A CBS szerda esti programja a szokásos nyomozások helyett karácsonyi különműsorból és bugyiban-melltartóban flangáló szupermodellekből állt - nem is csoda, hogy 18-49-ben és 18-34-ben agyonvágtak vele mindenkit. A Victoria's Secret Fashion Show hagyományosan jól nézett tévés esemény, Adriana Lima és barátnői fehérneműs vonulását idén 8.7 millió néző látta élőben (18-49-ben 3.6/10), amivel 36 százalékkal növelni tudták a tavalyi eredményt, de még így is veszítettek a Law&Orderrel szemben (11.2 milió).
Az NBC nem csak a veterán nyomozós sorozat sikere, hanem a Life idei legjobb eredménye miatt is örülhetett: egyik kedvenc sorozatunk a Rockefeller Centerből sugárzott karácsonyi különkiadásnak köszönhetően (és nem mellesleg nem a Knigh Rider felvezetésével) menten 8.1 millió nézőt érdekelt. A FOX egy új realityvel próbálkozott, és sikerrel: a Secret Millionaire pont az imént említett Life ellenében nyerte meg a kilencórás sávot 18-49-ben. Az ugrás után videónk is van a fehérneműs bohóckodásról.
MWpower 2008.12.05. 15:37:45
Spiralis 2008.12.05. 18:54:07
www.picvi.com/2008/12/05/models-adriana-lima/
is 2008.12.05. 19:14:52