Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Miért csak most rúgták ki a Napkeltét?

A Fidesz vagy a pénz

2009. szeptember 25. 17:29 szabóZ 769 komment

Tulajdonképpen hiányozni fog Verebes István, ahogy két tuja mögül szuszogva kérdez valamit, hogy aztán meg is válaszolja. Vagy Lakat T Károly, ahogy gyöngyöző homlokkal szerelmet vall Szekeres Imrének egy irdatlan méretű plazmatévé árnyékában. A Napkelte a rendszerváltás vizualizációja volt: a barterkanapén ücsörgő seggnyalás, a politikai és gazdasági érdekeket ölelgető újságírás abból a korszakból maradt itt, amikor padlizsánszínű öltönyt viselő egykori téeszelnökök egy Kontrax-telefonnnal és a Conticartól hitelbe vett használt Mercedesszel játszották az európai értelemben vett politikust.

Hiába érezzük kínosan réginek most már a Napkelte tujáit és ormótlan bőrfoteljait, mintha csak a Família Kft-t ismételnék az m1-en minden reggel, azért Gyárfás Tamás műsorának sikere jól jelzi, hogy milyen kevés dolog változott itt az elmúlt húsz évben.

Persze lehet, hogy Medveczky Balázs, az MTV ügyvezető alelnöke egyik reggel rájött, milyen iszonyatosan kínos is, hogy a magyar köztelevízió évtizedek óta ezzel a műsorral fut neki a napnak, mintha neonzöld, susogós melegítőben és nejloningben kocognánk egy kört reggeli előtt, de valószínűbb, hogy csak egy kis politikai pofozkodás kezdődött el éppen most.

A hivatalos indoklás szerint ugye az MTV azért kénytelen megválni a Napkeltétől, mert nincs pénze, az állam jövőre hét milliárddal kevesebbet ad nekik, és a kuratórium még azt sem engedte, hogy újabb két és fél milliárdos hitelből húzzák ki a teljes összeomlásig.

Csak az a baj, hogy a Napkeltét ingyen kapta az MTV, a reggeli sáv reklámhelyeinek értékesítéséből pedig nem valószínű, hogy százmilliós bevételhez juthatnak, ahogy azt az ügyvezető alelnök reméli. Merthogy az m1-et már szinte senki nem nézi, a közszolgálati televízió kereskedelmi osztálya pedig még a nézettséghez képest is alulteljesít. Arról már nem is beszélve, hogy a nagy pénzhiány ellenére egy esetleges leépítésről csak úgy beszélnek, mint távlati tervről, amire komolyan csak a HD-kamerák és az MTV hipertérugrásra is képes űrsiklójának beszerzése után érdemes visszatérni. És persze Medveczky a felsővezetők és sztárműsorvezetők fizetésének csökkentését sem vette tervbe, pedig egy átmeneti, mindössze harminc százalékos csökkentéssel is évente legalább nyolcvan milliót spórolhatna meg a Magyar Televízió.

Persze lehet, hogy az alelnök annyira szereti az ő tévéjét, hogy még az MSZP-vel is hajlandó megküzdeni érte, és a szerződésbontás tulajdonképpen zsarolás: Gyárfásért cserébe a két és fél milliárdos kölcsön. Vagy legalább egy kis állami támogatás.

Valószínűbb azonban, hogy Medveczky inkább már a jövőre gondol, tévéelnök akar lenni, ahogy egyszer már egyszer meg is próbálta, és ezért bizonyítani szeretne a Fidesznek, akik ugyebár ki nem állhatják a Napkeltét, talán ezért is bojkottálják 2006 óta a műsort.

A rosszindulatú pletykák szerint az ügyvezető alelnök már csendben, udvariasan kidobatta Székely Ferencet, a szocialisták elnökjelöltjét a Magyar Televízióból, hiszen nem indul Baló új műsora, az Á la Carte meg lekerült a képernyőről, állítólag csak azért, mert mindkettőnek Székely volt a főszerkesztője. És még a Tévé ügyvédje is utcára került eközben, hogy a sarokról ordibálja, hogy itt vannak a nácik, meg hogy bakancsok tiporják a demokráciát. Persze Juszt Lászlóért nagyon nem kár, de akkor is mindez jól mutatja, hogy jó döntéseket is lehet hozni rossz szándékból.

Medveczky ugyanis már most megtisztítja a közszolgálati televíziót a Fidesznek, hónapokkal a választás előtt. Mindenki megy, akit a Fidesz úgyis kirúgna.

Hétfőn viszont az alelnök még saját állásáért indul harcba az MTV-t felügyelő kuratórium vezetője ellen, Czeglédi ugyanis már megüzente, hogy a Napkelte szerződésének felmondása végzetes hiba volt, és állítólag a hétfői ülésen a szocialista delegáltak ezért a hibáért meneszteni is akarják Medveczkyt.

Ebben a csatában pedig sajnos nem lehet nem az alelnöknek drukkolni, hiszen már megint a politikai akar belepofázni a közszolgálati televízió működésébe, csak a haverok fizetése, és a napi betevő Audi A8-asa miatt indul be a szocialista bürokratikus gépezet. Ez pedig még akkor is tűrhetetlen, hogy ha úgy sejtjük, hogy a másik oldalon nem egy fedhetetlen szakember áll sugárzó arccal, meg tiszta szemekkel, hanem az alelnök, aki már nagyon szeretne tévéelnök lenni, és aki ezért ha kell, kibeszélőshow-t adna Borbás Marcsinak, esetleg politikai elemzőműsort Pörzse Sándornak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noreg 2009.09.26. 12:56:55

@SAF és Társai:

Te is tipikus példánya vagy a fidesz híveknek. Esze semmi, csak a vezér vakon követése és alázatos seggnyalása. Ebben nagyok vagytok.

mintszentkálla 2009.09.26. 12:57:39

@kermi: A Fidesz radikális liberális pártnak indult, lásd parlament 1 ciklus papok imához, stb, stb, aztán egy kis székház ügy az MDF-fel, aztán egy éles jobbkanyar, láva hogy a lib oldalon nincs több hely, a jobbon meg, annál több. Azt ez lett. Jó volt PR, és a marketing.

2009.09.26. 12:58:37

@noreg: ez a tipikus. amikor már nincs több észérv, akkor jön a fikázás. esetleg süsd még el, hogy a fidesz se csinált volna egyebet. :D

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 12:58:57

@noreg: Ellenben veled, aki racionálisan dönt -az elkúrásra-. Köszönjük ! :)

noreg 2009.09.26. 13:00:32

@kermi:
Akkor legközelebb nem szavazok rájuk.
De hagyni kéne dolgozni őket 4 évig.
Mondjuk egy kis hazaárulózásért a fidesz sem megy a szomszédba:)

aszekelyek 2009.09.26. 13:01:08

@kermi: Akkor van az, hogy lönek...meg kordonoznak és másramutogatnak..

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2009.09.26. 13:01:36

"Viktor nem audival jár, hanem a saját wv transzporterét ő maga vezeti, ha nem tűnt volna még fel!"

:)) Tényleg, és egyébként meg ideje volna szenté avatni nem?...Hülye elfogult, agyatlan barmok! A szoci szavazóknál már csak ti vagytok rosszabbak!!

Az egész politikai elitet fel kellene rakni egy szép hosszú vonatra mondjuk Szibéria felé. Az országot meg hozzácsatolni Ausztriához. Lerágott csont, de tényleg csak így lenne értelme itt maradni.:(

aszekelyek 2009.09.26. 13:03:20

@noreg: Ó, a nagy kételkedőt üdvözölhetjük körünkben,, megtisztelsz... te mit nem hiszel el a lendvarnyúnak kedves?

2009.09.26. 13:04:12

@mintszentkálla: elhiszem, hogy a fidesz nem tökéletes formáció, mi több, vannak benne nekem nem tetsző emberek. de valakire kell szavazni. és akkor már inkább ők jöjjenek, mint a szocik vagy a jobbik. nem lenne baj, ha lenne egy baloldali párt a parlamentben, csak az egyensúly miatt, de mutass nekem egyet. ja, és ne thürmeréket. szegény baloldali szavazók... őket a franc se képviseli.

noreg 2009.09.26. 13:04:17

@Lucius Cornelius Sulla:

Persze te akkor is racionálisan szavaztál a 18. havi nyugdijra, meg a tejjel-mézzel folyó orbáni paradicsomra

aszekelyek 2009.09.26. 13:05:23

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: nem rossz... ausztria akar minket? Egyáltalán nem számít, hogy mivel közlekedik Orbán miniszterelnök úr. Csak a szocikoknak. Lehet jól rágni...

SAF és Társai 2009.09.26. 13:08:04

De miről is vitázunk?
Ki kormányoz két ciklus óta Magyarországon.@noreg: erre mondjál valamit okoska!

aszekelyek 2009.09.26. 13:08:18

@noreg: számoljunk. Mennyi klettvolna a 14 havi nyugdíj? mennyit fizetünk csak kamatra, csak azután amit a szocik felszedtek plusz adósságot? Vegyél egy számtanfüzetet és számolj. Mi akkor is tudtuk, hogy a szocik hazudnak a költségvetés állapotáról. Azt is, hogy a hatalmuk megtartásáért bármit megtesznek az országgal.

patipami 2009.09.26. 13:09:13

@aszekelyek: Köztudomású az MTV-ből nagy kanállal hordták ki a pénzt. Politikai csoportosulások szócsöve volt a tv. Itt mostak tisztára aljas embereket, itt sároztak be tisztességes egyéneket. Itt kell kezdeni a rendszerváltást!!! Sajnálatos, hogy nem oktatásra, szórakoztatásra, hírek továbbítására használták a közszolgálati műsort. Hiteles , korrekt emberek kellenek a tv élére !!!

Google 2009.09.26. 13:09:32

Jól mondták a székelyek, az MTV -nél a legkisebb probléma az, hogy Gyárfásnak mi esett ki a zsebéből.
A köz zsebéből vettek maguknak új székházat egyesek, ugyanazok, akik kormányzati negyedet is vettek volna, unokáink is nyögni fogják.
Azok a Kaméliák, akiknek szőlőbányára fáj a foguk, kádkőgyárral nem érnék be? Az sem lehet rossz mulatság. Azóta is szépen fial (osztalékol).
Ha nem jön a válság, szép időket élnénk - írja megint más.
Hát tényleg, a szocikkal szép volt, főleg amikor semmit sem csináltak. 2006-ban aztán visszakérték a babaruhát, 2008-ban legyengülve kapta el az országot a válság. De mi az nekünk?
És egyébként minden politika. A polisz, a város dolgainak rendezése.
Az, hogy Gyárfásnak hosszú évekre odadobták a reggeli sávot, az is politika volt, mi más?
Váltógazdaság van, a szocikon túl is van élet.Bár ők ezt hajlamosak negligálni.

aszekelyek 2009.09.26. 13:09:52

@kermi: naaa azért a Fidesz kiterjesztette a védelmét...

mintszentkálla 2009.09.26. 13:10:09

@kermi: Na, ebben igazad van, de nagyon, nagyon kéne egy európai baloldali párt, de NINCS!!! Ez kiderült, de sajna, így állunk a jobbal is. Persze szavazni kéne, de kire? Itt már mindenki lejáratta magát, és a gatyáját jó vastagon bekente ragasztóval. Itt senki nem vonja le a tanulságokat és húz el a csába, hanem van az a pénz, amiért, a vastag bőrpofával marad, legfeljebb színt vált, és hazudik tovább.

aszekelyek 2009.09.26. 13:12:46

@Google: Ezt lássuk be a szocikkal nehéz lesz elismertetni...

főbohém · www.bohemragtime.com 2009.09.26. 13:12:54

@Rocky: 11:49-kor írott kommentedben a milliárdot és a billiót erősen kevered. Ha már matekról beszélsz.

ARK-9 (törölt) 2009.09.26. 13:13:56

Sajnálom a napkeltét.. Bármikor, ha könnyíteni akartam a gyomromon, elég volt átkapcsolnom rá és ránéznem verebes undorító, ápolatlan, pofájára, meghallani dünnyögő, takonyba fulladó hangját - és máris sugárban tudtam kiokádni magamból minden nyomasztó dolgot!

2009.09.26. 13:15:42

@mintszentkálla: mitől lesz egy párt európai?

2009.09.26. 13:16:24

illetve mitől nem az?

ARK-9 (törölt) 2009.09.26. 13:19:48

@kermi: A "hivatalos" véleményre, vagy az igazira vagy kíváncsi? :-)

mutatis 2009.09.26. 13:20:51

Azért az érdekes, amit a cikk paradox módon állít. "Már megint a politika akar belepofázni a köztévé ügyeibe..." - olvasható annak kapcsán, hogy az MSZP reagálásokat próbálja megjósolni. Ugyanakkor korábban azt állította, hogy MB azokat bocsátja el, "akiket a FIDESZ úgyis kirúgna..." Hogy is van ez? Egyfelől az egyik poltikai belepofázás, amásik meg nem az?
Csak "objektíven" és "elfogulatlanul" - ahogy ez a cikk is teszi!???

noreg 2009.09.26. 13:22:18

@kermi:
Szavazói minősitenek egy pártot:)

ARK-9 (törölt) 2009.09.26. 13:24:03

Hivatalosan: "Európai párt kiáll a kisebbségek jogaiért, támogatja a szabad véleménnyilvánítást, béke, barátság, rózsaszín bugyik..."
Valóban: Az európainak csúfolt pénzlenyúló szervezetek támogatják a deviánsokat (buzik, pedofilok, elmebetegek, stb), mindent megtesznek a térség lakóinak háttérbe szorításáért, az általuk "kisebbségnek" nevezett vérszívó, élősködő, gyilkoló és az őslakosokat megfélemlítő deviáns elemek büntethetlenségének biztosításáért...

patipami 2009.09.26. 13:25:32

Noreg!! Mi előtt leprimitívezed a Fidesz pártiakat elmondanám. Végig olvastam az összes hozzászólást és rájöttem te vagy itt a topikon a legtájékozatlanabb primitív egyén. A pártodnak 8 év rendelkezésére állt, csődbe vitték az országot ez alatt. Hitelek ezreit vették fel, az öszödi beszédben is beismerték nem csináltak semmit. Te annyira agymosott vagy nem érzékeled a tényeket, csak a Fidesz fóbiád irányítja kevéske eszedet.

Google 2009.09.26. 13:27:03

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

Nem válasz, hanem kérdés lesz.

"Az egész politikai elitet fel kellene rakni egy szép hosszú vonatra mondjuk Szibéria felé."

Ebbe a politikai elitbe beletartozik a Jobbik is? Az európai parlamenti képviselőnőjével és uraival együtt?
(Ők is szoktak küldözgetni embereket ide-oda. Ez valami új módi?)

Talán a rendszerváltozás előtti elit jobb volt?
Ja, hogy azok most is itt vannak, aha.

Rocky 2009.09.26. 13:27:37

@főbohém:

@Rocky: 11:49-kor írott kommentedben a milliárdot és a billiót erősen kevered. Ha már matekról beszélsz.

Hol is?

2002: 8e mrd
2008: 22e mrd

különbség 14e mrd = 14.000.000.000.000.-

mintszentkálla 2009.09.26. 13:28:11

@kermi: Talán, attól, hogy ha valaki valami „csacsiságot” elkövet, akkor annak vannak személyi konzekvenciái is. De nálunk semminek nincs, van, aki 1 megnyert választás után kettőt elvesztett, van, akinek a titkos beszéde derül ki, és ezek után ezek az urak mentek? Nem. Te ezt el tudnád képzelni, mondjuk tőlünk nyugatabbra? Én nem.

ARK-9 (törölt) 2009.09.26. 13:29:44

A szibériai vonatra szerintem csak azokat kellene felrakni (de azokat kivétel nélkül!!!) akiknek az elmúlt 19 évben lehetőségük volt ennek a sokat szenvedett kis ország sorsának a jobbítására, ám ők ezt nem akarták/nem voltak képesek megtenni... A JOBBIK még nem volt ezidáig meghatározó szerepkörben - reméljük nemsokára abban lesznek és bizonyítanak!

Csúfy 2009.09.26. 13:34:28

ennyi szopott-fasz-fejü embert mint itt tényleg ritkán látni és hallani ehhez tényleg mária országába kell jönni: el sem tudja senki sem képzelni, hogy egy unalmassága és avittsága miatt okafogyottá vált egykori megmondó-müsort kiraktak a programból. érdekes módon az objektivet senki sem gyászolja, pedig az a szocialista világbeli tényképekről számolt be. és egyébként is mi köze ehhez vixinek. majd vona a kisz-szel és a kis paraszti, családi gazdasággal együtt úgyis visszaállitja.

2009.09.26. 13:37:38

@ARK-9: Nem tudom. Egyiket se ismerem. Nekem az a fontos, hogy kevesebbet lopjanak és hazudjanak kormányon, és csináljanak valamit az ország érdekében is, ne csak a saját zsebüket tartsák szem előtt. Azt nem várom el, hogy egyáltalán ne lopjanak, mert politikusokról lévén szó, ez nem elvárható. a politikus lopott, lop, és lopni fog. Valamint hazudott, hazudik és hazudni is fog. Különben nem lehetne politikus. Gondolj bele: ha mondjuk Szilárd Leó lett volna miniszterelnök-jelölt, vagy Eötvös Loránd, vagy Szentgyörgyi Albert, hány szavazatot kaptak volna, miközben bejelentik, hogy szarban vagyunk? Mikor Szentágothai János a bősi erőmű ellen szólalt meg, és tényleges érveket sorolt fel, mivel tromfolta le az ellenfele? Harminc éve vagyok párttag... Ez igen. Ez már valami! Ée ők csak 4 név azon emberek közül, akik értettek ahhoz, amit csináltak. Nem középiskolás fokon! De őbelőlük sose lett volna jó politikus, mert nem voltak nagy hantások. Majd, ha egyszer közelíteni fog egymáshoz a duma és a tett, akkor elégedett leszek.

Google 2009.09.26. 13:38:33

@ARK-9:

Ettől féltem, hogy mindig van egy jobbik. Egy egyenlőbb az egyenlők között.
MIÉP-Jobbik koalíció nem volt?
Gyurcsány utolsó úri gesztusként az alapítványuknak nem dobott oda 25 milliót, ami valahogy a Jobbik EP kampányában hasznosult?
Vona nem mondta véletlenül azt, hogy az őket anyagilag segítőket fogja helyzetbe hozni? Nem a hozzáértőket, hanem az adakozókat.
Tényleg csak az a korrupció, amiben mi nem vagyunk benne?

gezabá (törölt) 2009.09.26. 13:44:50

címoldal, főhírek! nem a blogok közt! na, szépen beindult, köszönhetően az itteni anyázásnak. kiváncsi vagyok, lesz-e ezer beröffentés.

mintszentkálla 2009.09.26. 13:51:12

@kermi:Látod kermi, ebben is igazad van, csak az a bibi, Viktor senkit nem enged a maga emberei közül sem közel a tűzhöz, mert, akkor neki vége, pedig lennénk egy páran ebben az országban, akik kíváncsiak lennénk Kósa Lajosra, ha már a Fidesz, mert reálisan nézve ki más nyerné a következő választást.

ARK-9 (törölt) 2009.09.26. 14:02:52

@kermi: "Majd, ha egyszer közelíteni fog egymáshoz a duma és a tett, akkor elégedett leszek."

Erre mondtam, hogy a mostani parlamenti pártok már bebizonyították: lopnak, csalnak, hazudnak - adjunk a JOBBIKNAk egy esélyt, ők ugyanis még nem hazudtak...Talán náluk közelítenek majd a tettek és a szavak...

Regisztrált Ingyenélő 2009.09.26. 14:05:25

@egyittlakó:
na mi van beindult a rettegősdi?

Már nem jön ám be a Horthyzás, chartázás, 100 fős antifasiszta tüntetés.
Egyet elértetek az emberek között az biztos.
Kurvára rühell benneteket mindenki és lehet, hogy csakazértis Horthy-rendszert fog szavazni, hogy nektek rossz legyen. Jobb esetben, meg köp egy nagyot ha meglát benneteket.
Nagyon kontra-produktív lett a cirkuszotok.

2009.09.26. 14:06:31

Úristen mekkora komment szám! Szép tort ülünk. Ennyit megérdemel és így szép búcsúzni. Reméljük, lesz szép új világ, de a pörzseborzalom remélem sosem lesz, mert akkor inkább maradjon a Verebesféle szuszogás.

hapcika 2009.09.26. 14:17:37

@brokeness: Erre válaszolva írtam, hogy nagyon gyenge az érve4lésed, még egy oviba sem megy el. ( ovi=óvoda és nem Orbán Viktor)Szerinted, ha véleményezek valakit vagy valamit, akkor idézek tőle. bizony Grétsy Lászlónak elég nyomorék vagy.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 14:21:07

@hapcika:
Ha véleményezed, akkor írd oda, hogy szerinted. Így tartalmi idézés lett.
Értelmezni meg lehet logikailag, nyelvtanilag stb. stb. , szóval próbáld meg, lehet a végén megérted miket írsz le. ;)

Ajtony 2009.09.26. 14:22:02

Üdvözlöm a megszűnt OPNI volt lakóit (a kedves baloldali elvtikre utalván). Végigszenvedtem a hülyébbnél hülyébb hozzászólásaikat - meg kell állapítanom, ha volt is valaha némi eszük, azt az elmúlt néhány évben elvesztették.
Vegyék már tudomásul, az elvbarátaik(és valszeg ők is) elbaltázták. Volt 45 évük arra, hogy bizonyítsanak - az ostobaságukat bizonyították. Aztán volt négy évük újra - az ostobaságuk még szembetűnőbb volt. Most éppen egy nyolcéves ciklus után hagynak itt egy romhalmazt - hiába, az "aggkori degeneráció" nem csak az izületeket, hanem az agyszöveteket is sikeresen amortizálta.
Ez még nem is lenne akkora probléma, ha a kretén csicskásaik nem próbálnának meg nagy pofával - ráadásul ostobán - megdumálni mindenkit arról, hogy ha jön a Fidesz, még rosszabb lesz.
Hát hol a búbánatos görcsbe éltek ti? Egyre jobban elszegényedik az ország, és sajnos ezzel együtt egyre gazdagabb a szocialista-liberális slepp. Magyarországon - a lehetetlenül alacsony bérek ellenére - minden kormányzati és állami beruházás többszöröse egy nyugat-európainak. A különbséget az elvtik vitték haza. Hát nem látjátok, benneteket is átvágnak! Vagy ti vagytok az átvágók?
:-)))

Kamélia 2009.09.26. 14:36:46

@Google: nem érted a viccet.. tudod mennyi a gyes összege jelenleg?Havi 38000 ft-ból hogyan lehet több milliós akármit venni? CSupán erre válaszolj.

bgp 2009.09.26. 14:38:26

Szerintem időben kezdte el a takarítást. Igy
1. kap végkielégítést
2. a Fidesz visszarakja (ha nincs jobb embere)

Ha kicsit kivár akkor bukja mindkettőt.

hapcika 2009.09.26. 14:39:41

@Lucius Cornelius Sulla: Ne akard a retorika meggyalázása árán bebizonyítani a lehetetlent. Véleményem volt és kész. Azt ne írd, hogy nyelvtanár vagy, mert csak a főnököd talpánál vagy a fenekénél nyelvészkedsz csak. A hozzászólás brokenessnek szólt nem neked.

Google 2009.09.26. 14:57:01

@Kamélia:

Nem venni akartál, hanem kapni, "szinte ingyen".
Különbség.

Google 2009.09.26. 15:00:01

@Kamélia:

Nem venni akartál bármit is, hanem kapni: "szinte ingyen".
Hol itt a vicc?

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 15:02:20

@hapcika:
Kritikát elfogadni -megfogadni-, nem vagdalkozni. ;)

Blackrock (törölt) 2009.09.26. 15:28:43

@kermi: csak megsúgom, a fidesz bal oldali párt volt...csak ezt sokan elfelejtik. Te még akkor bizonyára nem éltél, tudatlan barátom.:)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 15:32:51

@Blackrock: Liberálisként kezdte, harcos antikommunizmusal az szdsz oldalán. Az szdsz-mdf paktum után szépen elkezdett letisztulni, átalakulni konzervatívvá. ;)

Blackrock (törölt) 2009.09.26. 15:44:49

@Lucius Cornelius Sulla: "Liberálisként kezdte. Az szdsz-mdf paktum után szépen elkezdett letisztulni, átalakulni konzervatívvá" Az már más kérdés, mit nevezünk "letisztulásnak", én személy szerint bemocskolódásnak hívnám.

Tehát akkor a saját kérdésed meg is válaszoltad az utolsó kommentedben, az érettségit pedig neked javaslom, kisfiam...

Amúgy megsusogom, a 98-as választások előtt fordított köpönyeget (ahogy szokta), a fidesz és vált jobboldali párttá (mivel az mdf addigra szépen lassan súlytalanná vált). Köszi.:)))

gyárfásvezető 2009.09.26. 15:45:31

Simon Gábor szocialista politikus üzent a köztévé vezetésének: elfogadhatatlannak nevezte a szerződésbontást a Gyárfás Tamás-féle reggeli műsorral.

A Hírszerző úgy tudja, Gyárfás Tamás producer a Story TV-nek már jelezte a Nap-Kelte érkezési szándékát.
www.hirszerzo.hu/cikk.mindenki_a_helyere_a_story_tv-n_folytathatja_a_nap-kelte.124393.html

A szocialisták novemberben megnevezhetik miniszterelnök-jelöltjüket.

Ki legyen az mszp miniszterelnök-jelöltje?

- Kora legyen 40 év alatt
- Rendelkezzen baloldali értékkel (amit nadrágjában, bal oldalon hord)
- Legyen képes rendszeresen kielégíteni az „öregecskedő” Lendvai Ildikót, apró Piroskát és havasszófiát úgy, hogy közben az Internacionálét énekli
- Előny: politika iránti érdeklődés
- További feltétel: sikeres átvilágítás (kérdőív, tesztek, környezettanulmány, végbéltükrözés)
- Az országot csődbe viheti, nem számít. „Vágjon vissza hetykén!” (Copyright © fleto)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 15:45:51

@Blackrock:
Tehát akkor neked a liberális a baloldali ? LOL

Regisztrált Ingyenélő 2009.09.26. 15:48:40

@Blackrock: A fidesz soha nem volt baloldali párt.
Neked forgalomzavarod van, ami abból ered, hogy az szdsz összefeküdt a komcsikkal, elárulván a rendszerváltást.

Google 2009.09.26. 15:48:54

www.nol.hu/belfold/nap-kelte_szellemadas_az_angol_utcaban

A MG szintjére süllyed a Nap-kelte is.
Felmondani nem lehet nekik. Ők nem masíroznak, hanem tovább készítik a műsort.
Schön!

bgp 2009.09.26. 16:19:01

@Regisztrált Ingyenélő: Ebben lehet valami. Baloldali még nem volt.

Egy mélymagyar ismerősöm szerint (kb. 98-ban) : nem szabad a fideszre meg az szdszre szavazni mert "ott vannak a zsidók". Csak az MDF-re szabad szavazni.

Mára persze megfordult a világkép, most már inkább Fidesz vagy még inkább Jobbik párti :) És az MDF-re mondaná, hogy zsidópárt.

aszekelyek 2009.09.26. 16:45:13

Bizony, bizony, Orbán miniszterelnök úrról meg a suttogóban terjesztették, hogy az meg cigány.... de mintha az valami különösen bestiális bűn lenne...

brokeness 2009.09.26. 16:46:10

@hapcika: mint már írtam, nemcsak szó szerinti idézés létezik, hanem tartalmi is.Általános iskolás tananyag.De nem vagyok veled hajlandó szövegtani ( textológiai) vitát folytatni.Amúgy ehhez nem kell egyetem HSZ 257.pontja.Ennyi.Ez nem vitatéma.Úgyhogy kérlek, olvasd el,ha már az iskolában nem tanították meg Neked, s kérlek ez ügyben ne szólítgass meg többet.További szép napot kívánok!

aszekelyek 2009.09.26. 16:57:29

@Google: máig harcoló japán katonák.Nem is tudom, van-e összefüggés de az a hír a főoldalon, hogy új baloldali párt alakult, érdekes. Azt hol fogja reklámoztatni gyurcsány? mert azt ők szervezték , az biztos.Krausz, a kiugrott. névrokona a pénztárca eltevőnek...:) Szóval zajlik az élet. Érdekelne, miből van a krausznak pénze pártot alapítani? Az ugyanis durvasok millióba fáj ám...!

aszekelyek 2009.09.26. 17:08:38

@Google: Az édesjó gyárfáselftárs milyen finoman fenyegette be a munkatársait.... ugye? még az erkölcsöt is beleszőtte...., amit másoktól elvár... igen, ő nem változik. Azt hiszem a köztévé sem kapott laufot gyárfás elftárs, azért ez a hirtelenség... ami nem is az....

Brendan 2009.09.26. 17:10:41

Ennek a történésnek van egy másik olvasata. A Fidesz 2006 óta bojkottálja a Napkeltét. Fél év múlva választások lesznek, előtte pedig igen kemény kampányidőszaknak nézünk elibe. (Fidesz vs. Jobbik) A Fidesz nem engedheti meg magának, hogy presztizs okokból egy ilyen szereplési lehetőséget (országosan nézhető tv) kihagyjon. Kapóra jön neki Medveczky, aki bizonyitani akar a a Fidesznek, mert tv elnök szeretne lenni, és ezért cserébe elvégzi a piszkos munkát.
Igy aztán a Fidesz ismét ott tündökölhet reggelente a királyi tv-ben, főleg, hogy az uj műsornak vezetői posztjára, úgy hirlik,hogy esélyes az a Pálffy István, aki annó jeltolmáccsal olvastatta le Horn szájáról, mit is mondott az a a mellette ülőnek.

kolompér 2009.09.26. 17:15:46

@ noreg:elkezdődött a jövő helyett a diktatúra.Hú, mik lesznek még itt.Megérdemeljük ! ! !

aszekelyek 2009.09.26. 17:16:57

@gyárfásvezető: Na és? Akkor mi van, ha simon aszonta? A köztévétől mmelvont összeg by mszp meg legyen elfogadott? Sőt, kézcsőkkal kell megköszönni de gyárfásnak, ugye?

pandras11 2009.09.26. 17:19:57

Az elsö kérdésre: A bunkó bánó a térdét csapkodva röhögött valamely fideszes válaszán. Ez utá egy pár hónappal indult a pártkelte bojkotja. Minő véletlen: Mind az atv-nél csapódtak le -egy darabig, majd ott sem kellettek. "Szegény O.." hogy elbántak többszörösen is vele. Talán nem kellett volna azt éreztetni az emberkkel, hogy enyém az ország, enyém a hatalom, pénz, dicsőség, mindörökké, éljen lenin, sztálin, meg a többi fasiszta. Dögöltek volna meg mind egyrakásra születésükkor. Ámen.

aszekelyek 2009.09.26. 17:20:45

@Brendan: az , hogy a köztévén ismét a médiatörvény lesz betartva és mindkét nagy politikai erő és a kisebbek is szót kapnak, plusz a reklámbevétel is a köztévénél marad, miért lenne piszkos munka? Erre ha lenne egy magyarázat.... Ami eddig volt ugyanis, az volt piszkos....Előre mocskolódni, az nem piszkos munka, ugye?

aszekelyek 2009.09.26. 17:22:58

@pandras11: bunkó bánót akkor kellett volna kidobni a teljes médiából, amikor leantiszemitázta a pártkeltében morvait. Egy ilyen alak semmiféle képernyőre ne kerülhessen.

roby399 2009.09.26. 17:25:01

Elég szégyen,hogy lassan 40 éve verebeseket,gálvölgyiket,jusztokat kell néznie a magyar tévénézőknek.Már rég el kellett volna zavarni őket a hit gyüli tévébe.Ezek a tehetségtelen ripacsok oda valók.

shotokan 2009.09.26. 17:37:15

Mindenkinek aki politikai szónoklatot tart jobbról-balról! Tessék megnézni (ha van rá mód) egy BBC Breakfast-ot és összehasonlítani az MTV-NapTV műsorával, és mindjárt szembetűnő lesz a két közszolgálati közötti különbség. Félretéve a hazafias érzelmeket, a BBC a nyerő!

hapcika 2009.09.26. 17:42:36

@Lucius Cornelius Sulla: Nem vagy a tanárom, sőt még vitapartnernek is gyenge. Most nekem fogsz kurvaanyázni?

Google 2009.09.26. 17:44:28

@aszekelyek:

Hoppá, hoppá! Azóta már Vona is elküldte Betlent Izraelbe, úgyhogy egálban vannak.
Kérdés, ha Baló az új műsorban helyet kap, hogyan határolódnak majd el egymástól újfent a házastársak?

És közben tényleg leszólt, közbeszólt a Zállampárt:

...a tény, hogy a közszolgálati televízióban ma reggel már elmaradt a Napkelte sugárzása, mínősíthetetlen, elfogadhatatlan, politikailag nem korrekt. Méltánytalan lépés a csatorna vezetőségétől saját átmentésük érdekében."

www.mszp.hu/belfold/bovebben/jo-volt-amerikaban-magyarnak-lenni-

El lehet menni! Tessék, itt szabad minket hagyni.

hapcika 2009.09.26. 17:46:16

@brokeness: Még nem is tudod mekkora baromságot írtál? Gratulálok hozzá, de nem jött be.Próbálkozz máshol!Ha unatkozol, menj sétálj egy jót.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 17:48:53

@hapcika: Minek. Ha nem érted, hát nem. Nem az én gondom . ;)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.26. 17:52:25

@hapcika:
Nem szégyen bevallani, ha valamit nem értesz. Viszont eléggé proli dolog a tévedésed mellett kardoskodnod, miután többen szóltak már.:)

snakekiller23 2009.09.26. 17:58:00

@aszekelyek:

Bánó egy elfogult, tolakodó, irritáló hímtag; de azért Morvai Úrnő is elmehetett volna ám a sunyiba az magukfajtázásával, meg az ákszent magyarázkodásával. Méghogy nem antiszemita felhanggal mondta. :)

Brendan 2009.09.26. 18:51:37

@Ajtony:
Neked aztán 1xű a világképed.
Az átkosban több mint 40 évig csak loptak, aztán jött az MDF, akkor már kicsit kevesebbet loptak, majd Hornék kicsit többet, aztán Orbán alatt nem loptak, majd Medgyessy ráerősitett, oszt 2006 óta mást se csináltak csak loptak, és alig gyözték hazavinni a sok ellopott holmit. Majd ha jön Orbán, akkor megint nem fognak lopni.
Ilyen 1xű

hapcika 2009.09.26. 18:59:36

@Lucius Cornelius Sulla: Nekem érvek helyett csak az jött le, hogy te meg brokeness egy és úgyanaz a személy vagytok. Nőjél már fel!

AttilaBeregi 2009.09.26. 20:28:56

Ti itt még mindíg ezen lovagoltok???
get a life, people...

gyárfásvezető 2009.09.26. 20:31:02

„érzem a fasiszták bűzös, olcsósörszagu lehelletét”

Azok az MSZP rasszista szavazói lesznek, ugyanis „kiszivárgott: a rasszista MSZP-szavazók is kellenek a szocialistáknak”
www.168ora.hu/itthon/rasszista-mszp-szavazok-42946.html

"én már a nyakamon érzem ... a tarkómon!"
Akkor biztosan ők azok!
Most szállingóznak „a" felvonulásról...

„ha egy szélsöséges, uszító párt nem kerülne be a kormányba” = szdsz

petru 2009.09.27. 06:21:18

@Klopédia:
Klopediacskam, latszik hogy a radiot nem hallgatod. Az utobbi evekben a kozszolgalati, tv es radio egyarant, mintha onmagaval versengene hogy egyre roszabb legyen.

Micro_fine 2009.09.27. 09:48:18

Szélsőséges és uszító, valamint hazudó és velejéig korrupt párt az mszp és az szdsz. A ennek a két pártnak volt a kiszolgálója a napkelte.

brokeness 2009.09.27. 13:46:39

@Lucius Cornelius Sulla: Hagyjad Sulla, bolond lyukból bolond szél fúj.Kár, hogy eltörölték a cenzusos választójogot..-)))

Dave555 2009.09.27. 14:30:47

Ha ez az alelnök a Fidesznek akar nyalni, akkor nagyon hülye. A Fidesz ugyanis páros lábbal fogja őt kirúgni, és az MTV-ből egy Hír tv-t fog csinálni, a hír tv-s emberekkel.
A propaganda műsorról meg csak annyit, hogy a Fidesznek egész propaganda televíziója van. Ráadásul a Napkeltének csak bizonyos műsorvezetőin érezni elfogultságot a baloldallal szemben, a Hír tv-be pedig be se teheti a lábát baloldali újságíró.

brokeness 2009.09.27. 14:40:54

@Dave555: Fogja, fogja, fogja.Honnan tudod? Majd ha így lesz, akkor riogass.Rémhírterjesztést nem kéne folytatni.Valóban a Hírtv felvállaltan fideszes.Magántökéból.Ahogy az ATV felvállaltan kormánypárti.Szintén magántökéböl.Nincs is ezzel semmi baj.A baj ott kezdödik, ha bármelyik politikai oldal a köztévében mércévé válik.Hogy ki hová megy el, az a saját döntése is.

Új Nick 2009.09.27. 17:10:24

@Dave555: ki akadályozza meg akár Gyárfás Tamásnak, hogy ultrabalos TV-t indítson? Rajta! De sokkal kényelmesebb a tévézésnek álcázott lopás, ipari méretben. ORTT pályázatok pumpolása, és a minimálisnál is kevesebb befektetés. Azt, hogy az MTV ingyen kapta a Nap-keltét, lehet úgy is nézni, hogy a Napkeltét ingyen továbbította az MTV! Nem kellett kábelszolgáltatókkal vacakolni, földi sugárzásban is ment + a műholdon reggel-este.

Szerintem, egyébként (és ez pl. a BBC-nél vagy a németeknél is így van) a közszolgálati tévék egyetlen megmaradt, értelmezhető versenyterepe a reggeli sáv. BK-val, Mónikával szemben eleve esélytelen bármi, főleg nálunk.

brokeness 2009.09.27. 19:36:00

@hapcika: "Magadba beszélsz?"

Max. magamban,n-nel a végén - de mint látod, ez nem így van.

jeangabin 2009.09.27. 21:51:39

@mintszentkálla:
Mindenki a Fidesz átváltozásáról ill. átváltozásairól brekeg, ami természetesen igaz, letagadni nem lehet és nem is érdemes.
DE!
Akkor azt is említsük meg, hogy a szocialista párt legalább ekkora utat és legalább ennyi átváltozáson keresztülmenve tett meg, mint ők, és hogy a klasszikus szocialista értékekből sokkal kevesebb lelhető föl benne, mint a Fidesz-ben a klasszikus liberálisokból.
A pénzes táskákat elhozták és az infrastruktúrát, a tagkönyveket meg a Lenin szobrokat elásták.
Természetesen az én ügyemet nem menti föl, hogy a másik is ezt csinálja, avagy csinálta, de amikor az egyiket firtatjuk, ne feledkezzünk meg a másikról sem...

gyem 2009.09.27. 22:09:34

Ez a hapcika a legalja.

Jelentkezhete a Naptévébe portásnak.

Moci 2009.09.27. 22:12:27

Gratulálok SzabóZ a posthoz!
Telitalálat volt!
A CC-nak meg a 760 hsz-hoz!
Megnézném a helyedben Zoli,hogy rekord-e!?!?
Amúgy meg innen a Vajdaságból meg csak mosolyogni lehet ezeken a hozzászólásokon,mert még itt is csak marakodni tudtok!!

hapcika 2009.09.28. 16:41:51

@brokeness: Látod még ehhez is hülye vagy!
@gyem: Ott ülsz mellettük?

Kelen 2009.09.28. 23:09:08

Helló! Magam részéről örülnék ha a nap-kelte műsor tényleg eltűnne az mtv-ből.
1., A nap-kelte sosem volt független, mindig éreztem egy mutyizós fílinget benne, pedig valami tárgyilagos, főleg szakértői értékeket hordozó hírműsorra lenne szükség, amit politikai oldaltól függetlenül mindenki nézhet és egyaránt jól tájékozódhat belőle (lsd. Spanyolo., Anglia, Németo., stb.)
2., mindig unalmas volt, vagy éppen ripacskodó és ál-dramatizált
3., szegényes díszletek, szegényes megjelenésű és ízléstelen öltözékek (Lakat T. Károly főleg), gusztustalan, képernyőre nem való arcok (Verebes, ápolatlan külső, szuszogás, korpa), szegényes és primitív reklámok... stb.
4., érezhető elfogultság az mszp felé, ugyanakkor a jobboldal már nem is jelenik meg benne (más, hogy erről kinek mi a külön véleménye, van, akinek nem is hiányzik, azonban gazdasági, reklám idő hasznosítási szempontból az ország fele nem nézi, ez tovább gombolyítva, a kereskedelmi tv-knek, azaz a konkurenciának segít és generál nagyobb reggeli nézettséget és reklám bevételeket)
5., az mtv költségvetését is megnyirbálták, egyértelmű, hogy jól jönne a plusz bevétel, s annál, amit idáig a nap-keltések produkáltak, egy jól szabott új műsor sokkal többet hozna a konyhára, főleg, ha sikerülne egy független, pártatlan, valóban tényszerű, szakértői értékekkel bíró és mérvadó, enyhén pozitív felhangú, reggeli hírműsort produkálni
6., változnak az idők, változni a kell a műsornak is, a kiöregedettek menjenek nyugdíjba, hasonlóan a Petőfi rádióhoz itt is lehet belső energiával újat, dinamikusat, korszerűt és népszerűt mutatni, egyben utat adni a tehetséges fiataloknak.

Lenne több érvem is, azonban úgy érzem, hgy a műsorváltoztatás nemcsak szakmai és gazdasági szempontok miatt lehet fontos, hanem nézői oldalról is, örülnék, ha egy független és korrekt hírműsort nézhetnék reggelente, olyat, amivel szívesen ébred az értelmes többség, legyen az baloldali, vagy éppen jobboldali... vagy akár semleges, politikától kívül álló nézetű, hír fogyasztó, aki a köz tv-től éppen a széles látókörűséget és mértéktartást várja el.

Üdv.:Kelen

nahátnahátnahát 2009.09.30. 16:07:20

Ég és föld a különbség a régi ócska és az új díszlet között.. A pártkeltét ideje volt lehúzni a klotyón, s mondom ezt úgy, hogy a Nap Tv első adásán ott voltam a Moviban. Ja és egy fontos változás: az MTV áttette székhelyét Pestről Budára. :)
Kezdődhet a nagytakarítás.

Balazs5 2009.09.30. 16:54:46

"padlizsánszínű öltönyt viselő egykori téeszelnökök egy Kontrax-telefonnnal és a Conticartól hitelbe vett használt Mercedesszel játszották az európai értelemben vett politikust." Iszonyatosan jó ez a cikk, gratula az újságírónak:-)

nápolyi maszti 2009.10.02. 01:40:41

"Ebben a csatában pedig sajnos nem lehet nem az alelnöknek drukkolni, hiszen már megint a politika akar belepofázni a közszolgálati televízió működésébe" Azért ez vicces megjegyzés, azok után, hogy a cikkíró levezeti: az alelnök a mostani változásokkal politikai akaratot teljesít. Ezek után nem tudom, miért lenne kötelező neki szurkolni? Mert a fideszt jobban szeretjük, mint az mszp-t, és amit ő akar (teljes einstand, közszolgálatból propaganda-televízió, a' la Hír TV), az szimpibb?

purumbagat 2009.11.24. 06:36:02

Az MSZP csahos kutyái lihegnek még a konc felett,de a feneketlen bendő még nem telt meg.Olyan visszataszítóan egyoldalú politizálás ment évekig,hogy már a félidejében gyomorbántalmat kapott minden jóhiszemű,politikát figyelő ember.Egyálltalán nem kár értük,főleg azért nem,mert javarészében csak ömlengés ,és hozzánem értés jellemezte a műsor tartalmi részét.Verebesnél nahyobb ripacsot keresve sem találni,Gyárfás meg Istenkomplexusban szenved..Lakat T még Istenes,de ő a század előtti stílust képviselte.Kicsit mintha Rátonyi Robibácsit láttam volna a 80-évek Feles-Elek műsorából...Nagyon nagy rendet kell tenni végre a kirákyi televízióban,és perpillanat nem sajnálom,hogy a duna tv kapja a pénzt-a műsoraik fényévekkel jobbak,mint az m1-m2 műsorai.A napkeltét nem veszem górcsőalá,mert propaganda,és párttelevíziót jóizlésű ember nem néz,még akkor sem ha annak a pártnak a tagja amelyiknek elvtársa..
süti beállítások módosítása