Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Abszurd stílusparódia lett az X-Faktorból

2012. október 21. 11:10 sixx 209 komment

"Varázs" - mondta a kékre mázolt arcú roma rapper az X-Faktor legutóbbi kieső párosának egyik fele, és magabiztos mosollyal nézett vissza Ördög Nórára. "Kelta" - tette hozzá a kékre festett bőrt és a szeme köré rittyentett vörös rombuszt magyarázva. Jó, istenigazából ezen már nem nagyon lehetett csodálkozni a vörös gumiruhában, az álláig kenődött rúzzsal éneklő Csobot Adél vagy a Felix Baumgartnernek öltöztetett Ördög Nóra belépője után, mint ahogy azon sem, hogy a második élő döntő (lófaszt döntő, abból EGY van, könyörgöm) alatt a mentorok, sőt a szerkesztők is annyira elrugaszkodtak a valóságtól, amire tehetségkutatónak álcázott reality-ben eddig még nem nagyon volt példa.

pjz copy.jpeg

Az elsőként fellépő Lass Bea egy Pink számot erőszakolt meg, Jimmy fia Krisztián megint csak véletlenül találta el a hangokat, a Like Spirit tagjai nem tudnak együtt énekelni, a Like Spirit széteső előadása bebizonyította, hogy nótájuk eredetijét előadó Shakespears Sisters énekzsenikből áll, Stone egy Ákos-számot kántált egy hangon, Szabó Dávid hiába vetkőzött, Robbie Williams dalát csak elcincogni tudta és még Antal Tímea is szokatlanul bizonytalan volt, amin annak fényében, hogy a nóta elejét a földön fetrengve adta elő, nem is nagyon lehet csodálkozni.

csobot.jpegCsobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása után még a mentorok is megjegyezték, hogy színpadra való, de nem énekesként - ennek megfelelően tovább masírozik a döntő felé, amit, ha van igazság, Oláh Gergő nyer meg, az egyetlen X-Faktor-versenyző, aki tud énekelni és kisugárzása is van.

Az, amit Feróék, de különösen a szinte mindenkitől virtuálisan (?) elélvező Keresztes Ildikó a műsorban leművelt, arra nincs bocsánat, ha otthon nem köpködik sűrűn magukat szembe a tükör előtt, akkor szégyelljék magukat. Olyan alacsony színvonalú produkciókról ömlengtek perceken át, amiről egy cerkófmajom is meg tudná mondani hogy ótvar gyagyi, ráadásul jóval olcsóbban, mint a könnyeit sűrűn törölgető Keresztes.

A szerkesztők igencsak rászólhattak a mentorokra, hogy ha már a Voice-ban is veszekednek kicsit a zsűritagok, akkor lesznek szívesek erőteljesebben beszólni egymásnak, s lőn, lett is cicaharc a műsorban, aminek legalább annyi haszna volt, hogy nem unta magát halálra az ember a középszerű karaokenak is csak nagy jóindulattal minősíthető előadások alatt. Ja, Geszti Péternek innen üzenjük, hogy Rocky nem a Capitolium lépcsőjén szaladt fel az Eye of the Tiger aléfestésével, hanem a philadelphiai Nemzeti Művészeti múzeumén, ide. Szívesen, máskor is.

A műsort nyitó Baumgartner-jelenet, amiben Ördög Nóra egy iszonyú gagyira vett űrruhaszerűségben feszengett, nagyon kínos volt, de nemcsak nekünk, nézőknek, hanem a műsor szponzorainak is, hiszen a Spar biztos nem hatvan forintot fizetett a kizárólagos energiaital szállítói posztért, erre jön Felix a bejátszásban egy bazinagy Red Bull logóval az ejtőernyőjén. Úgy látszik, a The Voice-hoz elcsaklizott RTL-es szakemberek csak hiányoznak a műsorból, hiszen míg ők ott voltak, ilyen böszmeség nem nagyon történt meg az X-Faktorban. 

Fotók: RTL Klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drex 2012.10.21. 11:23:32

Miközben néztem a műsort,nem tudtam eldönteni,hogy ezt a szerkesztők most komolyan gondolják,vagy mi? Egy karaoke bárban hajnal 3-kor,amikor már mindenki merev részeg,igényesebb előadásokat lehet hallani. Amit meg Feró és keresztes (igen,így,kis betűvel) leművelt,azért minimum egy 3 hónapos "ajándék út" jár egy Észak- Koreai munkatáborba. Csobot Adél védelmére legyen mondva,hogy a szám,amit énekelt,az alapból egy gagyi fos,amit akárki énekel,az marad. Az RTL-nek nagyon át kell gondolnia,hogy hogyan tovább,mert ez így vállalhatatlan,habár a nézettség gondolom így is megvan,úgyhogy nem sok esélyt látok egy pozitív változásra. TV2 meg látva az idei X-Faktort,gondolom veri a fejét a falba,hogy mi a f*szért nem szombat estére rakták a The Voice-t.

GalileoG 2012.10.21. 11:36:54

Sok szart végig néztem már életemben, de a tegnapi x-faktort egyszerűen nem bírtam. Pontosabban az előadásokat nem tudtam végighallgatni, mert olyan volt szinte mindegyik, mintha egy rohadt idegesítő macska nyávogna a szobámban. Arra gondoltam közben, hogy valami iszonyatos melléfogásokat követtek el a mentorok, amikor ezeket az énekeseket választották maguknak az élő showba, mert nem hiszem el, hogy a sok ezer jelentkező között nem voltak ennél tehetségesebb jelöltek. És akkor talán még nézhető is lenne a műsor.

reccs 2012.10.21. 11:38:51

Igen, Csobot Adél tényleg nem sokkal volt gyengébb, mint az eredeti, hogy ez kinek ciki, az más kérdés.
De az ének- és beszédképtelenek festettebb része megmagyarázta, hogy azért estek ki mert rossz dalt kaptak. Hogy milyen daltól tanult volna meg az egyikük énekelni, a másikuk meg beszélni, azt nem tudom.

MissX 2012.10.21. 11:43:28

csak reménykedni merek, hogy belátják mind az rtl-nél, mind pedig a tv2-nél, hogy Mo-n elfogytak a tehetségek és legalább 20 évig pihentetik ezeket a műsorokat.

Merker Iván 2012.10.21. 11:44:31

szerencsém volt, csak az összefoglalóra (ennyi elég is volt), a párbajra és a Carbonfoolsra (jee) kapcsoltam oda.

mr.louie 2012.10.21. 11:45:02

Véletlenül a Cool TV-re tévedtem a műsor után, és komolyan mondom, az After X legalább vicces. Alig 1 órában többet ér, mint a majd 3 órás élő show..

Zeneileg maximálisan képzetlen és tán még botfülű is vagyok, de a tegnapi műsorban én is éreztem, hogy valami nem kóser. A négy fős bírák pedig valami új szolgáltatást teszteltek, bullshit-generátor helyett nyálgép-generátort, mert szinte minden előadás egyedi volt, nagyon jó, élvezhető, mozgalmas, stb - szerintük.

Az a párbajdal a két sráctól pedig, no comment.

ErEr 2012.10.21. 11:52:52

Egyetèrtek a post-tal, teljesen jól foglalta össze az adást. A Baumgartneres kezdès kb. egy közèpiskolás diákigazgatò vàlasztós videó színvonalàt hozta, de ami ott humoros belèpö 5letnek elmegy a 17 èveseknek egymás kõzött az az egyik legnagyobb országos kereskedelmi tv esetèben már nem is a szánalmas kategória hanem a szintiszta ègès...egyèrtelmüvè tève hogy itt sem a kreativitás számított a csatorna munkatársainak kiválasztásakor, mert akik addig jutnak el agyig hogy mi az ami múlt hèten a neten a legnagyobb buzz-t keltette ès hogy ezt nekünk is "ki kell használni valahogy" azok ugyanazon "szakemberek" lehetnek akjk miatt egy magyar reklámblokkról sikoltva kell elkapcsolnom, míg egy külföldit lazán vègignèzek. A Shakespear sisters elöadás után meg kellett nèznem az eredetit a YouTube-on, hogy helyre billenjen a világ, èg ès föld volt a különbsèg! Azèrt 2-3 versenyzœ van aki tud ènekelni, hogy legyen kinek szurkolni, de a többi a gyenge próbálkozás ès a bulvárszemèt kategória

kredi 2012.10.21. 11:54:55

Ha most befejeznék az egészet, és Oláh Gergőt kihirdetnék győztesnek, még menthető lenne a dolog, mert adásról adásra ássák el magukat a vidéki ki mit tudok és faluház-haknik szintjére. Gergőben az a szerencse, hogy tök mindegy, mit énekel, milyen körítés mellett és milyen ruhában, mindenen átüt a természetessége, tehetsége és a nagy betűs zene, ami árad belőle. Nem véletlen, hogy a műsor végére tették, tessék végigszenvedni az egészet, aztán jöhet a csúcspont, az majd kimossa a rossz ízeket a szádból...

Amúgy nem sokat tudok hozzáfűzni a fentiekhez, azt azért jegyezzük meg, hogy a sztájlisztot én valami távoli bolygóra száműzném, mert amit ráaggat ezekre a szerencsétlenekre, arra nehéz szavakat találni (Szopok Adél gumiruhája egy dolog, de pl. a Dislike-ban látott fehér nagyestélyi + lakkbakacs kombótól lefagytak az érzékszerveim.)

Gagyi, gagyi, gagyi. És szánalmas, a végletekig. Eleve az, hogy bekerült az élő adásokba ez a PJZ (Pocsék, Jellegtelen Zajongás), hogy elhitették ezzel a két idiótával, hogy van keresnivalójuk ebben a műsorban/szakmában, hogy értékelhető az, amit csinálnak, és mindennek tetejébe hozzájuk vágnak egy I Love RnR-t, nálam kimeríti a Btk. összes paragrafusát... Amúgy is, egy dolog, hogy a mentorok mit művelnek értékelés gyanánt, a másik a számválasztás, amiben gyanítom, kevesebb szerepük van, mint állítják. Hogy ennek a bonviván kölyöknek odaadnak egy Rock DJ-t, Lass Beának egy Pinket, Stone-nak Ákost és még sorolhatnám... Kritikán aluli. (Egyébként mi volt az a rettenet, amit a Zámbó Junior elkántált?)

Ja, és még valami: a körítés. Döbbenetesek a sablonban gondolkodás giccsei: vonósbetét a dalban, akkor a táncoscsajok imitáljanak hegedülést, különben meg sétáljanak körbe, és az énekes néha simogassa meg őket. Az igazi mélypont mindenképp Adélka pörformansza volt, nézni is rossz volt, nemcsak hallgatni (legközelebb jöhetne a Friday Fekete Rebekától, mert kb. ugyanaz a színvonal, mint ez a Hívjál, talán.)

Jelzem, pont jókor esett ki a bohócduó, mert elképzelni nem tudom, mit csináltak volna velük jövő héten, a James Bond esten. Na, nem mintha nem félnék a többiek produkciójától e téren...

GalileoG 2012.10.21. 11:54:58

@MissX: Szerintem nincs olyan, hogy elfogynak a tehetségek, inkább olyan van, hogy az énektudást most már maximálisan alárendelték a bulvárnak, meg a shownak, és ez alapján választottak versenyzőket. Tudom, hogy ez erről szól, én nem is bánom, szeretem a (mű)drámát, csak sajnos minimális tehetségek, egy-egy jó szám nélkül a show semmit nem ér. Azért a hülye néző a nagy sírások mellett mégiscsak szeretne néha jó zenét is hallgatni szombat este. Én szeretnék. Kicsit úgy érzem, velem szúrtak ki a műsor készítői, hogy ezt most nem tehetem meg.

nemecsek ernő áruló 2012.10.21. 11:54:58

"Oláh Gergő (...) az egyetlen X-Faktor-versenyző, aki tud énekelni és kisugárzása is van. "
Akkor biztos, hogy nem ő fog nyerni.

rxtr 2012.10.21. 11:57:01

én igen ritkán néztem ilyen műsorokat tegnap családi összeröffenés volt ahol a remek vacsi után aztán jött ez a nygaszerű műsör. számomra az volt egészen hihetetlen, hogy totál gagyi, bántóan rossz hangú előadások után a zsűri micsoda ömlengést rendezett.

agatsu 2012.10.21. 12:04:56

Like Spirit fecserélve, amúgy tényleg ez a helyzet...igérem többet nem nézem.

ananaszkonzerv12 2012.10.21. 12:06:11

"Ja, Geszti Péternek innen üzenjük, hogy Rocky nem a Capitolium lépcsőjén szaladt fel az Eye of the Tiger aléfestésével, hanem a philadelphiai Nemzeti múzeumén, ide. Szívesen, máskor is." - jogos, ha pontatlanságot kérsz számot.
De akkor: "a Spirit széteső előadása bebizonyította, hogy nótájuk eredetijét előadó Shakespeare Sisters énekzsenikből áll". Az a Like volt nem a Spirit. A Spirit a Swedish House Mafia: Save The World-et énekelte.
Ja, és szívesen máskor is.

Az ítéletekkel nagyjából egyet lehet érteni. Igazából két versenyző érdekes és ért valamit.
Az ítéletekkel nagyjából egyet lehet érteni. Két ember ér valamit ebben a szórásban, akinek hosszútávon remélem lesz jövője. Antal és Oláh. Antal jó énekes lazulnia kéne. Ez technikailag egy baromi nehéz szám volt.
Kiváncsi lennék pár mostani popsztárunk így elnyomta-e volna.
Oláh meg egyszerűen csak nagyon jó és természetes.

Dave_bloghu 2012.10.21. 12:07:26

A konkurens energiaitalnak 10 percet szenteltek, de a ziccert, hogy Komár Lacira emlékezzenek legalább egy közös dallal (akár Elvis is lehetett volna, ha ennyire ciki magyart énekelni).

LouCyber 2012.10.21. 12:09:47

@sixx:
Apróság: igaz, hogy Rocky nem a Capitolium lépcsőjén szaladt fel az Eye of the Tiger aléfestésével, hanem a philadelphiai Nemzeti múzeumén. Ám az első filmben még nem ez volt a zene, csak a harmadikban. A kép is mintha az elsőből volna.

flugos 2012.10.21. 12:11:36

Naja egyre rosszabb a színvonal. Bírom mikor 8 óra munka Feró leszólja az I Love Rock N Roll című számot. Egy tiszta hang nem hagyta el az életben a torkát.

Jah és én is tudok ezekszerint rappelni..Bödödödödö dödö (PJZ). Tényleg néhány énekes még a karaoke bárba is kevés lenne. Oláh Gergőnek kell nyernie, de még a többiekhez képest Antal Tímeának van vmi keresni valója ott.

kredi 2012.10.21. 12:12:34

@GalileoG: " Arra gondoltam közben, hogy valami iszonyatos melléfogásokat követtek el a mentorok, amikor ezeket az énekeseket választották maguknak az élő showba, mert nem hiszem el, hogy a sok ezer jelentkező között nem voltak ennél tehetségesebb jelöltek"

A gond ott kezdődik, hogy nem a mentorok választották ezeket a nyomorultakat maguk mellé, hanem a szerkesztők válogatták ki azokat, akiket bulvárszinten el lehet adni, Fókusz- és Blikk-képesek, illetve várható rájuk sok SMS. Én már a válogatón felállítottam két listát: egyet azokból, akik alkalmasak lettek volna az élőshow-ba, egyet meg a "bulvár- és SMS-ready" csapatba. Nagyjából bejött a dolog... Nyilvánvaló volt, hogy a Zámbó gyerek lesz a mostani aduász ezen a téren, a Való világba is belengetett Stone a másik (vártam már, mikor jelenik meg a neje, akivel ugye együtt jelentkeztek a VV-be), aztán az érfelvágáshoz egyre közelebb kerülő Lass Bea, a tinisztárnak kikiáltott Adélka, a csajok bálványa operetthuszár, a "mi raktuk össze őket és tessék!") Kockás Abrosz trió, a vicckategóriába is nehezen beférő, "nyócker gettórepper" PJZ... Csupa sablon papírmasé figura.

Antal Timi meg Oláh Gergő a két ellenérv, akiket fel lehet mutatni a fentiekre ellenpéldaként. Gergőnél a csatorna szempontjából még szerencse, hogy roma származású, tehát nála még a nehéz sorsot be lehet dobni aduászként (bár ezt még tartogatják, most még a családi vonalon lehet haladni szépen, a két kisgyerek hálás bulvártéma), de Timi sajnos elég átlagos csaj (mármint ugye ebből a nézőpontból, ahol az énektudása, tehetsége másodlagos), még a szerelme is egy hétköznapi arc -- nem is tudnak velük mit kezdeni, hiába próbálták tegnap a romantikus szálat eladni velük... Kíváncsi vagyok, mikor golyózzák ki emiatt, mert tuti, hogy előbb fog kiesni, mint a fent felsoroltak...

Tke 2012.10.21. 12:13:24

Takács Nikolasz után Oláh Gergőnél éreztem, hogy megvenném azt a bizonyos cédét. Jelen esetben az itt elhangzó feldolgozásokat is.
Nekem amúgy a Zámbó féle elődás, a többi nagyon nem... Jól írtátok, a giccsparádé rendkívül alacsony színvonalú és a zsűri lement ugyanerre a szintre (mondjuk nem először), nagy kár érte... Cirkusznak nyilván jó, de a srácok és a lányok ha elhiszik, amit hallanak, nagyot zuhannak majd.

kredi 2012.10.21. 12:13:40

@GalileoG: " Arra gondoltam közben, hogy valami iszonyatos melléfogásokat követtek el a mentorok, amikor ezeket az énekeseket választották maguknak az élő showba, mert nem hiszem el, hogy a sok ezer jelentkező között nem voltak ennél tehetségesebb jelöltek"

A gond ott kezdődik, hogy nem a mentorok választották ezeket a nyomorultakat maguk mellé, hanem a szerkesztők válogatták ki azokat, akiket bulvárszinten el lehet adni, Fókusz- és Blikk-képesek, illetve várható rájuk sok SMS. Én már a válogatón felállítottam két listát: egyet azokból, akik alkalmasak lettek volna az élőshow-ba, egyet meg a "bulvár- és SMS-ready" csapatba. Nagyjából bejött a dolog... Nyilvánvaló volt, hogy a Zámbó gyerek lesz a mostani aduász ezen a téren, a Való világba is belengetett Stone a másik (vártam már, mikor jelenik meg a neje, akivel ugye együtt jelentkeztek a VV-be), aztán az érfelvágáshoz egyre közelebb kerülő Lass Bea, a tinisztárnak kikiáltott Adélka, a csajok bálványa operetthuszár, a "mi raktuk össze őket és tessék!") Kockás Abrosz trió, a vicckategóriába is nehezen beférő, "nyócker gettórepper" PJZ... Csupa sablon papírmasé figura.

Antal Timi meg Oláh Gergő a két ellenérv, akiket fel lehet mutatni a fentiekre ellenpéldaként. Gergőnél a csatorna szempontjából még szerencse, hogy roma származású, tehát nála még a nehéz sorsot be lehet dobni aduászként (bár ezt még tartogatják, most még a családi vonalon lehet haladni szépen, a két kisgyerek hálás bulvártéma), de Timi sajnos elég átlagos csaj (mármint ugye ebből a nézőpontból, ahol az énektudása, tehetsége másodlagos), még a szerelme is egy hétköznapi arc -- nem is tudnak velük mit kezdeni, hiába próbálták tegnap a romantikus szálat eladni velük... Kíváncsi vagyok, mikor golyózzák ki emiatt, mert tuti, hogy előbb fog kiesni, mint a fent felsoroltak...

kredi 2012.10.21. 12:16:25

(Duplázásért elnézést, blogmotor a ludas, nem hagyta elküldeni az első verziót, ahol Gergőt nem romának hívtam -- ígérem, ezentúl inkább romakereket hányok, ha romaútra megy egy falat...)

lilly.alien 2012.10.21. 12:18:33

A tegnapi adás után ki lehet jelenteni, hogy mindig van lejjebb! Borzasztó hamis volt az összes, kivétel a Gergő, ahogy az előttem szóló is írta, hogy hajnal 3-kor a meerev részeg vendégek is sokkal igényesebben karaokéznak ezeknél. Erősen b***ták a fülemet az "előadások", hogy lehet ekkora merényletet elkövetni ilyen jó számokkal? Adélka meg húzhatna a francba.

GalileoG 2012.10.21. 12:20:52

@kredi: Én úgy képzelem ezt a kiválasztást, mint anno a pártállami diktatúrában: előbb-utóbb kialakul az öncenzúra a mentorokban, mint akkoriban az újságírókban. Tudják, mit szabad és mit nem, és a végén önmagukat cenzúrázzák. Én úgy láttam, a mentorok is eljutottak erre a szintre. Malek Mikiben nagyot csalódtam Csobot Adél miatt.

bluedress 2012.10.21. 12:25:06

akkor vonultam el a tévé elől, amikor Feró elkezdett tombolni a pjz párbajdalára. a pjz alatt mindig is hangosabb volt a háttérvokál, de most az sem tudta elnyomni a borzasztóan hamis kelta srác énekét. és mintha a saját két sorát sem tanulta volna meg.. :)

kredi 2012.10.21. 12:27:14

@GalileoG: Ahogy a Malek Miki / Adél párosból láthatod, van az a pénz, amiért egy ilyen, amúgy szakmailag szerintem a mentorok közül leginkább kiemelhető figura is lefekszik a csatornának (a másik esetet, hogy nem ő fekszik le a csatornának, hanem a mentorált neki, meghagyom a Blikknek... :)).

z 2012.10.21. 12:27:58

Én azt sem értem, miért kell ezeket az énekes-show-kat hosszú évek óta erőltetni, annyi lehetőség van még ebben a műfajban, ehelyett a szerencsétlenkedés helyett.
Én csinálnék egy olyan tehetségkutatót, ami pl. a zenészi, nem csak az énekesi tehetséget mutatja, gondolok itt pl. a dalírásra (Caramelé is mekkorát ütött, és még biztos vannak az országban páran, akiknek akad ilyen a fiókban, de karaokézni inkább nem mennek el).

Vagy ott a Britain's (America's) Got Talent, ahol bármivel ki lehet állni, énekléstől kezdve a zsonglőrködésen át az állatidomárkodásig. Engem az sokkal jobban szórakoztatna, mint a huszadik x-faktor négyszázadik "döntője", aztán meg ugyanaz "sztárokkal", a végtelenségig.
Ennyire nincs kreativitás, vagy a licenszekre nincs pénz?

szintetikus 2012.10.21. 12:30:09

annyi kommentet olvastam, hogy ez az Adél olyan jó nő... ennyit romlott volna a közízlés?

GalileoG 2012.10.21. 12:31:51

@z: Erre volt a Csillag születik, amiben aztán akármivel lehetett indulni, a végén mégis az énekesek maradtak. Ez azért sokat elárul a keresletről.

Fotelbetyár 2012.10.21. 12:37:31

Teljesen jogos az értékelés. Oláh Gergő az egyetlen énekes ebben a mocsokban, akit eddig képes voltam úgy hallgatni, hogy nem figyeltem a hibákat benne, mert egyszerűen nem volt szükség erre. Jó hallgatni, jó látni és ez kell ahhoz, hogy valaki megnyerjen egy ilyen műsort.

Tocvarek 2012.10.21. 12:45:51

@szintetikus:
simán a vállalható kategóriában van Adél (egyébként Rákosi Tomi bácsi stílusa, ha érted mire gondolok)

korareggel 2012.10.21. 12:55:38

Engem nagyon zavar, ahogy Ördög Nóra levegőért kapkod. Folyamatosan liheg a mikrofonba, mint egy kezdő. Ha másról lenne szó, már rég kitették volna a műsorból. Sem negatív, sem pozitív irányba nem vagyok vele elfogult. Egyszerűen rossz hallgatni. Szerintetek?

Takács Bálint 2012.10.21. 12:58:22

@z: Azt a licencet már ellopták Csillag születik néven, Nem tűnt fel?

különvélemény 2012.10.21. 12:58:36

"Olyan alacsony színvonalú produkciókról ömlengtek perceken át, amiről egy cerkófmajom is meg tudná mondani hogy ótvar..."

Ez volt a legcikibb az egészben.

Motherhacker 2012.10.21. 12:59:50

Nem kicsit volt égő, hogy a PJZ nevű két agyhalott még a saját nevüket sem képesek kiejteni, Feróval vállvetve "pídzsízí"-ztek. Egyedül Ördög Nóra tudta, hogy a "J" az "dzséj".

GalileoG 2012.10.21. 13:02:03

@korareggel: Igen, borzasztóan zavaró, néha nem is tudok figyelni arra, amit mond, csak azt a sivító levegővételt hallom. Bár a múltkor tőlem azt is megkérdezte valaki, szerintem miért ordít ez a nő állandóan. Mondtam neki, szerintem a hatásfokozás kedvéért. De azt hiszem, ez is inkább csak idegesítő, mint lelkesítő. Pedig szeretem például Nóri humorát egyébként, de valahogy az élő adások alatt ebből semmi nem jön le.

tb79 · http://www.ukulele.hu 2012.10.21. 13:08:00

Ez a post IGEN KIVÁLÓ LETT. Kedves Szerző, köszönöm, minden szavaddal (betűddel) egyetértek.

Amalójer 2012.10.21. 13:09:12

"Leművelt" hm kökemény

kispisti 2012.10.21. 13:11:49

Erre vagytok képesek ti kommentelők,-szidni a másikat!Fogalmatok nincs egy élő adásban milyen nehéz hétről hétre jónak lenni

mandro 2012.10.21. 13:13:17

Gratula sixx!

Humor mindenek felett!:)))

bubosvocsok2 2012.10.21. 13:17:42

@Motherhacker:

Szerintem meg pí-dzséj-zed = PJZ.
Ha már a helyes kiejtés... :)
Mert olyan, hogy zí, nincsen. :))

Így még égőbb... :))

tb79 · http://www.ukulele.hu 2012.10.21. 13:18:10

@GalileoG: Feltűnt valakinek, hogy aszongya a devilnóri a rúzsos esetnél, hogy "nem vagy elkenődve" vagy valami ilyesmi, szerintem nem véletlenül fogalmazott így :DDDDDDDDDD. Devil jól nyomja egyébként a műsorvezetést, nincs vele gond.

szeIídgesztenye 2012.10.21. 13:19:14

@korareggel: én konkrétan megőrülök tőle, és már csak arra tudok figyelni. És igen, az üvöltést sem értem.

aaabbbccc 2012.10.21. 13:19:25

@akoshi: +1 en is pont a z kiejteset irtam be, csak megeloztel

GalileoG 2012.10.21. 13:20:49

@kispisti: Csak annyit szeretnék, hogy olyan emberek szerepeljenek egy énekes tehetségkutató műsorban, akik tudnak énekelni. Szerintem ez nem nagy kérés. És az a legnagyobb baj, hogy a mostani "énekesek" nem csak az élő műsorban voltak szarok, hanem korábban is, ami nem írható a lámpaláz számlájára. És mielőtt valaki azzal jönne, hogy ha jobban tudom, miért nem én csinálom: én nem tudok énekelni, de van legalább önkritikám, ezért ülök szombat este a fotelban és szeretnék lelkesen szurkolni a tehetségeknek. Sajnos néhányuknak szintén inkább a fotelban lenne a helye.

szeIídgesztenye 2012.10.21. 13:21:23

@akoshi: @aaabbbccc: de van zí, az amerikai angolban így ejtik. a zed az a brit kiejtése.

blackpuma 2012.10.21. 13:22:52

A szkafander még mindig fele annyira tré, mint Devil haja. Jol beszopatta megint a hajasa :D

"Marikanéni" 2012.10.21. 13:25:32

@kispisti: olyan nehéz, hogy nem is sikerül.:) Tisztelet a kivételnek.

"Marikanéni" 2012.10.21. 13:26:49

@kispisti: olyan nehéz hogy nem is sikerül.:) Tisztelet a kivételnek.

Pikk 2012.10.21. 13:28:15

Az eddig szólók valamilyen ismeretlen okból "jobbat" vártak volna.Már egy másik alkalommal is írtam. A műsor 2 reklám-blokk közötti hulladékidő kitöltésére szolgál, az esetleges tehetséges szereplő felbukkanása ilyen esetben a valóságos csoda.

korareggel 2012.10.21. 13:28:32

@kispisti: Nem tűnt fel, hogy a kommentelők a véleményüket írják le? Azokról, akik állítólag jók, és akik önszántukból hétről-hétről próbálkoznak ezt bizonyítani. Az én véleményem a "vérprofi" Ördög Nóráról szól, és nem szidtam. Nem kell velem egyet érteni. De akinek van füle (vagyunk ugye egypáran), azokat zavarhat ez az állandósult, még egy kezdőtől sem tűrhető hiba.

Frenk a hal 2012.10.21. 13:30:43

csak én éreztem, hogy antal timi előadása kínosan rossz volt? vagy nem kellett volna fekve pörögve énekelnie, mert alig talált el 1-1 hangot...

micsoda? 2012.10.21. 13:31:04

Azt nem értem, hogy aki ennyire jó poszt író, miért nem ír a rádió kabaréba, mert azon, egy- két kivételtől eltekintve még mosolyogni is nehéz. Ja,és nem nézek tv-t.

szeIídgesztenye 2012.10.21. 13:35:58

@micsoda?: jaaaaaaaj, de menő vagy. Tv-t nem nézel, de tv-ről szóló blogot olvasol.

ynwa 2012.10.21. 13:38:58

bármelyik blogot és az alatta levő kommenteket olvasom...mindenhol max 2 emberről írják h tud énekelni...és ne feledjük, egy olyan versenyről van szó ami az éneklésről szól:)...azért ez a műsor készítőire nézve hatalmas égés...abba már bele sem érdemes gondolni h a több ezer jelentkező közül hány olyan volt akit kivágtak h legyen hely ezeknek...de ha már egy ilyen 'keressük az ikszet' álcázott reality műsort csinálnak...legalább csinálnák jól, vegyék elő a telefonkönyvet és hívjanak fel 50 énektanárt hogy adjanak ki 50 nevet akik képesek valamit produkálni...mert így csak annyi a műsor izgalma h a 10 szarból (ja bocs tehetségtelenből ) melyik lesz este a legszarabb

ribizli gizella 2012.10.21. 13:39:21

Uhh, sixx, annyira imádom az írásaidat, hogy hihetetlen, wááááááááá! :D
Ami a műsort illeti: :DDDDDDDDD , tényleg kimeríti az abszurd giccsfaktor paródia fogalmát... :D
Kivéve természetesen Gergőt, meg Timit, utóbbi remélem a következő adásokban olyan jól teljesít, mint múlt héten.
Ja, meg Feró az egekig magasztalta a Like előző produkcióját az élő show-ban, erre aztán "privátban" olyan istenes leb*szást kaptak, hogy milyen hihetetlenül erőtlenek, és rosszak voltak, hogy elbőgték magukat, ebből is látszik, hogy a mentornak dicsérnie kell a saját kis mentoráltját a show alatt, nem mondhatja meg az igazi véleményét, akármilyen sz*r is. Bár, a többieknek sem szabad lehúzniuk senkit, mivel nyilván ha így tesznek, a nézők is belátják, hogy ez biza rossz volt, és nem nyomatják rájuk a szavazatokat ezerrel, nagyon gáz ez a színház, nagyon gáz. :)

szeIídgesztenye 2012.10.21. 13:39:44

Van egy haverom, kicsit megjátszós, kicsit sznob. Mondta anno, hogy nincs tv-jük. Azután egyszer felmentem hozzájuk, akkora plazmatv figyelt a nappaliban, hogy az egész falat betakarta :D :D

milioner 2012.10.21. 13:40:58

Kedves Sixx Mester :) !

"...a második élő döntő (lófaszt döntő, abból EGY van, könyörgöm) alatt... "

Tökéletesen egyetértek a mondanivalóval. A nagy büdös geci szart van több döntő, mert abból csak egy van, valóban! Ezt különben eljátszotta a TV2 a Megasztárral is. Néha be is néztem: ma van a döntő? Ja, csak egy a sok közül. :)

Mindenesetre ezt a véleményt (sőt, tényt!) eképpen is ki lehet fejezni:
"...a második élő döntő (A FENÉKET döntő, abból EGY van, könyörgöm) alatt..."

Szóval, gazdag a magyar nyelv, lehet különböző helyekre és szituációkra megfelelő, odaillő szavakat találni. Otthon azt mondjuk: lóf@szt, az újságban (mert tévedés ne essék, ez igenis egy újság) meg azt írjuk: A FENÉKET! vagy hasonlót :)

(Utóirat: tudom, ti így kommunikáltok; tudom, neked ez a stílusod; és tudom, akinek nem tetszik, ne "kapcsoljon ide". Na de ez mégiscsak Index címlapos cikk. Az Index pedig Magyarország 4. leglátogatottabb internetes "portálja" (1. Google, 2. Facebook, 3. Youtube, 4.Index), szóval igencsak vélemény- és stílusformáló erővel bír. Ne neveljük már a fiatalabb generációkat arra, hogy újságban lófaszozni kell/lehet, ha valamivel nem értünk egyet! )

_Molly 2012.10.21. 13:47:11

@Dave_bloghu: "a ziccert, hogy Komár Lacira emlékezzenek legalább egy közös dallal (akár Elvis is lehetett volna, ha ennyire ciki magyart énekelni)"

---
De most tényleg, mi ez az őrület, hogy kizárólag angolul lehet énekelni egy magyar tehetségkutatóban (vagy miben)?

Amekkora költségvetése van egy ilyen show-nak, nem fért volna bele új számokat íratni a versenyzőknek, mint anno a Táncdalfesztiválban is történt?

Aki ezeket a számokat AKARJA hallani, az bárhol meghallgatja az eredetijüket, miért is vágyna ilyen ripacs változatokra?

De még ha nem is készülnek ide új számok, akkor is: miért nem lehet magyarul énekelni?

Lehet, kicsit többen néznék (több sms futna be), de gazdaságilag sem világos ez nekem. Miért utalgatjuk külföldi szerzőnek a jogdíjakat, amikor itthon ekkora válság van. Vagy ez demagógia?:-o

szgy 2012.10.21. 13:47:28

@korareggel: "Engem nagyon zavar, ahogy Ördög Nóra levegőért kapkod. Folyamatosan liheg a mikrofonba, mint egy kezdő."

teljesen igaz, az előző sorozatot is ezzel a zihálással nyomta végig. én inkább bírom mint nem, de még így is nagyon rossz hallgatni.

Dr_utcai_arcos 2012.10.21. 13:52:19

@Frenk a hal: nem, én ugyan ezt éreztem, ha a többi nem lett volna annyival fos@bb, akkor az is szörnyű lett volna. Viszont nála simán elhiszem, hogy egy rosszabb este volt.

Dr_utcai_arcos 2012.10.21. 13:53:38

@szgy: és ahogy majd nő a hasa, lehet ez egyre gyakoribb lesz. Hoppá, elárultam valamit??

c.miller 2012.10.21. 13:55:19

hogy lehet mar swedish house maffiat "enekelni"?? jo hogy nem richie hawtin dj-settet szajdobolnak el vazz... szanalmas.

zgabi 2012.10.21. 13:57:17

Antal Tímea és Oláh Gergő tud énekelni, nagyon remélem, ketten viaskodnak majd az első helyért a DÖNTŐ-ben. A többiek gyengék mint harmatos réten a lepkefing. Kivéve kettőt: a hál' Istennek tegnap kieső P. J. Z.-t és Stone-t. Mert ők még kocsmai szinten sem tudnak énekelni, tényleg csak 2 ilyen 1/2 eszű mentor vihette be őket az élőshow-ba, mint " én vagyok a nagyferó" meg a körösztös.
Nagy szerencséje az X-Faktornak, hogy a Voice se ér egy nagy kalap szart se mentorostul-versenyzőstül értve természetesen. Tényleg jó lenne már egy kis szünet, s mivel szerintem a Lilu féle paraszt-realityt a kutya sem fogja nézni, elindulhatnának már a VV6-tal.

dreia 2012.10.21. 13:59:14

@szgy: Pedig létezik valami inhalációs spray asztmásoknak, igazán használhatná már ő is, az megkönnyíti a légzést.

_Molly 2012.10.21. 14:00:19

@Motherhacker: "Egyedül Ördög Nóra tudta, hogy a "J" az "dzséj"."

Viszont Nórika hörgő üvöltözésétől én már annyira kivagyok, hogy pánikszerűen kapcsolom ki tévé hangját, amint megjelenik.

Mit mondjak, nem veszítek vele semmit.

milioner 2012.10.21. 14:02:28

@milioner: Ja, és ez nem akar sem kioktatás lenni, sem okoskodás stb. Nem vagyok "nemzetmentő", "turulos", se gyakorló katolikus, sem prűd, sem konzervatív, sőt jobboldali sem, de még baloldali sem. Nincs fóbiám a káromkodásra és a trágárkodásra sem, csak utálom, ha valaki összetéveszti az újságot mondjuk az otthonával vagy a kocsmával.
Mi indokolja, hogy egy újságban azt kelljen írni, hogy "lófaszt!" ?!?

AttilaBeregi 2012.10.21. 14:08:50

@szeIídgesztenye: +1, kedvenc poénom SGA-ból:

"-We need the ZetPíEm to power the gate"
-What?
-ZíPíEm..he's..uhm.. Canadian.
-I'm Sorry.."
LOL

martinzol 2012.10.21. 14:10:42

@kredi: Befoglak perelni!!! A fejemből loptad ki a gondolatokat!!! Azt tetted velem, mint Lady Gaga a mi kozsónkkal... szégyeld magad!

AttilaBeregi 2012.10.21. 14:17:05

múlt hét óta drukkolok, hogy ez a PJZ nevű viccduó kiessen...
Engem az érdekelne nagyon, és arról egyszer tök jó lenne megtudni valami infót, hogy valójában kik választják ki a dalokat. És miért. Ezt a "call me maybe"-t pont a Malek védi... szörnyű:)

Ápuka 2012.10.21. 14:22:55

Az másnak feltűnt, hogy maj minden énekes alá volt playbeckelve egyes, számukra nehezen kiénekelhetős résznél? Vagy visszhangosítva? Vagy vokalistákkal támogatták meg....eddig nem volt ennyire feltűnő, hallható...
Na meg a stadiontaps minden produkció után....képeken meg épp hogy tapsikolnak....

Voice se jobb, ott az eddig is sikerteleül próbálkozó szakmában ismert arcok próbálkoznak, vicces, hogy 10-ből 8-at ismer a zsűri....hiteles...lófaszt

mézescsók 2012.10.21. 14:24:05

Csak lábjegyzet: nem Shakespeare Sisters (sixx)és nem is Shakespear sisters (ErEr), hanem Shakespeare's Sister. Bár jelentősége nyilván csak számukra van.

Mazyke 2012.10.21. 14:25:46

Sziasztok!
Orulok,hogy elolvastam a velemenyeket a tegnapi adasrol,mert igy legalabb rajottem,hogy tenyleg nem vagyok hulye:-)))Mar kezdtem azt hinni,hogy csak en gondoltam ennyire szanalmasnak az egeszet.
Szerintunk is Olah Gergo az az ember akinek az eloadasa elvezheto,remelem o fogja megnyerni.
Viszont szerintem tegnap Feher Zoli sem enekelt rosszul marmint foleg a multkorihoz kepest.
De a legdurvabb tenyleg a zsuritagok omlengese.
Adeltol lilat hanyok,annyira mesterkelt,eroltetett.Timi a multheten tetszett,de a tegnapi eloadas szerintem gaz volt.Stonet sem ertem mit keres itt.A harom lany sem volt olyan rossz tegnap,de a masik ket csapat szerintem szinten nagyon gaz.

2012.10.21. 14:31:03

csak azért olvastam végig a kommenteket, hátha találok egy idiótát akinek a tegnapi, vagy akármelyik x faktor tetszett:)-nincs itt ilyen, elgondolkodtató, és az is, hogy tényleg VAN AZ PÉNZ, AMIÉRT EZEK A MENTOROK A RTLT SZOPKODJÁK, OTTHON MEG HÁNYNAK MAGUKTÓL, én azt hittem ők már elérték azt az életszínvonalat, ahol ezt a szart már nem kell lenyelni...ez egy rossz vicc

kredi 2012.10.21. 14:33:24

@martinzol: jaj kérlek, ne tedd, nincs nekem erre pénzem, inkább elnézést kérek! Vagy tudod mit: alakítunk egy duót és benevezünk a következő X-be. Szerintem simán eljutunk a döntőkig; én tudok gyomorból dörmögni, te meg majd kékre fested az arcod és rásuttogsz a jó hangos vokálra. :)

harcosDuke 2012.10.21. 14:37:07

Konkrétan Jáger Kinga, Pál Loretta, Danics Dóra és Meggyes Csaba a 12 közé kellett volna, hogy kerüljön. A mentorházi döntések siklatták félre a műsort.

cz80 2012.10.21. 14:37:12

Nem érték a zenéhez, semmi keppzettsegem nincs e téren, de szerintem mindegy ki nyeri, mert úgyis csak olyan ostoba, primitív dalokat fognak nekik írni, mint amit az előző adásban a tavalyi győztes fiatalember előadott. Arról meg meg én is éreztem, hogy iszonyú gáz. A műsort pedig oly módon lehetne megmenteni, ha poligráf berendezést tennének a zsűrire, amit mi lathatnank a képernyőn :)

Horizont 2012.10.21. 14:39:01

Ilyen műsorokban az lenne a lényeg, hogy egyik embernek ez tetszik a másiknak az! Na de mi van akkor ha egy kivételével egyik sem. Nagy gáz. Oláh Gergő az egyedüli csoda ő az akiről szól a ez a műsor. Őstehetség és x faktor!!Ördögh Nóra már sok egy kicsit a szűri meg nagy csalódás. Ferótól nem vártam semmit, jó volt réges rég, de tudjuk nem a jó énekhangja vitte előre soha. Na de Malek az akit szakmailag oda gondol az ember valami magaslati helyre...és tessék!
Az RTL klub beleesett a saját csapdájába.Már a kiválasztásnál melléfogott miután elment a bulvárosodás felé. Mint minden műsorával! Miért ebben lenne különb? Így az X faktor szánalmasan gyengére sikeredett! A nézettség tuti megvan, meg az SMS mennyiség is. Nekik meg ennyi elég! Biztos, hogy elég????

champagneM 2012.10.21. 14:39:30

Nekem meg ezzel a fennhéjázó, nyegle fikázással (lásd poszt) van tele a tököm.

martinzol 2012.10.21. 14:40:35

@kredi: Na... ma kegyes hangulatban vagyok.. (mint náci tiszt a Schindler listájában) Szóval induljunk el! A feleségem is mondta olyan jó hangom van (kellemes bariton), de ő szerintem csak röhögni akarna. Sőt, van egy jó hírem - bár ez szinte nem szükséges az ilyen versenyekre - jóban vagyok a kottával. Inkább piros arcot szeretnék.... szép napot Neked!

walter sobchak 2012.10.21. 14:41:49

Szerintem a leggázabb a Geszti, ahogy eljátsza, hogy tényleg fel van háborodva egy-egy "szarabb" előadáson, mint amikor a maximalista szülő lecseszi a gyerekét, hogy 95%-nál rosszabb lett a dolgozata. Annyira természetellenes, hogy szinte odaképzelem, ahogy kiszámlázza az RTL-nek; egy műlebaszás 500.000.-... Meg amikor ilyneket mond, hogy "ez nem te vagy". Nahaggyámá... Ugyanez igaz az Ördögnórára is, rajta is látszik, mennyire nehezére esik bájologni a szereplőkkel (amit megértek, hogy nincs ínyére, csakhogy azért fizetik). Viszont megértem, hogy nem is kell jobban csinálniuk. Az célközönség nagy része (nyugdíjasok pl.) tényleg szó nélkül elhiszi, hogy amit a TV-ben lát, azok valódi érzelmek, meg hogy Keresztes Ildikó tényleg elsírja magát az énekeken. Show must go on.

ribizli gizella 2012.10.21. 14:42:07

@Mazyke: Fehér Zolinak tényleg nincs alapvetően rossz hangja, sőt, azt is mondhatnánk, hogy egészen magabiztos, férfias. Tegnap szinte tökéletes produkciót mutatott be, de szerintem a legtöbben nem tudnak elvonatkoztatni attól, hogy mindez mennyire kontrasztban van a külsejével, pontosabban a mozdulataival, a beszédhangjával, és épp ezért nem sorolja senki a kedvencei közé. Most lenne jó a Voice, ebben az esetben, ha háttal ülve, vagy csukott szemmel hallgatnánk az előadását, úgy szerintem semmi baj nem lenne vele, de amint megszólal, vagy csak gesztikulál, a hideg futkos az emberek hátán, főként, mivel teljesen heteronak állítja be magát (ami amúgy nem kizárt). Sajnálom is, hogy ha valóban így van, akkor miért nem férfiasabb, tökösebb, legalább egy kicsit (tegnap a produkciója végén amúgy ezzel viccelődtek a mentorok), mivel ritka kedves, családcentrikus, érzékeny ember.

martinzol 2012.10.21. 14:42:38

@cz80: poligráf!!! ez jó... add el nekik...

szgy 2012.10.21. 14:57:00

@milioner: "Mi indokolja, hogy egy újságban azt kelljen írni, hogy "lófaszt!" ?!?"

jónéhány éve ez még "különlegességnek" számított, mint a Monty Python tette a BBC-n vagy a South Park-ban kifigurázták a szarozást. gondolom itt is azt a hatást kívánja kelteni hogy mennyire felsőbbrendű és király az író hogy így be mer szólni bárkinek, de sajnos ahogy a hasonló trágár stílus és szemét elárasztotta az internetet ezzel csak csatlakozik a közönséges parasztok tömegéhez. talán csak annyi a különbség hogy nagyobb nyilvánosságot kap mint a hasonló trágár kommentekben hozzászólók. végülis a kommentekből is simán kijönne egy hasonló cikk, talán még jobb is.

emiatt az általános fikázás és trágárság miatt szoktam le jó ideje szép lassan a zindexről, már csak elvétve olvasom néha. elég sz*r van anélkül is hogy egy kb. kiábrándult, megkeseredett, életunt bölcsészcsapat cinikus, gúnyos szóf*sásából áradó "életérzéssel" tetézném.

Mazyke 2012.10.21. 15:06:09

Hallottatok mar ezt a nagyszeru embert enekelni???

http://www.youtube.com/results?search_query=malek+miklós+zseton+a+zsákban&oq=Malek+Mi&gs_l=youtube.1.0.0l3j0i10j0l6.1862.3514.0.4589.8.8.0.0.0.0.94.646.8.8.0...0.0...1ac.1.wfcpavW0IC0

Szerintem ez egy viccccccc.

steroid stewie 2012.10.21. 15:12:07

Szegény Adélt sajnáltam, gonoszak voltak vele a szerkesztők, hogy hosszan mutatták közeliben a sminkjét :)
Ha valaki ismeri Ördög Nórát adjon egy tockost neki a nevemben, azért amiért mindig rövid szünetre megy el, ami ugye tíz perc :)

reccs 2012.10.21. 15:12:10

@Mazyke: De nem is énekes, hanem producer és dalokat ír.

Lucretia/My Reflection 2012.10.21. 15:22:18

Engem tegnap a legeslegjobban az operettsrác rock dj dalának zenei alapja idegesített fel. Könyörgöm, mi a büdös rosseb volt az???
Azt hittem direkt őt akarják kiejteni a műsor készítői.

Tényleg egy csomó felháborítóan gagyi dolgot fel lehet sorolni az idei évaddal kapcsolatban, de szerintem a legrosszabb az az, hogy a sok oda nem való "énekes" (Zámbó, Stone, PJZ, Adél) mellett van egy-két olyan is, akiben esetleg lenne _némi_ potenciál, mégsem tudják belőle ezt kihozni.
Mindenki Oláh Gergőt emlegeti és valóban ő az, aki eddig kettőből kétszer baromi jó volt, de tegyük azt hozzá, hogy a dalválasztással sem nyúltak mellé, normális volt a ruhája, a színpadkép stb.
Ehhez képest Antal Timi tegnap kapott egy olyan dalt, amivel nem tudott maradéktalanul elboldogulni, Szabó Dávidot beleerőltették egy olyan stílusú dalba és előadásba, ami hozzá egyáltalán nem való, és Fehér Zolinak még mindig nem tudtak néhány olyan tippet adni, amitől abbahagyná a feszengést a színpadon, így velük kapcsolatban az összkép is felemás marad, még akkor is, ha hangilag nekik van itt valami keresnivalójuk.

A maradék két csapattal meg az a legnagyobb baj, hogy valamiért úgy instruálják őket, hogy a refrénben mindhárman egyszerre vonyítsanak három különböző szólamban, pedig ez a legrosszabb dolog, amit elkövethetnek ellenük, meg a mi füleink ellen.

rockjano 2012.10.21. 15:32:14

GYEREKEK!!! Lehet fikázni sok szempontból joggal a műsort de könyörgöm ez ÜZLET. Az RTL pénzt akar keresni és ne tévedjen el senki keres is vastagon.

A látvány néha kissé bazári de azért elég profi látványos, érezhetően több pénz van benne mint a Voice-ban.

Persze két erős énekes van Tímea és Gergő ez nem kérdés, a többiek közül néha van akinek egész jól sikerül van akinek meg sosem.

Az nem énekverseny, nem röpüljpáva hanem valóságshow, ezek a műsorok mindig is azok voltak és azok is lesznek (és nemcsak nálunk)

Amúgy elég profin csinálja az RTL szerintem legalábbis a hazai lehetőségekhez képest. Ami az énekeseket illeti...érdemes utána nézni YT-on milyen énekesek voltak az első Megasztárokban és akkor már nem is tünnek ezek olyan rossznak.

csillagház 2012.10.21. 15:32:16

Zámbó Jumbó ezt tudta két évvel ezelőtt, kár, hogy a "feljavított" CD-t se vette meg a kutya se. Nyálas, elviselhetetlen, de nem hamis. Most viszont az, ráadásul ordítással leplezi a hangi adottságok teljes hiányát. Karaoke sztárnak még jó lenne.
www.youtube.com/watch?v=vvECNbioDuU

2012.10.21. 15:53:07

@szgy: az eredményes meggyőzés egyik eszköze az érzelmek kifejezése,akár trágársággal is,ez nem probléma.Ez retorikai csel,szerintem az index és sixx ismeri Arisztotelészt :D Na jó,lehet hogy nem személyesen.

Hódos Hajnalka 2012.10.21. 16:03:50

@milioner: például az, hogy ez nem egy újság. úgyhogy ne tessék összetéveszteni a szépirodalmat Nyáry Krisztiánnal, az újságírást a blogolással, a szezont meg a faszommal. így e.

pucros 2012.10.21. 16:17:05

Valaki adományozhatna az RTL Klubnak egy raklap potmétert, és akkor nem kellene szegény Nórinak meg a többi műsor többi műsorvezetőjének ordítania.

Komolyan, mintha az lenne a policy a csatornánál, hogy mindenki próbálja túlordítani egymást, mert biztos abból lesz a nézettség.

különvélemény 2012.10.21. 16:19:31

@rockjano: "Amúgy elég profin csinálja az RTL szerintem legalábbis a hazai lehetőségekhez képest"

Ja, ez látszott Adélka elkenődött sminkjén.
15 másodperc elég lett volna, hogy a rendező a zsűrit mutassa, közben letöröljék a felesleget a sminkesek.

De neeem, ruppótlanság gagyiság hátán az egész műsor.

speciális karakter 2012.10.21. 16:22:13

Én egy zacskó chips vagyok.

saszi11 2012.10.21. 16:26:07

@ananaszkonzerv12: nem arra kell kíváncsinak lenni ki utánozza le. a művészet alkotásról szól, nem másolásról, ezekkel az emberekkel elhitetik hogy hatalmas tehetségek, közben java részük azt se tudja hogy kell egy dal megírásához hozzákezdeni, teszem hozzá ez hosszú évek kemény munkájával lehet elérni, nem kiállni és mások dalát pocsékul előadni, ezzel falusi szórakozóhelyeken a helyük, vagy a próbateremben rendes zenekarral gyakorolni, és ha alkottak valamit, akkor büszkék lehetnek rá jogosan, ez így tényleg csak karaoke

micsoda? 2012.10.21. 16:27:45

@szeIídgesztenye:Nem figyeltél! Nem a tv. műsorához szóltam hanem az íráshoz. Például szeretem az egzotikus útleírásokat olvasni, pedig sosem járok arra:D

törtető évi 2012.10.21. 16:31:34

a műsor valóban szar. de érdekelne mennyit kap a szerző a voice-től ?

Sokorai_Atala 2012.10.21. 16:36:10

A felkonfban kb 27-szer hangzott el versenyző szó, úgy 3 perc alatt.
A Stay with me-t én is azonnal meghallgattam eredetiben, mert azt hittem rosszul emlékszem:)

krutyifix 2012.10.21. 16:41:57

Kivételesen egyetértek a cikkíróval, Baumgartner hájp kezdésnél lecsapta a biztosítékom, (az egész felhajtást nem értem, hogy mi a teljesítmény abban- a mérnökökön kívül, hogy leugrok valahonnan ejtőenyővel)
Fehér Zoli kellemes csalódás volt, amikor elindult lefelé a színpadról és láttam a természetes mozgását... persze már röhögtem a homofóbiámon.
Timinél én is éreztem némi bizonytalanságot, meredek volt ezt a koreográfiát bevállalni élő műsorban.
Várom, hogy Gergő magyar zenét énekeljen már végre.
Like: külön-külön még hagyján, de amikor együtt énekelnek legszívesebben beletekernék mint a jútyubba.
Spirit: rettenetesen szólnak együtt, csoportokhoz kellene a zeneileg legképzettebb mentor, sajna Ferónak nem ez az erőssége.
Nyugodtan vitatkozzon a zsűri egymással az a rész szórakoztató.

hazank fia 2012.10.21. 16:51:54

@akoshi: :))) A Fold angol anyanyelvu lakossaganak igen kis szazaleka ejti "zed"-nek a "zi"-t. Az USA-ban jot rohognenek rajtad! :)

killerkaller 2012.10.21. 16:54:50

Az X-Faktor elején, a válogatások közvetítésekor nyilatkozta valaki -a névmemóriám gyatra- hogy értsük meg, ez elsősorban nem énekverseny, hanem olyan emberek keresése, akik színpadra termettségükkel, személyiségükkel leginkább lenyűgözik a nagyérdeműt, mellesleg az sem hátrány, ha van énekhangja. Nem énektudása, hanem énekhangja. Énekhangja persze legtöbbünknek van. Olvasatomban ez azt jelenti, olyan valakit keresnek, aki a nagy tömegek számára, hosszú távon úgy eladható, hogy a népszerűsége nem csökken, vagyis komoly bevételi forrást lehet rá alapozni. Ha ebben a megvilágításban nézzük az "énekverseny" jelzővel felcímkézett műsorokat, talán másképp ítéljük meg azokat. De ami a csatornának komoly bevételt jelent, az a néző számára aki nívósabb produkcióban reménykedik, csak kínszenvedés.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 16:57:03

@mézescsók: "...Shakespeare's Sister. Bár jelentősége nyilván csak számukra van."

Vagy Shakespears Sister. Szerintem nem csak a számukra van jelentősége, mivel az a nevük, ebben a két formában. Shakespeare Nővére. Aminek megvan az oka.
"The band's name was adapted from the title of the song "Shakespeare's Sister" by The Smiths, which was in turn a reference to Virginia Woolf's work A Room of One's Own. The precise spelling and punctuation of the band's name has evolved over the years, initially losing the final "e" from "Shakespeare" when a friend made a woodcut logo for Fahey with the name carved as "Shakespear", a once common spelling of Shakespeare's name." (Wiki P. Dia)
Szerintem megérdemlik, hogy ismerje a valódi nevüket az, aki cikket, blogot ír róluk, bár ez csak egy magánvélemény, ugye. Büntetőjogi következményei (kerékbe törés, fővesztés, ilyesmi) nincsenek. :)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:09:30

"hiszen a Spar biztos nem hatvan forintot fizetett a kizárólagos energiaital szállítói posztért, erre jön Felix a bejátszásban egy bazinagy Red Bull logóval az ejtőernyőjén."

Na, ez az egy, amire mint néző, én nagy ívben sza... legyintek. Ez legyen a csatorna privát belső nyomorúsága.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:11:13

@acekijarat: Szép hosszú link. És nagyon esztétikus, ilyen formában. :)

Dr_utcai_arcos 2012.10.21. 17:12:13

@hazank fia: Zed K.-n se röhögtek :D. De :D.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:16:14

@steroid stewie: "Szegény Adélt sajnáltam, gonoszak voltak vele a szerkesztők, hogy hosszan mutatták közeliben a sminkjét :)"

A szereplő bohócokat egy valóságsóban sem kímélik, hiszen azért vannak ott. A rendező közben valószínűleg eufóriában ordította, hogy "Ez az, menj rá! Közelit, még, még, MONDOM KÖZELIT!!!"

Estevez atya 2012.10.21. 17:19:57

Már máshova is írtam, hogy mintha az idei x-faktorba direkt szörnyűeket választottak be.

Átálltam Voice-ra egyelőre.,

szbszig 2012.10.21. 17:23:49

@milioner: Én sem szeretem, ha egy vicc vagy paródia kizárólag káromkodásból áll, de itt most speciel sokkal hatásosabb volt a "lóf@szt döntő", mint a "fenéket döntő" szófordulat. ;)

attila7575 2012.10.21. 17:24:14

@kredi: ez a Malek ez valaki? Kiemelkedik valahonnan? Szerintem ő a leginkább noname ürge a csapatban...
Bár szerintem azért híres mert arcra szerintem egy az egyben Csita, lehet hogy rá asszociálnak vagy nemtom :/

különvélemény 2012.10.21. 17:39:44

@attila7575: "ez a Malek ez valaki? Kiemelkedik valahonnan? Szerintem ő a leginkább noname ürge a csapatban..."

www.miklosmalek.com/works.html

Cherie 2012.10.21. 17:47:30

de bizony ez egy újság, e-újság mondjuk de ez nem változat a lényegen

mézescsók 2012.10.21. 17:55:14

@Patreides: @acekijarat: Kösz mindkettőtöknek a kiigazítást. Nem tudtam, hogy ez szándékos, csak megütötte a szemem. Már tudom.

Patreides: persze, hogy mindenkinek, legyen az magánszemély vagy bármilyen formáció, fontos a neve, amin elhíresült. És ezt illik is tiszteletben tartani. Azért írtam, amit, mert nálunk nem borzasztóan ismertek, vagy ha a dal mégis, akkor a nevük nem annyira.

Acekijarat: azt sem tudtam, hogy a végéről az "e" direkt maradt le.
Hogy az aposztrofot miért tettem bele? Mert a tegnapi adás után felmentem a youtube-ra és ott határozottan így láttam. Kicsit meglepődtem ugyan, mert én másképp emlékeztem, de belenyugodtam, hogy rosszul derengett.

Ismét kösz. Informatív egy délután volt! Megtanultuk jól írni a Shakespears Sister nevét!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.10.21. 17:56:18

Én csak zambokrisztiant lattam, botranyos volt, de utána az az mesterkélt élvezkedés, amit keresztes ildikó művelt, az mindennek a legalja volt.

mézescsók 2012.10.21. 18:09:13

@sixx: Az Index lehet, hogy nem újság,de úgy viselkedik és kb. azt a célt szolgálja. Szóval nekem -árkon túli hegymesterként - valahol mégis újság. A bloggolás meg csak az egyik részterülete. Azért nyugodtan meséld csak el a különbséget.

@Hódos Hajnalka: Vannak olyan helyzetek, amikor a "fenéket", "hinnye", "a mindenségit" stb. nem eléggé fejezi ki a véleményünket és helyette sokkal plasztikusabb a "lófaszt", "baszd meg", "faszomat" és társai. De azért ne legyen belőle kötőszó.
(Rég olvastalak!)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 18:11:23

@mézescsók: ez nem az index, hanem a comment:com. érted már?

Cherie 2012.10.21. 18:13:21

@sixx: akkor különbözik a véleményünk előző napi eseményről írsz cikket és az index oldaláról lehet hozzá jutni fel, ez az:)) az, hogy kommentelni is lehet... nem ártana megbeszélni a kérdést az indexesekkel:))index.hu/impresszum/

no wonder 2012.10.21. 18:25:14

@z: Bizoy, bizony..Normális énekes, magára , image-ére valamit is adó jó messzire elkerüli ezt a szánalmas bohockodást...Egy hétfő esti kocsmázás alkalmával találok legalább fél tucat embert, aki jobban énekel ezeknél. OK, A Gergő gyerek az tényleg tuti...van is esélye, hogy megnyerje...Etnikum, buzis kinézetű, és még tus is énekelni. Nincs is értelme tovább nézni ezt a szart.. ja, eddig sem volt??? :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 18:26:44

@Cherie: ez egy blog, amit az index címlapjáról is elérhetsz. daciát is kínál a címlap, mégsem tartod az indexet autóneppernek, nem?

hoppá rézimi 2012.10.21. 18:28:39

Nemlehet, hogy azért vannak gyenge (nem)tudású szerplők beválogatva, hogy a legközelebbi műsorra is legyen sok jelentkező? Ne legyen kedveszegett a mosogatás közben dúdolgató Marika, és a következő válogatásra ő is jelentkezzen.

smogger 2012.10.21. 18:29:24

@sixx: Ha benne lenne az impresszumban akkor lehet, hogy rákérdeznék!

különvélemény 2012.10.21. 18:30:04

Hallgassunk valami jót is az xfucktorból:

Több évtizeddel ezelőtti, egy ausztrál tininek teljesen ismeretlen dal:
www.youtube.com/watch?v=zna0omHjM9M

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.21. 18:30:20

Sixx, azért ENNYIRE azért nem volt rossz a műsor, pár kritikáddal (Stone, Like) azért vitatkoznék.

De mondjuk azzal, hogy az Oláh Gergő érdemli meg egyedül, hogy megnyerje, pont nem :-)

killerkaller 2012.10.21. 18:34:59

@no wonder: "Egy hétfő esti kocsmázás alkalmával találok legalább fél tucat embert, aki jobban énekel ezeknél."

Nos, erről beszélek. Én bármelyik napon találok, és többet -:)))

no wonder 2012.10.21. 18:36:07

@killerkaller:
Én is erről beszélek. :-)

Void Bunkoid 2012.10.21. 18:51:41

@akoshi: így bizony.

Amúgy megjegyzem, habár az angol nyelv neve "angol", a tömegmédia/információs/gazdasági forradalom óta már egyre inkább egy univerzális világnyelv, amit már nemcsak az angolok formálnak, és alkotnak-egyszerűsítenek-bonyolítanak szabályokat...így még az is meglehet, hogy - tekintve, hogy a világ angol nyelven beszélő embereinek (felmérések alapján cirka 2 milliárd) mindössze 16-18 százaléka az anyanyelvi angol(!) - a Z betűt hamarosan csakugyan "zí"-nek kell ejteni...

postata 2012.10.21. 19:05:12

EZAAAAZ!
Magyarország = fikázzunk és fikázzunk és fikázzunk, mert annyira tetves okosak vagyunk, mindenkinél jobbak.
Mi tudjuk csak igazán mi a jó.
Bizonyára ezért tart itt az ország, az olyan krvaokos emberek miatt, mint ti!
Jajj de rossz, ú de szr, jajj de nem tudnak énekelni, hamis mind, jajj de fos, de szr a világ, rohadt média, és közben mindegyik nézi.
Sztem meg az a helyzet, hogy ezek a valóságsószereplők mind jobbak bármelyik mai énekesnél, de legalább olyan jók.

killerkaller 2012.10.21. 19:12:37

@postata: Ne keverd össze az ország dolgait egy TV-műsorral.

"ezek a valóságsószereplők mind jobbak bármelyik mai énekesnél, de legalább olyan jók."

Ezt pontosan hogyan kell érteni?

különvélemény 2012.10.21. 19:14:30

@postata:
Trololololll~lololo~lolololo~lollololo
Trololololll~lololo~lolololo~lollololo

Ez refrén tetszett? Elénekeljem?
Tudok énekelni, legalább annyira, mint a "döntősök" egy része.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 19:14:31

@Fedor: ne már, az Ákos-nóta eleve nem egy nagy vasziszdasz, de így olyan erőtlen volt, mint a lepkefing.

candyperfumegirl 2012.10.21. 19:14:58

Maximálisan egyetértek sixx. Most jutott el oda az X-faktor, amire azt mondom, hogy nincs lejjebb, mert ennél már hova? Minősíthetetlenül szar produkciókon ömlengenek a mentorok az (ön)irónia leghalványabb jele nélkül? Kín. Na, megyek gépelni én is, nem lesz benne köszönet.

Fashionistas 2012.10.21. 19:15:32

Neten fent van az adás?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.21. 19:16:44

@sixx: Hát ízlések és pofonok, ugye. Én pl. a dalt is kedvelem :-)

váj mí 2012.10.21. 19:18:51

@sixx: Nyugi, nem vagy újságíró, így már oké? ;).

postata 2012.10.21. 19:20:32

"Ezt pontosan hogyan kell érteni?"
Ahogy írtam. Sehogy máshogy.
@különvélemény
..és ha tudsz énekelni? Gratulálok, én meg focizni. A kérdés az, akarsz is, vagy csak a szád jár, ahogy itt mindenki másnak?!

váj mí 2012.10.21. 19:20:41

@postata:
Valaki idiótát keresett még délelőtt. Hát üdv neked!

kredi 2012.10.21. 19:26:21

@postata: te pedig most éppen a véleményüket kinyilvánítókat fikázod úgy, mintha te mindenkinél okosabb/jobb lennél... :)

Ha túl tudnál lépni a saját korlátaidon, plusz elolvasnád az eddigi kommenteket, akkor észrevennéd, hogy a hozzászólók jelentős része például egyetértett abban, hogy Oláh Gergő kimagasló, sőt Antal Timi is jó, még ha a tegnap esti produkciójától nem is voltunk elájulva. Ez egyébként nem "valóságsó", hanem zenei tehetségkutató. A mai magyar slágerzene átlagánál pedig nem nehéz jobb előadókat találni, ha pedig felmész mondjuk a YouTube-ra, és Fluor Tomi helyett meghallgatsz pár tucat normális zenét, neked is lesz annyi összehasonlítási alapod, hogy kijelenthesd: ez vagy az az előadás szar.

Persze ha értelmes véleménynyilvánítás helyett berohansz egy tömeg közepébe és mindenkit elküldesz a francba, azzal nyilván jobban előremozdítod az ország szekerét... :)

ribizli gizella 2012.10.21. 19:34:21

@candyperfumegirl: Hajrá Candy, már nagyon várom a reggel 9 órát! :)

kredi 2012.10.21. 19:36:25

@harcosDuke: "Konkrétan Jáger Kinga, Pál Loretta, Danics Dóra és Meggyes Csaba a 12 közé kellett volna, hogy kerüljön."

A listáddal egyetértek, de még hozzátenném a magam részéről Ekanem Bálint Emotát (fura, hogy az ő nem túl egyszerű nevét megjegyeztem, miközben pl. az operettes srác hétköznapi nevén gondolkodnom kell -- ez nyilván nem véletlen...) és Fóris-Ferenczi Gábort (akinek ugye a húga is nagyon izgalmas volt, bár tény, hogy még nem elég kiforrott).

postata 2012.10.21. 19:38:49

@váj mí: ezt kifejtenéd, vagy csak beböfögsz valamit, hogy része lehess a tátogó tömegnek?!

váj mí 2012.10.21. 19:43:39

@postata: Akinek annyi esze van, hogy egy 12 egy tucat gagyi tv-műsorból, illetve az arról szóló véleményekből messzemenő következtetéseket von le bármelyik ország állapotát illetően, az egy ordas idióta.
Óhajtod még bővebben?

postata 2012.10.21. 19:47:38

@kredi: tévedés!
Én általánosságban beszéltem. Ez kimondhatatlanul nagy különbség.
Természetesen véleményt lehet alkotni, de ugye abban egyetértünk, hogy ez a bejegyzés "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása" nem véleményt rajzol, hanem szándékosan, "jómagyarosan" gyalázkodik, mert tisztelt blogírónk Diogenészi bölcsessége erre feljogosítja.

Kérlek küldj egy Youtube linket azzal a nagyreményűvel, aki annyival jobb az x-faktoros "valóságsó" (egy kedves hozzászóló nevezte így, ha már ott tartunk ki olvassa végig a kommenteket és ami még fontosabb a "CIKKET") szereplőnél.

killerkaller 2012.10.21. 19:47:41

@postata:
"@váj mí: ezt kifejtenéd, vagy csak beböfögsz valamit, hogy része lehess a tátogó tömegnek?!"
Csak udvariasan köszöntött.

postata 2012.10.21. 19:52:59

@váj mí: na, így már jobb, legalább tartasz annyira, hogy ki is fejtsd az álláspontodat.
Pedig le lehet vonni ezeket a következtetéseket, de nem kell elhinned, nem lehet mindenki széles látókörű. Neked sem kell mindent tudnod. Fikázz csak engem is, ha ettől formálódik az énképed.

fran7 2012.10.21. 19:58:49

Azért mondjuk érdekelne, hogy a reteknek mi volt a célja ezzel a műsorral, a nézettséget, reklámbevételt és a bulvár kiszolgálását leszámítva. Ugyanis az ilyen műsoraikban volt egy ív. Rettenetes volt a Benkő és Alek műsor is, de volt egy gondolatiság mögöttük. Azonban ez az X-faktor híjján van ennek. Teljesen félreértik a versenyzőket. Akár milyen cserfes csaj Adél, de abban a vörösvalamiben, a kacérsága veszett el. Timi dalában a fetrengés miatt a hang. Stone egy tipikus Ákos-dalt énekelt el operettesen. A másik csapatban játszó Dávidot macsónak akarták eladni. A PJZ számára az arcfestés megalázó lehetett, s ők még nem is ismerik Pierott. A Gubik-féle trió ruhái is olyanok voltak, amiben ember nem érezheti magát jól. Krisztiánnak az éneklésben vannak hiányosságai. Egy tökéletesen elrontott este volt. Miért? Ezt csak a retek tudja. Mi csak ötletelünk

váj mí 2012.10.21. 20:01:03

@postata: Köszi az aggódást, az énképem miatt, de felesleges. Ha értesz angolul, majd alkalomadtán nézd meg a youtube-on a "nem olyan jó" produkciók alatti kommenteket, akár az angol vagy az amerikai verziónál. Nem, nem a kifejezetten gagyi produkcióknál, amit egyenletesen hoz az X-faktor, hanem a "nem olyan jóknál". Te, ami nem jó, szar vagy gagyi, az az bármilyen nyelven. És az erről véleményeknek semmi köze a "néplélekhez".

kredi 2012.10.21. 20:08:49

@postata: "Én általánosságban beszéltem. Ez kimondhatatlanul nagy különbség."

Én sem állítottam mást, mint azt, hogy általánosítottál, azaz minden jelenlevőt elküldtél a fenébe, függetlenül attól, hogy mit mondott.

"Természetesen véleményt lehet alkotni, de ugye abban egyetértünk, hogy ez a bejegyzés "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása" nem véleményt rajzol, hanem szándékosan, "jómagyarosan" gyalázkodik, mert tisztelt blogírónk Diogenészi bölcsessége erre feljogosítja."

Nem értünk egyet. A blogíró a kritika műfajának megfelelően véleményt formált a szóban forgó énekesről. Neki az a véleménye, látva Csobot Adél eddigi produkcióit, hogy egy adott műfajban jó, ebben, amit tegnap este előadott, nem. Mellesleg kiragadtad a kontextusból a szöveget, ami nem illik. :) A teljes idézet így hangzik: "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon (...)" - ez egy gondolati egység, a kritikus véleménye. "(...)k.rvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása után még a mentorok is megjegyezték, hogy színpadra való, de nem énekesként" -- ez pedig a másik gondolati egység, ráadásul két részre tagolható, az elsőben a kritikus ismét véleményt formál ("szánalmas előadás"), a másodikban konkrét történést ír le. Ha mindezek helyett azt írja le, hogy "Csobot Adél egy ordas k.", az lett volna a gyalázkodás. Kihangsúlyozom: szerintem.

A kommented utolsó bekezdéséével nem tudok mit kezdeni. :) Én azt írtam, hogy ha valaki normális zenét hallgat (CD-n, bakelit lemezen, élőben koncerten vagy akár interneten, tök mindegy), annak lesz annyi összehasonlítási alapja, hogy meg tudja különböztetni a jó és a rossz énekesi teljesítményt.

postata 2012.10.21. 20:20:57

@kredi:
"Én sem állítottam mást, mint azt, hogy általánosítottál"
Nyilván. Az ember általánosít, mindenki, másképp nem tudnál kommunikálni. Ezért írtam a fikázóknak, legfőképp a blogíró géniusznak.

"A blogíró a kritika műfajának megfelelően véleményt formált a szóban forgó énekesről"
Nem értek egyet: "...ha otthon nem köpködik sűrűn magukat szembe a tükör előtt, akkor szégyelljék magukat" ez számomra nem kritika, de bizonyára megint kiragadtam (mert ugye nem szerettem volna beilleszteni az egész "ciket"), de akkor ez meg az én véleményem.

A kommented utolsó bejegyzéséhez pedig csak annyit, hogy sok koncerten jártam, tudom mi a különbség a stúdiófelvétel és a koncert között.
Nem egyszerű 5 percet végigugrálva áténekelni.

harcosDuke 2012.10.21. 20:22:53

@postata:
Ha esetleg én gyaláznám is csobotadélt, így csupa kisbetűvel, azért tenném, mert mint fentebb említettem a legjobbak a lányok voltak (Jáger Kinga, Pál Loretta, Danics Dóra), és ő és Kvaka Andi megfosztotta ezeket az élőbe jutástól, sőt az első háromba is simán bejuthattak volna.
De nem gyalázom, inkább szánom szerencsétlent, ő a következő kiszelytünde, akin a média csámcsoghat sokáig.

Emmet Ray 2012.10.21. 20:22:56

@sixx: értjük mi, azért szervezte ki az újságírást az index a blogokba, hogy nyugodtan lehessen lófaszozni és betartani Annamarinak :)
@candyperfumegirl: siess, mert várjuk az öfit!

kredi 2012.10.21. 20:23:26

@fran7: maga az X-faktor nincs híján ennek, csak a miénk. :) Nézzél meg egy brit vagy jenki X-et. Amiket írsz, az a stáb sara, a szerkesztő(k)é, a zenei produceré, a stylisté/fodrászé/sminkeseké, a koreográfusoké. Mi ezt a gagyit tudjuk produkálni, ráadásul ha nézted az előző két szériát, az is megállapítható (szerintem), hogy ebből a szempontból (tehát az énekeseket most kihagyva) ez az eddig legrosszabb X. Nem tudom, hogy kit cseréltek le kire, hogy ennyire romlott a színvonal, de nagy hiba volt. Az előzőekben még a LED-falra kivetített díszlet is jobb volt. Az a kár, hogy szerencsétlen srácoknak semmi beleszólása nincs ebbe, aláírtak egy szerződést, és azt kell elénekelniük, amit eléjük raknak, azt kell felvenniük, amit rájuk aggatnak. Ráadásul ha egy fiatal csaj soha nem szokott magassarkút hordani, most meg ráadnak egyet, akkor nem az éneklésre koncentrál, hanem arra, hogy el ne essen, egy olyan ruhában, amiben nem tud normálisan mozogni, szintén azzal van elfoglalva, hogy túlélje a következő lépést, ha meg ehhez még egy olyan számot is el kell énekelnie, amit rühell, akkor megette a fene az egészet. Erre egyébként tegnap jó példa volt Adél, mert ez a lakkruha + tűsarkú + smink és ez a buta, botrányosan szar dal (sláger ide vagy oda) a lehető legrosszabb kombó volt, amit csak kihozhattak belőle...

SziszkAnya (törölt) 2012.10.21. 20:26:02

A Jó isten áldja meg a rögzíthető TV adás feltalálóját!!!! 5 perc (plusz Oláh Gergő teljes elődadása) alatt végig tudtam nézni ezt a színvonalatlan, gagyiszart felvételről. Köszönöööööööm!!!!! Az tuti hogy kardomba dőlők, ha 176 percet el kellett volna pocsékolni az éltemből erre a minősíthetetlen gagyiságra!!!!

postata 2012.10.21. 20:31:07

@harcosDuke: én nem szánom Adélt, jobb neki, mint neked, és elképzelhető, hogy többen is szeretik, mint téged, már csak azért is, mert nem írja mások nevét szándékosan kisbetűvel, vagy mert nem kell állandóan a pesszimista megjegyzéseit hallgatni.
Közben azért ne gondold azt, hogy mert vki nem egy szürke a sok közül a négyeshatosról, az máris ostoba. Gondolhatod, de azért büszke ne legyél rá.

kredi 2012.10.21. 20:34:23

@postata: az tök jó, hogy elbeszélünk egymás mellett, és nem értem, ez kinek a hibája. :) Te azt írtad, hogy ezek a a srácok jobbak bármelyik mai énekesnél. Én azt, hogy persze, egy Fluor Tominál biztosan, de mondjuk egy Adele-nél (aki szintén mai énekes) nem (bár ezek szerint ez a gondolatom nem jött át..:)). És azt is, hogy ha valaki elég jó zenét hallgat, akkor talán van annyi összehasonlítási alapja, hogy megkülönböztesse a jót az átlagostól, az átlagost a szartól, így talán nem teljesen megalapozatlan véleménynyilvánítás, ha leírja valakiről egy blogbejegyzés kommentjében, hogy rossz énekes/előadó. (Jelzem, ezt más harmadszor írom le, kissé unalmas. :)) Nem tudom, hogy jön ide a stúdiófelvétel meg a koncert... :)

váj mí 2012.10.21. 20:41:11

@postata: Mondjuk szánni, én sem szánom, és azzal sem tisztelném meg, hogy "nemecsekernősítsem", de ebből a kiscsajból, olyan ordas celeb-kurvát fognak faragni, hogy évekig fog fájni. Majd nézd meg, hogy 3 hónap múlva majd ő akar csimotát a Baumngartnertől a Velveten, nem a Bódi Szilvi.

bekestobbsegg 2012.10.21. 20:45:23

Érdekes, nagyjából egyetértek az írással.
Amiben viszont kételkedem, hogy Oláh Gergőnek lenne kisugárzása. Ügyes a srác, de Antal Timi jobb.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 20:49:01

@sixx: Szerinted ki az, aki NEM az Index címlapról éri el? :)

Cherie 2012.10.21. 20:49:59

@sixx: de:)) az egy reklám pld. az újsában ez meg egy átvett tartalom nála átvette a blogból az újságba, mint a gagyi velvetes cuccait stb.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 20:52:30

@kredi: "Ez egyébként nem "valóságsó", hanem zenei tehetségkutató."

Pedig de. :)

postata 2012.10.21. 20:55:49

@kredi:
úgy jön ide, ahogy írtam, nem egyszerű 5 nap alatt 5 perc tömény tánccal fűszerezett 5 perc éneket tökéletesen kivitelezni. Erre a mai énekesek többsége közel sem lenne képes, kivétel persze Adele.
De kedves blogbejegyzőnk semmivel nem törődik, mert az életben másra nem volt gondja, csak fikázni, gyalázkodni... ha lett volna, akkor felismerte volna, hogy sokaknak teljesítményre is szüksége van az életben. Ő valeszeg az a bazisok spanglitól túlvizesedett agyú "rózsaszín művész", akinek a seggealátolta a világ kényelmet... és most én is olyanná váltam, mint ő, és ... igen, ez jó, írok egy fikablogot :))) egy buzinagy lógó takony lesz a logo

Cherie 2012.10.21. 20:57:11

@fran7: a styling kritikán aluli. nem lehet könnyű persze hiszen szinpadon kell kötött költségvetésből és szponzorokkal, de akkor is csoboth adéltól pld. a magabiztosságot vették el teljesen - érdekes volt nézni, hogy mégse az a nagyon magabiztos beképzelt csajszi akinek tűnik a saját közegében. saját maga jobban megérezte mi illik hozzá mint a stylist.. pjz-s srácot is sajnáltam saját cuccaiban szintén jobban élt, a három csajos csapat meg - ez tv nem csak messziről kell jól mutatnia az összeállításoknak, amikor a középső csajt közelről mutatták megijedtem

váj mí 2012.10.21. 20:59:41

@postata: Te, nézd vissza a Társulatot az mtv honlapján. Ott az Oláh gyerek meg a Tímea is max. az előválogatásokon ment volna át. Bocs, de fáj, hogy ennyire megfelelsz a délelőtti keresgélő kritériumának.

postata 2012.10.21. 20:59:59

@kredi: bocs kredi, ne vedd magadra, a blogbejegyzés csesz fel igazából, nem te...

harcosDuke 2012.10.21. 21:06:31

@postata:
Azzal is megelégednék, ha elmagyaráznád, hogyan juthatott be az élőbe csobotadél, ha egyszer a legelső számát kivéve mindig gyengén szerepelt a válogatás időszakában.
De tulajdonképpen többet foglalkoztam vele (erre hajt a média egy része), mint amennyit érdemel. Úgyhogy részemről lezártam a témát, válaszolj magadnak, és gondold, hogy az úgy igaz.
Pedig nem.

postata 2012.10.21. 21:07:23

@váj mí: hálistennek nem csak az István a király, amiről a zeneipar szól. Egyébként is a hideg ráz a Bródy-Szörényi párostól, de ezzel már végképp elkanyarodtunk...

kredi 2012.10.21. 21:10:34

@váj mí: azért a Társulatnál a most itt is feltűnt (és szerencsére el is tűnt) Nagy Szilárdot simán berugdosták a szerepdöntőkbe, annak ellenére, hogy akkor 17 éves volt és másfél méter, mégis jelölték István meg Koppány szerepére, holott az ugye nem is tehetségkutató volt, hanem casting (de nyilván jól jött a sok SMS, vagy csak a híres orvos apuka pénze, ki tudja)... Szóval azért ott is voltak érdekességek-furcsaságok, nem véletlen, hogy az első válogatókon még a zsűri részét képező Lévai Balázs szép csendben lelépett a műsorból. (Azt már nem is említem, hogy ott is biztosra mentek a készítők, és a vérprofi Feke Pált odarángatták /meg is kapta a főszerepet/, vagy hogy a Réka szerepdöntőben a zsűriből Alföldi, Szulák és Kocsák is Torma Emesének adta a szerepet, mire a zsűrielnök-rendező Szikora János kijelentette, hogy márpedig az ő előadásában Herczeg Flóra lesz Réka, amivel gyakorlatilag az egész SMS-szavazós-zsűrizős metódust komolytalanná tette...

postata 2012.10.21. 21:16:13

@harcosDuke:
Ugyan Duke! Te is tudod, hogy elolvasod a válaszomat. Barátunk, a bölcs blogbejegyző pedig jót röhög rajtam is, hogy kommentjeimmel újabbakat generálok. Jól látod, erről szól az egész, még az is lehet, hogy én vagyok a blog tuljadonosa, és most elcssztetek egy rakás percet erre a baromságra, ahelyett, hogy beleolvastatok volna egy Szerb Antal könyvbe...

Adélt az juttatta be, hogy legalább úgy énekel, mint bármely más magyar énekes, "cserébe" képernyőkompatibilis és megosztó. Codálom, hogy ez újdonság.

postata 2012.10.21. 21:19:16

@SziszkAnya: a karomba dőlj Baby, ne a kardodba :)

◄ViZion 2012.10.21. 21:21:38

Nekem sem tetszik a poszt. Az benne a legsz@rabb, h sajnos igaz amit ír. Szánalmas, h nálunk még a sztárgyártás is ilyen gagyi módon történik.
Nem kellett volna a jobbakat elzavarni, hogy a pár "kiválasztottnak" jusson hely.
Zombi K. esélyes sztem, annyira mindenki elélvezett tőle. Ha majd nyomják a TV-ben is, újságban, stb. és sokat mondják, h milyen fasza énekes, akkor el is hiszik a népek, kész.

reccs 2012.10.21. 21:21:52

@postata: engem pl. az zavar, hogy akár a megasztár 1., 2., 3-ban, akár az x-faktor 1-ben sokkal jobb hangok voltak mint most. Sokkal jobb szórakozás is volt hosszú távon. És tényleg voltak itt is jobb énekesek, mint akik döntősök lettek, és ha ez lenne a fontos, ez a műsor is lehetne sokkal jobb. És még csak nem is pont Adélra gondolok. A dalválasztás is fura, valójában pl. se Stone-ról, se Adélról nem tudtunk meg semmit a válogató óta. Mind a ketten akkor énekeltek legjobban, de Stone ezeket is tudná ugyanúgy legalább, mégsem úgy énekli. Amit meg pl. Adéllal koregoráfia címém műveltek tegnap... valahogy az egész nem frankó. Az meg nem érv, hogy ehhez mennyit kell dolgozni, én se leszek jó balettáncos, ha kidolgozom a lelkem, akkor se :)

postata 2012.10.21. 21:25:22

@reccs: " Az meg nem érv, hogy ehhez mennyit kell dolgozni"
Nyiván.

hazank fia 2012.10.21. 21:36:49

@Void Bunkoid: Ma csak az USA es Kanada lakossagat figyelembe veve eleve kb 350 millio emeber beszel "US English"-t es ejti "zi"-nek. Ennek fenyeben semmi gond nincs a "zi" kiejtessel. Most komolyan kerdezem, pl a ZZ Top zenekart a brittek "zed zed"-nek ejtenek?

váj mí 2012.10.21. 21:48:39

@postata: Nem feltétlenül magára a rockoperára gondoltam, te értetlen, te. Inkább arra, hogy ott bizony hétről hétre kellett hozni magasabb szinten az 5 perces produkciót, nemcsak énekhangban.(Engem meg Adele-től ráz a hideg, nem jó értelemben, na und? Ízlések..)

@kredi: Persze, hisz az is elsősorban egy tévés produkció volt, nem vérprofi színházi belső válogatás.
Akkor a Szilárd gyerek nem is volt rossz, a 17 évéhez képest. A gond az, hogy megragadt valahogy azon a szinten. Persze, esélytelen volt bármelyik szerepre, nyilván.
A másik meg, hm, a színházban a rendező dönt, végső soron. Ha ő a premierre mást képzelt el, akkor azt mással is fogja eljátszani, legfeljebb senki sem nézi meg. Mondjuk, számomra a Torma Emese hangja túl sterilnek tűnt, de én nem vagyok színházi szakember. Különben a premier után játszott elég sokszor Rékát, de az egy hidegebb, számítóbb Réka volt, érzésem szerint, mint amit a Herczeg Flóra alakított.

váj mí 2012.10.21. 21:53:19

@reccs: Hm, a Megasztár 1-2-ről jut eszembe, nagyon sokáig kevertem Gáspár Lacit Caramellel ;).

kredi 2012.10.21. 22:03:29

@váj mí: Persze, nincs is azzal gond, hogy a rendező dönt a színházban, de épp te írtad, hogy ez televíziós produkció volt, nem belsős színházi válogatás. :) A televíziós produkciónak vannak saját szabályai, amit a Gundi minden alkalommal el is mondott, abban pedig az szerepelt, hogy egyenlőség esetén a zsűrielnök dönt, egyébként az kapja a szerepet, aki a több szavazatot kapta. Azzal, hogy Szikora ezt felülírta, felrúgta a szabályokat (ami jól látható volt Gundi zavarából, meg abból, hogy aztán a követező adásban megalázó módon gyorsan adtak egy vigaszdíjat Emesének), onnantól kezdve akár azt is mondhatta volna, hogy nem érdekli, hogy a nézők hogyan döntöttek, ő egy kiesett versenyzőt visszahív a műsorba, vagy épp inkább a saját színházából adja valakinek a szerepet. :) Ilyen alapon mondjuk a Megasztár nagydöntőjében Pierrot kijelenthette volna, hogy márpedig ő, mint a műsor zenei producere nem Tóth Verának adja a fődíjat, hanem Oláh Ibolyának, vagy most Ördög Nóra, hogy ő, mint a stáb prominens tagja (ha jól tudom, szerkesztő is, bár ez mellékes), inkább felbontja azt a bizonyos borítékot. :) De szerintem eltértünk a tárgytól. :)

váj mí 2012.10.21. 22:15:55

@kredi: Persze, volt is parasztlázadás rendesen, emlékszem még ;). A Társulattal csak annyit akartam mondani, hogy bár az is egy tévés, tehetség-kutató produkció volt, a minőségre még adtak valamilyen szinten (bár a bénák kiröhögtetését ők sem bírták kihagyni, ami szánalmas a csatorna részéről is), és a bulvár felé kevés engedményt tettek. Legalábbis sokkal kevesebbet, mint a Mega-, X, CSISZ, Voice vagy hasonlók.

reccs 2012.10.21. 22:21:49

@postata: Nyilván számít a munka, úgy értettem, ogy ha nincs meg az adottság, akkor hiába.

@váj mí: mesélte Lévai Balázs egy7ű másik műsorban, hogy gondolkodtak rajta, hogy hívni kellene pár bénát a válogatóra, ahogy a Megasztárról pletykálták, de aztán letettek róla. De megjöttek maguktól is :)

herodes · http://www.gamblers.hu 2012.10.21. 22:25:06

alapvetően egyetértek sixx kritikájával.
de: nem Lass Bea "erőszakolta meg" Pink számát, hanem Shirley Bassey, ezt a feldolgozást én egy zeneileg kifejezetten kurvajó darabnak tartom, nem jogos ilyen stílusban lefikázni.

és bár magam is úgy vélem, hogy Lass Bea depresszív megjelenése finoman fogalmazva nem túl szimpátiakeltő, de egyáltalán nem olyan szar énekesnő, mint amilyennek itt megpróbáljátok beállítani. nincs egy súlycsoportban Antal Tímeával meg Oláh Gergővel, de a mezőny többi részénél kimagaslóan jobb színvonalat képvisel az énektudása és hangja is.

váj mí 2012.10.21. 22:33:22

@reccs: Hm, már az is a javukra írandó, hogy nem ők hívták be a szerencsétleneket, de kihagyhatták volna a bénák-blokkját", igazán. A Voiceban azt kedvelem leginkább, hogy nem kell végigszenvedni a nyilvánvalóan kigúnyolásra adásba adott szerencsétleneket.

mézescsók 2012.10.21. 22:53:34

@sixx: Tudom, hogy az index és a comment:com két külön weboldal. Tudom, hogy az indexnek kb. annyi köze van a blogokhoz, mintha én mondjuk kiadnék egy újságot és egy külön oldalt szentelnék mondjuk a más sajtótermékekben megjelent írásoknak.Ettől ezeket még nem az én munkatársaim írnák, nem az én szerkesztőim szerkesztenék, stb. Viszont annak, aki kinyitja a lapot (pláne, ha csak ezt az egyet olvassa), a legutoljára tünne fel, hogy "nané, hiszen ezt a ...-i Harsonából vették át!"Különösen akkor, ha az oldal impresszumában külön is szerepelne, mint az indexnél a blogok. Ez még akkor is így van, ha a blog nem "újságcikk", hanem bármilyen témában eszmefuttatás, naplószerű feljegyzés, etc., amitől egyébként akár újságcikk is lehetne.
Egyébként nem azonosítottalak az indexszel és nem tartottalak az index újságírójának.
Újság - nem újság téma: annyira nem központi kérdés életemben, hogy hajnalban párbajt vívjak miatta. Vagy este 22:50-kor.
Köszönöm a választ.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.21. 23:01:35

Jól rémlik, vagy csak (rém)álmodtam, hogy Ördögnóra vmi olyasmit bírt mondani a meleg(nemmeleg) fogszabályzós krapek dala után, hogy ..."tökös előadás volt, sőt töke volt a dalnak...."??

Olmen 2012.10.21. 23:16:49

Philadelphia Musum of Art, nem nemzeti múzeum, de te sokkal közelebb jártál!

Bogyó 2 2012.10.21. 23:30:43

@hazank fia: Gondolom, nem. De valahol mégis mulatságos, amikor az amerikaiak akarják kioktatni az angolokat az angol nyelvről vagy amikor brit akcentust emlegetnek. Az amerikai akcentus kifejezést meg nem is ismerik.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.22. 00:22:10

@Olmen: ó bazdmeg, félreolvastam én is. mea culpa, mea maxima culpa.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.22. 00:24:26

@Bogyó 2: ezt a hitvitát menten abba kéne hagyni, mert ideges leszek. azt tudod, ugye, hogy pusztán nyelvészeti szempontból a mai amerikai angol közelebb áll a middle english-hez, mint az, amit brit angolnak szokás nevezni? szóval hagyjuk már ezt, ahány régió, annyi variáció, akcentus, kiejtés, what fucking ever.

Knapp 2012.10.22. 01:46:24

Ti tényleg nem értitek az iróniát?!
FéliX-Faktor azaz 1/2 X.
És az a zuhanás...
Nagyon szimbolikus volt! :)

Azért kitalálhatták volna, mit mond majd Nóri, miután bejött a stúdióba. Kínos volt az a téblábolás is. Láthatólag (hallhatólag) csak arra van felkészítve, hogy megdöntse Liptai Claudia országos csúcsát "értelmetlen üvöltözés" kategóriában.

Na ja, a műsor tényleg gagyi, de nem érdekel, mert a Voice visszaadta a hitemem! Még Magyarországon is előfordulhat, hogy egy zenei műsorban jó hangú emberek álljanak oda a mikrofonhoz! Ezt az utóbbi évek tendenciái alapján már nem is mertem remélni.

Ráadásul a youtube-on szépen meg lehet hallgatni más országok tehetségkutatóit is. Rövid az élet ahhoz, hogy szar énekeseket hallgassunk...
Pont az összehasonlítási lehetőség miatt nem kéne erőltetni ezt az "5 nap kevés felkészülni, meg menet közben nehéz énekelni, meg egyébként is meg voltak fázva az előadók" kifogásözönt.
Kint is ugyanez a menetrendje a műsoroknak, mégis néha értékelhető produkció lesz belőle.
Mondjuk rá lehet keresni, hogy tavaly mit csináltak a LittleMix nevű, a mentor házban összerakott lánycsapatból a britek! Pedig ott is hetente kellett valamivel előjönni.

2010-ben meg egy 16 éves rapper lány, Cher Lloyd például így énekelte el a Stay-t:

www.youtube.com/watch?v=5xEqgnAmywA

szeIídgesztenye 2012.10.22. 13:45:45

@micsoda?: De szívesen elutaznál azokra a helyekre, ha tehetnéd, nem? Vagyis tv-t is szívesen néznél, csak nem teheted. Ezért olvasgatod a posztokat :D

micsoda? 2012.10.22. 14:24:32

@szeIídgesztenye: Ó, utazni azt igen, de tv.-t nem!!!!!

Tiger Woods 2012.10.22. 14:26:55

szevasztok! hogy a témához kapcsolódjak: nem írtok az american horror story s2 első részéről?

rensenbrink 2012.10.22. 21:01:00

Az a durva, hogy ha megállítanak 12 embert a Blahán random, kb. hasonló mezőnyt lehetett volna összehozni (Gergő és Timi kivételével)

Zámbó Tyutyu és Csoboth Adél annyira hamisan énekel, hogy neylonzacskóba kéne őket énekeltetni, és jó mélyre elásni.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.25. 09:23:44

@megatoner.hu: főleg azért, hogy legalább egy ilyen kérdést olvashassunk "a róla szóló" posztban. Köszönjük ismét, neked is.

Boise 2012.10.25. 13:55:14

Please, valaki egy képet tegyen már fel erről az Ördög Nóriról, vagy akár az egész jelenetet, nem találom, de a kommentek után nagyon kíváncsi lettem... KÖSZI!

apd (törölt) 2012.10.26. 15:36:03

@flugos: utána pont mondtam a csajomnak, hogy ha lenne egy zsűri, és Nagy Feró odamenne a válogatóra, szanaszét röhögve küldenék el a halál faszára, és még kb. meme is lenne belőle.. :D

apd (törölt) 2012.10.26. 15:40:53

@kredi: szerinted mennyire lehet valaki szakmailag kiemelhető...

www.youtube.com/watch?v=kwgrH69pUx4

... ilyen számokkal ??????? :D

kredi 2012.10.26. 15:51:36

@apd: szerintem egy ilyen portfólióval...

www.miklosmalek.com/works.html

...bárki kiemelhető szakmailag.

Zenei ízlésekről meg felesleges vitatkozni.

desty 2012.10.30. 13:32:16

Sokat gondolkoztam azon, hogy tulajdonképpen miért is nézem ezt a műsort, amikor már a legelején rájöttem, hogy egyáltalán nem a tehetségekről szól. Azzal, hogy direct casting-gal juttatak be 3 versenyzőt, akik természetesen most is ott vannak, bár közük nincs az egészhez, számomra hiteltelenné vált ez a cirkusz. Mindenki tudja, mert ugye hallja, hogy Oláh Gergőn kívül nincs esélyes aki megnyerhetné a versenyt, és tulajdonképpen ki is hirdethetnék a végeredményt...... Igazából nem is emlékszem, hogy lett volna még egy ilyen tehetségkutató, ami ennyi negatív kritikát kapott volna a nézőitől. A versenyzőket pedig igazán sajnálom, mert nem ők tehetnek róla, hogy ott vannak. A szakma képviselői hitették el velük , hogy ott a helyük.
süti beállítások módosítása