Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klub esete a láthatatlan táncosnővel

2011. november 03. 10:30 sixx 334 komment

Az X-Faktor harmadik döntőjének élő közvetítése alatt egy jó szemű olvasónk olyat látott, amilyet utoljára mi is csak a Star Trekben: egy ember a semmiből materializálódott a légtérben, majd testet öltve vonaglott egy jót. Muri Enikő éppen Pink You and Your Hand című slágerével birkózott (jól), amikor egy perc 14 másodperc elteltével a színpad jobb oldalán, az énekesnő mögött megjelent egy szőkenő, talpig bőrben, és heves fejrázással táncolni kezdett.

Ez így magában még nem esemény, a tudomány többmillió olyan feljegyzett esetet ismer, amikor egy bőrgatyás szőkenő spontán táncba kezd egy színpadon, hát még ha meg is fizetik érte, de az már korántsem normális, hogy a táncosnő nem a színpadra felbattyogva kezdett csípőkörzésbe, hanem egyszer csak megjelent. Csak úgy. 1 perc 13 másodpercnél még nem volt ott, aztán meg igen. 

Ha léptetjük a videót, világosan látszik, hogy a háttértáncosoknak se híre, se hamva egészen az ominózus 74. másodpercig, amikor is már mozgás közben tűnnek fel a képernyőn. A Muri Enikő körül látható fénykört tessen nézni a 70. másodperctől, a fejgép végig a csajon van, sehol a szőkenő, aztán ott terem, a lába meg kis híján belelóg a megvilágított területbe. A csudálatos eseményre nem tudunk egyértelmű magyarázatot adni, így a kommentelők segítségét kérjük. Mi történhetett vajon?

  1. A Star Trekből ismert anyagsugárzó készülék vagy mi a jóisten segítségével felsugározta a színpadra Scotty, a skót hajómérnök.
  2. A padlásról leeresztették egy kötélen.
  3. A pincéből kilőtték egy katapulttal.
  4. Muri Enikő spontán osztódott. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:05:52

@bucbuc: Hát - nyilván nem biztos hogy igazam van - de amit a személyiségfejlődésről és a gondolkodásmód kialakulásáról és annak a teljesítményre gyakorolt hatásáról tudok, és tapasztaltam, annak fényében bizony még sok időt kell várnunk a nyugati életszínvonalra. Egy biztos: ők meg tudják csinálni, mi nem. Hol a különbség, ha nem a fejekben?

kutyacica 2011.11.03. 17:06:41

az a jo, hogy siman nyomjak az explicit szovegeket az angol nyelvu dalokban (jo ebben az esetben nem tul eros, de eredetiben nem menne le igy fomusoridoben). radio ugyanez, volt az 1xi ice-t eset, de azon kivul semmi.

bucbuc 2011.11.03. 17:08:10

@Az én véleményem: :D
Ne haragudj de nem kezdem el taglalni hol lehet még a különbség.
A fejekben lévő különbség okozat, nem az ok. De meg lehet úgy is közelíteni mindent ahogy te, csak tévút.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:08:58

@bucbuc: Szerintem nem az iq-tól függ az, hogy valaki el akar-e hinni egy mesét vagy pedig arra kíváncsi, hogy igaz-e.

klippan 2011.11.03. 17:10:35

A hang is nagyon furcsa volt a műsor során végig. Az effektek hangja sokszor elnyomta az énekesét.
Egyébként Tarány Tamásról írja az Origó, hogy a múlt heti adás miatt elment a hangja, és ezzel kapcsolatban jegyzi meg az énekes, hogy "kedden aztán nem tudtam felénekelni a dalt a stúdióban".

véleményM 2011.11.03. 17:12:18

Csak tények, amit látunk.
Enikő és a színpadkép takarásnak nevezett elemei között a távolság a testmagasság alapján való becslés szerint 6-8 méter. (1. ill 2. kép)
Ha a pink pálcikaemberről elhisszük, hogy szőke táncosnő, a vágás előtti pillanatban még ebben a takarásban tartózkodik. (3. ill. 4. kép)
A vágás utáni frémen a mikrofon állvány körüli kb 2 méter sugarú kör szélén táncol egy mozgáselem intenzív folyamatában. (5. ill. 6. kép)
Így tehát ennek a fantasztikus tehetségnek kb. 6 métert kellett megtenni, beleállni a mozdulatba kb. 0,2 sec alatt.
Ez 3,3 másodperc 100 méteren.
Olimpián a helye!!!

www.kephost.com/download.php?file=fcr5ytw68ibqwczffjqa.jpg

musi 2011.11.03. 17:12:39

ez mi-a-szar?? ilyen fos megy a TV-ben? ezt a szart nézitek? sajnállak titeket. tényleg.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:12:51

@bucbuc: Igazad van, a fejekben lévő különbség okozat, az oka a múlt, a történelem, a neveltetés, a kultúra, a körülmények stb. Azonban oka is annak, hogyan hozzááll a magyarság a munkához. Én azt látom, hogy mindenki nagyon sokat dolgozik, mégsem haladunk. Akkor valamit nem jól csinálunk, és ezt fejben lehet rendbe tenni, nem? Ehhez pedig idő kell.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:14:03

@musi: Te ilyen f*s blogot olvasol? Sajnállak. Tényleg. :-)

Sajo 2011.11.03. 17:16:05

@fehérzorro: Mint ahogy Murphy be is tette a lábát, hiszen erről szól a vita... nem olyan komplikált egy ilyen bejátszásráinditása, ha a zene végig innen jön,csak át kell keverni a képet - sőt ettől még az ének hang lehet élő is, (mondjuk úgy egy kicsivel nehezebb de hát amúgy is félplayback tehát rántani nem fog, ha csaj ügyes akkor meg nincs semmi baj )-de az ördög ott bujkál abban a 0,7mp-ben ... ha egy kicsivel előbb keveri akkor a táncos lány még valszeg jön egy lépést és ez a vita nincs is ...

Fx 2011.11.03. 17:17:39

@Sajo: Nem értek egyet. Az énekes csajszi szemszögéből az egyik kameraállás kb. 10 óránál van (és balra mozog a kamera), a másik 2 óránál. Ez kb 120 fok. Ráadásul viszonylag távol van tőle a táncos. Egy romakerékkel [nem engedte elküldeni eredeti néven a blog :) a bejegyzést] vagy szimpla berohanással is van 2-3 másodperce hogy 3-4 m-nyire megálljon tőle, ami bőven elég lehet.

Amúgy a rávetítésre szavaztam volna, ha nem látnám berohanni az 1:16-1:17-nél a következőt. Illetve korábbi változatokban is voltak begyakorolt kameraállásos trükkök, de ez izgalmasabb...

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:18:11

@véleményM: A pink pálcika ember fény, nem táncosnő, ezt én is benéztem. Nézd meg a méretét, majdnem akkora, mint Enikő, pedig hátul van. Egyébként a távolságokat elég nehéz megbecsülni a TV-ből.

aha, persze 2011.11.03. 17:22:27

@Ica a fekete cica: Görgess a lap tetejére, és az "Írjon nekünk!" rész alatt ott látod a Hirdetés szó után, egy Flash fájlt :)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:24:15

Érdekes, a táncosnők megjelenése előtt mindig belevilágít az ellenfény a kamerába. Ez persze előkészíthet egy vágást, de egy sutyiban való befutást is.

833 2011.11.03. 17:24:19

Nemtom srácok, hogy hogy lett ott, de nem mindegy... Simán szar...

Sajo 2011.11.03. 17:30:52

@Fx: szerintem ezt a távolságot cca 7m 1mp alatt nem lehet megtenni, a vágás előtti ( enyhén variós totál- szvsz nem véletlen a varió, csak elkésett egy kicsit :-))) ) képen meg kellett volna jelenni (tedd össze a két kamera látószögét és meglátod a metszés ponton ) a .. gánykerekező csajnak... a vetités eleve kizárható, hátul az egy lámpa és nem egy gubbasztó alak,amivel nem lehet megküzdeni, hogy az intelligensek csóvája éppen hol tart ( máshol), de ezt egy dinamikus vágás mind át mossa, amíg nem jön egy kukacoskodó és dől a ház :-)))

nekem sem engedte :-)))

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:31:01

@dpfancsali: Nem egy ismerősömet kaptam már rajta ezen:"A TV-ből csak igénytelenség árad."

Két perccel később: "Én mindig pontosan kifizetem a TV számlámat, nehogy kikapcsolják."

Hehe

toto92 2011.11.03. 17:39:12

Izé, ez a csaj ott van bármilyen legjobbak közt? Ennek az egyetlen értékelhető zenei teljesítménye max. az lehet, hogy fuvolán hogyan játszik, mert hogy énekelni nem tud (legalábbis ezt tuti nem), az ziher.

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.11.03. 17:41:52

Urak, konzerv alapra megy az egész, frame-pontosan előre leprogramozva a videofal, az intelligens lámpák, minden, de ugyanígy szinkronban ott vannak a felvételek is a próbákról. Ahhoz, hogy profi hatású, "klipszerű", dinamikus legyen az adás, be-bevágnak konzerveket is, attól még élő lesz a műsor. A nagytotáloknál sem jó pl. ha belógnak a gémek, de a sok mozgó kamera egymást is zavarná. A közeliket élőben nyomják, a távolabbi felvételek meg nyugodtan mehetnek konzervből. (Még az se érdekes, hogy pont ugyanazok üljenek a nézőtéren, ha megfigyelitek, be szoktak rakni egy-két feltűnő, pl. UV-rózsaszín öltözetű csajt a tömegbe, automatikusan rájuk figyel a tv-néző a félig sötét nézőtéren.)

Esetünkben kicsit elcseszte a lány a koreográfiát (előbb vagy később, vagy nem oda érkezett, ahová kellett volna), ennyi.

Ica a fekete cica 2011.11.03. 17:42:42

@aha, persze: Ott nekem nincs semmi, biztos elromlott a gépem.

aha, persze 2011.11.03. 17:46:09

@Ica a fekete cica: Nekem le van tiltva a flash, de most engedélyeztem, és bizony, ott egy fauduplavé hirdetés.
Hívd ki az elromlottszámítógép-visszajavító szakembert :)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:48:39

@dpfancsali: Ne vedd magadra, csak eszembe jutottak az emlékeim arról, amit írtál. :-).

Ica a fekete cica 2011.11.03. 17:50:24

@aha, persze: Ok, már rákerestem a neten a "böngészőbe reklám visszahelyező szolgáltatás" kifejezére, ha 10e/óra díj alatt kijön egy szakember akkor már hívom is.

@dark future: Ezt próbáljuk már sokadjára leirni, de a Szent Élőműsor Egyház híveinek ez istenkáromlás.

bruu 2011.11.03. 17:58:04

@frontember876: "Ezzel kockáztatna szerinted adásonként 40-70 millió forint bevételt csak SMS-ből, és ennek tízszeresét reklámszerződésekből?"
ez kizárt az ilyen betelefonyálos vackoknál a befolyt összeg fele a szolgáltatóé
Akkor min 200 000-350 000 szavazat kellene annyian meg tuti nem jön össze.
A betelefonyálgatás bevétele töredéke a reklámnak.

aha, persze 2011.11.03. 18:04:05

@Ica a fekete cica: Aztán csak óvatosan, nehogy megérezzék, hogy félsz tőlük!

thEListener 2011.11.03. 18:09:49

@bucbuc:

bár ez már nem tartozik ide de: ha nem tudsz különbséget tenni a csatorna kasszájába és egy jótékony célokat támogató alapítványnak jutott összeg között, csak gratulálni tudok. nem mellesleg az általad emlegett "200 milliós" szervezet nem csak 3 hónappal korábban korábban alakult, de még ma is aktívan tevékenykedik. (egy, az ország déli részén élő csóró ismerősöm is kapott tőlük csirkét, kacsát és egy rakat vetőmagot) persze soha nem fogjuk megtudni, hogy tényleg az alapítványé lett e a teljes befolyt összeg (valószinűleg nem), de ha a nagy része eljutott hozzájuk, illetve rajtuk keresztül a szegényekhez, akkor megérte az sms küldés.
nem úgy mint jelen esetben, ahol mint kiderült, egy mondva csinált ürügyre hivatkozva szavaztatják a könnyen befolyásolható embereket, ráadásul a több tíz millió ft ellenében csak részben élő(?) műsort hazudnak az arcukba. szerintem ez sokkal aljasabb manőver, mint az előbbi feltételezés.

ahoj 2011.11.03. 18:18:57

Valóban egy ügyes kamera és fény effekt csapat ,valamint a táncosok együttműködésének köszönhető ez a kis trükk!:)
Engem jobban zavart a füstgépek szuszogása :D
Ez azt is mutatja,hogy a hangerőt hiába tekerik fel,de a mikrofon közel van a szimpad széléhez!
Tehát,nem túl nagy területen ugrabugrálhatnak!:)

Megnéztem volna ,hogy Enikő meddig támasztja a mikrofon álványt ugyanazt a hangmagasságot, hosszan tartva,hogy párszor nekikezdjenek a táncosok mert épp mások kameraállás kell!:D
Azért ne nézzük amatőröknek ezt a csapatot:)

Üdv all!

Sajo 2011.11.03. 18:26:22

@dark future: Végre valaki aki tudja is miről beszél, csak azután el ne veszitsetek valami melót :-)))))

blindeye 2011.11.03. 18:27:02

@ahoj: Nyilván profik készítik, de... Nem érzitek úgy, hogy élő adáshoz képest gyanúsan flottul megy minden hétről hétre. Sehol egy apró baki, minden énekes minden angol szót, mondatot hiba nélkül - az más kérdés, hogy milyen tájszólással - ki tud mondani, a nyelv véletlenül sem botlik meg, stb., stb.

bruu 2011.11.03. 18:30:24

@Mimira: "ismerősöm is volt...és mondta, hogy egyedül a sztár(?)vendég mókáját veszik fel előbb és utána teljesen élő a show. nincs ismétlés, újrafelvétel, semmi."
A próbá(ko)n veszik fel nem utólag ismétlik.
Élő képbe belevágni egy felvételt technikailag lehetséges, de IMHO babrás és nem hiszem, hogy ennyire igényesek lennének a ratyinál

bucbuc 2011.11.03. 18:55:49

@AYGOOO: A megoldást magad is leírtad: "nem úgy mint jelen esetben, ahol mint kiderült, egy mondva csinált ürügyre hivatkozva szavaztatják a könnyen befolyásolható embereket "

ezen gondolkozzál még egy darabig.

ps: örülök a csirkéiteknek...

bucbuc 2011.11.03. 18:57:53

@bruu: Azt áruld már el, honnan tudod, hogy valós idő (tőlem lehet az is)?

Észrevennéd, ha mondjuk 2-3-5-8 percet csúszna?

l0lcopter 2011.11.03. 19:00:16

WTF!!!!!!! hát ezt enyhén megvágták,
ipari ciki :D

✭ STAR ✭ · http://starvagyok.blog.hu 2011.11.03. 19:10:27

1:19-nél látszik, hogy hogy ugrik be oldalról a 3. táncos. Egy ugrás, és azzal a lendülettel már táncol is. Pont így ugrott be az első kettő is, az alatt az 1-2 mp alatt, amíg nem vette őket a kamera.

bruu 2011.11.03. 19:20:21

@bucbuc: nyilván nem tudom, csak feltételezem
Lehetséges csúsztatás ahogy ezt sajo is irta, ha vki berohan pucéran akkor azt ki lehessen hagyni, bár nem hiszem az inkább a nézettséget növeli, ha még annamari kis büntit ki is szab.
Azt meg csak úgy tudod meg ha van a helyszinen is és otthon a tévénél is egy néző, és kommunikálnak. Focinál használtak ilyet vmi világversenyen aztán azóta sem.
Ezt a macerát, hogy egy élő adásra rávágjak egy felvételt csak kivételes esetben csiálnám pl egyik táncos lebetegszik, de akkro a helyi nézők már szóltak volna, hogy a tvben 4 votl élőben meg csak 3.

bruu 2011.11.03. 19:25:16

technikai problémák mikor inditsam a bejátszót mire szinkronizáljak, hogy együtt menjen a két anyag, ok a zeneialap az állandó. Az operatőrök kottából dolgoznak ott a kamerán mikor mit milyen plánban adnak. A vágónál is van kotta, de a reakció ideje változhat elég ha 1-2/25 mpvel később vág máris egy két kocka csúszás. Ezt utomunkában is babrás megcsinálni pedig ott többször indulhatsz és ha nem jó akkor trimmelhetsz előre hátra.

thEListener 2011.11.03. 19:31:39

@bucbuc: egy csórókat segítő alapítvány támogatásáról szóló felhívás nekem nem tűnik mondvacsinált indoknak. (ha már ilyen ügyesen kiforgattad amit írtam)
de láthatóan szentül meggyőzted magad arról, hogy minden sms szavazás/gyűjtés átverés (+amúgy is csak nagyon közvetve tartozik a témához), tehát nincs miről vitázni.

jóccakát

ahoj 2011.11.03. 19:42:44

@blindeye:
Hozzáteszem,hogy egy-egy ilyen műsort,már reggelóta próbálnak az előadók,plusz az előtte való egy hét.Ha ezalatt, nem tanulja meg valaki a szöveget,az ne is énekeljen itt!:) Lázsd előző széria tenyérre írt puskázók:D Jah és az még nemis élő volt!:D

kéne 1 nick 2011.11.03. 19:51:46

@bucbuc:
Egybeírod viszont tényleg egy szó.
Majd egyszer lapozd fel a szótárban a helyesírás szót.
(Húb+, azt hiszem, ebben az egy mondatban több számodra ismeretlen szó is van, szóval először kérdezd meg valakitől, mi az a szótár.)

Bob Button 2011.11.03. 19:55:06

Én imádom az összeesküvés elméleteket, de szerintem elképzelhető, hogy az egyik kameraállásban még nem látszik a szőke rángatózó hölgy, a másikban pedig igen:

A vágás után mindenki azt feltételezi, hogy az énekes nő mögött "jelent meg" a táncos.

Nézzétek meg jobban.

M.E. bal kézzel fogja a mikrofonállványt és közben jobbra-balra tekereg. A vágás előtt éppen saját magának jobbra fordul ki. A 90 fokos kameraváltás után látszik, hogy a táncos tőle balra-hátra vonaglik. Tehát jöhetett befelé nekünk jobbról az ellenfényre (szemből világító reflektor) közelítés közben (1:11-1:12).

seppuku59 2011.11.03. 20:03:19

Hajrá kislány csini vagy!!

blindeye 2011.11.03. 20:13:48

@ahoj: Mindannyian láthattunk már világhírű előadót a saját, több százszor, ezerszer az anyanyelvén előadott számába belebakizni, vagy híres színészeket a századik előadás után bakizni. De itt még véletlenül sincs ilyen, holott valószínűleg nem is mindenki tudja, hogy pontosan miről énekel. Persze az is lehet, hogy valóban csupa nyelvzsenivel van dolgunk...

ahoj 2011.11.03. 20:18:14

@blindeye:
Az is benne van a pakliban:D
Én énekelnék mindenki előtt japánul de félek nem értenétek:D
Ezért inkább nemlépek fel:P

dvidd (törölt) 2011.11.03. 20:36:51

@blindeye: hogy a fenébe ne lenne baki! Rendre elkamuzzák az angol dalok szövegeit, nem egy előadónál látni lehetett már.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.11.03. 20:40:45

Én azt mondtam volna, hogy összevágott felvétel(ek). De megnéztem a képeket, elolvastam - szinte - az összes kommentet, és elhiszem, hogy nem az, beszaladt a táncos.

De továbbra sem hiszem, hogy élőben megy az x-faktor.

1. Amikor Nagy Feró azt mondta mentoráltjának, hogy beállítjuk úgy hogy hamis legyen. (Valaki írta korábban kommentben.)

2. Ördög Nóra még ott áll a párbajozókkal, beszél, majd azt mondja, kezdődjék, és hopp, 1 mp alatt el is tűnt a színpadról, az üres, és már jön is be a párbajozó és énekel. Semmi rendezkedés, készülődés. Élő, mi? (Emiatt már szólt nekik valaki, mert az utolsó adásnál másképp volt, azt mondta, reklám, és a párbajozók felkészülnek a párbajdalra.

3. Szombat esti X-Faktorban Ördög Nóri rákérdez Kocsis Tibornál (aki közjegyző a - szombati! - lottósorsolásokon): A holnapi lottószámokat nem mondod meg? Elszólás? Vagy csak Ördög Nórinak fingja nincs mikor van a lottósorsolás...

különvélemény 2011.11.03. 20:50:18

@bonifac:
"1. Amikor Nagy Feró azt mondta mentoráltjának, hogy beállítjuk úgy hogy hamis legyen. (Valaki írta korábban kommentben.)"

Ja, ezt már kitárgyaltuk, én az énektanárra gyanakodtam, de valószínűbb, (ahogy "ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen" bekommentelte), ha a technika rendelkezésére áll a retekklubbnak, hogy élőben is manipulálni tudják a hangokat.

blindeye 2011.11.03. 21:09:53

@bonifac: "Vagy csak Ördög Nórinak fingja nincs mikor van a lottósorsolás..."

Lehet, hogy az meg valójában vasárnap van, csak nekünk már szombaton mutatják? :)

Shuvoh Pedersoli 2011.11.03. 21:21:00

sprrw rajzából és véleményM képkockáiból tisztán levezethető, hogyan történt a váltás, miért tévesztett meg. 1:13 előtt a bal felét látjuk a színpadnak és a bal reflektort, utána a jobb felét és a jobb reflektort.

ügyes trükk, pont a megfelelő jelentnél vetették be, és talán belső ember hívta fel a figyelmünket is. ;)

Enikő viszont akármilyen szép, állatira hamisan énekel.

Hó apó 2011.11.03. 21:25:11

A következő baki az lesz, hogy egy már két hete kiesett énekes lép fel a következő részben....

Robis 2011.11.03. 21:25:14

Ezek a műsorok sok-sok leállással mennek, ének közben is. Ne legyetek naivak. Ez nem az énekről szól, meg a sok lúzerről, hanem a nézettségről, és pont.

Hó apó 2011.11.03. 21:26:23

>>>Enikő viszont akármilyen szép, állatira hamisan énekel.

Cserében remek a kézimunkája és a szájtechnikája...

Sir Integra 2011.11.03. 21:27:26

Akik próbálják megmagyarázni, másodpercek megadásával, hogy hol mi történik, azok komolyan veszik magukat vagy csak trollok?

Ne basszátok fel az agyam.

Hó apó 2011.11.03. 21:38:36

>>>1:19-nél látszik, hogy hogy ugrik be oldalról
>>>a 3. táncos. Egy ugrás, és azzal a
>>>lendülettel már táncol is.

Csak jelezném, 1:19-nél nem ugrik be senki.

Látom, te UFO-hívő vagy, mert dokumentált tényként kezeled a megvalósult tér-idő ugrást.

különvélemény 2011.11.03. 21:50:10

Csak, hogy gyártsuk a kommenteket:

A fizikailag (és matematikailag) nem zárható ki, hogy a táncos összes részecskéje egyszerre végzett spontán kvantumteleportációt a színpadra.
Akármilyen kicsi ennek a valószínűsége.
:P

Hó apó 2011.11.03. 21:57:32

@különvélemény:

Az RTL kezében komolyabb fejlesztések vannak, mint a NASA-nak. Lásd hypertérugrás és teleportálás.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2011.11.03. 22:01:06

Én a műsorban ezt a jelenetet máshogy láttam. A videó kamu, össze van vágva :)

sagara86 2011.11.03. 22:12:20

igenis beugrik egy csaj 1:19nél. És hihetetlen, de látszólag tényleg lehet vízszintesen ugrani, és közben táncolni is. Az elején még én is biztos voltam hogy összevágták, de vagy husszori megnézése után az ominózus jeleneteknek látszik hogy ez egy felvétel.

Ami viszont feltűnt ennyi ismétlés után az az, hogy milyen iszonyat pontosak az operatőrök és mennyire át van gondolva egy felvétel. Pl a táncos csajok feltűnően akkor rohannak be a szinpadra amikor kameranézetet váltunk.

Meg még egy érdekesség: 0:56kor elkezdünk Feróra zoomolni, 0:58 kor meg elkezd szerepelni a kamerának. Lehet azt mondani hogy ez is véletlen de szerintem egy szám alatt egyszer ha van ilyen megnyilvánulása egy mentornak, és hogy ezt így másodpercre pontosan elkapják...talán tényleg pár percet késleltetve van az adás, és addig össze tudják rakni hogy melyik másodpercben melyik kamera felvételét használják

fátum 2011.11.03. 22:26:28

@véleményM: A kamera 1:11-nél kezd zoomolni, vagyis kb. 2 másodperce volt arra a 6 méterre, ami bőven elég. Ügyes kamerakezeléssel és a táncosok mozgásával szinkronban végzett váltásokkal simán meg lehet csinálni élőben. Persze ügyes technikusok, operatőrök kellenek hozzá.

különvélemény 2011.11.03. 22:27:32

@sagara86: "Ami viszont feltűnt ennyi ismétlés után az az, hogy milyen iszonyat pontosak az operatőrök és mennyire át van gondolva egy felvétel."

Nem operatőrök, hanem operatőr.
A kamera mögött kameramanok vannak, és egy ilyen műsornál szerintem a rendező utasítja őket és ő is "vág".

fátum 2011.11.03. 22:30:50

Több felvételből összevágni úgy, hogy folyamatosnak tűnjön az egész, az meg nem nehéz, hanem gyakorlatilag lehetetlen.

Hó apó 2011.11.03. 22:35:37

@sagara86:

Biztos, hogy ugyanazt a videót nézzük?
Mert 1:19-nél 1:22-ig Kuri Enikő vonaglik,
deréktől felfelé, táncos a környékén nincs.

Üvölt az egészből a vágott felvétel, ebben
az esetben simán BTK-s az egész szavaztatás,
mert minősített csalás az egész SMS küldetés.

Hó apó 2011.11.03. 22:37:16

@fátum:

...érdekes módon a Való Világnál évek óta sikerül....

fátum 2011.11.03. 22:44:05

@Hó apó: Ja, ha a felvételen történő esemény abból áll, hogy órákon keresztül döglenek az ágyon, úgy nem nehéz. :-)

fátum 2011.11.03. 22:47:33

@Hó apó: Vannak táncosok, csak nem a csaj mögött vannak, hanem kicsit odébb. Abból a szögböl és képkivágásból nem látszanak, ez elég egyértelmű a felvételből.

Tita nick 2011.11.03. 22:48:05

Én itt szerényen csak egy linket tennék ide, ami megmagyarázza remélhetőleg, miért is kuka a magyar X Fucktor.

tehát:

www.youtube.com/watch?v=xkDBt75mv7k&feature=share

Hó apó 2011.11.03. 22:53:37

@fátum:

A ValóVilágnál kint borult volt az idő és hideg szeles volt, közben meg a bentiek vidáman napoztak a medence szélén.
Életszerű, hogy élő adás.....

Hó apó 2011.11.03. 22:55:51

@fátum:

Ahaaaa..... értem, hogy a táncosok 1:19-nél
ott vannak, csak nem láthatóak.
Tudod, nekem is van 100 millióm a számlámon,
csak ebből a szögből nem láthatod.....

Ratyi Matyi · http://ezerrel.blog.hu/ 2011.11.03. 23:01:37

A viccet félretéve... közönségbeszámoló esetleg? Amúgy mindenkivel titoktartási szerződést kötnek?

sagara86 2011.11.03. 23:07:30

@Hó apó: 1:19 és 1:20 között a villanás után zuhan be a csaj a jobb szélre.
Amikor a való világban másodperecenként más gatyában vannak a szereplők, na az kamu, de ez csak egy jó felvétel. Bár nem tudom miért szivatná magát az rtl azzal hogy tudatosan úgy váltogatja a kamerákat hogy úgy nézzen ki mintha felvételről menne az egész

bucbuc 2011.11.03. 23:17:17

@AYGOOO: Ez csak egy egészséges kétkedés, amire ebben a világban igencsak szükséged lehet.
Mondjuk arra is, hogy szarjál mindenre és mesékben higgyél. Ez is egyfajta védekezés. Egészségedre.

bucbuc 2011.11.03. 23:18:52

@kéne 1 nick: Égesd még magad egy kicsit, ne hagyd abba. :)

bucbuc 2011.11.03. 23:25:05

@fátum: Ezt gondolom, mint hozzáértő mondod és nem úgy, hogy most a fotelból gyorsan elképzelem: "ezt meg lehet-e csinálni... hmm, nem ez lehetetlen." :)

PiggyBlanka 2011.11.03. 23:59:15

Én folyamatosan már adás közben véleményeztem szimplán a szájmozgások alapján, hogy pléh bekk az egész.
Úgyhogy most egyáltalán nem vagyok meglepve.

nikon 2011.11.04. 00:19:03

Táncost én nem láttam.
Inkább valami lompos külvárosi krampuszokat, akik turbulens végtagdobálással épp a művésznő mögött terveznek kimúlni.

nikon 2011.11.04. 00:24:53

@Tita nick:
hubazz, most néztem meg a jutub videót. Körösztös Ildi oszt továbbmenne-e ottan?

MarkKau 2011.11.04. 00:58:49

@bonifac: a mostani adásról nem tudok nyilatkozni, de tavaly két élő adásban is ott voltam (mindkétszer úgy kaptam a jegyet), és afelől biztosíthatlak, hogy a párbajra tényleg annyi idő alatt készülnek fel. amikor kimondják a két párbajozó nevét, azt is bejelentik, hogy ki fog először énekelni. ekkor bevágják az énekes kisfilmjét (kb 10 mp), ezalatt a stúdióból érkező hangot természetesen kikapcsolják, hogy ne hallatszódjon a sok ordibálás (Mindenki a helyére stb). mindenki elhagyja a színpadot, a versenyző oldalról berohan a szétnyíló kijelző mögé, és amint véget ért a 10 mpes kisfilm, már megy is ki énekelni. nincs benne semmi varázslat.

nem állítom, hogy az X-Faktor a becsületesség mintaképe, és nincs semmi variálás a színfalak mögött, de amit a tvben látunk az adás élő része alatt, abban nem hiszem, hogy bármi trükközést látnánk. tavaly az idősebbik Vastag egyik fellépése alatt hirtelen megjelent a színpadon vagy tíz táncos a semmiből, élőben is meglepődtem rajta, olyan hirtelen bukkantak elő. és ha mindent annyira tökéletesen összevágnak, hogy lehet az, hogy Nikolas többször is belebakizott a szám szövegébe? ahogy valaki írta, egyetlen tévesztés nincs, mindenki tökéletesen énekli el a szöveget... ajánlom, hallgassa meg tőle a Maradj velem illetve az Akad, amit nem gyógyít meg az idő sem c. dalokat tavalyról, az egyiknél még a zsűri is belekötött abba, hogy nem tudta rendesen a szöveget. azt valamiért elfelejtették volna kivágni? vagy mi történt? azért ne keressünk már a kákán is...

Megdobbent 2011.11.04. 01:05:01

Igy aztan hiaba viszik a jonepet az elo sora.

@MarkKau: tudlak am irigyelni egy-egy ilyen rtlkulbos felvetelen ucsorgesert, biztos nagyon megerte, hogy masodszor is visszamentel :>>>

Megdobbent 2011.11.04. 01:07:47

Najo, varjuk amugy az rtl egyik hatso kamerajanak fix kepet az ominozis par masodpercrol, gondolom nem szakadnak bele ennyibe a vedelmukert.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.04. 08:56:32

Azért hihetetlen, hogy mobilon és PC-n is csak egy fehér téglalapot a videó helyén. Mi az úristen van beágyazva?

különvélemény 2011.11.04. 09:04:52

@Yooha:
Keress rá youtubeon, nem érdemes állandóan az indavideón mérgelődni. :)

blindeye 2011.11.04. 10:32:02

@Tita nick: "Én itt szerényen csak egy linket tennék ide, ami megmagyarázza remélhetőleg, miért is kuka a magyar X Fucktor."

De hát ez is akkora pléhbekk, mint ide Lacháza! Max. annyival jobb, hogy a Nicole még jobban néz ki, mint a Keresztes Ildikó...

kisdusi 2011.11.04. 11:10:28

1:15-nél látszik hogy az egyik táncos épp jön be

~Melcsy 2011.11.04. 16:24:20

Nem semmi! Mik nem mennek a TV-ben :D (nem nézek amúgy ilyen műsorokat de ez tényleg érdekes volt)

fehérzorro 2011.11.04. 23:48:25

@fátum: "Több felvételből összevágni úgy, hogy folyamatosnak tűnjön az egész, az meg nem nehéz, hanem gyakorlatilag lehetetlen."

Van egy rossz hírem,nemhogy nem lehetetlen,hanem erről szól a vágás.

azoli79 2011.11.05. 22:42:14

A mai adásban volt egy erős célzás erre a vitára, Nóri 1ik reklám elötti konfolásában pont ugyanezt játszották el. Mert megtehetik. Ha valaki felvette az tegye fel valahova!

Zumándéló 2011.11.06. 16:39:55

NAGYON EGYSZERŰ A DOLOG BÁR KICSIT MEGTÉVESZTŐ!
mellékelt magyarázat: a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/382236_2151346658488_1091025090_31821590_1529372717_n.jpg

A két kameraszög teljesen eltérő,nem ugyanazt a fényt látjuk a háttérben. a lány a képen amit linkeltem a piros x nél áll, és az ajtónál ugorhatott oda.

onderon 2011.11.06. 23:10:52

@frontember876: akkor hidd ezt. én meg tudom, hogy a beszavazók tuti nem élőben mentek. azóta nem jártam arra.

Petyat 2011.11.13. 02:37:00

Ha nincs ez a post eszembe nem jut egy ilyen produkciót szakmailag elemezni. Látom sokan próbálják megmagyarázni, hogy ez valóban élő műsor, de azért nézzétek meg újra a felvételt.

Amikor "elhajítja" a mikorofonállványt (1:30), akkor közelin még a bal kezében van a következő snitten már a földön jobbra(!) mögötte mozdulatlanul. Aztán a két közeli utáni totálban az szerencsétlen állvány teljesen máshol van és mozog.

darbycrash 2011.11.14. 16:22:54

Elég faszául győzködi itt magát jónéhány ember, hogy lényegében az rtl klub nem hazudik a sok élő halottnak...
Remek lehet így élni! ;)
süti beállítások módosítása