Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Abszurd stílusparódia lett az X-Faktorból

2012. október 21. 11:10 sixx 209 komment

"Varázs" - mondta a kékre mázolt arcú roma rapper az X-Faktor legutóbbi kieső párosának egyik fele, és magabiztos mosollyal nézett vissza Ördög Nórára. "Kelta" - tette hozzá a kékre festett bőrt és a szeme köré rittyentett vörös rombuszt magyarázva. Jó, istenigazából ezen már nem nagyon lehetett csodálkozni a vörös gumiruhában, az álláig kenődött rúzzsal éneklő Csobot Adél vagy a Felix Baumgartnernek öltöztetett Ördög Nóra belépője után, mint ahogy azon sem, hogy a második élő döntő (lófaszt döntő, abból EGY van, könyörgöm) alatt a mentorok, sőt a szerkesztők is annyira elrugaszkodtak a valóságtól, amire tehetségkutatónak álcázott reality-ben eddig még nem nagyon volt példa.

pjz copy.jpeg

Az elsőként fellépő Lass Bea egy Pink számot erőszakolt meg, Jimmy fia Krisztián megint csak véletlenül találta el a hangokat, a Like Spirit tagjai nem tudnak együtt énekelni, a Like Spirit széteső előadása bebizonyította, hogy nótájuk eredetijét előadó Shakespears Sisters énekzsenikből áll, Stone egy Ákos-számot kántált egy hangon, Szabó Dávid hiába vetkőzött, Robbie Williams dalát csak elcincogni tudta és még Antal Tímea is szokatlanul bizonytalan volt, amin annak fényében, hogy a nóta elejét a földön fetrengve adta elő, nem is nagyon lehet csodálkozni.

csobot.jpegCsobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása után még a mentorok is megjegyezték, hogy színpadra való, de nem énekesként - ennek megfelelően tovább masírozik a döntő felé, amit, ha van igazság, Oláh Gergő nyer meg, az egyetlen X-Faktor-versenyző, aki tud énekelni és kisugárzása is van.

Az, amit Feróék, de különösen a szinte mindenkitől virtuálisan (?) elélvező Keresztes Ildikó a műsorban leművelt, arra nincs bocsánat, ha otthon nem köpködik sűrűn magukat szembe a tükör előtt, akkor szégyelljék magukat. Olyan alacsony színvonalú produkciókról ömlengtek perceken át, amiről egy cerkófmajom is meg tudná mondani hogy ótvar gyagyi, ráadásul jóval olcsóbban, mint a könnyeit sűrűn törölgető Keresztes.

A szerkesztők igencsak rászólhattak a mentorokra, hogy ha már a Voice-ban is veszekednek kicsit a zsűritagok, akkor lesznek szívesek erőteljesebben beszólni egymásnak, s lőn, lett is cicaharc a műsorban, aminek legalább annyi haszna volt, hogy nem unta magát halálra az ember a középszerű karaokenak is csak nagy jóindulattal minősíthető előadások alatt. Ja, Geszti Péternek innen üzenjük, hogy Rocky nem a Capitolium lépcsőjén szaladt fel az Eye of the Tiger aléfestésével, hanem a philadelphiai Nemzeti Művészeti múzeumén, ide. Szívesen, máskor is.

A műsort nyitó Baumgartner-jelenet, amiben Ördög Nóra egy iszonyú gagyira vett űrruhaszerűségben feszengett, nagyon kínos volt, de nemcsak nekünk, nézőknek, hanem a műsor szponzorainak is, hiszen a Spar biztos nem hatvan forintot fizetett a kizárólagos energiaital szállítói posztért, erre jön Felix a bejátszásban egy bazinagy Red Bull logóval az ejtőernyőjén. Úgy látszik, a The Voice-hoz elcsaklizott RTL-es szakemberek csak hiányoznak a műsorból, hiszen míg ők ott voltak, ilyen böszmeség nem nagyon történt meg az X-Faktorban. 

Fotók: RTL Klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:09:30

"hiszen a Spar biztos nem hatvan forintot fizetett a kizárólagos energiaital szállítói posztért, erre jön Felix a bejátszásban egy bazinagy Red Bull logóval az ejtőernyőjén."

Na, ez az egy, amire mint néző, én nagy ívben sza... legyintek. Ez legyen a csatorna privát belső nyomorúsága.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:11:13

@acekijarat: Szép hosszú link. És nagyon esztétikus, ilyen formában. :)

Dr_utcai_arcos 2012.10.21. 17:12:13

@hazank fia: Zed K.-n se röhögtek :D. De :D.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 17:16:14

@steroid stewie: "Szegény Adélt sajnáltam, gonoszak voltak vele a szerkesztők, hogy hosszan mutatták közeliben a sminkjét :)"

A szereplő bohócokat egy valóságsóban sem kímélik, hiszen azért vannak ott. A rendező közben valószínűleg eufóriában ordította, hogy "Ez az, menj rá! Közelit, még, még, MONDOM KÖZELIT!!!"

Estevez atya 2012.10.21. 17:19:57

Már máshova is írtam, hogy mintha az idei x-faktorba direkt szörnyűeket választottak be.

Átálltam Voice-ra egyelőre.,

szbszig 2012.10.21. 17:23:49

@milioner: Én sem szeretem, ha egy vicc vagy paródia kizárólag káromkodásból áll, de itt most speciel sokkal hatásosabb volt a "lóf@szt döntő", mint a "fenéket döntő" szófordulat. ;)

attila7575 2012.10.21. 17:24:14

@kredi: ez a Malek ez valaki? Kiemelkedik valahonnan? Szerintem ő a leginkább noname ürge a csapatban...
Bár szerintem azért híres mert arcra szerintem egy az egyben Csita, lehet hogy rá asszociálnak vagy nemtom :/

különvélemény 2012.10.21. 17:39:44

@attila7575: "ez a Malek ez valaki? Kiemelkedik valahonnan? Szerintem ő a leginkább noname ürge a csapatban..."

www.miklosmalek.com/works.html

Cherie 2012.10.21. 17:47:30

de bizony ez egy újság, e-újság mondjuk de ez nem változat a lényegen

mézescsók 2012.10.21. 17:55:14

@Patreides: @acekijarat: Kösz mindkettőtöknek a kiigazítást. Nem tudtam, hogy ez szándékos, csak megütötte a szemem. Már tudom.

Patreides: persze, hogy mindenkinek, legyen az magánszemély vagy bármilyen formáció, fontos a neve, amin elhíresült. És ezt illik is tiszteletben tartani. Azért írtam, amit, mert nálunk nem borzasztóan ismertek, vagy ha a dal mégis, akkor a nevük nem annyira.

Acekijarat: azt sem tudtam, hogy a végéről az "e" direkt maradt le.
Hogy az aposztrofot miért tettem bele? Mert a tegnapi adás után felmentem a youtube-ra és ott határozottan így láttam. Kicsit meglepődtem ugyan, mert én másképp emlékeztem, de belenyugodtam, hogy rosszul derengett.

Ismét kösz. Informatív egy délután volt! Megtanultuk jól írni a Shakespears Sister nevét!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.10.21. 17:56:18

Én csak zambokrisztiant lattam, botranyos volt, de utána az az mesterkélt élvezkedés, amit keresztes ildikó művelt, az mindennek a legalja volt.

mézescsók 2012.10.21. 18:09:13

@sixx: Az Index lehet, hogy nem újság,de úgy viselkedik és kb. azt a célt szolgálja. Szóval nekem -árkon túli hegymesterként - valahol mégis újság. A bloggolás meg csak az egyik részterülete. Azért nyugodtan meséld csak el a különbséget.

@Hódos Hajnalka: Vannak olyan helyzetek, amikor a "fenéket", "hinnye", "a mindenségit" stb. nem eléggé fejezi ki a véleményünket és helyette sokkal plasztikusabb a "lófaszt", "baszd meg", "faszomat" és társai. De azért ne legyen belőle kötőszó.
(Rég olvastalak!)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 18:11:23

@mézescsók: ez nem az index, hanem a comment:com. érted már?

Cherie 2012.10.21. 18:13:21

@sixx: akkor különbözik a véleményünk előző napi eseményről írsz cikket és az index oldaláról lehet hozzá jutni fel, ez az:)) az, hogy kommentelni is lehet... nem ártana megbeszélni a kérdést az indexesekkel:))index.hu/impresszum/

no wonder 2012.10.21. 18:25:14

@z: Bizoy, bizony..Normális énekes, magára , image-ére valamit is adó jó messzire elkerüli ezt a szánalmas bohockodást...Egy hétfő esti kocsmázás alkalmával találok legalább fél tucat embert, aki jobban énekel ezeknél. OK, A Gergő gyerek az tényleg tuti...van is esélye, hogy megnyerje...Etnikum, buzis kinézetű, és még tus is énekelni. Nincs is értelme tovább nézni ezt a szart.. ja, eddig sem volt??? :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 18:26:44

@Cherie: ez egy blog, amit az index címlapjáról is elérhetsz. daciát is kínál a címlap, mégsem tartod az indexet autóneppernek, nem?

hoppá rézimi 2012.10.21. 18:28:39

Nemlehet, hogy azért vannak gyenge (nem)tudású szerplők beválogatva, hogy a legközelebbi műsorra is legyen sok jelentkező? Ne legyen kedveszegett a mosogatás közben dúdolgató Marika, és a következő válogatásra ő is jelentkezzen.

smogger 2012.10.21. 18:29:24

@sixx: Ha benne lenne az impresszumban akkor lehet, hogy rákérdeznék!

különvélemény 2012.10.21. 18:30:04

Hallgassunk valami jót is az xfucktorból:

Több évtizeddel ezelőtti, egy ausztrál tininek teljesen ismeretlen dal:
www.youtube.com/watch?v=zna0omHjM9M

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.21. 18:30:20

Sixx, azért ENNYIRE azért nem volt rossz a műsor, pár kritikáddal (Stone, Like) azért vitatkoznék.

De mondjuk azzal, hogy az Oláh Gergő érdemli meg egyedül, hogy megnyerje, pont nem :-)

killerkaller 2012.10.21. 18:34:59

@no wonder: "Egy hétfő esti kocsmázás alkalmával találok legalább fél tucat embert, aki jobban énekel ezeknél."

Nos, erről beszélek. Én bármelyik napon találok, és többet -:)))

no wonder 2012.10.21. 18:36:07

@killerkaller:
Én is erről beszélek. :-)

Void Bunkoid 2012.10.21. 18:51:41

@akoshi: így bizony.

Amúgy megjegyzem, habár az angol nyelv neve "angol", a tömegmédia/információs/gazdasági forradalom óta már egyre inkább egy univerzális világnyelv, amit már nemcsak az angolok formálnak, és alkotnak-egyszerűsítenek-bonyolítanak szabályokat...így még az is meglehet, hogy - tekintve, hogy a világ angol nyelven beszélő embereinek (felmérések alapján cirka 2 milliárd) mindössze 16-18 százaléka az anyanyelvi angol(!) - a Z betűt hamarosan csakugyan "zí"-nek kell ejteni...

postata 2012.10.21. 19:05:12

EZAAAAZ!
Magyarország = fikázzunk és fikázzunk és fikázzunk, mert annyira tetves okosak vagyunk, mindenkinél jobbak.
Mi tudjuk csak igazán mi a jó.
Bizonyára ezért tart itt az ország, az olyan krvaokos emberek miatt, mint ti!
Jajj de rossz, ú de szr, jajj de nem tudnak énekelni, hamis mind, jajj de fos, de szr a világ, rohadt média, és közben mindegyik nézi.
Sztem meg az a helyzet, hogy ezek a valóságsószereplők mind jobbak bármelyik mai énekesnél, de legalább olyan jók.

killerkaller 2012.10.21. 19:12:37

@postata: Ne keverd össze az ország dolgait egy TV-műsorral.

"ezek a valóságsószereplők mind jobbak bármelyik mai énekesnél, de legalább olyan jók."

Ezt pontosan hogyan kell érteni?

különvélemény 2012.10.21. 19:14:30

@postata:
Trololololll~lololo~lolololo~lollololo
Trololololll~lololo~lolololo~lollololo

Ez refrén tetszett? Elénekeljem?
Tudok énekelni, legalább annyira, mint a "döntősök" egy része.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 19:14:31

@Fedor: ne már, az Ákos-nóta eleve nem egy nagy vasziszdasz, de így olyan erőtlen volt, mint a lepkefing.

candyperfumegirl 2012.10.21. 19:14:58

Maximálisan egyetértek sixx. Most jutott el oda az X-faktor, amire azt mondom, hogy nincs lejjebb, mert ennél már hova? Minősíthetetlenül szar produkciókon ömlengenek a mentorok az (ön)irónia leghalványabb jele nélkül? Kín. Na, megyek gépelni én is, nem lesz benne köszönet.

Fashionistas 2012.10.21. 19:15:32

Neten fent van az adás?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.21. 19:16:44

@sixx: Hát ízlések és pofonok, ugye. Én pl. a dalt is kedvelem :-)

váj mí 2012.10.21. 19:18:51

@sixx: Nyugi, nem vagy újságíró, így már oké? ;).

postata 2012.10.21. 19:20:32

"Ezt pontosan hogyan kell érteni?"
Ahogy írtam. Sehogy máshogy.
@különvélemény
..és ha tudsz énekelni? Gratulálok, én meg focizni. A kérdés az, akarsz is, vagy csak a szád jár, ahogy itt mindenki másnak?!

váj mí 2012.10.21. 19:20:41

@postata:
Valaki idiótát keresett még délelőtt. Hát üdv neked!

kredi 2012.10.21. 19:26:21

@postata: te pedig most éppen a véleményüket kinyilvánítókat fikázod úgy, mintha te mindenkinél okosabb/jobb lennél... :)

Ha túl tudnál lépni a saját korlátaidon, plusz elolvasnád az eddigi kommenteket, akkor észrevennéd, hogy a hozzászólók jelentős része például egyetértett abban, hogy Oláh Gergő kimagasló, sőt Antal Timi is jó, még ha a tegnap esti produkciójától nem is voltunk elájulva. Ez egyébként nem "valóságsó", hanem zenei tehetségkutató. A mai magyar slágerzene átlagánál pedig nem nehéz jobb előadókat találni, ha pedig felmész mondjuk a YouTube-ra, és Fluor Tomi helyett meghallgatsz pár tucat normális zenét, neked is lesz annyi összehasonlítási alapod, hogy kijelenthesd: ez vagy az az előadás szar.

Persze ha értelmes véleménynyilvánítás helyett berohansz egy tömeg közepébe és mindenkit elküldesz a francba, azzal nyilván jobban előremozdítod az ország szekerét... :)

ribizli gizella 2012.10.21. 19:34:21

@candyperfumegirl: Hajrá Candy, már nagyon várom a reggel 9 órát! :)

kredi 2012.10.21. 19:36:25

@harcosDuke: "Konkrétan Jáger Kinga, Pál Loretta, Danics Dóra és Meggyes Csaba a 12 közé kellett volna, hogy kerüljön."

A listáddal egyetértek, de még hozzátenném a magam részéről Ekanem Bálint Emotát (fura, hogy az ő nem túl egyszerű nevét megjegyeztem, miközben pl. az operettes srác hétköznapi nevén gondolkodnom kell -- ez nyilván nem véletlen...) és Fóris-Ferenczi Gábort (akinek ugye a húga is nagyon izgalmas volt, bár tény, hogy még nem elég kiforrott).

postata 2012.10.21. 19:38:49

@váj mí: ezt kifejtenéd, vagy csak beböfögsz valamit, hogy része lehess a tátogó tömegnek?!

váj mí 2012.10.21. 19:43:39

@postata: Akinek annyi esze van, hogy egy 12 egy tucat gagyi tv-műsorból, illetve az arról szóló véleményekből messzemenő következtetéseket von le bármelyik ország állapotát illetően, az egy ordas idióta.
Óhajtod még bővebben?

postata 2012.10.21. 19:47:38

@kredi: tévedés!
Én általánosságban beszéltem. Ez kimondhatatlanul nagy különbség.
Természetesen véleményt lehet alkotni, de ugye abban egyetértünk, hogy ez a bejegyzés "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása" nem véleményt rajzol, hanem szándékosan, "jómagyarosan" gyalázkodik, mert tisztelt blogírónk Diogenészi bölcsessége erre feljogosítja.

Kérlek küldj egy Youtube linket azzal a nagyreményűvel, aki annyival jobb az x-faktoros "valóságsó" (egy kedves hozzászóló nevezte így, ha már ott tartunk ki olvassa végig a kommenteket és ami még fontosabb a "CIKKET") szereplőnél.

killerkaller 2012.10.21. 19:47:41

@postata:
"@váj mí: ezt kifejtenéd, vagy csak beböfögsz valamit, hogy része lehess a tátogó tömegnek?!"
Csak udvariasan köszöntött.

postata 2012.10.21. 19:52:59

@váj mí: na, így már jobb, legalább tartasz annyira, hogy ki is fejtsd az álláspontodat.
Pedig le lehet vonni ezeket a következtetéseket, de nem kell elhinned, nem lehet mindenki széles látókörű. Neked sem kell mindent tudnod. Fikázz csak engem is, ha ettől formálódik az énképed.

fran7 2012.10.21. 19:58:49

Azért mondjuk érdekelne, hogy a reteknek mi volt a célja ezzel a műsorral, a nézettséget, reklámbevételt és a bulvár kiszolgálását leszámítva. Ugyanis az ilyen műsoraikban volt egy ív. Rettenetes volt a Benkő és Alek műsor is, de volt egy gondolatiság mögöttük. Azonban ez az X-faktor híjján van ennek. Teljesen félreértik a versenyzőket. Akár milyen cserfes csaj Adél, de abban a vörösvalamiben, a kacérsága veszett el. Timi dalában a fetrengés miatt a hang. Stone egy tipikus Ákos-dalt énekelt el operettesen. A másik csapatban játszó Dávidot macsónak akarták eladni. A PJZ számára az arcfestés megalázó lehetett, s ők még nem is ismerik Pierott. A Gubik-féle trió ruhái is olyanok voltak, amiben ember nem érezheti magát jól. Krisztiánnak az éneklésben vannak hiányosságai. Egy tökéletesen elrontott este volt. Miért? Ezt csak a retek tudja. Mi csak ötletelünk

váj mí 2012.10.21. 20:01:03

@postata: Köszi az aggódást, az énképem miatt, de felesleges. Ha értesz angolul, majd alkalomadtán nézd meg a youtube-on a "nem olyan jó" produkciók alatti kommenteket, akár az angol vagy az amerikai verziónál. Nem, nem a kifejezetten gagyi produkcióknál, amit egyenletesen hoz az X-faktor, hanem a "nem olyan jóknál". Te, ami nem jó, szar vagy gagyi, az az bármilyen nyelven. És az erről véleményeknek semmi köze a "néplélekhez".

kredi 2012.10.21. 20:08:49

@postata: "Én általánosságban beszéltem. Ez kimondhatatlanul nagy különbség."

Én sem állítottam mást, mint azt, hogy általánosítottál, azaz minden jelenlevőt elküldtél a fenébe, függetlenül attól, hogy mit mondott.

"Természetesen véleményt lehet alkotni, de ugye abban egyetértünk, hogy ez a bejegyzés "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon, kurvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása" nem véleményt rajzol, hanem szándékosan, "jómagyarosan" gyalázkodik, mert tisztelt blogírónk Diogenészi bölcsessége erre feljogosítja."

Nem értünk egyet. A blogíró a kritika műfajának megfelelően véleményt formált a szóban forgó énekesről. Neki az a véleménye, látva Csobot Adél eddigi produkcióit, hogy egy adott műfajban jó, ebben, amit tegnap este előadott, nem. Mellesleg kiragadtad a kontextusból a szöveget, ami nem illik. :) A teljes idézet így hangzik: "Csobot Adélről ismét kiderült, hogy egy stílusban van csak otthon (...)" - ez egy gondolati egység, a kritikus véleménye. "(...)k.rvásnak szánt, de leginkább szánalmas előadása után még a mentorok is megjegyezték, hogy színpadra való, de nem énekesként" -- ez pedig a másik gondolati egység, ráadásul két részre tagolható, az elsőben a kritikus ismét véleményt formál ("szánalmas előadás"), a másodikban konkrét történést ír le. Ha mindezek helyett azt írja le, hogy "Csobot Adél egy ordas k.", az lett volna a gyalázkodás. Kihangsúlyozom: szerintem.

A kommented utolsó bekezdéséével nem tudok mit kezdeni. :) Én azt írtam, hogy ha valaki normális zenét hallgat (CD-n, bakelit lemezen, élőben koncerten vagy akár interneten, tök mindegy), annak lesz annyi összehasonlítási alapja, hogy meg tudja különböztetni a jó és a rossz énekesi teljesítményt.

postata 2012.10.21. 20:20:57

@kredi:
"Én sem állítottam mást, mint azt, hogy általánosítottál"
Nyilván. Az ember általánosít, mindenki, másképp nem tudnál kommunikálni. Ezért írtam a fikázóknak, legfőképp a blogíró géniusznak.

"A blogíró a kritika műfajának megfelelően véleményt formált a szóban forgó énekesről"
Nem értek egyet: "...ha otthon nem köpködik sűrűn magukat szembe a tükör előtt, akkor szégyelljék magukat" ez számomra nem kritika, de bizonyára megint kiragadtam (mert ugye nem szerettem volna beilleszteni az egész "ciket"), de akkor ez meg az én véleményem.

A kommented utolsó bejegyzéséhez pedig csak annyit, hogy sok koncerten jártam, tudom mi a különbség a stúdiófelvétel és a koncert között.
Nem egyszerű 5 percet végigugrálva áténekelni.

harcosDuke 2012.10.21. 20:22:53

@postata:
Ha esetleg én gyaláznám is csobotadélt, így csupa kisbetűvel, azért tenném, mert mint fentebb említettem a legjobbak a lányok voltak (Jáger Kinga, Pál Loretta, Danics Dóra), és ő és Kvaka Andi megfosztotta ezeket az élőbe jutástól, sőt az első háromba is simán bejuthattak volna.
De nem gyalázom, inkább szánom szerencsétlent, ő a következő kiszelytünde, akin a média csámcsoghat sokáig.

Emmet Ray 2012.10.21. 20:22:56

@sixx: értjük mi, azért szervezte ki az újságírást az index a blogokba, hogy nyugodtan lehessen lófaszozni és betartani Annamarinak :)
@candyperfumegirl: siess, mert várjuk az öfit!

kredi 2012.10.21. 20:23:26

@fran7: maga az X-faktor nincs híján ennek, csak a miénk. :) Nézzél meg egy brit vagy jenki X-et. Amiket írsz, az a stáb sara, a szerkesztő(k)é, a zenei produceré, a stylisté/fodrászé/sminkeseké, a koreográfusoké. Mi ezt a gagyit tudjuk produkálni, ráadásul ha nézted az előző két szériát, az is megállapítható (szerintem), hogy ebből a szempontból (tehát az énekeseket most kihagyva) ez az eddig legrosszabb X. Nem tudom, hogy kit cseréltek le kire, hogy ennyire romlott a színvonal, de nagy hiba volt. Az előzőekben még a LED-falra kivetített díszlet is jobb volt. Az a kár, hogy szerencsétlen srácoknak semmi beleszólása nincs ebbe, aláírtak egy szerződést, és azt kell elénekelniük, amit eléjük raknak, azt kell felvenniük, amit rájuk aggatnak. Ráadásul ha egy fiatal csaj soha nem szokott magassarkút hordani, most meg ráadnak egyet, akkor nem az éneklésre koncentrál, hanem arra, hogy el ne essen, egy olyan ruhában, amiben nem tud normálisan mozogni, szintén azzal van elfoglalva, hogy túlélje a következő lépést, ha meg ehhez még egy olyan számot is el kell énekelnie, amit rühell, akkor megette a fene az egészet. Erre egyébként tegnap jó példa volt Adél, mert ez a lakkruha + tűsarkú + smink és ez a buta, botrányosan szar dal (sláger ide vagy oda) a lehető legrosszabb kombó volt, amit csak kihozhattak belőle...

SziszkAnya (törölt) 2012.10.21. 20:26:02

A Jó isten áldja meg a rögzíthető TV adás feltalálóját!!!! 5 perc (plusz Oláh Gergő teljes elődadása) alatt végig tudtam nézni ezt a színvonalatlan, gagyiszart felvételről. Köszönöööööööm!!!!! Az tuti hogy kardomba dőlők, ha 176 percet el kellett volna pocsékolni az éltemből erre a minősíthetetlen gagyiságra!!!!

postata 2012.10.21. 20:31:07

@harcosDuke: én nem szánom Adélt, jobb neki, mint neked, és elképzelhető, hogy többen is szeretik, mint téged, már csak azért is, mert nem írja mások nevét szándékosan kisbetűvel, vagy mert nem kell állandóan a pesszimista megjegyzéseit hallgatni.
Közben azért ne gondold azt, hogy mert vki nem egy szürke a sok közül a négyeshatosról, az máris ostoba. Gondolhatod, de azért büszke ne legyél rá.

kredi 2012.10.21. 20:34:23

@postata: az tök jó, hogy elbeszélünk egymás mellett, és nem értem, ez kinek a hibája. :) Te azt írtad, hogy ezek a a srácok jobbak bármelyik mai énekesnél. Én azt, hogy persze, egy Fluor Tominál biztosan, de mondjuk egy Adele-nél (aki szintén mai énekes) nem (bár ezek szerint ez a gondolatom nem jött át..:)). És azt is, hogy ha valaki elég jó zenét hallgat, akkor talán van annyi összehasonlítási alapja, hogy megkülönböztesse a jót az átlagostól, az átlagost a szartól, így talán nem teljesen megalapozatlan véleménynyilvánítás, ha leírja valakiről egy blogbejegyzés kommentjében, hogy rossz énekes/előadó. (Jelzem, ezt más harmadszor írom le, kissé unalmas. :)) Nem tudom, hogy jön ide a stúdiófelvétel meg a koncert... :)

váj mí 2012.10.21. 20:41:11

@postata: Mondjuk szánni, én sem szánom, és azzal sem tisztelném meg, hogy "nemecsekernősítsem", de ebből a kiscsajból, olyan ordas celeb-kurvát fognak faragni, hogy évekig fog fájni. Majd nézd meg, hogy 3 hónap múlva majd ő akar csimotát a Baumngartnertől a Velveten, nem a Bódi Szilvi.

bekestobbsegg 2012.10.21. 20:45:23

Érdekes, nagyjából egyetértek az írással.
Amiben viszont kételkedem, hogy Oláh Gergőnek lenne kisugárzása. Ügyes a srác, de Antal Timi jobb.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 20:49:01

@sixx: Szerinted ki az, aki NEM az Index címlapról éri el? :)

Cherie 2012.10.21. 20:49:59

@sixx: de:)) az egy reklám pld. az újsában ez meg egy átvett tartalom nála átvette a blogból az újságba, mint a gagyi velvetes cuccait stb.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.21. 20:52:30

@kredi: "Ez egyébként nem "valóságsó", hanem zenei tehetségkutató."

Pedig de. :)

postata 2012.10.21. 20:55:49

@kredi:
úgy jön ide, ahogy írtam, nem egyszerű 5 nap alatt 5 perc tömény tánccal fűszerezett 5 perc éneket tökéletesen kivitelezni. Erre a mai énekesek többsége közel sem lenne képes, kivétel persze Adele.
De kedves blogbejegyzőnk semmivel nem törődik, mert az életben másra nem volt gondja, csak fikázni, gyalázkodni... ha lett volna, akkor felismerte volna, hogy sokaknak teljesítményre is szüksége van az életben. Ő valeszeg az a bazisok spanglitól túlvizesedett agyú "rózsaszín művész", akinek a seggealátolta a világ kényelmet... és most én is olyanná váltam, mint ő, és ... igen, ez jó, írok egy fikablogot :))) egy buzinagy lógó takony lesz a logo

Cherie 2012.10.21. 20:57:11

@fran7: a styling kritikán aluli. nem lehet könnyű persze hiszen szinpadon kell kötött költségvetésből és szponzorokkal, de akkor is csoboth adéltól pld. a magabiztosságot vették el teljesen - érdekes volt nézni, hogy mégse az a nagyon magabiztos beképzelt csajszi akinek tűnik a saját közegében. saját maga jobban megérezte mi illik hozzá mint a stylist.. pjz-s srácot is sajnáltam saját cuccaiban szintén jobban élt, a három csajos csapat meg - ez tv nem csak messziről kell jól mutatnia az összeállításoknak, amikor a középső csajt közelről mutatták megijedtem

váj mí 2012.10.21. 20:59:41

@postata: Te, nézd vissza a Társulatot az mtv honlapján. Ott az Oláh gyerek meg a Tímea is max. az előválogatásokon ment volna át. Bocs, de fáj, hogy ennyire megfelelsz a délelőtti keresgélő kritériumának.

postata 2012.10.21. 20:59:59

@kredi: bocs kredi, ne vedd magadra, a blogbejegyzés csesz fel igazából, nem te...

harcosDuke 2012.10.21. 21:06:31

@postata:
Azzal is megelégednék, ha elmagyaráznád, hogyan juthatott be az élőbe csobotadél, ha egyszer a legelső számát kivéve mindig gyengén szerepelt a válogatás időszakában.
De tulajdonképpen többet foglalkoztam vele (erre hajt a média egy része), mint amennyit érdemel. Úgyhogy részemről lezártam a témát, válaszolj magadnak, és gondold, hogy az úgy igaz.
Pedig nem.

postata 2012.10.21. 21:07:23

@váj mí: hálistennek nem csak az István a király, amiről a zeneipar szól. Egyébként is a hideg ráz a Bródy-Szörényi párostól, de ezzel már végképp elkanyarodtunk...

kredi 2012.10.21. 21:10:34

@váj mí: azért a Társulatnál a most itt is feltűnt (és szerencsére el is tűnt) Nagy Szilárdot simán berugdosták a szerepdöntőkbe, annak ellenére, hogy akkor 17 éves volt és másfél méter, mégis jelölték István meg Koppány szerepére, holott az ugye nem is tehetségkutató volt, hanem casting (de nyilván jól jött a sok SMS, vagy csak a híres orvos apuka pénze, ki tudja)... Szóval azért ott is voltak érdekességek-furcsaságok, nem véletlen, hogy az első válogatókon még a zsűri részét képező Lévai Balázs szép csendben lelépett a műsorból. (Azt már nem is említem, hogy ott is biztosra mentek a készítők, és a vérprofi Feke Pált odarángatták /meg is kapta a főszerepet/, vagy hogy a Réka szerepdöntőben a zsűriből Alföldi, Szulák és Kocsák is Torma Emesének adta a szerepet, mire a zsűrielnök-rendező Szikora János kijelentette, hogy márpedig az ő előadásában Herczeg Flóra lesz Réka, amivel gyakorlatilag az egész SMS-szavazós-zsűrizős metódust komolytalanná tette...

postata 2012.10.21. 21:16:13

@harcosDuke:
Ugyan Duke! Te is tudod, hogy elolvasod a válaszomat. Barátunk, a bölcs blogbejegyző pedig jót röhög rajtam is, hogy kommentjeimmel újabbakat generálok. Jól látod, erről szól az egész, még az is lehet, hogy én vagyok a blog tuljadonosa, és most elcssztetek egy rakás percet erre a baromságra, ahelyett, hogy beleolvastatok volna egy Szerb Antal könyvbe...

Adélt az juttatta be, hogy legalább úgy énekel, mint bármely más magyar énekes, "cserébe" képernyőkompatibilis és megosztó. Codálom, hogy ez újdonság.

postata 2012.10.21. 21:19:16

@SziszkAnya: a karomba dőlj Baby, ne a kardodba :)

◄ViZion 2012.10.21. 21:21:38

Nekem sem tetszik a poszt. Az benne a legsz@rabb, h sajnos igaz amit ír. Szánalmas, h nálunk még a sztárgyártás is ilyen gagyi módon történik.
Nem kellett volna a jobbakat elzavarni, hogy a pár "kiválasztottnak" jusson hely.
Zombi K. esélyes sztem, annyira mindenki elélvezett tőle. Ha majd nyomják a TV-ben is, újságban, stb. és sokat mondják, h milyen fasza énekes, akkor el is hiszik a népek, kész.

reccs 2012.10.21. 21:21:52

@postata: engem pl. az zavar, hogy akár a megasztár 1., 2., 3-ban, akár az x-faktor 1-ben sokkal jobb hangok voltak mint most. Sokkal jobb szórakozás is volt hosszú távon. És tényleg voltak itt is jobb énekesek, mint akik döntősök lettek, és ha ez lenne a fontos, ez a műsor is lehetne sokkal jobb. És még csak nem is pont Adélra gondolok. A dalválasztás is fura, valójában pl. se Stone-ról, se Adélról nem tudtunk meg semmit a válogató óta. Mind a ketten akkor énekeltek legjobban, de Stone ezeket is tudná ugyanúgy legalább, mégsem úgy énekli. Amit meg pl. Adéllal koregoráfia címém műveltek tegnap... valahogy az egész nem frankó. Az meg nem érv, hogy ehhez mennyit kell dolgozni, én se leszek jó balettáncos, ha kidolgozom a lelkem, akkor se :)

postata 2012.10.21. 21:25:22

@reccs: " Az meg nem érv, hogy ehhez mennyit kell dolgozni"
Nyiván.

hazank fia 2012.10.21. 21:36:49

@Void Bunkoid: Ma csak az USA es Kanada lakossagat figyelembe veve eleve kb 350 millio emeber beszel "US English"-t es ejti "zi"-nek. Ennek fenyeben semmi gond nincs a "zi" kiejtessel. Most komolyan kerdezem, pl a ZZ Top zenekart a brittek "zed zed"-nek ejtenek?

váj mí 2012.10.21. 21:48:39

@postata: Nem feltétlenül magára a rockoperára gondoltam, te értetlen, te. Inkább arra, hogy ott bizony hétről hétre kellett hozni magasabb szinten az 5 perces produkciót, nemcsak énekhangban.(Engem meg Adele-től ráz a hideg, nem jó értelemben, na und? Ízlések..)

@kredi: Persze, hisz az is elsősorban egy tévés produkció volt, nem vérprofi színházi belső válogatás.
Akkor a Szilárd gyerek nem is volt rossz, a 17 évéhez képest. A gond az, hogy megragadt valahogy azon a szinten. Persze, esélytelen volt bármelyik szerepre, nyilván.
A másik meg, hm, a színházban a rendező dönt, végső soron. Ha ő a premierre mást képzelt el, akkor azt mással is fogja eljátszani, legfeljebb senki sem nézi meg. Mondjuk, számomra a Torma Emese hangja túl sterilnek tűnt, de én nem vagyok színházi szakember. Különben a premier után játszott elég sokszor Rékát, de az egy hidegebb, számítóbb Réka volt, érzésem szerint, mint amit a Herczeg Flóra alakított.

váj mí 2012.10.21. 21:53:19

@reccs: Hm, a Megasztár 1-2-ről jut eszembe, nagyon sokáig kevertem Gáspár Lacit Caramellel ;).

kredi 2012.10.21. 22:03:29

@váj mí: Persze, nincs is azzal gond, hogy a rendező dönt a színházban, de épp te írtad, hogy ez televíziós produkció volt, nem belsős színházi válogatás. :) A televíziós produkciónak vannak saját szabályai, amit a Gundi minden alkalommal el is mondott, abban pedig az szerepelt, hogy egyenlőség esetén a zsűrielnök dönt, egyébként az kapja a szerepet, aki a több szavazatot kapta. Azzal, hogy Szikora ezt felülírta, felrúgta a szabályokat (ami jól látható volt Gundi zavarából, meg abból, hogy aztán a követező adásban megalázó módon gyorsan adtak egy vigaszdíjat Emesének), onnantól kezdve akár azt is mondhatta volna, hogy nem érdekli, hogy a nézők hogyan döntöttek, ő egy kiesett versenyzőt visszahív a műsorba, vagy épp inkább a saját színházából adja valakinek a szerepet. :) Ilyen alapon mondjuk a Megasztár nagydöntőjében Pierrot kijelenthette volna, hogy márpedig ő, mint a műsor zenei producere nem Tóth Verának adja a fődíjat, hanem Oláh Ibolyának, vagy most Ördög Nóra, hogy ő, mint a stáb prominens tagja (ha jól tudom, szerkesztő is, bár ez mellékes), inkább felbontja azt a bizonyos borítékot. :) De szerintem eltértünk a tárgytól. :)

váj mí 2012.10.21. 22:15:55

@kredi: Persze, volt is parasztlázadás rendesen, emlékszem még ;). A Társulattal csak annyit akartam mondani, hogy bár az is egy tévés, tehetség-kutató produkció volt, a minőségre még adtak valamilyen szinten (bár a bénák kiröhögtetését ők sem bírták kihagyni, ami szánalmas a csatorna részéről is), és a bulvár felé kevés engedményt tettek. Legalábbis sokkal kevesebbet, mint a Mega-, X, CSISZ, Voice vagy hasonlók.

reccs 2012.10.21. 22:21:49

@postata: Nyilván számít a munka, úgy értettem, ogy ha nincs meg az adottság, akkor hiába.

@váj mí: mesélte Lévai Balázs egy7ű másik műsorban, hogy gondolkodtak rajta, hogy hívni kellene pár bénát a válogatóra, ahogy a Megasztárról pletykálták, de aztán letettek róla. De megjöttek maguktól is :)

herodes · http://www.gamblers.hu 2012.10.21. 22:25:06

alapvetően egyetértek sixx kritikájával.
de: nem Lass Bea "erőszakolta meg" Pink számát, hanem Shirley Bassey, ezt a feldolgozást én egy zeneileg kifejezetten kurvajó darabnak tartom, nem jogos ilyen stílusban lefikázni.

és bár magam is úgy vélem, hogy Lass Bea depresszív megjelenése finoman fogalmazva nem túl szimpátiakeltő, de egyáltalán nem olyan szar énekesnő, mint amilyennek itt megpróbáljátok beállítani. nincs egy súlycsoportban Antal Tímeával meg Oláh Gergővel, de a mezőny többi részénél kimagaslóan jobb színvonalat képvisel az énektudása és hangja is.

váj mí 2012.10.21. 22:33:22

@reccs: Hm, már az is a javukra írandó, hogy nem ők hívták be a szerencsétleneket, de kihagyhatták volna a bénák-blokkját", igazán. A Voiceban azt kedvelem leginkább, hogy nem kell végigszenvedni a nyilvánvalóan kigúnyolásra adásba adott szerencsétleneket.

mézescsók 2012.10.21. 22:53:34

@sixx: Tudom, hogy az index és a comment:com két külön weboldal. Tudom, hogy az indexnek kb. annyi köze van a blogokhoz, mintha én mondjuk kiadnék egy újságot és egy külön oldalt szentelnék mondjuk a más sajtótermékekben megjelent írásoknak.Ettől ezeket még nem az én munkatársaim írnák, nem az én szerkesztőim szerkesztenék, stb. Viszont annak, aki kinyitja a lapot (pláne, ha csak ezt az egyet olvassa), a legutoljára tünne fel, hogy "nané, hiszen ezt a ...-i Harsonából vették át!"Különösen akkor, ha az oldal impresszumában külön is szerepelne, mint az indexnél a blogok. Ez még akkor is így van, ha a blog nem "újságcikk", hanem bármilyen témában eszmefuttatás, naplószerű feljegyzés, etc., amitől egyébként akár újságcikk is lehetne.
Egyébként nem azonosítottalak az indexszel és nem tartottalak az index újságírójának.
Újság - nem újság téma: annyira nem központi kérdés életemben, hogy hajnalban párbajt vívjak miatta. Vagy este 22:50-kor.
Köszönöm a választ.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.21. 23:01:35

Jól rémlik, vagy csak (rém)álmodtam, hogy Ördögnóra vmi olyasmit bírt mondani a meleg(nemmeleg) fogszabályzós krapek dala után, hogy ..."tökös előadás volt, sőt töke volt a dalnak...."??

Olmen 2012.10.21. 23:16:49

Philadelphia Musum of Art, nem nemzeti múzeum, de te sokkal közelebb jártál!

Bogyó 2 2012.10.21. 23:30:43

@hazank fia: Gondolom, nem. De valahol mégis mulatságos, amikor az amerikaiak akarják kioktatni az angolokat az angol nyelvről vagy amikor brit akcentust emlegetnek. Az amerikai akcentus kifejezést meg nem is ismerik.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.22. 00:22:10

@Olmen: ó bazdmeg, félreolvastam én is. mea culpa, mea maxima culpa.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.22. 00:24:26

@Bogyó 2: ezt a hitvitát menten abba kéne hagyni, mert ideges leszek. azt tudod, ugye, hogy pusztán nyelvészeti szempontból a mai amerikai angol közelebb áll a middle english-hez, mint az, amit brit angolnak szokás nevezni? szóval hagyjuk már ezt, ahány régió, annyi variáció, akcentus, kiejtés, what fucking ever.

Knapp 2012.10.22. 01:46:24

Ti tényleg nem értitek az iróniát?!
FéliX-Faktor azaz 1/2 X.
És az a zuhanás...
Nagyon szimbolikus volt! :)

Azért kitalálhatták volna, mit mond majd Nóri, miután bejött a stúdióba. Kínos volt az a téblábolás is. Láthatólag (hallhatólag) csak arra van felkészítve, hogy megdöntse Liptai Claudia országos csúcsát "értelmetlen üvöltözés" kategóriában.

Na ja, a műsor tényleg gagyi, de nem érdekel, mert a Voice visszaadta a hitemem! Még Magyarországon is előfordulhat, hogy egy zenei műsorban jó hangú emberek álljanak oda a mikrofonhoz! Ezt az utóbbi évek tendenciái alapján már nem is mertem remélni.

Ráadásul a youtube-on szépen meg lehet hallgatni más országok tehetségkutatóit is. Rövid az élet ahhoz, hogy szar énekeseket hallgassunk...
Pont az összehasonlítási lehetőség miatt nem kéne erőltetni ezt az "5 nap kevés felkészülni, meg menet közben nehéz énekelni, meg egyébként is meg voltak fázva az előadók" kifogásözönt.
Kint is ugyanez a menetrendje a műsoroknak, mégis néha értékelhető produkció lesz belőle.
Mondjuk rá lehet keresni, hogy tavaly mit csináltak a LittleMix nevű, a mentor házban összerakott lánycsapatból a britek! Pedig ott is hetente kellett valamivel előjönni.

2010-ben meg egy 16 éves rapper lány, Cher Lloyd például így énekelte el a Stay-t:

www.youtube.com/watch?v=5xEqgnAmywA

szeIídgesztenye 2012.10.22. 13:45:45

@micsoda?: De szívesen elutaznál azokra a helyekre, ha tehetnéd, nem? Vagyis tv-t is szívesen néznél, csak nem teheted. Ezért olvasgatod a posztokat :D

micsoda? 2012.10.22. 14:24:32

@szeIídgesztenye: Ó, utazni azt igen, de tv.-t nem!!!!!

Tiger Woods 2012.10.22. 14:26:55

szevasztok! hogy a témához kapcsolódjak: nem írtok az american horror story s2 első részéről?

rensenbrink 2012.10.22. 21:01:00

Az a durva, hogy ha megállítanak 12 embert a Blahán random, kb. hasonló mezőnyt lehetett volna összehozni (Gergő és Timi kivételével)

Zámbó Tyutyu és Csoboth Adél annyira hamisan énekel, hogy neylonzacskóba kéne őket énekeltetni, és jó mélyre elásni.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.25. 09:23:44

@megatoner.hu: főleg azért, hogy legalább egy ilyen kérdést olvashassunk "a róla szóló" posztban. Köszönjük ismét, neked is.

Boise 2012.10.25. 13:55:14

Please, valaki egy képet tegyen már fel erről az Ördög Nóriról, vagy akár az egész jelenetet, nem találom, de a kommentek után nagyon kíváncsi lettem... KÖSZI!

apd (törölt) 2012.10.26. 15:36:03

@flugos: utána pont mondtam a csajomnak, hogy ha lenne egy zsűri, és Nagy Feró odamenne a válogatóra, szanaszét röhögve küldenék el a halál faszára, és még kb. meme is lenne belőle.. :D

apd (törölt) 2012.10.26. 15:40:53

@kredi: szerinted mennyire lehet valaki szakmailag kiemelhető...

www.youtube.com/watch?v=kwgrH69pUx4

... ilyen számokkal ??????? :D

kredi 2012.10.26. 15:51:36

@apd: szerintem egy ilyen portfólióval...

www.miklosmalek.com/works.html

...bárki kiemelhető szakmailag.

Zenei ízlésekről meg felesleges vitatkozni.

desty 2012.10.30. 13:32:16

Sokat gondolkoztam azon, hogy tulajdonképpen miért is nézem ezt a műsort, amikor már a legelején rájöttem, hogy egyáltalán nem a tehetségekről szól. Azzal, hogy direct casting-gal juttatak be 3 versenyzőt, akik természetesen most is ott vannak, bár közük nincs az egészhez, számomra hiteltelenné vált ez a cirkusz. Mindenki tudja, mert ugye hallja, hogy Oláh Gergőn kívül nincs esélyes aki megnyerhetné a versenyt, és tulajdonképpen ki is hirdethetnék a végeredményt...... Igazából nem is emlékszem, hogy lett volna még egy ilyen tehetségkutató, ami ennyi negatív kritikát kapott volna a nézőitől. A versenyzőket pedig igazán sajnálom, mert nem ők tehetnek róla, hogy ott vannak. A szakma képviselői hitették el velük , hogy ott a helyük.
süti beállítások módosítása