A hétvége általában a Tv2-é szokott lenni, szombat-vasárnap családi üzemmódba vált az ország, és ugye a Tv2 még mindig úgy él a nézők fejében, mint a közszolgálati kereskedelmi tévé. A családbarát csatorna. Arról már nem is beszélve, hogy vasárnap Napló, amit legfeljebb a Cobra 11 tud überelni, de csak akkor, ha legalább két Porsche felrobban az aktuális részben.
Na, ezek a szabályok most mind megszűntek, mintha az MSZP hirtelen törpepárttá zsugorodna, Gyurcsány Ferenc pedig torgyánosan magára zárná a székház ajtaját. Merthogy a Celeb vagyok, ments ki innen hazavágta a Tv2-t. Ugyan szombaton a Megasztár még kitartott, és a csatorna átlagához képest kiemelkedő, 30,8 százalékos közönségarányt ért el a 18 és 49 évesek között, de azért a dzsungel reality (36,9 százalékos share) és az azt követő SWAT című (31,6 százalékos share) egyébként kissé vontatott akciófilm is megverte az RTL-en. Persze a film és a tehetségkutató közti különbség a hibahatáron belül van, és a grafikon úgy néz ki, mint a Palatinuson a hullámfürdő, a reklámblokkok alatt ide-oda kapcsolgattak a nézők, vagyis Friderikusz, Fenyő Miki és az énekesek még nem tűntek el az RTL nézettségi görbéje alatt.
Vasárnap viszont mintha lekapcsolták volna a Tv2-t, egy kiadós ORTT-elsötétítés szokott ilyen nézettséget hozni. A Napló 26 százalékos share-je sem túl jó, de utána az Álomnő című romantikus vígjátékot mindössze a tévé előtt mulatók 11,7 százaléka választotta. Már persze a reklámozóknak fontos 18 és 49 év között korosztályban. A München című politikai-történelmi akcióthriller kicsit javított, 13,6 százalékos közönségarányt ért el. A Spielberg-film elején egyébként a Helyszínelők ment a Viasat3-on, és ugyan 7,1 százalékos közönségarányával nem sikerült megelőznie a Tv2-t, de amíg az országos csatornán reklámblokk volt, a Viasat3 görbéje néha a Tv2-jé fölé is kúszott.
Mindeközben az RTL-en 41,6 százalékos közönségarányt ért el a Celeb vagyok, ments ki innen, a Charlie angyalai 2 pedig még ennél is több embert érdekelt, az éppen tévé előtt ülők 48 százaléka választotta. Sőt, igazán nagy bajban lehet a Tv2, mert még a Heti hetesnek is 44,2 százalékos közönségaránya volt, vagyis több mint háromszor annyian nézték ebben az idősávban a humor besült nagyágyúit mint a konkurens csatornát.
Az utolsó 100 komment: