Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Olyan a sportközvetítésünk mint a labdarúgásunk

2010. szeptember 17. 10:30 sixx 44 komment

Huszti Szabolcs labdarúgó írt egy levelet, amiben elküldte az anyjába a közvéleményt hagymázas álmokkal, szerethető csapatokkal meg vállalható vereségekkel traktáló magyar futballvezetést a tésztás doktorral meg Sanyibácsival együtt. Jól tette, mert az az ipari méretű bullshitgenerálás és hülyítés, ami ebben a sportágban folyik, az már valóban kezdte elérni az a szintet, amikor az emberre konkrétan hányinger jön a magyar labdarúgás szókapcsolat hallatán.

A Debrecen EL-szereplését közvetítő Story TV-nél úgy látszik, nem olvasták ezt a levelet, és még mindig az aranycsapatos, technikai fölényben lévő magyar futballistás, lesajnált ukrános korban élnek, abban, amikor a magyar tényleg jobb volt az ukrán futballnál, nem kis részben például azért, mert akkor azt éppen szovjet labdarúgásként ismerték. Ma viszont az ukránok labdarúgása elérte a nyugat-európai középszintet, élcsapataik állnak úgy, mint a hollandok vagy a belgák, szívós munkával és pénzzel pedig szépen fel fognak zárkózni az oroszok mellé. (A fenti képen az ukrán stadion látható, a lentin a debreceni.)

Ezt minden értelmes, a futballt nem feltétlenül értő, csak éppen szerető ember tudja, annyira triviális az egész, hogy én szégyellem leírni. Azért teszem meg mégis, mert remélem, hogy a tegnapi közvetítés elkövetői beleolvasnak ebbe a posztba. Úgy tűnik, ugyanis, hogy nagyon nincsenek képben Európa labdarúgását illetően. A meccs végeredménye 5-0 lett, amit (és úgy egyébként az egész Loki meglehetősen enervált és szánalmas teljesítményét) egy nagyon szép sportközhellyel jellemzett a riporter: a vereség nem tükrözte a játék képét.

Nem a lófaszt. Az ukránok nem hajtották szét magukat a győzelem érdekében, mert nem kellett nekik. Egy minimális ellenállás kifejtésére is alig alkalmas ellenfél ellen erre nincs szükség, lőttek gólt szépet, szerencséset, nagyot, és még sarokkal is, ami egyrészt iszonyú nagy királyság, másrészt meg nagyon megalázó. Ezt a bizonyítványt magyarázni, Nacsa Olivér marhaságaival kiszínezni, Havas Henrik ukrán öngólos poénjával fűszerezni lehet, de nem érdemes.

A riporterek, és a feladatra teljesen alkalmatlan, a labdarúgáshoz nemhogy nem értő, de a szakmát is csak ugató műsorvezető mellé a szakkommentátor is felzárkózott a faszkorbácsért joggal sorban állók mellé, mert egykori kapusként neki pontosan tudnia kell, hogy ez a meccs nem Kabát Péter kiállításakor dőlt el (bár nem segített a Lokin a bíró hülyesége, az tuti), hanem a sorsoláskor. Akkor meg miért nem mondja? Miért nem azzal foglalkozunk, amit látunk? A szánalmas vergődéssel a pályán, és a velünk cicázó ellenféllel? Miért kell még mindig hülyének nézni az embereket? 

Ja, és egy kollektív seggberúgás a Story TV-nek is jár azért, mert képtelenek voltak úgy összerakni a közvetítést, hogy a szünetben legalább az első félidő összefoglalója lemehessen és ne késsük le a második kezdőrúgását. Ez is pont olyan amatőrségre vall, mint az, hogy Buza Sándor volt a helyszíni riporter, pedig nem zenei rendezvényen voltunk, hanem egy meccsen. 

Okostojas 2010.09.17. 10:41:12

Mondja meg nekem valaki, hogy hogyan lehet jó üzlet ez a fos foci Magyarországon.

Előre is köszönöm.

Flankerr 2010.09.17. 10:50:53

Én meg belealudtam 5 perc után.. nem meccs miatt, csak úgy.. Így már sajnálom, de a következő meccsnél ott leszek felfogpiszkálózott szemhéjjal.

Neocon 2010.09.17. 10:54:15

Sehogy, amig fos es ez bizony meg egy jo darabig igy lesz. Szar a magyar foci, csak sokan szeretik ezt elfelejteni.

Dzsúd Horse 2010.09.17. 10:57:47

@Neocon: Én még senkivel nem találkoztam, aki dicsérte volna a magyar focit. Ez kb 15 éve így van, szóval úgy lenne helyes a mondatod, hogy sokan elfelejtették a magyar focit. Jól tették.

tocibacsi 2010.09.17. 11:05:39

A fizikai teljesítőképességet mérő orvosi ketyerét fejlesztek napi 8 órában. Ergospirométer, kerékpár ergométerrel - ha mond ez valakinek valamit. Újpesti, java részben utánpótlás focistákat mértek rajta klinikai teszt címen. Én szoftveres vagyok, bár nincs SZTK szemüvegem és kockás pulcsim sem, sőt, néha mozgok is, ráadásul pont bicózom. De az, hogy egy rakat "focista" aki a sportból él nem tud többet teljesíteni sem nettó wattban sem pedig oxigénfelvételben mint én, az elég gáz...
Sanszos, hogy ezért tart ott a magyar LABDARÚGÁS (nem foci!), ahol...
A hetvenes (?) években készült egy felmérés (neveket nem akarok említeni) - lemérték az összes akkori magyar csapatot. Az állóképesség szerint rendezett lista végül egyezett a bajnokság eredményével. El lehet gondolkozni...

lüke 2010.09.17. 11:13:09

@tocibacsi:
majd hoznak egy volt NDK-s edzőt,
s megoldja
de Jogi telemetriával mér minden edzésen pulzusszámot
ott nem lehet erre hivatkozni,
a nyugalmi frekvencia megmutatja
(mi minden COPD-st ezzel vizsgálunk)

lacike 2010.09.17. 11:13:35

@Dzsúd Horse: és még pénzmosás, OV által elvárt támogatás (lásd DVTK).
Akinek talán megéri a magyar foci, az Várszegi az MTK-val, viszont őt meg mindenki szidja, mert emberkereskedő. A V.-t szidoóktól azért megkérdezném, hogy a VB második Hollandia csapatai mi a faxomból élnek?!

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.09.17. 11:17:43

szerencsére nem láttam, csak ma a gólösszefoglalót. az első kettő szégyen, bármikor, bárhol, bármilyen csapat kapja bárki ellen. nagyot dobott a műélvezeten, hogy a Debrecen évek óta az ország legjobb csapata...

szeretném viszont tudni, hogy név szerint kik voltak az adásban közreműködő riporterek és közvetítők. mondjuk mindegy, mert Buza úgysem veszítheti el a sportközvetítői hitelességét, hiszen neki nincs olyan...

lukacr 2010.09.17. 11:18:03

Ez nem jó üzlet, hanem pénzmosás.

Semerreretyó 2010.09.17. 11:19:51

@lukacr: pontosan jól tetszik fogalmazni :)

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.09.17. 11:20:18

szerencsére csak a gólösszefoglalót láttam ma, mert futni kellett menni a szigetre. nos, az első két gól bármikor, bármilyen csapat ellen, bármely szinten gyalázatos. és ez a Debrecen a legjobb magyar csapat már évek óta...

kik voltak a riporterek, szakértők, stb???

Prsce24 2010.09.17. 11:21:46

Nem tudom cáfoljatok meg ha roszul tudom.De ha jól emlékszem a meccs elején a szpiker is említette,hogy a Dombi ne játszhet mert mit tudom én.Na erre a szünetben a nagytudású Bagi vagy Nacsa nem tudom melyik nekem mindegy is,közli,hogy behozná a Dombit mert gyors stb.A többi stúdióban ülő "szakértő" közül egyik sem szól neki:ember nincs is nevezve...na és ezt nem kevés gázsiért szakértik a jóemberek...

borzsonykapuja (törölt) 2010.09.17. 11:24:10

@ártatlan nick: Nagyon igazad van.
Például a Sixx nevű jóember beülhetne közvetíteni 1 félidőt, mutassa már meg, mennyire jól megy.
Utána meg írnék róla egy veretest, hogy mennyire bullsit

s4tch 2010.09.17. 11:28:02

"(A fenti képen az ukrán stadion látható, a lentin a debreceni.)"

Csöppet sem manipulatív a fotóválasztás.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.09.17. 11:29:28

@s4tch: keress rá a két stadionra, és mutass nekem két képet, amin össze lehet őket vetni úgy, hogy a mienk jöjjön ki jobban. utána tessék szájkaratézni.

kathleen 2010.09.17. 11:31:10

Ami itt folyik, azt csak úgy lehet hívni, hogy labdarugdosás....

Spiongyilkos 2010.09.17. 11:34:54

Ami a stúdióban ülő bohócokat illeti, igazad van.
A két csapat között viszont nem volt ekkora különbség.
De a két csapat védelme és kapusa között kéteszer ekkora is volt.

2010.09.17. 11:35:53

@hejregőrejtem:
Hülyeségeket beszélsz. Sixx kritikát ír, nem közvetít. Arra ott vannak (ott kéne legyenek) más jómunkássembörök, de úgy látszik, mindenki baszott az egészre. Persze, tartalomhoz a forma, Story TV.
De azért 5-0, bazz... Azt hittem, a Fradi-Újpestnél már nincsen lejjebb a magyar fociban (NEM labdarúgásban). Tévedtem.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.09.17. 11:40:39

"A fenti képen az ukrán stadion látható, a lentin a debreceni." Pontosítsunk, a lentin a debreceni futballpálya látható. Némi VIP lelátótól meg öltözőtől ez még sajnos csak egy futtbalpálya. Egy stadionnak ven belső tere pl., Debrecennem erről még mindig csak álmodozhatunk.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.17. 11:40:58

Az ukránok állnak úgy, mint a belgák és a HOLLANDOK (aztán majd felfejlődnek az oroszokhoz)??? A holland labdarúgást mióta tartjuk egy színvonalúnak a belgával meg a ruszkival? Mióta európai középszint?
Hát igen, szegény CRUIJFF, VAN BASTEN, GULLIT, RIJKAARD, illetve Van Nistelrooy, Van Der Saar és a többi, napjainkban is spanyol, angol, olasz élcsapatokba fiatalon leszerződtetett "középszintű" holland futballista éjjelente felsír álmában, mert nem tartozhat (tartozhatott) az európai(? hm...) élválogatott ruszkikhoz. Na, ez meg a negyven évnyi kommunizmus maradványa, hogy a hollandokat középre, a ruszkikat meg az élre. Hol is voltak a vb-n? Ja, akkor biztos pont elkapcsoltam.
Egyébként a poszt jó (ezt a baromságot leszámítva).

Spiongyilkos 2010.09.17. 11:42:52

Robbent ráadásul kihagytad. :)
Igazad van.

Dzsúd Horse 2010.09.17. 11:44:53

Nincs itt manipuláció a képekkel, persze a debreceni szurkolóknak fájhat az igazság.

DVSC stadionka
www.dvsc.hu/stadion/stadion1.jpg

Metalistakármi stadionja
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Metalist_arena2.jpg/800px-Metalist_arena2.jpg

becike4 2010.09.17. 11:45:14

@Spiongyilkos: A két csapat között sajnos tényleg nem ekkora a különbség.Sokkal nagyobb.Ez egyikben labdarúgók vannak,a másikban/a Loki behelyettesíthető bármelyik magyar bagázzsal/ügyetlen amatőrök.

Tyrion25 2010.09.17. 11:45:55

@morrisal_: Szerintem te összekeversz két dolgot a klub és a válogatott focit. Itt most a klubbokról van szó. A te logikád alapján a szlovén és szlovák foci jobb, mint az orosz. Ami a klubbokat illeti nézd meg a nemzetközi kupákban hogy szerepeltek az oroszok és hogy a hollandok! Az angol bajnokság színvonala sem tükrözi a válogatottét, az sokkal rosszabb, mint a klubok alapján lennie kéne.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.09.17. 11:46:03

@Dzsúd Horse: ráadásul Loki-szurkoló vagyok, térdig gázoltam a húgyban évekig a kibaszott stadionban.

Hypofx 2010.09.17. 11:46:16

Az is megerdemli aki magyar focit meg nez....annyi mas ertelmes dolog is van a vilagon mint ez a szaj foci, az aranycsapat erdemei meg mar unalmassak.

pityu58 2010.09.17. 11:48:00

meccsen még nem aludtam el ezen 30 perc után sikerült

bug jr. 2010.09.17. 11:48:23

Ha magyar foci akkor mindig Váczi Zoli jut eszembe aki rendszeresen ittasan játszott,2-3 doboz cigit eltolt /nap és mégis kiemelkedett az nb1-ből.
Husztival teljesen egyetértek,vicc ez az egész,már huszonakárhány éve az.
És ezen az se segítene ha szegény Knézy feltámadna v minden meccset Hajdubé közvetítene.

Dr.Traktor 2010.09.17. 11:50:58

"ez a meccs nem Kabát Péter kiállításakor dőlt el, hanem a sorsoláskor. "

jóval elötte.
nem lehet olyan csapatokat sorsolni ahonnan egy magyar bajnok kijut.

a magyar foci felemelkedésének egyetlen útja volna, ha beszüntetnék úgy 10-20 évre. liga felolszlat, nemzetközi szövetségből kilép, és marad a grund a kölyköknek.

hátha pár generáció múltán a játék öröméért (is) hajtanak majd a srácok.

becike4 2010.09.17. 11:52:05

@Yooha: Pedig a Kósa/20%/meg a pigmeus már rég megígérte a debrecenieknek,hogy lesz stadion,de annyit ért,mint sok más ígéretük.

kaamir 2010.09.17. 11:52:16

@sixx: Sajnos a Puskás Stadionnal összehasonlítva se rózsásabb a helyzet. Pont olyan lepusztult, mint a magyar foci.

Lassan mi leszünk az egyetlen európai ország, ahol egyetlen kulturált, minden igényt kielégítő stadion sincs.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.17. 11:54:15

@Tyrion25: öööö.... mennyi ruszki játkékos is van az - egyébként tőkeinjekcióval gazdagon megsegített - orosz élcsapatokban? (Konkrétan a Zenitben és a CSZKA Moszkvában.... öööö, e kettőn kívül NINCS több említésre méltő)
Kicsit sok a dél-amerikai hangzású név az összeállításokban, de nyilván született oroszokról beszélünk, hogyne.
Ja, két éve egyikük megnyerte az EL-t. Egyszer én is felértem a felső kamrapolcot. Azóta is emiatt emlegetnek a második Jordan-nek. Kicsit túlzó, mert a kisszéken álltam, de hát elértem, na.

Robinzon Kurzor 2010.09.17. 11:54:40

Tegnap a margitszigeti Danubiusban voltam egy szakmai rendezvényen, ott lakott ez a Harkovi Kohász csapat is.

A Jázmin teremben volt a taktikai értekezletük, gondoltuk, hogy kihallgatjuk őket, de aztán rájöttünk, hogy a Debrecennek így sem lenne semmi esélye.

Kilgore Trout 2010.09.17. 11:55:05

Annak utána nézett valaki, hogy szerte Európában a tippmixeken mennyit ért ez a 0:5? Mert ez sem közömbös a közelmúlt eseményei kapcsán.

Tyrion25 2010.09.17. 11:56:15

A Lech idegenben ikszelt a Juvéval, az Arisz verte az Atléticot, a Zaggreb a Villarrealt, a Karpati ugyan kikapott, de 3-t vágott a Dortumndnak. Ezeket a csapatokat biztosan nem úgy küldték ki a páylára, hogy nem mi vagyunk az esélyese, de bízunk a pontszerzésben. Szerintem egyik sincs sokkal jobb anyagi helyzetben, mint a Loki. Erről, ennyit.

-MCsaba- · http://barsonyszek.blog.hu/ 2010.09.17. 11:57:41

10 perc után beleuntam ebbe a "közvetítésbe", olyan volt mint maga a meccs.
@morrisal_: szerintem a holland klubcsapatokra gondoltak, bár lehet, hogy tévedek

Tyrion25 2010.09.17. 11:59:30

@morrisal_: Ezt magyarázom, ne keverd össze a válogatottat a klubok. Két külön dolog. Az EL a klubbokról szól. Ez üzlet. De ami válogaottakat illeti úgy tudom az oroszok bronzot szerztek az EB-n, ahol verték a hollandjadat és ahová Anglia ki sem jutott.

Der Beste 2010.09.17. 12:00:59

@morrisal_: Védelmembe kell vennem sixx-et. Szerintem ő az ukrán klubfutball erejét hasonlította a holland klubfutball erejéhez. A Sahtar s a Dinamo Kijev nagyságrendileg azt a szerepet tölti be a BL-ben, mint az Ajax, vagy a PSV.

Amúgy szinte hihetetlen, de majd mindenben igazt kell adnom sixx-ek. A tegnapi nap meccs pontosan megmutatta hol a magyar futball helye. Az edzők, játékosok, csapatok, idegenlégiósok, a stadionok, az egész közeg: rohadt s penészes. Az is megérne egy misét, hogy hogy kerül egy EL meccs egy Story tv-re, de talán még a Harsányi meg a Nacsa volt az legjobb a tegnapi estén.

Szerencsére a tegnapi másik debreceni vendégjáték a tetőn világszínvonalú volt.

_kisbene_ 2010.09.17. 12:02:37

1. Nem hasonlítható a két "komplexum", mivel az ukránoké az, a debreceni meg egy focipálya, köré rakva pár mobillelátószerűség.

2. Ha temetni akarjuk a magyar focit, akkor érdemes megnézni a Győri ETO idei teljesítményét, egyáltalán nem csúfos a végjáték, és egy európai középcsapatot idegenben búcsúztatott. Ez pontosan a példa arra, hogy a legkisebb különbség a pályán van..

3. A debreceni csodát egyébként csak az várta, akinek fogalma sincs az egészről (mint a Story TV-s banda), ez a Loki még a tavalyinál is gyengébb, akik gólrekordot döntöttek a BL-ben (kapott gólok szintjén), mit várjon az ember.. Nincs egyetlen kiemelkedő focistájuk sem sajnos.

4. És ismét a Story TV.. Nem az ő szégyenük, hogy 60 sportadóval a csomagjainkban nekik kell az EL-t közvetíteni, ami egészen elképesztő szerintem, de amit nyújtottak, az már az övék..

indahouse7 (törölt) 2010.09.17. 12:05:33

A futball a legférfiasabb játék a Földön: ezt mindenki tudja, ezért szeretik annyian, ezért nézik olyan sokan, ezért beszél mindenki róla.

És az a nem túl nehéz felismerés már elég régóta helytálló, hogy ebben a férfias játékban hazánk fiai kurva szarok. És nyilván nem jó puha pöcsű labdaelrúgóinkat senkinek sem látni, mert akkor még az asszony is beugat, hogy megint ezeket a szerencsétleneket nézed?
Ebbe beletörődni nem fog soha senki, aki férfinek tartja magát és szereti a focit is. A reménykedés nem feltétlenül egyenlő a hülyítéssel!
A hülyítés inkább az, hogy mindenki becsukja a szemét és nem veszi még azt se észre, hogy kabát egyértelműen jobb kézzel nyakon könyökölte a védőt, és teljesen jogos kiállítás volt. Mert sunyiságban már megvan a profizmus...

hollario 2010.09.17. 12:07:44

@indahouse7: Ja, különösen a színészkedős-picsogós részek nagyon férfiasak.

egy hülyemagyar 2010.09.17. 12:08:06

A fociközvetitésünk tényleg olyan mint a focink,de nem azért amit a cikkiró ir,hanem azért mert egyre több idegen,a magyarba nem illő szót használnak a közvetitők.Lásd:szituáció,hezitál,kontraatak,asszisztens stb.A csúcs amikor Kaplár F.József partjelzőt mondott majd bocsánatott kért érte,hát ide sülyedtünk.Egyáltalán ki tilthatja meg nekünk hogy partjelzőt használjunk,meg akkor a játékvezető helyett is találjunk valami idegen szót.
68 éves vagyok és nem tudom és nem is akarom megszokni ezeket az idegen szavakat.Szepessi soha nem hsznált idegen szavakat és mégis minden idők lejobb sportközvetitője.A maiak meg sem közelitik őt.
süti beállítások módosítása