Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mégsem szűnik meg a DTK?

2011. december 06. 16:00 sixx 64 komment

Felrebbent a pletyka, miszerint Fábry Sándor m1-hez igazolásával párhuzamosan a köztévé megszünteti az új műsorpolitika jegyében súlyos milliókból forgatott DTK című műsorát, a köztévé talkshow-ját, ami csak nevében olyan, mint külföldi társai, mert kivitelezésében, vendégeit és műsorvezetőjét tekintve pont olyan, mint amilyennek a közszolgálati tévé elképzel egy modern tévéműsort, azaz elcsépelt, unalmas, statikus és közhelyes - valóban csak az első adásban emlegetett garbós esztéták köldöknézegetése hiányzik belőle.

A közszolgálat azonban ha komolyan vesz valamit, azt nemcsak pár hónapra öleli az adófizetők pénzével kipárnázott keblére, hanem hónapokra: információink szerint a DTK júniusig biztos marad a képernyőn, hiszen eddig szól a berendelése. A talkshow nézettsége sokat javult az elmúlt négy adás alatt, 20 százalékkal többen nézik, mint az azt megelőző műsort, a Kennedy-családról szóló sorozatot.

A DTK nézettsége jobb, mint a Hactionnek és az On The Spotnak, úgyhogy bár van még mit javítani, nincs elégedetlenség miatta a tévében. Ez nagyjából olyan, mintha a féllábúak futóversenyét két ép lábbal úgy nyerné meg valaki, hogy csak a célfotó után ünnepelhetne, szóval mi nem nagyon értjük, mivel elégedett a köztévé a DTK láttán.

Ami Fábry Sándort illeti, forrásaink szerint a köztévé még nem egyezett meg vele, de mivel a komikus-showman jó pártkatona, a meglehetős kormánybefolyás alatt működő tévé folyosói hamarosan humorbonbonoktól visszhangoznak majd, és Fábry visszakerül arra a képernyőre, ahol utoljára 1998 környékén volt saját műsora. A műsor, ami állítólag nem az Esti Showder címet kapja, már januárban képernyőre kerülhet, de nem jelent majd közvetlen konkurenciát a DTK-nak. A új produkció másfajta, inkább Fábry standupjaira épülő show lesz, nem vendégekkel beszélgetős, hagyományos talkshow, bár úgy tudjuk, legalább egy vendégre minden adásban számíthatunk.

Azt, hogy a két műsor egymás mellett hogy élne meg, és mi értelme van egy adón két olyan, nagy költségvetésű showműsort működtetni, amik nézettségben meg sem közelítik a két kertévé saját gyártású műsorait, nem tudjuk. Az egyik lehetséges verzió szerint a DTK és Fábry egymást váltva kerülne képernyőre, de ez sem tűnik igazán üdvözítő megoldásnak, olcsónak meg korántsem - információink szerint Fábry az Esti Showderrel havi 4 millió forint körül keresett, egy-egy adás gyártási költsége pedig elérte a 15 millió forintot is. A DTK a köztévé belső gyártású műsora, költségeiről nem kaptunk információt.   

Címkék: m1 fábry dtk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fran7 2011.12.06. 16:11:38

Mi van, akkor ha Fábryt a pénteki kabaré műsorban szerepeltetnék havonta egyszer egy normális vendéggel, mondjuk fele pénzért és kevesebb emberrel megcsinálva a műsort? Jól járna Fábry, jól járna az mtv és ha normális minőségű lenne, akkor jól járna a néző is. Szerintem a havonkénti normálisan elkészített Fábry-show, amit nem a kereskedelmi televíziózás igényére formálnának, az egy nagyon jó műsor is lehetne.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.12.06. 16:27:58

"mi értelme van egy adón két olyan, nagy költségvetésű showműsort működtetni, amik nézettségben meg sem közelítik a két kertévé saját gyártású műsorait"

A költséghatékonyság valószínűleg most sem lesz elsődleges szempont, ahogy a köztévénél sohasem volt az. Vannak ennél magasabb szempontok is.

márvesztes 2011.12.06. 17:33:39

Csodálatos! megint hallgathatunk Gyurcsány vicceket, miközben jelenlegi kormányunk kifogyhatatlan humorforrásnak bizonyul.

archimed 2011.12.06. 17:33:49

fábrinak érdemes volt tövig nyalni, csak van hozadéka, csak kötelezővé ne tegyék könyörgöm

márvesztes 2011.12.06. 17:36:19

@archimed: Fölösleges kötelezővé tenni, tudja a hun, hogy hun tart, annyi néző meg pont elég az M1-nek ahhoz, hogy feljöjjön a harmadik helyre.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.12.06. 17:44:03

A DTK nézettsége nőtt az utóbbi hetekben. Ennek szerintem örülhetnek az m1-nél.
Ráadásul egyáltalán nem rossz műsor.

Jelenleg az m1 sokkal nézhetőbb, szórakoztatóbb műsorokat kínál, mint a kreativitási válságban szenvedő két kertévé.

GuyFieri 2011.12.06. 17:49:54

Ha a köztévé a kultúra, a családok,
és az ízlésesség
felé akar fejlődni, és nem pedig az RTL klub színvonalára akar lesüllyedni akkor könyörgöm, ne szüntesse meg a DTK-t. Még ha rövidtávon veszteséges is. A Fábry -tól meg azért ne várjunk sokat a fingós történeteknél meg az interneten összeszedett poénoknál.
Mondjuk én a Fábry-t nem sorolnám a magaskultúrába.

GuyFieri 2011.12.06. 17:51:19

DTK : kultúra + család
Fábry :Fingós viccek

Lehet választani

xtolzig 2011.12.06. 18:06:24

@GuyFieri: olyat lehet hogy Kriszta fingjon műsor közbe?

Mr. Jerkow 2011.12.06. 18:08:57

Én kedvelem Fábry showját. Mellesleg a köztévé egész jó úton halad. Buzi-e vagyok?

Golyva Gizi 2011.12.06. 18:12:42

fábri egy szar ripacs. jó volt kifütyülni.

Golyva Gizi 2011.12.06. 18:13:42

@Mr. Jerkow: ha piros a cipőd, akkor az.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.06. 18:19:47

Azért az is érdekes, hogy a köztévé nem nyilatkozik arról, hogy a közpénzből mire mennyit költ el. Egy bírósági eljárást azért megérne a történet.

Mr. Jerkow 2011.12.06. 18:23:06

@Golyva Gizi: Rózsaszín, strasszos-tollboás.

Johnfive 2011.12.06. 18:29:07

@fran7: "mondjuk fele pénzért"
Minél több pénzt tudnak elkölteni annál többet tudnak pártkasszába csorgatni.
A köztévék alapvetően erre vannak használva. Itt kis kockázattal, hozzáértés nélkül lehet elseggelni egy vagon pénzt és a pártkasszába juttatni egy részét.
(lsd. még ígéret 2010 áprilisából: beszántjuk a duna/duna2/m2-t és az m1-re szánt pénzt csökkentjük. Valóság: párt funkci-k a helyükön duna/duna2/m2 marad, az m1 jövőre rekordközeli költségvetéssel dolgozik. vajon miért...)

mediacapic 2011.12.06. 18:42:15

Gratulálok, az előző brigád 8 évig nyomta, a bukott TV2-es arcokat...
Most jönnek a RTL KLUB kidobált szemetei!!! Elbírja a költségvetés! Ja hogy válság van??? Kit érdekel, azzal úgy is csak a kisemberek szívnak!
Várható, h ha már nem éri meg a VV12 a reteknek, akkor feltűnik a Maóóónika sóóóó mmutációja után a köztévén!

Szánalmas! Szerencsére épeszű ember már úgy sem néz sugárzott TV adást Magyarországon, mert az régóta csak vizuális környezet szennyezés!

old_field 2011.12.06. 18:49:20

@Mr. Jerkow:
szerintem nem vagy buzi-e ! :)
és szerintem is egyre jobb műsorok, filmek vannak az M1-en.
Fábry pedig a királySanyiii ! ;)
DTK felejtős, humorérzék =0, +látszik kerTV-s szocializáció...

rastapapa 2011.12.06. 19:21:47

@fran7: ahhoz először a Fábry-t kéne kihagyni a műsorból, hogy jó legyen :-)

Ahoj- 2011.12.06. 19:28:55

Nem volt rossz Fábry, remélem kicsit kikupálja magát, normális viccekkel aztán mehet.
Én még a Friderikusz kezdeti Showját is szerettem a 90-es évek elején, azt is lehetne nyomatni. De hogy miért keresnek ezek 4 milliót adásonként azt nem értem. 1 milla nem elég?

BélaBácsiii 2011.12.06. 19:35:04

Havi 4 misi "információink szerint" 4 misi.... Az meg nem tény.....

fran7 2011.12.06. 19:38:34

@rastapapa: Ezért mondtam, ha nem a kertv-ben divatos dolgokat tolja, hanem visszatér a normális dolgaihoz, akkor azzal mindenki jól járna. Most hallgattam bele Kabarészeparé műsorába, ahol hagyta beszélni a társait, többek közt Váncsát. S ha előveszi azt az énjét, ami a dramaturg munkához kellett, akkor. Tudom sok a feltételes mód.
Én, ha csak rajtam múlna még elővenném a Teri nénis dolgait is. De hát Usztics már soha nem fog szerepelni tv-be. Fábryban lenne potenciál, de látatlanba nehéz nyilatkozni.

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2011.12.06. 19:40:10

A DTK annyira szórakoztató,mint a Sas kabaré (volt).

eszigi 2011.12.06. 19:46:58

RTL Klub, TV2 saját sírjaikat ássák gőzerővel. MTV1, MTV2 már nézhető, sőt!!! Jövőre a köztévé simán lenyomja mindkét kertévét.

eszigi 2011.12.06. 19:48:56

Főleg, hogy lesz foci EB is

Filhipposz 2011.12.06. 19:49:14

Végre eljön Fábry a bulvármocsokból. Reméljük legalább olyan jó lesz a műsor az m1-en is! Sok sikert!

rockjano 2011.12.06. 19:59:15

@eszigi: Lenyomja szart... A kerTV-kben sokkal több szakértelem van.

Persze szükség van jó közTV-re is de ott soha ne felejtsük el hogy a MI ADÓINKBÓL MEGY, könnyű úgy műsort csinálni hogy a nézettség nem elsődleges szempont.

A legutolsó ValóVilág vagy akármi is kilóméterekkel lenyomja a királyi TV-t egy X-Faktor meg végképp. És ez nem fog változni tetszik vagy nem ez van.

fran7 2011.12.06. 20:15:49

@rockjano: Kérlek ne bántódj meg, de a kereskedelmi tv és a szakértelem egy mondatban komoly retorikai bravúr. Az Összeesküvők a szakértelem ékes bizonyítéka. Vagy a Barátok közt forgatókönyve szintén süt a szakértelemtől. Vargas LLosa sírva kéri a receptet Kalamár úrtól. Amiben viszont igazad van, hogy jelenleg a két országos ker tv olyan könnyedén veri az m1-et, mintha én boxolnék valamelyik Klicskoval. De most épp az az idő van, amikor újra komoly szeletet hasíthat ki a tv-és tortából. S pénzük is van rá. Míg a kereskedelmi tv-ék folyamatosan veszítenek poziciójukból. Sokkal több pénzből sokkal unalmasabb műsorokat adva. Jegelve azokat a műsorokat, amikkel nézettséget lehetne csinálni.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.06. 20:21:07

@eszigi: MTV2-t nem gondolod ugye komolyan? Nuku eredeti tartalom. Maradj Talpon ismétlések, szombat esti főműsoridős műsor az aznap délutáni M1-es tvfilm ismétlése.

A gyerekcsatornát pedig húzzák-halaszzák. Okkal mert, ahogy Rákay szeretné ("nem külföldi szemetet akarnak adni"), az nagyon sok pénzbe kerül szemben az M1-el, ahol vannak külföldi tartalmak is.

Amorphis 2011.12.06. 20:58:00

Sztem meg a DTK és az M1 újabb műsorai (On the Spot, Kennedy, Tudorok, Maradj Talpon stb)kifejezetten jók, legalábbi önmagához képest. Messze a legnézhetőbb csatorna lett a közszolgálati. Igaz a kereskedelmik okádékainál nem nehezebb jobbnak lenni. Fábry meg kibaszott unalmas már!!

pimpike_ 2011.12.06. 21:08:35

Lehet, hogy csak urban legend, de állítólag Hofi így válaszolt, mikor Fábry meghívta a show-jába:
"Sanyikám, ne akarj már füröszteni amíg a szar úszik a vízen."

becsoccsent 2011.12.06. 21:16:35

nem nagyon latom eselyet, hogy barmilyen kozszolgalati musort nezzek. foleg ebben a negy evben. ahogy kereskedelmit sem, mellesleg. ahogy az utobbi 4 evben sem tettem.

ha van nezheto valami, akkor azert varom az otleteket.

eszigi 2011.12.06. 21:29:58

@rockjano: Nálam nem a nézettség az elsődleges szempont. És ha a jelen gazdasági helyzet folytatódik, akkor a hirdetőknél se ez lesz. A vásárlóerő mindennél nagyobb úr, viszont a tömegek egyre inkább elszegényednek. Szóval hiába nézik most még jóval többen a VV sokadik szériáját, ha a boltban mindössze csak olcsó kajára van pénzük. A jövőben szerintem éppen ezért alapos szemléletváltás lesz, a mennyiség helyett a minőségre csapnak le a hirdető cégek. Ők ugyanis eladni akarnak, és nem milliókat oktalanul kidobni az ablakon. Ennek jelei már most mutatkoznak. Egy csomó statisztika megjelent arról, mennyivel csökkent a két nagy kertévénél a reklámbevétel. Jelenleg csak azért fontos szempont hányan néznek meg egy műsort, mert másképpen nem tudják rendesen mérni kikhez jutnak el a televigyorgókban futó reklámok. Illetve tudnák, de a kertévék nem érdekeltek ebben. Ugyanis akkor kiderülne, a turpisság. Már így is kevesebb pénzből kell gazdálkodniuk, ez pedig rá fogja nyomni a bélyegét a műsorok színvonalára. Egyre olcsóbb és gagyibb tartalmakat lesznek kénytelenek vásárolni. Eközben a köztévékbe zsákszám dől a pénz az állam révén. Jövőre még többet kapnak. Ezért írtam, hogy a köztévék lemossák majd a két nagy kertévét. Csak idő kell hozzá. És türelem. És persze rengeteg lové.

rockjano 2011.12.06. 22:10:35

@eszigi: Zsák számra akkor ömlene Eszti a köztv.-re a pénz ha volna honnan de ahogy írtad az állam óriási szarban van (és még nagyobban lesz jövőre a teljesen inkompetens amatőr kormányunk miatt)
Semmire nem lessz itt állami pénz jó ha csődbe nem megy az egész ország.

Az hogy a népek egyre rosszabbul élnek és csökken a fogyasztás az tény.
De enni mindig kell és az sem mindegy hogy az olcsóbból mit és mennyit vesznek. A KertTv-k és úgy általában minden média bevétele csökken (én tudom ebben a szakmában dolgozom) egyébként arányosan a kertvké még a legkevésbé a rádiók és az újságok sokkal nagyobb szarban vannak.. A királyi TV bevétele is csökken csak azt sosem tudod meg mert nem mondják el mert állami titok.

Ez az egész nem a minőség igénye fele megy éppen ellenkezőleg a minél olcsóbb szórakoztatás fele. Megcsinálni ugyanazt a szar valóságshowt csak most fele annyiból. Én reklámgrafikus vagyok ma negyed annyiért csinálok sokkal jobb munkát mint néhány éve. Persze megcsinálom mert abból etetem magam és a gyerekeimet.

A szórakoztatás szegmentálódik, nagy igény volt van és lesz a nagyon könnyen fogyasztható szarra csak most sokkal olcsóbban kell előállítani, akinek meg igényes kell az is megtalálja magának de annak is nagyon olcsón kell megszületnie, és ha úgy kell akkor úgy is születik meg.

bbandi 2011.12.06. 22:24:38

Az on the spot nézettségével azért nem biztos, hogy hasonlítani kellene, az azért mégis csak ismétlés.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.06. 23:13:50

"Jövőre még többet kapnak. Ezért írtam, hogy a köztévék lemossák majd a két nagy kertévét. Csak idő kell hozzá. És türelem. És persze rengeteg lové. "

Igazad van, de pénz nincs egyenes arányosságban a sikerrel/nézettséggel (persze, a pénz is kell hozzá)

Hogy egy állami/önkormányzati példát mondjak: BKV

Hogy egy kereskedelmi példát mondjak : tv2 Várdy anno ki tudta járni a tulajnál, hogy a megszorítások ellenére több pénzből tudjanak gazdálkodni egy tv-s szezonban. Ettől függetlenül, majd minden műsoruk megbukott (és nem mindegyik a rossz licenc miatt)

A Látó 2011.12.06. 23:30:17

A Fábry illik a Fidesz - KDNP, fiatalok erkölcsi-nevelési-oktatási politika elméleteihez!

Pszt! 2011.12.07. 00:15:43

Még nem láttam egyszer sem, de egyre több embertől hallom, hogy ez a DTK Show nem is olyan rossz. Fábry viszont nem kell már a kutyának sem.

rastapapa 2011.12.07. 05:03:30

@fran7: Dolgoztam Fábry-val még a "sikerei" előtt, akkor is gyenge volt.

Doktor Kotász 2011.12.07. 05:06:54

A Fábryt kirakták az RTL-ből?

Doktor Kotász 2011.12.07. 05:16:53

A DTK hasonlít arra a modell-színésznőre, aki olaszba költözött, és a felesége volt annak a színásznek, aki a Kontrollban a metrovezetőt játszotta. A gyereke amikor látta a színésznő filmjét, azt hitte, hogy az anyja.

Meg a DTK az nem egy számítógépkereskedés?

De a legfontosabb, és ezt feltétlenül megakarom veletek osztani, hogy úriember nem fing a nulláslisztbe... és a végére egy kérdés, ami arról jutott eszembe, hogy nem is vagyok úriember, hogy minek van köztévé? Meg hogy az úriembert egybe kell írni vagy külön, és pontos j-vel vagy ly-nal?

Meg kirúgták a Fábryt takarékosságból, vagy csak lehányta az igazgatót az RTL hallowini partiján, amit felfoghattak volna üzemi balesetként is?

S.Attila · http://olvasoterem.com 2011.12.07. 07:43:41

Azon meglepődtem, hogy a DTk-t többen nézik, mint pl. az On The Spot-ot, ami szerintem egy nagyon jó műsor. Az ilyenekkel, mint az On The Spot, Maradj talpon, stb. az M1 sokkal nézhetőbb, mint a reteklub és társai. Én pl. azt is nézem. De tudom, hogy sokakat a VV hoz lázba. Ezért van a távirányító :)

Terézágyú 2011.12.07. 07:59:01

Ez a k*rva m1 már az időjárásjelentést is kispórolja a reggeli műsoraiból!
Pontosabban behívják élőben a meteóst, sőt tévéfal előtt beszél az időjárásról (biztos ez így olcsóbb mint a greenbox) - de éppen csak azt mondja el, hogy MOST milyen az idő!

Mondja a meteós: "most még esik, de napközben..." mire közbevág a két műsorvezető p*csa közül valamelyik, hogy "erről majd később, most következzen a vendégünk..." !

Hát azt hittem rosszul hallok! És ez minden reggel így van, tehát ez nem véletlen, ezt direkt így csinálják!

Mellékesen jegyzem meg, hogy nem értem miért kell a reggeli műsorba is két műsorvezető, ahogy pl. a híradóba is...!!! Egy ember nem tudná felolvasni azt a szöveget, amelyet egyébként szóról szóra magából a tudósításból írnak ki????

Terézágyú 2011.12.07. 08:00:11

@saking:
"az M1 sokkal nézhetőbb, mint a reteklub és társai. Én pl. azt is nézem. De tudom, hogy sokakat a VV hoz lázba."

Peeeeersze, ha valakinek nem tetszik a köztévé, akkor bisztossssan vv-t néz...

S.Attila · http://olvasoterem.com 2011.12.07. 08:03:14

@Terézágyú: Nem ezt mondtam, és igazad van, mást is lehet nézni, én csak azt akartam ezzel kifejezni, hogy szerintem (!) a köztévé műsorai nézhetőbbek, mint a kertévéké... De ízléseken nem vitatkozunk :)

waterphone 2011.12.07. 09:59:57

A Gasztroangyal szerethető műsor. A többi új köztévés műsor nem győzött meg egyelőre.

L'art pour L'art társulattal kapcsolatban is havi rendszerességű műsorról volt szó, de az első októberi adást nem követte több. Fura.

csoko20 2011.12.07. 10:32:05

@Terézágyú: "...nem értem miért kell a reggeli műsorba is két műsorvezető, ahogy pl. a híradóba is...!!!"

Biztosan valamilyen unortodox költséghatékonysági izé miatt. Mint ahogy csökken az államadósság, ha hiteleket veszünk fel.

2011.12.07. 11:14:07

@Terézágyú: Ez az időjárás jelentés dolog engem is nagyon bosszant!!! Régen legalább reggel tudtam, hogy hol látok időjárás jelentést mielőtt indulnék. Most már ezt is cseszhetem. Egyszer belenéztem, aztán láttam ahogy a műsorvezető libák beleokoskodnak, azóta nem nézem.

GGG77 2011.12.07. 11:18:44

Engem mérhetetlenül zavar, ha egy Fábry kaliberű talpnyaló közpénzből él.

kerikak 2011.12.07. 11:23:52

tegnap este véletlenül DTK-ra kapcsoltam, nem sokat láttam belőle, mert nagyon unalmas volt, tableten néztek vicces mikulás videókat, most nem azért de ilyen műsort egy óvodás is meg tud csinálni

newnt55 2011.12.07. 12:28:40

D. Tóth Krisztina nem való a televízió képernyőjére.

belga6 2011.12.07. 13:10:41

Látva a tegnapi adást, nem ártana eltüntetni a képernyőről. D. Tóth Krisztával semmi bajom, csak nem való neki ez a műsor. Hiába, ha valaki tud olvasni (híreket a kamerába), még nem jelenti azt, hogy műsort is tud vezetni, méghozzá jól. Az a két faszi meg ki volt, akik néha beleugattam a beszélgetésekbe? Van enne a műsornak egyáltalán szerkesztője? Nagyon kínos az egész produkció.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.12.07. 15:12:59

Saját karácsonyi klipet mindenestre kapott Krisztike: www.youtu.be/Uf2aDaDVlvQ

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.12.07. 16:13:53

"L'art pour L'art társulattal kapcsolatban is havi rendszerességű műsorról volt szó, de az első októberi adást nem követte több. Fura."

Pedig volt október végén is:
videotar.mtv.hu/Videok/2011/10/28/21/L_art_pour_l_art_Tarsulat_Banan_pumpa_kurbli_2011_.aspx

A harmadik adás pedig most pénteken lesz.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.07. 16:18:11

@Terézágyú: A reggeli műsorokban általában két műsorvezető szokott lenni (pld anno a Reggeli vagy Mokka).
Bár egyiket sem követem|követtem sokáig

Terézágyú 2011.12.07. 16:33:16

@kis_kiraly:
De pl. a köztévé korábbi reggeli műsorában, amely nem ilyen bulváros volt, mégis egyetlen műsorvezető volt és működött...

Most meg ugye válságban, spórolni kéne...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.07. 16:42:23

@waterphone: @desmondwallace: Ja, ja ilyen havi műsor (Bagi-Nacsával meg Rádiókabarés jelenetekkel felváltva)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.07. 16:55:10

@Terézágyú: köztévé és a spórolás. Ez a két szót se gyakran látni egy mondatban :)

Én inkább azt sajnálom, hogy Süvegest "száműzték" a Dunára. Kutya se nézi azt a csatornát.

Emlékszem, mikor a Ma reggelben Alinda próbálta promózni a műsorát és az új Duna2 csatornát. A műsorvezetőcsaj úgy búcsúzott, hogy akkor ezt az új műsort lehet a Duna Autonómián. Alinda próbált helyesbíteni, de még a műsorvezető csajnak állt feljebb, hogy lehet, hogy a régi nézők így szokták meg.
A csaj azon a héten volt először és utoljára a Ma reggel műsorvezetője (a társával együtt).

Hogy ne legyek off: Az szerintem sokat számít, hogy rohamtempóban egyszerre 3 adást vesznek fel, tehát, ha lényeges kreatív változtatás van a műsorban az csak 3 adásonként van. Úgy tudom hogy a Fábrynál egy alkalommal csak 1 adás van (de ebben lehet hogy tévedek).

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.07. 16:58:02

@kis_kiraly: új műsort lehet a Duna Autonómián....nézni

dr. v.b.1990 2011.12.07. 19:52:12

Akik nagyon tapsikolnak ,hogy az MTV műsorainak akkor az gondoljon bele pl. a Baka-ügybe ,hogy a többieket meg sem említsem.

fran7 2011.12.07. 21:15:03

@v.b.1990: Milyen remek is a magyar igazságszolgáltatás? Ennél rosszabbat csinálni nagy művészet lesz. Akkor azért ezt se hallgassuk el.

dr. v.b.1990 2011.12.08. 00:40:49

jav. rosszul írtam az előző kommentenben -szóval a Lomniczi-ügyről van szó
süti beállítások módosítása