Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem indult el a Megasztár

Egy hét előny

2010. augusztus 23. 12:23 szabóZ 128 komment

A Tv2 addig rakosgatta az őszi műsorstruktúra elemeit, amíg egy héttel az X-Faktor előtt sikerült elindítania a Megasztárt. A programming osztály apró diadala ez, biztos bontottak is egy kis üveges BB-pezsgőt, hogy megünnepeljék.

Egy hét előnyön ugyanis akár az egész műsorfolyam sikere múlhat, nem is kell nagyon bizonygatni ezt, elég, ha megnézzük a Big Brother vs Való Világ összecsapást, az egymással versengő szériák akár egy programming munkafüzet példái lehetnének. (Ha a konkurenciához képest egy héttel később indítja saját műsorát, akkor hány egyenes adásban közvetített koitusszal képes lefaragnia a hátrányát? Hogyan változik a képlet, ha néptáncost is beválogat a szereplők közé? Indokoljon, számológépet és függvénytáblát használhat!)

Persze a sikerhez kell egy jó műsor, vagy legalábbis néhány attraktív kurva, de a nézők egy este alatt igenis meg tudnak szeretni egy formátumot, és akkor már nem is nagyon érdekli őket, hogy a konkurens csatornán éppen most kezdődik valami nagyon hasonló és nagyszabású. Ne kapcsolgass már Irén, baszdmeg, majd a reklám alatt megnézzük, mi megy a másikon.

Na, ezért nagy baj, hogy nem indult el szombaton a Megasztár. A Tv2 kihagyta a lehetőséget, hogy megmutassa, milyen is lesz az ötödik évad. Kaptunk egy száz perces válogatást a Megasztár Youtube-képes hülyéiből, akkora dózisban érkeztek az énekelni nem tudó, vicces szerencsétlenek, hogy az egy egész évadnyi Subbára elég lenne. Bónusznak Friderikusz Sándor nagyon mély és fontos kérdéseket tett fel a többi zsűritagnak, és volt még két reklámblokk is, hogy az adás még jobban hasonlítson egy valódi műsorra. Csakhogy ez nem a Megasztár, ezért még senki nem dönt majd úgy a jövő héten, hogy menjen csak az X-Faktor, én akkor is inkább a Tv2-t nézem.

Pedig a műsor készítői mindent megtettek, hogy karaktereket teremtsenek, meg érzelmeket váltsanak ki: a Bikicsunájból nagy kitartással netes mémet építettek, a börtönből éneklő Ágnes történetéből egyperces drámát írtak, és szerezték még egy tarháló punkot is vígjátéki elemnek.

A zsűri ráadásul egyre jobban kezeli a hülyéket: nem röhögnek a szerencsétleneken, inkább kedves bolondnak igyekeznek beállítani azokat, akiknek a helyi Áfész italboltjában két kevert közt senki nem merte megmondani, hogy azért ezzel mégse indulj a Megasztárban.

A kereskedelmi tévézést lelki löncshúsüzemnek tartó médiaprédikátorok is legfeljebb azon akadhattak ki, ahogy a Megasztár a kiskorúakkal bánik: mert hiába nyekereg, hiába idióták a szülei, attól még nem szép dolog megalázni egy gyereket. És ha egy ország előtt csinál magából hülyét, akkor az már nem menti a helyzetet, hogy az adásrendező érzelmes zenét kever a vágóképek alá.

A Megasztárban nagyon sok munka és ötlet van, látszik, hogy a négy széria alatt a műsor tehetségkutatóból profi mesegyárrá vált. Csak az nem látszik még, hogy ez elég lesz-e az X-Faktor ellen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cirrus 2010.08.23. 12:30:41

Nem hiszem, hogy ez megalázó lett volna. Mégis, mit kellett volna még mondaniuk?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.08.23. 12:41:49

Semmit. Nem kellett volna bevágni a műsorba.

Johnny336 2010.08.23. 12:55:31

Kár, hogy nem Emesének hívták csórit. :)
Sebaj, hírnév meglesz, majd Aktívban is lesz képriport szegény, sanyarú sorsú, énekelni sem tudó lányról, majd lehet szavazni, hogy ön szerint sem tud énekelni szegény? Aztán lépünk tovább.
így megy ez, és nem másként...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.08.23. 13:02:38

Nekem a tehetségkutatókból a selejtezők sokkal jobban bejönnek, imádom nézni az öntelt lúzereket, sajnálom, gonosz vagyok.

Johnny336 2010.08.23. 13:04:56

Első videót észre se vettem.
Engem is mélyen megérintett, többszörösen büntetett előéletű. Szürke börtön hétköznapokból a sztárságba. Azt, faszom.
Gondolom ártatlanul ítélték el - az összes alkalommal.

peter parker 2010.08.23. 13:38:37

lehet, hogy ezeket előre meg kellene írni, hogy a nézők is tudják: ezt nem szabad nézni...
www.origo.hu/teve/20100823-a-megasztar-agyonverte-az-oviaput-nezettseg.html
mi lesz ha beindul a megasztár, ha így indulás előtt csinál 45%-ot?

dedalon74 2010.08.23. 13:52:08

Remélem az X-ben lesznek "hangok".
Mert ez édeskevés volt.

2010.08.23. 13:52:49

Agyonverte Oviaput...wekkekkekke...

Baszki, ha el akarsz menni alkalmi munkára még ott is kérnek erkölcsit... ide meg kifejezetten feltétel a büntetett előélet, a sorstalan sors, senkiháziság. Bár kicsit keveselltem a fogatlan cigány asszonyokat, embereket...

celebtemető 2010.08.23. 13:57:39

@peter parker: Az lesz, hogy szombattól visszaáll a szokásos rend: az RTL az X-Faktorral elvisz kb. 30 %-ot, a Megasztár meg modjuk 15 %-ot. A Megasztár ugyanúgy kifáradt, mint a Legyen Ön is milliomos, hiába próbálják azt is így-úgy feldobni.

tevefuggo 2010.08.23. 13:58:05

Érdekes, hogy az xfaktor még el sem indult, de itt már nyert. Lehet kritizálni az Tv2-t, amiért 44,6-19,1-re verte egy jó döntésével az RTL Klubot, csak nehéz követni a logikát.

ben2 2010.08.23. 13:58:54

@peter parker:

Az nem lehetséges, hogy az RTL eleve nem szállt versenybe a Megasztárral és egy kb. Filmplusszra szánt B. movie-val töltötte ki az esélytelen műsoridőt? Ehhez képest a 45% igencsak szánalom. Én is láttam az első részt, aztán az első reklámblokknál kikapcs. Egy tehetségkutató műsor lehet erőltetetten szenzációhajhász, lehet zsűritagnak beválasztani csak önmaguk fényezéséhez értő, tehetségtelen médiageciket (értsd: Friderikusz), sőt embertársaink gátlástalan megalázása is belefér (úgyis az nézi csak, akinek erős a gyomra), de hogy UNALMAS legyen? Na az keményen bukó.

juhaszvik 2010.08.23. 14:00:47

az a baj a Megasztárral, hogy kisebb-nagyobb javítgatásokkal ugyanazt a formátumot hozzá már évek óta, és van egy sejtésem, miszerint az X-faktor a maga újszerűségével több nézőt fog szerezni. ha jól tudják felvezetni a műsort, akkor már most szombaton verhet úgy 5 %-ot a konkurensre. hosszútávon pedig az fog számítani, hogy melyik a jobb. szerintem.

ha már témánál vagyunk: a Glee énekek vajon feliratosak lesznek, vagy leadják őket natúr?

brazileiro 2010.08.23. 14:01:04

Mondjuk én nem értem az RTL-t. Az X-faktor eredetije hagyományosan augusztus harmadik hétvégéjén indul, most is szombaton volt az első adás az ITV-n.

Mi értelme volt augusztus elejéig titkolózni, aztán egy héttel később indítani, mint amire számítani lehetett? Szerintem a TV2-ből küldtek egy köszönő táviratot az RTL-be ezért a lúzer hibáért.

silverwol 2010.08.23. 14:01:30

Ez alapjan az adas alapjan a TV2 PR reszlege egy fabatkat sem er. Mi volt ez???

Kb. a felere esett a kedvem, hogy nezzem a Megasztart, pedig az elso harom evad tetszett annakidejen. Erre a szanalmas valamire viszont nem vagyok kivancsi. Igy elrontani...

steve71y 2010.08.23. 14:01:36

Hát aki ezt a szart és/vagy a másikat megnézi az nem tudom mit gondol mikor a tükörbe néz.
Aki még beszélget is róla az ismerőseivel az alatt már csak az van aki cikket ír róla.
Nem lehetne nem foglalkozni ezzel a két szarral és akkor talán végleg eltűnnek????

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.08.23. 14:03:01

@ern0: Buta vagy Te is. Szellemifogyatékosokat szándékosan beválogatnak, hogy meg lehessen alázni őket. Nekem pl van egy downkóros "ismerősöm". Kéne mondogatnom neki, hogy menjen megasztárba. Meggyőzném elég gyorsan. Eddig csak én vagyok féreg. De a legundorítóbb az, hogy producerek és egyéb szűrőkön is átmegy a fogyatékos és direkt beteszik, hogy jót röhögjenek rajta a hozzád hasonlók.

Öntelt lúzer az pont te vagy, akik ott szerepelnek olyan khm adottságokkal, azok egyszerűen szellemi fogyatékosok. Ez olyan, mintha egy TESTIfogyatékos 4 éves kisgyereket rávennél, hogy versenyt fusson az idősebb, egészséges emberek ellen. Nagy vicc lenne látni, ahogy bukdácsol és sír és nem érti, hogy miért nincs esélye. Főleg főműsoridőbe tenni. hahaha.

Biztos, hogy a régi kimittud-ba is jelentkeztek mindenfélék, ismerősi segítséggel ugye. Nagyközönség előtt mégsem alájzták meg akkor a fogyatékosokat, mert nem arról szólt a műsor. cserébe mondjuk legalább IGAZI tehetségeket fedeztek föl, nem olyanokat, mint most. Szánalom. Megasztárból is ennyit néztem, kíváncsi leszek az xfaktor első részére, vajon ott is 40% arról fog-e szólni, hogy sérülteket "nevetünk" ki?

silverwol 2010.08.23. 14:03:48

"A Megasztárban nagyon sok munka és ötlet van, látszik, hogy a négy széria alatt a műsor tehetségkutatóból profi mesegyárrá vált."

Inkabb az latszik, hogy alig vannak mar tehetsegek, akik szerepelhetnenek es az, hogy sikeresen elvesztettek azt, amit nivonak hivnak. Nagyon akarnak valakik, csak epp ez ilyen formaban egy nagy kalap nulla.

Laciii 2010.08.23. 14:07:25

@dedalon74:
"Remélem az X-ben lesznek "hangok"."
Ez nem az éneklésről szól, "sztár"-okat akarnak gyártani nem énekeseket, az éneklés csak a szükséges rossz, hogy valamilyen indokkal újra és újra mutassák őket, aztán majd egy darabig elő lehet még őket venni a főzőműsorokban meg az aktív és társaiban majd jön az új széria.
Az SMS-ekkel kaszálnak és főzetni őket olcsóbb, mint rendes műsort venni kitölteni az adásidőt.

brazileiro 2010.08.23. 14:09:04

@ben2:

Ez egészen új fajta értelmezés. Nyilván az RTL kifejezetten azt akarta, hogy minél többen nézzék a Megasztárt, ezért cserélték le a műsorújságban lévő Gwyneth Paltrow-filmet Eddie Murphyre.

ladislaus 2010.08.23. 14:10:00

nulla ez a musor. ennyi szerencsetlent mint aki a valogatasokon megjelenik, nem hordhat hatan a Fold.
Istenem varom hogy egyszerre induljon be ez a ket fos es a villalakás. 3 indokkal tobb hogy NE ALLITSAM BE A TV-N EZT A KET FOS ADOT!

broáf 2010.08.23. 14:10:46

mecccsoda dráma ez itten kérem szépen. faltam minden képkockáját.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.08.23. 14:11:34

steve71y, nem, mert kihozták a médiát tanult senkik, hogy ennek nagy a nézettsége-mellesleg jól mérni sem tudják.
Az mindegy számukra, hogy kb azt nézi az ember, ami van a tv-ben.

Amúgymeg nem lenne baj velük, zenészeknek kitörési lehetősége(bár undorító az énekesi "élet" túlmisztifikálása). Én csak a régieket tudnám sorolni, Neoton, Kovács Kati, gálvölgyi, kern, Metro, hacki stbstb egy csomó tehetséges ember, akiket jó, hogy akkor felfedeztek.
Főleg, hogy most annyira a lemezkiadók-amerikai lemezkiadók uralnak mindent, magyarul kb csak ilyen műsorban tudnának picit ismertté válni nagy egyéniségek. (Más kérdés, hogy az itt induló idióták nagy része a mostani divat, lemezkiadók szája íze szerint próbál mindent, angolul énekelve, tucathanggal.)

házisárkány 2010.08.23. 14:13:44

@ben2: "Embertársaink gátlástalan megalázása?"

Aki lófogakkal, narancsbőrrel szépségversenyre jelentkezik, aki pálcikaembert rajzolni képtelen, mégis művészeti iskolába akar járni, aki meleg vizet sem tud főzni, mégis gasztroműsorban villog, magát alázza meg.

Aki helybe megy a lóf...ért, az ne csodálkozzon, ha megkapja. Vastagon. A magáét. Amit érdemel. Legyen már önkritikája! Akinek meg nincs, az ne sértődősködjön, duzzogjon, átkozódjon, hogy életében először valaki megmondja neki az igazat!

brazileiro 2010.08.23. 14:15:29

@silverwol:

Eddig minden Megasztár-széria így indult, a hülyékkel. Ahogy minden hasonló jellegű műsor így indul. Az X-factor is Angliában.

brazileiro 2010.08.23. 14:19:47

@silverwol:

És majd figyeld meg, ahogy jönnek a valódi énekesek és a valódi verseny, esni fog a nézettség.

juhaszvik 2010.08.23. 14:20:17

fiúk/lányok mindenki érzését és ellenérzését megértem a tehetségkutatókkal kapcsolatban, de saját készítésű műsorokat tekintve ezek még a leghasznosabbak az összes közül (a tájékoztatási kötelezettségeken túl). Lehet szidni őket, de ennél csak értéktelenebb műsorok jönnek ki a "KÉTNAGY" megbízásából. Jobb esetben tehetséges énekeseket hallunk, rosszabb esetben pedig ezt, amit most hétvégén kaptunk a Megasztártól. Az idióták mutogatása egyfajta Győzike-effektus, vagyis azt adják, amire az emberek kíváncsiak. (megjegyzem nekem sem tetszett a szombati produkció)

Behajtó70 2010.08.23. 14:22:11

Minden idők legszarabb műsorai közé választanám e "műsort"! Tele félkegyelműekkel, akiknek annyi hallásuk sem volt, mint egy üres kancsónak, de főleg a zsűri, aki a teljes komolyságot elvágta a buta viccelődésével az idiótákon. És az egész olyan alapból értelmetlen, hiszen már a műsor elején megtudhatjuk, hogy milyen sok-sok-sok jelentkező közül válogatják ki azokat, akik végül a TV-be kerülnek, itt Budapesten, s a zsűri is megnézheti őket. Gondolj bele: milyenek lehettek azok, akik még ide, sem kerülhettek be?!

Hát tényleg nagyon gyenge eresztés az egész!

Ráadásul ahogy egyik másik zsűritag magához ragadja az a buta pecsétet, és mindenki más véleményét figyelmen kívül hagyva, egyszemélyes véleményének hangot adva pecsétel egyet....

Teljesen komolytalan, és természetesen így érdektelen is.

Bukta!

csárli hárper 2010.08.23. 14:23:08

nekem már a beharangozója is fájt...egy nagyon kövér, nagyon csúnya lány "énekelte" a szexi lányt vagy mifaszt, biztos "véletlenül" esett erre a dalra a választása......

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.23. 14:26:02

Ez a kérdés már bennem is felmerült. Azt a választ találtam rá, hogy az X faktor ugyanezzel fog indulni, tehát ott is végigveszik majd az önkritikátlan lúzereket. Ráadásul itt a bizonyítási kényszer nem a TV2-nél van, hanem az RTL-nél: a Megasztár már egy bejáratott brand, a Tv2 kevés jó húzásainak egyike. Ráadásul a nyári országjárással, aminek az eredményét most láthatjuk, hónapok óta benne vannak a köztudatban, a Bikicsunájt az is ismeri, aki nem nézi amúgy a műsort, szóval egyelőre szerintem a labda még mindig a TV2-nél pattog. Kérdés, hogy az RTL, mint sikeresebb brand, és a külföldi sikereket elért licensz, az újdoság varázsa mennyire lesz csábítóbb a már bizonyitott formátumnál.

De hogy belecsapjak a lecsóba, jósolok is Megasztár-ügyben:

fedor.blog.hu/2010/08/23/megasztar_joslatok

Laciii 2010.08.23. 14:26:11

@brazileiro:
Valódi énekes sajnos nem nagyon jön.
Első kettőnél még néztem a válogatást hátha lesz olyan is aki jó, de nem jut tovább, aztán már csak a kieséses szakaszba néztem bele, de eddig az összesből Tóth Vera volt aki valóban jól énekelt, a többi max. elfogadhatóan, de bőven maradt hallgathatatlan a végére is.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.08.23. 14:27:54

Mondjuk ha a sittes csajt tovább engedik esküszöm, h többet nem fizettem volna adót. Nehogy már állambácsi pénzén, páncélautóval, 2 motoros rendőr hordja a felvételekre ezt az önjelölt szerencsétlent.... Kicspöcsöm azt most már tényleg....

FGSuperman 2010.08.23. 14:29:26

vegyük már észre, hogy ez is kb addig érdekes amíg a "nyomorultak" vannak a műsorban

hát most komolyan ki a phaszomat érdekel az, hogy egy 200 kilós csaj tud-e Madonna-slágert énekelni?
gyártják itt a műsort, kijön az x-év alatt kb két-három tehettséges énekes, de a többi csak táncoskomikus és zeneipari szakmunkás

az lenne az igazi, ha saját produkcióval kellene befutni és azt előadni, mint régen az átkosban, de így?
könyörgöm ez egy szánalmas fos

persze amíg a Mónika-show szereplői tolják a funky-t a vállogatásokon addig klassz a műsor:-)

gizdacsavo 2010.08.23. 14:32:15

Ha hozzák a formájukat, akkor erre a műsorra rá kell vernie az X-faktornak. Már várom a bejelentkezést az Egyesült Államokból a halálsorról.

Ami még tetszett a nagyon megindító sittes történetében, hogy magát megélhetési bűnözőnek tartja, de garázdaságért ül, mert betört valami szélvédőt. Én is éhenhalok, ha nem rongálhatok. Persze azért mellékállásban lopott is, gondolom az lehet a hobbija a gyerekszülés mellett (6 gyerek azért már összejött).

solesz · www.index.hu 2010.08.23. 14:32:46

a mostani megasztárt végignéztem, de nem volt benne semmi, amiért a következő adást várnám.

ugyanezt mégegyszer nem nézem meg. ha lett volna bemutatva egy két arc, szimpatikussá téve, és megemlítve, hogy jövőhéten már ők jönnek, az más lenne.

ez így szimplán egy bennyhill show volt. röhögtünk a szerencsétlenségen, meg a hülyéken, mag a magukat valakinek képzelő lúzereken. ennyi.

Tita nick 2010.08.23. 14:33:48

Lehet, hogy naív vagyok, de miért engedik a hülye szülők a nyilvánvalóan hamisan éneklő csemetéjüket a versenybe, amikor borítékolt a csalódás. Mi a francnak teszik ki a gyereket annak, hogy egy ország röhögjön rajta. Az ilyeneknek két-két kiadód frász, oszt annyi.

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2010.08.23. 14:34:43

Vajon az X vagy a Mega fog hamarabb átkerülni péntekre??

Squazee 2010.08.23. 14:36:12

Belenéztem, de már kapcsolta is el. Túl sok a válogatás, meg az önmagát égető szerencsétlen. Ennyi lökött már se nem vicces, se nem szánalmas. Nulla érzelmet sikerült kicsikarniuk belőlem.
Így látatlanban a héten már inkább az X-faktornak szavazok bizalmat, a Csillag születiket is nézhetőre csinálta az RTL, talán ezt se szúrják el. A TV2 bezzeg...

Bikli néni 2010.08.23. 14:39:29

Azért az egy gyenge-közepes poénnak elment a TV2 részéről, hogy a megasztár előtt (alatt) menni fog az Indiana Jones 1-4, és azt a részt vágták be promónak, amikor Jones magyarázza a hallgatóknak az egyetemen, hogy jegyezzék meg: az X soha, de soha nem jelöli a kincs helyét :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 14:39:49

Mindig a gagyikkal indítanak, hogy az idióták röhögjenek. Most miért kéne mást várni???

a katona fehérben 2010.08.23. 14:42:48

Az X RTL-es promója se állt semmi másból, mint a zsűritagok szörnyűlködéséből, úgyhogy ellenkező irányú reményeket szerintem nem érdemes táplálni.

A Mega végén felvillant fél perc egy gitározó sráccal, az emlékének ajánlották a műsort - volt róla szó a műsorban, hogy mi történt szegénnyel? :-(

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.23. 14:44:20

@klarky: "Nehogy már állambácsi pénzén, páncélautóval, 2 motoros rendőr hordja a felvételekre ezt az önjelölt szerencsétlent.... Kicspöcsöm azt most már tényleg...."

Megnyugodhatsz, mostanába szabadul(t), így saját költségen járt volna be, ha továbbjutott volna.

@Tita nick: "Lehet, hogy naív vagyok, de miért engedik a hülye szülők a nyilvánvalóan hamisan éneklő csemetéjüket a versenybe, amikor borítékolt a csalódás. Mi a francnak teszik ki a gyereket annak, hogy egy ország röhögjön rajta."

Teljesen jogos. Nagyon rossz döntés volt eltörölni az alsó korhatárt.

@ArmandoBertolucci: "Vajon az X vagy a Mega fog hamarabb átkerülni péntekre??"

Egyik se. Mindkettő nézett lesz, csak kérdés, hogy melyik jobban.

paguan13 2010.08.23. 14:46:21

pf. Szánalom ez a műsor, én biztos az X-faktort fogom nézni, ezt a részt megsem néztem. Szerintem korrekt volt, hogy ezt a kiscsajt berakták, de már elnézést, mi volt az a nagy dráma? 13 évesen jelentkezik ilyen hanggal, az anyja ott sír, ahelyett hogy megmondaná neki, hogy na de kislányom ezt azért ne. Ennyi önkritikája lehetne mindenkinek, és ha csak poénból is jelentkezik, számoljon azzal, hogy a tahó, hazug TV2 jól lejáratja. Színvonal.

solesz · www.index.hu 2010.08.23. 14:46:54

@klarky: mielőtt szörnyethalnál az idegességtől: nem jutott tovább. éppen azért amit te is kifogásolsz. szóval a kispöcsöd tartogasd az igazi drámára :)

Pikk 2010.08.23. 14:47:12

Amit láttunk nem a mega-5 csupán egy szánalmas válogatás ez előselejtezőkből. Csupán időkitöltő massza ami már inkább-vállalható részeleteket mutat be a válogatásból.
Számomra csalódást okozott, aki abban a hiszemben ültem a tv elé, hogy ez már a mega-5 lesz.

solesz · www.index.hu 2010.08.23. 14:50:04

@a katona fehérben: remélem nem a részletekre vagy kiváncsi, hogy balesetben letépte egy villanykaró a fejét és fröcskölt a vére, vagy szimplán hetekig feküdt kómában rákosan, vagy csak egyszerűen a rendező vidéki rokona volt és túladagolásban halt meg.
ugye nem vagy kiváncsi más halálára ilyen részletesen...

de.

vöröszoli 2010.08.23. 14:56:41

@Pikk: ezt komolyan mondtad? nem gondolod, hogy ezek voltak a vállalható részek? több ismerősöm (létező, kis és nagyon jó zenét játszó zenekarok) is próbálkozott, elkaszálták őket és nem is mutatttak semmit. itt az ment le, ami botrányos, ami gáz, amin nevet a nép, amiről beszélnek majd.. ne viccelj, ilyen naivan élni..

Commandante Jayasuriya 2010.08.23. 14:58:08

Lerágtam mind a 10 körmömet az izgalomtól...

mychael 2010.08.23. 14:59:56

Én biztos, hogy legközelebb már az X-et nézem. Ott legalább valódi zenei tehetségekből áll a zsűri. Na meg a Csillag Születikkel is bebizonyította az RTL, hogy ott tényleg tehetségeket keresnek, nem pedig nyálbélákat, meg fognélküli, kornyikáló nyomorékokat. Csak adnák már legalább 16:9-ben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.23. 15:00:56

akik itt sápítoznak a színvonalon, azok nem láttak eddig egy Megasztárt vagy Csillag születiket se? MINDEGYIK azzal kezdődödött (és az X faktor is ezzel fog kezdődni), hogy bemutatják a jelentkező önkritikátlan barmokat, és utána jönnek a döntőben az igazi tehetségek.

a katona fehérben 2010.08.23. 15:02:30

@solesz: Azt kérdeztem, volt-e szó róla a műsorban ezen kívül, mert nem láttam az egészet, eléggé szíven ütött ez a jelenet a végén. Ezek szerint nem volt. Amúgy meg remélem megbocsátható, hogy érdekel valakinek a sorsa, és teljesen felesleges ilyen méretes csúsztatással valamiféle bulváréhségnek beállítanod. Ennyit erről.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.23. 15:03:17

@mychael: "Ott legalább valódi zenei tehetségekből áll a zsűri."

Tehát Presser tehetségtelen. Ez is egy új infó...

mychael 2010.08.23. 15:06:33

@Fedor: Mondasz valamit, mert pl. arról a Malek Miklósról nem is hallottam eddig, nomeg nem olvastam egy oldalon se a nevét, amikor rákerestem pl. J-lo albumára.

solesz · www.index.hu 2010.08.23. 15:11:00

@a katona fehérben:
"volt róla szó a műsorban, hogy mi történt szegénnyel? :-("

bocs, nem tudom másnak minősíteni a számunkra ismeretlen emberekkel történt belszerencsés dolgokról való érdeklődést. a te szavaddal ez bulváréhség.

csak már annyira hozzászoktál, hogy a csapból is ismeretlenek balsorsa folyik, hogy elhitted, hogy ez normális.

de ez itt off topic. bár elképzelhető, hogy a magadfajtának majd lesz egy megasztár rész erről a póruljárt srácról. A TV2-ben már régóta figyelik adwords-ben a srác nevét. ha sok keresés jön rá, meglesz a válaszod. úgyhogy üssed a google-ba a srác nevét be.

FGSuperman 2010.08.23. 15:11:24

@klarky: mondjuk a sittes csaj volt az egyik akinek hangja is volt

Deszkás 2010.08.23. 15:13:38

Érdekes cikk, csak kicsit fura, és ferdít. Miért is? Csak mert ha ez nem a Megasztár indulása, akkor az X-Faktor sem fog elindulni még szombaton, hisz ott is előválogatás lesz látható, mint a bemutatókból láthattuk. Ott visszatér a "4oktávos, Titanic éneklős, lófogú" emberke is. Szóval pont ugyanaz fog menni az X-Faktorban is, mint most ment a Megában. Akkor meg mi is most a kérdés?

silverwol 2010.08.23. 15:15:26

@brazileiro: A nezettseg engem hidegen hagy :). Engem az en szorakozasom erdekel. Alig nezek tv-t, sajnos az izlesem nem egyezik a koz izlesevel, de lehet igazad van. Majd 2-3 honap mulva belenezek, hatha van javulas.

FGSuperman 2010.08.23. 15:16:15

@mychael: valódi zenei tehettségekből?
:-)
hagyjuk má'
Feró, mint zenei tehettség? - több ő annál - de hogyan fogja értékelni a mai előadók számait értékelni, mert ő szerintem ilyen stilusú zenéket még életében nem hallott

de legalább lesz pár jó beszólása

ladislaus 2010.08.23. 15:18:09

@Fedor: majd elhivjak Simon-t az angol X-bol es akkor majd lessz bugyinedvesedes a noknel...

belga6 2010.08.23. 15:19:02

Azért nem indult el a Megasztár szombaton, mert láthatóan nem is volt betervezve a start. Csak az X-faktort akarták beelőzni egy sebtében összeollózott másfél órával. Pedig ha elindult volna a verseny, akkor tényleg helyzeti előnyben lennének az RTL Klubbal szemben.

arabella10 2010.08.23. 15:19:28

Egyetértek azzal, hogy kihagyták a lehetőséget!!!!!
Ki kíváncsi erre a sok tehetségtelen nevetséges emberre, akiken inkább sírni lehet , nem nevetni!!!
Én a magam részéről értékeltem volna, ha egyből az első elődöntővel kezdenek, és akkor valóban forrban lettek volna.
Így már nem tudom melyik műsort fogom nézni, de mindenképp az igényesebbet az biztos!!

ladislaus 2010.08.23. 15:19:36

@mychael: latom fontos dolgok bosszantanak az életben. 16:9 hianya... Neked valo ez a sok szar.

l4ller 2010.08.23. 15:23:08

annak mi a terve az életre ki ilyen sz@rokat néz?!??

ladislaus 2010.08.23. 15:23:19

@hollario: inkabb mint pélo barna... :P :D

joci19 2010.08.23. 15:28:36

a szuleit terheli a felelosseg nagy resze amiert elhitettek vele hogy jol tud enekelni. raadasul meg be is neveztek. ez lett a vege

nagypi 2010.08.23. 15:29:29

Én egyébként ezeknek a hangjanincs gyerekeknek a szüleit verném félholtra. Miért engedik el őket egy ilyen válogatásra ha egyszer nincs hangjuk? Szegény gyerek meg elhiszi,hogy jól énekel, mert anyu és apu azt mondja neki, itt meg jön a mérhetetlen csalódás. A gyerek meg összeomlik, mert meggyőződése, hogy szép hangja van.

Commandante Jayasuriya 2010.08.23. 15:32:19

@Fedor:

Valamint Geszti, mint "valódi zenei tehetség"...
Bruhahaha...!

Terézágyú 2010.08.23. 15:32:40

Nyugaton mindez korábban kezdődött, úgyhogy Eco már x éve leírta, hogy ez van: nem illik kifigurázni a részeg embert, a falu bolondját valami színésszel, fujj, az csúnya dolog... és felesleges is, mert a részeg ember, meg a falu bolondja önként odamegy a tévébe, és nagyon szívesen adja saját magát.

bigbang77 2010.08.23. 15:32:40

Egyet ne felejtsünk el!
Azokról soha nem esik szó, akik éppen nem jutnak be az elődöntő sorozatba, holott akár még tehetségesek is lehetnek, csak subjektiv okok miatt most nem kerülnek be.
Tudunk pár olyan esetet, hogy egy "tehetség kutató" kidobta, a másik sztárt csinált belőle.

Már bocsánat, de azokat meg mutogatják, akiknek semmi önkritikája sincs, vagy fogyatékos.

KÖNYÖRGÖM NEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Terézágyú 2010.08.23. 15:34:05

Ja, és azt már én teszem hozzá, hogy a részeg ember meg a falu bolondjának hadoválására sokkal többen kiváncsiak, mint...

nemszentember 2010.08.23. 15:34:06

43 másodperc alatt sikerült elvesztenem az érdeklődésem.Kiváncsian várom a folytatást.

2010.08.23. 15:37:08

Hát nemtom, ez a selejtező dolog nem megrendezett? Túl hülyék a jelentkezők benne, sokszor már nem is vicces...

ladislaus 2010.08.23. 15:52:13

szedjetek mar le ezt a posztot. otvar ez a ket ado amiro irtok...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 15:53:05

Az milyen fles már, mikor egy debella nő a Friderikuszt próbálja a bájaival elvarázsolni! Köpni-nyelni nem tudott szegény.

tv2.hu/megasztar5/video/noi-praktikak-hadrendbe-allitva

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 15:57:37

@nemszentember: "Kiváncsian várom a folytatást."

Érdekel, hogy a Király család melyik tagját tolják be győztesnek?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 15:59:34

tv2.hu/megasztar5/video/noi-praktikak-hadrendbe-allitva

Erre nem is figyeltem: Fridi a befogadó! A székről is leestem a röhögéstől.

(Különben szeretem a Fridit, van neki egy kisugárzása.)

nemszentember 2010.08.23. 16:06:33

@atpijkamo: Tudod,hogy van ez.A remény hal meg utoljára.Meg aztán az az igazi király akinél a távirányító van!

Paret 2010.08.23. 16:16:55

Fekete Ági esetében dilemma volt, esete érdekes. Szerintem nem tehetséges, legalább is nem oly érdekes a hangja, az énekhangja sem képzett. Különbséget teszek a börtönbe kerülése és az ének produkciója között. Mester Tamás az ének-zenei képzettségi szintje vetekszik a vöröshagymában megbúvó proletár öntudat szintjével. A műsor amúgy nem egy komoly színvonalú, nem is értem, hogy Presser Gábor miért is adta ehhez nevét? (Gondolom, pénzért), de ez a szíve joga mindenkinek, így neki is, hogy pénzért hol s mit tegyen.

genyamagyar 2010.08.23. 16:21:21

@solesz: De, én pont a részletekre vagyok kiváncsi. Szóval hogy halt meg és ki volt ő?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 16:21:55

@nemszentember: Hát annál a tehetségtelen Király Viktornál ott volt a távirányító.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 16:27:59

@Paret: "Fekete Ági esetében dilemma volt, esete érdekes. Szerintem nem tehetséges, legalább is nem oly érdekes a hangja"

Ne viccelj. A börtöntöltelék egész jó volt. Pedig ilyen szarokat is továbbengedtek (a nyakkendőst): tv2.hu/megasztar5/video/a-jo-hang-es-a-mely-tehetseg-nem-ugyanaz

nemszentember 2010.08.23. 16:29:08

@atpijkamo: A kertévéket nem szabad komolyan venni.A legtöbb kommentelő kiakad,hogy ilyen szar meg olyan szar.Ha szórakoztat nézem,ha meg nem.Kapcsolok tovább.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.23. 16:37:55

@genyamagyar: Matolcsi Miklós
1988. szeptember 28. - 2010. július 17.

Trigger Zenekar 2006. októberében alakult Székesfehérváron. A banda tagjai Matolcsi Miklós-ének, Fekete Norbert- gitár, Gavallér Lőrinc-dobok, Juhász András-bőgő a zenekarból még mindenki tanul. Az együttes alapja rockabilly és psychobilly mely kettő stílust különbőző zenei elemekkel próbál ötvözni.

nemecsek ernő áruló 2010.08.23. 16:45:25

@brazileiro: De ott bevágnak a first auditionbe igazi igéretes tehetségeket is. Mondjuk mindet, akit a műsorban el lehet adni. A nagyon szánalmasakat meg nem mutatják be. Ennyi.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.08.23. 16:54:56

@sanche: szóval szerinted minden szarul "éneklő" emberke szellemi fogyatékos ebben a műsorban? pl az a lány a második videón is? Biztos tudod te, hogy mit jelent ez a szó? :D

juliusbond 2010.08.23. 17:05:52

Nem láttam. Az XFaktort sem fogom. Inkább sörözünk a haverokkal !

tevefuggo 2010.08.23. 17:17:28

Gondolkodtam a dolgon és ha SzabóZ logikáját követem, mindjárt a döntőt kellett volna leadnia a TV2-nek. Arra viszont nem is merek gondolni, mit fog kapni a comment.com-tól az RTL, ha "nem indul el" az xfaktor. Márpedig a promója alapján nem is tervezik elindítani. Az pedig tényleg szóra sem érdemes, hogy az RTL filmet cserélt, hogy megpróbálja megfogni a "semmit", sőt, az új film reklám nélkül ment egy órán keresztül, magyarul milliókat költöttek arra, hogy hátha sikerül az el nem induló Megasztárt egy kicsit megfogni. Nem sikerült, sőt, idei rekordot ért el. De ez szóra sem érdemes. Ha nem indult el, hát nem indult el.

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.08.23. 17:36:54

Engem az bosszant legjobban, hogy tök hülyének néznek. Tudjuk, hisz promózták eleget, hogy volt elő-előválogatás, ahol ex-megák hallgatták meg a jelentkezőket. Akkor ez a sok kutyaütő, zajártalom szinten éneklő hogy került a műsorba? Az ex-megák érdemesnek tartották őket? Persze hogy nem. Szóval nem kéne úgy tenni, mintha ez egy igazi válogatás lenne, mert ha az lenne, sokan nem kerülhettek volna a zsűri színe elé. Bizonyára gondos casting előzte meg, ahol kifejezetten a "falu bolondja" szerepre kerestek alkalmas embereket. Remélem, a szereplők is tisztában voltak azzal, hogy esélyük sincs, csak egy bohócszámra szerződtek. Mert ha nem, ez az egész undorítóbb, mint első pillantásra.

nestrot10 2010.08.23. 17:40:25

NA MEG BEMUTATTÁK HOGY MENNYI CIGÁNY JELENTKEZŐ ÉS HATÁRON TÚLI INGYENÉLŐ HAJLÉKTALAN SZEREPELHET NÁLUNK... AZTA NEMZETI FASZ TÉVÉZÉST!

MEGASZAR AZ EGÉSZ!

foodlfg 2010.08.23. 17:42:22

Ez a műsor egy vicc! Meg a többi ehhez hasonló is.

jog-ász 2010.08.23. 18:33:33

az angol x faktor is a gagyikkal kezdődik, de a döntők már komolyak, és elég szinvonalasak is, sztem rtl klub legagyitja.

szarfej 2010.08.23. 19:01:57

a kérdésre a válasz: nem lesz elég az x faktor ellen

h492019 2010.08.23. 19:13:59

@mychael: Malek Miklós a zeneipar Vezekényi Lacija!!!

Doktor Kotász 2010.08.23. 19:40:14

Az X-Daktor azért fog nyerni, mert ott a ki jut be a nemzetközi döntőbe vonalat folyton elsüthetik. Mert az ugye már nem elég érdekes, hogy bivalybasznádi Ödönkéből a döntő után celeb lesz a hal a tortánban, de az már döfi, hogy felkerülhet a Londoni Top Hits-re.

Csak ne pufogtatnák azt a műsorajánlóban, hogy ebben annyira benne volt az x-faktor, hogy lucskos lett tőle a pinám/áll a faszom tőle.

Mert ez annyira giccses nyelvmegerőszakolás, hogy hánynom kell tőle.

Deszkás 2010.08.23. 20:08:36

@belga6: Mivel az X Faktor sem fog elindulni még, ezért helyzeti előnyben vannak, és lesznek is, mert előbb tudják lezárni a keresést, és indulhat a döntő.

Deszkás 2010.08.23. 20:13:55

@bigbang77: Nem véletlenül lett Tabáni a nyertes. Ez is a csatához tartozik. A két adó csatájához.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.08.23. 21:01:55

Eszenyinek ne higyjétek el... színésznő, az a dolga, hogy színészkedjen, és nőként érzelmeket játsszon.

bretman 2010.08.23. 21:25:02

@Deszkás:

"Nem véletlenül lett Tabáni a nyertes"

És mekkora sztár lett belőle. Az is jelzi, hogy többször volt a bulvárlapok címlapján, mint színpadon :-)

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.08.23. 21:44:11

Ezek az adók még léteznek?
Ócska műsorok még ócskább embereknek...

Mesterlövész 2010.08.23. 22:51:32

A Megasztárral kapcsolatban csak annyit: Megaszar: a csillagok halva születnek. Nagyrészt gyenge indulók közül nem csoda, ha tehetségtelen alak nyer. Sosem néztem, és mégis élek. Azt hiszem, nem is fogom.

FGSuperman 2010.08.23. 22:52:13

@nagypi: értsd meg a szülőket is
gondold el addig legalább nyugtuk van otthon és nem kell a vernyogást hallgatni:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.23. 22:59:48

Jók a sztorik.
Most akkor döntsék el, hogy énekestehetségeket keresnek, vagy mások magénelteében vájkálni kívánó nézőik vágyait elégítik ki.

Tehetségeket mondjuk nem úgy kénbe keresni, hogy kiválasztják,kinek van a legdurvább előtörténete...

hollario 2010.08.23. 22:59:48

@Mesterlövész: Sosem nézted, de van határozott véleményed. Ez mindent elmond.

wellnesskavehaz.hu · http://wellnesskavehaz.hu 2010.08.23. 23:03:52

Nem tudom ki az aki ilyen műsorokkal teszi tönkre az estéit. Még ha ilyen sztárok születnének mint ez www.youtube.com/watch?v=rVYMBOQxte8
a lábbal zongorázó fiú, vagy a Susan Boyle stb. Nálunk miért egész más a légköre ezeknek a műsoroknak?

brazileiro 2010.08.23. 23:06:58

Persze, hogy van határozott véleménye, hiszen azt olvasta, hogy az a trendi, ha valaki azt mondja, hogy a Megasztár szar, a Csillag születik profi, Rúzsa Magdi tehetségtelen, Tabáni István meg zseni.

brazileiro 2010.08.23. 23:12:08

@Magad Pártja:

Ha a lábbal zongorázó fiú nálunk lenne, akkor azt olvasnád, hogy a gusztustalan kertévék cirkuszi bohócot csináltak egy szerencsétlenből. A zsűritag könnyeinek pedig ne higyjünk, hiszen egy színésznő, az a dolga, hogy érzelmeket játszon.

Ezeknek a műsoroknak nálunk az előítéletek miatt más a hangulatuk.

hollario 2010.08.24. 00:02:39

@Magad Pártja: Nálunk sem feltétlenül más ezeknek a hangulata, pl. az első három Megasztár elég jó hangulatú volt, egy rakás tehetséges fiatallal. Ja, hogy azt olvastad a mindentszarozóktól, hogy szar és elhitted nekik? Így jártál...

Exterminator 2010.08.24. 00:35:39

A napiszar már régóta vezet egy ilyen rovatot:Napiszar-Megaszar!Ide tartozik mind a kettő!
Ja és a megaszar döntősei egy lady gaga videomaker szoftvert is fognak kapni Ifj. Vezekényi Lászlótól személyesen!Így a pontszámaik idővel az egekbe szöknek!

brazileiro 2010.08.24. 00:43:53

@Exterminator:

Hát akkor te maradj továbbra is a napiszarnál. Megnéztem, ha jól láttam, most éppen három szarkupacot ábrázoló fénykép van a címlapon, nyilván ez a trendi. Ezenkívül egy meztelen segg, néhány fasz és egy kefe egy pinában.

Én berakom az egyik Rúzsa Magdi CD-t. Szerintem nekem jobb, szerinted meg neked. Nem próbállak meggyőzni.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.08.24. 00:57:42

Majd ha egyszerre ütik mondjuk Lisa Gerrard-ot meg az összes torrent-oldalt, na majd akkor.. Elvileg.. Legvégső esetben.. Méghogy emeltdíjas sms,meg reklámok, hahhh...

baktafi 2010.08.24. 03:26:57

Gondolkoztam egy darabig, hogy kommenteljek-e, végülis regisztrálni kell hozzá, de annyi sületlen marhaság van itt, amennyit egyetlen posztban még nem olvastam, így erőt vettem magamon. Amiket mások már leírtak (minden ilyen jellegű műsor így kezdődik, stb.) azt hagyjuk. Maradjunk csak néhány extra példánynál:

1. "A Tv2 addig rakosgatta az őszi műsorstruktúra elemeit, amíg egy héttel az X-Faktor előtt sikerült elindítania a Megasztárt. A programming osztály apró diadala ez, biztos bontottak is egy kis üveges BB-pezsgőt, hogy megünnepeljék."

Ja, ja. Gondolom, a programming osztály tartott egy kis brainstormingot, ahol még a gyakornokokat is megkérdezték. Végül is egy - hírek szerint - milliárdos költségvetésű műsorról így szoktak dönteni. Nem a vezérigazgató, nem a programigazgató, hanem a programming osztály. Különösen, ha a szerző ismeri ezt a kifejezést és villogni akar vele.

2 "Kaptunk egy száz perces válogatást a Megasztár Youtube-képes hülyéiből (...) és volt még két reklámblokk is, hogy az adás még jobban hasonlítson egy valódi műsorra".

A szombati Megasztár még akkor sem volt 80 percnél hosszabb, ha beleszámítjuk a két reklámszünetet.

3."És ha egy ország előtt csinál magából hülyét, akkor az már nem menti a helyzetet, hogy az adásrendező érzelmes zenét kever a vágóképek alá."

Aki az érzelmes zenét alákeverte, az a szerkesztő volt (mármint azon túl, hogy technikailag a vágó). Vagy a főszerkesztő. Mi a faszomat keres az adásrendező a vágószobában? Basszus, SzabóZ, ez egy konzerv műsor volt, felvétel, érted? Láttál te már tévét belülről? (egyébként ahhoz, hogy kritikát írj, nem muszáj, ismerjük G.B. Shaw mondását, csak akkor nem kéne villogni ilyen kifejezésekkel)

4. Legjobban a "kereskedelmi tévézést lelki löncshúsüzemnek tartó médiaprédikátorok" kínjairól szóló bekezdés tetszik. Akik ugye legfeljebb azon akadhatnak ki, amin te kiakadtál. Akkor most te a "kereskedelmi tévézést lelki löncshúsüzemnek tartó médiaprédikátor" lennél, vagy esetleg csak a mondat végére (meg a második kommentre) már elfelejtetted, mit írtál az elején?

A 90-es évek elején a Magyar Narancs terjesztette el ezt a stílust, ahol a szöveget a forma akkor is vitte, ha nem volt benne tartalom. Ettől függetlenül akkor még volt benne tartalom. Valahogy vissza kéne térni ide, mert egyre gyakrabban látom az Indexen, hogy már csak a forma maradt.

juhaszvik 2010.08.24. 09:08:34

@baktafi: a nap eddigi legjobb kommentje, pacsi érte...

az index-szel kapcsolatban nekem a legfőbb problémám a stílussal van, vagyis annak hiányával, mert az igénytelenség nem tekinthető annak.
amúgy egy minimális utalást tehetnél rá, hogy miért érdemes elhinni azokat a dolgokat, amikkel kijavítottad SzabóZ-t (kérdi a laikus) - értsd, honnan a szakértelem? :)

celebtemető 2010.08.24. 09:38:00

@baktafi: Na jó, de ha ekkora költségvetésű a műsor, akkor miért csak kb. 10 nappal az adásba kerülése előtt döntötték el, hogy mikor kerüljön adásba? Azért, mert szokás szerint kapkodtak. Hiába hazudták azt, hogy kőbe volt vésve az aug. 21-i kezdés, de akkor miért volt még múlt héten is Megasztár helyett Nicsak, ki beszél a műsorújságban? El nem hiszem, hogy tévedésből, hiszen "kőbe volt vésve" a Megasztár. Vagy talán mégse… Minél magasabb szinten hozták meg ezt a döntést, annál jobban minősíti ez a TV2-t.
Ráadásul ebben a részben semmi olyan nem volt, ami a szombati adás megnézésére késztetne, a tavaszi adások ígéretes tehetségeire meg már nem emlékszem, így azok sem ösztönöznek.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.08.24. 10:16:23

@sanche: Nem a szellemi fogyatékosok a jó móka, és nem is a mentális sérültek. Egyébként szellemi fogyatékosra nem emlékszem, illetve nem merném kijelenteni egyértelműen, hogy az volt - nem vagyok szakember, így nem tudom biztosan érzékelni az imbecilis és a hétköznapi egyszerűség-együgyűség határát, szerintem a tévé előtt nem is lehet. Mondjuk pszichiátriai esetek sűrűbben akadnak, hadd ne említsek neveket, de nekem nem is ők a kedvenceim.

Ami miatt nézem a műsort, az Bikicsunáj és tsai, akik egyébként teljesen normális emberek, csak valamiért be van nekik csípődve, hogy esélyesek, pedig távolról sem. A legjobb a hitgyülis csávó volt, aki megátkozta a zsűrit, azt a címerbe lehetne tenni, annyira jellemző az attitűdje: nem én vagyok a pocsék, ti vagytok hülyék, dögöljetek meg.

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 00:18:54

akk az összes off után... :)

(Ha a konkurenciához képest egy héttel később indítja saját műsorát, akkor hány egyenes adásban közvetített koitusszal képes lefaragnia a hátrányát? Hogyan változik a képlet, ha néptáncost is beválogat a szereplők közé? Indokoljon, számológépet és függvénytáblát használhat!)

ha:
RTL X - 1 hét = TV2 MEGASZAR

akk:
RTL X = TV2 MEGASZAR + 1 hét

vagyis:
RTL X - TV2 MEGASZAR = + 1 hét

-----------------------------------------------
tehát: 1 + hét életet kap mindenki, ha kivonjuk az RTL X-faktoráből a TV 2 MEGASZARÁT...

azaz:
1 SEBESTYÉN ÖRDÖG + 2 KOITUSZ/NAPKORI MÁRTOGATÓS = ESZENYI/KASZÁS * 1 SUBARU FORESTER VIAGRÁVAL...

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 00:29:13

am meg csúszott vóna el a porcsalmai baromfiudvar tyúkszaros homokján eszenyi, oszt nem kéne itt ripacskodni azé a kis betevőjé, mer lenne mindig egy kis friss tojás a sérült lekaszált lelkinek, oszt vihetné a nyiregyi piacra a parittyás félszemű kurva aktuális kanjához, aki valami friderikusz, oszt itt korzózik a nyiregyi sétálón, amit a romániai oláh c-s mesterék kuliztak össze...

de mindegy...
ott van nekünk oláh ribi a nyirbátori napszámos k... oszt elénekli h milyen magyarnak lenni judapestről nézve, gesztenyézés közbe...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.25. 03:01:03

@ern0: A második bekezdéssel jól jellemezted.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.25. 03:03:19

@baktafi: "már csak a forma maradt."

A mennyiségnek meg kell lenni, ha már a tertalom egyre kevesebb.

2010.08.25. 09:49:55

A legjobban az fáj, hogy már megint tele lesz a Mega R@B gecikkel. Miért kell ezt az amcsi niggerzenét M.o.-n erőltetni? Mi a szarnak kell a 6382. Király "Csak a Himnusz!" Lindácska, Gáspár Gecike, Karamellácska? Hol vannak az olyan jó kis odacseszős rockhangok, mint Rúzsa Magdi, Kovács Timi, Oláh Ibolya (igen, ő is)?
Árenbí, szóul, fánki repp - mind-mind egy nagy rakás foshalmaz!
süti beállítások módosítása