Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Sláger rádió legjobban sikerült műsora

Az utolsó percek

2009. november 19. 01:16 kiricsizoltan 434 komment

Amikor a Tilos először beszüntette az adását '94-ben (merthogy pályázniuk kellett a frekvenciára, de ez most mellékes), hallgattuk az utolsó adást, na, az valóban megható volt, kis, csóró kalózadó, nájlonszatyorból adtak, és a műsorvezetéshez elengedhetetlenül szükséges sört sem szponzorálta senki. A Sláger Rádió viszont egy kereskedelmi vállalkozás, persze tudjuk, hogy sokaknak ez emeli meg a napi endorfin szintjét, ízlések és pofonok, de a megrögzött rajongókon kívül nem sokan tudják átérezni, hogy miért kéne megsiratni ezt a rakás irritáló műsorvezetőt, akik épp eleget idegesítették az embert, ha a boltokban, meg sörözőkben kellett háttérhallgatni őket. Úgyhogy a Sláger utolsó percei nem voltak különösebben megrázóak, ráadásul az egyik műsorvezető csaj folyamatosan pattogott, hogy gyerünk, gyerünk, gyerünk, nincs már időnk, te is gyere, onnan hátulról is. Mint egy tisztességben bekattant idős tornatanár, hát ez tényleg baromi megható. Merthogy az utolsó percekben mindenkinek bele kellett volna mondani valamit búcsúzóul a mikrofonba, de senkinek nem jutott eszébe semmi. Végül azért megoldották, úgyhogy meghallgathattuk tízszer azt, hogy 'imádtam ezzel a csapattal dolgozni'.

Az utolsó egy percben Heal Edina köszönt el a hallgatóktól, csodálatos, hogy az elmúlt pár hét alatt nem sikerült írni számára egy értelmesebb elköszönő beszédet. Persze az adó szempontjából tökmindegy, hiszen a szerkesztőség épülete előtt gyülekező hard core rajongók ilyenkor már úgyis kómában vannak a sokktól, és csak arra várnak, hogy a rádiósok kijöjjenek és együtt folytatódjon a búcsúbuli, a fő üzenet meg úgyis az volt, hogy 'nem adom fel!', ez meg átjött, letudták. Az utána következő csend viszont a Sláger Rádió tizenkét évének legjobban sikerült műsora volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sertésmájkrém 2009.11.19. 11:42:38

@vajdasagi: Szomorú hogy nem tűnt fel, de eddig is pártrádiók voltak. És igen, irányították a közvélekedést, elég károsan.

tengelic35 2009.11.19. 11:42:44

Kedves "újságíró"!
Talán vannak még önön kívűl páran,akik osztják a véleményét. Mi is vagyunk "páran" akik szerettük a Sláger rádiót. Ezért írása végére odabigyesztheti,hogy magán vélemény. Mindenféle létformának meg a létjogosultsága a földön,még a szartúró bogaraknak is. Maga csak szeretne olyan "szart" turni mint a Sláger. A boldogsága nem fog sokáig tartani,mert pár nap ,hét és megint csak hallani fogja,ha kedvenc kocsmájába betéved. Na akkor lesz egy nagy szar adagja,csak győzze!

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 11:44:38

@Cartman (ex Cartman): úgy örülök, hogy te vetted a fáradtságot, és ezeket leírtad, én nem tettem volna. de legalább nagyjából összefoglaltad, amit gondolok:)
mindjárt le leszel bértollnokozva!:)

TuskóHopkins 2009.11.19. 11:51:02

@Cartman (ex Cartman): "Mivel országos sugárzású rádió- és tévécsatornából nem lehet akárhányat éterbe eregetni..."

Országos???
A Sláger frekvencia kiosztása:
Budapest (100.80 MHz), Csávoly (96.70 MHz), Győr (87.60 MHz), Kabhegy (107.20 MHz), Kékes (95.50 MHz), Kiskőrös (88.40 MHz), Komádi (103.00 MHz), Miskolc (97.10 MHz), Nagykanizsa (90.20 MHz), Pécs (95.90 MHz), Sopron (96.80 MHz), Szeged (90.30 MHz), Szentes (100.40 MHz), Tokaj (97.50 MHz), Uzd (101.50 MHz), Vasvár (91.60 MHz)

A Danubiusé:
Budapest (103.30 MHz), Kékestető (104.70 MHz), Debrecen (101.10 MHz), Győr (101.40 MHz), Kab-hegy (100.50 MHz), Komádi (101.60 MHz), Miskolc (98.30 MHz), Pécs (105.50 MHz), Sopron (102.00 MHz), Tokaj (103.50 MHz), Szeged (94.90 MHz)
(hullámvadász.hu)

Nincs országos frekvencia. Frekvenciacsomagok vannak.

tza13 2009.11.19. 11:51:31

@BUDAPEST: Azért az "EGYETLEN PUNK AUTÓSGURU" is hosszú évekig elpoénkodott reggel a Slágeren, most meg rezzenéstelen arcal a helyükre ül...tudom pénz beszél...

Itt ez lett a színvonal, és megy ez még alább is.

Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:52:11

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Látod, ott vagyok már a kereszten. Ehhez képest egy kis bértollnokozás... Szinte kívánom! :)

hja 2009.11.19. 11:53:23

@bag: Kedves! Azt, hogy monopolhelyzetbe kerültek, Ők teremtették meg....
Ez a két szutyok, ami a Sláger és a Danubius helyett van, nem fogja ezt megérni...
Belehallgattam reggel a műsoraikba, hát inkább csavarhúzót dugnék a fülembe!!
Most inkább a csöndet hallgatom, nem is rossz.)Aztán jöjjön a Petőfi..

tza13 2009.11.19. 11:54:15

@emzéperiksz: Van rá esély - nem kicsi.

bag 2009.11.19. 11:55:10

a két minősíthetetlen pojáca mellett végre eltakarodik a háttérészosztó, pelenkázóágyonkefélő, hírolvasó szőke agyhalott is.
végre

Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:56:54

@TuskóHopkins: De ha már itt tartunk: az viszont nagyon zavar, hogy a Petőfi nálunk nem jön rendesen...

hja 2009.11.19. 11:59:47

@Zka: Miért nem lehet mindenkinek saját véleménye, és izlése, anélkül, hogy szar ember lenne?
Én is szerettem a Slágert, de szeretem az MR2 néhány műsorát is. Járok operába, színházba, olvasok is, keveset TV-zek.
Igaz, hogy nem minden zene volt igényes, de milliók hallgatták világszerte. Én utálom a rap-et, és némelyik modern zenét, de mégsem gondolom, hogy aki az ilyen muzsikát preferáló adókat hallgatja, SZAR ember.

TuskóHopkins 2009.11.19. 12:03:13

@Cartman (ex Cartman): Nem ismerem a médiatörvényt, de ha a Klubrádiónak sikerült anno megvásárolnia pár helyi rádiót és növelnie ezzel az országos lefedettségét, akkor ez a Slágernek sem lesz nehezebb.
Vagyis sok pénzzel bárkinek lehet országos rádiója.

dr. tchibu 2009.11.19. 12:03:21

majtényiteseggfej.com

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:05:04

@Cartman (ex Cartman): látom:)) helyes, elébe mész a dolgoknak, ügyes:)

azért az vicces, hogy most valaki abba köt bele, hogy országos...

AK76 2009.11.19. 12:09:01

Ugyan má' emberek,minek ez a felfordulás wazze?
Se a danubiuszt,se a lágert' nem hallgattam soha,igénytelen,gané zenék,rég elavult hírek,unalmas arcok permanens kiszerelésben..
A helyettük odarakott párt rádiókat sem fogom hallgatni,tehát kár azon nyavajogni,hogy a politika mindenhova beszivárog,ugyan ez a szitu a tévékkel is,pont telibeszarom' mindet,tőlem máunika,meg a barátok közt is atomjaira robbanhat,az MTV-s szarhalommal egyetemben...

Bambino 2009.11.19. 12:10:48

Én nem tudom, hogy kik írnak cikkeket ezen az oldalon, de érdekes módon minden cikk ugyanarra a kaptafára készül: bármiről is szól, fikázni kell, mindenki szar, mindenki amatőr, csak a cikkíró az, aki pontosan átlátja a helyzetet és mindent ért, és megvilágosítja az olvasókat..
Nincsenek tények, összefüggések, csak vélemények, rágalmak (de mire?).
Ez szánalmas, nem újságírók vagytok, hanem demagógok, nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán tudjátok, hogy mit jelent az a szó..
Az a borzasztó, hogy egyáltalán vannak akik regisztrálnak ide, (nem értem, hogy én miért tettem anno..)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.11.19. 12:12:52

@kiscsillag001: "tényleg nagy hatalom a média, ha ennyire függővé, agymosottá, hülyévé teszi az embereket"

Te mondtad meg a frankót.

dögölj meg 2009.11.19. 12:14:08

Pártrádiók voltak eddig is,azok lesznek ezután is ! A jó zene minden adón jó, amikor pedig valamelyik boros vagy bocskoros beszélni kezd,át kell kapcsolni máshova !

Vincenzo90 2009.11.19. 12:15:03

a Bumerángot szerettem egy ideig. aztán elfogyott a kreativitás, jöttek a lapos poénok, meg a népbutítás. amíg nem akartak értelmes témákról beszélni, addíg jó volt. a legelején. a végén már csak megszokásból halgatták az emberek. ráadásul amennyi kárt okoztak azzal, hogy az emberek erkölcsét, értékrendjét torzították(akár szándékosan, akár nem), már-már örülök neki, hogy vége.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:15:11

@AAlwaan: szerintem szólj a nővérkének, hogy ma nem vetted be a gyógyszered

BUDAPEST 2009.11.19. 12:15:41

Én reggel általában a Bumerángot hallgattam. Amikor Bocsi elszállt magától vagy nem tetszett a téma, elkapcsoltam. Többnyire a Danubiusra, aztán vissza. A Bochkor-Boros-Voga trió tagjait néha közönségesnek, Bocskort néha irritálóan önteltnek, összességében pedig tehetségesnek és szórakoztatónak értékeltem. Ezenkívül Bochkor és Boros profi rádiósok. Nálam megfértek az általam jónak vagy rossznak értékelt tulajdonságaik. Szerintem legtöbben ilyenek vagyunk. kiricsizoltan blogja kapcsán viszont nekem is az jut eszembe, ki ő. Mert fikázni könnyű, alkotni nehéz.

Vincenzo90 2009.11.19. 12:17:41

Mellesleg politika? Azt a hazugságáradatot, ami a Sláger híreiből jött néha nehéz lenne akár jobbról, akár balról überelni. Sajnálom a zenék miatt, mert még mindíg az egyik legszínvonalasabb adó volt, ami a zenét illeti. De nagyon nehezen viselem el, ha olyan hírekről hazudnak gátlástalanul, amikről személyes tapasztalataim vannak. Párszor vérig sértettek, úgyhogy akkor inkább letöltöm magamnak a zenéket, és no reklám, meg no hazugság.

TuskóHopkins 2009.11.19. 12:18:34

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:
Ezt írta:
Az nem érv, hogy "ha nem tetszik, ki lehet kapcsolni". Két okból sem. Mivel országos sugárzású rádió- és tévécsatornából nem lehet akárhányat éterbe eregetni, ezért ezeknél másfajta kiválasztási szempontoknak (is) működniük kell, mint az alapvető piacgazdaságiak.

Erre írtam, hogy ha van pénzed összevásárolhatsz magadnak egy országos rádióra való frekvenciát.
Amúgy meg ha egy kereskedelmi rádiónál nem piacgazdasági szempontok alapján működik, akkor hogyan? Legyen benne operett félóra, meg népzenei kívánságműsor és francia chanson élőben? Csak hogy mindenki megtalálja az igényeinek valót???

Fritzii 2009.11.19. 12:18:51

Akárki akárhogy fikázhatja a 2 megszűnt rádiót és annak (reggeli)műsorait, ne felejtsük el hogy az összes kereskedelmi rádión 90%ban ugyanolyan műsorok mennek (főleg reggel) és ugyan olyan
általatok senkiházinak nevezett ül ott bent a stúdiókban, de mégis valahogy ezt a 2 rádiót ismerték talán a legtöbben, és ha megkérdeznéd az utcán az emberektől h melyik rádió szólt az adott frekvenciákon tudták volna a két rádió nevét, míg mondjuk pl egy tilos rádióét vagy egy rádió c, vagy egy radio cafe, vagy klub rádió, vagy lánchíd rádió és sorolhatnám még a silányabbnál silányabb rádiók nevét sokan még csak nem is hallották és azt sem tudják milyen frekin vannak. Azt hiszem ez azért jelent valamit.

Én sem hallgattam e két rádiót csak imitt-amott, de engem is felháborított hogy "így" szüntették meg őket és hogy állítják hogy nem politikai okok miatt.Hát én ezt nem hiszem. Elég gyanús hogy a két új rádió tulajdonosa, két régi politikailag jobbra/balra húzó rádiót is üzemeltet. De mind1

Vincenzo90 2009.11.19. 12:20:01

@AAlwaan: Hallgatok néha SzKRt, és van árpád-sávos zászlóm is. Akkor nekem is anyám fszt? Mit kell mindíg gyűlölködni? Megfélemlítesz, és kirekesztesz engem. Rohadt fasiszta!

péti 2009.11.19. 12:20:53

A 10 évvel ezelőtti Sláger Rádióért fájt volna a szívem, a mostaniért már egyáltalán nem.
Akkor még valóban változatos volt az adó pedig még nem is játszották a 80-as évek zenéit.
Aztán teltek múltak az évek és azon vettem észre magamat, hogy egyre inkább szűkül az általuk játszott dalok listája és mindig ugyanaz a kb. 300 szám megy.
A kívánságműsoraikban is.
Őszerintük ez a valódi változatosság...
Nap mint nap ezt súlykolták a hallgatók fülébe az idegesítő, terjengős önámítós szignáljaikon keresztül.
A Sláger Rádió eljutott odáig, hogy gyakrabban csendült fel náluk a Backstreet Boys és a No Mercy mint a Beatles. Röhej!
Az unalomig ismételt Cher, Republic, Emberek dalokról nem is beszélve.
Azokat a dalokat kezdték el játszani egyre többször, amiket még ők maguk fikáztak 8-9 éve a szignálokban az " összes ÓSDI sláger nélkül" jelmondattal operáló Danubiusra gondolva. Pl.: Tom Jones: Sex Bomb

De a csúcsot lejátszás tekintetében egyértelműen a 67-es út, Cher: Dové L'Amore és a Sweet Harmony című dalok tartják. A hideg kirázott újabban, ha megszólaltak.
Más TÖBBSLÁGERES előadótól meg mindig ugyanaz: Angie-Stones, Viva forever-Spice Girls,Some people- Cliff Richard. A Beatlestől is mindig ugyanaz a 6-7 szám. Elvistől semmi. Az 50-es évekből semmi... Ez jelenti náluk a "MINDEN IDŐK Legnagyobb Slágerei"-t?!!!
Nagy szegénységi bizonyítvány...
Az elborult, hülye, nevetséges zenei tesztjeikre hagyatkoztak csak, ahol pár ember mondta meg hogy mit kénytelen hallgatni a többség.
Régen nem volt az az érzése az embernek ha ezt a rádiót hallgatta, hogy minden nap ugyanazok a dalok szólnak, mert be mertek tenni a szerkesztők kevésbe ismert dalokat is.
Mostanra ez megszűnt,3-4 éve rátértek a Danubius által kitaposott útra:egyre kevesebb szám lehetőleg minél többször!

A mostani ISMÉTLŐ Sláger Rádióért nem kár, megérdemelték!

Vincenzo90 2009.11.19. 12:21:00

@AAlwaan: Hallgatok néha SzKRt, és van árpád-sávos zászlóm is. Akkor nekem is anyám fszt? Mit kell mindíg gyűlölködni? Megfélemlítesz, és kirekesztesz engem. Rohadt fasiszta!

péti 2009.11.19. 12:21:38

A 10 évvel ezelőtti Sláger Rádióért fájt volna a szívem, a mostaniért már egyáltalán nem.
Akkor még valóban változatos volt az adó pedig még nem is játszották a 80-as évek zenéit.
Aztán teltek múltak az évek és azon vettem észre magamat, hogy egyre inkább szűkül az általuk játszott dalok listája és mindig ugyanaz a kb. 300 szám megy.
A kívánságműsoraikban is.
Őszerintük ez a valódi változatosság...
Nap mint nap ezt súlykolták a hallgatók fülébe az idegesítő, terjengős önámítós szignáljaikon keresztül.
A Sláger Rádió eljutott odáig, hogy gyakrabban csendült fel náluk a Backstreet Boys és a No Mercy mint a Beatles. Röhej!
Az unalomig ismételt Cher, Republic, Emberek dalokról nem is beszélve.
Azokat a dalokat kezdték el játszani egyre többször, amiket még ők maguk fikáztak 8-9 éve a szignálokban az " összes ÓSDI sláger nélkül" jelmondattal operáló Danubiusra gondolva. Pl.: Tom Jones: Sex Bomb

De a csúcsot lejátszás tekintetében egyértelműen a 67-es út, Cher: Dové L'Amore és a Sweet Harmony című dalok tartják. A hideg kirázott újabban, ha megszólaltak.
Más TÖBBSLÁGERES előadótól meg mindig ugyanaz: Angie-Stones, Viva forever-Spice Girls,Some people- Cliff Richard. A Beatlestől is mindig ugyanaz a 6-7 szám. Elvistől semmi. Az 50-es évekből semmi... Ez jelenti náluk a "MINDEN IDŐK Legnagyobb Slágerei"-t?!!!
Nagy szegénységi bizonyítvány...
Az elborult, hülye, nevetséges zenei tesztjeikre hagyatkoztak csak, ahol pár ember mondta meg hogy mit kénytelen hallgatni a többség.
Régen nem volt az az érzése az embernek ha ezt a rádiót hallgatta, hogy minden nap ugyanazok a dalok szólnak, mert be mertek tenni a szerkesztők kevésbe ismert dalokat is.
Mostanra ez megszűnt,3-4 éve rátértek a Danubius által kitaposott útra:egyre kevesebb szám lehetőleg minél többször!

A mostani ISMÉTLŐ Sláger Rádióért nem kár, megérdemelték! @Vincenzo90:

Bugsy2003 2009.11.19. 12:23:00

@Zka: Valóban egységes a színvonala??!!! Arra talán nem is gondoltál, hogy ezeknek a színvonala nem lehet annyira mély, hisz a magyar lakosság majdnem harmada?? Akkor ugye nem veled és a nézeteiddel van gond "Kedves ZKA". De lenne egy kérdésem: Eddig hányszor hallgattál rádiót... ??

Vincenzo90 2009.11.19. 12:26:35

@Bugsy2003: A magyar lakosság harmada? Ne vicceljünk már. Az ilyen adatok úgy jönnek ki, hogy egy héten összeadják azokat, akik akár 2 másodpercig belehallgattak a műsorba, és a heti hallgatottságra kijön egy szép nagy szám, amire rámondhatják, hogy annyi, mint az ország lakosságának a harmada.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:27:23

@TuskóHopkins: nem, azt írtad, hogy: országos? és bemásoltál egy csomó adóálomást frekvenciákkal. erre írtam, hogy vicces, mikor mindenki országosnak mondja ezt a két frekvenciát, noha tudjuk, hogy a Slágeré is csak 90valahány %-os, ha jól emlékszem, a másik meg még kevesebb. szóval jól megláttad a lényegét a dolgoknak.
a másikról, amit később írtál: pont az a lényege az "országos" frekvenciának, hogy nem kell egy csomó pénzért felvásárolni a helyi adókat. A másik, hogy ezek gondolom véges számúak. Végül: ha országos, akkor ugyanazon a frekvencián lehet fogni mindenhol, nem?

AAlwaan 2009.11.19. 12:28:38

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: hú de nagy beszólás volt részedről.Gondolom órákig gyakoroltad

AAlwaan 2009.11.19. 12:32:02

@Vincenzo90: nem vagyok fasiszta,csak érdekes modon a jobbikos érzelműek fikázták őket.Kuruc infosok meg örömtáncot jártak...de mire fel?

nezet 2009.11.19. 12:33:38

@AK76: Soha nem hallgattad, akkor honnan tudod ilyen biztosan milyen volt? Hallottad a barátod barátjának, a lányának az udvarlójától??:)

Akinek nem tetszett nem hallgatta most is így lesz ezzel a két új.
Szerintem sokaknak meg fog tetszeni ez is, hisz ők is meg akarnak élni (kivéve, ha pártrádió lesz, mert akkor nem számít a hallgató csak a Párt) Sokan várják vissza BB duót, és ezért biztos, hogy vissza is térnek. Nagy értéket képviselnek a hallgatóság vonzásában. Akik meg "soha" nem hallgatták, mert rossz volt, de azért élvezettel, rosszindulattal teli nézik a rombolást, nos az ilyenek azok akik mindent kifiguráznak, élvezik ha a másikat bosszanthatják, ebben lelik örömüket ( a cikkíró is köztük van) Hasznuk annyi mint a csótányoknak: rossz példa az evolúcióban, ezzel erősíti a társadalmi Normát. Viszont ha túl sok van belőlük, akkor az már nem egészséges, visszautal a társadalmi bajokra.

epres négercsók 2009.11.19. 12:34:22

Az a baj, hogy a fröcsögő kommentelők azt hiszik, itt a Sláger-pártiak csakis BB-t vagy a naponta ugyanazokat ismételt zenéket siratják.
Nem, itt az a baj, hogy megszűnt két olyan rádió, ami sok embernek sokat jelentett, hogy ez kinek miért fáj, hiányzik, örömködik rajta, abszolúte magánügy.
De hogy azért leszólni bárkit is, mert nem azt hallgatja, amit Te... Most tökmindegy, hogy Slágernek, Danubiusnak, Petőfinek, Bartóknak, akárminek hívják. Egyik sem sz@r. Csak: MÁS. Nem szereteti mindenki ugyanazt.
Igen, gáz volt, ahogy isteneknek hívatták magukat. Gáz volt, hogy minden nap ugyanazt az abba-queen-bikini kombólemezt tették be. De ha valaki ezt szerette, és hangot mer neki adni, ti pedig mindenhova elkülditek, azzal magatokat minősítitek. Többnek érzitek magatokat attól, ha anyázzátok a másikat? Szégyellhetitek is magatokat.

Ja, és "én sosem hallgatom, mert minden nap ugyanazt ismétlik" - és ide felsoroljátok a repertoárt. Vagy: "én sosem hallgatom, mert a BB mekkora egy szar, a múltkor is min poénkodtak" - Ahhoz képest, hogy sosem hallgatjátok, ej de képben vagytok! Én pl. kb tíz éve nem hallgatok Danubiust, ezért TÉNYLEG nem tudom, mi megy rajta. Annyit tudok, hogy reggelente megy (asszem) a Pirítós, aminek a Balázs az egyik m.vezetője. Pedig, valószínűleg ezt is hallgatja 1-2 fodrász, meg zöldséges meg kocsma.
Ha valamit sosem hallgatok, arról nem mondok véleményt. Ha pedig valamit annyit hallgatok, hogy véleményem legyen róla, akkor mégsem lehet olyan pocsék, nem?

És még valami: én pl. a Petőfi zenei stílusát nem bírom elviselni, de ettől még nem állnék neki itt fröcsögni és örömtáncot járni, ha megszűnne. Egyszerűen azért, mert tiszteletben tartom, hogy nekem ez az ízlésem, másoknak meg más, és az ilyen fikázással csak magamat minősítem.
Petőfit nem szeretem, megoldás: ha én dönthetek, nem kapcsolok oda. Slussz.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:35:50

@AAlwaan: te el vagy tévedve. én elég messze vagyok attól, amit te jobbikos érzelműnek mondasz, mondhatni mint Makó Jeruzsálemtől, de ez kurvára nem politika, hanem ízlés kérdése.
Én hülyét kapok a Boros-Bochkortól, szerintem szar volt a zenei szerkesztése a slágernek, és nagy szerepük van abban, hogy most sokan ezt tekintik etalonnak. És képzeld, nagyon sok normális ember is így gondolja.
Na, megtaláltad már a pirulát?

Makaayec 2009.11.19. 12:44:12

Tudjátok mit mindenki elmehet..............!
Én szerettem a Sláger rádót és kész!
Nekem hiányozni fog! Tetszett az utolsó adás!
Aki meg irja ezt a blogot ilyen nagy pofával sétáljon felénk, szívesen el társalognék vele!

AK76 2009.11.19. 12:44:24

@péti:
Kurvára nem kár egyikért sem...
Igazad van,a LEGELEJÉN még hallgatható volt,főleg a sláger,amikor még mentek a 60-70 es évek zenéi,néha még az 50esek is,persze azok is csak óvatosan,de amint nekiálltak bon-bont,meg hónaljmirigyet,kozsót,meg ezeket a lepra 90es évek szarjait tolni,már kapcsoltam is ki a fenébe,havonta,félévente egyszer bekapcsoltam,hátha valami változás van,de mindig ugyanaz a pár tucat szutyok ment non-stop.
A Boros-Bochkor meg ízlés dolga,én néha belehallgattam,de a retkes szar zenei blokkok miatt,általában kapcsoltam is ki a francba őket..

BakterHouse 2009.11.19. 12:45:58

végre egy cikk, ami tömören és jól összefoglalta a dolgot, nincs benne anyázás, de nincs benne béna szentimentalizmus sem...
ja, hallgassatok tilost, utána nem igazán tudtok majd ker.rádiókat hallgatni, már csak az ostoba reklámok tömege miatt sem...

Trejo 2009.11.19. 12:47:10

Micsoda dráma! :D
A lelkem mélyén örülök, hogy Alkesz + Csizma nem "poénkodhat" egy ideig, bár az ilyen szarfaszú köcsögök előbb-utóbb úgyis érvényesülnek!

Sláger, Danubius bekaphatja!

0123evian (törölt) 2009.11.19. 12:47:13

nem igazán értem, hogy ez a két bunkóparaszt kinek és miért fog hiányozni. szerintem a szórakoztatás nem az, amikor csak és kizárólag mások kárán szórakoznak ordenáré stilusban. miattunk nem hallgattam már nagyon régen.

FGSuperman 2009.11.19. 12:47:50

@emzéperiksz: most is azt hallgathatsz amit akarsz
mi ezzel a gond?

Bugsy2003 2009.11.19. 12:49:14

@Vincenzo90: Hm... Egyébként te hallgattad a Sláger-t? Sőt, hallgattál egyébként rádiót??? Vagy csak az avatoradnak megfelelő zene szól nálad?? pfff....

t a m á s 2009.11.19. 12:53:30

A két megszüntetett adót lehetett szeretni és lehetett közömbös az ember a műsoruk iránt. Akár jöhetne jobb is. De..
A baj az hogy nem telik el majd egy év se és a Kárpátia fog szólni, meg a székely himnusz, meg kedves kis csángó furulyaszó, közben a hírekben a liberális kommunista klikk legújabb leleplezéseiről hallunk majd.
Ezek nem lesznek politikamentes adók. (A hasznukat is a pártkasszákba csorgatják)
A kommentek ha csak a megszűnt adók tényleges műsorait értékelik - talán a lényeget nem látják.

AK76 2009.11.19. 12:54:26

@nezet:
Akkor menjünk át dedósba oké?
Soha nem hallgattam,mert szar volt,értsd:
hallgattam volna,ha nem ezt a szutyok zenei repertoárt erőltetik,nyilván van róla véleményem,hiszen a legelején én is hallgattam,de általában nem hallgattam,pont ezek miatt,és igen a minden ok nélkül kárörvendő fikahuszárok jelenléte nem éppen építő jellegű,de BÁRKINEK lehet véleménye,jó is rossz is,EZ IS ízlés dolga,mint ahogy az is hogy valaki ezeket a csatornákat szereti,vagy sem..

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2009.11.19. 12:55:08

@Kedves Szomszéd: azt igen. Ez nem volt indokolatlan. Teljesen és abszolút indokolt volt:)

ladislaus 2009.11.19. 12:55:57

@AAlwaan: Ne mocskold már Te is az árpád sávos zaszlot... a nacik mar megtettek 44-45-ben :(

0123evian (törölt) 2009.11.19. 13:00:28

szerintem nem lesz sosem olyan rádióadó, ami mindenki zenei izlését ki fogja elégiteni. ha csak a zene szólt, én elhallgattam bármelyiket (nem vagyok egy igazán szélsőséges ember), és a vezetéshez háttérnek szint bármi megtette. de a müsorvezetők minősithetetlen stilusa miatt mindig az MR2-n, vagy a klub rádión kötöttem ki. ha pedig a kedvenc zenéimet szeretném hallgatni, arra ott a cd, vagy az mp3. az a baj, hogy ezeket a bunkókat imádják. ez kell a népnek, szinvonal... igazi parasztok, és sajnos formálják is a hallgatóságot, nem jó irányba...

Roltii 2009.11.19. 13:02:49

@ladislaus:
Hallgattad?
ha igen: miért tetted? mazochizmus? vagy néha tényleg jó volt?
ha meg nem: honnan a francból tudod, hogy mi megy rajta, milyenek a poénok stb.

Azoknak akik a korai Slágert dícsérik: régen hallgathatatlan volt egy hét után, annyit ismételtek. Ezért is mondják sokan, hogy mindig ugyanaz a 300 szám ment. viszont ez már évek óta nem igaz. Inkább olyan 1500-2000-re becsülném a számok mennyiségét, ami már nem olyan gáz, főleg hogy mikor odakapcsolok egy rádióra, szeretem hallgatni a kedvenc számaimat. Ez pedig ismétlést jelent valamilyen arányban.
Kedves fikázók: ti rádióból mindig csak új sose játszott számokat akartok hallgatni? Tényleg? Mert én, és szerintem még baromi sokan egyáltalán nem.

50-es évek zenéjéhez pedig annyit, hogy a Slágernek az egyik szignáljában mintha olyasmi lett volna, hogy a 60-70-80as évek legjobb zenéi, 50-est nem nagyon hallottam... De lehet hogy tévedek...

@t a m á s:
kereskedelmi rádión kárpátia és Himnusz? Hidd el, a céljuk a pénzkeresés, és ehhez azt fogják játszani, amit az emberek hallgatni szeretnének. Az pedig nem ez a kettő lesz, hanem valami hasonló a régiekhez. Reggel a Klasszba belehallgatva nem nagyon fogott el az újdonság érzése...

Bit Rot 2009.11.19. 13:03:20

@t a m á s:
"A baj az hogy nem telik el majd egy év se és a Kárpátia fog szólni, meg a székely himnusz, meg kedves kis csángó furulyaszó"

Mi ebben a baj? :-)

Bit Rot 2009.11.19. 13:04:22

@ladislaus:
"Ne mocskold már Te is az árpád sávos zaszlot... a nacik mar megtettek 44-45-ben :( "

A 44-es náci zászlónak annyi köze van az árpádsávoshoz, mint az amerikai zászlónak a 44-es náci zászlóhoz.

Ami nem sok.

AK76 2009.11.19. 13:05:21

@t a m á s:
Ezt a véleményt sem értem,ki a fenét érdekel hogy a Kárpátia fog-e szólni,vagy csángó népzene,vagy kozsó,esetleg a republic?
Pláne hogy hova folyik a bevételük...
Ezt sem fogom hallgatni,ha zene kell ott van a net,ha film kell ott van a net,az én fejemet hiába tömik politikai szeméttel,nekem aztán agitálhat BÁRMELYIK oldal ingyenélő senkiházi megmondóembere,ÉN TUDOM hogy MINDEGYIK hazudik.
És kurva jót tenne magának mindegyik jobbra-ballra húzó idióta,ha elgondolkozna azon hogy az általuk preferált oldal mennyire szarik is rájuk valójában,az egyetlen egyetemes cél kivételével amit úgy hívunk: HATALOM.

ysh (törölt) 2009.11.19. 13:05:45

3 éve, 1 hónapig folyamatosan figyeltük egy 46 szobás gimis koleszban a reggeli rádió ill. egyéb zenehallgatást. A Slágert egyetlen egy szobában SEM hallgatták! (3 mill. hallgató? röhej...)

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 13:06:46

@Bugsy2003: te minden cikkhez, kritikához, blogbejegyzéshez és ki ne hagyjuk: kommenthez önéletrajzot csatolnál? vagy melyik részét nem érted a posztíró nevéből: a vezeték- vagy a keresztnevét?

a nevem nick 2009.11.19. 13:07:58

Hüp hüp... szipogszipog... Annyimindent letettek az asztalra. Például a fejüket amikor részegen aludtak a stúdióban, meg mindennap ugyanazokat a zeneszámokat háromszor... De voltak jó pillanataik is... Például tegnap 24.05 órakor...

A két rádió reggeli műsoraiért nagy kár... Ennyi öntelt pökhendi, beképzelt soviniszta faszt még életemben nem láttam...

Béke a poraikra... Soha nem akarom őket hallani... Ámen...

Roltii 2009.11.19. 13:10:27

@a nevem nick:
húha, újabb művelt fasz...
"Például tegnap 24.05 órakor..."
ezen gondolkozz el egy picit, hány hiba is van benne. Köszi.

Bugsy2003 2009.11.19. 13:17:46

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Hidd el eszemben sincs önéletrajzot csatolni, mert az itt jelenlévők nagy többségében kételkedem, hogy egyáltalán ők írják ezeket a rettentően értelmes sorokat, és nem másokat kérnek meg rá.. Persze tisztelet a kivételnek!!!

Levéltetű 2009.11.19. 13:20:03

Jesszusom, itt egyesek azt hiszik, hogy a Győzike minden részét látnom kell ahhoz, hogy megállapíthassam, hogy szar.

etiopharcos 2009.11.19. 13:20:15

FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT

Roltii 2009.11.19. 13:24:07

@Levéltetű:
nem kell mindegyiket látnod. De ha fikázod, akkor abból az évadból legalább 1-2-t illik az elejétől a végéig megnézned. Az itt fikázók ezeket a rádiókat nagyon rég óta nem hallgatják, ezért érthetetlen számomra ez az egész felfogás.

Kyletroy 2009.11.19. 13:24:27

Bevallom, nincs könnyű helyzetben a két új adó:

Azok a jóérzésű emberek csalódni fognak, akik azt gondolják, hogy igényes zenét fognak tolni. Annak ellenére kénytelenek lesznek a szerkesztők, "lakossági" (ezt ugye nem feltétlenül pozitív jelzőként használom) zenéket játszani, hogy ő maguk egyébként mást válogatnának szívük szerint. Ha bevételt akarnak produkálni, egyszerűen nem tehetik meg, hogy ne kommercializálódjon a műsorkínálat. Ezek kereskedelmi rádiók, a szándékuk ellenére sem tehetik meg, hogy izlést formáljanak, kénytelenek lesznek kiszolgálni azt.

Azok pedig akik a megszűnt adókat hallgatták még egy hangyányi minőség felé való elmozdulást sem fognak tolerálni. (addig legalábbis, amíg meg nem szólalnak a rokkerzsolti, meg mártanéni féle felemelő produkciók)

Azért persze bizakodjunk.

A pártmutyizókhoz továbbra is van kérdésem: a fene nagy demokráciában helyénvaló volt-e az a gyakorlat, hogy a régi adók pályáztatás nélkül hosszabbíthatták meg eddig a szerződésüket??

Jegkoko 2009.11.19. 13:26:33

@Kyletroy: a rokkerzsolti az nagyon jó volt, azt nem fogja az ilyen gagyi uj adókon futó röhögcsélős gagyi műsor felülmúlni

KCB 2009.11.19. 13:27:17

@AAlwaan: "nem vagyok fasiszta,csak érdekes modon a jobbikos érzelműek fikázták őket.Kuruc infosok meg örömtáncot jártak...de mire fel?"

Ezt az infót meg hogy sikerült összeadnod?

KCB 2009.11.19. 13:29:05

@tchibu: Megkövetlek, igazad van. Én értelmeztem félre. És kultúráltan jelezted, respect!

Dr.Traktor 2009.11.19. 13:29:24

@nandoee: hallod te bumeráng forever figura, van egy hírem számodra:

A BUMERÁNG MEGSZŰNT!!!!!

hahahahahhahha
ahahahhahahha
hehehehheheh
HEHEHEHEHE

te agyhalott gyökér, te! :D

Kyletroy 2009.11.19. 13:42:18

@Jegkoko: Más elképzeléseim vannak a minőségi szórakoztatásról és humorról, de ez nem baj, szerencse, hogy sokfélék vagyunk.

Gályarab 2009.11.19. 13:48:20

Bírom, ahogy hüppög a sok kátrányos helyzetű, mert megszűnt a proli rádió. Értelmes ember eddig sem volt kiváncsi erre a két gyógyegérre, egyszerű lelkű embereknek szólt ez az egész szutyok. Jó képességű Ifa sofőrök, Máv jegypénztárosok, postai levélválogatók, szalagmunkások vihorásztak csak ezen a hígfoson.

Roltii 2009.11.19. 13:52:10

@Gályarab:
"Jó képességű Ifa sofőrök, Máv jegypénztárosok, postai levélválogatók, szalagmunkások vihorásztak csak ezen a hígfoson. "
ezeket az embereket meg le lehet szarni, ki lehet röhögni, mit érdekel minket diplomásokat. Köcsögök dögöljenek meg, szükség sincs rájuk, csak élősködnek rajtunk.
hülyegyerek.

Gályarab 2009.11.19. 13:56:00

@Roltii: Félreértesz okostojás! Nem szarom le őket, és szükség is van rájuk, én csak azt mondtam, hogy ők voltak az első számú célközönség, agyas!

Daniel Szabo 2009.11.19. 13:58:48

A magyar lakosság harmada? Ne vicceljünk már. Az ilyen adatok úgy jönnek ki, hogy egy héten összeadják azokat, akik akár 2 másodpercig belehallgattak a műsorba, és a heti hallgatottságra kijön egy szép nagy szám, amire rámondhatják, hogy annyi, mint az ország lakosságának a harmada. mondja rank hogy rohadt fasiztak az joo kis kocsog jobbikos
ha te anyira tudodo mi jo az orszagnak akkor ird ide
te nagy hungarista !!!!!!VAROM A VALASZODAT,.

Gályarab 2009.11.19. 14:03:11

@Daniel Szabo: Na kéremszépen ! Pontosan a Daniel Szabo - féléknek szólt a Sláger, ha értitek mire gondolok. :)

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:06:28

Mire gondolsz ird le????????????
vagy nem mered ird csak lee?????

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:09:10

Csak anyitt fuzok hozza hogy a volt oszatalytarsam apa kapitany a malev nal es ha tehette akkor a bumerangra kelt fel.

Levéltetű 2009.11.19. 14:12:14

@Daniel Szabo: Az én apukám meg erősebb a te apukádnál, és ráadásul az enyém rendőr, és jól bezárja a börtönbe a te apukádat, bibibá!

BUDAPEST 2009.11.19. 14:14:13

Nekem az jön le a cikkből és a hozzászólásokból, hogy minél tehetségtelenebb, sikertelenebb valaki, annál jobban gyűlöli azokat, akiknek Isten egy picivel többet adott.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:15:22

így nem lehet írni, ahogy ez a Daniel Szabo ír, ez fake:))

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:19:02

nem tudom mi az a fake ha az irasra gondolsz akkor az az angol nyelvu laptopom miatt van.

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:20:29

@Levéltetű: nemtom ha tudsz olvasni nem az en apam a kapitany hanem az osztalytarsame .

Roltii 2009.11.19. 14:23:40

@Daniel Szabo:
"Csak anyitt fuzok hozza hogy a volt oszatalytarsam apa kapitany a malev nal es ha tehette akkor a bumerangra kelt fel. "

Hibák
betűzés: "anyitt", "oszatalytarsam"
értelmi: "apa kapitany"
kötőjel: "malev nal"

Az ékezetek senkit se érdekelnek:D

emzéperiksz 2009.11.19. 14:28:08

@FGSuperman: Én lehet, hogy azt hallgatok, de aki Sláger Rádiót meg Danubiust akar hallgatni, az momentán szopóágon van. Állítólag több mint 2 millió emberről van szó - ők most nem azt hallgatnak, amit akarnak.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:30:10

@Daniel Szabo: mennyi lehetsz? 13? nem kellene ilyen fiatalon kitenni magad a kommentelőknek, most szólok... majd ha megtanultál írni no meg gondolkozni, akkor nyugodtan jöhetsz:) és ezt most jóindulatúan mondom.

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:30:21

joo ertem
de remelem azert ki tudtad olvasni ugye a nagy ertelmeddel.

Levéltetű 2009.11.19. 14:34:00

@Daniel Szabo: Nem tanulsz, gyermek. Látod mit csináltál?

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:34:30

oke nem roszbol mondtad amugy 16 vagyok es ellen tudok alni a kommenteloknek es ha anyira ragaszkodsz hozza akkor ezentul helyesen fogok irni.:)

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:44:52

Ki szereti a roxy radiot???en is sajnalom a slagert meg a danubiust de szerintem mar nincs mit tenni ellen ertelmetlen itt szidni egymast ezen az oldalon es ezert tart itt magyarorszag mert a magyar emberek nem oszefogoak .

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:46:28

@Daniel Szabo: jól van fiam, leülhetsz:)
(de a helyesírást még gyakorold, mert engem ugyan nem érint személy szerint, de a tanárod biztos kitér a hitéből, ha így írsz a fogalmazásaidban is)
és különben is, miért nem vagy iskolában?:)

Daniel Szabo 2009.11.19. 14:52:41

talald ki hah??szerintem itt nem a helyes iras a lenyeg hanem az hogy miert kell szidni egy oan radiot ami mar megszunt nem ertem azokat az embereket akik szidjak a slagert meg a danubiust
ha erre kapnek egy valaszt eskuszom boldog lennek?????????????????//

Sealed tender 2009.11.19. 14:58:40

Engem ebben az egész slágeres sztoriban csak egy dolog döbbentett meg.

A kutyát nem érdekelte, amikor bejelentették, hogy a GDP közel 10%-ot csökkent. Senki nem ment ki az utcára tüntetni, hogy a "politikusok" elvették a jövőnket stb stb.

De az hogy "elvették" a Sláger rádiót az millióknál kiverte a biztosítékot. Fájdalom, gyász és végletes reakciók.

Uram atyám hol él ez a nép.

FeketePont 2009.11.19. 16:40:42

Danobiust az utóbbi idôben nem nagyon hallgattam, mert a zenéjüket nem szerettem. A Slágerre idônként átkapcsoltam, mert megesett, hogy éppen azokra az ezerszer hallott slágerekre vágytam, amit ôk játszottak, de a mûsorvezetôik rettenetesek voltak. Még a B&B voltak a leghallgathatóbbak közülük, pedig tényleg két alulmüvelt, beképzelt tapló, de legalább tudnak lazák lenni egy rádió stúdióban, van elképzelésük hogyan kell szórakoztató mûsort csinálni. Persze, ha valaki értelmes gondolatokat szeretne hallani, kerülje ôket! :)

P.A.N. 2009.11.20. 01:48:29

@TuskóHopkins:

Ez úgy van, hogy a kis pártok vesznek egy kis rádiót, aztán mejd lesz valahogy, a nagy pártok meg megveszik a nagyrádiók frekijét. Hintenek egy kis mosjönazigényesség-maszlagot, aztán beindítják ugyanazt a tömegcuccot ugyanannak a tömegnek. Hogy mit zenélnek nem is fontos. A nép maradjon "adásban". A hírigazgató személye.... Na az fontos. Az istenadta nép meg hadd marakodjon itt, hogy cpt.Bochkornak szélesebb az arca, vagy a süllyedő színvonalú Winklernek, netán Ganxstának, akinek már nincs hova.

klimasas 2009.11.20. 02:29:03

Érdekesek a vélemények én nem rajongtam egyikért sem és nem is utáltam.
Az éppen aktuális hangulatomnak megfelelően „ugráltam” az adók között akár zenéről akár a dumáról beszélünk és pont. Ezért van „hál isten” több adó nem? De lehet, hogy üzleti vagy politikai érdekből?
Mi meg megeszünk, elhiszünk mindent, vagy ugrunk annak megfelelően, ahogy befolyásolnak minket.

Olvasom itt a kommenteket, de mindegyikből hiányzik valami a tolerancia. Igaz az utóbbi 8 évben lejáratták e szó jelentését, de azért mégis.
Mindenki szeretné elfogadtatni a saját véleményét, de a másékét nem tudja elfogadni.
Vitatkozni lehet, kell is, de amikor valakinek ilyen szinten az élete részévé válik egy-egy média vagy műsorvezető „média sztár” nem biztos, hogy egészséges dolog. Hiszen ezek funkciójának a szórakoztatás és információterjesztésnek kell lennie az életünkben.
Meg kedvelhetünk, vagy utálhatunk műsorokat, embereket az meg természetes, hogy bármelyik hirtelen eltűnése hiányzik egy ideig, még az is akit utáltunk. Majd lesz helyette másik.
Aminek feltűnőnek kellene lennie az a módszer, ahogy eltűnik az életünkből és ezt kellene figyelembe venni annak is, aki utálta igaz Ő ennek örül, mert utálta itt jönne a tolerancia. Ahogy eltűnik ez is lehetne esetleg a közös pont. ( Amiről úgy terelik el a figyelmet, hogy OLYAN KOMMENTEKET ÍRNAK ami felháborítja a szimpátia tábor, és fordítva. )
Mert ha csak úgy elfogadom, hogy neki hiányzik és pont, a másik elfogadja, hogy ő utálta és pont vége a beszélgetésnek. Ezt sokan szerették volna így értelmeztetni mármint a tolerancia jelentését.
Itt lehet érdekes a több kommentben elhangzott "politikai", "véleményformálás" stb. szavak jelentősége. Ezek csak akkor érhetik el céljukat, ha hagyjuk. Márpedig hagyjuk, és ezért küzd a politika a médiáért. Viszont ha saját véleményt alkotunk és megtaláljuk a közös pontot és kiállunk az mellet, nem leszünk felhasználhatók. Nem esünk egymásnak úgy, ahogy itt a kommentek is tükrözik, ez érvényes kell, legyen az élet többi területén is. Akkor talán nem ott tartanánk ahol vagyunk.
Lehet, hogy ez összeesküvés elmélet, de valahol ezen a környéken van az igazság.

lüke 2009.11.20. 08:25:47

legjobb műsor: mikor Boros-Bochkor csendben van...........

Cartman (ex Cartman) 2009.11.20. 08:50:42

@TuskóHopkins: "Erre írtam, hogy ha van pénzed összevásárolhatsz magadnak egy országos rádióra való frekvenciát.
Amúgy meg ha egy kereskedelmi rádiónál nem piacgazdasági szempontok alapján működik, akkor hogyan? Legyen benne operett félóra, meg népzenei kívánságműsor és francia chanson élőben? Csak hogy mindenki megtalálja az igényeinek valót???"

Nem szeretném ezt hosszan fejtegetni, de a lényeg, hogy korlátosak a lehetőségek (még akkor is igaz ez, ha "összevásárolhatod" magadnak az országos sugárzást, mert ez pl. valószínűleg sokkal drágábbra jön ki...), ezért eleve nem ugyanazok a szabályozók érvényesek, mint egyéb termékek esetén, másrészt gondolom a rádiónál is előírnak bizonyos szintű közszolgálatiságot, ami ugyan nem operett félóra, de akár az is lehetne...

Cartman (ex Cartman) 2009.11.20. 09:01:19

@Sealed tender: Ott a pont! :)

@klimasas: Ott is. Én pl. cseppet sem bánom, hogy eltűnik ez a két rádió, de ahogy megszületett a döntés, amennyire szarnak a politikusaink még a látszatra is, az felháborít...

Látványpékség 2009.11.21. 18:52:06

valahogy nem tud érdekelni Boros Bochkor vergődése

Czyni 2009.11.22. 17:57:16

A cikk írója örök életében egy No Name volt és az is marad! A Sláger eltűnése igenis nagy jelentőséggel bír, s ezt lehet kritizálni, de sok ember számára jelentett kikapcsolódás 12 éven keresztül. A zene valóban rettenetes és unalmas volt, szerintem 10 CD-re felfért volna a zenei repertoár,de a Bumeráng egy igazi ütőkártya volt a médiában. Én nagyon várom a folytatást! (Lehet ezért engem köpködni, mert ezen a béna oldalon csak az van...)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.12.08. 04:35:30

Lehet-e még kommentelni? Dejó!

Én csakis a vízállásjelentést hallgattam a slágeren, janem a kossúton, meg a cumicacimicilacikirályt és olyan kár, hogy már nem vannak.

Csak eztet akartam elmondani. Jameghogy itt a szántóföldön nincsen cédé, se dívídé ezé azt halgassuk ami gyün, a tüc-tüctől meg bevadulnak a tehenek ozt aztat nem lehet hallgatnyi.

A sok pestiköcsög akinek meg véleménye van az rohadtköcsög éscsináljonjobbat, most mékelleteztet?

csak eztet akartam elmondani
süti beállítások módosítása