Van ez a jóravaló fodrászlegény, ez a Hajas, akiből itthon celeb lett, és mutogatják, mint a kisnyugdíjas 13. havi járandóságát, tessék, itt van, nekünk ilyenünk is van, kis pinaszakállal a fején galoppozik fel s alá a Nemzet Vágtáján, örüljetek emberek. Aztán jön a bibi, a ló, négy lába ellenére felbukik, csúnya esés, repül a lovas és a paripa is, de semmi bajuk, a riporter elfúló hangon mond köszönetet az égieknek, nem kell seggig érő hajat növesznenünk, marad, aki vágja! A nyertes tiszteletköre közben aztán valami eltört a borbélyban, és megmutatta, hogy van neki középső ujja, mégpedig kettő is, Sasvári meg kapja be neki. Te figyelj már, ez egy jótékonysági verseny volt, amiben nem nyertél. Biztos, hogy tényleg ilyen taplónak kell lenni utána? És a kommentátor ilyenkor miért nem kommentál, hogy Sasvári vezet, Hajas meg beint?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dark Wolf 2008.06.02. 10:10:44
delantero 2008.06.02. 10:11:30
Margabor 2008.06.02. 10:12:28
preludium 2008.06.02. 10:13:50
Madmoazell 2008.06.02. 10:16:29
Amúgy meg - bár nem értek a lóversenyhez - ő cseszte el szerintem, teljesen másfele irányította azt a szerencsétlen lovat, mint kellett volna... az meg, hogy mutogat? hát, elszakadt nála. Mondjuk az furcsa, hogy a lóért kb nem is láttuk aggódni.
ssqi 2008.06.02. 10:18:28
U.I.: a lovat én is sajnálom!
Xmas 2008.06.02. 10:31:32
Csodálom, hogy a ló nem törte nyakát. A lónak kellett volna a saját középsőjét mutogatnia Hajasnak...
len_csi 2008.06.02. 10:32:34
Ráadásul még a reggeli műsorba is behívták őt meg Sasvárit, és még ott is fújt, mint állat, hogy kérjen má' tőle bocsit a Sanyi.
Francois Pignon 2008.06.02. 10:32:58
Jó kis korban élünk, idáig még Rejtőnek sem sikerült eljutnia. ;)
veronel 2008.06.02. 10:38:22
Egyébként én is úgy látom, hogy egyedül a lónak lenne oka mutogatni, meg haragudni.
Szegény ló!
Steve the Great 2008.06.02. 10:42:21
brand_boy 2008.06.02. 10:51:04
Utána 8 másodpercig fair volt a közdelem, de 1:40.nél ráhúzta a lovat, ez élőben gondolom még egyértelműbb volt, nyilván ezért adtak igazat Hajasnak a helyszínen lévők.
Jack The Lad · http://jacklad.uw.hu 2008.06.02. 10:53:15
brand_boy 2008.06.02. 10:55:43
eroica:
Lehet, hogy "veszteni tudni kell" és kussolni is, de nem akkor, amikor Hajasnak igaza volt! Már a startnál pozícióba vitte a lovát (úgy, hogy félkeresztbe állt). A Startbírónak nem kellett volna elengedni a futamot és egyébként is nagyon kivételezett némelyekkel, pl. a döntőben Kovács Sándorral, aki simán (2 lóhossz!) kiugrott még a felvezetésnél. A két kanyarban a Hajas lovagolta ló a belső ívben már Sasvári lova nyakánál volt, tehát rávitte a palánkra! A második eset volt a durvább (kikockáztam!), a H. lova ütést kapott a palánkra kenéskor és amikor S. lova elment, szinte kitámolygott középre és majdnem leblokkolt. Akkor esett Hajas a ló fejének a baloldala mellett és a szerencsétlen ló is bukfencezett. Isteni mázli volt, hogy mindketten ép bőrrel megúszták!
Ez Hajasnak az életébe is kerülhetett volna, ha a ló ráesik, nem sok kellett hozzá!
Egyébként Sasvári már a futam előtt azt nyilatkozta, hogy egyedül Hajastól tart, mert annak a lova gyorsabb.Mondjuk ez érthető is, mert az pálya-ló és nem ugró, mint Sasvárié, tehát ha nyerni akart, akkor mindent be kellett vetni.
Hát bevetett !
István69 2008.06.02. 10:59:37
hozzaszolo 2008.06.02. 11:16:27
REPARATUR 2008.06.02. 11:20:55
Marad a harag. Hajas meg egy nyálas nyomi.
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2008.06.02. 11:23:23
Ószág-viág előtt, duplapluszjó...:-D
Jólneveltségi-illemtan-kurzust indítok celebvlágiak számára, gázdág leszek, juhééé...:-(
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.02. 11:26:05
lóról, stílszerűen
lene nézettség meg minden
főleg, ha valamelyik elpatkol(:elnézést, csak a lovas ügy miatt)
váj mí 2008.06.02. 11:27:17
REPARATUR 2008.06.02. 11:27:46
azigazivideki 2008.06.02. 11:32:47
tényleg nagy szerencséje volt hajaslaci meg a lónakis, hogy épp bőrrel megúszták. kicsit erősvolt ugyan a duplafakoff szopjálle kommenttel jólszájrólolvashatóan, de a szánalmas RTKKLB adásrendezője volt annyira rutinos és jószándékú, hogy ezt premierplánba adta szújónajómindenhez értek énegykicsit, hisz ez itt a 10M polihisztor országa zoltán szakértő kommentárjával (sic) együtt.
pluszehhez még az alap: geszti namajd megmondoménnektek miazországimidzsetek nektek pítör, alkalmazott szadomazo térsadalomspiritiszta filizófiája vastagon, miszerint, láthattátok.
kösziszép.
csak ezt az ötpercet láttam belőle, már arra gondoltam, miért mindig csak a szégyenletest, a rosszat, a szánalmasat látom mindenben. biztos bennem van a hiba...
tökmindegy.
eb
vébé
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.02. 11:35:49
Madmoazell 2008.06.02. 11:41:25
Hajaslaci pedig gondolhatott volna arra, hogy egy rakás ember nézi élőben az adást, gyerekekkel. Oké, nem kell álszentnek lenni, ennél csúnyábbat is láttunk már tévében, de attól még igaz.
Dekatlon 2008.06.02. 11:41:44
Tök sportszerűtlen és életveszélyes megmozdulás volt.
Az szegénynek a baja, hogy elhitte, hogy ez egy sportesemény. Sportilag jogos volt a buplafakoff. De ez egy médiesemény volt, látványosság. Ott meg ilyent nem illik.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.02. 11:44:24
balosok: hajráhajas suxsasi
balosok, jobbosok, jobbosok, balosok
stb
Dekatlon 2008.06.02. 11:46:30
Azt se tudom, melyik milyen.
Egy barom sportszerűtlen volt, erre egy paraszt beintegetett. Melyik melyik?
füredi (törölt) 2008.06.02. 11:46:52
VVega · https://debugme.eu/ 2008.06.02. 11:46:58
Lezuzius 2008.06.02. 11:47:44
jozaneszma 2008.06.02. 11:48:24
füredi (törölt) 2008.06.02. 11:49:30
Szerintem nem volt véletlen, hogy Stohl leállt a bukás után, Sasvári meg ünnepelt.
Nem értekl hozzá, szerintem Hajas egyszerűen nem tudta bevenni a kanyart.
Alfa-Centauri 2008.06.02. 11:52:07
Itt is: lehet, hogy Sasvári szabályosan járt el egy igazi galoppverseny szabályai szerint, de hogy tapló volt, az nem kétséges. És teljesen jogos Hajas felháborodása, mert életveszélyes helyzetbe hozta Sasvári a társát: mi lett volna, ha nyakát töri Hajas? Vagy a ló átgázol rajta és a patájával szétroncsolja Hajas arcát?
Sasvárinak helyet kellett volna hagynia, és egyszerűen nem igaz, hogy nem vette észre. Hajasnak teljesen igaza volt.
eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.06.02. 11:52:18
Nem tudom ki lenne ezek után olyan kiba nyugodt...
zadir · http://ulloi129.wordpress.com 2008.06.02. 11:55:46
ott és abban az idegállapotban elfogadható amit művelt, szerintem sokan cselekedtünk volna hasonlóan.
Jedlik 2008.06.02. 11:56:29
Lezuzius 2008.06.02. 11:59:58
A rajtnal (a tobbi futamon is) nem egyszerre jottek el a versenyzok, Sasvari jobban helyezkedett es nagy elonye volt, de Hajas tenyleg gyorsabb volt, utolerte es latjuk mi lett. Szerintem is Sasvari volt a ludas igy visszanezve. Helyszinen meg az volt a velemenyem, hogy Hajas tulvallalta magat.
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 12:00:54
watanabe 2008.06.02. 12:02:06
Pelthar 2008.06.02. 12:02:54
Sasvári életveszélyesen felszorította Hajast a palánkra, amikor a fodrász már egyértelműen birtokolta a belső ívet. Ezek után nem meglepő, hogy a végén az újabb leszorítási kísérletnél Hajas meglepte a lovat a hirtelen fékezéssel, és esés lett a vége. A lassításnál már csak a fékezést és az esést mutatják, az már csak a következmény.
Felszorítani valakit a palánkra egy komoly versenyen is gáz és szabálytalan, nemhogy egy ilyen bulimeccsen. Ha velem csinálja meg Sasvári, akkor talán meg is verem, pedig én aztán tényleg pacifista vagyok.
Madmoazell 2008.06.02. 12:03:35
yooccoo 2008.06.02. 12:04:31
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2008.06.02. 12:05:56
Madmoazell 2008.06.02. 12:07:26
bergeroth 2008.06.02. 12:11:08
De itt az történt hogy a Sasvári kiszorította a Hajast a palánkra. Hajas fékezett, majd lebukott a nyeregből, és mivel előre esett, ezért bukott vele a ló is.
Nem akarom védeni egyiket sem, de ez történt. Csak a miheztartás végett.
Czigler Zsolt 2008.06.02. 12:11:11
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 12:11:38
Madmoazell- hányszor estél lóról, amikor annak is örülnöd kellett, hogy élsz? Ne ítélezz túl korán, főleg tapasztalok hiányában (ha van tapasztalod ilyen téren akkor ne vedd magadra az inget). Boxkesztyűben bemutatni sem lehet egyszerű :D
Madmoazell 2008.06.02. 12:14:43
kLa · http://majmok.blog.hu 2008.06.02. 12:15:27
További magyar hang 2008.06.02. 12:17:18
Hajasnak abszolute igaza van, egy jótékonysági versenyen mi a rákért kell már ennyire unfair-nek lenni.
hagymácska 2008.06.02. 12:18:12
grrrrrrrrrrr!!!
bigyo83 2008.06.02. 12:22:21
Czigler Zsolt 2008.06.02. 12:22:47
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 12:24:03
Irigykutya, tudod miért ismered a 2 főszereplőt? Mert ők celebek----> nem ahhoz értenek a legjobban hogyan kell lóval borulni, hogy közbe ne tekerje ki a nyakát a paci.
Madmoazell 2008.06.02. 12:30:26
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 12:30:47
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.02. 12:31:00
A párbaj - bulvárújságíróképző 5ik rész: A valóságshow
bulvarter.blog.hu/2008/06/02/bulvarparbaj
füredi (törölt) 2008.06.02. 12:32:25
1.) Ne feledkezzetek el róla, hogy viszonylag profi versenyzők között négy sérült volt, köztük két súlyos. Mikor van ennyi egy nap alatt a Kincsem-parkban? Szerintem egy nagyon szar vezetésű, keskeny pálya volt, nem ilyen szűk kanyarral Hajas-lova is beveszi a kanyart.
2.) Teljesen eszetlenül ment mindenki. A celeb-versenyen akár még be is galoppozhattak volna egymás mellett. Hajas is ment, mint az őrült, Sasvári, mintha az élete múlt volna rajta zár. A Kincsem-parkban kizárás.
3.) Írtam már: Hajas majdnem meghalt. Hogy ez az ő hibája is volt, az mellékes. Komoly Forma 1-es pilótákat is láttunk összeverekedni, meg mutogatni, pedig ők hozzá vannak szokva a halálközeliséghez. Úgyhogy Hajas csak azért hibás, hogy nem mondott nemet egy felkészülés nélküli ökörködésnek, és nem ismerte fel a képességeit, ha én ekkorát esek más miatt, én is üvöltök a másikkal, aztán majd lenyugodva értékelem magam.
4.) Sasvárinak DÍJUGRATÓ lova volt, istenem, valahol nem volt egy rábaközi???
Edd China 2008.06.02. 12:33:12
Nem csoda, hogy Hajas mutogatott. Sasvári nagyon bunkó volt.
Madmoazell 2008.06.02. 12:35:14
jorda 2008.06.02. 12:35:26
Egy jólmenő fodrászlegénynek mi a f...ak
kell a bulvármédia. Magamutogatás,kapuzárás elötte pánik ?
Az egész rendezvény gagyi volt,csak a csodagyerek profitált belőle !
bugijakab 2008.06.02. 12:38:12
ez komoly,tényleg ez a neve egy fodrásznak?
LOL
Kenda 2008.06.02. 12:40:12
S-Works 2008.06.02. 12:40:44
vernarancs 2008.06.02. 12:42:30
eagleeyes73 (törölt) 2008.06.02. 12:44:25
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 12:45:46
PEACE!
Czigler Zsolt 2008.06.02. 12:46:15
Nem mellesleg sikerült elérni ismét,hogy tényleg...
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 12:46:23
Kenda, csatlakozok hozzád. A borulás után minden a lovon múlt, Hajas ott már semmit nem tehetett.
Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2008.06.02. 12:50:12
Czigler Zsolt 2008.06.02. 12:50:36
hulk 2008.06.02. 12:51:57
Jól meg mondtad már megint, grat. Te figyelj már, ha ez egy jótékonysági verseny, nem biztos, hogy a másikat a falra kell kenni. A fotelban ülve biztosan nehéz lehet elképzelni, hogy akár ott is maradhattak volna, mindketten. Család, gyerekek, meg egyéb dolgok, ugye érted?! Ezek után, abban az állapotban beint, csúnyán beszél, ez benne van a sportba, a versenyben és igen itthon is.
Csak egy kis plusz. A döntőben, a győztes lány is megcsinálta ugyanezt, amit a mögötte haladó zsoké, aki az egyik legjobb idehaza, szintén nehezményezet. Most akkor, hogy is van ez?
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.06.02. 12:52:25
Samott 2008.06.02. 12:54:18
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 12:54:20
"..KÖSZÖNJÜK LÁSZLÓ.."
bugijakab 2008.06.02. 12:55:38
ez benne van.
veszíteni tudni kell,mutogatni meg szánalmas.
kiváltképp egy fodrász-szinész meccsen.
nem egy kategória hajas úr!
több tiszteletet
Magam_a_Mondomét! 2008.06.02. 12:57:30
Gettóblaszter 2008.06.02. 12:58:49
ON: Nem ecsetelném az egész rendezvény szánalmas mivoltát, meg a szereplőket, de csak a tényeket tekintve Sasváry gyakorlatilag életveszélyes helyzetbe hozta Hajast. Még jó, hogy Hajas bepipult. Mellesleg ha engem palánkra szorítana valaki és a ló mellettem esne le 20 centire, hát én nem az ujjamat mutatnám, hanem leverném a lóról.
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 12:59:00
Azért mert akkor nem lehetne fröcsögni egy kicsit se..!! :)
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:00:38
azigazivideki 2008.06.02. 13:01:23
éstényleg lehet vitatni, hogy hajas előzhetett volna-e ott, de sztem az vitathatatlan, hogy a jézusképű svári kiállította magáról a hatósági bizonyítványt, miképpen végül hajas is bemutatkozott (érted!:).
ez volt a kétnapos holmi csúcsa, ezért ez hűen jellemezte is az egészet. bazáribulvárpíár by fenegyerekgesztipeti.
fogyasszanak elvtársak!
engem te ne kínálgassál vazz.
éskülönben meg: a végén mindenkijóljárt!
főleg.
naez.
vébé
capa05 2008.06.02. 13:01:58
piglets 2008.06.02. 13:05:18
De mit is várunk tőle? Nem azért "celeb", mert tagja az Akadémiának.
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:09:10
cyan 2008.06.02. 13:09:26
amúgy meg JÓTÉKONY FUTAM volt, nem a világ sorsa dőlt el ezen a versenyen. vagy tévedek és vérre ment?
Madmoazell 2008.06.02. 13:10:30
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:11:08
"azta" 2008.06.02. 13:11:38
azt sem értem miért csak innen vagy onnan nézhető a történet? sasvári kicsit túlhevült, versenyzett, ívet zárt - hajas sem az a rutinos gyerek már, nem tudta kihozni a lovat a buktából. ettől még jogos a PILLANATNYI (még ha ma reggelig is tart) dühe - de ha valaki azt mondja, hogy "Sasi" (ejjjj :D) direkt az életére tört... :D a világ szerencsére nem ilyen egyszerű!
darkplant · http://darkplant.blog.hu 2008.06.02. 13:12:21
füredi (törölt) 2008.06.02. 13:14:01
Igazad van, de ne zsidózz, légyszives!
Bocs, nem tudtam, hogy Hajas zsoké volt, így más a helyzet: tényleg mindeki hülye volt.
Igen, minden elismerés a lónak, tudom, hogy ez náluk reflex, de simán ráléphetett volna Hajasra, de inkább a bukfencet választotta. Nagyon örültem, amikor továbbszaladt, és látszott, hogy nincs baja.
Spéter46 2008.06.02. 13:15:47
Ilyen szarra van pénze az országnak! Szégyen!
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:20:25
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:22:06
Madmoazell 2008.06.02. 13:22:06
Drömögödömötör 2008.06.02. 13:24:55
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:26:18
"azta" 2008.06.02. 13:26:39
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 13:28:13
Inkább találjunk ki mi is ilyen versenyeket!!
Úgy látom hajas körül gyűlnek a felhők (sasi noszály sanci stb..) szerintem a karácsonyi ünnepkör "politika mentes és hagyomány teremtő, méltó" megünnepelése egy 4-es ketrec harc verseny lenne....
Várom a sponzorokat! Előre is kösz!
szamarhegy 2008.06.02. 13:29:36
hunfioka (törölt) 2008.06.02. 13:30:05
Czigler Zsolt 2008.06.02. 13:31:07
kívülálló 2008.06.02. 13:34:08
A középfutam súlyos baleseténél "ráindították" a maradék versenyzőket a mentőautóra.. Az egyik ló csak a mentő és a palánk közötti szűk helyen tudott elmenni, egy ott álló versenybíró "kiugratása" után. Szerencsére nem kenődött fel a ló a mentőre. Ezek nyilván megszokott dolgok lovaskörökben, de a nézőknek sokkoló jelenetek. Sokan csak most láttak közelről vágtázó lovakat, ennyi huszárt, ennyi honfoglaló lovast. Az ötlet tetszett, de a balesetekre jobban kell figyelni. nem jó, hogy óriás hangfalakból ordítanak a lovak (és a nézők) fülébe.
A támogató bank és rtl-klub lehetne a jövőben visszafogottabb, mert inkább megutáltuk a sok reklámjával együtt.
sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.02. 13:35:32
Gettóblaszter 2008.06.02. 13:37:06
bratan 2008.06.02. 13:37:28
sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.02. 13:38:48
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.02. 13:40:05
mondta valamelyik lázár a verseny után a tévében. milyen igaz.
a celeblovasokat lelövik ugye?
egyébként ehhez az eseményhez kellettek egyáltalán celeblovasok?
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 13:40:31
A "közvetítés" az a nő a BOX utcából (??!!?::+??) nem tudtam hogy a lovakat ilyenbe tartják...
Szóval összesen 2 db mondatból úszta meg (vagy virágozta fel) a közvetítést
- Nagyon, szeretnék gratulálni!
valamint
- Milyen volt belüről a verseny?
ennél palik is jobb...
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:40:49
Gettóblaszter 2008.06.02. 13:41:15
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2008.06.02. 13:42:55
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 13:46:37
dawinD 2008.06.02. 13:48:46
ON:
Sasvári azt hiszi, hogy élet halál kérdése, hogy egy általa szeretett (jóbarátom nyerd már meg adjál egy milliót párszor mehetsz a lovainkal) klubnak mindenáron nyerni kell.
Hajas meg végre nem egy olcsó marionett bábu.
Viszont én ezt négyszemközt odamondósan elintéztem volna. Nem úgy, mint ahogy a felvételekn látszik 5 méterre durcásan a kamerába.
FREE TIBET ! JOBB CELEBEKET !
Gettóblaszter 2008.06.02. 13:50:35
Johnny Favorite (törölt) 2008.06.02. 13:54:48
Zsidó =>< pl.: székely!
Vagy lehet, hogy már székelyezni se szabad :) :)
Ultra gáz!!
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 13:56:11
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 14:02:11
Gettóblaszter 2008.06.02. 14:07:33
füredi (törölt) 2008.06.02. 14:09:36
A zsidózásra itt én hívtam fel a figyelmet - nem a moderátornak - és már a reagálásomban is leírtam, hogy amit írtál - felesleges ál-hagyomány teremtés, haverok pénzhez jutnak - abban igazad van, ezért is hülyeség, hogy miért kell odaböffenteni valakinek a származását. Itt egy rakás ember teljesen kulturáltan szidja ezt az egész szarságot. megy ez faji alap nélkül is, hidd el.
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 14:11:31
vernarancs 2008.06.02. 14:17:20
Olyan van, hogy emberi faj. Pont. Minden ember az emberi fajhoz tartozik. Meg ha ez gettonak nem is tetszik akkor is.
oooyee 2008.06.02. 14:18:56
^^^
¤ ¤
___
˘
Gettóblaszter 2008.06.02. 14:22:30
Füredi: Én a véletlen egybeesésekre hívtam fel a figyelmet. Pénzosztás származás. Ennyi. Mivel előttem nem tette meg senki, ezért gondoltam, hogy elmondom. Egyébként szerintem az én véleményem is vélemény, még ha nem is mindenki ért egyet vele. Ezért igazságtalan kimoderálni. Mellesleg az eredeti kommentem nélkül mindenki azt a következtetést vonja le, hogy gázkamrákról és marhavagonokról volt szó, és én vagyok a főnáci.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.02. 14:23:19
A Párbaj - Sasvári vs. Hajas.
Valóság! Show!
Egy véresen becsületbeli ügy
bulvarter.blog.hu/2008/06/02/bulvarparbaj
(:a formátum eladó:)
füredi (törölt) 2008.06.02. 14:28:24
Pontosan tudom, hogy egy faj az ember, sőt gettó is tudja, de ez most nem biológia.
gettó:
A mondat összefoglalva úgy hangzott valahogy, hogy ez egy állami pénzosztás, ami csak arra jó, hogy - és kérem nem kimoderálni - a bibsi Geszti jól járjon.
A mondat úgy is értelmes, ha ezt kihagyod. A kettő között egyrészt semmi összefüggés, ősmagyarok is nyúltak le pénzt azt hiszem bőven az elmúlt időben. Másrészt ilyen összefüggés másokat - például engem - bánthat. Valakinek a származása európában egy ideje nem "vélemény.
Ez olyan, hogy asztalnál nem böfögünk.
jorda 2008.06.02. 14:28:31
A mai itthoni "sztárocskák" és újgazdagok
láttán az embernek hányni van kedve !
Egy ilyen Hajas beintés után,ha az emberek kellően intelligensek és normálisak lennének,akkor tönkre kellene mennie az fodrászüzletnek.
Senki nem menne hozzá,ciki lenne vele mutatkozni.
Dehát ez egy normális,intelligens ország ?
monó 2008.06.02. 14:29:51
Mr. President (törölt) 2008.06.02. 14:30:01
együttműködő 2008.06.02. 14:32:33
Nem vártam ki a végét, de szerintem az lett volna korrekt, ha - már csak a későbbiekben való miheztartás végett is - nem hirdtnek győztest, és a második befutó alapítványának ajánlják fel a pénznyereményt.
Lezuzius 2008.06.02. 14:34:19
A kozeperol nezve jol lehetett latni kb a palya 1/3at ha az ember a kanyarban allt meg, a futam tobbi reszet meg a kivetitokon.
Nem ertem, hogy miert szidjak annyian (foleg ha ott sem voltak). Redbul air-race, meg a tobbi happening mellett elfer ez is.
Ha meg nem lett volna alkalmas a palya a versenyzesre gondolom szoltak volna a versenyzok, nem kockaztatjak magukat/lovakat...
Amugy gratula a gyoztes holgynek!
füredi (törölt) 2008.06.02. 14:35:28
Gettóblaszter 2008.06.02. 14:35:59
theutat villám 2008.06.02. 14:37:09
- Tőlem aztán el is pusztulhatott volna hajas, az a szerencse, hogy szegény ló megúszta. A kapanyél azért kivillant a végén.
Gettóblaszter 2008.06.02. 14:37:30
capa05 2008.06.02. 14:39:01
Gettóblaszter 2008.06.02. 14:42:22
füredi (törölt) 2008.06.02. 14:42:39
vernarancs 2008.06.02. 14:43:04
overdose 2008.06.02. 14:44:43
Részlet a vágta versenyszabályzatából:
"11/ Különösen akadályozásnak minősül és kizárást von maga után:
- ha a lovas a mögötte láthatólag gyorsabban haladó résztvevő elé bevág lovával, hogy az előzést ily módon megakadályozza."
Lezuzius 2008.06.02. 14:49:02
Es jopar futam igy indult. Foleg ezert szurkoltam a vegul gyoztes csajnak, mert az "eselyes" mindig jol helyzekedett es gyakorlatilag rajt-cel gyozelmeket aratott, de a dontoben a rossz rajt ellenere is utolertek es megeloztek.
Gondolom a rajtok jobban mentek neki mert profi zsoke es profi lo.
A toresekerol eddig nem hallottam csak az esekekrol.
Lezuzius 2008.06.02. 14:51:55
capa05 2008.06.02. 14:52:15
Greg36 2008.06.02. 14:56:19
A döntőben a második helyezett hasonló helyzetben meg tudta fogni a lovát, Hajas meg ugyanolyan helyzetben belerántott, és nem volt hely, hogy korrigálja. Aztán a ló meg fejreállt, mert még kapaszkodott a kantárba, és előre zuhant, a ló meg nem akarta kitörni a nyakát. Ennyi. Az ujjrázás belefért, az utána lévő nyilatkozat már talán kevésbé.
Rettenet. Az RTL klub egyik legjobban reklámozott műsora, erre két darab riportert tudtak kiküldeni, semmitmondó riportokat készíteni és a celebjeiket mutogatni, pedig nyilván lett volna miről beszélni. A sorsolásnál a döntő előtt csak a Szujót lehetett hallani, aki pont nem azt közvetítette, amit a kamera mutatott, pl, hogy ki melyik pozícióból indul.
Albandi 2008.06.02. 14:57:41
egy lóversenyszakértő leírhatná, hogyan is működik a rajtolás szakszerűen, mert itt egyszer sem sikerült. volt, hogy két lóhosszal indult valaki míg a másik még keresztbe ment... azt azért már nehéz behozni
protkózúzó 2008.06.02. 15:08:52
vernarancs 2008.06.02. 15:09:04
fraki 2008.06.02. 15:12:30
A youtube-ról le van véve a videó, így nem tudom most megnézni. A közvetítéskor simán úgy tűnt, hogy Hajas a hibás. Visszanézéskor szintén. A két szakértő is ezt erősítette meg. Itten sokan írtátok, hogy Sasvári felszorította a palánkra, kétszer is, de néhányan egészen ellentmondásosan írjátok le a történteket (H. belül előz, és ekkor S. felszorítja? Amikor ő van kívül? Hogy van ez?)
Ahogy emlékszem, a következő történt: S. ment elöl, H. mögötte a belső íven, de nem tud elmenni. Fej fej mellett két ló nem volt, H. lovának max S. lovának faráig jutott. S. nem "szorít le" senkit, tartja az ívet, van tőle balra is hely. Az egyenesbe forduláskor S. a pálya másik széle felé tart, így a belső szakasz teljesen felszabadul, ekkor viszont H. már a külső íven próbálkozik. Noha S. itt sem megy egészen ki a külső falig, H. mögötte egyszerűen ekkor már kiemelkedik a nyeregből, és nekimegy a lóval a palánknak.
Ha H. azért emelkedett ki a nyeregből, mert hirtelen le kellett lassítania, azt azért kellett volna megtennie legfeljebb, mert S. előtte van (és ez így is volt), viszont H. nem emiatt panaszkodott, hanem más kifogást keresett, ez ugyanis túl átlátszó lett volna.
2. Az eset kezelése
S. nyíltan nyilatkozott, nem zárkózott el, elébe állt mindenféle párbeszédnek. Sajnálta az esetet. Stohltól szép, hogy leállt a bukáskor. H.-ból olyan indulat szakadt ki, amit nem okozhatott csak maga a bukás, ebben nagyfokú előítélet is volt már. Gyerekes érv, hogy a mutogatást a halálközeli élmény indokolja. Nekem is volt már halálközeli élményem, és nem kezdtem el mutogatni. Ez neveltetés és előítélet kérdése.
Pancsimancs 2008.06.02. 15:45:51
A rendes lóversenyek nagyátlagban startgépből indulnak, ahol minden lónak helye van, és egyszerre indulnak. Itt, amint én láttam a főstarter gumielengedése indította a futamot, ami nagyjából felért a startgép ajtajának kinyitásával.
Suták Vandáról: elég régóta lovagol ahhoz, hogy meglegyen a megfelelő rutinja, nem mellesleg galoppversenyeken minden héten a Kincsem Parkban.
Azoknak akik meg még életükben nem láttak lóverseny ajánlanám annak megnézését!
Fusi · http://fusi.inda.hu 2008.06.02. 15:46:26
Pancsimancs 2008.06.02. 15:50:54
de asszem ezt a futamot nem is lehet hivatalosan galoppfutamként értékelni.
darpa 2008.06.02. 15:54:55
Háát, ennyi tudunk...
vernarancs 2008.06.02. 15:59:44
Balázs_ 2008.06.02. 16:01:49
álommanó 2008.06.02. 16:03:50
QM 2008.06.02. 16:09:57
Első nézésre, az volt a véleményem, hogy S. direkt szorította a palánkra H.-t. Aztán megmagyarázták, hogy a lovon nincs visszapillantó tükör, és hogy ez belefér, meg Forma 1, meg a győztes csajszi is lezárt szépen a mögötte jövőnek. A bukás előtti kanyarban majd egyvonalba voltak, kizárt, hogy nem szándékosan tolta rá a palánkra. Ami a bukást illeti, az a gond, hogy nem csak visszapillantó nincs a lovon, hanem fék sem. Amikor másodszorra beszorult H., akkor ösztönösen váltott irányt a ló, és onnatól már nem a H. írányította. Biztos, hogy H is hibázott, hogy tovább erőltette, belülről a dolgot. Azt viszont jól tette, hogy bemutatott, így legalább van min felháborodniuk mimózáéknak. Valószínűleg még sosem láttak ilyet, hermetikusan elzárt happy világukban. Végre le lehet bunkózni valakit. Na ugye, hogy mennyivel különbek vagytok?
Vonaljegy 2008.06.02. 16:15:21
Ez pont olyan, mint amikor fiúk közé beállnak lányok focizni. Ha sikerül elvenni a labdát, akkor "hú de bénák a fiúk", ha meg véletlenül egy egészségesebb lövés eltalál egy lányt, akkor sírás a vége.
Egy ilyen versenyhez három dolog kell:
- Kb. egy szinten lévő versenyzők
- Szigorú szabályok
- Nem túl nagy tét
vernarancs 2008.06.02. 16:17:33
Morgo1229 2008.06.02. 16:18:43
fraki 2008.06.02. 16:18:53
1. Nem voltak egy vonalban.
2. Ha a versenyen nincs visszapillantó, akkor a celebfutamon miért legyen?
3. Kik az a mimózáék? A gyereked? Vagy te a gyerekeddel?
4. A hermetikusan elzárt iróniát úgy kell érteni, hogy a te gyereked ellenben megkapta a mindennapi betevőt?
5. Te most bunkózol? Különb vagy?
Prophet 2008.06.02. 16:28:28
Czigler Zsolt 2008.06.02. 16:28:31
naugye
...és a négyes metróra 2008.06.02. 16:28:32
QM 2008.06.02. 16:28:42
1.) A bukásnál nem voltak egyvonalban. Nem ezt írtam. Az előzményről, az előtte lévő beszorításról. Nézd vissza. A bukás már a második menet volt.
2.)Innentől a visszapillantó ejtve.
3.) Az álszentek. Akik úgy tesznek, mintha nap mint nap nem találkoznának ilyennel és most rácsodálkoznak, hogy nahát ilyet!!!...
Fordulj el pici fiam! Az élet nem ilyen. Hófehérkét sem mérgezte meg a mostoha, csak picit elfáradt és piizik.
4.) Igen! Mivel nem húzhatok köré buborékot, hogy ne lássa milyen a világ.
5.) Politikus vagy? Írtam ilyet? Akkor?Csak nem magadra vettél valamit?
Tibi76 2008.06.02. 16:30:50
Hajas megint bebizonyította, hogy egy bunkó, újgazdag paraszt!
De a döntőben is volt egy majdnem ugyanilyen eset, miután megnyerte a kiscsaj, a nagy sztár (min 2 lóhossz előnnyel startolt!) valami nagyon csúnyát odamondott neki! A kiscsaj nem is tudta túltenni magát rajta, ment vagy 2 kört mire egy picit elmert mosolyodni! Ugyanaz volt ott is, az első lezárta az ívet, csak mondjuk a sampionbajnok bunkócska legalább tud lovagolni, ezért nem esett el, mint a bájgúnár Hajas!
Az alapötlet jó volt, de sok volt a reklám, és az is hülyén nézett ki, hogy középen nics semmi, oda kellett volna végig mobillelátókat rakni!
motelli (törölt) 2008.06.02. 16:49:59
Csigolyatörést szenvedett Szeged zsokéja a Nemzeti Vágtán
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/csigolyatorest_szenvedett_szeged_zsokeja_a_nemzeti_vagtan/2059226/
a fenti baleset utáni mentő vs lovak interakció ha létrejön, tuti abban a pillanatban vége az egésznek... a versenylebonyoltás hulladék volt. Pl. hót fölösleg a középdöntőben sorsolni, motiváltabbá lehetett volna tenni az előfutamokban indulókat, ha az időeredmény rangsorol. Ja és az is gáz, hogy ha már csak második vagy az előfutamban, el is tapsoltad 1,5 perc alatt a 2 milládat és mehetsz haza.
Ewok 2008.06.02. 16:53:15
Ez jár nekünik, mert megérdemeljük. Itt már celeb lesz, aki hatszoros melleket gyártatt magának, aki feltölti 2 liter botox-al az ajkát stb.
Számomra ezek senkik, hányok tölük.
Ewok 2008.06.02. 16:58:08
Bird_ 2008.06.02. 16:58:16
Hajahoz meg annyit, hogy lehet, hogy én láttam rosszul, de nekem sokkal-sokkal gyorsabbnak tűnt, már az előző kanyarban is. A versenyszabály meg egyértelmű: 11/ Különösen akadályozásnak minősül és kizárást von maga után:
- az ellenfél lovának vagy lovasának megütése, megrúgása, visszahúzása, ellökése,
- ha a lovas a mögötte láthatólag gyorsabban haladó résztvevő elé bevág lovával, hogy az előzést ily módon megakadályozza.
Szerintem a második pont megvolt. Az egy más kérdés, hogy ezen a rendevényen tudni lehetett, hogy úgysem zárnak ki az "ismert arcok" közül senkit...
De ugyanakkor meg miért nem veszi senki észre, hogy igenis van, vagy lehetne némi eredménye ennek a rendezvénynek? A maga módján szerintem hiánypótló, gondoljatok bele, akár csak látvány szempontjából: nagyon-nagyon kevés olyan rendezvény van, ami "elbírná" a magyar szimbólumokat, hovatovább már-már a "sima" magyar zászló is ciki egy eseményen. Itt meg pont hogy erre volt kihegyezve a dolog. Igen, béna volt a szervezés - nem kicsit -, meg államipénzeslenyúlásos ez is, meg az egész áltörténelmi cukormázba volt beforgatva - de mégis, nem lehet, hogy mutat egy utat, ami talán rávilágít arra, hogy saját szimbólumokból, hagyományokból táplálkozva is lehet komoly rendezvényt szervezni? (most arra gondolok, hogy turisztikai vonzerőt és vidék bemutatását is jelentő esemény, ahol bár van sok magyar zászló, mégsem inzultálják a külföldit) Mintha elfelejtettük volna ezt az utóbbi időben...
Ewok 2008.06.02. 16:59:56
Utoljára gyerekkoromban láttam lószart.
szamarhegy 2008.06.02. 17:00:36
capa05 2008.06.02. 17:01:15
NiKe 2008.06.02. 17:03:56
partagas 2008.06.02. 17:24:12
vernarancs 2008.06.02. 17:42:14
fraki 2008.06.02. 17:42:49
Nagyon jó, ez már párbeszédszerű.
1. Én meg azt írtam, hogy nem voltak egyvonalban. Sem a bukásnál, sem előtte.
2. Honnantól ejtve? A visszapillantót arra hivatkozva cikizik itt sokan, merthogy ez nem verseny. Erre írtam én, hogy dehát kérem, mi a különbség? Nem arra, hogy nem is lett volna szükség rá. Lett volna szükség rá, mert nem voltak egy vonalban.
3. "Kik a mimózáék?" - "Az álszentek". Ez aztán a definíció. Nem azon csodálkoznak, hogy nahát ilyen is van, és az egyik indulatból fakadó csúsztatásod, a másik pedig az, hogy te meg úgy teszel, mintha ez mindennapi volna egy ilyen szintű eseményen.
4. Ez a válaszod félig beismerés, hogy vitaképtelen vagy. Annak céljából üdvözölni a rosszat, mert a világ rossz, nem más, mint hozzájárulni a világ rosszaságához. Kb. olyan, mintha azért ölnék, mert a világ olyan, hogy hát ott sokan ölnek. Köszönjük a mindennapi betevőt.
5. "Politikus vagy?" Nem. "Írtam ilyet?" Mármint hogy bunkózol? Nem, csak rákérdeztem, mert hirtelen minden ok nélkül előszedtél ilyen "mimóza" meg "álszent" jelzőket bizonytalanul behatárolt embercsoportra, "lebunkóz"-ozva őket. Gondoltam, hátha bunkózol, akkor tiszta sor.
schurrer 2008.06.02. 17:47:03
Például ha egy lónak útja van tilos(!) akadályozni, Suták és Sasvári mégis ezt tette tehát ki kellett volna őket zárni, ahogy a lóversenyben teszik. De ugyan miért tennének ilyet a rendezők, amikor egy ló beérkezik elsőnek és lehet ünnepelni a győztest, az utólagos zsűri ítéleteket nem is értené az egyszeri, lósporthoz egyáltalán nem értő ember?Amúgy ebből az egy rendezvényből, tíz ugyanilyet lehetett volna szervezni, lásd lovas juniális stb..Ennyit arról, hogy "lovas nemzet" vagyunk", itt a lé volt a fontos, nem a hagyomány meg a többi maszlag.
fraki 2008.06.02. 18:06:37
Ha a verseny szabályai szerint ki kellett volna zárni Sasvárit, én személy szerint nem elleneztem volna, hogy így is történjen. Itt sincs különbség celebfutam és versenyfutam közt.
A probléma ott van, hogy a verseny szabályai szerint nem kellett volna kizárni Sasvárit.
Egyébként érdekes, ha az a helyzet, hogy Sasvárit ki kellett volna zárni versenyfeltételek közt, akkor az a baj, hogy a szemetet nem zárták ki, ha meg nem kellett volna kizárni, akkor meg az a baj, hogy nem volt engedékenyebb H.-sal, merthogy ez úgyse verseny.
Így is, úgy is szemét S., logikus.
GGG77 2008.06.02. 18:17:45
A mutogatás belefér, ha utána az ember elnézést kér. De Hajas ehhez túl nagy paraszt.
Vágta remélem jövőre is lesz, csak legyen körben lelátó.
schurrer 2008.06.02. 18:24:37
vivaldee 2008.06.02. 18:30:07
A legjobb az egész közvetítésben az idióták koronázott királynője a B.Évike volt akinek szellentése sincs a riporterkedésről.Amikor megkérdezte,hogy igaz-e hogy a lovak állva alszanak,akkor bizony részemről kattant a csatorna váltó gomb.
Ha lesz jövőre is akkor remélem sokat javítanak a dolgon mert ha így marad akkor meg kell változtatni a rendezvény nevét mondjuk MAGYAR BUKTÁRA :)
Pelthar 2008.06.02. 18:33:02
Emiatt a bukás előtti egyenesben Sasvári majdnem teljesen visszaszerezte az előnyt, de csak majdnem. Az egyenes végén Sasvári megintfolyamatosan húzódott befelé, holott amikor az egyenesre ráfordulnak, akkor Hajas lovának feje kb. egyvonalban van vele, tehát TUDNIA kellett, hogy a belső ív foglalt, mégis bevágott belülre. Hajas vészfékezett (1:44, pont ekkor vált a kép), majd már csak kapaszkodott és imádkozott. Előbbi okozhatta a ló esését.
Minden hasonló versenysportban szabály, hogy nem lehet keresztbemenni a másik előtt, hacsak nem teljesen tisztán tiéd a pozíció. Ha ez egy motorverseny, akkor mindketten óriásit buktak volna Sasvári miatt, ráadásul mindkét alkalommal.
Az ismétlés is árulkodó azért, hisz 3:20-nál Hajas már javában fékez, fel is ül, és mégis, alig fér be Sasvári mögé, ahogy próbál kívülre vágni. Ebből következik, hogy Sasvári nem lehetett TISZTÁN előtte, ergo helyet kellett volna hagynia.
Másrészt: nem vérre menő küzdelemről volt szó, hanem egy celebmeccsről, ahol a biztonságnak egyértelműen fontosabbnak kellene lennie, mint a győzelemnek. Ennek fényében különösen gáz, hogy ha valaki unfair módon versenyez, és ez itt megvolt. Nyilván nem szándékos emberőlési kísérletről van szó, hanem egy olyan - a sportban általában - szabálytalan manőverről, ami egy másik versenyző biztonságát veszélyeztette.
Sajnos ezen blog tanúsága is az, hogy
A. az emberek képtelenek elvonatkoztatni az előítéleteiktől és aszerint ítélik meg az esetet, hogy mit gondolnak a résztvevőkről (akiket személyesen valszeg egy itt commentelő sem ismer), illetve
B. sokak szerint sajnos a győztesnek mindent szabad, és a cél szentesíti az eszközt.
C. olyanok mondanak sarkos véleményt, akik nem is nagyon nézték meg az esetet, vagy a videokat - ha mindenki kikockázná, akkor egyértelmű lenne Sasvári sportszerűtlensége.
execute 2008.06.02. 18:42:38
Hajas nem azért intett be, mert veszített, hanem azért mert majdnem meghalt.
Ha megfigyelted volna, leszorították. A Nemzeti Vágtát megnyerő 19éves leányzó finomabban szorítptta le a második helyre törő versenyzőt, aki a rutinjának köszönhette, hogy nem bukott. Ha megfigyelted volna, a befutó utána ezért a kis ribanc el lett küldte a kurva anyjába.
Ez nem játék.
Nomen_est_omen 2008.06.02. 19:26:37
figyelmedbe ajánlom az alábbi interjúrészletet:
"Szerencsére ennek a csodálatos lónak, amit a versenyre kaptam Rónai Gábor barátomtól, nem esett baja. Kint volt az állatorvos is, de mindent rendben talált." - fűzte hozzá a mesterfodrász, aki a bukása körülményei miatt számon kérte versenytársát..."
Scroll_Lock 2008.06.02. 19:34:51
nem szőke, nem ciklon 2008.06.02. 19:47:52
Mutogatni pedig még egy bukott fodrásznak sem kéne, fel kéne nőni, hamár a Hősök terén vagyunk lovas nemzet. És azt nem tudja vki, h. miért a Hősök terén kell lóversenyezni amikor volt nekünk lovink is nem olyan messze onnét?? Amikor felszántották és bevetették show-val akkor nem voltunk lovas nemzet???
eurocat 2008.06.02. 20:01:21
Kedves eszetlen Sixx!
Hajas nem azért intett be, mert veszített, hanem azért mert majdnem meghalt.
Ha megfigyelted volna, leszorították. A Nemzeti Vágtát megnyerő 19éves leányzó finomabban szorítptta le a második helyre törő versenyzőt, aki a rutinjának köszönhette, hogy nem bukott. Ha megfigyelted volna, a befutó utána ezért a kis ribanc el lett küldte a kurva anyjába.
Ez nem játék.
valoban. nem jatek. a not meg valoban elhajtotta a masodik helyezett...tisztan kiveheto volt az a pillanat.
hat ilyen orszagban elunk.
pozitiv életérzés 2008.06.02. 20:18:08
Clive 2008.06.02. 20:44:32
dei · http://erdei.aplus.pl 2008.06.02. 20:55:45
Nem is értem, miért nem Ópusztaszeren tartották :=))
Ja,hogy akkor nem mentek volna el az emberek?
Egyébként is mennyivel jobb lett volna az egész, ha Várhegyi Attila rendezi :=)))
asztrografológus 2008.06.02. 21:12:12
lecsó 2008.06.02. 21:40:08
Geitenbeffer_ 2008.06.02. 21:54:38
Megdobbent 2008.06.02. 22:31:08
hunord 2008.06.02. 23:37:33
Engem az jobban érdekel, hogy minden rendben van-e vele!?
torissrac 2008.06.03. 00:50:39
még szép Kovács profi zsoké...
a nyertes Suták V-t egyetemista lányként bemutatni a tv-ben... hát LOL profi idomár, és amatőr zsoké, de úgy amatőr, hogy "igazi" galopp futamokon indul.
torissrac 2008.06.03. 00:54:33
Úgy bizony.
a Fókuszban le is adták, igaz hang nélkül. :))
torissrac 2008.06.03. 00:58:28
Tibi76!
Látom, neked fogalmad sincs, ki a Suták V. :))
Hall ő ilyen anyázásokat hetente a Kincsem Parkban, ahol versenyezni szokott... :))
huncutkata (törölt) 2008.06.03. 01:07:21
És akkor most a 30 millát a győztes lány vagy Nyíregyháza kapja meg? (hallotamm ilyen és más változatot is - 5 milláról - az RTL-en)
Nem értem, magyarázzátok el léci.
torissrac 2008.06.03. 01:10:19
a Kincsem Parkban, pl. a Magyar Derby idején ki lehet vinni nagy tömeget (hely van hozzá, tömegközlekedés van), régen, amig az Ügető megvolt, ott is lementek sokezres nem pusztán szakmai programok pl. az Ügetőszilveszter celeb hajtókkal.
Egyszóval ez itt a Hősökterén értelmetlenség volt, a Kincsem parkban is lehetett volna ilyet rendezni nyugodtan, és az lóversenypálya, tehát nem palánkok közé életveszélyes fordulókban kelet volna versenyezni.
No.
Pelthar 2008.06.03. 02:02:35
fraki 2008.06.03. 03:24:18
Elég hiteles és meggyőző a részletes leírásod, sajnos megint levették a videót, hogy csekkoljam, de jól írtál.
sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.03. 11:20:21
hulk 2008.06.03. 16:48:28
De legalább az év baromság posztját neked sikerült elkövetned, ez sem akármi.
sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.03. 17:30:51
hulk 2008.06.03. 17:41:02
Gondolom nem én vagyok az egyedüli, aki az ilyen megmondó emberkéken csak egy jót nevet. A lényeget persze elérted, a kommentek szépen gyarapodtak, bár igazán sajnálom, hogy tegnap nem voltál túlságosan aktív ebben a témában. Van erre is egy jelző, de az már személyeskedés lenne, igaz?
sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.03. 17:43:13