Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 összeomlott a kampánycsend miatt

Választás 2010

2010. április 13. 00:11 szabóZ 113 komment

Hol vannak már azok a szép idők, amikor Bárdos András a stúdióban tette helyre Máté Krisztát, amiért nem mondta elég gyorsan, hogy akkor ki is nyert Borsod-Abaúj-Zemplén megye ötös számú választókerületében. Négy éve még Bárdos saját feleségén demonstrálhatta, hogy ő aztán vérprofi tévés, akinek nem számít a család, csak a szakma: bármilyen rokont bekussoltat élő egyenes adásban. Most viszont már csak Azurák Csaba maradt nekünk, meg persze Várkonyi Andrea, aki nem, hogy Borsod-Abaúj-Zemplén megye ötös számú választókerületének eredményeit nem tudja felmondani, de vasárnap néha úgy tűnt, hogy még a „vk.” rövidítés feloldása sem megy neki. (Nem, nem a kávé visszafelé, hanem a választókerület.)

Persze a Tv2 szerkesztőivel az Országos Választási Iroda is kicseszett, ültek ott délután, és tanácskoztak a beadványokról, amikor Szigeti Péter felnézett a feszült pöcsrajzolgatásból, hogy toljunk már ki a tévékkel, és hosszabbítsuk meg kicsit a kampánycsendet. A Tv2 szerkesztői meg erre pánikba estek, és még csak az sem jutott eszükbe, hogy akkor inkább Várkonyi Andrea melleit mutogatják egy-másfél órán át.

De nem a kampánycsend unalma, és még csak nem is a Nagy franc a kis francia című remekmű adásba küldése volt a csatorna legnagyobb botlása. Hanem, hogy amikor már lett volna miről beszélni, akkor is inkább össze-vissza kapcsolgattak, meg pánikszerűen részeredményeket hadartak a kamerába.

Azurák Csaba egyébként megpróbált kitartani, és tulajdonképpen Várkonyi Andrea is higgadt maradt: valószínűleg még az sem jutott el a tudatáig, hogy most nem súgógépről olvas fel, ezért minden nézőnek egyértelmű, hogy fogalma sincs, mi történik körülötte. Na, nem a stúdióban, hanem úgy általában, az országban.

Schiffer Andrást, az LMP listavezetőjét például névről sem ismerte, hiszen egyetlen megjegyzést sem tett, amikor a szerkesztők éppen Schiffer egyéni választókerületének eredményeit vágták be, és amikor Azurák megpróbált segíteni, hogy egyébként ebben a körzetben indult Debreczeni József közíró is, Várkonyi Andrea éppen úgy hümmögött, mintha műsorvezető társa azt mondta volna, hogy”köbös spline-interpoláció harmadfokú polinomokkal”.

A grafikák egyébként nagyon látványosak, nagyon háromdimenziósak és nagyon ízléstelenek voltak, még szerencse, hogy soha nem az az ábra jelent meg a képernyőn, amiről éppen szó volt. A két műsorvezető felkészületlenségét és ijedtségét jól jellemzi, hogy ilyen esetekben nem azt mondták, hogy valami tévedés történt, inkább gyorsan felolvasták a képernyőn látható számokat, meg betűket. A legszebb talán az volt, amikor már maga Szijjártó Péter is beleszólt a Tv2 élő műsorának szerkesztésébe, hiszen a Vörösmarty téren bejelentette, hogy mindjárt jön Orbán Viktor, csak az OVB székházában éppen a köztársasági elnök szónokol, a tévék meg úgyis Sólyom Lászlót adják, ezért inkább megvárják a végét. A Tv2-nek ugyanis csak ekkor esett le, hogy talán rossz helyen járnak, ideje lenne nekik is átkapcsolni. (Az alábbi videón mindez a nyolcadik perctől.)

Sorolhatnánk még a hibákat: a szakértőket, akik nem tudtak szakérteni, ellenben beültették őket az Igazság ára elhasznált díszleteibe, vagy Andor Évát, aki a Fidesznél úgy felpörgette magát, hogy három és fél percbe telt elmondania, hogy senki nem nyilatkozik neki. De hagyjuk is: a Tv2 választási műsora a régi hagyományok szerint kaotikus és kínos volt, tulajdonképpen minden megvolt benne, ami egy jó vígjátékhoz kell. Persze a vicceket kivéve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.04.13. 00:51:20

Kert Attila, Luigits, Olaj, Kiss Norbi, így kell leépíteni a tehetséges embereket, az összes értelmes arc másik tévénél van már a news-ból.. Gratulálunk Zoltán, megcsináltad..

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.04.13. 00:51:58

"amikor Szigeti Péter felnézett a feszült pöcsrajzolgatásból"
Igen!!!! :))) Egész vasárnap este azon tanakodtam, hogy mi a rosebbet firkálgat nonstop Szigeti bácsi, amíg a félhülye testületi tagok arról filozofáltak, hogy mi merre hány méter.

Cs 2010.04.13. 00:53:06

Cserébe az M1 választási műsora viszont zseniális volt

gardenA 2010.04.13. 00:55:13

Szerintem ez tenyszeruen egy csusztatott cikk. Az RTL volt a legkinosabb. Még a Viktor masodik beszederol is lemaradtak. Gondolom Kumin Viktoria alazasa nem trendi.

Edd China 2010.04.13. 00:57:10

Szóval nem volt semmi különös, szokásos tv2 szint.

gardenA 2010.04.13. 00:57:34

@Horst Fuchs: kert?! Az ATV hirigazgato? Mint szakember? Jezusom.

nyimnyám alak 2010.04.13. 01:04:29

Kumin azért néha tudta, hogy milyen rendezvényen van, de Várkonyi tényleg kritikán aluli volt. Egyszerűen felfoghatatlan, hogyan tehették be őt ebbe a műsorba. Amikor még nem kezdődött el az OVB szerencsétlenkedése, már akkor is életképtelen volt.

T12345678 2010.04.13. 01:31:08

Úgy látszik, az Indexnél azt képzelik, hogy mindenki "pöcsöket" rajzolgat. Ez nálatok tényleg ennyire elterjedt dolog? Tudniilik már 2-szer címlapon is volt egy héten belül.

Tényleg ez olyan elterjedt népszokás felétek?

Vincenzo testvér 2010.04.13. 01:32:15

Az M1 volt a legjobb, nem utolsósorban a két iq-gyanús szakértő miatt.
Azért reménykedtem, hogy dzsessz helyett valami NDK-s revüműsort raknak be Soltész Rezsővel.

brazileiro 2010.04.13. 01:32:58

Lehet, hogy az én kábeltévém más TV2-t ad, mint Szabózé kábeltévéje? Az enyémen ugyanis Sólyom beszéde az elejétől a végéig hallható volt. Ennek valószínűleg az az oka, hogy amikor Szíjjártó Péter azt mondta, hogy a TV-k Sólyom beszédét adják (nem ezt mondta, egyébként, hanem azt, hogy Orbán megvárja Sólyom beszédét, ezért aztán a fideszes vezetők levonultak a színpadról), akkor még nem Sólyom beszélt, hanem valami OVI-s sorolta 5 perce a részvételi adatokat.

És Dávid Ibolya lemondását is láttam élőben, meg Orbán győzelmi beszédét többezer örjöngő fideszes előtt élőben (pánikszerűen, ahogy Szabózé írta), pedig ehelyett nézhettem volna az RTL-en a bloggereket is...

T12345678 2010.04.13. 01:40:44

Van valahol video Várkonyi szerencsétenkedéséről? Mert hirtelen nem találtam. Bezzeg az m1 videotárban az egész m1-es választási műsor megvan. Nem láttam élőben egyiket sem. Érdekelna, hogy mit bénáztak a tv2-n. Videón.

ynonyms 2010.04.13. 02:05:36

nembaj szerintem akkor is Várkonyi a legszebb nő!

KTŁ · http://sorozatwiki.hu 2010.04.13. 02:31:58

Tényleg voltak bakkik a TV2-nél, de szerintem még így is nekik volt a legjobb választási műsorok. Náluk majdnem minden vezető politikus beszéde élőben ment amíg tartott az adás, nem felvételről mint általában a többi TV-ben. Régebben a TV2 és az mtv-nek volt a legkatasztrofálisabb választási műsorok, most véleményem szerint a legjobb.

brazileiro 2010.04.13. 02:41:13

@KTŁ:

Persze, mert "össze-vissza kapcsolgattak", pedig ""már lett volna miről beszélni". Ezt írta Szabózé is.

Pedig mennyivel megnyugtatóbb a bloggereket vagy Lackner Zoltánt hallgatni Orbán győzelmi beszéde helyett :-)

T12345678 2010.04.13. 02:42:02

@KTŁ: "Régebben a TV2 és az mtv-nek volt a legkatasztrofálisabb választási műsorok,..." --- ez magyarul van?

Genius2 2010.04.13. 05:50:05

Na, pontosan EZÉRT kell a TV2-t, meg az ertéelklub-ot betiltani!!!

makimaki 2010.04.13. 06:49:23

Hát igen .
Ilyenkor jobbab lűátszik a hozzánemértés .
Sajnos ha CELEBEK a műsorvezetők,szerkesztők , elindúl a CSŐDHULLÁM .

makimaki 2010.04.13. 06:54:31

Hát igen .
Ilyenkor látszik a MAGASFOKÚ HOZZÁ NEM ÉRTÉS .
Eztörténik amikor CELEBEK a műsorvezetők , szerkesztők , KÁOSZba fordul a műsor .

KIRÚGNI ŐKET !!!

Vagy ... , "csak így tovább" , előtérbe kerülhet a többi CSATORNA nézettsége .

Ha én lennék a Magyar Király... 2010.04.13. 07:25:55

Nekem sem volt akkora csalódás a TV2, annál inkább az m1, ahol a 3 szépfiú osztotta az észt, egy néző pedig azt javasolta, hogy kezdjenek pókerezni inkább...
Ami Várkonyit illeti; pár napja valamit elnézett a végén, amikor megismétlik a hírek cimeit, és vihogva olvasott fel valami súlyos szerencsétlenséget...

Vargapál (törölt) 2010.04.13. 07:32:22

Míly trendi lett a tv2-t szidni errefelé. Néha már úgy érzem az rtlben és az indexben ugyanazokra a papírokra rajzolnak pöcsöket.

S.Attila · http://olvasoterem.com 2010.04.13. 07:37:34

nem a TV2-t akarom védeni, de MINDEN csatorna mexívta, én pontban 7-kor (7 óra és pár másodperckor) végigpöttyögtettem az összes csatornán, és MINDEN csatornára ki volt írva az eredmény. Duna, ATV, TV2, RTL, M1... MINDENKI leadta. Aztán mindenki egyszerre lekapta az adatokat a képernyőről, amikor a sajtótájékoztatón elhangzott az a szó, hogy "meghosszabbítottuk". - Hogy ezek után ki milyen Garfield-al szórakoztatta a nézőket, az más eset.

petya.bacsi 2010.04.13. 07:42:05

Az RTL sokkal bénább volt. De a tv2 is nagyon felkészült volt. Lehet, jobb volna, ha megmaradnának Győzikénél meg Mónikánál.

Edward Nygma 2010.04.13. 07:44:17

@egyszómintszáz: igen, épp a lezuhant lengyel államfőnél vihorászott saját bakiján. A legjobbkor jött rá...

stellaz1 2010.04.13. 07:46:59

az m1 nagyon király volt

Kelly és a szexi dög 2010.04.13. 07:53:27

Sajnos én már az elején átkapcsoltam a konkurencia színvonalasabb adására, így lemaradtam Piper Perabo-ról, pedig ő a kedvencem... :(

Bessyke24 2010.04.13. 08:00:52

Lehet hogy ebben nem értenek egyet sokan, de én a tv2 adása alatt azt vettem észre, hogy nem a Várkonyi felkészültségével volt a baj, hanem azzal hogy az Azurák egyszerűen folyamatosan magához ragadta a szót,akkor is amikor nem kellett volna, szinte 2 mondatot nem hagyott neki egyedül elmondani, folyamatosan a szavába vágott, ettől el is hiszem összezavarodott szegény a végére, és akkor már tényleg nem volt képben...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2010.04.13. 08:06:34

Várkonyi szerintem kurvajól csinálta. Röhögött magában az egész ótvar magyar közéleten. Mit túráztassa magát? Nem mindegy volt hogy 7 után 101 perccel tudja-e már bárki a végeredményt, vagy majd csak este 11-kor?

Koky_ 2010.04.13. 08:24:22

Várkonyi kritikán aluli volt, Azurák csak segíteni akart neki, mikor nem volt képes egymás után 3 szót kimondani. Annyira nagy égés volt. Látszott, hogy a csaj képtelen improvizálni. Csak pislogott, mint egy elsőáldozó.

Hypofx 2010.04.13. 08:57:17

Latom magam elott a marketinges tyukok mind ket csatornanal probaljak takarni a dolgot, RTL rol kijott egy bejegyzes rogton irnak a tv2 rol is LOL.

Mind ketto kritikan aluli csatorna es csak romlik

petya.bacsi 2010.04.13. 09:00:11

Azurák Csaba is megérne egy posztot... :D

GGG77 2010.04.13. 09:00:18

Várkonyiról lerí, hogy halvány köze nincs a politikához. Egy csinos csaj, akit beültettek a súgógép elé, ennyi. Elképesztően hiteltelen.

sansavera 2010.04.13. 09:01:23

Várkonyi mindig kritikán aluli, amikor nincs előtte súgógép vagy minimum papír. Két éve, ha jól emlékszem, a választási központból próbált bejelentkezni. Hát abban sem volt sok köszönet. Csak azt nem tudom, hogy miért erőltetik? Az öltözködése pedig szintén kritikán aluli - ahogy a szomszédban Erős Antóniának is - ezeknek nem szóltak, hogy a híradó nem a mellekről meg a kigyúrt izmokról szól?

himpellér 2010.04.13. 09:02:22

A másik- Kumin Viktóriáról szóló cikk egyik kommentelője B@nális coitus érdeklődik, hogy aszongya:
"Vajon Kumin Viki kopaszra szedi vagy csíkot hagy?"
Nos engem meg Várkonyi érdekelne...

toolate 2010.04.13. 09:11:17

@brazileiro: Ne a szemednek higgy! Nem minden megy élőben, amikor ki van írva, hogy élő. Jobb esetben csúsztatott élő vagy simán felvételről is mehet a cucc és ha nem kapcsolgat a néző, akkor nem is veszi észre.

Én láttam a TV2-n Dávid Ibolya lemondást "élőben", pedig valahol már korábban is volt...

stoppos76 2010.04.13. 09:27:58

Nem is értem a két kertévé miért próbálkozik ilyesmikkel. Miért nem maradnak meg a józsi barát, meg a lorenzólamaszos filmek szintjén?

Kuklsika 2010.04.13. 09:30:47

A legnagyobb kicseszés történt a médiákkal ami csak elképzelhető. A TV2 nagyon okosan kilépett ebből az őrületből, és betett egy filmet a helyére. Arról lehet vitatkozni, hogy ha Andrea elsősorban bemondó és nem szerkesztő riporter, akkor mit keresett ebben a szerepkörben, de ugye ez nem az ő hibája. Az alapelképzelés az lehetett, hogy fontos a jövőt szépnek látnunk...

koveske 2010.04.13. 09:31:06

Sztem a comment:com tökéletesen tendenciózusan mindig lehúzza a tv2-t, és mindig magasztalja az rtl-t. Már figyelem egy ideje. Mintha az rtl-től kapnának fizetést.... (A legjobb az volt, amikor előadták, hogy bár a Csillag születik koppintás, mégis mennyire állat ötlet....) És arról miért nem írtok, hogy pl Mónika megbukott? Nem mintha jelentős változás lenne, de fura ez a kiegyensúlyozatlanság.
És nem volt rossz az a műspr, az rtl tényleg kínos volt.

mojszipupi 2010.04.13. 09:31:07

Nem kell szennyadót nézni ennyire egyszerű. Főleg nem politikai műsort, mert arról végképp fogalmuk nincs. Az ő területük a legalja szórakoztatás a pórnépnek

jorda 2010.04.13. 09:41:07

Előrejelzem nem hiányzik a bárdos Familia.
Ugyanakkor ez a szituáció világosan megmutatta,hogy a külső máz és virtuális kép mögött a nagy sötétség található!

Szőke nő!
Várkonyi a nézők kedvence?

Szaba 2010.04.13. 09:43:10

Egyetértek egy jó pár hozzászólóval, hogy nagyon félrevezető a cikk. Én is kapcsolgattam össze-vissza és a tv2 műsora volt a legmegbízhatóbb. A cikkben rengeteg csúsztatás van. Kicsit antitv2 cikknek sikerült ez

marimadar 2010.04.13. 09:43:13

Itt most nem Várkonyi a lényeg, olyan valakit kellett volna odaültetni, aki folyékonyan értelmes mondatokban tud beszélni.
Az egész műsor siralmas volt.
Hol élünk? Hol vannak ilyenkor az értelmes emberek???

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2010.04.13. 09:44:36

te biztos nagyon profi vagy hogy ennyire bírsz fikázni. és biztos jobban is csináltad volna.

jorda 2010.04.13. 09:49:37

@városjáró:
Lehet orvosként is ilyen "vérprofi"volt,ezért kellett foglalkozást váltania?

Az orvoslás a legnemesebb hívatások egyike.
Nembeszélve arról,hogy egy orvos képzése 20-30 millió körül van.
Szerencsés aki ezt a hívatást választhatja és a diplomát is megszerezheti.
Ugyanakkor teljesen méltánytalan,ha elhagyja a pályát,a képzési összeget nem téríti vissza, más elhívatottabb ember elől elveszi a helyet.
Ebből a szempontból elemezve a hölgy ténykedését már egyáltalán nem olyan kóser a dolog!
Persze az "igényes"nézők ilyen marhaságokon minek is polemizálnának?

tuono 2010.04.13. 09:54:32

A tv2 műsora nézhetetlen volt, de úgy beharangozták a 3,5 órás választási műsorukat, hogy én balga megpróbáltam. Értelmetlen dadogás, összevisszaság, bántó tájékozatlanság. Az m1 klasszisokkal értelmesebb műsort tett az asztalra, izé, a képernyőre. :)

Kulmar 2010.04.13. 10:00:04

ilyenkor csak azt nem értem, hogy az ember ha talál egy jó műsort, akkor miért nem azt nézi?
és miért van az, hogy ha az RTL annyira nagyon jó a TV2-höz képest, akkor miért esélyesebb, hogy este a TV2-t nézem? lásd még Győzike show vs. NCIS.

Eyesis 2010.04.13. 10:00:34

@Nick_: miért is kéne nekünk jobban tudni csinélni ezt? ez nem a tv dolga lenne?
a véleményem nekem is az, hogy siralamas volt az egész közvetítés, az egész választás, mint jelenség... ovb-re meg no komment... eleve a kampánycsend is hülyeség, csak azért nem hagyják el, mert akkor nem lenne az ovb-nek munkája... mert jajj Pistabá pont vasárnap nyitotta ki a pénteken kapott levelét, és jajj választási szórólap volt benne... mi lesz?!

vicc vicc vicc

Giovanniii (törölt) 2010.04.13. 10:00:40

Nézhető volt a tv2 sszerintem, sőt nekem kifejezetten ez a fajta választási műsor tetszet. Nekem ez jött be, bár többszőr átkapcsoltam az rtl-re, hogy ott mi van de ott mindig vmi blogolás volt amit kifejezetten untam. Várkonyinak kicsit jobban fel kell készülnie. Ez volt az első eset, hogy így kellett műsort vezetnie. Pachman és Azurák amugy szerintem tökéletesen véegete a dolgát. Jó kis műspor lett. Tetszett, hogy sok volt a körkapcsolás és a beszédek. Kevesebb, mondhatni semmi hangsúly nem esett a vk-ek győzteseire, de ez betudható az ovb vagy ovi nem is tudom melyik bnázásának il. hogy mindenhol fideszes nyert igy nem is lett vna értelme ua. nézni mindig. Nekem tetszett , nyilván izlések. De azt nem lehet mondani, hogy nem volt jó , ill az nagy sarkitás amit az orbán - solyom beszédről ir a blogger.

dozen 2010.04.13. 10:01:08

A drága "felolvasó" kisasszonynak fogalma sem volt, mit kell egy rendes műsorvezetőnek csinálni.
És ez kap csillió pénzeket? Na, ilyenkor tényleg bezáratnám a csigatévét.

Giovanniii (törölt) 2010.04.13. 10:04:41

ez a bezáratás kezd szlogen lenni:D meg kéne mondani (a kedves jobbikosoknak, mert tőlük hallom többszőr, nem tudom ki milyen beálitottságű), hogy ilyet nem tehet senki demokráciában:D
ez mind csak jól hangzó dogmatikus szlogenek!

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.13. 10:06:00

Egyet nem tudunk, mert nem hallhattuk: hogy az elvileg nagyon hozzáértő és empatikus szerkesztő a műsor alatt éppen mikor milyen információkat mondott a műsorvezető fülébe, amivel segítenie kellett volna őt adott szituációkban. Ezzel a mennybe lehet röpíteni, vagy éppen a pokolra lehet küldeni egy műsorvezetőt.

Atisz 2010.04.13. 10:07:49

"amikor Szigeti Péter felnézett a feszült pöcsrajzolgatásból"

Nekem is szemet szúrt, hogy egy ilyen feszült helyzetben, hogy lehet már ennyit "jegyzetelni" :)

James Pond 2010.04.13. 10:21:45

Én attól akadok ki, hogy egy Várkonyi Andrea és a hozzá hasonló hírolvasók, mert azok, még újságírónak titulálják magukat.

sertésmájkrém 2010.04.13. 10:22:59

Nemtom srácok, én úgy 2002 óta ezt várom el a tv2-től. Félelmetesen szerencsétlenek ebben is miközben iszonyúan profiknak szeretnének tűnni. :)

Szégyen nem szégyen én emiatt szoktam odakapcsolni, a bénázásaikon, szerencsétlenkedéseiken sokat lehet nevetni. :)

bloggerman77 2010.04.13. 10:27:17

@James Pond:

speciel Andi sosem titulálta magát újságírónak, világéletében ezt a hírolvasást csinálta, még a szegedi VTV-nél is.

Unbiased 2010.04.13. 10:29:30

Szerintem igazságtalan a szerencsétlen tévéken gúnyolódni, amikor itt teljes egészében az OVB+OVI páros a hibás. Ők persze minden felelősséget elhárítanak, de azt még egy ovis (!) is tudta volna, hogy egyes körzetekben nagy tömeg várható (hiszen nyilván mindegyik átjelentkezett szavazni fog), és ennek fogadására felkészülni nem egy megoldhatatlan feladat.

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.13. 10:32:23

Az nem baj, ha egy tévés nem újságíró, de legalább újságolvasó legyen. :)

marimadar 2010.04.13. 10:35:38

Szigeti Péter egy jó fej pasi, csíptem :)
Bár az egész OVB egy komédia-tragikum volt.
Kampánycsend, hol volt az már este 19-kor?
A sorokban álló választók között voltak akik telcsin követték az eseményeket..
Akkor, már nincs miről vitázni, nem?
Gittegylet!

brian halála 2010.04.13. 10:36:35

megaLOL a tv2-n. pachmann péter kérdez: mire elég a kétharmad?
ha választási műsorban egy műsorvezető ezt megkérdezi, akkor ott nagyon komoly gondok vannak az egész tévénél. én meg természetesen azonnal az m1-re kapcsoltam. :)

blitzkrieg 2010.04.13. 10:41:21

tényleg gáz volt a csaj, szegény olyan riadt tekintettel nézett néha a kamerába és makogott hogy szinte megsajnáltam. De nem inkább qrva gyorsan elkapcosltam.

Szerintem ez a csaj a nevét sem tudja súgógép nélkül, annyira nincs képben

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.04.13. 10:51:50

@Nick_: Ez kurva jo:)))) Ez a kedvencem. Nem, te tudod biztos jobban csinalni. (Imadnivalo ez az erv, mert ugye mosoport sem tudsz cisnalni, megis tudod ha szar. Segitek: mert nem viszi ki a foltot)

gardenA 2010.04.13. 11:07:46

@szabóZ: ezzel nem győztél meg senkit, hogy hozzád egy másik tv2 van bekötve. Vagyis miért láthattál te máshogyan mindent. Persze ez egy blog. nehezen kérhető számon a részrehajlás mentes írás.

Ringo Starr 2010.04.13. 11:07:53

Most mi a baj? Rég röhögtünk ennyit tévéműsoron, mint vasárnap este. Nagyon szórakoztató volt, akárhova kapcsoltam.
Dunatvt sajnáltam, akik a hatórás híradóban egy ötperces anyaggal illusztrálták, hogy mennyire készülnek történelmük legprofibb és legnagyobb szabású élő adására. Majd negyed nyolckor havas táj, aláfestő zene, narrált természetfilm... Csórikáim.
Kumin Viki cuki volt, és egyébként total respect az ATV-nek, amit amúgy soha nem nézek, de most ottragadtam, mert informatívan, élvezhetően és bénáskodás nélkül végignyomták az estét, semmi filmet nem tettek be, Kuncze Gábor és Kéri László végigbeszélgette a teljesen korrekt műsorvezetővel (Kálmán Olga) az estét, úgy, hogy nem volt uncsi.

gardenA 2010.04.13. 11:14:42

@Ringo Starr: az rtl is ezzel kezdte. sok perc önfényezés, hogy milyen profik vagyunk, aztán dagadt macska meg blogger aki nem tud semmit mondani. meg a belé szerelmes kuminviki.

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.13. 11:17:33

Én az ATV és az M1 között kapcsolgattam, ATV-n néha hosszabban elidőztem, néha átkapcsoltam a HÍrTV-re... De a két nagy kereskedelmi adón legtöbbször rutinból átfutottam. Ha éppen Várkonyi meg Kumin volt a képernyőn, kicsit megálltam, de nem a szakértelmük miatt.
Így aztán a cikk igazságtartalmához nem tudok érdemben hozzászólni, bár hogy ezt most mér' kellett bevallanom...? :)

Ringo Starr 2010.04.13. 11:21:16

@gardenA: tudom hogy velem van a baj, de kuminvikire továbbra sem tudok haragudni. pedig a cipője is gáz volt. a kilencvenes években is ciki lett volna sztem fekete nejlonharisnyához nyitott fehér szandált viselni. vagy legalább nem adok olyan képet, amin láccik.

murcogi 2010.04.13. 11:21:16

Erős Antónia, Várkonyi Andrea arra alkalmas, hogy felolvassa a híreket. Ha kérdezni kell, az már komoly feladatnak számít nekik. Nem kellene azzal gyötörni őket, meg a t. nézőt sem, hogy önálló gondolkodásra próbálják őket rávenni, ez nem megy, lássuk be. Mindenesetre kiválóan szórakoztunk a választási műsorokon, már ezért megérte.

Edward Nygma 2010.04.13. 11:31:08

@bloggerman77: Telin TV volt az. De tényleg csak a pontosság kedvéért.

gardenA 2010.04.13. 11:34:07

@Ringo Starr: a ruháról, sminkről, meg a megvilágításról soha nem a müsvez tehet. arról inkább, hogy nem tudja mi a blog... :) de ő is csak egy hírolvasó. egyszer akart keményen kérdezni, azonnal ki is vágták a dunáról. igaz nem is volt felkészülve... akkor sem.

ová rumá csicsi bulá (törölt) 2010.04.13. 11:40:40

Milyen kár, hogy a HírTV-t néztem. :O

kicsinadal 2010.04.13. 11:49:36

A Tv2 és az RTL hozta a saját formáját, nincs ezen mit csodálkozni. A komoly műfaj láthatón nem nekik való. Az m1 mindent vitt: Süveges, Török és Giró-Szász megcsinálta. Még most se értem, hogy Pachman miért egy kvízműsor díszletei között kérdezgette a három kakasülőre ültetett szakembert. Vicc volt, na. És ez csak forma, a tartalomról inkább ne is beszéljünk.

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.13. 11:59:52

Ez is mutatja, hogy a választás maga mennyire előre lefutott volt; hogy az eredményeknél sokkal érdekesebb Várkonyi Andrea és a TV2 (leánykori nevén: csigatévé) aznapi teljesítménye.
A pártok, meg úgy általában az egész magyar politika nagy ívben le van sajnálva. :)
Na, itt van, megnyertétek ahogy várható volt, vigyétek, oszt' most akkor csináljatok vele (velünk) valami nagyon jót. Lehetőleg csodákat. De ha azt nem lehet, akkor legalább a lehetetlent, de azt már holnapra.

acsiba 2010.04.13. 12:11:58

Isteni szerencse h Várkonyi Andrea nem orvosként dolgozik,hanem a TV 2 ben mübarbiként.
Magyarországon ennek köszönhetöen nem annyira nö a mühibáboleredöen elhunytak száma!!!
Gratulálunk a TV 2 nek -lehet még lejjebb.

acsiba 2010.04.13. 12:13:10

Ki hozta vissza a mi szöke Andreánkat.?

Jimbo75 2010.04.13. 12:16:58

Várkonyi hülye, tehetségtelen picsa, csak súgógépről képes híreket olvasni, élőben, amikor esetleg improvizálni is kellene, akkor halott...

James Pond 2010.04.13. 12:18:13

@bloggerman77: viszont ha tényleg csak a hírolvasás megy neki, akkor a csatorna hibája hogy egy olyan műsort "bíz rá", amely erőn felüli neki és tényleg nem személyesen vele van bajom, mert ő még ráadásul egyébként szimpatikus is ebben az igen erősen felhígult magyar médiában.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.04.13. 12:21:55

eleinte még kapcsolgattam ide-oda, de a tv2 és az rtl begörcsölt rendesen, igy később maradtam az atv és az m1 váltogatásánál. kálmán olga és süveges gergő kezelték a leglazábban a dolgot ők voltak a vérprofik a mezőnyben...

bug jr. 2010.04.13. 12:29:14

@himpellér: ez engem is érdekelne,telefonálj be reggel a bumerángba a bocskornak kérdezz rá,aztán oszd meg,köszi

kennimekkormikk 2010.04.13. 12:31:38

A retekklub és a telaviv2 szintje a maúnika só meg a gyöűzike. Azon dolgoznak keményen, hogy az egész országnak ez legyen a szintje. Nagyon jó munkát végeznek.
A kurva anyjukat...

ont 2010.04.13. 12:45:20

"Szabo z" es a bardos-csalad kapcsolatat ismeri valaki? Termeszetesen nem szexualis kapcsolatra utalok, hiszen Bardost nehezen lehetne ferfinek nevezni, Matet pedig meg nehezebben nonek.
Ugye, most mar mindenki erti a cikket, igaz?!
Valahogy az az erzesem, ez a velemeny nem sokaig lesz kint.

blitzkrieg 2010.04.13. 13:06:46

Ok orvosként végzett, de ebből abszolúte nem övetkezik hogy bármi fingja is lenne a csajnak a közéletről (van az a kifejezés hogy "jogászpicsa", na róluk is ezt tudom elképzelni), vagy hogy tud-e beszélni magától is.
A tv2 qrta el azzal hogy őt ültették oda.
De ez a tv2-nél nm ujdonság, 10 műsorból 9-et elqrnak. Nem kicsit, nagyon.

kerecsen2010 2010.04.13. 13:07:32

@Fan....: Nem beszélve AXN Flash forward - Lost szekcióról. (Bár én is az NCIS-t nézem, ezeket meg felveszem.) Dr. Csontot lecserélni Győzikére... Szánalmas.

ancsur24 2010.04.13. 13:33:14

@Jimbo75: Szépnek szép, de a szépség sokszor nem elég

cseplin 2010.04.13. 14:06:58

Aki a ket ocska,primitiv kereskedelmi kanalist nezi az megerdemli,hogy tajekoztatas helyett bakikat es buta emberek szerencsetlenkedeseit kapja.
Ezt a ket sz@r csatornat en is megszuntetnem,pedig nem vagyok Jobbikos.

Bougheau Tschichka 2010.04.13. 14:08:19

Kár, hogy pont a Csigakettest kihagytam! :(

De mikor az m1-en élőben vitáztak, mit vitáztak, érveket-ellenérveket habzsoltak az OVB figurái olyan jó, vicces műsort láttam :DD

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.04.13. 14:12:14

Ne bántsátok Várkonyit ez nem az ő műfaja, plusz
állati nehéz ilyenkor "spontán" áthidalni annyi
időt. De NÉV SZERINT KI AZ A BAROM aki ezt a feladatot kirótta Várkonyira ? Őt kellene nekifutásból seggberugni.

gossage 2010.04.13. 14:23:24

Ez azert van mert csak ugy csinalnak mintha profik lennenek kozben egy nagy fenet....amatorok meg celebek
ilyen szinvonaltalan csatornat nehez talalni a kontinensen

az MTV az viszont profi volt ebben a helyzetben ,Suveges meg bevallalos,tudott donteni

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.04.13. 14:31:55

tv2.hu/tenyek/video/interju-schiffer-andrassal-a-valasztas-ejszakajan

a tv2 kuldte vegre, hogy Schiffert megis felismerte Varkonyi. Szerintem nem.

Droidfigyelő (törölt) 2010.04.13. 14:58:45

Azért az elég vicces, hogy az RTL és a TV2 közül mindig a TV2-t alázza az Index. Nem mintha nem lenne miért, de hogy épp mindig így alakul - persze, persze, vannak véletlenek.

Várkonyi Andreában az a feltűnő, hogy amióta az aktív részvételével (lásd még a megfelelő seggekbe való tövig benyalással kísért intrika) a belső harcokban kirúgták először Pánczél Andreát, majd a Pánczélt eltávolító Bárdos-házaspárt (isten nem ver bottal), azóta megpróbál úgy tenné, mintha egy gramm hozzáértése is lenne a szakmához. Vagy egyáltalán bármihez. Pedig nincs. Ahogy küzdött Azurákkal, hogy ki tudja jobban, az feltűnő volt. Természetesen feleslegesen küzdött, nincsenek egy súlycsoportban. Sőt, egy versenyen nem is indulhatnak.

Várkonyi Andrea buta, mint a tök. Legfeljebb masni-szerepre alkalmas, mint mondta volt a kuruccá lett Pálffy. Nem róla mondta, de tökéletesen ráillik. Egy dekoratív díszletelem. Szerencsére a dekoratív mivolta nulla ésszel, de annál több rosszindulattal párosul.

DW73 2010.04.13. 15:12:48

@Giovanniii: Az elmebeteg jobbik programjában szerepel, hogy megszüntetik. Éljen a demokrácia!

Giovanniii (törölt) 2010.04.13. 15:19:38

@DW73: de ehhez nincsen joguk arra akartam célozni, olvass utána ne csak a jobbikos dolgokat olvasd

DW73 2010.04.13. 15:24:51

@Giovanniii: Szerinted én mit írtam? Talán dicsértem őket?

kencsuszí 2010.04.13. 15:29:01

abban a pillanatban, ahogy a cikk címét elolvastam, biztos voltam benne, hogy ezt csak SzaboZ írhatta - és nem a témája, hanem a TV2 egyoldalú lehúzása miatt.
nem mintha szeretném azt az adót - pont annyira, mint az RTL-t - de ez az inkorrekt elfogult hozzáállás kezd már nagyon nyomasztó lenni. valahogy soha nem akadok olyan cikkre, ami már a címében is ironizálva nagy hősiesen lerántja a leplet az RTL hülyeségéről. amikor a TV2 leállít egy műsort, nem marad el a lekicsinylő, megsemmisítően szellemes írás a címoldalon; ha az RTL változtat, jön egy tényszerű cikk, ami kiemeli a gazdasági megfontolásokat.
ha mindez a "fikázzuk a TV2-t" című blogban jelenne meg, nem szúrná az ember szemét, de így ez inkább tűnik hadjáratnak, mint korrekt újságírásnak.
ez a kurucinfo színvonala, nem kéne...

kencsuszí 2010.04.13. 15:30:19

abban a pillanatban, ahogy a cikk címét elolvastam, biztos voltam benne, hogy ezt csak SzaboZ írhatta - és nem a témája, hanem a TV2 egyoldalú lehúzása miatt.
nem mintha szeretném azt az adót - pont annyira, mint az RTL-t - de ez az inkorrekt elfogult hozzáállás kezd már nagyon nyomasztó lenni. valahogy soha nem akadok olyan cikkre, ami már a címében is ironizálva nagy hősiesen lerántja a leplet az RTL hülyeségéről. amikor a TV2 leállít egy műsort, nem marad el a lekicsinylő, megsemmisítően szellemes írás a címoldalon; ha az RTL változtat, jön egy tényszerű cikk, ami kiemeli a gazdasági megfontolásokat. ha mindez a "fikázzuk a TV2-t" című blogban jelenne meg, nem szúrná az ember szemét, de így ez inkább tűnik hadjáratnak, mint korrekt újságírásnak.
ez a kurucinfo színvonala; nem kéne…

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.04.13. 15:50:59

@koveske:
innen üzenem az RTL Klubnak, hogy ugyan utalja már akkor a szerinted "megbeszélt pénzt", mert még azt is beleírtam a választási műsorukról szóló posztba, hogy blokkolnám Kumin Viktóriát. :)
Aki amúgy a kampánycsendsértési balfaszkodás után teljesen lefagyott, végig kínosan feszengett, és nem nagyon tudta követni, mik azok a blogok, meg úgy egyáltalán, mivel kell kitölteni egy választási műsort, ha nem lehet választási eredményekről beszélni.

Magánnyomozói irodát ne nyiss, pocsék megfigyelő vagy.
:)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.04.13. 16:06:10

@Ringo Starr: ember, felejtsük már el Kumin Viki "fehér szandálját", női divatban járatosabb csajok már megállapították az RTL-es posztban, hogy az cipő volt, csak a fekete orr rész nem látszódott abból a kameraállásból.
Különben is, kit érdekel a cipője, mikor a szoknyája (kis túlzással) majdnem derékig volt felhasítva???
:)

battonya 2010.04.13. 16:17:45

Figyelj má SzabóZé! Akárhogy nézem ezt a videót, csak úgy kezdődik, hogy kapcsolják Sólyom Lászlót. Aztán olyan 3 és fél percnél azzal mennek el onnan, hogy ha végre Sólyom beszél, akkor visszamennek. És láss csodát, így is lesz. Nem érzed úgy, hogy hazudtál?

atonemovie · http://atonemovie.blogspot.com/ 2010.04.13. 18:32:48

Az oldal szerkesztői infantilis sértegetősdivel élnek azokkal a hozzászólókkal szemben, akik (igencsak jogosan) kijelentik, hogy a cikkben leírtak sokszor közel sincsenek a valósághoz, csak épp egy-egy felettébb poénos szófordulatot nem lehetett volna elsütni egy kis ferdítés nélkül.
Gratulálok! Most kezdjétek ki az előttem szóló Battonyát és engem is, várom a fejleményeket. Vagy talán könnyebb volna elismerni Battonya sorainak helyénvalóságát?

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.13. 22:03:15

A videókat nmegnézve a cikk kicsit túlzónak tűnik a kritikájában a TV2-ről, Várkonyi meg szerényen nem sok vizet zavart, és ennyi.
Én igazából semmi olyasmit nem vettem észre, ami kilógott volna az RTL Klub és a TV2 ilyen témáknál szokásos színvonalából.

S.Attila · http://olvasoterem.com 2010.04.14. 07:07:49

én gyorsan végigpattogtattam az összes csatornát, aztán megállapodtam a DUNA TV-nél, ott egy értelmes ismeretterjesztő film ment egy osztrák faluról. nagyon jó volt. - tényleg nem kell a szennyet nézni, gyerekeiteknek se hagyjátok!!

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.04.14. 12:31:02

A hirfelolvasók értelmi szinvonala úgy látszik a focistáékkal vetekszik manapság. :) A múltkor hallottam Beckhemet nyilatkozni a CNN-en, azt hittem valami dankóros gyerek van a mikrofonnál.

Ringo Starr 2010.04.14. 17:52:51

@Hamlet: én valójában nagyon örülök, hogy az ilyen és ehhez hasonló szoknya- és dekoltázstrükkökkel feledtetni lehet a férfiaknál a hibákat, ez igazán kényelmes.
és adom, hogy tényleg cipő, de akkor is idiótán néz ki. illetve ovisan.

brazileiro 2010.04.15. 05:07:52

Vaze,

most megnéztem a videót is...

Arra emlékeztem, hogy a Sólyom-sztori messze nincs úgy, ahogy szabózé írta, de a valóság a kritikához képest egész döbbenetes. Nem is értem.

Ebben a közvetítésben vannak hibák. De a választásokat a világban így közvetítik (esetleg kevesebb hibával): Amerikában, Franciaországban, Németországban...

És nem úgy, ahogy a comment.com kritikusai szeretik: ostoba politológusok (mtv) meg bloggerek pofázásával.

Én végignéztem (végigszurkoltam) Obama győzelmét. Egy szál bloggert nem láttam a CNN-en a stúdióban. Biztos el vannak maradva.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.04.15. 09:58:07

@Droidfigyelő: te tv2-s vagy. nem mintha baj lenne, nem azert mondom.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.04.15. 10:01:46

@atonemovie: Te vagy az adasrendezo? Igen, odakapcsolnak Solyomra, pedig a tobbiek mar reg ott vannak. ott volt ugyanis az esemeny, a fidesznel annyi tortent, hogy emberek a szinpadon acsorogtak, aztan lementek. De a szep benne a musorvezetok dobbent arca.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.04.15. 10:02:43

@brazileiro: az rtlre- celzol? tuti most csinaltad a usernevet, de: egyreszt a cnn-en voltak bloggerek, meg szakertok, meg profzmus, masreszt az rtl-en fogalmam sincs mi volt, mert nem neztem. cnn-szintu profizmus az biztos nem.

atonemovie · http://atonemovie.blogspot.com/ 2010.04.15. 14:07:07

@szabóZ: "Te vagy az adasrendezo?"
Kínosan felesleges az ilyen megnyilvánulás, de ha a saját igazad olyan, hogy mellette érvelni sem lehet, akkor tényleg nem marad más, mint az idézetben jelzett, felettébb szellemes hozzászólás.
Bírjuk ám az olvasóit lekezelő bloggereket. Ez azért mutat egyfajta színvonalat.
süti beállítások módosítása