Bár még őrzi piacvezető pozícióját a Nők Lapja, feltehetően a Sanoma is aggódik amiatt, hogy a legrégebbi női magazinos brand két év alatt 30 ezer vásárlót vesztett (269 ezerről 239 ezerre csökkent az eladott példányszáma). Próbálkoznak mindenfélével, hogy visszaszerezzék az olvasókat, egyre nagyobbak és szebbek a képek, ergo egyre kevesebb a betű, ami nem is baj, ismerve a lap élettől elrugaszkodott, szentimentális stílusát.
Biztos ebbe a fazonigazítási próbálkozásba illeszkedik a legfrissebb számban megkezdett képregénysorozat is, amiből újra kitűnik, hogy a lap szerkesztői legfeljebb akkor találkoznak ún. hétköznapi emberrel, amikor a VIP-fogadáson megkérik a pincérnőt, hogy hozzon egy tál szezámmagos pogácsát.
Ez az élet akár a miénk is lehetne - írják a Hetesi családról, és tényleg, hiszen a kötögető férfiak és a barkácsoló nők minden magyar átlagháztartás alappillérei. Bizonyára így van ez, és még véletlenül sem arról van szó, hogy a Nők Lapja már megint hülyének nézi megmaradt olvasóit, és a félreértelmezett feminizmusról (ld. az első képkockákat) tart direkt módon oktatósorozatot. A Nők Lapjára valóban ráfér a frissítés, de lehet, hogy a dizájn helyett a stábbal kéne kezdeni.
Az utolsó 100 komment: