Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nincs órája az RTL-nek?

Miért késik a tévéműsor?

2008. október 26. 18:36 szabóZ 111 komment

Feleslegesen lökte fel a szomszéd nénit a kapualjban, nem volt értelme kettesével szedni a lépcsőket a légszomjjal küzdve, mert a Hal a tortán úgyis tizenöt perccel később kezdődött, mint ahogy a műsorújságban szerepel? Szerette volna megnézni, hogy akkor most Falusi Mariann vagy Horváth Éva, de hiába állította be a felvevőt, lemaradt a Celeb vagyok, ments ki innen végéről? Tényleg félórát csúszik a kereskedelmi tévék műsora vagy csak az óráját állították el a tréfás munkatársak? Megnéztük, hogy mennyit késik a három legnagyobb kereskedelmi csatorna, és aztán megtudtuk, hogy mégis kinek áll ez az érdekében. Tovább az Indexen>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ccorsa (törölt) 2008.10.26. 18:46:34

Tudatos bizonytalanságban tartás és a reklámokkal való trükközés áll a háttérben. Előbb leülsz a TV elé és várod a filmet, de ,ég egy ideig reklámokat bámulsz.
Érdekes, hogy a híradókat mind mp-re pontosan tudják kezdeni.

államcsőd · http://www.allamcsod.hu 2008.10.26. 18:49:06

idegesitő. mint az egész kereskedelmi televiziózás :/

midnight coder 2008.10.26. 18:57:11

Ezért jó ha van winchesteres DVD felvevőd. Félóra plusz előtte és utána amit a reklámokkal együtt szépen ki lehet vágni pár perc alatt. Bár amilyen műsorok vannak ez is elég ritkán van használva.

Jimbo75 2008.10.26. 19:01:14

Ilyenkor csak bebukják, mert úgyis szinte mindenki elkapcsol a reklámok alatt...

cuebler 2008.10.26. 19:04:48

múlt héten vasárnap írtam is egy "kedves" mailt a zertéelklubnak. kifejeztem a félórás csúszás miatti nemtetszésemet, valamint reményemet, hogy az úgynevezett "celebreality"-jük anyagilag hatalmas bukás lesz a számukra... maradnak a netről letöltött filmek :)

SzigMa 2008.10.26. 19:15:57

Méghogy a kisugárzott jelek meg a digitális felvétel a megoldás?!
Egy nagy büdös milliós birság és a működési engedély megvonása a megoldás a népgazdaság megnyomorításáért!!! Emberek százezrei ülnek minden este a tévé előtt, és nézik azt, amit nem is akartak nézni! És erre legyen a megoldás józsibácsinak és marinéninek a digitális felvevő! Majd 2068-ban, addig tessék csak szépen magyar módra törvényt módosítani és lebüntetni őket! :)

Gabesz84 2008.10.26. 19:18:14

"Erre jelenthetne megoldást a Nyugat-Európában bevett módszer, amikor is az adás kezdetekor és végén a csatornák jelet küldenek az ezt fogadni képes felvevőknek, így a dekóderek nem időpont alapján, hanem a csatornák közlése szerint veszik fel a műsort."

Igen, ezt hívták 7-8 évvel ezelőtt show-view-nek. Érdekes módon ez magyarországról kikopott, pedig régen még a műsorújságokban is benne voltak a használatához szükséges kódok.
Mondjuk én speciel szarok bele, F1-en kívül úgyse nézek tv-t...

Gabesz84 2008.10.26. 19:22:47

hm, pontosítok, a shov-view mégsem tud ilyet, az csak számsorba kódolva tartalmazza a műsor intervallumát, szal az ellen nem véd :)

Gwendy (törölt) 2008.10.26. 19:31:59

szemét retek klub szívatja a nézőket ahol csak tudja! szándékosan csúsznak a müsorok

josef_k 2008.10.26. 19:32:45

Eleve csak szobaantennám van. Már régóta csak a híradót és az időjárás-jelentést nézem meg a kereskedelmi tévéken. Most már a szobaantennára se lesz nagyon szükség, és valóban maradnak a netről letöltött filmek, sorozatok, és a híreket itt is meg lehet nézni. Ma pl. a justin.tv-n néztem a Chelsea-Liverpool meccset, és bár kicsit szaggatott, túl lehetett élni. Mnden mást le lehet tölteni, és meg lehet nézni utólag. Sokkal egyszerűbb. (Egyedül a vasalásnak tesz be ez a technika, mert eddig tévénézésre vasaltam, a laptopnak meg kisebb a képernyője, így a vasalás áttevődik az m1-es programjára: az legalább kiszámíthatóan vacak.)

Andie 2008.10.26. 19:33:48

Na erre a 12 percre kiváncsi leszek. Ez nekem rohadt szüknek tünik. Főleg a kedvenc filmjeim alatt. Emlékszem, rendszeresen káromkodok, mint a kocsis, mert alighogy újra elkezdődött a film, már jön is a reklámspot ismét. A múltkor valami 5 reklámmegszakitást számoltam meg 1 film alatt.
Most mérem. Kiváncsi leszek a narina alatt hány spot lesz.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.26. 19:34:03

azthiszem az a VPS kód vagy mi. vagy nem? benne volt a zújságban a műsor kódja, azt a vhs videóba be kellett pötyögni és akkor indult a felvétel amikor jött a jel. mármint tőlünk nyugatra mindenhol. és kb 10 éve.

akyyy 2008.10.26. 19:38:04

1 órában nem lehet 12percnél több reklám.

Múlt héten a Zertéelen vasárnap a lostnál az első rész végére betett egy negyed órás reklámot (gondolom pont 12 perc volt reklám, a maradék meg ajánló), majd leadta a maradék 5 percet a sorozatból, és ismát negyed órás reklámblokk következett.

persze lehetséges, hogy forma 1 miatt volt ez, de eléggé túlzás volt (jah egyébként nem érdemes lostot nézni, 4. évadot már AXN-es szinkronnal adja)

leopold3 2008.10.26. 19:40:23

Az alábbi levelet küldtem október 16-án az RTL-nek...Válasz persze semmi... Én naív...

Tisztelt RTL Klub!
Tegnap (2008. október 15-én) a Pokoli torony c. filmet promózták 21:30-as kezdéssel, 21:30 után úgy, hogy még el sem kezdődött a Barátok közt 2. része.
A pontatlan adáskezdések mindig jellemzőek voltak a magyar kereskedelmi tévékre, de mióta elindult a "Celeb vagyok..." sorozatuk, azóta az esti programok
kezdési időpontjai 10-30 perces csúszást szenvednek.
Miért nem lehet előre igy megadni a kezdéseket, vagy legalább helyes kezdéssel promózni?

Aláírás

Andie 2008.10.26. 19:42:51

Narnia, 1. reklámblokk: 19:31.40 - 19:40.40 (kerek 9 perc)

u.i.: a jobb felső sarokban, 5 másodpercenként villogó kibaszott kurva anyátokköztös logóért külön köszönet. Már hiányoltam. Kár, hogy nem nagyobb.

pvsklaci1 2008.10.26. 19:47:00

Érdekes lenne utánanézni, hogy miért egyeztetik előre a reklámblokkokat rtl+tv2.
Az élő adás, és egyéb trükkökből származó csúszások a kivételek, hiszen bármikor kapcsoltok el egyik adóról reklám alatt, pár másodperc múlva a másik adón is elidul a reklámblokk.
Ez lehetséges, engedélyezhető?
Fogyasztóvédelmi szempontból?
Nagy lehet a harc a hirdetőkért alsóbb, kerskedelmi osztályokon, biztos vannak elllentétek, de legfelül tuti hogy egyeztetnek, árakat, időpontokat, szerződéseket.

wagabound 2008.10.26. 19:59:20

SzigMa, nálad a pont. Minden perc csúszásért egy milla, tizenöt percnél nagyobb csúszásért és "filmebétért" plusz kétórás letiltás. Mindjárt lenne itt rend!

Savafan 2008.10.26. 19:59:58

a show view anno benne volt a videofelvevőkben. még külön ki is emelték, hogy az mekkora extra. aztán hamar rájöttek, hogy itthon tök fölösleges, mert már akkor is csúsztak az adások. és így semmi értelme a gyors beállításnak.
a VPS/PDC az ami már anno is benne volt az ilyen felvevőkben és az a mostani friss cuccokban (video-dvd) is benne van. csak nem érdemes beállítani mert itthon nem megy. én anno amikor kérdeztem, jópár évvel ezelött akkor azt mondták, drága és felesleges az ilyen technika bevezetése.
így marad a fél óra előre-hátra állítás és bízhatsz, hogy az elég:(((

wagabound 2008.10.26. 20:00:03

bocs, "filmbetétért"

faterka 2008.10.26. 20:09:25

Én is írtam nekik a Pokoli torony lésése miatt, szartak válaszolni. Egyébként nem VPS-el, és késleltetett adással kellene sz@r@kodni, hanem betartani a műsorok kezdési idejét.

gabior 2008.10.26. 20:09:41

Nemcsak a műsor kezdési idők csúsznak, hanem pocsék és pontatlan a tájékoztatás is. A híreket többnyire már előző napon az MTV1 csatorna leadja, amit az RTL műsorán mint újdonságot bejelentenek, továbbá nem frissítik a képújságot sem, mindig elavult régi hírek és információk vannak rajta, s lassan is váltja a lapokat. A bemondók többnyire eltévesztik az utca és a kerület neveket, a számokkal együtt. (Matekból felmentésük volt a magasiskolában)A riporterek úgy rángatják a kamerát, mintha locsoló kanna lenne, sokszor teljesen élvezhetetlen, sőt nézhetetlen a rángatózó, villódzó kép. Még a TV2-őt is alulmúlják. Nem tudom, hogy ki lehet az a "sok" néző, mert én inkább ki szoktam kapcsolni vagy ha elfelejtem lekapcsolni, akkor elalszom rajta, annyira dög unalmas.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.10.26. 20:22:50

"az adáskazettákat futárral küldik ki minden nap Angliába"
wattafak?
2008, internet - ez igaz lehet?

NIL7 2008.10.26. 20:32:32

De jó, hogy nem nézek tévét!

Nagycsupor69 2008.10.26. 20:35:33

Az még hagyján, hogy késnek fél órát, de kikúrnak egy undorító barátok közt logót jobb felülre, ami már magában egyenlőnek kéne lennie ORTT bannal, és nem elégszenek meg a sima álló logóval, hanem elbaszott animációnak kell lenni, hogy az ember szeme 15 mp ként ugráljon a mozgó logó és a film között! ORTT helyében ezért is büntit adnék ha vki ilyen faszom reklámot használ, nem beszélve tavaly tv2-ő akciójáról, amikor Dr. house közben (csak ezt nézem tv-ben) egy fél képernyőnyi köcsög Uri Geller Arc jelenik meg. Na, ennyi a véleményem Peace!

ludwig 2008.10.26. 20:38:10

Andie · minority.blog.hu/ 2008.10.26. 19:42:51
"a jobb felső sarokban, 5 másodpercenként villogó kibaszott kurva anyátokköztös logó"

Igazad van. Én is sokáig kerestem a szavakat ...
Sokszor úgy nézek meg egy filmet (egy NORMÁLIS filmet), hogy egy öntapadós cédulát odaragasztok a TV-re. Ha egy mocsok szar szemét műsort, ami "még 183 óra" vagy "még kétmillió másodperc" állandóan ott kell látni a képernyőn, akkor ez REKLÁM.
Ez 60 perc reklám egy 60 perces adásban. Millókkal büntetném.
Meg állandóan ott van a 12, 16, 18 karika.
A reklámoknál bezzeg még a csatornalogó sem látható, mert a reklám az SZENT.
El kell innen menni. Valaki ajánlotta az Alfa Centaurit, vagy a Tau Cetit. Ott állítólag még pártok sincsenek ...

Szupcsi 2008.10.26. 20:38:45

Én hét évet lenyomtam több médiaügynökségnél, ahol a kercsatornák műsorstruktúrjával kábé két hónappal előbb képen voltunk, mint az átlagember, és - bármilyen furcsa - ez az index cikk nagyon ott van a forró kása közelében. Remélem, holnap még olvasható lesz.

dyz 2008.10.26. 20:42:34

Mondjuk aki ezeket a szennytévéket nézi, meg is érdemli, hogy egész este a reklámblokkra bambuljon. Még az is többet ér, mint sok műsoruk.
A kezdési időpontok taktikai célból történő csúsztatgatása pedig olyan lépés, amely önmagát minősíti, és a nézők nagyfokú lesz@rását bizonyítja.

svdkert 2008.10.26. 20:44:18

a kurva anyjukat a köcsög agymosó buziknak

Andie 2008.10.26. 20:45:09

Narnia 2. blokk: 20:29.10 - 20:33:45 (hírek) - 20:39:35
Namost nemtom a hiradó mennyire számit reklámnak, végülis megszakitják a filmet miatta, de igy 30 másodperccel megúszták a 12 percet.
Ha a hiradó beleszámít, akkor most viszont ellőttek ismét 10 percet. Na kiváncsi leszek.

Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2008.10.26. 20:48:34

És ennek a két csatornának még csak sugároznia sem kéne, hiszen nem ők nyerték az ortt által 90-es évek közepén kiírt pályázatot, hanem egy 3. műsorszolgáltató, csak politikai okok miatt azt nem engedték elindulni, ez a 2 pedig kifizette őt, a per végén amit indított

Tompikka 2008.10.26. 21:05:18

Szerintem az a 12 perc az nettó reklámidőt jelent. Vagyis az ajánló/híradó, valamint a reklámok közötti kis RTL/TV2 logók sem számítanak bele.
Ki van ez találva, hogy minél több ideig lehessen mást adni a műsor helyett.
A legszemetebb a Fókusz - BK 1. rész valamint a BK 1 és BK 2 közti reklámszünet.
Ilyenkor adnak üzenetet, Domestosos promót, kvízt meg miegymást. Sokszor a reklámblokk hosszabb, mint az egyik BK rész.

U.I.: Szemét köcsög Barátok Közt animált logó!!!

Tompikka 2008.10.26. 21:12:51

Egy másik gyakori trükk a kertévéktől, hogy a műsorokat nem választják el egymástól reklámblokkal, hanem egyből nyomják a következő filmet, nehogy legyen ideje az átlagnézőnek elkapcsolni onnan.
Majd ha lement 8 perc a filmből és a néző már kíváncsi a filmre, akkor teszik be a reklámblokkot, mert akkor már úgysem kapcsol el onnan.
Szemét paraszt banda...

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.26. 21:13:01

12 perc reklámnál nem lehet több? Mi ez? Negyedóra agymosásra ki kíváncsi? Komolyan...Ezért nem is nagyon tévézek, ha meg véletlen meg akarnék valamit nézni, tuti, ilyen késéshullámba futok. De mint a mellékelt ábra mutatja, jól megélnek ebből, van rá igény. Igaz, ha a Balfasz vagyok ments ki innen késhet, akkor a buszomon 11perces késésén ne akadj fenn igaz?!

akyyy 2008.10.26. 21:16:33

De ha lenne valami BK-s műsor, vagy leadnák az 5 legjobb részt, vagy amit a nép megszavaz sms-be(lol).

vagy kiadnák dvd-n az ünneplésre való tekintettel.

de igy, hogy vasárnap adja orba szájba, ráadásul az rtl-es reklámcuppoliban egy házat mutat rózsával, ahelyett hogy a Bk-s házat, vagy teret mutatná rtl-e logóval.

Mert perpill az egész értelmetlen, plána, vasárnap, amikor nincs is, sőt, a héten szerdán volt utoljára:D

szerencsétlenek:(

Andie 2008.10.26. 21:20:47

Na el is csúsztak szépen.
Narnia 3. blokk : 21:04.30 - 21:15.35 -> ez 11 perc.
Ha a 2. blokknál a hiradót nem is számoljuk, akkor a nettó reklám 20:33.45 - 20:39.35 -ig tartott, ami testvérek közt (nem barátok!!!) is 6 perc.
Tehát 20:33 és 21:16 közötti 43 percben 17 perc reklám volt. Ez közel 40%. Végülis most reklámot, vagy filmet nézünk?

Mehet a feljelentés?

blanco172 2008.10.26. 21:24:39

Jó ez a sehova se mutató Indexes link. Amúgy a büdös kurva anyját a retekklub minden tisztelt celebjének. Mély tisztelettel...

cuebler 2008.10.26. 21:29:57

mehet a feljelentés... tanúzom is, ha kell. őszintén remélem, hogy az idei prémiumot bírságra költik, a következő évieket pedig gyógyszerre, orvosra...
amúgy pedig BOJKOTT!!! Ami érdekel, inkább letöltöm a "sorozatos" trekker-ről :D

faterka 2008.10.26. 21:31:13

Valaki egyet magyarázzon meg nekem....évek óta mindenki mondja, hogy szörnyűek az állandó reklámok, tudják ezt a kerTVsek is, a reklámgyártók is, és mégis egyre több és több a reklám. Csak akkor szűnik meg, ha senki nem nézi az adást? Ha igen, akkor bojkottra szólítok mindenkit, hátha eredményes lesz...

EasyFriend 2008.10.26. 21:34:43

"a csatorna nem válaszolt, ahogy augusztus óta egyszer sem, miután az Index megírta, hogy előre megírt forgatókönyvvel akarják félrevezetni a csatorna Kolumbiában játszódó valóságshow-jának nézőit."

Röhejes, pitiáner, kispályás lúzerbanda... :-DDD

Andie 2008.10.26. 21:50:11

A bojkott jó ötlet, ha fel tudsz szólitani egy fél országot. De néhány handabandázó internetvagány nem fogja megrengetni a tévétársaságot, az bizti.
De ez a 12 perces dolog már kapaszkodó, mint láttuk.

És akkor a lágyszinü karikák miatt megcsonkitott filmek kiábránditó hatásáról már ne is beszéljünk.

petyo 2008.10.26. 21:54:39

Trükközzenek csak, nem kell ilyen silányságokat nézni. Egyáltalán.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.26. 21:54:45

"Úgy tudjuk, hogy a nagy kábelszolgáltatók és a csatornák már tárgyaltak ennek a technológiának a használatáról, de a csatornák annyira félnek a késleltetett tévénézés elterjedésének következményeitől, hogy ebből egyelőre itthon nem lesz semmi."

Na ez az utolsó mondat ütött egy kurva nagyot.


És mi lenne ha a TiVo terjedne itthon ???

Hát nem a nézők a legfontosabbak??? Félnek tőle, eszem-faszom megáll ... 2008-ban ...

faterka 2008.10.26. 21:58:56

Sajnos attól tartok, hogy az ország nagyobbik része vevő erre a szennyre....szomorúságos. A bojkott ugrott....

Szupcsi 2008.10.26. 22:25:54

Az a helyzet, hogy az országos kertévék egyre veszítik pozíciójukat a tematikus csatornákhoz képest (most abba ne menjünk bele, hogy némelyik ugyanahhoz a reklámértékesítő kft/bt-hez tartozik), és mivel a reklámozók a nézettség arányában fizetnek, ezért a csökkenő nézettség miatt új taktikához kell folyamodniuk, hogy ugyanazt a bevételt hozzák a kedves bajtársak, ha nem akarják elveszteni az állásukat.

Rocko- 2008.10.26. 22:35:19

és mi a helyzet azzal az esettel, amikor nincs élő adás mondjuk híradótól, de fél kielncre már van fél-egy órás csúsásuk?

polgár jenő (törölt) 2008.10.26. 22:39:49

ja, ez alap...

qrvaannnyuk! is!

Faby 2008.10.26. 22:46:17

A kb 15 éves Elta tip. videomagno távirányítóján ott virít a VPS/PDC mint opció, a 8 éves Pana videon már a show-view is alap. Akkor miről is beszélünk? Ja, hogy félnek a csatornák? Akkor tessék értelmes, jó műsorokat normális struktúrában adni. Akkor talán lenne néző is. Így is sokan vannak akik felveszik, 30 40 perc ráhagyással az elején meg a végén. Ez nem ugyanaz a késleltetett tévézés? Csak akkor nekünk is jobb lenne.

+ 1 ötlet: vezessék be a Philips szabadalmát a reklámok alatt letiltott csatornaváltásra. Az lenne ám a szép!

index.hu/tech/mp3/adblokk06041/

v2peti 2008.10.26. 22:47:43

A csúszásnál is van rosszabb. Az előbb kezdés. És ebben a tv2 nagyon ott van. Volt olyan (Vissza a jövőbe I.), hogy a szokásos 5 perccel előbbre állítom a felvevőt. Errefel 8 perccel előbb kezdtek! A jó édes anyját a mocskos tv2-nek. Nincs órájuk???
A retekklub legalább nem kezd előbb.

pazola 2008.10.26. 22:53:37

De nem am! A multkor - a vacsorat idozitve - ultem le a retekklub ele, es alig fel ora mulva el is kezdodott a Heti Hetes. Aztan ket perc mulva kezdodott a szunet. Hogy dogoljenek meg! Persze fel is idegeltek, ugyhogy inkabb masnap leszedtem reklam nelkul.

nniicckk 2008.10.26. 23:03:33

Szerintem is nyilvan valo,hogy nem muszaki problema miatt kezdodnek a musorok ossze- vissza,hanem tudatos tervezes eredmenyekent.Hogy a reklamok miatt nezonek mar a kezdes elott 15-20 perccel kovetnie keljen a musort,ha nem akar lemaradni az elejerol.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.26. 23:03:41

"A csúszásnál is van rosszabb. Az előbb kezdés."
Ráadásul ezt az éjszkai filmeknél csinálták meg rendszeresen, amikor normális ember már nem néz tévét, de mivel a jó filmeket akkorra teszik, kénytelen felvenni. De nehogy már valaki olyan elvetemült legyen, hogy felveszi, előbb kezdik el!

gyn 2008.10.26. 23:09:32

"A Tv2-n ezt a kétperces csúszást görgették még egy ideig, a Jóban-rosszban és a Doktor House is késett, de a Született feleségek már pontosan fél tizenegykor kezdődött, ahogy azt a műsorújságok ígérték."

A DH 21.30-kor kezdődött, kb negyed óra késéssel. Ez nem két perc és nem görgetés. Erről ennyit.

Marcellusca 2008.10.26. 23:15:34

Lóf@sz 12 perc/óra! Csak nézzük meg jobban pölö a szombat déli műsormenetet: reklám (kb.10 perc)-déli Híradó-reklám-Autómánia-közben reklám- AM folyt.-reklám!!!! És kb. 40 percről beszélünk.
A kanálisok MINDIG ugyanakkor reklámoznak. Ha az egyiken reklám, akkor a csatornák 90%-án reklám van. "Megértem" a tévéket, hogy a kiírt kezdéshez képest 2-3 perccel később kezd (el kell adni a reklámokat), de 10-30 perc "csúszás"?!
v2petinek igaza van. Többször jártam így én is. Sokkal bosszantóbb, ha lemaradok a (kevés) kiválasztott műsor elejéről (pl.: Dr. House), többször előfordult már. Hétvégén főleg rendszeres a tv2-nél.

Marcellusca 2008.10.26. 23:22:41

pazola 2008.10.26. 22:53:37

Igaz!!! Én majd' kivágtam a tévét! Két perce megy a HH, alig a bemutatás és jön a reklám. A műsor előtt, természetesen a negyedórás reklámblokk. Azt a FÉLÓRÁT senki nem vizsgálta, 20 perc volt benne a reklám.

macskafaraok 2008.10.26. 23:31:10

Amit irtok kód, az a ShowView-lehet, jesszus, az mar vagy 15 éve volt...
A PDC ami mukodhetne, de idehaza semmi, es mashol sem nagyon, ahogy tudom...
Pl. a WSS as az AFD inzertálás sincs sehol... (még)...

A reklamok miatt lehet sirni, de 12 perc nem sok (!), es ez az oras eloszlas alaklamazasa sokkalta jobb mint mas orszagokban, ez kivetelesen pozitiv szandek volt anno a mediatorveny alkotoitol !!!, aki kitalalta, le a kalappal, ez a baratunk inkabb mint ellensegunk.

A csuszasok. Szvsz. azt senki nem szereti, tudatossagot nem hiszem. Nyug az mindenkinek, akik a TV csinaljak, azoknak is... Csak a gond meg a baj van a csuszas-al. Ki kell venni Promo-kat, a reklamosok is sirnak, etc. Ez gond minden TV-ben.

macskafaraok 2008.10.26. 23:32:51

A reklam meg 12 perc, ne aggodjatok, nem 20 meg hasonlok, vigyaznak ra nagyon, meg ugye buntetik is rendesen...

valaminő 2008.10.26. 23:35:00

Nem szorosan idetartozik, de a Viasaton épp BuheraMártixnak kellene mennie, ehelyett az Apám beájulna megy. Nem ugyanaz! :(

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.10.26. 23:36:13

TV csak akkor megy ha asszon nézi, vagy ha SF megy :-) ami ritka (axn, viasat 3 & tv6) + natGeo Spekrtum, animal planet és társai
. ami érdekel a neten úgyis elolvasható vagy megnézhető. Nem kell a TV-t bámulni folyton (olvassatok index-et ;-) Ha pár perc csúszik betudható a napfolt tevékenységnek vagy bárminek. de hogy 1/4 - 1/2 óra kiesik, az már X-aktás ügy (múltkor asszony azon mérgelődött, hogy a film utolsó pár mondata { nyissz } lemaradt a reklámblokk/"valóság" shóww miatt.
Nem veszik tudomásul hogy amit művelnek az SZOLGÁLTATÁS, és ha sz..rul szolgáltatnak, a néző mást fog nézni. Sajnos kevés tudatos néző van aki azt mondja, hogy a ku.. ... akkor nem nézem ha nem kezdik időben, inkább nézek mást/csinálok teljesen más dolgot. Bár (lol) csak abból okulnak ha a nézettség tart a 0 felé .

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.10.26. 23:38:11

kedves tévétársak, én a CSI: Miami-t érzelmi okokból bizony torrent segítségével nézem. Az eredeti verzió szerint egy epizód 43-44 perces, ebből farag itthon az RTL 1:05-öt, tehát több, mint 12 perc reklám, saját promo... stb. megy le péntek este 21:30 és 22:35 között.

Desperatefan14 2008.10.26. 23:38:14

Bocsi ha valaki már írta de azért a Vészhelyzet 21:30as kezdése helyett a 22:00 is durva... És akkor persze a Grace klinika is csúszik... aztán bírjon az ember fennt maradni.. nevetséges.

Tonin 2008.10.26. 23:46:27

Az MTV1-nél kedvezményesen 3.milla 1 másodperc reklámidő.Onnan tudom,hogy a cégünknél is ajánlatot tettek egyszer.
Gondolom a retekklubnál és a hasonszőrüeknél ez még drágább.Csak be kell szorozni 12.min=720sec x3 milla=az több mint 2.milliárd óránkénti bevétel.
Ezért nem érdekli őket semmi más,hiába irogat nekik bárki is.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.26. 23:46:50

A 12 perc reklam eseteben azert ne felejtsuk el, hogy ez a reklamra vonatkozik csak. A csatorna musorainak promoja, masneven ajanlo egkotes nelkul sugarozhato.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.26. 23:53:03

én 2000 forintot fizetek havonta azért hogy legyen még a többi mellé hbo , hbo2 , hbo comedy és cinemax. amióta ezek vannak, csak akkor kapcsolok a tv2-re vagy a retekre ha véletlen elnyomok valamit a távirányítón. nektek nem érne ennyit?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.27. 00:15:29

3 millió 1 masodperc reklamido???? Tonin,kicsit el vagy tajolva, a tevek nem is idoben, hanem nezoben szamoljak el a reklamokat, de meg a legjobb idoszakban sem lehet tobb egy fel perces reklam par millional.

KékFény6 2008.10.27. 00:28:50

"Úgy tudjuk, hogy a nagy kábelszolgáltatók és a csatornák már tárgyaltak ennek a technológiának a használatáról, de a csatornák annyira félnek a késleltetett tévénézés elterjedésének következményeitől, hogy ebből egyelőre itthon nem lesz semmi."

Ez a baj. Erről nem a szolgáltatóknak és a csatornáknak kellene tárgyalniuk, hanem a képviselőbácsinak kezdeményeznie egy törvényjavaslatot, hogy kötelezővé tegyék és kész. Amíg nem érdeke a csatornáknak a PDC-jel sugárzása (sőt, számukra hátrányos...), addig nem is fogják maguktól megtenni.
Ugyanez igaz a képernyő különböző sarkaiban megjelenő műsorpromókra is. Szépen meg lehet alkotni a kis törvénykét, ami ezt szabályozza (pl. 1 óra alatt csak x percig lehet). A korhatárkarikákat is megreformálhatnák már, teljesen felesleges a teljes műsoridőben feltüntetni. Viszont az érdekes, hogy anno ezt maguktól be tudták vezetni, pedig senki sem kérte...

Talán bombáznunk kellene emailekkel az illetékeseket.

Thunderzolee 2008.10.27. 01:41:02

A VPS (Video Program System): eredetileg a földi analóg csatornákon (pl. osztrák egy és kettő) jelentette az olyan jelet, ami a műsor elejekor beindítja a videot, a végén pedig lekapcsolja - a kezdési idő függvényében, tehát ha csúszik a műsor, akkor később indul és áll le a video.

A PDC (Program Delivery Control): ugyanez a digitális világban. Felturbózva olyan extrákkal, mint az olyan jelek küldése, amelyek akár a felvétek közben is megállítják a felvételt; pl. ha reklámhoz ér a műsor, akkor a reklámokat kihagyja a video/DVD felvevő. (De a szolgáltatók ez utóbbit nem használják. Értelem szerűen egy TV társaságnak a reklámokból származik a bevétele.)

Előbb volt a VPS, később a kettő összekapcsolódott VPS/PDC névvé.

Európában az ASTRA műhold következő csatornáin (is) műkődik: 3Sat, Eurosport, Pro7, RTL, RTL2, Sat1, Vox.

A teletexten látható is a műsorok kezdési ideje melletti 4 furcsa betű és szám kombinációja.

A WSS (Wide Screen Signaling): szintén egy nem nagyon működő újdonság. A 16:9-ben működő műsoroknál átváltja a 4:3-as képről 16:9-re az arra alkalmas TV-k képét.

Bambano 2008.10.27. 02:58:31

Évek óta olyan a melóm, hogy sokat vagyok távol, ezért évek óta rendszeresen veszek fel a tv-kből. Nem emlékszem olyanra, hogy egyszer is pontosan kezdődött volna bármi is. Egyik általam ismert tv-n se.

Bluesmen · http://bluesmen-worldmusic.blogspot.com/ 2008.10.27. 03:32:26

Nem baj emberek! Megérdemeljük!
Hiszen mi tartjuk el őket...
Csak szórakozzanak velünk, de asszem már nem sokáig, lecseng lassan a kertevéknek.
Én már leginkább csak a neten tévézek, illetve letöltök.
Itt van egy nagyon érdekes cikk, ajánlom mindenkinek, nagy igazságok vannak benne...
techline.hu/szubjektiv/20081023_10_ok_amivel_az_internet_tonkreteszi_a_te.aspx

Zee 2008.10.27. 07:11:41

engem eleinte zavart,de már nem foglalkozom vele.a kedvenc sorozatomat megnézem,aztán,ha esetleg nekiállnak trükközni az előtte levő élő műsor műsoridejével minden szívfájdalom nélkül elkapcsolok mondjuk egy kultúrcsatornára.aztán 3-5 percenként vissza-visszanézek,hogy mi a helyzet és ennyi.:D

Ha a kertv ezzel akar trükközni,azzal szórakozzon,akivel megteheti.Amúgy sem vagyok az a fajta,aki ész nélkül szórja az emelt díjas sms-eket:)(utoljára a B.B.1-ben szavaztam,az meg nem mostanában volt :)

kovacspityu 2008.10.27. 07:34:41

Szerintem a KURVA ANYJUKAT!!!

alig se 2008.10.27. 07:36:04

persze kovácspityunak is igaza van!
:)

bástyaelvtárs 2008.10.27. 08:02:47

"Erre jelenthetne megoldást a Nyugat-Európában bevett módszer, amikor is az adás kezdetén és végén a csatornák jelet küldenek az ezt fogadni képes felvevőknek, így a dekóderek nem időpont alapján, hanem a csatornák közlése szerint veszik fel a műsort. Ezzel a módszerrel a csúszások sem jelenthetnek problémát, sőt az sem fordulhatna elő, hogy futballmeccs hosszabbításáról lemaradunk, mert rosszul állítottuk be a felvevőt."
Csakhogy a bevezetésével pontosan mérhető lenne a nézettség, és ez az amit egyetlen csatorna sem szeretne, mert azonnal kiderülne a millós nézettségről szóló hazugságáradat.

liksoft 2008.10.27. 08:07:05

Érdekes ez a "később" időpont. Inkább pontatlant mondanék, hiszen a mult karácsonykor az iskolai szünetben a TV2 pont fél órával korábban indított minden műsort. Szintén lehetetlenné téve a közös családi programokat. A gyerek ugyanis visít, ha nem látja a régóta várt meséjét. Viszont így se hógolyózni, se szánkózni nem lehet elmenni. Hiszen honnan lehet tudni, mikor pontos az a fél óra?

A jelzések meg a másik. Ebben az M1 volt eddig a csúcs az Önök kérték műsornál. m1 jobb fent, 12-es korhatár bal lent, előzetes bal fent, "Önök kérték" jobb lent, és csíkban, hogy milyen műsort ki kért éppen. Ahogy néztem, talán az 50%-ot elérte a felületen a sugározni kívánt műsor. Gratulálok!

Felhívnám sok szerkesztő figyelmét, hogy nem lehet mindent DVD-n megvásárolni. Ha azokat tönkre teszik üzletpolitikai szempontból, tudomásul veszem. Viszont a beszerezhetetlen, filmtörténeti szempontból is jelentős alkotásokat ha tönkre teszik, a kulúra elleni támadás már. Pedig annak közvetítése a feladatuk. Ismételten csak gratulálni tudok.

Izo 2008.10.27. 08:24:12

Jogszabályban kellene kötelezni a tv-ket a adás kezdés és vége jel sugárzására. Ha már maguk inkább kib***nak a nézőikkel

ceetrom.izu.banan 2008.10.27. 08:27:52

hát az biztos hogy a győzikesót, a celebdzsungel izét, megafrászt és társaikat nem miattam csinálják (engem ugyanis kicsit se érdekelnek ezek, és sose néztem/fogok nézni 'rejaliti'-t )... egyébként is, én alig nézek TV-t de ha igen, akkor leginkább PONT az említett késleltetett módon (felveszem videóra pl drháuszt vagy a losztot, a reklám blokkokat meg áttekerem)...

sajnálatosnak tartom, hogy az ilyen tipusú műsorokra (mónikasó, győzikesó stb) van igény... szivesebben látnék sok több kepes, vámos miklós nevével fémjelzett műsort, de jónak tartom a házon kívül, strucc és hasonló tipusú műsorokat is...

Bexter 2008.10.27. 08:42:01

Arra lennék kiváncsi, hogy mi a nézettségi különbség a kereskedelmi adóink és a NGC meg Diszkoveri között. Mivel a legtöbb emberke az ismerőseim közül szinte csak utóbbit nézi.

Kurucles 2008.10.27. 08:43:28

Ezek nem csatornák, hanem kanálisok, olyan a műsoruk tartalma, mint ami a lefolyóvezetékekben folyik...
Természetesen én sem nézem, csak nagyon-nagyon kivételes esetekben. Ilyen például a XXI.század, amelyet viszont késő este adnak és csupán nyáron ismétlik a délelőtti órákban. Kár.
Amit én sem értek, miért nincs a pontatlan kezdésre vonatkozó paragrafus a médiatörvényben, vagy miért nem kötelezik őket - az Antenna Hungáriával - a Show View alkalmazására?
Azt sem értem, hogy az értelmes és ismeretterjesztő műsorokat sugárzó DUNA II ALTERNATIVA műsor MPEG 2 digitális sugárzása miért szűnik meg október 31-dikén?
Azt sem értem, ha me is szűnik, akkor miért nem sugározzák az új tömörítésben MPEG 4-ben?
De azt sem értem, hogy e T-Home (T-Kábel,MATÁV Kábel TV) a 108 műsora közé miért nem tudja felvenni a DUNA II ALTERNATIVA műsorát? Nem fér a többi borzalmas és nézhetetlen mellé?
Továbbá azt sem értem, hogy senki nem szól rá - és nem bünteti - a kereskedőket, akik még most is árulják a DVB-T (földi digitális vevő) tuneres TV-ket és DVD recordereket, amelyek szombattól (nov.1.) már használhatatlanok lesznek?
Hol van az ORTT, hol van a Fogyasztóvédelmi Főfelügylet?
Szóval én sok minden nem értek...jó lenne ha valaki felvilágosítana.
Előre is köszönöm.

Ewok 2008.10.27. 08:55:46

Ezeket a szutyok adókhoz, nagy ritkán csak akkor kapcsolok, ha valami nézhető filmet adnak. Egyéni polgári engedetlenségi mozgalmat indítottam családom számára, azokat a termékeket nem vesszük, amelyeket gyakran reklámoznak!
Az ótvaros adók számára akkor jönne el az igazság pillanata, ha nem a műsorszolgáltatók által összeállított műsorcsomagra lehet előfizetni, hanem mi, nézők válogathatnánk ki, melyik adóra akarunk előfizetni, melyik nem kell még ingyen sem. akkor aztán cseszhetnék a rohadék reklámjaikat, valóságshow-jaikat. De ez csak álom, ismerve a szutykos adók pénzéhségét, halálukig tiltakoznának az ilyen ötletek ellen.

báró Csekonics 2008.10.27. 08:58:30

Bexter 2008.10.27. 08:42:01

Jaja, egy ilyen grafikont egyszer én is megnéznék - RTL, TV2, Via3, ... , Nat Geo, Discovery...
(Ja, de persze olyan bontásban, hogy teljes lakosság és kábeltévével rendelkezők külön-külön is, mert gyanítom, sokan csak azért nézik a két 'nagy' adót, mert nincs nekik más.)

Amúgy a műsorcsúsztatás miatt meg mindkét csatorna szüljön sünt - vagy _sokkal_ többet kell felvenni a set top boxxal, vagy a következő műsort is be kell állítani, pl. House után a Szül. Fel.-t is fel kell vennem, ha meg akarom nézni.
(De a reklámot akkor is áttekerem, beeee! :-D)

RCH 2008.10.27. 08:59:51

Az, hogy nezzem meg a csatorna egy masik musorat az ajanlo. Hogy vegyek nemtommilyen tampont - az is, csak azt reklamnak hivjak. Szerintem vagy mindketto ajanlko, vagy mindketto reklam. Es ha az utobbi, akkor...

Ewok 2008.10.27. 09:03:32

Az is felháborító, hogy én tarom el ezeket a mocskokat, fizetek akkor is, ha nem nézem a műsoraikat. Majdnem mindenki tartozik valamelyik műsorszolgáltatóhoz, ahol a szolgáltatásért keményen fizetni kell. A műsorszolgáltató meg fizet a sz@rháziaknak. Tehát a pénzünkért nem azt kapjuk, amit szeretnénk, hanem azt sóznak ránk, ami nekik tetszik. Amennyiben ingyenes lenne a televiziózás, akkor kuss a nevünk, hiszen nem fizetünk érte, tetszik nem tetszik. De mi vevők vagyunk, csak sajnos kiszolgáltatott helyzetben!
Pénzünkért kultúrmocskot kapunk, amin ők degeszre keresik magukat.

pallos 2008.10.27. 09:16:12

Kiváncsi lennék a nézettség mérésére. Akármi történjék is soha nem esik egyik kereskedelmi csatorna nézettsége sem, "csak úgy" megszűnnek műsorok.
Ez az igazi kész-átverés show.
Hiába kapcsolunk át másik csatornára, ezek mellett a reklámbevételek mellett nagyon nem tolunk ki a csatornákkal.
De nekik még ez is kevés. Hol a határ?

the real 2008.10.27. 09:16:37

RCH: akkor nevezzük fizetett hirdetésnek.
Engem az lepett meg inkább, hogy az itt hozzászólók jelentős része számára sem esett (még mindig!) le, hogy a 12 perc / óra limit csak a fizetett hirdetésekre vonatkozik.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.27. 09:44:35

Azt hiszem nagyon durva reklámozásban a mostani Megasztár viszi a csúcsot: Műsor közben nem kapcsolnak el, hanem egyszercsak a kép 80%-ban (ügyelve persze arra, hogy station id ne legyen benne) leadják a főszponzor (juszt se írom le a nevét) egyszem reklámját úgy ,hogy a hangból hallani, ezt bizony még az ott élő közönségnek is végig kell néznie a helyi kivetítőn...

Tényleg, amúgy a product placement beleszámít a 12 percbe? Filmeknél persze ne számítson, de amikor a sms-szavazós műsorokban 10 percenként elsorolják, hogy miket lehet nyerni, és milyen cégek jóvoltából...

báró Csekonics 2008.10.27. 10:09:54

Igen, az a baj, hogy a _fizetett_ hirdetés van a szabályban, az hogy mennyi 'töltelék' sz@rt adhatnak, műsor helyett.

ander 2008.10.27. 10:11:24

Hát igen, rém bosszantó, hogy arra kényszerülünk, hogy videóra vegyük a műsort, ha reklámok és idétlen bemondók (Megasztár) nélkül akarunk tv-t nézni. A Mega... pontosan 1 órát sem tesz ki, ezzel szemben 3 órás a közvetítés (a 2 óra mind helyi reklám vagy megszakított adás) Én is mértem már többször a 12 perces reklámblokkot, nekem még nem sikerült 12 perc alá menni (igaz benne van az ajánló és egyéb is)Sajnos csak azt tehetjük, hogy nem nézzük. Sajnos a HBO és társai nem megoldás, mivel ugyanazt adják, sokszor egymásután. A ház a tónál c. film talán 100x is lement már a három HBO-n. Ez is unalmas, ráadásul elkezdtek vetíteni mindenféle saját sorozatot is. Olvasni jó!

Llew 2008.10.27. 10:30:25

Elég sok TV-t nézek, bár azt is inkább célirányosan az esti sorozatokra koncentrálva. Amit a Vészhelyzet kezdésével műveltek az elmúlt két hétben az RTL-en az embertelen. 10-15 perc csúszásra is húzom már a számat, de azt már megszoktam. A 28-30 perc az viszont már igen csak túl van a tolerancia határon. Az már pofátlanság a javából. Pénteken beprogramoztam a felvevőt az eltakarítónőre. A film asszem 103 perces. 20 óra volt a kezdési időpont, és 22:05 kor indult a következő a műsor szerint. Én óvatosan 2 perccel korábbra állítottam, és 1 órával tovább. Bele fértek. A múltkor viszont a Münchent mintha korábban kezdték volna, mert az eleje lemaradt, pedig az is hamarabb indítottam, mint a meghirdetett kezdő idő.
Sajnos amíg "ebből egyelőre itthon nem lesz semmi", addig csak annyit tehetünk, hogy kétszer annyit veszünk fel, mint a rögzíteni kívánt műsor időtartama és reméljük, hogy beleférünk. Meg megtanulunk jógázni, hogy idegességünkben ne verjük szét a drága pénzér vett TV-nket.

Llew 2008.10.27. 10:32:29

"óvatosan 15 perccel korábbra állítottam" akart lenni

na_most_akkor 2008.10.27. 11:09:43

Azt hiszem, ez itt most nem arról szól, hogy melyik a szemét műsor és melyik a felbecsülhetetlen érték.
A lényeg az lenne, hogy aki bármelyiket szereti, AZT nézhesse. Ne azt, hogy
- mi a következő ("maradjanak velünk")
- mi lesz ma este (gondosan elhelyezve a főhős homlokán)
- mi lesz két hét múlva (az a kib@$2ott animáció)
- most jön a reklám ("hamarosan folytatódik AZ")
- most volt a reklám
- korhatár
- csatornalogó, filmtípus, internet cím, mindez lehetőleg félképernyőnyi méretben

Sok mocsok állat.

Tuskó Hopkinsz 2008.10.27. 11:13:57

A gond az, hogy itt a néző számít a legkevesebbet. A reklámot nézzed, különben meg le vagy szarva, senkit nem izgat, hogy látod-e a kedvenc műsorod vagy sem!

zounuk 2008.10.27. 11:26:50

Nincs ezzel semmi baj, nagyon jól csinálják! A kettes megveri magát azzal, hogy nem képes normális műsorokat gyártani. Az RTL azzal, hogy nem képes a műsoridőt betartani, képtelenség egy esti filmet megnézni.
Olvassatok minden nap!

HÉV-es 2008.10.27. 11:38:36

Az egész kereskedelmi televiziózást megszűntetném. Nem vagyok a Jobbik híve, de ebben teljesen igazuk van. cspua hazugság, idióta, alacsony színvonalú, vagy teljesen színvonaltalan műsorok, túl sok reklám, pontatlan kezdések. 3 kereskedelmi csatornán talán 5 nézhető műsor összesen. Még szerencse, hogy van más, amit nézni lehet. Ezek csak népbutításra alkalmasak.

HÉV-es 2008.10.27. 11:40:22

És még egy! Idegesítő, hogy már a képernyő minden sarkában van valami! Főleg ha mozog, villog, változik a mérete, belelóg a szereplők arcába, eltakarja a lényeget, stb.

HÉV-es 2008.10.27. 11:51:15

Az lenne az igazi, ha mindenki maga állíthatná össze a szolgáltatójánál, milyen csatornákat akar nézni. És sokkal keményebb médiatörvényre is szükség lenne. Nálunk a gyerekek középiskolás korig csak a meséket, és ismeretterjesztő műsorokat néztek. Nincsenek is tévéhez kötve ma sem.

HÉV-es 2008.10.27. 11:57:24

Ewok: amiket mi vásárolunk, azokat nem is reklámozzák, mert nincs bennük vegyianyag, nem nagy áruházláncok árúsítják, akik a reklámokat fizetik.

istvan42 2008.10.27. 12:21:31

Szerintem bojkottálnunk kellene a műsorújságok vásárlását. Hiszen a bennük levő időpontok csak tájékoztató jellegűek. Talán ezzel rá lehetne kényszeríteni ezeket a tévéket a pontos kezdésre.

báró Csekonics 2008.10.27. 12:44:25

HÉV-es 2008.10.27. 11:51:15

Valamelyik (talán M2 ?) adón láttam egy 'hirdetést' ami gyerekeknek szól, az a lényege hogy ne vegyenek be mindet, amit a tévében látnak. (A 'házi viziló' a főszereplője.)
Pont meg is jegyeztem, hogy de jó lenne, ha ezt a két nagy kereskedelmin is nyomnák, mert ott van a legtöbbször 'már megint madárnak néznek' érzése az embernek.

shudder 2008.10.27. 12:47:06

Nekem úgy rémlik, hogy a nézettséget azt a kihelyezett párszáz "nézettségmérő-eszköz" adatai alapján figyelik, meg gondolom az emelt díjas sms-ek számából. Szóval amíg az a párszáz ember - akik vállalják a tévézési szokásaiknak mérését - nem kapcsolgat el sűrűn reklám alatt a fostalicska tévékről, meg úgy általában abbahagyja nézni őket, nem lesz érdemi változás. Asszem ez árpa attila könyvében is volt, hogy nekik csinálják a műsorokat.

shudder 2008.10.27. 12:49:15

ja most olvasom a techline cikket. olvassátok el ti is.

alterways 2008.10.27. 12:52:16

mivel a kertévék a reklámból élnek, mindent el kell kövessenek azért, hogy több reklámot nézessenek velünk. ezért van pl. a TV2 és RTL Klub közötti gyakori reklám-szinkronizáció, szinte másodprecre egyszerre indulnak a reklámblokkok a főműsoridő környékén, hogy hiába kapcsolgatnak az emberek, így is, úgy is reklámot lássanak...

alterways 2008.10.27. 12:57:30

egyszerű ez: a bankok azt akarják, hogy minél magasabb kamattal vegyük fel a hiteleket, az autógyártók azt akarják, hogy minél több drága kocsit vegyünk, a TV-k pedig azt, hogy minél több reklámot lássunk. az eszközökben pedig senki nem válogat manapság...

báró Csekonics 2008.10.27. 13:10:34

alterways 2008.10.27. 12:57:30

Pedig egyszerű lenne - a Fox rá is jött már, asszem (pont itt a CC-n volt hír?) - rövid reklámblokk (ami alatt nem mész el még pisilni sem, két-három reklám csak _ÉS_ jó műsorok.

Nem ilyen ökörségek.

_JoE_ 2008.10.27. 15:19:33

...engem is zavar a rengeteg reklám, de örülök, hogy van ami egyáltalán zavarhat!!!

Szerintetek a sok részvényesnek miből van az évvégi nyeresége? Nem nem abból, hogy mi fizetünk a helyi tv szolgáltatónknak...

A reklámokból van a pénzük!!!

Jobb lenne ha megint csak 1 csatorna lenne és ott is minden hétfőn adás szünet lenne??

"Vagy megszoksz, vagy megszöksz"

_JoE_ 2008.10.27. 15:23:38

ja! aki inkább az "1 csatornát és a hétfőnkénti adászünetet" választja, az simán megteheti! :) nem kell hozzá sok, csak programozza el a saját TV készülékét és hétfőnként ne kapcsolja be! :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.27. 15:32:31

"Pedig egyszerű lenne - a Fox rá is jött már, asszem (pont itt a CC-n volt hír?) - rövid reklámblokk (ami alatt nem mész el még pisilni sem, két-három reklám csak _ÉS_ jó műsorok."

Nem is biztos, hogy olyan jó lenne. Az emberek már rászoktak az időközönkénti szünetre (mondjuk félóránként egy kétórás filmben azért nem árt...) Tehát nem is annyira a reklámszünetekkel van a baj - WC és konyha látogatásra kiváló! - hanem azok elhelyezésével, és hogy nem lehet tudni mikor jön (addig vissza kell tartani :-). Ezért szeretem a NatGeo-t a Discoveryt, meg az AXN-t mert ott ugyan negyedóránként van reklám, de biztos hogy akkor van, nem trükköznek vele, számíthatsz rá (és mellesleg rövidebb is a blokk, mint a kertévéken...)

Thunderzolee 2008.10.27. 18:18:06

Kurucles:
Az RTL-Klub több műsora is elérhető interneten az oldalukon.
Fókusz, Fókusz Plusz, Házon kívül, (reggeli-déli-esti) Híradó, és a XXI.Század is.
Így nem kell fennmaradni késő estig, itt megtalálod őket:
www.rtlhirek.hu/dock/videogallery

xaraud 2008.10.31. 14:15:33

De jó nektek,hogy ennyire van időtök tv-zni, meg stopperrel mérni a reklámblokk idejét. Komolyan mondom... Ha ennyire figyelnétek a családra/apa/anya/gyerek tuti nem lenne ennyi válás meg gyilkosság. Aki nem akar reklámot nézni az kapcsolgasson, aki meg nem akar lemaradni semmiről...nos...az is kapcsolgasson.
süti beállítások módosítása