krisztián beválogatása egy katasztrófa.Lass Bea azokon felül, hogy nagyon jól ritmizál, kiemelkedően játszik a dinamikával, egy nagyonis szerethető művész, a legutóbbi, a férfimentorok által igaztalanul leszólt produkciója igazán kiemelkedő volt.

Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2012.10.29. 15:32:42

@sirok0001: már azt hittem elírtam a nevét..előfordulhat..már keverem az Oláh-Fehér-Szabó-Tóth-Kovácsokat (elnézést ezen vezetéknevektől,nem személyes!)...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.29. 15:42:27

@Peter_Cs: Lass Bea, legutóbbi, a férfimentorok által közel sem eléggé lehúzott produkciója űbergáz volt, nagyon rosszul ritmizált, a nótát kiherélt, az eredeti hangulatból semmit nem adott át, egy üvöltözős, túljátszott, szemmeregetős performasz lett belőle, és az is kiderült belőle, mennyire semmirevaló a hangja a nőnek - ehhez a Bang Bang-hez nem kell négy oktáv. Ja, és nem gangbang a címe, ahogy ez a nyomorult énekelte.

sirok0001 2012.10.29. 15:43:50

@Micsike: Oláhot még nem hallottam énekelni, azért írtam (szóval azt sem tudom hogy néz ki, nem is érdekelt), de biztos jó lehet, ha ennyien mondják (ment volna máshova a tehetségével, de sokat akar keresni, ez van). Stone-t, Lass-t tudom még, meg a kettő hírhedt bennmaradót, meg talán azt a jobbhangú nőt, de nem tudom a nevét. A két-három félig-meddig látott adásból ezeket a neveket tudom archoz kapcsolni --- és igen ez kivan találva.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 15:51:58

@sixx: Ebben nincs igazad, viszont az angolját csiszolhatná.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 16:06:22

Szinte látom lelki szemeim előtt, ahogy Krisztián szereplése nyomán új erőre kapnak az éves csepeli Jimmy emlékestek.
Hangolhatnak a nyuggerek,Tihamér is csináltathat magának új fogsort és Árpink is nyomathat némi frissítő dauert a rőzsébe.

A repertoár bővülni fog Krisztián x faktoros szereplésének csodálatos dalaival, miközben a háttérben Ördög Nóra szaltózik majd.

PAPAJA 2012.10.29. 16:59:57

Hát ez az X Faktor egy nagy kalap kaki,hogy ez a Zámbó gyerek lejáratja az egész X faktort na meg nem beszélve,Last Beácskárol aki egy depresszios siros p...a na és A Stone az ordibálásával azt hittem , hogy beszarik ott a szinpadon annyira erőlködött RTL klub csak a pénzre hajt ugy van beállitva minden már röhögő görcsöt kapok amikor jön be a szinpadra az Ördög Nóri és űvöltözi szavazzanak szavazzanak,mert csak maguk menthetik meg a kedvencüket hát ez röhej és sok idióta meg nyomja az SMS-t hizlalva az RTL klub bankszámláját, s igy tömik a fejesek zsebét!!!!

Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2012.10.29. 17:07:48

Önmaga paródiája lett ez a fos "műsor".

2012.10.29. 17:12:31

Ameddig van olyan debil-barom-állat-ostoba-sügér-agyhalott-gyökér aki erre a műsorra sms-t küld addig ilyen szinten fogják hülyére venni a nézőket, sőt...szerintem még mindig van ennél lejjebb is.
Lesz ez még így se.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 17:12:35

@Vierre_: " Én is tudnék énekelni, ha a fejemben lévő dallam és torkomból előtörő állatias hörrgés között lenne harmónia és párhuzam, de nincs."
xD
Jééé, ez én vagyok, csak állatias hörgés helyet fejhangú csúszkálás a menü. És HALLOM, amit művelek. :/ Csak a Pearl Jammel tudok plusz pontot elérni caraoke-en.

A legkisebb Utasi Árpit is hiába nyomták...
Nem lehetne létező tehetségekhez (ha van előképzettsége/rutinja, ha nincs) hozzárendelni a mese-szálat: szegény, határon túli magyar, Magyaro-n élő nem magyar, roma, árva, fogyatékossággal élő, meleg, bi, transznemű, szakított, összejött, meggyógyult stb.

@sixx: Az a gangbang freudi elszólás/elhallás lehet. xD

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2012.10.29. 18:37:55

Kedves Sixx...
Nem akarok sem dicsőítést írni, sem leszólni a műved, de...
SZÍVEMBŐL SZÓLT, QRVA NAGY IGAZAT ÍRSZ - MÁR NEM ELŐSZÖR és remélem még olvashatok hasonlóan érthető, pontos és kemény kritikát!
Csak így tovább!

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.29. 19:21:16

@PAPAJA: Ne légy már negatív Lass Beával! Egy kis Lass Bea:
www.youtube.com/watch?v=Bop4AgTIA_o
www .youtube.com/watch?v=52J73nxuGrA

ErlTamas 2012.10.29. 19:54:16

Záró sorokként annyi, mindenkinek, hogy igen, a média, a showműsor és a tv, valamint a blikk és egyéb "értelmes" magazin agymosó, degradáló, és negatív példát ad, de vannak énekesek akik jók, és őket nem kell bántani.
Nem akarom elmondani kiket sorolok ide, mert biztos nem ért velem mindenki egyet. Mondjuk ezeknek 70%-a komoly múltal rendelkezik, és az eddígieket nem lehet tőlük elvenni. Szóval akik közülük valamit már letettek az asztalra, az röhög ezen a cikken, aki meg nem annak szíás.

Sulopest 2012.10.29. 20:01:17

nem gyenge a HVG cikke sem (linkelni nem tudom egy "c" betűs szó miatt)

Vierre_ 2012.10.29. 20:26:56

@Peter_Cs: jézusisten, ez retekfos.
Én még voltam a Klauzál téri alter fesztiválon, hát ott is voltak jobban, bár egy idő után feszítette a tudatomat az LSD- lehet azért. Bájos kilencvenes évek...

Vierre_ 2012.10.29. 20:28:55

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: hah én mindig a Tankcsapdátol tolok valamit, azzal nem tudok félrenyúlni.. A legjobb méreg mindig beválik. * - *

Vierre_ 2012.10.29. 21:18:08

@vágtázó halottkém: A fekete lyukban háromszor voltam VHK koncerten de mindig annyira be voltam rúgva, hogy a lányvécé padlóján bekkeltem ki. Mai napig bánom, hogy nem koncentráltam jobban, talán az első sorig is eljutottam volna :(

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 22:34:16

@Vierre_: Hard Rock Hallelujah! Igényes dallamképlet.;)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 22:35:53

@Vierre_: Az első sörig jutottam VHK-n, meg egy Csapdán is azt játszottuk, hogy Lukács iszik hátul, mi meg elől. Még döntetlent sem értünk el. ^^

Sörna 2012.10.29. 23:06:58

Kedves író!
Az hogy nem értesz a zenéhez a te bajod, meg az is hogy primitív vagy. De egyet vegyél figyelembe, ha már buta vagy és irigy, ne tedd közhírré. Paksi Endrét fluor gyerekkel egy lapon említeni bűn, pláne hogy állításod szerint nem tud énekelni. Az hogy rossz a hallásod nem azt jelenti hogy más a hibás. Örülnék, ha tized úgy tudnál énekelni, ahogy az Endre csak köhög.... Egyébként meg ahelyett hogy fikázó cikkeket írsz kezdjél valami értelmeset az életeddel....

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.29. 23:27:32

@Sörna: sörivó vagyok! a rock katonája!

Sörna 2012.10.29. 23:51:28

jó de miért kell másokat fikázni? ha már ebben a világban ennyire el van nyomva a rock, akkor lehet szeretni vagy nem szeretni egyes arcokat, de nem lehet fikázni.. érted mire gondolok? össze kell tartani

Filter Ákos 2012.10.30. 00:21:42

Stohl András = Magyarország

Ilyen emberek kellenek a hazának, baszki meg Sebestyény "mármegbántamazsírbüfésügyet" Balázsok. Pontosan ott tart ez az ország, ahol ez a fosadék műsor is. Na, ma már többet nem iszom.

sweeney todd 2012.10.30. 07:32:04

@Peter_Cs: L. B. ripacs. az nem művészi, hogy vicsorog a farkasfogával, szemet dülleszt és ezerrel gesztikulál, hogy mindent túljátszik. ebben az egyben igaza van a zsűrinek: ijesztő. olyan, mint egy horror szereplő. engem megrémiszt. és az a sok okos faktor néző, aki szerint ilyen a színház...

Vierre_ 2012.10.30. 09:42:00

@Sörna: azért mert ami szar az fos.
És attól még, hogy a rock el van nyomva (hö?????), attól még nem kell összetartani valamiben ami fos.
Meg hát ugye, miért személyeskedünk? Megy a savazás anélkül is, viszont jobban odafigyelnek rád hidd el nekem ^^. A - paraszt vagy és bunkó, primitív hozzá nem értő - kombó nem érv. Viríts érveket, az már valami! :)
Az már döffffi!!
Mi itt mind tudunk énekelni, nekünk itt van hallásunk, kollektíven értünk a zenéhez, csak különböző elképzeléseink vannak a hallásról, zenéről és az éneklés becses tudományáról. Azt hittem ez már lejött a cikkből és a kommentáradatból. Kár belevinni személyes fikadömpinget. Kiabutaostoba-kinem. Gyerekes dolog ez. Tessék olyan érveket használni mint én: kijelentő mód, tőmondat: Foscsi a cikked / Szarul látod / Én tudom / Jobban tudom / Értek hozzá. - Ezeken legalább nevetünk egy jót. A személyeskedés mindig kínos és égő :(

gébence · http://soraim.blog.hu 2012.10.30. 10:46:27

Stohl Buci, a 007-es cellából. Kár, hogy a ,,Börtön ablakában" nem volt Bond-zene.

puhosh 2012.10.30. 14:56:40

Gratulalok a szerzonek,Jo az iras .Beleneztem a musorba,azt hittem parodia.Aztan kideritettem,hogy ez komoly.....
Ez a szar ennyi,a ferot sajnalom,hogy idecsuszott ezek koze.inkabb orgedett volna meg szepen,vagy stilszeruen vitte volna el a maja ,legalabb martir lehetne...
A Stohl nem azert undorito ,mert piasan gazolt.Alapbol szar ,ebbol kikerulhetetlenul kovetkezett a pia,a drog ,a gazolas.. a gorcsos az onfenyezese meg a sajnalatkeltes azzal az eroltetett hunorral rendkivul szanalmas.Leginkabb azokat szanom,akiknek ez tetszik....

desty 2012.10.30. 14:58:56

@vorhenycore: :) Szép munka! Végül is minden mindennel összefügg! Hát a műsorról ennyit! XD

desty 2012.10.30. 15:02:11

@puhosh: Én meg sajnálom azokat a fiatalokat, akikkel elhitetik, hogy ők ide valók. Beválogatták őket, mondván ők a legjobbak! Remélem nem hiszik el, mert különben csalódottak, megkeseredettek lesznek.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.30. 16:56:32

@sweeney todd: Ebben nem értek egyet, Lass Bea lényében van valami különlegesen vonzó.

sweeney todd 2012.10.30. 17:13:38

@Peter_Cs: vonzó? :o
egy hisztérika, rossz színésznő (legalábbis az x színpadán a csaj).

Vierre_ 2012.10.30. 18:04:14

@Peter_Cs: Számodra. Tedd hozzá, hogy számodra. Én spec amikor nézem, mindig elgyönyörködöm a nő és nő közötti szerelem csodáján, meg azon gondolkozom, én is színészkedtem, meddig gyakorolta az állandó és spontán bőgést, nekem sosem ment egy kurva könnycseppet sem kipréselnem magamból semmilyen szerep kedvéért sajna, meg hogy a könny-takony elegy aránya milyen 1:4?. Meg, hogy amikor teliszájjal hörögve kínlódik valami nem létező érzelmi sokk miatt, akkor az neki fáj-e. Én ilyeneken szoktam gondolkozni, amikor Lass Beát látom. Alapvetően szórakoztat. (De nem vonz.)
süti beállítások módosítása