Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Részeg angolok, angol részegek

Ivásra buzdítanak a brit rádiók

2008. szeptember 08. 15:07 barb 1 komment

A brit kereskedelmi rádiók bátorítják a fiatalok berúgását. Brit tudósok (a University of the West of England kutatói) 2007 decembere és 2008 februárja között 1200 órányi fiataloknak szóló hétvégi rádióadást hallgattak meg, összesen hat BBC-s és kereskedelmi csatornán. Ezek során 700 említést jegyeztek fel az alkoholról, amelyek 73 százaléka ösztönözte az ivást – és ebbe a reklámok és a dalszövegek nem tartoztak bele.

A Kreatív által idézett, kormányfinanszírozással készült brit kutatásban többek között az áll, hogy „az ital emlegetése számos adó esetében hozzájárul a rádió arculatához”. A kutatást vezető Norma Dayking szerint a műsorvezetők az alkoholra vonatkozó utalásokkal az interaktivitást próbálják erősíteni. „A hallgatók általában lelkesebbek a műsorvezetőknél, ha a berúgásról van szó, de utóbbiak is ritkán kérdőjelezik meg, hogy a jó buli feltétele az ivás. A hétvége kezdetét is általában a berúgás emlegetése jelzi, egy jól sikerült éjszakát pedig a másnaposság a következő nap reggelén.”

A jelentés szerint a mértéktelen ivást leginkább a Kerrang! nevű rockrádió népszerűsítette, melynek már műsorcímei is beszédesek: The Night Before (Előtte való éjszaka), The Morning After (Másnap reggel). A kereskedelmi rádiók 83 százaléka volt berúgáspárti, a BBC-csatornák 50 százalékos arányával szemben. A brit Advertising Association reklámszövetség júniusban közzétett tanulmánya ugyanakkor arra jutott, a határokat nem ismerő berúgás mögött elsősorban a barátok, és nem a média vagy a reklámok hatása áll.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lencse. 2008.09.08. 19:54:13

A cikk végén még írhattál volna a megnevezni nem kívánt magyar médiablogról, amelyik hétvégi tévéajánlóiban szintén a kocsmázás és vedelés mellett teszi le a garast, meglepő módon még a tévézéssel szemben is.
süti beállítások módosítása