Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ki lopta el a szombat estét?

Így tévézünk mi

2008. november 05. 08:00 sixx 96 komment

Már régóta akarunk írni az amerikai Dancing With the Stars és a magyar változat hasonlóságairól, himnuszt akartunk énekelni, hogy íme itt egy tökéletes adaptáció, így kell nem elrontani egy jó formátumot. De aztán az RTL Klub többszöri kérdésünkre is azt mondta, hogy a Szombat esti láz márpedig saját ötlet, saját fejlesztés, igazi magyar termék, mint a túrórudi. Vagy ha úgy tetszik, hát a Rubik-kocka. Ezek szerint a végtelen valószínűtlenség hajtóműve elszabadult, és a világ két távoli pontján ugyanazt a regény gépelte az írógépet össze-vissza csapkodva két analfabéta orángután: merthogy a két műsornak még a főcímzenéje is ugyanolyan. De nézzük sorba.

A Szombat esti láz stílszerűen szombaton este mutatkozott be harmadjára az RTL műsorán, és annak ellenére, hogy a hideg ráz a versenytánctól és nem vagyok híve annak, hogy nagymamakorú egykori dívák csináljanak magunkból totál idiótát a tévé nagy nyilvánossága előtt, továbbá mindenkit, aki a foglalkozását "élménydizájnernként" definiálja, elküdenék vagont mosni, szóval mindennek ellenére ez a műsor a maga egyszerűségében és esetlenségében is szórakoztató.

Az RTL Klub ugyanis fogott egy bevált formátumot, egy olyat, amit az angol BBC Strictly Come Dancing néven indított be még 2004-ben, és az amerikai ABC vitt istenigazából sikerre 2005-től kezdve Dancing With the Stars néven, és apróbb helyi fazonigazítások után betette a műsorába, majd kaszált vele 2 millió nézőt, agyonvágva a rivális Tv2 Megasztárjának negyedik évadát. Ezt ha elmondjuk, mondjuk egy amerikai tévéfüggőnek, akkor kiröhög minket, hiszen a Megasztárnak megfelelő American Idol átlagosan 27 milliós nézettséggel fut odaát, míg a második helyen tanyázó táncikálás "csak" 21 millióval - a nálunk tapasztalható faramuci helyzetért talán az tehető felelőssé, hogy míg a Szombat esti láz majdnem szó szerinti másolja az amerikai műsort, a Megasztárral mi, illetve a TV2 egyénieskedett egy sort, ami ezek szerint nem tesz jót a nézettségnek.

A Szombat esti láz ugyanúgy két és fél órás műsor, mint amerikai anyukája, de a magyar tehetségkutatókhoz és realitykhez hasonlóan ezt sem két részben adják le, mint az eredetit (másfélórás tánc, majd másnap egyórás eredményhirdetés), hanem egyben. A műsor a végére óhatatlanul ellaposodik és koros táncosnőkkel meg lejárt szavatosságú egykori énekesnőkkel kénytelen kitölteni a táncok és a szavazatok beérkezése között tátongó űrt - amit a Megasztár a Popdaráló nevű, vállalhatatlanul kínos betétműsorral hidal át, azzal, amire még a legvadabb tévéfüggők sem kiváncsiak. Természetesen a jenkik eredményhirdetésének egy órája sem abból áll, hogy nagyon lassan felolvassák a pontszámokat, náluk is van revübetét, gyerekek táncolnak, meg nagyon híres emberek, és Missy Elliot is énekelgetett legutóbb, de valahogy ez még mindig elviselhetőbb, ha nem egy ültő helyünkben kell végignéznünk, hanem egy napos szünettel.

Számomra érthetetlen, milért nem lépi meg az RTL Klub azt, amit az ABC, és nyer meg két estét is fölényesen azzal, hogy szétbontja és ezzel sokkal feszesebbre húzza a műsort. Ha csak a múlt heti amerikai nézetséget vesszük, a Dancing With the Stars 19 millió nézőt érdekelt hétfőn este, akkor, amikor csak táncoltak benne, és 17 milliót másnap, amikor az eredményhirdetésre került sor. A szavazatokat a hétfői műsor kezdetétől le lehet adni, a vonalakat annak befejezése után félórával (10:00) zárják le, online másnap délig lehet voksolni - természetesen ingyen, mind telefonon, mind sms-ben vagy a neten. És valahol itt van a proverbiális eb elhantolva: az amerikai néző ugyanis a magyarral ellentétben nem érzi úgy, hogy a lóvét akarják leszedni róla, így persze, hogy leadja a maximális 5 szavazatát, hiszen ingyen van, miért is ne? Az is segít a nézettség növelésében, hogy a produkció hétköznap kerül adásba, nem hétvégén, amikor az ember elmegy a kocsmába berúgni, vagy szomszédos országok futballrangadóira agyonveretni magát.

A műsor harmadik évada annyi változtatással indult az RTL Klubon, hogy az első két évad jól bevált műsorvezetője, Stohl András táncossá avanzsált, a helyét pedig egy új arc, az operett-musical szakot végzett Bereczki Zoltán vette át. A fiatalember az első adásban meglehetősen megilletődött volt a már veteránnak számító Ördög Nóra mellett, akit az elvetemült sztájliszt továbbra csak olyan ruhában hajlandó elképzelni, amiben a csaj hosszú nyaka mindent elhomályosít, és folyamatosan arra készeteti a nézőt, hogy kézzel támassza meg legalább a képernyőn szerencsétlent, nehogy elhúzza a feje valamerre. (A főcím, a táncparkett, a kurjongató nézők és a háttérzenekar mind-mind, khm, leutánzott elemek, amiken a csatorna nagyon helyesen semmit nem változtatott, tudjuk, járt utat, stb.)

Minden más a szokásos mederben zajlik, a táncosok profik és lelkesek, az amatőröket ismét a jól bevált casting-irányelveknek megfelelően válogatták össze, Rózsa "Kapcsoltam" György játszotta el a koros áldozati bárány szerepét, Udvaros Dorottya a dívát, Csányi Sándor a sármőrt, Stohl Buci a majdnem profit, Gáspár Bea a vérbő nőstényt, Kiss Ramóna és Dammak Jázmin a jócsajt, Katus Attila pedig a sportolót - ha megnézzük az amerikai kiadás szereplőinek névsorát, pont ezekkel a szerepekkel találkozhatunk. Nincs tehát ebben semmi misztikum, jól kell összeválogatni a megfelelő karaktereket és a műsor tulajdonképpen elmegy magától. Minden fellépést kis színes próbatermi képsorok vezetnek fel, jaj, hát nagyon nehéz ezt nekem így megtanulni, mondja az amatőr, de majd én segítek neked, teszi hozzá a profi és máris jön a jobb-rosszabb produktum - azt azért nem lehet elvárni, hogy mindenki egyforma faszán ropja majd a szambát.

Mint ahogy arra a velvetes kollégák kitűnően rámutattak, az első táncnak választott szamba is egy szerepet játszott el, jól lehet hajigálni meg forgatni a partnernőt közben, kivillanhatnak az apró bugyik, amikkel el lehet adni a műsort még a kocsmák népének is, Zolikám, hagyd már azt a Barca-meccset, a Barátok köztös csajon tanga van bazmeg, kapcsolj az RTL-re, meg tölts még egy felest, mert teljesen beleizzadtam. A zsűrit én szakértelem hiányában nem baszogatnám, az ő dolguk az, hogy véleményt mondjanak, és szakmai szemmel értékeljenek, valamint lepontozzanak ha azt kell csinálni, gyűlölni felesleges őket. Maximum röhögni lehet a sznob megnyilvánulásokon. A műsor rákfenéje a már említett egyórás üresjárat, az, amiben Medveczky Ilona nyikorgó ízületei és Falusi Mariann dzsungelben edzett hangja kell, hogy vigye a prímet. Ha ez nem lenne, sokkal jobban járna mindenki, az énekesnő is, Ilona néni is, de főleg a néző.

Továbbra sem leszek rajongója a műsornak, mert nem érdekel a tánc, egyszerűen nem tud annyira lekötni, hogy két és fél órán keresztül meredjek érte a képernyőre, de nem azért nem leszek plusz egy az RTL nézettségmérőjének mutatóján, mert a műsor rossz, ugyanis saját kategóriájában (táncos reality) a túlhúzott műsoridőtől eltekintve semmivel sem rosszabb, mint az amerikai testvér. Az egyetlen baj csak az, hogy az RTL Klub kreatív tevékenységét az igazán idióta cinikus szemétládák lopásnak neveznék. Tessék csak meghallgatni a főcím alatt hallható zenét:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spaeter 2008.11.04. 15:26:47

Nekem csak az tűnt fel, hogy Bereczki Zoli iszonyú sokat bakizott, még a súgógépről sem volt képes felolvasni a szöveget :) De majd csak belejön, én szurkolok neki.
egyébként észrevettétek, hogy Stohl Buci is sürgette az adást? mikor még a díszlet mögött volt és várták, hogy lemenjen a kisfilm, nem vette észre, hogy adásban van, és egyértelmű jelekkel jelezte, hogy jó lenne már továbbhaladni, de a Bereczki még beszélt. :)
Összességében nekem tetszett a műsor, a Megasztárról inkább nem mondanék semmit, mert én imádtam, de ez a 4. évad nagyon vérszegény...Lüszikévek az élen...

Dmg 2008.11.05. 09:12:58

Én sem vagyok oda a táncikálásért.Max magnézem mert jó nők is vannak benne.
Az meg hogy az rtl az egészet másolta nyilvánvaló.Mivel mident külföldröl vesznek át.És ez a 2ik kertvre is igaz.

Dmg 2008.11.05. 09:13:30

Bocs másik kertvre nem 2ik.

Tuskó Hopkinsz 2008.11.05. 09:47:23

Na ja, persze. Méghogy semmi köze! Ezek tényleg totál hülyének néznek minket.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.11.05. 10:19:19

Jöhetnek a kövek, de én az amerikai változatnak hatalmas rajongója vagyok - és szerintem az valahogy jobban sikerült, mint a magyar, legyen bármennyi hasonlóság a kettő között. Az ámerikai változatban a zsűritagok, a szereplők és a műsorvezetők is karakteresebbek, jobbak a ruhák, a zenék, valahogy sokkal merészebb és profibb az egész.

Bejja1 2008.11.05. 10:28:54

csenty !

Áruld már el légyszi mi volt benne az undorító ??? Nekem egyáltalán nem szimpatikus, mert mesterkélt és földbuta, de ezen kivül mi baj van még vele ????

Moncsalaki 2008.11.05. 10:33:27

Nem lehet, hogy Stohl Buci azért sürgette, mert már szeretett volna túl lenni rajta? :-)
Biztosan izgult, bármennyire is rutinos TV-róka... :-)

miles · http://miles.hu 2008.11.05. 10:40:46

Apropó, a túró rudi sajnos nem 'igazi magyar termék' hanem orosz, mint ahogy az RTL sem most kezdte el a lopást, hanem már nagyon régen, például amikor nem vették meg a BigBrother licencet az Endemoltol, hanem betettek egy plusz medencét és azt mondták, saját találmány.

A legszebb, hogy még a cseheknek is eladták a műsort, nyílván sokkal olcsóbban, mint ahogy az Endemol kereskedett vele.

REPARATUR 2008.11.05. 10:42:34

hazudni azt tudnak ezek is. Amúgy nagyon szar műsor szerintem. Engem egyáltalán nem szórakoztat.

dns10 2008.11.05. 10:43:32

Szegény Bereczkinek volt egy olyan pillanata, amikor a súgóról olvasta fel a zsűritag nevét és csak 5 mp-el később jött rá, hogy ilyenkor oda kell fordulni hozzá... :)

Nem tudta önmagát adni, mert nagyon parázott...

Tamer 2008.11.05. 10:43:40

Spaeter
"Bereczki Zoli iszonyú sokat bakizott, még a súgógépről sem volt képes felolvasni a szöveget :) "
Benézted, mert nem volt súgógép!!!!
Idővel Ő is belejön....toitoitoi

Tamer 2008.11.05. 10:44:50

dns10
súgó alatt mit értessz?

bloki 2008.11.05. 10:50:49

A Túrórudi sem magyar produktum. Anno egy magyar élelmiszeripari delegátus látogatott ki az akkor még testvéri SZU-ba, és ott látták a szóban forgó nyalánkságot... miles észrevétele jogos.
(Az Indexnek inkább a Meggyessyék által vészes gyorsasággal elbontott 'Álmok álmodói' c. nagysikerű prezentáció anyagából kellenék merítenie - hosszabb távra.)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 10:56:07

hat azert a turorudi inkabb magyar mint szovjet. az eredetiben zsir es vaj keszitmenyek is volta, egyaltalan nem volt savanyu, es itt mindenki utalta. Ez egy magyar fejlesztes, legfeljebb a tejtermek csokibevonattal otlet a kerdeses.

theutat villám 2008.11.05. 11:11:46

"amit a Megasztár a Popdaráló nevű, vállalhatatlanul kínos betétműsorral hidal át"

Szerintem a popdaráló pont a tv2 szinte egyetlen nézhető műsora. Vállalhatatlanul kínos? Egyszerűségében a nagyszerűsége.

damogran_ 2008.11.05. 11:17:18

Sajnos igazuk lesz a korábbi post-ok sok kommentelőjének, úgy tűnik megállíthatatlan a folyamatos Index-címoldalon való RTL-Klub reklámozás. Gratulálok.. Pont a legnagyobb szennycsatornával kellett szövetkezni. Egy ilyen szégyenletes adót folyamatosan alázni kéne, vagy nem is, mert még az is nézőket hozna neki, inkább szót sem ejteni róla.

Ecsedy Áron 2008.11.05. 11:20:49

Dmg és "nemtáncolok" társaik: többek között az én tánciskolámban gyakorolnak a SZEL "versenyzők" (a fenti kép Rózsáékról is ott készült). Egy info minden pasinak aki a focit és a szalonszemgúvasztást választja, ahelyett, hogy esetleg testközelből próbálná ki milyen az amikor egy tánciskolában (NB: MINDEN tánciskolában és táncos helyen) cirka HÁROM jelentkező nőre jut egy pasi. A félreértés elkerülése végett: ez nem balett cicanadrágban és még csak nem is az amit most a műsorban láttok, ami egy kicsit khmmm. túlzás, hanem társastáncok, ahol minden nő egy pasival táncol...na. Ha lenne elég belőletek. De mivel rettegtek elengedni a sörösüveget, így rettentő sok nővel kell nekem foglalkozni. Sajnos már öregszem, így elkéne a segítség...

mickeyknox 2008.11.05. 11:20:50

a popdarálóval nincs semmi baj szerintem sem. nem a kedvenc műsorom, de egyálatlán nem rossz. nem beszélve arról, hogy az énekeseik, akik elkezdik a számokat, lényegesen jobbak, mint pl. lüszike és társai

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 11:21:05

sajnos igazuk lesz azoknak, akik a kommentelők elhülyüléséről írnak. ha még egy túrórudis megjegyzés jön, kimoderálom.

[HEJ] 2008.11.05. 11:24:29

Az ilyen musorokat felvetelrol kell nezni! Az ember kiporgeti azt a 8-szor 2 percet, amikor a produkcio van (tancos vagy megasz*ar), a sok oranyi porhintes helyett meg marad ido horpintesre. derossz. Nyer az ember netto 2 orat, es azert megis kepben van az A és B ligás cölöpjeink világában, nehogymar megszoljak azert, mert nem tudja ki az a katyusa attila.

marinka · http://www.marinka.hu/ 2008.11.05. 11:25:36

Hé! Lemaradt a szponzorációs szpot!
"Az RTL KLUB lelkes és alázatos támogatója az index.hu Rt."

hulyemagyar 2008.11.05. 11:36:50

Ecsedy Áron

Jelentem, én táncoltam, de annyi volt körülöttem a nő, hogy inkább megszöktem. :-)
Igaz, kisfiú voltam még akkor.

Ennyi ésszel már mennék megint, de most meg már öreg vagyok hozzá.

ok 2008.11.05. 12:07:13

popdaralo mondjuk a tv2 egyik legkevesbe elbaszott musora. konnyen emesztheto, laza idokitolto, kivalo pelda a celeb nelkul is eletkepes musorra. nem ertem a kritikat ellene

Dmg 2008.11.05. 12:08:11

Ecsedy Áron:(Enyhén látszik az elfogultságod a téma iránt....)
ad1:Ha valaki nem szeret táncolni akkor nem szeret.Te szeretsz más nem.Kit érdekel hogy hány nö táncol meg hány pasi?Mi köze ennek ahhoz hogy én szeretek-e táncolni?
ad2:Demagógiát köszönjük kinőttünk belöle.
ad3:Ne általánosits mert akkor téged is általositanak.

nikk rivers 2008.11.05. 12:08:46

Popdarálót Áron elviszi a hátán a beszólásaival. A régebbi sorozat hosszabb volt, többet lehetett röhögni a fahangú amatőrökön és Áron megjegyzésein, ez a mostani kicsit kiheréltnek, összecsapottnak tűnik.
Az RTLes főcím jobb, mint az eredeti. Még sok ilyen remek lenyúlást kívánok! :-)

Feca 2008.11.05. 12:17:51

Mi a baj a Popdarálóval?
Ha nem tetszik,mert nem a Te műfajod, OK.
De mi van rosszul megcsinálva benne? Mitől lehetne jobb?

wattacukor 2008.11.05. 12:35:18

Nekem tetszik a műsor, valószínű azért, mert alapvetően szeretem a táncot. Aztán hogy ez most adaptáció-e vagy saját... nem mindegy? Engem valahogy nem tud befolyásolni abban, hogy kinek a produkciója tetszik és kié nem. Mit számít, hogy honnan jött. Úgyis mindenki tudja, hogy melyik a saját és melyik nem. Szerintem nem erről szól a műsor, hanem a szórakozásról, még ha a műsorvezető kicsit bénán vezet. Mivelhogy musicalszínész szegénykém, és nem műsorvezető.
A popdaráló meg egyenesen csúcs, méghozzá a zenekartól, az énekeseiktől és a táncosaiktól!!! Nameg az Árontól, aki nem kicsit tud énekelni!!!

Picur85 (törölt) 2008.11.05. 12:36:31

Nagyon nem értelek Titeket! Egy dolog, hogy ki szeret táncolni, vagy ki nem, a műsor - eltekintve a hosszától, vagy attól, hogy honnan vették - nem rossz próbálkozás a szórakoztatásra sztem. Egyébként leginkább azt nem értem, hogy mi bajotok a Lüszivel? Most komolyan, a mai világban mindenki megbontránkozik, hogy mikre nem hajlandók már a 13-14 éves kislányok... Erre jön egy, aki tehetséges (mert nagyon szép hangja van a korához képest, meg amúgy is) és az emberek bántják... Én büszke lennék a kislányomra, ha lenne és ilyen lenne!

Kékosztriga 2008.11.05. 12:50:28

Az ámerikai változat főcímében szereplő "Monica Seles" a Szeles Mónika teniszező?

W Joe 2008.11.05. 13:02:12

Bármi hasonlóság csak a véletlen műve lehet :)

Nem sokat láttam az eddigi szériákból sem. Kicsit unalmas, és a zsűri nagyon nem szimpatikus nekem. Lehet, hogy értenek hozzá, de elég beképzelten ülnek, affektálva beszélnek.

Azt sajnos láttam, amikor Medveczky művésznő eljárta utolsó táncát élőben.

EasyFriend 2008.11.05. 13:29:38

A túlhúzott műsoridő tipikus magyar betegség, gyakorlatilag minden saját gyártású műsorban, sőt sok magyar játékfilmnél is.
Ezt magyar saját formátumnak, saját ötletnek nevezni elég vicces gondolat.
Azon is elgondolkoztam, hogy a médiatörvénnyel vajon összhangban van-e, hogy pont Mindenszentek estéjére (nov.1.) esik egy ilyen zenés-táncos revüműsor nyitóadása.

molaris 2008.11.05. 13:46:30

Most komolyan, ti ezt nézitek? Eszem megáll!

7241gabi 2008.11.05. 14:03:22

Már ne haragudj kedves EasyFriend, de a államvallás bvan Mo-on? Aki Mindenszentekezik, ne kapcsolja be a tévét, vagy ne ezt a csatornát nézze!
A műsor szerintem okés, jó bizonyos szereplőket másképp is látni. Medveczkynek már rég nem itt a helye, szegény kár belőle hülyét csinálni... Ördög Nórát én ugyan nem nagyon kedvelem, de nélküle nagy bajban lett volna Bereczki.
Kedves Hej! Katus Attilát nem innen illik ismerni, de gondolom ezt te nem érted.

csattanó űrmanó 2008.11.05. 14:04:47

Pont akkor kapcsolatam át, amikor a Rózsa Gyuri libbent vigyorgó képpel, és abban a szent minutumban el is nyomtam a távkapcsolót. Na, ez az a műsor amit megint nem fogok nézni, az előzőt sem láttam. Szerintem siralmas.

kvarcman 2008.11.05. 14:13:30

ehhe ehhe

a műsorhoz nem volt szerencsém és nem is lesz, de azt a szőke hölgyet ott középen (1. kép)a virágmintás ruhácskában szívesen elvinném magammal a Bahamákra :)))

Neocon 2008.11.05. 14:19:43

Eszem-faszom megáll, még jó hogy nem csak halottakkal meg a szentekkel foglalkozó műsorokat adnak ilyenkor. Az retekklubtól hányok, de inkább ez, mint valami kenetteljes nyáladzás.

webmestar 2008.11.05. 14:23:11

szerintem nagyon mellényúltak ezzel az élő zenével. Nyilván azt akarták, hogy legyen benne még több sztár, de a szamba lényege a prögős, dübörgő zene, nem ez a tingli tanngli swing és rocky keverék. Pont hogy magát a lázt ölték ki a szombat estéből

Gessler 2008.11.05. 14:36:23

Moslék. De vannak akik ezen élnek.

boszika5 2008.11.05. 14:40:43

Még talán a táncikálást élvezem is néha, de honnan a fenéből veszik ezeket a többségében oda nem illő zenéket. Se ritmus, se dallam. Az élő-ség nem jött be nekem. A Bereczky gáz egy kicsit, mindig izgulok, hogy kijöjjön a mondataiból. Az Ilona meg végre önkritikát gyakorolt, ha tényleg az utolsó tánca volt, gratula. Hamarabb kell abbahagyni, a csúcson. Ez már erősen nem az.

McCartman 2008.11.05. 14:44:44

a Sztárok a fejükre estek'ről miért nem jön poszt hogy milyen szar/jó volt tegnap?:)

boszika5 2008.11.05. 14:49:01

Azt nem nézem, mert rettenetesen idegesít engem a klaudia hadarása

boszika5 2008.11.05. 14:51:11

A popdarálós áronkáról nem is beszélve. Inkább kevesebbet szólnának, de azt érthetően, szépen. Ez a minél többet pofázzak 1 másodperc alatt stílus(talanság)engem bosszant.

szzoo 2008.11.05. 15:04:48

"a Popdaráló nevű, vállalhatatlanul kínos betétműsorral hidal át"

Teljesen egyet értek a cikk szerzőjével, ki tudok szaladni a világból miatta. Kit mi szórakoztat...

Dr.Hátrányos Elonóra 2008.11.05. 15:09:01

elképesztő alacsony színvonalon kínlódott a zenekar,meg az a két nyomorult,aki "énekelni" próbált.Tíz másodperc alatt különvált a zene a tánctól,közük nem volt egymáshoz.Marad továbbra is a travelchanel:-)

aprilka 2008.11.05. 15:10:20

a cikkben: "a Megasztár a Popdaráló nevű, vállalhatatlanul kínos betétműsorral hidal át, azzal, amire még a legvadabb tévéfüggők sem kiváncsiak."
a cikkíró alaposan benézte pl. az október 25-i nézettségeket. többen néztéka "betétműsort", mint a megasztrát. de - gondolom - ez az adat mit sem számít, ha cikkíró nem ezt akarja írni. még akkor sem, ha korábban a comment:comon is megjelent :) azt nem is merem feltételezni, hogy cikkíró olyan tájékozatlan lenne a saját írásai tárgyával kapcsolatban, hogy azt a rovatot sem olvassa, ahol ő publikál.

EasyFriend 2008.11.05. 15:13:52

7241gabi: Nem vagyok én szentfazék, tőlem bármilyen napon bármit adhatnának, akár karácsonykor pornót is, de azt hittem, az ünnepnapokon nem jótékonyságból mondanak le a hülye napi sorozatok által biztosított extranézettségről és -bevételről, hanem mert kötelezi őket rá a műsorszolgáltatási szerződés vagy valami hasonló dokumentum.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 15:34:37

aprilka, hazudsz, és közben engem cinkelsz, lófaszt nézték többen a Popdarálót. tessék, itt egy adatsor a junkie-ról, van még.
Szombat este.

TV2 - Megasztár 4: 1,335M (25,6% SHR), 18-49: 623e (28,7% SHR)
RTL - Celeb vagyok, ments ki innen!: 2,035M (40,3% SHR), 18-49: 821e (40,2% SHR)
RTL - Szombat esti láz: 2,100M (45,8% SHR), 18-49: 826e (40,1% SHR)
TV2 - Popdaráló: 957e (20,2% SHR), 18-49: 509e (23,6% SHR)
TV2 - Megasztár 4 - Eredmény: 1,020M (23,5% SHR), 18-49: 523e (26,4% SHR)

D.L.M. (törölt) 2008.11.05. 15:35:59

Muhaha! Annyira eredeti,hogy 5 évvel zelőtt olaszországban ezt bámultam a tv-ben.Csak persze olaszokkal.A megasztárt ott popsztárnak hívták.Stb.Eredeti?Muhamuhamuhaha.

D.L.M. (törölt) 2008.11.05. 15:37:55

Amit utoljára magyar kitalált az a golyóstoll és a számítógép után valahol elveszett.

jamesz 2008.11.05. 15:42:27

" A fiatalember az első adásban meglehetősen megilletődött volt a már veteránnak számító Ördög Nóra mellett"

Veterán:-)
A televízós showműsorok nagyágyúja, a profi aki kisujjából rázza a szakmát.
Megremegek a nagyságától.
Komoan margit?

A Megaszar adásait unom (ennyi) viszont tetszik, hogy Tilla annyira profi, hogy nem is tud bakizni, mert azt is kivágja.
Friderikusz rohadék megjegyzései tetszenek még ebben a fikázó világban, de a közönség Jerry Springeres fújolása arcomra fagyasztotta a vigyort.
(Királyék vs. Himnusz
)Bereczkit pedig megpróbálták Bucira ve(r)nni, pedig ő nem olyan karakter.

SchF · http://blog.fschnell.net 2008.11.05. 15:46:18

Még reggel írtam egy b.szott hosszú hozzászólást, amit pont akkor küldtem el, amikor visszavonták ezt a postot, valószínűleg kiegészítés céljából, így az egész szállt a levesbe. :(

Most kicsit rövidebben. Az angol és amerikai műsorokban a profi táncosok, valóban profik, ellentétben az RTL Klub-os műsorral. Persze a honlapon mindenkinek beírogatták, hogy ilyen, meg olyan bajnokok, de nem ártana egy pillantást vetni, mondjuk az idsf.dancesport.cz címre és ott a keresőben beírni a jóképességű versenyzők (tisztelet a kivételnek) nevét, lesz nagy meglepetés. Nemzetközi szinten finoman szólva nincsenek toppon az itt sztárolt táncosok azt, hogy valaki első egy Budapest bajnokságon B kategóriában, pedig nem egy világcsoda. Ismét tipikusan a Magyarországon világhírű kategória képviselőiről van szó. A mostani magyar mezőny krémje sem standard, sem latin kategóriában nem képviselteti magát a versenyben.

A másik "apró" különbség, hogy az angol versenyben három koreográfus és egy versenytáncos ül a zsűriben az amerikai versenyben pedig két fő megegyezik az angol zsűrivel, plusz egy amerikai koreográfus adja ki a három főt. Ezek az emberek azért többé-kevésbé értenek ahhoz, amiről beszélnek.

A zenekarok és énekesek színvonalbeli különbségéről, pedig még ódákat lehetne zengeni. Természetesen mindkét versenyben élőben játszanak.

Ps: a jelenlegi amerikai 7. széria, szerintem elég gyengécskére sikeredett. A Brooke Burke & Derek Hough pároson kívül a többiek bőven felejthető teljesítményt produkálnak Az angol Strictly Come Dancing 6. évadja ellenben hihetetlenül színvonalas. Talán tényleg a legjobb...

café 2008.11.05. 15:51:35

Jó kis elemzés, csak tényleg zavarbaejtő most már, hogy minden ami tv2-s az itt rossz, ami rtl-es meg jó.

Nincs összeesküvés elméletem, csak ez így nem tárgyszerű. A két celebes utazósok közül mondjuk elég nehezen lehetne meggyőzni arról, hogy a nulla szellemi befektetéssel és kockázatvállalással készülő tábortüzes gilisztaevős jobb lenne, mint a komoly operatőri munkával kísért valóban utazós tv-2 afrikás műsor.

A Frei műsoról írt tegnapi kritikában még nyomában sem jelentek meg hasonló szempontok, pedig akkor legalább érződne, a szerző azért keres valami elismerendőt is, csak hogy ne legyen az egész cikk egy merő utálkozás.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 16:01:06

café: nekem annyi bajom van csak a tv2-vel, hogy ami sikeres formátumot megvesznek, és magyarosítanak, az mind beleáll a földbe. tévéfüggőként hidd el, azt szeretném, hogy minél jobban sikerüljenek a műsorok, de valahogy az istennek nem jön össze, ötödikeses vetélkedés, 1 a 100 ellen, megasztár - mind el van/volt baszva. az rtl is kúrt el dolgokat, a jeges baszakodás nekem nem jött be pl., a valóvilágtól a hideg rázott, a lost mostoha sorsa is bassza a csőrömet, de ott van a celeb vagyok, ami pl. egy bukot formátum az USA-ban, ők meg 2 milliós nézettséget csináltak belőle, stb. a tv2 utolsó jó húzása a táskás vetélkedő volt, habár ha annél tartják magukat az amcsikhoz, és jónőkkel nyitogattatják a táskát, nem szakállas idiótákkal, annak is nagyobb lett volna a nézettsége. nem kutyám, nem macském egyik csatorna sem, de ha valamit egyszerűen jobban csinálnak, akkor azt el kell ismerni. márpedig az, hogy a tv2 részéről max a house vagy a joshi barat tudja a saját sávját nyerni (oké, eddig a megasztár is), vagy alkalomadtán a főzős műsoruk, az példátlan az európai kereskedelmi tévézésben. ilyen egyoldalú "versenyt" nem láttam még. itt egy tanulságos link a nézettséghez: www.sorozatjunkie.hu/2008/11/03/magyar-nezettseg-mult-het-22/

csuberda 2008.11.05. 16:03:41

en ugy tudom hogy a nezettseget kb. össz. 1000 darab minden tarsadalmi reteghez kihelyezett keszulekkel merik.

Coldplay 2008.11.05. 16:10:06

sixx: egyszer a saját ízléseddel, egyszer pedig a nézettséggel érvelsz. Attól függ, mikor melyik előnyös neked vagy épp a munkaadódnak (rtl).

Döntsd már el hogy műsorokat fikázol, mert nem tetszenek (ez egy blog, erről szól tedd csak nyugodtan, sokszor egyet értettem veled), vagy tényszerűen számolsz be nézettségről és a kereskelemi tévék működéséről.

Fizetett majom lettél.

café 2008.11.05. 16:12:17

Azért írtam, hogy nem vádolok titkos összeesküvéssel, mert tényleg nem, csak ez a nem minden alap nélküli csalódottság most már túlzott ingerültséget szül az írásokban. A Megasztárt így elrontva látni tényleg elszomorító, de azért írtam az afrikás műsort példának, mert abban van teljesítmény (meg bénázás is persze), több mint a konkurenciában, de ez a tegnapi kritikában, mint szempont elő sem került. Pedig didaktikailag is az lenne a termékeny, ha valami elismerést kapna, ami legalább kicsit elismerhető, és akkor a verseny is lehetne erősebb.

Röviden: ha épp oly lehúzót kap az xxxl (vagy mi) meg Frei Afrikája, akkor az nem viszi előre a világot.

pötyi75 2008.11.05. 16:14:12

mér lenne lopás egy licencműsor?!

marinka · http://www.marinka.hu/ 2008.11.05. 16:17:46

Már csak napok kérdése és sixx/SzabóZ Győzikét is dicsérni fogja, figyeljetek csak. És ha azutolsó tv2-es új műsorát szétszedte, akkor szarrá fikázza majd a Babavilágot is, ne hogy abba maradjanak az utalások a retekklubtól.

Pelthar 2008.11.05. 16:18:33

SchF: a nemzetközi élmezőnyben nem feltétlenül azért nincsenek magyarok, mert annyira bénák lennének, de ez egy hosszú, és más lapra tartozó téma.

Ellenben ami ide tartozik, tudtommal sehol senki nem állította, hogy világsztár táncosokról van szó. Egy "B" kategóriás Budapest bajnokság megnyeréséhez tulajdonképpen elég cirka 6-8 év folyamatos gyakorlás (vidékről indulva 10-12 év), meg "némi" tehetség sem árt. Nyerni ugyanis a legritkább esetben szoktak bénák. Aki bármilyen kategóriában Budapest bajnok tud lenni, az tutira komoly tehetség, aztán, hogy később meddig jut, az már más kérdés.

A lényeg, hogy irdatlanul sok munkájuk van a fiúknak-lányoknak abban, amit te a képernyőn tőlük látsz, ezt tesség respektálni.

Azt is elég valószínűnek tartom, hogy a másfél millió néző kb. 95%-a nem tudna megkülönböztetni egymástól egy B-kategóriást és egy Sonder-klassést.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 16:22:33

kurvára unom azon paranoid olvasók faszságait, akik szerint én az rtl bértolnoka vagyok. elegem van a szájkaratéból, tessék bizonyítékot hozni, vagy kussolni.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 16:31:40

Nos, csak remelni merem, hogy nem a Tv2 alkalmazottai kialtanak itt osszeeskuvest, mert akkor nagy bajban van az a csatorna. Ugyanis ez a poszt arrol szol, hogy az RTL Klub lopott. Jo, ok tudnak rendesen lopni, de azert ezt en dicseretnek nem fognam fel. Sot.
A tegnapi Frei posztban pedig azt dicsertuk meg, amit lehetett: a musort megelozo Dosszieban a kepeket is az erdekes interjualanyokat. Ha szerinted volt mas jo is abban a musorban, akkor most itt kapsz ra lehetoseget hogy leird. (Nem lesz nagy tamogatottsagod, a tegnapi poszt kommentjeiben elenyeszo szamu olvaso mondta, hogy hat elfogultak vagyunk, nem is oylan rossz musor ez).
Es meg: a nezettseg egy objektiv merce, az izles meg ugye nem. Egy musor akkor tetszik, ha jo, de ha nezett, akkor azt tudom ertekelni. Van nezetlen jo musor, mondjuk a Beugro, van nezett szar, mondjuk a Monika, es van nezett jo, mondjuk a Doktor Hosue. Szerintem mindenki erti ezt.
Es meg egyszer utoljara: nem fogadunk el penzt senkitol semmiert, hidd el az RTL Klub is ki volt bukva ma, probaltak mineket meggyozni, hogy megse hasonlit az annyira, de mi akkor is megirjuk. Szegyen az, hogy ma Magyarorszagon lehetetlen elkepzelni, hogy valaki onszantabol elmondja a velemenyet, es nem erdekli hogy ki mit szol ehhez.
Nem mellesleg, a nezettseg bizonyitja, hogy nem tevedunk nagyot. Mi ugyan egy kisebb celcsoport velemenyet fogalmazzuk meg, de kerlek mutass olyan musort, amit mi nagyon lehuztuk, es megis szarnyal 18-49, diplomas, ab statuszu celcsoportban. Ok ugyanis az olvasoink, mi oket kepviseljuk.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.05. 16:38:30

Café, na gyerünk mondd meg, hogy mégis mi a komoly operatőri munka a Frei műsorban? Szépek a képek, mert szép a táj, ezzel nincs is baj. Az operatőr profi. Az viszont nagyon el van baltázva, hogy két kamerával követnek 11 embert, így lemaradnak mindenről. Így nem lehet valóságshow-t forgatni.
Kérlek mondj még értékeket,de előtte áruld el őszintén, hogy a Tv2-nél vagy valamelyik beszállítójánál dolgozol vagy sem. Annyira fura, hogy ez az egyetlen magyar cég, ahol a dolgozók jelentős része személyes ügynek veszi a céget ért negatív kritikákat meg a nézettségi rangsort. Megnézem, hogy a pannonnál mikor sírnak, hogy a t-mobile előttük jár. Az Origo is olvasottabb az Indexnél, soha, egyetlen pillanatig nem éreztem azt, hogy bazzeg, ez nem lehet így.

café 2008.11.05. 17:07:50

Annyi közöm van a tv2-höz, vagy a beszállítóihoz mint a hunhírhez. Nem is korrekt ez a felvetés, mert én kétszeresen is hangsúlyoztam, hogy semmilyen összeesküvéssel, lefizetéssel stb. nem vádolom a comment szerzőit. Sőt, azt is írtam, hogy a táncos műsor elemzése jó.

Azt látom, hogy nem mértek egyenlően, aminek lehet oka az is, amit írsz, hogy a tv2 mindent elront, és ez neked, mint nézőnek fáj, viszont szerintem az ebből fakadó ingerültség torzítja az ítéletet, ami pedagógiailag sem jó.

Mert ha azt írnátok, hogy azért van abban valami értékelendő, hogy odamennek Afrikába és kísérleteznek egy furcsa természetfilmes, útifilmes, celebes mixel (ami tényleg nem ál-eredeti dolog, ha már a táncosnál ez volt a kritika), ami akár érdekes is lehet, és lehet kudarc is, mert a végén természetfilmnek közhelyes lesz, valóság sónak meg nem elég drámai (ízléstelen), az mutatná, hogy nyitottak vagytok.

Az én állításom az, hogy ez még az első adás alapján nagyon nem dőlt el. Nálatok mkégis.

"Szépek a képek, mert szép a táj, ezzel nincs is baj. Az operatőr profi." Mondod. Na, ezt mondom én is. Máris jobb, mint a dzsungel sarkában felállított kamerák előtt történő egész napos unatkozás.

szzoo 2008.11.05. 17:12:30

A tv2 csinálja maga körül a fesztivált. Akkor most ne írjanak róla, hogy meg legyen az összhang?

webmestar 2008.11.05. 17:17:39

Magyar szinten az A-osztályos magyar bajnokság győztesei, döntősei igenis elértek már valamennyit. Angyal Andrást a minap láttam Szombathelyen az új párjával táncolni, 7. lettek egy olyan mezőnyben, ahol az első helyezett a világranglista negyedik lett. Előttük végeztek Szögi Szilviék, akik azért nem vállalták ezt a műsort, mert közben nem tudnak versenyezni és hihetetlenül visszafejlődnének. Keleti Andrea és Südi Iringó már kiöregedett és csak tanít (főleg előbbi). Keleti férje sem versenyez ha jól tudom. Egy mostani TOPversenyző nem tudná vállalni a felkérést, ezt schf sem gondolhatja komolyan. A szakmai részről csak gond van: A zene SZAR, a zsűri pedig nem igazán hozzáértő (ez a MArcell és a Nő azért ehhez a világhoz tartozik). Mindent egybevetve csak azt akartam leírni, hogy ezek a táncosok ha nem is a KRÉM, de mind elismert és jó táncosok Í(ha nem is a legjobbak).
Szerenték úgy táncolni mint ők, azért annak is örülök, hogy Stohl Buci soha nem fog úgy táncolni, mint én:D

bestboy 2008.11.05. 17:20:07

Vissza Kapócs Zsókát! Az első részben elképesztően profi volt és sajnos kenterbe veri Ö. Nórát.

webmestar 2008.11.05. 17:23:49

A szakmai részről csak gond van: -> a szakmai részről csak 1 gond van

ez akart lenni :)

Kopi3.14 2008.11.05. 18:05:21

Terjunk mar at valami ertelmesebb musorok kommentalasara, cikkirasara, kritikajara. :) Elo lehetne venni annyi midnent, csak egy pelda, animeba bujtatott kulturnevelese a fiatalsagnak. Gallery Fake neven. De meg annyi mas is van, volna.

Ha meg tragyat akarunk szapulni, akkor a BP TV "fasy mulatojat" kene elokapni. Adam bacsi mind a husz ujjat megnyalna, ha ilyet kepes lenne osszehozni, olyan xar.

Sultkrumplivalkeri? 2008.11.05. 18:15:07

Hogy mérik a nézettséget? Objektív módon? Mert annyi hivatkozást olvastam ehhez kapcsolódóan, hogy addig amíg nem tudom meg mi az az objektív mérés, nem olvasom tovább a postot. Amit én hallottam, hogy kiosztanak fura tvtávnyírót ide-oda-amoda,és azon először be kell nyomni h a család melyik tagja vagy meg szal ilyen kurvára életszerűtlenné teszi az egészet, a sok gombnyomogatás. És aztán vmi kbsztt bonyolult algoritmussal megmondják a nézettséget, amivel nem lenne bajom, ha nálam is lenne ilyen fura távirányító, de nincs. Kételkedem.

paprika 2008.11.05. 18:29:58

a zene siralmas volt. az ének siralmas volt. szegény Bebe és Mariann....
a zsűri...
Iluska néni...nagyon meglepődtem, szerintem egy android.
az, hogy Rózsáék búcsúztak az ízetlen Jázminka helyett...

na ezek nekem nem fekszenek. de inkább, mint a megasztár. szegény Lüszi... majd britni válik belőle

webmestar 2008.11.05. 18:43:06

mellesleg minden elismerésem a táncosoknak, ilyen zenéből kihozni a legjobbat...A jive-ot, a rumbát és keringőket talán nem rontják el, de chacha-tól előre félek...Az egész műsörra rányomta a hangulatot ez a tinglitangli

SchF · http://blog.fschnell.net 2008.11.05. 18:55:58

webmestar: ha már Stohl Bucinál tartunk, csak nekem tűnt úgy, hogy kissé túlpontozták? A samba bounce-ot leginkább a fejével hozta! ;) Meg aztán ott volt Beja asszony, aki pontosan addig fog a versenyben maradni, amíg a Győzike Show-ban a megfelelően előre megírt részek a féltékenységről a család elhanyagolásáról, meg ilyesmikről le nem mennek. Gondolom.

Még mindig nem hevertem ki, hogy László Csaba és Szögi Szilvi szétmentek, pedig elég régen volt :(

Pelthar: az azért ugye nem baj, hogy a Dancing With the Stars-ban szívesebben nézem mondjuk Karina Smirnoff-ot a világ talán legjobb lábtechnikájával, mint Iringót a Scholl papucsaival?

paprika 2008.11.05. 19:05:13

webmestar, igazad van, a táncosoknak elismerés. nem értem, minek oda az élő zene, ha egyszer sz@r

de oké, az első adás volt...

petya.bacsi 2008.11.05. 19:10:01

Néztem a brit változatot, nézem a magyart. A magyar klasszisokkal jobb. A főcím, a főcímzene, a díszlet minden.

A zsűri szerintem a brit változatban keményebb, durvábbakat szól be - legalábbis abban a részben, amit én láttam :D -.

Felesleges hasonlítgatni.

Ped Noisser 2008.11.05. 20:07:05

én személy szerint furának találom, hogy
- egyesek tévéadókat szidnak (most komoly, hogy ezzel töltik a szabadidejüket?!)Ha nem tetszik, nem kell néééézni!
- mások meg alapvetően a tévét, és a műsorokat szidják, de
a) honnan ismeri a műsort, ha utálja a tévét (ezért feltételezhetően nem nézi)
b) ha nem nézi a csatornát/műsort, mi alapján fikázza?
c) ha mégis tévébuzi, akkor miről beszél?!

és végső soron pedig... a célt minden csatorna elérte - ismerik, és beszélnek róla... ennyi

webmestar 2008.11.05. 20:10:21

Tuti, hogy Sthol bucika fog nyerni a végén. Südi Iringó amúgy is a nézők kedvence, szóval direkt vele rakták össze, direkt a legvégén. Ha nem is rá szavaznának, akkor is megoldják...

Mellesleg SchF: ez a műsor azért a laikus közönségnek szól, és ők nem látnak sok különbséget egy Südi és egy Smirnoff között. Szóval jók ezek is nekünk. Nekik :)

Aki táncot akar valóban nézni, az nem áll meg az rtlklubnál

Derivar 2008.11.05. 20:18:37

SchF! Igazad van, a Brooke Burke - Derek Hough páros tényleg magasan a mezőny felett áll, nem az elfogultság mondatja velem, bár igaz hogy az a Hough gyerek utánozhatatlan egyéniség és a kedvenc profi táncosom :) De azért a Lance Bass is elég jól küldi azzal az új csajjal, na meg a Cody Linley - Julianne Hough páros is sokra viheti még. Kiváncsi leszek a következő táncukra immáron Edytával :)
A másik pedig amiben teljes mértékben egyetértek hogy a DWTS-ben profi szinten és hihetetlen magas színvonalon oldják meg az élőzenét, a hazai verzióban ez korántsem elmondható, a Falusi Mariann meg Bebe...katasztrófa volt ahogy előadták a számokat... És akkor a műsorvezetésről meg a zsűriről még nem is beszéltem..

Rider 2008.11.05. 20:40:30

Nem tudok fikázni, mert kerülöm a manapság divatos celebmutogató műsorokat,kínosan ügyelek az elkapcsolásukra, tegye fel a kezét, aki Bejaasszony táncára,Erős laci, Bódiguszti+neje(ez fájhat igazán) és Klaudiára kíváncsi Afrikában. Kevés agysejtem van, de azokra vigyázok...

Primavera 2008.11.05. 20:44:03

"igazi magyar termék, mint a túrórudi"
Annyira a SzEL iis magyar, mint a Túró Rudi. :)

"az első két évad jól bevált műsorvezetője, Stohl András"
:DDDDDDDDDDD

"Gáspár Bea a vérbő nőstényt"
Hát elég rosszul játszotta, mert nekem nem ez jutott eszembe...

Primavera 2008.11.05. 20:53:15

A szikéhez orvosokat, a buszra sofőröket, a színházba színészeket, műsorvezetésre műsorvezetőket. Nem buszsofőrt a szikéhez és színészeket a műsor vezetésére.
Borítékolni lehet, hogy Udvaros-Stohl párharc lesz a győzelemért.

Manaus 2008.11.05. 20:54:16

Nem tudom feltunt-e valakinek, hogy az amerikai valtozat Dancing With the Stars producere Paul Telegdy... magyar nev.

Primavera 2008.11.05. 21:36:07

"a Popdaráló nevű, vállalhatatlanul kínos betétműsorral hidal át, azzal, amire még a legvadabb tévéfüggők sem kiváncsiak"

sixx · comment.blog.hu 2008.11.05. 15:34:37
TV2 - Popdaráló: 957e (20,2% SHR), 18-49: 509e (23,6% SHR)

Azért némi ellentétet vélek felvedezni...:))

dbb 2008.11.05. 21:48:16

Két dolog.

1. Nem kell piszkálni az indexet, hogy RTL -bérenc. Beszélgettem egy PR szakembemberrel (közeli rokon) és mondta, hogy már ő is és mások is próbáltak az indexen megjelentetni bújtatott (és fizetett) PR cikkeket - ahogy többen erről a cikkről is hiszik - de ez még se neki, sem az általa ismert más PR-eseknek nem sikerült. Azt monta, hogy az index ügyel a függetlenségre. MEgha megnézzük a politikai cikkeket, akkor is láthatjuk, hogy a jobb, meg a bal is kap hideget-meleget, szóval szerintem nagyobb az esélye, hogy a cikk írója nem bérenc.

2. Az RTL az tényleg egy űbermód tolvaj cég. ÉS általában a TV2 rovására. (bár ez így természetes, a média ugye kemény világ az erősebb kutya xxx).

Nézzünk csak vissza a legismertebb műsorokra!

a) A TV2 megindította a Big Bothert. A BB -ről már régen lehetett tudni, hogy menni fog, mikor hopp, ébredt az RTL, és pár hét alatt megcsinálta a Való Világot. Gondolom az is ízig vérig spontán ötlet alapján jött és teljes magyar ötletanyagból (persze).
b) A TV2 bepromózta a Megasztárt (talán már el is indult, nem emlékszem pontosan) ekkor még szintén nem lehetett hallani az RTL-es tehetségkutató műsorról, de ekkor hirtelen hopp! spontán módon kitalálták és megcsinálták.
c) Két tévés ismerősömet is megkeresték, hogy egzotikus reality showba menjen stábtagnak. Az egyiket a TV2-ős "Sztárok a fejükre estek" műsorba júniusban, a másikat pedig a "Celeb vagyok..." műsorba szeptemberben. Mindkét műsor ezekben az időszakokban kerültek előkészítésre. Itt is érdekes az egybeesés.

Tehát szerintem a TV2-RTL viszonyt az alábbiakban lehet összefoglalni:

1)A TV2 műsortervezői kreatívabbak, viszont az RTL-nek sokkal profibb a kiépített kémhálózata a TV2-nél,
2) Bár a TV2 kreatívabb, viszont lassú. Az RTL az ellopott műsorötleteket töredék idő alatt és - sokszor - jobb minőségben csinálja meg,
ezáltal az RTL konzerválja a vezető erejét a piacon.

Na mára csak ennyi.

Pelthar 2008.11.05. 23:23:22

SchF: Az amerikai műsor sem Karina Smirnoff lábtechnikájáról szól, és a hazai sem Iringóéról. A nézők elsősorban a "celebekre" figyelnek itt is és ott is.

Te erre figyelsz, mert ebben a közegben mozogsz, de pl anno én is ebben mozogtam, mégis azt figyeltem anno (csak az első szériából láttam néhány adást), hogy melyik celebben mozog némi talentum.

Ahogy azt többen is említették, a hazai verzióban sokkal nagyobb probléma az élőzene, na meg a táncok közti betétszámok alacsony színvonala.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.11.06. 01:34:33

Nos, nem az én műfajom a jópofi, de a Popdaráló szerintem nézhetőbb, mint az új Megasztár, ami a zsűri miatt szar.

Eszenyi Enikő Orion-űrhajú ruhában butaságokat beszél, Mester Tamás hosszasan ismerteti, hogy mennyire bennfentes, Fridi fintorogva közli, hogy szerinte minden versenyző hamis (kivéve a lucy), a Fenyő papa meg leoltja a Fridit. Aztán néha jól összevesznek. Tilla próbálja menteni a kínos szituációt, és ennyi a műsor.. Ja és közben páran énekelnek, de velük a nézőkön kívül senki sem foglalkozik.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.11.06. 01:36:27

Egyébként igaza van sixx-nek, a TV2-s társaság néha megnézhetne egy-egy Szombat esti lázat, hogy hogyan kéne rendes tehetségkutatót vagymit csinálni.

KékFény6 2008.11.06. 02:20:42

"az rtl is kúrt el dolgokat, a jeges baszakodás nekem nem jött be pl., a valóvilágtól a hideg rázott, a lost mostoha sorsa is bassza a csőrömet"

Sixx, csak a pontosság kedvéért: a jeges baszakodás a tv2-n volt, már ha a Sztárok a jégen c. műsorra gondolsz.

agimano 2008.11.06. 04:09:55

en is eros tulzasnak erzem azt, hogy a popdaralo vallalhatatlanul kinos betetmusor lenne. en nyar elott mindig neztem, es tenyleg talan a legjobb tv2es musornak tartottam, mert porgott, Aron nem hagyta leulni a musort, nagyon jo poenokat nyomott, neha o is enekelt, ami szerintem tok jo volt, szerintem tenyleg teljesen jol megcsinaltak, nem tudom sixxnek mi a baja vele. miota a megasztarba van epitve, nem nagyon nezem, mert a megasztar4 nem tulzottan erdekel, de neha latok belole reszleteket, es talan tenyleg nem annyira jo mint regebben, foleg, mert mindig oda kell kapcsolni a megasztar studiojaba a benazasra, de szerintem nem a popdaralo vallalhatatlan, hanem inkabb ez a szetdarabolas.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.06. 06:09:32

tesztelo: hoppácsak, bennem végig az volt, hogy az is rtl prodáksön. attól még idegesített.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.11.06. 07:43:18

átverés!!!
a címlapon Ördög Nóri szerepel, de a cikkben már egy kép sincsen róla! :(

Soundlover 2008.11.08. 23:26:21

Ma egészen véletlenül végignéztem ezt a megasztár szart. Sajnálattal állapítom meg hogy a magyar közizlés még a gazdaságnál is mélyebben fekszik.... Persze igy megy ez már időtlen idők óta, és ha nem a gazdaság jelenlegi helyzetébe fulladunk bele( valljuk be jó esélyünk van rá) akkor az ingerszegény, zenei kultúrának még jóhiszeműen sem nevezhető,népbutitó, igénytelenségbe fogunk. A kapcsolat koncerten (feltételes módban) az R.E.M. előtt Magyarország képviseletében Tóth Lüszi. Gratulálok... Szavazzatok...Hányinger...

Soundlover 2008.11.08. 23:44:55

Mindkét csatorna nézhetetlen,igénytelen,nyomorba dönt,a kultúrát még véletlenül sem nyomja az arcunkba. Szánalmas műsorok, és még szánalmasabb műsorvezetők.Szomorú hogy itt tartunk.

Lakits 2008.11.09. 14:02:05

"de ott van a celeb vagyok, ami pl. egy bukot formátum az USA-ban, ők meg 2 milliós nézettséget csináltak belőle"
Ez azért van mert az átlag magyar hülyébb az átlag amerikainál ;)

Az viszont igaz hogy sokkal több nézhető műsora van az rtl-nek.A tv2n csak Houset és a Popdarálót vagyok hajlandó megnézni, az pedig egy doboz cigimbe került hogy levettték az NCIS-t a műsorról.Nemtudja valaki hogy lesz-e újra vagy örökre eltüntették?

A megasztárral meg az a bajom hogy nem az nyer aki a legtehetségesebb a hanem aki népszerű. Ezért van még bent mindkét 14 éves kislány mert a sok hülye megszavazza mert olyan cukik. Aztán majd amikor várja hogy vegyék a lemezét (már ha lesz) nem történik semmi, mert aranyos de azért nem fizetek 3000 ft-ot érte.Egyébként azt meg nem hiszem el hogy azért esett ki tegnap a srác mert ő volt a gyengébb. Inkább azért esett ki mert így megvan a nemek aránya és pont jól jön majd ki a duetteknél.

ipari_fostalicska 2008.11.11. 18:12:35

Minden szar, tehát haljon meg a világ!
süti beállítások módosítása