Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Legyilkosozta Császár Elődöt az RTL

Vacsoracsata

2009. október 02. 10:59 szabóZ 453 komment

Ha a paprikaspray már elég fojtogató, akkor kisebb-nagyobb tömegdemonstrációkon még mindig szokták az ő nevét skandálva hergelni a rendőröket. Az RTL Klub főzőműsorba hívta, a Hot pedig a halott rendőr családjának barátját is felhívta, hogy ne csak egy DJ legyen, aki almás csirkemellet készít vacsorára. Hanem egy gyilkos tepsivel és reszelővel.

A rendező meg úgy, visszakézből jól pofán is vágta Császár Elődöt. Ugyan az ország nagy részének valószínűleg fel sem tűnt, de amikor Előd azt mondta, rock and roll, akkor az adásrendező azt felelte, hogy Cop Killer a Body Counttól.

A baj csak az, hogy Császár Előd balesete és biztosítási csalása nem olyan, mint Győzike válása. Ez nem egy bulvársztori. Nem cinkos pusmogás a Story címlapjára mutogatva, és nem két perc röhögcsélés a fodrászbúra alatt.

Címkék: tv rtl klub reality

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yukk a pukka 2009.10.02. 16:15:53

@dead_parrot: Tudod, szeretnem azt hinni, hogy picsanrugasnak es nem egy "remek" poennak szanta a szerkeszto. Am nincs tul sok illuziom.

gumirocker 2009.10.02. 16:16:30

@yukk a pukka: Hát ha tényleg Zamcsnik dr. volt az ügyvédje és tényleg ezt nyilatkozta, akkor mélyebbre süllyedt, mint gondoltam. Mert az egy dolog, hogy elérte, de legalább ne legyen rá büszke.

The Paramour 2009.10.02. 16:18:15

Kultúrált állat leszek
Házibulit rendezek
Lesz ott pia, dohányzás,
Betépések, miegymás.
Mindent összeokádunk
És ha még bírjuk erővel,
Kocsikázni indulunk
A laza Császár Előddel!

vespasianus 2009.10.02. 16:18:21

@jpmjpm: Azért tartom én is szándékosnak, mert tudatmódosító szert használt a baleset előtt. Ezt önként vette be, erre nem kényszerítették. Tudhatta előre, mivel jár, ha ilyen szert használ.
Ezért az én olvasatomban szándékosan tette, noha ez erős szónak tűnik....

A Vacsoracsatát jónak tartottam, gyakran néztem, de ez a mostani felhozatal nagyon gyenge volt. Nem csak Előd miatt, bár őt nehéz alulmúlni.

Remélem, a rendezőnek nem lesz ebből baja, jó ötletnek tartom ezt az aláfestést.

V.

Heatherette 2009.10.02. 16:22:00

"Úgy emléxem, Cs. Elődből nem mutattak ki szert"

csak a kocsijában volt... amúgy meg a szer nem olyan, mint a pia, h csak x óráig lehet kimutatni, attól függ, milyen cuccot tolt, hónapokig (sőt, bizonyos drogokat örökre) is ki lehet. az egy dolog, h ezt utólag a sztárügyvédke kimagyarázta azzal, hogy nincs köze a történtekhez.

én nem vagyok az a fajta, aki szemében nincs második esély. igen, az velem is előfordulhat bármikor, h hibázom. de baszki, nem becuccozva megyek az éjszakában 110-zel! hát ez marhára nem fog velem megtörténni soha, ne magyarázd már be nekem, h "ez bárkivel előfordulhat". NEM, NEM FORDULHAT ELŐ BÁRKIVEL!

GONOSZ 2009.10.02. 16:27:31

Azért az nem semmi, hogy ennyi év után is visszahúzza a szar. Persze megérdemli.

mate6 2009.10.02. 16:34:52

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy gusztustalannak tartom az RTL-tol, hogy újra képernyore jutatta ezt az embert. ehhez képest a CopKiller-es dolog semmi..Sot, valószínuleg a musor készítoi is uzenni akartak ezzel (gondolom, nem ok dontik el, ki kerul be)..vagy csak egy simán cinikus poén, ami vagy betalal, vagy nem..

96669 2009.10.02. 16:39:46

Ki az a Császár Előd?
És mi ez a szarság?

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.02. 16:41:49

Jordan Robertson majdnem 3 évet kapott.

Pedig ő is van annyira ismert, mint nálunk annak idején a kis elállófülű...

Ja, pedig Robertson nem is volt bekábszerezve, és nem is dátumoztatta át utólag a Cascoját!

Csak ebben az országban úszhatják meg gyilkosok, rablók, BKV vezérek...

Thorwald 2009.10.02. 16:50:28

@MoxNox: Emlekszem volt a fiderikuszban.
"Mennyivel mentel?"
"Ugy 50 km/h korul"

Es tegyunk kulonbseget. Hibazott a focista ketsegtelen DE!
Sajat esetunkbol tudom, hogy milyen az amikor a semmibol elotunik egy tajreszeg bringas. Asszonykam vezetett (betartotta az eloirt sebesseget), raerzett a dologra, belefekezett es ekkor kerult a fenyszoroba az ut kozepen bringajaval fekvo mattreszeg faszi. Ha normalisan hajt siman elcsapja. Ha 110-el, akkor hiaba a fenyvisszaveros melleny is...

De bedrogozva nem ulunk autoba. Reszegen sem. Begyogyszerezve sem. Azert tegyunk kulonbseget a ket dolog kozott.

Masreszt volt az a sztori, h "valaki" ult CSE mellett...
Mindenesetre, ha CSE egy noname vki akkor bizony siman bevarrtak volna.
Szanalmas ami ebben az orszagban megy.

rokkantterepjárós 2009.10.02. 16:51:38

A jó kurva anyát annak aki védi ezt a kis faszopó köcsögöt! ez nem baleset volt hanem drogosan gondatlanságból elkövetett emberölés,és ezért semmit nem kapott ez a szarházi,ott nevetgél a tv-ben ország világ előtt aki még a rák nevét sem ismeri, hát bassza meg a jó kurva anyát,és takarodjon ebből az országból,ezért máshol legalább 3 évig baszták volna fényesre a seggét.

Valakinyolc 2009.10.02. 16:57:18

"Legyilkosozta Császár Elődöt az RTL"

Mert az, aki nem ült a bűnéért :)

Viktus 2009.10.02. 17:17:26

@McK: Pontosabban ti vagytok ilyen kötsögök ketten nem is rosz arány mégis lehet még v.mi ebből az orszából.

Viktus 2009.10.02. 17:20:33

@vespasianus:

Előd betépve azt hitte Schumacher, és lazán rodeózott ...

hauvarju 2009.10.02. 17:39:07

Ime a kiskocsog mozgalmas kozelmultja:

djz.hu/2006/06/04/a-csaszar-elod-story

www.origo.hu/itthon/20020505csaszar.html

velvet.hu/celeb/csaszar50606/

Kedves olvtars, ha neked ilyen ugyeid lennenek, te is megusztad volna ennyivel vagy meg most is bennt ulnel a huvoson ????
En nagyon is meghuznam magam az O helyeben es kussolnek. Bekepzelt kocsog volt es az is marad.

LumPool 2009.10.02. 17:44:18

Nekem anno tetszett Előd éjszakai műsora. Aztán jött a baleset, és akkor levették mindenhonnan.
Most meg igen a hibákból bűnökből köztörvényes dolgokból is csináljunk villantást és Ki a fasza gyerek alapon valami hírverést. Azért se nézek RTLes főzzünk valamit, hanem inkább Jimmy konyha show:D

CrashMan 2009.10.02. 17:44:39

Sok minden közrejátszott abban, hogy ez az ügy így fel lett fújva, bár több kényes körülmény azóta se látott napvilágot. Valójában jobb is, ha a közvélemény nem mindenről tud.
Emlékeztek az esetre, amikor 2000. október 28-án Nógrádi László közlekedési miniszter gépkocsija összeütközött egy balra kanyarodó Trabanttal? Két fiatal halt meg ott. Használtak megkülönböztető jelzést, de: a KRESZ 49. paragrafusa kimondja, hogy a vezetőnek meg kell győzödnie arról, hogy a közlekedés többi részvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette. A szolgálati Audi sofőrjét először 2év 4hónap, majd 1év 6hónap szabadságvesztésre ítélték, végül a Legfelsőbb Bíróság bűncselekmény hiányában felmentette és A Trabantos vétkességét állapította meg. Érdemes elolvasni, hogy miként is állt a kormány a balesethez: [url]http://www.hetek.hu/hatter/200411/csak_a_fejfa_maradt_mindket_oldalon[/url]

czezso 2009.10.02. 18:34:46

Dj. Cop Killer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi van vagyunk hülyék!!!!!
Mert nem változatunk az igazságszolgáltatáson.

A rendőr család helyében én biztos nem hagynám annyiban.
De normális társadalom se hagyna ilyet.

gastro vazze 2009.10.02. 18:35:00

@CrashMan: szomorú sztori, de sajnos tényleg nem figyelt a trabantos!
Hugommal hasonló történt: áll a sorban a Németvölgyi úton, jó hosszú a sor. Balra 20méterre előtte ott a Kiss J. Altábornagy utca, ahova be akart kanyarodni, index ki, be is kanyarodott, mire egy motoros telibe találta a kocsija vezetőfelöli oldalát, ugyanis a motoros kielőzte a sort. Kihozták 50-50%-ra az esetet, baszhattuk a biztositot:(

yukk a pukka 2009.10.02. 18:41:28

@czezso: miért, te mit csinálnál a rendőr családja helyében?

nahátnahátnahát 2009.10.02. 18:50:07

Cs.E. minek szerepelget? Nem bírja ki képernyő nélkül? Az utolsó emléke az embereknek róla a tragédia, azóta nem tett semmi érdemlegeset. (Elötte is csak egy korosztálynak.) Biztos nem volt már kit meghívni.. Amikor megláttam, én se bírtam huzamosan nézni, elkapcsolgattam. Nem értettem, mit keres ott. Ilyen kérem a tipikus médiafogyasztó.

THK 2009.10.02. 19:01:27

@jpmjpm: ez durva hazugság!!
A BMW-vel nem szemből, hanem PONT A VEZETŐNÉL kapta el a rendőrautót, így az ott ülő rendőr akkor is halálos sérülést szenved, ha be lett volna kötve...

czezso 2009.10.02. 19:02:06

@yukk a pukka: Valamit biztos!!!!!!!!

Minimum börtönben kellene rohadjon!!!!!

Ezt nem lett volna szabad hagyni!!!!

Most így bele gondolok, hogy a páromat vagy fiamat így megölné. És nem kapna semmit!!! (Milyen igazságszolgáltatás az ilyen?)
Csak lefizette mindenkit és megúszta?
Semmi megbánást nem mutatott! TV-ében vigyorog! Dj. Cop Killer stb. Ha túl élném azt a traumát.
Minimum megfojtanám.

ment_a_lista 2009.10.02. 19:04:10

@L.A.:
Tisztelem, hogy ilyen visszafogott vagy pedig teljesen megérteném, ha ocsmány hangon küldenéd el az anyjába ezt a drogos-gyilkos mocskot.

yukk a pukka 2009.10.02. 19:21:02

@czezso: és akkor tudod, mi történne? Mehetnének ők a börtönbe.

drvass 2009.10.02. 19:25:22

Mocskos rohadt gyilkos állat! Remélem olvasod ezt a sok szép kommentet és eltakarodsz abba nyomorult szemét anyádba te köcsög! Ha az én családommmal tetted volna ezt már rég egy lámpavason rohadnál meg.

GGG77 2009.10.02. 19:51:39

Császárral az a gáz, hogy egy pillanatra sem bánta meg, amit tett. Álságos volt minden mondata. Megérdemelte, jó húzás volt a rendezőtől.

jorda 2009.10.02. 19:52:06

Nincs bocsánat. A gyilkos,az gyilkos marad.

Az emberek nem felejtenek és soha nem fogják elfelejteni,hogy sztárügyvédnek nevezett ........k addig manipuláltak,amíg ki nem mosták a sz...ból.

Mégis nem beszélnénk róla,nem irritálna bennünket,ha eltünt volna örökre Mo.-ról.

De nem.Vannak olyan t....k,akiknek úgy látszik érdekük,hogy sokkolják a közvéleményt!

Van még lejjebb RTL?

nyekk 2009.10.02. 20:29:26

Kis gyilkos féreg.
Ha leülte volna, talán megbocsátanak neki az emberek. Ismerve az akkori életvitelét, én még akkor sem.

tevetuning 2009.10.02. 20:41:25

Abcug RTL-klub. Én nem szoktam nézni ezt a műsort, de ma rátévedt az ujjam a távirányítón, és döbbenten láttam, hogy ezt a férget sztárolják benne.Holnap talán Magda Marinko fog főzni, és a többi celeb vele röhög és bulizik? Reviczky G.-ból többet néztem ki, mint hogy beül egy ilyen társaságba. Hja, a pénz nagy úr...

tabim 2009.10.02. 21:09:36

Utolsó mocskos rendőrgyilkos.

Unkar 2009.10.02. 21:21:04

Egyet nem értek, miért nem csukták le ezt az embert pár éve, ha bedrogozva megölt egy embert??? Nesze neked demokrácia....

Unkar 2009.10.02. 21:24:06

És itt nem arról van szó, hogy rendőr, vagy akármi más hivatású, ez tök mindegy...egyszerűen ember, akinek van családja és akkor is és azóta is várják haza...hát hol itt az igazság ebben a kib... valóságban?

proton1701 2009.10.02. 21:36:35

Csodálom , hogy ez a kis pöcs még ki mer menni az utcára. Sztárolják pedig egy kábszeres gyilkos. Szar ez a világ. Le kéne szedni a fejét a rokonoknak vagy akikkel együtt kajált jól beégetni a műsprban. De nem....Vihogunk meg jópofizunk. Basszameg

ossie 2009.10.02. 21:37:09

Hogy kerülhet egyáltalán képernyőre???

zsüber 2009.10.02. 21:45:21

az itt kommentelők nagyrésze sünözi a rendőröket, buzizza őkez a melegvelvonulás biztosításakor. ha a magyar gárdát oszlatja meg tudná ölni mindet.
volt egy baleset. egy rendőr meghalt. egy ügyes gyerek kikecmergett a büntetés alól.
ha az itt kommentelők közül valaki hasonló balesetet okozna zokogva könyörögve elődke telefonszámáéért, hogy hogyan kell megúszni.
amíg a monitor előtt biztosnágban tudjátok magatokat, nagy a pofátok.
szívesen írnám, hogy a kurva anyátokat, de nem teszem. csak gondolom.

Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2009.10.02. 22:00:06

MIvel itt sokan szídják ak. anyját császárelődnek, ideírom, mert sokan nem tudják: a hölgy magas rangu rendőrtiszt volt akkoriban. Neki és Zamencsik ügyvéd "úrnak" köszönhető a felmentő itélet... ezért nem verték meg nagyon ezt a szarjankót a rendőrök...

yukk a pukka 2009.10.02. 22:38:36

@zsüber: te viszont biztos nem ordítva szidnád az anyját, ha a családodból kaszált volna el valakit ez "az ügyes gyerek". vagy ha lenne egy csepp empátiád, mint itt a többi kommentelőnek.

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 22:55:00

baromi jó, ha az ertéel nézői vízfejűek is, legalább a készítők tájékozottak és van humoruk, elismerésem nekik! most ide jönne egy szmájli, de ez valahogy mégse vicces.

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 23:12:33

@zsüber: tévedsz, az emberek többségének bűntudata lenne, hogy elvette egy másik ember életét, és szeretné jóvátenni, részben azzal, hogy letölti az érte járó büntetését. (ez a normálisan szocializált ember reakciója.)
az, hogy te inkább "ügyes gyerek" módjára ki akarnál bújni a büntetés alól és vígan élni tovább, téged minősít.

ui:ha már megmondóember akarsz lenni, ne félj a vulgáritástól. úgy hitelesebb!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.02. 23:23:11

@zsüber:

Nem az a baj, hogy megúszta a drogos vezetést, meg a gyilkosságot (az is), hanem az, hogy utána visszapofátlankodott a tévébe. Ez nem érteni...

Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2009.10.02. 23:29:32

Jó lenne, ha megértené mindenki: baleset az, ami véletlenül, a szerencsétlen körülmények halmozódása miatt történik.
De:
- a kábítószerfogyasztás nem ilyen.
- 50 helyett 110 km-el haladni nem ilyen.
- átlépni a dupla záróvonalat nem ilyen.
- biztosítási csalást elkövetni nem ilyen.

elődke ezért gyilkos...

gastro vazze 2009.10.02. 23:40:30

@zsüber: :) tökéletesen egyetértek!

gastro vazze 2009.10.02. 23:42:17

@ellenszenvesfigura: honnan tudod, hogy nincs, nem volt bűntudata? van aki magába fordul, van aki normálisnak néz ki, de otthon gyógyszerezi magát, van, aki új szokásokat vesz föl, hogy feledtesse régi énjét, stb....

yukk a pukka 2009.10.03. 00:03:11

@gastro vazze: és van, aki elmegy gyorsan biztosítást csalni bűntudatból. aztán bulizik egy jót az aréna partyn, merő önvádtól mardosva.

GMÁTÉ 2009.10.03. 00:30:19

Erre fiúk akkor sincs mentség. 5 év letöltendőt simán megért. Zalatnay meg 2,3 évet ült. Aha. Ok.

BigManRay 2009.10.03. 01:04:46

bumm a fejbe... ennyi..

csabagy 2009.10.03. 01:05:44

Neharagudjatok, én kicsit off módon nem azon filózok, hogy Előd tettei/büntetései, satöbbi -
hanem azon, hogy én egy jóideje nem nézek tévét; és akkor ezek szerint ma ez megy a tévében???
Mert ha igen, akkor az nagyon gáz...

Mellesleg: mi a lófaszból él ez a császár előd???

jelentéktelen alak 2009.10.03. 01:16:02

@jpmjpm: Nem emlékszem pontosan az esetre, részletekbe nem mennék bele, hogy drogos volt, vagy sem.
De aki a limit duplájával közlekedik, nem okozhat balesetet! Az már önmagában gyilkossági kísérlet. Ha szerencséje van elvéti és senkit nem öl meg, de az én szememben akkor is pont az a kategória, mint kibiztosított fegyverrel hadonászni a tömegben.
Ez nem baleset, még ha a jog úgy is tartja és sokan megbékélnek ezzel a mesével.

A dolog többi része(drog, biztosítási csalás, stb.) csak hab a tortán.

bigthereal 2009.10.03. 01:37:41

kis köcsög, remélem, valaki megbünteti!

2009.10.03. 03:17:05

Fiatal, Laza, Magyar. Előd.

Négy szó alkot egyet.

Hazudtam.
Négy szó és ez a mocskos, lefizetettt ügyvédekkel és megvesztegetett ügyészekkel és megkent bírókkal teli, rothadt orszáf alkot egyet.

Megint hazudtam. Ez a fentiek szerint rothadt apparátus, meg a hal feje (fidesz és mszp és szadesz és a sosem létezett kdnp és a jobbik és mindenki) alkot egy egészet úgy, ahgy van. Pató Pál. Sőt!

magyar bíróság? HAHA! röhej.

2009.10.03. 03:19:42

@bigthereal: Kire gondoltál? négy 95 mellbőségű, feszes, hamvas bőrű, szűk puncijú, fékezhetetlen szexuális étvágyú, biszex fiatalkorú bombázóra?

ezek fogják megbüntetni. keményen.

shadow112 2009.10.03. 03:33:13

Nem tudom mit van mindenki ugy oda. Nincs jobb dolgotok mint mas halalaval vagy eletevel foglalkozi? Menjetek haza es csokoljatok meg mindennap szeretteiteket, mert ki tudja lehet ma csokoltad meg utoljara es holnap ot utik el. Balesetek vannak mindig is lesznek, termeszetes kivalasztodas. Tobb mint 6.7 milliard ember el a foldon, minden masodpercbe meghal valaki, lepottyan egy madarfioka a farol, ralepsz egy csigara... ez az elet rendje, van akinek 90 ev adatott, van akinek 1 ev sem.

2009.10.03. 04:01:50

@shadow112: Elég nagy kapitális, méretes tahó vagy, fiam. vagy még csak nagyon tini, de az ugyanaz. menj, kúrjál, a világ dolgait hagyd azokra, akik már nem akarnak kefélni.

2009.10.03. 04:02:39

@shadow112: Elég nagy kapitális, méretes tahó vagy, fiam. vagy még csak nagyon tini, de az ugyanaz. menj, kúrjál, a világ dolgait hagyd azokra, akik már nem akarnak kefélni.

2009.10.03. 04:16:35

@shadow112: szóval mi vagyunk az ostobák, mi? (úgysem érti.)

vbvvbh 2009.10.03. 04:39:09

SZAR az a gyerek és a zenéhez sincs köze..

vbvvbh 2009.10.03. 04:45:53

Mindegy - ha kinyitom a pofám nem változik , ha becsukom a szemem : nem változik . Akkor Mi va n ????

digitális küllő 2009.10.03. 05:19:04

aki egy ember megöl az nem-e gyilkos?

digitális küllő 2009.10.03. 05:22:45

hozzá szóltam! 3 perce!! valamiért nem tetszett a t. modinak

digitális küllő 2009.10.03. 05:37:23

plusz még a javítás is "embert"

Gabika51 2009.10.03. 07:44:07

Ezt az embert nem lett volna szabad újra előtérbe helyezni.

francia sakk 2009.10.03. 08:29:19

Egy gyilkost legyilkosozni...ejnye.
Elődke azért imádkozhat, hogy az ő családját nem fogja egy bedrogozott rendőr halálra gázolni véletlenül, majd hirtelen felindulásból nem követ el másnap egy okirathamisítást, hogy tisztára mossa magát, majd nem fog az elkövető egy Hawaii
szigeteki medencéből vigyorogni a tv-nek, hogy ezek után milye kurva jól érzi magát...

GHud · http://izesmagyar.blog.hu 2009.10.03. 08:49:23

Nem olvastam végig minden commentet. De azért álljon meg a menet. Bodnár és Császár is hibázott. Ez tény. Egyikőjük sem tartotta be a sebességkorlátozást.

Kérem, hogy senki NE tegyen úgy, mintha Bodnár nem lenne hibás. Emberek! Értsétek meg hogy a balesetben ember halt meg! Fogalmatok nincsen mit jelent ez, nem tudjátok felfogni aggyal, mert nem a Ti hozzátartozótok halt meg.

Ez olyan, mint amikor a multivállalat 10 perces megbeszélés után elkölt 10 milliárdot, de napokig tartó vitába torkollik, ha egy pitiáner eszközcseréről van szó. Hogy miért? Mert a vitázók láttak már pár száz ezer forintot, de a 10 milliárdot nem bírják ésszel felfogni.

Kérlek, gondolkodjatok, mielőtt leírtok valamit.

Mi az, hogy szerintem Bodnár nem hibázott? Hogy a vicsorgós viharba ne hibázott volna. Csak akkor nem hibázott volna, ha 90-el megy. De nem annyival ment. A jogszabály szerint, ilyen esetben tök mindegy, hogy a biciklis mennyire volt szabálytalan, mert az autóst kapálják el, ha hibázott. Ez így van rendjén, nyilván a biciklist védik.

Császárnál ugyanez az eset, hibázott és megölt egy embert. Konkrétan vastagon szarom le, hogy mennyire sajnálja (és Bodnárt is), mivel megölt egy embert az ő hibájából. Utólag kurva könnyű okosnak lenni, hogy jajdesajnálom, meg ilyenek, de nem érdekel, mert egész egyszerűen az ilyen embereknek nincsen felelősségérzetük, és meg is érdemlik, hogy bűnhődjenek (így vagy úgy).

Személy szerint mindkettőjüket letöltendőre ítéltem volna, elvégre emberek életét oltotta ki. Kérdezzük meg mondjuk a halottak családjait.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.10.03. 09:07:38

Rossz nézni ezt a sok szerencsétlen lúzert itt kommentelni az indexen... gyűltök a vérszagra mi? Na ezért tart ott magyarország, ahol tart, mert ilyen mentális állapotú emberek élnek benne..
[pesze a kivételnek mindig tisztelet]

Lmntal 2009.10.03. 09:31:22

Egy kis apróság CSE-vel kapcsolatban:

egykalapalatt.info/index.php?title=Drogteszt

És ezek a kimutathatósági idők mindenféle sürgetés nélkül értendők, azonban egy erőteljes ásványvíz kúrával rövidebb idő alatt is kimosható a sok "felesleges szer".

Mivel nem hiszek a szemet szemért elvben és nem is látnám értelmét a halálának, ezért tényleg kijárna neki, hogy egy "hasonló véletlen balesetben" valaki úgy roncsolja meg, hogy nyaktól lefelé béna legyen (amúgy sincs gerince), az elkövető pedig megússza felfüggesztettel meg százezer forinttal és egy párhónap múlva vezesse az ő "zenei műsorát"...

Na ki jön velem bedrogozva autókázni egyet?
(zenei alapismerettel, hamis papírokkal előnyben) Jelentkezni itt!

Amúgy meg SZÁNLMAS és GYOMORFORDÍTÓ az egész.

gipsykilla 2009.10.03. 09:45:10

@Dude: Hidd el, mint Dj. már megcsinálta a karrierjét. Külföldön is elismert lemezlovas.... Én szeretem a zenéjét.
Tény: buta halálos balesetet okozott.
Tény: kisebb büntetést kapott, mint ami járt volna, de szerintem bárki közülünk mentené a menthetőt, ha ugyanez történik vele.
Tény: mint ember, nekem sem szimpatikus.

Vidéki 2009.10.03. 09:45:19

@Crom : "azok után, hogy 100-al beleronyolt egy rendőrautóba és egy rendőr meghalt, egy másik pedig súlyosan megsérült. (Egyszerű földi halandónak ezért valszeg a fejét vették volna!)"

Nesze neked törvény előtti egyenlőség.

Az ügyet szépen elsikálták Császár Előd javára.

Kukachuszár 2009.10.03. 09:51:19

Szegénykéről csak annyit, hogy mellette laktam akkoriban, sárga M3-as bmw-jével rendszeresen padlógázzal közlekedett. És nem azért bűnös, mert esetleg elszívott egy füves cigit, hanem azért mert 50 helyett 90-el ment, átsodródott a szembesávba, és frontálisan belement a rendőrautóba, ahol az egyikük meghalt. Ezek után az a görény ügyvédje, aki kizárólag bűnözőket szokott védeni, kimosta a szarból, és csak 2 év felfüggesztettet kapott. Cini mennyit is kapott gazdasági bűncselekményért? 2 év letöltendőt? Akkor ezért mennyi járt volna?

francia sakk 2009.10.03. 10:12:00

Olyan filmet nem csinált még senki, amiben a gyilkosokat védő ügyvéd halt volna meg az áldozatok halálával?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.03. 10:22:45

@GHud:

"Kérdezzük meg mondjuk a halottak családjait."

Bodnár áldozatának családja megbocsátott. A halott rendőr családjáról nem tudok ilyesmit.

És valóban, a két eset nem ugyanaz. Bodnár esetén a biciklis nem megfelelő helyen tekert, mert részeg volt.

Császár esetén pedig a rendőrök semmit nem hibáztak.

Pontosan azért kellenek a bírósági tárgyalások, h minden körülményt mérlegre téve döntsenek a tól-ig határok tekintetében.

Császárnak börtönben lett volna a helye, Bodnárnak nem.

De az a minimum, h Császár kivonul a celebvilágból, és nem mutogatja magát, mert ez kb. azt az üzenetet hordozza:

nesztek, itt vagyok, mutat a tv egy könnyed műsorban, pedig embert öltem felelőtlenségem miatt

Ahányszor csak látom, mindig az jut eszembe, h hogy kerülhet képernyőre egy szórakoztató műsorban egy gyilkos. Nekem személy szerint nincs mit megbocsátani neki, de a jóízlés mégis ezt mondatja velem.

king6 · https://nincskecmec.blog.hu 2009.10.03. 10:30:13

Bazd meg, mennyire igazad van, szaboZ. nem is írok többet.

_Toto_ 2009.10.03. 10:44:13

Milyen jogon követelitek itt a vérét?
Ki az a véresszájú fröcsögő kommentelők között, aki esetleg már gyorshajtott? Netalán 1-2 pohár bor után beült a kocsiba, úgyis csak a szomszédba megy a kertek alatt? Ne adj' isten egy füves cigit elszívott, és utána vezetett? Szabálytalanul előzött? Nem használt biztonsági övet? Belecsúszott véletlenül a pirosba - netalán szándékosan?
Ezek többsége MINDEN vezetőről elmondható kisebb-nagyobb mértékben - egyszerűen Elődnek éa a megboldogult rendőrtisztnek nem volt szerencséje és baleset érte őket. Mindketten felelősek voltak érte.
Semmilyen erkölcsi alapotok nincsen itt károgni meg rendőrgyilkosozni, amikor Ti is pont ugyan olyanok vagytok mint ő, nekik akkor és ott, aznap este nem volt szerencséjük.
És mielőtt jön a liberálisozás, zsidózás: a fenti szabálytalanságok mindegyike elítélendő, kisebb vagy nagyobb mértékben. És ettől függetlenül Előd óriásit hibázott - de vegyétek már észre, hogy Ti is kerülhettek pontosan ilyen helyzetbe!! Rossz döntést hoztok, tragédia történik - épp elég a bűn súlyát és a félresiklott életet elviselni, nem kellenek még oda a gyilkosozó álszent barmok is!

Berkela 2009.10.03. 11:12:42

@jpmjpm: Bodnár esete kicsit más volt mint CSE-é, mert a biciklis részeg volt, CSE meg - talán - bevolt drogozva, amin nem csodálkozok, hisz ez az ember megkábúl néha a hírességtől, és azt hiszi, hogy ő mindent megtehet, és nem volt felelősség érzete, most megpróbál viszatérni, shane54 álarc mögött, de ne felejtsük e, hogy mit is csinált, és ne a vére folyjon, hanem az igazság csobogjon...

Berkela 2009.10.03. 11:17:53

@_Toto_: elnézést én ha iszok ne mülök volán mögé, drogozni sem szoktam, és a kreszt mindig igyekszem 100%-an betartani! A magad nevében beszélhetsz, de a másokéban NEM, mert még sokan vagyunk olyanok akik próbálnak becsületesen élni. Én kérek elnézést.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.03. 11:26:25

@_Toto_:

"egyszerűen Elődnek éa a megboldogult rendőrtisztnek nem volt szerencséje és baleset érte őket"

Bocs, de ez marhaság!
Előd (mert így hívod. tán ismered?) nem először hajtott gyorsan, hanem rendszeresen. És a mértéke is brutális volt: 90 az 50 helyett.

És egész biztosan sokan vagyunk, akik nem hajtanak 90-nel lakott területen, pláne nem bedrogozva.

Nehogymár egy kalap alá vedd védencedet azzal, aki az ebédhez megivott egy pohár sör után a hátsó úton, szép komótosan hazamegy a szintén falubéli anyósától.

"Mindketten felelősek voltak érte."

Miben is volt felelős a rendőr?

Egyébként elég agresszívan véded "Elődöt" a gyilkosozóktól, miközben a többség csak azt várta volna, h kapjon rendes büntetést, majd utána, mikor letöltötte, vonuljon ki a magyar celebvilágból, ne kelljen látnunk őt "az ünnepelt sztárok" között.

Mondjuk Reviczkyt sem értem, miért ment bele egy ilyen műsorba, mikor ő többször exponálta magát, mint konzervatív ember...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.03. 11:33:55

Benyelte a kommentem a blogmotor. Mi a rák ez? Mostanában nem az első. Mindegy, lehet, nem ért annyit...

2009.10.03. 12:14:47

Ha nem lett bebizonyítva h drogozott akkor miért is akkor hűű de ngay lődd főbe magad bűn?

CSE az egyetlen aki gyorsan hajt?
Nem!
Csak ő szívta meg! Neki nem jött ki jól a lépés.

És az h a kocsijában volt egy kis cucc, az nem azt jelenti h szana-szét volt szaggatva!

És azt h drogozott-e vagy nem az könnyedén megállapítható ugyanis a fű a leglazább cucc, az is 3 hónapig kimutathtaó.
A durvább dolgok akár egész életben kimutathatóak, mert lerakódnak a gerincvelőben.
Ergó, ha cuccozott volna a kiscsávó, akkor azt kimutatták volna!

Ő egyszerűen gyorsan hajtott és a rendőr pont rossz helyen volt, pont rossz időben!

Hány meg hány ilyet látni, bármelyik szombat v péntek este, h autó jön, nem kicsit gyorsan, megpördül pörög 2-3at, vagy átzúzza magát egy beton terelőn, csávó v több esetben csaj kiszáll, káromkodik és ha működőképes marad az autó tovább megy, és másnak meséli a haveroknak h mekkora ász.

Ha ott pont állt volna vki amerre a fizika az autóját vitte, akkor most ő is megölt volna egy embert mint CSE!

Nem kell felmenteni, de azért rögtön főbelőni sem kell.

yukk a pukka 2009.10.03. 12:39:34

@Hivatásos beszólóművész: Bocs, de hadd jegyezzem meg, hogy nem Cs.E. szívta meg, nem neki nem jött jól ki a lépés...

És bebizonyosodott, hogy drogozott, de nem tudták rábizonyítani, hogy amikor a balesetet okozta, akkor is be volt-e lőve. Mivel akkor még nem ismerte a jog a drog hatása alatt történő vezetést (néhány hónappal később vezette be a magyar jogrend), ezért csak ügyészi megrovást kapott.

Ezen kívül, ha végigolvastad a kommenteket és/vagy ismered az ügyet, akkor tudod, hogy rá két napra visszamenőleg próbált biztosítást kötni az új bmw-jére, ami totálkáros lett a balesetben.

Ezért is bűnösnek találta a bíróság.
Ha szerinted ez egy teljesen átlagos, hétköznapi történet, háát...

shadow112 2009.10.03. 16:48:31

@killersalmons: a te velemenyedre majd akkor akkor adok amikor elertel arra a szintre, hogy megtanuld az internetet hasznalni (es nem kuldod be ugyanazt a hozzaszolast ketszer), az ilyet hivjak szamitogepes analfabetanak

Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2009.10.03. 16:53:06

@_Toto_: csak a Te kedvedért megismétlem (ugyanis ismétlés a tudás alapja, hátha Te is megérted..) :

Baleset az, ami véletlenül, a szerencsétlen körülmények halmozódása miatt történik.
De:
- a kábítószerfogyasztás nem ilyen.
- 50 helyett 110 km-el haladni nem ilyen.
- átlépni a dupla záróvonalat nem ilyen.
- biztosítási csalást elkövetni nem ilyen.

EZ MIND SZÁNDÉKOS CSELEKMÉNY !!!

elődke ezért gyilkos...

sien 2009.10.05. 00:41:39

azért elég meglepő hogy egy ilyen kultúrált blogot mennyi korlátolt ember olvas és kommentel. jó menő dolog ez a rendőrgyilkosozás, meg dögöljönmeg és hasonlók. ha legközelebb a sok grál lovag egyike átmegy a piroson, záróvonalon előz, és a többi szerinte semmiséget teszi, gondoljon bele ha akkor és ott emiatt öl meg egy zebrán átsuhanó biciklist, akkor ő is mocsok szemét dögöljönmeg gyilkos lesz. és az hogy eddig nem történt meg amikor gondolkodás nélkül gázt adott a kövérsárgánál, az nem azért van mert annyival különb lenne császár elődnél, hanem azért mert kibaszott szerencséje volt.

ennyi agymosott kommentet még nem olvastam egy helyen basszus.

Krisztheking 2009.10.06. 14:46:03

Mindenkinek szép napot kívánok.Elődöt ismerem már az általános iskolai időkből is,és a középiskolából is.Asszem másodiktól már nem járt oda.A tanárokkal is úgy beszélt,mintha a seggéből húzta volna ki őket.Nem voltam egy eminens,de azért az én zsebemben is kinyílt a bicska.A tisztelet csírája nem volt meg benne már akkor sem.Kifejezetten hangos,rossz gyerek volt.Mindig feltűnősködött és nagyképű volt,már akkor is megmondta hogy ő mindent megtehet.Nem hiszem hogy emberileg azóta megváltozott volna.A zenei tehetségét nem bántanám,csinált elég jó számokat is,egy bizonyos hallagatóságnak.Különösebben nem érdekelt akkor sem,most sem.De egyvalamiben biztos vagyok,amikor nyomta a gázpedált,akkor is tisztában volt vele,hogy bármit megtehet,úgyis elsikálják.Neki nem kell belőnie magát hogy seggfej legyen,mert az.És biztosra veszem,hogy nem is volt belőve,csak az ügyvéd jól beletalált ebbe az enyhítő körülménybe,hogy nem volt ura a cselekedetének.Ez azt jelenti,hogy azért nem tudták egyből megvizsgálni a vérét,mert tuti hogy nem volt benne épp akkor semmi,és akkor gyilkos.De ha elég sokáig húzzuk,és már mindenki elhiszi hogy volt benne cucc,akkor csak narkós,aki hibázott.És csak közlöm,bár az én munkám a jogsim,és nem élek narkóval,és nem vezetek matt részegen sem,ismerek olyanokat akik füvet használnak,de egy sem olyan barom,hogy a kocsiban tárolja.Akkor ki tette oda....Találgatunk?Magyarország a korrupció melegágya.Itt csak akkor nem hülyülsz meg ha eléggé el vagy sötétítve,erről gondoskodik állami irányításra a média.A demokrácia annyi,hogy szólnod szabad.De ha van egy pici esze valakinek,rájön,hogy mi folyik,és tuti becsukják üldözési mániáért.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.06. 20:57:02

jogtörténeti érdekesség, hogy Dj Rendőrgyilkos alias Császár Előd esete után módosult a BTK: ...ittas vagy bódult állapotban... (188. §) korábban csak ittas volt.

egy maréknyi dollár 2009.10.06. 21:56:32

@CrashMan: Ne is mondd;borzalmas volt.A miniszteri Audi nagy sebességgel kivágott a balra indexelő Trabant miatt lelassuló sorból és szabályosan kettévágta a fiatalok bekanyarodó autóját.
Ugyan Nógrádi lemondott, de vérforraló volt a közönyös, lelketlen kormányzati reagálás./nomeg a felmentő itélet is/
Ugyanilyen felháboritó volt, hogy Császár is gyakorlatilag megúszta a dolgot.
Ami ennyi év távlatából ennyire nem engedte elhalványulni az ügyet az emberek emlékezetében, az a balesetet követő cinikus, undoritó magatartása volt elsősorban, azt hiszem.A tragédia után kb. egy héttel - nyilván ügyvédje tanácsára - adott ki vmi sajnálkozó nyilatkozatot.Addig csak az ő nyavajás papirjainak, kábitószernek látszó de nemkábitószereinek a rendezgetése volt a fontos.Ez nagyon visszataszitó volt.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.07. 00:28:23

@Hivatásos beszólóművész:
"Ő egyszerűen gyorsan hajtott és a rendőr pont rossz helyen volt, pont rossz időben!"

az olyan embernek mint neked, kívánom, hogy egy hozzátartozód álljon rossz helyen és aztán jelents ki ilyeneket.

netsrot5 2009.10.07. 07:52:15

Ez a szar RTL amelyik a sok tehetségtelen Média ribancokat gyártja futószalagon, (Zimány, Horvát Éva, na meg az a Vörös ,mega Táskás szemű,..már a nevüket sem tudom,.... és a többi..... ) mit vártok? Megsúgom, hogy már kazettán van egy olyan vacsoracsata, ahol " börtönviselt" sztárok leszek..Zalatnayval az élen...na akkor hogy fog a Nép puffogni?:DDDhehhe

Michael Collins 2009.10.07. 22:36:11

@netsrot5: Bocs a pontosításért, de Hal(ott)atortán és a maffiózó Tasnádi is szerepel benne. Hányi tudnék ezektől!

e911 2009.10.12. 11:12:58

Ez az undorító ebben az országban, hogy pénzzel mindent meg lehet venni, börtönbüntetést is. Elődke elvette egy ember életét, és megúszta bünti nélkül. Szerencsére előbb-utóbb mindenki megkapja a maga büntetését, reméljük Elődke is megkapja a sorstól ami jár neki. Duplán. Zamecsnik dr. is ráhányhatna magára és belefulladhatna, amiért ilyen görényeket véd és büszke rá. Hogy bírnak tükörbe nézni? és Elődkének még van pofája nyilvánosan szerepelni? Egyszer láttam valahol, szerencséje volt, mert annyira hányingerem lett a látványától, hogy nem bírtam leköpni. Az rtl sem süllyedhet ennél mélyebbre, a sok hülye cölöp szereplőjével, de ez a mélypont volt, hogy Elődkét mutogatta a műsorában. Undorító ez az egész ország.

kommenter_ZS 2009.10.16. 09:09:30

Nagyon egyszerű a képlet:

Akkor sem lehetne a képernyőre tenni, ha LETÖLTÖTTE VOLNA a gondatlanságból elkövetett emberölésért járó büntetését és nagyon bánná a tettét, mert morálisan megkérdőjelezhető a felelőtlenség mértéke! Gyorshajtás, drogozással. Szabályosan közlekedő ember halálát okozva. Családapa volt, valakinek a fia.
Ez meg csak egy köcsög kis drogos, nagyvilági életet élő, felkapott nyálasszájú, senkiházi buzi.

Ha jobban belegondolok, tulajdonképpen, ha SEMMIT nem követett volna el sem volna TV képernyőre való.

Dunaérett példány, Győzikével, Annácskával, Anettkával, Őzge kutyás seggturkásszal, Pákóval, Kukival, Kiszel kisasszonnyal és az összes igazi, idióta senkiházival.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2009.10.19. 00:21:53

ja még eszembe jutott.
cs.e-nek gyereke született.
pár év múlva iskolába megy.
ha ezt magyarországon teszi, elkerülhetetlen, hogy még az első évben megkapja:
apukád gyilkos. gyilkos az aaapááád. gyilkos az aaapááád.

a kis lurkót sajnálom, nem tehet semmiről, de az apja remélem onnantól nagyon szarul fogja érezni magát és kénytelen lesz végleg elhúzni ebből az országból. be kell látnia, hogy nincs helye itt. ha van egy csepp esze, még hamarabb rájön, minthogy ez megtörténik. ha az óvodában nem, a suliban biztos.

cs.e. valószínüleg nagyon hiú és kíváncsi mit írnak róla. akkor tessék:

menjetek el, messzire. mindannyiunknak ez lenne a legjobb.

Joe84 2009.11.08. 07:33:42

Legyilkosozták? Jaj, szegény. Pedig tényleg gyilkos.

nATLI 2009.11.21. 01:53:11

a kurva anyját bassza meg a szájbaszarós Retek Klub!

Callidus 2010.01.08. 03:48:00

A kulfoldi karriert hagyjuk mar.
Ha annyira menne itt, nincs az az isten hogy hazamenne zsebpenzert kopocseszet jatszani.

Callidus 2010.01.08. 03:52:55

a kommentek alapjan pedig igen, olvassa a blogot, neha el is szakad a cerna es be is ir.

A felelossegrevonas alol kibujas, es a nagy magyar valosag iskolapeldaja. Es az hogy ujra kepernyon van, jellemzi az azota eltelt idoszakban tortent valtozasokat.
süti beállítások módosítása