Amikor a Tilos először beszüntette az adását '94-ben (merthogy pályázniuk kellett a frekvenciára, de ez most mellékes), hallgattuk az utolsó adást, na, az valóban megható volt, kis, csóró kalózadó, nájlonszatyorból adtak, és a műsorvezetéshez elengedhetetlenül szükséges sört sem szponzorálta senki. A Sláger Rádió viszont egy kereskedelmi vállalkozás, persze tudjuk, hogy sokaknak ez emeli meg a napi endorfin szintjét, ízlések és pofonok, de a megrögzött rajongókon kívül nem sokan tudják átérezni, hogy miért kéne megsiratni ezt a rakás irritáló műsorvezetőt, akik épp eleget idegesítették az embert, ha a boltokban, meg sörözőkben kellett háttérhallgatni őket. Úgyhogy a Sláger utolsó percei nem voltak különösebben megrázóak, ráadásul az egyik műsorvezető csaj folyamatosan pattogott, hogy gyerünk, gyerünk, gyerünk, nincs már időnk, te is gyere, onnan hátulról is. Mint egy tisztességben bekattant idős tornatanár, hát ez tényleg baromi megható. Merthogy az utolsó percekben mindenkinek bele kellett volna mondani valamit búcsúzóul a mikrofonba, de senkinek nem jutott eszébe semmi. Végül azért megoldották, úgyhogy meghallgathattuk tízszer azt, hogy 'imádtam ezzel a csapattal dolgozni'.
Az utolsó egy percben Heal Edina köszönt el a hallgatóktól, csodálatos, hogy az elmúlt pár hét alatt nem sikerült írni számára egy értelmesebb elköszönő beszédet. Persze az adó szempontjából tökmindegy, hiszen a szerkesztőség épülete előtt gyülekező hard core rajongók ilyenkor már úgyis kómában vannak a sokktól, és csak arra várnak, hogy a rádiósok kijöjjenek és együtt folytatódjon a búcsúbuli, a fő üzenet meg úgyis az volt, hogy 'nem adom fel!', ez meg átjött, letudták. Az utána következő csend viszont a Sláger Rádió tizenkét évének legjobban sikerült műsora volt.
Levéltetű 2009.11.19. 01:39:08
NightBagoly 2009.11.19. 01:43:12
Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2009.11.19. 01:55:18
Sgt. Hitman 2009.11.19. 02:09:31
Sgt. Hitman 2009.11.19. 02:10:42
BKV reszelő 2009.11.19. 02:18:57
nahátnahátnahát 2009.11.19. 02:49:32
dark future · http://www.andocsek.hu 2009.11.19. 02:57:24
Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2009.11.19. 02:58:53
Mike36 2009.11.19. 03:06:23
h492019 2009.11.19. 03:23:27
Gyurma Pappa 2009.11.19. 03:43:31
Annyira leszarom, hogy az elmúlt 47234 évben mit tett le a két rádió az asztalra...
(Én most keltem :D)
organi 2009.11.19. 03:52:31
I think you understand fáken nothing...about the peoples's feeling were listening this radio..
lehet kemény kritikát írni a Sláger Rádióról(meg a másikról is),de én ma este 11.30-kor kiültem az autómba,és sírva hallgattam végig az utolsó 30 percet a Sláger rádióban, mert itt valami véget ért..
egy korszak,amire szívesen emlékezek vissza...ezt a rádiót hallgattam,amikor először megcsókoltam a lányt,akit akkor nagyon-nagyon szerettem,ebben a rádióban hallottam,hogy elfogták a "Viszkis Rablót",hogy leomlottak az ikertornyok New York-ban,és ezt a rádiót hallgatva jöttem rá arra,hogy igenis lehet és érdemes a napot Magyarországon is vidáman és jókedvvel kezdeni,és folytatni...
Kedves Bochkor Gabi,Boros Lajos, és Vogci.. köszönjük hogy fényt,vidámságot,és éltető reményt hoztatok az életünkbe,és azt,hogy ebben az alapvetően pesszimista,és borongós hangulatú kis országba is mosolyt tudtatok varázsolni az emberek arcára,nap mint nap,majd egy évtizeden keresztül...
Ti vagytok a legnagyobbak!!!!!!!!!
Slager Radio 4EVER......
mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.11.19. 03:57:54
ettől függetlenül persze az, hogy két ilyen (sajnos-nemsajnos) sikeres vállalkozást magyarországon így el lehet törölni, meglehetősen abszurd, de hát ennek a lehetőségével ők is tisztában voltak, csak azt hitték, éppen eleget szopták már a megfelelő farkakat. tévedtek.
94-ben évtizedekre el lett itt baszva sok minden ezzel a médiatörvénnyel, és erős a gyanúm, hogy a következő parlamenti ciklusban sem fognak (fognak tudni) hozzányúlni.
mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.11.19. 03:59:41
ettől függetlenül persze az, hogy két ilyen (sajnos-nemsajnos) sikeres vállalkozást magyarországon így el lehet törölni, meglehetősen abszurd, de hát ennek a lehetőségével ők is tisztában voltak, csak azt hitték, éppen eleget szopták már a megfelelő farkakat. tévedtek.
94-ben évtizedekre el lett itt baszva sok minden ezzel a médiatörvénnyel, és erős a gyanúm, hogy a következő parlamenti ciklusban sem fognak (fognak tudni) hozzányúlni.
Scala 2009.11.19. 04:22:09
Hallgattam az utolsó negyed órát, és Heal Edina zengzetesét is. Nem túlzol. ;-)
@Gyurma Pappa:
Nekem is bejön.
oscar dirlewanger 2009.11.19. 04:38:54
oscar dirlewanger 2009.11.19. 04:42:16
Bob Button 2009.11.19. 04:50:51
el kell azt fogadni, hogy valakinek semmit nem jelentettek a rádióban megtelepedő 99%-ban sekélyes, tehetségtelen balfékek "műsorai" van akinek meg kellemes élmények fűződnek hozzájuk
akinek nagyon erős hátszele van, és az önimádata megköveteli, hogy a hallgatóknak fröcsögjön reggelenként úgyis eladja magát kilóra egy másik rádiónak, aki meg tényleg a danubius és sláger névben hitt...ja ilyen nincs is...:o) Hiszen már riszálják is a kis feneküket az új rádiók portáján.
Igen kedves esőben zokogó rajongók. Magasról letojja bocsi meg rákóczi (érthetetlen, hogy ilyen humortalan, jellegtelen, jellemtelen emberek megszólalhatnak egy rádióban) és hasonlók gond nélkül áteveznek a legyőzőjükhöz.
Búcsúbuli? Mert át kell költözni egy másik épületbe?
mr.guargumi 2009.11.19. 05:07:13
Nem hallgatok rádiót, max neten csak zenéket játszókat, de nem vágom, hogy mit szerettek volna az elégedetlenkedők. Ez a két rádió olyan (volt), mint az RTL/TV2 páros a tévében, nagyipari, tucat, kereskedelmi, tömeg igényeket szolgálnak(tak) ki. Az igényeket nem ők teremtették, ők csak kiszolgálták. Ha hirtelen mindenki igényes zenét (persze kinek mi az), és intellektuel műsorokat akart volna hallgatni, akkor -mivel ebből éltek- átálltak volna arra.
Országos frekvencián tömegrádió megy, és ez így van rendjén. Aki mást akar, annak van x+1 másik kisebb nagyobb rádió.
A dolog annyiban változik, hogy ezek az új adók nem csak kereskedelmi, de igen erős politikai szálakkal is rendelkeznek (persze a régieknek is megvoltak a maguk stiklijei, de az újak már felvállaltan politikai hátszéllel indulnak), na ez sokkal rosszabb, mint a final countdown..
mr.guargumi 2009.11.19. 05:10:27
2009.11.19. 05:21:14
bah, te idióta...
-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2009.11.19. 05:30:50
Tegnap, a főváros felé autózva, együtt dudáltam a többiekkel az M1-en. Bocsiék kérték, a rengeteg autós pedig megtette. Nem a szervezetett autós vonulás közepette, hanem csak úgy. Szervezetlenül. Jólesett és pokolba kívántam az ORTT-t a többi korrupt majommal együtt (bocsánatot is kérek azonnal a majmoktól)akik ezt az országot züllesztik.
Pedig nem is hallgatok napközben soha rádiót. Eddig sem, ezentúl sem. De azok a reggelek jók voltak.
Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.11.19. 05:36:43
Júhéjj!
és álljon még itt egy nagy IJ
(az utolsó percekben jelentősen megnőtt a papírzsebkendő és tampon eladások mutatják, hogy mekkora veszteség érte az orzságot, utoljára Kádár elvtárs hiányzott ennyire a népnek)
brühü, hü,hü,hü...
szipogva olvastam végig a kommenteket :P
Hozzászólás © 2009.11.19. 05:41:09
"Én majd akkor bontok pezsgőt, ha az ORTT szűnik meg."
Ott a pont.
Én meg "folyamatosan" azon gondolkozom hogy minden frekvencia elfogyott hogy hatalmilag kell adásokat megszüntetni?
Nem fogok sírni ha megszűnik pár, de azért a Slágert sajnálom.
Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.11.19. 05:41:50
Vége a világnak!
és még 2012-ig sem kellett várni rája
váááááá
brühü hü hü hüüüü
könnyeket csalt a szemembe
ez a hagyma
Hozzászólás © 2009.11.19. 05:53:47
Ha nem akarod hallgatni, akkor ne tedd...
Most már nincs más lehetőség.
Mindenesetre még mindig nem értem hogy miért kellett megszüntetni. Na mindegy, majd valaki "felhomályosít". (Biztos a demokrácia bevezetése volt az oka. Vagy nem?)
lacivagyok 2009.11.19. 06:05:28
Nagyon sok az országban az idősebb, mondjuk 40 feletti ember, sokan laknak vidéken, sokan kétkezi munkából élnek és nem kifinomult filozófiai agymenésre várnak, ha rádióznak, sokan vannak nyugdíjasok (többmillióan), akiket nem igazán a mai könnyűzene hoz lázba.
És ezek az emberek a nagy országos frekvenciákat hallgatják, mert azokat érik el.
És nagyon sok ilyen ember van, nem csak harmincas fővárosi liberálisok élnek az országban...
ÉN.. 2009.11.19. 06:06:46
wazzu 2009.11.19. 06:09:05
Hozzászólás © 2009.11.19. 06:16:24
Valami komoly oka volt? Pl. újabban azon a frekvenciák mostantól a 12 repülőnk és 5 tankunk személyzete kommunikál? Vagy mi?
zsolt csaba (törölt) 2009.11.19. 06:16:58
A második hiba szerintem a tulajdonosok sóhersága volt. Szarakodtak a fizetéssel az állam és egyébb szolgáltatók felé. Ezért megérdemlték,hogy kigolyózták őket.
Amit pedig bocskor csinált,hogy kirugják.... Majd pont az Ő szavára mennek az utcára az emberek! Tuskó,szánalmas parasztbocskor.
A stábot sajnálom,nagyon ! Igazi profi szakemberek ! Értük miért nem ojvékolt a szerencsétlen bocskor ?!!
Fleurs Du Mal 2009.11.19. 06:17:49
Nebameg 2009.11.19. 06:19:58
1-a Sláger meg a Danubius miatt tart itt a magyar könnyűzene.
2-hogy csak szar zenéket játszottak.
1-Ja, ha meghallgatták/tuk volna a KIVÁLÓ/IGÉNYES/stb. magyar könnyűzenét, biztosan azt is nyomatták volna. De sajnos az emberek többségének nem az kell. Az viszont igaz, h ha nem lett volna választásuk, akkor hallgatták volna azt is, de volt......
2-egyfelől nem igaz, mert mentek jó zenék is, másfelől ki a fene dönti el, h melyik zene jó? Eldönti majd helyettem/helyettünk valaki, h nekem/nekünk mi a jó????? Isten hozta Aczél elvtárs emelkedett ízlésű utódait.......
nandoee 2009.11.19. 06:20:56
wazzu 2009.11.19. 06:25:59
arcika 2009.11.19. 06:26:04
KenGuruL 2009.11.19. 06:35:16
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.11.19. 06:37:41
Sajnálni nem sajnálom őket, mert megtalálják máshol a számításaikat.
S akkor már elfogadhatóak lesznek ha más néven futnak?
Undorító amit csináltok. Hurrá megdöglött a szomszéd tehene!!
arcika 2009.11.19. 06:38:41
koxi11 2009.11.19. 06:47:58
Tucc tucc tucc zenét neked!!!
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.11.19. 06:48:26
Szóval, hogy a közepesnél kevésbé retardáltak megértsék: az búcsúztasson, aki szerette ÉS ismerte az elhunytat. A többinek tisztesség és empátia okán KUSS.
mizrolist 2009.11.19. 06:48:30
Érthető, vagy lekottázzam?
StEfi 2009.11.19. 07:00:32
bag 2009.11.19. 07:02:47
és tudjátok miért , hogy végre nem kell többé ha kell hanem mindenütt buszon, lottózóban, gumisnál bocskorboros-mártanénis-hájbráneres szánalmas észosztást és humortalan jópofizást hallgatnom.
Vége a klissékből építkező olcsó poénkodásnak.
Vége az önmagát "hírszerkesztő"nek lol tituláló szőke töltöttgalamb Index hírek felolvasásának
Vége
Köszönöm ORTT, hogy eltakarodtak ezek az önimádó semmirekellők!
limansky 2009.11.19. 07:03:40
Aki nem hallgatta,akinek nem tetszett annak a véleménye, öröme semmit nem számít. Mert nekem meg a csajod nem tetszik és nem kellene, de nem kezdek hozzá a fikázásához. Ezt pedig még lehetne folytatni a gyengébbek kedvéért de nincsen hozzá a kedvem.
Na mind1.. nem szerethet mindenki mindenkit, viszont létezik értelmi - érzelmi színvonal a világon.
buborék78 2009.11.19. 07:05:44
Rézfánfütyülőhóbagoly 2009.11.19. 07:13:11
Drogos-tabblettás? Inkább sörözős berugós!
Emlékszem még hogy a trabiból üvöltött a Totoya klub Palotai & Cadik....
Istenkirály volt :D
nothing.at.all (törölt) 2009.11.19. 07:15:44
bumeráng mert ritka gusztustalan prosztó műsor volt, örülök, hogy vége. ez a két nyomorult meg remélem eltűnik végre a süllyesztőben.
gpetersz 2009.11.19. 07:19:39
Menya87 2009.11.19. 07:19:43
orbison 2009.11.19. 07:21:05
S@nyci ® 2009.11.19. 07:25:35
Hazudsz! Pezsgőt bontottál? Még a nagy kezdőbetűket is sajnálod.
Az ORTT-vel pedig cserélj nyálat, mert megérdemled.
A Sláger Angyal pedig többet segített a rászorulókon, mint az elmúlt évtizedekben az összes politikai „elit” összesen. Megmozgatta a jóérzésű embereket.
Még sajnálni se tudlak.
bag 2009.11.19. 07:26:23
Egy örök igazság:
"A békának sem örök a tó..."
Csak ők elhitték, hogy tényleg "istenek", hát nem azok sőt, alávaló pénzéhes nímandok.
gy46 2009.11.19. 07:28:10
NGA 2009.11.19. 07:29:06
bag 2009.11.19. 07:29:50
sláger angyal muhaha
a 3 ezerért árult üres lapokkal "Babanapló"-ként
hát van kit sajnálni...
kutya vacsorája 2009.11.19. 07:30:19
amúgy x millió (nem mennék bele az indexes számmágiába) embert szórakoztatni sztem profizmus - tetszik vagy sem. egyrészt lehet másik adót keresni. másrészt nyilván ér bármiről véleményt írni is. de könyörgöm, egy temetésről ilyet? a szerző tényleg büszke most magára,h.jól odabaszott?
Herby 2009.11.19. 07:30:27
NGA 2009.11.19. 07:33:32
emzéperiksz 2009.11.19. 07:36:08
Kívánok hasonló jó búcsúzkodást neked meg a zindexnek!
didaktikus 2009.11.19. 07:37:39
Jedlik 2009.11.19. 07:37:43
Jedlik 2009.11.19. 07:40:04
Jedlik 2009.11.19. 07:42:28
Megszüntették a kedvenc brazil sorozatom a tévében. Gyász.
lakberendezo 2009.11.19. 07:43:29
smidgen 2009.11.19. 07:46:49
leini 2009.11.19. 07:47:09
Lámpaoltó 2009.11.19. 07:48:06
Jedlik 2009.11.19. 07:48:20
Lesz vajon CD-n és kazettán a Kapuccsinó legjobb pillanatai a Kadencia kiadótól?
KaPé 2009.11.19. 07:49:41
Jedlik 2009.11.19. 07:50:02
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.11.19. 07:54:05
Ennyi Fidesz vagy MSZP rajongó sincs az országban, szóval ezért van a felháborodás. Az empátia teljes hiánya miatt (is) béna ez az ország.
Sloow 2009.11.19. 07:54:17
xido 2009.11.19. 07:54:38
jojoka 2009.11.19. 07:57:13
Hallgassátok ti is. Először furcsa lesz, utána rá fogtok jönni, hogy milyen vacakok azok a zenék amiket mostanában csinálnak (mind).
A napokban hallottam egy 1900 évek elején élt amerikai zeneszerző egy darabját a Bartókon és megállapítottam, hogy lényegében az összes mai divatos amcsi zenész ettől a régi zeneszerzőtől lop. Csak amelyik motívum az eredeti műben tart mondjuk 10 mp-ig arra egy 3-4 perces számot építenek fel a könnyű zenészek. Mert ugye alapból minden zenész tanul komolyzenét és hallja, ismeri ezeket a zenéket amikből utána lopni lehet.
NGA 2009.11.19. 07:57:42
Itt ha jól olvasom mindenki Bartókot hallgat, tv-je nincs, soha nem is nézi, közben gyertyafény mellett Hérodotoszt olvas kizárólag görögül.
desmentir 2009.11.19. 07:59:00
2. Ma reggel kicsit belehallgattam abba a két szarba, ami a megszűntek helyett lett. Annyira borzalmasak voltak, hogy akkor inkább jöjjön vissza a két régi, vagy jöjjön Fiala a Q FM-en.
3. Ha már a rádiók színvonalád kritizálod, vigyázhatnál arra, hogy a Te írásodban ne legyen olyan fogalmazásbeli hiba, ami a Te szinvonaladat is megkérdőjelezi. (pl:"akik épp eleget idegesítették embert, ha a boltokban..")
emzéperiksz 2009.11.19. 07:59:06
Ha annyira utáltad a műsorát ezeknek a rádióknak, arra ott volt a kikapcsológomb, demokráciában azt használják. A nem tetszős dolgok megszüntetéséért csak a diktatúrákban küzdenek.
Kedves Szomszéd 2009.11.19. 07:59:42
Tiszta rohej mind! A cikk szerintem zsenialis, mind a ket radio egy kalap szar volt es valoban miattuk tart itt a magyar konnyuzene, ahol! Ugyanakkor aki az RTL Klub fele gyozikevel peldalozott, annak teljesen igaza van! Nem azert sugaroznak ilyen szarokat, mert ez a hobbijuk, hanem mert ennek a buta agyatlan magyar népnek ez kell... MINDEN SZINTEN! Tv-ben is eleg nekik a maunika, meg a BUNKO aki felesegget keres, meg a gyozike... meg a Jozsi barátja... ez a mai szanalmas magyar valosag! Muveletlenseg MINDEN TEREN :D Es meg buszkek is ra az emberek!
Tara, te meg csak tudd, hogy az indokolatlan dudálást a törvény bünteti :D
rajen 2009.11.19. 08:01:14
Jedlik 2009.11.19. 08:02:08
NGA 2009.11.19. 08:02:24
kritikusolvaso 2009.11.19. 08:04:07
kritikusolvaso 2009.11.19. 08:05:34
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.11.19. 08:06:12
Aropa · www.finnisztan.blogspot.com 2009.11.19. 08:06:39
ÉLJEEN!
nem vagyok többé arra kényszerítve, h a Moonlight Shadow-t meg az Eye of the Tiger-t halgassam, amikor fodrásznál vagyok!
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.11.19. 08:07:13
szilba 2009.11.19. 08:08:47
biker_kolee 2009.11.19. 08:09:50
Aropa · www.finnisztan.blogspot.com 2009.11.19. 08:10:23
Önök még nyugdíjra is gyűjtenének Bochkoréknak, ugye?
dupi 2009.11.19. 08:10:41
biker_kolee 2009.11.19. 08:12:12
Jedlik 2009.11.19. 08:15:20
mpjotr 2009.11.19. 08:15:52
DE: Sajnálom amit az indexen az elmúlt néhány napban a Slágerrel kapcsolatban olvashattam. Mindezek eredménye képpen én a Slágeren kívül még valamit elveszítek. Elvesztem a jól megszokolt oldalt, amivel már milliószor köszöntött a böngészőm indításkor.
Soha többé nem olvasom az Index.hu-t!!!!
Erre buzdítok mindenkit akiben van akármennyi kultúra, sportszerűség, gerinc.
Hogy az ORTT ölelése érne el benneteket is...
ano51 2009.11.19. 08:15:54
xido 2009.11.19. 08:16:12
instant legenda 2009.11.19. 08:17:01
Nem elegáns a halottat rugdosni, na.
GGG77 2009.11.19. 08:17:44
Jedlik 2009.11.19. 08:17:53
emzéperiksz 2009.11.19. 08:18:06
GGG77 2009.11.19. 08:18:41
Jedlik 2009.11.19. 08:19:29
Az, hogy felbuggyant a hülyeség a kommentek között inkább ok a gyászolásra.
contractor 2009.11.19. 08:21:34
bag 2009.11.19. 08:21:41
Szép nap ez a mai!
mpjotr 2009.11.19. 08:22:35
Jedlik 2009.11.19. 08:23:21
mpjotr 2009.11.19. 08:24:40
De nagyon egyetértek veled. Részemről a soha viszont nem látásra index.
Edward Nygma 2009.11.19. 08:24:55
TuskóHopkins 2009.11.19. 08:25:34
Egy kérésem van hozzátok.
Eddig itt a fikázáson kívül mást nem olvastam. Írjátok már le, hogy ti mit hallgattok/olvastok/néztek! Hadd csámcsogjunk már rajtatok is egy kicsit.
mpjotr 2009.11.19. 08:26:39
sertésmájkrém 2009.11.19. 08:26:56
:) 10/10
Szentpeter 2009.11.19. 08:27:09
Ezt röhögte végig Boros - és Bochkor
Nekem ez az egy nem hiányzik, hogy túl mennek egy határt.
A magyar rádiózásban ( és ez mindenkire igaz ) nincs határ, és ez az alapvető baj...
Jedlik 2009.11.19. 08:27:28
Amúgy tökre meglep, hogy a hallgatók tudnak netet használni. Igaz a caps lock még be-beragad, de azért ez is szép teljesítmény.
atmerok 2009.11.19. 08:27:51
Tök igaza van!
Egyetlen gond van, semmi kétségem, hogy néhány hét után a két új rádió ugyanazon a szinten lesz mint a régiek... De bárcsak tévednék.
sterimar 2009.11.19. 08:28:36
emzéperiksz 2009.11.19. 08:28:43
foszsindeksz 2009.11.19. 08:29:01
sertésmájkrém 2009.11.19. 08:29:34
Egyébként adjál egy esélyt az újaknak, ugyanazt meg fogod kapni bazmeg. 2 hónap múlva megszokod, 1 év múlva már hiányozna, mehetnél tüntetni vagy dudálni értük akár.
Dr.Traktor 2009.11.19. 08:30:20
még sok ilyen emberre van szükség mint te.
a téglagyárban.
@hamlet79:
igen, egy nagyon szar hasonlat volt.
ugyanis nem halt meg senki.
"gyászolók" lol, hát már mindenki begolyózott?
Jedlik 2009.11.19. 08:31:38
És én csak arra vágyom, hogy egy nagyon picivel bátrabban alakítsák ki a zenei kínálatukat a rádiók.
Secnir 2009.11.19. 08:31:57
nem szidlak, mert megtették a többiek helyettem, kár ismételni őket.
a fikázóknak pedig:
1. "es valoban miattuk tart itt a magyar konnyuzene, ahol!"
-a sláger és a danubius miatt nem tudnak egy épkézláb albumot összehozni ma az emberek? e két adó miatt van, hogy a megasztárok kottát sem tudnak olvasni, és felvidékről kell sztárt hozni?
2. "Szerintem kis bolsi ivadék volt mind a három."
íme egy újabb példa arra, hogy a magyar közoktatás a béka segge alatt van, amikor valaki nincs tisztában a 'bolsevik' szó jelentésével, mert általános 7. osztályban nem tanították meg neki...
3. legyen tisztában mindenki azzal, hogy a két adó nem kevés pénzt hozott a konyhára (az államéra is). azonban ez a pénz egyenesen a költségvetésbe ment az ORTT-n keresztül, így nem tudták a pártok lenyúlni. mivel két pártrádió kapta meg a frekvenciákat, így a tulajdonosi körön keresztül fogják megkapni ezt a pénzt. Igaz, úgy vélem a két új rádió bevétele a töredéke lesz a régiekének.
meggondoltam magam: kiricsizoltán a JBQA.
@dark future:
ott a pont
@sterby:
ott is
@Mike36:
meg ott is
@oscar dirlewanger:
volt mindegyik a slágeren. nemcsak az utolsó nap, hanem korábban is. ha nem hallgatsz egy rádiót, akkor ne csodálkozz, ha nem hallodd. csak nem tudom, hogy akkor mire fel fikázol?
és kiricsizoltán újra:
ha szerinted a csend a legjobb, akkor fogd bé a szád, akkor neked egész nap jó lesz...
RiGoKa 2009.11.19. 08:32:28
daito 2009.11.19. 08:32:38
Lehet, hogy Boros és Bocskor nem ütött meg magas szintet, de most Zana Gangxta Zolee és egy überprofi, hűdejő rádiós vezeti a műsort a Sláger a helyén.
Bírom Zoleet, de aki itt színvonalról (emelkedésről), meg igényességről beszél, az IDIÓTA.
A ClassFM meg átvette a Danubiusos műsorvezetők jelentős részét, namost akkor ott is eljött az új világ, mi?
Azért, mert lesz Winkler-Bazsó, táskásTV2-s csávó, esetleg Hajós, 1-2 új arc, ettől majd sokkal-sokkal-sokkal jobb lesz?
Zenéről meg annyit, hogy sokan el vannak ájulva az MR2-től, a Café-tól; viszont jó sokan nem. Pl. akik nem hallgatták, mert igénytelenek, vagy más módon igényesek, agylobot kapnak az "igényesnek" hívott, de általuk hallgathatatlan zenétől.
A menő "sláger és a danubius sz*r zenét játszott" vélemény mellett fogadjátok el azt, hogy az MR2, Café is sz*rt játszik. Nem fognak tömegek átkapcsolni oda, mert nekik nem jön be.
Másrészt, ne felejtsük már el, hogy a hígf*s MR2 rádiótokat x millió magyar állampolgár adóforintjaiból tartják fent; és nem a piacból-piacról él.
Ha már osztogatós frekvenciapályázatnál tartunk.
Danubius, Sláger tehet a magyar könnyűzene helyzetéről? Hát persze. Meg a bunkó hallgatók hada, akik nem hajlandó meghallgatni a mai igényes, jól képzett, kulturált fiatal zenészeket és esztétikai révületbe esni. Kíváncsian várom a magyar könnyűzene üstökösszerű fejlődését, nemzetközi sikereit, most, hogy elhárult a legnagyobb akadály. :-)
Egyébként, ha a magyar hallgatók igényeire vagytok kíváncsiak, ne saját véleményből induljatok már ki. Tessék meghallgatni egy 4 órás kívánságműsort és örömködni.
Jedlik 2009.11.19. 08:32:49
mpjotr 2009.11.19. 08:32:50
bag 2009.11.19. 08:33:24
Ha valaki ezt hallgatta csak, mint itt olysokan, azt hiheti, hogy csak ez az egy számuk volt. ennyit a nívós zeneszerkesztésről...
Dr.Traktor 2009.11.19. 08:34:18
újabb és újabb fázisait érem el a megdöbbenésnek, hogy TÉNYLEG léteznek ilyen emberek.
stevy 2009.11.19. 08:34:19
Azért az Index annál többre becsülhetné saját magát, minthogy ilyen intoleráns, színvonaltalan, empátiamentes cikket közölne! /ezért nem is érdemes tartalmilag elemezni/ Tanulságos!
Giedi 2009.11.19. 08:35:28
15 éve tudott volt, hogy most jár le a frekvenciájuk, pályázniuk kellett, könnyűnek találtattak.
Szvsz, ennyi.
foszsindeksz 2009.11.19. 08:36:39
Jedlik 2009.11.19. 08:37:30
Jó oké, túl sok a zárójel, de azért értitek, nem?
andzsin 2009.11.19. 08:38:44
ad.2. meg kéne már érteni, hogy van olyan, hogy POPZENE, ez pont ezért van, mert nem RÉTEGZENE. Mozart popzene. Bartók rétegzene. Ennyi. Az utóbbira figyelni kell és érteni, az előbbire nem. Most egy fél országot akarnak megerőszakolni, amúgy ánuszosan, hallgathatatlan zenékkel. Ez a baj. Az elmúlt 50 évben már próbálkoztak a komenyizmusban kulturális erőszakkal, nem sikerült. most se fog.
Dr.Traktor 2009.11.19. 08:39:40
gondolom fejből beugrik melyik 3 számot játszották a Queentől, melyik 4-et Dzsekótól, melyik 2-őt a Genesistől stb-stb.
De soha egy kevésbé ismert számot, egy live-ot csak a változatosság kedvéért még ezektől a bejáratott és totál dögulamassá tett előadóktól sem.
És ezt kell hallgatnod a taxiban, a zöldségesnél az áruházban a sarki kofánál ne adj isten elmebeteg kollégáid miatt a munkahelyeden is!
És ez azzal sem változott, hogy megszűntek ezek az adók! :F
Jedlik 2009.11.19. 08:39:42
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.11.19. 08:39:58
@Dr.Traktor: lol, a hasonlat szó jelentéséről majd beszélhetünk még.. :)
(manó) 2009.11.19. 08:40:14
nálunk úgy megy, h ki lehet kapcsolni, aztán nem fröcsög hülyeségeket fölöslegesen az ember.
ízlések és pofonok. elég ingerszegény környezetben élhet az, aki ezen éli ki magát. menjetek és fussatok pár kört a ház előtt rádiózás helyett. esetleg tanuljatok meg más csatornákat behozni a rádión. vagy cd/kazetta. legyetek kreatívabbak. igen, te is... kedves postíró.
ébredjetek már fel...
csabiRS 2009.11.19. 08:40:33
foszsindeksz 2009.11.19. 08:41:15
Bádoer 2009.11.19. 08:41:49
iguana 2009.11.19. 08:41:53
Sznob köcsög vagy. Fogadjunk, hogy még könyvet is szoktál olvasni!
:Đ
petya.bacsi 2009.11.19. 08:42:23
Ormándi 2009.11.19. 08:42:27
Bádoer 2009.11.19. 08:43:06
Briandrew 2009.11.19. 08:43:10
Kritizálni könnyű, benne lenni mindebben, átélni sokkal nehezebb...A te "cikked" sem sikerült valami fényesen. Lapos, semmitmondó, üres...vagy ne mondjak ilyeneket, mert nem vagyok benne?
akutyafáját 2009.11.19. 08:43:31
na ezen besírtam a röhögéstől.de nem ugy ahogy a hozzászóló gondolta.ehhh...
a tilosban az összes ember a szabadidejében vezet műsort ingyen mindenféle kereskedelmi "gondolkozás" nélkül.
a sláger egy igen jól marketingelt butítás volt és volt rá igény az a legnagyobb baj.
éljen újítás és remélem valami minőséget visznek az országos rádiózásba.
foszsindeksz 2009.11.19. 08:44:04
TuskóHopkins 2009.11.19. 08:44:23
Ha valaki ezt hallgatta csak, mint itt olysokan, azt hiheti, hogy csak ez az egy számuk volt. ennyit a nívós zeneszerkesztésről..."
Ez az állításod pont nem igaz, mert ment a Balatoni nyár is, a Bál az Operaházban és néha az Elizabeth is.
Senki sem azért kezd el zenélni, hogy pár év múlva egy-két számot játszanak majd tőle, de ha mindenkiben csak az marad meg, akkor arról nem feltétlenül a rádiók tehetnek (pl.: játszák filmekben, riportok előtt/alatt a tévékben, vagy anno a discoban ezt hallotta mindig)
Bádoer 2009.11.19. 08:44:23
emzéperiksz 2009.11.19. 08:45:03
Az igényes tartalom megszerettetése az emberekkel szerintem amúgy sem a rádió meg a tévé feladata, hanem az iskoláé meg a családé. Ott kellene lobbiznod, ha annyira zavar a tömeg ízlése. A tömegmédia csak kiszolgálja az igényeket.
A tömegmédia olyan, mint a rántott hús sült krumplival. Jobban megeszik az emberek, mint a spenótot, hiába egészségesebb az utóbbi.
piszok alfréd 2009.11.19. 08:46:09
bárisnya 2009.11.19. 08:47:01
erről van szó.
Akik elsősorban hallgatták a Slágert, és bejött nekik, azok nem a gép előtt ülve kommenteznek hajnalban, hanem keményen nyomják a melót, amiről a sok kultúrsznob, elkényeztetett fővárosi aranyifjúnak fingja sincs.
Oszt legföljebb a Kossuthot (mondjuk azt sem mindenhol tisztán, és ez is az ORTT szégyene), a Petőfit vagy a Bartókot hallgathatják.
Nem tudom, kedves fikázók, ellennétek csak ezzel a 3 országos rádióadóval?
Jedlik 2009.11.19. 08:47:13
paprika007 2009.11.19. 08:47:35
Igaza van a blog írónak. a népszerűségért küzdjenek meg kalózrádióként. Ja ahhoz már eltunyultak s túl sok a stexük is ilyenhez nem fülik a foguk.
doctor who 2009.11.19. 08:49:58
Jedlik 2009.11.19. 08:50:22
Biztos hallottál te is a menedzsmentről, ami egyes emberekből sztárt farag, meg hallottál már a PR fogalmáról. Manipuláció minden reklám, és minden műsor, ami kereskedelmi tévében/rádióban megy, mert csak a pénzszerzést segíti elő.
Szerintem ezek a módszerek igenis befolyásolják a közízlést.
Thyb 2009.11.19. 08:51:50
Elég érdekes számomra, hogy mig leszóéod a Sláger eddigi munkásságát addig pont az utolsó napon kezdted el Őket halgatni. Ez számomra olyan, mint soha nem látott haldokló ember haláltusáját kaján vigyorral végig nézni. Elég szomorú és szánalmas.
Ami a zenei izléseket illeti, mindenki különbözik. Ezért aztán megannyi rádió, megannyi zenei stilussal elérhető. Rádio 1 Jazzy, cafe, Juventus és még sorolhatnám. Tény, hogy vidéken vagy valamelyik nagy adó, vagy a helyi tömegkommunikációs csatornák voltak elérhetőek. Ezek a rádiók nem véletlenől tagolódtak adott zenei izlések mellett, hisz tudták, hogy erre van igény.
Az, hogy a mai magyar zenész ifjuság nincs támogatva megfelelő képpen ezzel egyetértek, de nem csak ezekben a médiákban, hanem sehol sem. Azt, hogy Bochkor undoritó stilusa sokszor arra késztetett, hogy sávot váltsak nem tagadható. Mindenki aki máshogy gondolkodott, azt meg/lealázta, nemegyszer a saját kollégáit is. Volt választásom, s éltem vele. Ugyanakkor maga a stáb, az adás, a témák, a zeneszámok keverése stb igényes és profi volt (ellentétben a tilos rádióval), amit nem lehet csak ugy lesöpörni az asztalról. Amikor elkezdték azt hangoztatni, hogy márpedig Ők többet ajánlottak a sávért akkor ez 2 napig volt téma, majd nagyon gyorsan lekerült a napirendről, vagyis azért a Sláger házatáján sem volt minden tiszta, őszinte.
Sláger és Danubius rádió volt, s azok akik szerették még sokáig emlékezni fognak rá, mint öreg piás a 2,50 Ft-os sörre. Emléke örökké tart, de ezzel vége.
Mindenesetre, rosszmájusággal, leszólással, megkövezéssel nem fogod emelni saját tekintélyedet sem az ellenzők, sem a kedvelők között, s ha okosabbat nem tudsz irni, akkor nyugodtan ülj ki a Duna parta, lógasd a lábod, szivj némi rakparti kipufogógázt, s számold a tovarobogó kocsikon még mindig ott lobogó kék és piros szallagokat.
Dr.Traktor 2009.11.19. 08:52:51
Szerintem senki nem várta el, hogy trashmetalt electrót vagy épp trip-hopot kezdjenek adni, de az hogy semmilyen kockázatot nem mertek vállalni zeneileg, hogy egy pillanatra nem mertek kilépni a billboardtop20 meg magyar haknizenész slágerek bűvköréből az igenis GÁZ volt. Rég megértek a pusztulásra már pusztán emiatt is, és akkor még a boros-bocskor faszpáros szóba sem került.
2009.11.19. 08:56:56
De kérdem én: akik itt fikázzák a két megszűnt rádiót...rajta, lehet csinálni saját adót, lehet bizonyítani hogy ti jobbat tudtok!! Jaaaa hogy fingotok sincs az egészről csak kritizálni, fikázni és a pálya széléről hozzánemértőként beleugatni tudtok?! Hát igen...
Azon azért el kéne gondolkodnotok simaagyúak, hogy azok akik ennél a rádióknál dolgoztak, nem véletlenül lettek ilyen nészerűek és ismertek! Nem fizettek le senkit és nem mutyiztak össze a féreg pártokkal sem! A közönség/hallgatók/nézők juttatták ide őket!
Mégegyszer mondom: lehet csinálni jobban-szebben ha annyira nagy a pofátok!!!
limansky 2009.11.19. 08:58:07
Bádoer 2009.11.19. 08:58:08
contractor 2009.11.19. 08:59:04
2009.11.19. 08:59:31
Jedlik 2009.11.19. 09:00:17
foszsindeksz 2009.11.19. 09:02:00
petya.bacsi 2009.11.19. 09:02:38
TuskóHopkins 2009.11.19. 09:02:49
Mert a közönség(ük)nek ez kell.
Hogy ne kapcsoljon el, mert akkor nem hallgatnák a reklámokat (kereskedelmi rádió).
Olyan zene kell, amit ismer, amitől nem megy fel az agyvize, hanem háttérzenének pont jó.
Néha már engem is untattak, olyankor elkapcsoltam.
Jedlik 2009.11.19. 09:02:56
olvasd el ezt:
birkanep.blog.hu/2009/11/05/a_megkergult_birka_radioja
Ebből megtudhatod, hogyan lett az eredetileg Hungaria politikai rádióból indulása pillanatában Sláger rádió.
Jedlik 2009.11.19. 09:03:42
atmerok 2009.11.19. 09:04:18
Santinó 2009.11.19. 09:04:21
Mindenkinek megvan a magánvéleménye,amit elméletileg tiszteletben kell tartani.Az hogy valaki elkezd köpködni valamire,annak általában oka van.
A Sláger rádiót lehet szeretni és utálni,mint azt már többen is írták.
De!
Mikor górcső alá vesszük,hogy mit adott,és mit kapott,akkor igencsak a kapott rész az erőteljesebb......
Én sosem hallgattam őket,mert egyszerűen kifordult tőlük a gyomrom.
Ez mellékes.
A gusztustalanságot viszont nem szabad elfelejteni.
-Rengeteg tartozás
-Erős Baloldali politikai befolyás
-Bocskor,Boros,Gombos,és még jó pár személy életvitele,és agyontömjénezése....
Én nem vagyok irigy,megvan mindenem.
Azt viszont felháborítónak tartom ahogy Bocskor szerezte a vagyonát.Nap mint nap látom feszíteni a Mercedesben,a villájában.Diósdon
Nem az zavar hogy van neki.Hanem hogy mivel kereste meg.Aki 1 életet ledolgozott az meg csücsül jó esetben 1 40nm panelben.....
vdm101 2009.11.19. 09:05:23
2009.11.19. 09:05:47
foszsindeksz 2009.11.19. 09:06:12
Bádoer 2009.11.19. 09:06:29
emzéperiksz 2009.11.19. 09:06:37
Fortresse 2009.11.19. 09:07:36
Mindig elolvastam az írásaidat, de ezentúl nem teszem. Ez szánalmas volt.
Tudod, igaz a mondás, ne rúgj bele földön fekvő emberbe, mert még felkelhet.
Csalódtam benned. Óvodai szintre süllyedtél.
Jedlik 2009.11.19. 09:07:41
Santinó 2009.11.19. 09:07:48
Mindenki hallgassa a Jazzy-t.
Ott lelehet nyugodni,a gépjárművezetés is nyugodtabb,és még az információk is jók!
eznemisénvagyok 2009.11.19. 09:08:01
Jedlik 2009.11.19. 09:09:06
Jedlik 2009.11.19. 09:10:18
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.19. 09:11:10
foszsindeksz 2009.11.19. 09:11:18
Jedlik 2009.11.19. 09:11:21
Jedlik 2009.11.19. 09:12:06
2009.11.19. 09:12:15
Szerinted miből vette volna BG az állitólagos Mercedesét meg a villáját ha a kutya se hallgatta volna őket reggel, he?! A lámpagyári fizetéséből? Mi (hálaégnek a többség) juttattuk őket oda ahol most vannak, fogd már föl máxemnyi agyaddal!
Jedlik 2009.11.19. 09:13:54
emzéperiksz 2009.11.19. 09:14:48
stevy 2009.11.19. 09:15:22
MÁS!! Közben a neten megy aSláger rádió, olyan poénokkal, hogy az embernek önkéntelenül fülig ér a szája! Csuda tudja, de én szívesen kezdem a napomat vidáman. Valahogy más az ember alaphangulata egész nap. És ez a mai viszonyok között egyáltalán nem kevés!!
cserfes csermely 2009.11.19. 09:17:55
Olganéni 2009.11.19. 09:18:33
Dr.Traktor 2009.11.19. 09:19:49
"De kérdem én: akik itt fikázzák a két megszűnt rádiót...rajta, lehet csinálni saját adót, lehet bizonyítani hogy ti jobbat tudtok!! Jaaaa hogy fingotok sincs az egészről"
óhe
Csakhogy én nem rádiózással foglalkozok, nem az a szakmám, nekem nem hogy nem kell jól csinálnom de csinálnom sem kell!
A rádiósok meg valószínűleg kurvára nem értenek ahhoz amit én csinálok (legyen az akár szántás-vetés pld) és akkor?
+ amit Jedlik írt az időjárással kapcsolatban.
Nem tettek le semmit "az asztalra".
Ez a dolguk! Elvileg erre vannak "kiképezve" a hangosítótól a bemondóig. És igenis számon lehet kérni rajtuk a minőséget. Ha vállalkozóként szar vagy be fogsz csődölni. Ha rádós vagy akkor kibérled a frekvenciát (kilobbizod, kinyalod, kiszopod) X évre és élsz mint marci hevesen.
Szart sem tettek!
És azért hallgatják olyan sokan mert arra a legkönyebb rátekerni a készüléken. Nincs itt semmi mágia b+.
Santinó 2009.11.19. 09:20:19
Én kulturáltan fogalmaztam meg a hozzászólásomat.
Ellenben veled,aki Eme válaszával csak azt bizonyította,amit mindenki tudott.
Menjél sírni tovább,de közben nézd a csodás műsoraidat az RTL,Tv2 pároson...
1-et jegyezz meg,nem a hangos ember a többség.....
Bádoer 2009.11.19. 09:20:30
Dr.Traktor 2009.11.19. 09:21:39
amúgy én nem vagoyk doki, csak azért írtam oda, mert tudom, hogy úgy komolyabban vesznek! psszt!
j311 2009.11.19. 09:22:13
Olganéni 2009.11.19. 09:24:32
PuruttyaIrto (törölt) 2009.11.19. 09:24:36
Aki szerette, most legyen nagyon szomorú, és húzzon el a tajgára.
aDoayen@HWSW 2009.11.19. 09:26:33
www.youtube.com/watch?v=1B8IwxrynwA
tényleg a legvége jó. a csend :)
stevy 2009.11.19. 09:26:33
Bádoer 2009.11.19. 09:27:06
bag 2009.11.19. 09:27:45
Isten véletek! mehettek!
Vége! Függöny
optimusoptimus 2009.11.19. 09:28:23
A másik: mit siratjátok ezt a fos rádiót? Szar volt a zene, szar volt a bumeráng, mint pl: ti is szarok vagytok!
Meghallgattam az új rádiót, na az is egy trágya fos! Akkor nem mind1?
Ez egy olyan ország, hogy itt voltak a kibaszott oroszok 50 évig, majd eltakarodtak és a 2. választáson a kibaszott komcsikat megszavaztátok!!!!! Akik 50 évig szopták a primitív oroszok VÖRÖS faszát!! Ekkora egy sutyerák kibaszott parasztok vagytok! Utána még 2x szavaztatok a zsidó komcsikra! SZARGECI pestiek! És itt rinyáltok a kibaszott rádióról? Hát ez e legnagyobb problémátok???? HOGY kapná be MINDEN kommunista kibaszott PESTI fasz! ATOMOT rátok!
Ja, és dögöljek meg én is!
Ennyi!
Kabbe gyíkok én leléptem!
mediacapic 2009.11.19. 09:32:06
Marco Aurelio 2009.11.19. 09:32:16
Valaki írta, hogy Budapest szerencsés rádiós fronton. Megérne egy posztot az is, hogy miért lehet sok helyen (nemcsak a határ mellett) több szlovák rádiót fogni, mint magyart.
Éjfél után belehallgattam a Class-ba, hát... Félig ilyen-félig olyan zenékkel nem sok rajongójuk lesz.
Bádoer 2009.11.19. 09:32:33
doctor who 2009.11.19. 09:32:47
Olganéni 2009.11.19. 09:32:51
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.11.19. 09:33:39
És még az index "újságírói" is hangot adnak ennek, nem elég a sok kommentelő kis buzi, aki nem is hallgat rádiót, vagy inkább az idióta Balázst a danubiuson.
Sokszor elgondolkodok ezen az indexen, meg akik szerkesztik ezt. kezd szánalom lenni az egész, a rohadt sok hejesirási hibával. ja, ly-vel, bocs.
Piraeus 2009.11.19. 09:35:49
Valóban így van. Leszarják.
Legalábbis remélem... ;)
ponni 2009.11.19. 09:37:01
Az adás olyan volt amit vártam, rendkívül őszinte, érzelmes és igen, csalódással, haraggal teli. Lehet piszkálni a "beképzelt" Bocsit, vagy a "vén hülye" Borost, de én szerettem őket. Mert mindig mosolyt loptak a reggeleimbe és az életem részeivé váltak. Kereskedelmi rádió lévén persze, hogy a pénz, reklám és a hírverés játszotta a fő szerepet, főleg az utóbbi hetekben. Lehet piszkálni őket, lehet nem szeretni őket mégis bántó és elgondolkodtató, hogy a politika milyen szinten beleszól és irányítja életünk minden pillanatát. Ez a megdöbbentő. Lopnak, csalnak, hazudnak, a kis embereket sanyargatják, mindezt úgy, hogy az adófizetők pénzéből úgy élnek mint a kis királyok és ezért nem kell tenniük semmit.
Az adásról írt cikk viszont szánalmas, feleslegesen trágár és bántó. Soha nem olvastam még az írótól semmit, de úgy érzem ezek után sem fogok.Egy rakás s..r.
james62 2009.11.19. 09:39:07
Már ma reggel hiányzott a Bumeráng .,..
stevy 2009.11.19. 09:41:42
Zooltán 2009.11.19. 09:47:41
Igen, van akinek ez a két rádió jelentette azt a pluszt, ami a mindennapokhoz szükséges. Ma reggel qvára nem tudtam mit hallgatni, s ma még nem nevettem, pedig lassan 10 óra...
Nem érdekel a politika, a mutyizás meg a sok szar, ami a háttérben folyik. Önző módon egy dolog fontos számomra, hogy jól induljon a napom.
james62 2009.11.19. 09:47:57
sohasem hallgatta a rádiót mert utálta, aztán belerúg egy nagyot abba, akinek esetleg hiányzik ...
Tényleg tipikus magyar mentalitás ...
Santinó 2009.11.19. 09:48:17
Még 1 apróság:
index.hu/kultur/media/2009/11/18/hany_embernek_hianyzik_majd_a_bumerang/
Na ezek a számok már jobban tükrözik a népszerűséget....
Geresics · http://geresics.blogspot.com/ 2009.11.19. 09:49:20
na_most_akkor 2009.11.19. 09:49:43
bag 2009.11.19. 09:55:19
csak reménykedtünk, hogy egyszer eljön majd ez a nap, hogy nem ezekre a végtelenül öntelt észosztókra és a szánalmas sleppjükre kell ébredni/munkábamenni/buszon hallgatni
Csak remélem, hogy soha-soha mégegyszer nem bukkanak fel.
Mert lehet azt mondani, hogy akinek nem tetszik ne hallgassa, de ezt sok helyen ugye nem lehetett megtenni.
Szerencsére a probléma megoldódott. A soha viszonthallásra.
enabe 2009.11.19. 09:55:26
forrás: index.hu/kultur/media/2009/11/17/holnaputan_indul_a_class_es_a_neo_fm/
Ezek után nem tudom miért várjuk, hogy sajnáli fogja az Index, hogy eltűnt a Sláger...
Nem akarok egyi oldal mellett sem kardoskodni, de szvsz a pártatlanság kicsit megkérdőjelezhető.... "Egyebet nem tudok mondani, kérem kacccsója ki"
Denz 2009.11.19. 09:56:35
belevau-val egyetértek.
Lasombra 2009.11.19. 09:56:51
"Furcsa körülmények között megszűnt két rádió, amiket a milliós hallgatótáboruk eléggé sajnál."
egy ennél sokkal nagyobb tábor meg magasról leszar! sőt visszatetszőnek talál, hogy fél és ferde infókkal hülyítik a tömegeket, akik az anyjukat is eladnák pár celeb boldogulásáért, akiknek sem szükségük sem érdemük nincs a sajnálatra.
na ezen a blogon pl ezzel az utóbbi táborral is összefuthatsz. ennyi történik most.
üdv a való világban!
na_most_akkor 2009.11.19. 09:57:07
Világvége, vazze.
james62 2009.11.19. 09:57:36
Szánalmas ...
Roltii 2009.11.19. 09:58:13
Mellesleg a kedves postíró néha hallgathatta volna a rádiót fikázás helyett, és akkor észreveszi, hogy Janis Joplin azért szólt jópárszor, tény, hogy nem ismételték szarrá, de ha ezt teszik, akkor ez lett volna a baj.
Roltii 2009.11.19. 09:59:08
A Klassz az 8:45-9ig egész jó volt, a másikba a műsorvezetők hangja felbaszott és elkapcsoltam.
james62 2009.11.19. 09:59:27
Dezső bácsi 2009.11.19. 09:59:48
Viszlát.
Atisz 2009.11.19. 10:00:25
Ha a mainstream médiát figyeli valaki, akkor az az érzése támad, hogy 10 millió Sláger-fan országában élünk (pedig ugyebár nem így van, mivel ha vminek van egy óriási rajongótábora, akkor garantáltan van egy még nagyobb ellentábora is - ez a Sláger rádió esetében indokolt is). Nem tudom, engem valahogy a gyenge poénok (amiken a műsorvezetők ugyan röhögnek, de ez még így sem sarkall egy gyenge mosolyra sem), a burkolt (egyoldalú) politizálás valahogy nem tette a kedvenc rádiómmá. Az, hogy milyen számok mentek rajta - mellékes - mivel régi idők slágerei lejátszása eddig sem volt és ezután sem lesz megtiltva egyetlen kereskedelmi rádiónak sem.
Röviden: gratula a cikkírónak, különösen ezért a mondatért: "miért kéne megsiratni ezt a rakás irritáló műsorvezetőt, akik épp eleget idegesítették az embert, ha a boltokban, meg sörözőkben kellett háttérhallgatni őket"
Ez tényleg így volt :)
Bádoer 2009.11.19. 10:01:03
millió komment lesz nemsokára
james62 2009.11.19. 10:01:38
De a Ganxta ma sokat csökkent a szememben.
Bádoer 2009.11.19. 10:01:57
Roltii 2009.11.19. 10:03:29
nekem meg P.Bori irritáló, mégse örülnék, ha nem énekelne többet.
Slágert pedig hallgatottsági mérések alapján nagyjából 1,5 millióan hallgatták reggel, és heti szinten volt nagyjából 3,5 milliós hallgatottsága. Azért ez a rádióhallgató népesség közül nem gyenge.
Ha meg reggel rádiót akartál hallgatni, akkor nem volt rossz B és B a többihez képest. Te valszeg a műfajt nem bírod, de akkor ne azt fikázd aki műveli. Pl ha nem szereted a trash metalt vagy a trance-t, attól az előadók még nem szarok akik ezt csinálják. Pont.
Roltii 2009.11.19. 10:06:18
én akkor értem be dolgozni...
Egyébként majd most felfogja a kedves magyar lakosság, hogy Bochkorék nem voltak olyan rosszak...persze utólag már mindegy, meg hát úgyis visszajönnek.
Egyébként félelmetes, hogy a Sláger és Danubius fikázók nem is hallgatnak rádiót, csak fikáznak. Megmondani még nem tudták, hogy mit kéne hallgatni, csak fikázzák, hogy ez szar meg az szar, miért nem szól inkább ez meg az. Pedig az ilyen embereknek már ezer éve feltaláltak kismillió eszközt a walkmantől a flac lejátszókig...
stevy 2009.11.19. 10:08:37
Jedlik 2009.11.19. 10:09:41
"Sláger esetében a felsőfokú végzettséggel rendelkezők, a lakosság 13 százaléka végzett egyetemet vagy főiskolát, ellenben a rádió hallgatóinak 15 százaléka felsőfokú végzettségű."
KCB 2009.11.19. 10:10:24
Talán ezért hallgattak mást, ez nem jutott az eszedbe okostojás?
Szabadítsuk fel Izaurát!
Jedlik 2009.11.19. 10:10:55
"Pedig az ilyen embereknek már ezer éve feltaláltak kismillió eszközt a walkmantől a flac lejátszókig... "
Remekül eltaláltad miért nem hallgattam a danubiust meg a slagert.
KCB 2009.11.19. 10:10:56
Hát már eleve az a baj hogy jenetett valamit a szemedben...
belevau 2009.11.19. 10:11:09
"Egy ennél sokkal nagyobb tábor meg magasról leszar!"
Oké, csak akkor nem kellene örömtáncot járni más emberek keserűségén, meg gondolom, hogy az általad említett "sokkal nagyobb tábor" többsége sem gondolkodik úgy, mint a post írója, vagy a vele egyetértő zombisereg. Tehát az, hogy sokan nem hallgatták még nem jelenti azt, hogy veled értenének egyet. Megjegyzem egyik rádiót sem hallgattam napi szinten, tehát engem olyan nagy veszteség nem ért, csak megértem az a pár millió embert, akit meg igen.
A való világról meg csak annyit, hogy a te való világod nem biztos, hogy a többség való világa is. Ezt kellene már megérteni.
KCB 2009.11.19. 10:12:47
aszton70 2009.11.19. 10:13:44
Volt egy pályázat, ahol bárki nyerhetett volna, mégis az ügyeskedőbbek, kiskapukat jobban kihasználók nyertek. Olyan magyarok szavaztak egybehangzóan, akik minden más kérdésben egymás torkát elvágnák. Nyilván azért, mert érdekükben állt. Mármint nekik. A pályázat alapján ezen ügyeskedőbbek egyrészt átvették a régi garnitúrát, valamint a zenei paletta úgy legalább 80%-át. Nyilván igényt tartanának a commentekben plasztikusan körülírt lebutult hallgatókra is. Vagy a maradék nyilván épelméjű és beszámítható 3.5 millió hallgató lenne a céljuk, akik valószínűleg nem, vagy más rádióadókat hallgatnak? Az egykori Sláger-Danubius hallgatóknak ez volt az igényszintjük és ez lett kiszolgálva. Az „új” rádiók régi és kiásott arcainak ugyanez a céljuk. Hiszen az eddig nem Sláger-Danubius hallgató – nyilván bölcs és igényes - hallgatókra nem hatnak ezek az óránként 15 perces reklámblokkok, így nem is fognak fogyasztani. Akkor minek hirdetni? Akkor miből lehet fenntartani e rádiókat?
Ráadásul 12 év után kiderült, itt legalábbis azt olvasom, hogy tulajdonképpen az egész ország utálta e két rádiót és éppen örömtáncot jár a sírjukon. Ha ilyen sokan vannak, akkor az miért nem látszik mondjuk a Bartók rádió hallgatottságán? Ezek szép keresztényi erények. Magyarosan, gúnyosan csak a rossznak örülni.
Annyi történt/történik csupán, hogy ismételten magyar embere magyarosan jártak/járnak el.
Ehhez csak gratulálni tudok.
Roltii 2009.11.19. 10:15:09
"Talán ezért hallgattak mást, ez nem jutott az eszedbe okostojás?"
amit nem hallgattál azt hogyan fikázod bazdmeg? Milyen alapon? mert néha hallottál belőle 2-2 percet. Okostojás...
@Jedlik:
nem is kellett, nem kötelező, nem akarjuk megmondani, hogy mit hallgass, ellentétben itt sokkakal. Senki nem állítja, hogy B és B a műfaj csúcsa volt,de jobban náluk SENKI nem csinálta eddig Magyarországon, pedig sok rádió van. Ha lesznek jobbak, azt is szeretni fogják az emberek.
A Klasszt meg Neot is hallgatni fogják, de valszeg azért, mert kb ugyanazt a zenét fogják játszani, hiszen kell a hallgatottság. Viszont rossz műsorvezetőkkel nagyon taccsara tudják vágni az egészet...érzésem szerint a rádióhallgatók köre fog csökkeni mostantól. Az hogy ez jó vagy rossz dolog, nem tudom eldönteni. Nem egyszerű kérdés.
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.19. 10:15:34
bocskor meg boros kurva irritalo szemelyek az fix.
akinek meg hianyzik - mert ugye mindenkinek vannak rajongoi - szerintem nem kell sokaig varni: biztos vagyok benne hogy hamarosan hallatjak hangjukat valahol, masik adon. szoval no para, meg no anyazas. :)
sertésmájkrém 2009.11.19. 10:15:39
Ha nem tetszik valakinek, tisztelheti a véleményem.
Lasombra 2009.11.19. 10:19:19
magam sem mondhattam volna szebben. pont ez a lényeg!!!
stevy 2009.11.19. 10:19:30
www.origo.hu/uzletinegyed/befektetes/20091119-econet-gyorsjelentes-nott-a-neo-fm-tulajdonosanak-vesztesege.html
vényesssy 2009.11.19. 10:19:32
borsoci 2009.11.19. 10:19:58
lucretzya 2009.11.19. 10:20:18
Tightend 2009.11.19. 10:21:47
Lasombra 2009.11.19. 10:22:14
erre szerintem még te is rájöhetsz önerőből, ha egy kicsit megállsz gondolkodni.
Roltii 2009.11.19. 10:22:20
ugyanez lenne. Egy adag ember nagyon bánná, mert a napi programjukat érinti a döntés, egy másik adag nagyokos pedig kárörvendene rajta.
Az a vicc, hogy olyan egyszerű az egész:
- aki nem szereti, ne nézze/hallgassa-> viszont ne is fikázza
- aki szereti nénzni/hallgatni az meg persze hogy sajnálni fogja, hogy megszűnik.
Aki meg fikázza azokat akik sajnálják, annak kívánom, hogy röhögjék ki, fikázzák le, köpjék le, ha valamit elvesznek tőle, ami az élete része, attól függetlenül, hogy milyen színvonalas/fontos stb.
no mail, no problem 2009.11.19. 10:23:10
"a tilosban az összes ember a szabadidejében vezet műsort ingyen"
ehhez ad hozzá a műsorra való felkészülést is. minden egyes adáshoz össze kell állítani az anyagot, felkészülni belőle, kitalálni a műsorvázlatot: a teljes stáb beletett fél- egynapi munkát. plusz fél napomban volt a zene összerakása egy beszélgetős műsor alá per adás.
ezen felül a tilosos műsorvező fizet havi műsorkészítői hozzájárulást a rádiónak, maga veszi a lemezeit, a saját költéségén jut be a rádióba, és megy haza, (ez azért érdemes megjegyzésre, mert van olyan didzsé, aki 100 körüli lemezzel megy be egy 1-2 órás műsorra, vagy messze lakik és a műsorvégén nincs hazafele éjszakai járat) a dj a saját hangszedőjét használja a rádió lemezjátszójában.
szóval az "ingyen" azt jelenti, hogy egyes műsorkészítőknek elég sokban van a heti 1-2 órás produkció az előadása.
safranek 2009.11.19. 10:24:59
Ma reggel egy másolatát kaptátok a bumerángnak, csak éppen botrányosan szar kiadásban. Semmi olyat nem kaptatok, amiért fizáztátok a Slágert.
Ugyan az pepitában.
De mit is vártatok egy kereskedelmi rádiótól? Azt csinálják, amit el lehet adni! Ha a beszélgetős-humorizálós kell a népnek, azt fogják csinálni.
Ugyan úgy le fogják szarni a pályázatba leadott műsortervet a hallgatottsági adatok érdekében, mint a Sláger meg a Danubius!
KCB 2009.11.19. 10:29:23
Ficak 2009.11.19. 10:29:49
nandoee 2009.11.19. 10:30:18
törppapa 2009.11.19. 10:30:50
A statisztikai adatok nem jelentenek színvonalat! Győzikét is sokan nézik. Ez sajnos csak kis hazánk kulturális színvonalára vet rossz fényt.
Ficak 2009.11.19. 10:30:59
bag 2009.11.19. 10:31:14
Ja, hogy ezelőtt monopol helyzetben voltak, hát itt bibi...
onnan azért egyszerű.
Nekem ezekkel és a bandájukkal van bajom.
a szánalmas önimádással és a töltöttgalamb unalomig olvasott előző napi index híreiből...
vajdasagi 2009.11.19. 10:32:00
Roltii 2009.11.19. 10:34:18
kövess meg, a Győzike színvonalas műsor volt a maga műfajában (trash reality). Sokkal jobb volt pl az Osbourne-nál, pedig az nyugati(!). Ha nem tetszik a műfaj, ne nézzd. Nekem egy átdolgozott hétfő után jólesik leülni és butulni Győzike sőt, még Benkő előtt is. Ráadásul utánuk meg a Showder Klub van, ami kifejezetten jó.
Ficak 2009.11.19. 10:34:49
Lasombra 2009.11.19. 10:34:55
csak és kizárólag Bocsi lehengerlő személyisége miatt hallgatták többmillióan.
hát most itt a lehetőség hozni ezeket a számokat kicsit más felállásban.
Zsoltici 2009.11.19. 10:35:21
Primavera 2009.11.19. 10:35:56
Te jobbat írtál volna? Lássuk...
(egyébként Karola rokonod?)
FTP 2009.11.19. 10:36:22
Fél óra alatt 1 szar szám volt idáig a class fm-en. Volt kettő magyar előadó akik nagyon tetszettek. Politikával még nem találkoztam idáig.
Comedian 2009.11.19. 10:36:38
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.11.19. 10:37:20
KCB 2009.11.19. 10:37:28
Nem anyád halálán sírok, nehogy már kikérd magadnak! A fikázókat fikázóknak szólt.
Lasombra 2009.11.19. 10:37:53
az a baj, hogy sötét vagy, és mindent megzabálsz, amit elég tesznek. ez a két új rádió hajszálpontosan annyira pártrádió, mint a szeretett Danubiusod vagy Slágered.
most szólok, hogy ne lepődj meg: még pár hang is ismerős lesz.
aszton70 2009.11.19. 10:37:59
borsoci 2009.11.19. 10:39:10
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.11.19. 10:39:55
senki sem tiltoitt be semmit, ha a bumerang hianyzik annyira, akkor irogassatok a ket uj radio vezetosegenek, es ha valoban olyan rohadt sok embernek hianyoznak, akkor felveszik oket. ha nem tetszik a zenei kinalat, szinten lehet irogatni, mondjuk en szemely szerint nem ertem, hogy mi olyan allatira fajdalmas abban, hogy nem a top500 megaslager dvd megy veletlenszeruen, ugyanis ezt barmikor barki beteheti maganak. elvonasi tuneteid vannak, ha nem hallod ket napig a radio gaga-t?
persze van, aki elhiszi, hogy 3,5 millio ember hallgatta a reggeli musorokat, sot ebbol megallapitja, hogy ennyien szerettek is azokat. sot, volt, aki itt 5 millio feletti kulonbozo, ellenorzott(!) tamogato voksot vizionalt, ehhez mondjuk kulon gratulalnek. o nyilvan hisz az intelligens mosoporban is.
visszatero elem, hogy ha nem tetszik, el lehet kapcsolni. pont az a lenyege a dolognak, hogy korlatozott az elkapcsolasi lehetoseged, hiszen csak ket orszagos kereskedelmi frekvencia van. aki ezzel ervelt, annak uzennem, hogy akkor elkapcsolni most is lehet, hajra!
uj radiot, tevet nem illik az elso heten-honapban megitelni, mert ossze kell szoknia az uj csapatoknak. randiztatos meg beteg kisgyereknek gyujtos akciot meg minden nagyobb media szokott szervezni.
miutan a frekvencia elnyeresenel nem volt lenyeges szempont, en csak mellekesen jegyeznem meg, nagyon orulok neki, hogy a slager radio altal kepviselt musorvalasztek atmenetileg eltunik, ugyanis a vilagon rengeteg jo zene van, es csak ugy tudsz megismerkedni ujabb eloadokkal, ha leadjak a szamaikat. a hallgato nem kapcsol el, ha egy szam ismeretlen, csak akkor, ha az nagyon radio-inkompatibilis. igy nezve a dolgot maga a slager radio nagyon karos volt a tarsadalomra.
az pedig kulonosen kiabrandito, hogy a jelek szerint a magyar egy gondolkodasra keptelen nemzet, ahol az emberek gondolkodas helyett inkabb a kedvenc velemenyformalojuk aznapi hulyesegeit mantrazzak (ennek legextremebb formaja a partszovivok szajkozasa, akik harom napon belul 180 fokos fordulatokat kepesek vegrehajtani, es a taboruk ezt egy az egyben lekoveti).
hihetetlen, hogy ez az orszag mennyire valtozasellenes, barmilyen kis ujdonsag ellen orakig soroljak az ellenerveket (a kedvenc tipusom, aki az idoalapu bkv jegy bevezeteseben is akkora igazsagtalasagokat kepes felfedezni, hogy inkabb maradna az atszallasonkenti lyukasztasnal)
ugy erzem, ez meg mindig a szomszedok vilaga, ahol csak a non-stop panaszkodas mukodik. en is azt tettem eddig, le is lepek, ha lehet, akkor ebbol az orszagbol
Lasombra 2009.11.19. 10:41:15
ennek ellenére te mégis elolvastad a másét. sőt írsz is. köszönjük, majd értesítjük...
Atisz 2009.11.19. 10:41:27
Hidd el nem a gyűlölet beszélt belőlem, de tényleg irritáló volt, amit ez a 2 ember művelt (és elhitték hogy tényleg sztárok). Most nem is akarok ilyen lózungokkal jönni, hogy ha már olyan felmérés készült, hogy több mint 3 milliónyian hallgatták, akkor vajon ezen hallgatók iskolai végzettségéről is van-e vmilyen adat? (Mert ugye ez sem jelent semmit.)
Mint ahogy a 3.5 millió sem, mivel Maunika és Győző is rendkívül magas nézettséget produkál(t), mégsem mondanám ezen adatot mérvadónak. Nincs sok alternatíva. Az az igazság, hogy nincs is sok próbálkozás ezen a téren. Igen, ez egy kritika volt az összes hülyítő kereskedelmi médiumnak. Ennyi.
doctor who 2009.11.19. 10:42:05
Valakinyolc 2009.11.19. 10:42:59
Egyetértek a poszt irójával, kb. pont telibeszarom a slágert.
Pato 2009.11.19. 10:45:03
nem értem, mi a szart foglalkoztok a dologgal, ha Ti nem szeretitek, és nem hallgattátok a rádiót?? Azt meg végképp nem értem, hogy miért zavar az Benneteket, hogy minden harmadik ember a slágert hallgatja? Ott van még 20 másik rádió, ha nem tetszik a sláger, akkor át kell kapcsolni, és hallgatni a mamitlopunk kft rádióját. Senki nem szegezett fegyvert a fejeteknek, hogy hallgassátok a slágert. Mi 3,5 millióan szerettük és kész. Nektek meg tök mindegy, hogy megszünt-e vagy sem, hiszen mást hallgattatok! Egyedül mi szívtunk akik ezt halgattuk.ennyi.
sterimar 2009.11.19. 10:45:05
Ficak 2009.11.19. 10:45:24
Egyébként nem lehet olyan sz@rt csinálni, amit ha megfelelóen promótálnak ne nézzék meg sok millióan. Gondoljunk csak bele a valóságsókba. Brrrrr. Borzalom. Hál' Istennek már senki sem emléxik rájuk, pedig volt án sírás rívás....
Lasombra 2009.11.19. 10:48:00
Odamegy az anketőr a paraszthoz az Osanban:
- Te bocsi szia zavarhatlak egy picit feltennék pár kérdést ugye hallgatsz rádiót?
- Nem és nem.
- Melyik nem?
- Egyik sem.
- Akkor figyi de most akkor otthon nem hallgatsz rádiót vagy a munkahelyeden se?
- Egyik se. Nem érdekel, ne haragudj, sietnék haza, otthagytam a bablevest a gázon.
Kérdező próbál lépést tartani a lépteit felgyorsító alany mellett:
- De azért ugye ismered a Danubius és a Sláger rádiót?
Paraszt rágyújt:
- Ja.
- Na, ez már valami. Például most itt az üzletközpontban is az szólt. Tudod melyik volt?
- Igazából leszarom.
- De mégis, mit gondolsz?
- Danibius?
- Sláger.
Paraszt ekkor már bepakolt a kocsiba, és beszállni készül.
- Akkor te technikailag Sláger hallgató vagy. Beírtalak Sláger hallgatónak, oké?
Paraszt nagy gázzal elhajt.
Hopsz, plusz egy strigula a Slágernek...
fraulein praxa 2009.11.19. 10:51:26
micsoda kifinomult elegancia...
Atisz 2009.11.19. 10:51:33
Általában ezek azok az emberek akik ha szélsőségekről van szó, akkor szintén csak 1 irányba hajlandóak tekinteni, nem észrevéve hogy az általuk imádott irányvonal sokszor szélsőségesebb annál, mint amire oly nagy előszeretettel fújnak.
TuskóHopkins 2009.11.19. 10:51:41
Elvégre egyszer-kétszer már elértek hallgatottsági csúcsot.
Amúgy meg a reggeli rádiózást anno a Danubiusban ők ketten kezdték el.
De te akkor még szerintem még egy pajzán gondolat sem voltál...
kiscsillag001 2009.11.19. 10:53:04
Roltii 2009.11.19. 10:53:29
@Atisz: mit számít az iskolai végzettség? Én egy villanymérnöki és mérnöktanári diplomával ülök le és nézem a Benkőt. Sőt, színvonalasnak tartom kategóriájában. Ettől most tirpák vagyok?
@Ficak: "Szerintem majd az a törzsözönség aki most a bumerángért rinyál néhány hónapon belul imádni fogja az új "sztárokat" , a slágert meg a danubiust úgy elfelejtik mintha nem is lett volna."
és akkor mi van? Ettől már nem sajnálhatják a régieket? Tilos? Miért nem lehet azt mondani, hogy kinnt sajnálták, ez van, elmúlik jön másik. Nem kell ezért beléjük rúgni még egyet...
@Lasombra: mielőtt ilyen jópofa anekdotákat leírsz, azért utánanézhetnél, hogy hogyan is mérik a rádiós hallgatottságot. Nem így. Rádiósnaplókkal és a lakosságot reprezántáló alanyokkal. Ráadásul nem panelkutatás, tehát minden héten/hónapban másokkal mérik. Erről ennyit.
FTP 2009.11.19. 10:54:32
FTP 2009.11.19. 10:55:52
Nem a reakciós pilótaúr. :D
Lehet ő bocskor álnéven. :Dd
TuskóHopkins 2009.11.19. 10:57:08
El tudom képzelni, hogy egy símaszkos alak a fejedhez nyom egy kibiztosított Berettát, meg egy rádiót, amiből a Sláger szól.
fraulein praxa 2009.11.19. 10:57:12
imádom, hogy a liberalizmust, az alter zenét, a szigetet és a könnyű drogokat MINDIG összekapcsolják... várj, az szdsz-t meg fodor gabit kihagytad, cicám!
szánalmas..:-S
Roltii 2009.11.19. 10:57:49
"Istenem, hihetetlen hogy egyes embereknek ez a legnagyobb problémájuk.."
és ha igen? mi a jobb reggel bumerángot hallgatni és röhögni, vagy keseregni a devizahiteled kamatemelésén? Én inkább röhögnék. Páran ezt sajnálják..és? Baj? Zavar ez téged? Egyébként meg demokrácia, azért tüntet amiért akar. Én se fikázom le amiért te tüntetsz, vagy amiket te hallgatsz. Sőt, le se hülyézlek érte.
PEdig amit ma magyar könnyűzenének hívnak, az nem kicsit szar a véleményem szerint, de ettől nem hülyézem le azt, aki hallgatja. Tudod, ízlések és pofonok. Mondjuk neked az utóbbit adnám...
sterimar 2009.11.19. 10:59:35
Ficak 2009.11.19. 11:00:04
Igazad van, de szerintem sokkal fontosabb dolgokon nem indul el ilyen agymenés. Mindenkinek természeteen joga van sajnálni akit akar, de egy-két hanfnem már azért túlzás.
Roltii 2009.11.19. 11:00:55
"várj, az szdsz-t meg fodor gabit kihagytad, cicám!"
talán mert közük sincs a liberalizmushoz.
Nekem semmi bajom a könnyű drogokkal, bár isten ments hogy ilyen embereknek mint a magyarok legalizálják, fesztiválokra is járok, mégis szerettem a Slágert. Na most mi van? Jah, és nem csak a Bumerángot. (mondjuk a Lali király az katasztrófa voltam, egyszer 5 percig is bírtam hallgatni, de már fájt...:D)
Egyébként meg azért kapcsolják össze a kettőt, mert a liberális pártunknak a mániája, hogy megmondják mit és hogyan kéne csinálnunk a fene nagy liberalizmusban...pedig Aczél elvtárs szellemi öröksége nem is az övéké, csak úgy tesznek...
bag 2009.11.19. 11:01:00
Amikor odakerült a másik pojáca és magyarra váltottak, onnantól kezdve kezdett süllyedni a színvonal, míg végül "áttekertek" nagyobb pénzért.
De vége ennyi volt nekik!
Lasombra 2009.11.19. 11:02:23
olyan számokat mondanak ezek a kerirádiók, amin józan paraszti ésszel látszik, hogy kamu. 3 millió Slágeres. na persze, meg a kistököm. szinte minden egyes dolgozó ember kivétel nélkül Slágert hallgat. és akkor a többi rádió még sehol nincs. bizonyára.
KCB 2009.11.19. 11:05:15
LOL
@Pilótaúr: "Rúgnálak fejbe titeket sorban! A Bumeráng tényleg jó volt, zeneileg meg kurva tré a két új adó!"
Anyádat kellett volna mikor terhes volt veled, szánalmas, milyen emberek vannak. Egy megszűnő adó miatt ilyet mondani. Talán felolvashatták volna a rádióba mint hallgatói SMS...
@Sterimar: "Milyen szellemi hajléktalanok azok, akiknek boros bocskor az istenek?"
Kb. ez a hozzászólás foglalta össze legjobban a szituációt!
szajbely 2009.11.19. 11:06:05
VOGAben 2009.11.19. 11:06:13
limansky 2009.11.19. 11:06:37
Senki sem?
Atisz 2009.11.19. 11:06:51
Én is épp azt mondtam, hogy felesleges lenne ilyen adatokkal játszadozni. Csakúgy mint 1.5 illetve heti 3.5 millió hallgatóval alátámasztani a Sláger létjogosultságát.
Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy az IQ meghatározza a humorérzéket - tehát egy szerényebb képességű ember valószínűleg mulatságosabbnak tart majd egy 291. tinivígjátékot, mint mondjuk a Monthy Python-t.
Lasombra 2009.11.19. 11:08:24
konkrétan ők csinálják a blogot. tudod, az övék. nem kell odaengedni. írj te is. hajrá!
nomokka 2009.11.19. 11:08:57
Remélem úgy is járnak mint egy kamikaze:nagy pusztítást végez a környezetében,de ebbe maga is belepusztul.
Itt az alkalom ,a politika alájuk tolta a lehetőséget,kíváncsian várom mit tudnak kihozni belőle....Várom a nyereségességet,a profizmust,az országos hallgatottságot....itt az alkalom,hogy bebizonyítsák a bumerángnál lehet jobbat csinálni!!
De kicsoda?Könyörgöm.....Ganxta Zoli,Lovász akárki,Kovács Áron,Karotta...ugyan már..Kívánom az ORTT-nek,hogy tenyerét dörzsölgetve várja a bevétel százalékát.......
TuskóHopkins 2009.11.19. 11:10:49
Igen "áttekertek" egy alig egy éve működő rádióhoz, és ezzel együtt hip-hopp fel is húzták a hallgatottságát.
Vagyis, ha még az idén sikerül a Slágernek frekvenciá(ka)t szerezni, akkor nem lennék az új adók helyében. :-D
Atisz 2009.11.19. 11:11:28
Roltii 2009.11.19. 11:12:07
Egyébként igaz, eszembe nem jutna csápolni az idióta rádiós műsorvezetőkért, csak azokat se vetem meg akik ezt teszik. Tény,hogy 1-2 komment már erősen túlzás, mert a világ nem áll meg, és sokkal jobban kibasztak itt velünk az utóbbi pár évben mint most, és akkor semmi nem történt, de hát ez van sajnos.
off: Ha más kapcsán nem lehetne kirobbantani itt egy forradalmat ezekkel az emberekkel, akkor csinálják a frekvenciák miatt, de valami történjen már ...
fraulein praxa 2009.11.19. 11:12:51
azért ennyire nem kell ezt túlmisztifikálni..:-)
dr. tchibu 2009.11.19. 11:14:18
nomokka 2009.11.19. 11:14:25
és a számok nem fognak hazudni,mint ahogy "Afrika nem hazudik 1 és 2" sem....
kiscsillag001 2009.11.19. 11:15:58
StEfi 2009.11.19. 11:17:23
Roltii 2009.11.19. 11:18:53
én nem tüntettem értük. És ha lesznek megint reggel, akkor igen őket fogom hallgatni.
Egyébként én is unom a témát, csak éppen a másik oldalról. Unom, hogy fikázzák a sajnálokat, te meg azt unod, hogy sajnálják. 1:1 :D
Atisz 2009.11.19. 11:20:47
Igen, arra már nem is tértem ki (máshol leírtam már párszor), hogy ugyanezeknél az embereknél valamiért nem csapta le a biztosítékot olyan "elhanyagolható" és "mellékes" események, mint a kettős népszavazás kudarca vagy mondjuk a következmények nélkül maradt őszödi beszéd...
fraulein praxa 2009.11.19. 11:22:40
jó, de az ő fejükben fodor gabi és az szdsz egyenlő a legalizált könnyűdrogokkal, a fesztiválokkal, a melegfelvonulással stb., stb.
nem a slágert minősítettem (habár én nem szerettem, sem a danobiust, egyszerűen nem hallgattam és kész, tőlem elfértek), hanem azt az embert, aki ennyire korlátolt, hogy ezeket a fogalmakat gondolkodás nélkül összekapcsolja.
(mellesleg elég magas labdát adott, de vagyok annyira nagyvonalú, hogy nem csapom le ;-) )
csak egy érdeklődő 2009.11.19. 11:22:51
Roltii 2009.11.19. 11:23:02
persze, mert ostobák és idióták... (csak ezért még nem kell beléjük rúgni mégegyet).
Mellesleg talán ha én is egy ösznépi megmozdulásra mentem ki, többre nem, mert főiskolán voltam. Az a baj, hogy akikkel kibasz a kormány, azok pont azok, akik nem fognak semmit se tenni, mert ha munkaidőbe elmennek tüntetni, akkor kirúgják őket...ha meg már munkanélküliek lesznek... De ez már másik blog témája...
TuskóHopkins 2009.11.19. 11:23:07
A nemtetszésed pedig úgy tudod kifejezni, hogy nem hallgatod ezeket a zenéket, viszont elfogadod mások véleményét/ízlését.
(nekem meg az nem zene pl, hogy a metrón áll mellettem egy gyerek, fülhallgatóval a fülében és én meg mást se hallok, mint: "tucc-tucc-tucc...")
BUDAPEST 2009.11.19. 11:23:53
Ha hallgatta, miért tette? Szereti kínozni magát?
KCB 2009.11.19. 11:26:03
Ja, szinte családtag volt egyeseknek...
És miért nem egymással beszélgettetek? Nem volt közös téma? Érdekes, nálunk mindig van miről.
Atisz 2009.11.19. 11:33:00
Én pedig elfogadom mások ízlését (sőt nem is kényszerítem másokra az enyémet), de a masszív hülyeség néha felháborít.
Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:33:53
1. Ez - ha nem vettétek volna észre - egy olyan blog, ahol jellemzően kritikákat, azon belül is médiakritikákat írnak. Szubjektívet, mert ez egy ilyen műfaj.
2. Fent említett kritikák többnyire fikázós jellegűek, két okból is. Egyrészt, mert ilyen az itteni publikálók stílusa, de főleg azért, mert a magyar média rászolgált (és folyamatosan rászolgál) a fikázásra.
3. Nem kell kiricsizoltánnak "letennie legalább ilyet az asztalra" mielőtt lehúzná a Slágert, vagy bármi más szart, mert neki nem ez a dolga. A Sláger rádiót csinál(t), kiricsi meg ír róla. Ez a leosztás.
4. Ahhoz, hogy vége ennek a két adónak, ne kapcsoljunk már ilyen fogalmakat, mint gyász, meg temetés. Nem halt meg senki! Nem kegyeletsértés, ha valaki rúg ebbe a két adóba még egyet-kettőt. Pláne, ha igaza van...
5. Az nem érv, hogy "ha nem tetszik, ki lehet kapcsolni". Két okból sem. Mivel országos sugárzású rádió- és tévécsatornából nem lehet akárhányat éterbe eregetni, ezért ezeknél másfajta kiválasztási szempontoknak (is) működniük kell, mint az alapvető piacgazdaságiak. (Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy pl. ez az ORTT-féle jó.) Ráadásul kiricsinek ez a munkája, tehát neki hallgatnia / néznie kell (nem irigylem érte :) ), tehát "ahhoz képest, hogy nem szereti" ismerheti elég jól ezeket az adókat.
6. A végére egy kis szubjektív: nem szerettem ezeket a rádiókat. Unalmasak, fárasztóak voltak. Szar zenék, bunkó és erőltetetten jópofizó műsorvezetők. Jó, hogy eltűntek, még ha rövid időre is. És akkor is, ha nem jobbak azok se, akik jöttek.
hátsó szándék 2009.11.19. 11:35:42
Biztos vagyok benne, hogy az általam totálisan megvetett, bár vitathatatlanul a legnépszerűbb rádiós személyiségek előbb-utóbb megtalálják az utat arra, hogy eljussanak a hallgatóikhoz.
A piac majd megoldja ezt is.
Opin-ion 2009.11.19. 11:36:36
nezet 2009.11.19. 11:37:07
"az azon a héten kiemelkedő szeptember 24-én például 1,62 millióan hallgatták Borost és Bochkort. Ugyanaznap a Danubiuson futó Pirítóst 740 ezren figyelték. A héten átlagosan 823 ezren keltek a Danubius Pirítósára és 1 millió 615 ezren a Sláger Bumerángjára." Szóval A kiemelkedő napon BB páros 100,3 százalékot is tudott produkálni:) Kicsit se elfogult:) Mondjuk ennél a cikknél ezért kevésbé. Maradjunk annyiban többen voltak a BB-t kedvelők, mint utálók. Bőven elegen vannak ahhoz, hogy pártot alakítva bejussanak a parlamentbe:)(általában a dolgozó korosztály hallgatta így még az is lehet hogy ez az 1,6 millió a kormányzáshoz is elég:)
dr. tchibu 2009.11.19. 11:37:43
Bit Rot 2009.11.19. 11:38:50
Ja, ez q. jó volt :-)
Fetrengtem a földön a röhögéstől :-)
"Gyerünk, gyerünk, gyorsan X.Y.!", alig van már időnk.
HEHEHEHEHE
emzéperiksz 2009.11.19. 11:40:00
sertésmájkrém 2009.11.19. 11:42:38
tengelic35 2009.11.19. 11:42:44
Talán vannak még önön kívűl páran,akik osztják a véleményét. Mi is vagyunk "páran" akik szerettük a Sláger rádiót. Ezért írása végére odabigyesztheti,hogy magán vélemény. Mindenféle létformának meg a létjogosultsága a földön,még a szartúró bogaraknak is. Maga csak szeretne olyan "szart" turni mint a Sláger. A boldogsága nem fog sokáig tartani,mert pár nap ,hét és megint csak hallani fogja,ha kedvenc kocsmájába betéved. Na akkor lesz egy nagy szar adagja,csak győzze!
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 11:44:38
mindjárt le leszel bértollnokozva!:)
Opin-ion 2009.11.19. 11:45:58
TuskóHopkins 2009.11.19. 11:51:02
Országos???
A Sláger frekvencia kiosztása:
Budapest (100.80 MHz), Csávoly (96.70 MHz), Győr (87.60 MHz), Kabhegy (107.20 MHz), Kékes (95.50 MHz), Kiskőrös (88.40 MHz), Komádi (103.00 MHz), Miskolc (97.10 MHz), Nagykanizsa (90.20 MHz), Pécs (95.90 MHz), Sopron (96.80 MHz), Szeged (90.30 MHz), Szentes (100.40 MHz), Tokaj (97.50 MHz), Uzd (101.50 MHz), Vasvár (91.60 MHz)
A Danubiusé:
Budapest (103.30 MHz), Kékestető (104.70 MHz), Debrecen (101.10 MHz), Győr (101.40 MHz), Kab-hegy (100.50 MHz), Komádi (101.60 MHz), Miskolc (98.30 MHz), Pécs (105.50 MHz), Sopron (102.00 MHz), Tokaj (103.50 MHz), Szeged (94.90 MHz)
(hullámvadász.hu)
Nincs országos frekvencia. Frekvenciacsomagok vannak.
tza13 2009.11.19. 11:51:31
Itt ez lett a színvonal, és megy ez még alább is.
Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:52:11
hja 2009.11.19. 11:53:23
Ez a két szutyok, ami a Sláger és a Danubius helyett van, nem fogja ezt megérni...
Belehallgattam reggel a műsoraikba, hát inkább csavarhúzót dugnék a fülembe!!
Most inkább a csöndet hallgatom, nem is rossz.)Aztán jöjjön a Petőfi..
tza13 2009.11.19. 11:54:15
bag 2009.11.19. 11:55:10
végre
Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:55:52
Cartman (ex Cartman) 2009.11.19. 11:56:54
hja 2009.11.19. 11:59:47
Én is szerettem a Slágert, de szeretem az MR2 néhány műsorát is. Járok operába, színházba, olvasok is, keveset TV-zek.
Igaz, hogy nem minden zene volt igényes, de milliók hallgatták világszerte. Én utálom a rap-et, és némelyik modern zenét, de mégsem gondolom, hogy aki az ilyen muzsikát preferáló adókat hallgatja, SZAR ember.
TuskóHopkins 2009.11.19. 12:03:13
Vagyis sok pénzzel bárkinek lehet országos rádiója.
dr. tchibu 2009.11.19. 12:03:21
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:05:04
azért az vicces, hogy most valaki abba köt bele, hogy országos...
AK76 2009.11.19. 12:09:01
Se a danubiuszt,se a lágert' nem hallgattam soha,igénytelen,gané zenék,rég elavult hírek,unalmas arcok permanens kiszerelésben..
A helyettük odarakott párt rádiókat sem fogom hallgatni,tehát kár azon nyavajogni,hogy a politika mindenhova beszivárog,ugyan ez a szitu a tévékkel is,pont telibeszarom' mindet,tőlem máunika,meg a barátok közt is atomjaira robbanhat,az MTV-s szarhalommal egyetemben...
Bambino 2009.11.19. 12:10:48
Nincsenek tények, összefüggések, csak vélemények, rágalmak (de mire?).
Ez szánalmas, nem újságírók vagytok, hanem demagógok, nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán tudjátok, hogy mit jelent az a szó..
Az a borzasztó, hogy egyáltalán vannak akik regisztrálnak ide, (nem értem, hogy én miért tettem anno..)
Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.11.19. 12:12:52
Te mondtad meg a frankót.
dögölj meg 2009.11.19. 12:14:08
Vincenzo90 2009.11.19. 12:15:03
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:15:11
BUDAPEST 2009.11.19. 12:15:41
Vincenzo90 2009.11.19. 12:17:41
Bugsy2003 2009.11.19. 12:18:27
Ott a pont, Primavera!
TuskóHopkins 2009.11.19. 12:18:34
Ezt írta:
Az nem érv, hogy "ha nem tetszik, ki lehet kapcsolni". Két okból sem. Mivel országos sugárzású rádió- és tévécsatornából nem lehet akárhányat éterbe eregetni, ezért ezeknél másfajta kiválasztási szempontoknak (is) működniük kell, mint az alapvető piacgazdaságiak.
Erre írtam, hogy ha van pénzed összevásárolhatsz magadnak egy országos rádióra való frekvenciát.
Amúgy meg ha egy kereskedelmi rádiónál nem piacgazdasági szempontok alapján működik, akkor hogyan? Legyen benne operett félóra, meg népzenei kívánságműsor és francia chanson élőben? Csak hogy mindenki megtalálja az igényeinek valót???
Fritzii 2009.11.19. 12:18:51
általatok senkiházinak nevezett ül ott bent a stúdiókban, de mégis valahogy ezt a 2 rádiót ismerték talán a legtöbben, és ha megkérdeznéd az utcán az emberektől h melyik rádió szólt az adott frekvenciákon tudták volna a két rádió nevét, míg mondjuk pl egy tilos rádióét vagy egy rádió c, vagy egy radio cafe, vagy klub rádió, vagy lánchíd rádió és sorolhatnám még a silányabbnál silányabb rádiók nevét sokan még csak nem is hallották és azt sem tudják milyen frekin vannak. Azt hiszem ez azért jelent valamit.
Én sem hallgattam e két rádiót csak imitt-amott, de engem is felháborított hogy "így" szüntették meg őket és hogy állítják hogy nem politikai okok miatt.Hát én ezt nem hiszem. Elég gyanús hogy a két új rádió tulajdonosa, két régi politikailag jobbra/balra húzó rádiót is üzemeltet. De mind1
Vincenzo90 2009.11.19. 12:20:01
péti 2009.11.19. 12:20:53
Akkor még valóban változatos volt az adó pedig még nem is játszották a 80-as évek zenéit.
Aztán teltek múltak az évek és azon vettem észre magamat, hogy egyre inkább szűkül az általuk játszott dalok listája és mindig ugyanaz a kb. 300 szám megy.
A kívánságműsoraikban is.
Őszerintük ez a valódi változatosság...
Nap mint nap ezt súlykolták a hallgatók fülébe az idegesítő, terjengős önámítós szignáljaikon keresztül.
A Sláger Rádió eljutott odáig, hogy gyakrabban csendült fel náluk a Backstreet Boys és a No Mercy mint a Beatles. Röhej!
Az unalomig ismételt Cher, Republic, Emberek dalokról nem is beszélve.
Azokat a dalokat kezdték el játszani egyre többször, amiket még ők maguk fikáztak 8-9 éve a szignálokban az " összes ÓSDI sláger nélkül" jelmondattal operáló Danubiusra gondolva. Pl.: Tom Jones: Sex Bomb
De a csúcsot lejátszás tekintetében egyértelműen a 67-es út, Cher: Dové L'Amore és a Sweet Harmony című dalok tartják. A hideg kirázott újabban, ha megszólaltak.
Más TÖBBSLÁGERES előadótól meg mindig ugyanaz: Angie-Stones, Viva forever-Spice Girls,Some people- Cliff Richard. A Beatlestől is mindig ugyanaz a 6-7 szám. Elvistől semmi. Az 50-es évekből semmi... Ez jelenti náluk a "MINDEN IDŐK Legnagyobb Slágerei"-t?!!!
Nagy szegénységi bizonyítvány...
Az elborult, hülye, nevetséges zenei tesztjeikre hagyatkoztak csak, ahol pár ember mondta meg hogy mit kénytelen hallgatni a többség.
Régen nem volt az az érzése az embernek ha ezt a rádiót hallgatta, hogy minden nap ugyanazok a dalok szólnak, mert be mertek tenni a szerkesztők kevésbe ismert dalokat is.
Mostanra ez megszűnt,3-4 éve rátértek a Danubius által kitaposott útra:egyre kevesebb szám lehetőleg minél többször!
A mostani ISMÉTLŐ Sláger Rádióért nem kár, megérdemelték!
Vincenzo90 2009.11.19. 12:21:00
péti 2009.11.19. 12:21:38
Akkor még valóban változatos volt az adó pedig még nem is játszották a 80-as évek zenéit.
Aztán teltek múltak az évek és azon vettem észre magamat, hogy egyre inkább szűkül az általuk játszott dalok listája és mindig ugyanaz a kb. 300 szám megy.
A kívánságműsoraikban is.
Őszerintük ez a valódi változatosság...
Nap mint nap ezt súlykolták a hallgatók fülébe az idegesítő, terjengős önámítós szignáljaikon keresztül.
A Sláger Rádió eljutott odáig, hogy gyakrabban csendült fel náluk a Backstreet Boys és a No Mercy mint a Beatles. Röhej!
Az unalomig ismételt Cher, Republic, Emberek dalokról nem is beszélve.
Azokat a dalokat kezdték el játszani egyre többször, amiket még ők maguk fikáztak 8-9 éve a szignálokban az " összes ÓSDI sláger nélkül" jelmondattal operáló Danubiusra gondolva. Pl.: Tom Jones: Sex Bomb
De a csúcsot lejátszás tekintetében egyértelműen a 67-es út, Cher: Dové L'Amore és a Sweet Harmony című dalok tartják. A hideg kirázott újabban, ha megszólaltak.
Más TÖBBSLÁGERES előadótól meg mindig ugyanaz: Angie-Stones, Viva forever-Spice Girls,Some people- Cliff Richard. A Beatlestől is mindig ugyanaz a 6-7 szám. Elvistől semmi. Az 50-es évekből semmi... Ez jelenti náluk a "MINDEN IDŐK Legnagyobb Slágerei"-t?!!!
Nagy szegénységi bizonyítvány...
Az elborult, hülye, nevetséges zenei tesztjeikre hagyatkoztak csak, ahol pár ember mondta meg hogy mit kénytelen hallgatni a többség.
Régen nem volt az az érzése az embernek ha ezt a rádiót hallgatta, hogy minden nap ugyanazok a dalok szólnak, mert be mertek tenni a szerkesztők kevésbe ismert dalokat is.
Mostanra ez megszűnt,3-4 éve rátértek a Danubius által kitaposott útra:egyre kevesebb szám lehetőleg minél többször!
A mostani ISMÉTLŐ Sláger Rádióért nem kár, megérdemelték! @Vincenzo90:
Bugsy2003 2009.11.19. 12:23:00
Vincenzo90 2009.11.19. 12:26:35
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:27:23
a másikról, amit később írtál: pont az a lényege az "országos" frekvenciának, hogy nem kell egy csomó pénzért felvásárolni a helyi adókat. A másik, hogy ezek gondolom véges számúak. Végül: ha országos, akkor ugyanazon a frekvencián lehet fogni mindenhol, nem?
AAlwaan 2009.11.19. 12:28:38
AAlwaan 2009.11.19. 12:32:02
nezet 2009.11.19. 12:33:38
Akinek nem tetszett nem hallgatta most is így lesz ezzel a két új.
Szerintem sokaknak meg fog tetszeni ez is, hisz ők is meg akarnak élni (kivéve, ha pártrádió lesz, mert akkor nem számít a hallgató csak a Párt) Sokan várják vissza BB duót, és ezért biztos, hogy vissza is térnek. Nagy értéket képviselnek a hallgatóság vonzásában. Akik meg "soha" nem hallgatták, mert rossz volt, de azért élvezettel, rosszindulattal teli nézik a rombolást, nos az ilyenek azok akik mindent kifiguráznak, élvezik ha a másikat bosszanthatják, ebben lelik örömüket ( a cikkíró is köztük van) Hasznuk annyi mint a csótányoknak: rossz példa az evolúcióban, ezzel erősíti a társadalmi Normát. Viszont ha túl sok van belőlük, akkor az már nem egészséges, visszautal a társadalmi bajokra.
epres négercsók 2009.11.19. 12:34:22
Nem, itt az a baj, hogy megszűnt két olyan rádió, ami sok embernek sokat jelentett, hogy ez kinek miért fáj, hiányzik, örömködik rajta, abszolúte magánügy.
De hogy azért leszólni bárkit is, mert nem azt hallgatja, amit Te... Most tökmindegy, hogy Slágernek, Danubiusnak, Petőfinek, Bartóknak, akárminek hívják. Egyik sem sz@r. Csak: MÁS. Nem szereteti mindenki ugyanazt.
Igen, gáz volt, ahogy isteneknek hívatták magukat. Gáz volt, hogy minden nap ugyanazt az abba-queen-bikini kombólemezt tették be. De ha valaki ezt szerette, és hangot mer neki adni, ti pedig mindenhova elkülditek, azzal magatokat minősítitek. Többnek érzitek magatokat attól, ha anyázzátok a másikat? Szégyellhetitek is magatokat.
Ja, és "én sosem hallgatom, mert minden nap ugyanazt ismétlik" - és ide felsoroljátok a repertoárt. Vagy: "én sosem hallgatom, mert a BB mekkora egy szar, a múltkor is min poénkodtak" - Ahhoz képest, hogy sosem hallgatjátok, ej de képben vagytok! Én pl. kb tíz éve nem hallgatok Danubiust, ezért TÉNYLEG nem tudom, mi megy rajta. Annyit tudok, hogy reggelente megy (asszem) a Pirítós, aminek a Balázs az egyik m.vezetője. Pedig, valószínűleg ezt is hallgatja 1-2 fodrász, meg zöldséges meg kocsma.
Ha valamit sosem hallgatok, arról nem mondok véleményt. Ha pedig valamit annyit hallgatok, hogy véleményem legyen róla, akkor mégsem lehet olyan pocsék, nem?
És még valami: én pl. a Petőfi zenei stílusát nem bírom elviselni, de ettől még nem állnék neki itt fröcsögni és örömtáncot járni, ha megszűnne. Egyszerűen azért, mert tiszteletben tartom, hogy nekem ez az ízlésem, másoknak meg más, és az ilyen fikázással csak magamat minősítem.
Petőfit nem szeretem, megoldás: ha én dönthetek, nem kapcsolok oda. Slussz.
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:35:50
Én hülyét kapok a Boros-Bochkortól, szerintem szar volt a zenei szerkesztése a slágernek, és nagy szerepük van abban, hogy most sokan ezt tekintik etalonnak. És képzeld, nagyon sok normális ember is így gondolja.
Na, megtaláltad már a pirulát?
Makaayec 2009.11.19. 12:44:12
Én szerettem a Sláger rádót és kész!
Nekem hiányozni fog! Tetszett az utolsó adás!
Aki meg irja ezt a blogot ilyen nagy pofával sétáljon felénk, szívesen el társalognék vele!
AK76 2009.11.19. 12:44:24
Kurvára nem kár egyikért sem...
Igazad van,a LEGELEJÉN még hallgatható volt,főleg a sláger,amikor még mentek a 60-70 es évek zenéi,néha még az 50esek is,persze azok is csak óvatosan,de amint nekiálltak bon-bont,meg hónaljmirigyet,kozsót,meg ezeket a lepra 90es évek szarjait tolni,már kapcsoltam is ki a fenébe,havonta,félévente egyszer bekapcsoltam,hátha valami változás van,de mindig ugyanaz a pár tucat szutyok ment non-stop.
A Boros-Bochkor meg ízlés dolga,én néha belehallgattam,de a retkes szar zenei blokkok miatt,általában kapcsoltam is ki a francba őket..
BakterHouse 2009.11.19. 12:45:58
ja, hallgassatok tilost, utána nem igazán tudtok majd ker.rádiókat hallgatni, már csak az ostoba reklámok tömege miatt sem...
Trejo 2009.11.19. 12:47:10
A lelkem mélyén örülök, hogy Alkesz + Csizma nem "poénkodhat" egy ideig, bár az ilyen szarfaszú köcsögök előbb-utóbb úgyis érvényesülnek!
Sláger, Danubius bekaphatja!
0123evian (törölt) 2009.11.19. 12:47:13
FGSuperman 2009.11.19. 12:47:50
mi ezzel a gond?
Bugsy2003 2009.11.19. 12:49:14
t a m á s 2009.11.19. 12:53:30
A baj az hogy nem telik el majd egy év se és a Kárpátia fog szólni, meg a székely himnusz, meg kedves kis csángó furulyaszó, közben a hírekben a liberális kommunista klikk legújabb leleplezéseiről hallunk majd.
Ezek nem lesznek politikamentes adók. (A hasznukat is a pártkasszákba csorgatják)
A kommentek ha csak a megszűnt adók tényleges műsorait értékelik - talán a lényeget nem látják.
AK76 2009.11.19. 12:54:26
Akkor menjünk át dedósba oké?
Soha nem hallgattam,mert szar volt,értsd:
hallgattam volna,ha nem ezt a szutyok zenei repertoárt erőltetik,nyilván van róla véleményem,hiszen a legelején én is hallgattam,de általában nem hallgattam,pont ezek miatt,és igen a minden ok nélkül kárörvendő fikahuszárok jelenléte nem éppen építő jellegű,de BÁRKINEK lehet véleménye,jó is rossz is,EZ IS ízlés dolga,mint ahogy az is hogy valaki ezeket a csatornákat szereti,vagy sem..
-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2009.11.19. 12:55:08
ladislaus 2009.11.19. 12:55:57
0123evian (törölt) 2009.11.19. 13:00:28
Roltii 2009.11.19. 13:02:49
Hallgattad?
ha igen: miért tetted? mazochizmus? vagy néha tényleg jó volt?
ha meg nem: honnan a francból tudod, hogy mi megy rajta, milyenek a poénok stb.
Azoknak akik a korai Slágert dícsérik: régen hallgathatatlan volt egy hét után, annyit ismételtek. Ezért is mondják sokan, hogy mindig ugyanaz a 300 szám ment. viszont ez már évek óta nem igaz. Inkább olyan 1500-2000-re becsülném a számok mennyiségét, ami már nem olyan gáz, főleg hogy mikor odakapcsolok egy rádióra, szeretem hallgatni a kedvenc számaimat. Ez pedig ismétlést jelent valamilyen arányban.
Kedves fikázók: ti rádióból mindig csak új sose játszott számokat akartok hallgatni? Tényleg? Mert én, és szerintem még baromi sokan egyáltalán nem.
50-es évek zenéjéhez pedig annyit, hogy a Slágernek az egyik szignáljában mintha olyasmi lett volna, hogy a 60-70-80as évek legjobb zenéi, 50-est nem nagyon hallottam... De lehet hogy tévedek...
@t a m á s:
kereskedelmi rádión kárpátia és Himnusz? Hidd el, a céljuk a pénzkeresés, és ehhez azt fogják játszani, amit az emberek hallgatni szeretnének. Az pedig nem ez a kettő lesz, hanem valami hasonló a régiekhez. Reggel a Klasszba belehallgatva nem nagyon fogott el az újdonság érzése...
Bit Rot 2009.11.19. 13:03:20
"A baj az hogy nem telik el majd egy év se és a Kárpátia fog szólni, meg a székely himnusz, meg kedves kis csángó furulyaszó"
Mi ebben a baj? :-)
Bit Rot 2009.11.19. 13:04:22
"Ne mocskold már Te is az árpád sávos zaszlot... a nacik mar megtettek 44-45-ben :( "
A 44-es náci zászlónak annyi köze van az árpádsávoshoz, mint az amerikai zászlónak a 44-es náci zászlóhoz.
Ami nem sok.
AK76 2009.11.19. 13:05:21
Ezt a véleményt sem értem,ki a fenét érdekel hogy a Kárpátia fog-e szólni,vagy csángó népzene,vagy kozsó,esetleg a republic?
Pláne hogy hova folyik a bevételük...
Ezt sem fogom hallgatni,ha zene kell ott van a net,ha film kell ott van a net,az én fejemet hiába tömik politikai szeméttel,nekem aztán agitálhat BÁRMELYIK oldal ingyenélő senkiházi megmondóembere,ÉN TUDOM hogy MINDEGYIK hazudik.
És kurva jót tenne magának mindegyik jobbra-ballra húzó idióta,ha elgondolkozna azon hogy az általuk preferált oldal mennyire szarik is rájuk valójában,az egyetlen egyetemes cél kivételével amit úgy hívunk: HATALOM.
ysh (törölt) 2009.11.19. 13:05:45
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 13:06:46
a nevem nick 2009.11.19. 13:07:58
A két rádió reggeli műsoraiért nagy kár... Ennyi öntelt pökhendi, beképzelt soviniszta faszt még életemben nem láttam...
Béke a poraikra... Soha nem akarom őket hallani... Ámen...
Roltii 2009.11.19. 13:10:27
húha, újabb művelt fasz...
"Például tegnap 24.05 órakor..."
ezen gondolkozz el egy picit, hány hiba is van benne. Köszi.
Bugsy2003 2009.11.19. 13:17:46
Levéltetű 2009.11.19. 13:20:03
etiopharcos 2009.11.19. 13:20:15
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
FUCK ORTT
Roltii 2009.11.19. 13:24:07
nem kell mindegyiket látnod. De ha fikázod, akkor abból az évadból legalább 1-2-t illik az elejétől a végéig megnézned. Az itt fikázók ezeket a rádiókat nagyon rég óta nem hallgatják, ezért érthetetlen számomra ez az egész felfogás.
Kyletroy 2009.11.19. 13:24:27
Azok a jóérzésű emberek csalódni fognak, akik azt gondolják, hogy igényes zenét fognak tolni. Annak ellenére kénytelenek lesznek a szerkesztők, "lakossági" (ezt ugye nem feltétlenül pozitív jelzőként használom) zenéket játszani, hogy ő maguk egyébként mást válogatnának szívük szerint. Ha bevételt akarnak produkálni, egyszerűen nem tehetik meg, hogy ne kommercializálódjon a műsorkínálat. Ezek kereskedelmi rádiók, a szándékuk ellenére sem tehetik meg, hogy izlést formáljanak, kénytelenek lesznek kiszolgálni azt.
Azok pedig akik a megszűnt adókat hallgatták még egy hangyányi minőség felé való elmozdulást sem fognak tolerálni. (addig legalábbis, amíg meg nem szólalnak a rokkerzsolti, meg mártanéni féle felemelő produkciók)
Azért persze bizakodjunk.
A pártmutyizókhoz továbbra is van kérdésem: a fene nagy demokráciában helyénvaló volt-e az a gyakorlat, hogy a régi adók pályáztatás nélkül hosszabbíthatták meg eddig a szerződésüket??
Jegkoko 2009.11.19. 13:26:33
KCB 2009.11.19. 13:27:17
Ezt az infót meg hogy sikerült összeadnod?
KCB 2009.11.19. 13:29:05
Dr.Traktor 2009.11.19. 13:29:24
A BUMERÁNG MEGSZŰNT!!!!!
hahahahahhahha
ahahahhahahha
hehehehheheh
HEHEHEHEHE
te agyhalott gyökér, te! :D
Kyletroy 2009.11.19. 13:42:18
Gályarab 2009.11.19. 13:48:20
Roltii 2009.11.19. 13:52:10
"Jó képességű Ifa sofőrök, Máv jegypénztárosok, postai levélválogatók, szalagmunkások vihorásztak csak ezen a hígfoson. "
ezeket az embereket meg le lehet szarni, ki lehet röhögni, mit érdekel minket diplomásokat. Köcsögök dögöljenek meg, szükség sincs rájuk, csak élősködnek rajtunk.
hülyegyerek.
Gályarab 2009.11.19. 13:56:00
Daniel Szabo 2009.11.19. 13:58:48
ha te anyira tudodo mi jo az orszagnak akkor ird ide
te nagy hungarista !!!!!!VAROM A VALASZODAT,.
Gályarab 2009.11.19. 14:03:11
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:06:28
vagy nem mered ird csak lee?????
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:09:10
Levéltetű 2009.11.19. 14:12:14
BUDAPEST 2009.11.19. 14:14:13
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:15:22
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:19:02
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:20:29
Roltii 2009.11.19. 14:23:40
"Csak anyitt fuzok hozza hogy a volt oszatalytarsam apa kapitany a malev nal es ha tehette akkor a bumerangra kelt fel. "
Hibák
betűzés: "anyitt", "oszatalytarsam"
értelmi: "apa kapitany"
kötőjel: "malev nal"
Az ékezetek senkit se érdekelnek:D
emzéperiksz 2009.11.19. 14:28:08
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:30:10
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:30:21
de remelem azert ki tudtad olvasni ugye a nagy ertelmeddel.
Levéltetű 2009.11.19. 14:34:00
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:34:30
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:44:52
Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 14:46:28
(de a helyesírást még gyakorold, mert engem ugyan nem érint személy szerint, de a tanárod biztos kitér a hitéből, ha így írsz a fogalmazásaidban is)
és különben is, miért nem vagy iskolában?:)
Daniel Szabo 2009.11.19. 14:52:41
ha erre kapnek egy valaszt eskuszom boldog lennek?????????????????//
Sealed tender 2009.11.19. 14:58:40
A kutyát nem érdekelte, amikor bejelentették, hogy a GDP közel 10%-ot csökkent. Senki nem ment ki az utcára tüntetni, hogy a "politikusok" elvették a jövőnket stb stb.
De az hogy "elvették" a Sláger rádiót az millióknál kiverte a biztosítékot. Fájdalom, gyász és végletes reakciók.
Uram atyám hol él ez a nép.
FeketePont 2009.11.19. 16:40:42
P.A.N. 2009.11.20. 01:48:29
Ez úgy van, hogy a kis pártok vesznek egy kis rádiót, aztán mejd lesz valahogy, a nagy pártok meg megveszik a nagyrádiók frekijét. Hintenek egy kis mosjönazigényesség-maszlagot, aztán beindítják ugyanazt a tömegcuccot ugyanannak a tömegnek. Hogy mit zenélnek nem is fontos. A nép maradjon "adásban". A hírigazgató személye.... Na az fontos. Az istenadta nép meg hadd marakodjon itt, hogy cpt.Bochkornak szélesebb az arca, vagy a süllyedő színvonalú Winklernek, netán Ganxstának, akinek már nincs hova.
klimasas 2009.11.20. 02:29:03
Az éppen aktuális hangulatomnak megfelelően „ugráltam” az adók között akár zenéről akár a dumáról beszélünk és pont. Ezért van „hál isten” több adó nem? De lehet, hogy üzleti vagy politikai érdekből?
Mi meg megeszünk, elhiszünk mindent, vagy ugrunk annak megfelelően, ahogy befolyásolnak minket.
Olvasom itt a kommenteket, de mindegyikből hiányzik valami a tolerancia. Igaz az utóbbi 8 évben lejáratták e szó jelentését, de azért mégis.
Mindenki szeretné elfogadtatni a saját véleményét, de a másékét nem tudja elfogadni.
Vitatkozni lehet, kell is, de amikor valakinek ilyen szinten az élete részévé válik egy-egy média vagy műsorvezető „média sztár” nem biztos, hogy egészséges dolog. Hiszen ezek funkciójának a szórakoztatás és információterjesztésnek kell lennie az életünkben.
Meg kedvelhetünk, vagy utálhatunk műsorokat, embereket az meg természetes, hogy bármelyik hirtelen eltűnése hiányzik egy ideig, még az is akit utáltunk. Majd lesz helyette másik.
Aminek feltűnőnek kellene lennie az a módszer, ahogy eltűnik az életünkből és ezt kellene figyelembe venni annak is, aki utálta igaz Ő ennek örül, mert utálta itt jönne a tolerancia. Ahogy eltűnik ez is lehetne esetleg a közös pont. ( Amiről úgy terelik el a figyelmet, hogy OLYAN KOMMENTEKET ÍRNAK ami felháborítja a szimpátia tábor, és fordítva. )
Mert ha csak úgy elfogadom, hogy neki hiányzik és pont, a másik elfogadja, hogy ő utálta és pont vége a beszélgetésnek. Ezt sokan szerették volna így értelmeztetni mármint a tolerancia jelentését.
Itt lehet érdekes a több kommentben elhangzott "politikai", "véleményformálás" stb. szavak jelentősége. Ezek csak akkor érhetik el céljukat, ha hagyjuk. Márpedig hagyjuk, és ezért küzd a politika a médiáért. Viszont ha saját véleményt alkotunk és megtaláljuk a közös pontot és kiállunk az mellet, nem leszünk felhasználhatók. Nem esünk egymásnak úgy, ahogy itt a kommentek is tükrözik, ez érvényes kell, legyen az élet többi területén is. Akkor talán nem ott tartanánk ahol vagyunk.
Lehet, hogy ez összeesküvés elmélet, de valahol ezen a környéken van az igazság.
lüke 2009.11.20. 08:25:47
Cartman (ex Cartman) 2009.11.20. 08:50:42
Amúgy meg ha egy kereskedelmi rádiónál nem piacgazdasági szempontok alapján működik, akkor hogyan? Legyen benne operett félóra, meg népzenei kívánságműsor és francia chanson élőben? Csak hogy mindenki megtalálja az igényeinek valót???"
Nem szeretném ezt hosszan fejtegetni, de a lényeg, hogy korlátosak a lehetőségek (még akkor is igaz ez, ha "összevásárolhatod" magadnak az országos sugárzást, mert ez pl. valószínűleg sokkal drágábbra jön ki...), ezért eleve nem ugyanazok a szabályozók érvényesek, mint egyéb termékek esetén, másrészt gondolom a rádiónál is előírnak bizonyos szintű közszolgálatiságot, ami ugyan nem operett félóra, de akár az is lehetne...
Cartman (ex Cartman) 2009.11.20. 09:01:19
@klimasas: Ott is. Én pl. cseppet sem bánom, hogy eltűnik ez a két rádió, de ahogy megszületett a döntés, amennyire szarnak a politikusaink még a látszatra is, az felháborít...
Látványpékség 2009.11.21. 18:52:06
Czyni 2009.11.22. 17:57:16
Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.12.08. 04:35:30
Én csakis a vízállásjelentést hallgattam a slágeren, janem a kossúton, meg a cumicacimicilacikirályt és olyan kár, hogy már nem vannak.
Csak eztet akartam elmondani. Jameghogy itt a szántóföldön nincsen cédé, se dívídé ezé azt halgassuk ami gyün, a tüc-tüctől meg bevadulnak a tehenek ozt aztat nem lehet hallgatnyi.
A sok pestiköcsög akinek meg véleménye van az rohadtköcsög éscsináljonjobbat, most mékelleteztet?
csak eztet akartam elmondani