Feleslegesen lökte fel a szomszéd nénit a kapualjban, nem volt értelme kettesével szedni a lépcsőket a légszomjjal küzdve, mert a Hal a tortán úgyis tizenöt perccel később kezdődött, mint ahogy a műsorújságban szerepel? Szerette volna megnézni, hogy akkor most Falusi Mariann vagy Horváth Éva, de hiába állította be a felvevőt, lemaradt a Celeb vagyok, ments ki innen végéről? Tényleg félórát csúszik a kereskedelmi tévék műsora vagy csak az óráját állították el a tréfás munkatársak? Megnéztük, hogy mennyit késik a három legnagyobb kereskedelmi csatorna, és aztán megtudtuk, hogy mégis kinek áll ez az érdekében. Tovább az Indexen>>
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.26. 19:34:03
akyyy 2008.10.26. 19:38:04
Múlt héten a Zertéelen vasárnap a lostnál az első rész végére betett egy negyed órás reklámot (gondolom pont 12 perc volt reklám, a maradék meg ajánló), majd leadta a maradék 5 percet a sorozatból, és ismát negyed órás reklámblokk következett.
persze lehetséges, hogy forma 1 miatt volt ez, de eléggé túlzás volt (jah egyébként nem érdemes lostot nézni, 4. évadot már AXN-es szinkronnal adja)
leopold3 2008.10.26. 19:40:23
Tisztelt RTL Klub!
Tegnap (2008. október 15-én) a Pokoli torony c. filmet promózták 21:30-as kezdéssel, 21:30 után úgy, hogy még el sem kezdődött a Barátok közt 2. része.
A pontatlan adáskezdések mindig jellemzőek voltak a magyar kereskedelmi tévékre, de mióta elindult a "Celeb vagyok..." sorozatuk, azóta az esti programok
kezdési időpontjai 10-30 perces csúszást szenvednek.
Miért nem lehet előre igy megadni a kezdéseket, vagy legalább helyes kezdéssel promózni?
Aláírás
Andie 2008.10.26. 19:42:51
u.i.: a jobb felső sarokban, 5 másodpercenként villogó kibaszott kurva anyátokköztös logóért külön köszönet. Már hiányoltam. Kár, hogy nem nagyobb.
pvsklaci1 2008.10.26. 19:47:00
Az élő adás, és egyéb trükkökből származó csúszások a kivételek, hiszen bármikor kapcsoltok el egyik adóról reklám alatt, pár másodperc múlva a másik adón is elidul a reklámblokk.
Ez lehetséges, engedélyezhető?
Fogyasztóvédelmi szempontból?
Nagy lehet a harc a hirdetőkért alsóbb, kerskedelmi osztályokon, biztos vannak elllentétek, de legfelül tuti hogy egyeztetnek, árakat, időpontokat, szerződéseket.
wagabound 2008.10.26. 19:59:20
Savafan 2008.10.26. 19:59:58
a VPS/PDC az ami már anno is benne volt az ilyen felvevőkben és az a mostani friss cuccokban (video-dvd) is benne van. csak nem érdemes beállítani mert itthon nem megy. én anno amikor kérdeztem, jópár évvel ezelött akkor azt mondták, drága és felesleges az ilyen technika bevezetése.
így marad a fél óra előre-hátra állítás és bízhatsz, hogy az elég:(((
wagabound 2008.10.26. 20:00:03
kovacspityu 2008.10.26. 20:04:23
faterka 2008.10.26. 20:09:25
gabior 2008.10.26. 20:09:41
faterka 2008.10.26. 20:10:51
b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.10.26. 20:22:50
wattafak?
2008, internet - ez igaz lehet?
kovacspityu 2008.10.26. 20:23:10
NIL7 2008.10.26. 20:32:32
Nagycsupor69 2008.10.26. 20:35:33
ludwig 2008.10.26. 20:38:10
"a jobb felső sarokban, 5 másodpercenként villogó kibaszott kurva anyátokköztös logó"
Igazad van. Én is sokáig kerestem a szavakat ...
Sokszor úgy nézek meg egy filmet (egy NORMÁLIS filmet), hogy egy öntapadós cédulát odaragasztok a TV-re. Ha egy mocsok szar szemét műsort, ami "még 183 óra" vagy "még kétmillió másodperc" állandóan ott kell látni a képernyőn, akkor ez REKLÁM.
Ez 60 perc reklám egy 60 perces adásban. Millókkal büntetném.
Meg állandóan ott van a 12, 16, 18 karika.
A reklámoknál bezzeg még a csatornalogó sem látható, mert a reklám az SZENT.
El kell innen menni. Valaki ajánlotta az Alfa Centaurit, vagy a Tau Cetit. Ott állítólag még pártok sincsenek ...
Szupcsi 2008.10.26. 20:38:45
dyz 2008.10.26. 20:42:34
A kezdési időpontok taktikai célból történő csúsztatgatása pedig olyan lépés, amely önmagát minősíti, és a nézők nagyfokú lesz@rását bizonyítja.
svdkert 2008.10.26. 20:44:18
Andie 2008.10.26. 20:45:09
Namost nemtom a hiradó mennyire számit reklámnak, végülis megszakitják a filmet miatta, de igy 30 másodperccel megúszták a 12 percet.
Ha a hiradó beleszámít, akkor most viszont ellőttek ismét 10 percet. Na kiváncsi leszek.
Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2008.10.26. 20:48:34
Tompikka 2008.10.26. 21:05:18
Ki van ez találva, hogy minél több ideig lehessen mást adni a műsor helyett.
A legszemetebb a Fókusz - BK 1. rész valamint a BK 1 és BK 2 közti reklámszünet.
Ilyenkor adnak üzenetet, Domestosos promót, kvízt meg miegymást. Sokszor a reklámblokk hosszabb, mint az egyik BK rész.
U.I.: Szemét köcsög Barátok Közt animált logó!!!
Tompikka 2008.10.26. 21:12:51
Majd ha lement 8 perc a filmből és a néző már kíváncsi a filmre, akkor teszik be a reklámblokkot, mert akkor már úgysem kapcsol el onnan.
Szemét paraszt banda...
amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.26. 21:13:01
akyyy 2008.10.26. 21:16:33
vagy kiadnák dvd-n az ünneplésre való tekintettel.
de igy, hogy vasárnap adja orba szájba, ráadásul az rtl-es reklámcuppoliban egy házat mutat rózsával, ahelyett hogy a Bk-s házat, vagy teret mutatná rtl-e logóval.
Mert perpill az egész értelmetlen, plána, vasárnap, amikor nincs is, sőt, a héten szerdán volt utoljára:D
szerencsétlenek:(
Andie 2008.10.26. 21:20:47
Narnia 3. blokk : 21:04.30 - 21:15.35 -> ez 11 perc.
Ha a 2. blokknál a hiradót nem is számoljuk, akkor a nettó reklám 20:33.45 - 20:39.35 -ig tartott, ami testvérek közt (nem barátok!!!) is 6 perc.
Tehát 20:33 és 21:16 közötti 43 percben 17 perc reklám volt. Ez közel 40%. Végülis most reklámot, vagy filmet nézünk?
Mehet a feljelentés?
blanco172 2008.10.26. 21:24:39
cuebler 2008.10.26. 21:29:57
amúgy pedig BOJKOTT!!! Ami érdekel, inkább letöltöm a "sorozatos" trekker-ről :D
faterka 2008.10.26. 21:31:13
EasyFriend 2008.10.26. 21:34:43
Röhejes, pitiáner, kispályás lúzerbanda... :-DDD
Andie 2008.10.26. 21:50:11
De ez a 12 perces dolog már kapaszkodó, mint láttuk.
És akkor a lágyszinü karikák miatt megcsonkitott filmek kiábránditó hatásáról már ne is beszéljünk.
petyo 2008.10.26. 21:54:39
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.26. 21:54:45
Na ez az utolsó mondat ütött egy kurva nagyot.
És mi lenne ha a TiVo terjedne itthon ???
Hát nem a nézők a legfontosabbak??? Félnek tőle, eszem-faszom megáll ... 2008-ban ...
faterka 2008.10.26. 21:58:56
Szupcsi 2008.10.26. 22:25:54
Rocko- 2008.10.26. 22:35:19
polgár jenő (törölt) 2008.10.26. 22:39:49
qrvaannnyuk! is!
Faby 2008.10.26. 22:46:17
+ 1 ötlet: vezessék be a Philips szabadalmát a reklámok alatt letiltott csatornaváltásra. Az lenne ám a szép!
index.hu/tech/mp3/adblokk06041/
v2peti 2008.10.26. 22:47:43
A retekklub legalább nem kezd előbb.
pazola 2008.10.26. 22:53:37
nniicckk 2008.10.26. 23:03:33
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.26. 23:03:41
Ráadásul ezt az éjszkai filmeknél csinálták meg rendszeresen, amikor normális ember már nem néz tévét, de mivel a jó filmeket akkorra teszik, kénytelen felvenni. De nehogy már valaki olyan elvetemült legyen, hogy felveszi, előbb kezdik el!
polgár jenő (törölt) 2008.10.26. 23:07:53
gyn 2008.10.26. 23:09:32
A DH 21.30-kor kezdődött, kb negyed óra késéssel. Ez nem két perc és nem görgetés. Erről ennyit.
Marcellusca 2008.10.26. 23:15:34
A kanálisok MINDIG ugyanakkor reklámoznak. Ha az egyiken reklám, akkor a csatornák 90%-án reklám van. "Megértem" a tévéket, hogy a kiírt kezdéshez képest 2-3 perccel később kezd (el kell adni a reklámokat), de 10-30 perc "csúszás"?!
v2petinek igaza van. Többször jártam így én is. Sokkal bosszantóbb, ha lemaradok a (kevés) kiválasztott műsor elejéről (pl.: Dr. House), többször előfordult már. Hétvégén főleg rendszeres a tv2-nél.
Marcellusca 2008.10.26. 23:22:41
Igaz!!! Én majd' kivágtam a tévét! Két perce megy a HH, alig a bemutatás és jön a reklám. A műsor előtt, természetesen a negyedórás reklámblokk. Azt a FÉLÓRÁT senki nem vizsgálta, 20 perc volt benne a reklám.
macskafaraok 2008.10.26. 23:31:10
A PDC ami mukodhetne, de idehaza semmi, es mashol sem nagyon, ahogy tudom...
Pl. a WSS as az AFD inzertálás sincs sehol... (még)...
A reklamok miatt lehet sirni, de 12 perc nem sok (!), es ez az oras eloszlas alaklamazasa sokkalta jobb mint mas orszagokban, ez kivetelesen pozitiv szandek volt anno a mediatorveny alkotoitol !!!, aki kitalalta, le a kalappal, ez a baratunk inkabb mint ellensegunk.
A csuszasok. Szvsz. azt senki nem szereti, tudatossagot nem hiszem. Nyug az mindenkinek, akik a TV csinaljak, azoknak is... Csak a gond meg a baj van a csuszas-al. Ki kell venni Promo-kat, a reklamosok is sirnak, etc. Ez gond minden TV-ben.
macskafaraok 2008.10.26. 23:32:51
valaminő 2008.10.26. 23:35:00
tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.10.26. 23:36:13
. ami érdekel a neten úgyis elolvasható vagy megnézhető. Nem kell a TV-t bámulni folyton (olvassatok index-et ;-) Ha pár perc csúszik betudható a napfolt tevékenységnek vagy bárminek. de hogy 1/4 - 1/2 óra kiesik, az már X-aktás ügy (múltkor asszony azon mérgelődött, hogy a film utolsó pár mondata { nyissz } lemaradt a reklámblokk/"valóság" shóww miatt.
Nem veszik tudomásul hogy amit művelnek az SZOLGÁLTATÁS, és ha sz..rul szolgáltatnak, a néző mást fog nézni. Sajnos kevés tudatos néző van aki azt mondja, hogy a ku.. ... akkor nem nézem ha nem kezdik időben, inkább nézek mást/csinálok teljesen más dolgot. Bár (lol) csak abból okulnak ha a nézettség tart a 0 felé .
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.10.26. 23:38:11
Desperatefan14 2008.10.26. 23:38:14
Tonin 2008.10.26. 23:46:27
Gondolom a retekklubnál és a hasonszőrüeknél ez még drágább.Csak be kell szorozni 12.min=720sec x3 milla=az több mint 2.milliárd óránkénti bevétel.
Ezért nem érdekli őket semmi más,hiába irogat nekik bárki is.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.26. 23:46:50
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.26. 23:53:03
szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.27. 00:15:29
KékFény6 2008.10.27. 00:28:50
Ez a baj. Erről nem a szolgáltatóknak és a csatornáknak kellene tárgyalniuk, hanem a képviselőbácsinak kezdeményeznie egy törvényjavaslatot, hogy kötelezővé tegyék és kész. Amíg nem érdeke a csatornáknak a PDC-jel sugárzása (sőt, számukra hátrányos...), addig nem is fogják maguktól megtenni.
Ugyanez igaz a képernyő különböző sarkaiban megjelenő műsorpromókra is. Szépen meg lehet alkotni a kis törvénykét, ami ezt szabályozza (pl. 1 óra alatt csak x percig lehet). A korhatárkarikákat is megreformálhatnák már, teljesen felesleges a teljes műsoridőben feltüntetni. Viszont az érdekes, hogy anno ezt maguktól be tudták vezetni, pedig senki sem kérte...
Talán bombáznunk kellene emailekkel az illetékeseket.
Thunderzolee 2008.10.27. 01:41:02
A PDC (Program Delivery Control): ugyanez a digitális világban. Felturbózva olyan extrákkal, mint az olyan jelek küldése, amelyek akár a felvétek közben is megállítják a felvételt; pl. ha reklámhoz ér a műsor, akkor a reklámokat kihagyja a video/DVD felvevő. (De a szolgáltatók ez utóbbit nem használják. Értelem szerűen egy TV társaságnak a reklámokból származik a bevétele.)
Előbb volt a VPS, később a kettő összekapcsolódott VPS/PDC névvé.
Európában az ASTRA műhold következő csatornáin (is) műkődik: 3Sat, Eurosport, Pro7, RTL, RTL2, Sat1, Vox.
A teletexten látható is a műsorok kezdési ideje melletti 4 furcsa betű és szám kombinációja.
A WSS (Wide Screen Signaling): szintén egy nem nagyon működő újdonság. A 16:9-ben működő műsoroknál átváltja a 4:3-as képről 16:9-re az arra alkalmas TV-k képét.
Bambano 2008.10.27. 02:58:31
Bluesmen · http://bluesmen-worldmusic.blogspot.com/ 2008.10.27. 03:32:26
Hiszen mi tartjuk el őket...
Csak szórakozzanak velünk, de asszem már nem sokáig, lecseng lassan a kertevéknek.
Én már leginkább csak a neten tévézek, illetve letöltök.
Itt van egy nagyon érdekes cikk, ajánlom mindenkinek, nagy igazságok vannak benne...
techline.hu/szubjektiv/20081023_10_ok_amivel_az_internet_tonkreteszi_a_te.aspx
Zee 2008.10.27. 07:11:41
Ha a kertv ezzel akar trükközni,azzal szórakozzon,akivel megteheti.Amúgy sem vagyok az a fajta,aki ész nélkül szórja az emelt díjas sms-eket:)(utoljára a B.B.1-ben szavaztam,az meg nem mostanában volt :)
kovacspityu 2008.10.27. 07:34:41
bástyaelvtárs 2008.10.27. 08:02:47
Csakhogy a bevezetésével pontosan mérhető lenne a nézettség, és ez az amit egyetlen csatorna sem szeretne, mert azonnal kiderülne a millós nézettségről szóló hazugságáradat.
liksoft 2008.10.27. 08:07:05
A jelzések meg a másik. Ebben az M1 volt eddig a csúcs az Önök kérték műsornál. m1 jobb fent, 12-es korhatár bal lent, előzetes bal fent, "Önök kérték" jobb lent, és csíkban, hogy milyen műsort ki kért éppen. Ahogy néztem, talán az 50%-ot elérte a felületen a sugározni kívánt műsor. Gratulálok!
Felhívnám sok szerkesztő figyelmét, hogy nem lehet mindent DVD-n megvásárolni. Ha azokat tönkre teszik üzletpolitikai szempontból, tudomásul veszem. Viszont a beszerezhetetlen, filmtörténeti szempontból is jelentős alkotásokat ha tönkre teszik, a kulúra elleni támadás már. Pedig annak közvetítése a feladatuk. Ismételten csak gratulálni tudok.
Izo 2008.10.27. 08:24:12
ceetrom.izu.banan 2008.10.27. 08:27:52
sajnálatosnak tartom, hogy az ilyen tipusú műsorokra (mónikasó, győzikesó stb) van igény... szivesebben látnék sok több kepes, vámos miklós nevével fémjelzett műsort, de jónak tartom a házon kívül, strucc és hasonló tipusú műsorokat is...
Bexter 2008.10.27. 08:42:01
Kurucles 2008.10.27. 08:43:28
Természetesen én sem nézem, csak nagyon-nagyon kivételes esetekben. Ilyen például a XXI.század, amelyet viszont késő este adnak és csupán nyáron ismétlik a délelőtti órákban. Kár.
Amit én sem értek, miért nincs a pontatlan kezdésre vonatkozó paragrafus a médiatörvényben, vagy miért nem kötelezik őket - az Antenna Hungáriával - a Show View alkalmazására?
Azt sem értem, hogy az értelmes és ismeretterjesztő műsorokat sugárzó DUNA II ALTERNATIVA műsor MPEG 2 digitális sugárzása miért szűnik meg október 31-dikén?
Azt sem értem, ha me is szűnik, akkor miért nem sugározzák az új tömörítésben MPEG 4-ben?
De azt sem értem, hogy e T-Home (T-Kábel,MATÁV Kábel TV) a 108 műsora közé miért nem tudja felvenni a DUNA II ALTERNATIVA műsorát? Nem fér a többi borzalmas és nézhetetlen mellé?
Továbbá azt sem értem, hogy senki nem szól rá - és nem bünteti - a kereskedőket, akik még most is árulják a DVB-T (földi digitális vevő) tuneres TV-ket és DVD recordereket, amelyek szombattól (nov.1.) már használhatatlanok lesznek?
Hol van az ORTT, hol van a Fogyasztóvédelmi Főfelügylet?
Szóval én sok minden nem értek...jó lenne ha valaki felvilágosítana.
Előre is köszönöm.
Ewok 2008.10.27. 08:55:46
Az ótvaros adók számára akkor jönne el az igazság pillanata, ha nem a műsorszolgáltatók által összeállított műsorcsomagra lehet előfizetni, hanem mi, nézők válogathatnánk ki, melyik adóra akarunk előfizetni, melyik nem kell még ingyen sem. akkor aztán cseszhetnék a rohadék reklámjaikat, valóságshow-jaikat. De ez csak álom, ismerve a szutykos adók pénzéhségét, halálukig tiltakoznának az ilyen ötletek ellen.
báró Csekonics 2008.10.27. 08:58:30
Jaja, egy ilyen grafikont egyszer én is megnéznék - RTL, TV2, Via3, ... , Nat Geo, Discovery...
(Ja, de persze olyan bontásban, hogy teljes lakosság és kábeltévével rendelkezők külön-külön is, mert gyanítom, sokan csak azért nézik a két 'nagy' adót, mert nincs nekik más.)
Amúgy a műsorcsúsztatás miatt meg mindkét csatorna szüljön sünt - vagy _sokkal_ többet kell felvenni a set top boxxal, vagy a következő műsort is be kell állítani, pl. House után a Szül. Fel.-t is fel kell vennem, ha meg akarom nézni.
(De a reklámot akkor is áttekerem, beeee! :-D)
RCH 2008.10.27. 08:59:51
Ewok 2008.10.27. 09:03:32
Pénzünkért kultúrmocskot kapunk, amin ők degeszre keresik magukat.
pallos 2008.10.27. 09:16:12
Ez az igazi kész-átverés show.
Hiába kapcsolunk át másik csatornára, ezek mellett a reklámbevételek mellett nagyon nem tolunk ki a csatornákkal.
De nekik még ez is kevés. Hol a határ?
the real 2008.10.27. 09:16:37
Engem az lepett meg inkább, hogy az itt hozzászólók jelentős része számára sem esett (még mindig!) le, hogy a 12 perc / óra limit csak a fizetett hirdetésekre vonatkozik.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.27. 09:44:35
Tényleg, amúgy a product placement beleszámít a 12 percbe? Filmeknél persze ne számítson, de amikor a sms-szavazós műsorokban 10 percenként elsorolják, hogy miket lehet nyerni, és milyen cégek jóvoltából...
báró Csekonics 2008.10.27. 10:09:54
ander 2008.10.27. 10:11:24
Llew 2008.10.27. 10:30:25
Sajnos amíg "ebből egyelőre itthon nem lesz semmi", addig csak annyit tehetünk, hogy kétszer annyit veszünk fel, mint a rögzíteni kívánt műsor időtartama és reméljük, hogy beleférünk. Meg megtanulunk jógázni, hogy idegességünkben ne verjük szét a drága pénzér vett TV-nket.
na_most_akkor 2008.10.27. 11:09:43
A lényeg az lenne, hogy aki bármelyiket szereti, AZT nézhesse. Ne azt, hogy
- mi a következő ("maradjanak velünk")
- mi lesz ma este (gondosan elhelyezve a főhős homlokán)
- mi lesz két hét múlva (az a kib@$2ott animáció)
- most jön a reklám ("hamarosan folytatódik AZ")
- most volt a reklám
- korhatár
- csatornalogó, filmtípus, internet cím, mindez lehetőleg félképernyőnyi méretben
Sok mocsok állat.
Tuskó Hopkinsz 2008.10.27. 11:13:57
zounuk 2008.10.27. 11:26:50
Olvassatok minden nap!
HÉV-es 2008.10.27. 11:38:36
HÉV-es 2008.10.27. 11:40:22
HÉV-es 2008.10.27. 11:51:15
HÉV-es 2008.10.27. 11:57:24
istvan42 2008.10.27. 12:21:31
báró Csekonics 2008.10.27. 12:44:25
Valamelyik (talán M2 ?) adón láttam egy 'hirdetést' ami gyerekeknek szól, az a lényege hogy ne vegyenek be mindet, amit a tévében látnak. (A 'házi viziló' a főszereplője.)
Pont meg is jegyeztem, hogy de jó lenne, ha ezt a két nagy kereskedelmin is nyomnák, mert ott van a legtöbbször 'már megint madárnak néznek' érzése az embernek.
shudder 2008.10.27. 12:47:06
shudder 2008.10.27. 12:49:15
alterways 2008.10.27. 12:52:16
alterways 2008.10.27. 12:57:30
báró Csekonics 2008.10.27. 13:10:34
Pedig egyszerű lenne - a Fox rá is jött már, asszem (pont itt a CC-n volt hír?) - rövid reklámblokk (ami alatt nem mész el még pisilni sem, két-három reklám csak _ÉS_ jó műsorok.
Nem ilyen ökörségek.
_JoE_ 2008.10.27. 15:19:33
Szerintetek a sok részvényesnek miből van az évvégi nyeresége? Nem nem abból, hogy mi fizetünk a helyi tv szolgáltatónknak...
A reklámokból van a pénzük!!!
Jobb lenne ha megint csak 1 csatorna lenne és ott is minden hétfőn adás szünet lenne??
"Vagy megszoksz, vagy megszöksz"
_JoE_ 2008.10.27. 15:23:38
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.27. 15:32:31
Nem is biztos, hogy olyan jó lenne. Az emberek már rászoktak az időközönkénti szünetre (mondjuk félóránként egy kétórás filmben azért nem árt...) Tehát nem is annyira a reklámszünetekkel van a baj - WC és konyha látogatásra kiváló! - hanem azok elhelyezésével, és hogy nem lehet tudni mikor jön (addig vissza kell tartani :-). Ezért szeretem a NatGeo-t a Discoveryt, meg az AXN-t mert ott ugyan negyedóránként van reklám, de biztos hogy akkor van, nem trükköznek vele, számíthatsz rá (és mellesleg rövidebb is a blokk, mint a kertévéken...)
Thunderzolee 2008.10.27. 18:18:06
Az RTL-Klub több műsora is elérhető interneten az oldalukon.
Fókusz, Fókusz Plusz, Házon kívül, (reggeli-déli-esti) Híradó, és a XXI.Század is.
Így nem kell fennmaradni késő estig, itt megtalálod őket:
www.rtlhirek.hu/dock/videogallery
Az utolsó 100 komment: