A májusi House-maratonok felhúzták a nézettségi versenyben az AXN-t – áll a csatorna sajtóközleményében. Míg egy átlagos májusi hétköznapon a csatornán futó műsorok átlagos nézettsége 2,4 százalékos közönségarányt ért el, pünkösdhétfőn, a Doktor House-maraton második napján az AXN rekordnézettséget, 3,4 százalékos SHR-t produkált.
A harmadik évad ismétlése hétfő este jutott el a csúcspontjára, amikor a 20 órai kezdettel vetített epizódnak 132 ezer nézője volt a 18-49-es korosztályban (4,4 százalékos SHR). Összehasonlításként a TV2-n a múlt héten volt utoljára Doktor House, az ötödik évad tizenegyedik részét 455 ezren nézték (25,6 százalékos SHR).
Persze ez nem túl tisztességes összehasonlítás, hiszen az AXN-t nem mindenki fogja és a vérbeli rajongók már rég túl vannak a harmadik évadon, de ha ezt figyelembe vesszük, akkor azért a csatorna valóban nagyot fogott Hugh Laurie karizmá(já)n. Főleg, hogy a közlemény szerint hétfőn a 15-29 évesek körében a nézettségi mutatók szerint a 3. helyre került a csatorna a két nagy kereskedelmi tévé mögött (3.9 % SHR).
spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2009.06.05. 15:32:37
barb 2009.06.06. 00:05:25