Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Önmaga paródiája lett az X-Faktor

2011. október 31. 14:03 sixx 216 komment

Amikor Ördög Nóra Grace Jones-jelmezben jelent meg az X-Faktor színpadán szombat este, már tudtam, hogy kiváló kis műsor elé nézünk, hát még akkor milyen gyermeki öröm töltötte el szívemet, amikor a narancssárga úszósapkára (ő mondta, nem én) hajazó, testhezálló ruhában ficánkoló műsorvezető sátánvillát mutatva közölte, a műsor a rockzenéről szól majd. Ez az a műfaj, amit annyira nagy divat leszólni, nem kell ahhoz semmi tudás, csak üvöltenek, meg hasonló faszságok ugye, na, itt volt a nagy lehetőség az r'n'b/funky/diszkó/pop/elektro generáció gyermekeinek, hogy megmutassák, mit tudnak kezdeni egy tökös nótával.

Közel három óra elteltével már nem vigyorogtam, mint a tejbetök, hanem keservesen sírtam, mint egyszeri népszámlálás-megtagadó a büntetés láttán, mert fényesen kiderült (ismét, hadd tegyem hozzá), hogy a jelenlegi mezőny fellépőinek kevés kivétellel annyi köze van a rockzenéhez, mint Nagy Ferónak a kosárfonáshoz. Azon most lépjünk túl elegánsan, hogy az X-Factor idei indulói között nincs egy sem, aki egy 2 percesre csonkított számot úgy végig tudna énekelni, hogy az ne legyen hamis, pedig ez alapkövetelmény lenne szerintem, majd ha oda eljutnak, ahová Mick Jagger, akkor lehet hamisnak lenni nyugodtan.

Az előadásmód botrányos volt, két induló, a valóban rockhanggal bíró Tarány Tamás és Muri Enikő volt az, aki nem úgy nézett ki, mint aki a kiskunhalasi metálvilla szakkör év végi klubdélutánján adná elő a népszerű Diktátor zenekar slágereit, világosan bebizonyosodott (már ha eddig nem lett volna egyértelmű), hogy a rockzenére vagy ráérez az ember, vagy nem, és ha nem, akkor nem kell erőltetni. Hiába van jó hangja a szombaton a Highway to Hell-t éneklő kislánynak, egy negyvenkilós, szőrmemellénybe bújtatott lányt nem lehet komolyan venni akkor, amikor Bon Scottot énekel, és ez vonatkozik az ikrekre is.

A legtöbb indulóról az jut eszembe, hogy ők maguk sem gondolják ezt az egészet komolyan, még mindig úgy szerepelnek, mintha otthon, a haverokkal közösen dúdolgatnák a halál dalát, oszt jónapot, nincs semmiféle kisugárzásuk, színpadi jelenlétük, és az estek nagy többségében a kiválasztott dalokkal sem tudnak mit kezdeni, mert vagy nem mondanak nekik semmit, vagy csak nem szeretik őket. Sajnos a zsűri is asszisztál a produkcióhoz, Lil C-t Michael Jacksonnal összetéveszteni, vagy a hirtelen kopaszodó fiatalember RHCP-imitációjáról azt állítani, hogy az jó, sőt, lélekemelő, az nem csupán idiótaság, hanem bizonyos szempontból kibaszott veszélyes is.

Ezek a szerencsétlenek ugyanis elhiszik a komoly képpel bődületes baromságokat soroló négyesnek, hogy ők jók, aztán majd jön az ótvaros nagy pofáraesés az életben, amikor rádöbbennek, hogy csak jobb lett volna inkább befejezni az egyetemet, és nem az X-Faktor készítői kezébe tenni az életüket, csak éppen akkor már késő lesz, és lehet menni a zsinórgyárba vállalati karácsonyon Jimmy-t énekelni útiköltség + két fél Unikumért, de ne legyen igazam.     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave_bloghu 2011.10.31. 14:30:09

említsük már meg a zene szerk-et, aki (bár lehet, hogy a mentorok adják ki a dalokat) olyan hülye lehet, mint a seggem, ha rockzenéről van szó. Kb. mindenki rossz dalt kapott, sőt némelyik még eredetiben is rossz, vagy nem ide való. (RHCP pl.)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.10.31. 14:35:23

@Dave_bloghu: nem tudni, ki válogat, a mentorok, a versenyzők, vagy a jogdíjak miatt parázó gyártó.

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:36:27

Majd szóljatok, ha magyarul énekelnek saját számokat a "megasztárok". Angolul előadott, Geszti által színpadiasított, Szíjjártó-frizurás nyálrockre nem vagyok kíváncsi.

AttilaBeregi 2011.10.31. 14:38:37

és a zenei szerkesztők mellett adjnuk egy pofont a "stylist"oknak is... ki a franc talál ki olyat, hogy Evanescence-t sárga báli ruhában énekeljen el valaki?! A többi szerkó is dettó... Foo Fighters frakkban. Ááááá :S

Amúgy a zenei részre szerintem az egyetlen logikus magyarázat, hogy a jobb (ismertebb) számok jogdíjait nem bírják kifizteni. Mert azt kizártnak tartom, hogy a zsűri szerint ezekkel a dalokkal lehet a legjobban egy élő műsort megcsinálni.
De talán Sixx majd legközelebb őket interjúbolja meg a upc keretein belül :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.31. 14:39:20

Utólag láttam pár előadást a youtube-on, hát az a kis vigyori 16 éves 40 kilós csajt meglátva nem tudom, hogy ki gondolhatta úgy, hogy márpedig neki bizony a Highway to Hell-t kell előadni. Szólni kellett volna Rúzsa Magdinak (még ha konkurens csatorna sztárja ő), hogy mutassa már meg miképp kell ezt csinálni. Legutóbb a Megasztrában a közös dalnál gyakorlatilag leiskolázott mindenkit.

purutja 2011.10.31. 14:40:44

népszavazás=népszámlálás???

dhp 2011.10.31. 14:40:51

talán mentségükre legyen mondva, hogy szarból ugye nem lehet várat építeni. mert ezekből sokkal többet nem lehet kihozni. (az nagyobb baj, hogy a rádiók, zenetévék fosni fogják ezeket is, mer' hát ikszfaktorosok.)
de talán más mentor gárdával, nem a külföldi verziók kliséit egy az egyben lemásolva (vagy ez a jogokkal együtt kötelességük?) és persze más koncepcióval talán valamit ki is lehetne hozni a műsorból. ez alatt azt értem, hogy mindenki önmagát adhatná... nem öltöztetnék idióta göncökbe, nem választanának hozzá nem illő dalt, nem lenne műdráma, ami antipatikussá tesz mindenkit, stb... tényleg, egyszerűen mindenki önmaga lenne, és a másik oldalon is a saját, őszinte véleményét mondaná el, akkor emészthetőbb lenne, és nem újabb trágyát termelne a hazai zene/celeb iparba. szvsz.

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:41:13

@PantalaNagaPampa: ki a faszt érdekel, hogy énekli Kovács Jankó a RHCP tavalyelőtti slágerét? Mert engem nem. Ha RHCP-t akarok hallgatni, meghallgatom eredetiben.

jani_a_hegyről 2011.10.31. 14:42:38

Az az erdélyi gyerek még csak-csak elmegy szódával, de itt van pl. ez a Rock tenors nevű banda, komolyan azt hittem odab***nak, ilyen névvel, előadják, hogy kemények, (hiszen már csináltattak tetkót is) és előadták ezt a fost, nem hagyott nyomot egyáltalán. Geszti is maradna a kaptafánál, marketinghez ért, tudja mitől lesz valami populáris, de miért akarja a stílussal rendelkező fazonokat a saját köcsög képére formálni? nincs mese, szarok voltak.
A többit nem tudom, mert elkapcsoltam.

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:44:33

@jani_a_hegyről: hát ha tetkójuk is van, akkor biztos kemény legények, nagy lázadók, rock'n'roll-csókák. Nekik is eredeti Szíjjártó-frizurájuk van?

AttilaBeregi 2011.10.31. 14:45:34

@Sarkalatos hozzászóló: őőő, nem telejsen értem, hogy ezt miért tőlem kérdezed, lehet, hogy nem is tőlem akartad, de válaszolok én is:)
Engem. Azért nézem a műsort. Mert kíváncsi vagyok.

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:50:07

Hogy legyél nagy rocker?

- legyen sok tetkód
- Szíjjártó-frizurád
- bőrkabátod
- kérdezd Gesztit, buzgón bólogass mindenre, amit mond
- csak félplayback játssz
- angol számokat, olyanokat, amiket gigasztár írt, mert akkor belőled is lehet megasztár
- ne káromkodj, mindig mosolyogj, főleg, ha kameráznak, légy nagyon tisztelettudó
- a testtömeg-indexedre nagyon figyelj
- ne igyál, ne drogozz
- csak szusit egyél olivabogyóval

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:51:33

@PantalaNagaPampa: koncertre is elmész? Geszti biztos örülne.

totopad 2011.10.31. 14:51:45

Engem spec 3 dolog zavar!
1. A műsor zenei minősége
Kb olyan, mintha midiről menne az összes zene. Kapásból 1-2 hanggal lejjebb vannak az eredetiekhez képest (ok, a legnagyobbak is fél hanggal lejjebb hangolt hangszerekkel játszanak élőben, de nem 1 hanggal)

2. Nem igaz, hogy csak az agyonjátszott sz@rokat lehet újra és újra előadni!

3. Miért kell még a rockéneklésben is ezt a szutyok árenbí vonalat nyomatni?!

Amúgy pont most mondta ki, asszem Keresztes a frankót, ők előadókat GYÁRTANAK! Vagyis tök mind1 ki vagy, honnan jöttél és, hogy milyen zenét szeretsz, az a kérdés, mennyire tudnak eladni! Nesze neked sóbiznisz!

AttilaBeregi 2011.10.31. 14:55:36

@Sarkalatos hozzászóló: nem hiszem, de hogy jön most ide a koncert?

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:56:07

@totopad: a lófaszt előadókat gyártanak, pénzt gyártanak. Hogy "zenével", reklámmal, holóiparral vagy BKV-tenderrel, az századrangú kérdés.

azbest 2011.10.31. 14:56:51

Hm, meghallgattam pár dalt... szerintem a zsűri/mentor csapat az akit főleg ki kéne vágni a játékból. Ráerőszakolnak stílusokat ezekre a szerencsétlenekre, amik nem is mennek nekik. Pedig korábban sokkal jobban / hozzájuk illőbb dalokkal szerepeltek. Bár értem, ez is csak a pénzről szól, próbálnak kitermelni 1-2 lemezes majmot belőlük aztán úgyis kukázzák őket.

foxglove (törölt) 2011.10.31. 14:57:12

nagyon gáz volt, fogalmam sincs, hogy mikor sikerül ebből a zsülike-színvonalból szintet lépni, pedig ideje lenne már. legalább az első megákéhoz visszanőni, pedig azon túl is van élet, állítólag.

mininyul 2011.10.31. 14:57:23

nagyon vicces írás. a "dúdolgatnák a halál dalát" rész meg különösen király :D

kridli 2011.10.31. 14:58:03

Én eddig nem igazán néztem, de most láttam úgy a 2/3-át. Háááát, eleve a számok jó részének köze nincs a rock-hoz :) Pl. Micheal Jackson mióta játszik rock zenét? :) LGT dettó.
A highway to hell meg a mélypont volt. A már a kommentekben emlegetett Ruzsa Magdi emlékeim szerint a válogatón énekelte ezt a számot zenei kíséret nélkül, mégis sokkal erőteljesebb produkció volt, mint ez az elvileg profin összerakott cucc.
És amúgy meg nem hiszem, hogy nem tudnak 10 olyan embert / csapatot összeszedni ebben az országban, akik el tudnának énekelni valamit úgy hogy ne legyen atom hamis. Néha egy karaoke buliban tisztább produkciókat hallok (bár olyankor részeg vagyok, és lehet nem hallom ki a hamis hangokat :) )

fortytwo 2011.10.31. 15:02:10

kimarad az eletembol az X-faktor de ez a cikk nagyon franko volt, Sixx mi tortent, magadra rantottad a polcrol egy tejesladanyi terry pratchet gyujtemenyt?

midnig azok a cikkek a legjobbak amikor jol felbosszant a kereskedelmi tv-s f*szsag.

Will McAvoy 2011.10.31. 15:04:47

Az idei felhozatalban tényleg brutális az 1nm-re jutó hamis hangok száma. Simon Cowell helyében - licenc ide, licenc oda - már rég leállíttattam volna a műsort hitelrontásért és a megaláztatásért. De az is lehet senki nem meri megmutatni neki.

Orltran 2011.10.31. 15:05:27

@kridli: Minden rock, amiben van gitár, vagy ha az nem is, akkor gitár-szerű hangzást adó szinti. Ennyi, amiben ez van, az rock. A zsűriben is van két nagy rocker, ők csak tudják tán.

Babette · http://admission.blog.hu 2011.10.31. 15:05:32

hát mert azért néhány év alatt csak elfogytak már a felfedezhető tehetségek. mostanra ez maradt.

totopad 2011.10.31. 15:06:24

@kridli: A Give in to me-t spec pont Slash írta, ha nem vágod ki ő, nézz utánna,sokan őt tartják -szerintem erősen túlzóan- a föld legjobb rockgitárosának!

foxglove (törölt) 2011.10.31. 15:07:15

Rúzsa Magdi egy adásban énekelte el a Highway to Hellt Szabó Eszter Proud Maryjével, ha jól emlékszem. És az csak egy elődöntő volt:)

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:08:33

@kridli: a rockba belefér a hamis ének, csak a hangszerek legyenek behangolva. Ami nem fér bele, az a zsürinek / sajtónak / könönségnek való mindenáron megfelelni vágyás. A rocker az azt játssza, ami benne van, akinek meg tetszik, az megveszi, akinek nem tetszik, az meg dugja fel magának, nálam legalábbis ez a r'n'r, nem a gesztipéter nevű szélhámos.

kridli 2011.10.31. 15:12:13

@totopad: nyugi, tudom ki Slash, de attól még ez a szám nekem nem rock zene. Persze mindenkinek más a rock, nekem nem ez.

Dave_bloghu 2011.10.31. 15:13:08

Azért Ferónak is feljött egy kis hányás, amikor azt mondta az apollo 23-ra, hogy szeretem amit csináltok. De hát pénzért bármit. ÉN IS MONDANÁM A HELYÉBEN, ne legyünk álszentek. A többi "művész" meg álljon sorban akciós töpörtőért.

totopad 2011.10.31. 15:13:16

Amúgy azt nem vágom, hova az új ikszfaktór, amikor már lassan nem marad műsora a retekklubbnak, amit ki kell majd tölteni az új celebekkel! Sorra szüntetnek be minden műsorukat, no nem mintha annyira bánnám!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2011.10.31. 15:13:41

is my cock big enough, is my brain small enuogh to make me a star

dobjatok az oroszlánok közé, de a rock tenors queen előadásai tetszenek

geszti meg a csapatokból műanyag hülyegyerekeket csinált

ikrek végre mehetne a ckm fotózásra

proskit 2011.10.31. 15:14:11

Én ősrocker vagyok. Szerintem igenis jók voltak. Amikor Tóth Gabi a Megasztárban Pokolgépet énekelt, azt mindenki dícsérte, pedig ezek is voltak olyan jók. A kis szőrmók lány is jó volt a Higway to Hell-el. És az Apoolósok is jók voltak a Bikini dallal (amelyet egyébként Feró írt). Szerintem ez egy jó nűsor. Szórakoztató. Nem kell többet várni.

PCampbell 2011.10.31. 15:21:50

Tarány Tomitól nekem mindig libabőr, bármit énekel! Szerintem Bill bácsi óta nem volt ekkora hang, egyszerűen kurva jó!
Lehet, hogy istenkáromlás amit mondok, de a Beautiful day-t jobban énekelte, mint Bono...

a Nanga Parbat rabjai 2011.10.31. 15:22:00

Annak viszont örülök, hogy ismeri valaki a Diktátor nevet, respect!

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:23:16

@proskit: van, akinek a rockzene nem egy szórakoztató műsor, hanem az élete. Nekem 23 éve, ha jól számolom, a Beatricével kezdődött minden. 10 éves voltam, amikor először elmentem egyedül egy koncertre (Akela). Én a Szíjjártó-frizurás nyálrockereket krokodilok közé dobnám, nem a színpadon ugráltatnám.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.31. 15:25:06

Értelmetlen a kérdés, hogy hogy tudnak rockot énekelni. Mármint, aki nem rock énekes. Az alapkoncepció rossz.

ananaszkonzerv12 2011.10.31. 15:30:22

Jó ez a kép Muriról.
Üssetek agyon, én is nézem. Jó szórakozás. Kikapcsol. Sokat nem várok tőle, van akinek drukkolok, stb. Azzal se értek egyet, hogy nincs tehetséges előadó köztük. Kocsis, Tarány, Muri, Vera nem rossz. - mondjuk ez utóbbi tényleg ne ACDC-t énekeljen, mert vicces.

gash 2011.10.31. 15:31:10

Fasza, már kezdtem azt hinni, h csak nekem szar a hallásom és nem hamisak, de ezek szerint mégis azok XD

Ördög Nóra haja meg iszonyatosan nevetséges volt, nem akarta elhinni...

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:32:23

@PCampbell: csakhogy egy Bono megteheti, hogy befutott zenészként hozzányúl más számához, Kovács Jankó viszont tegyen le valami önálló produkciót az asztalra, ha ki akar lépni a rivaldafénybe, különben sosem lesz több egy beidomított majomnál, akin nagyokat kacag a tévénéző otthon a melegítőben, szotyival, tötyivel tele a szájában.

U2 & The Boss - Stand by Me:
www.youtube.com/watch?v=qHNbvIplvVQ

candyperfumegirl 2011.10.31. 15:34:34

@atpijkamo: így van. És bár én is visítottam (volna, ha nem dobtak volna ki érte, ha megteszem) néhány előadástól fájdalmamban, valóban nem jogos elvárni, hogy hitelesen énekeljen rockot az, aki nem ezt a műfajt képviseli. Vagy akkor legyen swing, R'NB, reagge, stb. est is, és akkor nézzük meg, kinek hogy megy egy magától teljesen idegen stílusban bizonyítani.

2011.10.31. 15:45:40

Tarány Tamás úgy ahogy van nagyon ok.
Nagyon bejön!

Muri Enikő meg egy szörnyű csaj. Annyira szerepelni akar, hogy az anyját is eladná két fillérért.
Mű az egész előadásmód, a hangja a magas hangokhoz nem jó, nem szívből énekel, kiszámított minden arcmimikája, minden egyes mozdulata. A csaj is számító.

Undorító, hogy ennyire hájpolva van, a Blikk már meg is kezdte a szimpátiacikkek megjelentetését ami akkor szokott jönni amikor csökken a leadott szavazatok száma.

PCampbell 2011.10.31. 15:45:59

@Sarkalatos hozzászóló: Ez a műsor nem erről szól, amiről Te beszélsz az a Ki mit tud! De ilyen hülyeségen egyébként nem fogok senkivel összeveszni! A műsor egyébként szerintem is egy túlspilázott, giccses, műanyag szar, de Tarány Tomi hangja akkor is Istenkirály szerintem!

2011.10.31. 15:47:23

sixx

Enikőről legközelebb egy olyan képet légyszíves, amin nem látszik az arca. A pucsítós tompor beszédesebb lenne a jelleméről.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.31. 15:47:58

@candyperfumegirl: Meg kellett volna mérkőzniük talicskázásban is.

fazzoletti 2011.10.31. 16:01:25

Megpróbáltam megnézni ezt a műsort. Nem sikerült. Borzasztó. Én el nem tudom képzelni ez kinek tetszik..... ótvar

mininyul 2011.10.31. 16:06:04

@vágtázó halottkém: végre valaki.. tök igazad van Enikővel kapcsolatban.

brmbolec 2011.10.31. 16:09:04

hello mindenkinek
innét kulfoldrol tenném hozzá,hogy a legtobb "eloado" angol kiejtése BORZALMAS.a rock terrorok, vagy micsoda nevuek a legjobb példa rá most..

ezis? 2011.10.31. 16:10:17

Tarány Tamás nekem is bejön, de máig nem értem, miért vágták ki Oltyán Attilát, aki legalább egyéniség volt...

proskit 2011.10.31. 16:15:11

@Sarkalatos hozzászóló: Volt időszak amikor a rockzene nekem is az életem volt. Pokolgép, Ossian, Iron Maiden, Judas Priest. stb. Ma már úgy gondolom, hogy az életben vannak fontosabb dolgok, mint az eszményekért való feltétel nélküli rajongás. Azokra a zenészekre és zenekarokra, akiket tizenévesen bálványként szerettem, ma úgy tekintek, mint tisztességes iparosokra, akik az én ízlésem szerinti szórakoztató zenét előállítják. Ők abből élnek, hogy engem szórakoztatnak, én pedig fizetek ezért, mert megveszem a lemezeiket és a koncertjegyeiket. A rockzene nekem már nem az életem. A rockzene számomra csak egy eszköz, amely az életem (egyre kevesebb) szabad percét kellemesebbé teszi. Így lettem öreg rocker.

ui: A "szijjártó-frizura" kifejezést nem tudom értelmezni. Ha az Appoló fiúkra gondolsz, akkor ők igenis jók voltak. Ez volt a feladat, megcsinálták. Mégpedig jól. Akkor válnának csak nevetségessé, ha bejelentenék, hogy mostantól ebbe az irányba akarnak elmozdulni. Azt hiszem erről nincs szó. Ettől függetlenük volt már rá példa, hogy valakai a szinti-pop világából tért át a minőségi rockzenére, és milyen jó lett. Ákosra gondolok.

lődörgő 2011.10.31. 16:16:38

A hamis éneklésben nem értek egyet, de abban tökéletesen igaza van a szerzőnek, hogy abszolút felesleges és értelmetlen ráerőltetni olyan műfajt olyan énekesekre akiktől az holdnyi távolságban van. Nem attól lesz valaki "sztár" illetve színpadképes előadó, hanem attól ,hogy a saját rátalált stílusvilágában saját zenei műfajában megragadja a közönséget,és abból önmagát is beleadva hoz létre új minőséget!!

Torrente I. 2011.10.31. 16:20:09

Szerintem itt a lényeget nem értik sokan. Ez a műsor mint a kereskedelmi tévék műsorainak többsége, üzleti céllal jön létre, profit orientált vállalkozás.
Minden egyes pillanat előre meg van írva amennyire az élő adás engedi persze, moderálva van, a szerkesztők és a rendezők által a füleseken keresztül.
Az énekesek nem főszereplők, hanem olcsó alkalmazottak olyan szerződésekkel, amelyek rettenetes konzekvenciákat vonnak maguk után amennyiben nem tartják be minden egyes pontjukat.
Itt minden szereplő a profittermelés alárendeltje, beleértve a mentorokat is. Csak az számít kiből lehet a következő műsorsorozatig a legtöbb pénzt kivenni. Semmi köze a rockhoz vagy egyéb igényes zenei stílusnak a dologhoz.
A műsor fontos momentuma a középszerűség, mégpedig azért, hogy az átlag tv néző is tudjon azonosulni a szereplőkkel. Ha itt valaki kilóg a sorból az csak azért teheti(!), hogy a legalja bulvárnak legyen mócsingja. Ez a stylistokra is egyértelműen igaz. Az a feladatuk, hogy fikázhatóvá tegyék az egyes szereplőket. A műsor nézett mindenki boldog.

manes 2011.10.31. 16:20:11

Lassan ez is lemegy Budapest tv szintre. Muszáj minden évben ennyi tehetségkutató? Max.egy évig fut velük a szekér oszt utánna a nagy része eltünik a süllyesztöben. ja.. és a tököm tele van azzal,hogy a műsor végén mindenki bőg mint egy szaros kiscsávó..Még a mentorpicsa is...

kontact35 2011.10.31. 16:22:06

Egyetértve DDHP-vel "szarból ugye nem lehet várat..." "mindenki önmagát adhatná... nem öltöztetnék idióta göncökbe, nem választanának hozzá nem illő dalt, nem lenne műdráma, ami antipatikussá tesz mindenkit..,"
Ő önmagát adja (VAN neki!)-és a rock IS jól áll neki, HANGJA is van, úgy látom elegen csápolnak is neki: Johnny B Good www.youtube.com/watch?v=zuPiUkEDQo4&feature=related (az énekes festményeivel)
Don't stop me, egy érdekes duett:
www.youtube.com/watch?v=FeTBf1ehshQ&feature=related

KKKKKKKKK 2011.10.31. 16:23:01

A rock biztosan nem szól glamúr valóságsóban előadott, tehetségkutatásnak álcázott karaokizásról. Kivéve, ha a színfalak mögött ördögnóri jól leszopja az előadót, mert akkor mégiscsak rock.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.31. 16:23:59

".. amikor Bon Scottot énekel.."
Most tudtam meg, hogy nem Brian johnson-nal kezdte az AC/DC, megint tanultam valamit, köszi!

lashee · http://lashee.blog.hu 2011.10.31. 16:24:15

"Ezek a szerencsétlenek ugyanis elhiszik a komoly képpel bődületes baromságokat soroló négyesnek, hogy ők jók, aztán majd jön az ótvaros nagy pofáraesés az életben" big lájk!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.31. 16:25:47

ÖrdögNóri helyében én elbujdokolnék a Föld egy olyan pontjára, ahol még galambpostából se lehet értesülni a retekklub ténykedéseiről. Mit csinált, hogy így magára haragította mind a stylistot, mind a fodrászt?! A kanáriruhát erős koncentrálással még el tudtam képzelni továbbgondolt flapper girl göncnek, de ez az úszósapkával keresztezett BartSimpson image.... és mindez egy rockestére. Inkább nézték volna meg Keresztes Ildi miben szokott fellépni a bulikon, és azt valahogy hozzápasszintani.

proskit 2011.10.31. 16:27:25

@Torrente I.: Nagy igazság van a hozzászólásodban.

Gorlaami 2011.10.31. 16:28:42

@PCampbell: Még szerencse, hogy a Vertigot énekelte.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2011.10.31. 16:32:20

Hgy hívták a szerencsétlen szintetikus popsztárt a Ford Fairlane-ben? Kyle Troy? Ajánlanám mint művésznevet az összes felvonultatott tehetségnek (:

Dnalorid 2011.10.31. 16:48:07

Tömören katasztrófa volt ez az adás...Ördög Nórikának könyörgöm szóljon már vki,hogy vegyen vissza,mert már túl sok(k) amit művel!!!
És Rúzsa Magdit miért nem merik meghívni a műsorba?
Nagyon kijönne a különbség a Megasztáros meg az ő kis mentoráltjaik között...

Gorlaami 2011.10.31. 17:11:44

@PCampbell: Ja hopp. Akkor fail. :D ekszkúzi

cicmóka2 2011.10.31. 17:12:22

@kridli: Röhögni fogsz, de Jacko még Grammyt is kapott már rock kategóriába...

sixx · http://comment.blog.hu 2011.10.31. 17:25:10

@cicmóka2: A jethro tull meg metalban, szoval hagyjuk a grammy-t a picsaba.

pa-lee 2011.10.31. 17:26:45

Hát eddig se néztem ezt az szart, de ahogy megláttam Nócika fejét rémülettel kapcsoltam el. A kommenteket látva továbbra sem vesztettem semmit...

mbacsi 2011.10.31. 17:30:22

Hozzáteszem, hogy Jimmyt énekelni szintén nem gyerekjáték :)

2011.10.31. 17:35:09

Az a helyzet, hogy aki tud jól énekelni, az már teszi valahol, vagy nem vállalja be az értéeles rabszolgaszerződést. Így maradnak a naív kis hülyék, a gyenge senkiháziak és a túlkoros végre kitörni akarók, akik még a rabszolgaságot is bevállalják, hogy ne kelljen visszamenni a balettba ugrálni. Az meg külön szégyen, hogy rock-est címén prezentáltak egy rakás fost, gyenge dalokkal, gyengén előadva. Attól külön lábrángásom van, hogy az az általános vélekedés (az ilyen műsorokban), hogy a kemény rockzene az az AC/DC, meg hogy Pink rock. Fantáziátlan dalválasztás ez mind, megspékelve egy gumikacsa Grace Jones-szal meg egy rakás fakezű sztájliszttal. A csúcsdísz pedig Keresztes zombiarca.

Behajtó70 2011.10.31. 17:38:41

De. Sajnos igazad van!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.10.31. 17:41:03

Hangszerelés minősége ide, énektudás oda én azért Muri Enikővel szívesen szolmizálnék egyet. És aki fickó létére nem ezt mondja, az gondolkodjon el a nemi identitását illetően! :-)

A Nórinak meg tényleg szólhatna valaki, h húzza be a kontrát, mert most vagy az van, h egyedül van a színpadon és kinyílt a csipája, vagy be van tojva, h őt is kirakhatják és minden áron meg akar felelni, ami ebbe a bohóckodásba fullad. Kár érte, mert amúgy akár jó is lehetne...

Hülye aki elolvassa! 2011.10.31. 17:41:23

Nagyon gyenge a műsor. A tehetségeket már gondosan kiírtották a műsorból. Talán még M. Enikőnek van hangja. A zsűri ripacskodása rettenetes.
Nulla az egész. A Megasztár százszor szórakoztatóbb.

karikaV43 2011.10.31. 17:48:41

Itt az igazi tökös rock zene az x-faktort meg nézze aki süket.
www.youtube.com/watch?v=9V9WVz9yFt0
Erre lehet zúzni haha..

manes 2011.10.31. 17:55:25

@klarky: "azért Muri Enikővel szívesen szolmizálnék egyet." Háát..mondasz valamit:):)

_Mizantróp_ 2011.10.31. 18:01:09

sixx, most már nem először jössz ezzel a "kiskunhalasi" így meg úggyal.

lehet, hogy Debrecenből - ott székelsz, ugye? így rémlik valahonnan - valami világvégi provinciális nullának hangzik, de Halas azért nem az. nem veszem túlságosan magamra, én ugyanúgy utálok mindent és mindenkit, de ismerve Halast elmondhatom, hogy azért itt páréves ciklusokban igenis fel-felpezsgő rockélet van, ha már most épp ezt hoztad fel.

jártál már Halason? ha nem, egyszer örömmel látlak, iszunk pár sört, meg közben elmondom, miért nem szeretlek. :) nem, haverokat nem kell hozni, nem lesz verekedés. :D

piros pipacs 2011.10.31. 18:04:32

Figyeljetek, ez az egész X-Faktor úgy szar ahogy van. Ilyen botfülü, erőtlen, énekelni nem tudó versenyzőkkel még nem találkoztam. Legalább egy lenne aki kiri ebből a társaságból. Egyszerüen borzalom, a dalokról már ne is beszéljünk, hiszen undoritóak és hallgathatatlanok. Ezt a szegény Ördög Nórát mára sikerült úgy elcslúfitani, hogy valami borzalom. Mi a fenének engedi, hogy ilyen majomnak csinálják meg és valami borzalmas ruhákat adnak rá. Egyszó mint száz, a gyönyörü nőből gusztustalan, rondát csináltak. Fuj.

piros pipacs 2011.10.31. 18:08:29

@shitgun: egyet értek
Ki nem állhatom azt a némbert.

mtk001 2011.10.31. 18:17:17

Ahogy ezt a "B"-közép mondaná : kurvagyenge +++
Már a Fásy mulató szintjét kapirgálja ...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.10.31. 18:19:40

@Sarkalatos hozzászóló: azért ha a reteken negyven kilós kislányok énekelnék a Rózsaszín Pitbull Valaki beszorult egy Zetorba című klasszikusát, az engem kifejezetten érdekelne.

Eki 2011.10.31. 18:32:23

Teljesen egyetértek, bár annyit még hozzátennék, hogy írd már le helyesen is a szövegben, hogy X-Faktor, nem pedig "X-Factor"... ez ugyanis a magyar adás, és hát jó szokásunk szerint, ezt is magyarosítottuk...

Ja, és TÉNYLEG ne legyen már ennyi tehetségkutató... (Mondjuk akkor MI legyen? A valóságshowkat is utáljuk. Talán jöjjön vissza Fridi?:p)

SWExile 2011.10.31. 18:36:29

Egy kis példa:

www.youtube.com/watch?v=joEkvVF_vSs&feature=related

Vajon 20 évvel ezelőtt abban a clubban hányan gondolták, hogy az a 3 gyerek több lemezt fog eladni, mint a világon az összes megafaktoros együttvéve, anélkül, hogy bármelyiken is valaha elindultak volna.

sexmachine 2011.10.31. 18:36:47

Szerintem:
Ördög Nóri még ezzel a Will Schmidtes hajjal is (nem állok be a grészdzsonszozók közé): s+++++
Ikrek: s+++++ a négyzeten
Vera: s+++++ meg még szerelmes is vagyok belé
Muri Enikő: s+++++
Nagyjából ennyit tudok hozzátenni. Ez az egyetlen műsor, amit nézek, ezt is torrentről túrom le.
Ja, a geszti meg egy pedofil pojáca, Slasht meg egy csomóan a világ legszarabb gitárosának tartják. Általában azok, akik tudnak gitározni. Nem én, én leszarom.

locsolóember 2011.10.31. 18:37:03

3 dolog, ami szórakoztató és mulattató volt számomra az X-fucktorban:
Ö.N. haja
a szánalmas GunsN'R/Metallica/sötöbö logóátírás
Janicsák Veca forrónacija

locsolóember 2011.10.31. 18:39:23

Kijaza Will Schmidt?
:DD

VFB 2011.10.31. 18:42:53

A tegnapi nap egyszerűen TRAGÉDIA volt. Az élvezhetőség határát is csak súrolta néhány produkció. Biztos tudnak ezek a gyerekek énekelni ezt-azt de azért messze nem mindent. Elcsipogni napjaink slágereiből hozzájuk hasonló szintű előadóktól valamit az nem teljesen ugyanaz a felada,t mint igazi nagy előadók/énekesek dalait úgy hozni, hogy abból valami színpadképes produkció süljön ki. Egyedül talán Tarány Tomo hozott valamit meg a ráadás Queen volt több a semminél. Vikidállal, LGT-vel RHCP-vel úgy buktak meg mint a huzat. A többibe is inkább ne is fogtak volna bele. De ha jól emlékszem a tavalyi brigádnak is feladta a leckét a rockos est. Ezt valaki vagy érzi vagy nem és kész.

2011.10.31. 19:11:13

@klarky: Muriban van valami olyan mélyen és őszintén taszító, hogy én fizetség ellenében sem sunáznám. A csajnak egy mozdulata sincs, amit ne hatna át a vidéki színjátszókörös manír.

csanger 2011.10.31. 19:14:56

Kedves Blogger!

Gratulálok, sikerült egy jó undorító kis írást összehozni. Ha nem magyarul írod akkor is ordít róla a Made In Hungary.
Persze legyünk sznobok, és borulátók, és kiábrándultak, és fikázzunk mindent csak azért mert magyar és mindenkit csak azért mert tehetséges és mert mer...
Aztán szaladjunk le a kocsmába ahol a nyomorult kis estéinket töltjük és ahol arról beszélgetünk a hasonszőrűekkel, hogy itt minden szar, de nem mi miattunk hanem a körülöttünk élő sok szar ember miatt.
Aztán ha ez is megvolt azzal a jóleső érzéssel hajtsuk nyugovóra a fejünket, hogy ma is elkövettünk mident az általános kiábrándultság és szarkedv erősítése érdekébe.

Csak azt nem értem miért jelenik meg az ilyen az index főoldalán...

Megdobbent 2011.10.31. 19:22:03

Bizony gyomorforgato fos volt az egesz, de legalabb megkonnyebultem, hogy geszti alol kivettek az ikreket. Notoriusan akarta szakadtkurvava maszkirozni oket, picsaszar notakat tolt alajuk, szoval ha ilyen egy mentor, akkor milyen egy aljas ellenseg? Hala istennek, innentol meg a 16 eves kiscsaj erdekes, ha azt is kivagjak, akkor hatradolhetek, leszarhatom vigan a show-t :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.10.31. 19:25:14

Önmaga paródiája LETT?
Az egész egy vicc... Amióta csak megy...

bucbuc 2011.10.31. 19:27:49

@piros pipacs:
"Ezt a szegény Ördög Nórát mára sikerült úgy elcslúfitani, hogy valami borzalom. Mi a fenének engedi, hogy ilyen majomnak csinálják meg és valami borzalmas ruhákat adnak rá. Egyszó mint száz, a gyönyörü nőből gusztustalan, rondát csináltak. Fuj."

Ez lesz abból ha buzi a stylist, meg buzi a programigazgató is. Ezt nem degradáló megjegyzésnek szántam, csak tényközlésnek.

Egyébként a tv2 stylist még ordasabb faszfej ezeknél, amiket az művelt a megasztár alatt, annál ez egy fél fokkal jobb.

bucbuc 2011.10.31. 19:28:45

@mtk001: Egy komolyabb karaoke partiét még éppen megüti az egész. :)

Mindegy de jó ez is.

bucbuc 2011.10.31. 19:30:03

Küldöm szeretettel minden idetévedőnek ezt a csodálatos szerzeményt:

www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ

Gluteus Maximus 2011.10.31. 19:30:35

Hú de jó, hogy nem nézem!

bucbuc 2011.10.31. 19:31:33

@sexmachine: Hát kicsit torzítja a dolgot, hogy vagy kb 15 éves vagy, vagy 15 éve nem láttál nőt. :)

blackbarika 2011.10.31. 19:36:31

@csanger: ami szar az szar, mit szépítsünk rajta?

Legnagyobb szívfájdalmam hogy Keresztes Skullface Ildikó nem válogatta be Oltyán Attilát, aki legalább egyéniség volt, kitűnt a többiek közül, nem olyan műanyag és felejthető mint a legtöbb bent lévő versenyző. Az ő koncertjére még el is mennék, komolyan. Abban a srácban volt valami plusz.
A többiekről. Akik jelenleg bent vannak, azok közül egyet sem tudnék kiemelni. Nincs köztük igazán karizmatikus személy, ma látom holnap az arcára sem emlékszem típus mindegyik. Némelyiknek jó a hangja, pl Tarány Tamás, de az meg olyan a színpadon mint egy darab fa.
Egy igazi egyéniség sincs a műsorban az a helyzet. (legalábbis az érdeklődésem nem tudták különösebben felkelteni)

aehrenthal 2011.10.31. 19:39:29

Nyilvánvaló, hogy Magyarországon nem lehet évente tehetségkutató műsorokat csinálni úgy, hogy a színvonal nem csökkenjen, hiszen egyszerűen nincs annyi ember, akivel színvonalasan meg lehetne tölteni a műsorokat.

Ő tetszik.

www.youtube.com/watch?v=035GStnLOaI

Stenonis 2011.10.31. 19:41:15

Ez volt az első és az utólsó x-faktor, amit néztem...

Botrányos volt.
Az első srác nem tud énekelni, de hörögni sem. 2 perc death metal után a színpadra köpné a hangszálait.
A rokktenoroknál azt hittem, hogy valami pródiába csöppentem.
Az Evanescene dalban annyi érzelem van, hogy el sem lehet mondani. Az x-es előadó hangilag nem volt rossz, de minden más hiányzott belőle. Az érzelem, a szenvedély, a fájdalom. Minden. Borzasztó volt hallani.

A RHCP egy vállalati buliban félrészegen is ciki lett volna...

16 éves vigyorgós kislánynak ki adott egy ACDC dalt. Bon Scott (aki halálra itta magát), na tőle hiteles a Highway to Hell. Egy kislánytól? Ne röhögtessenek már...

A Pink szám jó volt. legalább is a többiek után felüdülés volt.

A 3 fiú iszonyatos volt. Ez is paródia kategória. De mivel cuki, biztos sok sms-t kapnak. Kedves szülők, kobozzátok már el a kislányaitok telefonját...

A Mikiegér hangú srác hogy juthatott el idáig?

Akik kimaradtak azokat nem láttam...

zebónia 2011.10.31. 19:42:09

Nézhetetlen, a Nóra meg egyre visítóbb, 2 férfi kéne már mellé, hogy elnyomja, rettenetes a pörgése. A kinézetéről, ami nem volna rossz, egyre jobban elszúrják, kihangsúlyozva a nem előnyös részeit szemnek nem tetsző. Többet is ki lehetne hozni belőle, egyébként erre a rock estére pont nem így kellett volna felöltöztetni.
Kezd sokk lenni, mint a Liptai.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2011.10.31. 19:45:33

@sixx: "flute is a heavy, metal instrument" :)

Stenonis 2011.10.31. 19:58:35

@shitgun:
Hát, azért az AC/DC eléggé hardrock kategória.
És Pinknek bármennyire is sokaknak nem tetszik, de igen is van egy-két élvezhető rock(os) száma.

Attól, hogy egy zenekar alapvetően rockot vagy metalt játszik még kalandozhatnak más műfalyokban és viszont.
Nagyon nehéz kategóriákba sorolni. A Metallica Nothing else matters című nótája nem metal. Inkább lírai rock.
És Pavarottit sem sorolnád be metal énekesnek pedig a Sepulturával jót zúztak a Roots-ban :)
www.youtube.com/watch?v=r1zARg-nFzU

Egyszer megnézném ezt az x társaságot tényleg kemény műfajban mit tudnának produkálni: Mesuggah, System of a Down, Therion, Korn, Eluveitie vagy ha cukiskodunk akkor Epica vagy Nightwish.
Bár ha most belegondolok inkább nem vagyok kíváncsi :)

2011.10.31. 20:05:38

@Stenonis: Persze, hardrock, inkább az a baj, hogy ez az egyetlen együttes, sőt, ez az egyetlen dal jut eszébe a szerkesztőkenk(tavaly emlékeim szerint a Nyári lányok tolták ugyanezt). Abban meg nagyon egyetértek, hogy lehetne tényleg kemény zene (ha már Slayer, Judas logókkal majomkodtak), de ha nem fér be a zúzás, lehetne kreatívan áthidalni, pl. Tori Amos Slayer feldolgozásával, vagy egyéb kőmetal zenék szolid, bizarr átirataival. Persze azokat nem ismeri Kati néni, Józsi bácsi, ezért marad az LGT, Vikidál meg az RHCP, mint rakendroll. (Mely szót amennyiszer elmondták tegnap, annyi ezrest kívánok magamnak - gazdag ember lennék:)

lilly.alien 2011.10.31. 20:08:07

Annyira ciki ez az egész X-faktor, abba kellene hagyni, mint egy karaoké-show ...

blackbarika 2011.10.31. 20:12:06

@shitgun: ja, a szerkesztők itt is olyanok mint a keró rádiók, minden zenésztől 1 dalt ismernek, de azt nagyon.

Bikfenc 2011.10.31. 20:19:12

A műsor műfajilag a valóságshow kategóriába tartozik, szoros rokonságban van az egy reklámblokkal később kezdődő Való világgal. Tehát, nem tehetségkutató, hanem valóságshow. Célja: nem tehetségeket elindítani a világhír útján, hanem magas nézettséggel sok pénzt beszedni a szponzoroktól.
Az, hogy néhány szereplő esetleg tud / tudott valamit kezdeni a 15 perc hírnévvel, és meg tudja alapozni az elkövetkező éveit, (celeb lesz belőle, vagy esetleg ZENÉSZ nagybetűvel) az tehetségén kívül sok más tényezőtől függ.
Legkevésbé attól, hogy megnyeri vagy hányadik helyen végez.

Dnalorid 2011.10.31. 20:23:42

Megasztár 5 együtt ment az X-faktorral tavaly...Sokan elpártoltak a Megasztártól pedig megint annak a műsornak a győztese adta a nagyobb tehetséget,Tolvai Reni számát játsszák a rádiók és nem Vastag Csabikáét... Megasztár tehetségkutató,nem pedig cukifiúkutató...!!!

2011.10.31. 20:24:09

@csanger: Van az a sejtésem hogy te nem láttad a műsort. Egyébként most belekezdhetnék kimagyarázni a helyzetet de @shitgun találóan összefoglalta az egészet: TE SZERENCSÉTLEN... írnék még hozzá egykét "szép" gondolatot, de inkább nem.

Bambano 2011.10.31. 20:26:32

Galliában az ilyenek fára kötözve végezték :)

@Stenonis: ac/dc-t adtak már 18 éves 40 kilós kiscsajnak és jól szólt a szájából. Igaz, őt Ruzsa Magdinak hívták...

Igaz, adták már Celine Dion meg Shania Twain szájába is, azok egyszeri poénnak jók :)

2011.10.31. 20:27:22

@Bikfenc: ez nagyon igaz. Mondjuk ettől még lehetne jó, változatos, izgalmas, minőségi.

Stenonis 2011.10.31. 20:33:58

@Bambano:
Nem azt írtam, hogy rosszul szólt volna a cuki kislány... Egészen tűrhető volt, de nem hiteles.
Majd ha életében elszívott legalább 1 doboz cigit és megivott fél üveg whiskyt, majd utána. Szerintem Ruzsa Magdi elkövette ezeket, mielőtt fellépett ezzel a számmal.
Hiteles meg akkor lesz, ha ennyi lenne a napi minimum adagja...

Bikfenc 2011.10.31. 20:37:39

@shitgun: Igen, de ez a törekvés sajnos sokszor erőteljesen ütközik a bulvár igényeivel.
De lehet, hogy Te vagy túlságosan igényes?
:)

gasoline 2011.10.31. 20:40:58

Mindenekelőtt leszögezném, hogy kifejezetten szeretem az X-faktort, a rock meg egyenesen a kedvencem, Veronikát és Tibort pedig a végső győzelemre is esélyesnek tartom. Talán épp ezért fájt nekem is a tegnap este annyira. A mélypont valóban Cukiveronika volt, akivel aki a HWTH-t elénekeltette, annak minimum penitencia lenne feltámasztani Bon Scottot. De nem megyek olyan messzire: a Rúzsa Magdi (és sztem még G. Csaba Boogie) által a Megasztár döntőiben és válogatóin előadott dalokat örökre vissza kellene vonultatni a magyar tehetségkutatók track-listájából, mert a mérce kozmikus magasságokba került Magdi (és Boogie) által. Így alanyi jogon van égésre ítélve az, aki ezekkel operál.
A másik pedig az Under The Bridge. Az nem mentsége Tibornak, hogy nála tisztábban Anthony Kiedis sem tudja előadni élőben a nótát, viszont mielőtt Tibi ordítani kezdte ezt a dalt, el kellett volna olvasnia a Scar Tissue című könyvet, hogy megértse, ezt egyedül a RHCP adhatja elő hitelesen.
Kár volt ezekért a blamákért. Lehetett volna helyettük Road to Hell, meg hasonló, egyszerűbb témák, ha meg Jacko kötelező lilsziszinél, akkor meg min. a B&W dukált volna egy kis Slash gitárral...

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2011.10.31. 20:51:54

@mozifanatikus: ha egyszer láttad volna a harmatgyenge angol felhozatalt, rájönnél: ha már a saját hazájában sem tiltja le a műsort Simon, Magyarországon sem kell.

alimommy 2011.10.31. 20:51:58

Most nézem először ezt a műsort, és azt veszem észre magamon, hogy nem azért szurkolok valakinek, hogy továbbjusson, hanem, hogy kiessen... Ezeket a versenyzőket össze se lehet hasonlítani a legutóbbi megasztár hangjaival, annyira hamisak...
És mennyire igazságos selejtező volt az, ahogy a négy mentor között szétosztották az embereket úgy hogy pl. egy csomó jó hangú lány került a Feróhoz, akiknek ki kellett esniük pedig sokkal jobbak voltak mint a Geszti béna, hamis hangú csapatai??? (Ez nagyon úgy fest mintha valaki(ke)t próbálnának nyomni...).
És a zsürizésben is - főként a Gesztire jellemző - hogy annyira kritizál mindenkit, a sajátjait meg isteníti; és egy döntő helyzetben nem annak fogja a továbbjutás lehetőségét adni, aki megérdemelné, hanem aki nem kockázat az övéire nézve...
A hangtechnika is borzalmas, a mikrofonok nincsenek normálisan beállítva, a hangszerelés is egy csomószor elnyomja az énekesek hangját.

glamnsleaze 2011.10.31. 20:54:22

a rock tenors, vagy mi a tököm zseniális riportot adott. a rockzene nem a hosszú haj, amit ők csinálnak modern rock.

1. rock-hoz zenekar kell...
2. a modern rock kb. itt kezdődik: www.youtube.com/watch?v=H8Cuqo45r-M , www.youtube.com/watch?v=pkpKGqXbEak&ob=av2e

A megcsinált hazai 'sztárok' hozzá sem tudnak szagolni a műfajhoz.

glamnsleaze 2011.10.31. 20:58:09

ja meg a klippekben látott kinézetnél. nem annál, ahogy a stylost-ok teleaggatják ezeket...

Dnalorid 2011.10.31. 21:02:05

Szerintem a legnagyobb baj,hogy a Retek Klub le sz.rja,hogy mennyi kritikát kap ez a műsor...Nézettségi listákat vezeti,minőség meg kit érdekel alapon Ördög Nórika is jókat vihorászik a kritikákon...Csak azt felejtik el h a nézőszám rohamosan csökken,a 41. héten az Xfaktort 2.430.000-en nézték, múlt héten már csak 2.175.000 ember...hahahaha

Kreta 2011.10.31. 21:05:29

Ördög Nórinak még mindig Nánási Pál a karpekja? Amikor haza megy szerintem 2 napig ezzel cikizi az ura!

Tarány mi a szar énekelt? Tiszta hülye zene volt, pedig talán ő lehetett volna rock.
Ilcsi MájkölDzsekszonja borítékolható volt.
Kérdés hogy Pink mennyire rock, talán belefér, de egy viszonylag gyorsabb szövegű cuccra visszhangot tenni ... érdekes. Inkább neki kellett volna azt az Evenizét énekelni.

NivoVivo 2011.10.31. 21:07:34

A Plázában való zabálás közötti ruhaturkálásra és az érzelmi anafalbéta tinik hadának a megállítására pont jó lesz, ennek a szériának a győztese is.
Az rtlklub egy nagy semmi...ne kell nézni!
Színházba kell járni koncertekre és alternatív színházi fesztiválokra ahol szakma van és nem kádban éneklő tinik.
Nem is értem min vannak az emberek kiborulva...
mentorok???ugyan már!!

NiKe 2011.10.31. 21:09:16

Az oly sokszor lefikázott Megasztár azért csak felvonultatott az évek során egy Tóth Verát, egy Caramelt és egy Rúzsa Magdit, akik ma a popzenei elitet alkotják (az más kérdés, hogy milyen erős piacon). Lehet, hogy nézettségben az X-Faktor a nyerő, de kérdezem én, hol lesz három év múlva a metroszexuális Vastag Csaba és a rekedten üvöltő Király L Norbi????

Dnalorid 2011.10.31. 21:17:49

Rossztündér 2011.10.31. 21:09:16
Az oly sokszor lefikázott Megasztár azért csak felvonultatott az évek során egy Tóth Verát, egy Caramelt és egy Rúzsa Magdit, akik ma a popzenei elitet alkotják (az más kérdés, hogy milyen erős piacon). Lehet, hogy nézettségben az X-Faktor a nyerő, de kérdezem én, hol lesz három év múlva a metroszexuális Vastag Csaba és a rekedten üvöltő Király L Norbi????
-------------------------------------------------
Teljesen igazad van, a Megasztár az igazi tehetségkutató!!! Hogy ezek az X-esek hol lesznek??? Sehol,maximum pár tinip.csa szobája sarkában poszterként... (Vastag Csaba szerintem nem csak metroszexuális,hanem h.......)

petyaaa 2011.10.31. 21:19:56

de ha egyszer valaki magasról tesz a rockra? nem menő már, majomság az egész.
elavult, idejétmúlt bóvli - gondolom ezt 14 éves koromtól, holott Sisters of Mercy-n, Clan of Xymoxo-n, Mission-ön, Cure-on, Billy Idol-onnomeg Depeche Mode-on, Nitzer Ebb-en és hasonlókon nőttem fel. de gyűlöltem a rockereket, a rockzenét, és lazán állnék inkább a diszkósok közé, mint az ilyen majomok mellé :)

petyaaa 2011.10.31. 21:22:25

egyébként ügyesek, jó hangjuk van, de nem kellene ilyesmit rájuk erőltetni. ha nem akarnak rockot énekelni, hát ne énekeljenek. mindenké énekelje azt, amiben jó. és könyörgöm, ne kelljen már divatból rajonganiuk ilyen majomságokért!

Fallandraise 2011.10.31. 21:26:16

@totopad: bocsi nem akarok szőrszálhasogató lenni de a Give in to me-t Bill Bottrelnek "köszönhetjük" és nem Slashnek. attól hogy ő gitározik benne még nem ő írta. amúgy azon a dzsekó albumon asszem a Black or white elején is slash gitározik.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.31. 21:27:45

Éppen a Give in to me alatt sikerült belekapcsolnom. Sikítva szaladtam ki a szobából.

glamnsleaze 2011.10.31. 21:34:43

leagalább a cikkíró tesó! :D remélem olvassa! én Crüehead vagyok :)

bigBB 2011.10.31. 21:44:13

@sexmachine: A nagy gitárosok szerint Mike Oldfield nem tud gitározni. Az én bot fülemnek viszont nagyon tetszik. (...és Slash játéka is)

blackbarika 2011.10.31. 21:53:24

@petyaaa:

"de ha egyszer valaki magasról tesz a rockra? nem menő már, majomság az egész."

"mindenké énekelje azt, amiben jó. és könyörgöm, ne kelljen már divatból rajonganiuk ilyen majomságokért!"

rockerek...discosok...utoljára 16 évesen a középsuliban szerveződtek az emberek ilyen kasztokba. gondolom hasonló korú lehetsz azért beszélsz hülyeségeket.

Reisezugwagen 2011.10.31. 21:57:47

@Dnalorid: ....és milyen nézettség lett volna, ha most sem közvetíti az UPC sok háztartásban úgy mint múltkor!

captain morgan 2011.10.31. 21:58:16

@glamnsleaze:

www.youtube.com/watch?v=mZj1uElADZw&feature=related

A rockzenének nem kell feltétlenül modernnek lennie.
A szenvedély és a sodrás a lényeg, hogy "megcsapjon a mozdony füstje."

glamnsleaze 2011.10.31. 22:02:30

@captain morgan: nem arra céloztam, hogy mondernnek kell lennie, a 3 énekeske mondta az egyik riportban, hogy ők mondern rockot csinálnak, ők a modern rock kinézet... erre linkeltem be a 2 vidi-t, hogy az a modern rockzene-rock kinézet, nem ők. én oda vagyok a Grand Funk-ért is, meg igazából a '80-as évek glamjét hallgatom szinte csak, modernből meg ennek a Svéd/Skandináv vonalát.

Fallandraise 2011.10.31. 22:09:17

@cicmóka2: ebben biztos vagy? mire kapta? mondjuk a grammy tényleg egy vicc de szerintem rock kategóriában azért nem díjazták a "jóképűt"

ferdeszem 2011.10.31. 22:17:12

Szerintem azt, hogy egy kereskedelmi adó műsora jó, vagy sem, azt el kell felejteni. Egyetlenegy kulcsszó létezik, azt pedig nézőszámnak nevezik.
Az elmúlt évek, évtizedek alatt sikerült a nézők igényességét olyan szinten erodálni, hogy mára már mindent sz..t megesznek, ami azért jó a csatornának, mert egyre kevesebb beruházással tudnak tömegeket a reklámok elé odaültetni.
Ma már elég egy tucat féldebilt összezárni egy kéróban, és milliók torkán lehet lenyomni nekik, hogy mit vásároljanak majd a hiteleiken.

captain morgan 2011.10.31. 22:24:38

@csanger: Tudod, a blogger azért fikázta a műsort, mert egy kalap szart ért pontosan.
A blogger naivan igazi rockzenét várt. Én pl. erre gondolok, amikor azt a szót hallom, hogy rockzene:

www.youtube.com/watch?v=diGbKAaCNno

Megértem, hogy te csak könnyed kikapcsolódásra vágytál és ezért nézted, meg talán nem a rock a kedvenc műfajod.
De ami szar, az szar. Most az egyszer, kivételesen a fikázónak van igaza.
De ha maradt benned még kétség, nézd meg ezt:

www.youtube.com/watch?v=XKCirOLUcKE&feature=related

captain morgan 2011.10.31. 22:29:01

@glamnsleaze:

Szerencsére nem hallottam ezt a "riportot".
A vidik meg jók voltak, bár az első, azok hardcore srácok (asszem)kicsit Crüe/Poison ötvözetnek tűntek, de valamin nekik is fel kellett nőniük, hehe...
A lényeg, hogy ugyanarra gondoltunk.

dtatar 2011.10.31. 22:29:24

@proskit: "Ettől függetlenük volt már rá példa, hogy valakai a szinti-pop világából tért át a minőségi rockzenére, és milyen jó lett. Ákosra gondolok." lol
Ha az ő zenéje MINŐSÉGI, ráadásul ROCK, akkor Jimi Hendrix és Bon Scott parfümbe fulladtak bele. Ha érted mire célzok.

dtatar 2011.10.31. 22:33:14

Am sztem attól függetlenül, hogy csak egy-két fellépő van aki tud is énekelni (úgy általában), szeretett honlapunk csak azért nézi le ennyire a műsort, mert beszóltak nekik. (Jé, ezt a cikkben nem is említették! De furcsa!) xD

Rivalda 2011.10.31. 22:35:38

@vágtázó halottkém:
Amit hablatyolsz Muri Enikőről derék Halottkém, köszönő viszonyban nincs a valósággal. Simán provokálsz. Megteheted, hiszen a monitor nem lázad fel, ahol szavaid megjelennek, még csak ki sem röhög ekkora tetűség láttán.Úgy vélem, nyomorult érzés lehet számodra nézni mások sugárzó tehetségét, ami neked úgy tűnik, nem adatott meg, csupán mások leprázása. Ne nézd a műsort, inkább vágtázz az ótvarba!

L.K.R. 2011.10.31. 23:09:55

@petyaaa: Hülye vagy fiam, leülhetsz, 1-es.

nyubocs 2011.10.31. 23:20:08

@Stenonis:
Kár hogy ennek semmi köze sincs Pavarotti-hoz.

Ez a James Blast Orchester (J.B.O) német paródiazenekar (a németek IHM-je) átdolgozása a Roots-ra, az énekest meg úgy hívják, hogy Vito C.

L.K.R. 2011.10.31. 23:22:10

@petyaaa: Most látom csak micsoda rockismereti lexikon vagy. Clan of Xymoxo, Nitzer Ebb, Depeche Mode.... Jesszus f@c@. Ezeket nevezed te rock előadóknak? Komoly arc lehetsz már ne is haragudj... :-)))

mike-kulas 2011.10.31. 23:22:41

@petyaaa: oszt buzi-e vagy?
valami hiányzik a szavaidból, akár a majom szeméből az értelem

Dnalorid 2011.10.31. 23:22:51

Ami még nagyon szánalmas a műsorban,hogy a mentorokra rászóltak,hogy ne sűrűn bízzák a közönség szavazataira h kiesik ki,erre most h jogos lenne ez,mint a birkák a saját énekeseiket küldözgetik haza,holott eddig minden esetben lett volna a lehetőségük a közönségre bízni...

mike-kulas 2011.10.31. 23:26:54

@L.K.R.: most miért bántod szegényt? Ezt dobta a gugli, oszt mondott egy nagyot. Van amelyikben még gitár is van.

L.K.R. 2011.10.31. 23:28:11

@mike-kulas: Igazad van, megvan neki a maga baja. :-D

jonatanxx 2011.10.31. 23:32:02

@captain morgan: Ha a blogger azt várta amiket belinkeltél, akkor ritka nagy marha.
Egy énekverseny nem a gitárszólókról szól. Te komolyan azt gondolod, hogy a rockénekesek hangja élvezhető lenne szétcigizve, szétpiálva 60 perc ugrálás után, ha nem lennének túlerősítve a hangszerek?
Összekeveritek egy rock koncert hangulatát azzal amikor valaki szólóban áll ki a színpadra, felvételről szóló kísérettel. Vegyük még hozzá, hogy a rockbandának előre le van vajazva a gázsija, igazából csak a napi numeráért kell küzdenie. Az X-faktorban meg egy esetleges karrierért.
Persze nem mindenki volt jó, de ez a fikázás undorító!

jonatanxx 2011.10.31. 23:40:21

Ez a csaj ebben jó: www.youtube.com/watch?v=FRc4HCODWsE
A rockot pedig megoldotta brute force-ból. Az is jó volt, de nem az ő műfaja.

kermajn 2011.10.31. 23:41:58

Szintén megerősíteném, hogy a kiskunhalasi Rock Kultúra picit magasabb szinten van annál, minthogy ilyen példaként szerepeljen. Az itteni zenekarok országosan, és néha nemzetközi szinten is jól tudnak/tudtak produkálni. Azonkívül pedig a város méretéhez képest elég sok az ügyes amatőr banda. Szóval halas tényleg nem éppen a legjobb példa, de ha nagyon összeakasztjuk a bajuszt, még a végén elkezdek videókat linkelni :)

JumboJet 2011.10.31. 23:48:47

@bigBB: A "nagy" gitárosok szerin, sztem the Edge és Mark Knopfler vagy Fran Zappa sem tud gitározni. Mert a nagy gitárosok frekvenciàban és nem összetéveszthetetlen megszólalásban, hangzásban , és egyedisègben mérnek. A rjongóik sem. Véletlenül, épp tegnap hallgattam végig MO Tubular Bells II-jét, és a hideg rázott agyönyönyörtől. Csak hozzár a húrokhoz és tudod ki ő. A felsoroltakra ugyanez igaz. És sok társukra. Nekem a gitártudás nem egyenlő azzal a sokak által űzött sporttal, h időegység alatt hányszor tudja végigskálàzni a gitár nyakàt oda- vissza. Clapton sem erről volt híres. Nèzd meg a Rolling Stone magazin listáit. Nem értek velük sokmindenben egyet, de nem a géppuskakezűeket jegyzi töegével. Udv

JumboJet 2011.10.31. 23:54:31

@captain morgan: Ez a gery moore télleg igazi mély bluesos rock. Isteni

petyaaa 2011.10.31. 23:56:23

@blackbarika: elmúltam 40 :)
egyébként ha valaki rockernek tartja magát, rögtön kasztba szerveződött, nem? sztem ez manapság sincs másképp. nem is lesz.

L.K.R. 2011.11.01. 00:05:20

@petyaaa: Annál nagyobb szégyen... Ezek szerint már nem is leszel okosabb...

petyaaa 2011.11.01. 00:06:07

@L.K.R.: egy szóval sem mondtam, hogy ezek rockzenét játszanak, sőt! és a többi felsorolt kedvencem sem. de nem is puha zene, már ha hallottad Nitzer Ebb-től (EBM) a www.youtube.com/watch?v=HkV-K2z357w vagy a www.youtube.com/watch?v=o66JxjvE0cM
esetleg a Sisters of Mery-től a
www.youtube.com/watch?v=IuezNswtRfo

nnna, szóval ők nem rockerek :)
hál' istennek :D

petyaaa 2011.11.01. 00:09:21

@L.K.R.: ez meg hogy jön ide? fáj valami?

a_gumikacsa 2011.11.01. 00:23:56

0:20-tól kb. ide vág, nekem mindig ez jut eszembe xfucktor, megaszar, és hasonló produkciók láttán

www.youtube.com/watch?v=YgJe7H_8JKA

L.K.R. 2011.11.01. 00:28:20

@petyaaa: Köszönöm kérdésed jól vagyok, szerencsére nem fáj semmim.

Egyébként ízlések és pofonok. Nekem nem tetszenek az általad kedvelt előadók, neked meg valószínűleg nem tetszenek az általam kedveltek. Nekem ezzel nincs is semmi bajom. Ettől függetlenül azért azt leírni, hogy a rock az a múlt, elég nagy bátorság. Attól hogy a ClassFM-en vagy a mittudoménmithallgatsz rádión nem a rock szól, még nem azt jelenti, hogy nincs kibaszott sok rockot szerető ember a világon. Tehát leírni azt, hogy a rock a múlt, nagyjából akkora baromság, mint leírni azt, hogy amit a rádióban és a tévében hallunk az van, minden más meg nem is létezik. Persze biztos van éppen elég agymosott ember aki így gondolja, de ettől ez még orbitális baromság.

Az előző kommetem pedig a korodnak szólt. Sajnálatos, hogy 40 évesen csak ilyen felületes gondolkozásmódot sikerült elsajátítanod. De mondjuk ez szerencsére nem az én problémám. Na jóccakát.

Esti útravalónak meg hallgassunk egy igazi klasszikust: www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c

L.K.R. 2011.11.01. 00:30:12

@petyaaa: Hosszú, meg kár is magyarázni neked. Jóccakát. Esti útravalónak viszont hallgassunk meg egy igazi rock klasszikust: www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c

SWExile 2011.11.01. 00:51:39

@jonatanxx: Barátom ez kb 2-3 óra intenzív gitározás, éneklés/üvöltés és ugrálás után lett így előadva. Sztem megüti az X-faktor szintet:)

www.youtube.com/watch?v=WeQTgpTij9Y

Reisezugwagen 2011.11.01. 06:07:19

@a_gumikacsa: ...hogy ez miért nem ugrott be Nagy Mentor Ferónak...:-)))

különvélemény 2011.11.01. 06:56:54

"hogy a rockzenére vagy ráérez az ember, vagy nem, és ha nem, akkor nem kell erőltetni"
"és az estek nagy többségében a kiválasztott dalokkal sem tudnak mit kezdeni, mert vagy nem mondanak nekik semmit, vagy csak nem szeretik őket."

Nem védeni akarom a dolgot, de ez volt a tematika, vagy rockot nyomsz, vagy viszlát.

A retekklubbot lehet emiatt szidni, de a versenyzőket fikázni, mert bénán nyomják a rockot olyan, mint ha azt mondanám, hogy Aretha Franklin egy kalap szar, mert nem tudja rendesen elénekelni az "Áj Lav Ju"-t a Gesztitől.

különvélemény 2011.11.01. 07:06:57

@shitgun: "Muriban van valami olyan mélyen és őszintén taszító, hogy én fizetség ellenében sem sunáznám. A csajnak egy mozdulata sincs, amit ne hatna át a vidéki színjátszókörös manír."

Jaj de szépen megfogalmaztad. :)

különvélemény 2011.11.01. 07:26:12

@bruhahahahihihi:
Muri hangjával semmi bajom, sőt most nagyon jól nyomta.

magyarember 2011.11.01. 07:57:56

Borzasztó az egész műsor !
Nem létezik, hogy Magyarországon csak ilyen "üvöltő énekesek" vannak.
Ezeket csak ezen a csatornán favorizálják !
Húzzon már el innen az RTL

Világszám 2011.11.01. 08:19:51

Lil C jó, kimondottan jó. Neki van egyedül sztáros kiállása, mozgása. Ok, Jackót énekel, de könyörgömn ahhoz ért. Majd, ha snzont követlnek meg tőle kiesik. És akkor mi lesz? Semmi, koncertjeink sosem énekel majd sanzont. Amúgy mindenki üsse be a youtube-ba az énekeseket és láthatjátok, szinte egyik sem tök kezdő. Muri Enikőnek pedig van hangja, ennyi! A többi tényleg magyar lecsó!

Világszám 2011.11.01. 08:21:41

@SWExile: Ok, de ki fene merné elénekelni:)))

molaris 2011.11.01. 08:30:22

8,8- as erősségű földrengés rázta meg a zene világát. Középpontja Freddy Mercury sírja volt.

Az eseményt Geszti mentor azon kijelentése okozta, miszerint istápoltjai a fent nevezett régiójában mozognak.

Ekkora barmot!
Ferónak volt igaza, de ő nem tagja egy klikknek.

molaris 2011.11.01. 08:31:34

Ja!!
Az a pici lány, ha tanul, még nagyot szólhat.
A többit borítsa por és feledés.

Világszám 2011.11.01. 08:35:58

@Bambano: youtu.be/OITK6nceF7M
Ha már Magdit emlegetjük, aki akkor 19 éves volt! Bon Scott is lehúzott vpolna rá egy fél üveg whiskyt!

blackbarika 2011.11.01. 08:52:55

@petyaaa: áá, egyszerűen nem lehetsz 40 ilyen szóhasználattal és fogalmazással. ez a mai tinédzserek stílusa. ha tényleg ennyi idős vagy, akkor nálad valami nagyon nem stimmel.

glamnsleaze 2011.11.01. 09:02:00

@captain morgan: persze, a Crüe a gyökere a Svéd zenéknek, de nekem ha mondern rockzenéről van szó az ugrik be, ami mainstream-től, viva tv-től, divathullámtól mentes. Ezek a zenekarok maguktól küzdötték fel magukat, sok év kemény munkájával, nem rájukaggasztották a rock jelzőt, és öltöztették ki őket farsangra. :)

csanger 2011.11.01. 09:29:59

@captain morgan: Aki igazi rockot akar az ne egy tehetségkutató 3. részétől várja az akusztikus kielégülést, amit mellesleg ingyen a karosszékből néz, hanem menjen el valahova ahol minden hétvégén talál egy élő koncertet, és vegye meg a 40.000 Ft-os jegyet.

Na ha az nem tetszik, azt már lehet fikázni, hisz ott mondhatja, hogy nem azt kapta amiért jött.

Itt keverik a szezont a fazonnal, ez a műsor nem alternatívája egy rock koncertnek vagy 20-30-40 éve befutott zenekaroknak.

@Dnalorid: Az okostojás aki örvendezik, hogy csak 2.175.000 ember nézi annak csak annyit hogy az a felnőttkorú magyar lakosság 30%-a te SZERENCSÉTLEN :-)))))

glamnsleaze 2011.11.01. 09:49:13

@csanger: attól, hogy tehetségkutató lehet igazi rock számokat énekeltetni velük. Ha rock-ként van beharangozva, akkor legyen rock zene, ne az a fos, ami ment. Csak manapság olyan menő rocknak nevezni mindent, ami nem az. Van benne egy torz gitárhang és már rock...

mandro 2011.11.01. 10:05:22

@csanger: Figyu elvakult! Nézd végig az X-Faktort végbélrepedéssel, aztán kíváncsi vagyok, melyik élmény marad meg benned a műsor végére. Azt gondolom, a segged toronymagasan fog nyerni.))))

redriot77 2011.11.01. 10:15:02

Szórakoztató volt a műsor. :) Különösen az RHCP számnál lehetett érezni hogy szerencsétlen gyereknek semmi köze nincs a rockhoz, nagyon nem tudta hová tenni a dalt.

Az erdélyi kiscsákó körüli hype sem világos, attól hogy erőltetve rekeszt, attól még nem rock - Király L. Norbi effektus, így húsz percet lehet énekelni max., után el fog menni a hangja.

Tarány Tamás nem rossz énekes, de nem jó előadó. El van veszve a színpadon. Talán ha egy banda zenélne körülötte jobban magára találna. Vagy nem. :/

A Rocktenors formációt nem tudom hová tenni. Mi járhat a fejükben, mit akarnak csinálni, milyen produkciót csinálnának önállóan? Rockslágerekkel haknizni? Nem énekelnek rosszul szerintem, de nem világos számomra hogy mit lehetne ebből kihozni. Ami nem gond, de szerintem a srácok és Geszti sem tudja még.

Említette valaki hogy kár hogy Oltyán Attila nem jutott be, mert ő aztán itt brillírozott volna. Én ebben nem vagyok biztos: sok hangja neki sem volt, ezt elég idegesítő pozőrködéssel próbálta palástolni. Attól hogy mindig úgy énekelt hogy közben pszichopata tekintetét Keresztes Skullface arcába fúrta, attól még nem lesz valaki jó színpadi egyéniség, jó frontember. Ez még egy százemberes klub-bulira is kevés.

Amitől pedig végképp elkapott a röhögőgörcs, amikor egyik másik cérnahangú után a mentorok "őserőt" kiálltottak. Persze. Itt az őserő csókolom - az alábbi urak minden zenei kíséret nélkül is olyan produkciót nyújtanak, amit csak a Richter-skálával lehet mérni, ide már a decibel kevés:

www.youtube.com/watch?v=yiyhDFsuKdA

www.youtube.com/watch?v=3SKv6Bt0Sr8

yoko1 2011.11.01. 10:17:57

Tetszett az írás.
Amúgy akkor követünk el hibát, ha komolyan vesszük/értékeljük ezt a szombati esti családi karaoke versenyt. Az előző szériánál szerintem jobb versenyzők is akadnak ebben a mezőnyben.

Otto von Bolschewick 2011.11.01. 10:34:30

@csanger: Nem értem én ezt. Ha a blogger azt írta volna, hogy minden rendben, fasza volt, csak így tovább - akkor nem lett volna szar az egész? Dehogynem, akkor is szar lett volna. Ha valami tré, hiába írjuk róla, hogy aranyból van, bazmeg! Attól még nem lesz jó...

cicmóka2 2011.11.01. 11:02:24

@Fallandraise: Beat it.Talán best male rock. Azt hiszem ott Eddie Van Halen játszotta fel a gitár részt.

laslo71 2011.11.01. 11:03:18

de legalább most nagyjából igazat írt a szerző. valóban csak az a két előadó volt alkalmas az előadásra

Commandante Jayasuriya 2011.11.01. 11:08:37

Ha a licenctulajdonos Simon Cowell ezt látná, meg pláne ha értené, akkor azonnal elvenné egy életre az ertéeltől a műsort!
Mondjuk mindegy, mert a másik bagázs aki tévékettőnek nevezi magát, az még jobban elbökné az egészet.

A legjobb amit az tehet akit ez érdekel, hogy nézi délben a Coolon az amerikai változatot, és utána paródiának tekinti, és jókat vidul a szombat esti magyar X-factornak nevezett bohózaton..

munkanelkuli 2011.11.01. 11:14:00

Asszem itt többen komolyabban veszik ezt az X dolgot mint kellene.
A svájci frank hiteletek rendben van?
És amúgy isztok eleget? :)

Athenea 2011.11.01. 11:23:33

Azoknak, akik a cikket becsmérlik javaslom, hogy nézzenek meg egy pár hasonszőrű külföldi műsort. Érdekes mód ott már azzal nem kell foglalkozni, hogy hamis-e vagy sem. Alap, hogy a döntőben már csak tisztán énekelni tudók legyenek.
Gratula a cikkhez. A rock kapcsán hasonló érzésekkel kezdtem és végeztem a tv-nézést. Tulajdonképpen csak a rock téma miatt voltam hajlandó végignézni.

különvélemény 2011.11.01. 12:13:32

@Athenea: "Azoknak, akik a cikket becsmérlik javaslom, hogy nézzenek meg egy pár hasonszőrű külföldi műsort"

Nézzük:
www.youtube.com/watch?v=Ox3_CsYGRLU

Hát tényleg, ez annyira ott van, majd össze sz**m magam a gyönyörűségtől, egy nyugdíjas találkozón elment volna.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2011.11.01. 14:19:40

Nyílván én teszem magasra a mércét, amikor azt mondom, hogy csak akkor vagyok hajlandó X faktort nézni, ha a benne szereplők Nightwisht és Dream Theatert elfogadható módon tudnak előadni. Az írást olvasva azért szomorodtam el, mert belefutottam egy ilyenbe (8-10 éves gyerekek a Sweet child of mine-t adják elő élőben):
www.youtube.com/watch?v=wSrWkbH7FrM&feature=related

dr. v.b.1990 2011.11.02. 01:34:54

sixx minden sorával egyetértek!

nemecsek ernő áruló 2011.11.02. 07:55:33

@csanger: Nem értem, miért fáj neked, hogy egy tehetség kutató műsorral kapcsolatban tehetséget vár el a blogger, ami mint írta, kevés kivétellel hiányzik ebből a felhozatalból.

Taránynak, és Muri Enikőnek van hangja, és stílusa, ez a cikkben is megjelent. A közjegyző srác most kurva szarul énekelt, pedig meggyőződésem, hogy benne is lenne valami, de ezt itt, és most elk**ta. A Rokktenorsznak meg jól áll az a Stratovarius jellegű cucc, amit a párbajban nyomtak, de a műsorban előadott számuk borzalmas szar, hamis volt. Egysíkúak, velük az a baj, ami nem gond, mert az ismertséget megkapták, most már csak rajtuk múlnak a fellépések, de az X-et megnyerniük nem szabad! Az összerakott banda a három homival meg.... Egyetlen egy eredeti, önmagukból jövő mozdulat sem volt, és egyetlen egy hangot sem találtak el, és ez még én is éreztem, zenei képzettség nélkül. Gondolj bele, mit érezhetett valaki, akinek van is zenei hallása!

Azt hiszem, erre mondják: ha csendben maradtál volna...

különvélemény 2011.11.02. 08:11:26

@nemecsek ernő áruló: "Muri Enikőnek van hangja, és stílusa"

Az elsővel egyetértek, még tehetsége is van, na de stílusa...

nemecsek ernő áruló 2011.11.02. 08:21:10

@különvélemény: OK, javítok, nem volt, vagy legalábbis nekem nem tűnt mesterkéltnek a hétvégi előadása, belőle jött, aminek jönnie kellett.

Transylvanianmixedgrill 2011.11.02. 09:32:29

Nálam az X Faktor már csak annyi, hogy másnap youtubon megnézem Tarányt meg Muri Enikőt. Ennyi a lényeg, már fel se veszem a műsort, teljesen felesleges.

gallpszabi 2011.11.02. 11:03:30

Ameddig valaki nem látja a US Xfactort, addig egész jónak tűnhet a magyar is. Ott egy Vastag Csabi túljutna az első fordulón, aztán csáá:)

különvélemény 2011.11.02. 11:33:03

@gallpszabi:
És képzeld Indiában 130x annyi intelligens ember van, mint Magyarországon.

gallpszabi 2011.11.02. 16:14:34

@különvélemény: Jogos, de ettől még igaz, h motivációt vesztettem az itthoni nézésében, mióta az amerikait láttam.

különvélemény 2011.11.02. 16:29:37

@gallpszabi:
Igaz, de ki akar tökéletes előadásokat nézni, azt megnézem eredetiben, ha arra vagyok kíváncsi.
Ez az xfakktor' legalább érdekes emiatt.
Ez olyan, mint amit itt egyesek felemlegetnek a hamissággal kapcsolatban, még a legprofibb operaénekesek is állandóan gyakorolnak, hogy minden hibátlan legyen, ezek meg elvárják, hogy valaki képzés nélkül tökéletesen énekeljen.
És mintha elég lenne az a lemezeladásokhoz, hogy valaki tökéletesen énekel.

Amit mindenki elfelejt, hogy a legnagyobb világsztárok cd felvételein heteket dolgoznak szakemberek utólag, hogy minden rendben legyen, minden hang a helyén legyen.

gallpszabi 2011.11.02. 18:21:05

@különvélemény: Az oké, h meg lehet nekik engedni az egy-egy hamis hangot, de nekem nem is ezzel van bajom... Hanem az idei szériában vhogy nagyon kevés olyan énekes van, akire azt mondanám, h hm... ez igen, ez megnyerheti a versenyt. Holott a külföldi verziókban (UK, de főleg US) ez kb fordítva van. A döntő résztvevői közül 1-2-ről tudnám biztosan kijelenteni, h nem ők fogják megnyerni (beleértve a csoportokat is).

És persze, h nem ugyanazt halljuk vissza a cd-n mint egy koncerten, de attól lesz vki jó énekes, h kevés különbség van a kettő között. Amúgy meg a koncert élménye pótolja a hiányzó vokalitást, de idén ez még várat magára itthon:)

ayatollah 2011.11.02. 18:45:12

@petyaaa: öreg ha te tényleg elmúltál 40 és a 16 éves kiscsajba vagy szerelmes, aki amúgy a mai átlag-tizenhatosnál jóval gyermekibb kisugárzású, akkor veled tényleg súlyos probléma van.

ayatollah 2011.11.02. 18:49:20

@petyaaa: ...nekem biztosan nem jutna eszembe a K.Verára, hogy sunáznám, de még az ikrekre se. M.Enikő és Veca más tészta persze :-)

különvélemény 2011.11.02. 18:53:39

@ayatollah:
K.Veronikára miért is lenne, ő nem a szexidögistennő, hanem a cuki 16. A 17 évesek persze sunáznák, de a 40-esek inkább örökbe fogadnák és villognának vele a rokonságban.
:D

ayatollah 2011.11.02. 19:43:15

@különvélemény: Ja mondasz valamit. OFF de tök fura, hogy ma a 16 évesek 90%-a (vagy több?) ribanc vagy műribanc, és tök kevés van olyan "cuki 16" magyarul akiben még látszik a gyerek.

különvélemény 2011.11.02. 20:06:46

@ayatollah:
Sajnos ez van, ha megnézed az "átlag" szülőt, érthető a probléma forrása.

ayatollah 2011.11.02. 21:14:09

@különvélemény:
Sajnos ezzel nem lehet vitatkozni.

ayatollah 2011.11.02. 21:27:54

@koimbra:
Rúzsa Magdit az X-Faktorosokkal egy színpadon felléptetni nagyon gonosz dolog volna.

Magdi a 6 vagy hány évadnyi Megasztár messze legkiemelkedőbb figurája.

Szerintem még Tóth Gabi is alázta az X-Faktorosokat. Magdi ide overkill.

2011.11.03. 17:52:20

@Rivalda:
Mi a probléma, barátom?
Van némi igazság abban amit írtam?

Enikő középszerű, nem kiemelkedő. Több éve próbálkozik már "betörni" a köztudatba, Dolhai Attilával is énekelt már duettet, folyamatosan voltak fellépései színházban, színpadon.
De neki nem ez kell. Neki a rivalda, a TV csillogás, a hájpolás kell.

Én gondolkozzak el? Mégis min? Talán azon, hogy bár tavaly kivágták Enikőt mint macskát szarni, idén megint itt van, beválogatták, pedig nem lett jobb, egy fikarcnyit sem. Mégis hájpolva van. Miért is?
Végig néztem az összes youtube felvételt róla, ugyanolyan hamiskásan énekel ahogyan pár éve beégette magát Dolhai Attilával. Szörnyű volt.
Most akkor miért is kell őt ilyen jelzőkkel illetni?
Valamiért nagyon tolva van. Kérdés az, hogy ez csak a műsorra értendő, vagy fizikálisan is ez a helyzet. Bár szerintem a jellemét tekintve, neki ez sem lenne túl nagy ár, hogy végre sztárnak mondhassa magát. De legalább "adja neki izomból, erőből és nagyon jól érzi magát".
Höhöhö. XD.

Nemsimli 2011.11.03. 18:37:58

@vágtázó halottkém:
Tudod, fölényesen leugatni valakit, lecikizni valakinek a teljesítményét azoknak a szokása, akik önmagukat még nem mérettették meg, akik - akár önmaguk legyőzése árán - még soha nem hoztak ki magukból valódi teljesítményt. Aki már "túlesett ezen", megtanulta tisztelni, amit a másik tesz le az asztalra. Úgy hogy fröcsköld csak a nyáladat,ki leszel röhögve, ezért előbb-utóbb szerezz be egy köpőcsészét és dugulj el benne!
A vélemény egyébként szent, de a hazug komment bűn. Enikőt tavaly "nem vágták ki, mint macskát szarni", hajszál híján nem jutott be a 12-be. Mert ez egy ilyen pálya, ha nem tudnád. Szerencse is kell hozzá.

különvélemény 2011.11.03. 20:40:54

Muri a stílusa miatt nem tud továbblépni, azon meg nehéz változtatni, hiába jó énekes.

shitgun fogalmazta meg tökéletesen:

"A csajnak egy mozdulata sincs, amit ne hatna át a vidéki színjátszókörös manír."

2011.11.07. 14:30:58

@Nemsimli:

Akinek van valós teljesítménye azt nem fikázom. Mellesleg jobban tudom azt tisztelni aki lefut 42 vagy 21 km-t a Spar Maratonon vagy akár részt venni a Bécs-Budapest Maratonon. Esetleg indul az Öböl-átúszáson.

Enikő teljesítménye kritikán aluli, nem fogom se tisztelni, se pozitívat írni róla. Ez nem tehetség. Valami modoros, dagályosság amitől az undor kerülget.

A te stílusod pedig rólad árulkodik. Minden szavad valami felvett "nagyotmondás" vagy esetleg botránykeltés, hangulatfokozás.
Téged fizetnek ezért?
Akkor hívhatlak trollnak?

Nemsimli 2011.11.07. 15:38:23

Fröcsögj csak öreg!. Köhögd fel magadból a mérgedet, játssz a szavakkal, ha az efféle szellemi onanizácó ekkor örömet ad. Van itt egy bájos arcú, jó alakú, remek hangi adottságokkal rendelkező(bár nem kiforrott stílusú) énekesnő, akitől, mint írod, "az undor kerülget" Azt kívánom, tölts el egy hetet a tököli javítóban, ahol "felavatnak" (ha még nem történt meg eddig)a cellatársak. Akkor majd megtudod, mi az undor.
Akkor majd hívhatnak köcsögnek?

viragoskertecske23 2011.11.13. 10:43:44

Én nem tudom hogy mit látnak Muri Enikőben. Nem vagyok rossz indulatú, abban egyet értek hogy tehetséges, de viszont akárhogy énekel, nem jön át semmi, nem közvetit semmit magábol. Komolyan eddig minden egyes alkalomkor semmit nem éreztem amikor őt hallgattam. Csak mert ha zenét hallgat az ember, át kell jöjjön egy érzés az adott előadótól.
Lil C-t pedig akárhogy nem kedvelem, mindig átjönnek az érzései a képernyőn keresztűl.
süti beállítások módosítása