Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ákos szerint bulvárosodik az Index

Swung

2007. december 06. 10:49 szabóZ 117 komment

Hétfő este tízkor ment le élőben a Swung című beszélgetős, kliplejátszós műsorban magyar Music Televisionön. Ákos beszélget a blogokról, az internetről és a bulvárosodó Indexről. Kommentár nélkül, teljes terjedelmében küldenénk minden bloggernek, Ákos-rajongónak, és persze a negyedik b osztály tanulóinak. Meg mindenkinek, aki szereti.

Akkor, ahogy Ákos mondaná, adjátok be a képet, vagy olyat csinálok, hogy megbánom. A Stúdióban Gerényi Gábor, az Index egyik alapítója, Balogh Ákos Gergely a Reakciótól és Stumpf András a Heti Választól.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasszűz 2007.12.06. 10:59:11

De hiszen ez 56 perces!

Bulvárosodik?
Szerintem bevallottan bulvár. Vagy ez új információ?

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2007.12.06. 11:03:29

Egyetértek Ákossal, tényleg egyre inkább affelé húz. De ez még megállítható.

Csak nézzétek meg, mi lett a konkurenciából: egy elcs*szett Blikk online szintű hírportál...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.12.06. 11:12:21

én ezt nem tudom megnézni.
tessék zanzásítani és leírni.
köszi!

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.12.06. 11:27:07

56 percig nézzem Ákost?ennyire azért nem lehettem rossz, vagy mégis?

-szp- 2007.12.06. 11:33:08

18:50-nél beakad. ha tekerek, akkor meg nincs hang utána. Pedig ott kezd érdekes lenni..

xombat.com 2007.12.06. 11:38:17

A velvet egy sz*r, kulonosen a gumicukor,
a blikk stilusu bugyuta cikkeivel.
OK, hogy kell a latogato meg a penz de ennyire azert nem kellene prostitualodni.
Vagy lehet hogy csak tehetsegtelen szerzoket tudnak alkalmazni, a tobbit elcsabitotta a konkurencia?
Elobb-utobb visszajara sul el a dolog, jon egy szinvonalas portal es elviszi az igenyes olvasokat.
En pl. nem olvasok konkurenciat :), de ha ez igy folyatodik, kenytelen leszek kivenni a kedvenceim kozul a zindexponthut.

asztrov 2007.12.06. 12:34:25

már régen bulvár az index, igazából sosem volt más, ákica már megint felfedezte a spanyolviaszkot/most jött le a falvédőről.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.12.06. 12:35:16

szerintem is
meg Ákos is

bulvár az egész világ

freddyD 2007.12.06. 13:02:09

Nálam is leáll a videó, aztán meg nincs hang

yzzy 2007.12.06. 13:11:52

Az Index 2001 óta tudatosan bulvárosodik, de ez nem (csak) igénytelenség, nem csak az ő hibájuk, jó, mondjuk meg kell nézni, milyen figurák dolgoztak-dolgoznak ott, egy éppkézláb, valódi újságíró nincs, vagy nem volt, talán most már van, de ez inkább a magyar internet és a felhasználói szokások iránya, azt csinálják, amire kereslet van, ha kiraksz egy pinás meg egy komoly hírt, a pinást 10x annyian kattintják, mit várunk, mit tegyenek? Kattintásból élnek. Egy komoly lap nem él meg, az Origóra milliárdokat költöttek, és uanolyan sz*r, mint a többi.

De mit is várunk el egy olyan országtól, ahol általéban véve az emberek többsége Blikket olvas, nincs igény igényes médiára, az offline lapok is bulvárosodnak, mit várunk el egy olyan országtól, ahol a köcsögök egy nm2-re kivetített aránya Európában a legnagyobb, ahol minden negyedik ember (beleértve a haldoklókat és az újszülötteket is!) Győzikét néz, szóval ez az ország ilyen. Egy Bulvárország.

belga6 2007.12.06. 13:19:27

Erről most az index tehet, hogy egyet kell értsek Ákossal. Legalább annyira szeriőz, mint bulvár a portálotok. Ezzel nem is lenne gond, de amikor bulvár híreket, cikkeket fikáztok, miközben ugyanolyan fost írtok, mint a bulvárlapok, akkor az gáz.

vasszűz 2007.12.06. 13:42:45

yzzy, nem értek egyet!
A velvet pl. tele van pornós cikkekkel, nyilván azért, mert megfelelő kapcsolataik vannak + talán mert szponzorálják őket. Tehát nem kifogás, hogy "mert az embereknek erre van igényük", ez így ebben a formában nem igaz, eszi-nem eszi alapon csak a pornósztárokról olvashatunk. És ha elég sok ilyen cikket jelentetnek meg, akkor egy idő után elhiszed, hogy tényleg fontos személyiségek.
Pedig lehetne más "könnyedebb" témáról is írni.

TantóNéni 2007.12.06. 13:46:37

Ha tényleg annyira bulvár az Index akkor miért nem olvasol valami mást,pl népszabadság/magyar hirlap/fakanál/én kicsi pónim? Ha a velvet túl nyálas, ne nyisd meg. Ha előfizetek egy újságra azt választom amelyik tetszik. Az internetes újságokat sem kell mind olvasni csak azért mert ingyé van- na jó, én is tcom-os vagyok

Tengertánc (törölt) 2007.12.06. 13:53:52

yzzy, először is a VILÁGON MINDENHOL sokkal többen olvassák, nézik a bulvárt, mint a komoly ( vagy magát annak tartó ) sajtótermékeket! Tehát nem kell ez a hülye demagóg duma, hogy így Győzike, meg úgy köcsög...Mit gondolsz, a nyugati adókon és egyéb médiumokon milyen műsorok mennek? Én nem szeretnék olyan világban élni, ahol főműsoridőben tudósklub megy a tv-n és a leglazább sajtótermék a Dörmögő Dömötör. Egyébként nem csak a bulvárra, meg az egyéb hülyeségekre van igény. Van a világon Spectrum TV, NatGeo meg a többiek. Lehet neked azt is nézni, nem kötelező a Győzike só, sőőőőt Blikket sem kell olvasni, van az újságárusnál ÉS, Magyar Narancs stb. Ja, meg a könyvesboltok is léteznek még. De ha neked ez még mindíg nem elég, akkor költözz el Észak-Koreába, vagy bármely arab országban és nem lesz többet gondod a Bulvárországgal.:P

Tengertánc (törölt) 2007.12.06. 13:55:26

Ja, és Ákost továbbra is egy baromnak tartom.

dzsuli 2007.12.06. 14:00:19

SzabóZ, nem lehetne ezzel vmit csinálni?, mert télleg érdekelne a vid :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.12.06. 14:18:42

Hja, én is elkezdtem nézni, és 18. percnél tényleg behalt. És azért, "igény az vóna rá"

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.12.06. 14:37:43

nem értem mi abban az új, hogy a zindeksz bulvárosodik.

Zenyatta Mondatta 2007.12.06. 14:49:43

Ráadásul nincs nap, hogy a "pina", "fasz", "geci" szavak valamilyen összetételben ne szerepelnének a címlapon. Ez aztán a kvalifikált újságírás...

vasszűz 2007.12.06. 14:50:38

Egyébként, hogy most Ákos szerepel a cikk címében, lesz-e holnapig 400 hozzászólás?

Dallas 2007.12.06. 15:04:03

Akár merről nézem, még ha van is benne igazság, nem tudok átlépni azon, hogy Ákos egy idegesítő barom. Jó zenész ide, jó zenész oda. Még csak nem is a Fideszbuzulása miatt. Úgy az egész ember egy irritáló bohóc.

N.Zoli 2007.12.06. 15:04:11

Ákos felvezető szövege botrányosan szar és tájékozatlanságról tanúskodik.

asztrov 2007.12.06. 15:38:23

a bulvár nem szitokszó, nem a szar szinonímája, bár sok bulvár szar, mi tagadás. de van színvonalas bulvár is. (vagy lehet..:)

a népszabi, magyar nemzet stb is bulvárosodik, hiszen el kell adni a lapot.

a pinafaszgeciző újságírást manapság joggal lehet tényszerű újságírásnak nevezni, erre rájöhet bárki, ki kitekint a közéletbe...

asztrov 2007.12.06. 15:40:35

kvalifikált újságíráson pediglen a képesített közéletbekitekintő újságírást is kell értenünk.

Titan 2007.12.06. 16:17:33

Ott ül a műsorban egy vérbenforgó szemű szörnyeteg, aki próbál úgy tenni mintha buta műsorvezetőcske lenne. Valaki adjon már Ákosnak szemcseppet!

David Shane 2007.12.06. 17:27:37

Nagyon szeretem Ákost, de nem kellene erőltetnie ezt a dejómüsorvezetővagyok_sokatartikálok baromságot...zenéljen, vagy foglalkozzon a boraival.

És ha bulvárosodik az index? Mi van akkor? Kevesebb lett az olvasó? Valószínű, hogy nem...Aki pedig amiatt sopánkodik, hogy bulvár így bulvár úgy (Bulvárorszég) gondolkozzon el azon egy picit, hogy
1. Egy nap milyen híreket, müsorokat néz?
2. Milyen hangnemben kommunikál/kommentel?
Egyetértek Blazzo-val, szerintem akkor van baj, mikor valaki csak bulvárt olvas.

xombat.com 2007.12.06. 17:35:51

"Ha a velvet túl nyálas, ne nyisd meg."
ha megtehetnem hogy testreszabom a cikkek napi listajat (24ora), akkor hej de jo lenne
de listazodik minden, es en barom csak a cim alapjan kattintok

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2007.12.06. 18:00:57

Éppen azért szeretjük, mert "bulvár" - egyébként én inkább úgy mondanám, egyedi a stílusa a magyar sajtópiacon. Ilyen is kell, van rá kereslet.

Ákost régen bírtam, a zenéje miatt, de most már (egy jó ideje) ki nem állhatom, egyszerűen felfordul a gyomrom tőle.

Leonard Zelig 2007.12.06. 18:07:07

Ákos nem megy spriccpartira ?

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.12.06. 18:22:14

Ákos ezzel a műsorvezetéssel elmehetne a Napkeltébe, ez hihetetlenül szánalmasan szar. Ennek a palinak mítosza van, idol, meg akármi, szóljon neki már valaki, hogy ez szar, szar, szar, rettenetes, nézhetetlen, őrület. Akkora sokk volt, hogy az Indexbe már belerúgni sincs erőm...

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.12.06. 18:25:35

Elnézést de még mindig nem tudok napirendre térni, nem tudom elhinni, hogy az egészen irodalmias dalszövegeket író, európai minőségű tömegzenét gyártó, konzekvensen és stílusosan nyilatkozó ÁKOS azt hiszi, hogy ez a Till Attilát is alulmúló jópofáskodás, ami leginkább a Szeszélyes évszakokat idézi, szóval ez az Antal Imrébe ojtott Rózsa Gyuriság ez XXI. századi, még akár itt, Magyarhonban is.

El Curos 2007.12.06. 18:26:00

Simán igaza van....
Sőt,inkább kezd átmenni (szerintem át is ment már) az egész egy ilyen fikázós (alkalmanként egyébként mosolyogtató) stílusba.
Divat lett laza szöveggel alázós cikkeket írogatni.Természetesen ügyesen alkalmazva a kettős mércét.És ha netán az illető nem tartozik a "lazás-balos-liberális-"fiatalos"-Tilosos-polgárpukkasztó-cool felfogásba...hát'megnézheti magát...

vc 2007.12.06. 18:27:22

Ákos egy seggfej. Kezdte Depeche Mode majomkent vegezte vallasos nemzeti majomkent. Leszarom messzirol mit gondol es mirol.

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.12.06. 18:27:45

Kérem, aki ismeri ÁKOSt, azonnal hívja fel és mondja el neki, hogy a 80-as évek iskolai műsorainak stílusa nem másolandó, azt az európai emberi jogi charta tiltja. Segítség, segítség, segítség!

gery · http://gery.blog.hu 2007.12.06. 18:29:38

Ákos talán az egyetlen fideszesmócsing, akit elviselek. nagyságrendekkel kevésbé képmutató/irritáló, mint mondjuk Philip. és mellesleg igaza van. egyáltalán, ki olvas ma, a felvilágosult, esztétákkal tömött világban Zindexet? jaboccs, hogy te? meg én? akkor nincs miről beszélni. és nem igaz, hogy nem lehet elkerülni a szar cikkeket/postokat, mert pont ezek azok, amiknek már a címéről virít, hogy magas lesz a kelemenanna/bekeztés aránya.
néha viszont kell egy kis faszságot is olvasni/nézni, pl. subbán fun volt, amikor a gyereket elkapta hátulról a kutya :D inkább ez, mint a győzike, amiről még mindig lövésem nincs, hogy mit csípnek benne az emberek (igaz, még sosem láttam, lehet, hogy én vagyok a tájékozatlan)

sys 2007.12.06. 18:30:42

hubazmeg, Ákos annyira próbál laza lenni, de nagyon durván nem megy neki. szal én csak a kommentekből tudom, hogy az x-edik percnél nem megy tovább a videó, mert 2 percnél tovább nem bírtam a bohóckodását.

és Ákosnak kéne meggyőzni a népet, hogy a jobberek is lehetnek lazák meg jófejek. hááááááááát.....

vc 2007.12.06. 18:34:35

egyebkent pedig mar azon a fassagon is tul kene lenni hogy kategorizaljuk a media kulonfele bugyrait. a high es low culture napjai reg lejartak. a mediaban nincs minosito jelzo. van minden es kesz.

nem a vilagot kene rendszerezgetni a sajat egymillimeteres esztetikai mercenk szerint hanem a magunk merceit igazitgatni a vilaghoz. szerintem.

ami nem azt jelenti hogy gyozikebe posztmodern dekonstruktivizmust fogok belemagyarazni hanem hogy nyugodtan elkapcsolok valami mas fassagra. es elfogadom hogy van. ez meg az, minden.

igric 2007.12.06. 18:36:40

Hijjj, azért egy újságíró is hozzászólhatna:)
Amúgy meg az van amit kér nap (meg amit adunk neki:))

El Curos 2007.12.06. 18:42:56

A TelaviV2 Napló c.műsorának a oszlopdiagramos-nyerős-szavazós műsora jut eszembe.
Úgy dobunk fel témát,hogy akit a szerkesztők meg akarnak szívatni (mindig jól tudják előre a végkifejletet),az meg is legyen szívatva.
Ebben a topicban is ez történt.
Ákos beszólt (ezt akár más is állíthatta volna),és láss csodát miről szólnak a hozzászólások..,hogy Ákos egy mekkora köcsög.
Most akkor bulvárosodik az Index,vagy sem?

GGG77 2007.12.06. 18:50:29

Mindenhol nagyobb az igény a bulvárra, mint a "mértékadó" médiára.
A baj csak az, hogy nálunk nagyítóval kell keresni azokat a celebeket, akinek a teljesítménye és/vagy (az 'és' a szerencsésebb verzió...) életvitele eltér az átlagétól. Mert ettől sztár, igazán a sztár.

bodobács 2007.12.06. 18:57:52

El Curos: épp ezt akartam megfogalmazni a kommenteket olvasva, erre - mikor a végére értem - látom h te már leírtad. a lényeg h tökéletesen egyetértek.

cucuboy 2007.12.06. 19:25:29

Hmm, kedves kollégák, miután ez egy bevallott és teljese egészében legitim stratégia az Index részéről, miért is baj, hogyha esetleg még Ákos is ezt mondja? Ha meg nem baj, akkor mi a fenének is kellett ez a poszt?

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.12.06. 19:26:45

Oké, kedves szerzők. Van a web, ahol az ember szöveget olvas, meg képeket néz, a saját tempója szerint.

És van a tévé, ahol az ember csak ül és néz, és a tévések mondják meg, hogy hanyadik percben mi lesz, nem tudod áttekinteni az egész adást előre, sem pedig átfutni a szöveget, és megállni ott, ahol valami érdekeset látsz.

Na most, ha tévézni akarok, akkor tévézek. Ha a webet akarom böngészni, akkor meg nem tévét akarok.

Sajnos egyre több az olyanfajta lusta webes szerző, aki nem képes leülni és legépelni valamit, hanem csak odabasz egy videót, hogy nesze, nézd meg.

Az ilyeneknek azt üzenem, hogy menjenek tévébe dolgozni. A weben tessék írni. Dolgozni. Legépelni, hogy mit mondott Ákos. Idézni tőle. Összefoglalni. Nem pedig megmutatni teljes hosszában.

Filmkritika helyett inkább linkeljétek be magát a filmet. Útinform helyett elég egy 24 órás webkamera. A lottószámokat sem kell megírni, a web 2.0-n az ember inkább végignéz a sorsolásról egy kétórás videót.

Éljen a jövő! Éljen az újságírás betűk nélkül!

Mediawarrior 2007.12.06. 19:28:02

Nem kéne *arozni az Indexet mert az egyik legtárgyilagosabb és legnormálisabb portál. A bulvárosodásról meg annyit,hogy ma már elég olcsó azzal takaródzni illetve vádolni valamely lapot vagy személyt, hogy csak a szex-szel meg a pornóval foglalkozik mert erre van igény. A determináció mögött csak egy-egy oligarcha meg a pénz áll.(Mint mindig!) A lap és a megbízó közös érdeke, hogy a fogyasztó élvezzen...Mindenki jól jár... Elég gáz , nem ?

Blogerovac 2007.12.06. 19:28:04

Néha akad normális szintű cikk is, de a csapásirány az RTL-es Győzike show. Lehetne kicsit népformálni is, mivel az oldal nagy látogatottságú, és bizony a kínálat is meghatározza a keresletet, nem csak fordítva. Nem feltétlenül csak az energiaminimumra való törekvés elvének kellene itt is érvényesülnie, ami egyértelműen a felszínes értéktelenséghez visz.

De, ha büszkék vagytok arra, hogy csak Győzike-funokból áll majd egyszercsak az olvasótáborotok, akkor hajrá!

Mediawarrior 2007.12.06. 19:33:31

Ne bántsuk Győzit ! Meg senkit !
Örüljünk annak ami(nk) van.Amíg van!
De nem kéne megalázni a fogyasztókat sem!!!

Gumidomino 2007.12.06. 19:36:17

Egyáltalán mit jelent a "bulvár"?
Az indexen a különböző tragédiák, balesetek, bűncselekmények is a bulvárhírekben jelennek meg.

Egy ideig ez a kezdőlapom, ami érdekel, kattintok és felmérem, megérte-e.
Engem inkább az egyre több vulgáris kifejezés zavar, főoldalon.
Ezekre inkább kattintotok, mint egy normálisan megfogalmazott címre?

Flea 2007.12.06. 19:36:34

1. El kell lassan felejteni azt, hogy újságírás és el kellene kezdeni megtanulni helyette, hogy tartalom szolgáltatás

2. A műsor katasztrófa

3. A kommentben továbbá az a jó, hogy ki lehet javítani az író tartalmi tévedéseit, tehát a post és a komment együtt megbízhatóbb forrás, ha megfelelő mennyiségű ember olvassa el

Gumidomino 2007.12.06. 19:38:57

Mediawarrior,
ezek szerint inkább csendben bele kellene törődnünk hogy pár év múlva a net túlnyomó része a szexről és a pornóról fog szólni, mert arra van igény?

... vagy azt tolják az orrod alá ...

Milyen világ lesz az?

rekuperátor 2007.12.06. 19:43:10

Simplemind vagyok: Akos te legyszi ne legyel kepernyon, fokepp miutan semmi, de semmi mondanivalod nincs az ures absztrakton kivul. Neha retrora beugrik a zened, de ma mar erre is atkapcsolok....
A Winkler azert ott van, bar benne abszolut visszafogottt geciseg lappang, altala is elismerten. KicsiOlaszFolyo. UGYE NEM EZTEKTOL AZ ARCOKTOL FUGG A KÖV. 10 ÉV?
mingyá sírok....

Marko56 2007.12.06. 19:44:18

Nem sűrűn szoktam kommentelni , de most úgy gondolom, elmondom amit gondolok: lehet , hogy sekélyes és idióta vagyok, de tévében csak teljesen lejátszott filmet (HBO), sportot és ismeretterjesztő cuccokat nézek. Kedvenc weboldalam volt valaha az Index , tele rengeteg fontos témával, érdekes látásmódokkal, szóvol sok okosággal , amit szorakoztatónak és hasznosnak tartottam. Ma már címlapon a Spriccparty, érdektelen , szakmaiatlan cikkek hada, faszok ,pinák vagy határtalanul unalmas politikusok. Természetesen még mindig gyakran nézem, várva érdekes dolgokra , de míg évekkel ezelőtt órákat is olvasgattam, ma már , ha a Totalcaron nincs semmi, akkor ugrok valahova....de nincs nagyon hova sajnos..

dei · http://erdei.aplus.pl 2007.12.06. 19:45:04

Majd ha elénekli Ákos, akkor megnézem...

Alf (törölt) 2007.12.06. 19:50:10

azt hittem, ez MTV stúdió, de közbemeg MTV
elég MINIMÁL

Art Mooney 2007.12.06. 19:56:28

balos embor/musor szar -> "nem muszaj nezni/figyelni ra, e!" stb.

jobbos embor/musor szar -> "mekkora egy szanalmas faszparaszt, e!" stb.

erdekes

2007.12.06. 20:06:10

Kb 2 percet bírtam nézni, de több nem ment le a torkomon. Télleg nekem kellemetlen, mennyire nem oda való az a derék ember...

KingArthur 2007.12.06. 20:38:29

Voltak az Indexnek mélypontjai...
ha jól emlékszem talán egy éve karácsony előtt főoldalon az "Isten

stringer 2007.12.06. 20:47:59

szerintem meg ákos bulvárosodik.

fatfuck 2007.12.06. 20:58:28

amikor annak idején ákos a jeszenszky fiának a műsorában (A3 vagy valami ilyen csatorna volt akkoriban) kifejtette az ambient 1 kapcsán, hogy szerinte Brian Eno "gondolkodós bácsi" (sic!) akkor MÁR tudtam, hogy többé nem csak geszti pétert utálom. okkal.

NemAnonim 2007.12.06. 21:01:29

az index önálló kategória. nem ismerek olyan bulvárlapot, amelynek a címlapján ennyi fasz/pina/szar szerepelne. viszont nincs kaparós szerencsejáték :-)

Avenarius 2007.12.06. 21:12:32

Tantónéninél a pont!

Csinaljon Ákos jobbat. Vagy bárki.

PeTR 2007.12.06. 22:06:28

Ezt birta valaki nezni 2 percnel tovabb???
En 2 perc Akos monolog utan kihaltam..
Mieeeert???????

zaza71 2007.12.06. 22:19:53

Bulvár az Index?
Szerintem az "új" deisgn szar a régi sokkal jobb volt. Ja, és ki az az Ákos?

AvgDvl 2007.12.06. 23:01:19

Nincs az az isten, hogy 57 percet b.sszak el Ákosra az életemből.

freddyD 2007.12.06. 23:17:43

Ez az Ákos a kínosan laza stílusával valami eszméletlenül irritáló

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.12.06. 23:28:13

A videonak mukodnie kell, mar lecsereltuk, ujra kodoltuk, miegymas. Nalam megy, nem akad. Masnal?

ostapbender 2007.12.06. 23:28:59

Marko56, szívemből szóltál!
Indexes genyákok, tudjátok, kit szopassatok ilyen hosszú videófaszsággal! Nem lehetett volna összekopipasztázni a lényeget, mikor az a csúnya jobbos bácsi bántja a médiaetalon-szuperbalanszírozott seggeteket?

cozumel 2007.12.06. 23:30:04

Mondjuk a spriccpartis allando kozvetites engem is irrital.
OK, egyszer irjanak rola, ilyen is van...(bar en spec nem erzem, hogy hulyen haltam volna meg enelkul az info nelkul).

De mar lassan kikuldott tudosito kozvetit a helyszinrol, mar csak az a kerdes, eloben mikortol?
Erre tenyleg ekkora igeny van?

Vannak porno oldalak, miert ne lennenek, hagyjuk meg nekik ezen orbitalis esemenyek elemzeset.


Akosbol mikor lett mindenttudo okosember? Nekem a dalszovegei is mindig olyan al-intellektuel izuek voltak...

PeTR 2007.12.06. 23:34:07

Sikerult vegigneznem,,ha valaki elakadt volna a monolognal ,szivesen ajanlom figyelmebe a beszelgetos reszt..
A monolog meg monjon le..

mbarna 2007.12.06. 23:55:24

Izé, érdekes beszélgetés, bár arról, hogy az index bulváros lenne (vagyis becsapós címeket használ) csak az utolsó percben esik szó :)

kanbatu 2007.12.07. 00:33:59

Az Index bulvárlap. Ha ezzel a kommentelőknek bajuk van, magukat minősítik, hiszen olvassák. Az index újságíróival viszont nincs semmi baj. Nem amatőrök, és sok olyan témát tartanak a felszínen, amikről azért lehet beszélni.
Ákossal meg az a baj, hogy felkente saját magát a falra, és onnan tekintget körbe. Majd kipróbálom a borozóját, hátha abba szerencsés kézzel vágott bele. Volt neki egy olyan dala, hogy "gitárommal a kezemben egy szakadékba nézek". Az tetszett. Maradhatott volna ennél.

RIO 2007.12.07. 01:09:25

marko56 megmondta a tutit. a cikkek soxor totál másról szólnak, mint amit a cím sejtet. pongyola fogalmazás, nyelvtani és programozási(?) hibák jellemzik mostanság az indexet. a hivatozások elhagyása pedig megkoronázza a züllést. és szvsz nagyon érződik h a gazda szorosabbra húzta a láncot...

de sajnos még mindig ez a legemészthetőbb napi betevő. nagy felelősség.

ps: a blogok 80 százalékát meg ki kellene dobnotok a picsába. kultúráltan.

EasyFriend 2007.12.07. 01:23:59

Bulvár_osodik_, muhaha.
Kár volt elárulni, hogy Ákos a műsorvezető, ennek hiányában talán belenéztem volna.

gendermember 2007.12.07. 01:41:34

az index nem bulvárlap, sok kifejezetten igényes írás is megjelenik, sajnos sok a felületes. nem szeretem, hogy nem lehet hozzászólni - az sokat lendítene a hiteles tájékoztatáson.
általában hiányérzetem van.

az én receptem: 1. felfigyelek egy hírre címe, témája, rovata vagy szerzője alapján. 2. rákeresek a hirlista, hirkereso, hirxyz portálokon 3. savanyúan nyugtázom, hogy a többi lap csak az igen-igen nagy jóindulattal elfogadható MTI-t kopipésztelte. 4. ha hazai, rákeresek helyi lapban vagy guglizok a cikkben említett név, esemény bármi alapján 5. ha külföldi: máris indítom a guglit. 6. ha valóban érdekes a téma és várnék róla valami hosszabbat: bookmarkolom es ezen emlékeztető alapján újraindítom a keresést 1 hét, 1 hónap múlva, hogy az elemzőbb heti/havilapok jóságaiból se maradjak ki.

Ez sokáig tart, ezért is igyekszem szűrni a szemetet. De általános tapasztalatom, hogy átlag 5-10 perc keresgélés után jutok csak el oda, hogy egyáltalán rendelkezésemre álljanak a megfelelő források.

(note: 3 évig gyűjtöttem, hogy az MTI mennyire botrányos. gyakran konkrétan csak a kötőszó igaz abból, amit leír, gyakran pont az ellenkezőjét írja, mint az eredeti, gyakran forrásmegjelölés nélkül, miközben ő közpénzen zsugorkodik, ehh. a folyamat koronája számomra a Barcikai ősanya pofáraesés volt (na azt például milyen szépen helyre tette az index), rubint a koronán pedig, amikor az MTI - egy bloggerrel szólva - házhoz ment a lófaszért.)

gendermember 2007.12.07. 01:47:46

Marko56 2007.12.06. 19:44:18
veled a vagyok - a fenti kiegészítésekkel/trükkökkel

xombat.com 2007.12.06. 17:35:51
"Ha a velvet túl nyálas, ne nyisd meg."
ha megtehetnem hogy testreszabom a cikkek napi listajat (24ora), akkor hej de jo lenne de listazodik minden, es en barom csak a cim alapjan kattintok"

A velvet szponzorált pornómocskát (örömmel látom, hogy mások is annak látják, ami) úgy próbálom kikerülni, hogy a linkre húzom az egeret es kiírja melyik rovat. ha velvet és albugyrai, vagy - más okokból - totalcar, akkor nem nyitom meg. De azért jó lenne a testreszabás.

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.12.07. 02:28:12

"az index nem bulvárlap, sok kifejezetten igényes írás is megjelenik, sajnos sok a felületes."

na ezzel azért vitába szállnék. az igényes írás egyre kevesebb. ha naponta találsz egyet, az már jó eredmény.

dr poljakov 2007.12.07. 05:21:06

Bulvár az egész világ és celeb benne minden ember.

TBC 2007.12.07. 05:36:13

Ákosra addig voltam kíváncsi, ameddig a Bonanza-szinten zenélt. Azóta sz.v.sz. túl el van szállva magától. (Meg mintha az emtíví olyan bulvármentes közeg lenne...)
Egyrészt mi van akkor, ha bulvárosodik az index? Tévedés, hogy ezt azt jelenti, hogy "szennylappá" alakul. Kicsit szókimondóbb, szakít a hagyományos újságírási konvenciókkal, de épp ezért olvasható, közérthető és informatív. Az index szerkesztői pont megfelelő mértékben hagyják beszivárogni a bulvárt a száraz, unalmas hírek közé. De ettől még nem lesz belőle Blikk, Kacsa magazik, meg egyebek.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2007.12.07. 07:16:17

A zindex tényleg folyamatosan bulvárosodik, én meg hozzáhülyülök ezek szerint, mert azé még olvasom, és még a bulvárt is. :)))
És valahogy nem találtam olyan helyettesítőt, ami jobban tetszene, ennek ellenére.
Viszont legalább a technikai újdonságok rovat jó, na meg néha van egy-két hosszabb "mélyebb" sorozat, mint az olajozás, vagy az Apró Piroska-féle, meg ilyesmi...
És elég aktuálisan hozza a friss híreket.

Ákos zenéjét meg szeretem, persze jobb lenne, ha nem lenne elkötelezett politikus, de arra úgy tekintek, mint valami sajnálatos betegségre, amivel együtt kell élnie... ;)

fukisunni22 2007.12.07. 07:36:51

Imádom, amikor azon kattog valaki, hogy ha negatív véleményt alkotnak mások (pl. most az Index-ről), mert mint írják "magukat minősítik, hiszen olvassák."
Hogy a jó életbe tudnék véleményt alkotni (bármiről), ha nem olvasnám???
Egyébként, szerintem az Index valóban "bulvárosabb", mint mondjuk a nol, de szerintem (!) objektívebb képet mutat, és ez fontos. A velvetet sosem nyitom meg, mert engem már az is irritál, amilyen képekkel próbálnak arra rávenni, hogy kattintsak. Volt, amikor egész nap egy hányásában fetrengő travesztit láthattunk a velvetet ajánlóban. Ezért nem kattintok, mert engem az ilyesmi nem érdekel, de mivel nem olvasom...

Host 2007.12.07. 07:46:06

Nem tudom mi célja volt a CC-nek kitenni a videót. Komolyan azt gondolta, hogy majd mindenki lázasan bizonygatja "de nem is bulváros a Zindex!"? Nem olvassátok saját lapotokat? :) Bulváros. Mint minden ami meg akar élni:( Hosszú fáradtságos munkával ide jutott vagy juttatták az országot.

facsipesz 2007.12.07. 07:48:15

IGAZA VAN! Az Index jóideje csak a mocsok felé megy. Jó, ha havonta ránézek az utóbbi fél évben. A cikkek minőségileg is gyatrák, látszik, hogy nem alapos munka eredményei, a bulvár meg elönti a címlapot és az egész újságot, nagyítóval kell keresni a "tartalmat". Sajnálom, mert régen szerettem...

Pandamacy (törölt) · http://szanalmas.hu 2007.12.07. 08:05:21

Ákosnak igaza van. Tényleg a hatásvadász bulvárszínvonal lett a jellemző az indekszre, főleg a rengeteg helyesírási hiba, és a rendkívül öncélú, szubjektív megközelítés zavar. Jobb lenne egy olvasmányos, de nem pártoskodó index, ugyanis kifejezetten érezhető a szponzorok hatása az index cikkein, bár az is igaz, hogy élni kell valamiből. Azonban egy jó online újság nem engedhetné meg magának, hogy süllyedni kezdjen, főleg nem a blikkszintre. A komolyan hatásvadász féligazságok és csúsztatások ugyanis megbosszulják magukat, és az ember azzal szembesülhet, hogy olyan lesz ez a lap, mintha maga gáspár győző írta volna. kellene tartani egy kis önvizsgálatot így év végén. Nem éri meg az ilyen jellegű prostitúció, mert nagyon elhasználódtok rövid idő alatt...

Rá Dios 2007.12.07. 08:40:39

Alsó néhány perc alapján - amennyire reggel ideje van az INDA-olvasónak - Ákos, akit általam vélt politikai elfogultsága miatt amúgy visszafogottan kedvelek, okosan, korrekten foglalja össze a blogozás okát, módját. (Külön öröm egy kertv-n a szép beszédet hallani...) Az INDEX-ről szólni még nem hallottam, de az INDEX.... mondjuk úgy, hogy nem a minőséget javítva lesz egyre népszerűbb...

soska71 2007.12.07. 08:44:58

Mondjuk az asztaltársaság magáért beszél. Egyébként kivételesen egyetértek, sok a bulvár, de nem kell odakattintani, lehet olvasni itt mást is. Nekem inkább a sok helyesírási hibával és a pontatlan információkkal van bajom. Azaz inkább egyre trehányabb az Index. Kár.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2007.12.07. 08:49:31

a bulvárosodás szinte kötelező, amennyiben a Győzike-shownak és a Barátok köztnek létjogosultsága van
Szóval az érték és a kattintás közül az utóbbi a fontos, mert a Barátok köztet néző (nem lenézve a titkárnőket) titkárnő kattintása ugyanannyit ér reklámszempontból, mint a szoftverfejlesztőé

A kattingatásra koncentrálás kifizetődőbb, mint az értékteremtés, a Győzike show közönsége meg nem az értékben érdekelt

zmak 2007.12.07. 08:51:29

Hogy bulvárosodik? És ebben mi a meglepő? Bár sokan még mindig egyfajta elefántcsont-toronyként szemlélik az Indexet, és annak olvasójaként magukat egy emelkedett szellemiség részeseinek vélik, attól még az Index is csak részese a mai magyar "rögvalóságnak"... Nyilván a tulajdonosok és szrkesztők dönthettek: megmaradni országos olvasottságú online magazinnak kompromisszumokkal, vagy a színvonal megtartásával a perifériára szorulni. Én is így döntöttem volna. Mindezzel együtt az Index még mindig messze a legolvashatóbb felület a magyar neten. Uff.

Ba Lee 2007.12.07. 08:53:54

Alapvetően nem baj, ha bulvárosodik az INDEX. Életben akar maradni, ezért szórják a száraz kukorcát a disznók elé. A baj az, hogy egyre kevesebb a valóban értékes tartalom. Engedjétek meg, hogy felhozzam az egyik vetélytárs, az Origó tudomány rovatát. Olyan szaktekintélyeket szólaltatnak meg, és bírnak igazán izgalams tartalmak kidolgozására, akikre bármely tudományos magazin is büszke lehetne. Bár az Origót magát nem kedvelem politikai kiegyesúlyozatlansága miatt, ha valami igazán érdekeset akarok olvasni a todomány világából, akkor az Index nem opció... Szóval, ha már szárazkukorica az előétel, akkor nyomjatok mellé valamit, amitől könnyebb lenyelni...

amos 2007.12.07. 09:01:30

Utálom az összes,bármely párthoz csapódott magát sztárnak tartó fazont.Mindet!A DEPECHE MODE magyar alternetíváját különösen!Az INDEX jó,ha nem tetszik ne olvasd!

2007.12.07. 09:03:57

Ákosnak igaza van.
Csak azt az egyet hagyta ki, hogy ő is elbulvárosodott.
A zenéjét (a mostaniakat is) bírom, sőt: szeretem. De mint ember kezdi hitelét veszíteni.

Ez az erőltetett műsorvezetés (zenésznek majdnem zseniális - de műsorvezetőnek...), meg egyáltalán a szerepvállalása ezen a bulvár-celeb-csatornán, na és persze ő is beállt a dalszövegíró-akadémiára (vagy mi a szösz annak a pontos neve).
Közben pedig teljesen el van szállva attól, hogy ő megtért és Isten személyes beszélgetőpartnere lett.

Ákos Úr!
Ha Önben valóban felébredt az önvaló és megszólalt Önben a JóIsten - akkor hogy lehet, hogy kezdi hitelét veszíteni, 'eladni' magát (a bulvármédiának), és lenézi azokat, akik még nem tartanak azon az emelkedett szellemi szinten, mint Ön?

Aki valóban megpillantotta magában Istent - az hiteles ember marad; ill. inkább lesz, pontosan ettől válik azzá (mint például Müller Péter).
Hm, hm.

És tessék értelmes, nem anyázós blogokat is olvasni! Mert van olyan is :)

bérkommentező 2007.12.07. 09:09:04

Én Ba Lee-val értek egyet.

Az Index kikerült azon lapok közül amiket azért fésülök át, hogy tartalmat találjak és informálódjak.

Arra bekerült helyette az Origó.

tomiko 2007.12.07. 09:37:25

Hogy bulvárosodik az egy dolog, ám hogy ezt egy megtért Matáv Ákosh mondja...bruhahahaha. Könyörgöm a Music Television meg a TerraSztár MegaOkosh Matáv Ákosh az nem bulvár?

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.12.07. 09:39:36

észrevettétek, h az ákos pont úgy affektál / olyan vicces, mint a császár előd?

Soulman 2007.12.07. 09:52:03

Szerintem is egyre kevesebb a hiteles, pontos tájékoztatás az Indexen is. És ahogy terjed a web 2.0, úgy hígul fel még jobban az egész.
Megoldás lehet a cikkek szűrésére ha feliratkoztok az Index RSS-ére. Nekem bejött. Villámgyorsan át lehet tekinteni a kínálatot. Ami meg felkelti az ember érdeklődését azt elolvassa. A többit pedig nem.
Ennyi.

kozo47 2007.12.07. 09:55:50

Egy kis bulvároskodás belefér! :) Sőt a mai felhasználói és fogyasztói társadalomba az eladhatóság végett igen is kell bulvároskodni kicsit!
Amugy Ákossal semmi bajom, remek zenét játszik szeretem a zenéjét és szimpatikus előadó. Mondott amit mondott, bár egy korábbi hozzászóló véleményét osztom:
"Ákosnak igaza van.
Csak azt az egyet hagyta ki, hogy ő is elbulvárosodott." (VicGilson)

R01 2007.12.07. 09:58:29

Nézett már valaki más műsorokat is zenecsatornákon?
Mindenhol ilyen a stílus... sőt...
Lehet csak nem akart kilógni. :)

Fucksee 2007.12.07. 10:13:31

Én imádom az Indexet, mióta rákaptam, már nem is Origózok.
Egy nagy gondom van velük, méghozzá, hogy 7VÉGÉN nem dolgoznak!!!

kritikai szellem 2007.12.07. 10:22:45

Még ha csak a bulvárosodás lenne a probléma...

De ezek a blogok, amik ott díszelegnek a címlapon, néha botrányosan színvonaltalanok. Tényleg, tudja valaki, hogy mi alapján válogatódik a címlapra betett blogbejegyzések köre.

Az egy dolog, hogy a legtöbbjük abszolút stílustalanul van megírva, ráadásul a tartalom se túl eredeti (most komolyan, tegnap egy, az análszexet mint tabutémát - 2007-ben! - taglaló poszt volt fent), de egyik-másiknak a helyesírása is csapnivaló.

Ha már mindenáron bulvár, akkor az legalább legyen színvonalas! De most komolyan!

Alfonz 2007.12.07. 10:26:04

Gondolod, hogy Ákos-buzi hulyéken kívül valaki is végignézi ezt a szart?
Ez a pacák műsorvezetőnek is éppolyan gyenge, mint "költő"-nek és "zenész"-nek. Csak 1x írna már egy normális számot.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2007.12.07. 10:27:01

Maga a műsor szörnyű volt, ami Ákost illeti. A bevezető maga a horror volt. Ákos is szenved ebben a szerepben, de ha nem akkor sajnálom...

A blog téma meg olyan semmilyen, MTV módra.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2007.12.07. 10:49:03

Hali. Erre nekem nincs egy órám, de azok után, hogy főműsoridőben leadták, ahogy ww anikó mellét átszabják euro-konformra (három részben), nincs mit csodálkozni.

Ba Lee 2007.12.07. 10:52:49

A lényegre koncentrálva: Milyen az INDEX ma?:
Ha ezért az új templétért pénzt adtatok, amit velünk nézettek, akkor onnan valakit ki kellene rúgni... És ez most egy jóindulatú kritika. Tényleg! Mit mértetek, mennyire esett vissza a látogatottság az első 1-2 hétben? Szánalmasan sz@r lett sajnos... És persze a lényeg, az egyre igénytelenebb tartalom nem helyettesíthető egy "korszerű" pofatúrával.
Ákos jól zenél, semmi keresnivalója egy ilyen szar műsorban. Megszivatta magát; többet biztos nem tesz ilyet...

Art Mooney 2007.12.07. 10:53:36

btw

1. alakitsd site-odat szinvonaltalan bulvar fossa
2. ha elkezdenek ramutatni arra h az egesz egy fos, keress vkit aki teged kritizal de akit a celkozonseged utal, es dobd fel egy kommentelheto postban a temat
3. ??????
4. profit!

xombat.com 2007.12.07. 11:15:34

"Az index újságíróival viszont nincs semmi baj. Nem amato"rök, és sok olyan témát tartanak a felszínen, amikro"l azért lehet beszélni."

... es meg tobb olyat amirol nem

moli 2007.12.07. 13:04:12

mi a bulvar?
nekem az a bulvar, mikor az emberiseg szamara lenyegtelen es hetkoznapi dolgokrol irnak, aleredmenyeket elero emberekrol szolnak olyan stilusban, ami a valodi informaciotartalmat tobbnek mutatja.
szerintem az index atlag nem bulvar. mondjuk igaz, hogy en csak a cinema es tech rovatokat olvasom a homar/comment blognak beallitott hirek mellett.
viszont a stilusa nagyon hasonlo a bulvarhoz, de az en erzesem szerint nem azt utanzo, hanem azt eppenhogy kifigurazo. lasd pl: index.hu/politika/belfold/csomor1026
most vagy en erzem rosszul, vagy mindenki mas.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.12.07. 22:22:37

nahát! hogyhogy itt az egész műsor? lehet ilyet máskor is? winkler műsorait is? érdekelnének ezek, de szinte soha nem tudom nézni olyankor, amikor élőben adják.

Színes Géza 2007.12.08. 19:15:18

Nincs igaza Ákosnak, az Index nem bulvárosodik. Az Index maga a bulvár.

gendermember 2007.12.08. 23:53:38

itt egyenesen hírek visszatartásával, csúsztatásokkal és manipulációval vádolják az indexet

hungary.indymedia.org/cikk.shtml?x=40963

bulvár? piha.

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.12.10. 02:38:50

az indexen a cikkek iszonyatosan elbulvarosodtak. tipikus, hogy van egy hangzatos cim, aztan mogotte meg semmi tartalom, hogy jol rakattintsanak. egyetlen elonye az oldalnak, hogy a tobbi mexarabb. ez a musor meg egeszen rendbe van - joval jobb, mint az akos szamainak 90 szazaleka -, az index fel is rakhatna az osszeset adast, ha mar az mtv ilyen balfasz, hogy ezt nem teszi.

úrilány 2007.12.10. 10:51:09

"ez a musor meg egeszen rendbe van"

amikor először olvastam arról, hogy Ákos műsort vezet, látatlanban azt mondtam, hogy oké, biztos jó, egy értelmes ember, biztosjobb, mint a sok "celeb", de elkezdtem nézni az ide felrakott műsorrészletet, és most majdnem elhánytam magam attól, hogy mi a fenének kell Ákosnak egy mondatot úgy végigmnodania, hogy ahhoz legalább ötféle, ráadásul eléggé szánalmas grimaszt vág? Több, minz idegesítő.
Vagy ez valami új rejtjeles jezés a "híveknek"? :S

rizla 2007.12.10. 23:42:35

ákos szar műsoráról egy kritikus cikket írt az index, ez a baja.

Lemmy Kilmister 2007.12.11. 01:07:29

Az Ákos-basztatás nagyon megy, gyerekek, abba ne hagyjátok, ez a fasza trendi.
A mai tanksapkás műsora is kurva jó volt.

Az meg hogy az Index egy globálfos hulladék, ne legyen már ennyire megrendítő, új hír.

Tavaly decemberi (2006) cikk az indy-n:

"Az index-trendiség egyik fő ismérve az, hogy a globális trendeket percrekészen követő pesti net-bulvár."

hungary.indymedia.org/cikk.shtml?x=33810

moli 2007.12.11. 11:16:05

en ezt nem ertem. ezek az emberek frusztraltak? valami baj van az eletukkel? az onertekelesukkel?
en pesti trendi globalgyerek vagyok, nekem jo az index. aki nem, az olvasson mast. ez nem a parlament, itt lehet valasztani 4 evnel gyakrabban is.
aki szelsojobbos, az meg demokratat olvas. aki pesti globaltrendi, az meg indexet.
MI EZZEL A BAJ?
mindenki tanulja meg helyen kezelni a dolgokat. en egyszeruen nem tudok origot olvasni, annyira mas a stilusa. mas meg indexet nem tud. en megse megyek frocsogni az origora, hogy faszok vagytok.
csinaljatok valami ertelmeset az eletetekkel. szep napot.

tree2 2007.12.12. 15:03:13

Ákos nem jó műsorvezető? Ugyan. A Swungba még túl jó is.
Ez a bulvárosodásként felvetett téma meg csak egy gumicsont, amit bedobtak a dühöngőbe.
Mindenki tudja, hogy a média eleve bulvárosodik, ami önmagában nem jelent gondot, ha a popularizáció mellett azért értelmes gondolatokat is képes közölni.
A fő gond kedves kommenttársaim az, hogy vulgárosodik. Közönséges és primitív. Ha ez még mond valamit...?
És ezért nem feltétlen az újságírók a felelősek, ők csak azt adják, amiért ti kapva kaptok!
süti beállítások módosítása