Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Győzike bogárevés közben is kevés

Magyar valóság

2008. október 07. 10:22 sixx 154 komment

Ez lesz a magyar televíziózás legdrágább műsora. Kurva sok pénzt elköltünk. Ezt suttogta informátorunk a fülünkbe a Celeb vagyok, ments ki innen! című reality premierje előtt két hónappal. Kivisszük őket az őserdőbe, argentín stábbal melózunk. Aztán a nézők sms-ben szívatják őket. Tök jó lesz. Persze, bólogattunk, nincs is annál jobb, mint egy Európában mérsékelten sikeres, az USA-ban ótvaros nagyot bukott formátumot megvenni, és azután szarrá promózni vele a saját adásunkat. Megnéztük persze, mint minden ilyen, leginkább kínos mosolyra fakasztó hazai próbálkozást (Megatánc, Survivor, A kísértés), és próbáltunk előítéletektől mentes képet vágni hozzá.

A magyar reality-történelemnek voltak jó pillanatai (pl. a Bár, amit most sikeresen tönkretettek a cigányozásra, pornós ribancokra és buta szereplőkre építkező castinggal, vagy a Lúzer FC, amit mi a valaha készített legjobb magyar valóságshow-nak tartunk és igenis a Győzike, ami pedig a legprofibb ilyen hazai próbálkozás ever) de főleg az olyan műsorok voltak rá jellemzők, amiktől a köldöknézegető esztéták tébolyult tekintettel üvöltöttek az elefáncsonttoronyból, hogy aszongya "itt a kultúra vége" meg "megmérgezik az ifjúság agyát itten". BB Évi és a nyulas baszópapucs, a bugyiárus Pongó tirádája Orbán Viktor kisebbségi származását illetően, Pandora kényszerített orális aktusai - ezek azok a momentumok, amik ellehetetlenítették a műfajt itthon, emiatt fogadta a legújabb próbálkozást egyöntetű behányás még azt megelőzően, hogy egyáltalán megtudta volna az egyszeri néző, hogy mi a túró is ez a celebszívatás.

A mesterségesen generált hype pedig éppúgy része egy ilyen műsornak, mint a bogárevés, könyörgöm, ne kelljen már hatvannyolcadjára elmagyarázni, hogy egy ilyen produkciót el kell adni, ez nem egy De Niro-Pacino film, amihez elég a két név meg egy ütős plakát. Az RTL az erőszakos, az ember arcába látványosan beledörgölt elemekkel operáló reklámkampány során pontosan azt tette, amit tennie kellett: elérte, hogy mindenki csak erről a műsorról beszéljen, és hétfő este hétkor ott üljön a tévé előtt, ha más nem azért, hogy másfél órán át káromkodjon és szidja Győzikét, de a lényeg, a nézettség meglegyen. A baj csak az, hogy az erős médiajelenlét és látványos felvezetés nem elég ahhoz, hogy sikerre vigyen egy ilyen műsort (lásd Bár 2.0), ehhez ennél jóval több kell.

Az első adást nézve az ember először csak értetlenkedett, például minek kell élőben kapcsolni a szokásosan megbízható teljesítmény hozó Balázst és a néha egészen vicces Vadon Jánost Argentínából? Ezeket a szegmenseket fel lehet venni előre is, és kész, nem az a lényeg, hogy ők mit hülyéskednek össze a méregdrága műholdidőben, hanem a játékosok, az ún, celebek, vagy hírességek (ezt a két kifejezést az első 15 percben legalább hatvanszor hallottuk). Itt jegyezném meg, hogy a játékosok bevonulásakor rájuk erőltetett vigyorért, kamerába belengetett kezekért és a "de jó, hogy te is itt vagy, nem is hittem volna" típusú köszöntésekért a produkcióból valakinek nagyon kijár a egy kiadós bogárevés. A hitelesség morzsáját sem lehetett felfedezni Győzike vécébe rohanós, "tuskó vagyok, nem beszélek nyelvet" motívummal megtámogatott bevonulásában, vagy a 24 órás repülőút (Soma mondta, talán Sydney-n keresztül mentek Argentínába?) után egymásra rácsodálkozó résztvevők műmosolyában, miszerint "jé, te is itt vagy"?

Persze, minden kezdet nehéz, a technikai malőrök biztos csökkennek majd, és megoldják, hogy amikor egyszerre beszél az összes jelenlévő, akkor csak néhány mikroportot hangosítsanak ki, és az ostoba fecsegést lehalkítsák. Maga a produkció kivitelezése, tehát a szereplőktől elvonatkoztatott termék egyébként nem rosszabb, és nem is jobb, mint mondjuk a brit eredeti: van egy profi stáb, akiknek az a dolga, hogy az évente öt-hat alkalommal ideérkező, főleg európai tévéseknek ugyanazt a műsort profi módon levezényeljék, a kötelek nem fognak elszakadni a vízesésben leereszkedő magyar/albán/koreai híresség kövér segge alatt, az erdőben "magányosan" bóklászó bélistás hírességek a tábort meg fogják találni, és pont annyi kígyót fognak látni fagyűjtés közben, mint amennyi elő van írva.

Ahol ez a műsor nagyot bukhat, az a casting, az, amibe a nézők vagy inkább a műsort előre fikázók nagy többsége belekötött. Minden személyes preferencia és előítélet nélkül meg kell jegyeznünk, hogy ez a rész egyelőre elég felemásnak tűnik: az máris látszik, hogy Győzike lesz a húzónév, hiszen ebben a műfajban, a kamerák előtti bohóckodásban ő a legtapasztatabb a csapatban, és azt is leszűrhettük, hogy Szabó Patrícia, a Cosmopolitan főszerkesztője nem is olyan fapicsa, mint amilyennek a Topmodell leszek című Viasat-buktában látottak alapján gondoltuk. Vagy még nagyobb, csak arcon csapta kicsit a jetlag.

Az élő adás ellen egyébként többek között Benkő Dániel jelenléte is szólhat, hiszen aki már nem egyszer lantozott pucéran a tévében, az simán legórja a göncöt magáról a dzsungelben is, de gondolom erre vonatkozó kitételekkel alaposan körbebástyázta magát az RTL. A többiek a szokásos kliséknek megfelelő szerepet töltik be, a csajok minél többet lesznek fürdőruhában, Soma meg azért kell, hogy a rizsfőzés alatt is be tudja csempészni a dialógusba a vérpénisz szót.

A "minek ezeket tévében mutogatni?" kérdésekkel előjövő kommentelőknek egy megjegyzés: a műsor arról szól, hogy bélistás hírességeket kitesznek a dzsungelbe, hogy szívjanak. Ha valakinek az alapkoncepcióval van baja, azaz azzal, hogy "már megint mér' Győzike?", annak javaslom, hogy képzeljen el egy ilyen műsort Tóth János BKV-ellenőrrel és Dr. Széphegyi Júlia szociológussal.

A tegnapi első adás után a nézőben egyelőre csak kínzó kérdések maradhattak, közöttük például az, hogy egészen pontosan most mi is ez az egész? A koncepciót, a kiszavazást, a nyertes kiválasztását, a nyereményt és hasonlókat ugyanis valahogy elfelejtették közölni a nagyérdeművel, én például még mindig nem tudom, hogy a három hetes kaland alatt kit, mikor és minek alapján lehet hazaküldeni, mit nyer, aki legtovább bírja a szopást, azaz akit a nézők végig kint tartanak a dzsungelben (tippünk Győző, már csak azért is, hogy "hadd szenvedjen egy kicsit"), és egyébként mi is ez a bátorság-próba? Tényleg csak annyi, hogy be kell állni egy bazi nagy tartályba, és sárga csillagokat (sic!) összeszedni a ránk borított siklók között?

Mint minden realitynél, ebben a műsorban is az a szerkesztők legnagyobb gondja, hogy mégis hogyan vágjon össze egy órányi izgalmas/vicces/érdekes/tragikus/botrányos anyagot a naphosszat semmit nem csináló versenyzőkről. Felkelnek, fát gyűjtenek, tüzet raknak, zabálnak, néha veszekednek - ebből nagyon nehéz lesz naponta egyórányi tévére való anyagot öszeszedni. A nagy valóságshow-k, a szakma rutinos öregjei (Survivor, The Amazing Race) nem véletlenül jelentkeznek heti adással: egyszerűen nem elég érdekes az, hogy egy rakás ember ül egy tábortűz mellett és panaszkodik, hogy mennyire kurva éhes. Ebből még nem lehet érdekes műsort rittyenteni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.07. 11:14:27

azért én remélem hogy akarva akaratlanul behugyoztatják a kis márkot:D

a bátorság próba meg arra jó, hogy minnél többet zabálhassanak. ha jól vettem ki a csillag és a flamó egyenes arányban van. namármost ha a nézők mindig győzikét szavazzák majd be-esélyes ha nem csalja el az rtl akkor soma meg mariann lead egy 10est 2-3 hét alatt az tuti...

"azta" 2008.10.07. 11:30:12

elég dobozhangjuk volt a "nagytiszteletűeknek". meg a háttérzaj (madárcsicsergés, ilyenek), olyan bekevertnek tűnt. de én kész vagyok elhinni, hogy nem stúdióban vannak!

Walmer 2008.10.07. 11:30:19

"képzeljen el egy ilyen műsort Tóth János BKV-ellenőrrel és Dr. Széphegyi Júlia szociológussal."

Erről szólt a Big Brother, meg a Való Világ nem? Vagy ismerte valaki azokat a nímandokat korábban?

"nem elég érdekes az, hogy egy rakás ember ül egy tábortűz mellett és panaszkodik, hogy mennyire kurva éhes."

Tényleg volt ilyen? Kár hogy nem láttam:-)

Amúgy pofás kis elemzés. Lehet megnézek egy részt.

akyyy 2008.10.07. 11:30:41

Ne legyen nyeremény és ezért ingyen sms, különben bunda az egész az 500 ft-os sms-el, a nyeremény értéke meg 50 ft-.-

nem nézem

Walmer 2008.10.07. 11:33:25

Ja, meg még annyi, ha már celebek, akkor nem ismerteknek kellene lenniük?
Vessetek meg, de nekem fingom sincs ki az a
Márk, Patrícia (az írásból kiderül, hogy a Cosmo főszerk-je), meg Dér Heni.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.10.07. 11:51:44

megvetlek. énse tudom kik ezek. magamat is megvetem

Drogan 2008.10.07. 11:54:16

Igy egy kalap car az egész!
Csak már a RöTöLö sem tudja mivel a székhez szögezni csábitani a nézőket..

Aki nagyon kilóg a sorból, mert nem csapatjátékos a Győző, nem Győzikézem le még ha 3-as az IQ-ja akkor se.
Valamint Lantművészünk Benkő Dániel aki sem fizikai sem szellemi akkordjait nem tudja megpengetni a csapat érdekében.

asztrov 2008.10.07. 11:55:22

Hogy mindenki tudja, kik is ezek a celebek (am. hírességek), az első adásban szépen be is mutatkoztak. Kb. Soma vagyok, Mamagésa és énekes. Vagy ilyesmi. Aki viszont kihagyta az első adást, nyilván csak néz, (vagy nem néz), mint ti.

asztrov 2008.10.07. 11:56:58

Győzi az ő 3as IQjával azért összebazsevált magának egy Aston Martint. Ott volt mögötte gyozo01 rendszámmal.

Shopping 2008.10.07. 11:57:53

Hogyan sikerült a törpe Balázsnál még kisebb törpét találni?
Ezek buzik?

hillman. 2008.10.07. 12:01:13

a kirándulás elején mindenki pirosban indult a táborba, hogy ha elvesznének akkor könnyen meg lehessen öket találni.
kivéve gyözit,dánielt akit zöld ruhában küldtek a dzsungelbe a biztonság kedviért.

jo tudom ők nem vették le a kabátot, de ezt csak késöbb mondták, mivel csak belenéztem.

kezdetben igen jot nevettem azon, hogy kik az elsöként beáldozandok.

Rebelde 2008.10.07. 12:01:40

Egyáltalán miért kell ez a műsor? Kit érdekel ez?
Két perc elég volt belőle, köszi...

McCartman 2008.10.07. 12:06:16

őserdő meg dzsungel, mi?:D
szép is volt látni ahogy teraszos lépcsőkön közelitik meg a táborhelyet..
inkább egy szálloda hátsó kertje.

Drout 2008.10.07. 12:08:27

Az egész kócerájból Magdi anyus hiányzik, akkor lenne érdekes :)

Stefanie · http://blog.hu 2008.10.07. 12:11:40

Egy gond van ezzel: hol vannak itt "celebek"? Csak sok rakás szerencsétlenséget látok, nem "sztárokat".

RenegadE 2008.10.07. 12:13:15

Én mondjuk inkább megnéztem volna Orbánt, Csurkát, Meggyesit és Gyurcsányt, és szavaznék is rájuk, aki kiesik, azt a helyszinen kivégzik:)Vagy magetetik a kanibálokkal. Na akkor lenne ám nézettség asszem :)

demizson bobby 2008.10.07. 12:13:54

Már alig vártam, hogy elkezdődjön!
Így végre leszedték azt a nagy plecsnit a "doboz" jobb felső sarkából!

fabatka 2008.10.07. 12:14:24

Ha jól látom, akkor a harmadik kép hatterében egy vízautómata figyel :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.07. 12:16:22

"Egyáltalán miért kell ez a műsor? Kit érdekel ez?
Két perc elég volt belőle, köszi... "

Akkor nem te vagy a célközönség, tehát ne nézd. Én se teszem, szóval két perccel máris túlteljesítettél engem :-)

"Egy gond van ezzel: hol vannak itt "celebek"? Csak sok rakás szerencsétlenséget látok, nem "sztárokat"."

Értékeld a magyar nyelv finomságait: ők celebek. Egy Kossuth díjas színész vagy olimpikon meg igazi sztár. Aztán vannak kakukktojások (celebséget vállaló igazi sztárok), mint pl. itt is.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.07. 12:16:36

én is figyeltem a dobozhangjukat...
ez a vadon jani gyerek az aki valamilyen zenetévén vezette egykoron a metálosblokkot?

Hpisti 2008.10.07. 12:17:04

A legfájóbb az egészben az RTL - Cosmo "médiapartnerség"... Ebből könnyen levezethető a Gáspár/Spitzer páros utolsó vérig bennmaradása. Salescontrol.

bandibá 2008.10.07. 12:21:08

Az Aston Martin repiautó, mint a Ferrari és az Audi Q7 és az összes többi. Az életben nem spórol össze 5o milliót a pali. Ne hidd el amit látsz.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.07. 12:21:12

Burkoltan sem, Armani, legközelebb kibaszlak végleg.

Sokorai_Atala 2008.10.07. 12:21:36

Kb. 5 percet néztem belőle, dögunalom volt. Lehet nem kaptam el a legjobb 5 percet:)
Valóban ott figyelget hátul a tiszta víz ballonban:)

sheela567 2008.10.07. 12:30:17

Legalább Győzike álma valóra válik, és végre lefogy :D

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2008.10.07. 12:32:15

"vagy a 24 órás repülőút (Soma mondta, talán Sydney-n keresztül mentek Argentínába?) "

Lufthansával és Frankfurton vagy Münchenen át utaztak. Turistaosztályon.

mickeyknox 2008.10.07. 12:33:27

a felvétel falusi mariannról eléggé megrázó, főleg így ebéd után

Konegafi (törölt) 2008.10.07. 12:40:51

A leírás nem adott elég erőt drivert keresgessek a tv kártyához. Szegény, évek óta áll ott magányosan, mint ismeretlen eszköz. :(

gargoyle 2008.10.07. 12:40:56

armani: na mars vissza matekorara te hatodikosok szegyene. ezert ne regelj kerlek (:

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2008.10.07. 12:44:25

annyira nem érdekel a műsor, hogy nézzem, annyira viszont igen, hogy olvassak róla :-)
viszont azt nem értem, hogy most ki jár jól? kit kell kiszavazni?
aki szimpatikus, azt kiszavazzuk, akit utálunk, azt bent hagyjuk, azt lehet nézni ki tudja meddig a műsorban, és végül az nyeri a főnyereményt?
vagy azt szavazzuk ki, aki nem szimpatikus, és akit kedvelünk, szívhat heteken keresztül mint állat?
nem néztem, lehet, hogy ezt a műsorban elmagyarázták, de lemaradtam róla, bocs.
azért ha valaki leírná a megoldást, örülnék. köszi...

[HEJ] 2008.10.07. 12:48:26

ehhehhe, a vizautomata a harmas kepen jogos. nagy svindli.

apropo, ha harom hetig tart, akkor miert mondtak balazsek, hogy masfel honapig tart? ugye nem rogton az elso kapjuk a nyakunkba a season 02-t (meg a kigyot-bekat)?

.:Z:. 2008.10.07. 12:49:10

jéé, az tényleg egy vízautomata :-D pedig a "celebek" csak a folyóból folyó felforralt folyamot ihatják, ami televan csúszómászókkal... azért kicsit humbug a sztori :-D

◄ViZion 2008.10.07. 12:54:03

Ok, csinálják a műsorukat, ha ettől boldogok, sikeresek, meg celebek is lesznek, nem érdekel.
DE NE FŐMŰSORIDŐBEN!!!
x óra munka után a háttérzajgenerátor TVben ne má' ezek a műcelebek legyenek!
rendezzünk gyűjtést, h telepítsenek a "vadonba" pumákat, párducokat...
Fekete pákó vs. fekete párduc... na az igen. Tényleg Pákó és Kiszel mié nem ment?

◄ViZion 2008.10.07. 12:58:01

És jogos a pont annak, aki azt mondta azért jó, h megy ez a kaka, mert lekerült a gagyiratyi logója a sarokból...

Emanuelle 2008.10.07. 12:58:54

Jaj, dehogynem fogjátok nézni, még SMS-t
is fogtok küldeni drágáim.
Ökölbe szorul a talpam az ilyen "jaj én nem nézek ilyeneket", "ki az a dérhenimegmárk?" dumáktól. Napersze.
Skacok, mindenki néz/olvas bulvárt, már csak azért is, mert egyszerűen betolják
az arcodba ha kell ha nem. Oké, nem legyünk erre büszkék, mert ugy mi csak
Márait meg Eszterházyt olvasunk, de azért
ilyen látványosan fikázni nem kell. Kilóg a lóláb, na.

Emanuelle 2008.10.07. 13:00:26

Mellesleg pontosan addig lesz főműsoridőben, amíg nézettsége lesz.
Ne legyenek illúzióitok, maradni fog ott, ahol van.

W Joe 2008.10.07. 13:03:22

És ha véletlenül nem mentenék ki a celebeket, és ottmaradnának a dzsungelben? :)

Blogerovac 2008.10.07. 13:10:27

Azt mondják, azért kell celebekkel csinálni a műsort, mert azt sokkan többen nézik, mint az ismeretlen emberekkel készültet. Ezt a főzős/csatázós műremekből szűrték le. Engem meg a Survivor érdekelt, mert kíváncsi voltam, miként alakulnak át emberi jellemek szélsőséges körülmények hatására.

Ugyanez ezekkel az arcokkal nem érdekel, főleg, hogy jó eséllyel a felvételek után viszik őket vissza a szállodába, vagy a 30 méterre levő bungalókba.

A doboz hang nekem is gyanús volt, válrtam, hogy mikor vált a kamera nagyobb nézettre, mert nagyon stúdió gyanús volt.

Az meg gáz, hogy a feltehetően milliós gázsik és a külföldi költségek ellenére nyereséges tud lenni egy ilyen műsor. Valószínűleg nem lesz nagy vérveszteség, hogy én kiszálltam az első műsor után, mert sokan boldogan röhögnek majd a magukból hülyét csináló sztárokon. Bár ennyi pénzért én is...

arma 2008.10.07. 13:11:04

azt az egyet magyarázza el nekem vki, miért nem lehet "fapicsa" és hasonlók nélkül megírni egy ilyen cikket? túl kevés lenne? szerintem így is az. és komolyan: ezért pénzt is fizetnek????

Dr Széphegyi Júlia, szociológus

cézé 2008.10.07. 13:14:24

A Dér Henit én se tudom hová tenni.

Nem is az a szomorú, hogy ilyen műsorok mennek, hanem az, hogy vannak emberek, akik komolyan elhiszik, hogy családos emberek tényleg vállalnák ezt, ha valóban veszélyes lenne.
Meg, hogy nem fog nekik feltűnni, hogy a nők szemöldöke végig karban lesz tartva, stb.

Vad.Korte (törölt) 2008.10.07. 13:18:02

Emanuelle, én _tényleg_ nem nézem. Azért nem, mert amikor azt hallom, hogy milyen vicces, milyen gáz, de ciki, akkor, mondjuk félévente egyszer belenézek, és rájövök, hogy ez még mindig semmi. Nem rossz, nem idegesítő, hanem semmi. Ezeket az embereket semmire nem tartom. Xavér ellenszenves, Friderikusz idegesít, Kepest meg bírom, de ezek a celebek senkik és semmik. Nem várok jellemábrázolást, igazi érzelmeket, mert mű az egész izé. Nem ér annyit, amennyibe az áram kerül. Ez nem műsor, mert nem szórakoztat, nem kapcsol ki, nem ad semmit, még az se, amit a tévéről mondani szoktak, hogy nem kell csinálnom semmit, csak nézni.

Nem is figyeltem fel rá, hogy van ilyen műspr, és elolvasva ezt a cikket nem is bánom. Asszem, pont annyit tudtam meg róla, amennyit akartam.

p3d3str1an 2008.10.07. 13:18:59

sose értettem minek olvasnak médiablogot olyanok, akiknek tévéjük sincs otthon... kiezakicsoda, persze.

fitymacsattogas 2008.10.07. 13:21:22

Van TVm itthon, de nem a Márkot nézem, aki mellesleg kicsoda?

p3d3str1an 2008.10.07. 13:25:18

google... egyébként Márk is és Heni is énekes.

Blogerovac 2008.10.07. 13:25:59

Én is kérdeztem a barátnőmet, hogy ki ez a Márk, meg az a főszerkesztő, meg az a harmadik.

Azt mondja: ezek híres emberek.

Mondom, azt értem, hogy híresek, csak nem ismerem őket :)

[HEJ] 2008.10.07. 13:27:47

"Márk is és Heni is énekes."

ehhehhe

kcu 2008.10.07. 13:28:07

Megmondom én nektek, ki ez a márk: egy jól menedzselt kis takony.

mumli 2008.10.07. 13:28:44

továbbra is marad a szokásos esti rutin: Al Bundyék a coolon, aztán helyszínelős/krimi - sorozatok a Hallmarkon, Viasaton vagy ORF1-en, mivel azonban mindegyiket láttam vagy százszor, hát közben olvasok - ezért a kereskedelmi tv-k a szar műsoraikkal velem csak jót tettek :D

betuteszta 2008.10.07. 13:33:45

Győző, Soma, Benkő legalább egyéniség. Most mindegy, hogy milyenek, meg kell-e ezt mutogatni, de az átlagtól eltérőek. A többi egysíkú, jellegtelen és unalmas. Ennyi pénzt ilyen értelmetlen, gagyi műsorra költeni- felháborító. Sok embernek stúdió érzése van egyébként, talán nem véletlenül. Aki hagyja, hagy kúrják csak át az agyát és szavazgasson meg bámulja nyugodtan.

2008.10.07. 13:35:01

csak azt szeretném megkérdezni, hogy ki az a Mark?

Dallas 2008.10.07. 13:35:35

Gyerekek, hagyjuk már ezt a "ki a faszom ez a Márk?" típusú beszólásokat. Aki tudja, tudja, aki nem, az meg húzzon a vérbe innen. Ebbe a postba miért kell olyannak is írogatni, aki nem tudja miről van szó? Már várom azt a kommentet, hogy"nem nézek ker tévét, mi ez a szar"..
Egyébként a TV2es Frei féle jobb lesz szerintem, mert azt legalább(részben) ő találta ki, nem egy ilyen bukott szar licenszet vett meg. Meg abban benne lesz a hallgatóalázás pápája is (Fiala), kiváncsi vagyok rá.
De a legjobb komment, akkor is Shoppingé, igen, ez a 2 törpe azt hiszi kurva vicces. Pedig úgy néznek ki, mintha túl lennének a barátságon..

Kabarészínész 2008.10.07. 13:36:10

Miután a survivorról is kiderült, hogy faszom se éhezett ott, mentek felvétel után a szállodába, akkor szerintetek majd pont a "celebek" fognak ottan aludni meg éhezni, mi? bah.
viszont néznem kell, mert nincs kábeltv és vagy tv2, vagy rtl, vagy m1.... még bejön a cseh2. nemvicc
na dzsingalosz.

babapók 2008.10.07. 13:42:36

A szemöldökük egy dolog, én nem tagadom, hogy bár nem kimondottan néztem, háttérben deigenis ment, oszt pont az jutott eszembe, ha egy hét múlva sem lesz a csajok hónalja szőrös, na akkor zicher kamu. Azt dzsungelben faragott fakéssel le nem szedik, nyakam rá, viszont az meg olyan, ami kinő. Mi pediglen látni fogjuk, vagy nem (és ezutóbbira tippelek inkább) :)

Jimbo75 2008.10.07. 13:44:11

Itt is úgy lesz, hogy aki kiesik, az nem jöhet haza, nehogy tudjuk mi a végeredmény?
Mert ha igen és meglátom mondjuk Dér Henit a kiélt fejével a körúton akkor másik grétán van az egész....
Nem mintha a vízautomatával nem lenne ott már az elején, meg úgy alapból sem hiszem, hogy van vki aki elhiszi, hogy elkényeztetett médiagecik másfél hónapig kibírják luxus nélkül...

[HEJ] 2008.10.07. 13:45:12

szerintem latni fogjuk... a dzsungelt :)

vkindustrial 2008.10.07. 13:52:55

Én simán elaludtam az egészen, de az olvasottak után azt hiszem, nem maradtam le semmiről... :)

Stickwood 2008.10.07. 13:53:45

azoknak akik meg nem ismerik Márk-ot :)
www.youtube.com/watch?v=2kABdRxpCKw
www.markmusic.hu/

Félreértés ne essék én sem ismerem, és nem is akarom megismerni...

de azt hiszem a fenti két link bőven elég (még sok is) ahhoz hogy valami fogalmunk legyen róla

Walmer 2008.10.07. 13:53:57

ibigoo,
"Lufthansával és Frankfurton vagy Münchenen át utaztak. Turistaosztályon."

Hát, én akárhogy nézem, még úgyis csak 17óra 40 perc. Turistaosztályon.

báró Csekonics 2008.10.07. 13:54:08

Én egyet nem értek: egy ilyen műsornak a _licenszét_ drága pénzért _megvették_?
Mire valók a csatorna 'kreatívjai' - ne'adj isten a műsorigazgató elvtárs?
Esetleg le kellene ülni és egy 'bréjnszorming' (értsd: munkaidőben, irodában beb@szva hülyébbnél hülyébb ötletek előadása 'jóvanna, csak eszembe jutott' lezárással) keretében sokkal jobbakat kitalálni.
Kis segítség: kis kártyákra fel kell írni az 'infrastrukturális opciókat', úgy mint:
- szereplők (médiamajmok / fapicsák nevei)
- helyszínek (stúdió - itt még a színek lehetnek további opciók, külső helyszínek kb. a homokbányától a lakatlan szigetig / dzsungelig)
- tevékenységek (gilisztaevés, dugás, káromkodás, műbalhé, stb.)

Ezekből a kártyákból egyet-egyet húzni kell és kitalálni a keretet.
Négy-öt ilyen kör és fél évre kész a műsorterv.
Bónusz ötlet: ugyanez high-tech verzióban, ahol program dobja ki az eredményt előre beírt szereplő, helyszín és tevékenységlista alapján a 'ki, hol, mit csinál?' kérdésre. (Kb. mint a káromkodás-generátor.)

cubalibre 2008.10.07. 13:54:42

Amint az KÖZTUDOTT, a valóságshow-k történéseinek 80%-a előre megírt forgatókönyv szerint zajlik. Azt hiszitek a Hal a tortánban, a Fekete László direkt bunkóskodott? Fenét, meg volt neki mondva.

báró Csekonics 2008.10.07. 13:55:12

Walmer 2008.10.07. 13:53:57

vigyázz, a turistaosztály a gép hátuljában van, kicsivel később ér oda :-D

dekaszta 2008.10.07. 13:55:35

Ezt a Mark gyereket én se ismerem, de Dér Henit tudnám hova tenni :)

darkspell 2008.10.07. 13:57:22

Biztos jó ez a marketing, hogy fél hete annyit látok az aktuális RTL műsorból, hogy valami szar villog jobb felső sarokban...
De nálam kb annyit értek el, hogy már csak azért sem nézem meg.
Amúgy is kamu és népbutítás az egész, ezért tart itt az ország ahol.

fitymacsattogas 2008.10.07. 13:57:59

@báró Csekonics

Ahogy South Parkban a Family Guy készítőinek leleplezése?

báró Csekonics 2008.10.07. 14:01:51

Gemina 2008.10.07. 13:57:59

Bocs, tudom, hogy míveleten vagyok, mint egy árokpart, de az hogy is volt pontosan?

almdudler 2008.10.07. 14:18:27

Amúgy, ahhoz képest, hogy senki sem nézi, szépen gyűlnek itt a kommentek.)

kisdarab állat 2008.10.07. 14:22:27

én azt nem értem, miért kell egy magyar nyelvű cikket telerakni angol szavakkal? most ez a sztrít? patent kis fikázás így az első adás után. egyébként ki az a márk? nekem fejlövésem van...

[HEJ] 2008.10.07. 14:26:42

Az 1ik masik kepen is van 1 baki, kötözött sonka... azt hittem ilyen extra felhalmozott etkeszleteket nem szabad bevinni a jatekba ;)

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.10.07. 14:27:45

Vasárnap este 7-kor tv bekapcs, gondoltam megnézem a Cobra11-et, amit sose hagynék ki. Az egésztől elvette a kedvem a képernyő 30%-át uraló villogó, innen-onnan lopott dizájnelemekkel tarkított visszaszámlálósdi. 10 percig bírtam, aztán kikapcs. Annyira bosszantott, hogy nem vagyok hajlandó bekapcsolni újra addig, ameddig ez az erőltetés le nem zajlik. Szóljon majd valaki pár hét múlva, ha mindenki megmenekült/meghalt/ottmaradt. Addig inkább letöltöm idegesítő logó és reklámmentesen azt, amire kíváncsi vagyok.

wagabound 2008.10.07. 14:28:03

Remek ötlet volt ezt a sok celebnek nevezett negatív IQ-jú idiótát behajítani a világ másik felén a dzsungelbe, feltéve, hogy soha a büdös életben nem hozzák őket vissza.

Patreides · patreides.blog.hu 2008.10.07. 14:28:33

Ha valaki a youtube-on rákeres a Sugarloaf "Szingli lány" és "Barbie" c. számaira, megtudhatja, ki az a Dér Heni. Egy ilyen műsorba nyilván érdekes, provokatív hatású személyiségek kellenek - meg kell egy ellenpont is, nyilván azért került be Márk is. Ő csak akkor lenne provokatív, ha énekelne is ott. :) A műsor meg lehet hogy valamennyire kamu, meg jól megszervezett, de azért azon a vízesésen leereszkedni biztosan nem volt olyan egyszerű... Azért a celebek nem a semmire kapják a gázsit ebben a műsorban.

marinka · http://www.marinka.hu/ 2008.10.07. 14:28:43

Mi történt, SzabóZé? Kolosi Péter visszavett a havi utalásokból feléd, ezért most kivételesen írtál egy rtl-t basztató cikket is (persze csak óvatosan, mert azért para tőlük, az van)?

Rosieanyu 2008.10.07. 14:28:51

Ahhoz képest, hogy ezt senki nem nézi, senki nem tudja, hogy ki kicsoda, eltartott vagy 10 percig, mire végigolvastam a kommenteket :-) És mi kell még a népszerűséghez? "Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólad". Ez a lényeg az ertéelnek is, s lám, bejött. Győzőt mindenki utálja, de nézik. Működik a médiagépezet.

Lunitari 2008.10.07. 14:29:43

Közelében nem járnak dzsungelnek :) Egy mesterségesen kialakított helyszínen veszik fel az egészet....műholdról jót látszik :)

Netuddki. 2008.10.07. 14:35:30

Celeb vagy? Rohadj meg ott!

báró Csekonics 2008.10.07. 14:37:35

wagabound 2008.10.07. 14:28:03

Lehetne esetleg olyan jelleggel, mint az ismeretterjesztőkön a túlélési technikákat bemutató műsorok. OK - ott is van kamu, igazából a manus nem a jégkuckóban alszik - de azért a gilisztát csak megcsócsálta.
Lehet hogy egyik-másik 'celebet' én is megnézném ahogy lakmározza a gilinyót :-D

Netuddki. 2008.10.07. 14:38:01

rszarvas · rszarvas.blog.hu 2008.10.07. 14:27:45
Az LCD tévéken nem ajánlatos sokáig ugyanazt a képet megjeleníteni, mert visszafordíthatatlanul károsodik (beég). Akinek ilyen van olvassa csak el a felhasználói kézikönyvét.

Patreides · patreides.blog.hu 2008.10.07. 14:41:06

kovi1970 - kevered az LCD-t a plazma tévével.

DEKI 2008.10.07. 14:42:05

Nekem főként Szabó Patríciával van gondom....nem is B, hanem minimum ZS listás..Who the fuck is Szabó Patrícia??? Ráadásul kevés ennyire unalmas, ellenszenves, nemképernyőrevaló embert láttam eddig képernyőn...

Zolitka 2008.10.07. 14:44:35

A műsor elmegy, de én csak azért nézem, mert a 2 műsorvezető összeszokott páros, és a RádióDeeJee, isten nyugasztalja :S ....ott reggelente halálra röhögtem magam rajtuk....sőt a Vadon Jani "Mennyi?30!"-as karrierjét is végignéztem (Télapó akciócsoport vagy valami ilyensmi néven futott)
...próbáljátok meg emiatt nézni ;)
...nekik tényleg van humoruk, bár akinek nincs humorérzéke annak hiába mondom ;)
KURVA JÓK!!!!!
Nevettessetek legalább engem!!!

Purell 2008.10.07. 14:45:09

"és annyira szarrá promózni vele a saját adásunkat, hogy annak is elmenjen tőle a kedve, akit esetleg érdekelt volna". EZ AKKOR TUDATOSULT BENNEM AMIKOR BRAD PITT FEJÉN A TRÓJA CIMÜ FILM ALATT VILLOGOTT A JOBB SAROKBAN A LOGÓJUK, HOGY NEMHOGY CELEB VAGYOK-OT DE RTL-T NEM NÉZEK SOHA TÖBBET

Emanuelle 2008.10.07. 14:46:23

Okés körte, akkor te erősíted a szabályt.

Mellesleg a Győzike show eklatáns példája
annak, amivel a bajom van. Milyen érdekes, hogy senkise nézi, mégis magas a nézettsége és mégis mindenki vágja, hogy
Győzi mit idétlenkedik össze benne.
Engem pl. qrvára nem érdekel a lékhorgászat
mondjuk. Nem is megyek lékhorgász blogokra
fikázni a lékhorgászokat, ők biztos élvezik, hogy minusz 20-ban egy lukba lógatják a botot és befagy a seggük. Az ő dolguk.

raklap 2008.10.07. 14:47:30

kurva anyjukat a tvknek adjanak bl meccseket oszt jóvan...

Emanuelle 2008.10.07. 14:48:29

Márk? Evangélista vazze.

theutat villám 2008.10.07. 14:48:57

Én azt szeretném megkérdezni, hogy ki számít álistás hírességnek ma szerény országunkban?

Emanuelle 2008.10.07. 14:50:19

Az jutott eszembe, amikor VVFrenki (ja, vessetek meg, emlékszem a faszira) élő adásban belógatta - persze tök véletlenül -
a kamerába a farkát.
Szerintem Dániel bátyó is villant majd
egyet tök spontánul előre egyeztetve a nézők örömére. Már akinek ez öröm lesz.

Tengertánc (törölt) 2008.10.07. 14:52:21

Na, szal' akkor ez a kicsit lófejű spinkó, a Patrícia a Cosmo főszerkesztője? Csak annyit írtak ki, hogy főszerkesztő...valami azt súgta, hogy egy ilyen bula csak Cosmopolitanos lehet. És láss csodát. Mondjuk ettől az ultrasznob stílustól kiráz a hideg, de majd meglátjuk, mire mennek egymással.

báró Csekonics 2008.10.07. 14:53:36

Mondjuk aki nem csak arról híres, hogy egyszerre tud fingani, böfögni és belehugyozni a zongorába három méterről?
Csak tippelek...

gaborm · http://gaborm.blog.hu 2008.10.07. 14:54:44

kovi, szezon a fazonnal? plazma esetleg?

raklap 2008.10.07. 14:55:21

kovi1970

igen valóban így van régebben volt így és kizárólag a plazma tv-kel... az lcd teljesen más elven müxik

raklap 2008.10.07. 14:56:36

de ujabb plazmák is ráfrissitenek stb..

ne kelts pánikot:)

Emanuelle 2008.10.07. 14:57:14

Nana, a cseh 2 nem lehet olyan rossz,
hátha nyomnak egy kis Spejbl és Hurvinyeket.

Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2008.10.07. 14:58:22

Legalább egy-kettőt nekib@asztak a sziklának a vízesésben, ha ezt adásonként 2x-er megcsinálják, már megérte :)
Pár emos tinisztárocskát is kellett volna vinni, hadd szokják csak... :)

Sanyi 2008.10.07. 14:59:01

Tudok egy-ket jo helyet, ahol bizony erdekes lenne ilyesmi show-t csinalni... Mondjuk az igazi az lenne, ha kozben GPS koordinatakkal es helikopterrel is jeleznek honnan jon az aldas. Javaslataim: Kalahari Sivatag, Nagy Viktoriai Sivatag vagy mondjuk lehet egy szabadon valasztott esoerdo Kongoban (heli nem sokat fog latni belole, max. ha folyo mellett mennek, dehat miert is ne mennenek).

báró Csekonics 2008.10.07. 15:01:04

raklap 2008.10.07. 14:56:36

Sőt, még régebben a katódos TV-kkel volt ilyen. (Nagyon régen meg a katódos monirokkal - gyk. a screen-saver nem a júzer boldogítására lett kitalálva.)

Mindenesetre tényleg zavaró - tegnap(?) este pl. bal felül RTL Klib felirat, jobb felül (illetve a képernyő jobb felső negyedében) ez a hülye visszaszámlálás, jobb alul 12-es karika. Gondoltam, mindjárt odaragasztok bal alulra egy autópálya matricát, ha találok egy régit eltéve... :-)

wagabound 2008.10.07. 15:04:03

"Mellesleg a Győzike show eklatáns példája
annak, amivel a bajom van. Milyen érdekes, hogy senkise nézi, mégis magas a nézettsége és mégis mindenki vágja, hogy
Győzi mit idétlenkedik össze benne."

Akkor elmagyaráznám.

Attól, hogy nem üljük végig ennek a kőbunkónak az apukája által pénzelt idétlenségét, még tudjuk, hogy van. Néha ugyanis akaratlanul is belefutunk, és amíg a döbbenetből felocsúdva tovább kapcsolunk, éppen eleget látunk és hallunk ahhoz, hogy sűrű sugárban körbehányjuk a tévét. Emellett az írott média is gondoskodik a tájékozottságunkról, amikor a képünkbe virítja szalagcímekben, hogy Győzike előző nap mekkorát és milyen színűt szart. Úgyhogy kedves Emanuelle, nem arról van szó, hogy folyamatosan elélvezve végignézzük ezt a sültparasztot, aztán meg elkezdjük fikázni, hanem arról, hogy már a neve hallatán is kinyílik a balta a zsebünkben.

báró Csekonics 2008.10.07. 15:06:34

Sanyi 2008.10.07. 14:59:01

Antarktisz? (Nem, nem jó mégsem, az állatvédők tiltakoznának, ez azért már mégiscsak sok szegény pingvineknek. :-D)

báró Csekonics 2008.10.07. 15:07:57

wagabound 2008.10.07. 15:04:03

Igen, sajnos sokszor kikerülhetetlen.

Persze 2008.10.07. 15:13:31

Jujj megláttam a Padödöt!

"azta" 2008.10.07. 15:13:38

" cubalibre 2008.10.07. 13:54:42
Amint az KÖZTUDOTT, a valóságshow-k történéseinek 80%-a előre megírt forgatókönyv szerint zajlik. Azt hiszitek a Hal a tortánban, a Fekete László direkt bunkóskodott? Fenét, meg volt neki mondva. "

-mert egyébként a Paris Match-ot forgatja :D
a Fekete Laci szerintem nem bunkó!!! csak más dolgok érdeklik a világból, mint mondjuk engem. de sem ő, sem én, sem pedig te nem vagy a követendő példa.
nála inkább csak a helyzetkomikumra építettek. szerintem.

[HEJ] 2008.10.07. 15:17:03

ismet mekkérdem: harom hetig fog ez a musor villogni az eltero klubbon mindennap, vagy ahogy a 2 musorvezeto is mondta, 1.5 honapig? nem mind1...

Csacso 2008.10.07. 15:19:49

Engem utoljára a Szökés 1 előtt idegesített az akkor izgő-mozgó jobb felső izé. Akkoriban ezek szerint többet nézhettem tvt. Meg is fogadtam, hogy bár nem tudom mi ez, de tuti nem nézem. Így is tettem, aztán haverok meggyőztek, hogy ez kivételesen extra jó. Azóta letöltve már a 4. évad 5. részénél tartok. Egy RTL reklámot sem láttam, így nálam tökéletes öngól volt a mozgó takony a jobb felső sarokban.

A hitelesség helyreállítása érdekében javasolnám a RTLnek, ha jól emlékszem annak idején a BB vagy VV vagy XX-ben interneten online lehetett nézni, ki hova hány. Talán itt is meg lehetne próbálni...
Persze azt is lehet manipulálni, de sokkal nehezebb-drágább. Vagy úgy már nem is lenne olyan érdekes? A szállodába is beengednék a kamerákat jó pénzért...

Ja és Győzike aston martinjáról meg annyit, hogy nemrég még maseratija és/vagy lambója volt, nagyon mehet neki...
Hasonlót láttam a Bagi-Nacsában Feri 1 meg Vítya 1 es rendszámokkal. Szerinted tényleg az övék volt? pedig benne volt a tvban! Láttam!!! lol

Emanuelle 2008.10.07. 15:24:08

Hát ha valaki Győzikét akármilyen formában
élvezi az gyorsan váltson bérletet egy agykurkászhoz. Ez naggyon komoly tünet.

Másrészt viszont Győzit nem azért nézik sokan mert szeretik, hanem azért mert utálják. A nézettség szempontjából viszont tök mindegy, a retekklubnak pláne.
Horrort sem azért néz az ember, mert rohadt
perverz állat, hanem mert a kanapén dögölve
jó érzés, hogy nem éppen minket fűrészelnek kettőbe és ez olyan messze van tőlünk mint Győzike Hankiss Elemértől.
A Dallast a kutya nem nézte volna, ha nincs
Jockey bácsi, akit lehetett aztán leprázni.
Nem boszorkányság, médiapszichológia.

benkoo 2008.10.07. 15:28:14

esküszöm ma megnézem már csak azért hogy holnap hozzá tudja szólni.

Dr House 2008.10.07. 15:30:23

Akinek nem tetszik az ne nézze. Közhelyes de igaz, most divat ezt mondani, h én "nem tv-zek" pedig én is ezt teszem...
Ami érdekel azt megnézem, meccsek és most, h bejött a Commedy Central van még 1 nézhető valami a tv-ben. Nem vagyok egy amerika majmoló valaki de rengeteg rohadt jó sorozatot gyártanak aminek szintén nincs értelme mint ennek a kamu celeb survivernek de azok legalább szórakoztatóak. Szóval emberek office, the bing bang theory, ps, simpsons, family guy, dr house...stb legalábbis szerintem.

subabubba 2008.10.07. 15:39:50

Kint vagyok a helyszínen, Argentínában. Az argentin stáb csak pár jelenetet vesz fel. A reality részek felvételről mennek. A szavazás miat kell hogy élő legyen a műsor. A műholdidőn nem számít, mert a teljes 60 perces anyagot innen sugározzák természetesen, csak van ami élő belőle és van ami nem. Emailben nem küldhetik haza. Ja, és ez az első ilyen műsor ezen a helyszínen, vagyis ez hülyeség: "az évente öt-hat alkalommal ideérkező, főleg európai tévéseknek ugyanazt a műsort profi módon levezényelik"

izlésrendőrség 2008.10.07. 15:39:51

belsö info: nem alszanak a szabad eg alatt(kertbe), hanem szälloda, igy nem erdekel, nem nezem, vert, szenvedest, kint, könnyeket akartam lätni, de igazit..igy nem erdekel

lutria 2008.10.07. 15:39:55

A Somát remélem többször mutatják majd fürdőruhában és nem kapják el róla a kamerát mint tegnap,ha véletlenül derékig látszódna.

báró Csekonics 2008.10.07. 15:45:08

lutria 2008.10.07. 15:39:55

Nem lehet - a greenpeacesek begurigatnák a vízbe...

cubalibre 2008.10.07. 15:46:45

Miért nem lehetett valamelyik faluszélre a cigánytelepre betenni őket??? Az is lenne olyan izgalmas mint az őserdő.

báró Csekonics 2008.10.07. 15:49:22

cubalibre 2008.10.07. 15:46:45
:-D
Az lenne az igazi 'túlélósó'

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.07. 15:53:41

Mit nem adnék ha valaki pénzt, időt és fáradtságot nem kímélve elutazna Argentínába és leleplező képekkel, videókkal szórná tele a zinternetet arról ahogy a pár négyzetméternyi stúdiódzsungelben zajlik a forgatás... komolyan, erre miért nem cuppan rá senki? Kéne egy jól pénzelt leleplező blog, kemény dolgokat lehetne kihozni belőle :)

báró Csekonics 2008.10.07. 15:55:42

PaganMaga · asztal.blog.hu 2008.10.07. 15:53:41

Csak az a baj, hogy mindegyik csatorna így működik - holló a hollónak meg ugye...

Foxika 2008.10.07. 15:58:50

Sziasztok!

Én végignéztem a tegnapi adást, mert kíváncsi voltam és vagyok is ezekre a "sztárokra". Egyébként a BB házban dolgoztam, arról tudom, hogy a fele volt játék, a másik fele volt igaz. Azt megfigyeltétek, hogy a "dzsungelben és a táborban" nem voltak hangok? Miért? Ennyire jó volt a hangmérnök? Le tudta szűrni a kinti zajokat és csak hasznos maradt? Nem érdekes? Egyébként szerintem is építettek egy stúdiót és onnan megy az egész. ("élő" adás alatt, beszéltem telefonon a Sebestyén Balázzsal, akit immár 13 éve ismerek, természetesen nincs Argentínában).

Lord_M_ 2008.10.07. 15:59:03

Ha azt mondanám, hogy no comment, akkor már az is comment lenne. :)

Magam részéről megközelítőleg 8 éve nem nézek TV-t. Vagy ha leülök mikor szabad időm van (és ilyen sajnos nincs, vagy ha van akkor inkább alszom, bringázok, a fiammal játszom...) akkor sem a magyar csatornákat (milyen találó szó a magyar viszonyokra: csatorna.) nézem. Bár azt is meg kell mondanom, hogy idén egyszer láttam TV-t működés közben, azt is kb 10 percig.

Persze, a helyzet az, hogy ezek a műsorok életben maradnak, pont mint ahogy fentebb mondtátok. Mert van nézője. De tartok tőle, hogy a nézőinek zöme, nem válaszolgat itt lelkesen.

Csöndes kis példám a szomszédból: a fickó reggel elkotor otthonról, hülyére dolgozza magát, este beesik a lakásba, és vagy néha beszélgetünk, vagy csak leroskad a kanapéra, míg kivégzi a vacsorát, majd lefárasztja a maradék agyát, fürdik, alszik... reggel kezdi előről.

A főbb nézőközönség az a réteg, akinek már nincs ideje, ereje, lendülete mondjuk este még felöltözni, nyakkendőt kötni és elgördülni egy színházba. (előkészületek, odaérkezés 1 óra, előadás kb 1.5-2 hazaút visszatérés 1 óra azaz kb 4 óra. Míg ugye ha lerogy a tv elé... akkor kb 1 óra és letudva az agy zsibbasztása.)

Persze ez nem azért baj, mert ezek az emberek tv-t néznek. Lehet ugye tv-t nézni úgy is hogy a CNN, hogy a CN (cartoon network) úgy is hogy az Animal Planet, Discovery, Natio.G., Private Gold...stb megy. Azonban a helyzet az hogy emberként egyfelől szívesen nézünk másokat amint éppen csinálnak valamit, szívnak, játszanak, eljátszanak, örülnek, szeretnek, sírnak.. stb. És ez benne van a gyerekekben is... De a számítástechnikát sem mellőzi : SIMS... istent játszol, másokat figyelsz... SMS-t küldesz, másokat figyelsz.. telefonálsz... egy kaptafa.

Ez egy szórakozási műfaj... egyesek szórakoznak rajta, mások hülyére keresik magukat ezen... a szolgáltatók meg méregdrágán vesznek reklámidőt... jól ki van találva ez.

Én pl ma este hazamegyek, dolgozom kicsit még, utána mesétolvasok az ifjúságnak, majd magam is egy kicsit olvasgatok. végül elalszom... holnap reggel pedig visszajövök ide és megnézem, hogy hányan küldtek el anyukámmal szexuális életet élni...

Mindenkinek szép napot.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.07. 15:59:13

marinka bazmeg, te annyira egyszerű vagy, mint egy faék.

"azta" 2008.10.07. 16:00:02

nem az lesz a vége, hogy átmennek kolumbiába a hargittai beát megkeresni? mer' aszttat hiszem így lesz!

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.07. 16:07:28

nagyon értékelném, ha az ilyen bennfentesként tetszegő emberkék nem csak szájkaratéznának, hanem egy privát mailben elküldenék mondjuk a tapasztalataikat, képpel, bizonyítékkal illusztrálva, hogy faszán kitehessük. addig is az ilyen kommentek hitelessége erősen megkárdőjelezhető, és még kurva finom voltam.

betuteszta 2008.10.07. 16:08:32

FOXIKA! Ez durva! Ennek kéne kicsit nagyobb publicitást kapnia! Vagy minden web oldal, bulvár izé és szerkesztő le van fizetve?

gonosz gombóc (törölt) 2008.10.07. 16:10:33

Én azért nem hiszem, hogy a lányok dzsuvás kézzel, két bokor között, pálmalevéllel törölgetve magukat fognak tampont cserélni, vagy betétet... Nem vagyok feltétlen híve a szuperhigiéniának, de azt nem hiszem, hogy a megszokott igényszintből a dzsungelben engednének, ha csak nincs kórház a közelben. Ki a fene kockáztatna egy jó kis fertőzést?

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.07. 16:22:46

báró Csekonics 2008.10.07. 15:55:42

Oh, hát eszembe sem jutott, hogy egyik vagy másik hollónak kéne ezt meglépnie :) Ha pénz és időmilliomos lennék, tuti megtenném :) Mennyi szart lehetne szembesíteni a vegytiszta valósággal, talán a zombik is felkapnák a fejüket. Ah, de jó is lenne! :D

Tarajos Goethe 2008.10.07. 16:38:38

Foxika ,nyilván hazudsz csak még arra nem jöttem rá mekkora arányban ?!

se-nem 2008.10.07. 16:51:36

Szabó Patrícia mitől celeb? Ja tudom, attól amitől a legtöbb magyar celeb, jókor feküdt jó helyen. Kb. ugyanettől főszerkesztő is. Nem mintha a többi különb lenne. Mennyire unom már ezeket az elkényeztetett nemvagyokkurvadeszopoknyalokgombotvarrok libákat, és az üresfejű, semmihez sem értő, nagy tehetségű művészurainkat. Ez is egy nagy bukta lesz a sok hülyével. Sikeres a műsor csak abban az esetben lehetne, ha egyúttal azt is elintéznék, hogy az összes balfasz Argentínában maradjon örökre. Rögtön többen figyelnék a sorsukat!

mike-kulas 2008.10.07. 17:58:09

"Ha valakinek az alapkoncepcióval van baja, azaz azzal, hogy "már megint mér' Győzike?", annak javaslom, hogy képzeljen el egy ilyen műsort Tóth János BKV-ellenőrrel és Dr. Széphegyi Júlia szociológussal."

Szerintem az ennél már csak jobb lehet.

parabarbara 2008.10.07. 18:21:50

Most ki vagyok ábrándulva. Akko nem igaziak voltak ezek a műsorok? A Maunika sót is mindig nézem. Az sem igazi? :D

BruceWayne 2008.10.07. 18:52:14

Rendes ember este 7-kor DALLAS-t néz!

amúgy meg a bközt fanok biztos háborognak hogy emiatt csúsznak a Berényi Mikiék :-)

euniké 2008.10.07. 18:59:20

Legalább egy kicsit adnának a lényegre. A maximális módon tereprendezett környezetet dzsungelnek eladni enyhén szólva is túlzás. Olyan úton közelítették meg a tábort, ami sokkal jobb állapotban volt, mint bármely magyar túraútvonal. Azért a két méteres szeder annak idején Kaszóban sokkal inkább dzsungel volt. Észre vette már valaki, hogy nincsenek a területen rovarok? Kiirtották őket? Esetleg kipusztultak? Elmenekültek a celebek elöl? Ha bárhol itthon leterítesz egy pokrócot, már azonnal ellep mindenféle bogár. Pláne éjjel! Hol vannak ezek? Egy melegházban? Nekem nincsenek illúzióim, ha szigorúan képletes értelemben 180 fokot fordítanának a kamerán, biztosan elénk tárulna egy ötcsillagos szálloda (bár lehetséges, hogy van egy köztes erdősáv). Nincsenek illúzióim, de azt hittem legalább egy dzsungelillúziót kapok. Ennyit szerintem megérdemel a néző, aki a saját lakása körül több élőlényt talál, mint ezek a sztárocskák. Miért akarják nekünk beadni, hogy ez a dzsungel? Ez egy "dzsungelzsánerkép". De nyugalom, ha nagyon kérjük, hoznak majd állatokat. Csak el ne ijessze őket egyes celebek (borzalmasan ronda ez a szó, héberül kutyát jelent) horkolása.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.07. 19:53:54

Eszembe jutott félkor, hogy olvastam itt ezt a posztot, hát bekapcsolom a tv-t és meglesem ezt a dolgot. 2 perc alatt gyanussá vált, hogy milyen idiótán áll már a gatya győzikén aztán értelmet is nyert azonnal mikor közeliben láthattunk egy fehérnemű reklámot... ennyi.
És tényleg, miért nem csapkodják magukat a bogarak miatt? :D

mbv2 2008.10.07. 20:51:14

Épp az, hogy Tóth János BKV ellenőrrel és Széphegyi Júlia szociológussal akár érdekes is lehetne.
A placcon kívül százszor érdekesebb emberek vannak, mint a placcon. A régi BB és Valóvilág showk-ba pedig direkt válogatták a söpredéket.

cz_barna 2008.10.07. 21:28:02

Kedves Emanuellle!

Nagyon tévedsz, ha azt hiszed, hogy mindenki olyan, mint te, vagy akár akikre gondolsz azzal, hogy azt mondják, hogy nem néznek soha ilyen műsorokat, közben stikában ezeket bámulják. Jómagam és még sok ilyen embert ismerek, akiknek egy ilyen bulvár szeméthez írott kommentekből az összes felsorolt részvevő személy teljesen idegen. Győzike neve ismerős, de ha az utcán jönne szembe, nem tünne föl, meg sem ismerném, ugyan is nem láttam még sehol. Azok a médiumok amiket jómagam és még néhány ismerősöm fogyaszt ott ezeknek az embereknek semmi keresnivalójuk nincs.

Akér hiszitek, akér nem 2002-óta nem vagyok hajlandó bulvár műsorokat nézni. Ebből egyenesen következik, hogy az RTL klubot és a TV2-t egy másodpercre sem nézünk a családommal. Még egy hiradóban is a bulvár nagyobb szerepet kap.

Esténként, ha van még időm, akkor inkébb olvasok még egy kicsit.

Vesztettem valamit?

Mazsa- 2008.10.07. 23:00:08

Én egyedül azt nem értem, hogy Czene és Bárdosi miként tudott ilyen mélyre süllyedni (utóbbit a Cool TV-n is szoktam látni majomkodni). Ennyire megéri anyagilag ez a celeb-élet (ettől a kifejezéstől fogok egyszer fejreállni)? Nekik a sportban lenne a helyük, továbbadni a tudást a fiataloknak például, nem pedig bohócok közt semmittevéssel elbaszni az időt.

Megdobbent 2008.10.08. 03:07:59

cz_barna: Na-na! Megaszonta az emanuel, hogy meg esemest is fox kuldeni. Ugyhogy ercsed meg: mindenki emanuel, mindenki kuld esemest, es igenis nezi, amit emanuel! Erted?!

btw: emanuel te egy akkora kreten faszfej vagy, hogy le a kalappal :) Anyu-apu tudja, hogy mire hasznalod a netet? :>

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.08. 04:27:54

nézd már a dagadtat! :) na mi van dagadt?!

Dr. Brain 2008.10.08. 06:08:19

A poszt frankó volt, jó osztós. A műsortól kábé ekkora nullát vártam, amennyit itt olvastam róla, nem bánom, hogy nem néztem bele.

Patrícia nem valami VIVA+-os műsorvezető volt, Márk meg nem valami meleg stylist? Legalábbis ezeken a neveken ilyen celebekről hallottam eddig, ha nem ők azok, szerintem még celebedniuk kell egy celebműsorhoz. :) A többi rémlik, bár Dér Heniről is csak annyi, hogy sok lapban vetkőzött. Egyébként Horváth Ágnes hova tűnt? Promózták sokat, hogy ő is megy a dzsungelbe celebkedni, vagy ő a TV2 ellenműsorában van/lesz, ők is indítanak ilyet?

Szerintem onnan szűrték le, hogy celebek kellenek és nem niemandok, amikor a TV2 niemandos-táncos műsorát lenyomta az RTLK celebes-táncos műsora, de kegyetlenül.

Egyébként azzal tudnák eloszlatni a "stúdiós" és "felvétel után mennek vissza a szállóba" vádakat, ha elég tökösek lennének az online streamhez. Ezt már a BB/VV időkben megoldotta valamelyik csatorna, vagy mindkettő, pedig azok 6-7 éve futottak, azóta pöttyet fejlődött a technika. Sz'al szerintem az online stream hiánya azonnal lebuktatja a forgatókönyves ál-realityt.

Azt én sem értem, hogy ilyesmiért miért tejelt a csatorna, Árpa régen simán kopírozott nekik Maunikát meg Való Világot, úgy rémlik, még tyúkpört sem indított senki. Ráadásul az eredeti licenc is részben egy másik licenc koppintása, volt valami hasonló, amiben szintén Lilu szintén Dél-Amerikába szintén Győzikét és másokat vitt az itt leírtakhoz kísértetiesen hasonló bátorságpróbákra. Kígyók közé kellett feküdniük, meg ilyenek, csak dzsungel nem volt benne. Abból láttam párat, nagyon gagyi volt, a címére sem emlékszem.

Szerintem az RTLK simán bevállalja majd a Benkő-villantást, ha zuhan a nézettség, max pár év múlva kapnak pár perc elsötétítést, bőven megéri nem csak a "szarból visszahozás" miatt, de a bulvárlapokat is megdobja majd, mint minden hasonló cirkusz.

NiKe 2008.10.08. 09:03:38

semmitse nyernek. szerintem.

Emanuelle 2008.10.08. 09:11:28

cz_barna!
OK, elfogadom, amit írsz. azt viszont továbbra sem értem, hogy aki nem olvas/néz
bulvárt, azt mit keres egy ilyen blogban
mint kommentelő? Én nem kommentelem azt, amit nem olvasok/nézek.

Megdobbent: Anyu-apu sajnos már nem élnek.
Egyébként te mindenkit lefaszfejezel, akinek esetleg más a véleménye mint a tiéd?
Gondolom a környezetedben mindenki bólogat
mindenre, amit csak mondasz. Gratulálok,
van egy szinted, az biztos.

Emanuelle 2008.10.08. 09:13:40

Farokverés már lesz. Hurrá.
Mindegy, nekem ez a kétszer 20 perc bőven
elég volt. Ismét nem csalódtam az rtl-ben.

2008.10.08. 09:16:59

csak annyit szeretnék kérdezni, hogy ki az a Mark?

mickeyknox 2008.10.08. 10:39:14

nademármost mér baj az, hogy nem valós dzsungelban forgatják? bakker, a győzike is meg volt írva előre, azt is tudta mindenki, mégis azt néztétek a legtöbben kis hazánkban?!??!?!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.08. 13:30:41

nem nem! ez nem az a Meleg Márk nevű embör! ez más! ez az az énekes vagy ki. mondjuk lehet, hogy meleg de ez akkor sem a stylist Meleg Márk.

euniké 2008.10.08. 19:36:13

A néztétek durva általánosítást jelent. Más az, hogy valami meg van írva előre és más, hogy látványosan nem stimmelnek a kulisszák. Azt mondják ez itt a dzsungel, de látod nem az. Valaki mindezt tényleg beveszi. Ha elfogadjuk, olyan mintha mi is bevennénk. Ha megengedjük akkor azt hiszik majd mindent lenyomhatnak a torkunkon. Azt hiszik tényleg nincs ízlésünk. Akkor megint dübörögni fog a gazdaság. Mert nem csak ők figyelik az általános színvonalat. Ez csak egy értelmiségi naiva nyöszörgése. Viszont ha megbukik a műsor, el fognak gondolkodni átverhetőségünk határain.

zsoltix 2008.10.08. 19:55:24

Erdő szélén őzike, sz..pjon le a Győzike:) Én még egy részét se láttam ennek a marhaságnak,csak mielőtt kiutaztak,mutatták be őket,azt láttam. A fele "sztár"-ról sose hallottam. Nagy bulvár népbutító xarság,mint az összes tré műsoruk.

zsoltix 2008.10.08. 20:16:28

Amúgy kit érdekel,hogy dzsungelben vannak vagy nem? Ott rohadjanak meg ahol vannak,mit bánom én.:) a tv2 meg az rtlklub is elmehet az anyjába a gagyi műsoraikkal együtt.

neko-chan 2008.10.08. 22:06:36

Megnéztem az első és a második adást is, mert kíváncsi voltam mi is ez az egész, és hát nem kellett csalódnom, tipikus népbutítás rtl és Győzike módra. A mai részt inkább kihagytam, nem is fogom többet nézni, inkább olvasom ezt a blogot helyette :D
Az első számú problémám az egésszel az, hogy iszonyúan UNALMAS, mégcsak túlélőshow jellege sincs, csupán annyi, hogy vannak egy dzsungelnek kinéző valami közepén a tűz körül ülve és a legnagyobb izgalom Falusi Mariann horkolása... Valóban nem derült ki az se, hogy akkor most hogy is fognak ezek kiesni, nyereményt nem is említettek (szánalmas ez is, minek nekik ezért nyeremény?).
A TV2 meg jó szokásához híven majmolja őket, már várom, hogy a Frei-féle show miben lesz más, mint ez. Kozsóval meg Fekete Lacival a főszerepben nem sok jóra számítok (meg úgy egyébként se a tv2-től a "zseniális" Megazsűri meg a Kiválasztott után, amiről már ugye három hónnappal előtte tudtuk, hody Danny fogja megnyerni), de üsse kő, belenézek, legfeljebb 10 perc után menekülök a tv-től.

don_go 2008.10.09. 00:35:33

Ez már mindenki számára világos remélem, hogy szállodában alszanak a mi kis nagyhírű celebjeink, hogy rohadjanak meg ott, ahol vannak. 3 nap és semmi borosta, majd persze. Másszon rájuk a mérgeskígyó még ott vannak. Bár szerintem még ki se repültek odáig ezek. Na azért hajrá, hagy kapjanak jo sok pénzt.

2008.10.09. 11:35:10

...hogy ki az a Mark?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.09. 14:37:12

U N A L M A S

a műsor

...meg a sok megabarom kommentelő, aki állítólag sose néz tévét, de jön ide pofázni

És aki arra büszke, hogy ő nem néz kertévés szemetet, csak úgymond minőségi NatGeot meg Discoveryt meg Spektrumot meg hasonlókat, na az az igazán űbergáz droid

...majd ha lesz időm, posztolom, hogy miért
(röviden: metagiccs)

Pestijogász 2008.10.09. 20:22:37

Hát.. szép ez a "mindent megvonunk" celebjeinktől, és hagyjuk őket a dzsungelben szenvedni duma, de azért az október 9.-ei adásban láthatjuk Somát, aki a háttérben egy jó nagyon szív a cigijébe!! Igen, miután vagy mielőtt elővarázsolja Benkő elmismásolt csillagait a zsebéből. Persze az ember sejti, hogy Soma karmája sem bírja cigi nélkül 3 hétig puszta dzsungel levegőt szívval helyette (én se bírnám), de azért... rtl-es vágók kicsit több figyelmet!!:)

ovits 2008.10.10. 23:25:14

Há' bakker! Hogy lehet azt kérdezni, hogy ki az a Márk??? Pár éve volt valami nyálas magyar film a mozikban, na annak a filmnek ő énekelte a betétdalát. 1* valami szart akartam nézni a tv2-n, persze csúszott, úgyhogy meg kellett néznem a reklámblokkot, de reklámok helyett Márk énekelt. Két három alkalom elég volt (még a csapból is az folyt bakker!), és egy életre beleégett a fejembe: ments meg szerelem!!!!
A francba! Szinte hallom: ments meg szerelem. Fájdalmas.

Egyszer hallgasd meg azt a szart, és egy életre nem fogod elfelejteni, hogy ki az a Márk. Tipikus fülbemászódallamú, nyálas, gagyi sláger, amit rühellsz, de benne zakatol az agyadban: ments meg szerelem.

ovits 2008.10.10. 23:34:38

Stickwood már belinkelte, de büntetésképp még 1*:
www.youtube.com/watch?v=2kABdRxpCKw

FéeVerte 2008.10.18. 01:18:46

Tisztelt Hölgyeim és uraim, Kedves Lányok és Fiúk?
Ez a Márk gyerek egyszerre van a Hal a tortánban meg a dzsungelben is?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.18. 07:46:32

a hal a tortán felvételről megy.
süti beállítások módosítása