Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Most segíts, Fábry

Csillag születik

2008. január 04. 00:36 kiricsizoltan 104 komment

Azért a végén egy-két dologban mégiscsak igaza lesz Náray Tamásnak. A divattervező a Csillag születik zsűrijében beszélt hülyeségeket is, de abban kénytelenek vagyunk egyetérteni vele, hogy lehet, hogy ilyen kis gyerekeknek nem való ez a show. Régen ez nem volt probléma a Ki mit tud?-ban, merthogy nem léteztek bulvárlapok, amelyek igyekeznek idiótát csinálni azokból a szereplőkből is, akikkel nem cseszett ki úgy a természet, hogy Győzikének, vagy Kiszel Tündének szülessenek.

Utasi Árpi ugye szegény, ráadásul határon kívüli, de mekkora tuflákság már a címlapra rakni a fényképét ilyen címek kíséretében: "Magyarországra költözik a nyomor elől a mesemondó", "Most segíts Fábry!" Utasi Árpi kemény dió a bulvárnak, mert nem vetkőzött a Playboyban, nincs permanens válófélben, mint Győzike, és még bozontos, összefüggő szemöldöke sincs. Akkor mivel lehetne mégis a címlapra nyomni? Hát azzal, hogy szegény, "nyomorog". Az a gyanúm, hogy Árpi és családja tök gyanútlanul nyilatkozgat a Blikknek, és most még nem is veszik észre, milyen paraszt címlapok jelennek meg, majd csak akkor kapnak észbe, amikor tényleg bedurvul a dolog.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megdobbent 2008.01.04. 06:56:11

Jajjmar, hat had koltozzon mar szerencsetlen tehetseg gombocka (ahaha, lonem halomra barmikor) ahhoz a ruzsahoz, had itt mar a nyakunkon eljen a sok kulfoldi senki, nagy orom ez nekem. Tan Gyozike es Kiszel is eljarhatna hozzajuk, elvegre pont annyi talentum szorult belejuk is :)

N.Zoli 2008.01.04. 07:15:48

Megdobbent

Úgy csipogsz itt, mintha hozzád akarnának költözni.

dupi 2008.01.04. 07:48:24

alapból anyáztam egyet amikor olvastam, de rss-en elkeveredtem velvet, tegnapi nap celebje a kissrác, és ott van egy ilyen kép:
index.hu/cikkepek/0801/velvet/utasi.jpg

majdnem olyat mondok, hogy a blogmotor elsírja magát.

EasyFriend 2008.01.04. 08:01:26

12 mFt? "Fődíj"? Egy reklámblokkon többet keres az RTL. Gyalázat.

GeraldB 2008.01.04. 08:13:19

12 millió? Bruttóban lehet...

dupi 2008.01.04. 08:17:55

12misi vs nyomor - he?

meg a nyereményeket mindig nettóban adják meg, nem?

speirs 2008.01.04. 08:24:53

12 miskóval nem sokra jutnak családostól Budapesten. Szegények... :(

GeraldB 2008.01.04. 08:26:22

Nyilván a nettót kapja meg, de nem hiszem, hogy bármelyik műsorban hallható nyeremény nettó lenne.

2008.01.04. 08:51:01

Nem tartom valószínűnek, hogy ők találták volna ki a költözést, inkább a média agitálja őket rá, mert hát mégis csak közelebb lennének itt, ha cikkezni akarnának róluk.
Akkor tennék okosan, ha maradnának a régi életüknél, abba integrálnák okosan a nyereményt, interjút kizárólag csak millióért adnának.

Peppone Botazzi 2008.01.04. 08:57:06

Ki vállalja a felelősséget azért, ha tönkremegy majd a kisgyerek? Nem anyagilag. Nyerettek vele egy versenyt mert kicsi, aranyos és sajnálható. Kapott 12 misit, amiből nem lesz egy rockefeller, pont az az összeg amiből nagyot nem tudsz alkotni, de nagyon gyorsan a seggére versz és szinte nem is vettél semmit.
Eljön még az idő amikor az iskolatársai majd lehetőséget látnak abban, hogy a sajtónak sztorizzanak stb stb.
A családot meg kihasználják mert becsületes jóravaló egyszerű emberek. Amikor majd baj lesz, akkor mindenki (sajtó, tv, Fábry) oda se néz, mondván mindenkinek megvan a saját élete...

Charlie Drop 2008.01.04. 09:00:44

nah, érdekes a dolog. nem, nem olvastam a cikket, de:
1. "Hát hallottunk olyanról, akinek 10 millióját is elvitte az infláció, egy ház azért még is biztosabb" -> ez simán igaz. 90-es évek elején olyan infláció volt, hogy megkapta a dolgozó a fizetését, mire a bankba ért, már a felét sem érte...
2. Tudom, tudom, itthon aki a médiában érdekelt elég könnyen át tud települni, de egyszerű halandó, aki még munkát sem tud szerezni nem sűrűn tud átjönni a vajdaságból, kemény dió a vízum
3. 12 millióért már egész jó kis panel lakásokat lehet kapni pesten, pest környékén ...

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2008.01.04. 09:03:41

Költözik vagy sem, az már mindegy. Szerintem fontosabb, hogy a produkció, amit nyújtott, szánalmas és alpári volt. És persze megint meg akarják magyarázni, hogy ez érték.

Tipikus álszent faszkodás volt az egész, a nyomorsága, az alkoholista apja és média sunyi manipulációja tette az első helyre. Én nem hiszek a szavazatok tisztaságában. Miért pont ott ne lenne visszaélés?

Charlie Drop 2008.01.04. 09:04:20

Megdobbent 2008.01.04. 06:56:11

te egy barom vagy, téged kellene halomra lőni (eh minek is reagáltam le?)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 09:04:22

Azt a pénzt nem is egyben kapja meg, hanem egy éven át, havi bontásban. Bár ha okosban csinálja, akkor ennyiből simán el lehet indítani egy lakáshitelt, már ha a részleteket ki tudja később gazdálkodni a család.

" Megdobbent 2008.01.04. 06:56:11 "

Ez egy írtó aljas és szűklátókörű hozzászólás volt...

Charlie Drop 2008.01.04. 09:05:09

Az igazi Svarc Enegger · www.freetibet.org 2008.01.04. 09:03:41

én nem mondom, hogy tehetségtelen, de tény ez valakinek jól jön...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.04. 09:07:13

nem nézek tévét. és blikket sem veszek a kezembe.

Charlie Drop 2008.01.04. 09:07:43

Fedor 2008.01.04. 09:04:22
Végül is jah, de mint fentebb vázoltam, ha nincs vmi extra hátszele (amit persze nem tartok kizártnak, mint Rúzsa Magdi esetében is, bár neki nem tudom milyen vízuma van) elég kemény dió lenne az egész csládnak átjönnie ide... bár a pénz sokat jelent, de nem mindent

huta9020 2008.01.04. 09:08:36

Kit érdekel a gyerek? A RTL kicsavarta belőle, amit lehetett, aztán odadobta a keselyűmédiának, hogy a tépjék cafatokra. Gondolom, hamarosan szóba kerül a szerelmi élete vagy hogy ágyba pisil, mert a tanár bácsi zaklatta az iskolában.
A szülőket csak akkor tudom megérteni, ha a pénzért ment az egész. Mert a gyereknek már nem túl sok esélye van amúgy sem, hogy épp pszichével ússza meg ezt...

úrilány 2008.01.04. 09:12:54

"A szülőket csak akkor tudom megérteni, ha a pénzért ment az egész. Mert a gyereknek már nem túl sok esélye van amúgy sem, hogy épp pszichével ússza meg ezt..."
hát éppenhogy nem! mármint én éppenhogy ezt nem tudom/nem akarom megérteni/elfogadni, ha pénzért megy, de azt a gyerek keresi.... és így...

Dr Kangörény 2008.01.04. 09:13:12

Charlie, hát ekkora sületlenséget honnan veszel: "a kilencvenes évek elején mire a bankba ért, a felét érte a fizetése"?
A kiskölök a családjával átjár, tehát neki nem kemény dió a vízum, áttelepülni meg akkor van értelme, ha a családtagok találnak munkát maguknak. A 12 millió bruttó összeg és mivel nem az szrt felé bejelentett szerencsjátékon nyert nyeremény, ezért a nagy részét 36% szja terheli.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2008.01.04. 09:14:39

A tévének jó lesz még a téma később is. Majd ha végleg kifutnak a "VV Anikó melle" témával, előveszik Árpit is, és szörnyülködve bemutatják, hogy mán megint nyomorognak, pedig ott volt a pénz, csakhát a seggére vertek.

Alfdam · http://alpha.blog.hu 2008.01.04. 09:16:10

Álszent faszkodás, a kölyök neve mellett valami ilyesmi állhatott a producer laptopjának képernyőjén:
Kisgyerek -> + 12%os nézettség a idős, női lakosság körében, a 2B műsorsávban. (Megj.: Mindenképp tovább, Fábry kussoljon, szólni kell)

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.01.04. 09:18:24

Megdobbent 2008.01.04. 06:56:11
Te egy jellemtelen féreg vagy!!!

neménvótam 2008.01.04. 09:18:34

Jól haladok srácok! Annyira antitévés lettem, hogy komolyan fingom sincs ki ez a gyerek. :) Amúgy ki ez? És mit nyert? Annyit tudok, hogy ez vmi ki mit tud féle volt. És a Fábrynak mi köze hozzá?

úrilány 2008.01.04. 09:24:11

én most kivételesen "jártas" vagyok a dologban, bár a kertv-k "kimittud"-jait nem nézem, de most is csak annyira, hogy tudom, Fábry au egyik zsűritag

Peppone Botazzi 2008.01.04. 09:27:21

Nézzük azért azt is hogy népmesékkel nyert. Nyerhetett volna egy új feketepákó vagy annácska tincitánci kategóriában...

36%-os SZJA?Na akkor ezt beszopták...Erről a történetről két bőrt lehet lehúzni, egyet a nyeréskor, egyet meg amikor egy idegroncs gyereket mutogatnak 1 évvel a műsor után a szokásos valóságshow-s módon.

Peppone Botazzi 2008.01.04. 09:28:56

Az átkosban jó lett volna egy ilyen kimittud bulvármédia és még mi se pofázhatnánk itt róla, csak a "szépet és a jót láthatnánk" :)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 09:29:40

Amúgy van arra példa, hogy valaki ugyanilyen idős gyerekként befutott egy tévés tehetségkutatón, és a végén Kossuth díjas színész lett belőle, bár az igaz, hogy amikor ő feltűnt a tévében, akkor még nem létezett idehaza bulvármédia. Ennek ellenére az egész ország ismerte, mert tévéből is csak egy volt, és mindenki azt nézte.

Na ez a húszforintos kérdés: Kire gondolok?

úrilány 2008.01.04. 09:31:26

Elvileg gondolhatsz Kernre és Gálvölgyire is, ha jól tudom

Charlie Drop 2008.01.04. 09:32:18

Kangörény_ 2008.01.04. 09:13:12

Mondjuk az ott élőktől...
Átjár, kiváncsi vagyok mennyit járt át a műsor előtt... a műsor miatt simán kap vízumot

Charlie Drop 2008.01.04. 09:33:27

Kangörény_ 2008.01.04. 09:13:12

jah kihagytam, hogy azóta minden drágább cuccot euróban (előtte német márkában) fizetnek, vesznek, stb...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.01.04. 09:34:07

blikket olvasni osi roman szokas...
M
asreszt az a penz nem emeli ki a csakot a nyomorbol. Eleg az alkesz apjara nezni, amilyen riportot adott a tvnek.

Harmadreszt ez abszolute nem tehetseges user, csak megsajnalt kolok volt. De pl. a for4dance legalabb arra kolthette volna a penzt, ami a celja volt: fejleszteni a tehetseget, a tudast. nem pedig vodkara.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 09:35:13

"Erről a történetről két bőrt lehet lehúzni, egyet a nyeréskor, egyet meg amikor egy idegroncs gyereket mutogatnak 1 évvel a műsor után a szokásos valóságshow-s módon."

Mint ahogy ezt az első Big Brother nyertesével rendszeresen meg is teszik. Mondjuk az csaj az elkúrt lehetőségek iskolapéldája...

papírrepülő 2008.01.04. 09:39:58

D'artagnan:

Pontosan, BBÉVinél már tapasztalhattuk, nyert, 1-2 hónapig még címlapon volt hogy Renátó meg gyerek meg nyeremény, aztán eltűnt, 1 év múlva feltűnt, hogy nem tud elutazni nyaralni mert alkoholista lett meg gyerekeket elveszik tőle, nyeremény elment gondolom drogra meg alkoholra, ezért most a nyomorából él meg. Én sajnálom a kissrácot már előre

blanco172 2008.01.04. 09:42:00

Chralie Drop!

A 90-es évek elején azér nem volt akkorka az infláció. 12 misiből lehet, valóban, de a kb. 8-8,5 misiből már csak egy garzon jön ki.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2008.01.04. 09:48:39

A legrosszabb ami történhetett vele, hogy megnyerte a versenyt, most majd megy haknizni, a diszkouba? vagy mi?

sajnálom őt is és a családját is.remélem a szülők ésszerűen fognak dönteni.de mindig is hülye optimista voltam.
és már nem is annyira gyerek, nem?15 éves, vagyis kamasz.

Moso 2008.01.04. 09:54:02

Átjön a 12 millióval.
és miből fog élni?
mesemondásból 18 évesen? már 15 évesen is gáz a dolog...
már elmúltak a 80-as évek.
összeharácsol némi aprót a fókusz szerepléssel és kész(kivéve ha a szerződése szerint azt ingyen kell szolgáltatnia).
Mire fel kapna vízumot a munkanélküli alkoholista szülőkkel? más miért nem?

dupi 2008.01.04. 09:57:40

basszameg, ténylég mindjárt megsajnálom, hogy annyit keresett a kissrác egy(-két) hónap alatt, mint más 4 év alatt. rendezzetek gyűjtést egyből.

Moso: talán tanulnia kellene majd dolgoznia?

redriot77 2008.01.04. 10:04:56

Én megmondtam mikor nyert, hogy két jelenése van még:

1. Magyarországra költözik. Ez meg is történt.
2. vmilyen ünnepnapon bemegy mesét mondani/üvölteni a Heim Pál Gyermekkórház kis lakóinak a Fókuc kamerái előtt

Ennyi van benne, utána irány a süllyesztő.

cradbox 2008.01.04. 10:24:29

Aranyos a kissrác, de messze semmi köze ahhoz, hogy ezt a versenyt megnyerje.

Azért nyert, mert:

1. kisgyerek
2. hátrányos helyzetű
3. határontúli

(Hasonló tendenciák a Megasztárban is felfedezhetőek voltak)

A versenytársak nagyon finoman, de azért elmondták néhány lapban, hogy pontosan tudták, semmi esélyük nyerni ezzel a felállással szemben.

A 12 millióból sokra nem megy, nemhogy házat, a fővárosban egy nagyobb lakást sem kap érte. (Persze más kérdés, ha beszáll egy lakáshitelbe).

Egyébként mivel már a műsorokban sem volt nagy durranás, szerintem hamar sülly.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.04. 10:24:43

Nem tudom, miért kell túllihegni ezt az egészet.

Egy szegény kissrác kapott egy kis pénzt. Meggazdagodni nem fog belőle, de biztosan kapóra jött neki. Szerzett hírnevet, amivel biztos eléldegél, de a bulvár nem nagyon tud mit kezdeni vele, úgyhogy egy idő után nem hallunk felőle (ami nem is baj. Ezért örülök, hogy ő nyerte meg a versenyt, nem pedig egy harminckilencedik oláhibolya. Már így is celebtúltengésben szenved az ország, a fasznak ennyi is amennyi most van)

cradbox 2008.01.04. 10:25:05

Az inflációs megjegyzés meg butaság feljebb.

cradbox 2008.01.04. 10:25:55

"Egy szegény kissrác kapott egy kis pénzt."

Igen, de ehhez miért kellett estéről estére megnéznünk az egyre kínosabb produkcióit? Rengeteg szegény ember van még, ők is menjenek be csasztuskázni?: )

gyuribacsi 2008.01.04. 10:30:41

Komolyan mondom, szégyen, amit legtöbben írkáltok.
Hát valóban csak ennyik vagytok? Sajnálni valakitől havi 1 milliót egy évig?
Megkérdőjelezni a tehetségét (mi alapján is?), mi több fikázni a családját egy bulvárcikk miatt?
Halomra lőni???
Torzagyú barmok vagytok (tisztelet a kivételnek),.

Ha "ez" Magyarország, akkor tényleg kár, hogy idejössz, Utasi Árpi. Ennyi rosszindulatot, írígységet semmilyen pénz nem fog ellensúlyozni soha.

hombre. 2008.01.04. 10:31:30

Úgy látom sokan keverik a tényeket : Mert valóban bődületes infláció volt az emlegetett időben,de nem nálatok hanem a "sok külföldi senki" (lásd: Megdobbent) hazájában,a Vajdaságban. Mivel azt a gyerek anyja is átszenvedte, jogosan félhet tőle...

cradbox 2008.01.04. 10:36:35

Bocs, ez a srác nem tehetséges, maximum inkább mérsékelten szórakoztató.

A tájszólásos vicceskedő mesemondást szerintem elég sokan utána tudnák csinálni. De mindegy, vigye a pénzt, csak ne halljunk róla többet :)

bazs 2008.01.04. 10:46:03

Én néztem a döntőt, és hatalmasat röhögtem az RTL-en. Lehet szőni összeesküvés elméleteket, hogy mennyire manipulált a szavazás (itt talán még közjegyző sem volt, de ahol van, az is csak azt nézi, hogy a képernyőjén mi jelenik meg, nem azt, hogy honnan hány sms jön az egyes versenyzőkre.)
Szóval ha az RTL szándékai szerint történt így, akkor öngól, ha tényleg a közönség szavazta be a srácot, akkor meg hatalmas szívás.

Egy énekes a legjobb győztes, mert annak lehet lemezt csinálni, eladható.
A táncos csapat (szerintem messze a legjobbat ők nyújtották) is jó, rengeteg show-műsor van, ahol lehet szerepeltetni őket, stb...
De egy-két meselemezen túl mit tudnak kezdeni egy mesemondó gyerekkel??? Szerintem semmit, leszámítva, hogy kb. két-három hónapig lehet bulvároskodni rajta. És még féltem is kicsit, mert ugye az nem hír, hogy ha normálisan él, minden rendben van vele. Ő és a családja akkor járna legjobban, ha elfelejtenék őket. De ez nyilván nem történhet meg, mert az nem üzlet:(

hombre. 2008.01.04. 10:46:37

Brávó Gyuribácsi, Ez a beszéd. Végre valaki rámutat a lényegre. Ja, azért fekete Pákók csak jöjjönek Magyarhonba merthogy az ilyenek szintje vetekedik egyesekével.....

SchF · http://blog.fschnell.net 2008.01.04. 10:48:16

Az RTL sikeresen évekre kicsinálta az összes tehetségkutató verseny hitelességét ezzel a botrányos döntéssel, meg amúgy az egész műsorával is.

Mint már többször mondtam/írtam, egy ilyen verseny színvonala, szinte nem is a versenyzőktől, hanem a zsűritől függ. Nézzük meg, hogy kikből is állt a zsűri és nem csodálkozhatunk semmin.

Miért nem gyűjtöttek a gyereknek az Aranyág műsorban, vagy olyan "célzott" műsorban, mint pl. a BBC-n látható Children in Need? Esetleg, ha Fábry ennyire favorizálja a gyereket, miért nem szerzett szponzorokat neki, ahelyett, hogy hülyét csinálnak a versenyből, versenyzőkből, nézőkből? Ha esetleg létezne kis országunkban egy olyan kaliberű tehetség, mint Paul Potts, EZEK után vajoln elindulna-e egy ilyen versenyen tudván, hogy minden számít, csak a tehetség nem?

Mr.paksimogyoró 2008.01.04. 10:51:12

gyuribacsi 2008.01.04. 10:30:41
Ahoj, én nagyrészben veled értek egyet,de az,hogy ez a gyerek tehetséges,egy pici túlzás!Mikor az első mesét mondta,tetszett, ezután ua.hangon,stílussal,hangerővel előadta a nyilasmisit,és ezután sem volt semmi változás?? Hátmán megbocsáss,mi ebben a tehetség??

Mr.paksimogyoró 2008.01.04. 10:52:17

SchF 2008.01.04. 10:48:16
Na,valami ilyesmire gondoltam én is!

Night_ 2008.01.04. 10:57:00

Az egészben a legrémisztőbb számomra, hogy a gyerek nyereménye szerintem nagyon-nagyon nem elég arra, hogy új életet kezdjen, ahhoz viszont igen, hogy a szüleivel együtt "azt higyjék"... hogy megpróbálják.
És ezt rohadtul be lehet ám bukni, ha hozzátesszük még a bulvárt és a valóban nem kiemelkedő, pláne nem eladható tehetségét, akkor azt hiszem, sok szempontból jogos az aggódás.
(Igen, ez ráadásul valahol tisztességtelen is az illetékesek részéről.)

Night_ 2008.01.04. 11:00:16

(Zárójelben teszem hozzá, hogy egyben 12 milla nagyságrendileg sem ugyanaz, mint 12 milla-36%/12 hó... jézusom. Lakáshitel, gyerekek..? MIBŐL fogják törleszteni..?? Adja az ég, hogy legyen a környezetükben egyetlen jó matekos, aki ráadásul ismeri a magyarországi ár-viszonyokat, mert ebből különben tényleg nagy baj lesz.)

glabla 2008.01.04. 11:06:26

eez a gyerek egy vicc.

Girhes macska 2008.01.04. 11:12:10

Bocs, gyuribacsi, de eredetileg tehetségkutató vetélkedősorozatot hirdetett a retekklub, jól emlékszem? Csak időközben átalakult szoc.segélyezőműsorrá, köszönhetően a folyamatos PR-nek, amit Árpinak nyomtak. Az első ilyen után lett elegem ebből a műsorból, azóta neten követtem az eseményeket; borítékolni tudtam volna a nyertes nevét a Fábry-show után.
Fene sem írígyli a pénzét, nagyon könnyű ezt kinyögni és összemosni a tőled eltérő véleményeket az "antimagyarsággal".
Amitől itt sokunknak esze,fasza megáll az az, ahogy a kissrác megnyerte, másrészt az, ahogy a bulvármédia rárepül és ki fogják facsarni, mint a citromot, utána kiba**k a süllyesztőbe. Közben meg tönkremegy ő is és a családja is! A rivaldafényt megszokni és helyén kezelni az "egyszerű" emberek nagy többsége számára megoldhatatlan feladat, lélekben és fizikailag is bele szoktak rokkanni, lásd BBÉvi.
Végül: másfél éve a bruttó 1,5MFT-os RTL-nyereményem 62%-át kaptam kézhez, a helyzet azóta sem javulhatott. Namost az a havi 620eFt, ami leesik nekik, arra elég, hogy kifizessék az adósságaikat és egy kicsit összeszedjék magukat ott, ahol jelenleg laknak/élnek. Budapestre költözni? Ugyan! A lakást még megveszik hitelre, aztán mi lesz? Ki, hol fog dolgozni? Miből fogják fenntartani magukat? Erről van itt nagyba' szó, he!

bloodhound v2.0 2008.01.04. 11:24:26

én már itt lakom eleve, akkor meg hova a p.csába költözzek a nyomor elől?! :)))

egyébként meg, aki csillag születiket, vagy mit (egyáltalán: magyar keresk. tv-t) néz, továbbá blikket olvas (ami kb. ugyanaz, mintha pl. rtl klub legaljának nyomtatott formája...), az sikeres ember nem lehet.

aki meg 12 millió ft-ból akar új életet kezdeni itt, azt azért megnézetném orvossal...

craig 2008.01.04. 11:29:22

Night_: várjál, mert van még egy autójuk is (Fiat 500), azt is el tudják adni ~3 misiért :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 11:33:53

" úrilány · johazbolvalo.blogspot.com 2008.01.04. 09:31:26 "

Gálvölgyi akkor már nem volt gyerek, Kern viszont tényleg ilyesmi korú volt, mint az Árpi, szóval rá gondoltam.

"Azért nyert, mert:

1. kisgyerek
2. hátrányos helyzetű
3. határontúli

(Hasonló tendenciák a Megasztárban is felfedezhetőek voltak)"

Amit felsorolsz, az nagyjából igaz is, de a Rúzsa Magdis utalásoddal nem értek egyet. Ő ugyanis lakhelyétől függetlenül véleményem szerint allstar Megasztár győztes, tehát a három évad legjobbja. Amikor először meghallottam énekelni, akkor rögtön rávágtam, hogy kész, akár felesleges is másokat meghallgatni. Voltak ott más határontúliak is Erdélyből meg mindenhonnan, mégis kiszórta őket a jónép hamar, mert nem ez számított. Sőt, már az első Megasztárban is ott volt a Dér Heni, aki ugye ugyanabból a faluból érkezett, mint az Árpi, oszt valahogy mégse röpítette dobogóig a származása... Szóval azt hiszem most leginkább a "milyen kis aranyos" faktor számított, pláne, hogy még el is sírta magát a színpadon...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.04. 11:36:10

miért, 50 fonttal a zsebben új életet kezdeni Londonban? vérciki? :) csakhogy ott lehet! itt meg 12 millióból is éhenhalok!

nagygab 2008.01.04. 11:38:34

Azért annak az RTL-es kasztingos állatnak is megszorongatnám a tökét, aki az első meghallgatások után továbbengedte a kissrácot, és nem küldte el valami profi művészeti iskolába, vagy legalább Berecz Andráshoz személyesen. Akkor talán könnyebben lehetett volna a kisgyerekből valami, de így - miután véreres szemű rokonok kerülnek elő a pénzszagra, hülyeségeket olvas magáról az újságban, stb - megvan az esélye annak, hogy fél év múlva soha többé ne akarjon emberek elé állni. Fábry-ról meg most derült ki, hogy mennyire menthetetlenül buta, amit eddig jól leplezett az álértelmiségi humorával. Azt meg már le sem merem írni, hogy netán aljas is, mert ugye a cigányozással is a saját népszerűségét növelné folyamatosan. Nagyon remélem, hogy Utasi Árpád "felfedezésével" nem az volt a célja, hogy a magyarság megmentőjének szerepében tetszeleghessen.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.01.04. 11:42:13

okádtok a bulvármédiára, közben pedig itt csámcsogtok egy szerencsétlen sorsú tizenéves vajdasági kissrác magánéletéről, öröméről, nyomoráról és minden sorotokkal igyekeztek jól megmondani a tutit.

hát, ti sem vagytok sokkal különbek.

asztrov 2008.01.04. 11:45:17

én segítőkész vagyok. a 12 millióból szerzek ennek a retentően tehetséges gyereknek és családjának egy garzont, itt a hétben. utána oldják meg ők, üljenek rá a bulvármotorra, vagy részesítse őket életjáradékban a fábry kft, nem érdekel. én segítek, amiben tudok..:)

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.04. 11:47:19

Hál isten embereket is látni itt -> Bukowszky, neménvótam, bloodhound (kicsit piszkáljátok mán őket!)

egyébként meg néztétek, úgyhogy ne nyavalyogjatok. Legközelebb telefon a kézbe, oszt szavazzatok!
És akkor a ti kedvencetek fog nyerni.

bloodhound v2.0 2008.01.04. 11:47:58

asztrov 2008.01.04. 11:45:17

csak nem ingatlanközvetítőnél dolgozol? :)))

bloodhound v2.0 2008.01.04. 11:49:44

én nem néztem, kikérem magamnak, ami infóm van a műsorról, azt mind kommentekből, netes cikkekből, nyomtatott sajtóból (nem a blikkből!) tudom, és ez alapján igyekszem úgy tenni, mintha kurvára képben lennék... :D

asztrov 2008.01.04. 11:50:23

nem, de tudok egy eladó garzont..:P

úrilány 2008.01.04. 11:52:15

Fedor 2008.01.04. 11:33:53

csak a rend kedvéért - nem mind a kettőt tőlem idézted;)
(nem szeretném, ha a második idézőjeles véleményt is nekem tulajdonítanák)

asztrov 2008.01.04. 11:52:39

az 50 font versus 12 milliót én is aláírom. ott, annyiból lehet, példák sora van rá, itt ennyiből, nem. ezt is sokan bizonyíthatják...

arcfia 2008.01.04. 11:58:47

a 12 misi 100%,h brutto, a tv2-s táskanyitogatósban a fődij is netto volt.
kevéske ez a 12 misi, többet is érdemelne

DEGEC 2008.01.04. 12:03:10

vmik nap lattam vmi ratyi szar filmet, hjudzs grent volt a showman buci hangajaval, tiszta olyan mintha magyarorszagon tortent volna..

Night_ 2008.01.04. 12:11:23

craig, bocs, a kocsit elfelejtettem....
De arra úgyis azt mondták, megtartják, hátha szétrohad a pár évi hóban, mire Árpinak jogsija lesz.:P

Nekem csak attól fordul fel a gyomrom, hogy Fábry és mindenki veri a tamtamot, de rohadt kiváncsi leszek, hol lesz az egész brigád, amikor ez a szerencsétlen kissrác még ágrólszakadtabb lesz a pünkösdi királyság miatt, mint amilyen anélkül lehetett volna valaha.

Felelősség.

Nem ismerik ennek a szónak a jelentését.

Közben pedig iszonyúan drukkolok ám neki, szorítok, hogy forduljon jóra a sorsa, hiszen megérdemelné, csak az a baj, hogy már sajnos kinőttem a mesékből, ráadásul egészen pontosan tudom, mit jelent a médiások szájából a "támogatás" szó...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 12:13:13

" úrilány · johazbolvalo.blogspot.com 2008.01.04. 11:52:15 "

Bocs, ha félreérthető voltam...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.04. 12:16:29

"vmik nap lattam vmi ratyi szar filmet, hjudzs grent volt a showman buci hangajaval"

Az biza meglehet, ugyanis ő az állandó magyar hangja, nem is tudom, van -e olyan filmje Hugh Grant-nek, amit nem Buci szinkronizált, legalábbis az elmúlt 10 évben. Ugyanis bármilyen hihetlen, Stohl bácsi "mellékesen" színész, és nem is rossz, aki nem hiszi, az menjen el a Nemzeti Színházba, vagy nézze meg Bordás őrnagyként az M1-en...

Charlie Drop 2008.01.04. 12:31:44

blanco172 2008.01.04. 09:42:00
párdőz, lehet a 80as évek végén, azt pl sosem felejtem el, hogy amikor ott jártunk(biza vmikor 90ben) másfél-millió dinárért vettünk egy rövidnadrágot, mert még átszámolva is olcsóbb volt. Meséltek nekem akkorról érdekes dolgokat és olyanok akik ott élnek, átélték azt is, meg még egy csomó más szörnyűséget

átlátó 2008.01.04. 12:43:51

Na,van az az ok amiért a Blikk (ami véleményem szerint véleményezhetetlen)szerkesztőségébe teljesen indokoltan beballagok,a küszöbben elbotlok és előre megfontoltan a kezemben tartott teli vödör fost elejtek.

Peppone Botazzi 2008.01.04. 12:48:53

" mista · mista.blog.hu 2008.01.04. 11:42:13
...minden sorotokkal igyekeztek jól megmondani a tutit.
hát, ti sem vagytok sokkal különbek. "

Kedves mista!
Köszönjük hogy felnyittad a szemünk azzal hogy megmondtad nekünk a tutit arról, hogy milyen szánalmasak vagyunk mert megmondjuk a tutit...

hombre. 2008.01.04. 12:49:07

Igaz kevesett láttam a vetélkedőből. A "döntőt" jó ideig néztem és úgy emlékszem, hogy volt egy bejátszás amiben a zsüritagok a szinfalak mögötti véleménye hangzott el. Úgy fogalmazott akkor Fábry, hogy jó földműves vagy autószerelő válhat az emberkéből, merthogy...Akkor miért ez a nagy zűr Sándor körül? Valamiről lemaradtam? hm

Charlie Drop 2008.01.04. 12:55:38

top.moh 2008.01.04. 12:49:07

azért pattogak páran, mert Fábry nem palástoltan favorizálta a kissrácot...

úrilány 2008.01.04. 13:14:57

Hugh Grantnek kb cska a Bridget Jonesban nem Stohl volt a hangja (hanem Széles László)
istentelen jól szinkronizálja Hughicát

(Fedor, nincs gond,csak nem szeretném, ha velem "vitatkoznának" olyanért is, amit nem én mondtam)

Peppone Botazzi 2008.01.04. 13:40:10

Eljön még az idő amikor egy-két mindenttudó magyarszakos "szakmailag" is beleköt a mesemondásba. Annak azért örülök, hogy valaki nem böfögőrekorddal, vagy valami hasonlóval nyert.

Host 2008.01.04. 13:42:03

A 12 misi az nem bruttó? Nettó mennyi, 600-650? Plusz havonta kapja nem egyszerre. Abból nehéz lakást venni.

nzozo 2008.01.04. 13:48:04

Az miért evidens, hogy ha Magyarországra költöznek, akkor csak Budapest jöhet szóba. Vidéken, a Blikktől és hasonló hiénáktól távolabb olcsóbban is kijönnének.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.01.04. 13:48:06

mista mondta jól, magam sem mondhattam volna szebben.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.04. 14:13:51

blikk főcímek, tess válogatni:

"Náray Tamás valóban fajtalankodott Utasi Árpival a döntő után?"

"Kiszel: Donatellácskát szemelte ki a kis Árpi"

"Valóságshow a költözésről"

"Megjelent Utasi Árpi könyve! "

"Szegénység, nyomor! már majdnem eladták Árpikát az emberkereskedőnek. Életmentő volt a Csillag Születik!"

"Együtt látták Árpikát Nárayval egy meleg bárban!"

"Utasi Árpi apja adócsaló!"

"Jelentkezett Árpi igazi édesapja!"

"Nyilatkozott az Utasi család: nem verjük a gyereket"

"A Csillag Születik sztárja futás közben majdnem elhagyta a cipőjét"

neménvótam 2008.01.04. 14:27:09

[imi] ez fasza :)

De amúgy most mi a francért van ennek hírértéke? 2 napig róla dumálnak, utána 2 lehetőség van.
1. zsé +kap, bankba betesz, felsőoktatást finanszíroz. (sajna erre elég kicsi az esély)
2. zsé +kap. papa-mama szépen elkölt minden vacakra. 1 év múlva fókusz különkiadás, hogy ugyanúgy rosszul élnek, mint előtte, és tessék kurva gyorsan sajnálni és gyűjtést rendezni a gyereknek.

NemAnonim 2008.01.04. 14:31:44

Esetleg egy átkattintásvadász cikk, hírkeresőre, mondjuk story online:
Megdöbbentő! Otthona elhagyására kényszeríti a családja az RTL Klub sztárját

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.01.04. 14:37:44

cradbox 2008.01.04. 10:25:55
"Egy szegény kissrác kapott egy kis pénzt."

Igen, de ehhez miért kellett estéről estére megnéznünk az egyre kínosabb produkcióit? Rengeteg szegény ember van még, ők is menjenek be csasztuskázni?: )


ööö
miről maradtam le? mikor hirdették ki, hogy ezt 'kell' nézni? mert én biza egyetlen részt se láttam belőle (tévém sincs immár három éve), most akkor nekem ebből bajom származhat?

pan77 2008.01.04. 15:05:48

Fedor 2008.01.04. 12:16:29
Stohl egy szar színész, tőlem akármilyen színházban is játszhat! Lásd Meseautó, vagy más hasonló baromságok. Ugyanazt nyújtja mindig!
Amúgy felháborító, hogy folyamatosan nyomja őt az RTL, mert annyi tehetsége sincs a műsorvezetéshez mint egy darab fának! Kedvencem tőle: méltán világhírű Magyarországon! Ez mekkora baromság!???????
Árpi: csak az nem látja, hogy bunda volt, aki vak. Megnyerették vele, mert szegény kisfiú nehéz helyzetből indult. És ezzel aztán kifújt. Mert amikor igazán segítség kell neki, hogy hogyan osszák be a pénzt, hogy fialtassák, akkor nem lesz ott senki. És akkor persze, jön az egyszerű anya, az egyszerű apával és jól a seggére csapnak, úgy szegény gyerek még egy csokit sem kapni belőle. Na ez a szomorú!

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.01.04. 15:08:24

Az a baj, hogy ez a kis szerencsétlen gyerek, akinek valljuk be, azért nem akkora hű de nagy a tehetsége (így felejthető, ha ezt egy indul a bakterházban adja elő, akkor kultusz lenne), megkapja a lóvét, nem egyben, hanem havonta, kb. 600-650 körül, annak jó részét az apja elissza, mert addig fogja ütni a kiscsávót, míg oda nem adja nekik, az anyja meg hagyni fogja. És egy év múlva ugyanúgy nem lesz semmilyük, mint eddig. Egy kérdés csak, ha ennyire szarul megy apuéknak (és ez érvényes unblock az egész társadalomra, hajléktalanokra, stb.) akkor árulja már el nekem valaki hogy honnan a picsából tud mindennap úgy bepiálni, hogy folyton véreres legyen a szeme?

pan77 2008.01.04. 15:09:03

Bocs az uccsó két mondat a méregtől kissé olvashatatlan lett, tehát helyesen: És akkor persze jön az egyszerű anya, az egyszerű apával és jól a seggére csapnak, úgy hogy a szegény gyerek még egy csokit sem fog kapni belőle. Na ez a szomorú!

Amúgy egyáltalán nem irígy itt sztem senki a kissrácra. Megkapta a lét, mert ő szorult rá legjobban. De sajnos ez nem fog rajta segíteni...

pan77 2008.01.04. 15:11:52

Szanaszét szolizott szilikonos szőke
Kannás bor! :-)))) Olcsó és sok van belőle.
Bármilyen szomorú is, Árpinak akkor van esélye a "túlélésre" ha a szülei nélkül vág neki... különben borítékolható az eredmény.

Tengertánc (törölt) 2008.01.04. 15:18:50

Az alapvető gond a szülőkön kívül, hogy ez a mesemondósdi az ég világon semmire sem jó és hát senkit nem érdekel. Talán ha kiadna valami CD-t, teljes mesékkel...nem tudom...viszont annyira szép orgánuma meg nincs a kiscsávónak, hogy el lehessen adni vele egy lemezt. Szóval lófaszt ér az egész. Talán ha egyszer tényleg színész lesz belőle.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.04. 15:55:33

Hogy a döntőig variabútor volt az egész közönségszavazás, az eléggé valószínű. Kik kerültek a döntőbe? Egy darab popénekes, egy darab tánccsoport, egy darab népdalos gyerek, egy darab mesemondó gyerek.
No, ezzel le volt fedve az egész műsorfolyam, hiszen más műfaj nem volt képviseltetve.
Nyilván kitalálták ezt rtl klubék: minél szélesebb a spektrum, annál nagyobb a nézettség. Mariska néni (idősebb korosztály) szereti a népdalt, a fiataloknak jó lesz a táncdalénekes, szélesebb rétegnek jön be a tánccsoport és még szélesebbnek a mesemondó kölök. Ki volt ez találva, na!
Az is hülye, aki bármely hasonló tipusú műsorra emeltdíjas számokat hivogat, mert elhiszi, hogy ő (is) dönthet.

A döntő már nem biztos, hogy variálva volt, az már mindegy ertéeléknek. A Kókusz-fókuszban bárkit lehet futtatni, showműsorokba meg az egész döntős gárdát szokás ilyenkor vinni. Tehát szerintem nem feltétlen igaz, hogy egy mesemondó gyerekkel utóbb kevesebbet lehet keresni.

A kölök győzelme viszont vérciki. Helyes, vagány gyerek, jól van, nadehát ezt ne keverjük már össze a tehetséggel! A bakterházas duma relatíve jól ment neki, de ezen kívül semmi mást nem tudott mutatni. A -számomra- legborzasztóbb momentum a Nyilas Misi monológ volt, amit pontosan úgy sikerült elővezetnie, mint a bakterházat. (Mindent úgy sikerült, mert nem tud mást, de egy népmesénél ez kevésvé kínos.) Vidám kurjongatásokkal, toppantásokkal fűszerezte a produkció, mit sem törődve azzal, hogy itten dráma van a darab szerint. A legszörnyűbb az volt, hogy ettől a T. zsűri le volt nyűgözve. (Mitől?!)Ahelyett, hogy azt mondták volna neki, hogy jól van öcsi, szopogassál savanyúcukrot, a drámai szerep nem neked való, ehelyett örömtüzeket gyújtottak, hogy hű + meg ha és milyen fantasztikus, hogy komoly irodalmi mű meg minden. (Mintha Móricz Zsigmondot zsűrizték volna, nem az előadást, komolyan.)

Nem a pénzt sajnálom szerencsétlentől, hanem hogy elhitették vele, hogy ő milyen nagyon jó és és tehetséges, szegényke nagyot fog koppani, amikor kiderül, hogy nem is annyira.
Másrészt azokat a résztvevőket sajnálom, akik hétről hétre láthatólag komoly erőfeszítéseket tettek a siker érdekében és még tehetségesek is. (4 for dance pl.)

Prophet 2008.01.04. 17:48:08

Ha már a szavazásoknál 4 évente nem ér semmit a szava, akkor had érezze, hogy itt befolyásolhat valamit. Lényeg, vagy ahogy én látom: Árpi jól eladható volt a műsor során, mert sajnálható volt, szimpátiát váltott ki az emberekből. Mert kisgyerek, meg minden. Ha egy éneklő kutya indult volna, aki mondjuk műsor közben lesántul, akkor őt szavazzák be.

Árpád (merthogy, jegyezzük(!) 15-16) éves meg már lassan középiskolás lesz. Be kell vallani, nem egy géniusz, egyszerű elme, köszönhetően egyrész a világtól való elzárttságnak, meg valamennyire a családi hátterének. Egy fejletlen kis kölyök, a falusinál is falusibb. Szegényes volt a szókincse, nem igazán tudta kifejezni magát. Igen, nem, szavazzanak mindenkire, meg aki tetszett. Ezzel együtt nem sok eséllyel indul a cápák között. Nem rosszindulatból mondom, ezek a tények.

Ami pedig még rá vár, az rosszabb. Talán most úgy látja, ebből meg lehet élni, de jobban járna egy tisztességes szakmával, ha tanulna. És ha a tanulmányaira költenék, vagy tennék félre, meg is lehetnénk vele elégedve. Ha 6-8 millióból meg kölcsönből (bár hogy hogy valósítják meg) vennének vidéken egy házat/lakást. Most, amíg nagy a hírverés, valaki a reklám értékéért biztos segítené őket. Később már esélye sem lesz. De tartok tőle, hogy az lesz, mint a többi, hirtelen meggazdagodó szegénnyel: egy ideig élnek az álomvilágban, aztán jobban pofára esnek, és mélyebbre süllyednek, mint ahol voltak. És annak tudatában, hogy honnan indultak, ezt nehéz feldolgozni, főleg egy ilyen gyereknek, mint az Árpi. Naiv, és tudatlan. Friss hús.

blanco172 2008.01.04. 18:35:04

Charlie Drop! Én az inflációt asztem Mo-ra érted! Bocs! Igazad van! Elnézést, nem voltam figyelmes.

dr. HáziMacska 2008.01.04. 18:54:02

Prophet: 6-7millaert mar egeszen jo hazat lehet venni videken amugy.

blanco172 2008.01.04. 20:01:06

Igen Cyberneko. De ezzel elfogyott a lóvé. Utána? Eladják hogy legyen albira? Utána..áá, nem megy ez. És nem hiszem, hogy Fábrynak kellene segítenie.

Charlie Drop 2008.01.04. 21:40:03

blanco172 2008.01.04. 18:35:04
No problem :)

Bár vot ilyen itt is, csak 40 évvel korábban :)
süti beállítások módosítása