Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pataky Attilával támad a Magyar Hírlap

2011. augusztus 26. 15:50 szabóZ 98 komment

A Magyar Hírlap végre átszakított a komoly, elemző gazdasági újságírás és a bulvár közti vastag védművek falait. Sőt ha már lendületben voltak, tovább rohantak leszegett fejjel, egészen a Borsban is legfeljebb rövid hírt érő baromságokig. Mert ugye az még csak bulvár, ha valaki az IMF közép-európai mentőcsomagjai és Strauss-Kahn farokmérete közt von párhuzamokat egy középtávú piaci elemzésben, de az már iszonytató baszdmegelést és sírva röhögést érő hülyeség, ha valaki Pataky Attilát kérdezi meg a bedőlt frankhitelekről. Ráadásul címlapon.

És, hogy tovább súlyosbítsák a helyzetet, Pataky Attila nem csak annyit válaszolt a Tv2 szakmailag megalapozott kérdéseire, hogy Kölyköd voltam, és a Kör közepén állok, inkább kifejti, hogy a bankok lejárt szavatosságú árut sóztak rá a magyarságra.

Ha a Magyar Hírlap így lendületben van, akkor a jövő hétre javasolnánk nekik pár nagyszerű témát, és néhány fajsúlyos szakértőt megszólalónak.

  • Az egykulcsos személyi jövedelem adó gazdaságélénkítő hatásairól kérdezhetnék Éden Szandrát.
  • Az új vallási törvény kisegyházak hitéleti tevékenységére gyakorolt hatásáról Beleznay Endre elmélkedhetne két flekkben.
  • Esetleg megkérdezhetnék, hogy mégis mit gondol az Orbán-kormány rendészeti programjáról Vilmos, a Fővárosi Állat- és Növénykert orángutánja.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KeiraMorgan 2011.08.26. 15:58:46

Nem őt vitték el az ufók?
Nincs több kérdésem...

Nevem Earl 2011.08.26. 16:02:59

Legalja. :D:D Valahol azt is lenyilatkozta Pataky, hogy a devizahitele miatt lett szívbeteg. LOOOOL

Kupa Troopa 2011.08.26. 16:03:20

Nagy megmondó az öreg, közgáz nobel már járna neki...
www.indavideo.hu/video/Edda_live_in_Toszeg_monologok

2:58 körül...

fran7 2011.08.26. 16:09:05

1. Patakynak lehet véleménye és ezt el is mondhatja. Akár címlapon is.
2. Nagyjából sejtjük mennyit ér.
3. A demokráciában lehet mindenkinek véleménye, nem csak az elitnek. Ha másképp gondolja Szabó úr, akkor tessék visszamenni 20 évet ott nagyon dívott ez a gondolatmenet.
4. Okos, bölcs ember figyel arra ki mondott valamit, de arra is, hogy mit.
5. Ortega y Gasset, azt hittük vicceltél.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.08.26. 16:09:21

Az ufók súgnak neki. Így könnyű.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.08.26. 16:10:48

@fran7: persze hogy mindenki elmondhatja a véleményét. De a média meg arra van, hogy megszűrje a sok véleményből a fontosat, vagyis ezzel a Magyar Hírlap magából csinál hülyét. Azt hiszem ez nagyon egyszerű, csak gondold végig.

Pong 2011.08.26. 16:14:10

Kimaradt még Fekete Pákó, akit a c-kérdés, és többszintes komplex integrációs folyamatok lezavarásával bíznék meg, végül neki sikerült, nem túl fényesen, de mégis. Close enough.

fran7 2011.08.26. 16:28:22

@szabóZ: Részszint egyetértek veled. Amikor a Pillangó nagy siker lett Franciaországban, akkor az illető börtöntöltelék urat megkérdezték szinte mindenről. Oktatásról, politikáról. S jogos a kérdés, miért is, van-e értelme ennek. Nem lenne sokkal jobb és okosabb ember, akinek fel lehetne tenni ezeket a kérdéseket. De. Csak a fene nagy demokráciában elfelejtik megkérdezni az embereket, hogy ők mit is gondolnak. S a demokráciában ez baj.
Hogy milyen lenne a jó egyensúly ezen a téren is? Nem tudom.

KeiraMorgan 2011.08.26. 16:29:52

@xaba99: inkább az, hogy vissza is hozták, hogy fokozzuk... :)

serpico 2011.08.26. 16:32:26

Jól van, látom mégiscsak igaz a mondás - Összenő ami összetartozik.
Előre kurvák, gengszterek...

Faszom kivan 2011.08.26. 16:33:14

javaslom tisztelettel és keresztyéni szertettel a Dunába lőni ezt a sok hülyét

Thrasher 2011.08.26. 16:40:09

@fran7:
Ne okoskodjál már, neked annyi agyad nincs, hogy kérdőjelet használj, ahol kell.

K0vasz 2011.08.26. 16:48:05

Én eddig úgy tudtam, h gyurcsányahibás... most akkor mégse?

macca8 2011.08.26. 16:48:19

@fran7: ha ez lett volna a cél, akkor az "utca emberét" kérdezték volna. ne adj istem rendeltek volna egy közvéleménykutatást, h mégis, hogyan tetszik a zembereknek a bankok hitelezési gyakorlata, mennyire érzik magukat átverve, kit okolnak, stb.

Nils. H 2011.08.26. 16:50:50

Most nem tudom eldönteni hogy a szcientológus Beleznayba csak beletrafáltál, vagy direkt szivatod. :D

fran7 2011.08.26. 16:56:06

@Thrasher: Látod erről beszéltem. Te egy kérdőjel, biztos jogos, hiánya miatt kérdőjelezed meg a véleményem. Szerinted ilyen hibát nem találsz egy nálam sokkal okosabb, képzettebb ember véleményében? Dehogynem. S onnantól, nem vagy köteles figyelembe venni azt. Csak nehogy emiatt olyan dolgokat is figyelmen kívül hagyj, amik valóban fontosak.

NYJetsTD 2011.08.26. 17:03:51

Szegény Atesz, tavaly még a világ végéről hadovált, összevonva 2012-pálinka-maják-nagyfröccs témaköröket...

Hefe 2011.08.26. 17:31:04

nem tudtam hogy meg megvan ez a pondró.

anarchist (törölt) 2011.08.26. 17:37:40

azért a válságot az okos emberek csinálták, tehát most mért őket kellene kérdezni??

uzala 2011.08.26. 17:40:57

nekem a pataky atis nem a szivem csücske, ergó kommentem nem róla fog szólni.
akkoriban amikor mo.-n ez az egész devizahiteles, s.frankhiteles dolog elkezdödött, én ausztriából egy osztrák kidó megbízásából igazgattam a magyar piac egyik legnagyobb példányszámú gazdasági magazinját.ad egy, akkoriban ausztriában is lehetett kapni ugyanezeket a hiteleket(részben ugyanazoktól a bankoktól mint mo.n), de a banki alkalmazottak minden egyes kuncsaftnak részletesen felvázolták, hogy ez egy rizikós dolog és egyáltalán nem biztos, hogy a végén a hitelfelvevö nevet, ezért a legtöbb esetben a hiteleket keresök nem is ezeket a konstrukciókat választották. ad kettö amikor én megpróbáltam egy cikket írni a témáról, ahol megkérdöjeleztem ezeknek a devizahiteleknek a szent mivoltát és felvázoltam hitelfelvevöi bebukás esélyét -mivel a forint-s.frank paritás akkoriban sem volt köbe vésve,ahogyan ezt mindenkinek tudnia is kellett akkoriban és most is-, szólt a kiadótulaj, hogy ugye nem gondolom komolyan ezt a cikket. .. a hirdetöink (alapvetöen bankok, bizt. stb.) nem hiszi, hogy értékelnék az igyekezetemet.
szóval részemröl a bankok irányába a kritika (akár anyázás formájában) nagyon nagyon enyhén szólva megalapozott, különösen annak tudatában, hogy x banki vezetöt ismerve, milyen morális tartással és társadalmi felelöségtudattal rendelkezik -saját bevallásuk szerint is- eme felsövezetöi réteg. mivel közel 20 éve nem mo.n élek, elnézést a hosszú ö-k és ü-k hiányáért, illetve esetleges helyesírási hiányosságok miatt (annó a magazinnál volt korrektor, meg lektor :)

belga6 2011.08.26. 17:44:12

Sosem értettem, hogy miért fikkantják az indexen a bulváros faszságokat, miközben a nyitó oldal alsó tájékán annyi szemetet írnak egy nap alatt, amennyi a Napi Ász - Bors - Blikk hármasba egy egész héten nem jelenik meg.

Legokocka 2011.08.26. 18:04:53

Atesz!
hogy van Zalatnay barátnőd?

Thrasher 2011.08.26. 18:13:12

@fran7:
Vessző, gondolatjel, ezeket is gyakorold még.
A nálad okosabb ember pedig nem úgy ír, mint egy gyenge szakmunkásképzős.

fran7 2011.08.26. 18:23:16

@Thrasher: Módszer 2: vitapartnered megbélyegzése, lealacsonyítása. Bravó, demagógia 5-ös vagy A+? De csak az általános suliban. A szakmunkásban már több kell ettől. Remélem képes vagy rá! Én drukkolok neked.

zsebatya 2011.08.26. 18:37:41

@fran7: Ne csesztessétek mán egymást egy kérdőjelen meg központozáson, negyven fok van. Egyébként meg alapvetően igazad van, hogy a demokráciában mindenki véleménye fontos lehet, de ha valaki csörgősipkában seggberúgócskát játszik főállásban (és ez a hobbija is), az ugyan ne közgazdászkodjon már. Ráadásul Patakyval volt közvetlen tapasztalatszerzésre alkalmas munkakapcsolatom, szigorúan személyes véleményem szerintem pénzéhes gátlástalansága mellett buta, mint a főd. (Ahogy azt Miklóska Apu a Beatricéből oly frappánsan megfogalmazta.)

csikarcsi 2011.08.26. 18:43:11

Nagy fidesz seggnyaló. Az a felvétel 2008-as. Most miért nem kiabál? Azóta már sokkal szarabb a helyzet.

Reiro 2011.08.26. 18:58:10

Az messze nem a Pataky hibája, hogy mond valamit, és azt a MH címlapon hozza... lehet meglepődött ő is. Az a qrva nagy probléma, hogy sajnos van abban valami, amit mond. A kifordult világ, a pénzcentrikusság. Lehet őt basztatni, de nem csak ő van felháborodva, és sok ember problémáját mondta el. Nekem is tele van a tököm, hogy duplaannyit fizetek, az egyik kollegám anyósa meg nettó milliós összeget kap, mert jól megy a banknak... nem az anyóstól sajnálom, hanem hogy milliárdos profit van a bankoknál és sírnak. Szóval nem mondott hülyeséget a kis "pondró"... szánalom

kvadrillio 2011.08.26. 19:00:19

HAJRÁÁÁÁÁ ATTILA ! ARCCAL A BANKOK FELÉÉÉÉ !

Akik kinevetnek, csak azért teszik, mert ők is a nyertesei ennek az őrületes banki lehúzásnak !

Rosszindulatú Vászka 2011.08.26. 19:06:03

Aha. Szal Attila... izé bocs, Atilla szerint a magyarság ez a határon belüli svejcifrank sújtotta tömeg csak. Értem :)

Vincenzo90 2011.08.26. 19:06:57

Hát igen, ennél lejjebb már csak az lenne, ha egy szocialista politikus mondhatna véleményt a címlapon. :)

Thrasher 2011.08.26. 19:08:47

@fran7:
Teljesen inkoherens faszságokat írsz.
Nem mintha ez meglepő fordulat lenne, vagy ilyesmi.

uzala 2011.08.26. 19:13:36

@fran7:

nekem tetszik amit írsz

bohocugyi allomtitkar 2011.08.26. 19:48:54

rotfl...

pont pataki beszel akinek a zacijaban landolt jo par csalad utolso erteke....

gyz 2011.08.26. 20:05:32

@fran7: folyamatosan nyomod a hülyeségeid, mert nem igazán fogtad még fel, mi is ezzel a gond. Az MH ezzel nemcsak lényegét tekintve, hanem formailag is belépett a bulvárszar sajtótermékek közé, már nem is akar úgy kinézni, mint egy komoly politikai napilap. Utóbbiakban ugyanis nem szokás sehol a világon zsékategóriás haknisztárok és az utca embereinek a véleményét közölni a címlapon. Az a blikk és tsa profilja.

És ennek semmi köze az általad erőltetett témához, hogy mennyiben fontos az átlagember véleménye.

portis · http://www.online-szallas.com 2011.08.26. 21:17:08

Mondjuk ha Pataky lenne a gazdasági miniszter kb. ugyanitt járnánk. Nyugodtan nyilatkozhat akár ő is....

Királyvíz 2011.08.26. 21:39:55

@fran7: Számít a köz véleménye, de egy gazdag rockénekes (aki amúgy sötét mint az éjszaka) pont nem tartozik oda.

Thrasher meg csak egy stílustalan troll, kár energiát pazarolnod rá.

Rock me Amadeus 2011.08.26. 22:31:36

Igen, hibás termék a devizahitel, most van azon a szinten, mint a forinthitel, ezért kérem visszamenőlegesen befizetni a különbözetet.

safranek 2011.08.26. 22:45:24

Ki ez a Pataky Attila??? A hetvenes években ismertem egy hasonló nevű embert, de Ő rock zenész volt. Remélem ez csak névrokon.

Baltika07 2011.08.26. 22:51:58

@uzala: tipikus, hogy az egyetlen igazán érdekes hozzászólást (a Tiédet) senki sem kommenteli, miközben lényegtelen részletekről kilátástalan iszapbirkózás folyik. De talán a hozzászólások szellemi színvonala jó példa arra, miért is vették fel ezeket a hiteleket annak idején, és ma miért nincs senki, akinek legalább egy épkézláb ötlete lenne a helyzet megoldására...

Nem vagyok fideszes 2011.08.26. 23:03:46

Hm, ugyanez a Pataky volt az, aki 1994-ben még maszopos rendezvényeken csápolt? Ja, lehet, hiszen akkor csintalan még ugyanott volt alelnök.

brazileiro 2011.08.26. 23:21:50

@Lófasz Hadnagy:

Még 1998-ban is. A Magyar Hírlap címlapban meg az az igazán durva, hogy a bankszövetséges csávó még válaszol is neki...

safranek 2011.08.26. 23:22:31

A Fidesz által kitalált állami kamattámogatásos hitellel is nagy valószínüleg ugyan itt tartanánk.
Az államnak egyre többet kellett volna költeni a hitelek kamattámogatására. Ma valószínüleg ott tartanánk, hogy az államnak nem lenne pénze tovább támogatni a hiteleket.

safranek 2011.08.26. 23:24:36

@brazileiro: az illető a 3. Edda lemez után eltünt :(

Nem vagyok fideszes 2011.08.26. 23:30:27

@brazileiro:

Áh, nem ez az igazán durva. Az az igazán durva, hogy annó 2001 magasságában még a MH-nál dolgoztam, a Mai Nap szerkesztősége fölöttünk volt egy emelettel. Ne tudd meg, mekkora különbség volt a két lap munkatársai között, ma meg már az nagy dobás volna, ha a mai MH megütné az akkori MN színvonalát.

brazileiro 2011.08.26. 23:37:24

Atesz egyébként nem most lett közgazdászzseni. Emlékeztek még a Pataky Attila-Szikora Róbert-Dolly közgazdászklubra (tiszteletbeli elnök: Mészöly Kálmán)?

www.mno.hu/portal/124305

Ez a nyilatkozat akkor született, amikor Járai a forint erőszakos és folyamatos erősítésével kinyírta a forinthiteleket. Ekkor - 2003. januárjában - volt az EUR/HUF árfolyam 234 (közben a jegybanki kamat 8,5 százalék! most 275-ös árfolyamnál 6 százalék, és a kormány sokallja...). Ott aztán hálistennek elérte a sáv erős szélét (akkor még volt) és mivel a kormány nem egyezett bele a sáv eltolásába, közbe kellett avatkozni...

"E nehéz időkben sem tagadhatjuk meg, hogy a független Magyar Nemzeti Bank egyenlő a demokráciával.
El a kezekkel a Magyar Nemzeti Banktól, el a kezekkel a nemzeti bank elnökétôl, el a kezekkel a demokráciától, le a pénzrontással!"

Cliff 2011.08.26. 23:48:04

en csak azt nem ertem, hogy mi a motivacioja azoknak akik a bankokat vedi.
ez a liberalis hitvallasa? vagy karorvendo? vagy mi a f@asz?

Cliff 2011.08.26. 23:51:11

a PSZÁF az MNB, fogyasztovedelem, mindeki lefkeszik a bankoknak.
Szamomra az PSZÁF akkor szunt meg letezni amikor a Provident hirdethette a 475% THM-ét...

brazileiro 2011.08.27. 00:00:09

@Cliff:

Mér ne hirdethette volna? Gondolod, hogy bárki is vett fel tőlük pénzt, aki az OTP-től kapott 30 százalékos THM-re?

Említett cég ügyfeleinél nem az a kérdés, hogy az OTP-től vagy tőlük vesznek fel pénzt, mert az OTP-nél kiröhögik, amikor belép a bankba, hanem az, hogy tőlük, vagy bézbólütős uzsorásoktól.

nápolyi maszti 2011.08.27. 00:50:16

Ha jól értem, a cikk nem Patakyról, hanem a Magyar Hírlapról szól. És nyilván igaza van, a nevezett álrocker címoldalon való szerepeltetése tragikus (szégyenletes, sírnivaló stb.), dehát megérdemli, aki ezt a f.s lapot a kezébe veszi. Hányjon be ön Pataky Attilától!

Szerzet 2011.08.27. 04:55:55

Eljött a tuskók uralma, gyerekek.

fikanick 2011.08.27. 07:35:47

@brazileiro: Az alapkamat nem elsosorban az euro-arfolyamon mulik (Magyarorszagon), hanem az allamkotvenyek keresleten es a belso penzkinalat/kereslet egyensulyan.

Tovabba Jarai nem a Monetaris Tanacs es csak idiotak gondoljak, hogy direkt tul magasan tartottak az alapkamatot. Amerre az MSZP ment akkoriban, arra inflacio es nyilt leertekeles varta a forintot. Az se lett volna jo.

Commandante Jayasuriya 2011.08.27. 07:45:44

UFÓ ide, UFÓ oda, az már gáz, ha a legnagyobb magyar sámántáltos is bajban van.

dr.pupak30 2011.08.27. 09:07:41

igaza is van. mocskos kapitalista szocialista kommunista bankok a zemberek tudatlanságát kihasználva nyerészkednek most. ha a kiakarnak babrálni a szemét bankkal, hagyják bedőlni a hiteleiket. ennyi.
mondjuk addig még felakasztják magukat páran.

ommm 2011.08.27. 09:35:46

@safranek: Nem, az sem volt az, csak egy komcsi csicska...

szerintemlehetséges 2011.08.27. 09:41:06

Ez az ember rég lejáratta már magát. Érdekes mikor a zálogházai jól mentek nem fohászkodott az ufókhoz.
Az Univerzum egyensúlyra törekszik, tehát nem véletlen ami történik vele.
Esküszöm ha jövőhéten az lesz a blikkben, hogy gyűjtést szerveznek neki, vízumot kérek Észak-Koreába.
/ szegény Slamó, hiogy szégyenkezhet ilyenkor/

Ringlósztár 2011.08.27. 09:55:59

@portis:
Höhöhö, ez mekkora duma már!

hallari 2011.08.27. 10:03:28

@almtz: lehet, hogy Slamó idejekorán felfedezte Patakyban a "második ént", ezért nem zenélt vele többet. Nekünk kellett ehhez cca. 20 év...

Királyvíz 2011.08.27. 10:37:06

@Szerzet: Miért, eddig nem az volt?

Aston Kanál 2011.08.27. 11:21:27

@pupak30: el kellene dönteni, hogy kapitalista, vagy szocialista, meg kommunista. Gondolkodni is ér ám, mielőtt faszságokat kiabálunk.

@belga6: az index nyitóoldalának alján lehet, hogy sok a szemét (sőt, ezzel maximálisan egyetértek), de ez itt egy vezércikk.

A Magyar Hírlap meg közelít a legaljához. Pataky "Megdöglött a bíró lova" Attila már a zenei szakmában is hitelét vesztette, közgazdászként meg soha nem is volt neki. Persze remélhetőleg senki sem veszi komolyan.

vauvauvau 2011.08.27. 11:22:47

Ez elég kifejező kép Pataky-ról! :-DDD

Aston Kanál 2011.08.27. 11:23:46

@vauvauvau: Jaja, engem elfogott a röhögés először.

kennyking 2011.08.27. 11:33:33

@Baltika07: Ritkán szólok hozzá, de mivel hiányolod az értelmes kommentekhez való hozzászólást, megteszem.Egyetértek veled és méginkább Uzalával.Speciel engem is jobban érdekel a témával kapcsolatos vélemény, mint az, hogy hol van, hol nincs kérdőjel, netán központozás.

kennyking 2011.08.27. 11:35:26

@safranek: Ja, de már az sem volt az igazi.( Mert az eredeti 3-ast betiltották, pedig bitang jó volt.A Vadkutya nagy kedvencem volt.)

xsasha 2011.08.27. 11:37:20

@szabóZ:
Ha a média megszűrné a lényeges véleményeket, akkor a te véleményeid nem jelennének meg az Indexen...

frontember876 2011.08.27. 11:40:49

ahol a Felszállott a páva című népdalból ügy lehet, mert a polgármestert is így hívják, és egy csinovnyik odaállhat ezen baszakodni, ott Pataky Attila egy hiteles forrás lehet.

Ez egy ilyen ország, és az is marad. Kisstílű, ostoba, nevetséges, gyűlölködő, és tirpák. Nem is érdemel mást. A gomba vagyunk európa amúgy is lankadásra ítélt faszán.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2011.08.27. 11:43:56

Nem csoda, hogy az UFO-k is visszahozták...

Neve Senki 2011.08.27. 11:44:39

szabozvel támad az index.:-D

"Ha a média megszűrné a lényeges véleményeket, akkor a te véleményeid nem jelennének meg az Indexen..."

+1

pizzaboy 2011.08.27. 12:23:22

Mivel cca. 60 éve nem volt olyan kormánya az országnak, ami a benne lakó emberek érdekeit képviselte volna, nem nagyon van mit meglepődni semmin. Próbáljon csak bárki ma TELJESEN legális vállalkozást csinálni itthon. Még a gondolat is vicc nem?

Pataki szegénykém persze kicsit primitív, de attól még valahol igaza van.

dr.pupak30 2011.08.27. 12:37:03

@Aston Kanál: nem mindegy? nem vágtad még le, hogy a jelző a mindenkori kormány és megmondóemberek pártállásától függ? de a vége így is úgy is az, hogy a kisember szop.
gondolkodni is ér ám. nagyész

dr.pupak30 2011.08.27. 12:39:21

@pupak30: ja a nácit kihagytam. bocs

Táskás Tóni 2011.08.27. 12:49:12

A Magyar Hírlap arca Pataky. Tökéletesen megfelelő a hazug újság olvasóinak.

soproni1 2011.08.27. 12:55:02

Az elmúltnyolcév a hibás . Ebből kivonjuk a másfélévet, ami nemzetifelemelkedés volt.

fairytale 2011.08.27. 13:44:33

Mi az a zéró tolerancia? Hogy senki ne adja vissza, amit kölcsönbe kért? Ezt nem anarchiának hívják?

Egyébként csak úgy megkérdezném, kényszerítettek arra valakit is, hogy hitelt vegyen fel? Főleg frank hitelt? Egyébként pedig a frankhitelesek évekig sokkal jobban jártak egy-egy kölcsönnél, mint azok, akik forint alapú hitelt kértek. Akkor érdekes, ezzel nem volt baj.

I.puntschu 2011.08.27. 14:14:19

Ennyire nem fogy a MH, hogy már ezzel a lénnyel kell buzdítani a vásárlásra?

uzala 2011.08.27. 17:02:31

brazileiro: annó (2006) a bankszövetség fötitkára (Dr. Nyers Rezsö, ismerös a név valahonnan? :D) kb. úgy félt tölem, mint az ördögtöl. fogalma sem volt, hogy egy ilyen valamivel, mint egy ténylegesen független (magyarul nem az általa ismert érdekkörökbe tartozó) médiaképviselövel mit kell csinálni. .. alig mert a szemembe nézni, mindenre nemmel válaszolt és amilyen gyorsan csak lehetett menekült elölem. a magyar bankszövetség a szememben, hát hogyan is fogalmazzak. .. nem bíznám rájuk a kutyámat, na. de még másét sem.

fikanick & brazileiro: annó jó régen, amikor a bécsi közgáz felsöbb éveseként volt szerencsém egyetemi tanulmányaim általam -a mai napig- legértékesebbnek érzett gazdasági proszemináriumát abszolválni és az osztrák nemzeti bank akkori egyik aktív igazgatója (Herr Neubauer) -a gyakorlatot vezetö egyik prof- feltette azt a költöi kérdést, hogy szerintünk a világ összes nemzeti bankjának bármiféle/akármilyen jogi avagy politikai kötelezettsége lenne é a köz felé ill. bármilyen/akármilyen befolyása van é a politikának/közakaratnak a nemzeti bankok bármiféle (!!) döntéseivel kapcsolatban és pár diáktársam félszegen valami igenfélét sóhajtott. na akkor -soha sem fogom elfelejteni- a prof és két ugyancsak prof társa kiröhögtek minket, mutogattak újjal ránk és hasukat fogva röhögtek. .. utána szépen elmesélték, hogy hogyan is van ez: a világ összes nemzeti bankja tisztán privát kézben van, pénzt csinálnak a semmiböl, privát emberek kezében van a -semmiböl- pénzcsinálás monopóliuma, mi sima emberek meg az adóink kb. 40%át fizetjük ki kamatként ezért a játékpénzért, amit kvázi mi -a köz, az állam maga- is nyomtathatnánk.
ez a három prof nem volt sem kommunista, sem anarchista, és részegnek sem tüntek. és mivel ugye nagyjából tudjuk, hogy az osztrák tökének mi köze van a magyar gazdasághoz, a magyar tözsdéhez, a magyarországon aktív bankokhoz, úgy nem kell pataky atisnak lenni, hogy a sima ember kifestegesse, hogy most akkor mo.-n mi lehet a nagy gazdasági reality. ..
a legfurcsább, hogy ezeket a tényeket a legtöbb sima ember a környezetemben ad egy simán el sem hiszi, ad kettö ha nem is tagadja, akkor meg ilyen bamba fejet vág és mintha félálomba merülne vagy/ill. simán hülyének néz.
ellenben nyilván azok a bankvezérek/pénzügyminiszterek/eus/gazdasági/ tözsdei vezetök, akikkel gazdasági munkásságom során megismerkedtem, nem hogy elismerték volna ezeket a fenti tényeket, hanem még sok sok sok lapáttal tettek az egészre és én csak hallgattam és csodálkoztam, milyen naív voltam régebben.
a gyakorlaton a profok még azt is megkérdezték, hogy szerintünk a bankszektorban dolgozó vezetök fizetése szerintünk arányban áll é a társadalmi valós funkciójukkal/hasznukkal, hát mondanom sem kell, hogy nagyon gonoszul röhögtek azon a pár szerencsétlenen, akik nem voltak biztosak a nemleges válaszban.
akik mo.-n felvették a devizahiteleket, azokat csúnyán és szántszándékkal félreinformáltak a bankok. ki az az ember aki bután tartott/teljesen félrenevelt emberekre követ dob, mert aljas szándékú ravasz társaik kijátszották öket és részben az utolsó gatyát is lerángatták róluk???

uzala 2011.08.27. 17:15:28

frontember876: "Ez egy ilyen ország, és az is marad. Kisstílű, ostoba, nevetséges, gyűlölködő, és tirpák. Nem is érdemel mást. A gomba vagyunk európa amúgy is lankadásra ítélt faszán."
most te ilyen izének, lazának próbálsz tünni ezzel a nemistommivel?
tudod te, hogy -az általad vszinüleg nagyra tartott- európában -hidd el tudom miröl beszélek- ezért a dumáért nagyjából mindenhonnan olyan szinten néznének ki és vetnének meg, és most nagyon nem jobbos akármikröl beszélek. sima emberekröl, mindenféle politikai hovatartozástól teljességgel függetlenül.
mo.-n már az is gyanus, ha valaki regionális termékeket próbál -szerény véleményem szerint maximálisan bölcsen- vásárolni. nevetséges. mi köze ennek a jobbossághoz, vagy a nemzeti tudathoz? elnézést az esetlegesen zavaró emóciókért, de ennek -úgy látszik- ki kellett jönni.

fran7 2011.08.27. 17:34:52

@uzala: Egy valamit megerősítettél bennem. Olvasmányaim körét tágítanom kell a közgazdaság tudománya felé. Köszönet ezért.

uzala 2011.08.27. 17:37:59

fran7: :D nincs mit köszönnöd.
de hányószacsi/boxzsák azért legyen kézügyben, nekem volt rá szükségem

Szerzet 2011.08.27. 18:10:05

Úgy látom, öcsém, hogy alapjaiban nem értetted meg a professzor urakat, ezért inkább az összeesküvéselméletek ben hiszel. Kár volt beléd az egyetem.

uzala 2011.08.27. 18:22:18

@Szerzet:

"öcsém", ehh. .. no komment

tessék elolvasni az elözö kommentemet esetleg, abból kiderül, hogy azok a nem kispályás kollégék akik nyilvánvalóan osztják véleményemet (annó profjaim véleményét) nem vélekednek ezekröl így.
egyébként én nyitva állok esetlegesen mocskolódás helyett észérvekre reagálni.
addig is pár címszó: mi is a pénz -avagy bankjegy-, mint olyan? (apró segítség: adóslevél, követelmény) honnan gyün az a fránya kamat? mi is a kamat? vissza lehetne e esetleg minden kölcsönt -kamatostul- fizetni a mindenkori kreditoroknak tisztán a csúnya matematika rideg talaján keresgélve azt a fránya összeesküvéselméletszagú választ? :D :D :D
különben hidd el szépen, hogy egészen jól megértettem a professzor urakat. tanuim vannak rá. jó jegyeket kaptam, igaz a prezentációmat botrányosan elbaltáztam bevallom. ..

uzala 2011.08.27. 18:34:44

nagyon kedvelem különben azt az összeesküvés elmélet szót, olyan szerintem ez mint a növényvédöszer szó. .. grrrrrrrrr. .. ez nem növényvédöszer, hanem tiszta sima méreg, rajta van bazinagy halálfej, mindent megöl, lassan minket is. .. kinek áll ez a szarság vajon az érdekében? hadipar esetleg? mennyi a különbség a mütrágya és a robbanóanyagok között? vajon tényleg olyan kurvára szüksége van a köznek ezekre? jó ez nekünk sima embereknek? miért nem vesz be a gyógyszerész nagynéném soha sem semmilyen gyógyszert sem (pedig van pár saját gyógyszertára)? miért ellenkezik hisztérikusan a kórházigazgató nagybátyám, ha kórházba akarják vinni nagyritkán? miért van az, hogy mindenki tudja a saját szakterületén, hogy az amit mutat a -saját- szakma kifelé és ami a realitás, az enyhét szólva nincs fedésben és mégis miért hiszi/akarja hinni mindenki, hogy ez csak max. a saját szakterületén van így?
:D :D :D :D :D :D
öcsém facsiga

uzala 2011.08.27. 18:38:25

ja titkosrendörség és nem maffia (hogyan lehetséges, hogy a nagy demokráciában van egy szervezet, amit csak egy nagyon komoly csávó és pár haverja -akik nem mondanak soha semmit sem a népnek- felügyeli, ök kvázi a garanciák arra, hogy minden rendben megy és a szervezet maga vastagon minden szabályt magasan lefosva csinál amit mondanak neki/akar)?
ehh. ..

Szerzet 2011.08.27. 20:11:27

A no comment azt jelenti, hogy nem kívánod kommentálni. De írjad csak tovább a zagyvaságaidat.

uzala 2011.08.27. 20:29:42

@Szerzet: nem ismersz engem szerzet, az hogy veszed a bátorságot és le "öcsém" ezel, az a no komment.
mit vársz tölem? miért próbálsz megsérteni? nem fogok kifordulni magamból és tahóként visszasértegetni. az hogy véleményemet zagyvaságnak nevezed, meg megint ugyanaz a szint. ettöl még nem lesz a véleményem zagyvaság, csak max. te írtad valamire -észérvek teljes és bántó hiányával-, hogy az zagyvaság. ..
érdekes, hogy a hétvégén meglátogatott egy a Sorbonne-on végzett atomfizikus barátom, aki x éve elég sikeresen -többek között- tözsdézik és furcsa módon ö nem gondolta zagyvaságnak a gondolataimat, sött nagyjából egy az egyben osztotta véleményemet, pedig neki a lichtensteini menö ügyvéd a papája, aki pl. berlusconit védi x ügyben és részegen nagyon erdekes dolgokat szokott beszélni :) de tényleg. miért kell direkt tahóként viselkedni idegen emberekkel? :D

Aston Kanál 2011.08.28. 00:05:58

@pupak30: nem, mert te nem kormányokról és megmondóemberekről beszéltél, hanem bankokról. "mocskos kapitalista szocialista kommunista bankok". Így, konkrétan. A bank meg ugye nem lehet mindkettő. Nagyész.
Én kérek elnézést, bocs.

n3benyo 2011.08.28. 01:09:14

Az megvan, h a sztori felkerült szombati Blikk címlapra is? :D

TB2010 2011.08.28. 22:03:58

Ha Pataky rendesen fizeti a havi törlesztőket, javíthat a saját helyzetén: www.devizaados.hu

Démonmac1 2011.08.30. 11:37:07

Ohó, a szerencsétlen nyomorult P.A. kommunikációja a világ felé (nem én vagyok a célcsoportja, se neki, se annak a sajtóterméknek, úgyhogy strucceffektust aktiválva, tojok rájuk magasról. Max szánakozom.

Démonmac1 2011.08.30. 11:40:53

Az a "grrrrr" meg hiteltelenné teszi az egész érvelésrendszert, (a nagy D -k is:) Ugyanis ilyet, komoly ember nem használ.
Úgyhogy, trollkomment az, mint idegenbe szakadt hazánkfija, aki 20 éve nem..

uzala 2011.08.31. 12:31:16

@Démonmac1: és hogy ki a komoly ember azt meg te döntöd el.. . grrrrr ill. :D ide vagy oda, ez is mi most komolyan? szerintem attól, hogy valaki úgy ír, mint egy stilisztikai/nyelvhelyességi korrektor nem lesz automatikusan "komoly ember". tényleg szemedben akkor pl. az öltöny & nyakkendő is a "komoly emberek" ismérve. én tudom, hogy amit írtam nem duma, tapasztalatokon alapszik és mivel soha sem szoktam neten sem valótlanságokkal trollkodni, nyugodt lelkiismerettel veszem magam komolyan.
node szerény véleményem szerint "kommented" -nem te (!!!), tessék észrevenni, hogy ez most nem ad ismét személyeskedésre okot- a summás, érdektelen mocskolódás kategóriát súrolja alulról, mivel alaptalan és bántó.

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2011.09.06. 17:31:09

Egy dal Atillának és Koósnak www.youtube.com/watch?v=vYj-mW6yj3o&feature=related A számozott utcákban mindig van eladó ikerház, ott újra lehetnek boldogok :)
süti beállítások módosítása