Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 jól kitol a Született feleségek és a House rajongóival

Hoszú, téli álom

2009. december 07. 14:08 sixx 164 komment

Itt a december, a kertévék kezdik a nézők szívatását. Nem elég ugye, hogy év közben ide-oda pakolgatják sorozataikat, amiket nem mellesleg képtelenek időben elkezdeni - mármint akkor, amikor a műsorújságban ígérik - ilyenkor télen lepihentetik a nagyágyúkat, és csak tavasszal hozzák őket vissza, addig meg adnak, amit éppen a polcon legfelül találnak, Bud Spencer-életművel, bukott sorozatot, stb.

A jelenség nem újkeletű és nem is csak ránk jellemző, hiszen egy-egy széria 22-24 epizódból gazdálkodik egy-egy évadban, amit az USA-ban szeptemberben kezdenek és májusban fejeznek be, így érthető, hogy a kb. 34 hétre jutó 22 epizódot nem lehet szünet és/vagy ismétlések nélkül levetíteni - nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a Tv2 két vezető sorozatát pont a legizgalmasabb részeknél küldi el három hónapos pihenőre. 

A csatorna szerencsétlensége, hogy a Született feleségek eheti epizódja után már csak kettő van hátra az évadból, a House-ból ráadásul pedig csak egy, azaz az évadok hagyományosan legizgalmasabb epizódjai előtt szakítják meg a sorozatokat arra hivatkozva, hogy télen amúgy sem néz senki tévét, ami szerünk nettó baromság, a karácsonyra vett plazmatévét kiválóan lehet hajtani januárban is, kérem.

A sorozatok rajongóit vélhetően az sem nagyon fogja izgatni, hogy a márciusban(!!!) visszatérő kedvencek az aktuális évadok utolsó részeit követően azonnal az új, az Egyesült Államokban jelenleg műsoron levő epizódokkal fognak folytatódni, elméletileg szünet nélkül - olyan ez, mintha a csajom egy erőteljes petting után megígéri, hogy tavasszal isten bizony nagyon jót hancúrozunk, de most intézzem el magamnak, jóccakát.

UPDATE: természetesen ez nem csak a Tv2-re jellemző lépés, az RTL pontosan ugyanígy szakítja meg a Grace klinika és a Vészhelyzet évadait, de legalább nem az évadzáró előtt egy epizóddal. Amint a másik kertévé is nyilvánosságra hozza, mikor és milyen hosszú időre pihennek le sztársorozataik, azon nyomban megírjuk. 

UPDATE2: mint kiderült, az RTL eddig olyan jó ütemben szaggatta meg a Grace klinika és a Vészhelyzet évadait, hogy nekik nem kell így tökön szúrniuk magukat egy hatméteres vasvillával, mert a Grace klinika ma holnap este, a Vészhelyzet meg jövő héten (duplarésszel) évadzár, így senkinek nem kell márciusig tűkön ülnie, vagy letölteni az adott epizódokat a zinternetről.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EasyFriend 2009.12.07. 18:02:15

Ilyenkor örülök, hogy külföldi utam miatt Joe bácsihoz fordultam az évad vége ügyében. Most már akkor marad ez a megoldás a következő évadra is. Sikerült elérni, gratulálok a Tv2-nek.

Grifter 2009.12.07. 18:06:06

Én csak azt szeretném megtudni, hogy ha nem télen nézünk TV-t (vagyis akkor nézünk a legkevésbé), akkor mégis mikor?...

Nem inkább arról van itt szó, hogy télen ÚGYIS nézed a TV-t, tehát tök mind1 mi megy benne?:]

vidéki suzukis 2009.12.07. 18:12:58

1, azaz egy műsor (House) miatt néztem Tv2-t. Ezzel elérték, hogy 0 percre redukálom a tv2-fogyasztásomat. Retekklubon meg már semmi értelmes nincs a Showder és a Showder klub kivételével. A Vészhelyzet nagyon átment személyesbe, ami nem annyira érdekel, mint az induláskori részek.

Crunch 2009.12.07. 18:13:42

Mint nem sorozatfüggő kérdezem:
Vajon nem jelent kisebb költséget egy 0 forintos filmismétlés leadása mint egy dzsilliárd forintos prémium sorozat epizódé? (nem mintha tudnám mennyibe kerül a House)

bajnaikondom 2009.12.07. 18:15:05

Az emberek nyáron keveset tévéznek. Oké. Valóban. De hogy téééélen???? Milyen kinti programok vannak ugyan a téli takonyban hóbanfagyban, a megfagyáson kívül? Barmok. A halál bassza rá az eget a tv2-re! Lúzer banda. Hétfőn meg szerdán este nézem őket így is, mondjuk annyira nem fognak hiányozni a kibebaszott gesztesikárolyukkal meg jáouzsiúrral a cigánysóval. Jóhogy letöltöm inkább a maradék epizódokat.

Chalabre (törölt) 2009.12.07. 18:19:50

Én sem értem... Egyáltelán nem logikus...

"szakítják meg a sorozatokat arra hivatkozva, hogy télen amúgy sem néz senki tévét"

Ezt megint melyik kutatás hozta ki? Télen, amikor hideg van, így alig akad szabadtéri program, többnyire otthon melegszünk esténként. Míg ahogy tavaszodik és nyáron esténként kinn ülnek az emberek, tele vannak a teraszok, és van bőven szabadtéri program...

Mikor tévézünk többet? A május végi napsütésben vagy a nyirkoos, korán sötétedő, hideg télben?

Chalabre (törölt) 2009.12.07. 18:21:43

Miért kell egymást majmolniuk? Nem kellene a rossz döntéseket lekoppintani, csak a jókat.

Michael Collins 2009.12.07. 18:22:36

@sixx: A TV2 leszophatja a fókák faszáról az izzadságot (Jó reggelt Vietnámt! után szabadon)!

histar007 2009.12.07. 18:24:33

Szerintem lövésük sincs, hogy egy sorozatot vetítenek, ahol az epizódok egymás után következnek. Néha adnak újat, néha meg pár évaddal korábbit. Nem baj, a parasztnak ez is jó.
Ez az országos frekvencia előnye, torzítja a versenyt, mivel a nagy nem kényszerül valódi versenyre, szinte azt csinál amit akar. Aztán ha majd nekik is lejár a koncesszió, akkor jön majd a hiszti. Milliók követelik majd vissza a Mouniká sáut, és a többi ganét. Akkor majd az ilyen kellemes kis "gesztusokra" is kellene emlékezni.

cooper (törölt) 2009.12.07. 18:28:41

Én ezzel úgy vagyok, hogy tök mindegy, nem vagyok sorozatfüggő, ami nagyon tetszik, azt úgyis eredetibe is(hol van már a Twin Peaks szintű szinkron - de House jó azért), a két szennycsatornát csak sorozatnézésre használom, ha nincs, be se kapcsolom, aki meg naphosszat ezeket nézi, az úgyis zombi, annak meg sztem halál mindegy)

Majd a Budai 2009.12.07. 18:35:06

Rossz hir a reklamozoknak es a TV2-nek, jo hir a torrent oldalaknak.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.07. 18:58:57

Szerintem meg pont hogy jól teszik ha legalább télen szüneteltetik a sorozatokat. Nekem volt egy hetem mikor kivételesen néztem TV-t és egyszerűen nézhetetlen ha nem vagy állandó TV néző mert szinte csak sorozatok vannak(amikbe közepén 1 rész erejéig nem élvezetes belenézni), meg celebekről szóló műsorok(akiket pedig szintén csak a TV függők ismernek, csak nekik érdekesek). Alig akad film, ami viszont minden TV nézőnek jó lenne.

Namármost, jön a tél, és az alapból nem TV függők is többet néznek TV-t, mert ritkábban mennek szabadidejükben a szabadba, ilyenkor jobb ha inkább filmeket adnak, nem a szokásos sorozatokat, mert azok csak a függők számára élvezhetőek.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.07. 19:01:17

@Chalabre:
Pont ezért kell télre jegelni a sorozatokat, mert akkor nem csak a sorozatfüggők nézik, az alapból nem függőknek érdektelenek a sorozatok, mert nem látták az előző részeket.

st37 2009.12.07. 19:01:57

Kit érdekel.
Az amerikai bemutató után 2 nappal nézem meg azt ami érdekel.
Ja, reklám nélkül.

Geolány 2009.12.07. 19:02:36

Nemtom milyen évadzárásról beszélünk a Grace klinika esetében amikor volt vagy 5 rész levetítve idén...

Sierpe (törölt) 2009.12.07. 19:06:24

@ave:
nem muszáj tudni angolul, aki tud olvasni az nézheti felirattal

Dark Wolf 2009.12.07. 19:09:15

@Geolány: az az 5 rész volt még hátra a tavaly félbehagyott évadból, szóval tényleg évadzárás lesz.

Mocsár 2009.12.07. 19:10:26

szopódjon le a TV2, hát már tényleg semmi értelmes műsor nem marad, amiért megérné odakapcsolni.

basszák meg az anyjukat.

Yeto 2009.12.07. 19:12:39

Miért is nem nézek magyar tévén amerikai sorozatot. Na lássuk. Mert szar a szinkron? Mert összevissza cseszekednek az évadokkal? Mert ide-oda rángatják az időpontokat, és ha valami nem veri meg a barátok köztöt azonnal akkor két hét után leveszik a műsorról, holott már kapni a szinkronos dvd-t? Egyszóval mert hülyék mind? Igen, azért.

Gyurifumi 2009.12.07. 19:18:31

Hát a Tv2 nagyon elszúrja az tuti. Sikerült leszoktatnia a House-ról a rettentő sok ismétlésével. Kenjék a hajukra. Ma már egyáltalán nem nézem, majd összegyűjtve egyszer.
Amúgy érdekes nyáron szünet mert uborka szezon, télen szünet mert.............havazin szezon mindenki telel síel mi? Idióták.

kulup 2009.12.07. 19:22:06

@st37: Pontosan : kit érdekel ? Amúgy se fogom nézni a 4:3 -ra butított, eredetileg 16:9- es képet, szar szinkronnal, SD-ben, reklámokkal megszakítva. Bekaphatják.

Gyurifumi 2009.12.07. 19:30:30

No persze NCIS és hasonszőrű sorozatoknál nem gáz ha kimarad néhány rész hisz magukban is megállják a helyüket. Ami összefüggő sorozat kapcsolódó részekkel azt gáz szétcincálni.
Angolul meg nem beszél mindenki, az bűn? Ez az én gyökérségem biztos.

kulup 2009.12.07. 19:33:27

@Gyurifumi: Nem kell angolul beszélni, van felirat. Olvasni gondolom tudsz. Eredeti hanggal még jobb is.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:34:51

azzal remélem minden "faszomsenázimagyartévébenasorozatot" tisztában van, hogy nem ők 89-en határozzák meg a közízlést, hanem a rajtuk kívülálló többség, akik közül egymillió körüli nézőszám igenis MAGYARUL nézi a House-t, és most kurva ideges.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:35:33

@kulup: barátom, a stílusod bicskát nyitogat a zsebemben. vegyél már vissza az arcodból de sürgősen.

hass' 2009.12.07. 19:38:17

régen én csak szinkronosan néztem a Feleségeket, de rájöttem, hogy az angolomnak (meg a kíváncsiságomnak) is jót tesz, ha eredetiben nézem meg a részeket. tegnap volt a 6. évad 10. része USA-ban, és pár órával később meg is nézhettem. ezzel egy tévécsatorna sem versenyezhet... jó, persze, szinkronnal se rossz, csak úgy olyan, mintha egy totál más sorozatot néznék, és ez nem feltétlenül jelent rosszat.
amúgy a Született Feleségek 5.évadát is simán be lehetett volna fejezni a tv2-nek még karácsony előtt: dec. 23-án befejezni (dec. 23. még amúgy sem ünnep)... mellesleg az se lenne hülyeség, ha nálunk is ugyanúgy lennének kihagyások az évadokban, mint az USA-ban (vagyis logikusan): kezdés szeptember végén, és nem egymásba tolni egyik évad végét és a következő elejét, aztán fél év szünet...lehetne valamit tanulni a "nagyoktól", ha már más téren ez egy úgyse sikerül...
bocs, de ez a tv2-s márciusig csúsztatás nagyon felk..ta az agyam...

butatót 2009.12.07. 19:44:08

@sixx:
Nem szoktam ilyet írni, de basszák meg a kurva annyukat. Arra meg nem gondolnak, hogy ameddig a "sorozatok álomra szenderülnek" elfogy a TV2 maradék pár nézője is és tavasszal nem lesz kinek "újult erővel folytatni"?

butatót 2009.12.07. 19:48:36

Közben már csengetett is a postás és Jim bácsi el is küldte az évadzárót (eddig soha nem kértem tőle ilyet). Innentől nincs miért TV2-t néznem, mindenkinek jobb így.

kulup 2009.12.07. 19:50:05

@sixx: Tudom, hogy te vagy az atyaúristen itt, de azért te is visszavehetnél kicsit. Semmi rosszat nem írtam. Ez úgyis törölve lesz, de mind1.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:53:29

@kulup: nem lesz törölve, és kapjál már a fejedhez, éppen csak le nem hülyézed a kommentelőt, mert nem angolul nézi a sorozatokat. ha ilyen nagyfiú vagy, javallom a Deadwoodot vagy a skála másik végéről a Shamelesst. majd ha az megy felirat nélkül, akkor kell arcoskodni.

Ugyandehogy (törölt) 2009.12.07. 19:55:37

mekkoraostobák.
de végre nem kell elkapcsolni az axn-ről meg a discoveryről.
torrentezni meg nem lehet olyan nehéz...

kulup 2009.12.07. 19:56:14

@sixx: Nem hülyéztem le senkit. Egyáltalán nem írtam, hogy én felirat nélkül nézem. Honnan veszed ezeket ?

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:58:54

@kulup: a kommentjeidből ez jött le, bocs, elragadott a hév.

kulup 2009.12.07. 20:09:59

@sixx: Semmi gond nincs, engem is elragadott a HÉV egy kicsit, elismerem. Nem akartam senkit megbántani.

fireati71 2009.12.07. 20:19:29

Budpencer, terencehill, texaszikopó, különben dühbejövünk én a vizilovakkalvagyok műsorok jönnek:)
Elmegyek műsorszerkesztőnek a csigatévébe...
...ennyit én is tudok xerkeszteni.

EasyFriend 2009.12.07. 20:35:00

Sokadszor merül fel, hogy lehet nézni sorozatokat feliratosan is, ill. hogy miért nem így adják eleve a tévében, stb. Én szívesen nézem felirattal is, de az a tapasztalatom, hogy megdöbbentően sok ismerősöm elutasít mindent, ami feliratos. Eredeti nyelvtől függetlenül. Hogy ez náluk mennyiben lustaság és mennyiben analfabétizmus, azt nem tudom.

joyfulpoison (törölt) 2009.12.07. 20:40:36

@Jazzzer: "Viszont nem a tévék tehetnek róla, hogy az átlagnéző értelmi szintje egy fogyatékos majomé alatt van..."
Ezzel azért vitatkoznék!
Az átlagnéző értelmi szintje (de főleg az igényszintje) rengeteget csökkent a kereskedelmi tévék megjelenése óta.
Minden vállalkozás célja célja a profitmaximalizálás. A kereskedelmi csatornák esetében ez azt jelenti, hogy az adott költségvetési keretből a lehető legtöbb - célcsoportjukba tartozó - nézőhöz szeretnének eljutni, hiszen így tehetnek szert nagyobb reklámbevételre.
A cél elérésének legfontosabb eszköze (szerintük) az, hogy olcsón legyártható sorozatokkal, bugyuta showműsorokkal és saját maguk által kreált "celebekkel" próbálják a nézőket magukhoz láncolni. Ezekkel a műsorokkal - nem is akaratlanul - az igénytelenség irányába befolyásolják a nézők ízlését.

indapass90210 2009.12.07. 20:50:25

Egy tipp: Aki szerette a 4400-at, az szerezze be a FlashForward-ot, marha jó sorozat!

Póniló 2009.12.07. 20:57:02

nincs baj azzal, hogy télen szünetre mennek, a baj azzal van, hogy 1 meg 2 résszel a vége előtt befejezik. Ez kész elmebaj, a House-t nekem is küldi Jim bácsi, de a Szülfel-t eddig nem küldte. Gondolom ott is gaz 2vel a vége előtt abbahagyni, de aki nem látta még az 5. évados House évadzárót, az tutira veri majd a falba a fejét szerdán, mert a 23. rész iszonyat durván ér véget. Nem épek a tv2nél az fix. Belehugyozok a kalapomba és megeszem, ha dec 16án, egy héttel karácsony előtt a tv2 legnézettebb műsorához nem lehet rendes hirdetőt találni.

hha96 (törölt) 2009.12.07. 21:03:54

NoTV előnyei:
- eredeti hang, HD felbontás
- gyorsolvasási képesség kifejlődése, angol káromkodások, szitokszavak elsajátítása pillanatok alatt
- nincsenek reklámok
- akkor "vetítik", amikor én akarom, akár egy egész évadot egy nap alatt
Hátrányai:
- való igaz: szinkronnal agyon is lehet vágni, de fel is lehet hozni egy sorozatot
- nincs olvasási kényszer

Döntsön mindenki saját belátása szerint.

forgodssake 2009.12.07. 21:05:21

amig az idegen nyelvet beszelok szama nem jelentos, addig nem lesz bajuk a tv csatornaknak. onnatol mar tuti h mindenki letolti inkabb. amugy sokkal jobb is eredeti nyelven.

Veér Farkas 2009.12.07. 21:10:40

"mert a Grace klinika ma este"

Ma hétfő van, szóval ma biztos nem.

Veér Farkas 2009.12.07. 21:11:50

@sixx:
Na, végre valami, amivel egyetértek.

SpeckoHU 2009.12.07. 21:22:15

Egyszerűen már nem éri meg tv-t nézni...
Most soroljam az okokat?

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 21:25:05

@Veér Farkas: lassan, de biztosan olvadozik a jég?

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2009.12.07. 21:39:17

Én nézem szinkronosan _is_ a House-t, mert kíváncsi vagyok, hogy sikerül. Mivel tudom, mi van az évadzáróban, ezért nem mászok a falra attól, hogy három hónap múlva adják csak le.
Egyébként kár, hogy arról nincs valami statisztika, hogy hányan tudják, hogy mi is az az évad meg ezek. Szóval a nézők nagy része nyilván nem azért akad ki, ha kiakad, merthogy az 5. évad uccsó részét nem most adják le, hanem azért, mert az eheti rész baromi izgalmas lesz, és kövi héten nem jön a folytatás. Szerintem, ha az 5x24 után lenne a szünet, akkor is baromira várnák következő héten a folytatást, hiába mondjuk nekik azt, hogy "dehát ez igaziból három hónap után ment csak le a tv-ben".
Szóval a tv2-nek biztos megvan a nyomós oka, hogy _most_ szünetel, csak kicsit szerencsétlenül jött ki a lépés. Az már egy másik dolog, hogy ők se tudják normálisan (közérthetően) megmagyarázni (nem mellébeszélni), hogy mi is az oka annak, hogy pont most van a "lepihenés". :p

birdito 2009.12.07. 21:49:54

Szerintem a "télen senki nem néz TV-t" egész egyszerűen azért van, mert decemberben lejárnak a reklámszerződések, és mire megkötik, meg kialkudják az újakat, meg kitalálják, hogy mégsincs annyi budget amennyi kell, addigra február lesz. Ha megfigyelitek, január legelején alig van reklám, és minden műsort, majdhogynem megszakítás nélkül vetítenek. Az meg gondolom nem biznisz, hogy drága, nézett sorozatokat reklám nélkül nyomjanak le.

zsoltix 2009.12.07. 21:52:39

Igy volt anno valahogy a Szellemekkel Suttogoval is, sitysutty abbahagytak az aktualis evadot a vege elott, aztan a folytatas helyett regi reszeket jatszottak. Aztan honapokkal kesobb adtak le a folytatast.

Jimbo75 2009.12.07. 21:55:35

Nagy kaland, amelyik sorozat érdekelt az eddig sem a Tv2-néztem, (NCIS, House) hanem netről lerántottam aztán hadd menjen, halál sem fog heteket várni rá...

bokacsizma 2009.12.07. 22:00:38

@ave: Bizony, megvan az összes Hause, szinkronosan, a mostaniból(6. évad) pár rész csak, ami a feliratos. Persze tv2-n is néztem szerdánként néha, de az igazi mégis reklám nélkül :)

bretman 2009.12.07. 22:08:45

@birdito:

A reklámszerződéseket már október környékén megkötik a cégek, senki nem megy be költségvetés nélkül a következő évbe. De (ahogy Imiface is írta feljebb) nyilván valóban nem a nézettség, hanem a reklámbevétel az ok. Januárban és februárban ugyanis jelentősen csökken a fogyasztás (az emberek karácsonykor kiköltekezték magukat), ezért a hirdetők sem nagyon vásárolnak reklámot januárra.

De Sixx-nek abban igaza van, hogy ez semmiképp nem magyarázza azt, hogy december 16-án, amikor tökig nyomják a hirdetők a karácsonyi reklámot, miért nem adnak le egy részt.

Azt azért az update 2 RTL-t dícsérő megfogalmazásához hozzátenném, hogy "az RTL eddig olyan jó ütemben szaggatta meg a Vészhelyzet évadait", hogy jövő héten a dupla részben a Vészhelyzet 2008. május 8-i és 15-i epizódja megy le, a TV2-n meg szerdán a House 2009. május 4-i része.

Tehát, ha arról van szó, hogy a rajongókat tűkre ültetik-e vagy sem, abban azért egy fokkal ártatlanabb a TV2, mint az RTL. Dehát más nagyobb hülyesége nem menti a kisebb hülyeséget.

Advocatus_Diaboli 2009.12.07. 22:53:54

Télen mi a túrót csinálsz, ha nem TV-t nézel. Kint sötét és hideg van, a fenékke van kedve kimozdulni otthonról. Mivel a magyar TV-k ezt csinálják a nézőkkel marad a sorozatok letöltése angolul reklám nélkül. Ez biztos megéri a magyar Tv-knek. Csak így tovább.

darkatti 2009.12.07. 23:13:42

vajon miért nem lepődők meg.
még jó hogy már rég aviban nézem angolul.

ha nem igy tenném akkor a k*rva tv2....

illias 2009.12.07. 23:27:31

Eddig megvártam a magyar szinkront nem sietem néztem a hülye reklámokat, ma hogy ezt olvastam kölcsönkértem Joe bácsitól mind a két részt és azt kell mondanom hogy a tv2 menjen a []#{[#{#bv és a Đ[{#&@{&#csába és a sok agyon iskolázott #&{Đ[]đ<{}&Đ]í<Đ[]äđ{>#[í bĐ[za meg a diplomáját ilyen szemétséget! Azt hiszem ezzel részemről annyi, eladom a tv-t és T.(orrent) Joe bácsitól kérem kölcsön a minden heti house-omat +a többi nézhető adást.
Köszi tv2 ezért vagytok a béka ülepe alatt.

crey7 2009.12.07. 23:39:55

@EasyFriend:
Édesanyámék is elutasítják azt, ha felirattal kell nézni. Sajnálom a dolgot, mert nekem nagyon sokat segített, hogy az angoltudásom "szinten tartsam", hogy mostani munkahelyemen is megmaradjon a tárgyaló képességem.
Hollandiában pl. jóformán nincs holland nyelvű adás. Csak a híradók, általános információs műsorok, és gyerekműsorok. Minden más angolul megy, holland felirattal.

Elhiszem, hogy vannak akik soha nem tanultak angolul (mert pl. oroszul kellett nekik, amit utáltak, vagy épp német közelebb áll hozzájuk, vagy bármi). A következő nem nekik szól, hanem azoknak a fiatal társaimnak, akik egy turistát képtelenek eligazítani saját lakhelyükön idegen nyelven. Na nektek nem ártana leszokni a szinkronról. Ha már szófordulat ragad rátok megéri. Igenis, szeretnék olyan csatornákat, ahol akár egy-két hetes csúszással nézhetnék sorozatot saját nyelven, felirattal.

Dehogy ne csak offoljak: a TV2 sikert sikerre halmoz, de komolyan. . . Az RTL Klub ha keresne se találna ennél szerencsétlenebb versenytársat a piacra. Várom már, hogy megnyisság a többi digitális multiplexet országos sugárzásra, hogy ha nem is azonnal, de szép lassan pl. a TV2-t törölje 0-ra a konkurencia.
Nem lehetne oda tenni egy tökös programigazgatót, aki nem a seggében hordta a fejét az elmúlt 10 évben? Mert amit produkálnak, az kritikán aluli.

crey7 2009.12.07. 23:41:56

@crey7: eh. . . a megnyissák-ot elgépeltem :S nemtudom hogy sikerült.

Sünder 2009.12.08. 02:23:43

Na igen s erre mondják, hogy bezzeg átlagsugarú user letölt minden sorozatot a netről. Vajon miért is? Csak mert egy rész miatt nem szeretne senki potya negyedéveket ülni a sarokban várakozva.

TV kategóriában egyébként ha jól láttam a statokat akkor az AXN meg a VIAsat egész szépen tör felfele. Lám ott télen is van sorozat, mi furcsa s van aki nézi is:)

bretman 2009.12.08. 02:29:12

@crey7:

Crey7, a tökös programigazgatók az RTL-nél dolgoznak. Ezért nézik őket többen, ezért szidja mindenki a TV2-t, ezért nézel elavult epizódokat az RTL-en boldogan és ezért szidod bosszúsan a sokkal frissebb részeket vetítő TV2-t.

Ahogy említettem: a TV2-ben most vetített House részek Amerikában 2009. májusában mentek, az RTL-en most vetített Vészhelyzet részek meg 2008. májusában. Mégis mindenki a TV2-t anyázza.

És, hogy a hab se maradjon le a tortáról, megkerestem, mit ad most az RTL a Grace Klinikából (eredeti címe: Grey's Anatomy). Elsőre nem tudtam, mert nem vagyok nézője a sorozatnak.

Nos, természetesen 2008. májusi részeket. De nem ez az érdekes. Hanem az, hogy az RTL Klub utoljára a Grace klinika negyedik évadának 16. részét vetítette. Most tehát az update 2 szerint következik az évadzáró rész. Ami, ezek szerint a 17. Csakhogy a negyedik évadnak nem volt 17. része, 16 részből állt...

Két lehetőség van: az egyik, hogy az RTL ma az ötödik évad első részével zárja a negyedik évadot. A másik, hogy a negyedik évad záró része dupla rész volt, ez azonban nem illett bele az RTL műsorstruktúrájába, ezért leszarták és kettévágták.

Egy update 3-ban elolvasnám, melyik az igaz. Én a másodikra tippelek.

Szilvi90 2009.12.08. 02:46:55

@Sünder: Én a House - t már egy ideje inkább az AXN - en követem. Kb. hasonló ütemben adagolják az évadokat, plusz naponta kétszer - háromszor leadják őket, így általában boztosan meg tudom nézni. A negyedik évadot már szinte teljesen akkor néztem, mikor ott adták. Persze most, hogy a TV2 tolja, az AXN - -en is később fog lemenni, de mndegy, én már nem írom le, 600 - adszorra, hogy idiótságot csinálnak, megtették már az előttem szólók.:)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.08. 06:54:51

Sorozatot csak AXN-n vagy netről. A kertévék meg dögöljenek meg ahol vannak.

Deneware. 2009.12.08. 07:49:06

Pont ma reggel tették fel az NCORE-ra a House full-t ( 6 évad :o)) HD minőségben, van vagy 140 Giga... A kertévék meg szarjanak sünt...

Terézágyú 2009.12.08. 08:01:32

@bretman:
"Ahogy említettem: a TV2-ben most vetített House részek Amerikában 2009. májusában mentek, az RTL-en most vetített Vészhelyzet részek meg 2008. májusában. Mégis mindenki a TV2-t anyázza."

Mert itt most nem arról van szó, hogy mennyire friss az a sorozat, amit adnak (friss: de hülye jó... mintha elromlana egy jó sorozat, attól, hogy akár egy-két év múlva adják le, és nem most), hanem arról van szó, hogy az utolsó rész előtt vágja el a sikersorozatát a nagyokos tv2...

Egyébként téged mindenből csak a legfrissebb érdekel? Ha már egy-két- urambocsá' hároméves, akkor nem is jó?

dz02 2009.12.08. 08:07:56

le kell tölteni az internetről és szarni a tv2-re. eredeti hanggal amúgy is jobb.

jegevaga 2009.12.08. 08:25:05

Nekem a "kedvenc ilyen esetem" A Szellemekkel suttogó volt. Amikor a főszereplő nő férje meghal, pont akkor hagyták abba a sorozatot, mert valami szuper fontos celeb műsort csináltak péntekenként, ami asszem két-három hét alatt bebukott.

Arról semmi hír, mikor folytatják egyáltalán. Ez akkor baromság, hogy hihetetlen.

tsimike 2009.12.08. 08:52:04

Nem tudom ki hogy van vele, de sztem eléggé sz*r lett mostanában a hauz... Korábban el sem tudtam mozdulni a tv előtt most meg tanult kollégánkat Zep-et tudnám csak idézni: Leszarom...

franxepe 2009.12.08. 08:58:10

@Cirmoscica: Szerintem az emberek nagy resze ma mar igenis tudja mi az az evadzaro, es miert izgalmasabb mint a tobbi. A Baratok koztbol ugyanis mara mar minden nagymamam koru neni is megtanulhatta, hogy nyar elejen, szunet elott ugyis leesik valaki a lepcson, vagy dordul egy loves, vagy kapnak egy levelbombat, es csak osszel derul ki, ki hal meg, ki marad. Plusz altalaban be is mondjak hogy evadzaro epizod.

goumba 2009.12.08. 09:05:03

ahhhhhhhhh, micsoda eget rengető problémáik vannak egyeseknek... ki nem sz@rja le, hülye amcsi gagyi szériák...

Goldika 2009.12.08. 09:06:12

aki a TV2 nézi a Doktor Houset meg is érdemli:))

2009.12.08. 09:09:52

Egyáltalán néz még valaki TV-ben sorozatokat???? Mi az amit nem lehet 5 perc alatt letölteni a netről? Szerintem a TV-nek mint intézménynek kezd befellegzeni (vagy befellegezni?).

asdf 2009.12.08. 09:36:21

Azt hiszem irtam mar maskor is, a tv2 annyira hulye, mintha direkt csinalna...

Macko 2009.12.08. 09:47:19

Valóban sokszor leírták már itt, hogy mit és hogyan csinálnak az USA-ban.
Az NFL után a sorozatok hozzák a legtöbb nézőt (=pénzt).
Ennek a "nem adom le az utolsó részt" c. baromságnak, szerintem anyagi oka lehet.
Ha leadod a 22 részt egyben xxxx USD az ára, ha 21+1-et két hónap múlva, akkor csak xxxx-10%.
Barmok.

zsebtelep 2009.12.08. 10:06:16

Szarni rá, már csak két hónap és Loszt shódáwn az abcn!

Kulmar 2009.12.08. 10:40:48

arra még senki sem gondolt, hogy az átlag néző nem is tudja, hogy melyik évad hányadik epizódját vetítik éppen? velük ez nem kiszúrás. Én tudhatnám, de engem meg nem érdekel...
A cikk igazsága a kezdés időpontjában rejlik, mert az tényleg szánalmas, hogy 5-10 percet késnek átlagosan, mindennel.

RTL-klub széf vs. vacsoracsata? erről valamit?

Schopenhauer 2009.12.08. 11:23:05

Ha megy valamelyst a német, de anélkül is: House MD ma este 21:15 RTL. Nyilván nem a "Klub", hanem a német csatorna!
Ugyanott tartanak...

nem várt fordulat 2009.12.08. 11:24:36

@asdf: csatlakozom. én már nagyon régóta mondogatom, hogy amihez a tv2 nyúl, az szarrá válik.

az sem volt piti, amikor - nem emlékszem sajnos a sorozat nevére, egy kyle nevű srácról szólt - fogták, és egyszerűen nem vetítették le az utolsó három részt. de előtte persze vasárnap délutánról áttették hét közbe, valamikor este jó későre. no comment.

Loveless · http://loveless.inda.hu/ 2009.12.08. 11:31:57

Én is magyarul kezdtem nézni a Houset, de rá kellett jönnöm, hogyha a magyar adókra várok, akkor cseszhetem. Nem csak House-al van így. Példának az Odaátot is a viasat ismétli, kint meg már az 5.évad megy.
Szóval én már régen úgy döntöttem, hogy nézem angolul, legalább tanulok is belőle.
:D

2009.12.08. 11:37:34

Aki nem bírja a sorozatokat, annak a kereskedelmi tévék nézhetetlenek. Eddig sem néztem, ezután sem fogom. :(

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.08. 11:37:49

10 év múlva nem lesznek tévéadók, csak interneten streamelhető pay-per-view műsorok.
Amolyan fizetős YouTube. Vagy esetleg ingyenes, ha valaki reklámokkal akarja rohasztani az agyát.
A hagyományos tévéadók meg mehetnek kocsikázni, hacsak nem lépnek időben (pl. az RTL azért már kezdi észrevenni, mi a bőgés)
Részemről alig várom.

ampelmann 2009.12.08. 11:46:40

nem sikeres ember aki (a generaciojanak es anyagi helyzetenek megfeleloen termeszetesen) ker. tv-ken nez sorozatokat, filmeket!

Hümüzhümümüz 2009.12.08. 12:09:22

A Ti/mi hibátok/hibánk, hogy ilyeneket megenged magának a fosh TV2 (RTL sem kutya azért)... El lettek kényeztetve azzal, hogy míg nem volt ennyi kábeltévé, magyar tematikus csatorna, mindig néztük, akármit adtak! Korcsosodás már tart szerintem vagy 3-4 éve. Győzike, XXL stb.

Tessék szépen letölteni (titokban) és elkapcsolni! Akkor majd talán (???) észhez térnek. Bár úgy látom, hiába fogynak a nézők, továbbra sem találják a helyüket. TV2 legfőképp.

bee33 2009.12.08. 12:09:40

Én annyira szeretnék jó filmeket nézni esténként valamelyik csatornán,de valahogy mindig a természet adókon lyukadok ki.Ez vajon miért van?

mooneye · http://tuskevar.eu 2009.12.08. 12:14:48

Hát pedig a House vége tényleg üt, én felirattal néztem, és hú. B****ák meg.

Szent.J. 2009.12.10. 15:57:37

Ennyi tévé majmot, nem is csoda hogy ott tart ez az ország ahol tart. Közizlésről papoltok, meg mittommégmiről.

Használd az internetet, olvass, járj színházba, sportolj, stb.

miért kell mindenkinek részt venni az agymosásban. ???

HouseFan 2009.12.11. 21:31:25

Hát a tv2 elmehet a jó büdös p...-ba!! Ezért is mennek csődbe!! azt az egy részt kibírhatták volna!!

HouseFan 2009.12.11. 21:33:04

Majd tesznek be iylen Liptai férjet keres meg hasonló baromságokat!!

Lacóka 2009.12.12. 20:49:37

szerdán az rtl-en Véres gyémánt. Az rtl meglátta a lehetőséget, h nem a house-zal kell versenyezni.

(közben a tv2-n lélegzet, amit nem ismerek, bár Forest Whitaker, tehát akár jó is lehet)

efzsé 2009.12.17. 18:51:31

@ave: Magyar felirat! az is letölthető. (Annak, aki tudja, hogy kell -én például, sajna, nem...Sixx, ezt neked a trolltól, magyarázatképp)

efzsé 2009.12.17. 18:58:06

@sixx: Na tessék! Most meg te véded a csakmagyarulsorozatnézőt! Tehát: engem! Nahát!
Csuda jellemfejlődés :))))

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.17. 19:16:59

@efzsé: eddig sem szidtam, néztem le vagy támadtam a sorozatokat magyarul nézőket, csak a trollkodást nem bírom.

Der Beste 2009.12.17. 20:06:57

@sixx: Hoppá! Most kellemesen csalódtam benned.
Végre helyre tetted a sok
"kiazahülyeakiatvbennézsorozatotamikorpárpercalattlelehettöltenianetrőlsazeredetihangokkallehetnézninemaszarszinkronnal" szöveggel majomkodó köcsögöt.
Riszpekt.

efzsé 2009.12.19. 03:25:01

@sixx: Ha te mondod... így is van.
(De azért egy bocsival tartozol)

gabesz85 2010.02.26. 22:11:25

helosztok megvan a született feleségeknek a 4évad szinkronosan 5 és a 6 feliratosan van meg ha kell vkinek, de van még több sorozatok is ami kellene szoljatok. akkor írjon a gabor851119@freemail.hu-ra. sziasztok

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.03.03. 13:32:04

Már én sem nagyon nézek tévét. És milyen hülyeség,hogy télen nem nézünk tv-ét,amikor kint minuszok röpkednek. Gondolom mindenki tavasszal,nyáron ül le a tv elé,amikor 9kor még világos van és 28 fok. :)
süti beállítások módosítása