A fenti képhez jött egy sajtóközlemény is, amibe isten az atyám, nem nyúltunk bele, ezt, így 2012-ben komolyan gondolja egy PR-ügynökség.
Kedves Kolléga,
azt hiszem mondhatom azt, hogy sokkoló képet csatoltam neked. :)
Egy fogadás miatt ruhát cserélt az Éden Hotelből megismert playmate Fekete Tünde, és a Rocktenors tagja, Zoli. Az énekes a meztelen felsőtestét cserélte át egy bikini felsőre.
A fiataloknak az egyik rádióműsor kedvéért autók helyett rádióhallgatókat kellett időre megmosniuk egy autómosóban, ám a fiúk úgy döntöttek, inkább célba veszik Tündét, és őt mossák meg...
Tünde teljesen kiakadt, bár a végén jót nevetett az egészen.
Kedve annyira jó lett, hogy teljesítette a fiúk álmát: pucsítva dögösen autót mosott, amiért cserébe azt kérte, hogy a srácok egy hétig legyenek a rabszolgái...
Flankerr 2012.08.02. 10:12:59
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.02. 10:17:46
A csajt seggből szájba, a fickót meg egy szívlapáttal hátba. Mondjuk a csajt is a dugás után!
LouiS 2012.08.02. 10:41:14
ezanévjelenikmeg 2012.08.02. 11:06:31
tristen2006 2012.08.02. 11:47:47
Samott 2012.08.02. 12:02:51
digitime 2012.08.02. 12:38:46
báró Csekonics 2012.08.02. 13:20:54
ddevil 2012.08.02. 13:57:44
Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.08.02. 15:10:41
Rabbit · http://rabbitblog.hu 2012.08.02. 15:38:54
nagydee 2012.08.03. 13:39:08
és mint tudjuk a negatív reklám is reklám. az ilyen celebek meg úgy sem tudnak elvárás alatt teljesíteni, úgyhogy tökmindegy milyen szarral kerül össze a nevük, csak kerüljön és égjen bele az emberek emlékezetébe.
feladat teljesítve.
báró Csekonics 2012.08.03. 14:34:05
- hallgatni a rádióadást (melyiket is???)
- hallgatni a 'Rocktenor'-t (Isten az atyám, azt sem tudtam, hogy a világon vannak - de mondjuk ezután sem fog érdekelni.)
- nézni az Éden hotelt / megvenni azt a Playboyt amibe ezt a nőneműt képesek playmate-ként betenni
Na? :-)
nagydee 2012.08.05. 14:17:00
én nem, de nem is én vagyok a célközönség. viszont ha majd kiszállsz a hintódból és leereszkedsz a pórnép közé, akkor látni fogod, hogy úton útféle bele lehet olyan plakátokba, amiken nyolcezredik semmi szórakozóhelyek azzal hirdetik a péntek/szombat esti bulit, hogy szárvendég VV Akárki meg Tudjafaszomki a Valamiből, akik ebből élnek. a szórakozóhelynek jó, mert a népek mennek celebet nézni, a celebnek jó, mert pénz kap érte, a celeb ügynökségének jó, mert sápot szed a celeb pénzéből, de az egész csak akkor működik, ha celeb az celeb. egyszerűen fogalmazva, ha ismerik a nevét. ahhoz meg az kell, hogy a Blikk meg a többi pletykalap lehozza címlapon. ezért az ügynökség ilyen és ehhez fogható heppeningeket szervez, mert ezt lelehet hozni a címlapon, az emberek megjegyzik a nevet és ugyan fogalmunk sincs arról, hogy ki az illető, amikor ránéznek a plakátra, de a nevet ismerik. aztán amikor dönteni kell, hogy most éppen hol isszák, szívják szivacsosra az agyukat, akkor a celebes helyet választják, mert az biztos jó hely, ha ilyen híres emberek járnak oda...
ennek sem a Playboyhoz, sem az Éden hotelhez, de még a Rocktenors cd eladásaihoz sincs köze. ez a péntek/szombat esti bulikról, falunapokról stb. szól.