Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tényleg a hang a lényeg a The Voice-ban

2012. október 13. 12:52 sixx 214 komment

EVA_0837.jpgAmikor tegnap este Mező Misi előredőlt a székében, és félig komolyan azt mondta egy 16 éves ikerpár egyik tagjának, hogy beszarik, ha ő is Somló Tamást választja, mint a testvére, önkéntelenül felröhögtem. A beszólás teljesen természetesen jött a tetovált kőrockert adó Mezőből, aki a The Voice egyik mestereként éppen Magyarország legjobb hangját keresi a Tv2-n. A 16 éves csaj persze nem az LGT legendás basszusgitárosához ment, kell a családi dráma ebbe a műsorba is, amitől azt várja a tévé, hogy visszaállítja kissé megtépázott renoméját.

Új tehetségkutatót, pardon, énekversenyt indított útjára tehát a Tv2, hatalmas kockázatot vállalva azzal hogy a bikicsunájon szocializálódott nézőknek már az első adástól kezdve olyan énekeseket prezentált, akiknek valóban van is hangja. A The Voice-ból ugyanis kimaradnak a szerethető vagy kiröhöghető lúzerek, a tévéadásba már csak olyanok kerülnek be, akiket egy falunapra már most simán el lehet adni. A Voice főleg direkt castinggal, azaz közvetlen szereplőválogatással dolgozik, a jelentkezők között rengeteg ismerős arccal, olyanokkal, akik már elindultak a pályán, de valamiért megrekedtek egy szinten, és nem jött össze nekik a kiugrás, de persze megvannak azok az ismeretlen indulók is, akik köré keserédes történetet lehet felvázolni pár ügyes ecsetvonással.

Itt csak a hang számít, sugallja a műsor szlogenje, és tényleg: a négy zsűritag háttal ül a színpadnak, így hallgatja a produkciókat, és csak akkor láthatják, kiből jön a hang, ha egy gomb megnyomásával jelzik, érdekli őket a produkció, és megfordul velük a szék. Ez így tiszta sor, ha valaki tud énekelni, mindegy, hogy néz ki, öreg vagy fiatal, ismert ember testvére vagy régen menőnek számító zenekar egykori vokalistája, de akár pornószínésznő is lehet - ha jó hangja van, továbbmegy, ha nem, mehet vissza felszolgálni Londonba. Ha egy énekest több mester is szívesen látna a csapatában, az induló választja ki, kivel akar a továbbiakban dolgozni.

EVA_0776.jpg

A mesterek személye ebben a műsorban pont olyan fontos, mint az, milyen képességű énekesekkel találkozunk. A köztük levő összhang, vetélkedés, azaz kémia, ahogy mostanában emlegetik, viszi el az első pár hét adásait, az, ahogy zrikálják, húzzák egymást, és harcolnak a megszeppent énekesekért, akik egy perc alatt jutnak el a pokolból a mennyországba. Tessék csak belegondolni milyen lehet az, hogy az ember neki háttal ülő zsűritagoknak énekel, közben az jár a fejében, hogy basszameg, még mindig nem fordult meg senki, már csak fél percem van, jaj, már csak tíz másodperc, Somló bácsi, nyomjon már egy gombot, könyörgöm. Ez valahol sokkal lélekölőbb lehet, mint azt hallgatni Puzsér Róbert szájából, hogy a produkciónk egy vidéki Batman-musical félsüket Jokerénél is rosszabb.

KaraiAnna (1).jpg

A műsort a holland jogtulajdonos szigorú felügyelete alatt készíti a Tv2, minden eleme ismerős az angol vagy amerikai kiadásból, túl sok meglepetést a formátumot ismerőknek tehát nem okozott. Az mondjuk kissé érthetetlen, miért tűnik pajtanagyságúnak a stúdió, és miért kevernek olyan közönséghangot és ovációt az adás alá, mintha egy Metallica koncerten lennék, de ezt tudjuk be a nagy igyekezetnek és az első adás gyermekbetegségének. Igaz, a színpad tényleg kicsi, a világítás pedig az agyára megy a nézőnek, mert annyi reflektor vakítja el a tévé előtt is, hogy legszívesebben napszemüvegben nézné az adást, ami azért HD-ben mégis nagyon szépen néz ki. Tűéles a kép, jó a hang, a technikai megvalósításra panasz nem nagyon lehet.

Igaz, a hagyományos adást nézők nem nagyon tudták elolvasni a piros alapon fehér betűkkel betolt Twitter-üzeneteket, amiket a felvételről sugárzott adás alatt a mesterek élőben nyomtak ki a netre, de hátha ezen is lehet valamit javítani. A közösségi hálós integráció egyébként kiválóan sikerült, a Twitteren és a Facebookon az adást tökéletes ritmusban követi le a Tv2, és nem is nagyon moderálja az "ez milyen fos már" kommenteket sem.

MohamedFatima (17).jpg

A külső, a megvalósítás és a nézők aktivizálása tehát összejött, de a belbeccsel azért van némi probléma. A jelentkező között olyan hang, akitől libabőrös lesz a néző, egyelőre nem nagyon van, másfél óra alatt jó, ha két alkalommal kaptam fel a fejem, egyszer a tehetségkutató-veterán Schwartz Dávid hangjára, és a végén, amikor a Fekete vonat egykori énekesnője, Mohamed Fatima tolt el egy Caramel-nótát, megkockáztatom, jobban, mint a vele szemben tátott szájjal bámuló dalszerző-énekes. A többiek között voltak érdekes fazonok, az egyik továbbjutó énekesnő hörgése vagy a kieső pornószínésznő férfias orgánuma megmarad az emberben, de ennél több nem nagyon, azt például, hogy mit énekeltek, ha agyonvernek sem tudom megmondani.

Caramel mellesleg a legkellemesebb meglepetése a műsornak. Pont annyira visszafogott, kedves és vicces, amennyire lennie kell. Nem játssza túl magát, mint Malek Andrea, aki végig úgy viselkedett, mint valami harsány komédiában, és nem is húzódott úgy a háttérbe, mint Somló Tamás, akiről a műsor kétharmadánál teljesen el is felejtkezik az ember. A negyedik zsűritag Mező Misi, a Magna Cum Laude énekese, akinek Caramel ellenpontját kell hoznia, a harsány, mindenkinek beszóló, őszinte gyökeret, és ezt nagyjából meg is oldja, bár párszor kicsit sok, vagy nagyon mű az, amit művel. De talán ahogy összecsiszolódnak a zsűritagok, úgy lesz sokkal felszabadultabb és természetesebb ő is.

SzecsiBobe (8).jpg

A The Voice valóban más, mint a rivális X-Faktor, amit az idei kiadásra már szinte csak a bulvárra húztak fel. Ott Jimmy fia Krisztián simán bekerült az élő adásba csak azért, mert eladható termék, itt a Megasztár-nyertes Ruzsa Magdi testvére nem ment tovább, mert a hangja nem győzte meg a zsűrit, és mivel azt sem tudták, kicsoda, nem voltak prekoncepcióik. A műsornak volt íve, a végén pedig nem úgy állt fel az ember a tévé elől, hogy a büdös életbe' nem néz meg belőle még egyet, hanem úgy, hogy jöhet a következő adag, akár most rögtön.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enmajor 2012.10.13. 13:07:52

Nekem is tetszett a műsor. Persze nem volt hibátlan, de majd belerázódnak. A kezdet nekem ígéretesnek tűnt. A mesterek nagyon jók. Nekem mindegyikük tetszett. Caramell megnyilvánulásai tényleg nagyon pozitívak. Ha minden a szájából elhangzó mondat a sajátja, akkor le a kalappal. Nekem Mező Misi is nagyon pozitív csalódás volt, szerintem teljesen jól tolta, elvégre kell a feszkó, tök uncsi lenne, ha mindenki okosan hümmögne. Malek Andi egyénisége szerintem nagyon szerethető. A nagyonfoscsi X faktort eddig is a malek miatt néztem:) Szóval én várom a folytatást:)

enmajor 2012.10.13. 13:09:53

Az X faktorba bekerült volna a Tracy:) De most tudjuk, hogy van különbség a között, hogy kurva jól énekel, vagy jól énekel a kurva. Amúgy semmi bajom Tracyvel...

csakafény.hu · http://csakafeny.hu/csakafeny.html 2012.10.13. 13:28:45

5 perc után untam, M.Misi nem sok volt, hanem rettentően sok, és gusztustalanul alulöltözött. Ha élő adás lett volna bementem volna és leborotváltam volna a hónalját, vagy ráhúztam volna egy pólót, BROÁF...
Karamell pedig mindenkit annyira érzett, mint amennyi humorérzéke van M.Andreának. Szerintem fos volt, mint ahogy az elődje és az ikertestvére is a másikon. Persze akinek ez kell, csak nézze.

sogeking 2012.10.13. 13:34:39

a Tiltott szerelem posztot nem lehet kommentelni, ez szándékos?

lac64 2012.10.13. 13:45:44

Sixx, valószínűleg nem egy műsort néztünk, mert nekem hatalmas csalódás volt. A "Mesterek" együtt éneklése nagyon rossz volt, és idegesítően láthatóan playback (összahasonlításnak érdemes megnézni, ahogy az amerikai voice zsűrije nyomja pl. a Crazy-t). A mesterek erőltetettek, és sajnos nem egy esetben egy összetett mondat elmondása is komoly problémát okoz nekik.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2012.10.13. 13:57:24

Hát szerintem meg túl steril volt. Annyira de annyira igyekeztek magukat megkülönböztetni az X-Faktortól hogy szinte kiabált, fájt.

Ruzsa Magdi nővére hogy kiesett? Nem estem hanyatt a meglepetéstől, kellett az igazolás szerintem hogy 'nálunk hiába vagy celebrokon, kieshetsz'.

Durva az volt amikor a vége felé egy őrültfrizurás srác hiába énekelt jól nem fordultak meg, kiesett. Majd utána megbeszélték, hiba volt, ha látták volna, lecsapnak rá többen is. Magyarán mégis
számított volna a látvány...

Hogy négy fellépő is külföldről jött haza azzal, hogy magyar, odakint max pornós vagy felszolgáló lehetsz. Én vagyok a paranoiás, de nem valami kormányzat felé való benyalás miatt hangsúlyoztatták ezt annyira a szerkesztők !?.. Manapság ugyanis más sem megy a neten mint a külföldre menés munka miatt..

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2012.10.13. 13:58:05

Ja amúgy Caramel srác tényleg az egyetlen jó mester volt, és Fatimának sok sikert.

silverwol 2012.10.13. 14:04:43

Mező Misi nem kellene oda. Ha már nagyszájú valaki kell, lehetne egy olyan, aki többet tett le az asztalra. A többieket még el tudom fogadni, ő... valahogy kicsi ehhez.

wiener 2012.10.13. 14:05:38

annyira uncsik ezek a műsorok
emlékszem, volt a röpülj páva*, na már az is ilyen szar volt
minek ez?
de tényleg
kinek kellenek ezek a 2 hétig híres emberek akik aztán lelkileg belenyomorodnak a győzelembe meg a vesztésbe is?

(*1969-ben a Röpülj páva! c. népdal- és nótaénekes-verseny aratott szinte az egész magyar kulturális életet megmozgató sikert (győztes: Faragó Laura).)

meg.mondo.ember (törölt) 2012.10.13. 14:06:19

@Sigismundus:

Nekem is a steril szó jutott az eszembe a műsort nézvén.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.13. 14:08:07

tetovált kőrocker... :D:D:D
ahogy a gumhuligánok is, mi?

végül is tetoválása van...

Shopping 2012.10.13. 14:13:47

U N A L M A S

Lassú
Látszik ,hogy a stáb kereste meg a fellépőket, és nem ők jelentkeztek maguktól

Shopping 2012.10.13. 14:18:29

@sogeking: Most ez komoly???????
Tiltott szerelem????

Ott mit kommenteltél volna?????

Meg sem akarom tudni.

Legalja

NiKe 2012.10.13. 14:18:36

Nekem tökéletesen hozta, amit kell: kikapcsolt és szórakoztatott másfél órára és a végén majdnem meg is hatódtam.

Lotyóbridzsida 2012.10.13. 14:20:11

Anyám, ez most komoly, hogy egy pasinak nem lehet hónaljkutyája??? Szerintem férfiasch, úgyhogy dafke mutogassa csak élőegyenesben!:D

A Fatima nagyon szimpi volt, és alig várom Nikát alias Veres Mónikát a jövőhéten, az egyik kedvenc énekesnőm!

Szóval leszámítva a Pornóbébit, és Ace Venturát nagyon jó volt a műsor, én élveztem.
Sőt szerintem az Andi is OK, szerintem nem játszik rá a nevetésre. Egy kiegyensúlyozott, tökös csaj, sokat nevet, és ennyi. Nincs ezzel semmi baj.:)

balbal 2012.10.13. 14:34:29

Ez nem a TV2 műsora... licenc. Külföldön már régóta megy... legjobban persze az amerikai változat jött be és működött (ill. működik). Na azt lehet nézni. Ott valóban olyanok ülnek a székben, akiknek hangjuk is van, zenélni is tudnak és a zeneipari bizniszhez is értenek.

Ezek a magyar zsűritagok... na ne is beszéljünk róluk...

t0thl 2012.10.13. 14:37:21

Nekem nagyon mesterkelt volt. Az egyetlen valamire valo mester Caramel, es bizony volt, hogy kilogott a lolab, tovabbvittek olyat aki szarabb volt, minr akit nem. Ruzsa Magdi tesojanal is kiritt, hogy ez csak amolyan demonstracio, hogy o most nem jut tovabb.

Nils. H 2012.10.13. 14:38:30

@Sigismundus: "magyar, odakint max pornós vagy felszolgáló lehetsz"

Ha nem értesz semmihez - ezt is tegyük hozzá azért.

t0thl 2012.10.13. 14:39:39

A Fatimarol meg eddig is tudhatta mindenki, hogy kurva jo enekesno...

cshuba 2012.10.13. 14:46:28

Az elgondolas jo, es az eleje is jol indul, de en mar lattam mi lesz a kovetkezo fejezet, es ott mar nem minden a hangrol szol. ugy valogatjak majd ossze a parbajozokat, hogy akik nekik jo az bent maradjon. fuggetlenul attol, hogy kinek milyen hangja van. ES ugy emlekszem az elejen, nem is a kozonseg dont.
De ne igy legyen

reccs 2012.10.13. 14:50:18

"A The Voice-ból ugyanis kimaradnak a szerethető vagy kiröhöghető lúzerek"

És a Mező Misi? Mondjuk tényleg nem szerethető, tipikusan az a kocsmai alkoholista primitív tahó, akit addig viselsz el, amíg nagyon muszáj, képernyőn meg nem nézed.

szgy 2012.10.13. 14:50:31

"Caramel mellesleg a legkellemesebb meglepetése a műsornak. Pont annyira visszafogott, kedves és vicces, amennyire lennie kell. Nem játssza túl magát, mint Malek Andrea, aki végig úgy viselkedett, mint valami harsány komédiában"

ezzel teljesen egyetértek. nagyon erőltetettnek tűnt az állandó teli szájjal vigyor (Malek Andrea), még egy jó viccműsoron sem nevet ennyit senki.

Mező Misiről eddig azt sem tudtam hogy létezik de tényleg nagyon sok belőle 5 perc.

szgy 2012.10.13. 14:55:01

szerencsére kimaradt ebből az az ultragáz húzás ami a megasztárban ment, még hátrafordulás nélkül is: arról szólt az egész műsor hogy a zsűritagok egymást győzködték hogy nyomják meg a gombot, az énekes csak mellékszereplő volt.

lobster thermidor 2012.10.13. 14:57:04

A Somlónak meg vagy rossz a protkója, vagy tehénné változott öregkorára, mert folyton kérődzik.

bazd meg 2012.10.13. 15:02:34

Mar megint masoltok magyarok, semmit sem tudtok egymagatok kitalalni. Lelemeny meg tarsai, ja rohognom kell. Meg a masolasotok is egy nagy kaki ;^)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.10.13. 15:02:57

félve kérdezem, mert biztos én vagyok a tudatlan: ezt a Mező Misit milyen együttesből kellene ismernem?

gothikaaaaaaaaaa 2012.10.13. 15:03:34

szerintem úgy szar az egész ahogy van.
a hörgő hangú punk lány az egyetlen érdekes hang- az elmúlt 3 évben - aki valamit ér.

jó lenne ha végre nem tucat hangú énekeseket szülnének újra-mert azokból van elég...hanem nemzetközi szinten is vállalható énekeseket.

Fatimának szép a hangja-és ennyi.van belőle csilló. a hajlításos hangból szintén.
KÜLÖNLEGESET adjatok már végre!
de sajnos az megint nem ez a műsor lesz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.13. 15:03:54

Biztos, hogy ez is meg van tervezve, csak kicsit összekapták magukat... Ne lógjon ki az egész ló.
Meg amíg csak "előadóművészeket" csinálnak, futtatnak be, addig lószar.

apika2 2012.10.13. 15:11:26

A műsor tetszett. Az azonban szöget ütött a fejemben, hogy egy olyan előválogatás volt, ahol amúgy szemtől szemben láthatták a versenyzőket az előválogatók. Így nem nagyon látom értelmét ennek a hátra fordítósdinak.
Ha egyszer látva szűrték őket, akkor mire a hókuszpókusz?

xss 2012.10.13. 15:12:43

ez mi az indexen "A Tv2 végre egy olyan műsort készített.."?? készített.. másolt le, vett meg vagy valami hasonló.. de azt sem tudják tisztességesen csinálni :)

Slano 2012.10.13. 15:20:30

Nekem abszolút tetszett a műsor. Nagyon jó hangok voltak benne és egyéniek is. Szerintem az eddigi x-faktorokban, megasztárokban közel sem volt ilyen a színvonal. Számomra inkább az a meglepő, hogy ennyi tehetségkutató után, hol lehet még ilyen tehetségeket találni.

masthema · http://masthema.blog.hu/ 2012.10.13. 15:21:25

nem volt ez rossz, sőt! rosszabbat vártam, a de a következőt is megnézem majd. saját vélemény

masthema.blog.hu/2012/10/13/the_voice_elso_resze_itthon

2012.10.13. 15:36:28

nekem bejött a zsűri, sőt Mező Misin jókat röhögtem, vagyis nem rajta, inkább neki.
Gondoltam, hogy lesznek akiknek sok lesz majd, de mi van, ha ő alapból ilyen?

ludlud 2012.10.13. 15:41:55

Akkor ez rádió műsor???

Black Jack (törölt) 2012.10.13. 15:48:58

Karai Anna üde színfolt ebben a nyálas mezőnyben.

váj mí 2012.10.13. 15:49:36

@Sigismundus: Szerintem nem te vagy a paranoiás, ez nekem is feltűnt. És béna.
A műsor meg, hm, ezt a Misi gyereket én eddig nem is ismertem, a Malek Andreát is a Szomszédokból leginkább, Caramel meg nekem az a megasztáros, akit egy időben nyomtak, egyedül a Somló hiteles arc nekem, így a véleményem, valszeg egyáltalán nem mérvadó, de az erőlködés, na, az látszik. Az erőlködés, hogy megkülönböztessék magukat az X faktortól.

Színes Géza 2012.10.13. 15:51:32

Pro: zenészekből áll a zsűri és nem friderikuszokból, somákból, önjelölt okoskodókból, meg heti hetesben lejáratódott tehenekből.

Con: miről fog szólni a műsor? Fatima profi énekesnőből profi énekesnőt faragnak? Malek felszívott előtte egy Stassét? Vagy mit vihog állandóan?

Ting Fu doktor 2012.10.13. 15:54:46

Sixx öregem!

Szerintem te meg én nem ugyan azt a műsort láttuk tegnap. Ez valami olyan kritikán aluli fos műsor volt, hogy csak hajszállal volt jobb a rivális X-faktornál.

De ezzel együtt ugyan azok a m.csok manipulációs technikák voltak benne mint a másikban. Egy pillanat őszinteség nem volt az egészben. Mi több. Meg merem kockáztatni, hogy a szokásos előre lezsírozott szereplők, előre lezsírozott produkcióinak előre lezsírozott silány kritikáját láttuk.

Ugyan azzal az ótv.r sztereotípiákkal operáltak mint a többi ilyen műsor, ahova kell hogy bekerüljön dagadt, sovány, c.gány, ikrek (de lerágott csont!), stb-stb.

Az egész műsor unalmas volt plöttyedt. Semmi lendülete nem volt. A zsűritagok (szegények) kritikán aluli szinten hozták a rendező/szerkesztő utasításait. Szerintem még azt sem ők maguk döntötték elm, hogy mikor nyonmnak gombot.

Ótv.r az egész. És attól, hogy egy paraszthajszállal jobb volt mint az X-faktor, attól ez még ugyan az a agymosó propaganda.

n_gyula 2012.10.13. 15:59:02

ha énekes lennék nem is tudom kitől szertnék tanulni ? Ebből a szempontból tekintve elég rossz a leosztás. A koncepció adott, a zsüri kifogásolható, ebből se lesz nézőrekord .

n_gyula 2012.10.13. 15:59:02

ha énekes lennék nem is tudom kitől szertnék tanulni ? Ebből a szempontból tekintve elég rossz a leosztás. A koncepció adott, a zsüri kifogásolható, ebből se lesz nézőrekord .

Bluemotion 2012.10.13. 16:00:51

Ez a székes kínlódás nem igazán jött be. Az egész műsor nagyon lassú.

n_gyula 2012.10.13. 16:01:01

bocs a duplázásért .

AnnaKarenina 2012.10.13. 16:05:45

Mező Mihály jóóóó! Él! Rúzsa Magdi testvére nem volt jó, sőt a Hollai-gyerek sem. Hörgő lány is csak a hörgésben. Ha valaki mű, akkor nekem ő az. A különben otthon jó és átlagos kislány.
A mesterek közül Malek Andrea néha kicsit erőltetett, de mivel ő egy visszafogott típus, ez nem meglepő. Somló meg mindig ilyen volt, ő így jó fej.

AnnaKarenina 2012.10.13. 16:09:16

@Ting Fu doktor: "Ugyan azzal az ótv.r sztereotípiákkal operáltak mint a többi ilyen műsor, ahova kell hogy bekerüljön dagadt, sovány, c.gány, ikrek (de lerágott csont!), stb-stb."
Ahhoz képest mindenki elég jól tudott énekelni, ufókat, farkasembereket meg nem tudtak hozni, bármennyire is unod a sztereotípiákat. Mi nem volna az? :)

DrM · http://internetalon.hu 2012.10.13. 16:13:28

Élvezhetőek voltak az énekesek én nem bírom, amikor szánalmasokon nevetünk ugyanabban an a műsorban, ahol tényleg igazi zenészek, tehetségek vannak. Vagy ilyen legyen, vagy olyan.
Mező Misi tényleg sok volt, ahhoz képest pláne, hogy eddig azért sokan nem ismerték. Amikor Fatima énekelt, azért elgondolkodtam azon, hogy nálunk világsztárzintű énekesből is annyi van, hogy megengedhetjük magunknak, hogy elkallódjanak és Londonban tengődjenek...

Ting Fu doktor 2012.10.13. 16:13:34

@AnnaKarenina:
Megmondom őszintén ez a legidegesítőbb és leglátványosabb az ikreknél volt. Ezt a poént már ellőtték. Unalmaaaaaaaaaaas! ÉS pontosan lehet tudni, hogy ez az egész meg volt írva, meg volt szerkesztve.

Én itt most nem az énekesek kvalitásaival foglalkozok, mert azok összességében nem voltak rosszak.

Engem a műsor kritikán aluli szinvonala, öszintétlensége és legapróbb részletekig terjedő megszerkesztése zavar.

Egy spontán jó momentuma nem volt az egész műsornak. Minden percéből sütött a szerkesztő forgatókönyve. Ezt a manipulációt elutasítóm. Deismétlem, ennél sokkal ótv.rabb az X-faktor. Az a legalja,

AnnaKarenina 2012.10.13. 16:21:34

@Ting Fu doktor: OK, ebben van igazságod. És valóban kár, hogy már nem mernek bízni egy-egy spontán, őszinte pillanat erejében. (Ugyanakkor, ha meggondolom, egy nagyon jó filmben is általában teljesen előre megkomponált az a jelenet, ami a nézőre erős hatást tud gyakorolni. A különbséget valószínűleg a minőség adja.)

váj mí 2012.10.13. 16:21:49

@Ting Fu doktor: Te, ez egy show. Kibeba..tt előre megírt forgatókönyvvel. De most komolyan, azt hitted, hogy itt az utcáról betámolygó rejtett szuper-tehetség tör majd a felszínre? Kevésbé bulvár, mint az X faktor. És ez ma már egy kereskedelmi tévés gyakorlatban értékelhető szempont.

AnnaKarenina 2012.10.13. 16:23:30

@DrM: Látod, a Mező Misi ezért nem sok, mert bár tudja, hogy ő a legkevésbé ismert, meri saját magát adni.

Ting Fu doktor 2012.10.13. 16:33:05

@AnnaKarenina: Talált! Erről van szó. De akkor ezt ne adják el sem tehetségkutatónak, sem semmilyen versenynek. Ez egy jó előre megírt, szigorú koncepciónak megfeleltetett filmsorozat, ahol az énekesek teljesítményének semmi köze nincs ahhoz, hogy meddig jutnak a műsorban, mert ez is jó előre meg van már írva.

Ting Fu doktor 2012.10.13. 16:35:47

@váj mí: van igazság abban amit írsz. Ezért is tartom az X-faktort a legalja legaljának.

Szerintem itt is már rég elvan döntve, hogy ki fog nyerni, ki fog kiesni és mikor, ki kivel fog párbajozni és milyen drámák lesznek.

Tjuca 2012.10.13. 16:36:33

nem láttam a műsort.
nekem a zsűri névsora volt megdöbbentő. malek nem tud tisztán énekelni. meg lehet hallgatni a youtubeon, somló is, hát. azért egy mesternél ez nem követelmény? mező misiről azt sem tudom ki fia borja, van-e füle vagy nincs. attól mert valaki öreg, még nem biztos, hogy májsztró.

váj mí 2012.10.13. 16:41:49

@Ting Fu doktor: Remélem, a drámákból azért visszavesznek. nem kell sem Adél, sem Bea, sem gereblyéző srác. Remélhetőleg, nem esnek ebbe a hibába nagyon.
Különben eddig a "legőszintébb" ilyen válogatós műsort a királyin láttam, a Társulatot. Bár ront a renoméján némileg, hogy kissé, hogy a világra szabadította a "nagyszilárd" nevezetű jelenséget. De ott voltak hangok. Kétségtelenül.

rockjano 2012.10.13. 16:55:05

Nem tudom szerintem énekhangilag elég gyenge eresztések voltak az X-faktorban sokkal jobb énekesek vannak, persze ott már túl vagyunk a válogatókon..... Érdekes verseny lesz (és nem a Voice nyeri majd az tuti)

mediacapic 2012.10.13. 16:55:45

viccces, h úgy van eladva, h csak a hang számít...
A jelentkezők 70%-ánál legalább 3 mester megfordult... Majd ezután az Andi beszélte le pl. az egyik versenyzőt, h ne őt válassza, hanem Caramellt...:)

AnnaKarenina 2012.10.13. 17:00:23

@Tjuca: Érdekes véleményed van. Malek nagyon jól énekel, Somló az Somló, ahogy Jagger is Jagger pl.:), és arról, hogy nem ismered a Magna Cum Laude-t, nem Mező tehet. Caramelről elfelejtettél rosszat szólni. Csak mondom.:)

AnnaKarenina 2012.10.13. 17:03:06

@rockjano: A te véleményedet is érdekesnek találom. Szerintem a Voice tegnapi adásában több jó hangot hallottunk, a kiesőket is beleszámítva, mint ahányan az X-faktorban maradtak. (Nevezetesen Oláh Gergő.) De ez az az ízlésfaktor, amiről igazán nem lehet vitatkozni.

Tjuca 2012.10.13. 17:05:30

@AnnaKarenina: malek hamis. ráadásul az a típus, aki mindig kicsit csúszik le fel, és nem a buli hevében. caramelről nem tudok mit mondani, annyit nem hallottam énekelni. róla tudom ki, de ennyi.

ugye itt a mester az, akinek füle van, és nem neve vagy arca?

váj mí 2012.10.13. 17:09:17

@rockjano: Hm, na igen, a "mai hippinek" nevezett csajon és crush-os szőkén kívül, nagyjából tucathangok voltak. Számomra. De én nem vagyok "szakember", ugye. Szerintem hangilag nem sokban különbözött az Ace Ventura frizurás srác attól a Bálinttól, akit továbbtoltak vagy az Angliából hazatéréstől.
Nekem pl.a duci csaj tetszett, hangilag is, bár a hangja képzetlen volt. De talán majd Miamiban beiratkozik egy éneksuliba, ahol megtanítják a légzéstechnikára meg úgy általában bánni a hangjával.

Tjuca 2012.10.13. 17:11:14

www.youtube.com/watch?v=QEGVpa4HVIY de tényleg bármire rákattintasz hamis. :-(

rockjano 2012.10.13. 17:14:11

@AnnaKarenina: nekem Somló, fájdalom mert imádom viszont sajnos eléggé elvesztette a hangját sajnos, a többiek meg...hááát.

Malekék szimpatikus népek de mint zenészek meg énekesek nekem nagyon középszer (mindkét testvér)

Érdemes megnézni YT-on hogy az amerikai verzióban hogy énekelnek a mesterek. Ég és föld. Nagyobb a különbség mint a versenyzők között...

váj mí 2012.10.13. 17:18:04

@Tjuca: Hát szerintem Malek Andi a rivális csatorna miatt lett beválasztva elsősorban, nem az énektudása miatt. Az csak különös véletlen, hogy ő is előadóművészettel foglalkozik, így van fogalma az egészről. De ha nem azzal foglalkozna, hanem könyvelő lenne Bécsben, akkor is kitaláltak volna neki valamit, hogy zsűrizhessen.

rockjano 2012.10.13. 17:18:53

@AnnaKarenina: Nem vagyok egy szakértő de nagyon sok kifejezetten hamis dolgot hallottam. X-faktor táborban kevesebb ilyen volt már most meg végképp..van az a pici lány az eszméletlenül énekel (Timi) meg a Gergő is ahogy írod..a többi sem rossz de ők ketten kiemelkednek...

Itt a Voice-ban talán a Fatime volt jó (de még ő sem annyira) a többi nagyon középszer (vagy az alatt)

Azt gondoltam hogy több jobb ismertebb arc lesz akik az X-be nem fértek volna be mert túl ismertek (bár egyébként ott is félprofi énekesek vannak ahogy az Indexes cikkben le is írták, szóval igazán nagy különbség nincs a két műsor közt)

A Megasztárnál persze jobb az igaz. Már a 4-5-ös szériánál. Mert a 3-as Rúzsa Magdival az a mai napig verhetetlen.

Lotyóbridzsida 2012.10.13. 17:21:26

@Tjuca:

Lehet, hogy a te füleddel van a baj inkább, nem?:))

váj mí 2012.10.13. 17:24:34

@Lotyóbridzsida: Na nem, borzalmasan énekel. Nemcsak azon a felvételen. Igaz, én nem vagyok egy vájtfülű, csak amolyan átlagember, de nekem sérti a fülemet a hangszíne. Igaz, én a mezzoszoprántól is fejfájást kapok egy idő után ...

különvélemény 2012.10.13. 17:28:35

Jó énekesek voltak, de én valahogy nem láttam az a nagy gombnyomkodást 1-2 sor után.

Tehát annyira még sem voltak különlegesek.

2012.10.13. 17:30:24

Hihetetlen hogy meg mindig be tudjak a nezoket kajaltatni ezekkel az al-tehetseg kutatokkal. Eszembe nem jutna ezeket nezni vagy urambocsa' smst kuldeni. Egy lofityiszt. Nem ezert dolgozom hogy ilyen sutyerakok "szorakoztassanak" a stabadidomben.

váj mí 2012.10.13. 17:33:23

@vágtázó halottkém: Te, ahhoz képest, sokat szólsz ilyen posztokhoz. Tévéd van? Távirányítód hozzá? Akkor?

Lotyóbridzsida 2012.10.13. 17:35:28

@váj mí:

Nem vitatkozom senki hangszínén, de tök uncsi, hogy mindenki sugárban okádik itt elismert művészek tehetségén. Leszólni nagyon megy. Utánuk kellene csinálni, vagy legalább megpróbálni, aztán lehetne fitymálni.

Mindig ugyanaz a lemez: jön valami új szórakoztató műsor: fúúúúj, fúúúj, mindnenki béna, meg hülye, meg ronda...fúúújjj...de azért nézem, naná, de fúúúúújjj...
Mindig ugyanaz a lemez. Nem unalmas???

A kérdésem nem neked szól, csak általában nagyon-nagyon unom már ezt az áltlános negatív hozzáállást.

AnnaKarenina 2012.10.13. 17:36:25

Szerintem a mestereknek nem annyira az énekhangjuk a fontos, bár szerintem mindegyik jól énekel a maga stílusában, hanem a muzikalitása, hallása és ízlése, amivel a versenyzőiket továbbfejlesztik, segítenek a saját stílusuk megtalálásában.
(Madonnáról szokás mondani pl., hogy nem egy nagy hang, mégis egy nagy korszak köthető hozzá.)

AnnaKarenina 2012.10.13. 17:39:35

@rockjano: Tímea jól énekel, csak azt a nagy elszántságot és kiszámítottságot ne látnám rajta. A zene, a dal nem egy tornagyakorlat, amit hibátlanul bemutatsz, annak át kell adnod magad és talán akkor másoknak is adsz valamit. Szerintem.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.13. 17:44:05

@n_gyula: "ha énekes lennék nem is tudom kitől szertnék tanulni ? Ebből a szempontból tekintve elég rossz a leosztás."

Hát a Malek Andreától szerethetnél tanulni, hiszen ő pont ezzel foglalkozott Osztrákiában, énektanítással.

váj mí 2012.10.13. 17:45:33

@Lotyóbridzsida: Azon kár is vitatkozni, mármint a hangszínen. Nekem pl. az ilyen válogatós műsorok alatt egyetlen hangszín jött be igazán, a Koroknai Árpádé. De a Malek Andrea, hm, számomra irritáló (ok, a botsáska a másik csatornán az egyenesen riasztó). A hangszíne is meg úgy egyébként a színészi játéka. Van ilyen.
De pl. most hallgatom újra a Társulatot az MTV-n, a Nagy Szilárd nem is volt rossz akkor, a Mozartból énekelt. Csak hát azóta eltelt 4 év, ugye ....

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.13. 17:46:05

@AnnaKarenina: Nekem teljesen átjön Antal Tímea művészi koncepciója és művészi tartalma is, egy jó értelemben vett karrierista értelmiségi NŐ, ez is pozitívum.

Brix 2012.10.13. 17:47:11

Az a helyzet, hogy a mai világban egy énekest nem pusztán a hangja alapján kell megítélni. Ha hosszú ideig "sztár" akar maradni, akkor minden számít: a külső, színpadi mozgás, és a háttértörténet, ami körülveszi a versenyzőt. Még egy ilyen tehetségkutató megnyerése után is könnyű beleszürkülni a tömegbe, ha nem jó dalokat írnak neki és nem találja meg a stílusát. Rúzsa Magdi talán a legjobb magyar hang volt eddig az Euróvízión, egy jó dalt kellett volna neki írni, és akkor nyer ( bár a saját dalával különdíjas lett, ami nagyon szép dolog) Vannak, akik fele olyan hangi adottságokkal több pénzt tudtak csinálni, mert jobban megtalálták a stílusukat és jobban menedzselték magukat. A jó hang önmagában ma már nem elég.

fekete kefe 2012.10.13. 17:48:27

Ezeket a műsorokat úgy kell nézni mint "szórakoztató műsor" és közben pontosan tudni hogy ennyi jó énekesre nincs szüksége az országnak... (és ezt - csak remélni tudom - az (epizód) szereplők is tudják.....!!!
Merthogy a készítők tudják afelől nincs kétségem...!!

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.10.13. 17:53:58

@váj mí: Szerintem Malek Andrea frankó csaj!

váj mí 2012.10.13. 18:01:38

@Brix: Khm, ez sosem volt elég. Mick Jaggerék idejében is. Mindig kellett egy háttértörténet. A különbség legfeljebb annyi, hogy most egy teljes ipar épül erre.

SarahConnor 2012.10.13. 18:01:59

Aki az X-Faktorban a normálisan énekelni tudó embereket hiányolta, és a show-elemeket sokallta, az a Voice-t szeretni fogja. Itt már előválogatták a népet, legrosszabb esetben is átlagosak az énekesek, nincsenek magukat szénné égető birkák, akiket ki lehet röhögni.
A zsűri egy szinttel jobb, mint az X-ben, mindenki zenész, nincs showman, meg rádiós.

Olvastam a hőbörgéseket valahol, hogy ez a műsor milyen uncsi volt. na akkor hiába sír mindenki, hogy az x milyen megrendezett, meg mennyi picsogás van benne, meg dráma, mégiscsak az kell a népnek. Egy olyan műsor, ahol a műsoridő 80-90%-ban tényleg éneklés megy, az már unalmas.

Mindenki választ magának, hogy akkor most tulajdonképpen mit is szeretne nézni.

váj mí 2012.10.13. 18:02:33

@Peter_Cs: Ja, ha pasi lennék, én is sunáznám simán ;).

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 18:08:37

Nekem nagyon tetszett a műsor, szinte mindenben Sixxszel értek egyet, egyedül abban nem, hogy számára Caramel viselkedése meglepetés volt, mert Caramel világéletében ilyen szerény, kedves, intelligens módon viselkedett. És nemcsak kiváló énekes, de fantasztikus zeneszerző is. Nem is igazán értem, hogy aki nem ismeri a zenéjét, az milyen alapon vonja kétségbe a zsűritagságát (nem Sixx). Malek Andrea nekem kicsit "sok", de talán elmúlik ez a kényszerű heherészés a köv. adásra. Fatima meg egyszerűen csodálatos volt, igazán megérdemelné ennyi év után, hogy "leválhasson" a Fekete Vonatról, és szólistaként is befusson. Karizmatikus énekesnő, nagyon szurkolok neki...

albino combino 2012.10.13. 18:09:14

15 perc alatt végigpörgettem ma. Túl hiteltelen ez a nagy felhajtás meg show az én szememben, úgy hogy egy 10 milliós ország vagyunk, évente megy párhuzamosan 2-3 tehetségkutató már vagy 6 éve és akkor most ez, ahol sztárt csinálnak az eddig rejtőzködőekből.
Az hogy egy Christina Aguilera azt mondja valakinek hogy gyere a csapatomba mert sztárt csinálok belőled az még oké, de ha egy Mező Misi jönne ezzel a szöveggel hozzám akkor csak mosolyognék egyet rajta. Hiteltelen na
Pedig vártam, nézegetem időnként az angol meg amcsi verziót is, ott valahogy jobban tetszett

váj mí 2012.10.13. 18:14:46

@Nadine: Te, én nem megbántani akarlak, és valszeg a Caramel egy egészen szerethető figura (azért is lett zsűritag valszeg egy gagyi show-műsorban feltűnt és eladható emberből, akiről 5 éve azt sem tudtad, hogy a világon van), de átkozottul átlagos. A hangja is, a számai is, de szerethető. Hát szeresd, csak ne keverjük a minőséget a szerethetőséggel. Azért nem egy Bruce Dickinson.

csusz (törölt) 2012.10.13. 18:22:29

Sztem sem a TV2, sem az RTL nem készített még fennállása óta SEMMIT igényesen és soha nem is fog. Mégpedig azért, mert egyrészt képtelenek rá - a hozzáértés és az igényesség hiánya miatt - másrészt azoknak, akik őket nézik ez is elég - sajnos. Amit átvesznek külföldről - akár fizetnek a licencért, akár csak simán ellopják - azt is lebutítják a saját szintjükre és a legtöbb meg is bukik.

rockjano 2012.10.13. 18:24:18

@AnnaKarenina: Hát elszánrságkell egy ilyen versenyhez.

De majd meglátjuk élőben milyen.

Úgyis fiú nyer mert a tinilányok a fő szavazók :-)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 18:25:01

@váj mí: Én sem akarlak megbántani. Megvan az összes lemeze, semmi elítélnivalót nem találok abban, hogy tehetségkutatóban tűnt fel, és ahányszor látom nyilatkozni, végtelenül szerethető IS. Mint muzsikust-előadót nagyon szeretem. Neked átlagos, nekem meg gőzöm sincs, ki az a Bruce Dickinson.

AnnaKarenina 2012.10.13. 18:28:00

@albino combino: Az még sosem jutott eszedbe, hogy hány világszínvonalú énekesünk volt/van, de sosem lesz belőle világsztár, mert az angol nyelvterületen kisebb tehetséggel, de sokkal nagyobb háttérrel nélkülünk is gyártják a sztárokat? Nekünk ezek az énekeseink vannak, ilyen zenészeink, mestereink és a többségüket szeretjük is.
(De tudnám ezt írni a magyar költőkről is.)

2012.10.13. 18:28:05

@váj mí: jájjj, ne máááár! Bruce Dickinson! Nem érdemes más-más műfajban létező előadókat hasonlítgatni, mert akkor én meg azzal jövök vazze, hogy hol van Bruce Dickinson meg az Iron Maiden Robert Planthez, meg a Zepphez! Végtelen a történet....

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 18:29:02

@váj mí: Megnéztem, ki az, és tekintve, hogy nem vagyok egy nagy heavy metal rajongó, nem ütött szíven a saját tudatlanságom. Azt viszont egyáltalán nem értem, miért pont hozzá hasonlítottad Caramelt, teljesen más műfaj, más stílus, más értékek... Hm?

AnnaKarenina 2012.10.13. 18:31:57

@váj mí: Érdekes, hogy nem tudod meglátni azt, hogy Caramel nem egy átlagos figura. Vagy egészen mást gondolsz az átlagról.:)
Szerintem a zene nem Caramel, vagy Bruce Dickinson, hanem Caramel ÉS Bruce Dickinson, eg még sokan.

váj mí 2012.10.13. 18:35:35

@Nadine: Hangilag hasonlítottam hozzá. Caramelnek többször kell újjászületnie, hogy hozni tudja azt a szintet. De persze, nekem is olyan figurának tűnt, aki csak mérsékelten kurvult el. Egészen eddig. Bár mivel nem kiemelkedő, csak éppen kellemes előadó, szüksége van erre, hogy a köztudatban legyen. Remélem, Rúzsa Magdit vagy éppen Oláh Ibolyát ilyesmire sosem tudják rávenni.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 18:42:15

@váj mí: Nem értünk egyet. Kellemes meglepetés, hogy Rúzsa Magdit és Oláh Ibolyát elismered, ennyi erővel rájuk is mondhattad volna, hogy átlagosak. Mind született tehetség, az meg teljesen szubjektív, kinek mi tetszik. Azt sem értettem, miért mondod, hogy öt éve nem ismertem Caramelt. Hát persze, hogy nem. Te ismerted Bruce Dickinsont, mielőtt sztár lett? Na ugye... AnnaKarenina mondja jól egyébként...

kovácspéterke 2012.10.13. 18:43:18

Azért ne viccelődjünk, h nem tudják a zsűritagok, h ki énekel éppen, csak azért mert háttal vannak, főleg nem egy felvételről sugárzott adásnál.

váj mí 2012.10.13. 18:43:28

@beebeer: A saját műfaján belül, ofkórsz.

@AnnaKarenina: Eddig nem tűnt annak. A műfaja nem az én stílusom, de persze, ez alapján nem minősítek, hiszen számomra a populáris, könnyű-műfajban is vannak értékelhető előadók. No, ezen belül Caramel az átlagos, szerintem.

váj mí 2012.10.13. 18:47:30

@Nadine: Nem kell egyetértenünk, unalmas is lenne, nonem? ;-). Persze, mindkét lánynak nagyon jó hangja van. Akkor azt mondom, Caramelnek, hozzájuk képest is csak átlagos, szerintem. Így érthetőbb, mire gondoltam? De attól még lehet szerethető figura, ha nem kurvul el teljesen most.

szbszig 2012.10.13. 18:48:35

"itt a Megasztár-nyertes Ruzsa Magdi testvére nem ment tovább, mert a hangja nem győzte meg a zsűrit, és mivel azt sem tudták, kicsoda, nem voltak prekoncepcióik"

Aha, hát én ezt nem hiszem el. Ha nem is ismerik előre a jelentkező teljes élettörténetét, az azért eléggé valószínűtlen, hogy nem súgnak nekik, kikre figyeljenek jobban, kit nem szabad semmiképp kihagyni, és kikre nem kell annyira. Mint ahogy az is tuti, hogy a beválogatott jelentkező nem magától dönti el ott néhány másodperc alatt, hogy kivel akar együtt dolgozni. Azért nem gondoljátok, hogy egy ilyen a műsor egészét alapjaiban meghatározó döntést majd rábíznak. Nem, szépen megmondják neki előre, kit kell választania, ha a mentorok érdeklődést mutatnak iránta.

szityaförgeteg 2012.10.13. 18:49:52

@AnnaKarenina: Azért ha azt mondod nyolcvanas évek,azt mondom Iron Maiden(is).Itthon Kft,Első Emelet stb...De ha azt mondod kétezres évek,na itthon senki.Celebek,playback huszárok,kereskedelmi hulladékok,feka klónok.

szbszig 2012.10.13. 18:51:00

Amúgy azt aláírom, hogy nem volt annyira ellenszenves, mint az X-faktor válogatása most már harmadszor és totálisan elbulvárosítva. Mondjuk az is tény, hogy sok időm nem volt megunni, mert csak 15 percre kapcsoltam át, amíg szünet volt a válogatott meccsén az M1-en.

2012.10.13. 18:51:52

Mindent összevetve személy szerint én nagyon becsülöm Caramelt, nem, nem szoktam hallgatni, teljesen más műfajban mozgok, de elismerem a tehetségét. Néztem azt a Megasztár szériát, ami megnyert, pár hónapja láttam élőben, hihetetlenül sokat fejlődött, erősödött. Szurkolok neki, és remélem, hogy megőrzi azt a szerénységet, alázatot a zene iránt, amit kiérzek belőle.
Ne okozz csalódást, hallod Caramel? :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.13. 18:52:41

Nekem egy nagy bajom van az egésszel.Hol tehetségkutatás az, amikor színpadhoz szokott, képzett énekesek szerepelnek egy műsorban,és jutnak tovább, másokat meg azért küldenek el, mert ugyan van egy jó alaphangjuk, de képzetlenek...?!?!

2012.10.13. 18:54:33

Aki azt panaszolja, hogy megtervezett, megírt volt a műsor, annak jó reggelt. Nagy észrevétel bakker, ezt már sok éve tudjuk, az összes ilyen ilyen, vagyis szkriptelt, megírt, megtervezett. Erről ennyit. Ha túllépünk azon, hogy ez így van, akkor a tegnapi műsor egy normális, élvezhető, az első adás gyermekbetegségeivel küzdő attrakció volt, amelyben számomra felüdülés volt, hogy értékelhető énekeseket hallok, a Winehouse-t éneklő csaj nagyon jó volt, a swinges csávó szintén, Fatima meg királynő, már csak miatta is érdemes volt megnézni. Jobbal élveztem, mint a sokkal mesterkéltebb X-et, amiben irritálnak a zsűritagok, és szegényes a felhozatal (eddig mindet láttam, és esküszöm, nem tudok visszaemlékezni egy énekesre sem). A Voise zsűri is rendben van, Somló egy valódi ikon, Caramel normális, amásik kettő meg lesz jobb. De kapásból egyiktől sem kapok hülyét, míg Gesztitől a falra mászok, Keresztes meg egy hisztipina, két perc sok belőle. Szóval jó lesz ez.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.13. 18:56:49

@dr. Ez is csak egy nick: ő bazdmeg, húzzál már innen, így mondják magyarul.

Mityu_azigazi 2012.10.13. 19:02:57

Azt árulja már el valaki, hogy ahhoz, hogy emberek felmenjenek egy színpadra, énekeljenek, majd egy zsűri értékelje őket, mi a rákért kell holland (vagy bármilyen) licenc???

Ilyen ugyanis volt már 50 éve is.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 19:03:26

@váj mí: Persze. Akkor úgy fogalmazok, hogy nálam a mérce a libabőr. Nem a képzettség, nem a származás (nehéz sorsok, egyebek), nem a feltűnések gyakorisága, sztároltság stb. Na most én ahányszor hallom Caramelt vagy Oláh Ibolyát énekelni, és még befér ide pár énekes (Heincz Gábor "Biga"), most nem sorolom fel őket, beleborzongok. Rúzsa Magdi lemeze is megvan, de ő valahogy nem váltja ki nálam ezt a hatást. Szerintem ez teljesen szubjektív. Amy Winehouse is iszonyat jól énekelt, de nem igazán volt rám hatással, így aztán az őt utánzó nemzedék sem nagyon érint meg. De Caramel... benne van valami. Valamit nagyon tud, olyan kisugárzása van, hogy elmondhatatlan, és nem mint férfira értem, hanem mint ember. A lelke, az sugárzik át minden egyes szaván. Ez az ember sosem beszél a levegőbe. Láttam vele egy-két interjút, nem tudnak tőle olyat kérdezni, amire ne megfontoltan, átgondoltan, szerényen, intelligensen válaszolna. Engem megvett kilóra. Nyoma sincs benne sztárallűröknek, és az egész élete a zenéről szól. A szó legnemesebb értelmében vett alázattal.

2012.10.13. 19:06:52

@Mityu_azigazi: Mivel külföldön már évek óta mennek ezek a műsorok, igen-gen komoly branddé váltak, ezért nagyobb durranás, mint a saját produkció, lásd Megasztár. Ráadásul pont mivel mind nagyon hasonló, ha sajátot gyárt valaki, egy apró hasonlóság miatt leperelik a gatyáját. A licencnél meg a pénzért a teljes know-how-t kapják, a forgatókönyvtől az utolsó díszletszögig, így a meló is egyszerűbb a tévének.

kapiksz 2012.10.13. 19:09:23

Jó a poszt, jók a kommentek. Így kell ezt, végre kulturált a hangnem, mutatja a sokszínűséget és a vélemények különbségét . Manapság fullon vagyunk tehetségkutatókból , aki szereti a műfajt nem panaszkodhat. Jó a Voice, nincs mese, sok lehetőség van benne, jobb mint a Megasztár ami kifutott, sok jó hang, jó fazonok. X-faktor verőképes a műsor az biztos.

vénszivar 2012.10.13. 19:11:03

Aztán nehogy elhiggyük már, hogy itt nincs irányított bejutás....Jaj, ugyan mááár !!!
Azt az mű őrjöngést, amit levágnak, még felébresztik a Somló tatát. Egyenlőre ennyi.

ewfuns 2012.10.13. 19:14:47

Engem baromira nem érdekel, hogy megírt, megszerkesztett stb. Teljesen kikapcsolt és ez baromi jó! És nem kellett bosszankodnom, hogy a sok szerencsétlent kell néznem, és elszórva jön 1-1 jó hang! Az X ehhez képest egy kalap...semmi. :) Nekem ez nagyon bejött. :))

Mityu_azigazi 2012.10.13. 19:20:04

@Ting Fu doktor: Drága barátom, vegyél már légyszi egy általános iskola 6. osztályos helyesírás-könyvet, mert marha fárasztó kitalálni, hogy mit is akarsz írni.

Mityu_azigazi 2012.10.13. 19:23:01

@shitgun: Nagyon kedves vagy, köszi a választ; nem akarlak elszomorítani, de ezt kb. tudtam, illetve sejtettem, viszont a kérdésem attól még marad.
(Lehet, hogy külföldön évek óta mennek, de nálunk meg a 60-as években is volt Ki mit tud, ahol kb ugyanez történt, az idióta neon-díszletet és a hátatfordítós bohóckodást leszámítva.
Ezzel a logikával pl. a Beatles jogdíjat szedhetne mindenkitől, aki az "I love you" sort 4/4-ben énekli, nem? )

iqlightblondiee 2012.10.13. 19:23:24

@Nadine: Caramel engem is megvett kilóra, már öt évvel ezelőtt is :)

iqlightblondiee 2012.10.13. 19:31:25

@vénszivar: ezek szerint:) én nagyon bírom!

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.13. 19:32:36

@váj mí: "Caramel... ...akiről 5 éve azt sem tudtad, hogy a világon van"

Molnár Ferenc Caramel hét és fél éve nyerte meg a Megasztár második szériáját, azóta ismerik a nézők.
Nyilván van valami oka annak, hogy ennyi ideje ott van a színen.

iqlightblondiee 2012.10.13. 19:36:31

@vénszivar: oh, nem igazán van rászorulva :) További szép estét.

vénszivar 2012.10.13. 19:36:51

@Patreides: Ugyan így a többi is ott van, mégis őt futtatják....hiszen két kisebbségi kategóriának is MEGFELEL !!! :)

vénszivar 2012.10.13. 19:38:32

@iqlightblondiee: Pedig a csajok nem várják tárt karokkal, gyorsan lepattintják.....:)Rohansz nézni az X-et ?!:):D

szityaförgeteg 2012.10.13. 19:40:00

@Patreides: Zámbó Jimmy is sokáig topon volt.

váj mí 2012.10.13. 19:40:59

@Nadine: Ízlésen teljesen felesleges vitatkozni. Számomra viszont Caramel nem az az előadó, akinek az albumát feltétlenül meg kell vásárolnom. Leginkább az az előadó, akit, ha meghallok, nem tekerek el a rádióállomásról. Hallgatható, de pénzt nem adnék a lemezéért vagy koncertjéért. (max. ha értelmes jótékony célra rendezné). Véleményem szerint, egy átlagos, kellemes hangú, hallgatható figura, de semmi átütő. Éppen ezért remélem nagyon, hogy nem fog elkurvulni. Nem szeretnék minden reggel a Velvet picsa-blogjának a címében találkozni a nevével.

iqlightblondiee 2012.10.13. 19:41:46

@vénszivar: kilépnék már, de túl udvarias vagyok ahhoz, hogy ne válaszoljak.Látom, kívülről tudod melyik tehetségkutató mikor kezdődik :P

AnnaKarenina 2012.10.13. 19:41:49

@sixx, ..., hogy ...!: Kezdhetném Kovács Katitól, Cserháti Zsuzsától, Máté Pétertől, Horváth Charlietól (és látod, egymástól is mennyire különböznek) és elérhetnénk Rúzsa Magdiig, Oláh Ibolyáig, a Tóth-lányokig, Tabáni Istvánig, ha énekesekről van szó.

váj mí 2012.10.13. 19:45:49

@Patreides: Bocsi, annyira nem vagyok képben a különböző sztárcsinálókban. Nézd ezt el nekem.
És képzeld, még ő/ők volt/ak az a széria aki/k/re még valamennyire emlékszem is. Nah, képzelheted, a többire mennyire igen ...

vénszivar 2012.10.13. 19:54:11

@iqlightblondiee: Na megvacsoráztam. Lépj ki nyugodtan. Bízom benne, hogy a 5. em fölött laksz.
Udvariasságból nem írok csúnyát, még megkarcolná a kisebbségi lelkedet.....:)

váj mí 2012.10.13. 19:56:03

@Alfonzina, aki tudja..: Mert az utóbbiak műsort tévesztettek. A The Voice nem tehetségkutatás. Pl. a duci csaj, szerintem tökjó hangja volt, de nem szakemberként is észrevettem, hogy képzetlen, nem tud igazán bánni vele. Hiányzik pár événektanár meg légzéstechnika. Nu, ő, ha a Faxtorba jelentkezett volna max. 65 kilósként, talán lett volna esélye, itt nem igazán.

iqlightblondiee 2012.10.13. 20:04:59

@vénszivar: köszi, hogy megengeded. nyugodtan írhatsz csúnyát bármikor, nekem az a lényeg, hogy én ne írjak azt, ha nem muszáj :)

Dr. GGG77 2012.10.13. 20:06:39

"már az első adástól kezdve olyan énekeseket prezentált, akiknek valóban van is hangja."

Épp ez a baj. Ugyanis Fatimán kívül az összes többi max a Bikicsunájhoz képest jó, amúgy úgy vágtam volna haza őket, mint macskát...
A pornós, dagadt ribanccal pedig, akinek fizettek talán 70 ezret, totál lejáratták a műsort.

sixx, anyád Debrecen kurvája! 2012.10.13. 20:08:22

@sixx:
Mi van, seggfej, nem bírod a kritikát?
Attól az anyád még egy büdös kurva csak Debrecenben.
Azért nem volt ideje, hogy megtanítson magyarul, mert fél Debrecennel kúrnia kellett, hogy téged etessen, te kis ragyás, majomfejű nyomorék.

vénszivar 2012.10.13. 20:08:34

@iqlightblondiee: Miért lenne muszáj, látod, hogy nem. VÉGE !:)(unlak)

AnnaKarenina 2012.10.13. 20:11:47

@iqlightblondiee: Azért nem kell minden hülye embergyűlölővel jótékonykodni.:)

iqlightblondiee 2012.10.13. 20:14:00

@vénszivar: éljen, végre :))@AnnaKarenina: oké, megfontolom, köszi :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 20:16:22

Hét bazz mikor első fellépőre, az erőtlen hangú kiscsávóra, akit éppen csak el nem vitt a talaj menti fagy, azt bírta mondani Mező, hogy: "ZSENIÁLIS" "beledöngöltél a székbe" ,na én ott röhögtem el magam.

Kb. 2-3 igazán ütős hang volt, köztük nyilván Fatima volt az ász, de hát ő profi. Azt kell mondanom, hogy a mostani x-faktorba sokkal jobb a felhozatal. Eddig. Majd meglátjuk.
Az alákevert ovációnak meg semmi értelme.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.13. 20:19:10

@sixx, anyád Debrecen kurvája!: ehhez azt hiszem nem kell hozzafuzni semmit, a szegenysegi bizonyitvanyt vastag filccel sikerult kiallitanod magadrol. tovabbi kellemes frocsogest, nem baszlak ki, hadd rohogjon rajtad mas is, te nyomorult fereg.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.13. 20:20:16

@Bruti: hat baszki, en nezem a masikat, eddig dibbenetesen gyenge volt minden fellepo.

váj mí 2012.10.13. 20:20:49

@Nadine: Na most, egymás után meghallgattam Rúzsa Magdi, Oláh Ibolya és Caramel ún. slágereit, hogy hátha én vagyok tévedésben. Mármint én nem fedezek fel valamit, amit pedig mindenki lát. De nem, a két hölgy továbbra is zenei egyéniség, az úr meg az átlag, hallgatható kategória. Bár meg kell mondanom, sokkal jobb, mint az a Tóth Gabi, akinek a Madonnába oltott Pink nyúlás számát végighallgattam, mert nem voltam elég gyors, és a youtube belekezdett. Igen, már csak kíváncsiságból hagytam végig ... Hát inkább Máté Péter.

AnnaKarenina 2012.10.13. 20:27:09

@Bruti: Most volt az első hang - Antal Tímea. A többieket a zenétől szinte nem is lehetett hallani.:)

váj mí 2012.10.13. 20:28:08

@Bruti: Nem értelek, tényleg. Azt, hogy most a Fatimát nyomják, mert kell a reklámérték, az egy dolog. De hogy az a csaj lett volna a legütősebb? Egy lagymatag Caramel-számmal ment (ok, persze, tudom, nem magától választotta pont azt a számot), amiben nem voltak kihívások ének-technikailag (mert a Caramel olyanokat nem csinál). Erre te meg itt szellemi-maszturbálsz rá? Normális Margiiiiiit?

vénszivar 2012.10.13. 20:30:54

@váj mí: CIGÓK ! de a Fatime tényleg profi.....:)

AnnaKarenina 2012.10.13. 20:38:03

@váj mí: Van az a mérték, amikor már csak mosolyog az ember.
Persze nem kell mindent, mindenkit szeretni. De objektíve mondható, hogy Caramel + a zenéje + az előadásmódja egy nagyon jó minőség, olyan, amire rezeg az ember lelke, Tóth Gabi meg a hangját tekintve, egy világszínvonalú énekesnő.

váj mí 2012.10.13. 20:42:42

@vénszivar: Persze, cigók''', kell ez is, mint, ahogy kellenek a fekák is, hogy pc legyen. És a Fatima tényleg profi, éppen ezért, tud ő ennél jobbat is. Csak most ez lett neki kiosztva.

''' Baszdmeg, tényleg nem engedi kiírni a népcsoport teljes nevét. Nevetséges faszok! Mert a "baszdmeg"-et meg a "fasz"-okat engedi. LOL!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.13. 20:45:12

@sixx: Az a baj, hogy a hozzá hasonló nyomorult férgeken nem lehet röhögni:(((

Miért nem lehet emberi hangon, kulturáltan, rasszista (végtelenül ostoba) megjegyzések és hasonlók nélkül beszélgetni egy zenei műsorról? Már emlékszem, miért hagytam abba itt a kommentelést több mint egy éve... További szép estét:(((

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 20:46:04

@sixx: Sajnálom. :D Énekben szerintem sokkal többet tudnak az X-esek eddig. Itt rendre hamis hangokat hallottam, az X-ben azért a két berugdosott versenyzőn kívül alig volt fals hangot produkáló (már akik benne vannak az élő showban). És már többször leírtam, hogy a fiatal srácok között a hatból, hatnak kellett volna bejutni, mert mindegyik tökéleteset énekelt a mentorházban. Itt, mind a hatra megfordultak volna a mesterek.

@váj mí: Fatima már akkor elképesztően énekelt, mikor még Fekete Vonatozott. Nem a stílusom, de élőben is hanyatt lök. Nyomják, de nem véletlenül, őt a szakma is elismeri. Karamellának igen jó a stílusérzéke, meg a füle is, mert teljesen jogos volt, hogy az első sor után megfordult.

@AnnaKarenina: Én a Bakonyi Zsoltra gondoltam, nem az volt először? A White Stripes-os.

váj mí 2012.10.13. 20:47:16

@AnnaKarenina: Te, nekem már Madonna sem jön be, hát még a klónjai. Ennyit Tóth Gabiról.
Elég szomorú, hogy Caramel már minőségnek számít, és nem "futottak még"-nek, átlagnak (Annak nagyon jó). Valahogy megváltozott az értékrend az elmúlt cirka két évtizedben.

AnnaKarenina 2012.10.13. 20:50:47

@váj mí: Pedig a Madonna is egy nagy minőség. Mit tegyünk? Szerintem semmit.:)
A zenei ízlésen nehéz vitatkozni; nekem csak az gyanús, amikor valaki annyira nem jön be... :), hogy talán van annak más oka is.

AnnaKarenina 2012.10.13. 20:52:23

@Bruti: Én meg a háttérben hallgatom az X-faktort. Arra írtam, hogy Antal Tímea az első hang ma. És ez is most milyen hamis (Zámbó). Antal Tímeán kívül mindenki jelentéktelen volt.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 20:53:25

Most meg az rtl-en az x faktor. Na Zámbónak megint sikerült 400 hamis hangot becsempésznie a 10 jó közé.

váj mí 2012.10.13. 20:53:30

@Bruti: Ahham, most hallgatom éppen az örökbecsű "Lélekdonor" című számát. Tudod, mi különbözteti meg szerintem a néhai AD Stúdiótól? Hogy nem négy különböző hangon énekli. Hál'istennek, mert ez egy hangon is lebasz a padlóra.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 20:56:59

@AnnaKarenina: Ja értelek. Antal, na az ott van. De van még ott sok jó.

törtető évi 2012.10.13. 21:00:15

Szar mind a kettő ( V X ) mert csak üzlet. Nagy pénz, nagy kísértés, soha nem tudjuk mikor csalnak. Illetve tudjuk: mindig...
Engem ami bosszant, az a tv2 szánalmas törekvése hogy lenyomja a retek tévét. mindig versenyezni akarnak, de volt annyi eszük hogy nem egy napra tették a kettőt. a big brother bukott a való világ ellen, a jóban rosszban a barátok közt ellen, a megasztár a faktor ellen, a híradó a híradó ellen, stb. még a heti hetest is próbálták másolni 7 picsával. emlékeztek? ha nem sikerül másolni akkor elcsábítják az rtl-től az embereket. liptait, havast, verebest, bochkort, alekosz, stb... szánalmas a malek andi csatasorba állítása is. az öcsi ellen...

szityaförgeteg 2012.10.13. 21:01:18

@AnnaKarenina: Ja,más is,pl.nem szeretem feka klónokat.Akkor már inkább eredeti feka előadókat hallgatok.A másik,a média annyira erőszakosan tolja ezeket a "sztárokat",olyan stílusban beszélnek róluk,hogy még ha egy hangyányit tetszik is a hangjuk,a többitől hányingerem van
Tudom,ez a sóbiz,de akkor is.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 21:01:20

@váj mí: Te Kamilla már bizonyított a Megasztárban. Ott sokféle dalban énekelt nagyon jól. Az más kérdés, hogy milyen zeneszerző.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.13. 21:01:40

@Bruti: ez az eddigi leggyengebb faktor-mezony.

váj mí 2012.10.13. 21:03:05

@AnnaKarenina: Madonna minőség? Mégis melyik univerzumban? Bár énekelni már legalább megtanult, már ahhoz képest, hogy énektudás nélküli, sima ribiként indult.

váj mí 2012.10.13. 21:07:18

@Bruti: Ja, középszerben kiváló, de ezt már anno a New Kids - klón AD Stúdió is hozta. Akkor ők -teljes joggal-körbe lettek röhögve, és hamar eltűntek. A hasonló kaliberű Cukorka meg itt van sztárolva, és még te is képes vagy bedőlni a középszernek.

AnnaKarenina 2012.10.13. 21:08:50

Oláh Gergő a második hang ma, de nem sorrendben. És ő erre született.

AnnaKarenina 2012.10.13. 21:14:02

@váj mí: A Főd nevű bolygón.:) Szeretem a sok arcát, a vadságát; van amitől borzongok és van, ami csak pusztán szórakoztat.
Ez az AD Szúdió valami lakodalmas.:) Ezzel hasonlítod? VÁJ?

Dr. GGG77 2012.10.13. 21:14:15

@Bruti: Oláh Gergő is jó, a Spirittel is lehet kezdeni vmit... Zámbónak semmi keresnivalója viszont.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 21:14:35

@AnnaKarenina: Ez pl. teljesen igaz.

@váj mí: Nem dőlök én be semminek. Hallgatni kell, hogy énekel Caramella. Kurva jól és ezt élőben is tudja. Az, hogy van ez a hajlítgatós faszomtuggya stílusa, egy dolog. Én sem szeretem, de ettől még kiváló énekes.
Sajnos te is és sokan mások is összekeverik a dallal az előadót. De még egy szar dalban is meg lehet hallani a tehetséget.

megmondo 2012.10.13. 21:21:36

Számomra csalódás, a zsűri miatt főleg...
Malek Andrea nem tudom mit akar itt, a konkurens csatornán a tesója hitelesebb százszor Csobot Adél ellenére is. Szvsz nem ez az a team aki meghatározza a popkultúrát Mo-on.
Az énekesek 10/7, a Travolta arcú srác pedig jó volt, és ez ennek a műsornak a hibája, amit előnynek tartanak sokan. A design és a hang együtt =előadóművész, szétszedve lehet egy jó hangú senkigyár ebből a műsorból (Tabáni István sem sztár alkat)

albino combino 2012.10.13. 21:29:44

@AnnaKarenina: de, persze hogy nálunk is vannak tehetségek. Pl. Rúzsa Magdi is hangilag simán ott lehetne hogy 100 milliós számban vegyék a lemezét. Nem is erről beszéltem.
Csak hülyén veszi ki magát, hogy jön egy Caramel mondjuk és azt mondja egy xy énekesnek hogy na gyere sztárt csinálok belőled. Mig mondjuk egy will.i.am-től akár még hitelesen is hangozhat egy picit.

AnnaKarenina 2012.10.13. 21:33:51

@albino combino: Értem. Caramel magyar sztárt csinál. De erről nem ő tehet. Ez így lesz mindig. Lehet, hogy ezt a műsort úgy kellett volna csinálni, hogy mindenhol világsztárok legyenek a mesterek.:)

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.10.13. 21:41:23

@sixx: olvasnék már egy kritikát a Fölszállott a páváról is, bár abból még nem láttam egy részt se :)

váj mí 2012.10.13. 21:48:58

@AnnaKarenina: Hm, én meg nem ... ő volt az egyik előfutára a nulla-énekhang-de-ribancosan-nézek-ki-ezzel-is meg-lehet-élni előadók hullámának.
Az Ad Stúdió különben nagyon nem lakodalmas, írtam már, hogy New Kids klón.
Na, de hallgasd meg, nesze neked '90-es évek magyar popzenéje:
www.youtube.com/watch?v=nHPtoiKPK4o

váj mí 2012.10.13. 21:54:06

@Bruti: Hallgattam, épp azt írtam, hogy hallgattam. Hát tudod, ezt a Máté Péter jobban tudta, és a szövegei is értelmesebbek voltak.
Különben, szar dalban is meg lehetne hallani a tehetséget, ha lenne mit. A középszer viszont, na az ordít, valóban.

Vittore. 2012.10.13. 21:54:07

Nem tudom, most mindjárt lesz a párbaj az X faktorban, s előtte közösen énekelnek a versenyzők, de annyira ordít a playback, hogy az durva. Szerintem a Zámbó gyerek nem is a számot tátogta, hanem a Nézz le rám Istenemet.

váj mí 2012.10.13. 21:55:43

@Vittore.: Te, nem mindegy? Úgyis benne lesz az első háromban.

váj mí 2012.10.13. 22:02:50

@Bruti: Nagyon. Mert most éppen P.Box-ot hallgatok, hogy semlegesítsem a sok szennyet, amit végighallgattam így nagy hirtelen, hogy tényleg jól emlékszem-e, mennyire fos?

reccs 2012.10.13. 22:12:36

@váj mí: Jól emlékszel, a P. Box tényleg annyira fos :)

AnnaKarenina 2012.10.13. 22:13:08

@váj mí: AD Stúdiót régen úgy hívták volna: tánczene. Amibe én hallgattam bele, az lakodalmas kezdemény volt (Nyári eső), New Kids ide, vagy oda. Caramelt nem tenném ide.

AnnaKarenina 2012.10.13. 22:15:30

P.Box: Deák Billt sem hoznám össze Varga Miklóssal.:)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.13. 22:18:48

@váj mí:
Azért most, hogy hallgatom a tavalyi X-faktor győztes csodálatosdalát, élőadásban, megint csak felmerül a gondolat bennem, hogy mi a fasznak ez az egész??? És mi a fasznak esik egy fél ország egymásnak? Jó hangok vannak, de jó dalok...

Na ez a dal az igazi középszer:
www.youtube.com/watch?v=cEasHoNRROE

És bazz ezt Malek szerezte!!

Mondom én, hogy Zeneszerző reality kellene!

albino combino 2012.10.13. 22:22:43

@AnnaKarenina: nem is hogy világsztár, csak nekem speciel már csömöröm van az újabb és újabb sztárokból akiknek a nevére pár hét után a kutya se emlékszik.
Bele-bele pörgettem ebbe az első adásba és 1-2 tényleg jó énekest találtam csak, a többi átlagos kocsma karaoke szint. Épp ezért hiteltelen már amikor az xben meg itt is úgy el vannak ájulva 1-1 énekestől mintha tényleg a lelkét érintené meg az embernek, közben meg a megasztár 1be meg max úgy fért volna be ha a bohócok részlegbe teszik be elrettentésképpen.
Pedig tényleg reméltem hogy itt valódi jó énekeseket sikerül találni

váj mí 2012.10.13. 22:29:13

@reccs: Ok, ok ... azokat a pletykákat is tudom, de én szerelmes vagyok Deák Billbe. Neki legalább tényleg van hangja. És egyénisége.

@AnnaKarenina: Ok, akkor ajánlom a Manhattan együttest figyelmedbe, az egy az egyben klón.
Ja, csatolom a linket is. Nesze.
www.youtube.com/watch?v=9UWSnJDX51c

@Bruti: B+! Ki ez a Sterbinszky + Ákos klón?
Te, mondd, haragszol rám valamiért?

albino combino 2012.10.13. 22:31:02

@Bruti: most már azt is tudom ki nyerte az előző faktort. köszi
a 800-as nézettség negyedét amúgy a te linkednek köszönhetően kapta a videó szerintem. Mondjuk ennek még úgy-ahogy hangja is van, más kérdés hogy egy angolban (jó, tudom kicsit többen laknak ott) ettől jobb énekeseket is kiszórnak. De inkább ilyenek nyerjék mint olyan akik még véletlen se találnak el egy hangot se normálisan

AnnaKarenina 2012.10.13. 22:36:00

@váj mí: Ismerem ezeket, harmad-, negyedrang.

AnnaKarenina 2012.10.13. 22:36:32

A két hamis közül melyik a hamisabb?:)

váj mí 2012.10.13. 22:39:01

@albino combino: Hm, átlagos, kocsma- karaoke szintet én is hozok bármikor. Felesek után meg pláne ;).
Na jó, hülyéskedés nélkül, nagyon jó hallásom van, és a hangom sem rossz annyira -kb. mint a duci versenyzőé- csak képezni kellett volna rendesen. Engem viszont ez a pálya sosem érdekelt komolyabban, és sérti. Sérti a fülemet, főleg a FaXtor, de helyenként a Voice is, bár az egyelőre, nem annyira....

váj mí 2012.10.13. 22:42:39

@AnnaKarenina: Ahham, pont mint a Cukorka meg az a másik, akit rockernek akarnak eladni....

Kanstruktív 2012.10.13. 22:48:39

Malek A. be volt drogozva, ezért volt olyan harsány. Amúgy jó vagyok, mert nézem és *csak* *utána* fikázom a műsort. De ez egész jó volt. Az a Böbe leszophatna. Másik oldal: a kis Jimmy meg igen gyenge, elszáll, mint a fing. Ezért is szar az x-es műsor.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.13. 22:53:33

ez egy fasza formátum, mondjuk Tom Jones hiányzik, de remélem szarrá veri az x-faktort. persze tutti hogy nem. mert fos az országos ízlés..

törtető évi 2012.10.13. 22:58:27

beindult a csaló gyár.

váj mí 2012.10.13. 23:02:24

@AnnaKarenina: Ahogy elnézem azt a Misi gyereket szemelték ki Tv2.-s "nagyferónak". Hiba, Nagy Feróból csak egy van. Akkor is, ha kurvul. Én már vén csont vagyok, aki még szalagos magnóra rögzítette a Garázs adásait. Somló ezt sosem tudja pótolni, bármennyire is ősz. Ez a Misi gyerek meg az együttese tök átlag, semmi extra. Pont, mint a Cukorka, csak másik műfajban. Az Edda, Királyok és szolgák száma még mindig inkább lázba hoz, mint ő az együttesével.

AnnaKarenina 2012.10.14. 01:06:46

@váj mí: Nem szeretöm a sztereotípiákat. A Mező nem Nagy Feró, hanem ő a Mező, már most kézzelfogható identitással. A zsüritagok muzikalitását, hallását akkor sem vitatnám, ha nem kedvelném őket, az ízlésüket meg majd meglátjuk.
Nagy Feróról se sokan gondolták, hogy egy egyre bulvárosabb műsor zsürijében lesz. A nap mondása vele kapcsolatos, de szerencsére nem ő mondta: Nem hamis volt a nő, csak másképp énekelte.:) (Keresztes)
(Kutyaséta volt, ezért a késői válasz.)

Tjuca 2012.10.14. 08:13:02

@Lotyóbridzsida: biztos :-P

azért tudnék mondani helyette biztos(abb) fülű énekes és színésznőt is.

Tjuca 2012.10.14. 08:16:55

már miért ne lehetne mondani egy zsűritagról, hogy ő maga hamis vagy nem tud énekelni? és ezt tök függetlenül attól, hogy szeretem-e vagy sem. és attól is függetlenül, hogy a mezőny hamis-e vagy sem. vagy attól függetlenül, hogy milyen előadóművész vagy mekkora zseni és milyen showt csinál.

Dr. GGG77 2012.10.14. 08:30:08

@Bruti: "Mondom én, hogy Zeneszerző reality kellene!"

Bizony. Hangokkal még nem is állunk rosszul, de a zeneszerzőkkel/producerekkel nagy bajban vagyunk.

jog-ász 2012.10.14. 09:34:19

látszik a hozzászólásokból, hogy x factor nevelő hatása keverve csillag születikkel megtette a hatását,belőtte az ingerküszöböt..csilli villi bulvár ragacs szar lett a mérce, és ahhoz képest valóban puritán, steril a voice. ha minden körben csak három jó énekes lesz a 12ből, akkor 12 jó énekessel vának neki az élő müsornak..ja és itt az előválogatón is van valami éneklés féle meg zene, nem a sok marhát kell három másodperces vágóképekben bámulnod.

rennie 2012.10.14. 09:47:39

Hm, hát érdekes dolog ez. Itthon vagyok most, túlságosan is ráérek, belenéztem az X-faktorba a múltkor, amiből eddig egy percet nem láttam. Kb. 5 perc alatt felhúztam magam azon, hogy kb. úgy beszélnek/bánnak a versenyzőkkel, mint a darab sz.arral, úgyhogy el is jöttem a tévé elől.

A Voice-ot eszembe se volt megnézni, csak üldögéltem a fotelban, cseverésztem a családdal, háttérben ment (nekik) a tévé, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy ott ragadtam és nézem. Jé, ez élvezhető, és nem arra megy ki a játék, hogy minél arrogánsabbak legyünk a másikkal. Érdekes, Rúzsa Annamáriánál azt mondtam, figyeljétek meg, ez bekerül. Végülis a Rúzsa Magdi nővére, tutira bekerül, csókos, hát nem került be. Mondjuk a dalválasztása meg az egész fellépése elcseszett dolog volt, ha én ilyen versenyre jelentkeznék, tuti nem olyan dalt választok, amiről lesír, hogy én vagyok a szegényszerencsétlen. Mert amúgy nem volt rossz, biztos vagyok benne, hogy tud ő jobbat is.

Deszkás 2012.10.14. 10:06:56

@váj mí: Mert ott is meghívásos volt, mint a Voice-ban és már tapasztalattal rendelkező színészeket hívtak meg a versenyre/versenybe. Nem tehetségeket kutattak, hanem egy darabhoz kerestek szereplőket és a válogatást láthattuk az adón. Nem esett ki senki, csupán nem kapta meg a vágyott szerepet.

Jolka40 2012.10.14. 10:48:33

Zámbó Krisztián nem nagy szám ugyan, de nagyságrenddel jobb a megboldogult papájánál.

2012.10.14. 13:09:53

Szerintem nagyon lapos volt. A fiúk, ha nőt hallottak ütötték a gombot, de már az is elég volt, ha olyan hangja volt mint egy nőnek. A mentorok már eleve is hogy kerülhetnek egy terembe egymással? Egy Somlóhoz egy Mező Misi (ki a faxom). Idióta műsor. Viszont, ezt legalább lehet úgy "nézni", ahogy ők. Háttal. Valaki énekel, aztán ennyi.

apika2 2012.10.14. 14:20:16

Azért gyerekek, itt a nagy kamu az ELŐVÁLOGATÁS:)

Szóval itt se jut be a képernyőképtelen világklasszis hangú 50 éves takarítónő, mert kiszórják az előválogatáson. Van 60-100 kiválogatott, jórészt középszerű hangú énekes, akikre tippelhet a zsűri,

Ha az előválogatást is hallaná, és ítélné a négyes, na akkor új lenne a dolog. (persze ott is háttal)
Így kamu, és középszerű...

Shopping 2012.10.14. 14:46:00

Lassú, és unalmas az egész.

Második esély profi előadóknak( akiket valszeg direktben kértek meg a szereplésre)

automaton_aliza · http://antiquefashioncompany.blog.hu/ 2012.10.14. 18:08:18

"azt például, hogy mit énekeltek, ha agyonvernek sem tudom megmondani." reflektálok... Elég gáz, hogy a kedves cikkíró nem ismeri a White Stripes Seven Nation Army-ját... stb... stb... Amy Winehouse-t vagy akár a Moves Like Jaggert.

n_gyula 2012.10.14. 23:13:39

@Patreides: Na jó és a többi ???
Ennél hitelesebb emberek is lehetnének.
Vvolt néhány jobb megasztár zsüritag akinek ez a szerep jobban állt volna .
(Bocsit kivéve :-D)

cöcke 2012.10.14. 23:34:10

Mező Misiről egy dolog jutott eszembe: milyen régen dughatott ez a szerencsétlen.

Pietra · http://www.jatekstart.com 2012.10.15. 01:24:00

Azért bárki bármi is mond Schwartz Dávidot eddig mindenhonnan kiszórták, bár az a szám amit a válogatón énekelt szerintem nem neki való, viszont aki nem ismerné, ezeket hallgassa meg:
www.youtube.com/watch?v=zvp0dz_P-OI

Ezt pedig 4:56-tól érdemes hallgatni akit nem érdekel Sanyi ;)
www.youtube.com/watch?v=4AcEQWHPV_A

Szóval ki nem tehetséges énekes ha ez a srác nem az??

subidubinemértem (törölt) 2012.10.15. 14:43:47

az x faktorban egyedül oláh gergő ér valamit, igaz, ő nagyon-nagyon sokat ér. a mentorok unalmasak, és ha k.ildikó még egyszer azt mondja, "csak lazulj el, és hidd el, hogy itt vagy", esküszöm, az életben nem nézek belőle többet. ördög nórának meg szólhatna már valaki, hogy ne sípoljon, miközben beszél.

a voice sokkal jobb volt, elsősorban is az imádnivaló caramel, a bolond mező misi meg a tényleg értékelhető énekteljesítmények miatt. somló viszont nagyon unott, de hátha feltámad.

Rodzservaltersz 2012.10.15. 15:48:12

Caramel nagy arc, Mező Misi fasz, Fatima jó, többi se szar, kommentelőkre fosok. Ja, és sixx is jó.

sweeney todd 2012.10.18. 11:47:11

letöltöm és áttekergetem a faktort is a voice-ot is, de unom. bármilyen tehetséges tátika sztárt is keresnek unalmas, mert ugyan abból a három dalszerzővel fog majd a lemezén dolgozni, mint a többiek. unalmas, mert más zenéjét éneklik, általában felkapott slágerszámokaz.

szeretnék egy olyan tehetségkutatót, ahol előadóművészek SAJÁT számmal, szolóban, vagy bandában, jó hanggal ügyködnek, persze kapnak mentort és úgy boldogulnak. sokkal színesebb, egyedibb lenne az egész ilyesmi koncepcióval. énekesekből már dunát lehetne rekeszteni.
süti beállítások módosítása