Kétmillió nézővel ment a Való Világ4 nagy érdeklődéssel várt szombati párbaja, ráadásul 18-49-ben 43,1 százalékos nézettséget hozott a műsor, azaz a tévénéző fiatalok közel fele volt kíváncsi arra, melyik alfahím jut vissza a villába. A sajtóközleményben még több szám.
Továbbra is tartja vezető pozícióját az RTL Klub, hiszen a 6. héten sem volt olyan este, amikor főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály más televíziós csatornát választott volna. A legnézettebb műsor a ValóVilág4 szombat esti párbaja volt.
A múlt héten sem akadt olyan nap, amikor ne a piacvezető RTL Klubra kapcsolt volna a 18-49 éves korosztály többsége főműsoridőben: átlagosan 35,6 százalékos közönségarányt ért el a csatorna a kiemelt korcsoportban. Ezután a tv2 (17,6% SHR), a Viasat3 (4,3% SHR), a Cool (4,1% SHR), illetve a Film+ és az M1 (4-4% SHR) következik a nézettségi listán. Az RTL Klub december 25-e óta őrzi veretlenségét a 18-49 éves korosztályt vizsgálva.
A legnézettebb műsor a 18-49-es korosztályban és a teljes lakosság körében is a szombati ValóVilág4 Párbaj volt, több, mint kétmillióan nézték, Olivér vagy Béci folytathatja-e a mesés fődíjért a versenyt. A 18-49-es korcsoportban 43,1 százalékos, a teljes lakosság körében 40,5 százalékos közönségarányt ért el a műsor.
Sikereket könyvelhet el az RTL Klub több internetes portálja is. Február 13-án rekordot ért el a ValóVilág az online felületeken. A valovilag.hu oldalnak 373 278 látogatója volt, amely a legjobb látogatószám a műsor indulása óta. Az rtlmost.hu oldalon a ValóVilág tartalom szintén az eddigi legjobb látogatószámot hozta 124 241 látogatóval. Rekord lett a más oldalra kihelyezett ValóVilág-os videók megtekintése 275 235 látogatóval. Az összesített egyedi látogatószámmal is rekordot döntött az RTL Kub: 665 543 látogatója volt vasárnap a csatorna internetes portáljának, a korábbi rekordot tavaly december 12. óta tartotta (637 621) a portál.
Az utolsó 100 komment: