Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vita köztévés módra: fideszes kérdezget fideszest

Menet indulj: jobb, jobb, jobb!

2010. december 14. 11:39 barb 238 komment

Már régebben kiszúrtam a Ma Reggelben sűrűn feltűnő Bándy Péter demokratás újságírót, mert mindig annyira szívből védi a kormányt, és újságíróhoz alig méltó módon kérdez alá a kormánypárti vendégeknek, de eddig sosem kerestem rá, hogy miért is van ez. Nem Góliát nevű kommentelőnk azonban nem volt ilyen rest és felfedte a lényeget. Nos, Bándy Péter nemcsak a Magyar Demokrata vezető szerkesztője, hanem bizony 2006 óta a II. kerületi Önkormányzat fideszes képviselője is.

Szereplése azonban nemcsak, illetve elsősorban nem őt minősíti, hanem a köztévét, ugyanis azt véletlenül sem szokták jelezni, hogy Bándy nemcsak újságíró, hanem ugye. Na, valami ilyesmit pedzegettem nemrég a Kétharmados Fidesz-uralom az MTV-ben, és A Fidesz barátja lett Az Este című cikkeimben. De jó lett volna akkor ez a példa, de azért így is szép találat, köszönjük!

Bándy pénteki alákérdezéses videója, amelyben fideszes önkormányzati képviselőként a fideszes Gulyás Gergely parlamenti képviselőt "faggatja", a tovább után nézhető meg, mert az MTV-s videók mindig azonnal indulnak. Ja, és a legszomorúbb persze az egészben az, hogy ehhez a színjátékhoz a régebben rettegett riporter, Krizsó Szilvia (kénytelen) asszisztál(ni).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:45:42

@AnnaKarenina: Igen, rájöttem, hogy az ATV is jobbos, csak ez a nyomorultan árválkodó HírTV húz egy kicsit balra.

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:45:46

@proeskontra: Röhejes vagy. Ezt mondta, így mondta. MTI vezető, ahonnan a hírek érkeznek. És még egyszer: "Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója."
Hogy lehet a hírekkel ellenszegülni a megbízónak? Megmondom: majd nem lesz hír, hogy itt-ott tiltakoznak, a kormányról csak dicséretet lehet majd hallani. Ez lesz az igazi bolsevista trükk.

AnnaKarenina 2010.12.14. 15:46:46

@proeskontra: Nem mondtál példát, mitől balosak a ker. tv-k. Addig nincs miről beszélni.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:47:02

@sunázósün: Igen, Te is jobbos vagy, mint a Pallagi. :) Igazából én is a Népszavánál dolgozom, csak idegesít a sok szűklátókörű komcsi. :)

Diocles 2010.12.14. 15:48:56

@barb:

"de megigerem neked, h a kov. szoci kormanyzas alatt ujra el fogom vegezni ezt a tesztet."

jaj de aranyos vagy, olyat ígérsz meg, amelyet még a szoci főmuftik szerint sem tucc majd ebben az évtizedben teljesíteni? (ugye mind Gyurcsány, mind Megyó min. 8 évet jósolt a Fidesznek, kamerák előtt.)

na, a lényeg az, hogyha nem csupán a Fideszre specializálódtál rá, hanem feketeöves manipulációkat akarsz hallgatni és szóvá tenni, akkor hallgasd a Kossuth Rádió hírműsorát, vagy háttérműsorát, legalább egy-egy belehallgatás erejéig, hozzájuk képest még a Napkelte is gyenge kezdő volt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:48:59

@AnnaKarenina: Mondtam egy pár kommenttel feljebb. De egyébként ismétlem az átszervezéssel kapcsolatban mondta az ellenszegülést. Tehát a pártossággal kapcsolatban ez irreleváns, ezt ha olvastad a cikket pontosan tudod, csak hát a pártosság nagy úr.

sáklit (törölt) 2010.12.14. 15:50:49

@milyen nick?: és valószínűleg elég okosak ahhoz, hogy ne keveredjenek politikai témakörbe.. az érthető okok miatt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:52:17

@Diocles: Hagyjad már szegény Barbot, ő kérlek egy független és pártatlan objektív újságíró, nem tartozik egyik oldalhoz sem, csak a józan ész az, amire hallgat.

Homeoffice 2010.12.14. 15:52:49

@proeskontra:

Egyébként meg...
Ez a jobbos dumát meg balos dumát hagyjad a fenébe.
Magyarországon szerinted hol van konzervatív párt?
Naugye.
NEm hallottál arról a mondásról, hogy a médiának igenis ellenzékinek kell lennie?

milyen nick? 2010.12.14. 15:54:18

"Az nem megy, hogy elfogadjuk a tisztséget, majd szembeszegülünk a megbízóval” – nyilatkozta az MTI vezérigazgatója."
Hej pedig de sokszor megtörtént ez már az elmúlt pár évben. Gyakorlatilag csak ez történik... :)
Választások előtt jön a képeslap, hogy Boldog Karácsonyt, aztán a választások után jön a szembehugyozás...
Lefordítom: a megbízó én vagyok és választópolgár-társaim akiktől a képviselőink elfogadják a megbízást, majd szembeszegülnek velünk rendszeresen.
Szóval akkor most mi is van???

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 15:55:24

@Gunther (Regisztrált kommentelő): Az első részt nem is értem, mit zagyválsz össze, de tudsz esetleg mutatni nekem liberális vagy szociáldemokrata pártot?
De örülök, ha a média ellenzéki, csak valahogy az elmúlt évben nem volt az. Nem emlékszem, hogy ilyen harcos ellenzéki lett volna szeretett Indexünk.

haggyadmá 2010.12.14. 15:57:18

@milyen nick?: Ha nem ingyen kapod az áramot és a benzint, az szembeszegülés? Szerinted létezhet olyan kormány, aki minden válaszónak a kedvére tud tenni ellenérdekek nélkül? Csukd be a mesekönyvet!

milyen nick? 2010.12.14. 15:57:36

@Diocles: a nyolc év egyelőre még nincs törvénybe iktatva, bár ez sem megoldhatatlan. :)

Diocles 2010.12.14. 16:01:09

@proeskontra:

ja, az index "blogpolitikája" is baromi átláccó, pl. a jobbos mandiner és vastagbőr csak és kizárólag akkor kerülhet a címlapra, ha a kormányt fikázzák...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:04:25

@Diocles: igen, és van még kb 5 véresszájú blogger, akit ajánlanak: Varásznusz, ÖrölünkVincent?, Fedor, Piroslap, Fideszfigyelő, és mások labdába se rúghatnak, kíváncsi lennék, kik is a valódi szerzőik ezeknek...

GGG77 2010.12.14. 16:06:17

@Nancsi: Sztem te nagyon, nagyon beteg ember lehetsz...

barb 2010.12.14. 16:07:30

na pont ezert imadok az indexnel dolgozni, mert a jobbosok szerint balosok vagyunk, a balosok szerint meg jobbosok:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:08:43

@Diocles: @proeskontra: Kettős mércét is szoktam látni:) Varánusz, Vastagbőr, Véleményvezér akkor is szerepeltek, amikor még más véleményük volt a Fidesz intézkedéseiről.

Diocles 2010.12.14. 16:09:33

@barb:
pedig csak volt SZDSZ-esek vagytok :)

haggyadmá 2010.12.14. 16:10:37

@barb: Szerintem csak simán kretének vagytok. Hogy legyen egy harmadik féle vélemény is. :o)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:11:29

@barb: Akkor lehet, hogy most vagytok a legjobb helyen. :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:11:44

@barb: Ugye, ezt Te sem gondolod komolyan, ez azért már kész röhej. Ha most ezt komolyan gondolod, akkor tényleg orvosi segítségre szorulsz. De tudom, hogy nem gondolod komolyan. Egyébként Bayer zsolt is kis piszok zsidódisznónak tartják a kurucinfón, a Népszavában pedig mocskos fasisztának. Szerinted ő is objektív és független? Na, Te meg az egész Index is pont ennyire elfogulatlan.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:12:58

@AnnaKarenina: Varánusz mindig balos volt, és mindig balos véleménnyel ajánlották. a Véleményvezér LMP-s, a Vastagbőr bevalottam jobbikos. Mindegyiket kizárólag kormányszapuláskor ajánlják. Érdekes, nem?

Diocles 2010.12.14. 16:14:26

@AnnaKarenina:
a Kettős Mérce LMPs blog, LMPs pártaktivisták csinálják.
a Piroslap, Fideszfigyelő, és a többi index által agyonfuttatott cuccot meg szocik csinálják, a szerzők sem nagyon titkolják.

a mandiner az egyetlen "jobbos" blog elvileg, de őket csak akkor rakják ki, ha valami vitriolos cikket írnak a kormányról.
nem vicces, h a Fidesznek még mindig 60%-os a támogatottsága, de ha az indexet olvasod, akkor ebből semmi nem láccik? :)
minden rossz és mindenki utálja a kormányt.

kubatov_kommunista 2010.12.14. 16:14:31

Nincs is szebb mint mikor két izmos férfitest egymásnak feszül :)
Nincs is szebb mint mikor 2 fideszes egymással beszélget - elég csak az arcokra nézni :))
Egy nagy boldog szent család - te fogod az én kezem én a tiedet.
Hol hit, ott szeretet,
Holt szeretet, ott béke,
Hol béke, ott áldás,
Hol áldás, ott Isten,
Hol Isten, ott szükség nincsen.

Hogy őszinte legyek csak titeket sajnállak akiknek ezt muszáj nézni.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:14:58

@proeskontra: bocs az elgépelésekért, csak annyira kiakasztott Barb, hogy ő objektívnek hiszi magát és az indexet. Bayer Zsolt legalább bevallja, hogy elfogult.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:16:09

@Diocles: Szívemből beszélsz, ez engem is pont ennyire dühít. És sajnos ugyanez a helyzet az Origonál...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.12.14. 16:17:44

Nem igazán értem a vitát.
Aki nem látta, hogy az elmúlt 20 évben minden kormány letarolta a közszolgálatot, és saját emberekkel ültette tele, az egész egyszerűen vak.

Nem nagyobb baj, hogy most Fideszesekkel van tele, mint az, hogy eddig MSZP-sekkel volt tele, egy fikarcnyit sem.

Az egyetlen baj az az, hogy van min marakodni, azaz hogy létezik egyáltalán ez a közszolgálatinak hazudott, pénznyelőautómata évek óta.

milyen nick? 2010.12.14. 16:18:57

@haggyadmá: Minden választónak természetesen nem lehet a kedvére tenni, de van az a világ ahol észérvek mentén lehet vitatkozni és felelős döntéseket hozni, és nem pártérdekek mentén és nem sűrű komcsizás meg nyilasozás közben.
De elég lesújtó, hogy ez ma Magyarországon utópiának tűnik...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:19:10

@AnnaKarenina: Várom Tőled is és kedves objektív Barbtól is a statisztikát a blogajánlásról. Szégyenteljes lenne a kimutatás eredménye, de ami még szomorúbb, hogy a kormányváltás előtt is pont ennyire volt elfogult, és akkor is ugyanebbe az irányba. Vagy akkor is ellenzéki volt? Ja igen, ellenzéki...ellenzékköpködő:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:19:21

@proeskontra: Nem, mert nem így van. De vissza is nézheted a választások utáni időszakot. Szerintem Véleményvezér konzervatív, legkevésbé sem gondolnám, hogy LMP-s.
De egyébként, hogy MTI-ügyben valami kis színes hír is legyen: az új vezető már megszüntette egy Szlovákiában működő magyar hírportál számára az ingyenes hírszolgáltatást, mert úgy gondolja, hogy nem megfelelő hangnemben és stílusban ír a regnáló kormányról.
A kritika még a gyereknevelésben sem elhanyagolható, hát még országos ügyekben.

Diocles 2010.12.14. 16:19:55

@proeskontra:

barb egy független értelmiségi. :)

az origo sztem nem annyira elfogult, mint az index, persze balosok, Weyer Balázs alatt nem is lehetnének mások, de az a jobboldal- és kormányellenes hecckampány, ami itt megy, az nincs az origo-n.

milyen nick? 2010.12.14. 16:22:16

@Trompf: ollé! Ezek szerint létezik még más ember is aki tovább lát ezen egy kicsit... :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:22:44

@AnnaKarenina: Szerinted komolyan kiegyensúlyozott az Indexen a blogajánlás? Erre csak azt tudom mondani, mint Barb esetében. Ha ezt komolyan gondolod, akkor orvosi segítségre szorulsz, de szerintem Te is okosabb vagy ennél.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:24:26

@Diocles: Egyetértünk...nem annyira.:) Csak sehogy se tudom felfogni, hogy 2/3-os Fidesz és állítólagos médiadiktatúra mellett mégis hogy lehet az, hogy a média ennyire kiegyensúlyozatlan?!

NickelBrick 2010.12.14. 16:26:20

A szocik alatt ennyire durván azért nem volt a kormány szócsöve az MTV. Nézhetetlen a Híradójuk!! Bár, ahol a hírigazgató szeretője "szakérti" a külpolitikát élő adásban... háát. Ha már a farkával gondolkodik, legalább tette volna bemondónak, akkor nem jönne le ennyire, milyen üres a feje szegénykének..

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:28:03

@NickelBrick: Akkor szólj, ha majd Orbán Viktor kedvéért hamisítanak meg interjút a köz szolgái.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:28:55

@Diocles: Akkor most már jó lenne tisztázni, mit szeretnétek. A sajtó, a tv, az internet legyen lojális a mindenkori kormánnyal? Akkor nincs baj azzal sem, ha szoc. kormány esetén őket támogatják. Ha függetlennek szeretnéd látni, akkor nincs baj, ha kritizálnak.
Persze nem, mert ti azt állítjátok, hogy a balosok voltak/vannak túlsúlyban. De hát ha így gondoljátok, lehet látogatni pl. a HírTV, a Magyar Hírlap oldalait, ott biztos a szájízetek szerint van tálalva minden.
Ti is csak az aki nincs velünk, az ellenünk van mantrán éltek, meg sem értitek, hogy a többi embernek akár magától is nem tetszhet sok minden ezen új időkben.

milyen nick? 2010.12.14. 16:30:38

Komolyan emberek nem értelek benneteket. Mi a problémátok azzal, hogy magánpénzből létesített rádió, tévé, illetve hírportál milyen beállítottságú? Kinek mi köze van ehhez?
Szerintem ehhez senkinek semmi köze. Mindenki azt olvas amit akar, és oda ír cikkeket és hozzászólásokat, ahova akar.
Ahhoz viszont már minden egyes választópolgárnak van köze, hogy az adóforintjait milyen módon és hogyan, és mire költi el a közmédia. Erről lehet vitatkozni, de a többiről tök felesleges...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:31:09

@AnnaKarenina: Kiegyensúlyozott médiaviszonyokat szeretnénk kormánytól függetlenül.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:32:02

@milyen nick?: Akkor is így gondolnád, ha a kereskedelmi média véletlenül jobbos lenne? Netán náci? Akkor se zavarna?

Diocles 2010.12.14. 16:33:16

@AnnaKarenina:
Mit szeretnék?
Legalább az objektivitás látszatát. Pl. azt, hogyha a Kossuth Rádióban manipulálnak, akkor azt is tegyék szóva, ne csupán az Estét. Pl. azt, hogy egy 60%-os kormányt kritizáljanak, mert megérdemli, de ne legyen ez az undorító hecckampány, ami megy ellenük az indexen, h minden rossz, mindent rosszul csinálnak, és mindenki utálja őket.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:35:13

@proeskontra: Bármit mondanék, úgyis megkontráznád. A blogajánlóban ott vannak a friss hírre reagálók, mindenki ízlése szerint válogathat. De ha valakinek kedvenc blogja van, megnézi ajánló nélkül is. Az emberek nem hülyék. Ráadásul a blogajánló fele legalább nem is politikai, közéleti tárgyú.
Te igazolva akarod látni a véleményedet, nincs ezen mit vitatkozni. (A Kettős mérce is kint szokott lenni.)

milyen nick? 2010.12.14. 16:37:00

Nem, amennyiben a törvényeknek megfelelő módon működnek és betartanak minden szabályt amiket megfelelő módon alkottak a megfelelő demokratikus szervek amik a megfelelő ellenőrző-mechanizmussal vannak bebiztosítva, akkor természetesen nem.
Én akkor is azt nézem meg ami érdekel és csak annyira fogadom el a véleményét amennyire nekem és a világképemnek megfelel, mert önálló, gondolkodó, és mérlegelő ember vagyok.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:40:09

@AnnaKarenina: A kettős mérce is balos. De ha szerinted nem számít ez az egész, akkor az Index főoldalán miért rendre balos, kormányt gyalázó blogok vannak? Miért ennyire kicsinyes az Index, ha nem számít? De mindig tedd fel magadnak a kérdést, hogy akkor is ilyen flegma lennél, ha éppen az Index kizárólag nyilas blogokat ajánlana?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:41:38

@milyen nick?: Nem mindenki az, vannak milliók, akiket könnyű manipulálni, ezt használja ki a balos kereskedelmi média is.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:42:36

@Diocles: Nekem pl. fogalmam nincs, mi megy a rádióban, mert évek óta nem hallgatok semmilyet. Hecckampány? Nézd meg, miről szólnak ezek a blogbejegyzések. Alkotmány, Alkotmánybíróság, magán-nyugdíjpénztár, Költségvetési Tanács, médiatörvény, mindaz, amivel szerintem meg a kormány hecceli (bárcsak megelégedne a hecceléssel) a népet. Magyarországon ezek a hírek. A blogírók, a kommentelők meg írják a véleményüket a szólásszabadság jegyében. Volt itt már olyan időszak, amikor optimista termelési, aratási riportok jelentették a híreket. Ezt szeretnétek újra?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:42:47

@proeskontra: Vagy legalábbis kizárólag kormánygyalázáskor van kint a főoldalon.

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:43:43

@proeskontra: Ha nyilas blogokat ajánlana, nem járnék ide. Mint ahogy a kurucra se. Ennyi.

2010.12.14. 16:46:06

az Estében többször fingattak meg szocit is, de manapság egyáltalán nem nézem egyik köztévét sem, mert egyszerűen az MTV az Hír TV lett, a Duna és társai a papok TV-je lett... ennyi, egyik sem érdekel...

Nem volt ilyen durva eddig akárki akármit mond. Szerény véleményem szerint ez most a gyogyóknak szól, mert aki akar, az tud tájékozódni normálisan is. Nekem a régebbi idők Filmhíradója jut eszembe a köztévé híradásaitól, és a Filmhíradó mikor is volt? Találóskérdés... :)

Az meg egyszerűen nem igaz, hogy az Index balos lenne vagy ilyesmi, mert olyan szinten szapulta a szoccer kormányt is, hogy öröm volt olvasni, csak mivel most is ezt teszi a fideszeseknek már egyből nem tetszik, hazaárulók, szoccerek, ballibek meg tököm tudja milyen idióta jelzők vannak még, de a lényeg, hogy abszolút csak rávilágítanak a turpisságokra...

Diocles 2010.12.14. 16:46:31

@AnnaKarenina:
Bocs, de mi itt feleslegesen jártattuk a szánkat?
Nem az a gond, h bírálják a kormányt, ha már az indexről van szó, hanem egy blog csak és kizárólag akkor kerülhet a címlapra, ha élesen kormányfikázó. Ez volna neked az objektivitás?
A szóban forgó eseteknek is legalább kettő, kétfajta megközelítése van, nem pedig az, ami lejön a címlapról, h a szemét kormány diktatúrát akar, államosít, ráadásul még az Estét is megszállta...

Diocles 2010.12.14. 16:49:05

@GStarRaw:
azért Gyurcsány 2006-os győzelmében nagy szerepe volt az indexnek, ezt maga Uj Péter is elismerte a Heti Válasznak adott interjújában, majd amikor ősszel szembesültek az elkúrás méreteivel, kicsit valóban visszavettek a balosságból... hogy aztán most bepótolják, kamatostúl..

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:50:24

@Diocles: Nagyon szerényen vettek vissza, és akkor is csak úgy vettek vissza, hogy közben azért az ellnzéket ott ütötték, ahol bírták, mármint az akkori ellenzéket.

milyen nick? 2010.12.14. 16:52:24

@proeskontra: Engedd meg, hogy korrigáljalak, ezt használja ki mindkét oldal! NE higgyük azt, hogy ez csak a mocskos balos médiára jellemző, mert akkor saját magunknak is hazudunk, az pedig luxus...

2010.12.14. 16:52:30

szerintem nem így van, olvastam végig az Indexet, és rohadtul nem az volt, amit írtok, szóval sztem itt be is rekeszthetjük a vitát... egyszerűen nincs értelme

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:53:45

@proeskontra: Nem tudom, melyik kérdésedre nem válaszoltam. Ha a nyilasosra gondolsz, leírtam. Nem járok a kurucra sem, de nem gondolom, hogy odajárkálnék, hogy és írogatnék, hogy változzon meg. (Gondolom, nem is volna tanácsos.) Érdektelen számomra.
Az Indexet én nem tartom elfogultnak, a ti hozzáállásotok már előre vetíti nekem azt, amit annyira utáltam mindig is, hogy valaki azt hiheti, hogy az ő meggyőződése a legfontosabb és másoknak is aszerint kell élnie, cselekednie. Ha nem tetszik, ne olvasd, de ne gyere az objektivitás álcájában.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:54:03

@milyen nick?: Nem állítom, hogy nem használná ki a jobboldal is, csak neki elég elenyésző szelet jutott a médiából, leszámítva egy-két pártmédiát.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 16:55:17

@GStarRaw: vedd le a szemellenzőt, úgy jobb lesz!

2010.12.14. 16:56:23

végig olvastam az Indexet, évek óta, és abszolút nem így van, ahogy mondjátok...

szerintem a vitát el se kezdjük, nincs értelme... ugyanúgy szapulta mindig mindkét oldalt, aki éppen valami turpisságot csinált, annyi van most, hogy már most látszik, hogy semmivel sem jobb az új kormány, mint az előző volt, csak azok loptak, ezek meg úgy lopnak, hogy magukhoz igazítanak mindent, így nincs szükség lopni, mert teljesen legálisan nyúlnak le mindent

AnnaKarenina 2010.12.14. 16:56:30

@Diocles: Ezen ne izgulj, téged sem tud megváltoztatni, mi van a címlapon.

2010.12.14. 16:57:38

@proeskontra: ezt pont te mondod? :DDD na mindegy, itt be is fejeztem a társalgást veled, értelme nem sok lenne tölteni az időm

haggyadmá 2010.12.14. 16:58:28

@proeskontra: Nagyon jól bírod a kiképzést! :o) Nekem tegnap a harmadik hozzászólásom után azt mondták, hogy fizetett fidesz troll vagyok, az ötödik után meg azt, hogy direkt fokozom az indulatokat és gyűjtöm az indexxel karöltve az elégedetlenkedők ip címét. :-Đ Kell még 100-120 év, hogy a kádári rezsim berögzülései kitisztuljanak.

milyen nick? 2010.12.14. 16:58:53

@Diocles: Az indexnek nem kell "objektívnek" lennie! Még akkor sem ha ezt állítják magukról vagy más ezt állítja róluk.
Öltözhetek férfiruhába és hívathatom magamat Janinak még akkor is ha Nő vagyok, de akkor is Nő maradok. Max az szólhat bele, hogy milyen ruhát hordjak aki a pénzt adja...
Ellenben a közmédiával...

Kármentő 2010.12.14. 17:00:02

Régebben néztem az MTV Nap-kelte műsorát. Nos, ott a Népszava, 168óra jeles ojságírói kérdeztek alá a szoclibeseknek. A jelenlegi ATV politikai kerekasztal beszélgetései pedig a paródia határát súrolják. Egyébként nálunk van a tévének egy távirányítoja...

Diocles 2010.12.14. 17:00:09

@GStarRaw:
nem is kell vitáznunk, keress rá Uj Péter Heti Válasznak adott interjújára 2007-ből, amikor bevallja, h Gyurcsány őket, mármint az indexet is megtévesztette, és bocsánatot kér...
persze eső után köpönyeg, hiszen Fletó addigra már megnyerte a választást, az ő segítségükkel is.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:00:30

@haggyadmá: ez jó...:) köszi :) én is megkapom sokszor a trollozást, mi fideszesek trollok vagyunk, ők pedig független értelmiségiek, akik nem állnak se itt, se ott, csak a józan észre hallgatnak:)

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:03:42

@Diocles: Egyébként közben eszembe jutott Török Gábor blogja, ő pl. mindig kint van, ha ír valamit, akármilyen értelemben is ír.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:03:52

@milyen nick?: Jól ráfaragnátok, hogy ha az egész magyar kereskedelmi médiát felfalná egy neonáci millárdos...2 Bud Spencer film között az RTL Klubon felolvasnának a Mein Kampfból, a TV2-n pedig zsidógúnyverseket szavalnának. Persze csak a kereskedelmi média szabadságának jegyében...Ekkor se várnátok el, hogy kiegyensúlyozott legyen a kereskedelmi média?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.14. 17:04:43

@AnnaKarenina: A Hír Tv Lapzártában is ott van a balos Szakonyi, akkor ugye a Hír TV is objektív?

haggyadmá 2010.12.14. 17:04:46

@proeskontra: Na ja és velünk nem érdemes vitázni, mert a nyelvünk a cigány saddam seggében van, ettől meg nem látunk tisztán. A független értelmiség így fogalmaz. Tőlem félni is szoktak, mert egy fizetett fidesz troll sokmindent megtehet a kormányellenes posztolókkal. :-Đ Dráma, komolyan. :-Đ

milyen nick? 2010.12.14. 17:04:54

@proeskontra: Ne haragudj, de ez se nem mentség, se nem érv. Ez csak max egy "tény" lehet.

Kármentő 2010.12.14. 17:09:54

Valóban szörnyű! Jönnek a fasiszták, jönnek a soviniszták, jönnek a nácik! Istem, vége, vége, vége a demokráciának.
Rettegjünk má valamitő.

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:12:40

@proeskontra: Erőltetett a példa, mert ezt törvényesen nem követhetnék el nagy nyilvánosság előtt. Te erőlteted ezt a vitát, én itt el szoktam olvasni olyanok blogbejegyzését is, akikkel nem értek egyet, mert keresem a választ, próbálom megérteni mit gondol egy másik ember.
(HírTV-t sem nézek, nem érdekel a pártduma.)

reccs 2010.12.14. 17:13:38

Erről a képről most eszembe jutott, hogy elfelejtettem tojást venni...

AnnaKarenina 2010.12.14. 17:13:56

@haggyadmá: Ha nem ír neked ilyet senki, akkor megírod magadnak. :)

milyen nick? 2010.12.14. 17:14:28

@proeskontra: Pontosan ezért kell az összes senkiházit (jobb és baloldalról egyaránt) elzavarni az országgyűlésből mert 20 év alatt nem jutottunk el még oda sem, hogy normális törvények garantálják a normális életviszonyokat, amiket be is tartatnak. Hidd el ha jól élnénk nem lenne ebből sem gond.
De persze sokkal egyszerűbb a saját szánk íze szerint alakítani a törvényeket és max. 4 évre előre gondolkozni, vagy azt hinni, hogy majd ha jól bealkotmányozzuk magunkat akkor jobb lesz. De persze se a szoci se a fideszes zsiványok nem látnak tovább...
De az a rossz hír, hogy én tovább tervezek élni, mint 4 év, és Nektek is az a rossz hír, hogy statisztikailag tovább fogtok. Na és ez nekünk nagyon rossz ha így folytatódik...
De persze mit is várunk? Nagy büszkén verjük a mellünket, hogy ezeregyszáz éve itt élünk büszkén magyarok, aztán évről évre azt kell hallgatni a tévében, meg a rádióban, hogy már megint ez a fránya belvíz mit művel... mert a nagy büszkeségünkben több mint ezer év sem volt elég arra, hogy ezt a dolgot megoldjuk... pedig az eső már régen is esett és belvíz régen is volt. Csak mondjuk fontos dolgokkal kellene foglalkozni, meg neki kéne állni ásni... de persze az sokkal fontosabb, hogy ki a komcsi, meg ki a nyilas... na ja...

haggyadmá 2010.12.14. 17:15:15

@Kármentő: Rettegés létszükséglet az mszmp-n nevelkedett néptömegeknek. GYurcsány is imádott beparáztani minden baromsággal, aztán megvédte a népet tőle. Igaz nem volt mitől, de sokan beszívták.

haggyadmá 2010.12.14. 17:16:14

@AnnaKarenina: Már néha hiányzik, ha nem kapom meg a harmadik postom után. :-Đ

milyen nick? 2010.12.14. 17:23:00

@proeskontra: nagyon kell még tanulni ezt a demokráciát mindenkinek sajnos. Hangsúlyozom, mindaddig, amíg a törvények adta kereteken belül történik mindez azt csinál amit akar.
De gondolom se az index, se a többi média nem tartozik az extrém verziókhoz, amiket említettél.

Tita nick 2010.12.14. 17:33:51

Hú, kedves blogíró, mekkora...rom vagy te! Egy újságíró, aki történetesen fideszes képviselő is, kérdezni mer egy fideszest! Az feltűnt neked aranyom, hogy az elmúlt nyolc év alatt balos újságírók kérdezgettek balos politikusokat? A köztévében méghozzá. Abban a köztévében, amelyik százezres nyelvcsapás-fordulattal lefetyelte az MSZP valagát. Ennyi.

milyen nick? 2010.12.14. 17:42:11

@Tita nick: érdemes lenne visszaolvasni egy keveset...

Tita nick 2010.12.14. 17:49:24

Néha elgondolkodom rajta, Hogy U. P. miért is hagyta ott a Népszabadságot. Kétszer megvenni naponta ugyanazt a lapot....

pistola 2010.12.14. 18:06:13

jobbos? balos? jézusom mekkora faszság ez! főleg a mai Magyarországon, ahol a klasszikus jobb- és baloldali értékek a legnagyobb mértékben össze vannak kuszálva.

itt van egy mókus őrs, meg egy puma őrs, oszt egymásra dobálják a szart 15 éve. (kb. olyan szinten, mint a kisiskolások) a sok hülye csordaszellemű, önálló gondolkodásra lusta ember meg beáll valamelyik mögé. de miért kell??

van jó ember, meg rossz ember. ennyi. a jóságot, emberiességet senki nem privatizálhatja. aki pedig azt bizonygatja, hogy csak az egyik őrs a fain, a másikban csak szar emberek vannak, azt jól nyakon kell vágni, mert nemnormális konformista idegbeteg barom.

Kurtánfurcsán 2010.12.14. 20:50:05

Az nem tűnt fel a poszt írójának, hogy akik vendégkérdeznek, mindannyian az egyik oldal sajtójától jönnek? És az a pár év sem, amikor Népszabdságos újságíró vezette a reggeli műsort a köztévén?

Szokjátok a kétharmadot, hahahaha:-))

gnuh 2010.12.14. 21:31:58

Gondolom az évszázad viccének szántad a következőket:
"szélsőbalosnak minősíteni felkészült, normális népszabis, 168 órás, vagy éppen magyar hírlapos (nem a mai, a korábbi) újságírókat?"

Népszabi, 168 óra...Pfejjj.

gnuh 2010.12.14. 21:32:47

Ja, ez pástétomnak szólt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.15. 09:34:53

@AnnaKarenina: Nem erőltetett, hanem túlzó, méghozzá szándékosan, éppen azért, hogy nyilvánvalóvá tegyem, hogy mennyire álágos is az, amit Ti (az élen Barb elvtársnővel) képviseltek. Ugyanis tarthatatlan és mérhetetlen buta dolog a magántulajdonra hivatkozni a kereskedelmi média szabadsága esetében. És az előző szándékosan eltúlzott példámmal bizonyítottam, hogy ez az érvelés Nektek is csak akkor tetszik, ameddig a Ti preferenciátoknak megfelelő irányban elfogult a média. Ha egyszer forulna a széljárás, máris jajveszékelnétek és statisztikákat gyártanátok...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.12.15. 11:11:50

@Tita nick: :))) Bár mostanság annyira eldurvult az Index, hogy Uj Petinek inkább a Népszavához kéne mennie.

Aztapaszta 2011.01.07. 21:36:52

@proeskontra:
Megy a vadász az erdőben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelő kettőt, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idő múlva sértetlenül előjön a medve a vállát porolva:
- Vadász, vadász te szopni jársz ide...

Te meg az index.hu-ra jársz minden nap

szerjóska 2011.01.07. 22:43:08

@proeskontra: hagydmár, lakat t alányalt mindenkinek, pártfüggetlenül és iszonyatosan mélyen, csak úgy fröcsögött.

szerjóska 2011.01.07. 22:44:57

@Tita nick: de nem képviselőt képviselőt, hát te tényleg ilyen kurva sötét vagy luisi tania?

szerjóska 2011.01.07. 22:48:03

@GStarRaw: de olyat is láttam, hogy Kálmán Olga porig alázza Horváth Csabikát. meg olyat is, hogy Kálmán Olga inkább nem alázza porig a Kósa Lajost, mert az nonverbális jelekkel könyörög kegyelemért, mert érzi, hogy kevés, mint a mackósajtban a feketemedve.

2011.01.08. 07:49:49

nincs is miről beszélni, pont pár napja jelent meg egy cikk, többen elemezték a mostani helyzetet... tavaly 50-50%-ban voltak kormánypárti és ellenzéki meghívottak, most meg valami 83% a kormánypárti, szóval erről ennyit...
süti beállítások módosítása