Amikor Ördög Nóra Grace Jones-jelmezben jelent meg az X-Faktor színpadán szombat este, már tudtam, hogy kiváló kis műsor elé nézünk, hát még akkor milyen gyermeki öröm töltötte el szívemet, amikor a narancssárga úszósapkára (ő mondta, nem én) hajazó, testhezálló ruhában ficánkoló műsorvezető sátánvillát mutatva közölte, a műsor a rockzenéről szól majd. Ez az a műfaj, amit annyira nagy divat leszólni, nem kell ahhoz semmi tudás, csak üvöltenek, meg hasonló faszságok ugye, na, itt volt a nagy lehetőség az r'n'b/funky/diszkó/pop/elektro generáció gyermekeinek, hogy megmutassák, mit tudnak kezdeni egy tökös nótával.
Közel három óra elteltével már nem vigyorogtam, mint a tejbetök, hanem keservesen sírtam, mint egyszeri népszámlálás-megtagadó a büntetés láttán, mert fényesen kiderült (ismét, hadd tegyem hozzá), hogy a jelenlegi mezőny fellépőinek kevés kivétellel annyi köze van a rockzenéhez, mint Nagy Ferónak a kosárfonáshoz. Azon most lépjünk túl elegánsan, hogy az X-Factor idei indulói között nincs egy sem, aki egy 2 percesre csonkított számot úgy végig tudna énekelni, hogy az ne legyen hamis, pedig ez alapkövetelmény lenne szerintem, majd ha oda eljutnak, ahová Mick Jagger, akkor lehet hamisnak lenni nyugodtan.
Az előadásmód botrányos volt, két induló, a valóban rockhanggal bíró Tarány Tamás és Muri Enikő volt az, aki nem úgy nézett ki, mint aki a kiskunhalasi metálvilla szakkör év végi klubdélutánján adná elő a népszerű Diktátor zenekar slágereit, világosan bebizonyosodott (már ha eddig nem lett volna egyértelmű), hogy a rockzenére vagy ráérez az ember, vagy nem, és ha nem, akkor nem kell erőltetni. Hiába van jó hangja a szombaton a Highway to Hell-t éneklő kislánynak, egy negyvenkilós, szőrmemellénybe bújtatott lányt nem lehet komolyan venni akkor, amikor Bon Scottot énekel, és ez vonatkozik az ikrekre is.
A legtöbb indulóról az jut eszembe, hogy ők maguk sem gondolják ezt az egészet komolyan, még mindig úgy szerepelnek, mintha otthon, a haverokkal közösen dúdolgatnák a halál dalát, oszt jónapot, nincs semmiféle kisugárzásuk, színpadi jelenlétük, és az estek nagy többségében a kiválasztott dalokkal sem tudnak mit kezdeni, mert vagy nem mondanak nekik semmit, vagy csak nem szeretik őket. Sajnos a zsűri is asszisztál a produkcióhoz, Lil C-t Michael Jacksonnal összetéveszteni, vagy a hirtelen kopaszodó fiatalember RHCP-imitációjáról azt állítani, hogy az jó, sőt, lélekemelő, az nem csupán idiótaság, hanem bizonyos szempontból kibaszott veszélyes is.
Ezek a szerencsétlenek ugyanis elhiszik a komoly képpel bődületes baromságokat soroló négyesnek, hogy ők jók, aztán majd jön az ótvaros nagy pofáraesés az életben, amikor rádöbbennek, hogy csak jobb lett volna inkább befejezni az egyetemet, és nem az X-Faktor készítői kezébe tenni az életüket, csak éppen akkor már késő lesz, és lehet menni a zsinórgyárba vállalati karácsonyon Jimmy-t énekelni útiköltség + két fél Unikumért, de ne legyen igazam.
Dave_bloghu 2011.10.31. 14:30:09
sixx · http://comment.blog.hu 2011.10.31. 14:35:23
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:36:27
AttilaBeregi 2011.10.31. 14:38:37
Amúgy a zenei részre szerintem az egyetlen logikus magyarázat, hogy a jobb (ismertebb) számok jogdíjait nem bírják kifizteni. Mert azt kizártnak tartom, hogy a zsűri szerint ezekkel a dalokkal lehet a legjobban egy élő műsort megcsinálni.
De talán Sixx majd legközelebb őket interjúbolja meg a upc keretein belül :)
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.31. 14:39:20
purutja 2011.10.31. 14:40:44
dhp 2011.10.31. 14:40:51
de talán más mentor gárdával, nem a külföldi verziók kliséit egy az egyben lemásolva (vagy ez a jogokkal együtt kötelességük?) és persze más koncepcióval talán valamit ki is lehetne hozni a műsorból. ez alatt azt értem, hogy mindenki önmagát adhatná... nem öltöztetnék idióta göncökbe, nem választanának hozzá nem illő dalt, nem lenne műdráma, ami antipatikussá tesz mindenkit, stb... tényleg, egyszerűen mindenki önmaga lenne, és a másik oldalon is a saját, őszinte véleményét mondaná el, akkor emészthetőbb lenne, és nem újabb trágyát termelne a hazai zene/celeb iparba. szvsz.
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:41:13
jani_a_hegyről 2011.10.31. 14:42:38
A többit nem tudom, mert elkapcsoltam.
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:44:33
AttilaBeregi 2011.10.31. 14:45:34
Engem. Azért nézem a műsort. Mert kíváncsi vagyok.
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:50:07
- legyen sok tetkód
- Szíjjártó-frizurád
- bőrkabátod
- kérdezd Gesztit, buzgón bólogass mindenre, amit mond
- csak félplayback játssz
- angol számokat, olyanokat, amiket gigasztár írt, mert akkor belőled is lehet megasztár
- ne káromkodj, mindig mosolyogj, főleg, ha kameráznak, légy nagyon tisztelettudó
- a testtömeg-indexedre nagyon figyelj
- ne igyál, ne drogozz
- csak szusit egyél olivabogyóval
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:51:33
totopad 2011.10.31. 14:51:45
1. A műsor zenei minősége
Kb olyan, mintha midiről menne az összes zene. Kapásból 1-2 hanggal lejjebb vannak az eredetiekhez képest (ok, a legnagyobbak is fél hanggal lejjebb hangolt hangszerekkel játszanak élőben, de nem 1 hanggal)
2. Nem igaz, hogy csak az agyonjátszott sz@rokat lehet újra és újra előadni!
3. Miért kell még a rockéneklésben is ezt a szutyok árenbí vonalat nyomatni?!
Amúgy pont most mondta ki, asszem Keresztes a frankót, ők előadókat GYÁRTANAK! Vagyis tök mind1 ki vagy, honnan jöttél és, hogy milyen zenét szeretsz, az a kérdés, mennyire tudnak eladni! Nesze neked sóbiznisz!
AttilaBeregi 2011.10.31. 14:55:36
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 14:56:07
azbest 2011.10.31. 14:56:51
foxglove (törölt) 2011.10.31. 14:57:12
mininyul 2011.10.31. 14:57:23
kridli 2011.10.31. 14:58:03
A highway to hell meg a mélypont volt. A már a kommentekben emlegetett Ruzsa Magdi emlékeim szerint a válogatón énekelte ezt a számot zenei kíséret nélkül, mégis sokkal erőteljesebb produkció volt, mint ez az elvileg profin összerakott cucc.
És amúgy meg nem hiszem, hogy nem tudnak 10 olyan embert / csapatot összeszedni ebben az országban, akik el tudnának énekelni valamit úgy hogy ne legyen atom hamis. Néha egy karaoke buliban tisztább produkciókat hallok (bár olyankor részeg vagyok, és lehet nem hallom ki a hamis hangokat :) )
fortytwo 2011.10.31. 15:02:10
midnig azok a cikkek a legjobbak amikor jol felbosszant a kereskedelmi tv-s f*szsag.
Will McAvoy 2011.10.31. 15:04:47
Orltran 2011.10.31. 15:05:27
Babette · http://admission.blog.hu 2011.10.31. 15:05:32
totopad 2011.10.31. 15:06:24
foxglove (törölt) 2011.10.31. 15:07:15
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:08:33
totopad 2011.10.31. 15:11:20
kridli 2011.10.31. 15:12:13
Dave_bloghu 2011.10.31. 15:13:08
totopad 2011.10.31. 15:13:16
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2011.10.31. 15:13:41
dobjatok az oroszlánok közé, de a rock tenors queen előadásai tetszenek
geszti meg a csapatokból műanyag hülyegyerekeket csinált
ikrek végre mehetne a ckm fotózásra
proskit 2011.10.31. 15:14:11
PCampbell 2011.10.31. 15:21:50
Lehet, hogy istenkáromlás amit mondok, de a Beautiful day-t jobban énekelte, mint Bono...
a Nanga Parbat rabjai 2011.10.31. 15:22:00
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:23:16
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.31. 15:25:06
ananaszkonzerv12 2011.10.31. 15:30:22
Üssetek agyon, én is nézem. Jó szórakozás. Kikapcsol. Sokat nem várok tőle, van akinek drukkolok, stb. Azzal se értek egyet, hogy nincs tehetséges előadó köztük. Kocsis, Tarány, Muri, Vera nem rossz. - mondjuk ez utóbbi tényleg ne ACDC-t énekeljen, mert vicces.
gash 2011.10.31. 15:31:10
Ördög Nóra haja meg iszonyatosan nevetséges volt, nem akarta elhinni...
Sarkalatos hozzászóló 2011.10.31. 15:32:23
U2 & The Boss - Stand by Me:
www.youtube.com/watch?v=qHNbvIplvVQ
candyperfumegirl 2011.10.31. 15:34:34
2011.10.31. 15:45:40
Nagyon bejön!
Muri Enikő meg egy szörnyű csaj. Annyira szerepelni akar, hogy az anyját is eladná két fillérért.
Mű az egész előadásmód, a hangja a magas hangokhoz nem jó, nem szívből énekel, kiszámított minden arcmimikája, minden egyes mozdulata. A csaj is számító.
Undorító, hogy ennyire hájpolva van, a Blikk már meg is kezdte a szimpátiacikkek megjelentetését ami akkor szokott jönni amikor csökken a leadott szavazatok száma.
PCampbell 2011.10.31. 15:45:59
2011.10.31. 15:47:23
Enikőről legközelebb egy olyan képet légyszíves, amin nem látszik az arca. A pucsítós tompor beszédesebb lenne a jelleméről.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.31. 15:47:58
fazzoletti 2011.10.31. 16:01:25
mininyul 2011.10.31. 16:06:04
brmbolec 2011.10.31. 16:09:04
innét kulfoldrol tenném hozzá,hogy a legtobb "eloado" angol kiejtése BORZALMAS.a rock terrorok, vagy micsoda nevuek a legjobb példa rá most..
ezis? 2011.10.31. 16:10:17
proskit 2011.10.31. 16:15:11
ui: A "szijjártó-frizura" kifejezést nem tudom értelmezni. Ha az Appoló fiúkra gondolsz, akkor ők igenis jók voltak. Ez volt a feladat, megcsinálták. Mégpedig jól. Akkor válnának csak nevetségessé, ha bejelentenék, hogy mostantól ebbe az irányba akarnak elmozdulni. Azt hiszem erről nincs szó. Ettől függetlenük volt már rá példa, hogy valakai a szinti-pop világából tért át a minőségi rockzenére, és milyen jó lett. Ákosra gondolok.
lődörgő 2011.10.31. 16:16:38
Torrente I. 2011.10.31. 16:20:09
Minden egyes pillanat előre meg van írva amennyire az élő adás engedi persze, moderálva van, a szerkesztők és a rendezők által a füleseken keresztül.
Az énekesek nem főszereplők, hanem olcsó alkalmazottak olyan szerződésekkel, amelyek rettenetes konzekvenciákat vonnak maguk után amennyiben nem tartják be minden egyes pontjukat.
Itt minden szereplő a profittermelés alárendeltje, beleértve a mentorokat is. Csak az számít kiből lehet a következő műsorsorozatig a legtöbb pénzt kivenni. Semmi köze a rockhoz vagy egyéb igényes zenei stílusnak a dologhoz.
A műsor fontos momentuma a középszerűség, mégpedig azért, hogy az átlag tv néző is tudjon azonosulni a szereplőkkel. Ha itt valaki kilóg a sorból az csak azért teheti(!), hogy a legalja bulvárnak legyen mócsingja. Ez a stylistokra is egyértelműen igaz. Az a feladatuk, hogy fikázhatóvá tegyék az egyes szereplőket. A műsor nézett mindenki boldog.
manes 2011.10.31. 16:20:11
kontact35 2011.10.31. 16:22:06
Ő önmagát adja (VAN neki!)-és a rock IS jól áll neki, HANGJA is van, úgy látom elegen csápolnak is neki: Johnny B Good www.youtube.com/watch?v=zuPiUkEDQo4&feature=related (az énekes festményeivel)
Don't stop me, egy érdekes duett:
www.youtube.com/watch?v=FeTBf1ehshQ&feature=related
KKKKKKKKK 2011.10.31. 16:23:01
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.31. 16:23:59
Most tudtam meg, hogy nem Brian johnson-nal kezdte az AC/DC, megint tanultam valamit, köszi!
lashee · http://lashee.blog.hu 2011.10.31. 16:24:15
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.31. 16:25:47
proskit 2011.10.31. 16:27:25
Gorlaami 2011.10.31. 16:28:42
Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2011.10.31. 16:32:20
PCampbell 2011.10.31. 16:33:00
www.youtube.com/watch?v=1YeNBJ06e8k
Dnalorid 2011.10.31. 16:48:07
És Rúzsa Magdit miért nem merik meghívni a műsorba?
Nagyon kijönne a különbség a Megasztáros meg az ő kis mentoráltjaik között...
Gorlaami 2011.10.31. 17:11:44
cicmóka2 2011.10.31. 17:12:22
PCampbell 2011.10.31. 17:15:31
sixx · http://comment.blog.hu 2011.10.31. 17:25:10
pa-lee 2011.10.31. 17:26:45
mbacsi 2011.10.31. 17:30:22
2011.10.31. 17:35:09
Kgfb · http://biztositaskotelezo.hu 2011.10.31. 17:35:25
Behajtó70 2011.10.31. 17:38:41
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.10.31. 17:41:03
A Nórinak meg tényleg szólhatna valaki, h húzza be a kontrát, mert most vagy az van, h egyedül van a színpadon és kinyílt a csipája, vagy be van tojva, h őt is kirakhatják és minden áron meg akar felelni, ami ebbe a bohóckodásba fullad. Kár érte, mert amúgy akár jó is lehetne...
Hülye aki elolvassa! 2011.10.31. 17:41:23
Nulla az egész. A Megasztár százszor szórakoztatóbb.
karikaV43 2011.10.31. 17:48:41
www.youtube.com/watch?v=9V9WVz9yFt0
Erre lehet zúzni haha..
manes 2011.10.31. 17:55:25
_Mizantróp_ 2011.10.31. 18:01:09
lehet, hogy Debrecenből - ott székelsz, ugye? így rémlik valahonnan - valami világvégi provinciális nullának hangzik, de Halas azért nem az. nem veszem túlságosan magamra, én ugyanúgy utálok mindent és mindenkit, de ismerve Halast elmondhatom, hogy azért itt páréves ciklusokban igenis fel-felpezsgő rockélet van, ha már most épp ezt hoztad fel.
jártál már Halason? ha nem, egyszer örömmel látlak, iszunk pár sört, meg közben elmondom, miért nem szeretlek. :) nem, haverokat nem kell hozni, nem lesz verekedés. :D
piros pipacs 2011.10.31. 18:04:32
piros pipacs 2011.10.31. 18:08:29
Ki nem állhatom azt a némbert.
mtk001 2011.10.31. 18:17:17
Már a Fásy mulató szintjét kapirgálja ...
Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.10.31. 18:19:40
Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.10.31. 18:24:36
www.youtube.com/watch?v=pdWOS0PKe74&feature=related
Eki 2011.10.31. 18:32:23
Ja, és TÉNYLEG ne legyen már ennyi tehetségkutató... (Mondjuk akkor MI legyen? A valóságshowkat is utáljuk. Talán jöjjön vissza Fridi?:p)
SWExile 2011.10.31. 18:36:29
www.youtube.com/watch?v=joEkvVF_vSs&feature=related
Vajon 20 évvel ezelőtt abban a clubban hányan gondolták, hogy az a 3 gyerek több lemezt fog eladni, mint a világon az összes megafaktoros együttvéve, anélkül, hogy bármelyiken is valaha elindultak volna.
sexmachine 2011.10.31. 18:36:47
Ördög Nóri még ezzel a Will Schmidtes hajjal is (nem állok be a grészdzsonszozók közé): s+++++
Ikrek: s+++++ a négyzeten
Vera: s+++++ meg még szerelmes is vagyok belé
Muri Enikő: s+++++
Nagyjából ennyit tudok hozzátenni. Ez az egyetlen műsor, amit nézek, ezt is torrentről túrom le.
Ja, a geszti meg egy pedofil pojáca, Slasht meg egy csomóan a világ legszarabb gitárosának tartják. Általában azok, akik tudnak gitározni. Nem én, én leszarom.
locsolóember 2011.10.31. 18:37:03
Ö.N. haja
a szánalmas GunsN'R/Metallica/sötöbö logóátírás
Janicsák Veca forrónacija
locsolóember 2011.10.31. 18:39:23
:DD
VFB 2011.10.31. 18:42:53
sexmachine 2011.10.31. 18:43:23
2011.10.31. 19:11:13
csanger 2011.10.31. 19:14:56
Gratulálok, sikerült egy jó undorító kis írást összehozni. Ha nem magyarul írod akkor is ordít róla a Made In Hungary.
Persze legyünk sznobok, és borulátók, és kiábrándultak, és fikázzunk mindent csak azért mert magyar és mindenkit csak azért mert tehetséges és mert mer...
Aztán szaladjunk le a kocsmába ahol a nyomorult kis estéinket töltjük és ahol arról beszélgetünk a hasonszőrűekkel, hogy itt minden szar, de nem mi miattunk hanem a körülöttünk élő sok szar ember miatt.
Aztán ha ez is megvolt azzal a jóleső érzéssel hajtsuk nyugovóra a fejünket, hogy ma is elkövettünk mident az általános kiábrándultság és szarkedv erősítése érdekébe.
Csak azt nem értem miért jelenik meg az ilyen az index főoldalán...
Megdobbent 2011.10.31. 19:22:03
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.10.31. 19:25:14
Az egész egy vicc... Amióta csak megy...
bucbuc 2011.10.31. 19:27:49
"Ezt a szegény Ördög Nórát mára sikerült úgy elcslúfitani, hogy valami borzalom. Mi a fenének engedi, hogy ilyen majomnak csinálják meg és valami borzalmas ruhákat adnak rá. Egyszó mint száz, a gyönyörü nőből gusztustalan, rondát csináltak. Fuj."
Ez lesz abból ha buzi a stylist, meg buzi a programigazgató is. Ezt nem degradáló megjegyzésnek szántam, csak tényközlésnek.
Egyébként a tv2 stylist még ordasabb faszfej ezeknél, amiket az művelt a megasztár alatt, annál ez egy fél fokkal jobb.
bucbuc 2011.10.31. 19:28:45
Mindegy de jó ez is.
bucbuc 2011.10.31. 19:30:03
www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ
Gluteus Maximus 2011.10.31. 19:30:35
bucbuc 2011.10.31. 19:31:33
blackbarika 2011.10.31. 19:36:31
Legnagyobb szívfájdalmam hogy Keresztes Skullface Ildikó nem válogatta be Oltyán Attilát, aki legalább egyéniség volt, kitűnt a többiek közül, nem olyan műanyag és felejthető mint a legtöbb bent lévő versenyző. Az ő koncertjére még el is mennék, komolyan. Abban a srácban volt valami plusz.
A többiekről. Akik jelenleg bent vannak, azok közül egyet sem tudnék kiemelni. Nincs köztük igazán karizmatikus személy, ma látom holnap az arcára sem emlékszem típus mindegyik. Némelyiknek jó a hangja, pl Tarány Tamás, de az meg olyan a színpadon mint egy darab fa.
Egy igazi egyéniség sincs a műsorban az a helyzet. (legalábbis az érdeklődésem nem tudták különösebben felkelteni)
2011.10.31. 19:37:56
aehrenthal 2011.10.31. 19:39:29
Ő tetszik.
www.youtube.com/watch?v=035GStnLOaI
Stenonis 2011.10.31. 19:41:15
Botrányos volt.
Az első srác nem tud énekelni, de hörögni sem. 2 perc death metal után a színpadra köpné a hangszálait.
A rokktenoroknál azt hittem, hogy valami pródiába csöppentem.
Az Evanescene dalban annyi érzelem van, hogy el sem lehet mondani. Az x-es előadó hangilag nem volt rossz, de minden más hiányzott belőle. Az érzelem, a szenvedély, a fájdalom. Minden. Borzasztó volt hallani.
A RHCP egy vállalati buliban félrészegen is ciki lett volna...
16 éves vigyorgós kislánynak ki adott egy ACDC dalt. Bon Scott (aki halálra itta magát), na tőle hiteles a Highway to Hell. Egy kislánytól? Ne röhögtessenek már...
A Pink szám jó volt. legalább is a többiek után felüdülés volt.
A 3 fiú iszonyatos volt. Ez is paródia kategória. De mivel cuki, biztos sok sms-t kapnak. Kedves szülők, kobozzátok már el a kislányaitok telefonját...
A Mikiegér hangú srác hogy juthatott el idáig?
Akik kimaradtak azokat nem láttam...
zebónia 2011.10.31. 19:42:09
Kezd sokk lenni, mint a Liptai.
aehrenthal 2011.10.31. 19:45:07
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dvouGjJAEL4@
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2011.10.31. 19:45:33
Stenonis 2011.10.31. 19:58:35
Hát, azért az AC/DC eléggé hardrock kategória.
És Pinknek bármennyire is sokaknak nem tetszik, de igen is van egy-két élvezhető rock(os) száma.
Attól, hogy egy zenekar alapvetően rockot vagy metalt játszik még kalandozhatnak más műfalyokban és viszont.
Nagyon nehéz kategóriákba sorolni. A Metallica Nothing else matters című nótája nem metal. Inkább lírai rock.
És Pavarottit sem sorolnád be metal énekesnek pedig a Sepulturával jót zúztak a Roots-ban :)
www.youtube.com/watch?v=r1zARg-nFzU
Egyszer megnézném ezt az x társaságot tényleg kemény műfajban mit tudnának produkálni: Mesuggah, System of a Down, Therion, Korn, Eluveitie vagy ha cukiskodunk akkor Epica vagy Nightwish.
Bár ha most belegondolok inkább nem vagyok kíváncsi :)
2011.10.31. 20:05:38
lilly.alien 2011.10.31. 20:08:07
blackbarika 2011.10.31. 20:12:06
Bikfenc 2011.10.31. 20:19:12
Az, hogy néhány szereplő esetleg tud / tudott valamit kezdeni a 15 perc hírnévvel, és meg tudja alapozni az elkövetkező éveit, (celeb lesz belőle, vagy esetleg ZENÉSZ nagybetűvel) az tehetségén kívül sok más tényezőtől függ.
Legkevésbé attól, hogy megnyeri vagy hányadik helyen végez.
Dnalorid 2011.10.31. 20:23:42
2011.10.31. 20:24:09
Bambano 2011.10.31. 20:26:32
@Stenonis: ac/dc-t adtak már 18 éves 40 kilós kiscsajnak és jól szólt a szájából. Igaz, őt Ruzsa Magdinak hívták...
Igaz, adták már Celine Dion meg Shania Twain szájába is, azok egyszeri poénnak jók :)
2011.10.31. 20:27:22
Stenonis 2011.10.31. 20:33:58
Nem azt írtam, hogy rosszul szólt volna a cuki kislány... Egészen tűrhető volt, de nem hiteles.
Majd ha életében elszívott legalább 1 doboz cigit és megivott fél üveg whiskyt, majd utána. Szerintem Ruzsa Magdi elkövette ezeket, mielőtt fellépett ezzel a számmal.
Hiteles meg akkor lesz, ha ennyi lenne a napi minimum adagja...
Bikfenc 2011.10.31. 20:37:39
De lehet, hogy Te vagy túlságosan igényes?
:)
gasoline 2011.10.31. 20:40:58
A másik pedig az Under The Bridge. Az nem mentsége Tibornak, hogy nála tisztábban Anthony Kiedis sem tudja előadni élőben a nótát, viszont mielőtt Tibi ordítani kezdte ezt a dalt, el kellett volna olvasnia a Scar Tissue című könyvet, hogy megértse, ezt egyedül a RHCP adhatja elő hitelesen.
Kár volt ezekért a blamákért. Lehetett volna helyettük Road to Hell, meg hasonló, egyszerűbb témák, ha meg Jacko kötelező lilsziszinél, akkor meg min. a B&W dukált volna egy kis Slash gitárral...
Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2011.10.31. 20:51:54
alimommy 2011.10.31. 20:51:58
És mennyire igazságos selejtező volt az, ahogy a négy mentor között szétosztották az embereket úgy hogy pl. egy csomó jó hangú lány került a Feróhoz, akiknek ki kellett esniük pedig sokkal jobbak voltak mint a Geszti béna, hamis hangú csapatai??? (Ez nagyon úgy fest mintha valaki(ke)t próbálnának nyomni...).
És a zsürizésben is - főként a Gesztire jellemző - hogy annyira kritizál mindenkit, a sajátjait meg isteníti; és egy döntő helyzetben nem annak fogja a továbbjutás lehetőségét adni, aki megérdemelné, hanem aki nem kockázat az övéire nézve...
A hangtechnika is borzalmas, a mikrofonok nincsenek normálisan beállítva, a hangszerelés is egy csomószor elnyomja az énekesek hangját.
glamnsleaze 2011.10.31. 20:54:22
1. rock-hoz zenekar kell...
2. a modern rock kb. itt kezdődik: www.youtube.com/watch?v=H8Cuqo45r-M , www.youtube.com/watch?v=pkpKGqXbEak&ob=av2e
A megcsinált hazai 'sztárok' hozzá sem tudnak szagolni a műfajhoz.
glamnsleaze 2011.10.31. 20:58:09
Dnalorid 2011.10.31. 21:02:05
Kreta 2011.10.31. 21:05:29
Tarány mi a szar énekelt? Tiszta hülye zene volt, pedig talán ő lehetett volna rock.
Ilcsi MájkölDzsekszonja borítékolható volt.
Kérdés hogy Pink mennyire rock, talán belefér, de egy viszonylag gyorsabb szövegű cuccra visszhangot tenni ... érdekes. Inkább neki kellett volna azt az Evenizét énekelni.
NivoVivo 2011.10.31. 21:07:34
Az rtlklub egy nagy semmi...ne kell nézni!
Színházba kell járni koncertekre és alternatív színházi fesztiválokra ahol szakma van és nem kádban éneklő tinik.
Nem is értem min vannak az emberek kiborulva...
mentorok???ugyan már!!
NiKe 2011.10.31. 21:09:16
Dnalorid 2011.10.31. 21:17:49
Az oly sokszor lefikázott Megasztár azért csak felvonultatott az évek során egy Tóth Verát, egy Caramelt és egy Rúzsa Magdit, akik ma a popzenei elitet alkotják (az más kérdés, hogy milyen erős piacon). Lehet, hogy nézettségben az X-Faktor a nyerő, de kérdezem én, hol lesz három év múlva a metroszexuális Vastag Csaba és a rekedten üvöltő Király L Norbi????
-------------------------------------------------
Teljesen igazad van, a Megasztár az igazi tehetségkutató!!! Hogy ezek az X-esek hol lesznek??? Sehol,maximum pár tinip.csa szobája sarkában poszterként... (Vastag Csaba szerintem nem csak metroszexuális,hanem h.......)
petyaaa 2011.10.31. 21:19:56
elavult, idejétmúlt bóvli - gondolom ezt 14 éves koromtól, holott Sisters of Mercy-n, Clan of Xymoxo-n, Mission-ön, Cure-on, Billy Idol-onnomeg Depeche Mode-on, Nitzer Ebb-en és hasonlókon nőttem fel. de gyűlöltem a rockereket, a rockzenét, és lazán állnék inkább a diszkósok közé, mint az ilyen majomok mellé :)
petyaaa 2011.10.31. 21:22:25
Fallandraise 2011.10.31. 21:26:16
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.31. 21:27:45
glamnsleaze 2011.10.31. 21:34:43
bigBB 2011.10.31. 21:44:13
cicmóka2 2011.10.31. 21:46:31
blackbarika 2011.10.31. 21:53:24
"de ha egyszer valaki magasról tesz a rockra? nem menő már, majomság az egész."
"mindenké énekelje azt, amiben jó. és könyörgöm, ne kelljen már divatból rajonganiuk ilyen majomságokért!"
rockerek...discosok...utoljára 16 évesen a középsuliban szerveződtek az emberek ilyen kasztokba. gondolom hasonló korú lehetsz azért beszélsz hülyeségeket.
Reisezugwagen 2011.10.31. 21:57:47
captain morgan 2011.10.31. 21:58:16
www.youtube.com/watch?v=mZj1uElADZw&feature=related
A rockzenének nem kell feltétlenül modernnek lennie.
A szenvedély és a sodrás a lényeg, hogy "megcsapjon a mozdony füstje."
glamnsleaze 2011.10.31. 22:02:30
Fallandraise 2011.10.31. 22:09:17
ferdeszem 2011.10.31. 22:17:12
Az elmúlt évek, évtizedek alatt sikerült a nézők igényességét olyan szinten erodálni, hogy mára már mindent sz..t megesznek, ami azért jó a csatornának, mert egyre kevesebb beruházással tudnak tömegeket a reklámok elé odaültetni.
Ma már elég egy tucat féldebilt összezárni egy kéróban, és milliók torkán lehet lenyomni nekik, hogy mit vásároljanak majd a hiteleiken.
captain morgan 2011.10.31. 22:24:38
A blogger naivan igazi rockzenét várt. Én pl. erre gondolok, amikor azt a szót hallom, hogy rockzene:
www.youtube.com/watch?v=diGbKAaCNno
Megértem, hogy te csak könnyed kikapcsolódásra vágytál és ezért nézted, meg talán nem a rock a kedvenc műfajod.
De ami szar, az szar. Most az egyszer, kivételesen a fikázónak van igaza.
De ha maradt benned még kétség, nézd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=XKCirOLUcKE&feature=related
captain morgan 2011.10.31. 22:29:01
Szerencsére nem hallottam ezt a "riportot".
A vidik meg jók voltak, bár az első, azok hardcore srácok (asszem)kicsit Crüe/Poison ötvözetnek tűntek, de valamin nekik is fel kellett nőniük, hehe...
A lényeg, hogy ugyanarra gondoltunk.
dtatar 2011.10.31. 22:29:24
Ha az ő zenéje MINŐSÉGI, ráadásul ROCK, akkor Jimi Hendrix és Bon Scott parfümbe fulladtak bele. Ha érted mire célzok.
captain morgan 2011.10.31. 22:32:55
dtatar 2011.10.31. 22:33:14
Rivalda 2011.10.31. 22:35:38
Amit hablatyolsz Muri Enikőről derék Halottkém, köszönő viszonyban nincs a valósággal. Simán provokálsz. Megteheted, hiszen a monitor nem lázad fel, ahol szavaid megjelennek, még csak ki sem röhög ekkora tetűség láttán.Úgy vélem, nyomorult érzés lehet számodra nézni mások sugárzó tehetségét, ami neked úgy tűnik, nem adatott meg, csupán mások leprázása. Ne nézd a műsort, inkább vágtázz az ótvarba!
L.K.R. 2011.10.31. 23:09:55
nyubocs 2011.10.31. 23:20:08
Kár hogy ennek semmi köze sincs Pavarotti-hoz.
Ez a James Blast Orchester (J.B.O) német paródiazenekar (a németek IHM-je) átdolgozása a Roots-ra, az énekest meg úgy hívják, hogy Vito C.
L.K.R. 2011.10.31. 23:22:10
mike-kulas 2011.10.31. 23:22:41
valami hiányzik a szavaidból, akár a majom szeméből az értelem
Dnalorid 2011.10.31. 23:22:51
mike-kulas 2011.10.31. 23:26:54
L.K.R. 2011.10.31. 23:28:11
jonatanxx 2011.10.31. 23:32:02
Egy énekverseny nem a gitárszólókról szól. Te komolyan azt gondolod, hogy a rockénekesek hangja élvezhető lenne szétcigizve, szétpiálva 60 perc ugrálás után, ha nem lennének túlerősítve a hangszerek?
Összekeveritek egy rock koncert hangulatát azzal amikor valaki szólóban áll ki a színpadra, felvételről szóló kísérettel. Vegyük még hozzá, hogy a rockbandának előre le van vajazva a gázsija, igazából csak a napi numeráért kell küzdenie. Az X-faktorban meg egy esetleges karrierért.
Persze nem mindenki volt jó, de ez a fikázás undorító!
jonatanxx 2011.10.31. 23:40:21
A rockot pedig megoldotta brute force-ból. Az is jó volt, de nem az ő műfaja.
kermajn 2011.10.31. 23:41:58
JumboJet 2011.10.31. 23:48:47
JumboJet 2011.10.31. 23:54:31
petyaaa 2011.10.31. 23:56:23
egyébként ha valaki rockernek tartja magát, rögtön kasztba szerveződött, nem? sztem ez manapság sincs másképp. nem is lesz.
L.K.R. 2011.11.01. 00:05:20
petyaaa 2011.11.01. 00:06:07
esetleg a Sisters of Mery-től a
www.youtube.com/watch?v=IuezNswtRfo
nnna, szóval ők nem rockerek :)
hál' istennek :D
jonatanxx 2011.11.01. 00:08:07
Egy kis technika azért nem árt... :)
petyaaa 2011.11.01. 00:09:21
a_gumikacsa 2011.11.01. 00:23:56
www.youtube.com/watch?v=YgJe7H_8JKA
L.K.R. 2011.11.01. 00:28:20
Egyébként ízlések és pofonok. Nekem nem tetszenek az általad kedvelt előadók, neked meg valószínűleg nem tetszenek az általam kedveltek. Nekem ezzel nincs is semmi bajom. Ettől függetlenül azért azt leírni, hogy a rock az a múlt, elég nagy bátorság. Attól hogy a ClassFM-en vagy a mittudoménmithallgatsz rádión nem a rock szól, még nem azt jelenti, hogy nincs kibaszott sok rockot szerető ember a világon. Tehát leírni azt, hogy a rock a múlt, nagyjából akkora baromság, mint leírni azt, hogy amit a rádióban és a tévében hallunk az van, minden más meg nem is létezik. Persze biztos van éppen elég agymosott ember aki így gondolja, de ettől ez még orbitális baromság.
Az előző kommetem pedig a korodnak szólt. Sajnálatos, hogy 40 évesen csak ilyen felületes gondolkozásmódot sikerült elsajátítanod. De mondjuk ez szerencsére nem az én problémám. Na jóccakát.
Esti útravalónak meg hallgassunk egy igazi klasszikust: www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c
L.K.R. 2011.11.01. 00:30:12
SWExile 2011.11.01. 00:51:39
www.youtube.com/watch?v=WeQTgpTij9Y
Reisezugwagen 2011.11.01. 06:07:19
különvélemény 2011.11.01. 06:56:54
"és az estek nagy többségében a kiválasztott dalokkal sem tudnak mit kezdeni, mert vagy nem mondanak nekik semmit, vagy csak nem szeretik őket."
Nem védeni akarom a dolgot, de ez volt a tematika, vagy rockot nyomsz, vagy viszlát.
A retekklubbot lehet emiatt szidni, de a versenyzőket fikázni, mert bénán nyomják a rockot olyan, mint ha azt mondanám, hogy Aretha Franklin egy kalap szar, mert nem tudja rendesen elénekelni az "Áj Lav Ju"-t a Gesztitől.
különvélemény 2011.11.01. 07:06:57
Jaj de szépen megfogalmaztad. :)
különvélemény 2011.11.01. 07:26:12
Muri hangjával semmi bajom, sőt most nagyon jól nyomta.
magyarember 2011.11.01. 07:57:56
Nem létezik, hogy Magyarországon csak ilyen "üvöltő énekesek" vannak.
Ezeket csak ezen a csatornán favorizálják !
Húzzon már el innen az RTL
Világszám 2011.11.01. 08:19:51
Világszám 2011.11.01. 08:21:41
molaris 2011.11.01. 08:30:22
Az eseményt Geszti mentor azon kijelentése okozta, miszerint istápoltjai a fent nevezett régiójában mozognak.
Ekkora barmot!
Ferónak volt igaza, de ő nem tagja egy klikknek.
molaris 2011.11.01. 08:31:34
Az a pici lány, ha tanul, még nagyot szólhat.
A többit borítsa por és feledés.
Világszám 2011.11.01. 08:35:58
Ha már Magdit emlegetjük, aki akkor 19 éves volt! Bon Scott is lehúzott vpolna rá egy fél üveg whiskyt!
különvélemény 2011.11.01. 08:40:55
KicsiCének ezt kellett volna elénekelnie szombaton:
www.dailymotion.com/video/x1oldd_michael-jackson-dirty-diana_music
blackbarika 2011.11.01. 08:52:55
glamnsleaze 2011.11.01. 09:02:00
molaris 2011.11.01. 09:13:07
www.youtube.com/watch?v=MbPn6DW5kmU
csanger 2011.11.01. 09:29:59
Na ha az nem tetszik, azt már lehet fikázni, hisz ott mondhatja, hogy nem azt kapta amiért jött.
Itt keverik a szezont a fazonnal, ez a műsor nem alternatívája egy rock koncertnek vagy 20-30-40 éve befutott zenekaroknak.
@Dnalorid: Az okostojás aki örvendezik, hogy csak 2.175.000 ember nézi annak csak annyit hogy az a felnőttkorú magyar lakosság 30%-a te SZERENCSÉTLEN :-)))))
glamnsleaze 2011.11.01. 09:49:13
mandro 2011.11.01. 10:05:22
redriot77 2011.11.01. 10:15:02
Az erdélyi kiscsákó körüli hype sem világos, attól hogy erőltetve rekeszt, attól még nem rock - Király L. Norbi effektus, így húsz percet lehet énekelni max., után el fog menni a hangja.
Tarány Tamás nem rossz énekes, de nem jó előadó. El van veszve a színpadon. Talán ha egy banda zenélne körülötte jobban magára találna. Vagy nem. :/
A Rocktenors formációt nem tudom hová tenni. Mi járhat a fejükben, mit akarnak csinálni, milyen produkciót csinálnának önállóan? Rockslágerekkel haknizni? Nem énekelnek rosszul szerintem, de nem világos számomra hogy mit lehetne ebből kihozni. Ami nem gond, de szerintem a srácok és Geszti sem tudja még.
Említette valaki hogy kár hogy Oltyán Attila nem jutott be, mert ő aztán itt brillírozott volna. Én ebben nem vagyok biztos: sok hangja neki sem volt, ezt elég idegesítő pozőrködéssel próbálta palástolni. Attól hogy mindig úgy énekelt hogy közben pszichopata tekintetét Keresztes Skullface arcába fúrta, attól még nem lesz valaki jó színpadi egyéniség, jó frontember. Ez még egy százemberes klub-bulira is kevés.
Amitől pedig végképp elkapott a röhögőgörcs, amikor egyik másik cérnahangú után a mentorok "őserőt" kiálltottak. Persze. Itt az őserő csókolom - az alábbi urak minden zenei kíséret nélkül is olyan produkciót nyújtanak, amit csak a Richter-skálával lehet mérni, ide már a decibel kevés:
www.youtube.com/watch?v=yiyhDFsuKdA
www.youtube.com/watch?v=3SKv6Bt0Sr8
yoko1 2011.11.01. 10:17:57
Amúgy akkor követünk el hibát, ha komolyan vesszük/értékeljük ezt a szombati esti családi karaoke versenyt. Az előző szériánál szerintem jobb versenyzők is akadnak ebben a mezőnyben.
Otto von Bolschewick 2011.11.01. 10:34:30
cicmóka2 2011.11.01. 11:02:24
laslo71 2011.11.01. 11:03:18
Commandante Jayasuriya 2011.11.01. 11:08:37
Mondjuk mindegy, mert a másik bagázs aki tévékettőnek nevezi magát, az még jobban elbökné az egészet.
A legjobb amit az tehet akit ez érdekel, hogy nézi délben a Coolon az amerikai változatot, és utána paródiának tekinti, és jókat vidul a szombat esti magyar X-factornak nevezett bohózaton..
munkanelkuli 2011.11.01. 11:14:00
A svájci frank hiteletek rendben van?
És amúgy isztok eleget? :)
Athenea 2011.11.01. 11:23:33
Gratula a cikkhez. A rock kapcsán hasonló érzésekkel kezdtem és végeztem a tv-nézést. Tulajdonképpen csak a rock téma miatt voltam hajlandó végignézni.
különvélemény 2011.11.01. 12:13:32
Nézzük:
www.youtube.com/watch?v=Ox3_CsYGRLU
Hát tényleg, ez annyira ott van, majd össze sz**m magam a gyönyörűségtől, egy nyugdíjas találkozón elment volna.
stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2011.11.01. 14:19:40
www.youtube.com/watch?v=wSrWkbH7FrM&feature=related
dr. v.b.1990 2011.11.02. 01:34:54
nemecsek ernő áruló 2011.11.02. 07:55:33
Taránynak, és Muri Enikőnek van hangja, és stílusa, ez a cikkben is megjelent. A közjegyző srác most kurva szarul énekelt, pedig meggyőződésem, hogy benne is lenne valami, de ezt itt, és most elk**ta. A Rokktenorsznak meg jól áll az a Stratovarius jellegű cucc, amit a párbajban nyomtak, de a műsorban előadott számuk borzalmas szar, hamis volt. Egysíkúak, velük az a baj, ami nem gond, mert az ismertséget megkapták, most már csak rajtuk múlnak a fellépések, de az X-et megnyerniük nem szabad! Az összerakott banda a három homival meg.... Egyetlen egy eredeti, önmagukból jövő mozdulat sem volt, és egyetlen egy hangot sem találtak el, és ez még én is éreztem, zenei képzettség nélkül. Gondolj bele, mit érezhetett valaki, akinek van is zenei hallása!
Azt hiszem, erre mondják: ha csendben maradtál volna...
különvélemény 2011.11.02. 08:11:26
Az elsővel egyetértek, még tehetsége is van, na de stílusa...
nemecsek ernő áruló 2011.11.02. 08:21:10
Transylvanianmixedgrill 2011.11.02. 09:32:29
gallpszabi 2011.11.02. 11:03:30
különvélemény 2011.11.02. 11:33:03
És képzeld Indiában 130x annyi intelligens ember van, mint Magyarországon.
gallpszabi 2011.11.02. 16:14:34
különvélemény 2011.11.02. 16:29:37
Igaz, de ki akar tökéletes előadásokat nézni, azt megnézem eredetiben, ha arra vagyok kíváncsi.
Ez az xfakktor' legalább érdekes emiatt.
Ez olyan, mint amit itt egyesek felemlegetnek a hamissággal kapcsolatban, még a legprofibb operaénekesek is állandóan gyakorolnak, hogy minden hibátlan legyen, ezek meg elvárják, hogy valaki képzés nélkül tökéletesen énekeljen.
És mintha elég lenne az a lemezeladásokhoz, hogy valaki tökéletesen énekel.
Amit mindenki elfelejt, hogy a legnagyobb világsztárok cd felvételein heteket dolgoznak szakemberek utólag, hogy minden rendben legyen, minden hang a helyén legyen.
gallpszabi 2011.11.02. 18:21:05
És persze, h nem ugyanazt halljuk vissza a cd-n mint egy koncerten, de attól lesz vki jó énekes, h kevés különbség van a kettő között. Amúgy meg a koncert élménye pótolja a hiányzó vokalitást, de idén ez még várat magára itthon:)
ayatollah 2011.11.02. 18:45:12
ayatollah 2011.11.02. 18:49:20
különvélemény 2011.11.02. 18:53:39
K.Veronikára miért is lenne, ő nem a szexidögistennő, hanem a cuki 16. A 17 évesek persze sunáznák, de a 40-esek inkább örökbe fogadnák és villognának vele a rokonságban.
:D
ayatollah 2011.11.02. 19:43:15
különvélemény 2011.11.02. 20:06:46
Sajnos ez van, ha megnézed az "átlag" szülőt, érthető a probléma forrása.
ayatollah 2011.11.02. 21:14:09
Sajnos ezzel nem lehet vitatkozni.
ayatollah 2011.11.02. 21:27:54
Rúzsa Magdit az X-Faktorosokkal egy színpadon felléptetni nagyon gonosz dolog volna.
Magdi a 6 vagy hány évadnyi Megasztár messze legkiemelkedőbb figurája.
Szerintem még Tóth Gabi is alázta az X-Faktorosokat. Magdi ide overkill.
2011.11.03. 17:52:20
Mi a probléma, barátom?
Van némi igazság abban amit írtam?
Enikő középszerű, nem kiemelkedő. Több éve próbálkozik már "betörni" a köztudatba, Dolhai Attilával is énekelt már duettet, folyamatosan voltak fellépései színházban, színpadon.
De neki nem ez kell. Neki a rivalda, a TV csillogás, a hájpolás kell.
Én gondolkozzak el? Mégis min? Talán azon, hogy bár tavaly kivágták Enikőt mint macskát szarni, idén megint itt van, beválogatták, pedig nem lett jobb, egy fikarcnyit sem. Mégis hájpolva van. Miért is?
Végig néztem az összes youtube felvételt róla, ugyanolyan hamiskásan énekel ahogyan pár éve beégette magát Dolhai Attilával. Szörnyű volt.
Most akkor miért is kell őt ilyen jelzőkkel illetni?
Valamiért nagyon tolva van. Kérdés az, hogy ez csak a műsorra értendő, vagy fizikálisan is ez a helyzet. Bár szerintem a jellemét tekintve, neki ez sem lenne túl nagy ár, hogy végre sztárnak mondhassa magát. De legalább "adja neki izomból, erőből és nagyon jól érzi magát".
Höhöhö. XD.
Nemsimli 2011.11.03. 18:37:58
Tudod, fölényesen leugatni valakit, lecikizni valakinek a teljesítményét azoknak a szokása, akik önmagukat még nem mérettették meg, akik - akár önmaguk legyőzése árán - még soha nem hoztak ki magukból valódi teljesítményt. Aki már "túlesett ezen", megtanulta tisztelni, amit a másik tesz le az asztalra. Úgy hogy fröcsköld csak a nyáladat,ki leszel röhögve, ezért előbb-utóbb szerezz be egy köpőcsészét és dugulj el benne!
A vélemény egyébként szent, de a hazug komment bűn. Enikőt tavaly "nem vágták ki, mint macskát szarni", hajszál híján nem jutott be a 12-be. Mert ez egy ilyen pálya, ha nem tudnád. Szerencse is kell hozzá.
különvélemény 2011.11.03. 20:40:54
shitgun fogalmazta meg tökéletesen:
"A csajnak egy mozdulata sincs, amit ne hatna át a vidéki színjátszókörös manír."
2011.11.07. 14:30:58
Akinek van valós teljesítménye azt nem fikázom. Mellesleg jobban tudom azt tisztelni aki lefut 42 vagy 21 km-t a Spar Maratonon vagy akár részt venni a Bécs-Budapest Maratonon. Esetleg indul az Öböl-átúszáson.
Enikő teljesítménye kritikán aluli, nem fogom se tisztelni, se pozitívat írni róla. Ez nem tehetség. Valami modoros, dagályosság amitől az undor kerülget.
A te stílusod pedig rólad árulkodik. Minden szavad valami felvett "nagyotmondás" vagy esetleg botránykeltés, hangulatfokozás.
Téged fizetnek ezért?
Akkor hívhatlak trollnak?
Nemsimli 2011.11.07. 15:38:23
Akkor majd hívhatnak köcsögnek?
viragoskertecske23 2011.11.13. 10:43:44
Lil C-t pedig akárhogy nem kedvelem, mindig átjönnek az érzései a képernyőn keresztűl.