Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Nemzeti Sport hisz az erőszakban

2011. szeptember 21. 13:37 szabóZ 140 komment

Valaki szólhatna a Nemzeti Sportnak, hogy talán nem ártana a szerkesztőségnek egységes álláspontot kialakítania a viták erőszakos lerendezésének kérdéséről. Hogy most elítélik, vagy nem. Lehetne egy táblázat, két oszlop: a lefejelés az nem OK, de a sörösüveggel fejbe verés az tök belefér. Ugyanígy beoszthatnák a vesén rúgást, meg a szemkiszúrást. Esetleg infografikán megmutathatnák, hogy az alapeseteket, hogyan befolyásolják különböző tényezők, mint például az elfogyasztott alkohol mennyisége, a sportújságírásban szerzett több évtizedes tapasztalat, vagy a szélerősség.

Mert én már nem értem. Ha Paulo Sousa lefejeli Borbola Bence újságírót, akkor a Nemzeti Sport több napon át címlapon foglalkozik a véres incidenssel, a világ pusztulásával, az erőszak mételyével, aztán ugyanaznap, hogy Vujity Tvrtko a Nemzeti Sportban hirdet bojkottot az erőszakos portugál edzőt csak azért is foglalkoztató Videoton ellen, jön Sinkovics Gábor, és egy teljesen más sportággal és teljesen más várossal kapcsolatban, de képes ezt leírni:

Csakhogy a blog megjelenése után jöttek szépen sorban a kommentek, mert ez egy ilyen világ - régen, ha valakinek baja volt a másikkal, a kocsmában jól pofán vágta ököllel vagy sörösüveggel, aztán mindenki ment tovább a maga dolgára. Most internetezünk, vádaskodunk, kritizálunk, indulatokat gerjesztünk- névtelenül. Mocskos idők a sarokba bújva.

Na most akkor Sousa egy rohadék, vagy a régi idők, régi vágású hőse, aki Clint Eastwoodként saját maga rendezi le a nézeteltéréseket? Vagy a sportújságírók verekedhetnek a kocsmában, de a futballedzők nem fejelhetik le a sportújságírókat a pálya szélén? Vagy lehet, hogy az egész csak arról szól, hogy fejelni sportszerűtlen, akkor inkább már hátba kellett volna jól rúgni? Főleg, ha kiderül, hogy szokott kommentelni is a Nemzeti Sport oldalain?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Som bértollnok 2011.09.21. 21:46:36

természetesen a ,,vécépapírt" nem kötelező olvasni, és ha valakinek hányingere van bizonyos cikkektől, szerzőktől, az sem különösebben jó érzés.
Van, aki nekem nem szimpatikus, ha ismerős, megmondom neki, hogy mi a bajom vele. De nem megyek oda, ahol ő focizik a haverjaival, hogy ,,na, hol vannak ezek, akiket le akarok rúgni", és fejelem le.

francov 2011.09.21. 21:47:24

Különben milyen név az, hogy Borbola? biztos valami tót köcsög, esetleg oláh..
Miért nem fejelt vissza, büntetőt akart? Gyáva szar..

Som bértollnok 2011.09.21. 21:47:39

@mizie: mondana példát az arroganciára? Sajnos, néha én is tapasztalom, de ha Ön is, jelezze, szeretnék tudni róla, köszönöm.

Som bértollnok 2011.09.21. 21:48:58

@Pityipű: uram, erről, mi tehetünk? mi szerveztük a meccset? mi fejeltük le az edzőt??

francov 2011.09.21. 21:49:00

Som: te meg egy nagy lóf.sz vagy!

Som bértollnok 2011.09.21. 21:52:42

@Duke64: mit akart bizonyítani magának? hogy 3szoros BL-győztes? ment a labda után, Sousa a háta mögött volt, nem is láthatta, és Sousa, amikor odaért, belerúgott hátulról a vádlijába kétszer. Amikor Bence próbált felállni, ellökte magától, erre megfogta a pólóját, és a szemébe fejelt. oda, ahol azonnal vérzik. És nagyon vérzett, azonnal.
Mint aki tudja, hova kell fejelni.... :(
Erre még Sousa fenyegetett, meg köpködött.

és, hogy lássunk tisztán: mi nem rúgtunk bele az egész meccsen, nem szóltunk hozzá, amíg le nem fejelte, és egy hete a legnagyobb önkritikával nem találtunk magyarázatot arra, mi dúlhatta fel ennyire.
Mondjuk, amit tett, arra magyarázat nem is lehet...De oka sem volt rá.

Som bértollnok 2011.09.21. 21:53:12

@francov: köszönöm megtisztelő szavait. Amúgy miért?

Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak! 2011.09.21. 21:53:32

@Som bértollnok: "lelkileg padlóra tett, ami múlt szerdán a szemem előtt lezajlott, nagyon megviselt"
Há mivagyte gádzsi?Beszari fosok vagytok le is kell fejelni az ilyent mind.
Már ménem pityeregsz mingyá,rák a gyomrodba.

Som bértollnok 2011.09.21. 21:56:43

@kristu: egyetértek,
elhiheti, nekünk is elegünk van belőle. Odahívtak a barátaink focizni egyet, a vacsora is elmaradt :) és lassan kiderül, mi fejeltünk, mi köpködtünk, mi okoztunk sérülést, mi kértünk szemlesütve elnézést tőlük...és mi hagyjuk az állásában, holott a világon mindenhol másnap további sportsikereket kívánnak ennek a töredékéért...

Som bértollnok 2011.09.21. 21:58:13

@Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak!: parancsol? Bocssa meg, hogy nekünk, amikor a barátainkkal focizunk, nincs benne a lefejelés, amikor áll a játék, de még a szabálytalanság sem.
Remélem, nem haragszik ezért, Dicsak úr.

Som bértollnok 2011.09.21. 22:02:29

@francov: büntetőt? a felezőnél? és akinek nem tetszik a neve, le kell fejelni?

Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak! 2011.09.21. 22:03:08

@Som bértollnok: éncsak azt olvastam hogy mocskosul viselkedtetek ottan ahova vendégségbe hivtak.Csak azt mondom hogy az én házamba ha csunyán viselkedel át is szurlak nem lefejellek!!

Som bértollnok 2011.09.21. 22:10:46

@Duke64: az első félidőben Paulo Sousa felrúgta Borbola Bencét, Németh Pétert és Bobory Balázst - utóbbi speciel játszott a Videotonban, és élete a fehérvári klub.
Ezt látta mindenki! de minden tiszteletem, ritkán találkozni ekkora hazugsággal.
Ezen kívül egy szabálytalanságot kellett lefújni, én voltam lesen, pedig berúgtam Mitring Istvánnak, igazán megadhatták volna. De alighanem tényleg lesen voltam. Sípszó előtt lőttem, nem járt érte sárga lap, bár Elekes Józsinál tuti nem voltak lapok.
Nem gondolta, hogy szükség lesz rá.

Som bértollnok 2011.09.21. 22:15:47

@Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak!: ez rendben is van. Képzelje el, a tesóm például együtt focizott ifjabb Albert Flórival még a nyolcvanas években a Fradi-tarcsiban, magam száz cikket írtam róla, amikor beemelte a Real Madridnak 1995 novemberének elején BL-meccsen, és valahogy nekem nem életszerű, hogy amikor most találkoztunk, életemben először elküldtem volna a jó édesanyjába - speciel tudom, hogy sajnos nem él már a mamája.
ellenben azt mondtam neki, hogy Floresz, édesapád holnap a címlap. Tudom, mondta, várjuk már nagyon! Ez a mocskos viselkedés?
Mi nem szabálytalankodtunk, nem szóltunk Sousához.
Én nagy örömmel mentem oda, mert tudtam, hogy a barátaimmal találkozom, és még a régi kollégám-barátom lányait is láttam, szuper este volt.
Egy ideig.

Duke64 2011.09.21. 22:20:13

@Som bértollnok:
Nem vonom kétségbe a szavaid,biztos így igaz,ahogy írod.
Minden meccsnek más és más olvasata van.Te így látod.Az aki nekem mesélt a történtekről,akkor hazudik.Pedig Ő egy megyei MLSZ elnök.
Én itt már csak a saját szememnek hiszek,hinnék!

Som bértollnok 2011.09.21. 22:32:37

@Duke64: Hidd el, nagyon egyszerű szegedi gyerek vagyok, aki azt hiszi: ha hazudik, egy perc alatt lebukik. Lement a dolog, engem felkavart, de mi érdekem lenne nem azt írni, amit láttam?
Miután egyet nem faultoltunk, a megyei elnök nem láthatta, hogy mi háromszor felrúgtuk volna. Ez azért feltűnt volna nekem, és ezt a 442 sem állítja, hogy mi hozzányúltunk volna. Az sem életszerű, hogy egy ulibuli meccsen rugdosod a BL-győztes. Játszottunk Varga Zoli, Csank János, Kondás Elemér, Lothar Matthaus ellen ugyanilyen baráti légkörű meccsen, és mindegyiknek anekdotázós vacsora volt a vége, Csankkal speciel Fehérváron játszottunk, amikor ott volt edző, még egy edzőpólót is kaptunk ajándékba, ma is megvan. Rohadjak meg, ha valakiben ilyen meccsen felmerül, hogy rugdosódjon.
Én még az eredményt sem számoltam, mert 1. sokat kaptunk, 2. a világon semmi jelentősége nem volt.

Som bértollnok 2011.09.21. 22:35:22

@francov: mondd, hogy mire vagy kíváncsi, találkozhatunk, ha akarod, és ha Bp vonzáskörzetében megoldható :)

Partjelző 2011.09.21. 22:37:54

@Som bértollnok:

A kevesebb és a szerényebb több és hitelesebb lenne.

Som bértollnok 2011.09.21. 22:39:05

@Partjelző: egy hete hallgatom, mi történt. Hidd el, sok picit a mocskos hazugságokból.

francov 2011.09.21. 22:39:33

Amúgy ha Sousa mindenkit felrúgott, te hogy úsztad meg? A padon ültél, vagy ott sem voltál? Ha ott voltál, gyáva fos vagy,mert nem álltál ki a csapattársaid mellett, ha nem, hazudsz! Az Albert Flórit minek kellett belekeverni? Vele bárki találkozhat a Fradi Étteremben, én is "találkoztam" vele, mikor hugyozni ment, és előre engedtem.. A tesód mit csinált, pucolta a cipőjét? Az a Borbola egy lőfasz meg te is..

Duke64 2011.09.21. 22:44:14

@Som bértollnok:
Ez is olyan tipikusan magyar sztori.
Látja a két csapat,a cserék,az oldalvonal mellett állók,vendégek,játékvezetők,talán voltak nézők is.
Senkinek,semmiben,sehol nem vág egybe az amit látott,csak egyetlen más szemtanúval sem.
Egy tanulsága van a történteknek,egy világhírű játékosnak elég volt 2 hónapot eltöltenie a magyar fociban,hogy ország világ előtt lejárassa magát!

francov 2011.09.21. 22:47:07

Az ilyen szarfaszúak miatt vezették be a numerus clausust, bár manapság ez fordítottan működik.Bp. vonzáskörzetében szívesen találkozok veled, amúgy valami ingázófasz vagy, valami falusi nagyokos?

Som bértollnok 2011.09.21. 22:51:49

@francov: nem mindenkit rúgott fel, csak hármat közülünk, én nem futottam, nem voltam neki érdekes.
Mi a kiállás? elvittük kórházba iszonyúan vérző kollégánkat, mit kellett volna tennünk?
visszafejelni? sokan mondták ezt, de valahogy ledermedve, lefagyva ez nem jutott eszünkbe, meg lehet, másként gondolkodunk.
nem hazudok. mondom, a szemembe nézhetsz.
A kis Flóri ott volt, például azért kerülhetett szóba, miként Csucsa vagy Földes Gabi.
A tesóm a sajátját pucolta, a Fradi-juniorban játszottak együtt aFlórival, meg Szeiler Jószival, Szűcs Misivel, Páling Zsolttal - csak érzékeltetni akartam, hogy nagyon erégi jó ismerősök is voltak ott, ami hiteltelenné teszi, hogy mi anyáztunk volna, meg ámokfutunk.
Tesó aztán kiment Németországba, a harmadik ligában játszott, ma 40 felett edző kisebb, falusi csapatoknál. Amikor a Fradi 90-ben 5-0-ra verte az Újpestet, előtte a juniormeccset 1-0-ra nyerte a Fradi B, tesó góljával :) de ez tényleg mellékes.
Bencéról és rólam fogalmazott véleményed tiszteletben tartom

Som bértollnok 2011.09.21. 22:53:56

@francov: nem, azt mondtam, találkozzunk, ha akarod. Mit nem értesz ezen, de most komolyan?

Som bértollnok 2011.09.21. 22:56:26

@Duke64: ez nem tipikusan magyar, szerintem, valahol írtam, voltunk vendégek sok más helyen (Fehérváron is), és mindegyik jó emlék, baráti találkozás volt, aminek csak ürügye volt némi foci a közös vacsora, sztorizgatás előtt.
Hidd el nekem, hogy nagyon sokan mondják ugyanazt, mi 10en voltunk ott - kapust ők adtak -, és 10en egyfélét mondunk. Azt, ami történt.

Som bértollnok 2011.09.21. 22:58:05

@Som bértollnok: nekem inkább az jellegzetes, ahogy a klubja reagált erre.
Képzeld, Sisa Tibor a Benfica edzője, és lefejel egy portugál újságírót, 3 nappal később ő ül a padon a Benfica-Portón? Szerintem addigra már haza is ért.

robill760 2011.09.21. 23:25:24

@Som bértollnok: én csak azt nem értem, miért akarjátok ilyen elszántan kirúgatni? ami történt, megtörtént - akár úgy, ahogy te mondod, akár másképp. ezt valahogy el kell intézni, jogi úton vagy egy sör mellett. ok nélkül senki nem csinál ilyet, beszéljétek meg vele, hozzatok egy portugál tolmácsot, hogy elmondhassa a saját verzióját. de őszintén: mi közötök ahhoz, hogy marad-e a videoton edzője, vagy sem?

Pityipű (törölt) 2011.09.21. 23:31:24

@Som bértollnok:

Örülök, hogy megjelent egy érintett is. A kérdésem az lenne, hogy a 442 szerint "az első piros lapot érő szabálytalanságot Borbola követte el" valamint végig szidták Sousát. Igaz vagy nem? Mellesleg, ha még úgy is történt volna, ahogy az NS állítja, nekem már attól a szenzációhajhász előadásmódtól kifordul a belem, amit művelnek. Lelkileg megviselte a lefejelés, a seb, amit 3 öltéssel kellett összevarni? Bármelyik kocsmai verekedésen nagyobb dolgok vannak, de hogy sportnál maradjunk, bármelyik boxmeccsen.

Som bértollnok 2011.09.21. 23:38:59

@robill760: elszántan? egy európai klubnak mi erre a válasza? mocskos módon megtámadta egy kollégánkat, Te mit mondasz erre? amúgy meg igazad van, nekem - és szerintem a legtöbb kollégámnak - tökmindegy, ki a Fradi, Újpest, MTK, DVTK, Siófok, Szegedi Dózsa, Jászjákóhalma edzője, 99 százalékukkal kitűnő a viszonyunk, sokkal baráti a munkakapcsolaton kívül is.
Jogi út, igen - jelentettük az esetet a rendőrségen. Hidd el, ha nem vagyok ott, azt mondom, ok nélkül nem tesz ilyet. Most azt mondják nekem, a Bence idegesen beszélt velünk, mert két rossz passzt kapott. 1. Ehhez mi köze Sousának, 2. Én nem hallottam ilyet, 3. Ez nem ok.
Beszéljük eg vele? kiadott egy közleményt, hogy futball-baleset, benne van, aztán azt, hogy Bence nem fogadja a bocsánatkérését. Arról egy hozzászóló nem írt, hogy ha futball-baleset, miért kérne elnézést??
Ha másnap hív, és azt mondja: srácok, a meccs előtt hívtak, hogy anyám beteg, a csajom meg kirúgott, és rá is léptetek a lábamra, és elpattant nálam valami, bocs - akkor azt mondod, ok, nincs mentség a tettére, de legalább emberileg megérted. De gondolhatod, hányszor keresett minket.....

robill760 2011.09.21. 23:52:35

@Som bértollnok: valami oka biztosan volt, de úgy látszik, már sosem fog kiderülni...
én hiszek neked, őszinték a mondataid, de ettől csak még zavarosabb ez az egész ügy.
amúgy futball-baleset után is elnézést szoktak kérni, nem? ezen kár fennakadni.
Az NS színvonaláról meg annyit, hogy valamit nagyon elveszítettek abból, amiért régen ez volt a kedvenc lapom. Imádtam Lakat T., Török Ferenc vagy Csurka G. cikkeit, aztán ahogy szép lassan eltűntek, én is leszoktam a napi újságvásárlásról, és azóta akármikor kezembe került, sosem tudtatok újra meggyőzni, hogy szokjak vissza. De ez nem igazán tartozik ide, csak éltem a lehetőséggel, hogy egy bennfentesnek mondhatom el a véleményem.
Jó éjt!

Som bértollnok 2011.09.21. 23:53:03

@Pityipű: Üdv, örülök, ha örülsz. Tudod, olvasni a sok hazugságot, nem könnyű, na, nem bírtam, és hidd el, bárkinek bármire válaszolok.
A baráti légkörű meccsben olyan szinten nincs benne még a másik visszahúzása sem, hogy el nem tudom mondani - képzeld el, hogy a legjobb barátaiddal focizol. A fejeléstől egyszerűen ledermedtünk, lefagytunk, nem volt rá válaszunk - csak amikor nyújtotta a kezét, egy srác elfogadta volna, erre beleköpött a tenyerébe. Ez európai? Nem engem fejelt le, de engem is megviselt a dolog, szar volt átélni, hidd el.
Ez futball, a bokszban benne van, hogy vérzel, de a baráti fociban szerintem egyáltalán nincs benne.
Kérdésedre: három embert rúgott fel az első félidőben, és ha ez komoly meccs bíróval, elsőre szóbeli, másodikra sárga, harmadikra piros, és Sousa a második félidőben nincs a pályán.
Amikor elindult Bence felé, az ellenfélnél játszó amatőr játékvezető szerint is látszott, hogy meg akarja rúgni. Nem leszerelni akarta, nem a labdát elvinni, hanem belerúgni, és bele is rúgott. Kétszer, hátulról, a mögötte álló szerint harmadszor is.
Bence elesett, és ahogy felállt, ellökte magától, és rúgott felé, de sztem nem találta el, erre megfogta a pólóját, és durr, fejelt. Amikor állt a játék. Ez olyan ütközés, amely benne van a játékban? Na ne.
Ha ezek szerint Bencéé az első piros, ne lássak több futballmeccset életemben, és történjen meg velem minden rossz (amúgy is kemény hetem volt: Huszár Zsolt gyerekkori barátom.)

arcátlan hazugság, és akkor finom voltam.
Ezt Csucsánszky Zoli is megmondaná Neked - valamiért munkaadója, a Vidi nem engedi nyilatkozni.

Miért szidtuk volna? Odamegyünk vendégségbe, és tízéves barátságokat kockáztatva minden előzmény nélkül előre betanult portugál káromkodással anyázzuk??? Vagy akár magyarul? Miért tettünk volna ilyet? Ahogy Csucsát meg senki mást nem anyáztunk, úgy őt sem. Olyan képtelen dolgok ellen kell védekezni, magyarázkodni, hogy hihetetlen.
Fel nem fogom, hogy ezt valaki el tudja képzelni.

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2011.09.21. 23:53:33

kispályás bajnokságban - ami szintén nem egy vérre menő dolog, azért... - is volt már lefejelés. Nem sírni kell hanem visszaütni. Én tuti azt tettem volna, aztán ha mindenki megírja, hogy bunkó Ns (akkor mi van, látjátok most is ezt írják) legalább tiszta szívvel húzhatnátok ki magatokat, hogy lehet, de legalább az a szemét portugál is megkapta, ami neki jár. A foci nem kislány sportág.

Circus 2011.09.21. 23:53:49

@Som bértollnok: olvasva az esetet több dolog jutott eszembe.
Jómagam semmilyen tehetség lévén csak kispályás bulibajnokságokon vettem részt, de onnan is hamar kiszoktam az idióta, állítólag profi (NB II) agyatlanok miatt, akik életük meccsének tekintve 5 perc alatt lerúgtak mindenkit, látszólag ok nélkül. Ja, persze, mert nyerni akartak... mindegy. Kb. 10 percet játszottam egy cseh ifiválogatott srác ellen is, az ugyanez a kategória volt...
Ebből kiindulva simán el tudom lépzelni, hogy valakinek (főleg Zidane óta) elborul az agya és bármit, ismétlem, _bármit_ megtegyen a (z akár sör)meccs hevében - a helyzet azonban az, hogy ugyanez elmondható a sértettről is... és köztünk szólva neki lehetett nagyobb a tét, hogy namost majd megmutatom.

Nem, nem szép dolog lefejelni valakit.
De provokálni sem.
Nem sportszerű - egyik sem.

Egy kérdésemre válaszolj, kérlek - SENKI nem vette fel a meccset telefonnal sem, hogy vissza lehessen nézni? Hogy végre vége legyen ennek a magyaros sárdobálásnak?

Som bértollnok 2011.09.21. 23:59:50

@robill760: Köszönöm, kedves vagy, Török Péterre gondolsz, Feri a Kurírba írt anno, nálunk Peti Bá' írt kosárcikkeket.
Nem akadtam fenn, csak ellentmondás van szerintem a két közleménye között, de mindegy, nem fontos, igazad van.

Nézd, igyekszünk színes, élvezetes lapot csinálni, szerintem elsősorban az eredmény, a siker határozza meg a lapot, a svéd meccs után nőtt a példányszám, nem a cikkektől, hanem a siker okozta eufóriától - persze, milliószor jobb győzelemről, magyar sikerről, magyar csapat BL-meccséről írni, mint a kudarcról örökké.
Csurka G visszajött, ő nekem is a kedvenc szerzőm, a másik történetesen Szöllősi Gyuri, kb 1998 óta dolgoztunk együtt, míg el nem ment tőünk, örültem, hogy újra láthatom, én ezért mentem, amikor focizni hívott.
Holnap (ma??) Dzsudzsák B. a címlap, nagy és jó interjú készült vele (nem én írtam, dicsérhetem), lassan visszatér Moszkvába, vedd meg, szerintem nem bánod meg :)

Circus 2011.09.22. 00:02:13

@Som bértollnok: mégegy dolgot: ilyen esetekben az igazság nem odaát, hanem valahol középen van.

Megpróbálok én is onnan szemlélődni, és ezért fájt, amit az újságban műveltetek pár napig. Ha jól emlékszem, meg sem próbáltátok kitalálni, MIÉRT történt, ami történt, csak teliszájjal követeltétek a lemondatást és a büntetést.

Nem a kivizsgálást kellett volna?

És HA tényleg Nektek van igazatok, akkor tisztán lehet Sousa-t hazazavarni (már, ha a tulaj úgy dönt) a vérvörös Luzitániába?

Hogy is van az a mondás - mindig azt kell keresni, hogy az eset kinek használt, kinek az érdekeit segíti?

(Nem vagyok vidi drukker, sem nem túlmagyarkodó népnemzeti sötétlélek, sőt, de kifejezetten örülök, hogy magyar edzők tudnak végre olyat produkálni, ami örömmel és büszkeséggel tölt el.)

Som bértollnok 2011.09.22. 00:02:45

@pyrogate: magam gyűlölöm a fizikai erőszakot, meg sem fordult a fejemben, hogy megüssem, de sokan, még klubvezetők, edzők is mondták ezt. Annyira sokkoló volt a látvány, hogy nem tudtunk reagálni. Utólag könnyebb gondolkodni, mi a helyes teendő, szerintem Gaál Gyöngyi is sejti már, hogy az tizi volt - mondjuk, én utólag sem ütném le. Egy senki vagyok, mégis azt mondom: azzal csak az ő szintjére mennénk le.

Som bértollnok 2011.09.22. 00:06:07

@Circus: elmentünk a rendőrségre másnap, viszgálja ki.
szerintem ha ennek kitette a klubját, a szurkolókat (a Vasas-meccsen ezt kell hallgatnia a fehérvári drukkernek az edzője miatt?), akkor gáz nem azonnal elhatárolódni tőle.

Ez kinek használt? Bencének, aki azóta is alig lát a bal szemére??? Nekünk, akiket anyáznak kórusban? Miért lett volna nekünk jó, ha minket lefejelnek? Miért nem válaszolt ezekre a kérdésekre Sousa a Borsnak???

Som bértollnok 2011.09.22. 00:09:40

@Circus: Bence nem látta, ki jön mögötte, nem tudhatta, kinek kell megmutatnia a mit is? hogy tud focizni? futott a labda után, hogy ne menjen ki az oldalvonalon, és mögötte Sousa - nem láthatta, csak a labdát figyelte.

miért provokáltuk volna? miért pont őt, miért nem Földes Gabit, aki kb 4et bevert nekünk? Amikor a szünet végén a kezdőkörben kérdezte, ki kezd, mondtam neki, mi már kezdtünk eleget, és ilyeneken nevetgéltünk, ilyen volt a légkör, ezt tette tönkre Sousa.

Som bértollnok 2011.09.22. 00:12:23

@Circus: telefonnal egy egész meccset felevnni nem túl macerás?
de mi 10en voltunk csak, Pietsch Tibi szokott járni, de megsérült előtte BLSZ-bajnokin, Zombori Andrisnak 10 éve fáj a térde, Galambos Dani sem tudott eljönni, 10en voltunk, kapust ők adtak, mi nem tudtuk felvenni, nem is akartuk, nem tudom, a hazaiaktól felvette-e valaki.

Som bértollnok 2011.09.22. 00:13:20

uraim, lapzárta vége, holnap jövök, és folytathatjuk tőlem, mindenkinek a legjobbakat

*azta* 2011.09.22. 00:23:13

@Som bértollnok:
:)
ügyes próbálkozás! főleg a "mi érdekem lenne" tetszett.
ha valóban ott voltál, légy kedves pár mondatban meséld már el, hogy egy alapvetően professzionalista sportember, egy számára vadidegen ország ismeretlen újságírói ellen futballozva hogyan válik pszichopatává - természetesen mindenféle ok nélkül!
elképzelésem szerint (nyilván majd cáfolod) a kollégád nem hitte el, hogy a buzerálós, alattomos, vagy ehhez hasonló játékstílusának válasza is lesz, mikor meg (helytelenül!) belefejeltek az arcába, akkor meg előadta a mártírt. ebből a típusból 12 egy tucat, csak ti meg is írtátok a horrort belőle.
egy szavadat sem hiszem.

és ettől még tény: lefejelni bárkit ordenáré taplóság.

Circus 2011.09.22. 00:26:17

@Som bértollnok: gondolom nem 1 perce álltak be a pályára, és talán 'találkoztak' is már korábban a meccsen, nem? Erre mondtam, hogy az igazság középen van, ezért remélem, hogy valami felvétel előkerül.

Ti. szaglik a törlesztés, messziről - én erre a miértre lennék kiváncsi.

Nem, SEMMI nem menti fel PS-t, mint ahogy ZZ-t sem amikor fejelt, bármi is volt az oka, de azért árnyalja a képet. Ha nem volt, az is, csak másfelé.

Az anyázást pedig annak köszönhetitek szerintem, AHOGYAN az esetet tálaltátok pár napig. Ha tényleg semmi nem történt Bence részéről, miért kellett ÍGY belekiabálni a fejünkbe címlapon?

Nem lett volna elegánsabb csak annyit közölni, hogy ezmegez történt, rendőrségen feljelentést tettünk? Plusz egy fénykép a kolléga sérüléséről, és mindenki vonja le a következtetést. Pont.

Így viszont... az eset az említett bulvárlap szintjén lett tálalva - egy (illetve nem egy, hanem A) Sportnapilap által.

Na, ezért kell védekeznetek. Rengeteget nyerhettetek volna belőle erkölcsileg, de elcsesztétek a szenzációhajhászás miatt.
Kár...

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2011.09.22. 00:28:11

@Som bértollnok: értem én, csak azért így külső számára elég durvának tűnt a hiszti is. Ha engem megütöttek gyerekkoromban - az utcán sétálva, vagy épp amikor arab srácokkal fociztam a játszótéren és mondjuk úgy, majdnem eltörték a kezem (gyerekként ez szarul esett a semmiért) akkor nem sírtam, hanem előre néztem és mentem tovább. IGaz, nem is vagyok újságíró, tehát nem volt semmilyen hasonló eszközöm, de ha lett volna, se akadok ki ennyire. Oké, durva lehetett, nincs benne egy sörfociban az ilyen, be is kell róla számolni és kész. De megszólaltatni mindenkit meg napokig ezen rágódni az hihetetlen túlzás volt. Ez az én véleményem, és szerintem ezért is akadnak ki sokan. Ha ennyire a szívére vette az újságíró, akkor vagy törlesszen, vagy ha ez nem stílusa akkor felejtse el és keresse meg az eldobott büszkeségét

Circus 2011.09.22. 00:33:10

@Som bértollnok: Ha kiderülne, hogy PS a számára BB kolléga által kiosztott harmadik kötény miatt gorombult be, akkor ezennel megfogadom, hogy az egész NS szerkesztőséget írásban megkövetem, BB-nek viszek egy üveg BB pezsgőt, és ha megszervezitek, akkor PS pofájába röhögök 15 centiről.

Partjelző 2011.09.22. 00:43:44

@*azta*:

Nem is azért jött ő ide, hogy te, vagy bárki számára kiderüljön az igazság, hanem csak és kizárólag azért, hogy valamit javítson, vagy fordítson az NS elleni hangulaton.
Ugyanazt a hibát követte el, amit a lapja: túlfecsegte...

Stockton12 2011.09.22. 06:30:04

Végigolvastam...csodálatos, hogy itt van Som bértollnok, de hiába lehet kérdezni, semmit sem old meg. Mert ő még mindig az NSO oldaláról van, még mindig egyoldalú az egész, akármit kérdezünk, válasz nem lesz objektív. Sousa nem nyilatkozik, hisz miért tenné? Egy ilyen szenzációhajhász cikksorozat után, ahogy az egyik kommentelő is mondta "írtátok a horrort", miért is állna szóba veletek? Lehet, hogy fejelt, lehet, hogy hibás, de ember és ettől még őt is megilleti az objektív elbírálás. Nyilvánvaló, hogy egy ilyen után nem fog odaállni az újságírók elé. És igazából szerintem így is teszi jól. Bármit mondana, ki lenne forgatva, bármit állítana, ki lennének ragadva szavak a válaszaiból, olyan igazi magyarosan, "NSO-san".

Kérdéseim: Ha jól láttam az eset szerdán délután volt. Csütörtök 13:30 körül láttam az első cikket az NSO-n róla...miért kellett idáig várni?
A rendőrség miért ismeretlen tettes ellen nyomoz, ha tudjátok hogy Sousa volt az? Miért nem őt jelentettétek fel? Jogilag nem vagyok otthon a témában, így ha hülyeséget kérdek, szólj.
Miért nem fogadtátok el a felcsúti akadémia orvosi szolgáltatását? Olvastam, hogy fel lett ajánlva. Ott is le lehet fotózni a sérülést.

Üdv

Elvisz Prézli boulevard 2011.09.22. 07:22:10

Kit érdekel manapság a Népsport? Igen, Népsport!
20 éve nem veszem a kezembe, ezekről a mostani nyikhajokról nem is hallottam...

barkacs 2011.09.22. 07:37:18

@Som bértollnok: ebből az izzadságszagú próbálkozásból is látszik, hogy mennyire rosszul jött ki a blikk sport ebből a szánalmas ügyből. Világosan kiderült, hogy mi az olvasók véleménye rólatok és a munkásságotokról. A leírtak igazolják, hogy mennyire belterjes is ez. Ugyan a magadfajta mikor fog rosszat írni egy semmit nem nyert, elavult módszereket alkalmazó edzőről, ha még mindig őrzi a ajándékát. eh. idióta.

Te hivatalból mondasz valamit, bumm, ez a történet egyik oldala. Ezt már ismerjük. A majdnem megölt, megvakult, vétlen firkász. Ja, persze.

Akkor útóljára. Mennyire életszerű, hogy egy európa klasszis, amikor fölényesen vezet a csapata, a sok noname firkászt elkezdi aprítani, majd még a végén le is fejeli? Semennyire.

Ezt leírtam nálatok is, vajon miért töröltétek, ha a ti oldalatokon az igazság? Igen?

exon54 · http://isop.hu/ipad-mini-kiegeszitok 2011.09.22. 08:11:29

Az egész egy vicc! Zidane szégyenkezik már miattunk :)

labdakucu 2011.09.22. 08:56:12

Meglátásom szerint a helyzet a következő.
Itt van ez a Sousa-gyerek, aki Mattheus-módra sikeresen eladta magát egy kis ország élcsapatához edzőnek. Nyilván ígért ő mindent: profizmust, tudatos csapatépítést, 3 éven belül BL-t stb. A vidi naiv vezetői el voltak ájulva az előadástól és belementek a szerződtetésbe. Igaz, hogy rengeteg pénz, de majd jön az aranybánya-BL nemsoká. Aztán idén nem jött mégse (nem baj, majd jövőre). Aztán a bajnokságban sem akartak jönni az eredmények. Sousa jottányit sem ad alább a magabiztosságából, messiásként tekint magára, aki hamarosan megváltja a magyar focit. De a vidit mindenképp. De hiába, a vidi itt ikszel, ott kikap és a bajnokság harmadánál már kezd behozhatatlanná válni a hátrány.
Én nem hiszem, hogy ő szándékosan át akarta volna ejteni a vidi vezetőit, egyszerűen csak elhitte saját magával, hogy benne komoly potenciál van és ezáltal elhitette mindenki mással is. Azt hitte sétagalopp lesz a bajnokság, erre kénytelenek a középmezőnyben szenvedni. Gondolom Sousa bácsi idegei elég viharvertek lehetnek, frusztrálja a sok blama. Esetleg ki lehetett bukva az NS-re is, mint egyetlen magyar sport napilapra. Nem olvasok NS-t (kénytelen vagyok egyetérteni a többséggel a színvonalat illetően), de gondolom kapott kritikákat bőven. Aztán eljött a barátságos foci ideje a mi-a-faszt-képzelnek-magukról sportosok ellen és a sok frusztráció vulkánként robbant ki belőle. A NS újságírói helyében én örülnék, hogy nem volt nála egy AK-47-es. Szóval ámokfutott egy jót, aztán kicsit lehiggadt és rájött, hogy ez sokba kerülhet. Előjött valami semleges kamu dumával, a vidi vezetői meg inkább becsukták szemüket-szájukat, mert rájöttek, hogy a saját szarukba léptek bele. Nem rúghatják ki, mert abba nyilván belerokkannának anyagilag, de azt sem ismerhetik el, hogy Sousa habzó szájjal fejelt véresre valakit. Itt a kör bezárul.

Igen, nem túl izmos a színvonal az NS-nél, de ezért még nem jár verés. Elég baj nekik, hogy az újságot egyre kevésbé veszik, nyilván nekik sincs már olyan aranyéletük, mint mondjuk 10 éve. Az eset személyesen érintette őket, nyilván nem elvárható az objektív újságírás. Meg aztán végre valami, amivel egy ideig el lehet adni a lapot. Szóval nem látok okot támadni őket, de védeni se nagyon. Ők elmondták, hogy hogyan éreznek és mit láttak. A maga módján elmondta Sousa és a Videoton vezetősége is. A kettő igen messze áll egymástól, de ha nekem van igazam (a fentebb leírtakra utalok), akkor a vidi hamarosan kártyavárként fog összedőlni. meglássuk

Bisi 2011.09.22. 09:11:49

Ez a Sinkovics mekkora egy patkány, azt sok eset bizonyítja, köztük az is, amikor ki akart valakit rúgatni a munkahelyéről, mert kommentelt valamelyik cikkéhez és nézeteltérésbe keveredtek. Utánajárt ki az emberke, hol dolgozik és telefonált, hogy xy egész nap internetezik munka helyett. Csak ő volt a tulaj, így Sinko megszívta.

buddha 2011.09.22. 09:42:15

zidane és sousa nem voltak csapattársak?-)))

buddha 2011.09.22. 09:43:13

@Bisi: sinko nem meleg amúgy?

jerk_off 2011.09.22. 09:51:12

@Som bértollnok:
van itt egy csomó probléma, meg egy nagy rakás álszent hozzáállás. a commentcom-os írás, ugye eleve azért jött létre, h szembesítse a sportot saját etikátlanságával. a bértollnok úr pl erre is reagálhatna, engem tényleg érdekelne, hogy akkor mikor és hol kielégítő az erőszak és mikor és hol nem.

ahogy sousát akarják kirúgatni az nevetséges, és azzal előjönni, h ezt nyugaton nem tűrnék el a sportklub vezetői, meg kifejezett bornírtságra vall. tegnap este még mindig mourinhót láttam a real kispadján pöffeszkedni, pedig nemrég valakinek a szemét abúzálta.

végül: rettenetesen színvonaltalan újságírók alkotják a szerkesztőséget, ugyanakkor som úrtól én magam értékelem, h idejött és tehetségéhez mérten, de válaszolt mindenkinek, még ha kicsit zavarosan is, de kitartott.

*azta* 2011.09.22. 09:51:29

@Bisi:
ne már!
ez nem valami urban legend?

Pityipű (törölt) 2011.09.22. 10:04:08

@jerk_off:

Egyetértek, de annyit még hozzátennék (nem az NS védelmére), hogy az egész magyar sportújságírás a béka segge alatt van. A 3. félidő nevű giccsparádé is a sport1-en egy közhelyszótár. Egyszer hívták meg vendégnek Bárdos Andrást, aki feltett volna néhány kényelmetlenebb kérdést az egyik csapat helyzetéről, egyből le is keverték.

DanZi 2011.09.22. 10:31:17

@pyrogate: a foci nem kislány sportág MUHAHAHAHAHAHA :D

Som bértollnok 2011.09.22. 10:41:34

@*azta*: szia, bocs mindenkitől a tegezésért, mit értesz azon, hogy ügyes próbálkozás? egy hét után, olvasva a kommenteket jöttem ide beszélgetni veletek, és igyekszem kultúrált formában válaszolni a felvetésekre, ha vannak.
Nem aznap este jöttem kavarni jobbra-balra, ha torzítani akarnék, már első nap ott vagyok a
fórumokon.
Korábbi hozzászólásokban, asszem, említettem, hogy mi nem találunk okot ma sem, hogy miért tette, de ne haragudj, ezt nem tőlem, tőlünk kell megkérdezni, mi adjunk magyarázatot más tetteire? Tippjeim lehetnek, de nem tudhatom. Ha leírom az újságban a tyúkszart x-szel, azt kérdezheted tőlem, de hogy miért tette, azt hiába.
Mi az abuzerálós, alattomos stílus? hogy nem szóltunk hozzá, nem nyúltunk hozzá, nem rúgtunk bele? csak ő szabálytalandkodott, de ezt is írtam már.
Ha meg folyik a barátod szeméből a vér, de nagyon, és a pódólból facsarni lehet a vért, akkor ne izélgess a mártírsággal, te is a kórház felé vetted volna az irányt, szerintem.

ordeenáré taplóság: na, ebben tökéletesen egyetértünk, meg a tenyérbe köpés is az volt.

Som bértollnok 2011.09.22. 10:49:17

@Circus: elfogadom az érveid. Az eset szerda este történt, és a lap pénteken írta meg - ha szenzációhajhászás van, fent van Bence arca az nso-n szerda este 8-9 körül.
Nem mi írtuk meg, hanem a Borsonline, addig a lap álláspontja az volt, hogy ne hozzuk nyilvánosságra, de miután napvilágra került tőlünk függetlenül (mondjuk, sejthető volt, hogy nem marad titokban), akkor írtuk le, mi hogyan éltük át. Szóval, nem gondolom, hogy emiatt védekezni kellene.
Hogy mennyit nyerhettünk volna erkölcsileg? Ezt nem tudom, velünk történt, nem mi tettük. Hogy hol az igazság, azt nem tudom, én csak szívesen elmondom, amit láttam, és azt is, amit érzek emiatt.
Köszönöm a normális hangvételt.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:03:42

@pyrogate: elfogadom, ha sokallod, bár én úgy láttam, más lapok sokkal többet foglalkoztak ezzel, mint mi. Nekem kettős nyílt kartörésem volt foci közben (beton pálya, suliudvar), de az játék közben volt, benne van a fociban. Itt megállt a játék, PS faultja miatt.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:05:32

@buddha: nem, nagyon csinos felesége van. Ami önmagában nem jelent semmit, de 1996 óta egy szobában ülünk, csak tett volna egy ajánlatot, annyira nem vagyok ronda :)

jerk_off 2011.09.22. 11:08:32

@Pityipű: el szoktam gondolkodni, h nálunk miért nem lehet olyan színvonalon magazinműsorokat csinálni, mint az espn-en. és rájövök, hogy nem, nem a pénz az oka, hanem az, h ebből a posványos magyar fociból képtelenség azt a fajta színvonalat legyártani.
viszont azzal maximálisan egyetértek, ha már nívó nincs a sportban, akkor kérdezzünk, kapargassunk, ne a strandlabdás dekázással bohóckodjunk, meg a szánalmas-műkörmös-rajzolt szemöldökű WAG-eket propagáljuk, mert az tré, ciki, habiszti. bárdos legalább mert kérdezni. hiába.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:10:33

@Stockton12: Mit kellene megoldani? Egy félreértés tisztázzunk, PS azért nem nyilatkozik nekünk, mert ezek után nem kérdezzük. A Vasas-meccs után megvártuk, amíg elmegy a sajtótájékoztatótóról, és utána beszéltünk Vlak úrral. Bocs, de nem vagyunk kíváncsiak rá most túlzottan.

Az időpontokra fentebb utaltam, később, mint kérdezted, nem láthattad, a jogi ügyekben én is gyík vagyok, az orvosi látleleten rajta van, hogy ki tette, a rendőrség dolga, miért nevezik ismeretlennek, én sem értek hozzá, tőlük kellene megkérdezni.

a Vasas-meccsen amúgy rákérdezett a Bors, de nem akart válaszolni.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:14:32

@jerk_off: Na végre! Már vártam, hogy ezt valaki megírja, Jerk úr, grat, komolyan. Nagyon szerencsétlen mondat volt szerintem is Sinko részéről, meg is mondtam neki, és nem menti, hogy este, fejből kellett egy oldalt diktálni úgy, hogy senki nem nyilatkozhatott neki, csak megnézte az MKB edzését a parkolóból, szép a csarnok, de erről egy oldalt adni nem egyszerű. De nekem sem tetszett, igaza volt, aki ezt felhozta.
Én a fizikai erőszaktól irtózom, és kész.
Én csípem Mourinhót, mer más lenni, mint az átlag, de nyugodtan ki lehetett volna rúgni a szemabúzálásért.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:15:55

@Partjelző: de, azért jöttem, és személyesen is bárkivel találkozom, mondtam.

dr. v.b.1990 2011.09.22. 11:18:45

Som bértollnok:
Ezért neked mennyit fizetnek?

Som bértollnok 2011.09.22. 11:30:47

@barkacs: szia, nem őrzöm, hanem meg van még, nem ugyanaz, de mindegy. Ha fröcsögni akarsz, megteheted, szerintem próbálok normálisan válaszolni mindenkinek.

Nem életszerű, hogy ezt teszi, meg is voltunk döbbenve, és még vagyunk is.

Utoljára rövid u, rövid o

azért kellett törölni, mert embertelen szenny ömlött a kommentekből, sokan, akik nem voltak ott, elmondták, mit néztünk közelről.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:36:29

@Circus: BB nem adott kötényt PS-nek, más sem, senki nem próbálkozott ilyennel. Ő akart egyet adni, Németh Petinek, de elakadt benne a labda.
Nem emlékszem, hogy másnak akart volna-e adni ezután.

jerk_off 2011.09.22. 11:37:17

@Som bértollnok: igen, tudom, hogy nem som úr írja az inkriminált cikkeket (illetve feltételezem), de az impresszum szerint vannak rovatvezetők, és talán főszerkesztő is, akik hitem szerint elolvasnák a sinkovics által írott mélyen szántó gondolatokat. és ha így történik, akkor mi van az ő értékrendjükkel? és ha nem így történik, akkor viszont miért nem így történik? ezt vajon megkérdezi tőlük a főnökük, ha van?
megértem persze, ha erre nem fog tudni érdemben válaszolni, én sem szívesen mosom a kollégáim/főnökeim szaros alsógatyáit.

a fizikai erőszakot én is elítélem nyilván.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:39:22

@v.b.1990: miért? hogy beszélgetek Veletek?
nem hiszem, hogy komoly a kérdésed.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:47:21

@jerk_off: van, aki elolvassa, átteszi az anyagot, nem tudom, hogy maradt benne, nehéz menteni, persze, mondom, igazat adtunk mi is sokan bent az NSben ennek a kommentnek (ha így kell mondani)

nem mentegetve: inkább arra gondolhatott a szerző, hogy az internet világában mennyi moscskot kell elviselnie a közszereplőnek, hogy megváltozott a világ, ha anno bárkinek baja volt valakivel, elmesélte a haverjának, most meg elmondhatod millióknak, és ezt a felelősséget nem minden hozzászóló érzi.
Ez azért érdekes, és nem is kell minden blogra magyarázatot adni, de amit erről a Vujin-ügyről írtak - én abszolút kívülálló vagyok a kézilandában - legalábbis érdekesen hangzott. És nem útszéli volt a stílus, plusz én kiéreztem belőle a csapatért való aggodalmat.

Som bértollnok 2011.09.22. 11:50:18

@jerk_off: melyiket nem én írom? amelyiknél a nevem van, azt biztosan én :)

van, aki elolvassa, rovatügyeletetes, sokszor a rovatvezető az, nem a főszerkesztő. Nem tudom, hogy maradt bent, de én is sajnálom. Nem is PS, inkább Marian miatt

Nem mentve: szerintem azt akarta írni, hogy a net korában bárki írhat bármit, és ennek vannak veszélyei.

*azta* 2011.09.22. 12:01:49

@Som bértollnok:
ezek a magyarázgatások - mit akarsz azzal bizonyítani, hogy csak egy hét után jössz ide beszélgetni? ha nagyon neki akarnék ennek is feszülni, akkor azt mondanám, hogy a történtek hatása alá kerülve biztos korábban is jöhettél volna elmagyarázni, hogy ez a PS mekkora egy gyökér. ehelyett itt diskurálgatsz egy héttel később. (felmerül bennem, csak nem megvártad, hogy kikerül esetleg egy videó, esetleg fotó?... most már valószínűleg nem fog, így csak a szavad áll szemben másokéval (persze egyenrangúként)) ez már csak pr szerintem. persze fenntartom a tévedés lehetőségét, de annyit varjút láttam én már karón...

a másik: azt hiszem az nb1.hu fórumban olvastam egy ugyanilyen ismeretlen ember beszámolóját (hamarabb, jóval hamarabb mint téged), aki szépen leírta ezt a történetet, ahol mindkét fél suttyó parasztként jelent meg, talán még neveket is írt, de nem tűnt hiteltelennek, de biztosan nem volt hiteltelenebb mint te. nálam ez eddig 1-1, de mivel a primadonnát ti alakítjátok egy sportesemény kapcsán, meg az a várótermi jelenet az újságban, ahol egy sokat látott orvos is hüledezik egy 2-3 cm-es (nem kétlem, fájdalmas) seb láttán! :D ne haragudj, de tényleg röhögnöm kell rajtatok, plusz a hihetőséget áttoljátok nálam az ellen térfelére: miszerint addig ment az alattomos szurka-piszka, mígnem kapott egyet az arcába (újra és újra: nem helyeslem!).

jerk_off 2011.09.22. 12:33:51

@Som bértollnok: akkor pontosítok, azokra a sértődötten toporzékoló kisgyerekre hajazó cikkekre gondoltam, amiket ez a sousa ügy kiváltott az újságból, sokunk szerint fölöslegesen (és itt leginkább a tréner kirúgására gondolok). de tévedhetek is.

a net meg ilyen, de ezt SG is tudja, mindenki tudja. cikkben leírni olyan, mint ha nyilasi tibi megszakért egy unalmas meccset az unalmas kliséivel 130-adszorra is hiányolva a középpályás védekezést.

na, mindegy. túl lett ez beszélve, kábé minden elhangzott már. SG javára szóljon, hogy az elhunytakról mindig kiváló megemlékezéseket ír!

Stockton12 2011.09.22. 12:34:51

@Som bértollnok: Én úgy érzem, hogy miután csak az NSO álláspontját hallottuk, objektív szemmel nem lehet azt mondani, hogy PS hibázott. Nem a fejelésre gondolok, bár igazából nem lehet azt sem kijelenteni, hogy megtörtént, mert senki sem látta rajtatok kívül. Mondhatom azt, hogy ott voltam a meccsen és láttam, hogy nem így volt, még akkor is ha nem voltam ott. Akárki mondhatja ezt.
Innentől kezdve pedig nem lehet megtennie azt, egy elvileg objektív hírtudósító újságnak, hogy részrehajlóan erőltetik az igazukat. Ahogy itt többen mondták, meg kellett volna írni, hogy megtörtént, és kész. Nem kell köré ciráda vagy ömlengés.

Amint olvashatod sok helyen, a kommentelők nagy része az NSO-t hibáztatja emiatt. Meglehet, hogy úgy volt ahogy mondod, de sikeresen magatok ellen állítottátok a közvéleményt ezzel.

Nem tudom mennyire ismeritek Garancsi Istvánt, de én úgy érzem, hogy ez édeskevés volt ahhoz, hogy Sousa-t kirúgja esetleg. És ez nem az ő szegénységi bizonyítványa.

Természetesen ez az én szubjektív véleményem.

mjordan 2011.09.22. 13:40:02

@Som bértollnok: már ne is haragudj,de ilyen amatőr hozzáállást nem engedhettek meg magatoknak...mi az,hogy nem kérdezitek Sousat?És ha az olvasótokat, a VEVŐT érdekli Sousa nyilatkozata a meccsről?Szarunk rá?Ha engem lefejelne egy céges meccsen a partnercég egy embere,nem vennék fel tőle rendelést????Mintha óvodában lennénk...lefejelt egy magánembert,aki erre feljelentette. Részetekről innen lezárult az ügy,továbbiakban a hatóságra tartozik.

jerk_off 2011.09.22. 13:54:30

@mjordan:
"És ha az olvasótokat, a VEVŐT érdekli Sousa nyilatkozata a meccsről?"

+1

dr. v.b.1990 2011.09.22. 15:07:58

@Som bértollnok:
" miért? hogy beszélgetek Veletek?"
Nem akarsz "minket" lepanelprolizni? :D

barkacs 2011.09.22. 15:10:39

@Som bértollnok: fröcsögésnek minősíteni az általam leírtakat, több mint nevetséges. De jól illeszkedik abba a mellébeszélésbe, amit produkálsz. Viszont több komoly hibát is vétettél.

1, A belterjességről már tettem említést, azt megpróbáltad nagyon átlátszó módon megkerülni. A magyar edző szóba áll veletek ti meg ettől 5cm nagyobbak, meg hosszabbak lesztek. Ezért pedig félrenéztek, hallgattok, ez nem újságírás, nagyon nem.

2, De a legfontosabb, az igazi öngól, elismerted, hiszen te magad írtad, hogy ez a szerencsétlen BB pezsgő bizony a portugál felé RÚGOTT, az állítólagos szabálytalanságot követően. (!!!)

Az eddigi hivatalos kommüniké pedig az volt, te is így kezdted, hogy nem csinált semmit. Hoppá. Ezért veszélyes, ha hazudik az ember.

Akkor az belefér egy sörmérkőzésbe, hogy ha felrúgnak az első dolgom megpróbálni lerúgni a másikat?! A fehérvári jogászok, gondolom köszönik szépen.

Ja és ott van az origon a friss riport, ahol a büfés kislány elmondja, hogy a két fél összeugrott (!!!) úgy kellett őket szétválasztani.(!!!) Arccal, névvel, így már azért hitelesebb a dolog.

Egyébként a hozzászólásaid alapján egy tökéletes jellemrajzot és magyarázatot kaptunk a nemzeti blikk sport jelenlegi állapotáról.

3, Szívesen találkozol bárkivel, ja persze, hogy aztán rohanj a rendőrségre.

digitime 2011.09.22. 16:49:11

Lassan csöpögtetve csak kiderül mi történt ott. No nem a bértollnoktól fogjuk megtudni a frankót, mert látszólag ő azért jött (küldték) ide, hogy kedvenc újságja renoméját kicsit javítgassa az elcseszett cikkek után, de sajna minél többet "beszél", annál többet ront a helyzeten.

Circus 2011.09.22. 22:06:56

@Som bértollnok: erkölcsi győzelem alatt azt értem, hogy ha lehozzátok a képet (nem címlapon, persze), illetve két sorban, hogy miért lett véres a kolléga 'torka', a 2-3 napnyi pörgés helyett, akkor valószínűleg az egész ország a paraszt portugálról beszél, és sajnálja BB-t.

Így meg - itt az eredmény. Ezt tapasztalod nap mint nap.

Hogy mit kellett volna tenni? Hagyni, hogy a borsodonline, meg a többiek felkapják és kezdjék csámcsogni a témát, feszítsék ők keresztre PS-t. Az elégtétel lett volna.

Őrült nagy szakmai és taktikai hiba volt Részetekről acsarkodva bulvárban előadni.
Stílusosan szólva ÖNGÓL.
Lementetek az ő szintjére, vagy lejjebb... zsigerből.

Som bértollnok 2011.09.22. 23:07:45

@Circus: zsigerből? szerintem nem. Az nem néz ki hülyén, hogy más médium ír erről, mi meg nem? én azt mondom, furcsán vette volna ki magát. Mi megírtuk, hogy láttuk, miként éltük át. Ha ez öngól...
Másrészt, ha jól látom, maga a fejelés nem kérdés, mégis, az ,,alattomos" meg nem tudom milyen BBről beszélünk, a lefejeltet vádolják nem kevesen, a lefejelőt kevésbé, ami nekem picit váratlan.
köszönöm a válaszod!

Som bértollnok 2011.09.22. 23:10:02

@mjordan: magánembert? tudta, hogy van ott 6-8 NS-újságíró, és nem érdekelte. Ha egy parkolóőrt fejel le, az is gáz, de újságírót, a kollégái előtt - szerintem ő akart kiprovokálni ezzel valamit, de ez csak egy tipp a részemről.

Som bértollnok 2011.09.22. 23:14:28

@*azta*: hatodik, hetedik ligában játszom, hidd el, feltűnik, ha kamera van a meccsemen. Nem akarok semmit bizonyítani, csak egy hete iszonyatos mennyiségű hazugságot és mocskot olvastam /hallottam olyanoktól, akik nem voltak ott, egyikünket sem ismeri, és egyszercsak sok lett. Soha semmihez nem szóltam hozzá itt a neten, de most nem bírtam tovább - ne hidd, hogy számításból vártam, vagy ilyesmi. de ha ezt gondolod, ligha tudlak meggyőzni, de sajnálnám, mert nagyon messze van a valóságtól.

minnifield űrhajós 2011.09.22. 23:17:47

én nem értek a focihoz de jól tudom, hogy gyuribá irányítja az edzőképzést? arra jól emlékszem-e, hogy tavaly ő volt a vidi mestere és bajnok lett? ugye mégis kirúgták, a helyére jött a keyser soze?
mondjátok, hogy nem gyuribá keze van a dologban, egy világ dőlne össze bennem, ha az ellenkezője derülne ki... :P

Som bértollnok 2011.09.22. 23:18:09

@jerk_off: köszönöm, hidd el, nekem már az öröm, ha normális hangvételben lehet egyáltaán beszélni.
Szerintem a válaszaimból is érződik, hogy sem magam, sem a lapom nem tartottam és most sem tartom tévedhetetlennek, lehet, hogy Neked van igazad.

Igen, a net ilyen, ez oké, de azért ebben a Veszprém-ügyben - ha olvastad a folytatást - egy lány tök hitelesnek tűnő blogbejegyzése volt a kiinduás, ezért írhatta SG, de ezt túlbeszéltük, a nekrológjai tényleg jók, sajnos, néha ilyet is kell írni. :(

Som bértollnok 2011.09.22. 23:25:17

@Stockton12: Szia Stockton, ha John miatt, akkor mély tisztelet :) azt írod: bár igazából nem lehet azt sem kijelenteni, hogy megtörtént, mert senki sem látta rajtatok kívül. Most ott tartunk, hogy lefejelte-e? Azért ez kicsit meredek kitalációnak.

Igazad van, az ügyben minket ért kritika akármekkora részét érezzük igaztalannak, az fájó, hogy így áll hozzánk sok ember, és nyilván a mi hibánk (vagy legalább: a mi hibánk is), hogy ez így alakult.

Garancsi úrról: ha ez neki kevés ok, akkor az ő dolga, és kész, én mindenkit tisztelek, aki akár csak egy forintot ad a futballra. szerintem egy ember, akit példaképnek hittünk (én még a felcsúti meccs közben is), elég rossz hírbe keverte a klubját. Üdv

Som bértollnok 2011.09.22. 23:27:23

@mjordan: van igazad, de most odaállsz elé beszélgetni a Vasas-meccs után, mintha mi sem történt volna? ez kissé korai lett volna....

Som bértollnok 2011.09.22. 23:28:32

@v.b.1990: de, ezért jöttem :) amúgy, ha már, szó szerint, lakótelepen, panelben éltem nem keveset, nincsen azzal semmi baj.

Som bértollnok 2011.09.22. 23:42:49

@barkacs: szia, ha összekevevertelek egy fröcsögővel, bocs, de volt, ami rosszulesett a korábbi írásaidban.
mehetünk sorban.

1, A belterjességről: ha a magyar edző szóba áll velem, sem hosszabb, sem szélesebb, sem semmi több nem leszek, miért lennék? Attól sem lettem sem jobb, sem rosszabb, hogy Matthaus, Vlak, Bekvalac, Beránek, Ten Cate szóba állt velem. Én soha nem éreztem magam többnek, mint az olvasók, a szurkolók, csak szerencsésebbnek, hogy beszélhetek Albert Flóriánnal, Sándor Csikarral, Nyilasival, Törőcsikkel. Nem tekintettem magam többnek, mert élőben nézhettem vb-döntőt, csak nagyon megbecsültem, hogy az életem így alakult.

2. az öngólom :) ahogy írtam, a meccsen SP 3x rúgott belénk, és az ominózus esetnél 3x BB-be, aki ellökte magától, és rúgott felé. Azt írtam, hogy semmi nem indokolta, hogy ezt tegye. Ha a fejelést 3 alattomos rúgásnak számolom, akkor is 9-1 oda, és bár a jogban minden lehetséges, akkor sem lesz könnyű a 9-1ből 0-1et fabrikálni.

nem fér bele a sörmeccsbe, PS sokat rugdosott, amit szó nélkül hagytunk.

az arcom hiányzik? a nevem nem tudod, én nem olvastam még, de látta a büféből? A lefejelés után PS az öklét rázta, az övéi húzták el onnan, az azért nem szenzáció, hogy szétválasztották őket.

3, Szívesen találkozol bárkivel, ja persze, hogy aztán rohanj a rendőrségre. EZ MI? ezt légyszi magyarázd el.

Mondd, hogy megittunk egy kávét, utána rohanok, és mit mondok a rendőrnek, hogy biztos úr, ezt nézze, itt egy kommentelő? Egy hozzászóló!!!!!!!
miért tennék ilyet, ha nem tudom, hogy bűnöző vagy??????

Som bértollnok 2011.09.22. 23:45:15

@digitime: szia, nem küldtek, teljesen magamtól jöttem.
Mivel rontottam rajta? Megköszönöm, ha mondasz példát, addig is üdv

Circus 2011.09.23. 04:13:00

@Som bértollnok:
Szia, kicsit kezdek elszomorodni, mert úgy tűnik, write only üzemmódban működsz... miért nekem írsz olyat, amit nem én mondok, vagy egyébként senki sem mond?

Már kétszer írtam: két sorban kommentálva, lefényképezve a 'végeredményt', esetleg beszkennelve a diagnózist, leközlitek, ennyi - TÉNYKÖZLÉS, nem pedig hangulatkeltés!
Előbbi újságírás, utóbbi bulvár. Csámcsogjon rajta és szedje szét PS-t a konkurrencia!

És igen, zsigerből, mert szaladtatok fűhöz-fához, hogy igazolja, mekkora TAPLÓSÁG, ami történt, mármint, A LEFEJELÉS. EZ BIZONY AZ, EZT SENKI NEM VITATJA, felesleges volt napokig önigazolást keresni! Erre mondtam, hogy egyéb kommentár nélkül ültök csendben, megvárva, hogy mindenki leszedi a keresztvizet PS-ről, más mondja ki, hogy tán el kellene húznia, akár becsületből BB meg mártír lett volna magától, szerencsés esetben Grál-lovag. Ezzel szemben napokig védtétek a nyilvánvalót, DE mellette nekiálltatok visszatámadni elindítva a konspirációs teóriákat. No, itt estetek át a ló túloldalára, lőttetek öngólt, mentetek át bulvárba...
Taktikailag egyes, de példányszám növelő bulvár szenzációhajhászásból ötös. Ez utóbbi verte ki a biztosítékot sokaknál - picit nálam is.

(Továbbra is fenntartom amúgy, látatlanban, hogy nem először kellett már találkozniuk a meccsen. NEM írtam, hogy BB alattomos, de egy idő után már megy az adok-kapok, főleg, ha PS már eleve felpörgetve játszott - ha visszaolvasol, pont írtam is, ismerem az érzést, én is találkoztam ilyennel. Sajnos...)

KÉRDÉS - elhangzott, illetve olvastam a NS-ban, hogy PS mutogatott az eset után, hogy 'kicsik/kevesek vagytok'. Na, ennek a kijelentésnek így egymagában semmi értelme, logikátlan... Csak nekem furcsa?

Partjelző 2011.09.23. 05:17:12

@Circus:

És minden egyes válaszával csak süllyed egyre mélyebbre és mélyebbre.

Stockton12 2011.09.23. 12:12:56

@Som bértollnok: Igen John miatt vagyok Stockton, kosaraztam, ő volt a példakép.

Kitalációnak meredek, de mindenki számára furcsa volt, hogy csak úgy a semmiből miért fejel valaki, illetve, hogy utána rögtön állásvesztéssel lett megfenyegetve Sousa.

Látva az eredményét a felhajtásnak, sok helyen olvastam, hogy ezzel fajta hozzáállással a sajtó oldaláról inkább teszik szimpatikussá Sousa-t, mint ellenségessé. Így pedig Garancsi István személye is inkább hiteles lesz az embereknek mint bárki az NSO-tól. Az én szubjektív véleményem az, hogy tisztelem Garancsi Istvánt és ez a hozzáállás amit ebben az ügyben tanúsított csak növelte bennem a szimpátiát. Nem kezdett el kiabálni (mert mint tudjuk az kiabál legjobban akinek a háza ég), nem kezdett el vagdalkozni, hanem szerintem tisztában volt vele, így a legjobb ezzel a reakcióval, és igaza volt. Kiadott ő egy közleményt, Paulo is jobbulást kívánt a kollégátoknak, és szerintem itt is megvolt a törékeny határ. Ha elismeri amit kértek, azzal önmagát köpi szemben, amennyiben volt a fejelésnek előzménye. Ha nem ismeri be, ez van.

Összefoglalva: akármi is történt, legalább akkora hiba volt így lekommunikálni és reagálni a mai napig, mint amekkora a fejelés volt (ha volt).

igaz magyar 2011.09.23. 12:17:59

Tessék már mondani mi az a NS????

Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak! 2011.09.23. 19:13:47

Szerintem hazudik a gádzsó.Ezek mindig hazudnak hogy mencsék a pofájukat.Tök mindegy rohadjon meg amelyik nem mond igazat,a rák egye ki minden szerette belsejét és vakuljon meg az összes gyereke ha hazudik!Fog ez az átok de nem kell félni ha nem hazudik.

minnifield űrhajós 2011.09.24. 11:52:44

most akkor jön a massaro pécsre vagy nem?

digitime 2011.09.26. 16:19:54

@Som bértollnok: például a tökéletes egyoldalúsággal. Azt írod, kollégádnak mi oka lett volna..... És az ellenérdekelt félnek?
süti beállítások módosítása