Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vasárnap kapitulált a Tv2

Hétvégi nézettség

2008. október 20. 13:11 szabóZ 121 komment

A hétvége általában a Tv2-é szokott lenni, szombat-vasárnap családi üzemmódba vált az ország, és ugye a Tv2 még mindig úgy él a nézők fejében, mint a közszolgálati kereskedelmi tévé. A családbarát csatorna. Arról már nem is beszélve, hogy vasárnap Napló, amit legfeljebb a Cobra 11 tud überelni, de csak akkor, ha legalább két Porsche felrobban az aktuális részben.

Na, ezek a szabályok most mind megszűntek, mintha az MSZP hirtelen törpepárttá zsugorodna, Gyurcsány Ferenc pedig torgyánosan magára zárná a székház ajtaját. Merthogy a Celeb vagyok, ments ki innen hazavágta a Tv2-t. Ugyan szombaton a Megasztár még kitartott, és a csatorna átlagához képest kiemelkedő, 30,8 százalékos közönségarányt ért el a 18 és 49 évesek között, de azért a dzsungel reality (36,9 százalékos share) és az azt követő SWAT című (31,6 százalékos share) egyébként kissé vontatott akciófilm is megverte az RTL-en. Persze a film és a tehetségkutató közti különbség a hibahatáron belül van, és a grafikon úgy néz ki, mint a Palatinuson a hullámfürdő, a reklámblokkok alatt ide-oda kapcsolgattak a nézők, vagyis Friderikusz, Fenyő Miki és az énekesek még nem tűntek el az RTL nézettségi görbéje alatt.

Vasárnap viszont mintha lekapcsolták volna a Tv2-t, egy kiadós ORTT-elsötétítés szokott ilyen nézettséget hozni. A Napló 26 százalékos share-je sem túl jó, de utána az Álomnő című romantikus vígjátékot mindössze a tévé előtt mulatók 11,7 százaléka választotta. Már persze a reklámozóknak fontos 18 és 49 év között korosztályban. A München című politikai-történelmi akcióthriller kicsit javított, 13,6 százalékos közönségarányt ért el. A Spielberg-film elején egyébként a Helyszínelők ment a Viasat3-on, és ugyan 7,1 százalékos közönségarányával nem sikerült megelőznie a Tv2-t, de amíg az országos csatornán reklámblokk volt, a Viasat3 görbéje néha a Tv2-jé fölé is kúszott.

Mindeközben az RTL-en 41,6 százalékos közönségarányt ért el a Celeb vagyok, ments ki innen, a Charlie angyalai 2 pedig még ennél is több embert érdekelt, az éppen tévé előtt ülők 48 százaléka választotta. Sőt, igazán nagy bajban lehet a Tv2, mert még a Heti hetesnek is 44,2 százalékos közönségaránya volt, vagyis több mint háromszor annyian nézték ebben az idősávban a humor besült nagyágyúit mint a konkurens csatornát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dmg 2008.10.20. 13:25:34

Az Rtl viszont szem*t modszerekkel éri el a nézettséget:Charlie angyalai 2 8ra volt kiirva ehhez képest fél 9 kor kezdödött.Igy aki azt nem nézte de bekapcsolta a tvt az kénytelen volt fél óra celeb hülyeséget nézni.
Legszebb 20:07 perckor reklám hogy 20:00 kor charlie angyalai 2.:D Hihetetlen ez az egész már....

bopat 2008.10.20. 13:34:51

Ja az a reklámbaromság az idővel engem is idegesített. Ha már nem kezfik el időben akkor legalább ne hazudjanak...
Xar retekklub.

ChPh 2008.10.20. 13:49:59

Az, pedig én is a Charlie Angyalait néztem

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.20. 13:50:04

Én a München-t meg akartam nézni, de fizikai képtelenségnek tartottam, hogy fennmaradjak hajnali egyig tévézni munkanap előtt. Így hát felvettem, és gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Ezt mikor fogják beleszámolni a nézettségbe?

pizsama 2008.10.20. 14:09:08

Színvonalas magyar TV-nézők tolják a retekklub szekerét. Gyilkos Vihar 2: Pokoli szélvész című filmekkel és a celeb műsorokkal engem ki lehet kergetni a világból. Ha vasárnap este, akkor nálam amerikai foci.

Carnivora (törölt) 2008.10.20. 14:14:33

Na a München jó film volt az meg a retardált nézőket is jellemzi, hogy a fos Charlie szarjait bambulják meg hetibalost ...

RobinGood 2008.10.20. 14:15:33

Dmg: TV2 szombaton mit csinált? Megasztár több mint fél órát csúszott. És ez ott rendszeres.
Fedor: ne röhögtess már, hogy Te a ker TV-ken akarsz bármilyen filmet megnézni :-D

Amúgy meg mind a két országos ker TV xar. A két csatornán összesen van kb 5 műsor amit megnézek úgymond rendszeresen.

paráznabillegető 2008.10.20. 14:16:21

én inkább drámát néztem: róma-inter, 0-4!!!

fortytwo 2008.10.20. 14:16:54

eh a mindenhato nezetsegi adatok...vajon a piratebaynek mekkora lehet igy hetvegenkent?

a Charile angyalai 2 talan az egyik legrosszabb kommersz film amit lattam (talan a tomb raider 2 megelozi), ugyhogy nem csodalom hogy siman lenyomta a TV2-n mindent, foleg a Munchen-t...gratulalok minden 18-49 kereskedelmitevenezonek

W Joe 2008.10.20. 14:19:04

Charile angyalai 2 borzalmas, már az egy is az volt :)

xenuka 2008.10.20. 14:19:25

A München gyenge film, érdektelen témával.

Faby 2008.10.20. 14:19:51

Szombathoz:

A SWAT kicsit tényleg vontatott, de a megértést sokszor az a fránya vágó olló is akadályozta... Persze mindez a 12 karika oltárán esett áldozatul. Utánna persze leadták 18-assal a Végső állomás 2. olyan jelenetekkel, hogy ihaj, fröccsenő vér szakadó testek premier plánban...

Bónusz: a Végső állomásban feltűnt 2 mostani sorozatban játszó színész is.

Ikaros 2008.10.20. 14:20:08

én meg már úgy vagyok vele, hogy ha látok valami arra érdemes műsort az újságban, akkor vagy felveszem, és a reklámokat áttekerem, vagy megnézem DVD-n...
még a híradót is online nézem... :D

Jim Raynor 2008.10.20. 14:21:29

hát én vazzeg megnéztem a münchen-t, a szemem már majd kifolyt a végére, de sikerült....

én azt nem értem, hogy amikor szökőévente egyszer végre leadnak egy jó filmet, azt a faszé ilyen későn kell elkezdeni? a tv2-n az álomnős baromságtól simán el lehetett volna tekinteni, és akkor a münchennek se hajnali egykor lett volna vége......és képírók sorozat filmje csak utána kezdődött, azt ki a rosseb tudta már megnézni????

szzoo 2008.10.20. 14:23:11

"A TV2 ősszel nekiront az RTL Klubnak"

the real 2008.10.20. 14:27:17

Tényleg, visszatér az RTL Klub ahhoz a módszerhez, hogy fél órával később kezdik a műsoraikat a programtervhez képest? Nagyon kreatív...
A Münchent meg 22:00-ra írta valamelyik tévéújság, erre 21:55-kor már bőven ment. Nem baj, részben egyetértek xenukával: gyenge film. Kár, hogy nem tudtam előre.

binike 2008.10.20. 14:29:12

filmet letöltöm, sorozatot nem nézek vagy ha nézek letöltöm és max a hiradójukat nézem ... egyébként meg sportot nézek a tv-n. ker tv-en kivül a nézettség nem nagyon érdekli az embereket ... szerintem

kispufi 2008.10.20. 14:33:24

a heti hentesnek még mindig ekkora a nézettsége? anyám borogass.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2008.10.20. 14:33:29

nem tudom olvassa-e bárki ezt a bloggot a tv2-től
de
hogyan a bánatos lófüttybe nézzünk egy csatornát ha nem lehet fogni?
én nem fizetek kábeltévét, leveszem a retek klubbot, meg az m1-et a levegőből
három helyen laktam ebben a városban, egyik helyen sem lehetett levenni a levegőből..
erről ennyit.

Sandokan66 2008.10.20. 14:34:32

Az "ollo muveszet" egyik legszebb eleme szamomra az volt, amikor a Truman Show vegen kivagtak az utolso jelentet, amikor a kadban ulo ficko elott elment az adas (ugye mert vege volt a Truman Show-nak) ezert egy darabig bamban bamulta az adas nelkuli tevet, aztan kikapcsolta es elovett egy konyvet... Tulajdonkeppen a film mondanivaloja volt ebben az egy jelenetben, vagyis lett volna... Szep volt.

nemecsek ernő áruló 2008.10.20. 14:35:49

Azert ne feledjuk el, hogy szazalekosan mernek, ezert er el egyre jobb aranyt az rtl klub, mert azt csak agyhalottak nezik.

Akinek egy kicsi esze van, az nem nez TV-t, mert egyik csatorna sem szolgalja ki az igenyeit. Sajnos. Pedig a tv2-nek meglenne az eselye, ha nem probalkozna ezzel a celebes "minden sztarnak a vegbeleig feldugjuk a kamerat" hulyeseggel - mert nekik nem megy!

Multkor sogorom vegigkapcsolgatott a csatornakon, hogy hatha talal valami ertelmeset... de nem. Mondtam is: "es Isten megteremte a sokcsatornas televiziot, es lata, hogy ez jo". (Csak tudnam, mit latott rajta...)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.10.20. 14:36:07

Úgy látszik, a nyílvánvaló elfogultság, a szakmaiatlanság és bénázás újra és újra megboszulja magát, szegény TV2. Az sem túl jó ómen, hogy egy csatorna úgy próbál sikeres lenni, hogy folyamatosan változtatja az arculatát, a logóját, a műsorszerkezetét, stb. Az RTL ezzel szemben az állandóságot képviseli. Olyan amilyen - de legalább kiszámítható.

A Napló eheti kérdése újra nyílvánvalóvá tette, hogy ki felé húznak, de ez csak egy dolog, mert nemcsak a politikában elfogultak, még a bulvárt sem tudják profin tálalni. Lásd az Aktiv szerencsétlenkedését. Szórakoztató műsorban sincsenek a helyzet magaslatán. Lásd a Sváby féle kvíz bukását. Vagy az XXL bukását már az első adásnál. Vagy a Cápák bukását. Vagy a ... na ezt sorolhatnám napesig.

Különben miért tartanának itt, ahol?


Baginacsa, banánhéj, napló paródia, idézet:

"Eheti kérdésünk:

- Manipulatívak a kérdéseink? Ugye nem!"


:-)

nemecsek ernő áruló 2008.10.20. 14:37:40

Sandokan66 2008.10.20. 14:34:32

:) Ez vicces. Egy kerteve csak nem fogja megmutatni a nezoinek, hogy mit tehetnenek ahelyett, hogy ot nezik!

Manyizga (törölt) 2008.10.20. 14:38:00

Én se értem, hogy ki gondolja, hogy BÁRMILYEN szuperfilmet hajlandó valaki megnézni - üvöltő reklámokkal spékelve - ha annak 23h után van vége. Persze a nyugdíjasokon és más, kereskedelmileg nagyon fontos csoportokon kívül. :)

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2008.10.20. 14:39:26

Nézzetek snookert a szar filmek,műsorok helyett.

RobinGood 2008.10.20. 14:39:42

Sandokan66:
Na ezért sem értem miért akar valaki filmet nézni a ker TV-ken

Tengertánc (törölt) 2008.10.20. 14:41:56

A Álomnő c. lámaság helyett rakták volna be a Münchent!Ki is voltam, hogy 10-kor kezdték játszani. Valami barom, a TV2-nél megint azt hitte, hogy vasárnap este, csak untakozó háziasszonyok, meg csitrik ülnek le tévézni.

Tengertánc (törölt) 2008.10.20. 14:44:20

RobinGood:
Na, erre találták ki a torrentet.

VilMarci 2008.10.20. 14:45:16

Elnézést, ha már korábban keveséztétek volna ezt a témát...
Azok, akiknél a nézettséget mérő kütyük vannak, mekkora részét képviselik a lakosságnak? Tényleg ugyanazok a tv-nézési szokásai, mint az átlagnak? KábelTV-sek, vagy mondjuk csak szobaantennájuk van? Magyarán van igazi választásuk (másik 50 vagy csak 2-3 csatorna)? Egyáltalán nézhetnek mást is, vagy csak ezt a két adót?

RobinGood 2008.10.20. 14:47:31

Nekem alapvetően csak a sport csatornák miatt van TV előfizetésem. Ha lenne egy szolgáltatás ami csak a sportcsatornákat kínálja (de azt teljes körűen) na az lenne az én kedvenc szolgáltatóm :-)

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2008.10.20. 14:50:05

jut eszembe, tegnap nézhetetlenül rossz minőségben jött a tv2 (Bp, 7ker) kb. este 6tól kábelen, de nem digitálisan.

volt szó valami antenna áthelyezésről, meg vételromlásról a digitális átállás miatt. Nem lehet, hogy ez játszott közre?

kérem, járjon utána ennek a C:C

tisztelettel

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.20. 14:55:21

az xxl fényében ez különösen gyönyörű..:)

Sandokan66 2008.10.20. 14:55:48

Egyebkent milyen volt a Munchen? Elkezdtem nezni, de a sokadik reklam utan egyszeruen feladtam. Az Alomno tenyleg olyan jo film, hogy azt kellett fomusoridoben adni?

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.20. 14:59:17

Az álomnő amúgy egy jó film csak rohadtul nem kertévékbe való, hétvégén, főmüsoridőben.

ava 2008.10.20. 15:00:55

haha, tegnap pont snookert néztem...

Dmg 2008.10.20. 15:00:55

Itt olvashatsz arról hogy mérik a nézettséget:
www.sorozatjunkie.hu/2006/09/03/a-nezettsegmeresrol/

Secnir 2008.10.20. 15:09:16

ja, az olló.
nekem felmegy az agyvizem, mikor látom:
09:00 x. amerikai film (125 perc)
11:00 esti híradó

eleve 09:15-kor kezdik, és akkor mi marad a filmben, ha még 3x15 perces reklámblokk és filmajánló is van benne? úgy, hogy 11:00-ra (mert az éjszakai híradó fontos ám!) be is tudják fejezni.
volt valami film, úgy 2 éve (akkor néztünk végig filmet tv-ben asszonnyal) ahol, lefutott a stáblista, és megkérdezte (joggal): de most ki volt a gyilkos?
mert kb azt az utolsó 3 percet kivágták a filmből. marha viccesnek tartottam, torrent elő, másnap megnéztük.
Tök más filmet láttunk...

Atrox 2008.10.20. 15:17:47

A SWAT alapból jó film lehetett volna, ha nem vágják meg mindenhol. Én nem értem az rtl-en miért basznak el minden filmet. Ja, előtte nem ismertem a filmet, de mégis látszott több helyen a vágás, mivel nem volt értelme a következő jelenetnek, pl.: a főgonosz legyőzését nem is mutatták. Na ez azért már tényleg vicces volt :)))
Csak a Denzel miatt akartam megnézni, hiba volt. Maradnak a sport csatornák, meg az ismeretterjesztő csatornák.

Egyébként minden kertv elmehet a búsba...
Ezek a celeb hülyeségek tényleg érdekelnek valakit? Én már a szótól magától is hányok :) Nem is beszélve a heti hetesről, és hasonló társairól.

Bamba Barack 2008.10.20. 15:18:09

A Münchent a második reklámnál feladtam.Máskor vazzeg 45 perc 1 óra elteltével adnak reklámot,most meg fél óránként ment.dögöljenek meg a reklámos anyjukkal.

fullerg 2008.10.20. 15:18:11

Szintén snookert néztem. Továbbá egyetlen 2 részernél hosszabb sorozatot vagyok hajlandó nézni, a BL-t.
A nézettségi statisztikák a műsoridő értékesítése céljából, a reklámbevételek tervezése miatt fontosak. a Néző érdeke magasról le van szarva. A tévé eleve a népbutítás intézményesitett eszköze.
Aki kertévétől mást vár az magára vessen...

Moci 2008.10.20. 15:19:22

Ja!A reklámok közé bevágnak egy kis filmet.
De akkor a viasatot nézzétek meg!Az axn-röl nem is beszélve.Ott aztán agyvérzésig reklám.
Kb 10 percenként.
A trévé 2 meg még évekkel ezelött elb@szta az egészet amikor legyártottak 20 mondjam vagy mutassamot meg 20 claudia SÓT és aztán ezt a 40 adást kb 8 évig ismételte orrba szájba.....Meg a többi rettenetesen agyon unott marhaságokrol ne is beszéljünk.Ihm meg a többiek....
Anyám.
És legvégül itt van az xxl.
No comment.
Amit meg megnéztek az emberek és ugy tudom most meg még többen néznek a Beugrót meg ki dobták a fenébe.
Valamiért ugy látszik jobban megéri sz@r tv csatornát üzemeltetni.
Discovery Forever!!

fabot 2008.10.20. 15:22:46

Ez a szomorú, hogy lassan több amerikai foci és póker van a Sport1 és Sport2-n, súlyosbítva harmadosztáyú (magyar, holland, egyébosztályú egybküldöldi) focival. Még egy kis időnek el kell telnie, és valódi alternatíva lesz a WebTV. Akkor majd nem kell raboskodjunk a nézhetetlen magyar celebek és sztárok által elfoglalt csatornákon.

Dmg 2008.10.20. 15:24:50

A baj csak annyi hogy nem az ide kommentelök a többség.Ezzel sajnos tisztába kell lenni.Mert a celeb vagyoknak van nézettsége meg a gigasztárnak is meg stb nek.Ez kell Magyarországnak sajnos.(Annyit a haza védelmében hogy ez az egész világra jellemző)Amig ezen müsorok szüneteiben lehet a legtöbb mosóport és tisztasági betétet eladni addig ez lesz akármit irunk akárhova.

fhh 2008.10.20. 15:32:50

A München-nel "csak" az volt a baj, hogy későn kezdték,(de ez minden keri tv-nél igy van,ha vmi jó,azt kqrva későre teszik,had legyen álmos másnap a paraszt) mert a téma éredekes,akit egy kicsit is érdekel a történelem,és nem a gagyi B osztályú Charlie angyalkái, meg ezt a témát Gideon kardja ( akciódusabb film ) cimmel már megcsinálták,de most kicsit más szemszögből,ezért lehetett unalmas egyeseknek.Még jó,hogy vannak sport,spektrum és hasonló adók,mert a kerik nézhetetlenek.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.10.20. 15:38:21

Az egyik legnagyobb hazai torrent trackeren jelenleg ~50k regisztrált tag van. Egy jobb sorozat epizódjait átlagosan 3-4k júzer szedi le minden héten, plusz még 2-300 HD-ben - tehát látható, hogy a minőségi sorozatnézés részesedése elhanyagolható a TV-ben történővel szemben, mégis mennyivel jobb akkor, ott és úgy (akár PDA-n, a buszon ülve, ha meg otthon akkor HD minőségben) nézni a Prison Break-et, mint kötött időpontban, ótvar minőségben és fos reklámokkal megszakítva.

Valahogy így vagyok a nézettségi statisztikákkal is: teljesen hidegen hagy, hogy a sok egybites tévénéző mit bámul bamba szemekkel, semmi köze nincs a produkció minőségéhez annak hogy mennyien nézik.

Terrance 2008.10.20. 15:41:34

Igy van fabot, szar amerikai, meg európai foci megy a sport tévéken valószínűleg 0 nézettséggel, ahelyett hogy szép tradícionális sportokat adnának: öttusa, vívás esetleg kötöttfogású birkózás.
Életem egyik meghatározó élménye volt a magyar birkózó döntője az olimpián, igazi nézőcsalogató, fajsúlyos sportesemény. (Szánalmas, de még a nevét se tudom a srácnak)

Tibi76 2008.10.20. 15:42:01

Azért a heti7esben milyen érdekes volt, hogy senki nem szólt be a főokos Farkasházyra, amikor azzal kérkedett, hogy LOPOTT (rádásul saját kezűleg csinálta) belépővel ment be egy lovasverseny VIP ebédjére... (hogy még fokozzuk, nem is először)

Tehát Farkasházyék szerint LOPNI jópofa dolog! Ebben is hasonlítanak az agyonajnározott elvtársakra!

nemrozsa 2008.10.20. 15:44:33

Egész este kapcsolgattam, mert semmi értelmeset nem találtam a tv-ben, jobb híján letöltött sorozatot bámultam. A München konkrétan érdekelt volna, már csak a téma miatt is (nem láttam még, tehát fogalmam sincs, hogy rossz vagy jó), de hogy 10-kor kezdik el és éjjel 1-ig tart, az szégyen. Reggel 5kor kelek minden nap, mostanában House-t és más egyéb sorozatot sem tudok nézni, mert annyira későn kezdődik, hogy a reklámnál általában feladom. Gondolom, nem vagyok egyedül a problémával. Ezeknél a csatornáknál kinek szerkesztik ezeket a műsorokat? Normális dolgozó ember nem tud megnézni egyetlen értelmes műsort sem. (na persze kinek mi az értelmes)

Maszat04 2008.10.20. 15:49:01

Kérdés volt, hogy kik közül kerülnek ki azok, akiknél a mérőműszerek vannak. természetesen ezek statisztikailag korrekt módon vannak kiválasztva, ahogy a közvéleménykutatást is csinálják. Ennél a módszernél nem nagyon van jobb. Trükközni ott lehet vele, hogy az AGB tudja, hogy egy edott 40 éves szakmunkásnak mi a nézői prefernciája, azaz melyik csatornákat kedveli. Előzetets kérdőívet kell ugyanis kitölteni. Aztán ha az adatbázisban van x 40 éves szakmunkás, akkor már egyszerű kiválasztani a preferált csatornának kedves doboztuljadonost. Az meg ha a csatorna esetleg tudja, hogy a számukra kedves doboztulajdonos mely városban él, az különösen jó lehet az óriásplakátok elhelyezésénél egy műsor bevezető kampányánál.

Secnir 2008.10.20. 15:51:39

dmg:
tisztázzunk valamit: a celeb vagyoknak nincs nézettsége. egyenlő a nullával.
egyrészt munkahelyen hallom, miről beszélnek az emberek, erről nem.
a másik: csak úgy tudja megnézetni az emberekkel, hogy amikor az türelmetlenül várja a nyolcórási filmet, akkor kezdi el adni a celebvagyokot. ami mondjuk elég undorító, ráadásul elmegy az ember kedve a következő (immár kurvakésőn kezdődő) filmtől is.
ráadásul a celebvagyok eléggé kiszámítható volt (idáig). asszonynal már az elején kisakkoztuk, hogy akinek rendesn polgári állás van, illetve huzamosabb ideig nem tudna bentmaradni egyéb elfoglaltásga miatt, azt fogják 'kiszavazni' a nézők.
Patrícia ugye szerkesztő. ment. Czene, bárdosi, sportolók, hosszú ideig nem élhetnek szaron. ráadásul nekik nem kihívás sportember módra élni. Soma szintén emiatt várható volt. A következő talán Dér Heni lesz, vagy a Falusi Mariann (nem tudom Dér Heninek mikor és hol lesz koncertje, illetve Mariannak dettó). Márk hasonlóan esélyes az ének miatt, de őt a kis szüzit talán benthagyják. megnézem, mikor gerjed rá a horváth évára.
a legvégső bentmaradókra a győzike-benkő duót látom esélyesnek.
mármint ugye akit nem akarnak kiszavazni a nézők...

...és nem tudom meddig tart a celeb vagyok, de nov 11-án Heni koncertezik, ha jól látom.

Carnivora (törölt) 2008.10.20. 15:52:37

Secnir 2008.10.20. 15:09:16

Hétköznap a sorozat vagy film közé boldogan-nyugodtan bevágnak híradót is meg kenó sorsolást is ... -

sanya64 2008.10.20. 15:53:57

greyhound, jóval többen szedik le a sorozatokat nálunk, mint gondolod, csak legfeljebb nem torrenteznek, hanem a rapidshare-filefactory-megaupload aranyháromszögből, meg hasonlókból szerzik a cuccot...

kedvedért megnéztem, nem torrentes, de jó hazai oldalon pld. 140 ezer felett a regisztráltak száma, és az csak egyetlen oldal...

meg vannak aki ugye nem is regisztrálnak sehol, csak nekiesnek a tvseries...(nem írom ki teljesen...) oldalnak, meg hasonlóknak...

(a tényleges letöltésszámokról azok tudnának nekünk mesélni, akik legalább a feliratletöltések pontos számát ismerik...)

imuci50 2008.10.20. 15:55:14

A nézők becsapását nem bünteti az QRTT? Soha nem tartják be a megadott időpontot.

daito 2008.10.20. 15:55:49

"München gyenge film, érdektelen témával", höhö. Ízlések és pofonok. Azé' bírom, amikor az emberből kitör a filmkritikus; mert ha érdektelen, akkor érdektelen az ember számára, azzal nincs mit kezdeni. De azé' a jelenkor egyik legnagyobb és legsikeresebb rendezője készítette; és amellett, hogy "nagyon senki sem húzta le IMDB-n, rottenen", emellett begyűjtött Oscar (5-öt) és Golden Globe jelölést, mint kimondottan gyenge filmek ismertetőjeleként.

Szóval csak ennyi, bízom benne, hogy csak nem fedeztem fel a hozzászólásban az iróniát. :)

Hülyén hangzik, évekkel ezelőtt, ha lement egy ilyen film a tévében, nem volt kérdéses, mit néz az ország. Hígulunk, vazze. :)

Aki meg nem látta, annak: München igenis jó film; Spielberg megteheti, hogy már ne csak a droidoknak gyártson filmet. Bi-bi-bip.

pokyvali 2008.10.20. 15:57:18

Sokszor van olyan érzésem, hogy a Tv2 szándékosan vágja maga alatt a fát. A Mokkát nézném - korábban csak a hírek előtt volt reklám, kiszámíthatóan - most meg előtte is, sőt időjárást is jelentenek "menet" közben. Így a 7-8-ig tartó, elvileg politikai interjúkat tartalmazó blokk még rövidebb. (Nem is említve, hogy pár percesek, mindig bele kell fojtani a szót a delikvensbe, szemben az M1 Napkeltével, ahol azért hosszabb időt kapnak.) Most meg a Cápák helyett adnak valami eszement szellemirtós sorozatot, térdig érő műszempillás művésznővel a főszerepben. Miéhéhéhért?!?!?!

Carnivora (törölt) 2008.10.20. 15:57:50

sanya64 2008.10.20. 15:53:57

Én pl. rühellek letöltögetni szaros sorozatokat , azért van a kábel ...

lápi lidérc 2008.10.20. 16:18:03

pizsama · pizsama.blogter.hu 2008.10.20. 14:09:08
"Színvonalas magyar TV-nézők tolják a retekklub szekerét. ... Ha vasárnap este, akkor nálam amerikai foci."

Hát ennek fényében elég érthetetlen, mit szidod az RTL színvonlát... Az amerikai foci legalább annyira színvonaltalan szar.

daito 2008.10.20. 16:22:42

Vacak dolog ez.

Ha belegondoltok, azért az RTL klubnak van 1-2 olyan régi műsora, ami stabilan hozza a formáját, tehát mondhatjuk, hogy rajongótábora van. Azt is érdemes volna meggondolni, hogy ez mennyire jelenik meg a panelben? Namost adva van a Barátok közt, a Heti7, Mónika-show, Fókusz (Reflektorral együtt); ezek jól bejáratott műsorok, amelyek adott sávban és adott kategóriában is meg tudják verni a mezőnyt. Híradó meglátásom szerint olyan, hogy ki-mit szokott nézni, tehát itt is nehéz elcsábítani embereket.

Ergo délután megy valami sorozat, utána Monika-show, kis reflektor, híradó, fókusz, Barátok közt. Lehet, hogy valamelyik nem olyan kiemelkedő nézettségű, de hozzák a formájukat stabilan. Ez a lényeg; RTL hosszú távra tervezett, amikor a Luz Maria, meg Lucecita ment a tévében, akkor ott a TV2 tarolt a 14-18.25-ig tartó compadre-senorita sorozatokkal; csak közben RTL "felépítette" azokat a műsorait, amelyeket 10 év múlva is lehet nézni. Ergo, TV2 nem most b*szta el; most a 2-3-5 év múlva érvényes nézettségét k*rja el. Ez már csak egy ilyen ország. :)

Hétköznap TV2 ezen maximum lyukat tud ütni, de annak esélye, hogy minden téren verje (csak egy picit is) az RTL-t: na ennek nincs esélye.

Főleg azzal a szemlélettel, hogy a náluk erős vasárnapot is hagyják elveszni (Tények - Napló - Jó film1 - Jó film2); de mit várunk: elég annyit leírni, hogy Totalcar.

(Más tészta, hogy olyan nézőkért versenyezni, akiknél Mónika-show, Barátok közt, Celeb vagyok szintű műsorok tarolnak...)

Jim Raynor 2008.10.20. 16:22:49

fhh 2008.10.20. 15:32:50

"gideon pallosa" volt az.......de valóban sokkal akciódúsabb, még gyerekként láttam :)

zoli28 2008.10.20. 16:25:09

ne csodálkozzon a tv2.
berakja azt a szar filmet 8 órára, a normális 5 Oscar díjast, pedig 10-től hajnal egyig. Nem is értem a műsorszerkesztőket. Én biztos kipics...nám mindegyiket.

fingerbangs 2008.10.20. 16:28:02

en egyiket se nezem
szar mind2
fujj

johevi 2008.10.20. 16:29:00

Én speciel azon lepődök meg, hogy miért nézték ennyien ezt a borzasztó Charlie Angyalai 2-t. Annyira nevetséges és bárgyú volt, hogy a három pálcikanőt lenullázó Demi Moore sem tudta életben tartani. Az RTL sem jobb, csak kevésbé szar.

Carnivora (törölt) 2008.10.20. 16:30:31

daito 2008.10.20. 16:22:42

"(Más tészta, hogy olyan nézőkért versenyezni, akiknél Mónika-show, Barátok közt, Celeb vagyok szintű műsorok tarolnak...) "

Ezeknek a nézői legjobb fogyasztók, mert elhiszik amit a reklámokban hallanak :D erről ennyit. :P

szkepi 2008.10.20. 16:33:59

mit lehet ettől a tehetségtelen tufaagyu bandátol várni?
árpa önlló ötlettel még soha nem viritott,csak lenyult azzal a bugyuta celeb fejével.
várdy zoltán az a mai amerikanizált nem szembenéző gerincmentes tuskó.
remélem ezt a két lufimajmot kirugják.
árpa ráadásul a viasatra is bekorrmpálta magát. ott gyártja a bár kettőt, de amihez hozzányul az bukik. ez is.
inkább amcsifocizna 8-5ig

szkepi 2008.10.20. 16:35:51

ja és a münchen bár kissé vontatott, de jó

devrandom 2008.10.20. 16:54:30

aki kereskedelmi csatornára kapcsol [ha szigorú vagyok, akkor egyáltalán tévékészüléken távolról sugárzott adást néz], az ne sírjon se csúszó programok, sem azok minősége, sem a túl sok reklám miatt. érezzék inkább lesajnálva magukat :)

minthogy még nem simult ki az ekg-m, nyilván van élet ótvar mocsok szar tévék nélkül, hosszú távon is.

Roy 2008.10.20. 17:35:17

Semmin nem csodálkozom. Amíg ilyen műsorokat adnak. Úgy látszik már kezdenek a nézők is magukhoz térni.
Ami a pontos kezdéseket illeti, az soha nem is volt a kereskedelmi adóknál. Régen ezért a Magyar televízióban büntetés járt, még élő adások esetén is. Lekeverték az adást. Egy felvett műsornál miért nem lehet az időket kimérni? Ez a nézők teljes semmibe vétele.

2008.10.20. 18:02:16

A Charlie anngyalai egy kurvajó stílusparódia, pont azt karikírozza, amit itt sokan köpködnek, úgyhogy szerintem a fikázása sok mindenre nem fog rávilágítani. A Münchent nem láttam, de fajsúlyos drámát nem nézek meg félóránkénti hüvelygombával. A TV2 meg azért dögledezik, mert alapjaiban rossz a stratégiájuk, az RTL elhitette magáról, hogy ő a nívósabb, jobb, ez beleivódott a köztudatba, és a TV2 bármit csinálhat, amíg ezt a beidegződést nem nyomják le, addig ha a jóisten lesz Joshi Barat vendége, akkor is buknak. Erre nekiállnak szájalni, hogy hány millióból készült az XXL,(ki a faszt érdekel) meg jó filmeket ajánlanak lehetetlen időpontokban mindeközben biztos kézzel választják ki a külföldön csúnyán bukó formatokat. Ami a legidegesítőbb, hogy amolyan zártkörű klubrendszerben működtetik magukat, a saját unalmas, lejárt figuráikat szerepeltetik az összes műsorukban. Ha meghallom, hogy Irigy Mirigy, olyan gyorsan kapcsolok el, hogy beégnek a tévém áramkörei. Nem hiszem el, hogy ennyire töketlen hülyék hozzák náluk a stratégiai döntéseket.

hariel 2008.10.20. 18:10:42

Lehet, hogy kommentekben már kérdezték: Melyik cég csinálta a felmérést? Milyen anyagot használták? Link az eredeti cikkre, stb. mind-mind kimaradt. Nem is tudom, hogy a közvélemény-kutató cég egyáltalán engedélyezte a cikk megjelenését. Nem szeretem ezeket a félhíreket. Sajnos egyre több ilyen van az indexen...

2008.10.20. 18:14:49

Hariel, Mo.-on csak az AGB Nielsen csinál műszeres nézettségmérést, így az adatok tőlük származnak. A kiadott adatok olyanok, mint az MTI-hírek, átvehetők, közölhetők. Az egyik kommentben már volt link a mérési metódusról, nézd meg.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.20. 19:08:45

Hariel, ez egy szakblog szakcikke, korulbelul ezerszer elmagyaraztuk a nezettsegmerest, az adatok pedig nem az AGB-tol vannak, ok mernek, de csak a tevek adhatjak ki az infokat. Mindig mastol van, aki eppen nyer, az buszkelkedik vele. Eredeti cikk nincs, ez az eredeti. De ez tenyleg mindenkinek egyertelmu szerintem, sokszor elmagyaraztuk. Leirhatnam a panel osszetetetelet is mindig, de hat felesleges, index.hu/kultur/media/agbhun olavsd el.

VilMarci 2008.10.20. 19:11:48

dmg: köszi. mindenesetre nem győzött meg. 840 család, kb 2000 néző, azaz 1 ember kb 4800 másikat reprezentál, szerintem ez csak parasztvakításra és a hirdetők szemének kinyomására jó.

flakon 2008.10.20. 19:13:24

de most komolyan, úgy tűnik van netetek, töltsétek le. miért néztek filmet tv-ben, szinkronizálva? . én képtelen lennék rá, ha látok egy reklámot, elfog a hányinger

fullerg 2008.10.20. 19:24:28

flakon 2008.10.20. 19:13:24
de most komolyan, úgy tűnik van netetek, töltsétek le. miért néztek filmet tv-ben, szinkronizálva? . én képtelen lennék rá, ha látok egy reklámot, elfog a hányinger

Mondjuk azért mert a lakosság 70%-a semmilyen idegen nyelvet nem beszél, 20 %németet, a maradék 10% érti az angol nyelvet.
Feliratot olvasgatni pedig még ennek a 10%-nak is kis része akar csak.

pelekas 2008.10.20. 19:35:28

Az RTL klub az értelmetlenségig megvágott filmei miatt szörnyűek...
A TV2 ebben normálisabb...

sertésmájkrém 2008.10.20. 19:35:29

Kár fikázni a Charlie angyalait, úgy hogy a fikázók szemét nem szúrja ki, hogy az egész egy (nem is rossz) paródia. Elég szomorú.

Nézettség: 5. éve mérnek az egyik haverom családjánál, aki poénból kapcsolja a dobozkára kötött tévét vmi fosra és beállitja, hogy 5 másik haverjával azt nézi, miközben le se szarja az egészet, játszik meg filmeket néz gépről...
Ennyit a pontos mérésről, bár mondhatjátok, hogy ez is bele van kalkulálva, hát persze.

KékFény6 2008.10.20. 19:39:31

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy az RTL miért nem az eredetileg tervezett Az utolsó szamurájt adta le szombaton? Mégis csak félnek a Megasztártól?

Megdobbent 2008.10.20. 19:45:15

Egesz egyszeruen megdobbento ( ;) ), hogy a tv2 kulfoldi tulajdonosai nem menesztettek mar a TELJES MAGYAR VEZETOSEGET ezelott 5 honappal (evvel?, tulajodnosvaltaskor?), amikor mar a legalja volt a nezettseg. Ugy latszik hagyjak megpusztulni, lemegy az ara, es valami manipulacio jon. Nos addig persze nem kell neznunk, mert az ember az agoniat termeszetenel fogva nem szereti vegigasszisztalni. Szanalmas, borzalmas, felhaborito.

FéeVerte 2008.10.20. 20:05:26

CelebMárk egyszerre volt a dzsungelben és a Hal a tortán-ban is? Vagy nem egy időben vették fel a kettőt?

szcsongor 2008.10.20. 20:14:28

"lápi lidérc 2008.10.20. 16:18:03
pizsama · pizsama.blogter.hu 2008.10.20. 14:09:08
"Színvonalas magyar TV-nézők tolják a retekklub szekerét. ... Ha vasárnap este, akkor nálam amerikai foci."

Hát ennek fényében elég érthetetlen, mit szidod az RTL színvonlát... Az amerikai foci legalább annyira színvonaltalan szar."

Hát ja, jellemzően az mondja az amerikai focira hogy igénytelen szar, aki nem akarja vagy nem képes felfogni ennek a sportnak a szabályait (és előítélettel élve, miszerint ez az agyatlan nigger hústornyok játéka, 5 mp után elkapcsol). Amint azonban átlátod a dolgot, rájössz, hogy mennyire szórakoztató az egész. Hidd el, ahhoz, hogy úgy tudják játszani, ahogy te azt a TV-ben láthatod, nem csak izom meg testtömeg kell, hanem intelligencia is, hogy "olvasni" tudják a játékot.

"gfuller 2008.10.20. 19:24:28
flakon 2008.10.20. 19:13:24
de most komolyan, úgy tűnik van netetek, töltsétek le. miért néztek filmet tv-ben, szinkronizálva? . én képtelen lennék rá, ha látok egy reklámot, elfog a hányinger

Mondjuk azért mert a lakosság 70%-a semmilyen idegen nyelvet nem beszél, 20 %németet, a maradék 10% érti az angol nyelvet.
Feliratot olvasgatni pedig még ennek a 10%-nak is kis része akar csak."

Mégis hogy lehetne elvárni, hogy a magyarok nyelvtudása fejlődjön, ha minden szart leszinkronizálunk? (sajnos ez megy itt Spanyolországban is, ahol élek, pont emiatt a spanyolok se beszélnek nyelveket, azt is érthetetlenül)
Skandináviában pl. nincs kultúrája a filmszinkronnak, minden felirattal megy, és hát nem is találsz olyan norvég, svéd vagy finn embert aki legalább konyhanyelven ne beszélne angolul.
Én is úgy tanultam meg viszonylag jól angolul, hogy gyerekkoromtól fogva felirattal néztem a filmeket (na azért a számítógépes játékok iránti lelkesedésem is segített), mindent szeretek eredeti nyelven nézni, akkor is ha azt a nyelvet nem beszélem. Ne már a felirat zavarjon.... Inkább a felirat korlátozza a filmélményt, mint egy bűnrossz szinkron, amivel szerintem sokszor meg is ölik a filmet (más hangok, zörejek, félrefordítások stb...)

Egyébként meg hozzászólva a topik témájához (ne csak off legyen), az összes kereskedelmi TV mondjon le! :) (több szót nem is érdemelnek)

zerge gorilla 2008.10.20. 21:00:02

Rossz hírem van a tévécsatornák számára.

Kialakulóban van egy új generáció. Nem nyalnak be mindent, amit eléjük tolnak. Ritkán néznek tévét. Vagy nem is néznek egyáltalán. Tudatosan fogyasztanak, lehetőleg keveset. Hidegen hagyják őket a reklámok, a tévében és az utcákon egyaránt. Nem beszélnek róluk, mint ahogy a műsorokról, az egynyári sztárocskákról sem. Nem is ismerik őket, neveik idegenül csengenek számukra. Ha ilyesmivel traktálják őket társaságban, csendben odébbállnak.

Nem, nem vagyunk különcök. De sokan vagyunk. Senki olyat nem ismerek, akinél nézettségmérő lenne. Pedig egyetlen darab is mérhető korrekciót jelentene a nézettségi adatokban.

zerge gorilla 2008.10.20. 21:07:18

"sertésmájkrém 2008.10.20. 19:35:29
Nézettség: 5. éve mérnek az egyik haverom családjánál, aki poénból kapcsolja a dobozkára kötött tévét vmi fosra és beállitja, hogy 5 másik haverjával azt nézi, miközben le se szarja az egészet, játszik meg filmeket néz gépről..."

Gratulálok, tök jó poén. De elárulnád, mire jó ez?

klackner 2008.10.20. 21:16:21

Ugyan nem tartozik a lényeghez, de meglepődnék, ha igaz lenne, hogy a "SWAT című (31,6 százalékos share) egyébként kissé vontatott akciófilm is megverte az RTL-en" a Megasztárt. Ehhez ugyanis az kellett volna, hogy a Megasztárnak a share-je ne legyen rosszabb a Celeb ellen, mint a SWAT ellen, a SWAT share-je pedig ne legyen jobb a Popdaráló ellen, mint a Megasztár ellen. Egyik sem tűnik valószínűnek.

Merthogy a Megasztár jóval a Celeb alatt kezdődött, a SWAT pedig még a Popdaráló alatt is ment tovább. A tippem az, hogy a Celeb megverte a Megasztárt, a Megasztár megverte a SWAT-et, a SWAT pedig a Popdarálót.

gagama 2008.10.20. 21:31:12

Én végignéztem volna a Megasztárt, de közben elkezdték adni azt a béna popdarálót. Na ott hagytam abba. Ki volt az az örült, aki ezt beszerkesztette? Már lassan csak az AXN, a Viasat 3 nézhető.
Az olyan színvonalas műsoroktól mint a celeb vagyok, a Szöszi, meg lehet már veszni.

gagama 2008.10.20. 21:37:03

Győzőtől már a víz is kiver. A Megasztárt néztem volna, de valami őrült közbeiktatta a Popdarálót. Igy ugrott a Megasztár is. Rosszul vagyok a Celeb vagyok, a Szöszi, és az egyéb ilyen színvonalas produkcióktól. A celebbe néha belenéztem, hát szörnyű!!!!! A Szöszit 1-2 percig bírtam. Ilyen műsorok mellett ne várjanak nézettséget.

cukorka 2008.10.20. 21:41:49

a probléma neve: Gyöngyössy Bence

klackner 2008.10.20. 21:42:58

Gagama, mint a belinkelt grafikon mutatja, éppen az ilyen műsoroktól kell nézettséget várni, mint a Celeb.

histvan 2008.10.20. 22:23:03

Nagyon unalamsak vagytok, hogy azt mondjátok, hogy agyhalottak néznek tévét. Mindenki azt mondja, hogy szarok ezek a csatornák, akkor csináljon egyet. Vagy ne nézze. Valaki nem teheti meg, hogy előfizessen jobb csatornákra...

Amúgy meg nem tök mindegy, hogy ki mit nézz? Pont Ti akarjátok megmondani az embereknek, hogy ki mit nézzen...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.10.20. 22:34:23

VilMarci, értem a tamáskodásodat, de a statisztika, ez az alkalmazott matematikai szaktárgy egzaktul foglalkozik a témával. Meglepődnél, ha látnád a bizonyítását, hogy ezer véletlenszerűen, de jól kiválasztott ember milyen kis eltéréssel képviseli akár az egész országot.

Hárman is emlegették a snookert, ez érdekes. Hosszabb ideje először szenteltem alaposabb figyelmet egy tornának, valami tényleg lehetett ebben a skót nagydíjban.

Zerge gorilla, rossz hírem van a jövőben hívőknek: családunk 13 éves lánykája ismeri a reklámokat, konkrét kedvencei vannak bizonyos kiválasztott CSI sorozatokban és másutt, időnként megnézi az olyan szemet is, mint ez a celebesdi, az osztálytársaival megbeszélik a tévéműsorokat. Pedig kimondottan okos gyerek, és kikapcsolja a tévét, amikor nem nézik. Nincs jövő.

VilMarci 2008.10.20. 22:34:50

histvan: szerintem a többség pontoan azt csinálja, amit mondasz: nem néz tv-t. Én sem. Azon viszont elszomorodom, ha ilyen Celeb kaliberű műsor viszi a nézettséget. Ezért inkább remélem azt, hogy a statisztika rossz, és a mintasokaság, amin mérik, nem reprezentatív.

209d 2008.10.20. 22:34:59

Igaz beszéd!!

Szegedi Csanád: Nincs több pénz a cigánygyerekek gyártására! - VIDEÓ

barikad.hu/node/19144

Veder1 2008.10.20. 22:43:07

A tv2 szerintem azért is veszít mindig, mert aki nem fizet elő kábel tv-re csak szobaantennával fogja, az nézhetetlen képet kap, míg az rtl normálisan bejön.

Az AGB által kiválasztott 800 háztartásból azért jó lenne, ha legalább néhány olvasná ezt a blogot, vagy annyira nem vagyunk számosak, hogy ezt ki se lehet mutatni?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.10.20. 22:45:08

Histvan>Mindenki azt mondja, hogy szarok ezek a csatornák, akkor csináljon egyet.

Ez szamárság, tudod jól. Az RTL Klub és a TV2 is mocskos kóceráj, különböző mértékben, de tojnak a nézőre, eszük ágában sincs bármiféle igényesség számításba vétele. Szarok, egyszóval. Ezt én is tudom, de azt is, hogy a nézők nagy többségének igénytelensége az, ami miatt a tévék mindezt büntetlenül megtehetik velünk. Vagyis ha csinálni akarnék egy jó tévét, akkor csak gigantikus veszteséget termelnék, mert a jó, a kulturált, nézőbarát tévé nem vonz eléggé ahhoz, hogy a megszokott rágógumit otthagyja elég nagy fogyasztói tömeg. Nézd meg, hogy például a Duna Tv hogy egyensúlyoz hosszú évek tapasztalatával is a jó és a csőd határán. Nem csak azért nem csinálok jobb tévét, mert nem tudnék, hanem mert alig érdekelne valakit. Az olyan érthetetlen, tömeges viselkedést már nem is említem, hogy "én a ... tévét nézem, és te?" Én? Hát mindig azt, amelyiken érdekes műsor van. Erre az illető gyanakodva néz. Ezeknek csinálhatnál te világbajnok tévét, ezek rendületlenül néznék a maguk kedvencét. Szar, de legalább nincs az állandó gond a választással. (Ennyit a választásokról.)

adt 2008.10.20. 23:52:48

Aki azt állítja hogy a Charlie angyalai egy jó kis stílus komédia, annak nincs agya.Stílus komédiának én a Csupasz pisztolyt nevezném, nem pedig ezt az agyatlan jó sok pénzből készült hígvelejű sz..t.A München nagyon jó film, ilyen színvonalas alkotásokat kellene este max. 20 órai kezdettel leadni, persze vágatlanul.

2008.10.20. 23:58:58

adt, de értesz hozzá, akkor úgy is van. Ja, nincs.

2008.10.21. 00:05:48

Meg egyébként is bírom az ilyen észlényeket, akik véletlen megnéznek a tévében egy Spielberg-filmet, aztán máris tudják, mi az értékes film, meg mi a nem. Amikor felvételiztem anno egyetemre és körkérdés volt, hogy hogy nem mindenkinek a Schindler listája volt a kedvenc filmje (akkor volt két hónapja premier). De szóljál be.

EdVed 2008.10.21. 00:09:44

München 16-os karikával ment, nem?

Akkor meg nem kezdődhet 22:00 előtt.

Szóval azért volt későn szerintem.

(Az égés inkább az, hogy elé azt az ultragáz, nézhetetlen filmet rakták. Tuti nem nézte senki meg a tv2-ben, mielőtt levetítték élesben...)

Benedx 2008.10.21. 00:15:05

Megvan a München dvd-n, az van ráírva, hogy 107 perc. Mi a szar tartott 3 órán keresztül a tévében ?! A sok fos reklám! 2 hét után bekapcsoltam a tévét, hogy megnézzem a filmet, a 3. reklámnál betoltam a dvd-t és úgy fejeztem be :) Amúgy mi az az XXL meg szöszi?

rizla 2008.10.21. 03:03:51

benedx: az ki van csukva, hogy 107 perc legyen a münchen, szerintem 2 óra alapból is. de tényleg nonszensz volt ez a sok reklámblokk. az első órában minden 15 perc után reklám. utána amúgy nem volt egy sem. ami valami nagy trükközés lehetett, de láthatólag nem jött be.

◄ViZion 2008.10.21. 08:20:58

Nah, a TV2-től menekülünk mi is, mivel a saját logójuknál a hangerő az egekbe ugrik.
Másrészt lassan már a naplóban, meg a hírekben is (időlyárásjelentésben már volt) a saját műsoraikat fogják fényezni/hirdetni.
Azért nézzek egy műsort, h megtujam mi lesz a következő műsorban...?

Carnivora (törölt) 2008.10.21. 08:44:47

shitgun 2008.10.21. 00:05:48

Spielbergnek igazán egy überszar filmje van a Világok harca ...

wiseguy 2008.10.21. 08:47:36

ha a tv2-n a világvégét közvetítenék élő adásban, a retekklubbon ezzel egy időben vetített stevenseggáll "brutális halál gyilkos 6." akkor is kétszer akkora nézettséget érne el.
Számomra érthetetlen, hogy két egyformán szemét műsort adó csatorna közül az egyiket a folyamatosan a fél ország nézi, míg a másikat alig valaki.

press184 2008.10.21. 09:20:46

Ne bántsátok a reklámokat.
Nekem nagyon fontos. Ha egyedül maradok a kölökkel csak akkor tudom teletömni bébikajával, ha benyomok valami reklámot a tv-ben figyelemelterelésnek. Így legalább nem a hajamban végzi a sütőtökpüré... :)

white nice 2008.10.21. 09:37:39

Celebekkel pokolba!Vissza Cobra!

Youwine 2008.10.21. 10:03:10

csak annyit, hogy telaviv2...

Estefan 2008.10.21. 10:10:55

Benedx4
A dvd-en, hogy lehet 107 perc, ha a film hossza hivatalosan is 164 perc?
(lásd a linken: www.imdb.com/title/tt0408306/)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2008.10.21. 10:16:07

Talán néhányan emléxenek még 1 olyan műszaki berendezésre amivel TV adást lehetett rögzíteni. Jól jön olyankor ha a kedvenc műsorod idején pl.: nem vagy otthon vagy épp aludnál! Ezen eszköz VIDEORECORDER néven vált ismertté, és néhány helyen a mai napg kapható.Formula 1et pl a legjobb felvételről nézni: a másfél óra unalom, videoval gyorspörgetésben 20 perc

Na Aki meg híradót/kenó/stbt tesz 1 film közepébe:golyót a rohadt fejébe.
amúgy meg Éljen: NGC, Disc. Spe.

pokyvali 2008.10.21. 10:29:20

Emberek, ahhoz mit szóltok, hogy a Tv2-n MINDKÉT vetítés alkalmával pontosan akkor vágtak be reklámot, amikor lezuhant a gép (Cast Away - Kitaszított v. mi a magyar cím, Tom Hanksszel)! Ez a legdöbbenetesebb jelenet, moziban láttam először; anyám, alig tudtam a szobatisztaságomat megőrizni :)))

Egy alkalommal lehet véletlen, no de kéccer? Ennyire balgák hogy lehetnek már? Vagy direkt ölték meg a legjobb jelenetet? Bénázás vagy rosszindulat?

2008.10.21. 10:43:07

Az azért durva, hogy egy Münchent harmadannyian néztek, mint a foshalmaz Jáksót, meg a komcsijait! :(((
Szcsongor, flakon: kiváló szinkronszínészeink vannak, miért kellene rákényszerülnöm a szar mekegő-makogó eredeti hangokat hallgatnom (kiv. Dűne, überfos a szinkron)? Igenis, szinkront mindenre (azért meg ne vágják a filmeket...)! Köpködjetek: én még a játékokat is magyarítom - már amelyiket lehet, ha-ha!

Vad.Korte (törölt) 2008.10.21. 10:52:18

És Fridi is hozta a nézettséget, annak ellenére, hogy a zsűrinek nincs füle. Illetve akinek van, az kizárólag fülbevalók ráaggatására használja.

Vad.Korte (törölt) 2008.10.21. 10:53:49

A legnagyobb gáz, hogy amikor olvasom a műsorcímeket, nem tudom, melyik hol fut, úgyhogy nem is értem az egész cikket. Tudnám, minek olvasom el. De tényleg.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.10.21. 10:59:51

FILTOL: "én nem fizetek kábeltévét, leveszem a retek klubbot, meg az m1-et a levegőből
három helyen laktam ebben a városban, egyik helyen sem lehetett levenni a levegőből.."

Ha nem bírod levenni a levegőből, akkor vegyed ki a vízbűl!

selyemhernyótalpas szamuráj 2008.10.21. 11:14:28

Atrox, úgy látszik nem csak kivágnak a filmekből, hanem bele is csempésznek olyat ami nem oda való ... Denzel a SWAT-ban???

Sokan érveltek a torrent lehetőségeivel, én egy olyan helyen dolgozok, ahol van internet kávézó is - rengetegen járnak, hogy megnézzék a leveleiket, önéletrajzot küldenek munkaügyben, stb. Gyakran odahívnak segíteni a géphez, mert a @-t nem tudják hogyan kell 'előcsalogatni'. Nem gondoltam én sem, hogy mennyi háztartásban nincs még net, ha van is, kezelni nem tudják. Ez a többség, Ők pedig rá vannak kényszerülve, hogy a tv-t kapcsolgassák esténként. Mi itt elkommentelünk, elolvasgatunk érdekességeket napközben akár munka vagy iskolaidőben is, de egy kétkezi átlag munkásember, fáradtan hazamegy, lerogy a tv elé és keres valamit amin bealudhat.

A Munchen pedig szerintem is jó és tartalmas film ...

Amadeo 2008.10.21. 11:17:47

Szerintem meg nem nézek tévét.

nikk rivers 2008.10.21. 11:24:17

Én azért nem nézek tv2-őt, mert a filmek halkak, a reklámok meg ordítanak. Köszönöm.

szcsongor 2008.10.21. 11:51:50

"Selkath 2008.10.21. 10:43:07
Az azért durva, hogy egy Münchent harmadannyian néztek, mint a foshalmaz Jáksót, meg a komcsijait! :(((
Szcsongor, flakon: kiváló szinkronszínészeink vannak, miért kellene rákényszerülnöm a szar mekegő-makogó eredeti hangokat hallgatnom (kiv. Dűne, überfos a szinkron)?"

Na ne már, és ha nem tetszik egy színész feje, akkor meg fotosoppoljanak rá egy szebbet? :)
A filmeket azokkal a hangokkal, képpel, cselekménnyel stb... alkották meg, úgy alkot egységes egészet. Ha utólag belenyúlnak akármivel (szinkron, retekklubos vágás stb...) az már nem az.

zerge gorilla 2008.10.21. 16:06:35

histvan>
Egy tévécsatorna elindítása roppant tőkeigényes dolog, nem úgy van, hogy a sufniban összedobok egyet. Pedig szívesen megtenném, elhiheted.

androsz>
Nem gondolom, hogy a tény, miszerint egy értelmes 13 éves lány néha tévét néz, cáfolná mindazt, amit leírtam. A celebműsorok (sorozatok, B és C kategóriás akciófilmek, stb.) nem ördögtől valók és valószínűleg nem ártanak egy egészséges személyiségnek. A baj a túlzott mértékű fogyasztással van, vagy ha a gyerek ezeken a műsorokon szocializálódik. ("Hadd nézze csak a tévét, addig se kell foglalkozni vele!")

Egészséges szellemi fejlődésű egyén
számtalan dologra használja fel a szabadidejét, pl. olvas, sportol, zenét hallgat, stb. És tévét is néz, ha akar. Amennyiben kizárólag tévét néz, na ott szerintem baj van.

Hogy nem nézek tévét, de legalábbis nem ilyesféléket, csupán egyéni preferencia kérdése. Más dolgokat fontosabbnak tartok, a szabadidőm pedig véges, így el kell döntenem, mire szánok belőle.

Külön elemzést érdemelne, hogyan kerül egy ilyen topikban is elő pár hozzászólás után a komcsizás, cigányozás, zsidózás? Úgy látszik vannak emberek, akiknek mindenről csak ez ugrik be, teljesen mindegy melyik gombot nyomja az ember, mindig ugyanaz a válasz érkezik, miközben saját maguk valószínűleg észre sem veszik. Ráférne már egy olajozás azokra a fogaskerekekre, nem?

Preto 2008.10.21. 18:14:11

Furcsa az egész: rengetegen fröcsögnek a tv-csatornákra, de képtelenek nem nézni. Ez lenne a szellemi mazochizmus? A módszerem egyszerű, mint pár hasonlóan gondolkodónak: természetfilmes csatornák, sportcsatornák és kész. Nem dühöngök a műsorok színvonaltalansága miatt. Sorozatot filmet - ha már megjelent, kikölcsönzöm DVD-n, ha nem jelent meg, de érdekel, baráti körből kölcsönkérem.

Aki pedig utálja a reklámblokkokat, annak az HBO-t és társait ajánlom. Tudom, most jön, hogy "leköcsögöltök" mert drága az előfizetés. Nos válassz: Te fizetsz vagy fizetnek helyetted a reklámozó cégek. Olyan továbbra sincs, hogy dugok is, meg szűz is maradok.

Mellesleg a reklámokról: milyen érdekes, akik a sport és más természetfilm csatornákat nézik, nem morognak a reklám miatt, pedig ott is van.

Azt meg én sem értem, hogy kerül ide a faji és politikai gyűlölködés? Televíziós nézettségről van szó, ha valaki nem tudná!!!

pat bateman 2008.10.22. 11:06:37

nem tudom miért van az, de a tv2 nyögvenyelős komolykodási próbálkozásait és a már születésekor elhalt műsorait évek óta szánalommal figyelem. borzasztó ez az erőlködés... a konkurens rtl klub még a sz@rt is jobban el tudja adni. (ők pl. teljesen tisztában vannak azzal, hogy a jó öreg Maunika show iránt még mindig óriási az érdeklődés. sokkal nagyobb mint az erőlködő és nehézkes Joshi Barat műsornak...)
az utolsó nagy húzása a csigatrévének tán a megasztár első két epizódja volt, meg mondjuk anno a BigBrother első része. (jellemző hogy itthon a 2. szériával kinyírták ezt a - nyugatabbra sokkal tovább életben maradó - reality showt)

Thulsa Doom (törölt) 2008.10.26. 12:52:01

"Vasárnap kaptitulált a TV2"

Szerintem meg inkább a lakosság azon része kapitulált agyilag, aki még mindig kíváncsi ezekre a szar csatornákra.
Ha ez a két fos csatorna (Rtl klub, Tv2) is kábelen lenne csak elérhető és külön kéne kérni, már a kutya se nézné. Az az egy szerencséjük van, hogy sokaknak csak a három, földi sugárzású adó az elérhető. Innen szívják magukba a kultúrát. Meg is látszik az Országon.
süti beállítások módosítása