Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vita köztévés módra: fideszes kérdezget fideszest

Menet indulj: jobb, jobb, jobb!

2010. december 14. 11:39 barb 238 komment

Már régebben kiszúrtam a Ma Reggelben sűrűn feltűnő Bándy Péter demokratás újságírót, mert mindig annyira szívből védi a kormányt, és újságíróhoz alig méltó módon kérdez alá a kormánypárti vendégeknek, de eddig sosem kerestem rá, hogy miért is van ez. Nem Góliát nevű kommentelőnk azonban nem volt ilyen rest és felfedte a lényeget. Nos, Bándy Péter nemcsak a Magyar Demokrata vezető szerkesztője, hanem bizony 2006 óta a II. kerületi Önkormányzat fideszes képviselője is.

Szereplése azonban nemcsak, illetve elsősorban nem őt minősíti, hanem a köztévét, ugyanis azt véletlenül sem szokták jelezni, hogy Bándy nemcsak újságíró, hanem ugye. Na, valami ilyesmit pedzegettem nemrég a Kétharmados Fidesz-uralom az MTV-ben, és A Fidesz barátja lett Az Este című cikkeimben. De jó lett volna akkor ez a példa, de azért így is szép találat, köszönjük!

Bándy pénteki alákérdezéses videója, amelyben fideszes önkormányzati képviselőként a fideszes Gulyás Gergely parlamenti képviselőt "faggatja", a tovább után nézhető meg, mert az MTV-s videók mindig azonnal indulnak. Ja, és a legszomorúbb persze az egészben az, hogy ehhez a színjátékhoz a régebben rettegett riporter, Krizsó Szilvia (kénytelen) asszisztál(ni).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.12.14. 12:09:54

Ahogy a dolgok lassan mennek, örülhetünk, hogy legalább kérdések vannak, és nem csak kiáll az éppen soros kormánytag, és lenyom egy szép beszédet.

freddyD 2010.12.14. 12:23:08

Vigyázzatok az ilyen cikkekkel, mert az idő kérdése, míg a comment stábba is beültetik sajátjaikat

Zoli 29 2010.12.14. 12:30:40

Ugyanúgy ízléstelen, mint az, amikor a Gyurcsány-érában Debreczeni József vezette a köztévé Lapozó c. műsorát

varvizib 2010.12.14. 12:32:42

Kiváncsi vagyok, mikor fogják lezárni a határokat, és nyíltan beismerni, hogy már rég nem demokrácia van (sőt, nem is volt).

GGG77 2010.12.14. 12:33:08

Ez a takonyfejű Bándy 10 éve ott van minden Fidesz rendezvényen, tenyérbemászó kis seggnyaló.

GGG77 2010.12.14. 12:33:54

Takonyfejű kis seggnyaló. 10 éve ugrál narancs pólóban minden Fidesz rendezvényen.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.12.14. 12:37:59

szép új világ (new world order, huxley, ugyeee)
empire V - Viktor birodalma. (igen, pelevin)

Browning 2010.12.14. 12:46:49

És az milyen volt kedves postíró, amikor a hörgő, vén, Népszabis múmiák kérdeztek alá a szoci képviselőknek és köpködhettek egy jót együtt a Fideszre? Egyszer írnál egy olyan cikket bazd meg, amiben a kedvenc MSZP-LMP-SZDSZ hármasodat ostorozod, de erre képtelen vagy. És még te osztod itt az észt, mikor teljesen elfogultan, a ballib segget nyalva íród a bejegyzéseidet.

Diocles 2010.12.14. 12:51:53

Bándy mondjuk nem sok vizet zavar, egyetértek abban, h ez a módszer etikátlan, de tény, h Bándynak semmi hasznát nem veszi a Fidesz.

A Ma reggel pedig olyannyira "elfideszesedett", h az élő MSZP-reklám Krizsó és valamelyik ballib orgánum képviselője kérdezgeti a Fidesz a se hús, se hal Bándy mellett.

Aki viszont tényleg nem kéne oda, nem csupán azért, mert etikátlan, hanem ilyen halvérű ember ne menjen újságírónak, pláne élő műsorba, mert totál alkalmatlan bármiféle kérdezésre.

Der Beste 2010.12.14. 12:53:08

@Browning: ha így folytatod, még belőled is lehet kérdező a Nemzeti Hírközlő Alapnál, vagy hogy hívják az új propagandaminisztériumot.

Van még hova fejlődnie a Fidesznek, amúgy. Még nem merítették ki a Szíjjártó Péter kérdezi Szíjjártó Péter lehetőségét sem. :)

DOOOOOOOOOOOOM! 2010.12.14. 12:58:01

@Browning: @Diocles: a fene sérti ezt a lógikát, ami szerint, ha valaki kritikát mer megfogalmazni a szentséges eszme és a szentséges eszme kiötlője kapcsán, akkor az csak és kizárólag mocsok-komkcsi-libsi-hazaáruló-mittomén lehet. hogyan lehet szert tenni ilyen éleslátásra?

Leadfoot 2010.12.14. 12:59:01

@Zoli 29: Tudtommal Debreczeni József sosem volt az MSzP képviselője.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 12:59:04

Kedves Barb!

Valóban elképesztő...amíg a Pártkeltében az volt az ökölszabály, hogy 3 szélbalos újságíró kérdezgetett (=alányalt) egy kormánypárti balos politikusnak, most a Fidesz-uralom már odáig képes elmenni, hogy a 2 keményvonalas baloldali újságíró mellé bekerült egy erősen kormánypárti kérdező is...micsoda világ! Borzasztó dolog, hogy nemcsak a választópolgárok, de már az újságírók közé is be-beszivárognak fideszesek...javaslom, hogy indítsunk a Facebookon is mozgalmat, hogy újságíró csak független (azaz balos) legyen, de inkább választójog is csak balosnak járjon...

Leadfoot 2010.12.14. 13:02:19

@Browning: Na, akkor hajrá! Mondj egy esetet, mikor hivatalban lévő szocialista/SZDSZ-es képviselő (akár országgyűlési, akár másmilyen) kérdezett a köztévében szocialista/SZDSZ-es politikust!

Az a szörnyű, hogy megy a média elfideszesítése + ennek a bebetonozása (9 évre stabilan Szalai, meg már az alkotmánymódosításról is felröppent ez-az), és az ilyen csőlátásúak még tapsikolnak is hozzá.

mecarn 2010.12.14. 13:12:09

@Browning: más, ha valaki húz az egyik oldalhoz, és más, ha konkrétan képviselője az egyik pártnak.

tehát, kedves antiballibek, írjatok példát arra hogy mikor volt a köztévében szocialista vagy szdsz-es képviselő a kérdező szerepében, újságírónak álcázva
(én nem tudom hogy volt-e ilyen, de érdekel)

ha nem volt ilyen akkor sajnos alaptalan a hőzöngésetek

dunabeat. 2010.12.14. 13:12:23

@Leadfoot: Aki tapsikol ehhez, az hülye és/vagy mérhetetlenül elfogult.
Valóban etikátlan dolog, hogy egy fideszes képviselő újságíró kérdezget a köztévé reggeli műsorában.
Ezt szerintem nem sokan vitatják.
Az apró probléma ott van, hogy barb nevű szerző emlékeim szerint egy ilyen (amúgy jogos) kritikát sem írt, amikor a Napkelte nevű nagyszerű műsor működött a köztévén Aczél Bandival, Orosz Jóskával, Bánó Andrással, Verebessel, stb.
Lehet, hogy ők formailag nem voltak MSZP-SZDSZ tagok, és ilyen szintű összeférhetetlenség nem merült föl, de nyilvánvaló volt, hogy kinek a szekerét tolják, illetve helyenként kinek ajánlkoznak fel tanácsadónak...
No ezekről az esetekről ez a derék ember emlékeim szerint egy cikket sem írt. Ezt pedig kettős mércének hívják.

Ugyanez volt a problémám a pannon rádióval kapcsolatos szövegekkel is, amikor ott zsidózás ment.
Tök jogos, ha valaki ezt elítéli, tényleg megengedhetetlen dolgok hangzottak el ott.
Csak ugyanezek az emberek, amikor a tilos rádióban elhangzott karácsonykor anno "a kiirtanám az összes keresztényt" szöveg, néma kussban voltak. Tisztelet a kivételnek.

Na ez a kettős mérce a probléma.

juhaszvik 2010.12.14. 13:13:17

az a baj, hogy akinek van véleménye, az gyakran elfogult, de ezzel nincs mit tenni.

viszont ami érdekelne, hogy ez (egy párt képviselője a közmédiában dolgozik) ütközik-e valamilyen szabályozásba, és ha igen, akkor mikor helyezik hatályon kívül? (ide nem tudom, hogy mosolygópofát, vagy szomorú arcot szúrjak be.)
nem akarom védeni az előző kormányt, de azért megjegyezném, hogy az "ők se voltak jobbak" érvvel csak óvatosan, mert azt sugallhatja, hogy "mi sem vagyunk jobbak".

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.12.14. 13:16:06

Nem voltak néma kussban, hanem lekeverték a srácot azonnal. Őket mégis kegyetlenül megbüntették, a zsidózás meg csak ment szépen tovább.

dunabeat. 2010.12.14. 13:17:50

@Tzimisce: Mindenesetre nem emlékszem, hogy a szokásos arcok aláírásgyűjtésbe kezdtek az eset után, amire viszont minden zsidózás után képesek (egyébként joggal).

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:17:58

@dunabeat.: Szerintem nem sok különbség van aközött, hogy valaki formailag is párttag, vagy csak a párt legszorosabban vett holdudvarához tartozik. Átveszi a párt által alapított Szabad Sajtó-díjat, ott van a kongresszusukon és pogácsát zabáld, fizetett beszédíró (rosszabb esetben bérrettegő...) Mészáros Antónia, aki Mészáros Tamás lánya egy jottányit sem pártatlanabb, mint a fideszes önkormányzati képviselő. És akkor a Gyurcsány kedvéért interjút hamisító Kriszó Szilviáról ne is beszéljünk...

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:21:02

Kim Viktor Szen országában (pardon: államában) ez teljesen elfogadott és hétköznapi metódus.

Anno ezek azt csinálták, hogy megsértődtek, s el sem mentek a Napkeltébe. Így is jobban jártunk, mint valami Pokorni hisztivel.

Leadfoot 2010.12.14. 13:21:13

@dunabeat.: Az sajnos teljesen normális, hogy a köztévében az éppen regnáló kormányhoz közeli emberek ülnek.

Viszont ez azért kicsit több ennél, pontosan azért, mert fideszes képviselő a kérdező. Egy köztelevíziónak legalább a pártatlanság látszatát illene fenntartania.

Megjegyzem, mikor egy kormány bukik, a köztévébe ültetett embereit a következő garnitúra szépen kirugdalja, és kész.

Most viszont kezd olyan irányba menni a helyzet, ami komoly demokratikus aggályokat vet fel. Az alkotmány módosítása és bebetonozása ugye. Meg Szalai 9 éve. És lehetne sorolni.

dunabeat. 2010.12.14. 13:21:31

@proeskontra: Ebben egyetértek.
Gyakorlatilag tök mindegy, hogy az illető formailag is párttag -e, vagy nincs ugyan tagkönyve, de megszólalásai hihetetlenül elfogultak, egy irányba húznak, és teljesen egyértelmű, hogy kinek a szekerét tolja az illető.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:22:10

@proeskontra: Ez talán igaz lehet.
Mint Független Pál köztársasági elnök esetében.

pástétom 2010.12.14. 13:23:19

@proeskontra: "Valóban elképesztő...amíg a Pártkeltében az volt az ökölszabály, hogy 3 szélbalos újságíró kérdezgetett (=alányalt) egy kormánypárti balos politikusnak,..."

Mekkora egy görény vagy te, bazd meg! A Napkeltés szerkesztők éppen hogy mindig ügyeltek arra, hogy a honi jobb-és baloldali sajtó a kérdezői részről napról-napra egyaránt képviseltetve legyen a Kereszttűzben.

Szélsőbalosnak minősíteni felkészült, normális népszabis, 168 órás, vagy éppen magyar hírlapos (nem a mai, a korábbi) újságírókat?

Te szerencsétlen balfasz.

dunabeat. 2010.12.14. 13:24:59

@Leadfoot: Valóban, a látszatra sem adnak. Nem tudom, ennél jobb vagy rosszabb, amikor egy kérdező a függetlenség álarca mögé bújik, pedig tudjuk, hogy ugye.
Egyébként meg 2/3-adot kaptak, megtehetik, mi legfeljebb fintoroghatunk.
Egyébként szvsz túlbecsülik a közmédiumok jelentőségét (is).
Nem azon fog állni vagy bukni 2014-ben a dolog, hogy Bándi Péter kérdezget -e a Ma Reggelben, vagy más.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:25:57

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Scmitt Pál pont annyira független, mint Göncz Árpád volt, aki az SZDSZ választási listájának első helyéről került a köztársasági elnök székébe. Érdekes, akkor ez senkit nem háborított fel, még az Index becses újságíróit, bloggereit, kommentelőit sem...egy mentségetek, hogy akkor még nem nagyon volt internet. De azért tudjuk, hogy a műbalhé elmaradása nem ennek köszönhető

idősödő 2010.12.14. 13:28:37

Browning! Annyi eszed van, mint a hintalónak, bár attól ennyi mocskolódás nem telik minden értelem nélkül

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:30:21

@pástétom: Te szerencsétlen! Még a mérsékeltebb balosok is szemlesütve beszéltek a Pártkeltéről, műsorvezetőiről, újságíróiról, a kevésbé extrém balosok sem tagadták, hogy a műsor rendkívüli módon tendenciózus volt, gondosan egy irányból válogatott újságírókkal. Még a HírTV Lapzárta című adásában is jobban figyeltek a balos-jobbos kiegyensúlyozásra, mint a Pártkeltében! Még szerencse, hogy az interneten utána tudsz nézni az adásaknak, és bizony ellenőrizheted, hogy a Pártkelte összes műsorvezetője deklaráltan balos volt (méghozzá fekete öves, a legeslegutolsó időket talán leszámítva)

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 13:30:52

Na, az ilyen NER-nek és NENYI-nek abszolute ellentmondó, és a rendszert valamint annak vezető pártját nem tisztelő posztokra fognak hamarosan többtízmilliós büntetéseket kiszabni! Mert egy fidesz tag, és képvisleő már nem is lehet kritikus a saját pártjával és kormányával szemben, miért gondolja ezt a poszt írója?! Lehet, hogy a következő műsorban úgy odakérdez a Gulyásnak, hogy majd csak néztek! Egyébként is csillog a szemében az értelem, és az elfojtott agresszivitás egyfajta komplex elegye, ki tudja mikor tör ki belőle.

delaney 2010.12.14. 13:32:25

proeskonra: ne hasonlítsd Göncz Árpádot Schmidt Pálhoz... Göncz Árpád egy intelligens, művelt ember volt, és jót akart. Ezen jelzők közül Palit egyikkel sem lehetne illetni, sajnos.

pástétom 2010.12.14. 13:33:15

@proeskontra: "Te szerencsétlen! Még a mérsékeltebb balosok is szemlesütve beszéltek a Pártkeltéről, műsorvezetőiről, újságíróiról, a kevésbé extrém balosok sem tagadták, hogy a műsor rendkívüli módon tendenciózus volt, gondosan egy irányból válogatott újságírókkal."

Hülye vagy, bazd meg.

Fair_ 2010.12.14. 13:33:35

Érdekes szakmai megoldás az hogy Krizsó Szilviát (egy riportert) berakják gyertyát tartani a két ember seggnyalásához. Krizsó profizmusa még itt is kijön egyébként.

Kezdjétek megszokni a diktatúrát - már ha lehet.

A legszebb mondat:

"nem volt kötelező döntés ebben az ügyben"

Persze hogy nem. Mondja azt egy olyan tv-ben a pártkatona amitől elvettek a TELJES HÍRSZERKESZTŐSÉGET.

Nancsi 2010.12.14. 13:34:27

Érthető a bérrettegők hozzáállása, mert ezért kapják a pénzüket. De azért azt ne felejtsük már el, hogy a fidesz pont azért kapott 2/3-ot, hogy ne legyen neki akadály a céljai megvalósításában. Se az alkotmány, se a média, se senki. Én pl csöppet se háborodnék fel, ha a tótagyerek valamely kormány fikázó írása után azt venné észre mikor hazaér hogy el van törve keze-lába. Diktatúra? Igen. És, ki nem sz.rja le? Ha zavart volna bárkit is, akkor a 2. fordulóban nem a fideszre szavaz, hanem mondjuk a jobbikra. Pont ezt akartuk, sőt én spec valamivel több vért is a kommer újságírók és politikusok terén a 8 év tejben-vajban fürdés után.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:36:24

@delaney: "jót akart" :)) ez már kutyakomédia...szóval delaney a független agytröszt eldönti, hogy Göncz Árpád jót akart, míg Schmitt Pál rosszat, értem...bár én ilyen szörnyű fideszes troll vagyok, szerintem mindketten jót akartak, akarnak. Mégis érdekes, hogy Titeket csak az egyik pártpolitikusi mivolta zavar, a másiké nem. Engem következetesen egyik sem zavar. Hozzáteszem, hogy Scmitt Pál kormányoktól függetlenül nagykövet, MOB-elnök volt, sok nyelven beszél kiválóan. Szerintem ezek közül Te egyiket sem fogod elérni soha az életben.

kej 2010.12.14. 13:38:06

@proeskontra: ember. igen. újságíró (újságíróként) csak független lehet. ugyan lehet (és van is) mindnek pártszimpátiája, de azért belépni a pártba az már egy másik dolog. egy-két eszement gerinctelen szartakony kivételével vélhetően nem is általános. debreczeni pedig igaz, hogy volt mdf-tag, de amikor már műsort vezetett, nem volt tagja a pártnak.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:38:12

@pástétom: Így érvelnek a szélbalosok. Észérvek helyett ökölrázás, trágárkodás, mintha csak a kurucinfón lennék.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:40:47

@kej: Nem tudom, hogy melyik nagyobb bűn: Gyurcsány kedvéért bizonyítottan interjút hamisítani vagy párt színekben önkormányzati képvielőnek lenni. Egyébként a demokratás újságíró csak kiegyensúlyozni van a mélybalos Nagy Józsefet és Kriszót, nem ő a műsorvezető, csak 2 balos kérdező mellett egy jobbos.

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 13:42:07

@Nancsi: Most hogy így mondod, nem is értem az elmúlt 8 évben miért nem törték el a balosok az összes jobbos újságíró kezét-lábát! Ehh, na majd legközelebb!

kej 2010.12.14. 13:43:09

@kej: és még valami. amikor egyik riporter kerestetik győzteséről (aki huzamosabb ideig a telesportban dolgozott) kiderült, hogy szerepelt vmi kérdezgetős műsorban, hogy szoci önkormányzati képviselő, úgy baszták ki a hóra, mint macskát szarni. (mostanában az atv-én tűnt fel, valami turisztikai műsorban.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:43:24

@proeskontra: HAHAHA!

Göncz Árpád soha nem hazudta magát függetlennek holmi főpolgármesteri választáson.
Persze Göncz csak a siralomházban volt beépített ügynök. Nem pedig a Kádár-éra utolsó időszakának miniszterhelyettesi rangú hivatalnoka.

tolsztoj 2010.12.14. 13:44:21

Nekem tetszik a kétharmados Fidesz uralom az MTV-ben kifejezés, csak az zavar visszamenőleg is, hogy amikor háromharmados Maszop-Szadesz uralom volt az MTV-ben, akkor miért nem volt ilyen kritikus a szoclib oldal? - pedig MINDEGYIK riporter alákérdezett a komcsiknak - még jól emlékszem.
Sőt az MTV-t még MA IS inkább szoclib médiának érzem teljes mivoltában, mint fideszesnek - érdekes, hohy ilyen véleménnyel nagyon nem vagyok egyedül...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:44:44

@Pékszakállú Henceg: Volt aki kamerát fejelt és újságírót lökött fel...gondolom, nem tűnt fel, mert drága kicsitsembalos indexünk is igyekezett mélyen ellhallgatni az ügyet.

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 13:46:07

@proeskontra: A MOB elnöki poszt mióta függ kormányoktól, csak kérdezem? Egyébként pedig a két embert összehasonlítani kb. olyan, mint Teréz anyát összehasonlítani Kelemen Annával, és ebben az esetben nem Schmitt Teréz anya...

dunabeat. 2010.12.14. 13:46:58

@Fair_: Milyen két ember seggnyalásáról beszélsz?
Bándy deklaráltan fideszes, de az ex-168 órás (jelenleg Figyelő) Nagy Józsefről beszélsz, mint seggnyalóról? Azért ne viccelődjünk már.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:47:29

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Scmitt Pál függetlensége csak egy jogi kategória, független jelölt volt a Fidesz támogatásával, aki ezt nem érti...

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 13:48:15

@proeskontra: Ja, persze, kamerát fejelt, láttad a hírtv-ben! Meg Gyurcsány is bemutatott, és egyébként is a fiatal forradalmárok foglalták el 2006-ban az MTV székházat, és kifizettek minden ellopott cuccot, na persze!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:49:42

@Pékszakállú Henceg: A vörösben forgó szemmel, vérvörös hályoggal nem csodálom, hogy így látod.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:51:18

@proeskontra: Ja igen, jogi kategória, aha.
:D

Még szerencse, hogy nem olyan kategória, amely azt hivatott reprezentálni, hogy narancsosként kurva nagy bukta lett volna az a választás!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:51:22

@Pékszakállú Henceg: Attól még, hogy a Hír TV-t fejelte le és lökte arrébb, megtörtént. Ugyanígy elítélném, ha a Varga Mihály az ATV-t fejlelné le. Tudom, a Te szemedben egy jobboldali vegzálása erény, így nem könnyű!

g0d 2010.12.14. 13:51:44

ezt nem ő látja így, hanem majdnem szó szerint ez hangzott el a pártatlan hírtv-ben - már ami a forradalmárokat illeti.

Azonosították Jézus dédanyját 2010.12.14. 13:52:58

pástétom,

orsós híveit nem lehet meggyőzni érvekkel.

Leadfoot 2010.12.14. 13:53:06

@dunabeat.: Arról van szó, hogy egy KÖZtévé KÖZpénzekből működik, márpedig közpénzből kampányt, propagandát folytatni (márpedig mikor az egyik fideszes képviselő kérdezi a másikat, az eléggé beletartozik ebbe) finoman szólva sem etikus.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:55:16

@Azonosították Jézus dédanyját: Hol voltak az érvek? Mert olyat nem láttam, csak helytelenül írt trágárkodást.

És??? 2010.12.14. 13:55:43

Már megint ott tartunk , hogy mi volt a forradalom elött.Csak egyszer had halljam,vagy olvassam, hogy mégse szerencsés ha fideszes kérdez fideszest.Csak egyszer.

Leadfoot 2010.12.14. 13:55:49

@Nancsi: Ijesztő, amit írsz. Nem kicsit.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:56:25

Polt Péter is független, Stumpf István alkotmánybíró is független. A 10 millió szövetségi kapitány országa után mi leszünk a 10 millió független ember országa!
Ez kell a dolgozóknak!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 13:58:08

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Gönczöl Katalin, Sólyom László, Bihari Mihály is független, náluk a párttagság nem volt bűn?

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 13:59:37

@proeskontra:
1. Nem bűn, hanem hiba.
2. Csipkebokorvessző.
3. Ki mondta, hogy nem volt hiba?

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 13:59:43

@proeskontra: Én azt láttam, hogy Veres ment ki egy ajtón, amit elállt a hírtv operatőre Veres arcába nyomva a kamerát, aminek Veres valóban nekiment. Ettől még nem lesz Veres a kedvenc politikusom, mint ahogyan a hírtv sem lesz a kedvenc tv csatornám, de legalább egyiknek sem hiszem el az orbitális hazugságait ellentétben veled.

Nyugi Palika 2010.12.14. 13:59:54

@proeskontra: Azért hülyeségeket ne beszéljünk! Schimdt esete más. (nem azért mert Ő már volt minden oldalon) Göncz úgy lett Köztársasági Elnök, hogy előre egyeztetett módon a vesztes jelölte, és a győztesek is megszavazták. Óriási a különbség. Pl. ezért sem bólogatott mindenhez, és lett "Árpi Bácsi". Nem hiszem, hogy lett volna nála népszerűbb Elnök. ( a mért népszerűségi adatok alapján). Erről ennyit...

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.12.14. 14:01:41

Ez a blog még működhet?

Baj van a Fidesz sajtópolitikájával.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:03:39

@Pékszakállú Henceg: Egyszer vörös hályog nélkül is meg kéne ám nézni! Képzeld azt, hogy egy japán politikus vs japán újságíró...úgy talán el tudsz vonatkoztatni.

milyen nick? 2010.12.14. 14:08:37

Pártoktól függetlenül felmerül bennem a kérdés, hogy, hogyan fordulhat elő az, hogy az az érv, hogy az előző is így csinálta?
Azért mert valaki paraszt, attól még én nem leszek az, mert ember vagyok és az értékeim és elveim meghatároznak, amibe nem fér bele, hogy ha valaki paraszt velem akkor én is az legyek...
És ennek az élet minden területére igaznak kellene lennie.
De sajnos addig amíg emberek elhiszik, hogy ettől nekünk jobb lesz egyre csúfabb világ következik ránk, ahogy ez az elmúlt 20 évben be is igazolódni látszik...
És ez így is marad addig amíg meg nem értik az emberek, hogy a politikus van érte és nem ő a a politikusokért és pártokért...

dunabeat. 2010.12.14. 14:09:04

@Leadfoot: Ki mondta, hogy etikus? Természetesen nem az.
Csak nyilvánvaló, hogy a Napkelte sem volt az.
(Ez persze nem menti föl a jelenlegieket.)

Nancsi 2010.12.14. 14:09:17

Pékszakállú Henceg: egyrészt azért próbálkozások voltak (hirtv-s drog ügy, meg hasonlók), másrészt meg ez a különbség egy koalíciós 50% meg egy önerős 2/3 között.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:10:28

@milyen nick?: Bennem rendre az merül fel, hogy lehet az, hogy valakinek ugyanaz a dolog bűn vagy erény, hogy neki kedves ember műveli vagy a túloldalon lévő.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:11:27

@dunabeat.: Etikus-nem etikus, így is a 3 kérdezőből 2 balos...

Homeoffice 2010.12.14. 14:14:04

@proeskontra:

És ez milyen igaz.:)
Gyurcsány a gonoszság örök képe, és Viktor a megmentőnk:)
Ugyeugye:)

gastro vazze 2010.12.14. 14:14:17

@pástétom: pl a Seszták Ágnes, vagy kire gondolsz te szerencsétlen?

gastro vazze 2010.12.14. 14:15:26

@proeskontra: akkor mostanában nagy dillemában lehetsz te másik szerencsétlen...

dunabeat. 2010.12.14. 14:16:10

@proeskontra: Krizsó személyes preferenciája tök mindegy, hogy micsoda, nem nagyon mer ugrálni.
Egy két keményebb kérdés belefér, de nagy szívatások aligha lesznek.
Az mtv műsorvezetői mindig az adott kormányzathoz lojálisak, különben fel is út-le is út.
Lásd: Nika György, nem mondható, hogy korábban szociellenes lett volna (és akkor finoman fogalmaztam), most meg a különböző kormánytagokkal készít alákérdezős interjúkat Az Estében.

kamasuka 2010.12.14. 14:17:00

@dunabeat.:
Barom Bándy sem Fidesz tag, csak képviselő, ráadásul önkormányzati.

dunabeat. 2010.12.14. 14:17:51

De pl Betlen is ügyesen őrizte pozíciót az elmúlt nem kevés esztendőben, akármilyen színezetű kormány regnált éppen.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:19:38

@dunabeat.: Krizsó meghamisított egy interjút! Gyurcsány Ferenc utasítására. Ilyen eset után nincs még egy köztv, ahol maradása lett volna. A köztévé a legkevésbé sem lett jobbosabb, mint amennyire balos volt. Krizsó sosem tett fel 1-2 keményebb kérdést se annó, mármint balos politikusnak soha.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.12.14. 14:20:25

@dunabeat.: A Napkelte bukásának nagyban tapsikoltunk. Keress rá a posztokra. Tényleg nem értem a logikát: szerintem nem jó, ha kecskét basznak. mire jön a válasz: bezzeg amikor Gyurcsány baszta a kecskét. Pedig senki nem mondta, hogy az nem volt baj. A hasonlat alapján egyébként itt lassan már félholta, azt a szegény kecskét. Én kérek elnézést.

dunabeat. 2010.12.14. 14:20:51

@proeskontra: Hogy sosem tett fel keményebb kérdést balos politikusnak, az tényszerűen nem igaz.

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 14:22:48

@proeskontra: Te meg próbáld meg levetkőzni elvakult jobboldaliságod, és akkor talál látni fogod a valót, nem csak azt, amit látni szeretnél.

dunabeat. 2010.12.14. 14:24:05

@szabóZ: Én barb nevű szerzőről írtam, hogy tőle nem emlékszem ilyen posztra, nem azt, hogy az indextől.
Egyébként egyetértek.
A jelenlegieket az előző hülyeségei nem mentik föl, és nagyon helyes, ha szóvá teszitek.
A gond az, ha valaki az előzőt kecskebaszás idején csöndben volt, most meg nyüszít.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:24:54

@dunabeat.: Láttam én már a Hír TV-ben is megizzasztani fideszest, ettől még nem gondolom, hogy független tévéről lenne szó.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2010.12.14. 14:25:18

A Fidesz nem tagadja meg önmagát, azért egy kis minimális eleganciát tőlük is el lehetne várni, hamár jobbnak tartják magukat a szociknál.

Viszont ahogy elnézem, nincs rá nagyon szükségük, mivel ha olyanok szólalnak fel a bűz ellen, akik önmaguk is bűzlenek.....az szóval enyhén komikus,na.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 14:25:45

@proeskontra:
Ez egyébként mire "észérv"?
(Megfelelő bekarikázandó!)

1. A fidesz milyen béna, hogy ezt nem veszi észre, és Krizsó még mindig a köztévénél lehet.
2. A fidesz milyen rendes, hogy ezt nem veszi észre, és Krizsó még mindig a köztévénél lehet.
3. Egyéb.

barb 2010.12.14. 14:26:05

Nancsi: nem hiszem, h jo izlesre vall, h egy indexes blogban egy indexes szerzo kezet-labat eltoretned. gondolkodj picit mielott ilyeneket irsz, koszonom.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:27:02

@szabóZ: Ettől még remélem, nem várod el, hogy az Index-et egy mértékadó, független, pártatlan és hiteles újságnak tartsuk, mert nagyon nem az. Sajnos. Pedig mekkkora médiadiktatúrát is csinál ez a csúnya Fidesz.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:28:44

@barb: Egyetértek, de Neked se ártana több pártatlanság mielőtt billentyűt ragadsz.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 14:30:56

A blogírók pedig vegyék tudomásul, hogy aki nem tapsol a Kedves Vezetőnek, az egy szemét kommunista!

haggyadmá 2010.12.14. 14:31:26

@proeskontra: Nincs könnyű dolgod itt ennyi kommer barommal vitázni. Szerintem értelmetlen is. Hamarabb lesz Lendvai Ildikó Miss Universe, mint bármelyik kommer belássa, hogy a Fidesz most pont azt csinálja, mint az elmúlt években a szocik és persze akkor kussolt mind és tetszett nekik. Hülyékkel nem lehet vitázni, mert lesűllyedsz a szintjükre és legyőznek a tapasztalatukkal.

Homeoffice 2010.12.14. 14:32:30

@proeskontra:

Egyébként annyira birom a klasszikus fideszes dumákat amiből süt a felsőbbrendűség és a lenézés.

Ha már észérvek.
Mire válaszoljak?

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 14:33:11

@haggyadmá: Ilyeneket ne írjál, mert megkapod, hogy:
Észérvek??

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2010.12.14. 14:34:29

@Pékszakállú Henceg:
Attól, hogy proeskontra valószinűleg Fidesz párti még tényleg szétverették rendőrökkel a Fidesz gyűlést, Révész Máriuszt, aztán még Kuncze gúnyolódott is egy jót rajta. Esetleg a Hir Tv riporterek drogügye, bizonyiték hamisitások stb.....mind megtörténtek, ez nem beállitottság kérdése.

Egyébként, ha jól emlékszem sixx szokta állandó jelleggel ekézni a pártkeltét.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:35:03

@Gunther (Regisztrált kommentelő): Arra válaszolj, amire oly szellemesen reagáltál nekem. Ha van értelmes cáfolatod, érved, azt várnám!

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 14:35:24

@proeskontra: Ovis válasz? Mert, szidjam az anyádat, vagy mit vársz? És az észérvek hol maradnak részedről?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:37:08

@Pékszakállú Henceg: Ovis dolog a vitatkozó fél érveit megismételni csak mindössze (-1)-gyel megszorozni, ennél több önálló munka várható el.

milyen nick? 2010.12.14. 14:38:37

@proeskontra: Hát ez a népbutítás eredménye. Igazad van, és tökmindegy melyik párttal szimpatizálsz, ennek nem szabadna még felmerülnie sem.
És ebben mindenki felelős. Sikerült elhitetni, hogy politikuséknak mindent lehet. De jó lenne észrevenni, hogy a mi bőrünkre megy ki a játék, a mi életünket veszik el. Mi meg hagyjuk, és ahelyett, hogy azon vitatkoznánk, hogy mi a jó, és helyes erkölcsileg és gazdaságilag, és a jövőnk szempontjából ahelyett azon vitatkozunk, hogy kinek a kurva anyját, és ha nekik lehetett akkor nekünk miért nem...
Oviban és általános iskolában még ez megy, no meg a politikában... Hát ez a szégyen és az, hogy emberek milliói meg bólogatnak is hozzá.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:38:45

@felvidéki istimester: Nem tagadom, hogy mindig a Fidesz-re szavazok, de elvárnám, hogy a posztoló és az ellendoldali kommentelők se a függetlenség látszatát keltve gyomrozzák a Fideszt.

Maxipocak87 2010.12.14. 14:40:29

@freddyD: Azt hallottam, hogy mostantól neked is egyeztetned kell NMHH-val mielőtt felteszel egy Citys játékot, mert felbecsülhetetlen károkat okozhat a fiatal gyermekek fejlődésében...

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.12.14. 14:41:48

2014.
Magyarország a pangás éveinek újabb végszakaszához érkezett. Mértéktartó jobboldali lapok újabb sikerről értekeznek, s Tölgyessy Péter egykori mondatait idézik, miszerint az utóbbi száz évben Magyarország rengeteget szenvedett, némi megnyugvás csak 1998 és 2002 között volt, de az utóbbi négy év szintén a jó útra térítette az országot. Mesterházy Attila szerint ez nem igaz, ő továbbra is a nyugdíjáért aggódik. Gyurcsány Ferenc már azért se. Mármint Mesterházy nyugdíjáért.
Másnap választások, Szanyi kapitány vezérletével 100 szocialista, 99 fideszes, és 1 (azaz: egy) független jut be a 200 fős parlamentbe! Schmitt Pál még gondolkodik, kit kérjen fel miniszterelnöknek.
Utána fidesz nagygyűlés a Kossuth téren, a vezérszónok Orbán Viktor:
NEM
ENGEDJÜK,
HOGY SZÉTVERJÉK AZT,
AMIT AZ ELMÚLT NÉGY ÉVBEN
ELÉRTÜNK!
MI ITT LESZÜNK!
HA KELL
ÉJJEL ÉS NAPPAL!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG, HAJRÁ MAGYAROK!

Pékszakállú Henceg 2010.12.14. 14:42:55

@felvidéki istimester: És jól is teszi sixx, mert a francnak hiányzik az előre megbeszélt kérdések, és válaszok beszélgetős műsor, bármely oldalról is jöjjön. Én nem láttam fidesz gyűlést szétverő rendőröket, az viszont sajnálatos, hogy a gyűlés után a fideszes tüntetők közé keveredő szélsőjobbos huligánok utáni hajszának több ártatlan áldozata is lett, és ezért nem vontak felelősségre senkit.
De megint olyan kérdésről vitázunk, aminek nem sok köze van a poszthoz.

Homeoffice 2010.12.14. 14:43:20

"Bennem rendre az merül fel, hogy lehet az, hogy valakinek ugyanaz a dolog bűn vagy erény, hogy neki kedves ember műveli vagy a túloldalon lévő. "

Milyen szánalmasak vagyunk, MI Talpasok, hogy itt vitázunk a dolgokon valakit, Hősnek, vagy Nemzetpusztítónak nevezünk, miközben ugyanolyan Szarrágók ezek, csak valakinek jobb a marketingje.
Ha érted miről pofázok.

sunázósün 2010.12.14. 14:50:59

@proeskontra: Te idióta barom, a Pártkeltét először a jobbos politikusok majd kicsivel később a nyalonc sajtósaik is bojkottálták, éppen azért, hogy az ilyen pont agyú emberekben mint te vagy elültessék annak a látszatát, hogy milyen kibaszott elfogultak a komancsok irányába, sehol egy jobbos csak a komcsik.
Mégis, hogy a bánatos faszba állítottak volna oda jobbos újságírót, ha egy sem ment el hozzájuk?
Amíg nem utasították el a meghívást mindig volt jobbos (Seszták szinte hazajárt hozzájuk)
"Ökölszabály volt a 3 szélbalos" LOL

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 14:53:40

@sunázósün: A bojkott előtti állapotban is rendre balos újságírókat hívtak meg, néha meghívták valóban Varga Domonkos Györgyöt és Seszták Ágnest. És? A HírTV lapzártájából szinte ki sem esik Szakonyi Péter, ettől még szerinted a Lapzárta nem tendenciózus és elfogult?

Cliff 2010.12.14. 14:54:06

es ki nem szarja le?? legalabb nem kommerek kenik egymasra a taknyot

milyen nick? 2010.12.14. 15:04:49

@Cliff: Hát mondjuk én nem szarom le, mert szeretném világosan és egyértelműen tudni, hogy mi is fog történni velem a következő években. Tele vagyok és minden ember tele kellene, hogy legyen olyan kérdésekkel, ami az életét és a jövőjét érinti.
Én azt is leszarom ha fideszes kérdez fideszest, csak tegye fel azt a pár kérdést ami igazán fontos, és válaszoljon rá az a nyomorult ha már elment.
Engem a munkahelyemen azért fizetnek, hogy a tudásom legjobbját adjam. Gondolom mindenkinek ez a feladata. Hát pontosan csak ennyit várnék el tőlük is. De ez ami itt folyik szánalmas, ha ez a legtöbb amit politikusaink tudnak adni akkor egytől-egyig ki kellene rúgni őket.
Ehelyett azzal vannak elfoglalva, hogy kit hova helyezzenek, és mit hogy lehet kikerülni, és mit hogy lehet elsunnyogni...

sáklit (törölt) 2010.12.14. 15:11:02

nem értem a nagy felháborodást. mindenki ugyis olyan okos. megnézi, hogy ki beszél, és innentől bármi ami elhangzik az szentírás, vagy éppen mocskos szemenszedett hazugság lesz, attól függően, hogy jobb/bal oldali emberke mondja. hiába szűnt meg a mónikasó, attól még a sok agydonor nem fog politikai műsort nézni. innentől kezdve szerintem felesleges izgulni, senkit nem lehet átverni, mert az okos ember azonnal tudni fogja, hogy alákérdeznek a mocsoknak, vagy megizzasztják szegénykét.

sunázósün 2010.12.14. 15:13:08

@proeskontra: Akkor te nagyon nem néztél Pártkeltét és úgy írsz róla. Amíg elmentek a jobbosok volt a műsorvezető (a többség balos, de pl. Pallagi jobbos) és meghívtak egyet jobbról egyet balról MINDEN adásba.
Aztán ez felborult, de nem azért mert "ökölszabály volt", hogy 3 szélbalos kell.

Diocles 2010.12.14. 15:13:53

@szabóZ:

oké, arra emlékszem, h Te felemelted a szavad a Napkelte ügyében, de arra már nem nagyon, h barb kisasszony megszólalt volna bármilyen ballib manipuláció ügyében...
persze szíve joga, csak visszás, kettős mérce, stb.

Ma is az a szerencsétlen "Este" c. műsor van kipécézve a Fidesz-rémuralom elrettentő példájaként, holott

- a TV2 reggeli műsorát Gyurcsány volt szóvivője vezeti... azazhogy még szóvivő sem lett, mert már a kinevezése előtt bebukott

- Mi van a Magyar Rádióval? A vezetőket leszámítva csupa feketeöves ballib szerkesztő, Mong Attilától Rádai Balázsig...
Ha netán barb kisasszony készítene a Kossuthról is egy olyan felmérést, mint az Estéről, akkor azt tapasztalná, h a híradásokban, háttérműsorokban az összes noname kormányellenes szervezet, szakértő futtatva van, a kormány, vagy hozzá közeli szervezet részéről pedig max. egy-két mondatos jelképes megszólalás... és mindez a Fidesz-"rémuralom", "fideszes" média idején...

milyen nick? 2010.12.14. 15:16:09

@sáklit: Na pontosan erre írtam, hogy a népbutítás elérte a hatását ügyesen.
Mindenféle problémát és kérdést meg lehetne oldani. A megoldás: oktatás!
De persze kiművelt koponyáknak nem lehetne beadni ezt a sok hülyeséget amit az arcunkba tolnak manapság...

Homeoffice 2010.12.14. 15:16:11

@Diocles:

:D
Tv2 nemközszolgálati Tv adó.
Ülj le egyes.
Vagy esetleg a Vezéred oda is be akar szólni?

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:17:07

@proeskontra: Azért bőven lehet szemezgetni:
„Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója, aki az interjú később részében megjegyzi, hogy szerinte "egy közszolgálati médium legyen lojális a kormányhoz és tisztességes az ellenzékhez"."
"A közmédiák majdnem háromezer dolgozóját ezentúl a Műsorszolgáltatási Alapból létrehozott új szervezet alkalmazná, a tévék és a rádiók a Műsorszolgáltató Támogató és Vagyonkezelő Alaptól rendelnék meg a műsorokat.
Az alap kezeli január elsejétől a médiák tárgyi eszközeit, az archívumot és ingatlanait, vagyis az átszervezés után az MTV vagy a Magyar Rádió tulajdonképpen csak egy pár fős megrendelő cég lenne, amely irodát bérel az alaptól. A tartalmakat teljes mértékben az alap készítené. A műsorszolgáltatási alap intézi a médiák beszerzéseit is, vagyis ezentúl abba is beleszólhatnak, hogy milyen külföldi műsorokat vegyenek meg." Persze nyilván nem az Alapnál foglalkoztatott 3000 dolgozó, hanem az Alap vezetői mondanák meg a mit, hogyant. Az meg, hogy a Dunások is gyászolnak, eléggé magáért beszél, sosem volt az a balos fajta TV, ráadásul kultúrmisszióban szinte verhetetlen volt.

Itt tipródunk a mi kis mocsarunkban, és lassan a híreket is a pártpolitikai célkitűzésekhez fogják igazítani, amíg a világ boldogabbik részein egy sajtóorgánum, vagy televízió egyrészt függetlenül tájékoztat, másrészt mértékadó véleményt képvisel akár a világ számára is.
(Még jó, hogy van internet, a TV-hírekből nem sokat tudnék meg a világról.)

burgener 2010.12.14. 15:17:32

Csak úgy csendesen: felesleges fideszest kérdezni TV-ben, mert vagy mellébeszél, vagy keménykedik.

milyen nick? 2010.12.14. 15:18:57

@Diocles: a TV2 nem véletlenül kereskedelmi adó?

sáklit (törölt) 2010.12.14. 15:21:26

@milyen nick?
még az oktatás sem elég. Azt meg is kell tanulni, vagy inkább csak befogadni, és fejleszteni, majd kamatoztatni. ez kicist off, de manapság már a középiskolában is okosabb mindenki a "hülyetanárnál". Aztán majd a vivacometallstars, SP vagy éppen VV/BB akárki jótanácsaira azonnal felfigyelnek. Sajnos a környezetemben is volt ilyen.

milyen nick? 2010.12.14. 15:23:09

@burgener: Na hát pontosan ezért kellene észbe kapni és takarodót fújni az összes olyan választott képviselőnek aki eddig jut, és nem beszavazni a parlamentbe. Tudom, hogy nem sok maradna, de engem ez hidegen hagy, mert őket sem érdeklem/érdekeljük, csak ameddig a szavazás tart. Lesz akkor majd más aki tanul az előzők hibáiból, de ehhez ki kell őket picsázni az életünkből!

Diocles 2010.12.14. 15:23:13

De, a TV2 természetesen kermédia.
Ám kiváncsi volnék, h mit szólnátok ahhoz, ha mondjuk Révész Máriusz lenne a reggeli műsorvezető Mo. legnézettebb politikai műsorában...

A Kossuth Rádió viszont közszolgálati, és ennek ellenére masszívan elfogult balra... és az Estével ellentétben hallgatott is, jórészt azon okok miatt, mert vidéken nincs más konkurencia...
szóval várnám, h barb kisasszony a Kossuth Rádió ballib manipulációiról is ugyanolyan penge és alapos összeállítást készít, mint a kutya által sem nézett Estéről...

snowman 2010.12.14. 15:26:01

Csinálhatna már valaki egy nézhető TV-t! Talán még fizetnék is érte.

milyen nick? 2010.12.14. 15:27:55

@sáklit: Hát szerintem ha az ember érti egy kicsit is a világot maga körül, márpedig ha tanul és önálló gondolkodásra nevelik akkor értenie kell egy kicsit, akkor a szennyet meg tudja különböztetni az értéktől, vagy mondjuk felfigyel arra, hogy egy ember egy évvel ezelőtt ezt mondta, most meg azt.
Én nem csak az iskolai oktatásról beszélek, de valahol azért el kell kezdeni. :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:33:32

@sunázósün: Nézd újra, mert ez bizony nem így volt. De egyébként láthatod, hogy a Fidesz-közeliséggel nehezen vádolható indexesek is rendkívül otrombán pártosnak gondolták a Pártkeltét. Más mérsékelt balosok is elhatárolódtak a Pártkelte balosságától, persze nyilván Te nem a mérsékeltekhez tartozol. Ps: Pallagi úgy jobbos, ahogy én balos.

sáklit (törölt) 2010.12.14. 15:33:38

@milyen nick?:
nem sok mindenkit nevelnek önálló gondolkodásra, és nem is akar mindenki önállóan gondolkodni. elég szétnézni hányan hesszelik a blikket/borsot BKVn (aztán hányan tagadják:)).
lsd még mónikasó 10évig ment, jáksóháttveni és lalikirály is mióta megy. valószínű az igény tartja életben ezeket.. ez a siralomvölgy, és ezek után én tényleg nem csodálkozok semmin.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:34:48

@Diocles: 100%-ban igazad van, egyedül Mong Attilát szeretném megvédeni!

sunázósün 2010.12.14. 15:35:34

@Diocles: Ne keverd már a szezont..
Hogy viszonyul egymáshoz a Révész M vezette legnézettebb politikai műsor és a mosóporoskettes habos mokkája amit főként a celebek kitárulkozásai miatt néz elenyésző réteg.
Amúgy a nők abban a műsorban eleve nagyon ritkán kerülnek politikus közelbe, mert a férfiak reszortja a "komoly" téma.
Szóval Gyurcsány majdnem szóvivője inkább beszélget Szíj Melindával mint Szíjjártó Péterrel.

barb 2010.12.14. 15:36:16

diocles: demcsak zsuzsa egyebkent nem gyf majdnem szovivojekent van a tv2-nel, hamarabb volt musorvezeto. egyebkent meg kertv tenyleg.
a kossuth radiorol fogalmam sincs, nem hallgatok radiot, de ha megis, akkor is inkabb zeneit. de felteszem, h ha igy is volt, akkor is keso lenne mar tesztelni. de megigerem neked, h a kov. szoci kormanyzas alatt ujra el fogom vegezni ezt a tesztet.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:37:11

@Gunther (Regisztrált kommentelő): Ja az nagyon rendben van szerinted, hogy a kereskedelmi média, különösen a kevésbé pártos közönséget elérő média döntő többsége(2/3-nál is nagyobb arányban) balos. Jól van ez így? Kíváncsi vagyok, hogy fordított esetben is ennyire tetszene Nektek?! Nekem nem tetszene, nekem az sem tetszik, hogy a Berlusconinak jobboldali médiatúlsúlya van. Én csak egy kiegyensúlyozott médiát szeretnék itthon is, nem kormánypártit.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:39:18

@AnnaKarenina: Nagyon ügyes bolsevik trükk. Szövegkörnyezetből kiemelni 2 sort. A közmédiumok átszervezéséről beszélt az illető, nem a pártosságról. De azért szép próbálkozás!

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:42:13

@proeskontra: Csak tudnám, mire gondolsz, amikor azt mondod, hogy a ker. tv-k balosak. Nézhetetlenek a TV2 reggeli műsora a jobbos politikusok érdektelen, százszor hallott dumáival. RTL-en van Heti Hetes és van Fábry. Mégis miről beszélsz?

milyen nick? 2010.12.14. 15:42:16

@sáklit: Igen, ez a siralomvölgy egyetértek.
És mivel "vezető" politikusainknak nem nagyon akaródzik ezen változtatni, csak akkor lesz ebben változás, ha mi magunk takarítjuk le őket a színről... Szerencsére még van pár értelmes, a szakmájához értő ember aki valódi megoldásokat is tudna javasolni a valódi problémáinkra. Csak hát az ilyen emberek általában nem túl magamutogatók, meg kell őket találni, nem a jelenlegi pártlistákon teremnek.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:42:29

@sunázósün: Ez nem igaz, a majdnem szóvívő hölgy rendszeresen politikusokat kérdez, de persze ez csak akkor lenne bűn, ha ő Borókai Gábor lenne. Ha balos, akkor mindent elnézünk, vagy inkább agyonhallgatunk. Nektek a Heti Heteses Havas Henrik is a független újságírás csúcsa volt a Mokkában, igaz?

sunázósün 2010.12.14. 15:44:14

@proeskontra: Pallagi jobbos, ez nem egyenlő a fidesz-seggnyalóval.
Azt meg nem állítottam, hogy nem volt balos a Pártkelte, csak azt próbáltam elmagyarázni neked, hogy semmiféle ökölszabály nem volt, meg ilyen gusztustalanság sem amiről a posztoló ír.
Ismeretlenül meg ne döntsd el kérlek, hogy én hovatartozok, meglepődnél ha tudnád.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:44:29

@barb: Kíváncsi vagyok, hogy egy jobbos kormányszóvívői felkérés után visszamehetett volna-e műsortvezetni. Te is pontosan tudod, hogy nem. De pl ajánlom figyelmedbe kedves Barb, hogy az Indexen ajánlott blogokból csináljál statisztikát elfogultság terén, sajnos elég egysíkú lenne.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:45:42

@AnnaKarenina: Igen, rájöttem, hogy az ATV is jobbos, csak ez a nyomorultan árválkodó HírTV húz egy kicsit balra.

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:45:46

@proeskontra: Röhejes vagy. Ezt mondta, így mondta. MTI vezető, ahonnan a hírek érkeznek. És még egyszer: "Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója."
Hogy lehet a hírekkel ellenszegülni a megbízónak? Megmondom: majd nem lesz hír, hogy itt-ott tiltakoznak, a kormányról csak dicséretet lehet majd hallani. Ez lesz az igazi bolsevista trükk.

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:46:46

@proeskontra: Nem mondtál példát, mitől balosak a ker. tv-k. Addig nincs miről beszélni.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:47:02

@sunázósün: Igen, Te is jobbos vagy, mint a Pallagi. :) Igazából én is a Népszavánál dolgozom, csak idegesít a sok szűklátókörű komcsi. :)

Diocles 2010.12.14. 15:48:56

@barb:

"de megigerem neked, h a kov. szoci kormanyzas alatt ujra el fogom vegezni ezt a tesztet."

jaj de aranyos vagy, olyat ígérsz meg, amelyet még a szoci főmuftik szerint sem tucc majd ebben az évtizedben teljesíteni? (ugye mind Gyurcsány, mind Megyó min. 8 évet jósolt a Fidesznek, kamerák előtt.)

na, a lényeg az, hogyha nem csupán a Fideszre specializálódtál rá, hanem feketeöves manipulációkat akarsz hallgatni és szóvá tenni, akkor hallgasd a Kossuth Rádió hírműsorát, vagy háttérműsorát, legalább egy-egy belehallgatás erejéig, hozzájuk képest még a Napkelte is gyenge kezdő volt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:48:59

@AnnaKarenina: Mondtam egy pár kommenttel feljebb. De egyébként ismétlem az átszervezéssel kapcsolatban mondta az ellenszegülést. Tehát a pártossággal kapcsolatban ez irreleváns, ezt ha olvastad a cikket pontosan tudod, csak hát a pártosság nagy úr.

sáklit (törölt) 2010.12.14. 15:50:49

@milyen nick?: és valószínűleg elég okosak ahhoz, hogy ne keveredjenek politikai témakörbe.. az érthető okok miatt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:52:17

@Diocles: Hagyjad már szegény Barbot, ő kérlek egy független és pártatlan objektív újságíró, nem tartozik egyik oldalhoz sem, csak a józan ész az, amire hallgat.

Homeoffice 2010.12.14. 15:52:49

@proeskontra:

Egyébként meg...
Ez a jobbos dumát meg balos dumát hagyjad a fenébe.
Magyarországon szerinted hol van konzervatív párt?
Naugye.
NEm hallottál arról a mondásról, hogy a médiának igenis ellenzékinek kell lennie?

milyen nick? 2010.12.14. 15:54:18

"Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója."
Hej pedig de sokszor megtörtént ez már az elmúlt pár évben. Gyakorlatilag csak ez történik... :)
Választások előtt jön a képeslap, hogy Boldog Karácsonyt, aztán a választások után jön a szembehugyozás...
Lefordítom: a megbízó én vagyok és választópolgár-társaim akiktől a képviselőink elfogadják a megbízást, majd szembeszegülnek velünk rendszeresen.
Szóval akkor most mi is van???

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:55:24

@Gunther (Regisztrált kommentelő): Az első részt nem is értem, mit zagyválsz össze, de tudsz esetleg mutatni nekem liberális vagy szociáldemokrata pártot?
De örülök, ha a média ellenzéki, csak valahogy az elmúlt évben nem volt az. Nem emlékszem, hogy ilyen harcos ellenzéki lett volna szeretett Indexünk.

haggyadmá 2010.12.14. 15:57:18

@milyen nick?: Ha nem ingyen kapod az áramot és a benzint, az szembeszegülés? Szerinted létezhet olyan kormány, aki minden válaszónak a kedvére tud tenni ellenérdekek nélkül? Csukd be a mesekönyvet!

milyen nick? 2010.12.14. 15:57:36

@Diocles: a nyolc év egyelőre még nincs törvénybe iktatva, bár ez sem megoldhatatlan. :)

Diocles 2010.12.14. 16:01:09

@proeskontra:

ja, az index "blogpolitikája" is baromi átláccó, pl. a jobbos mandiner és vastagbőr csak és kizárólag akkor kerülhet a címlapra, ha a kormányt fikázzák...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:04:25

@Diocles: igen, és van még kb 5 véresszájú blogger, akit ajánlanak: Varásznusz, ÖrölünkVincent?, Fedor, Piroslap, Fideszfigyelő, és mások labdába se rúghatnak, kíváncsi lennék, kik is a valódi szerzőik ezeknek...

GGG77 2010.12.14. 16:06:17

@Nancsi: Sztem te nagyon, nagyon beteg ember lehetsz...

barb 2010.12.14. 16:07:30

na pont ezert imadok az indexnel dolgozni, mert a jobbosok szerint balosok vagyunk, a balosok szerint meg jobbosok:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:08:43

@Diocles: @proeskontra: Kettős mércét is szoktam látni:) Varánusz, Vastagbőr, Véleményvezér akkor is szerepeltek, amikor még más véleményük volt a Fidesz intézkedéseiről.

Diocles 2010.12.14. 16:09:33

@barb:
pedig csak volt SZDSZ-esek vagytok :)

haggyadmá 2010.12.14. 16:10:37

@barb: Szerintem csak simán kretének vagytok. Hogy legyen egy harmadik féle vélemény is. :o)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:11:29

@barb: Akkor lehet, hogy most vagytok a legjobb helyen. :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:11:44

@barb: Ugye, ezt Te sem gondolod komolyan, ez azért már kész röhej. Ha most ezt komolyan gondolod, akkor tényleg orvosi segítségre szorulsz. De tudom, hogy nem gondolod komolyan. Egyébként Bayer zsolt is kis piszok zsidódisznónak tartják a kurucinfón, a Népszavában pedig mocskos fasisztának. Szerinted ő is objektív és független? Na, Te meg az egész Index is pont ennyire elfogulatlan.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:12:58

@AnnaKarenina: Varánusz mindig balos volt, és mindig balos véleménnyel ajánlották. a Véleményvezér LMP-s, a Vastagbőr bevalottam jobbikos. Mindegyiket kizárólag kormányszapuláskor ajánlják. Érdekes, nem?

Diocles 2010.12.14. 16:14:26

@AnnaKarenina:
a Kettős Mérce LMPs blog, LMPs pártaktivisták csinálják.
a Piroslap, Fideszfigyelő, és a többi index által agyonfuttatott cuccot meg szocik csinálják, a szerzők sem nagyon titkolják.

a mandiner az egyetlen "jobbos" blog elvileg, de őket csak akkor rakják ki, ha valami vitriolos cikket írnak a kormányról.
nem vicces, h a Fidesznek még mindig 60%-os a támogatottsága, de ha az indexet olvasod, akkor ebből semmi nem láccik? :)
minden rossz és mindenki utálja a kormányt.

kubatov_kommunista 2010.12.14. 16:14:31

Nincs is szebb mint mikor két izmos férfitest egymásnak feszül :)
Nincs is szebb mint mikor 2 fideszes egymással beszélget - elég csak az arcokra nézni :))
Egy nagy boldog szent család - te fogod az én kezem én a tiedet.
Hol hit, ott szeretet,
Holt szeretet, ott béke,
Hol béke, ott áldás,
Hol áldás, ott Isten,
Hol Isten, ott szükség nincsen.

Hogy őszinte legyek csak titeket sajnállak akiknek ezt muszáj nézni.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:14:58

@proeskontra: bocs az elgépelésekért, csak annyira kiakasztott Barb, hogy ő objektívnek hiszi magát és az indexet. Bayer Zsolt legalább bevallja, hogy elfogult.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:16:09

@Diocles: Szívemből beszélsz, ez engem is pont ennyire dühít. És sajnos ugyanez a helyzet az Origonál...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.12.14. 16:17:44

Nem igazán értem a vitát.
Aki nem látta, hogy az elmúlt 20 évben minden kormány letarolta a közszolgálatot, és saját emberekkel ültette tele, az egész egyszerűen vak.

Nem nagyobb baj, hogy most Fideszesekkel van tele, mint az, hogy eddig MSZP-sekkel volt tele, egy fikarcnyit sem.

Az egyetlen baj az az, hogy van min marakodni, azaz hogy létezik egyáltalán ez a közszolgálatinak hazudott, pénznyelőautómata évek óta.

milyen nick? 2010.12.14. 16:18:57

@haggyadmá: Minden választónak természetesen nem lehet a kedvére tenni, de van az a világ ahol észérvek mentén lehet vitatkozni és felelős döntéseket hozni, és nem pártérdekek mentén és nem sűrű komcsizás meg nyilasozás közben.
De elég lesújtó, hogy ez ma Magyarországon utópiának tűnik...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:19:10

@AnnaKarenina: Várom Tőled is és kedves objektív Barbtól is a statisztikát a blogajánlásról. Szégyenteljes lenne a kimutatás eredménye, de ami még szomorúbb, hogy a kormányváltás előtt is pont ennyire volt elfogult, és akkor is ugyanebbe az irányba. Vagy akkor is ellenzéki volt? Ja igen, ellenzéki...ellenzékköpködő:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:19:21

@proeskontra: Nem, mert nem így van. De vissza is nézheted a választások utáni időszakot. Szerintem Véleményvezér konzervatív, legkevésbé sem gondolnám, hogy LMP-s.
De egyébként, hogy MTI-ügyben valami kis színes hír is legyen: az új vezető már megszüntette egy Szlovákiában működő magyar hírportál számára az ingyenes hírszolgáltatást, mert úgy gondolja, hogy nem megfelelő hangnemben és stílusban ír a regnáló kormányról.
A kritika még a gyereknevelésben sem elhanyagolható, hát még országos ügyekben.

Diocles 2010.12.14. 16:19:55

@proeskontra:

barb egy független értelmiségi. :)

az origo sztem nem annyira elfogult, mint az index, persze balosok, Weyer Balázs alatt nem is lehetnének mások, de az a jobboldal- és kormányellenes hecckampány, ami itt megy, az nincs az origo-n.

milyen nick? 2010.12.14. 16:22:16

@Trompf: ollé! Ezek szerint létezik még más ember is aki tovább lát ezen egy kicsit... :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:22:44

@AnnaKarenina: Szerinted komolyan kiegyensúlyozott az Indexen a blogajánlás? Erre csak azt tudom mondani, mint Barb esetében. Ha ezt komolyan gondolod, akkor orvosi segítségre szorulsz, de szerintem Te is okosabb vagy ennél.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:24:26

@Diocles: Egyetértünk...nem annyira.:) Csak sehogy se tudom felfogni, hogy 2/3-os Fidesz és állítólagos médiadiktatúra mellett mégis hogy lehet az, hogy a média ennyire kiegyensúlyozatlan?!

NickelBrick 2010.12.14. 16:26:20

A szocik alatt ennyire durván azért nem volt a kormány szócsöve az MTV. Nézhetetlen a Híradójuk!! Bár, ahol a hírigazgató szeretője "szakérti" a külpolitikát élő adásban... háát. Ha már a farkával gondolkodik, legalább tette volna bemondónak, akkor nem jönne le ennyire, milyen üres a feje szegénykének..

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:28:03

@NickelBrick: Akkor szólj, ha majd Orbán Viktor kedvéért hamisítanak meg interjút a köz szolgái.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:28:55

@Diocles: Akkor most már jó lenne tisztázni, mit szeretnétek. A sajtó, a tv, az internet legyen lojális a mindenkori kormánnyal? Akkor nincs baj azzal sem, ha szoc. kormány esetén őket támogatják. Ha függetlennek szeretnéd látni, akkor nincs baj, ha kritizálnak.
Persze nem, mert ti azt állítjátok, hogy a balosok voltak/vannak túlsúlyban. De hát ha így gondoljátok, lehet látogatni pl. a HírTV, a Magyar Hírlap oldalait, ott biztos a szájízetek szerint van tálalva minden.
Ti is csak az aki nincs velünk, az ellenünk van mantrán éltek, meg sem értitek, hogy a többi embernek akár magától is nem tetszhet sok minden ezen új időkben.

milyen nick? 2010.12.14. 16:30:38

Komolyan emberek nem értelek benneteket. Mi a problémátok azzal, hogy magánpénzből létesített rádió, tévé, illetve hírportál milyen beállítottságú? Kinek mi köze van ehhez?
Szerintem ehhez senkinek semmi köze. Mindenki azt olvas amit akar, és oda ír cikkeket és hozzászólásokat, ahova akar.
Ahhoz viszont már minden egyes választópolgárnak van köze, hogy az adóforintjait milyen módon és hogyan, és mire költi el a közmédia. Erről lehet vitatkozni, de a többiről tök felesleges...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:31:09

@AnnaKarenina: Kiegyensúlyozott médiaviszonyokat szeretnénk kormánytól függetlenül.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:32:02

@milyen nick?: Akkor is így gondolnád, ha a kereskedelmi média véletlenül jobbos lenne? Netán náci? Akkor se zavarna?

Diocles 2010.12.14. 16:33:16

@AnnaKarenina:
Mit szeretnék?
Legalább az objektivitás látszatát. Pl. azt, hogyha a Kossuth Rádióban manipulálnak, akkor azt is tegyék szóva, ne csupán az Estét. Pl. azt, hogy egy 60%-os kormányt kritizáljanak, mert megérdemli, de ne legyen ez az undorító hecckampány, ami megy ellenük az indexen, h minden rossz, mindent rosszul csinálnak, és mindenki utálja őket.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:35:13

@proeskontra: Bármit mondanék, úgyis megkontráznád. A blogajánlóban ott vannak a friss hírre reagálók, mindenki ízlése szerint válogathat. De ha valakinek kedvenc blogja van, megnézi ajánló nélkül is. Az emberek nem hülyék. Ráadásul a blogajánló fele legalább nem is politikai, közéleti tárgyú.
Te igazolva akarod látni a véleményedet, nincs ezen mit vitatkozni. (A Kettős mérce is kint szokott lenni.)

milyen nick? 2010.12.14. 16:37:00

Nem, amennyiben a törvényeknek megfelelő módon működnek és betartanak minden szabályt amiket megfelelő módon alkottak a megfelelő demokratikus szervek amik a megfelelő ellenőrző-mechanizmussal vannak bebiztosítva, akkor természetesen nem.
Én akkor is azt nézem meg ami érdekel és csak annyira fogadom el a véleményét amennyire nekem és a világképemnek megfelel, mert önálló, gondolkodó, és mérlegelő ember vagyok.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:40:09

@AnnaKarenina: A kettős mérce is balos. De ha szerinted nem számít ez az egész, akkor az Index főoldalán miért rendre balos, kormányt gyalázó blogok vannak? Miért ennyire kicsinyes az Index, ha nem számít? De mindig tedd fel magadnak a kérdést, hogy akkor is ilyen flegma lennél, ha éppen az Index kizárólag nyilas blogokat ajánlana?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:41:38

@milyen nick?: Nem mindenki az, vannak milliók, akiket könnyű manipulálni, ezt használja ki a balos kereskedelmi média is.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:42:36

@Diocles: Nekem pl. fogalmam nincs, mi megy a rádióban, mert évek óta nem hallgatok semmilyet. Hecckampány? Nézd meg, miről szólnak ezek a blogbejegyzések. Alkotmány, Alkotmánybíróság, magán-nyugdíjpénztár, Költségvetési Tanács, médiatörvény, mindaz, amivel szerintem meg a kormány hecceli (bárcsak megelégedne a hecceléssel) a népet. Magyarországon ezek a hírek. A blogírók, a kommentelők meg írják a véleményüket a szólásszabadság jegyében. Volt itt már olyan időszak, amikor optimista termelési, aratási riportok jelentették a híreket. Ezt szeretnétek újra?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:42:47

@proeskontra: Vagy legalábbis kizárólag kormánygyalázáskor van kint a főoldalon.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:43:43

@proeskontra: Ha nyilas blogokat ajánlana, nem járnék ide. Mint ahogy a kurucra se. Ennyi.

2010.12.14. 16:46:06

az Estében többször fingattak meg szocit is, de manapság egyáltalán nem nézem egyik köztévét sem, mert egyszerűen az MTV az Hír TV lett, a Duna és társai a papok TV-je lett... ennyi, egyik sem érdekel...

Nem volt ilyen durva eddig akárki akármit mond. Szerény véleményem szerint ez most a gyogyóknak szól, mert aki akar, az tud tájékozódni normálisan is. Nekem a régebbi idők Filmhíradója jut eszembe a köztévé híradásaitól, és a Filmhíradó mikor is volt? Találóskérdés... :)

Az meg egyszerűen nem igaz, hogy az Index balos lenne vagy ilyesmi, mert olyan szinten szapulta a szoccer kormányt is, hogy öröm volt olvasni, csak mivel most is ezt teszi a fideszeseknek már egyből nem tetszik, hazaárulók, szoccerek, ballibek meg tököm tudja milyen idióta jelzők vannak még, de a lényeg, hogy abszolút csak rávilágítanak a turpisságokra...

Diocles 2010.12.14. 16:46:31

@AnnaKarenina:
Bocs, de mi itt feleslegesen jártattuk a szánkat?
Nem az a gond, h bírálják a kormányt, ha már az indexről van szó, hanem egy blog csak és kizárólag akkor kerülhet a címlapra, ha élesen kormányfikázó. Ez volna neked az objektivitás?
A szóban forgó eseteknek is legalább kettő, kétfajta megközelítése van, nem pedig az, ami lejön a címlapról, h a szemét kormány diktatúrát akar, államosít, ráadásul még az Estét is megszállta...

Diocles 2010.12.14. 16:49:05

@GStarRaw:
azért Gyurcsány 2006-os győzelmében nagy szerepe volt az indexnek, ezt maga Uj Péter is elismerte a Heti Válasznak adott interjújában, majd amikor ősszel szembesültek az elkúrás méreteivel, kicsit valóban visszavettek a balosságból... hogy aztán most bepótolják, kamatostúl..

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:50:24

@Diocles: Nagyon szerényen vettek vissza, és akkor is csak úgy vettek vissza, hogy közben azért az ellnzéket ott ütötték, ahol bírták, mármint az akkori ellenzéket.

milyen nick? 2010.12.14. 16:52:24

@proeskontra: Engedd meg, hogy korrigáljalak, ezt használja ki mindkét oldal! NE higgyük azt, hogy ez csak a mocskos balos médiára jellemző, mert akkor saját magunknak is hazudunk, az pedig luxus...

2010.12.14. 16:52:30

szerintem nem így van, olvastam végig az Indexet, és rohadtul nem az volt, amit írtok, szóval sztem itt be is rekeszthetjük a vitát... egyszerűen nincs értelme

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:53:45

@proeskontra: Nem tudom, melyik kérdésedre nem válaszoltam. Ha a nyilasosra gondolsz, leírtam. Nem járok a kurucra sem, de nem gondolom, hogy odajárkálnék, hogy és írogatnék, hogy változzon meg. (Gondolom, nem is volna tanácsos.) Érdektelen számomra.
Az Indexet én nem tartom elfogultnak, a ti hozzáállásotok már előre vetíti nekem azt, amit annyira utáltam mindig is, hogy valaki azt hiheti, hogy az ő meggyőződése a legfontosabb és másoknak is aszerint kell élnie, cselekednie. Ha nem tetszik, ne olvasd, de ne gyere az objektivitás álcájában.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:54:03

@milyen nick?: Nem állítom, hogy nem használná ki a jobboldal is, csak neki elég elenyésző szelet jutott a médiából, leszámítva egy-két pártmédiát.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:55:17

@GStarRaw: vedd le a szemellenzőt, úgy jobb lesz!

2010.12.14. 16:56:23

végig olvastam az Indexet, évek óta, és abszolút nem így van, ahogy mondjátok...

szerintem a vitát el se kezdjük, nincs értelme... ugyanúgy szapulta mindig mindkét oldalt, aki éppen valami turpisságot csinált, annyi van most, hogy már most látszik, hogy semmivel sem jobb az új kormány, mint az előző volt, csak azok loptak, ezek meg úgy lopnak, hogy magukhoz igazítanak mindent, így nincs szükség lopni, mert teljesen legálisan nyúlnak le mindent

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:56:30

@Diocles: Ezen ne izgulj, téged sem tud megváltoztatni, mi van a címlapon.

2010.12.14. 16:57:38

@proeskontra: ezt pont te mondod? :DDD na mindegy, itt be is fejeztem a társalgást veled, értelme nem sok lenne tölteni az időm

haggyadmá 2010.12.14. 16:58:28

@proeskontra: Nagyon jól bírod a kiképzést! :o) Nekem tegnap a harmadik hozzászólásom után azt mondták, hogy fizetett fidesz troll vagyok, az ötödik után meg azt, hogy direkt fokozom az indulatokat és gyűjtöm az indexxel karöltve az elégedetlenkedők ip címét. :-Đ Kell még 100-120 év, hogy a kádári rezsim berögzülései kitisztuljanak.

milyen nick? 2010.12.14. 16:58:53

@Diocles: Az indexnek nem kell "objektívnek" lennie! Még akkor sem ha ezt állítják magukról vagy más ezt állítja róluk.
Öltözhetek férfiruhába és hívathatom magamat Janinak még akkor is ha Nő vagyok, de akkor is Nő maradok. Max az szólhat bele, hogy milyen ruhát hordjak aki a pénzt adja...
Ellenben a közmédiával...

Kármentő 2010.12.14. 17:00:02

Régebben néztem az MTV Nap-kelte műsorát. Nos, ott a Népszava, 168óra jeles ojságírói kérdeztek alá a szoclibeseknek. A jelenlegi ATV politikai kerekasztal beszélgetései pedig a paródia határát súrolják. Egyébként nálunk van a tévének egy távirányítoja...

Diocles 2010.12.14. 17:00:09

@GStarRaw:
nem is kell vitáznunk, keress rá Uj Péter Heti Válasznak adott interjújára 2007-ből, amikor bevallja, h Gyurcsány őket, mármint az indexet is megtévesztette, és bocsánatot kér...
persze eső után köpönyeg, hiszen Fletó addigra már megnyerte a választást, az ő segítségükkel is.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:00:30

@haggyadmá: ez jó...:) köszi :) én is megkapom sokszor a trollozást, mi fideszesek trollok vagyunk, ők pedig független értelmiségiek, akik nem állnak se itt, se ott, csak a józan észre hallgatnak:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:03:42

@Diocles: Egyébként közben eszembe jutott Török Gábor blogja, ő pl. mindig kint van, ha ír valamit, akármilyen értelemben is ír.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:03:52

@milyen nick?: Jól ráfaragnátok, hogy ha az egész magyar kereskedelmi médiát felfalná egy neonáci millárdos...2 Bud Spencer film között az RTL Klubon felolvasnának a Mein Kampfból, a TV2-n pedig zsidógúnyverseket szavalnának. Persze csak a kereskedelmi média szabadságának jegyében...Ekkor se várnátok el, hogy kiegyensúlyozott legyen a kereskedelmi média?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:04:43

@AnnaKarenina: A Hír Tv Lapzártában is ott van a balos Szakonyi, akkor ugye a Hír TV is objektív?

haggyadmá 2010.12.14. 17:04:46

@proeskontra: Na ja és velünk nem érdemes vitázni, mert a nyelvünk a cigány saddam seggében van, ettől meg nem látunk tisztán. A független értelmiség így fogalmaz. Tőlem félni is szoktak, mert egy fizetett fidesz troll sokmindent megtehet a kormányellenes posztolókkal. :-Đ Dráma, komolyan. :-Đ

milyen nick? 2010.12.14. 17:04:54

@proeskontra: Ne haragudj, de ez se nem mentség, se nem érv. Ez csak max egy "tény" lehet.

Kármentő 2010.12.14. 17:09:54

Valóban szörnyű! Jönnek a fasiszták, jönnek a soviniszták, jönnek a nácik! Istem, vége, vége, vége a demokráciának.
Rettegjünk má valamitő.

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:12:40

@proeskontra: Erőltetett a példa, mert ezt törvényesen nem követhetnék el nagy nyilvánosság előtt. Te erőlteted ezt a vitát, én itt el szoktam olvasni olyanok blogbejegyzését is, akikkel nem értek egyet, mert keresem a választ, próbálom megérteni mit gondol egy másik ember.
(HírTV-t sem nézek, nem érdekel a pártduma.)

reccs 2010.12.14. 17:13:38

Erről a képről most eszembe jutott, hogy elfelejtettem tojást venni...

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:13:56

@haggyadmá: Ha nem ír neked ilyet senki, akkor megírod magadnak. :)

milyen nick? 2010.12.14. 17:14:28

@proeskontra: Pontosan ezért kell az összes senkiházit (jobb és baloldalról egyaránt) elzavarni az országgyűlésből mert 20 év alatt nem jutottunk el még oda sem, hogy normális törvények garantálják a normális életviszonyokat, amiket be is tartatnak. Hidd el ha jól élnénk nem lenne ebből sem gond.
De persze sokkal egyszerűbb a saját szánk íze szerint alakítani a törvényeket és max. 4 évre előre gondolkozni, vagy azt hinni, hogy majd ha jól bealkotmányozzuk magunkat akkor jobb lesz. De persze se a szoci se a fideszes zsiványok nem látnak tovább...
De az a rossz hír, hogy én tovább tervezek élni, mint 4 év, és Nektek is az a rossz hír, hogy statisztikailag tovább fogtok. Na és ez nekünk nagyon rossz ha így folytatódik...
De persze mit is várunk? Nagy büszkén verjük a mellünket, hogy ezeregyszáz éve itt élünk büszkén magyarok, aztán évről évre azt kell hallgatni a tévében, meg a rádióban, hogy már megint ez a fránya belvíz mit művel... mert a nagy büszkeségünkben több mint ezer év sem volt elég arra, hogy ezt a dolgot megoldjuk... pedig az eső már régen is esett és belvíz régen is volt. Csak mondjuk fontos dolgokkal kellene foglalkozni, meg neki kéne állni ásni... de persze az sokkal fontosabb, hogy ki a komcsi, meg ki a nyilas... na ja...

haggyadmá 2010.12.14. 17:15:15

@Kármentő: Rettegés létszükséglet az mszmp-n nevelkedett néptömegeknek. GYurcsány is imádott beparáztani minden baromsággal, aztán megvédte a népet tőle. Igaz nem volt mitől, de sokan beszívták.

haggyadmá 2010.12.14. 17:16:14

@AnnaKarenina: Már néha hiányzik, ha nem kapom meg a harmadik postom után. :-Đ

milyen nick? 2010.12.14. 17:23:00

@proeskontra: nagyon kell még tanulni ezt a demokráciát mindenkinek sajnos. Hangsúlyozom, mindaddig, amíg a törvények adta kereteken belül történik mindez azt csinál amit akar.
De gondolom se az index, se a többi média nem tartozik az extrém verziókhoz, amiket említettél.

Tita nick 2010.12.14. 17:33:51

Hú, kedves blogíró, mekkora...rom vagy te! Egy újságíró, aki történetesen fideszes képviselő is, kérdezni mer egy fideszest! Az feltűnt neked aranyom, hogy az elmúlt nyolc év alatt balos újságírók kérdezgettek balos politikusokat? A köztévében méghozzá. Abban a köztévében, amelyik százezres nyelvcsapás-fordulattal lefetyelte az MSZP valagát. Ennyi.

milyen nick? 2010.12.14. 17:42:11

@Tita nick: érdemes lenne visszaolvasni egy keveset...

Tita nick 2010.12.14. 17:49:24

Néha elgondolkodom rajta, Hogy U. P. miért is hagyta ott a Népszabadságot. Kétszer megvenni naponta ugyanazt a lapot....

pistola 2010.12.14. 18:06:13

jobbos? balos? jézusom mekkora faszság ez! főleg a mai Magyarországon, ahol a klasszikus jobb- és baloldali értékek a legnagyobb mértékben össze vannak kuszálva.

itt van egy mókus őrs, meg egy puma őrs, oszt egymásra dobálják a szart 15 éve. (kb. olyan szinten, mint a kisiskolások) a sok hülye csordaszellemű, önálló gondolkodásra lusta ember meg beáll valamelyik mögé. de miért kell??

van jó ember, meg rossz ember. ennyi. a jóságot, emberiességet senki nem privatizálhatja. aki pedig azt bizonygatja, hogy csak az egyik őrs a fain, a másikban csak szar emberek vannak, azt jól nyakon kell vágni, mert nemnormális konformista idegbeteg barom.

Kurtánfurcsán 2010.12.14. 20:50:05

Az nem tűnt fel a poszt írójának, hogy akik vendégkérdeznek, mindannyian az egyik oldal sajtójától jönnek? És az a pár év sem, amikor Népszabdságos újságíró vezette a reggeli műsort a köztévén?

Szokjátok a kétharmadot, hahahaha:-))

gnuh 2010.12.14. 21:31:58

Gondolom az évszázad viccének szántad a következőket:
"szélsőbalosnak minősíteni felkészült, normális népszabis, 168 órás, vagy éppen magyar hírlapos (nem a mai, a korábbi) újságírókat?"

Népszabi, 168 óra...Pfejjj.

gnuh 2010.12.14. 21:32:47

Ja, ez pástétomnak szólt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.15. 09:34:53

@AnnaKarenina: Nem erőltetett, hanem túlzó, méghozzá szándékosan, éppen azért, hogy nyilvánvalóvá tegyem, hogy mennyire álágos is az, amit Ti (az élen Barb elvtársnővel) képviseltek. Ugyanis tarthatatlan és mérhetetlen buta dolog a magántulajdonra hivatkozni a kereskedelmi média szabadsága esetében. És az előző szándékosan eltúlzott példámmal bizonyítottam, hogy ez az érvelés Nektek is csak akkor tetszik, ameddig a Ti preferenciátoknak megfelelő irányban elfogult a média. Ha egyszer forulna a széljárás, máris jajveszékelnétek és statisztikákat gyártanátok...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.15. 11:11:50

@Tita nick: :))) Bár mostanság annyira eldurvult az Index, hogy Uj Petinek inkább a Népszavához kéne mennie.

Aztapaszta 2011.01.07. 21:36:52

@proeskontra:
Megy a vadász az erdőben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelő kettőt, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idő múlva sértetlenül előjön a medve a vállát porolva:
- Vadász, vadász te szopni jársz ide...

Te meg az index.hu-ra jársz minden nap

szerjóska 2011.01.07. 22:43:08

@proeskontra: hagydmár, lakat t alányalt mindenkinek, pártfüggetlenül és iszonyatosan mélyen, csak úgy fröcsögött.

szerjóska 2011.01.07. 22:44:57

@Tita nick: de nem képviselőt képviselőt, hát te tényleg ilyen kurva sötét vagy luisi tania?

szerjóska 2011.01.07. 22:48:03

@GStarRaw: de olyat is láttam, hogy Kálmán Olga porig alázza Horváth Csabikát. meg olyat is, hogy Kálmán Olga inkább nem alázza porig a Kósa Lajost, mert az nonverbális jelekkel könyörög kegyelemért, mert érzi, hogy kevés, mint a mackósajtban a feketemedve.

2011.01.08. 07:49:49

nincs is miről beszélni, pont pár napja jelent meg egy cikk, többen elemezték a mostani helyzetet... tavaly 50-50%-ban voltak kormánypárti és ellenzéki meghívottak, most meg valami 83% a kormánypárti, szóval erről ennyit...
süti beállítások módosítása