Jól kezdődött a tavalyi év az amerikai magazinpiac szereplői számára, végül azonban csak jelentéktelennek mondható 8 millió dolláros reklámbevétel-növekedést értek el 2010-hez viszonyítva. A teljes reklámbevétel így 20,1 milliárd dollárra nőtt iparági adatok szerint - írja a New York Businessre hivatkozva a mediainfo.hu.
A második félévben bizonytalanná váló gazdasági környezet, így különösen a belső fogyasztás visszaesése, a tőzsdei ingadozások és a munkaerőpiac lefagyása miatt a hirdetők behúzták a kéziféket, ami ellensúlyozta az első félév jó számait. A negyedik negyedben az élelmiszer, gyógyszer és autóipar kategóriák mind kétszámjegyű veszteséget szenvedtek el.
A Kantar Media rangsora szerint továbbra is a People magazin a piacvezető, bár a reklámbevétel ott is csökkent, mégpedig 2 százalékkal 997 millió dollárra. A második helyen a Better Homes & Gardens végzett 725 millió dollárral, ami 14 százalékos visszaesésnek felel meg.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.