Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Baromi kényelmetlen a természet - interjú a Túlélés terepfokozaton szereplőivel

2012. szeptember 13. 16:56 sixx 4 komment

one3.jpegA Discovery Channel ma este 10-kor mutatja be legújabb dokureality műsorát, amelynek főszereplői Bill Wu milliomos és autóőrült, és Gary Humphrey, a brit különleges erők volt tagja. Őket minden részben egy piros egy 10 éves Jeep Wrangler TJ társaságában elhagyják Chile egy-egy jellegzetes vidékén – van ott sivatag, vulkanikus terület és esőerdő is – nekik meg el kell jutniuk a legközelebbi településig. A kerékcserékkel nehezített túlélő show két főszereplőjével a Discovery Channel készített exkluzív interjút csak nekünk.

Miért vállaltátok el ezt a túrát?

Bill: Most vagyok 37, de már hat éve visszavonultam a csontkovács praxisomból. Sok az időm, keresem a kalandokat. Bírom az autóval terepezést, és nekem ez a chilei kaland maga lottóötös: a legdurvább terepeken járhatok, ráadásul más autójával, amit jobban meghajthatok. Saját kocsival nem hajtasz bele egy másfél méteres vízbe, de most ez volt a dolgom, ami nagyon menő. Élveztem az egészet és csomó mindent tanultam belőle.

Gary: Imádok utazni, szeretem a kalandokat és a kihívásokat. Mikor felhívtak, hogy érdekelne-e a dolog, úgy voltam vele, hogy úgyis mást választanak majd, de mindenképp meg akartam próbálni.

Mi a kedvenc autómárkátok és miért?

Bill: Egyszerűen imádom a Hummer H1-et. Ez az amerikai seregben használt Humvee civil változata. Nem találsz még egy ilyen autót máshol. Nekem is van öt különböző típusúm belőle otthon. Mindegyik más-más verzió. Ráadásul ezeket 2006 óta nem gyártják, úgyhogy nem is veszítenek az értékükből. Bármilyen terepen hajthatsz velük és úgy tuningolod őket, ahogy akarod. Az enyémek is elég vadul néznek ki.

Gary: Nem vagyok nagy autós, tényleg csak eszközként tekintek rájuk. De ha elengedem a fantáziámat, akkor egy hetvenes évekbeli kétajtós Mercedest mondanék – tudod, lehajtható tetővel. Hajtanék vele a hegyek között, vezetés közben nézném a sziklaszirteket, hátul pedig ott lenne a kis piknikkosár és egy üveg pezsgő.

Mindketten szakértők vagytok a saját dolgaitokban, de a másik területén már nem annyira. Mi volt nektek a legnehezebb a kalandban?

Bill: Eddig a természetből csak azt láttam, hogy hú, milyen szép, de most azt is megtapasztaltam, hogy mennyi minden van ott, amitől baromi kényelmetlenül érzed magad, mert szúr, mászkál rajtad, felsérti a bőröd. Erre egyáltalán nem készültem fel. 

Gary: Megtanulni, hogy működjünk csapatként. Én elég sok mindent megtanultam a seregnél, domináns fickó vagyok és hozzászoktam, hogy a dolgokat a magam módján csinálom. De Bill is harsány, határozott, nekünk meg együtt kellett valahogy dolgoznunk. A vezetés, navigáció és túlélés mindig egybefolyt, nem volt egyértelmű, hogy mikor ki vezeti a másikat. Néha hagynod kell magad, máskor át kell venned a kezdeményezést. 

one1.jpeg

Mit vittetek magatokkal a terepre? 

Bill: Nedves törlőkendőt! Egyszerűen képtelen vagyok nélkülük elmenni otthonról. Vittem egy kis tisztasági csomagot magammal, meg energiaszeleteket, mert kell az energia a vadonban. 

Gary: Ehhez hadd tegyem hozzá, hogy a „kis tisztasági csomag” baromi nagy volt, egy egész málha. Egyszer belenéztem, majd a műsorban is látni fogjátok, és volt benne habkő, fogselyem, ötféle gombaölő krém, hátvakaró, hajzselé, sampon és kondicionáló és még csomó minden, amiről azt sem tudom, mire valók. Nagyon tanulságos volt, így már készen állok arra, hogy túléljek a nagyvárosban és igazi metroszexuális faszivá váljak! Nekem a legfontosabb a késélező és a katonai tűzgyújtó, amiket mindig az övemen hordok. Éles késsel bármikor tudsz táborhelyet csinálni, tűz meg mindenféle helyzetben kell. Ezeken kívül a legfontosabb a jó humor. Amikor fáradt vagy, fázol és képes vagy nevetni az egészen, az a legjobb út a túléléshez. 

Mi a legmeghökkentőbb élményetek a forgatásról? Történt valami szörnyen vicces vagy nagyon bizarr? 

Bill: Tudod, mi Garyvel nem ismertük egymást régóta, igazából a forgatás során ismerkedtünk össze. Annyit láttam belőle, hogy itt ez a nagyon kemény fickó, aki látott már mindent, aztán valahogy kiderült, hogy fél a kígyóktól. Miután ezt megtudtam, meg is szívattam kicsit. Az azért vicces volt.

Gondolom Gary is élvezte… 

Gary: Tagadok mindent! Ha egy kígyó az öledbe esik, akkor egy pillanatra megrémülsz. Ennyi. Bill tisztasági csomagjáról már beszéltem, na arra nem számítottam. Egyébként a legmeglepőbb az esőerdő volt. A világon mindenfelé voltam már esőerdőben, ezek általában elég párásak melegek, de ezért nem annyira szörnyűek. De Chilében, az Andok lábánál megállás nélkül esett a forgatás alatt, ráadásul a magas fekvés miatt hideg eső.

A sokféle terep közül melyik volt a legizgalmasabb és miért? 

Bill: Az Atacama-sivatag, ami a legszárazabb a világon. Olyan volt, mintha egy gördeszka parkban vezetnél. Sok a bucka, az árok, olvasni kell a terepet, mintha síelnél. Nagyon szabadnak éreztem magam, miközben itt vezettem. Az esőerdőben és jégen csak araszolni lehet, a hegyen se lehet száguldozni a sziklák miatt, nekem meg hiányzott ez a szabadságérzet és az adrenalin. 

Gary: A legmaradandóbb, legszebb emlékem a fagyott vulkánon ébredés pillanata volt. A vulkán oldalába ásott odúban aludtunk, napfelkelte előtt főztem egy teát, Bill horkolt a hálózsákban, én meg csak ültem kint és lenéztem a hegyről. Olyan magasan voltunk, hogy látni lehetett a Föld görbületét és a kékes színű hajnalt. Keletre egy vulkán, nyugatra és alattunk füstfelhő, ami a völgyet teljesen belepte. És a füsttakaró alul kibukkant itt-ott pár hegytető és alacsonyabb vulkán. Aztán hirtelen a horizont felé ért a Nap és mintha minden egyszerre tűzre kapott volna, narancsszínben izzott. Senki nem volt épp velem, ezért nagyon spirituális élmény volt, úgy éreztem, hogy én vagyok a legszerencsésebb ember a világon, amiért ezt láthatom, és még fizetnek is érte. Készítettem pár csodálatos képet, ami számomra talán a legjobb része volt a műsornak.

one2.jpeg

Mi volt a legszórakoztatóbb része a túrának?

Gary: Az egyik legviccesebb és örömtelibb élmény az volt, amikor a hegyekben épp kicsit fasírtban voltunk Bill-lel, mert összekaptunk valamin fáradtan és éhesen, a gázbowden meg épp elszakadt. Átrendeztük kicsit az autót, hogy Billnek nem kellett nyomnia a gázpedált, hanem az ablakon kinyújtott kezemben volt a bowden és én adagoltam a gázt. Egy folyómederben jártunk, amikor előbújt belőlem a kisördög és azt gondoltam „hmm, nézzük meg, mennyire vezet jól Bill”. Váltás közben szépen adom a gázt, épp egy gyorsabb szakaszon voltunk, aztán már teljes erőből hátrahúztam a bowdent. Bill meg váltott, aztán újra, már ötösben voltunk és száguldottunk a kiszáradt mederben. Nagyon jó volt, vigyorogtunk közben, mint a gyerekek. A biztonsági csapat meg majd megőrült, azt gondolták, hogy tönkretesszük az autót. A csúcs az volt, amikor egyszer felemelkedett az autó, mi meg repültünk, mint a Hazárd megyei lordjai. Nagyon jól néz ki a műsorban az egész, de köztünk is enyhítette a feszültséget, annyira őrült élmény volt.

Melyik helyszínre nem mennétek vissza semmi pénzért? 

Gary: Nincs ilyen, egész Chile csodálatos. Igazi turistaparadicsom, mert tudsz túraautózni, hegyet mászni, túrázni, síelni és mindent, amit el tudsz képzelni. Nekem a legnagyobb kihívás az egészben a civilizációba visszatérés volt. A sok nagyszerű táj, hatalmas hegyek után a zsúfolt város egyszerűen ijesztő. De Chile elképesztő, nincs olyan része, ami ne tetszett volna. Küldjetek vissza!

Ha lesz rá lehetőség, vállalnátok a Túlélés terepfokozaton következő évadát?

Gary: Nagyon is. Valóra vált álom utazni, kalandozni és közben mókázni is. Egyből igent mondanék, ha a Discovery Channel felkér a folytatásra.

A Túlélés terepfokozaton csütörtök esténként tízkor látható a Discovery Channel műsorán.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vontod75 2012.09.13. 22:04:01

Én imádom Chilét, szóval hajrá. Kár hogy engem nem kértek fel egy túrára...

Jacktor 2012.09.14. 10:26:02

@46,52%: Építőjellegű kritika.

digitime 2012.09.14. 11:02:36

Megnézem a sorozatot. Viszont a riport nekem uncsi.
süti beállítások módosítása