Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klub esete a láthatatlan táncosnővel

2011. november 03. 10:30 sixx 334 komment

Az X-Faktor harmadik döntőjének élő közvetítése alatt egy jó szemű olvasónk olyat látott, amilyet utoljára mi is csak a Star Trekben: egy ember a semmiből materializálódott a légtérben, majd testet öltve vonaglott egy jót. Muri Enikő éppen Pink You and Your Hand című slágerével birkózott (jól), amikor egy perc 14 másodperc elteltével a színpad jobb oldalán, az énekesnő mögött megjelent egy szőkenő, talpig bőrben, és heves fejrázással táncolni kezdett.

Ez így magában még nem esemény, a tudomány többmillió olyan feljegyzett esetet ismer, amikor egy bőrgatyás szőkenő spontán táncba kezd egy színpadon, hát még ha meg is fizetik érte, de az már korántsem normális, hogy a táncosnő nem a színpadra felbattyogva kezdett csípőkörzésbe, hanem egyszer csak megjelent. Csak úgy. 1 perc 13 másodpercnél még nem volt ott, aztán meg igen. 

Ha léptetjük a videót, világosan látszik, hogy a háttértáncosoknak se híre, se hamva egészen az ominózus 74. másodpercig, amikor is már mozgás közben tűnnek fel a képernyőn. A Muri Enikő körül látható fénykört tessen nézni a 70. másodperctől, a fejgép végig a csajon van, sehol a szőkenő, aztán ott terem, a lába meg kis híján belelóg a megvilágított területbe. A csudálatos eseményre nem tudunk egyértelmű magyarázatot adni, így a kommentelők segítségét kérjük. Mi történhetett vajon?

  1. A Star Trekből ismert anyagsugárzó készülék vagy mi a jóisten segítségével felsugározta a színpadra Scotty, a skót hajómérnök.
  2. A padlásról leeresztették egy kötélen.
  3. A pincéből kilőtték egy katapulttal.
  4. Muri Enikő spontán osztódott. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2011.11.03. 10:32:54

Bár gyanítom nem, de ugye ez nem olyan, hogy nézd élesen és akkor egyszer csak elő ugrik egy csúnya kép? Én még nem merem megnézni a videót :D

Johnny336 2011.11.03. 10:42:34

5. Az élő adás mégse élő? :D
HV-író helyszínen volt? Neki nem tűnt fel? Elvégre az énekesnő közelében van, tehát nem is periférián, látni kellett volna, ha a szám elejétől ott van. Illetve a lesugárzásnak hangja van, ha jól emlékszem. :)

wwenigma 2011.11.03. 10:44:28

Hát mégse élő.... :)

zadir · http://ulloi129.wordpress.com 2011.11.03. 10:45:13

az nyilván lehetetlen, hogy többször vették fel.

2011.11.03. 10:46:04

Hát én az elsőre szavazok, de ha kiderülne, hogy mégsem teleportált, úgy a 2. vagy 3. változat is egész hihető opció :)

dr. Aullah 2011.11.03. 10:52:28

Nahát nahát, még egy hazugság kiderült.
Amúgy ki ez a csaj? Baromi szarul énekel. Hamis mint az állat. Ennél még én is jobb vagyok.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.11.03. 11:00:24

Nem lehet semmi egy ilyen műsort végigülni a helyszínen, ha ugyanazokat a "szuper" számokat egynél többször is felveszik.

Amúgy lehet, hogy egy ügyes bűvészmutatvánnyal kombinálták az előadást.

FAQlyás Menyét 2011.11.03. 11:03:43

Épp mielőtt megjelenik, egy másik szögből vevő kamerából látjuk, amibe pont belevilágít fehéren egy reflektor - na ezért nem láttuk, hogy oldalról épp odaugrott a vonagló lány. A következő pillanatban már látjuk a másik kameraállásból, elvakító fehér fény sincs. Mondjuk ez elég bizonytalan. hogy pont így történt, nem tudom. Marad a teleportáció?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.03. 11:06:33

Ha vágva van ravasz a rendező, mert épp ott van összerakva a két felvétel, ahol az Enikő nem kicsit pucsít. Ez meg nekem speciel épp elvonja folyton a figyelmem! :-)

Szóval ha ilyen jelenetek mellett illesztenek, tőlem vághatják 5 mp-ént! :-))

Pierr Kardán 2011.11.03. 11:07:27

Valószínűleg az történt, hogy Muri Enikőt (who the fuck is Muri Enikő?!?!) klónozták, de rosszul sikerült. Egyrészt a klón szőke lett, másrészt időben eltolódva materializálódott...

Namost, ha ez nem lehetséges, akkor annyi történt, hogy a műsor (off course!!!) nem élő, hanem több részletből rakták össze.

Valaki elb.szott valamit, most éppen nagy ordítozás folyik a retekklub valamelyik tárgyalójában :-))

Artie 2011.11.03. 11:07:45

@Aullah: Akkor miért nem jelentkeztél a műsorba?

Nem akarok megvédeni senkit, de a 3-4 értékelhető énekes közül pont ő az egyik.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2011.11.03. 11:08:21

Ha megnézitek sokkal halványabbak a táncosok. Ez egy holografikus vetítés volt.

Laciii 2011.11.03. 11:11:12

Kérdezzétek meg az Álarcos mágust, ő majd megmondja :)

Pierr Kardán 2011.11.03. 11:12:56

Hűha, jobban megnézve a felvételt, 1:18-nál egy újabb nő kerül a színpadra. Az UFO-k megkezdték a föld megszállását és a legkevésbé nézett TV műsort választották ki, hogy sorban feltűnés nélkül idejöjjenek.

Nevem Earl 2011.11.03. 11:14:34

Úgy gondolnám,hátulról jöttek ki, legalábbis 1:24-nél van egy olyan ruhájú csaj, mint a háttér színe. De léteznek ezek a kilövős színpadok, Michael Jackson előszeretettel használta. 1:10-nél van egy erős villanás, talán akkor ugrott ki. A kamera mindenesetre nem azt nézte akkor, hanem Enikőt.

rockjano 2011.11.03. 11:15:21

Ugyanmár más szögből más kamera veszi 1,13-tól és az már látja a táncosnőt, szerintem nincs itt semmi.

Az hogy élő-e az egy jó kérdés, elméletileg az, de hátha jön valaki szakértő aki többet tud erről.

Tényleg a közönség pont időre megy?? Nincs itt valaki aki ott volt???

Gabbesz 2011.11.03. 11:16:19

Biztos azért van, mert nem kibaszott kamu az egész műsor...

Thomas Dantes 2011.11.03. 11:16:26

Az nem tűnt fel, 1-19-nél már ketten vonaglanak mögötte? 1-14-nél megjelenik és eltűnik egy táncos, 5 másodperccel később ott ketten vagy hárman vannak.

1-25-nél is látszik a háttértáncos. 1-31-nél s színpadot messziről mutatják ,és jól látszik, hárman vannak.

Semmi furcsa nincs ebben. Bizonyára a megvilágítás, a háttérben vetített képek, és a táncosok elhelyezkedése miatt tűnik úgy mintha hol ott lenne, hol pedig nem lenne ott.

Nem Penny hajója 2011.11.03. 11:18:22

Bizonyos peremfeltételek teljesülése esetén sunáznám a csajt.

A kérdésre rátérve: tök egyszerű, az 1:14 utáni kameraállásból úgy tűnik, mintha a vonagló közel lenne az énekeshez, de valójában jóval hátrébb áll, ezért nem látszik a korábbi kameraállásból.
Ez olyan, mint amikor a Forma-1-ben szemből mutatják az autókat és úgy tűnik, hogy egymás után szorosan jönnek, de valójában jókora távolság van közöttük.

Balambér 2011.11.03. 11:18:26

nem értem mit csodálkoztok ezen, gyakran történik ilyesmi. itt egy másik példa:

www.youtube.com/watch?v=rKyFlrT80VM

remélem egy hokimeccsről senki nem gondolja, hogy többször vették fel :)

Akinek nem inge.... 2011.11.03. 11:19:24

Csodálkoztok itt,mintha a retek klub még soha nem kamuzott volna.attól még,hogy kiírják,hogy ÉLŐ,még nem biztos,hogy úgy is van.mondani bármit lehet.

Chris77777 2011.11.03. 11:22:30

Ennyi összeesküvés elméletet! Egyébként nagyon egyszerű a válasz. 1:12 környékén váltanak másik kamerára, ami már nem szemből, hanem jobb oldalról veszi. Ekkor léphet be mellé/mögé, ezért ebből a szögből nem látszik a táncosnő. A következő kamera meg bal szélről veszi, és hopp, 1:14-nél már látszik is a háttértáncos.

Infomaker 2011.11.03. 11:23:29

Nem iszem, hogy vágott:

A rendezői bal oldalon ha megnézitek a haját ahogy a vállán fekszik, az a vágás után tuti máshogy kéne hogy legyen, de ugyanúgy van.

A táncosnő teljesen a rendezői jobb oldalán van Enikőnek, és teljesen balról mutatják amikor látszik a táncos. Előtte innen ha jól látom nem mutatják.

bruu 2011.11.03. 11:23:49

Az EZO tévében vki táncenergiát kért és az eltérült a szférikus aberráció miatt.

dr. Aullah 2011.11.03. 11:24:24

Az az előtti vágásnál látszik, hogy a reflektorfény sugarában nincs senki, vágás, hopp, ott táncol a sugáron a csaj. Ezt így nem lehet megcsinálni. Szar volt a vágás, nem egy felvétel volt.

1edinick 2011.11.03. 11:24:37

Ha megnézitek 1:16-nál jobb oldalról a díszletek közül fut be a hátsó táncos...
Ez egy nagyon jól felépített a kamerának szóló színpadi -ehh- performance, elég profi vágással. :D
Nem keveset gyakorolhattak. Nameg riszpekt a rendezőnek, vágónak is.

Egyébként pont egy ismim csinálja a műsor bizonyos "szolgáltatását", rengeteget próbálnak azt mondja.

shithappens! 2011.11.03. 11:25:52

És a mikrofonállvány elborulásának a történetéről is lemaradtunk... Kurva gyorsan baszta maga mögé a támaszkodó állásból...

Trackback 2011.11.03. 11:26:11

Én nem mertem visszanézni, boszorkányság ez az egész.

springbok 2011.11.03. 11:26:11

amellett, hogy tobbszor veszik fel szerintem meg playback is, nemegyszer feltunt hogy a tatogas szet van csuszva a hangtol.

Termeljunk meg par szaz(ezer) enekest,zeneszt , hiszen kell a sok tucsok, nehogy a hangyak ongyilokba menekuljenek az egyre sanyarubb sors miatt.
LOL

Nevem Earl 2011.11.03. 11:26:17

Mindenesetre ügyes húzás volt, hiszen egy órája témázunk róla.

kaamir 2011.11.03. 11:26:18

Az sokkal nagyobb gáz, h van olyan agyhalott, aki szerint Pink az rock.

akov · http://borrajongo.blog.hu 2011.11.03. 11:26:43

A színpadon materializálódó szőke csajokkal nekem nincsen bajom. Szerintem Scotty lőtte le az orbiting raumshiffről. A kiscsaj énekhangjának spontán megjelenését vártam végig, de ez elmaradt.

algi 2011.11.03. 11:26:50

És a többi táncos hogyan került oda utána? Először csak egy volt, aztán egyre több. Az lehetetlen, hogy beszaladtak?

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.03. 11:27:30

Akkor idézem Nagy Ferót:

" El kell intézni? Hát elintézzük! Beállítjuk(!) olyan hamisra, hogy te röpülsz!"

Minden felvételről megy, és még nem is titkolják.

springbok 2011.11.03. 11:28:10

amellett, hogy tobbszor veszik fel szerintem meg playback is, nemegyszer feltunt hogy a tatogas szet van csuszva a hangtol.

Mind1, termeljunk meg par szaz(ezer) enekest,zeneszt , hiszen kell a sok tucsok, nehogy a hangyak ongyilokba menekuljenek az egyre sanyarubb sors miatt.
LOL

3nt3rth3m4tr1x 2011.11.03. 11:29:31

1:15nél látszik hogy kint jobb szélről szalad be a kövi. Befutottak ezek, csak az első a kameraváltás miatt nem látszott, ennyi.

✭ STAR ✭ · http://starvagyok.blog.hu 2011.11.03. 11:29:41

Egyszerűen csak egy refrén ki van vágva a végleges adásból. Pont az amelyik alatt bejönnek a táncosok. És gondolom minden refrén alatt ugyanaz az a koreográfia, úgyhogy könnyű így rövidebbre összevágni.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.03. 11:29:57

@shithappens: :) Erről ez a vicc jutott eszembe:

Turista bemegy a kovácsműhelybe, ahol a mester éppen lerak egy forró patkót hűlni.
Mielőtt figyelmeztethetné a turistát, az felkapja a patkót, de nyomban le is teszi
- Megégette magát? - kérdezi a kovács.
- Á, dehogy, csak baromi gyorsan megtudok nézni egy patkót.

Pierr Kardán 2011.11.03. 11:30:36

@Balambér: Ebben semmi különleges sincs. Ha megállítod a felvételt abban a pillanatban, amikor a felső kameráról átváltanak a kapu mögött lévő kamerára, akkor jól látszik a Stuart nevű játékos bal válla mellett, hogy a távolból egy bíró ezerrel közelít. Aztán egy-két másodperc és már ott is van...

Ellenben a szőke csaj teleportálhatna az ágyamba is :-))

۝merta-X 2011.11.03. 11:32:27

minden a tükrökön múlik.

2011.11.03. 11:38:19

semmi extra. többször vették fel és itt van egy kapcsolódási hiba a vágásban. ennyi. csók

Pávor Jál 2011.11.03. 11:38:23

A táncos hölgy nagyon messze áll, viszont 58 méter magas, ezért néz úgy ki, mintha mellette állna.

Dealer · http://factory.freeblog.hu/ 2011.11.03. 11:39:08

A pucsítás miatt vagy negyvenszer visszatekertem, de nem tűnt fel semmi, ügyes...

A sztárvendégek produkcióját ugye mindig felveszik előre, ott ciki lenne a bakizás élő adásban, de itt nem látom értelmét, hogy miért vennék fel előre, hogy aztán élőben máshogy adják elő, de ettől függetlenül nem értem az egészet.

RTL Klub, NYILATKOZZ!

jet set 2011.11.03. 11:40:16

Az nem tűnt fel senkinek sem, hogy Vastag Csaba mögött lassítva ugráltak a táncosok?
www.youtube.com/watch?v=OXjikCHykBk
A magyarázat ugyanaz lehet.

különvélemény 2011.11.03. 11:40:53

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:
Ezt úgy értette Feró, hogy ha ki akarsz esni, az énektanár szívesen elmagyarázza, hol milyen fals hanggal tudsz azonnal kiesni.

Egyébként playbacket nehezebb énekelni, mint élőt, így semmi értelme playbackelni. Szövegrontást meg csak az igazi playback nagymesterek tudnának hitelesen produkálni.

RealMan 2011.11.03. 11:41:10

Jó csaj és baromi jó hangja van, bírom őt.....az első 6-ban abszolúte ott a helye, hacsak nem a legjobb...

DelSol 2011.11.03. 11:42:26

Ott voltam és élő volt. A nézőket nehezen varázsolhatták oda, mivel köztük ülök az elején.
Egyedül Janicsák Vecát és a közös éneket vették fel még műsor előtt és adták le felvételről.
A táncoslányok élőben is meglepően gyorsan kerültek színpadra, de színfalak mögül jöttek be mindannyian.
Tuti, hogy nem megbuherált előre felvett anyag.
Ettől függetlenül a véleményem nem fog változni: gyenge volt élőben is az egész műsor.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.03. 11:44:30

@különvélemény: Miért, nekik nincs fülük? Én egy real time auto tune-ra gondoltam. Azzal kilehet cseszni az emberrel.

l4ller 2011.11.03. 11:45:15

lóf4sz ez, nem élő adás...

Hó apó 2011.11.03. 11:46:55

>>>A táncoslányok élőben is meglepően gyorsan
>>>kerültek színpadra, de színfalak mögül jöttek
>>>be mindannyian.

....ja, 0,4 másodperc alatt.
1:10-1:12-nél még látszik, hogy egyedül van a színpadon, aztán 1:14-nél meg ott a táncos pipi.

Nagy átqrás az egész, hol van ilyenkor az NMHH?

best 2011.11.03. 11:49:53

És azt láttátok, amikor Enikő izomból felrúgta a mikrofonállványt? Az sem látszik, pont a kameraváltás miatt. Ami egy pillanat volt. Úgyhogy nehogy már 2 másodperc alatt ne tudjon valaki befutni a színpadra!

Jó Estét 2011.11.03. 11:49:59

@Artie: fulede van-e? mondjuk nemtudom, lehet tenyleg o a legjobb, egy reszt nem lattam, de ugy abszolute ertekelve es nem a tobbi "tehetseg" kozott ez borzalmas, nagy B-vel... Agyambol nem dobnam ki, de ne o enekeljen az eskuvomon :) amugy mielott leszolsz: igen, en valoszinuleg meg ettol is rosszabbul enekelek, DE nem is jelentkezek a musorba, viszont sztem en a szakmamban sokkal jobb vagyok, mint ez a csaj az oveben (mar ha az eneklest tekintjuk a szakmajanak, es nem valami mast, amiben persze lehet h kivalo :D)

galamb01 2011.11.03. 11:51:13

@l4ller: ennyire rettentő naiv legyen valaki...

Janovszki Zsolt 2011.11.03. 11:53:29

Nagyon egyszerű a megoldás, 1:05-nél látszik, hogy a színpadon van egy kiszögellés, pont a halálfej fogai alatt. Ennek a kiszögellésnek a rendezői bal oldala látszik végig, 1:10-nél pont a csúcsán van a jobb alsó sarokban a fej. A kiszögellés másik felére bejön a táncoslány, és ahogy a kamera 1:10-1:13-ig lefut a csúcsról a rendezői bal felé, úgy közelít a csúcshoz jobbról. Erre a mutatványra pont 7 másodperce van, azalatt 60 métert futnak a profik.

nem_tudom_mi_van_velem 2011.11.03. 11:54:53

Enikő olyan gyönyörű és olyan lelkesen énekel, hogy eddig észre sem vettem, hogy vannak táncosok is.
Amúgy ha nem akarok mindenáron összeesküvés elméletet keresni a dologban, akkor a szűk kameraképnél amit a reflektor csillogása tovább szűkített simán bejöhettek a táncoslányok.
Ráadásul a 73"-ig és 74"-től másik kameraállásból mutatják Enikőt és környékét. Az első szemből a második tőle jobbról, így a tőle mögötte és balra álló táncos simán betáncolhatott oda.

Dealer · http://factory.freeblog.hu/ 2011.11.03. 11:57:09

DelSol kommentje után ugyan mi értelme van még összeesküvés elméleteket gyártani, pajtások?

onderon 2011.11.03. 11:58:02

ti tényleg elhittétek hogy ez élő? akkor szólok, hogy a valóvilág sem az. a ki-beszavazókat egy-két órával korábban veszik fel. nagyjából a tévés műsorkezdésre van vége a felvételnek. az idióták meg küldik az sms-eket :D

BedeKrisz (törölt) 2011.11.03. 11:58:27

Hát akárhogy nézem 1:10-nél teljes totálban láthatjuk hogy Enikő mögött sehol senki, aztán a táncosnő a semmiből bukkan fel közvetlenül Enikő mögött ez a padlón látható reflektor fénykörből megállapítható! Tehát ez úgy ahogy van csúnya vágáshiba, ami azt jelenti hogy ez bizony felvett műsorszám volt!!

Triest 2011.11.03. 11:59:00

Már valamelyik előző adásban is volt egy olyan rész, amikor Vastag Csaba ilyen lassított felvételben énekelt szájmozgás szinkronban és a táncosok lassított felvételben repkedtek mögötte, na azt sem lehetne megcsinálni élőben, csak előre felvéve, visszalassítással. Szerintem.

Grifter 2011.11.03. 12:07:50

Akkor már spirázzuk: 2 vágással később meg egy piros 'kendő' és egy fekete lufi is megjelenik a semmiből.

Mondjuk sokkal egyértelműbb lenne, ha egy kanapé jelenik meg, olyanról már olvastam.

Triest 2011.11.03. 12:11:06

Bocsánat megkerestem, de ott nem is volt kirakva hogy élő.

sanya64 2011.11.03. 12:11:49

én kipróbáltam itthon, hogy működik-e a dolog...
lelkesen énekeltem, meg minden, pucsítottam is, denagyon, de 1.13-nál még a ruhás szekrénykémből se jött elő semmilyen csaj se sajnos, csak a szomszéd rondagonoszbözsike ment el az ablakunk előtt, de semmi más nem történt...
:)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.11.03. 12:12:27

ti komolyan azt hittétek h ez élő? pl én ezt a kommentet tegnap előtt írtam...

algi 2011.11.03. 12:12:32

@jet set: Jesszusom, ez szánalmasan béna trükk.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.03. 12:12:42

most csodalkoztok mint anno a fonokom aki azt hitte hpgy a Claudia show az true cucc, de azt is tudta hogy nem vagyok vilaghiru fenykepesz es munaknelkuli sem hisz neki dolgozok.... :P

belekotyogok 2011.11.03. 12:13:04

@nem_tudom_mi_van_velem: az, hogy lelkes, az nem pótolja az énektudási hiányosságokat...mert hogy ez a lány ezt a számot nem tudja elénekelni, az biztos...

a táncoslány meg egy hibás vágás eredménye. a valóvilágban is volt már hasonló baki.

Nevem Earl 2011.11.03. 12:17:01

DelSol megmondta a frankót, ideje leállni, pajtások. :)

Pharaoh85 2011.11.03. 12:21:21

A kamera a színpad bal felét veszi, közben jobbról befut a csaj, majd vágás a másik kamerába és látszik a csaj, mivel nem pont az énekes mögött van, nincs ebben semmi meglepő. A 3. táncosnál látszik ahogy befut és megérkezik a helyére.

Dave_bloghu 2011.11.03. 12:21:29

Nem oda teleportálódott, hanem az RTL minden kamerás húzást bevet, hogy a 2x3 méteres színpadot akkorának tűntesse fel, mint a Wembley.

sobrijoska10 2011.11.03. 12:22:29

A táncosokat külön vették fel és ez csak rávetítés.

titok84 2011.11.03. 12:24:16

@DelSol: Ez elég meggyőző.
Vagy Te is beépített vagy...
Komolyabban: Kocsis Tibor valami elképesztően hamis volt. Ez ott is hallatszott? (Pl. az csak most tűnt fel, hogy Enikő is, akkor kifejezetten jónak tűnt...)

2011.11.03. 12:27:35

Csak nekem tűnik fel, hogy a csaj ordenáré módon hamis, főleg az első pár másodpercben, a spoken rész alatt? Állatira gáz, közben meg mindenki szerint nagyon jól énekel. Most én megyek szembe az autópályán, vagy mindenki más?

KenGuruL 2011.11.03. 12:28:18

1:19-1:20 kép jobb oldala, tisztán látszik a teleport a szélső csajon :)

Aki meg Vastag Csabával példálózik, nézze meg a TV logoját, olyankor, mikor fellépő van, nincs kint az élő felirat :)

seppuku59 2011.11.03. 12:29:02

Nekem nagyon tetszik a kiscsaj, énekeljen még sokáig!!
Teleportálni meg mindenki tud, és olyanról is hallottam, hogy a legtöbb kommentet olyanok írják, aki nem is látták a műsort.
Ez amit itt láttunk, reklámnak pont jó volt:))

2011.11.03. 12:31:23

Egyébként alaposan megnéztem, és valami tényleg nem oké, a feltűnést megelőzően szép nagy szögben lát a kamera, lassan zoomol, majd vált a túloldalira, ahol már ott a csaj. Szerintem látszódnia kellett volna a táncosnak már az előző képen is, nem arról van szó, hogy egy síkban van a két csaj, és a táncos messzebb van, mint látszik, és ennyi idő alatt odarohanni sem lehet, már csak azért sem ez a helyzet, mert a táncos egy mozdulat közepén van, mikor feltűnik. Szóval valami nem stimmel, vagy beletenyereltünk egy trükkös optikai csalódásba.

Magyar emberevés közben nem beszél 2011.11.03. 12:32:09

Hol itt a gond? Csoda történt és kész. Az olyan nagy dolog? Az egész műsor tele van csodákkal. Ott van pl a zsűri. Hogy kerülnek azok oda? Semmi közük a zenéhez. Vagy pl hová lett a Stohl?

Gépház! Töltsétek fel a Youtubra is, mert az Indavideón nem lehet videót nézni.

bucbuc 2011.11.03. 12:34:25

@Dealer: Kb, annyi, hogy én is beírhattam volna ugyanezt, bár én sem voltam ott. :)

De ne is foglalkozz ezzel.

belekotyogok 2011.11.03. 12:35:10

@shitgun: szerintem is látszódnia kellett volna, hogy épp érkezés alatt van már a táncoslány.

és - hogy őszinte legyek - kellett egy perc, mire felismertem a számot, amit énekelt...

szépjuhászné 2011.11.03. 12:35:24

@Artie: Azért, mert ha valaki tud énekelni, nem biztos, hogy akar hülyét csinálni magából. Esetleg van rendes foglalkozása, munkája és alapból leszarja az egészet.

kamasuka 2011.11.03. 12:35:28

A lapátra tett segéderő bosszúja?

bucbuc 2011.11.03. 12:38:39

@shitgun: Persze hogy látszódnia kellett volna, hacsak nem gecimessze van és nem kurvamagas a lyány.

Dehát már delsol is megmondta hogy befutott oszt cső, akkor úgy is van.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 12:39:16

Ha DelSolnak sem hisztek, aki ugye ott volt, akkor állítsátok meg a videót 1:12-től kockánként léptetve. 1:13-nál, a kameraváltás előtt. Nagyon jól látszik, hogy a háttérben ott a táncoslány, akit be is karikáztam Nektek itt:
data.hu/get/4381855/murieniko.png

Tehát előtte is utána is ott volt, nem történt semmi varázslat, csalás, vagy vágás. Egyébként szerintem a nézettség eléréséhez a legtöbb esetben nem kell csalni és bűvészkedni, maga valóság is elég érdekes. Egy ilyen műsorban pedig pláne nem, hiszen éppen az a lényege, hogy az énekeseknek egy esélyük van.

Arról nem is beszélve, hogy Te magad is vehetsz jegyet (csak keress rá a neten) , és megnézheted élőben, a saját szemeddel, hogy hogyan készül a műsor. Nem vagyok RTL-es csak gondoltam már rá, hogy el kéne menni megnézni, hogyan készül a műsor.

Szóval szerintem ennek a comment:com szerzőnek egy kicsit gondosabban kellett volna megnéznie, hogy mit is állít.Üdv.

Ui.: Ja, és az ÉLŐ felirat kint van az énekesek műsorszáma alatt.

DelSol 2011.11.03. 12:40:56

@titok84: így van, beépített ember vagyok és a T628-as bolygón lakom... Ugyanmár! Bizonyára fikáznám a műsort, ha beépített ember lennék. :)
Az első 3énekből a studióban semmit sem lehetett hallani, mivel szarul volt keverve a hang. Az első reklámnál jelezte a zsűri, hogy botrányos az egész, állítsák be, mert nem hallani az éneket, utána lett jobb.
Kocsis Tibin nem hallottam, hogy hamis, ellentétben az csapatokkal, akik közül az összes botrányos gyenge volt. Alapvetően rock feeling a közelben sem volt. Tibinél pláne nem, szerintem vele inkább ez volt a baj.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.11.03. 12:41:26

Ebben semi csoda nincs. A cikk írója nem ismeri a TV felvételeket, a kameramélységeket. A táncos feltűnésének pillanatában úgy néz ki, mintha 1-2 méterrel lenne mögötte, de a távol lévő kamerát olyan lencsével látták el, hogy csökkentse a teret, és igazából lehet köztük simán 6 méter is, és ezért nem látszik az ezt megelőző jelenetben, mert valószínűleg akkor jött be, mint a tánckar első tagja. Csak az előző snitt nagyobb üres teret mutat, mint amit a már táncost is mutató az optikai csalódás miatt. Aki látott ilyen adást élőben, az tudja, hogy mekkora terek vannak, és ilyen objektívet kell alkalmazni, hogy a messze lévő táncos ne törpének, hanem közel akkorának tűnjün.

frontember876 2011.11.03. 12:44:21

Maguk nem ezeket a droidokat keresik.

vagye1 2011.11.03. 12:44:38

Micsoda összeesküvés elmélet, komolyan mondom aki ilyen hülye blogot ír azt kikötném és egyszerre lejátszatnám előtte az előző x factor összes jelentkezőjének összes próbálkozását. Adott egy kamera szemből, mutatja az énekesnőt, majd egy oldalsó kameraállás ahol már látszik a tőle jobbra táncoló nő is . és ebből van aki még blogbejegyzést is kreál és fel is szólítja a nagyérdeműt, hogy nézze már meg mennyire hülye is a blogíró.
mellesleg M.E jó csaj, és jó előadó is, de biztos voltam, hogy jönnek majd ügyeletes fikázók is. nem is csalódtam.

Kabarészínész 2011.11.03. 12:44:41

pontosan 1:21-nél látszik, h milyen gyorsan jön be a csaj, tehát ez lehet valós, bár télleg szarul jött ki, pont úgy futhatott be a csaj, ahogy a kamera közelített, gyors közeli E-re, majd már táncol is.

vcampbell 2011.11.03. 12:44:59

@shitgun: Nem csak neked, de igazából én ott adtam fel a reményt, amikor a rekedten éneklő arcot tolták, ahogy csak lehetett. (Bocs, de fogalmam sincs, hogy mi a neve)

2011.11.03. 12:45:14

@Az én véleményem: na megszenvedtem a csodás alkotásod letöltésével (neked sincs sok dolgod mi:), és haveröcsém, ügyes vagy meg minden, de amit te bekaríkáztál, az ennyi erővel Mikrobi is lehet, lévén, hogy tiszta kocka az egész, és jóval inkább robotforma, mint ember.
Az meg hogy oda van írva: élő, azt ne vegyük készpénznek, a VV összefoglalők alatt is kint van végig, holott csak Lilu/Balázs bejelentkezése élő, a többi felvétel. Akár lehet a logika ez itt is, Ördög élő, a többi nem 100%.

2011.11.03. 12:46:46

@Az én véleményem: Az meg a másik, hogy a képeden 1:13-nál véled látni a táncost, aki a lépcső tetjén áll, 1:14-nél meg már javában Muri mögött pörög. Ezek szerint 1 mp alatt odaért, sőt, már bele is kezdett a táncba.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.11.03. 12:48:35

@shitgun:
Ezek csont élő adások, és ezen is meg megasztáron is voltam többször. Olyan mennyiségő a helyszíni közönség, hogy két perc alatt derülne ki, ha nem élő. Olyan, mintha azt vonnád kétségbe, hogy a Népstadionból közvetített meccse nem élőben jön. Olyannyira élő, hogy a reklámok végén megy a visszaszámolás, és már kezdig spanoltatni a közönséget.

vcampbell 2011.11.03. 12:50:49

@Urban Gorilla: igazából gyakorlatilag nem élő, mivel míg a jel eljut az emberhez az már lehetetlenné teszi, hogy élő legyen.

2011.11.03. 12:52:17

@Urban Gorilla: én már az első hsz-emben is mondtam, hogy lehet, hogy optikai csalódás. de akkor sem áll össze teljesen, persze rengeteg sajátossága van egy ilyen felvételnek, a színpad is kicsi (én Legyen ön is milliomoson voltam többször), de laikusként ez nem jön össze. De leteszem a kardot, és elismerem, hogy furcsasága ellenére biztos élő. (Inkább ebédelek:)

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.11.03. 12:53:43

@vcampbell:
Kb 3mp a különbség. Én pont a Puskás Stadionnal szemben lakom. A nyitott ablakon hallom, ahogy az emberek felüvöltenek egy gól miatt, odanézek a TV-re, és abban a pillanatban repül a labda a kapuba a közvetítéskor. de ettől ez még élő adás, mert ez az eltérés nem elegendő semmiféle manipulásáshoz.

ZON 2011.11.03. 12:55:53

Eccer nekem is így került egy szőke nő az ágyamba, hipertérugrással a Kuriusz csillagképből, azt is nehezen tudtam a páromnak
megmagyarázni...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.03. 12:56:45

Nincs semmi különlegesség. A lány jobbról veszik, majd 74-től balról. Akkor már ott van a táncos. A (rendezői)jobb oldalon. Simán besétálhatott. Amíg balról veszik, besétált a másik lány is, így amikor megint nem közelről veszik az énekesnőt, ismét megjelent egy lány.

Viszont az énekesnő nem túl meggyőzően nyomatja a dalt. :(

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2011.11.03. 12:57:06

@DelSol: hát, ha azt akarod, hogy ne derüljön ki, hogy beépített vagy, akkor igen, fikáznod kell a műsort :)

SarahConnor 2011.11.03. 12:57:07

@shitgun: Hála az égnek, végre leírta valaki, most már tuti nem vagyok egyedül ezzel. Számomra is iszonyú hamis a csaj, persze lehet, hogy most ketten megyünk szembe az autópályán, de van olyan, majd a következő lehajtónál lekoccolunk.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2011.11.03. 12:57:25

@shitgun:
Hidd el, hogy optikai csalódás, illetve még az sem, egyszerű és megszokott jelenség egy TV adásban. Teljesen kizárt, hogy az adásonkénti, összességében többezer néző sírig tartó titoktartását biztosítani lehessen.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 12:58:23

@shitgun: Szerintem Urban Gorilla sok igazságot írt. Arról nem is beszélve, hogy többször felvenni ugyanazt + vágni, stb. sokkal drágább. Miért tennék, ha élőben pontosan megfelel, és ez a műsor lényege. Persze mindenki (ezt nem Neked szánom, hanem általában értem), aki el akarja hinni az összeseküvés elméleteket, megtalálja azokat a "tényeket", amikkel alátámaszthatja azt, amiben hinni akar.

Ha már itt tartunk, ez nem csak az összeesküvés elméletekkel van így. Mi emberek, már csak ilyenek vagyunk :-).

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 12:59:52

@vcampbell: Haha, szép is lenne, ha itt táncolnának és énekelnének élőben a nappalinkban.:-)

hha96 (törölt) 2011.11.03. 13:00:46

Ez itt a reklám helye... Hány ember fogja emiatt megnézni, keresve a hibákat, hogy élő-e... ügyes.

2011.11.03. 13:04:39

@Fenimore: jóvan, akkor nem vagyok hülye:) Többször visszatekertem, a "gimmé dő mánnéj"-rész alatt a legborzalmasabb.
Ha már itt tartunk én a jónőségével sem értek egyet, de ez már szubjektív.

saks 2011.11.03. 13:05:17

Spontán megnyíló térkapukról és párhuzamos univerzumokról hallottatok már?
Egyszerűen épp ott és épp akkor megnyílt egy térkapu és a párhuzamos univerzum eseményeit láthattátok éppen - hát így történt. Bizony.

2011.11.03. 13:07:26

@saks: sőt, az a táncoscsaj az maga Muri Enikő, aki a jövőből jött vissza, hogy a produkciót követően teliberúgja egykori önmagát, amiért ilyen trágya módon énekelt:)

szimple 2011.11.03. 13:11:29

szerintem éhes vagyok..ennnyi

attila kocso 2011.11.03. 13:12:45

Nagyon ügyes volt az Enikő....

Zuzimama 2011.11.03. 13:13:57

Felvételről ment éas szarul vágták össze.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 13:15:50

@ZON: Azt kellett volna mondanod, hogy a nő a Te kameraállásodból nem is látszott, tehát ott sem volt.

tjunior 2011.11.03. 13:17:58

azért ez durva, feszülten figyelek, oké odaterepoltálódnak a táncosok, de könyörgöm utána minden előzetes figyelmeztetés, 18as karika, epilepszia veszély felhívás nélkül bevágják Kersztes Ildikó fejét!!!!!!! jó hogy nem kaptam szívinfarktust

Amuba 2011.11.03. 13:28:41

DELSOL!

Az lehet, hogy te ott voltál, de azt is láttad hogy adásba mit láttak otthon a nézők ez alatt?

frontember876 2011.11.03. 13:29:40

@onderon: neked valamiért akkora arcod van, hogy azért neked külön megírom, hogy a tavalyi megasztárt stábtagként végigdolgoztam. Az is élő adás, ahogy ez is az. Ha nem lenne, az első 500 fős közönség hírét vinné a városban, és a cég hatalmasat bukna a blamázson.

Mi értelme lenne nem élőt csinálni? Mi értelme lenne hazudni? Mi hasznuk belőle? Ez a kelet-európai beidegződés az agyadban, hogy BIZTOS HAZUDNAK, de sajnos itt nem a tv a buta, hanem te.

Semmi érdekük azt hazudni, hogy élő. Mit nyer vele? Hogy oda tud montírozni egy táncost? Ezzel kockáztatna szerinted adásonként 40-70 millió forint bevételt csak SMS-ből, és ennek tízszeresét reklámszerződésekből? Gondolod, hogy a Raiffeisen bank szívesen adja a nevét, és 50 millió forintot reklámra egy olyan cégnek, amelyik ilyen szükségtelen baromságot csinál? Ugye nem?

A cégek tényleg elkövetnek mindent a nézőért, a pénzért, a nézettségért, a hirdetőkért. De ilyen faszságot semmi értelme nem lenne csinálniuk. Egy rossz vágás, és a színpad és a képernyő közötti 2-3 mp az oka ennek az egész drámának, amit itt csináltok.

frontember876 2011.11.03. 13:30:28

@Amuba: én láttam. Mert ott álltam tavaly hátul és láttam, mi megy a színpadon, és mi megy a képernyőn. Remélem ez kielégítő válasz

AttilaBeregi 2011.11.03. 13:31:42

Nem tudom, valahogy, amikor Enikő van a színpadon, nem igazán tudok a színpadra figyelni :))

különvélemény 2011.11.03. 13:32:12

Akárhányszor végignézem, nekem Muri élőnek tűnik.
:P

Amuba 2011.11.03. 13:32:25

@frontember876:

most már elhiszek mindent neked:)

Amuba 2011.11.03. 13:33:53

@frontember876:

De te ott nem az adás képet látod azt csak a keverőben látják.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.03. 13:35:54

Akár varázslat, akár rendezői bravúr az RTL-esek vigyorogva dörzsölik a tenyerüket, mivel az X-Faktor ismét a középpontba került.:) Most talán néhány százzal többen lesik a következő adást, hátha látnak hasonló rejtélyes, természetfeletti vagy mágikus dolgokat:)
Direkt rá fognak erre menni. Ügyes, határozottan ügyes:) Ha pedig varázslat, akkor már csak Keresztes Ildikó varázspálcáját kell megtalálni.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 13:41:36

Én is voltam már TV stúdióban, ahonnét élő adást közvetítettetek. Szokott a stábnak olyan képernyője lenni, ahol látják, hogy milyen a produktum, amit a néző lát. Nem feltétlenül csak a keverőben lehet látni.

Más: nem tudom, hogy ebben a Kelet-európai "biztos mindenki hazudik" gondolkodásban van-e valami, látni kéne, hogy nyugaton van-e ilyen.
Egyben biztos vagyok: annak, hogy egyre inkább lemaradunk a fejlődésben, biztosan a gondolkodásmódunkban található az oka. A 1945-től keményen rombolták a magyar elmét és lelket, és 20 év kevés ahhoz, hogy ekkora rombolást kiheverjünk. Szerintem kell még 40 év is.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.11.03. 13:45:03

Teljesen mindegy, hogy honnan hoppant be a táncos, a vágóasztalról vagy a Star Trekből, a legutolsó adás igen gyengére sikeredett. Ezek a döntősök többnyire gyengék. Muri Enikő még a jobbak közül való.

Lehet, hogy az RTL Klub csal, de nem jól csinálja. A műsor fáradt, a zsűri érdektelen dolgokat mond, az "énekesek" pedig nem elég jók.

muscas01 2011.11.03. 13:47:22

És az nem lehetséges, hogy ugyan élőben jön a dolog - tényleg ott a közönség és tényleg őket látjuk, mikor a végén tapsolnak - de a korábban előre felvett bizonyos színpadképekkel, snittekkel stb. mixelik a dolgot?

kéne 1 nick 2011.11.03. 13:48:04

Csak szólnék, hogy szőke nő 2 szó.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 13:53:38

@muscas01: Műszakilag lehetséges, de nem ésszerű. Mondj egy okot, hogy miért csinálnák!

különvélemény 2011.11.03. 13:54:17

@Az én véleményem: "Más: nem tudom, hogy ebben a Kelet-európai "biztos mindenki hazudik" gondolkodásban van-e valami, látni kéne, hogy nyugaton van-e ilyen."

Nyugaton biztos mindent elhisznek, mert ott a tévé az isten.

Pl. itt van ez a jelenet Cowellel egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezt nem rendezték így előre.
Biztos a Kelet-európai gondolkodásom miatt. :)

www.youtube.com/watch?v=VYDM3MIzEHo

Bumpkin 2011.11.03. 14:04:58

Dögölne meg az Indavideo, hogy még bele sem lehet tekerni a videóba.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:05:41

@különvélemény: Nem ismerem a technikájukat, gyanús, hogy honnét került elő hirtelen a Jackson dal zenéje. Mivel azonban nem ismerjük a körülményeket, el tudom képzelni, hogy mégis valódi a sztori.

Az ilyen dolgokat szívesebben hiszem el, minthogy kételkedjek, hiszen úgyis a mesés sztorikra vagyunk kíváncsiak, vagy nem? Egyébként is kifizetődőbb bizalommal élni a világban, persze azért megfelelő körültekintéssel.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:06:36

@Bumpkin: Bele lehet tekerni, csak meg kell várni. míg letölti.

fátum 2011.11.03. 14:06:48

Simán volt idejük beszaladni, amikor olyan kamera képe volt adásban, ami épp azt a területet nem vette. Meglehet, hogy direkt így csinálták.

szittya3 2011.11.03. 14:07:12

Szerintem erről is az elmúúttnyócév tehet. Leginkább a Gyurcsány . :) Biztos a bolsevikok tették oda a táncosokat, azért, hogy a fIDESZnek rosszabb legyen.

blindeye 2011.11.03. 14:08:02

Szó szerint kikockáztam (7267 jpeg képre bontottam), de a vágás előtti 1828. kockán még nincs senki mögötte, utána meg az 1829. kockán ott áll a szőke táncos közvetlenül M.E. mögött a fénykörben, azaz 0,04 másodperce volt erre... Szerintem muscas01-nek van igaza: a próbák alatt készült részekkel turbózhatták az élő képet.

wizipok · https://waterfilm.hu 2011.11.03. 14:09:00

@TrueY: Ennyi!
Vegyük már észre, hogy egy teljesen más kameraállásról van szó! Az ominózust megelőző képen a tengelytől jobbra tolja ki a fenekét, az ominózuson meg a tengelytől balra. Több mint 90 fok eltérés van a két nézőpont között! Ez súlyos baki a comment-től! Pici szakma kellene, ha kritizál vki! :(

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.03. 14:11:49

@New York: Szólíthatlak Sherlocknak? Vagy inkább Holmes? :)
Akkor mi lesz a következő világraszóló eset, amit megoldunk? ;)

dekás dezső 2011.11.03. 14:15:04

aranyos, ambiciózus csaj meg minden, biztos jó hangja is van, ahogy az összes tündéri és roppant tehetséges továbbjutónak, de nem unalmas ez a töménytelen tehetségbányászat már egy kicsit kurvára?

hát de.

2011.11.03. 14:15:24

@blindeye: namost ez remélem maró gúny.

különvélemény 2011.11.03. 14:19:36

@Az én véleményem:
Azzal nincs gond, mindenki 2 dalt visz.
De:
1, miért kezd a felvezetőben Winehouseról dumálni, ez egyrészt nem szokás, másrészt nagyon alátámasztás szaga van
2, az első dallal sem volt gond, tisztességgel énekelte, azzal is továbbment volna a válogatón, de (direkt?) nem átéléssel énekelte, holott állítólag nagy kedvence
3, egy botfülű is el tudja dönteni, hogy a Jackson dalt 100x jobban nyomja, miért nem azzal kezdett?
4, Cowell úgy állította le, mintha totál szarul énekelte volna

Na ilyen a magyar gondolkodásmód. :)

2011.11.03. 14:26:43

@blindeye: tényleg megtetted, amit írtál? Kikockáztad több ezer képre, és azon vizslattad? Én bármit elhiszek, naív vagyok. de ha tényleg, akkor kicsit túl sok energiát fektettél a dologba:)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:27:43

@különvélemény: Lehet, hogy igazad van. Nem tudom. Az emberek viszont azt kapják, amire vágynak: hétköznapi emberektől sztárteljesítményeket. El akarjuk hinni, és el is hisszük. Hogy igaz-e, az abban a pillanatban nem érdekes. Álomgyár.

Hétvégi_kukta 2011.11.03. 14:27:44

Nem az a gond, hogyan került oda a táncoslány, mert pár másodperccel később látszik, hogy a harmadik majdnem úgy ugrott a színpadra...

Viszont, amit az előadóművésznő okozott, az minimum lelki sérülést okozott és fájdalmat. Gyorsan nekem valami zenét, hogy rehabilitálódjam...

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:29:08

@shitgun: Lehet, hogy van erre egy programja. Én is 1 perc alatt csináltam, amire azt gondoltad, hogy sok idő volt :-).

Ica a fekete cica 2011.11.03. 14:29:47

Csak a tények kedvéért. Az 100% hogy minimum két felvétel van összevágva, aki próbálja a csodát fizikával megmagyarázni, az GO TO ált. isk.

Aki meg esetleg ott volt és látta élőben, az próbáljon meg a gondolattal megbarátkozni, hogy nem ő látta először a produkciót, pár próba van előtte, a tv adást ezekből legózzák össze.

Persze aki akar továbbra is választhatja a hipersebességgel mozgó láthatatlan táncos + teret görbítő RTL kamera kombót, hiszen ez sokkal reálisabb megoldás, mint, hogy próbafelvételekekből is bevágnak jobban sikerült snitteket az egyébként ugyis tökéletesen szinkronban futó zenei alapra.

blindeye 2011.11.03. 14:33:04

@shitgun: Körülbelül 2 percig tartott, a vizslatással együtt háromig...

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:33:32

@Ica a fekete cica: "GO TO ált. isk.
" kicsit erős. Miből gondolod, hogy nálad az igazság kardja? Te dolgoztál már operatőrként? Vagy fotósként? :-)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.11.03. 14:33:49

én ottvoltam a 2dik sorban és határozottan látszódott a vágás

Ica a fekete cica 2011.11.03. 14:38:49

@Az én véleményem:

Nem, de van szemem és az agyam működik és képes vagyok elfogadni azt a fizikai alaptételt, hogy a semmiből nem lesz valami 0 időpillanat alatt. Ettől még aki akar hihet abban is, hogy élőben termett ott a táncos, meg hihet a spagettiszörnyben is, csak ne akarja megmagyarázni.

frontember876 2011.11.03. 14:45:54

@Amuba: nem. A VIP-ben voltam, ahol a TV2 vezérkara nézte az adásképet. Biztos őket is áthúzták.. :D

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.03. 14:47:04

Szökkenő
Szőke nő.

(ma már, amikor svájci tudósok szerint, lehet fénysebességnél gyorsabban is haladni, egy ilyen közeli fénygömbből történő előugrabugra teljesen természetes jelenség :)

galamb01 2011.11.03. 14:47:20

@Ica a fekete cica: nézd meg még egyszer. egy nagyon okosan megtervezett koreográfia, ami elérte a hatását, hiszen úgy rohannak be a táncosok, hogy nem veszed őket észre. egy kis hiba van. 01:19-nél látni, ahogy még kameraváltás előtt lendületből bevágódik a 3. táncos a kép jobb felső sarkába (ott is próbáltak világítani). utána jön a 4. táncos is. 10 másodperc alatt 2-3 másodpercenként jelennek meg.

később a színpadot is látni és kiderülhet, hogy nagyon picike, így alig két métert kellett megtennie a táncosnak, hogy odakerüljön. felugrott a színpadra és kész is az illúzió.

2011.11.03. 14:47:21

Énekelni nem nagyon tud, de cserébe jól néz ki...

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 14:48:53

@Ica a fekete cica: Igazad van, semmiből nem lesz valami, de attól, hogy a laikus szem (elme) nem érti, hogy a képernyőn hogyan lehetséges a "semmiből" előtűnt valaki, attól az még az működhet.

Lehetséges, hogy igazuk van azoknak, akik azt állítják, hogy ami az egyik kamera állásból nagy távolságnak látszik, az a másikból egy lépés vagy gyakorlatilag nulla. Én inkább ebben hiszek, de természetesen nem zárható ki a másik verzió sem. Egyébként pedig tökmindegy. :-)

wakegér 2011.11.03. 14:51:49

1:10-nél pucsit le a csaj,közben ráhúz a kamera,a szűkítés mellett jön be a táncos.A kameraváltásnál, miközben Enikő már felfelé kászálódik akkor már látod amint dinamikus testmozgásával próbálja elvonni a figyelmet a hangszalag kezelési hiányosságokról. Na bumm,mekkora misztikum.Ez most akkor vagy egy normális cameraman munkája volt... vagy az az erős fény nem is egy fejlámpáé, hanem egy csillagkapu eseményhorizontja jött éppen létre és abból lépett ki a táncos... de hol lehet a CSK1?

Patky77 · http://www.gerilladrift.hu 2011.11.03. 14:51:57

Mivel kameraváltás van és az elsőnél pont nem látszik, így mire a másodikra váltanak már ott terem. Mi ebben a trükk vagy a csalás???
Gondolkodjatok már emberek!

2011.11.03. 14:55:06

@Az én véleményem: hát akkor én egy őskövület vagyok. De hogy a fenébe hívtad elő egy perc alatt???

innovation 2011.11.03. 14:59:31

Nekem ebből annyi van, hogy Encit igencsak megismerném - kívül, belül. Úgy is nem régen szakított az edzőjével. Már ha hinni lehet a bulvár médiának... :/

Kisvesza 2011.11.03. 15:01:50

Én arra szavazok, hogy Scotty lesugározta a transzporterrel.

sprrw 2011.11.03. 15:03:50

@Ica a fekete cica:
Ahhoz képest, hogy van szemed és még egy csomó embernek itt rajtad kívül elég nagy vakságban szenvedsz!

De elárulok egy titkot pontosan 7 másodperce volt a táncos lánynak , hogy odamenjen.
Ugyanis 1:06-tól közeli képek tömkelege váltja egymást. 1:10-től a mellékelt képen a zöld kamera vesz 2-3 másodpercig majd 1:13-ra vált a kék kamerára.
Fekete kör Enikő.
Sárga kör táncoslány.

A fekete vonalak a lépcsőt illusztrálják.

img406.imageshack.us/img406/6456/unleddy.png

Hihetetlen, hogy ennyi vakhangya van a világon aki a saját szemétől nem lát...

blindeye 2011.11.03. 15:04:07

@Az én véleményem: Amit a képeden táncosként bekarikáztál, később is jól kivehető, amikor maguk a táncosok is jól látszanak, szóval azok sima fények a díszleten.

vagye1 2011.11.03. 15:05:50

@Ica a fekete cica: Ennyi ésszel, hogy lehet élni. Szemed van de rosszul használod- agyad nincs. Már vagy tízen leírták, hogy abban a pillanatban váltott a rendező és egy másik kamera képét nyomta be. Így azután hirtelen ott lett, és én kérek elnézést a stábtagoktól amiért veled ezt nem közölték. Többre tartottak egyszerűen, azt hitték, hogy egy szembeni meg egy bal oldali kameraállást nem nézed ugyanannyinak. Szellemileg túlbecsültek ! Nagy árat fizettek érte:)

Amuba 2011.11.03. 15:09:03

@sprrw:
Azért azok a kék és zöld vonalak ne legyenek már ennyire szűk látó körűek:)

sprrw 2011.11.03. 15:12:20

@Amuba:
Nagy az Isten állatkertje, úgy látom...

Megsúgom nem a szűk látókörben van a titok, hanem a lépcső közepén beugró háromszögben. Valószínűleg ez téveszt meg mindenkit...

thEListener 2011.11.03. 15:14:54

@blindeye: én csak gyors indítás-megállításokkal "kockáztam ki", de gyakorlatilag ugyanazt kaptam amit te. (szerkesztőnek: már 1:13-tól ott a táncos...) ergo lehet ezt magyarázni akármilyen kamerabaromságokkal, a tény, hogy valószinűleg a próbafelvételekről származó képsorokkal turbózták fel az élő adást, ami etikai kérdéseket vet fel a csatorna felé: pl szerintük mi számít élőnek? mert kijelenthető, hogy nem az ami a nézőknek, ők pedig nem ezért "adóznak" az smsek árával a retekklubnak.
bár az is igaz, hogy aki sms-t küld bármilyen műsorra (a jótékony célokat leszámítva), az valahol meg is érdemli ha hülyének nézik. : )

Ica a fekete cica 2011.11.03. 15:17:16

@sprrw: Jó lenne a rajzod, ha valami teleobival készült képek lennének a felvételen, de a 13mp-es kockák nagylátósak, és benne van az a terület is bőven ahol 1 képkockával később megjelenik a már aktivan táncoló csaj.

Hó apó 2011.11.03. 15:18:35

Láttátok ez RTL holnapi műsorajánlatát?

Ferenc Ferdinánd Szarajevói látogatását
fogják adni, szintén élőben!

Amuba 2011.11.03. 15:25:12

@Ica a fekete cica: na erre akartam kilyukadni, egyetértek veled, a másik az, hogy az a színpad nem olyan hatalmas, hogy ne lássak egy sző kenőt.

GGG77 2011.11.03. 15:26:32

Az egész mezőnyből ez a csaj az egyedüli értékelhető. Minden szempontból.

sprrw 2011.11.03. 15:27:32

@Ica a fekete cica:
Látom nem érted a lényeget. Tessék szélesebb látokörrel:
img193.imageshack.us/img193/5814/unledmwg.png

Ha így sem érted, akkor tapsold meg magad.

Sajo 2011.11.03. 15:32:28

Gorilla, az amit irsz netto hülyeség, ez a szakmám, sajna ez egy pótfelvétel , még a fényviszonyokon is látszik, de amúgy le is szarnám, hogy bepattant-e a táncos vagy nem, ezzel sajna így már más baj is van, mégpediglen, hogy vajh a hangrészen mi történhetett, így nagy az esély a playbackre is !!! Na ez már egy igazi bukta, a rendezőt és a vágót jól seggbe rugnám, mert erre azért illik odafigyelni, főleg egy natur hangos kvázi " élőadásnál" !!!

Amuba 2011.11.03. 15:33:10

@sprrw: Nézd meg még egyszer, most hagyd a rajzot.

sprrw 2011.11.03. 15:36:25

@Amuba:
Megnyugtatlak nem fogom 100x megnézni azt amit másodszorra is láttam. A cikk írója egy idióta azokkal együtt, aki bedől neki. Téma lezárva számomra.

Mimira 2011.11.03. 15:37:26

DelSol már leírta, h ott volt, ismerősöm is volt...és mondta, hogy egyedül a sztár(?)vendég mókáját veszik fel előbb és utána teljesen élő a show. nincs ismétlés, újrafelvétel, semmi.
Másik: táncos múltammal bizton állíthatom, hogy be lehet úgy menni a színpadra, hogy nem veszik észre a nézők! még ha konkrétan táncról is van szó, akkor is el lehet vonni annyira a figyelmet, hogy ne vedd észre, hogy közben 5 ember lement a színpadról vagy 5 ember feljött. Csak azt látod, hogy hoppá, kicsit mintha kevesebben lennének, vagy többen.
Videóról: úgy 20x megnézés után látszik, hogy a háttérben (nem megvilágított részen) már ott kalimpál a csaj, közvetlen a kameraváltás előtt a hátső kivetített pink pálcikákon láccik, hogy ott mozog már valaki. Arrébb ugrani/lépni a fénybe semmiből se tart.

Amuba 2011.11.03. 15:40:04

@sprrw: Szerintem meg te beszélsz hülyeséget az nem lehet?

Sajo 2011.11.03. 15:41:05

amúgy nézd a lépcső teteje és alja is üres, a vágás pillanatában meg a táncos lány a lépcső alján táncol... na ekkorát ugrani kb 6 m ... és akkor még jön az énekesnő balkeze, amelyik a vágás előtt nyujtva feljebb van, mint a vágás után a feje mellett... szóval ennyi

Ica a fekete cica 2011.11.03. 15:44:47

@sprrw: te meg tedd be mondjuk a a Vegasba a videót és csodálkozz rá, hogy 0,7mp-el a táncos megjelenése előtt még olyan látószög van amiben tisztán látszik az a pont ahol később (0,7mp mulva) más ott a táncos lány aktivan táncolva, nem mint aki az elmult 0,7mp-et a szinpad befutásával töltötte. 0,7mp. max ennyi ideje van a felvétel szerint. Ha megcsinálta, akkor ő és a kameraman aki ugy tudott zoomolni az énekesre, hogy közben a hangsebességgel közeledő táncos véletlenül se lógott be a képbe megérdemelnek pár Emmy-t ezért a televíziós teljesitményért.

Mimira 2011.11.03. 15:45:34

@ Sajo: a kezét felteszi mikor pont leér a pucsítással..=P

sprrw 2011.11.03. 15:49:39

@Ica a fekete cica:
Épp ez az, hogy nagy látószög van ez nyilvánvaló. De nem látszik a pont ahol a táncos megjelenik, esetleg egy kicsit. De ha nem is volt teljesen ott még hanem már csak 1 méterre volt ettől a ponttól, azt simán megtette 0.7 másodperc alatt.

Szőke cica!

Amuba 2011.11.03. 15:54:05

Egyszerű a megoldás és mindenki döntse el maga.
Meg kell nézni M.E megvilágított kört a padlón ha már szemszögről beszélünk és akkor kiderül, hogy a kép váltása előtt is látszik a kör meg utána is csak egy fővel több van ott mert a kör szélén táncol pont a táncos lány.. vagy UFO:)

Sajo 2011.11.03. 15:59:13

a vágás előtti totál a lényeg, az sajna olyan nyitott variós kép, amiben benne kellene lennie a táncosnőnek akkor is ha ugrik egy hatost..most az intelligensek fényszögére nem nagyon térnék ki ( van ott is difi) jól ismerem az ehhez hasonló díszletet, studiót is és a kamerák látószögét is... a többi kis dolog már csak arra jó, hogy az apró pontatlanságokon keresztül is lásd a "csodát"... hogy miért volt szükség a stoppolásra... ???
@sprrw ha az vagy akire gondolok, akkor ezt látnod kellene, vagy ha nem akkor talán egy másik szakma ...

utalokmindent · http://utalokmindent.blog.hu 2011.11.03. 15:59:52

1:19-nél látszik, hogy a kép jobb szélén egy harmadik csaj becsúszik a képbe. Valszeg ugyanezzel a mozdulattal csúszott be a másik két lány is, pont akkor amikor a kamera nem látta őket.

Kalmár 2011.11.03. 16:00:07

@sprrw: Ráadásul előbb csak egy táncos van, a következő pillanatban már 3. De jól látszik 1,17-nél, ahogy oldalról éppen befut az egyik táncos. Pont a képváltás előtti tizedmásodpercben. Nincs ebben semmi rejtélyes. Oldalról befutottak és éppen úgy jött ki a kamerváltás, hogy nemlátszott rendesen mikor jönnek be.

Ica a fekete cica 2011.11.03. 16:03:01

@sprrw: De, látszik a pont. A váltás előtti képkockán is látszik a pont (a csaj segge mögött levő nagy reflektor meghatározza az irányt, a táncoslány a reflektor vonalában jelenik meg 1 az egy képkocka alatt miközben 0,7mp-el korábban még kb a teljes színpad látszik üresen.

a legszebb az egészben, hogy van az átmenet képkocka amikor egy képen van mindkét kameraállás, és ezen ott a a hely ahol a táncos lánynak lennie kellene, ahol ki kellene takarnia a hátulrol seggmagasságban világító reflektort amit egy kockával később már meg is tesz.

fehérzorro 2011.11.03. 16:04:35

Választhatunk a piros és a kék tabletta közül.
Akarjuk-e látni ezt a szőke lányt avagy inkább úgy döntünk nem vagyunk kíváncsiak a valóságra.

Netszamuráj 2011.11.03. 16:04:45

Ennyi hülyét! A felvételt a múltban készítették, 65 millió évvel ezelőtt. A Muri az Ikrekkel együtt disznószaurusz, és 65 millió évvel ezelőtt kihaltak! Amit látunk belőlük, az egy hologram, egy virtuális szemfényvesztés a múltból. Az RTL így akar rajtunk meggazdagodni! Aki ezt nem látja be, az naiv hülye!

Az ott lévő közönség pedig valójában egy beültetett implantra emlékezik, az előadás a valóságban sohasem történt meg. Malacpörit ettek törtkrumplival, aztán jött a kefefejű, és kivakuzta belőlük ezt az egészet, és belerakta az X-faktor emlékképet: www.youtube.com/watch?v=zW8sGbvb9wM

biga-matyi 2011.11.03. 16:07:30

hipertér dimenzió ugrással csinálta!

taleskenis 2011.11.03. 16:13:05

Nagy Feró fejéből pattantak ki teljes fegyverzetben. Látszik is ahogy az öreg elkezd koncentrálni pár másodperccel korábban.

gabor76 2011.11.03. 16:14:16

Sőt!
1:18-tól meg már 3 hologram táncos van bent a színpadon! :)

Hó apó 2011.11.03. 16:14:16

>>>ahol később (0,7mp mulva) más ott a táncos
>>>lány aktivan táncolva, nem mint aki az elmult
>>>0,7mp-et a szinpad befutásával töltötte.
>>>0,7mp. max ennyi ideje van a felvétel
szerint.

Na ezt csinálja utána Usain Bolt.....
Arról meg nem is beszélve, hogy 0.7 mp alatt
be kellett érnie és el is kezdett táncolni.

Hypertérugrás, dokumentálva....

Vad.Korte (törölt) 2011.11.03. 16:14:51

Én az énekes csajt néztem, és tetszett, amit láttam. Tietek lehet a háttértáncos. :-P

galamb01 2011.11.03. 16:14:52

@Sajo: "Na ez már egy igazi bukta, a rendezőt és a vágót jól seggbe rugnám, mert erre azért illik odafigyelni, főleg egy natur hangos kvázi " élőadásnál" !!! "

inkább magadat rúgd seggbe, hogy ennyire hagyod magad átverni, pedig ez a szakmád. rondán benézed. az egész színpad kábé 6 méter, roppant kicsi. több riport is van a helyi nézőktől, kérdezz rá náluk.

Zuzimama 2011.11.03. 16:14:58

@Netszamuráj: na tudtam én, de 10 perccel beelőztél!
:D

Vad.Korte (törölt) 2011.11.03. 16:16:38

@Ica a fekete cica:
Szerinted mi a valószínűbb? Az, hogy az egyik kamerában nem látszik az, ami a másikban igen, vagy hogy egy táncosnő manifesztálódott a semmiből? Tessék már gondolkozni...

Hó apó 2011.11.03. 16:21:00

>>>sprw
>>>De ha nem is volt teljesen ott még hanem már
>>>csak 1 méterre volt ettől a ponttól, azt
>>>simán megtette 0.7 másodperc alatt.

...lehet, hogy megtehette, de a 0,7 mp alatt
be kellett érkeznie és lendületből ellenkező
irányba mozogva táncolnia.
Nem rossz, ilyet még a kínai karatéjos
filmekben a legjobb trükkökkel sem tudnak....

Ica a fekete cica 2011.11.03. 16:23:08

@Vad.Korte: Mi a valószínűbb, hogy az egyébként is konzerből dolgozó műsor adott esetben simán bevág próbafelvételekből jól sikerült snitteket (szinkronnal nincs gond a playback adott), vagy az, hogy jobban kidolgoznak egy egy műsorszámot (kamera-táncos szinkron mozgása) mint egy amerikai filmfelvételen?

Sajo 2011.11.03. 16:29:49

@galamb01: én inkább hinnék a saját szememnek és rutinomnak, mint a helyi nézőknek akik gyakorlatilag annyit tudnak az egészről, hogy kb a Camponanál szálltak le a buszról...és akkor még nem is beszéltem arról, hogy van-e késleltetés a real és az élő között ( valószínüleg min.2 perc - ennyi idő kell, az esetleges hülye kicipeléséhez a biztonságiaknak)... egyelőre csak ezt a részt néztem meg, de most már bujkál bennem a kisördög, hogy van-e pl. visszatérés az eredetibe... szólok ha igen :-)))

Vad.Korte (törölt) 2011.11.03. 16:33:08

@Ica a fekete cica: Mi a valószínűbb, hogy leadják, ami jön, mert úgyis szavaz a nép, vagy hogy valaki figyeli, van-e olyan jó az élő, mint a felvétel volt, majd ügyesen szinkronba teszi a kettőt, odavált, mutatja egy kicsit, majd visszavált?

Ebben a műsorban az a jó, hogy mindenfajta csalás és trükközés nélkül is jövedelmező. Azért elég jól megszűrték a jelölteket, szóval elfogadhatóan énekelnek. Egy hétig nyesztetik őket, hogy minden jó legyen, aztán mehet a show. A továbbjutásban se kell csalni, mert aki a legkevesebb szavazatot kajpa, kár továbbjuttatni, arra legközelebb is kevés szavazat jön.

Az egész működőképességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy évről évre megy. Ilyen egyszerű.

szabolacika86 2011.11.03. 16:33:30

jónapot mindenkinek!! én vagyok az a jó szemű olvasó aki észrevette ezt az egészet...
most nem azt kezdeném taglalni, h honnan került oda a táncos, meg milyen gyorsan.

inkább az a fontosabb... ha ez előre fel van véve, utána meg összevágva adják le "ÉLŐ" címszó alatt, akk az aki szavazz a műsor alatt, akk mégis mire szavazz, ha már felvétel a műsor?! :D :D

fehérzorro 2011.11.03. 16:34:31

@Sajo: Szinte biztos,hogy valami ezzel nem stimmel.
Azt azonban nem értem mi okuk lenne erre.
Ráadásul,ha élőben megy a műsor,akkor abba nem is vághatnak bele konzervből.
Azért ember legyen a talpán,aki egy élő felvétel alatt beteszi azt a kockát,ahol a korábban felvett adásban pont ugyanúgy tartja a lábát, kezét stb.

dvidd (törölt) 2011.11.03. 16:35:04

@Ica a fekete cica: "...miközben 0,7mp-el korábban még kb a teljes színpad látszik üresen."
Nem szeretnék nagyon belefolyni, de abban a kameraállásban csak a színpad fele látszódik. Ha megnézed a videó elején látni, hogy a színpad hátulján a lépcső nagyjából egy M betűt formál, vagy ha úgy tetszik két, háromszög alakú beszögellése van a színpadnak, na abból az egyiket engedi láttatni a kamera, ami azt a hatást kelti, mintha az egészet belátnád, pedig dehogy.

Én bármi rosszat el tudnék képzelni az RTL Klubról, de nem vagyok meggyőződve, hogy ez összevágott felvétel lenne. Értelmét se látom, macera, sok idő és pénz, mi pedig így hamisan-bénán is két pofára zabáljuk...

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2011.11.03. 16:36:02

Nekem csak sokadszorra tűnt fel 1:14-nél, hogy ott termett a csaj. Végig Enikő fenekét bámultam :$

Ica a fekete cica 2011.11.03. 16:36:52

@Vad.Korte: Kérdezném, hogy naiv-e vagy, de nem kell megkérdeznem :)

Vad.Korte (törölt) 2011.11.03. 16:42:34

@Ica a fekete cica: Ez nem naívság. A műsor így is-úgy is lemegy, ha trükközünk, ha nem. De lehet, hogy naív vagyok. Ez esetben mindketten boldogak vagyunk. Én lehiszem, hogy amit látok, az az, ami, te meg abban a tudatban nézed, hogy átlátsz a szitán. :-)

Libidó 2011.11.03. 16:47:23

Mi az a naív, b@szod?
Rövid i-vel, úgy már igen.

Én ennyit tudtam hozzászólni a vitához. Viszont látásra.

bucbuc 2011.11.03. 16:47:43

@kéne 1 nick: Ha meg egybe írod, akkor egy.

bucbuc 2011.11.03. 16:48:31

@Az én véleményem: iq-tól függ, mire vagy kíváncsi. :)

bucbuc 2011.11.03. 16:52:02

@shitgun: Ja, hát kurva nehéz is ám ezt megcsinálni, van vagy 10-15 kattintás is. :)
Nem tudom én sem hallod, hogy fektethetett ebbe ennyi energiát.
Elképesztő.

Ica a fekete cica 2011.11.03. 16:54:28

@Vad.Korte: nekem igazából tök mindegy, nem nézem se igy se ugy.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 16:55:43

@bucbuc: Elvesztem, nem tudom, hogy mire írtad, hogy baromság, és ezt sem értem "iq-tól függ, mire vagy kíváncsi. :)". Pedig állítólag nem is olyan alacsony az iq-m. :-).

aha, persze 2011.11.03. 16:56:01

224 komment a kétszer felvett és rosszul összevágott "műsorhoz"? Buta gyökerek tizedmásodperceket számolgatnak :D Hát ez nagyon jó! Kár, hogy csak egy hirdetés van az oldalon, mert ez a bejegyzés - önmagához képest - aranyat ér :D

Six 2011.11.03. 16:57:39

amugy ha tényleg kábítás megy az élőséggel, akkor az nem a fogyasztó megtévesztése, mint jogi kategória?

bucbuc 2011.11.03. 16:57:40

@AYGOOO: Mert a jótékony célok ettől miben különböznek? :)

Lol nagyon büszkék voltak a múltkor is az rtl-en hogy összeszedtek vmi 200 milla+ -t és SNITT.

Innentől nincs tovább a dolog, hogy az a pénz hová került, tényleg úgy használták-e fel, esetleg a 3 hónappal ezelőtt alapított alapítvány még működik-e...

Sajo 2011.11.03. 16:57:43

@fehérzorro: pl a a főpróbán az egyik táncos csajjal történt valami ... és van is egy olyan érzésem, hogy a komplett táncos részt cserélték egy főpróbásra ...de ez csak olyan megérzés és látom alehetőséget a visszakeverésre, mert a táncos csajok az énekes lány közelijénél tünnek el, ami jogos, de ha foltozni akarnék én is így csinálnám,mert így nem feltünő , az eleje meg... hát azon meg ilyenkor imádkozik az ember, hogy vagy nem veszik észre, vagy szarok rá, mert elöl a csaj a fontos..

bucbuc 2011.11.03. 16:58:12

@Az én véleményem: Akkor biztos rá tudsz kattintani a nevedre a válaszomban és máris meglátod.

Fx 2011.11.03. 16:59:50

@sobrijoska10: "A táncosokat külön vették fel és ez csak rávetítés."
Ez se lenne túl bonyolult (ezt onnan lehetne megtudni, hogyha valaki ott volt, akkor látta-e a táncosokat, mert ha igen, akkor nem rávetítés volt :) ).
Mindenesetre valószínűleg inkább az van, hogy a kameraállásokkal trükköztek, és mialatt a kamera az egyik irányba nézett, beszaladt az illető és utána a másik kameraállás már mutatta. Ez is egyszerű, csak el kellett gyakorolni párszor. Ez utóbbit igazolja az is, hogy 1:16 környékén látni néhány tizedmásodpercre, ahogy berohan a következő...

Sajo 2011.11.03. 17:00:04

@szabolacika86: sajna ez a lényeg... és ezért nem jó egy pöttömnyiivel megbukni, mert ilyenkor jönnek ezek a kérdések... amúgy meg szerintem azok maradtak - végre- akiknek maradniuk kellet és az ment akinek már régen mennie kellett volna

fehérzorro 2011.11.03. 17:03:23

@Sajo: Hát nem tudom...
Ráadásul a rávágott képen Enikő mindenét úgy tartja,ahogy előtte.
Ezt megcsinálni nem egyszerű, még akkor se,ha szájába rágják,hogy "my love"-nál jobbláb elől stb., sőt ezt meg se csinálná szerintem egy résztvevő, ha a tévés szakmában dolgozol tudod,hogy ilyet nem kérhetnek még profiktól sem.
Ráadásul élőbe belevágni egy konzervet?
Várták ezt a mozdulatot és onnantól konzerv?
Ez sem kicsit lenne veszélyes.

Sajo 2011.11.03. 17:05:51

@Fx: Nézd meg jól azt a totált a vágás előtt, abból a szögből a rendezői jobb hátsó járást szinte látni is, a nagytotálból és csaj magasságából sacc/kb 10 a szinpad szélessége és 4m hátra, ennek az átlójából kellet jönnie alig 1mp alatt a csajnak ( az kb 7m és előről/oldalról nem tud mert ott a nézők vannak)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:05:52

@bucbuc: Hát - nyilván nem biztos hogy igazam van - de amit a személyiségfejlődésről és a gondolkodásmód kialakulásáról és annak a teljesítményre gyakorolt hatásáról tudok, és tapasztaltam, annak fényében bizony még sok időt kell várnunk a nyugati életszínvonalra. Egy biztos: ők meg tudják csinálni, mi nem. Hol a különbség, ha nem a fejekben?

kutyacica 2011.11.03. 17:06:41

az a jo, hogy siman nyomjak az explicit szovegeket az angol nyelvu dalokban (jo ebben az esetben nem tul eros, de eredetiben nem menne le igy fomusoridoben). radio ugyanez, volt az 1xi ice-t eset, de azon kivul semmi.

bucbuc 2011.11.03. 17:08:10

@Az én véleményem: :D
Ne haragudj de nem kezdem el taglalni hol lehet még a különbség.
A fejekben lévő különbség okozat, nem az ok. De meg lehet úgy is közelíteni mindent ahogy te, csak tévút.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:08:58

@bucbuc: Szerintem nem az iq-tól függ az, hogy valaki el akar-e hinni egy mesét vagy pedig arra kíváncsi, hogy igaz-e.

klippan 2011.11.03. 17:10:35

A hang is nagyon furcsa volt a műsor során végig. Az effektek hangja sokszor elnyomta az énekesét.
Egyébként Tarány Tamásról írja az Origó, hogy a múlt heti adás miatt elment a hangja, és ezzel kapcsolatban jegyzi meg az énekes, hogy "kedden aztán nem tudtam felénekelni a dalt a stúdióban".

véleményM 2011.11.03. 17:12:18

Csak tények, amit látunk.
Enikő és a színpadkép takarásnak nevezett elemei között a távolság a testmagasság alapján való becslés szerint 6-8 méter. (1. ill 2. kép)
Ha a pink pálcikaemberről elhisszük, hogy szőke táncosnő, a vágás előtti pillanatban még ebben a takarásban tartózkodik. (3. ill. 4. kép)
A vágás utáni frémen a mikrofon állvány körüli kb 2 méter sugarú kör szélén táncol egy mozgáselem intenzív folyamatában. (5. ill. 6. kép)
Így tehát ennek a fantasztikus tehetségnek kb. 6 métert kellett megtenni, beleállni a mozdulatba kb. 0,2 sec alatt.
Ez 3,3 másodperc 100 méteren.
Olimpián a helye!!!

www.kephost.com/download.php?file=fcr5ytw68ibqwczffjqa.jpg

musi 2011.11.03. 17:12:39

ez mi-a-szar?? ilyen fos megy a TV-ben? ezt a szart nézitek? sajnállak titeket. tényleg.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:12:51

@bucbuc: Igazad van, a fejekben lévő különbség okozat, az oka a múlt, a történelem, a neveltetés, a kultúra, a körülmények stb. Azonban oka is annak, hogyan hozzááll a magyarság a munkához. Én azt látom, hogy mindenki nagyon sokat dolgozik, mégsem haladunk. Akkor valamit nem jól csinálunk, és ezt fejben lehet rendbe tenni, nem? Ehhez pedig idő kell.

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:14:03

@musi: Te ilyen f*s blogot olvasol? Sajnállak. Tényleg. :-)

Sajo 2011.11.03. 17:16:05

@fehérzorro: Mint ahogy Murphy be is tette a lábát, hiszen erről szól a vita... nem olyan komplikált egy ilyen bejátszásráinditása, ha a zene végig innen jön,csak át kell keverni a képet - sőt ettől még az ének hang lehet élő is, (mondjuk úgy egy kicsivel nehezebb de hát amúgy is félplayback tehát rántani nem fog, ha csaj ügyes akkor meg nincs semmi baj )-de az ördög ott bujkál abban a 0,7mp-ben ... ha egy kicsivel előbb keveri akkor a táncos lány még valszeg jön egy lépést és ez a vita nincs is ...

Fx 2011.11.03. 17:17:39

@Sajo: Nem értek egyet. Az énekes csajszi szemszögéből az egyik kameraállás kb. 10 óránál van (és balra mozog a kamera), a másik 2 óránál. Ez kb 120 fok. Ráadásul viszonylag távol van tőle a táncos. Egy romakerékkel [nem engedte elküldeni eredeti néven a blog :) a bejegyzést] vagy szimpla berohanással is van 2-3 másodperce hogy 3-4 m-nyire megálljon tőle, ami bőven elég lehet.

Amúgy a rávetítésre szavaztam volna, ha nem látnám berohanni az 1:16-1:17-nél a következőt. Illetve korábbi változatokban is voltak begyakorolt kameraállásos trükkök, de ez izgalmasabb...

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:18:11

@véleményM: A pink pálcika ember fény, nem táncosnő, ezt én is benéztem. Nézd meg a méretét, majdnem akkora, mint Enikő, pedig hátul van. Egyébként a távolságokat elég nehéz megbecsülni a TV-ből.

aha, persze 2011.11.03. 17:22:27

@Ica a fekete cica: Görgess a lap tetejére, és az "Írjon nekünk!" rész alatt ott látod a Hirdetés szó után, egy Flash fájlt :)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:24:15

Érdekes, a táncosnők megjelenése előtt mindig belevilágít az ellenfény a kamerába. Ez persze előkészíthet egy vágást, de egy sutyiban való befutást is.

833 2011.11.03. 17:24:19

Nemtom srácok, hogy hogy lett ott, de nem mindegy... Simán szar...

Sajo 2011.11.03. 17:30:52

@Fx: szerintem ezt a távolságot cca 7m 1mp alatt nem lehet megtenni, a vágás előtti ( enyhén variós totál- szvsz nem véletlen a varió, csak elkésett egy kicsit :-))) ) képen meg kellett volna jelenni (tedd össze a két kamera látószögét és meglátod a metszés ponton ) a .. gánykerekező csajnak... a vetités eleve kizárható, hátul az egy lámpa és nem egy gubbasztó alak,amivel nem lehet megküzdeni, hogy az intelligensek csóvája éppen hol tart ( máshol), de ezt egy dinamikus vágás mind át mossa, amíg nem jön egy kukacoskodó és dől a ház :-)))

nekem sem engedte :-)))

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:31:01

@dpfancsali: Nem egy ismerősömet kaptam már rajta ezen:"A TV-ből csak igénytelenség árad."

Két perccel később: "Én mindig pontosan kifizetem a TV számlámat, nehogy kikapcsolják."

Hehe

toto92 2011.11.03. 17:39:12

Izé, ez a csaj ott van bármilyen legjobbak közt? Ennek az egyetlen értékelhető zenei teljesítménye max. az lehet, hogy fuvolán hogyan játszik, mert hogy énekelni nem tud (legalábbis ezt tuti nem), az ziher.

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.11.03. 17:41:52

Urak, konzerv alapra megy az egész, frame-pontosan előre leprogramozva a videofal, az intelligens lámpák, minden, de ugyanígy szinkronban ott vannak a felvételek is a próbákról. Ahhoz, hogy profi hatású, "klipszerű", dinamikus legyen az adás, be-bevágnak konzerveket is, attól még élő lesz a műsor. A nagytotáloknál sem jó pl. ha belógnak a gémek, de a sok mozgó kamera egymást is zavarná. A közeliket élőben nyomják, a távolabbi felvételek meg nyugodtan mehetnek konzervből. (Még az se érdekes, hogy pont ugyanazok üljenek a nézőtéren, ha megfigyelitek, be szoktak rakni egy-két feltűnő, pl. UV-rózsaszín öltözetű csajt a tömegbe, automatikusan rájuk figyel a tv-néző a félig sötét nézőtéren.)

Esetünkben kicsit elcseszte a lány a koreográfiát (előbb vagy később, vagy nem oda érkezett, ahová kellett volna), ennyi.

Ica a fekete cica 2011.11.03. 17:42:42

@aha, persze: Ott nekem nincs semmi, biztos elromlott a gépem.

aha, persze 2011.11.03. 17:46:09

@Ica a fekete cica: Nekem le van tiltva a flash, de most engedélyeztem, és bizony, ott egy fauduplavé hirdetés.
Hívd ki az elromlottszámítógép-visszajavító szakembert :)

Jó ITT élni... · http:/joittelni.hu 2011.11.03. 17:48:39

@dpfancsali: Ne vedd magadra, csak eszembe jutottak az emlékeim arról, amit írtál. :-).

Ica a fekete cica 2011.11.03. 17:50:24

@aha, persze: Ok, már rákerestem a neten a "böngészőbe reklám visszahelyező szolgáltatás" kifejezére, ha 10e/óra díj alatt kijön egy szakember akkor már hívom is.

@dark future: Ezt próbáljuk már sokadjára leirni, de a Szent Élőműsor Egyház híveinek ez istenkáromlás.

bruu 2011.11.03. 17:58:04

@frontember876: "Ezzel kockáztatna szerinted adásonként 40-70 millió forint bevételt csak SMS-ből, és ennek tízszeresét reklámszerződésekből?"
ez kizárt az ilyen betelefonyálos vackoknál a befolyt összeg fele a szolgáltatóé
Akkor min 200 000-350 000 szavazat kellene annyian meg tuti nem jön össze.
A betelefonyálgatás bevétele töredéke a reklámnak.

aha, persze 2011.11.03. 18:04:05

@Ica a fekete cica: Aztán csak óvatosan, nehogy megérezzék, hogy félsz tőlük!

thEListener 2011.11.03. 18:09:49

@bucbuc:

bár ez már nem tartozik ide de: ha nem tudsz különbséget tenni a csatorna kasszájába és egy jótékony célokat támogató alapítványnak jutott összeg között, csak gratulálni tudok. nem mellesleg az általad emlegett "200 milliós" szervezet nem csak 3 hónappal korábban korábban alakult, de még ma is aktívan tevékenykedik. (egy, az ország déli részén élő csóró ismerősöm is kapott tőlük csirkét, kacsát és egy rakat vetőmagot) persze soha nem fogjuk megtudni, hogy tényleg az alapítványé lett e a teljes befolyt összeg (valószinűleg nem), de ha a nagy része eljutott hozzájuk, illetve rajtuk keresztül a szegényekhez, akkor megérte az sms küldés.
nem úgy mint jelen esetben, ahol mint kiderült, egy mondva csinált ürügyre hivatkozva szavaztatják a könnyen befolyásolható embereket, ráadásul a több tíz millió ft ellenében csak részben élő(?) műsort hazudnak az arcukba. szerintem ez sokkal aljasabb manőver, mint az előbbi feltételezés.

ahoj 2011.11.03. 18:18:57

Valóban egy ügyes kamera és fény effekt csapat ,valamint a táncosok együttműködésének köszönhető ez a kis trükk!:)
Engem jobban zavart a füstgépek szuszogása :D
Ez azt is mutatja,hogy a hangerőt hiába tekerik fel,de a mikrofon közel van a szimpad széléhez!
Tehát,nem túl nagy területen ugrabugrálhatnak!:)

Megnéztem volna ,hogy Enikő meddig támasztja a mikrofon álványt ugyanazt a hangmagasságot, hosszan tartva,hogy párszor nekikezdjenek a táncosok mert épp mások kameraállás kell!:D
Azért ne nézzük amatőröknek ezt a csapatot:)

Üdv all!

Sajo 2011.11.03. 18:26:22

@dark future: Végre valaki aki tudja is miről beszél, csak azután el ne veszitsetek valami melót :-)))))

blindeye 2011.11.03. 18:27:02

@ahoj: Nyilván profik készítik, de... Nem érzitek úgy, hogy élő adáshoz képest gyanúsan flottul megy minden hétről hétre. Sehol egy apró baki, minden énekes minden angol szót, mondatot hiba nélkül - az más kérdés, hogy milyen tájszólással - ki tud mondani, a nyelv véletlenül sem botlik meg, stb., stb.

bruu 2011.11.03. 18:30:24

@Mimira: "ismerősöm is volt...és mondta, hogy egyedül a sztár(?)vendég mókáját veszik fel előbb és utána teljesen élő a show. nincs ismétlés, újrafelvétel, semmi."
A próbá(ko)n veszik fel nem utólag ismétlik.
Élő képbe belevágni egy felvételt technikailag lehetséges, de IMHO babrás és nem hiszem, hogy ennyire igényesek lennének a ratyinál

bucbuc 2011.11.03. 18:55:49

@AYGOOO: A megoldást magad is leírtad: "nem úgy mint jelen esetben, ahol mint kiderült, egy mondva csinált ürügyre hivatkozva szavaztatják a könnyen befolyásolható embereket "

ezen gondolkozzál még egy darabig.

ps: örülök a csirkéiteknek...

bucbuc 2011.11.03. 18:57:53

@bruu: Azt áruld már el, honnan tudod, hogy valós idő (tőlem lehet az is)?

Észrevennéd, ha mondjuk 2-3-5-8 percet csúszna?

l0lcopter 2011.11.03. 19:00:16

WTF!!!!!!! hát ezt enyhén megvágták,
ipari ciki :D

✭ STAR ✭ · http://starvagyok.blog.hu 2011.11.03. 19:10:27

1:19-nél látszik, hogy hogy ugrik be oldalról a 3. táncos. Egy ugrás, és azzal a lendülettel már táncol is. Pont így ugrott be az első kettő is, az alatt az 1-2 mp alatt, amíg nem vette őket a kamera.

bruu 2011.11.03. 19:20:21

@bucbuc: nyilván nem tudom, csak feltételezem
Lehetséges csúsztatás ahogy ezt sajo is irta, ha vki berohan pucéran akkor azt ki lehessen hagyni, bár nem hiszem az inkább a nézettséget növeli, ha még annamari kis büntit ki is szab.
Azt meg csak úgy tudod meg ha van a helyszinen is és otthon a tévénél is egy néző, és kommunikálnak. Focinál használtak ilyet vmi világversenyen aztán azóta sem.
Ezt a macerát, hogy egy élő adásra rávágjak egy felvételt csak kivételes esetben csiálnám pl egyik táncos lebetegszik, de akkro a helyi nézők már szóltak volna, hogy a tvben 4 votl élőben meg csak 3.

bruu 2011.11.03. 19:25:16

technikai problémák mikor inditsam a bejátszót mire szinkronizáljak, hogy együtt menjen a két anyag, ok a zeneialap az állandó. Az operatőrök kottából dolgoznak ott a kamerán mikor mit milyen plánban adnak. A vágónál is van kotta, de a reakció ideje változhat elég ha 1-2/25 mpvel később vág máris egy két kocka csúszás. Ezt utomunkában is babrás megcsinálni pedig ott többször indulhatsz és ha nem jó akkor trimmelhetsz előre hátra.

thEListener 2011.11.03. 19:31:39

@bucbuc: egy csórókat segítő alapítvány támogatásáról szóló felhívás nekem nem tűnik mondvacsinált indoknak. (ha már ilyen ügyesen kiforgattad amit írtam)
de láthatóan szentül meggyőzted magad arról, hogy minden sms szavazás/gyűjtés átverés (+amúgy is csak nagyon közvetve tartozik a témához), tehát nincs miről vitázni.

jóccakát

ahoj 2011.11.03. 19:42:44

@blindeye:
Hozzáteszem,hogy egy-egy ilyen műsort,már reggelóta próbálnak az előadók,plusz az előtte való egy hét.Ha ezalatt, nem tanulja meg valaki a szöveget,az ne is énekeljen itt!:) Lázsd előző széria tenyérre írt puskázók:D Jah és az még nemis élő volt!:D

kéne 1 nick 2011.11.03. 19:51:46

@bucbuc:
Egybeírod viszont tényleg egy szó.
Majd egyszer lapozd fel a szótárban a helyesírás szót.
(Húb+, azt hiszem, ebben az egy mondatban több számodra ismeretlen szó is van, szóval először kérdezd meg valakitől, mi az a szótár.)

Bob Button 2011.11.03. 19:55:06

Én imádom az összeesküvés elméleteket, de szerintem elképzelhető, hogy az egyik kameraállásban még nem látszik a szőke rángatózó hölgy, a másikban pedig igen:

A vágás után mindenki azt feltételezi, hogy az énekes nő mögött "jelent meg" a táncos.

Nézzétek meg jobban.

M.E. bal kézzel fogja a mikrofonállványt és közben jobbra-balra tekereg. A vágás előtt éppen saját magának jobbra fordul ki. A 90 fokos kameraváltás után látszik, hogy a táncos tőle balra-hátra vonaglik. Tehát jöhetett befelé nekünk jobbról az ellenfényre (szemből világító reflektor) közelítés közben (1:11-1:12).

seppuku59 2011.11.03. 20:03:19

Hajrá kislány csini vagy!!

blindeye 2011.11.03. 20:13:48

@ahoj: Mindannyian láthattunk már világhírű előadót a saját, több százszor, ezerszer az anyanyelvén előadott számába belebakizni, vagy híres színészeket a századik előadás után bakizni. De itt még véletlenül sincs ilyen, holott valószínűleg nem is mindenki tudja, hogy pontosan miről énekel. Persze az is lehet, hogy valóban csupa nyelvzsenivel van dolgunk...

ahoj 2011.11.03. 20:18:14

@blindeye:
Az is benne van a pakliban:D
Én énekelnék mindenki előtt japánul de félek nem értenétek:D
Ezért inkább nemlépek fel:P

dvidd (törölt) 2011.11.03. 20:36:51

@blindeye: hogy a fenébe ne lenne baki! Rendre elkamuzzák az angol dalok szövegeit, nem egy előadónál látni lehetett már.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.11.03. 20:40:45

Én azt mondtam volna, hogy összevágott felvétel(ek). De megnéztem a képeket, elolvastam - szinte - az összes kommentet, és elhiszem, hogy nem az, beszaladt a táncos.

De továbbra sem hiszem, hogy élőben megy az x-faktor.

1. Amikor Nagy Feró azt mondta mentoráltjának, hogy beállítjuk úgy hogy hamis legyen. (Valaki írta korábban kommentben.)

2. Ördög Nóra még ott áll a párbajozókkal, beszél, majd azt mondja, kezdődjék, és hopp, 1 mp alatt el is tűnt a színpadról, az üres, és már jön is be a párbajozó és énekel. Semmi rendezkedés, készülődés. Élő, mi? (Emiatt már szólt nekik valaki, mert az utolsó adásnál másképp volt, azt mondta, reklám, és a párbajozók felkészülnek a párbajdalra.

3. Szombat esti X-Faktorban Ördög Nóri rákérdez Kocsis Tibornál (aki közjegyző a - szombati! - lottósorsolásokon): A holnapi lottószámokat nem mondod meg? Elszólás? Vagy csak Ördög Nórinak fingja nincs mikor van a lottósorsolás...

különvélemény 2011.11.03. 20:50:18

@bonifac:
"1. Amikor Nagy Feró azt mondta mentoráltjának, hogy beállítjuk úgy hogy hamis legyen. (Valaki írta korábban kommentben.)"

Ja, ezt már kitárgyaltuk, én az énektanárra gyanakodtam, de valószínűbb, (ahogy "ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen" bekommentelte), ha a technika rendelkezésére áll a retekklubbnak, hogy élőben is manipulálni tudják a hangokat.

blindeye 2011.11.03. 21:09:53

@bonifac: "Vagy csak Ördög Nórinak fingja nincs mikor van a lottósorsolás..."

Lehet, hogy az meg valójában vasárnap van, csak nekünk már szombaton mutatják? :)

Shuvoh Pedersoli 2011.11.03. 21:21:00

sprrw rajzából és véleményM képkockáiból tisztán levezethető, hogyan történt a váltás, miért tévesztett meg. 1:13 előtt a bal felét látjuk a színpadnak és a bal reflektort, utána a jobb felét és a jobb reflektort.

ügyes trükk, pont a megfelelő jelentnél vetették be, és talán belső ember hívta fel a figyelmünket is. ;)

Enikő viszont akármilyen szép, állatira hamisan énekel.

Hó apó 2011.11.03. 21:25:11

A következő baki az lesz, hogy egy már két hete kiesett énekes lép fel a következő részben....

Robis 2011.11.03. 21:25:14

Ezek a műsorok sok-sok leállással mennek, ének közben is. Ne legyetek naivak. Ez nem az énekről szól, meg a sok lúzerről, hanem a nézettségről, és pont.

Hó apó 2011.11.03. 21:26:23

>>>Enikő viszont akármilyen szép, állatira hamisan énekel.

Cserében remek a kézimunkája és a szájtechnikája...

Sir Integra 2011.11.03. 21:27:26

Akik próbálják megmagyarázni, másodpercek megadásával, hogy hol mi történik, azok komolyan veszik magukat vagy csak trollok?

Ne basszátok fel az agyam.

Hó apó 2011.11.03. 21:38:36

>>>1:19-nél látszik, hogy hogy ugrik be oldalról
>>>a 3. táncos. Egy ugrás, és azzal a
>>>lendülettel már táncol is.

Csak jelezném, 1:19-nél nem ugrik be senki.

Látom, te UFO-hívő vagy, mert dokumentált tényként kezeled a megvalósult tér-idő ugrást.

különvélemény 2011.11.03. 21:50:10

Csak, hogy gyártsuk a kommenteket:

A fizikailag (és matematikailag) nem zárható ki, hogy a táncos összes részecskéje egyszerre végzett spontán kvantumteleportációt a színpadra.
Akármilyen kicsi ennek a valószínűsége.
:P

Hó apó 2011.11.03. 21:57:32

@különvélemény:

Az RTL kezében komolyabb fejlesztések vannak, mint a NASA-nak. Lásd hypertérugrás és teleportálás.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2011.11.03. 22:01:06

Én a műsorban ezt a jelenetet máshogy láttam. A videó kamu, össze van vágva :)

sagara86 2011.11.03. 22:12:20

igenis beugrik egy csaj 1:19nél. És hihetetlen, de látszólag tényleg lehet vízszintesen ugrani, és közben táncolni is. Az elején még én is biztos voltam hogy összevágták, de vagy husszori megnézése után az ominózus jeleneteknek látszik hogy ez egy felvétel.

Ami viszont feltűnt ennyi ismétlés után az az, hogy milyen iszonyat pontosak az operatőrök és mennyire át van gondolva egy felvétel. Pl a táncos csajok feltűnően akkor rohannak be a szinpadra amikor kameranézetet váltunk.

Meg még egy érdekesség: 0:56kor elkezdünk Feróra zoomolni, 0:58 kor meg elkezd szerepelni a kamerának. Lehet azt mondani hogy ez is véletlen de szerintem egy szám alatt egyszer ha van ilyen megnyilvánulása egy mentornak, és hogy ezt így másodpercre pontosan elkapják...talán tényleg pár percet késleltetve van az adás, és addig össze tudják rakni hogy melyik másodpercben melyik kamera felvételét használják

fátum 2011.11.03. 22:26:28

@véleményM: A kamera 1:11-nél kezd zoomolni, vagyis kb. 2 másodperce volt arra a 6 méterre, ami bőven elég. Ügyes kamerakezeléssel és a táncosok mozgásával szinkronban végzett váltásokkal simán meg lehet csinálni élőben. Persze ügyes technikusok, operatőrök kellenek hozzá.

különvélemény 2011.11.03. 22:27:32

@sagara86: "Ami viszont feltűnt ennyi ismétlés után az az, hogy milyen iszonyat pontosak az operatőrök és mennyire át van gondolva egy felvétel."

Nem operatőrök, hanem operatőr.
A kamera mögött kameramanok vannak, és egy ilyen műsornál szerintem a rendező utasítja őket és ő is "vág".

fátum 2011.11.03. 22:30:50

Több felvételből összevágni úgy, hogy folyamatosnak tűnjön az egész, az meg nem nehéz, hanem gyakorlatilag lehetetlen.

Hó apó 2011.11.03. 22:35:37

@sagara86:

Biztos, hogy ugyanazt a videót nézzük?
Mert 1:19-nél 1:22-ig Kuri Enikő vonaglik,
deréktől felfelé, táncos a környékén nincs.

Üvölt az egészből a vágott felvétel, ebben
az esetben simán BTK-s az egész szavaztatás,
mert minősített csalás az egész SMS küldetés.

Hó apó 2011.11.03. 22:37:16

@fátum:

...érdekes módon a Való Világnál évek óta sikerül....

fátum 2011.11.03. 22:44:05

@Hó apó: Ja, ha a felvételen történő esemény abból áll, hogy órákon keresztül döglenek az ágyon, úgy nem nehéz. :-)

fátum 2011.11.03. 22:47:33

@Hó apó: Vannak táncosok, csak nem a csaj mögött vannak, hanem kicsit odébb. Abból a szögböl és képkivágásból nem látszanak, ez elég egyértelmű a felvételből.

Tita nick 2011.11.03. 22:48:05

Én itt szerényen csak egy linket tennék ide, ami megmagyarázza remélhetőleg, miért is kuka a magyar X Fucktor.

tehát:

www.youtube.com/watch?v=xkDBt75mv7k&feature=share

Hó apó 2011.11.03. 22:53:37

@fátum:

A ValóVilágnál kint borult volt az idő és hideg szeles volt, közben meg a bentiek vidáman napoztak a medence szélén.
Életszerű, hogy élő adás.....

Hó apó 2011.11.03. 22:55:51

@fátum:

Ahaaaa..... értem, hogy a táncosok 1:19-nél
ott vannak, csak nem láthatóak.
Tudod, nekem is van 100 millióm a számlámon,
csak ebből a szögből nem láthatod.....

Ratyi Matyi · http://ezerrel.blog.hu/ 2011.11.03. 23:01:37

A viccet félretéve... közönségbeszámoló esetleg? Amúgy mindenkivel titoktartási szerződést kötnek?

sagara86 2011.11.03. 23:07:30

@Hó apó: 1:19 és 1:20 között a villanás után zuhan be a csaj a jobb szélre.
Amikor a való világban másodperecenként más gatyában vannak a szereplők, na az kamu, de ez csak egy jó felvétel. Bár nem tudom miért szivatná magát az rtl azzal hogy tudatosan úgy váltogatja a kamerákat hogy úgy nézzen ki mintha felvételről menne az egész

bucbuc 2011.11.03. 23:17:17

@AYGOOO: Ez csak egy egészséges kétkedés, amire ebben a világban igencsak szükséged lehet.
Mondjuk arra is, hogy szarjál mindenre és mesékben higgyél. Ez is egyfajta védekezés. Egészségedre.

bucbuc 2011.11.03. 23:18:52

@kéne 1 nick: Égesd még magad egy kicsit, ne hagyd abba. :)

bucbuc 2011.11.03. 23:25:05

@fátum: Ezt gondolom, mint hozzáértő mondod és nem úgy, hogy most a fotelból gyorsan elképzelem: "ezt meg lehet-e csinálni... hmm, nem ez lehetetlen." :)

PiggyBlanka 2011.11.03. 23:59:15

Én folyamatosan már adás közben véleményeztem szimplán a szájmozgások alapján, hogy pléh bekk az egész.
Úgyhogy most egyáltalán nem vagyok meglepve.

nikon 2011.11.04. 00:19:03

Táncost én nem láttam.
Inkább valami lompos külvárosi krampuszokat, akik turbulens végtagdobálással épp a művésznő mögött terveznek kimúlni.

nikon 2011.11.04. 00:24:53

@Tita nick:
hubazz, most néztem meg a jutub videót. Körösztös Ildi oszt továbbmenne-e ottan?

MarkKau 2011.11.04. 00:58:49

@bonifac: a mostani adásról nem tudok nyilatkozni, de tavaly két élő adásban is ott voltam (mindkétszer úgy kaptam a jegyet), és afelől biztosíthatlak, hogy a párbajra tényleg annyi idő alatt készülnek fel. amikor kimondják a két párbajozó nevét, azt is bejelentik, hogy ki fog először énekelni. ekkor bevágják az énekes kisfilmjét (kb 10 mp), ezalatt a stúdióból érkező hangot természetesen kikapcsolják, hogy ne hallatszódjon a sok ordibálás (Mindenki a helyére stb). mindenki elhagyja a színpadot, a versenyző oldalról berohan a szétnyíló kijelző mögé, és amint véget ért a 10 mpes kisfilm, már megy is ki énekelni. nincs benne semmi varázslat.

nem állítom, hogy az X-Faktor a becsületesség mintaképe, és nincs semmi variálás a színfalak mögött, de amit a tvben látunk az adás élő része alatt, abban nem hiszem, hogy bármi trükközést látnánk. tavaly az idősebbik Vastag egyik fellépése alatt hirtelen megjelent a színpadon vagy tíz táncos a semmiből, élőben is meglepődtem rajta, olyan hirtelen bukkantak elő. és ha mindent annyira tökéletesen összevágnak, hogy lehet az, hogy Nikolas többször is belebakizott a szám szövegébe? ahogy valaki írta, egyetlen tévesztés nincs, mindenki tökéletesen énekli el a szöveget... ajánlom, hallgassa meg tőle a Maradj velem illetve az Akad, amit nem gyógyít meg az idő sem c. dalokat tavalyról, az egyiknél még a zsűri is belekötött abba, hogy nem tudta rendesen a szöveget. azt valamiért elfelejtették volna kivágni? vagy mi történt? azért ne keressünk már a kákán is...

Megdobbent 2011.11.04. 01:05:01

Igy aztan hiaba viszik a jonepet az elo sora.

@MarkKau: tudlak am irigyelni egy-egy ilyen rtlkulbos felvetelen ucsorgesert, biztos nagyon megerte, hogy masodszor is visszamentel :>>>

Megdobbent 2011.11.04. 01:07:47

Najo, varjuk amugy az rtl egyik hatso kamerajanak fix kepet az ominozis par masodpercrol, gondolom nem szakadnak bele ennyibe a vedelmukert.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.04. 08:56:32

Azért hihetetlen, hogy mobilon és PC-n is csak egy fehér téglalapot a videó helyén. Mi az úristen van beágyazva?

különvélemény 2011.11.04. 09:04:52

@Yooha:
Keress rá youtubeon, nem érdemes állandóan az indavideón mérgelődni. :)

blindeye 2011.11.04. 10:32:02

@Tita nick: "Én itt szerényen csak egy linket tennék ide, ami megmagyarázza remélhetőleg, miért is kuka a magyar X Fucktor."

De hát ez is akkora pléhbekk, mint ide Lacháza! Max. annyival jobb, hogy a Nicole még jobban néz ki, mint a Keresztes Ildikó...

kisdusi 2011.11.04. 11:10:28

1:15-nél látszik hogy az egyik táncos épp jön be

~Melcsy 2011.11.04. 16:24:20

Nem semmi! Mik nem mennek a TV-ben :D (nem nézek amúgy ilyen műsorokat de ez tényleg érdekes volt)

fehérzorro 2011.11.04. 23:48:25

@fátum: "Több felvételből összevágni úgy, hogy folyamatosnak tűnjön az egész, az meg nem nehéz, hanem gyakorlatilag lehetetlen."

Van egy rossz hírem,nemhogy nem lehetetlen,hanem erről szól a vágás.

azoli79 2011.11.05. 22:42:14

A mai adásban volt egy erős célzás erre a vitára, Nóri 1ik reklám elötti konfolásában pont ugyanezt játszották el. Mert megtehetik. Ha valaki felvette az tegye fel valahova!

Zumándéló 2011.11.06. 16:39:55

NAGYON EGYSZERŰ A DOLOG BÁR KICSIT MEGTÉVESZTŐ!
mellékelt magyarázat: a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/382236_2151346658488_1091025090_31821590_1529372717_n.jpg

A két kameraszög teljesen eltérő,nem ugyanazt a fényt látjuk a háttérben. a lány a képen amit linkeltem a piros x nél áll, és az ajtónál ugorhatott oda.

onderon 2011.11.06. 23:10:52

@frontember876: akkor hidd ezt. én meg tudom, hogy a beszavazók tuti nem élőben mentek. azóta nem jártam arra.

Petyat 2011.11.13. 02:37:00

Ha nincs ez a post eszembe nem jut egy ilyen produkciót szakmailag elemezni. Látom sokan próbálják megmagyarázni, hogy ez valóban élő műsor, de azért nézzétek meg újra a felvételt.

Amikor "elhajítja" a mikorofonállványt (1:30), akkor közelin még a bal kezében van a következő snitten már a földön jobbra(!) mögötte mozdulatlanul. Aztán a két közeli utáni totálban az szerencsétlen állvány teljesen máshol van és mozog.

darbycrash 2011.11.14. 16:22:54

Elég faszául győzködi itt magát jónéhány ember, hogy lényegében az rtl klub nem hazudik a sok élő halottnak...
Remek lehet így élni! ;)
süti beállítások módosítása