Itt a december, a kertévék kezdik a nézők szívatását. Nem elég ugye, hogy év közben ide-oda pakolgatják sorozataikat, amiket nem mellesleg képtelenek időben elkezdeni - mármint akkor, amikor a műsorújságban ígérik - ilyenkor télen lepihentetik a nagyágyúkat, és csak tavasszal hozzák őket vissza, addig meg adnak, amit éppen a polcon legfelül találnak, Bud Spencer-életművel, bukott sorozatot, stb.
A jelenség nem újkeletű és nem is csak ránk jellemző, hiszen egy-egy széria 22-24 epizódból gazdálkodik egy-egy évadban, amit az USA-ban szeptemberben kezdenek és májusban fejeznek be, így érthető, hogy a kb. 34 hétre jutó 22 epizódot nem lehet szünet és/vagy ismétlések nélkül levetíteni - nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a Tv2 két vezető sorozatát pont a legizgalmasabb részeknél küldi el három hónapos pihenőre.
A csatorna szerencsétlensége, hogy a Született feleségek eheti epizódja után már csak kettő van hátra az évadból, a House-ból ráadásul pedig csak egy, azaz az évadok hagyományosan legizgalmasabb epizódjai előtt szakítják meg a sorozatokat arra hivatkozva, hogy télen amúgy sem néz senki tévét, ami szerünk nettó baromság, a karácsonyra vett plazmatévét kiválóan lehet hajtani januárban is, kérem.
A sorozatok rajongóit vélhetően az sem nagyon fogja izgatni, hogy a márciusban(!!!) visszatérő kedvencek az aktuális évadok utolsó részeit követően azonnal az új, az Egyesült Államokban jelenleg műsoron levő epizódokkal fognak folytatódni, elméletileg szünet nélkül - olyan ez, mintha a csajom egy erőteljes petting után megígéri, hogy tavasszal isten bizony nagyon jót hancúrozunk, de most intézzem el magamnak, jóccakát.
UPDATE: természetesen ez nem csak a Tv2-re jellemző lépés, az RTL pontosan ugyanígy szakítja meg a Grace klinika és a Vészhelyzet évadait, de legalább nem az évadzáró előtt egy epizóddal. Amint a másik kertévé is nyilvánosságra hozza, mikor és milyen hosszú időre pihennek le sztársorozataik, azon nyomban megírjuk.
UPDATE2: mint kiderült, az RTL eddig olyan jó ütemben szaggatta meg a Grace klinika és a Vészhelyzet évadait, hogy nekik nem kell így tökön szúrniuk magukat egy hatméteres vasvillával, mert a Grace klinika ma holnap este, a Vészhelyzet meg jövő héten (duplarésszel) évadzár, így senkinek nem kell márciusig tűkön ülnie, vagy letölteni az adott epizódokat a zinternetről.
Bejgli 2009.12.07. 14:10:40
letkat 2009.12.07. 14:19:59
maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.12.07. 14:24:01
azértmertcsak 2009.12.07. 14:24:15
bretman 2009.12.07. 14:26:09
Ha a cliffhanger előtt két résszel szakad meg a sorozat, aztán a cliffhanger után folytatódik, az engem kevésbé idegesít. Már persze, ha lesz ennek az évadnak a végén cliffhanger.
Ezt most lehetett volna úgy kommentálni, hogy a TV2 vezetői ostobák és saját maguk ellenségei, de hogy a nézőnek ártottak volna, az nekem nem jön össze.
hubi' 2009.12.07. 14:29:57
kla 2009.12.07. 14:30:59
Lacóka 2009.12.07. 14:32:00
Arról nem is beszélve, h 1 (egy) darab részt nem adnak le? Torrent, bekaphatják.
Fel sem merem vetni, h esetleg mikor szeptemberben azon b*szakodtak, h mikor is kezdődjön, előrehozzuk, eltoljuk, akkor vki nem tudta volna kiszámolni, h akkor mikorra jönnek ki az évadzárók? Két hétnél nagyobb időtávra gondolkodni luxus? Phö...
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2009.12.07. 14:33:16
zoli vagyok · http://zolivagyok.freeblog.hu 2009.12.07. 14:33:25
Torrent Zoltán az én nevem, már megint.
Lacóka 2009.12.07. 14:33:36
Ingrid 2009.12.07. 14:35:42
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.07. 14:37:00
Llew 2009.12.07. 14:37:46
Na, jó úgy látszik még nem adtam ki minden indulatomat.
Robson bá 2009.12.07. 14:46:11
telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.12.07. 14:52:12
lizzzzzzz 2009.12.07. 14:52:44
ave 2009.12.07. 14:53:52
Aki tud angolul es erdekli, mar reg megnezte az osszes letoltheto hauszt.
telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.12.07. 14:54:10
bretman 2009.12.07. 14:56:08
Az Index címlapjáról elérhető a TV2 blogja. Némileg árnyalja a dolgot, hogy ők azt állítják, hogy "Ismerős a lépés, hiszen az RTL Klub is hasonlóan kezelte évekig a Vészhelyzetet, s újabban a Grace klinikát is."
Na most ez vagy hazugság, vagy a TV2 nem talált fel semmi újat.
Az meg, hogy hányan néznek tévét januárban és februárban, nyilván mérhető. Én sem látom racionális okát, hogy kevesebben, de csak van valamilyen szám erre.
AZso.hu · http://www.azso.hu 2009.12.07. 14:58:50
TV2-nek ismét külön gratuláció, sorozatszétzúzásban és néző elhűtésben élen járó csapat.
Lacóka 2009.12.07. 15:02:22
@ave: nem igaz. van netem, tudok angolul, és mégis maradtam a tv-nél, nekem kényelmesebb, fasztudja, sose gondolkodtam mért. Biztos nem vagyok egyedül. Az már a tv2 stratégiai hibája, ha a hozzám hasonlókat torrentre kényszeríti (mert a végén még megszeretem, és a szerda estém is felszabadul) (azt meg se említem, mert nem tudom, csak gondolom, h a house célközönsége inkább én vok, mint a nyelveket nem beszélő, netet nem ismerő kisnyugdíjas)
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.07. 15:03:55
Részben ez magyarázza a jelenséget.
Llew 2009.12.07. 15:04:43
@ave: nem az értintet sorozatok, de spec van olyan, ami a tv-s vetítés előtt letölthető szinkronnal. Szóval mielőtt észlénykedsz gondolkozz. Másrészt meg miért törvényszerű, hogy már mindenki látta akit érdekel? Nincsenek statisztikáim hányan lehetünk, de én pl. a Houset is meg az NCIS-t is a magyaron követem - kivágott részek ellenére is -, mert szeretem a szinkronjukat. Viszont most a maradék egy rész biztos le fogom tölteni.
Lacóka 2009.12.07. 15:05:54
(egyébként mért nem néznek az emberek tv-t december 16án este 10kor?)
bretman 2009.12.07. 15:06:56
A lényege az, hogy az adattar.ortt.hu oldalon meglehet nézni a havi nézettségi görbéket.
Ezek szerint januárban pont annyian néznek tévét, mint márciusban. Aztán áprilisban elkezd zuhanni a nézettség.
Tehát az érv hülyeség.
bretman 2009.12.07. 15:07:34
Te nyertél.
Llew 2009.12.07. 15:08:17
ZWS 2009.12.07. 15:09:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.12.07. 15:12:55
Mert akkor van a születésnapom. :D
Llew 2009.12.07. 15:18:56
Tm 2009.12.07. 15:19:32
House 5x23 megy le, az 5x24 az évadzáró marad márciusra
Szülfel 5x22 lesz, 5x23-24 marciusban
NCIS 6x14 lemegy, elvileg január 4-től folytatják
Gyilkos számok 5x12 lesz ma, folytatás márciusban, addig ismétlések
Lacóka 2009.12.07. 15:28:32
HelBrocko 2009.12.07. 15:36:36
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.07. 15:45:29
Mitya Ivanov 2009.12.07. 15:51:24
A következő húzásuk az lesz, hogy a Mokkát délután kettőre rakják, mert a karácsonyi szünetben úgyis mindenki sokáig alszik.
Jazzzer 2009.12.07. 16:22:12
Ha valaki még emlékszik, régen az esti film/sorozat 8 órakor kezdődött. Most szemét megy délután, szemét este, film 10 körül, de gyakran az helyett is szemetet adnak.
Viszont nem a tévék tehetnek róla, hogy az átlagnéző értelmi szintje egy fogyatékos majomé alatt van és Mónikasókra és Benkőkre izgul. Nem követhetik egy szűkebb, igényesebb réteg elvárásait mert akkor semmilyen tévé nem lesz előbb-utóbb.
Megváltozni ez sose fog, védekezni viszont lehet ellene. Torrent, filmcsatornák, DVD, mozi, könyv, szex a természet lágy ölén. :-)
bug jr. 2009.12.07. 16:28:30
mielőtt kurvaanyáznának,nézek tévét,nem is keveset,de sorit max a szomszédok ismétlést
CsíkosNapernyő · http://csikosnapernyo.blog.hu 2009.12.07. 16:28:54
DanZi 2009.12.07. 16:44:26
Pikk Dáma ♠ 2009.12.07. 16:44:57
méghogy nem tévézünk jövő héttől, az agyam eldobom...
Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.12.07. 16:53:08
Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.12.07. 16:53:51
G1 2009.12.07. 16:55:26
Zötyögi 2009.12.07. 16:59:01
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.12.07. 17:04:20
borovi 2009.12.07. 17:09:20
Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2009.12.07. 17:14:24
Thresher 2009.12.07. 17:15:36
Barátnőm már rég csekkolja a 6.ikat, de én? Á nem, én akkurátusan megnézem a tévében, Kulkát úgy is bírom, majd ha a vége jöhet a pendrive csere...
Büdös lófaszt, most még megnézem, aztán jön a 6ik darálva.
Komolyan bameg, volt ezenkívül olyan műsor amiért megérte megnézni a kettest?
sunblind 2009.12.07. 17:15:59
locsocs 2009.12.07. 17:22:22
Edward Nygma 2009.12.07. 17:23:30
És ezek akarnak/tak vezető tévé lenni? Akkor nem maradna, akit másolhatnának; dőlne be az egész tv2. Ami viszont egész jól hangzik...
csgabor 2009.12.07. 17:25:15
csgabor 2009.12.07. 17:25:45
jozicsenko 2009.12.07. 17:26:50
qrta életbe, egy tv2 rajongóval kevesebb, egy torrentbajnokkal több :-(((
ghysmo 2009.12.07. 17:29:44
de nem, fura módon, tulajdonképpen a néző van a tv-ért, tehát a tv-s népekben fel sem merül ez a kérdés a sorozatokkal kapcsolatban. meg egyébbel sem.
és még hány és hány helyen van így... és hol a határ? meddig lehet ezt így csinálni? az ember a nehezen megkeresett pénzéből olyan rosszul műküdő, szolgáltatást nem, vagy nem elvárható módon nyújtó vállalatot tart el, hogy megdöbbentő. nem kéne ez ellen tenni valamit? bolykottálni az ilyen szar cégeket, vagy valami?
T3raYon 2009.12.07. 17:31:00
Azt meg már sokat és sokan megírták, hogy itthon agyatlanok a műsorszerkesztők. Odaát (merthát hol máshol) ki van ez találva rendesen, mindennek megvan a logikája, helye, ideje. Persze ott is pakolgatnak szezon közben ide-oda, de alapvető logikák élnek (pl. őszi és téli (február)) sorozat-szezon kezdések.
Na persze ott komolyabban veszik magukat, mert van jó sok komoly csatorna és verseny, aztán ha valaki bénázik akkor az utcán (vagy egy másik sz*r csatornánál) találja magát.
Itthon meg van ez a mondvacsinált RTL Klub vs. TV2 verseny, de ki veszi ezt már komolyan? Mindenki ül a fenekén és számolja a lóvét, a nézők meg le vannak sz***va... Ezt kéne a sokaknak észrevenni, csak ahhoz el kéne zárni a TV-t :-)))))))))))) és kijönni a zsibbadásból.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.07. 17:31:12
Tudom, hogy kevesebb a hirdető januárban, és ezért van szünet, ez eddig oké. De én arra kérdeztem rá, hogy mi a ... nem lehet leadni december 16-án az évad utolsó részét a House-ból? Mert ha azt akarod beadni nekem, hogy a karácsony ELŐTT egy héttel, a legnagyobb kereskedelmi hajtás idején kevesebb a hirdető, akkor körberöhöglek. Hát pont az ellenkezője az igaz!
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.12.07. 17:31:50
NEM ERRE HIVATKOZNAK.
Néző van. Reklámozóból van kevesebb. De ezt a szerző is tudja elvileg. Sokkal jobban mint én...
Tipca 2009.12.07. 17:35:01
bacondesign 2009.12.07. 17:43:25
f3 2009.12.07. 17:51:26
A másik a Vészhelyzet... jól láttam, hogy a tavaly ősz végén abbahagyott 14. évadot csak most folytatják? És így az utolsó, 15. évad csak valamikor 2010 őszén kezdődik majd és 2011 tavaszán lesz vége?
Lazac2007 2009.12.07. 17:51:28
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 17:56:40
és decemberről van szó, most kellene leadniuk a maradék részeket, nem januárban, simán beleférne. reklámozó meg most izé, tán csak van?
EasyFriend 2009.12.07. 18:02:15
Grifter 2009.12.07. 18:06:06
Nem inkább arról van itt szó, hogy télen ÚGYIS nézed a TV-t, tehát tök mind1 mi megy benne?:]
Nagycsupor69 2009.12.07. 18:11:50
vidéki suzukis 2009.12.07. 18:12:58
Crunch 2009.12.07. 18:13:42
Vajon nem jelent kisebb költséget egy 0 forintos filmismétlés leadása mint egy dzsilliárd forintos prémium sorozat epizódé? (nem mintha tudnám mennyibe kerül a House)
bajnaikondom 2009.12.07. 18:15:05
autosdolgok · http://autos.dolgok.com 2009.12.07. 18:19:16
Chalabre (törölt) 2009.12.07. 18:19:50
"szakítják meg a sorozatokat arra hivatkozva, hogy télen amúgy sem néz senki tévét"
Ezt megint melyik kutatás hozta ki? Télen, amikor hideg van, így alig akad szabadtéri program, többnyire otthon melegszünk esténként. Míg ahogy tavaszodik és nyáron esténként kinn ülnek az emberek, tele vannak a teraszok, és van bőven szabadtéri program...
Mikor tévézünk többet? A május végi napsütésben vagy a nyirkoos, korán sötétedő, hideg télben?
Chalabre (törölt) 2009.12.07. 18:21:43
Michael Collins 2009.12.07. 18:22:36
histar007 2009.12.07. 18:24:33
Ez az országos frekvencia előnye, torzítja a versenyt, mivel a nagy nem kényszerül valódi versenyre, szinte azt csinál amit akar. Aztán ha majd nekik is lejár a koncesszió, akkor jön majd a hiszti. Milliók követelik majd vissza a Mouniká sáut, és a többi ganét. Akkor majd az ilyen kellemes kis "gesztusokra" is kellene emlékezni.
cooper (törölt) 2009.12.07. 18:28:41
Boa Vista (törölt) · http://mikellanonek.blog.hu/ 2009.12.07. 18:29:51
Majd a Budai 2009.12.07. 18:35:06
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.07. 18:58:57
Namármost, jön a tél, és az alapból nem TV függők is többet néznek TV-t, mert ritkábban mennek szabadidejükben a szabadba, ilyenkor jobb ha inkább filmeket adnak, nem a szokásos sorozatokat, mert azok csak a függők számára élvezhetőek.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.07. 19:01:17
Pont ezért kell télre jegelni a sorozatokat, mert akkor nem csak a sorozatfüggők nézik, az alapból nem függőknek érdektelenek a sorozatok, mert nem látták az előző részeket.
st37 2009.12.07. 19:01:57
Az amerikai bemutató után 2 nappal nézem meg azt ami érdekel.
Ja, reklám nélkül.
Geolány 2009.12.07. 19:02:36
Sierpe (törölt) 2009.12.07. 19:06:24
nem muszáj tudni angolul, aki tud olvasni az nézheti felirattal
Dark Wolf 2009.12.07. 19:09:15
Mocsár 2009.12.07. 19:10:26
basszák meg az anyjukat.
Yeto 2009.12.07. 19:12:39
Gyurifumi 2009.12.07. 19:18:31
Amúgy érdekes nyáron szünet mert uborka szezon, télen szünet mert.............havazin szezon mindenki telel síel mi? Idióták.
kulup 2009.12.07. 19:22:06
Gyurifumi 2009.12.07. 19:30:30
Angolul meg nem beszél mindenki, az bűn? Ez az én gyökérségem biztos.
kulup 2009.12.07. 19:33:27
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:34:51
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:35:33
hass' 2009.12.07. 19:38:17
amúgy a Született Feleségek 5.évadát is simán be lehetett volna fejezni a tv2-nek még karácsony előtt: dec. 23-án befejezni (dec. 23. még amúgy sem ünnep)... mellesleg az se lenne hülyeség, ha nálunk is ugyanúgy lennének kihagyások az évadokban, mint az USA-ban (vagyis logikusan): kezdés szeptember végén, és nem egymásba tolni egyik évad végét és a következő elejét, aztán fél év szünet...lehetne valamit tanulni a "nagyoktól", ha már más téren ez egy úgyse sikerül...
bocs, de ez a tv2-s márciusig csúsztatás nagyon felk..ta az agyam...
butatót 2009.12.07. 19:44:08
Nem szoktam ilyet írni, de basszák meg a kurva annyukat. Arra meg nem gondolnak, hogy ameddig a "sorozatok álomra szenderülnek" elfogy a TV2 maradék pár nézője is és tavasszal nem lesz kinek "újult erővel folytatni"?
butatót 2009.12.07. 19:48:36
kulup 2009.12.07. 19:50:05
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:53:29
Ugyandehogy (törölt) 2009.12.07. 19:55:37
de végre nem kell elkapcsolni az axn-ről meg a discoveryről.
torrentezni meg nem lehet olyan nehéz...
kulup 2009.12.07. 19:56:14
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 19:58:54
kulup 2009.12.07. 20:09:59
fireati71 2009.12.07. 20:19:29
Elmegyek műsorszerkesztőnek a csigatévébe...
...ennyit én is tudok xerkeszteni.
RCH 2009.12.07. 20:26:53
EasyFriend 2009.12.07. 20:35:00
Kiscsillácska (törölt) 2009.12.07. 20:39:07
..!..
joyfulpoison (törölt) 2009.12.07. 20:40:36
Ezzel azért vitatkoznék!
Az átlagnéző értelmi szintje (de főleg az igényszintje) rengeteget csökkent a kereskedelmi tévék megjelenése óta.
Minden vállalkozás célja célja a profitmaximalizálás. A kereskedelmi csatornák esetében ez azt jelenti, hogy az adott költségvetési keretből a lehető legtöbb - célcsoportjukba tartozó - nézőhöz szeretnének eljutni, hiszen így tehetnek szert nagyobb reklámbevételre.
A cél elérésének legfontosabb eszköze (szerintük) az, hogy olcsón legyártható sorozatokkal, bugyuta showműsorokkal és saját maguk által kreált "celebekkel" próbálják a nézőket magukhoz láncolni. Ezekkel a műsorokkal - nem is akaratlanul - az igénytelenség irányába befolyásolják a nézők ízlését.
indapass90210 2009.12.07. 20:50:25
Póniló 2009.12.07. 20:57:02
hha96 (törölt) 2009.12.07. 21:03:54
- eredeti hang, HD felbontás
- gyorsolvasási képesség kifejlődése, angol káromkodások, szitokszavak elsajátítása pillanatok alatt
- nincsenek reklámok
- akkor "vetítik", amikor én akarom, akár egy egész évadot egy nap alatt
Hátrányai:
- való igaz: szinkronnal agyon is lehet vágni, de fel is lehet hozni egy sorozatot
- nincs olvasási kényszer
Döntsön mindenki saját belátása szerint.
forgodssake 2009.12.07. 21:05:21
Veér Farkas 2009.12.07. 21:10:40
Ma hétfő van, szóval ma biztos nem.
Veér Farkas 2009.12.07. 21:11:50
Na, végre valami, amivel egyetértek.
SpeckoHU 2009.12.07. 21:22:15
Most soroljam az okokat?
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.07. 21:25:05
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.12.07. 21:31:46
Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2009.12.07. 21:39:17
Egyébként kár, hogy arról nincs valami statisztika, hogy hányan tudják, hogy mi is az az évad meg ezek. Szóval a nézők nagy része nyilván nem azért akad ki, ha kiakad, merthogy az 5. évad uccsó részét nem most adják le, hanem azért, mert az eheti rész baromi izgalmas lesz, és kövi héten nem jön a folytatás. Szerintem, ha az 5x24 után lenne a szünet, akkor is baromira várnák következő héten a folytatást, hiába mondjuk nekik azt, hogy "dehát ez igaziból három hónap után ment csak le a tv-ben".
Szóval a tv2-nek biztos megvan a nyomós oka, hogy _most_ szünetel, csak kicsit szerencsétlenül jött ki a lépés. Az már egy másik dolog, hogy ők se tudják normálisan (közérthetően) megmagyarázni (nem mellébeszélni), hogy mi is az oka annak, hogy pont most van a "lepihenés". :p
birdito 2009.12.07. 21:49:54
zsoltix 2009.12.07. 21:52:39
Jimbo75 2009.12.07. 21:55:35
bokacsizma 2009.12.07. 22:00:38
bretman 2009.12.07. 22:08:45
A reklámszerződéseket már október környékén megkötik a cégek, senki nem megy be költségvetés nélkül a következő évbe. De (ahogy Imiface is írta feljebb) nyilván valóban nem a nézettség, hanem a reklámbevétel az ok. Januárban és februárban ugyanis jelentősen csökken a fogyasztás (az emberek karácsonykor kiköltekezték magukat), ezért a hirdetők sem nagyon vásárolnak reklámot januárra.
De Sixx-nek abban igaza van, hogy ez semmiképp nem magyarázza azt, hogy december 16-án, amikor tökig nyomják a hirdetők a karácsonyi reklámot, miért nem adnak le egy részt.
Azt azért az update 2 RTL-t dícsérő megfogalmazásához hozzátenném, hogy "az RTL eddig olyan jó ütemben szaggatta meg a Vészhelyzet évadait", hogy jövő héten a dupla részben a Vészhelyzet 2008. május 8-i és 15-i epizódja megy le, a TV2-n meg szerdán a House 2009. május 4-i része.
Tehát, ha arról van szó, hogy a rajongókat tűkre ültetik-e vagy sem, abban azért egy fokkal ártatlanabb a TV2, mint az RTL. Dehát más nagyobb hülyesége nem menti a kisebb hülyeséget.
dr. Wilbur Swain 2009.12.07. 22:22:01
Advocatus_Diaboli 2009.12.07. 22:53:54
darkatti 2009.12.07. 23:13:42
még jó hogy már rég aviban nézem angolul.
ha nem igy tenném akkor a k*rva tv2....
illias 2009.12.07. 23:27:31
Köszi tv2 ezért vagytok a béka ülepe alatt.
crey7 2009.12.07. 23:39:55
Édesanyámék is elutasítják azt, ha felirattal kell nézni. Sajnálom a dolgot, mert nekem nagyon sokat segített, hogy az angoltudásom "szinten tartsam", hogy mostani munkahelyemen is megmaradjon a tárgyaló képességem.
Hollandiában pl. jóformán nincs holland nyelvű adás. Csak a híradók, általános információs műsorok, és gyerekműsorok. Minden más angolul megy, holland felirattal.
Elhiszem, hogy vannak akik soha nem tanultak angolul (mert pl. oroszul kellett nekik, amit utáltak, vagy épp német közelebb áll hozzájuk, vagy bármi). A következő nem nekik szól, hanem azoknak a fiatal társaimnak, akik egy turistát képtelenek eligazítani saját lakhelyükön idegen nyelven. Na nektek nem ártana leszokni a szinkronról. Ha már szófordulat ragad rátok megéri. Igenis, szeretnék olyan csatornákat, ahol akár egy-két hetes csúszással nézhetnék sorozatot saját nyelven, felirattal.
Dehogy ne csak offoljak: a TV2 sikert sikerre halmoz, de komolyan. . . Az RTL Klub ha keresne se találna ennél szerencsétlenebb versenytársat a piacra. Várom már, hogy megnyisság a többi digitális multiplexet országos sugárzásra, hogy ha nem is azonnal, de szép lassan pl. a TV2-t törölje 0-ra a konkurencia.
Nem lehetne oda tenni egy tökös programigazgatót, aki nem a seggében hordta a fejét az elmúlt 10 évben? Mert amit produkálnak, az kritikán aluli.
crey7 2009.12.07. 23:41:56
Sünder 2009.12.08. 02:23:43
TV kategóriában egyébként ha jól láttam a statokat akkor az AXN meg a VIAsat egész szépen tör felfele. Lám ott télen is van sorozat, mi furcsa s van aki nézi is:)
bretman 2009.12.08. 02:29:12
Crey7, a tökös programigazgatók az RTL-nél dolgoznak. Ezért nézik őket többen, ezért szidja mindenki a TV2-t, ezért nézel elavult epizódokat az RTL-en boldogan és ezért szidod bosszúsan a sokkal frissebb részeket vetítő TV2-t.
Ahogy említettem: a TV2-ben most vetített House részek Amerikában 2009. májusában mentek, az RTL-en most vetített Vészhelyzet részek meg 2008. májusában. Mégis mindenki a TV2-t anyázza.
És, hogy a hab se maradjon le a tortáról, megkerestem, mit ad most az RTL a Grace Klinikából (eredeti címe: Grey's Anatomy). Elsőre nem tudtam, mert nem vagyok nézője a sorozatnak.
Nos, természetesen 2008. májusi részeket. De nem ez az érdekes. Hanem az, hogy az RTL Klub utoljára a Grace klinika negyedik évadának 16. részét vetítette. Most tehát az update 2 szerint következik az évadzáró rész. Ami, ezek szerint a 17. Csakhogy a negyedik évadnak nem volt 17. része, 16 részből állt...
Két lehetőség van: az egyik, hogy az RTL ma az ötödik évad első részével zárja a negyedik évadot. A másik, hogy a negyedik évad záró része dupla rész volt, ez azonban nem illett bele az RTL műsorstruktúrájába, ezért leszarták és kettévágták.
Egy update 3-ban elolvasnám, melyik az igaz. Én a másodikra tippelek.
Szilvi90 2009.12.08. 02:46:55
Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.08. 06:54:51
Deneware. 2009.12.08. 07:49:06
Terézágyú 2009.12.08. 08:01:32
"Ahogy említettem: a TV2-ben most vetített House részek Amerikában 2009. májusában mentek, az RTL-en most vetített Vészhelyzet részek meg 2008. májusában. Mégis mindenki a TV2-t anyázza."
Mert itt most nem arról van szó, hogy mennyire friss az a sorozat, amit adnak (friss: de hülye jó... mintha elromlana egy jó sorozat, attól, hogy akár egy-két év múlva adják le, és nem most), hanem arról van szó, hogy az utolsó rész előtt vágja el a sikersorozatát a nagyokos tv2...
Egyébként téged mindenből csak a legfrissebb érdekel? Ha már egy-két- urambocsá' hároméves, akkor nem is jó?
dz02 2009.12.08. 08:07:56
jegevaga 2009.12.08. 08:25:05
Arról semmi hír, mikor folytatják egyáltalán. Ez akkor baromság, hogy hihetetlen.
tsimike 2009.12.08. 08:52:04
franxepe 2009.12.08. 08:58:10
goumba 2009.12.08. 09:05:03
Goldika 2009.12.08. 09:06:12
2009.12.08. 09:09:52
asdf 2009.12.08. 09:36:21
Macko 2009.12.08. 09:47:19
Az NFL után a sorozatok hozzák a legtöbb nézőt (=pénzt).
Ennek a "nem adom le az utolsó részt" c. baromságnak, szerintem anyagi oka lehet.
Ha leadod a 22 részt egyben xxxx USD az ára, ha 21+1-et két hónap múlva, akkor csak xxxx-10%.
Barmok.
zsebtelep 2009.12.08. 10:06:16
Kulmar 2009.12.08. 10:40:48
A cikk igazsága a kezdés időpontjában rejlik, mert az tényleg szánalmas, hogy 5-10 percet késnek átlagosan, mindennel.
RTL-klub széf vs. vacsoracsata? erről valamit?
Schopenhauer 2009.12.08. 11:23:05
Ugyanott tartanak...
nem várt fordulat 2009.12.08. 11:24:36
az sem volt piti, amikor - nem emlékszem sajnos a sorozat nevére, egy kyle nevű srácról szólt - fogták, és egyszerűen nem vetítették le az utolsó három részt. de előtte persze vasárnap délutánról áttették hét közbe, valamikor este jó későre. no comment.
Loveless · http://loveless.inda.hu/ 2009.12.08. 11:31:57
Szóval én már régen úgy döntöttem, hogy nézem angolul, legalább tanulok is belőle.
:D
2009.12.08. 11:37:34
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.08. 11:37:49
Amolyan fizetős YouTube. Vagy esetleg ingyenes, ha valaki reklámokkal akarja rohasztani az agyát.
A hagyományos tévéadók meg mehetnek kocsikázni, hacsak nem lépnek időben (pl. az RTL azért már kezdi észrevenni, mi a bőgés)
Részemről alig várom.
ampelmann 2009.12.08. 11:46:40
Hümüzhümümüz 2009.12.08. 12:09:22
Tessék szépen letölteni (titokban) és elkapcsolni! Akkor majd talán (???) észhez térnek. Bár úgy látom, hiába fogynak a nézők, továbbra sem találják a helyüket. TV2 legfőképp.
bee33 2009.12.08. 12:09:40
mooneye · http://tuskevar.eu 2009.12.08. 12:14:48
Szent.J. 2009.12.10. 15:57:37
Használd az internetet, olvass, járj színházba, sportolj, stb.
miért kell mindenkinek részt venni az agymosásban. ???
HouseFan 2009.12.11. 21:31:25
HouseFan 2009.12.11. 21:33:04
Lacóka 2009.12.12. 20:49:37
(közben a tv2-n lélegzet, amit nem ismerek, bár Forest Whitaker, tehát akár jó is lehet)
efzsé 2009.12.17. 18:51:31
efzsé 2009.12.17. 18:58:06
Csuda jellemfejlődés :))))
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.17. 19:16:59
Der Beste 2009.12.17. 20:06:57
Végre helyre tetted a sok
"kiazahülyeakiatvbennézsorozatotamikorpárpercalattlelehettöltenianetrőlsazeredetihangokkallehetnézninemaszarszinkronnal" szöveggel majomkodó köcsögöt.
Riszpekt.
efzsé 2009.12.19. 03:25:01
(De azért egy bocsival tartozol)
gabesz85 2010.02.26. 22:11:25
Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2010.03.03. 13:32:04