Több mint 115 százalékkal emelkedett júliusban a Film Mánia nézettsége az előző év azonos időszakához képest a 18-49 éves nézők körében. Testvércsatornája, a Film Café pedig csaknem megháromszorozta nézőinek számát a július 2-i arculatváltást követően – derül ki a Chello sajtóanyagából.
A két csatorna ugyan hivatalosan csak idén július másodikán újult meg - előtte Filmmúzeum és Zone Romantica néven működött – azonban a Film Mánia programstruktúrájának megváltoztatása már az új arculat bevezetése előtt megkezdődött. "A jelen nézettségi adatok, melyek úgy érzem, még rejtenek magukban potenciált, igazolnak minket és jelzik, jó döntéseket hoztunk és jó úton járunk.” – mondta Málnay B. Levente, a csatornákat működtető Chello Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján magabiztosan utasított maga mögé olyan csatornákat, mint például a Fem3, a Universal Channel, vagy a Prizma TV. Ráadásul júliusban a csatorna 15 filmje is magasabb nézőszámot ért el, mint ugyanebben a hónapban a Film+2 legnézettebb műsora.
A Film Café is szép eredményeket ért el, átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt. Versenytársai közül mind a 18-49 éves nézői célcsoportot, mind pedig a teljes lakosságot vizsgálva egyértelműen felülmúlta a Story5 nézettségét.
dr.86c 2012.08.15. 14:19:52
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.08.15. 14:49:36
Málnay Leventének üzenem, hogy ha ilyen jól bejött a Filmmánia, akkor egyezzenek meg már lécci kurva gyorsan a DigiTv-vel, mert kíváncsi vagyok én is... (Nem, nem tudok más szolgáltatóhoz menni.)
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.08.15. 18:53:59
castro 2012.08.16. 10:13:54