Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Puzsér Róbert nyelvében bízik a Csillag születik

2012. március 19. 15:30 sixx 144 komment

A tehetségkutatás az egyik legrégebbi tévés vetélkedőformátum, nálunk is nagy hagyománya volt ugye a Ki mit tud?-dal, ami tulajdonképpen a Csillag születik nagyapjának is tekinthető. 1962 és 1996 között tíz ilyen megmérettetés volt, az első győztesei pedig a baráti Szovjetunió gondosan válogatott kultúrházaiban adhatták elő produkcióikat, Hacki Tamás fütyülője fütyölése minden bizonnyal maradandó élmény volt, de azt, hogy Kern András levehetős ajtajú keletnémet trurmixgépről (is) szóló paródiáját hogyan fordította a tolmácsnak kirendelt úttörő pajtás, azt el sem tudom képzelni. Azóta változott a világ egy kicsit, a mostani Csillag születikben a nyertes már havi egymilliót, kocsit, nyaralást kap, jelentkezik is mindenki, aki két lépést meg tud tenni a linóleumon segítség nélkül.

A műsorformátumon persze évente frissíteni kell, mert unalmas lenne mindig ugyanazt, ugyanúgy nézni, bele sem merek gondolni, milyen lenne még most is Fábry Sándor bonírt marhaságait hallgatni, és sorozatban már a negyedik mesemondó kisfiúnak szorítani szombat esténként. Az idei változások között a legmarkánsabb a zsűriben tapasztalható, ahová az RTL Klub keresett egy olyan megmondóembert, akit az sem érdekel, ha a hentes holnaptól beleköp a darált húsába, mert az anyjába küldött el egy operetténekest, és aki dafke a többiek ellen szavaz, még akkor is, ha egyébként a produkció, amit látott, simán továbbjutást ér. Puzsér Róbert persze nem attól Simon Cowell-ebb Simon Cowellnél, mert megmondták neki, hogy az legyen, hanem azért, mert neki ez zsigerből jön, és mivel nem szólnak rá, hogy ugyan, nem kellene teljesen vadparasztnak lenni az indulókkal, így nincs rajta fék vagy kantár, ami visszarántaná.

Nem baj ez, az American Idol vagy a Britain's Got Talent is csak addig működött rendesen, míg Cowell ott ült a zsűriasztalnál és osztotta a jelentkezőket. A hazai tehetségkutatókban eddig Friderikusz Sándor volt tán a legszókimondóbb, de istenigazából ő is csak a csíkos nejlonszatyrát görcsösen szorongató Szíj Melindával tudott igazán genyó lenni, míg Puzsér, aki a magyar tévénézők saccra 99 százalékénak ismeretlen arc (filmkritikus egyébként és valami rádióműsort is vezetett), mindenkinek egyformán osztja az észt.

Kompenzálására ott van Pokorny Lia, aki az érző lelkű naiva szerepét kapta, és hozza is nagyon jól, akkor sír, amikor kell, velünk együtt szorul el a szíve a szegény sorsú roma rapper hallatán, és még a nemtetszését is nagyon finoman fejezi ki. Középen Hajós a szigorú de igazságos, Hernádi meg az érzelmes, épp ezért kicsit szeszélyes szakembert hozza - a zsűrit pont olyan profin állították össze, mint magát a műsort. A sztájliszttal vagy fodrásszal azért elbeszélgetnék egy kicsit, mert azzal a lelkesedéssel, amivel tépett némberré fazonírozták Hernádi Juditot, egészen decens külsőt is adhattak volna neki, és akkor nem akarná az ember fésűvel támadni a lapostévét. 

Lehet nem szeretni a Csillag születiket, én például már rohadtul unom, de azt el kell ismerni, hogy az a fajta profizmus, amivel ezeket a műsorokat az RTL futószalagja szállítja évről évre, az lenyűgöző. Mindenből pontosan annyi van a műsorban, amennyi kell, ha pedig gondolnak egyet, és rágyúrnak a nézettségre, akkor betolnak egy gecikurvageciszopjállegecibaszomasegged-vonalon mozgó rapperszerűséget, kisípolják alóla a káromkodásokat, sőt, még azt is, ahogy Puzsér a kurva anyjába küldi el a vigyorgó arcot, és hozzák vele az év eddigi legnézettebb műsorát 18-49-ben.

A véletlenre itt annyi van bízva, mint egy szemműtét alatt, ha valaki azt hiszi, hogy a jóhangú romagyerek vagy a megható történettel előálló szerény parasztlány a semmiből került elő, az nagyot téved, ezeket az embereket szakemberek kajtatják fel és hívják meg a műsorba, pont úgy, mint azt a Simándy-díjas tenort, akit a nép egyszerű szántóvetőjeként vezetnek fel, de úgy, hogy miközben a színpadra lép, lelki szemeink előtt látjuk, ahogy az udvarra kilépve köp egyet a tenyerébe, és nekiesik a kaszálásnak. Nem ő az egyetlen profi, a bájgúnárság non plus ultráját hozó Balogh Gábor színész-énekes már évek óta nyomja az ipart.

És ha már profizmus: kicsit érthetetlen a két műsorvezető erőltetése, azon kívül, hogy az eredeti formátumban is ennyi van, különösebb értelme nincs Lilut és az elviselhetetlenül modoros és maníros Ördög Nórát párban erőltetni, sokat nem tesznek hozzá a műsorhoz, a vágóképeken előadott, kötelességszerű örömködés, szomorkodás és a Puzsér beszólásaira spontánnak szánt reakciók előadása rettentő kínos és erőltetett.    

Ezeknek a tehetségkutatóknak nem mellesleg annyi köze van a tehetséghez, mint nekem a harangöntéshez. Produktumot, eladható, percemberkéket keresnek, sztorikat, amiket rá lehet sózni a nézőre, semmi többet. Mi más magyarázata lenne a továbbjuttatott, színvonaltalan produkcióknak, hamis énekeseknek, igazán újszerűt, különlegeset csak nyomokban tartalmazó, rutinszerűen előadott számoknak? Miért nem lehet megmondani a tízéves rappernek, hogy szar, amit csinál?  Idén két körben szavaznak a zsűritagok, az elsőben három igen már elég az üdvösséghez, utána szigorodnak a feltételek.

Az első adásban egy ragasztóval festő pali és a már említett tenor mellett egy tánccsoport emelkedett ki a mezőnyből, vélhetően a többi válogató is hasonló összetételű továbbjutókat hoz majd, a végén meg nyer az egyik énekes, és addig marad a bizniszben, míg meg nem unja és vissza nem megy teremőrnek. Mert az még mindig biztosabb, mint 12 nyugdíjas előtt playbackelni a vidéki kultúrban.

Fotók: RTL Klub/Bársony Bence

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anteus 2012.03.19. 15:53:49

"valami rádióműsort is vezetett"...jaj, ez azért fájt

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.03.19. 15:56:08

Lakást már nem mernek felajánlani mert az szinte sohasem kerül átadásra! :D
Amúgy a többivel egyetértek! :D

horcsogpofi 2012.03.19. 16:01:08

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem ezektől a tehetségkutatóktól, már feláll a szőr a hátamon.

Inkább megnézem századszorra a Die hard aktuális részét a film+ - on, mint ezeket a szarokat.

Vagy a Sand shark-ot, most az a menő.

csárli hárper 2012.03.19. 16:03:39

mikor és hol megy ez a szar, csak hogy még véletlenül se kapcsoljak oda....

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2012.03.19. 16:04:40

Kár, hogy Puzsér nem kommentálta a Pókember-artistát, a legendás Batman-szakértése után kíváncsi lettem volna, mit szól Peter parkerhez. XD

jpmjpm 2012.03.19. 16:06:46

'...gecikurvageciszopjállegecibaszomasegged-vonalon mozgó rapperszerűséget..."

LOL!

Mehley 2012.03.19. 16:09:23

Szóval Puzsér is eladta magát... hát szép... A Demokrácia Rt-ben, Apokalipszis Rt-ben még a jó oldalon állt. Fikázta a kertévéket rendesen és nagyon is helyesen. Na de ez?

Squid 2012.03.19. 16:09:56

Puzsér egy csodás keveréke a Rain Men autistájának és a vidéki kocsma nagyszájú "nekemmindentlehet" taplójának. A Radiocafe-n üzemelőfilmes műsorában (ha ez egyáltalán lehetségeS) még nagyobb tapló volt és ott kvázi nonstop ordított, itt valahogy sikerült lehangtompítóznia az RTL-nek ami már magában sem kis teljesítmény.

makk_ász 2012.03.19. 16:13:11

láttam belőle egy kis részt, az jött le, hogy tulajdonképpen a zsűrié a főszerep, róluk szól a műsor és néha kiengednek a karámból valami szerencsétlent, hogy legyen kit savazni. persze lehet, hogy az igazi tehetségek akkor léptek színre amikor már nem néztem a műsort.

elizon pucsnik 2012.03.19. 16:14:03

puzsér a hátán elviszi az egész rakást.hercjuci majd sír,vagy tüzel,hajós talán formába jön,plia meg néz a gyilkos tekintetével.
k.kapitány a két nyegle p!csával,az kegyetlen volt-ezért már megérte

soproni1 2012.03.19. 16:14:05

Elég zártak a magánhangzói, ami Montágh Imre szerint nem vall született intelligenciára . Logopédusss ! Sipovicsné....

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2012.03.19. 16:16:00

Én azt nem értem, miért neveznek be csoportok, csapatok, ha eleve egy személyes produkció győzhet csak, egy ember lehet kiscsillag, egy autót adnak majd és egy bankszámlát nyitnak. Továbbá azt sem értem, hogy miért engednek gyerekprodukciókat a műsorba, ha tudják, hogy nem kellenek majd sokáig. Mert ha kiderül, hogy tehetségesek, az újonc színésznő azzal küldi el őket, hogy még az iskolában a helyük...

pöndörödő macskafülszőr 2012.03.19. 16:18:38

Nem is tudom, mi a cikibb: egy noname, bunkó akárkit rávenni arra, hogy mindenkit alázzon és ,,csakazértis" nemmel szavazzon, vagy egy profi énekest szántóvetőnek beállítani...
Gratulálok a műsorhoz!

Gyáli úr 2012.03.19. 16:20:18

Puzsér! Ha olvasod ezt: hoznál tizenöt deka sajtos párizsit? Köszi!

Tulajdonságaink dolgokat cserélnek. 2012.03.19. 16:21:18

puzsér még nagyobb szar mint a műsor maga.

Styxx 2012.03.19. 16:22:24

@anteus: @Hamlet:
Ja, ez sixx elegáns visszaszopatása volt, amikor Puzsérral (talán?) fél éve - éve szopatták egymást.
Puzsér vehemenciája nekem mindig is bejövős volt, a "valami rádióműsorokban" is.
Persze az ember félpercenként UZI-puskatussal verné agyon az arrogáns, pökhendi, félművelt görényét, de akinek nem bejövős a dinamikus handabandázása, az nézzen halvérű Kudlik Julit.
Puzsér fasza, egy korszerű(bb) zsidó válasz a kivénült sváb Havas Henrikre .

Tourist From An Other Space 2012.03.19. 16:26:37

a puzsér, egy kilóra megvásárolt vadp@r@szt!

Hiller Józsué 2012.03.19. 16:27:08

Bírom, hogy Puzsér a "lealázó" amikor az rtl klub szándékosan ilyen nyomorult béna égő prolikat szervezett be a műsorba, hogy leégjenek, emellett pedig köztudott, hogy mind a 4 zsűritag szerepet játszik. Mégis mi a f.-t kellett volna mondani a próbálkozók 80%-ának? Remek volt? Akkor most Puzsér a hibás? Ne legyünk már ennyire vakok.

Vad.Korte (törölt) 2012.03.19. 16:32:25

Azért vacak lehet indexes cikkírónak lenni. Muszájból meg kell néznie a músort, amit ún, meg be kell szólnia a produkcióknak. Szegényke!

bandiko 2012.03.19. 16:33:39

Nem értek egyet a c:c profizmusát méltató írással. Konkrétan: Puzsér castingja rossz, én arra is tippelek, hogy ki is rakják hamarosan a műsorból, mert vállalhatatlan lesz. A gondok vele: a) hiteltelen (én pl. azt hittem, színész) b) a véleménye megalapozatlan c) "elvei" abszolút hülyeségek d) modora indokolatlanul bántó e) mesterségesen fújja fel magát fáyi szintre (merthogy akkor az ő szava dönt). Ha Simont hozzátok, ő is paraszt, de igaza van és jól látja a dolgokat. Az az érv, hogy "erős érzelmet vált ki a nézőből" "megosztja a nézőket", már csak magyarázza a bizonyítványt. Pokorni kicsit sokat sír (kb. végigbőgte az adást), de jól játssza a naívát, bár a kelleténél okosabb. Hajós elég erős egyéniség ahhoz, hogy stabil pont legyen. Hernádi szintén stabil karaktert hoz.

Bumpi 2012.03.19. 16:38:49

ne nézzetek tévét

Pionír Pál 2012.03.19. 16:39:04

Igen, azért a "valami rádióműsort is vezetett" kicsit fájt. A radiocafén összesen mintegy 300 órát beszélgetett filmekről, sajátos szempontrendszer alapján ugyan, de igen eredeti és szórakoztató formában. Komoly szóbeszédet generált a sorozat, nagyon sok rosszindulat kell hozzá, hogy az ember elvitassa az érdemeit. A Fotelpatkányoknál úgyszólván élettelibb vállalkozás volt.

Ajj-jajj 2012.03.19. 16:47:51

Nagyon igaza van annak a kommentelőnek, aki kéri, hogy Hernádi művésznőt fésülje már meg normálisan egy fodrász.

stopper 2012.03.19. 16:49:03

najó, én leszek az okostóbiás: szerintem Kern András paródiákkal szerepelt a Kimittudon, a levehetőajtós egy min 15-20 évvel későbbi kabarészáma.

Goldvike 2012.03.19. 16:52:01

könyörgöm az a faszi egy PSZICHIÁTRIAI ESET!!!! Mikor jönnek már rá?

gagyusz 2012.03.19. 16:53:06

Mindig kell egy negatív figura,így eladható a műsor,film stb.Különben meg lehet szavazni mindenkinek, nézni vagy nem nézni.
Az,hogy a Puzsér úr képernyőre alkalmas vagy sem, az is a néző dönti el.
Szerintem képernyőre nem alkalmas,de nem Ö az egyetlen.

- SunDisc - 2012.03.19. 16:59:04

szvsz Puzsér csakis a Hajós miatt vállalta a műsort. Egyszer érdemes megtalálni azokat a perceket a Szélsőközép I, II, Apokalipszis Rt., Demokrácia Rt., stb. műsoraiból, amikor "autonóm művész"-ként tekint Hajósra (teljes joggal).
A műsorból lejött ábrázolása véleményes, mert nem mindig vágták be a kommentárjait a produkciókról, s ezért csak az RTL a hibás.

Mellesleg egy kibírhatatlan, arrogáns, félelmetesen megosztó személynek tartom. Cserébe sosem adná el/fel az elveit.
És mivel szinte csak "rétegvélemények" számítanak a nézetei, ezért hitelesnek tartom.

Pont úgy, mint a Hajóst.

Nálam ez számít.

Lumniczer nővér 2012.03.19. 16:59:05

megnéztem kizárólag Robi miatt.bírom remélem olyan mint régen és belülről bomlasztja a rendszert És ha azt nézzük hogy minden hely ahól dolgozott rövid időn belül megszünt,már megérte :)

azulejo (törölt) 2012.03.19. 17:00:43

aki kicsit is ismeri a Puzsért, tudja, hogy eléggé egyedi látásmódja van, lehet vele nem egyet érteni, de a "véleménye megalapozatlannal" nem értek egyet, mivel az ő logikai rendszerében éppen hogy nagyon is az.
miatta belenéztem a műsorba, szerintem is ő vitte a hátán, meg talán hajós. vagy én legalábbis szeretem hajóst, ezért szeretném ezt hinni. hernádi a szokásos, pokorny liának meg kb nem volt funkciója, annyira semmilyen volt (ettől mint színésznőt, embert ugyanúgy szeretem).
ö.n. mellett egyszerűen nem jut terep lilunak, kíváncsi vagyok, később ez mit idéz elő.

Puzsérra visszatérve: a filmkritikust csak a rádióműsora miatt aggatták rá, amúgy törin végzett, ha jól tudom, és előtte főleg társadalmi-politikai kérdésekben szólalt meg. a többség azért fújog és nem ismeri, mert csak ilyen szarokat néz. és nem olvas

Parajpuding 2012.03.19. 17:06:27

Ez a Puzsér figura - nem tudom kicsoda egyébként -, jó arc. Ennyi önkritika nélküli gyökeret, akik előadják magukat, minimum szívlapáttal kellene észhez téríteni. Ehhez képest P. kifejezetten szolídan véleményez.

johevi 2012.03.19. 17:06:52

Puzsért azért tartják bunkónak, mert minden fosnak megmondta hogy fos, minden szarnak hogy szar. Ő nek megjátsza ő ilyen. Antiszociális és nem lehet vele vitakozni, mert nem viseli el a másik álláspontját. Keressetek rá, amikor a HÍRtvben kommentálja Orbán öszödi beszédét, teljes pánikot okozva a stúdióban. Sixx, neked kellene ismerned a Gang című műsort, az MTV egyik utolsó jó műsorát.
A "valami rádióműsor" a Radicafén a Hét mesterlövésze volt, érdemes rákeresni arra is.

elkoltozott. 2012.03.19. 17:08:20

Én spec a hernádi miatt nem nézem. Kiráz a hangjától, arcától, mimikájától a hideg..amilyen nézhető volt fiatal korában annyira nem most.
Borzalmas.

johevi 2012.03.19. 17:09:50

A luficsavargató bohócot meg már a hatéves gyerekeim is unták a Játszóházban, amivel járja az országot.

Nixol 2012.03.19. 17:21:14

Puzsér pöcsfejsége is pont olyan felvett szerep, mint a többi zsűritagé. A producerek így osztották el a szerepeket, kell egy kritikus, kell naiva, laza, művészkedő... ki van itt minden számolva, így színes a zsűri, lehet róla cikkezni.

A trágár rapper szerepeltetése egyértelmű jele annak, hogy az RTL kapaszkodik a Megasztár után, ami már a korábbi kezdése miatt is versenyelőnyben van a nézettségért. Kell valami bulvárosat mutatni így az elején, felháborítót, amire felkapja a fejét mindenki. Ki van ez is találva.

Pokorny Lia eljátszotta nemrég, hogy ő abban a fasiszta Új Színházban nem marad, eljött nagy dirrel-durral, dámáskodva, neki igaz művészet kell, szabadság, színvonal. Szerintem ezek után Pokorny művésznő is elsüllyedhet, ha neki ez a műsor jelenti az előrelépést, ez a produkció jelenti a színvonalat. Hiszen ő is továbbjuttatta a káromkodó rappert, bólogat a gagyi produkcióknak.
A sárga csekkeket fizetni kell neki is, kényszeredetten mosolyog a többi zsűritaggal, aztán felveszi a milliós gázsit és már el is szállnak az erkölcsi, művészi kifogásai.

Visszagondolva az elmúlt sok év több tucat ilyen-olyan valóságshowjára, tehetségkutatójára nem látom azt a sok művészt, akiket beígértek, hogy fel lesznek fedezve. Minden győztes csillaga csak addig ragyog, amíg egy fél év múlva be nem indul a következő széria X-faktor, Csillag születik, Megasztár.
Aranyosan énekelgető 5-25 éves, tanulni, dolgozni nem akaró roma gyerekekből meg mindig lesz elég, sőt egyre több, sose fogy ki a kereskedelmi televíziózás a "tehetségekből". Az állítólag válságtól szenvedő, hitelekben vergődő magyar lakosság meg tolja az emelt díjas sms-eket.

bldo 2012.03.19. 17:25:45

Ez a Puzsér volt az, aki képes volt fél órát szakérteni a Batman: Arkham City című videojáték traileréről abban a hitben, hogy az új Batman film bemutatóját elemzi?

Szerencsétlen, szánalmas idióta, megfejelni való barom.

MacPhisto 2012.03.19. 17:25:47

Puzsér = menő

Robi for Prez!

Csizma Jimmy 2012.03.19. 17:47:36

rühelltem mindig is puzsért, az irritáló beszédstílusával egyetemben. örülök, hogy nem egy városban lakunk, mert megvan a veszélye, hogy szájbarúgnám véletlenül, ha összefutnék vele valahol

Kassian 2012.03.19. 17:48:28

Szerintem Puzsér kifejezetten úgy geci, hogy közben szimpatikus tud maradni, ellentétben Friderikusszal.

Egyébként én rendszeres hallgatója voltam a filmes műsorának. Az is nagyon szórakoztató volt. Ha nézni fogom a CS.születiket, akkor az csak miatta lesz.

De én már annak is örülök, hogy kivételesen nem Sebestyén Balázs nyegléskedését kell bámulni, mert már kezd egy kissé unalmas lenni a srác.

Kassian 2012.03.19. 17:50:24

@Nixol: Miért baj az, hogy valaki az elvei miatt nem akar egy olyan helyen dolgozni, ahol a színházigazgató egy ócska náci?

És miért baj az, hogy egy kereskedelmi tévében szerepet vállal? Neki is etetnie kell a családját...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.03.19. 17:52:28

kifejezetten jól szórakáztam. néha szétröhögtem az agyam (kíjbórdkapitány for prezident). a kritikus fapofája állat, és az hogy teljesen nyugodtan beszélve gyökketővel küldi ki a faszba a bénákat.

egyébként én azt vettem észre, hogy az egyedi produkciók esetén nem megy szembe a többi zsűrivel, ha jó a cucc, simán rátolja az igent. ezzel szemben az énekeseknél nincs egyéniség, mert mindenki pléjbekkelni akar, vagy úgy csinál mint az igazi előadó - ez nem tehetség, hanem gyakorlás kérdése...

remélem a továbbjutók egynegyede lesz csak énekes...

pet77 2012.03.19. 17:54:55

@johevi:

Jeszusom!!!
Az Őszödi beszédet nem egy bizonyos Gyurcsány mondta??????

Hülye aki elolvassa! 2012.03.19. 17:56:48

Ezerszer jobb, mint az xfaktor, amiben túlteng a zsűri és a leggyengébbek nyerik meg.
A zsűri itt sem szakértőkből áll, de legalább szórakoztató. Viszonylag.

+ nincs olyan szó, hogy bonírt, csak olyan, hogy bornírt.

bug jr. 2012.03.19. 18:00:00

@Nixol:
Puzsér mindig is ilyen volt, legalábbis a Hírtévénen ahol szakértősködött egy idő után senkinek se volt kedve/mersze leülni vele egy asztalhoz.
Miatta néztem csak meg és nem is kellett csalódnom, kíváncsi vagyok később elpuhul megalkuszik e majd.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.03.19. 18:02:04

@pet77:
szerintem "Az öszödi beszédet" mondta GYF. de csak simán öszödi beszéde mindenkinek van szerintem. simán melléknevesedett nálam. Így nálam pl van OV, SZP, NT féle öszödi beszéd is. Gyakorlatilag mindegyik politikus beszéde egy öszödi beszéd nálam.

Persze attól függetlenül aki írta még lehet hülye, és nem csak úgy gondolkodik mint én :)

bug jr. 2012.03.19. 18:04:01

@Kassian:
Szépen beszélj Bruce Willis magyar hangjáról nyomi

pet77 2012.03.19. 18:04:51

Egyszerre bírom Puzsért a 7 mesterlövésze, valamint a szintén hajdani megboldogult csatornán futó milliók reggelire c. műsort is,
ugyanakkor általában kossuth-ot hallgatok, egyetértve a jobbikos véleménnyel, miszerint külföldi ne vehessen földet Mo-n!!!!
Na lehet fikázni: vajon náci, rasszista, zsidóbérenc, ballib, vagy meleg vagyok-e???????

Kassian 2012.03.19. 18:05:43

@bug jr.: Miért? Ha nem, akkor mi lesz? Majd csúnyán nézel, öcsi?:)

Kassian 2012.03.19. 18:06:28

@pet77: és ez, hogy jön ide? és főleg kit érdekel?

ezabloghunickmarfoglalt 2012.03.19. 18:07:47

nem lattam, hal' Istennek, de orulok hogy mast is irrital ordog norci. ez a puzser amolyan "szegeny ember csernus-a" lehet.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.03.19. 18:12:01

Én sajnáltam szegény Puzsért.
Szinte sírt, ahogy mondogatta a nemeket.

Nem szabadna így kínozni ezzel a tömegnyomással.

Adjanak mellé egy másik dafke bírót, aki lelki támaszt nyújt neki.

A többi négy nyálas meg szégyellje magát, hogy minden kis nyomi daltól összehugyálja magát.

KJ4prez 2012.03.19. 18:12:46

és megintcsak hálát adok az istennek, hogy nincs tévém.

Kassian 2012.03.19. 18:14:21

@KJ4prez: aha és ez kit érdekel?

Attitudeman 2012.03.19. 18:14:54

Puzsérnél ez nem szerep, mindig is így viselkedett. Mindig vállalhatónak tartottam a véleményét. Nagyon sokszor nem értettem vele egyet, de mindig megalapozott és megindokolt véleményt hallottam tőle, és ez fontos, mert elgondolkodtatott, ráadásul szórakoztatóan adja elő magát. Egymilliószor inkább őt nézzék az emberek, mint Sebestyén Balázst vagy Stohl Andriskát vagy a Heti Hetest. Ő egy hiteles arc.

Hilts 2012.03.19. 18:18:12

Biztos idézték már előttem sokan, de én is csak azt tudom mondani: Puzsér ,,tehetségéről" mindent elárul, hogy egy videojáték előzetese után leült ,,szakérteni" a Sötét Lovag-ot. Puzsér körülbelül annyira hiteles kritikus, mint amennyire Fekete Pákó jó magyarból.
De az egyszeri embernek, aki leül Csillag Születik-et és társait nézni, hogy számára addig (és kb. utána is) hót ismeretlen emberekre nyomja ezerrel a nem kevés pénzbe kerülő sms-eseket, neki az ilyen műsorba tökéletes szakértőnek Puzsér.

pet77 2012.03.19. 18:19:49

@Kassian:
Te keverted ide az "ócska nácikat"...
A puzsérról pedig semmit nem tudsz!

bucbuc 2012.03.19. 18:39:51

@Bumpi: "ne nézzetek tévét"

Az tökmindegy mi mit csinálunk, az nem mindegy, hogy az az 1000 "reprezentatív minta" háztartás mit néz.
Ezzel nyilván tisztában vannak a kertévék is.

Kb annyira hiteles ez a mérés is, mint a ker.rádiók mérése volt, csak itt nehezebben borul a bili.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.19. 18:40:17

A TV-ben mindig az fog menni, amit az emberek éppen elvárnak/nézni akarnak. Annyi tehetségkutató volt az elmúlt időszakban, hogy idén jobb azt nézni, ahogy a szerencsétlen balekokat szénné sz*patják, mint azt, hogy valakinek gyökerestől megváltozik az élete.
Ennek a jele az is, hogy több válogatót sugároznak.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.03.19. 18:55:43

nem tudom leírták-e már, de Puzsér Róbertnek a Batmanes kalandja után nincs keresnivalója a médiában.

Pannon Puma 2012.03.19. 19:11:30

azt nem tudom, hogy P. úr szerepet játszik-e, de hogy egy tulok, az biztos. Hogy ez kinek esik jól, kinek nem, az egyéni ízlés kérdése, de ez tény. Ha odamegy egy nulla reális önértékeléssel megvert nímand, akiből pénzt (sok pénzt) csinál egy kertévé, fölösleges ekkora tulokkal elmondatni olyat, amitől a színpad mellett fejbelövi magát szerencsétlen. Az, hogy van véleménye, és még el is mondja, nem jelenti azt, hogy ne lehetne intelligens. Hajós ezért egy színfolt, mert intelligens, megmondja a véleményét is, de ezt nem úgy teszi, mint egy egy hete éhező bálnavadász az ötödik elszalasztott zsákmány után. Minek fröcsögni? Erre szokták mondani, hogy nem volt gyerekszobája...

johevi 2012.03.19. 19:14:18

@pet77:
Ha rákerestél volna megtalálnád. Igaz ez Orbán "öszödi beszéde" - idézőjelben.

pet77 2012.03.19. 19:16:45

Rákerstem, de nem találtam...
...úgy látszik elkúrtam...
sorry

pet77 2012.03.19. 19:20:01

A hét mesterlövésze kifejezetten tetszett egyébként.Ha ezt hozza most is akkor lehet, megnézem 3 év kihagyás után.

Rafkóblog 2012.03.19. 19:23:10

A cikk lehet igaz, lehet szubjektiv okoskodas, megalapozott szakmai velemeny vagy frocsoges. Nemtudom. Viszont neha kell egy kis illuzio, egyreszt, illetve es masreszt, nem latok kivetnivalot azon, ha az alkalmankent ertekes eloadasokat egy tehetsegkutatoban latom.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.03.19. 19:34:44

sixx, neked bajod van a Puzsérral, ezt a vak is látja. Maradjunk annyiban, hogy a véleményed, pont annyira megalapozott vele kapcsolatban, mint amennyire te tartod őt megalapozatlannak. Mintha nem tudnád, hogy pont az ilyen emberek miatt néznek tévét sokan. Mintha nem értenéd, hogy önmagában elviheti az egész cuccot, ha a botrányokkal, akkor azokkal. De annyira kilóg a lóláb amikor savazod, hogy inkább száni, bocs. Mert írhatnál róla kritikát róla - pont amit hiányolsz. Végignéztem ezt a nyomorult adást, és egyszerűen nem értem, nem éreztem hol volt vadparaszt. De tényleg? Hol??

johevi 2012.03.19. 19:37:28

@pet77:
Volt egy-két film, amit jogtalanul gyalázott, de kétségtelen szórakoztató volt, és tanulságos. Több tucat filmet az ajánlásai alapján néztem meg és nem csalódtam. És letöltöttem mind a 178 részt

mirx 2012.03.19. 19:37:37

@Lumniczer nővér: szerintem meg vállalhatatlanul idegesítően beszél a fazon (most attól függetlenül, hogy igaza van), a hajós dalelemzése szerintem sokkal viccesebb volt, és a hajós maga is egy sokkal kellemesebb jelenség, tiszta a beszéde, nem őrjöng, meg egyáltalán, sokkal tudatosabb. szóval nekem ez a puzsér így ebben a formában nagyon amatőrnek jön le.

ocean000 2012.03.19. 19:45:54

Kár hogy a táncos produkciókat nem lehet rendesen megmutatni elejétől a végéig, mert mutatni kell a parasztoknak a zsűri és a nézőközönség arcát miközben elélveznek a látottaktól, hogy a paraszt is így tegyen, és mondja másnap, hogy az a tegnapi tánccsapat az rtl-en milyen kurva jó volt. Nekem nem kell megmutatni, az elélvező arcokat, én látni akarom a produkciót és el akarok élvezni.

házisárkány 2012.03.19. 19:46:08

Puzsér Róbert egyértelműen pszichiátriai eset, de ő vitte a hátán a műsort. Rettentő jól szórakoztunk rajta. És abban is tök igaza van, hogy nem hajlandó karaokebajnokokat továbbjuttatni. Aki énekes, menjen az X faktorba vagy a Megasztárba, azok kifejezetten zenei tehetségkutatók. Én itt táncosokat akarok látni, artistákat, bűvészeket, oroszlánidomárokat, fejen állva mesét mondókat, őrült fazonokat, beskatulyázhatatlan érdekességeket...
És végre egy pasi, akit szintén idegesít Ördög Nóra! Miért kell erőltetni ezt a nőszemélyt???

Pannon Puma 2012.03.19. 19:51:36

@mirx: teljesen egyetértek. az egyik kutyánk olyan, hogy ha neki a labda kell, a plafonon van. a kontroll ilyen hiánya embernél - főleg, ha a tévében van, és nem Szalacsi, hanem okosnak akar tűnni - legalábbis értékcsökkentő.

egyébként megnéztem pár hírtv-s műsorrészletet vele, és az jött le, hogy nem egy brilliáns eme, de tud viszonylag értelmes és visszafogott is lenni, ha akar (vagy ha éppen nincs közönség a háta mögött).

Pannon Puma 2012.03.19. 19:53:47

az meg baromira nem lenne jó, ha P. úr lenne a fiataloknak a minta. igen, ha valakivel bajod van, mondd meg neki, hosszútávon mindenki jobban jár, de nem így. persze ilyen beszédstílussal, hogy hogy akkora az arcunk, hogy keresztülesünk rajta, nehéz intelligensnek tűnni.

luck66 2012.03.19. 19:56:23

én csak néha belehallgattam a műsorba,mert a két műsorvezetőtől kiráz a hideg,főleg a Lilu iritál

vezérfika 2012.03.19. 20:06:28

na most már legalább tudom ki ez a féleszű zsidó.

jerk_off 2012.03.19. 20:13:17

a sotet lovag c szarsagnal egy fel lavornyi takony is komolyabb ertelemmel bir. ez tenykerdes. akkor is ha videojatek alapjan kritizalta.
masreszt meg puzser az a figura akit pontosan ugyanugy kedvel / gyulol veresen balos / jobbos emberek sokasaga. mar ezert is unikum. es ebbol a szempontbol sokkal kevesbe megoszto mint barmely politikuspatkanyunk.

Szőkeherceg-bombanője 2012.03.19. 20:16:11

Puzsér kb. azt mondta, amit én is mondtam volna ha aznap kicsit fejfájósabban keltem volna plusz a PMS is gyötör és élőben kellett volna megnéznem a sok szánalmas "produkciót". Mondjuk itthon meg is mondtam jól. :) Őt meg lehet utálni és emiatt nézni a tv-t, hogy végre jól kárörvendhessünk a szerencsétleneken/sajnálkozhassunk. Tetszés szerint.

Lucilius 2012.03.19. 20:41:08

leszarom a Csillag születiket, sose néztem, most sem fogom, de a Puzsér szerintem szórakoztató figura. A Gangot anno csak miatta néztem - kér h megszűnt a műsor.

Lehet persze utálni mert egy faszkalap, meg h 30 ezüst pénzért eladta a lelkét az RTL Klubnak de mégis inkább 1 Puzsér mint egy raklapnyi celeb az Aktívból.

Hla 2012.03.19. 20:53:09

a ragasztóval festő pali kicsit profibban és eredetibben:
youtu.be/bZC8L_fJAI0

bartfay 2012.03.19. 20:53:51

Csillag születik nem menő. Puzsérnek saját gondolatai vannak, és szórakoztató, még akkor is, ha asszociatív az érvelése, és nehéz követni. Kocsiban hallgatni vezetés közben kimondottan élvezetes.

ork1234 2012.03.19. 21:00:23

@Mehley:
én sokat hallgattam ezeket a műsorokat, nagyon tetszett a stílusa, kár hogy a rádiók tulajdonosai nem gondolták így és azok megszűntek (a blogja még megy?) a filmes műsora is oké volt, itt csak kevés jön át a stílusából, akik nem ismerik azt hiszik, hogy bunkó, pedig csak őszinte, ami a mai világban ritkaság

ZON 2012.03.19. 21:04:19

Puzsér? Én azt hittem, hogy a lefogyott Hagyó...

azulejo (törölt) 2012.03.19. 21:08:42

@MAIDEN: köszi, ezt próbáltam én is megfogalmazni

Túrós Rudi 2012.03.19. 21:16:17

Azért az ne fájjon már senkinek hogy Puzsér egy regionális rádióban műsort vezetett, és ez már csak a vételi problémák miatt is, nem hagyott országos nyomot.
Ez a lefogyott Hagyó hasonlat tetszett:))))))

kewcheg 2012.03.19. 21:28:27

a hírtv-n néhány éve jó volt....

magaslabda 2012.03.19. 21:30:30

Nagyon tetszett az írás, minden sorát helyettem írta a szerző. Gratulálok! Viszont akármennyire is istenítitek a zsűrit, csak miattuk nem fogok odakapcsolni. Puzsér egyszer az M2-őn a mellette ülő Fligauf Benedeknek (mert akkor még Benedeknek hívták és nem Bencének) beszólt, miszerint a filmjei nézhetetlenek... Annyira nem szórakoztató a stílusa, én sem tudtam melyik rádiónak volt oszlopos tagja, mert mindig továbbkapcsoltam ha meghallottam a hangját. Nem tudom honnan származik, (Nógrád?), de a kiejtése, a hadarása nagyon nem jött be. Ráadásul olyan gagyi filmekről értekezett, amelyek szóra sem érdemesek.

karmon manna 2012.03.19. 21:41:25

Ördög Nórának a haja volt az ékessége. A szája olyan mint VV Veronikának meg a többi felfújtnak. Sajnos Lilu se az igazi. Olyan arca van, mint egy porcelánbabának. Az RTL a műsorvezetőivel nem szerencsés. Az érdekesebb figurákat, mint pl. Valkó Eszter száműzte.
Erdéli Mónikát vissza!!!!!!!! Na jó, ez csak vicc volt.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.03.19. 21:44:48

Én mondjuk a Puzsér munkásságát az ominózus Batman riportig nem ismertem, de már az is elég volt, hogy lássam mennyire szakmaiatlan egy fasz. Lehet nem szeretni olyan filmeket, amit a többség szeret, rá lehetne mutatni a gyengeségeire, de ő a szemmel látható gyűlölködő fröcsögésen kívül semmit nem tett. Olyan érveket hozott fel, mint: a karakter maga egy vicc, és így lehetetlen komolyan venni; Ledger halála nélkül semmi nem lenne, stb... Csak úgy sütött róla, hogy igazából fingja nincs arról, hogy miről beszél. Aztán az emiatt őt kritizálóknak adott válasza már csak arról szólt, hogy aki vele nem ért egyet, az hülye.

Egyébként a Csillag születikben eddig is volt megmondóember, nem értem, hogy mitől lenne Puzsér új faktor...

BruceWayne 2012.03.19. 21:55:39

Puzsér anno a Gang c. műsorban volt tényleg jó, viszont az egy elég rétegműsor volt, ráadásul komolyabb társai voltak. Egy ilyen kommersz szemétben igazából nincs is nehéz dolga, max annyi hogy visszafogja kicsit magát.

Bikfenc 2012.03.19. 21:57:48

Észre kellene már venni, hogy ezek a műsoroknak semmi közük a tehetség kutatáshoz, ezek VALÓSÁG SHOW-k, ugyanúgy, mint a Való Világ, vagy az Éden stb.
És minden a nézettségért van.
Beszéljenek róla, írjanak róla.
Puzsér csak egy eszköz, hogy az RTL Klub téma legyen a munkahelyen, kocsmában, vasárnapi ebédnél.
Minden a nézettség!

Bikfenc 2012.03.19. 21:58:41

@Bikfenc: Hányadik kommentnél is tartunk?

Droidfigyelő (törölt) 2012.03.19. 21:59:23

Rettentő vicces dolgokat írtok. Akkor tisztázzuk a lényeget:

Puzsér nem azért van ott, hogy okosakat mondjon, vagy hogy mennyire okos rádióműsorokat csinált (kb. 2-en hallgatták, és ebből legalább egyen nem tudják visszaidézni a művek címét, persze, ettől még lehettek nagyon jó kis műsorok), vagy hogy a legjobba versenyzőt juttassa tovább, hanem hogy lájkolják, kattintsák, nézzék, kommenteljék - a produkció kereskedelmi termék, ugyanaz, mint a Tibi csoki, vagy a Sága párizsi. Senkit nem érdekel se Puzsér, se Fáymiki, a lófaszt se érdekli, hogy finganak, böfögnek, makognak-e a zsűritagok, de az már igen, hogy a termék érdekében és a termék kitűzött kommunikációs stratégiájának megfelelően, a célcsoport behozása érdekében finganak és böfögnek-e (mint a versenyzők is). Ha fitymaszűkületet kell megszüntetni a Való Világban, és ezt a gázsiért vállalja György Péter, akkor György Péter fogja széttépni a szűkült fitymákat a mondás mentén, osztjónapot.

Puzsér kiválasztása szubjektív, mint minden a zéletben, és aki kiválasztotta, biztos 5 ezer más szereplőt már castingolt 5 ezer produkcióhoz, tehát tudja, miért választotta. Az én véleményem az, hogy Puzsér szellemesnek hathat vasárnap hajnalban, egy durván értelmiségi, durván piázós éjszaka után, és egy-két bevállalósabb könyvtár-népművelés szakos bölcsészpina, vagy néhány klasszika filológiás vamp akár le is pippantja a gangon két 321-es pia után, és az is biztos, hogy Puzsér simán megnyeri az egy levegővétellel elmondható körmondatok versenyét, de nekem nem tetszik, én nem választottam volna - még szerencse, hogy nem nekem kell ezt a műszart gyártanom.

baba jaga 2012.03.19. 22:16:59

@Squid:
Az " Rainman", de ettől Puzsér még egy f/sz.
Elfogadhatatlan, akárhol, akármit csinál.
Kár, hogy teret adtak neki.
De, hát kis hazánk már csak erről szól.
A recenzió amúgy teljesen korrekt.

VajákosBiri 2012.03.19. 22:30:08

én alig láttam valamit a csiszből és annak egyperces sztárjaiból, ellenben Puzséron jókat röhögtem. Nem tudtam ki az a pali, és honnan rántották elő, de nagyon jól tették! üde színfolt!

Cecan Basescu 2012.03.19. 22:38:53

@pet77: Milliók reggelire még van, csak most a Jazzy-n szól és Millásreggeli néven.
millasreggeli.hu/

dr. pretender 2012.03.19. 23:22:47

na megnéztem a műsort, és Puzsér megdöbbentően jól "beilleszkedett", kifejezetten visszafogja magát, tök szórakoztató! kb ennyi is a lényeg.

pauly 2012.03.19. 23:38:11

@azulejo: Jól emlékszel,történelem szakon végzett. Középiskolában ő volt a töri tanárom. :D

azulejo (törölt) 2012.03.19. 23:42:00

és milyen volt? :D

pauly 2012.03.20. 00:05:25

@azulejo: Én azt mondom, több ilyen tanár kéne. Van egy stílusa az biztos. :D Viszont mindenki megtanulta a történelmet, ja és nem volt gond órán kimenni a büfébe. :D

ompoly 2012.03.20. 01:02:04

jaja, én sem kérkednék "média szakíróként", hogy nem tudom fejből a tényt, Puzsér Robi több rádióműsort is vezetett, pl: Szélső Közép, Hét Mesterlövésze.
Ez inkább a szerzőt minősíti, mint az alanyt.

jerk_off 2012.03.20. 01:50:54

@baba jaga: ha mar okoskodtal rainman ugyben akkor nezzel mar utana a recenzio es a kritika kozotti kulonbsegnek, te muveletlenek apostola. ha ez sikerult, es meg is ertetted, akkor johet a puzser fikazasa. de addig max a labujjat szopogathatod.

baba jaga 2012.03.20. 01:59:17

@jerk_off:
No, akkor most gyorsan mosd el a poharakat és jó éjszakát!

lapointe 2012.03.20. 01:59:26

Amikor Puzsér Szélsőközép, ill. Apokalipszis Rt. c. műsorai mentek a rádióban, volt, hogy ki se szálltam a kocsiból, amíg vége nem lett.Később hétvégeken úgy szerveztük a programokat, hogy hallhassuk a filmekkel foglalkozó adásait du.3-5-ig.Sajnálom, hogy vége ezeknek, azóta se kötött le rádióműsor ennyire, szerintem elképesztő figura, a legeredetibb alakja a hazai rádiózásnak az elmúlt 10 évben. Aki a hülye Batman riportból ítéli meg...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.03.20. 04:06:22

@márka: ha még egyszer mondat közben az ő az Ő lesz, kitiltalak.

Walter Hartwell White 2012.03.20. 05:01:58

@magaslabda: Akkor nem tudom, milyen filmek figyelemre érdemesek, ha szerinted gagyi filmekről értekezett. Miről kellett volna beszélnie, a hollywoodi pénzgyár mainstream borzalmairól? Bár beszélt azokról is, csak épp negatív kontextusban...

karmon manna 2012.03.20. 07:22:08

@ompoly: És melyik rádióban is vezette ezeket a műsorokat?

azekezetnelkulitelseolvasom 2012.03.20. 07:30:12

@lapointe: Pl. Olaszliszán átutazóban én sem szállok ki a kocsiból, pedig azon a vidéken eddig egyik rádióból se jött Puzsér. Az a gyanúm, hogy Kelet-Magyarországon eddig azt sem tudták hogy létezik. Azt a Batmanes eszmefuttatást nem tudnád belinkelni??

ricamaca 2012.03.20. 07:41:18

@márka: Ha már 10 évvel ezelőtt úgy döntött hogy a médiából akar megélni, akkor mostmár legyen annyira igényes, és áldozzon egy keveset az RTL-es gázsiból beszédtechnikára is.

tede 2012.03.20. 07:41:57

Mindentől függetlenül a Puzsér hatalmas arc és rajta tényleg érezni, hogy azt mondja, amit ott és akkor gondol. Mindössze annyi problémám volt vele, hogy miután rengteget hallgattam a műsorát szinte 90%-ban ki tudtam találni, hogy mit fog mondani.
A másik gond, amiért a Puzsért elhajtották mindenhonnan, hogy úgymond taszította a hirdetőket, mert volt több olyan műsora, amikor reklámokat meg a hirdető cégeket mocskolta, amúgy teljesen jogosan és logikusan, de az igazságot senki nem szereti hallgatni.
Van / volt neki egy oldala a reklámtörvényszék, ahol nagyon keményen megmondja a véleményét a reklámokról, szenzációs az az oldal. Lefordultam a székemről a röhögéstől, ahogy osztja a Puzsér.

Hiába, na. Nagy arc és szerintem hiteles ember,akinek van egy erkölcsi és minőségi követelményrendszere és mocskos nagy szája, hogy kritizáljon és persze nem fél a következményektől.

Százszor inkább az ő műsorát hallgatnám, ha lenne, mint a reggeli mesterkélt megtervezett poénokat puffogtató, egymást körülbájoló morning show-kat.

Nagyon nagy kár, hogy a Puzsér nem csinál reggeli show-t, mindig azt hallgatnám.

andalgó kandalló 2012.03.20. 07:49:27

@tede: Biztosan lenne az a pénz amiért azt is elvállalná.
Még az is lehet hogy a Heti Hetesbe kipróbálják...

szopaul 2012.03.20. 07:56:30

A Puzsér az az ember, akitől retteg a hazai középszer. Az pedig az őt anyázó kommentekből is látszik, hogy középszerből van bőven.
Érdemes meghallgatni néhány rádióműsorát, vagy elolvasni az írásait.

2012.03.20. 08:25:51

Puzsér nagyon erőletetett karaktert nyom, látszik, hogy belehelyezkedett a kötözködő, nagydumás, nyíltan beszélő, szabadszájú zsíritag szerepébe, azonban mivel a dolog nem belűlről jön, hanem felépített, megjátszott dolog, szükségszerűen nem lehet jó. Anyázni bárki tud, keserűeket beszólni sem nagy művészet, direkt szembemenni a többi zsűritag véleményével is unalmas. Főleg, ha mindez nem a személyisége része, Havastól jó az ilyen, Friderikusznak is beletörött a bicskája, Puzsérnak sem áll jól. Ráadásul a fasziból valami mélyen jövő, ellenszenvet kiváltó érzés árad, nem szórakoztató, hanem lapos, amit csinál.

2012.03.20. 08:27:46

@szopaul: szerintem a hazai középszer nem ismeri, vagy ha igen, totálisan lesz*rja Puzsért. Nem megmondóember ő, még legalábbis nem.

Mediacapa 2012.03.20. 08:41:55

Kb. 6-7 évvel ezelőtt ment a Budapest Rádión (talán így hívták a rádiót, mert már sztem nincs) a Szélsőközép című reggeli műsor, melynek Puzsér volt az egyik műsorvezetője. Közéleti, politikai, sport dolgokról beszélgettek két kollégájával. Puzsér a rádióhoz láncolt a stílusával. Emlékszem, kisebb sokkot kaptam, amikor bejelentették, hogy éppen az utolsó adás megy. Utána kaptak egy sávot késő délután, de azt már nem tudtam munka miatt hallgatni. És ahogy írta valaki, azért is szorították ki a rádióból, mert szókimondása taszította a hirdetőket. Nemcsak szórakoztató volt, hanem ízekre szedett politikusi nyilatkozatokat, tévéműsorokat, marketingüzeneteket (egyik kedvenc céltáblája az őszödi beszéd és GYF volt). Szerintem szórakoztató figura és éles elméjű. És ami fontos ilyen műsornál: megosztó. Feleségem, aki szombaton látta-hallotta először életében, kifejezetten taszítónak tartotta a jelenséget, egy nagy tuloknak. Elképzelhető, hogy kicsit vissza kell vennie ebből, de szerintem a műsor megújítása szempontjából telitalálat.

zgabi 2012.03.20. 08:54:25

Roppant érdekes ahogyan egyesek egy ilyen antipatikus emberkét mint a Puzsér szórakoztatónak tartanak. Ha tényleg ilyen, akkor egy nagy tahó a fószer. Ha pénzért vállalja a bunkóságot, akkor meg Hofi jut eszembe: " van az az összeg amennyiért szopunk, nyalunk, b@szunk". Úgy látszik a szellemi qrvaságot jól megfizetik. Én utálom amit csinál, hányingerem van tőle. Ha velem tenne ilyet, jól beverném a képét.

noel fielding 2012.03.20. 09:00:46

Puzsér ilyen volt mindig.
szerintem vicces. őszintén megmondja a véleményét. ami szar az szar.
nekem csak az a fura, hogy beállt egy olyan csatorna programjába amit ő maga semmire sem tart.
bolond ez tény, de legalább nem átlagos.
gondolkodik csak furcsán.
hajrá Puzsér!

2012.03.20. 09:21:43

@noel fielding: a kulcsszó: pénz. A hírek szerint havi (ha jól emlékszem) 700 ezer és egymilla között kapnak. Puzsér mivel újonc, nyilván az alsó határ felé közelít, de ennyiért már simán vakernék én is a zsűriben, pedig én se tartom sokra a kertévéket.

Partjelző 2012.03.20. 09:36:55

Egy senki csak úgy lehet "valaki", ha puzséri módon elhiteti a televíziós nézők egy szűk részével, hogy ő tulajdonképpen nem egy senki, hanem egy "valaki".
Az ő drámája éppen az, hogy akiknek a véleménye a számára igazán fontos lenne, mostani kultúrálatlan ámokfutása láttán - ha ez még egyáltalán lehetséges - a "senki plusz" kategóriába sorolják.

Az Utolsó Csillagharcos 2012.03.20. 10:03:50

Nem nézek tehetségkutató műsorokat, és megdöbbentem amikor megtudtam, hogy Robi pont egy ilyen műsorban vállalt szerepet. Már kezdtem azt gondolni, hogy mégis volt az a pénz amiért eladta magát, de látva hogy milyen megszállott gyűlöletet váltott ki mégis megynyugodtam: nem tagadta meg magát, és továbbra is őszintén vállalja a véleményét, nem keresi a kompromisszumokat: én pont ezért kedvelem. Ha valakinek nem jön be Robi stílusa vagy a véleménye, és ezért kitenné a műsorból, az gondolja végig, hogy a kritikus hang elhallgattatása nem kifejezetten elegáns módja egy vita lezárásának.

TrollEmber 2012.03.20. 10:07:32

Most nem azért, de mi abban a poén, hogy szerencsétlen tehetségtelen, kétségbeesett embereket, akik úgy érzik, ez az egyetlen lehetőségük a 47000-en kívül, behülyítenek hogy produkálják magukat a színpadon, egy ilyen vadbarom meg milliókért azt a kicsike önbecsülésüket is a porba tiporja? Ezen ki tud szórakozni?

KovA 2012.03.20. 10:41:55

A "Simándy-díjas tenort-" -hoz annyit, hogy attól, hogy valaki díjat kap még lehet amatőr sőt "a nép egyszerű szántóvetője".

A profi az akinek főfoglalkozása az éneklés - zenei végzettsége van, azért fizetik.

Ez az emberke a földhivatalban dolgozik, agrár végzettsége van - tehát akárhol és akármiért kapott díjat és akárhol lépett is fel - "csak" hobbyénekes maradt - saját bevallás szerint kottaolvasásban sem lesz már olyan mint aki gyerekkora óta tanul zenét.

A www.mr1-kossuth.hu/hirek/arcvonasok-110323/arcvonasok-meszaros-janos-elek.html linken megtalálható a Kossuth rádió vele készült interjúja (Mészáros János Elek MR1 keresőszavak) abból teljesebb képet kapni róla - mint amit a youtubon felderített videók alapján ki lehet nagyokoskodni oszt' szenzációs leleplezésként tálalni.
Akit érdekel, hallgassa meg.

A lényege, hogy már 10 éve felfedezte a templom kórusának karvezetője - ahova bekéretszkedett - aki biztatta tanulásra - de tudatosan nem módosított pályát egyrészt köti a szakmája szeretete, a család hagyományai, másrészt a jelenlegi munkája (viszonylag) biztos megélhetés - ha szerény is - és ez korántsem mondható el egy énekesi/művészeti pályafutásról.
Emellett ige - tanul magánúton - és fel is lép ha hívják itt-ott.
Én csak örülök neki, hogy most nagy nyilvánosságot kap - szerintem az ő élete nagyon nem fog megváltozni - inkább mi nyerünk vele - amíg versenyben lesz.
Várhatóan rég feledés homályába vesző értékeket porol (majd) le.
Némelyek nosztalgiáznak - felismerik nagypapa kedvenceit - másoknak üdítő meglepetés - elgondolkodtató üzenet a múltból éppen a mai korszellem háttere előtt különösen éles kép, ablak valamire - életre, értékrendre.

kitiltott kennimekkormikk 2012.03.20. 11:12:01

Puzsér az egyetlen értelmes lény az egész brancsban. Eladta magát egyesek szerint. Szerintem meg miért ne kereshetne pénzt egyszer egy értelmes ember is a sok hülyén? Az egész produkció egy darab szar, de sokan élnek belőle, benne vannak, blogot írnak róla, pedig inkább az uránbányában lenne a helyük.
Puzsérnál csak egyvalaki lenne szórakoztatóbb a zsüriben: én egy Kalasnyikovval... fogadok, hogy megugrana a nézettség.

KovA 2012.03.20. 11:23:41

@kitiltott kennimekkormikk: Nem sokáig lennél nézve - hamar kapnál kényszerzubbonyt, oszt irány a "gyógykezelés"...

Deuce Bigalow 2012.03.20. 11:45:38

ehh, a radio café-n nagyon bírtam a műsorát, de a cs.sz. előtt sosem láttam még.
sajnálom, hogy ilyen végtelenül antipatikus, mesterkélt, bosszantó ember szerepét kell(?) játszania.
egy csepp természetesség sincs benne, végtelenül irritáló, mint egy elb@szott színész a barátok közt-ből..

dr. pretender 2012.03.20. 13:04:45

@paranoir: na látszik, hogy te sem ismered, évek óta ilyen, ez a viselkedés nem csillagszületikes allűr...

cicamaca 2012.03.20. 13:19:05

@Az Utolsó Csillagharcos: Hú azért Puzsér és az ő stílusának védelmében eleganciát és mások véleményének tisztelenben tartását számon kérni bárkin is azért kicsit meredek, nem?

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.03.20. 13:39:38

Puzsérnak az a nagy baja, hogy afféle Dr House karakter akar lenni, épp csak az esze nincs meg hozzá. Surmó tirpák módon beszólogatni bárki tud épp csak tartalmat nem tesz mögé. Ami neki tetszik az istencsászár, ami nem, az szar és
hülyék azok akik szeretik.
Félreértés ne essék nem az a baj, hogyha valaki nyíltan, netalán durván megmondja a véleményét, de azért vannak határok pl más halálán való viccelődés, amit pl ő lelkiismeretfurdalás nélkül megtett. Emellett egy szakmaiatlan hülye, aki a 3D animációt képtelen megkülönböztetni az élőszereplős filmtől. Akkor mégis miről beszélünk?

valerio 2012.03.20. 14:52:59

Ilyen figurához hitelesebb lenne a fingzsírzsír elnevezés :DDD

jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.03.23. 01:41:55

a Puzsér a legjobb az egész műsorban (nem csak a zsűritagok közül, hanem még a "produkciók"-nál is jobb)

eberti 2012.03.23. 17:49:10

Puzsér Róbertet lehet dicsérni vagy bírálni,viszont az a nyilatkozata mellette szól,hogy Őt nem érdekli senkinek az élete,háttere-csak a produkció érdekli!

Rekspa 2012.03.30. 12:04:33

Puzsér kicsit olyan mint Howard Stern. A hallgatók(nézők) 1/3-a azért hallgatja(nézi), mert szereti, a 2/3-a azért mert gyűlöli!:))
süti beállítások módosítása